У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Особливості особистості в сфері робітників торгівлі (продавець одягу)
Количество страниц 45
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20341.doc 
Содержание Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади аналізу професійних та особистих якостей продавців-консультантів
1.1. Особливості праці продавців-консультантів.
1.2. Особисті якості, що необхідні для професії продавця-консультанта
1.3. Методики дослідження особистих якостей та здібностей





Основне питання, що виникає в процесі спілкування з керівниками торговельних компаній і з людьми бажаючими зв'язати своє життя з продажами це „Що повинен вміти професійний продавець?” Звичайно, відповідаючи на таке питання, починають перелічувати такі якості як цілеспрямованість, наполегливість, уміння працювати на результат. Але слід відмітити, що при такій банальній відповіді, гарні продавці таки рідкість. Дуже часто при відвідуванні магазину створюється враження, що продавець додає всі зусилля до того, щоб споживач точно нічого не купив. Процес і вміння продавати - це скоріше мистецтво, чим професія зі строго описаним набором інструкцій, тому відповісти на таке питання повно, а головне правильно, майже неможливо. При проведенні дослідження було зібрано біля двохсот відповідей торговельних представників агентів і продавців на таке питання. Статистика відповідей була приблизно наступною. Більшість указали наполегливість і напористість у спілкуванні як головне досягнення в продажах. Також можна відмітити такі якості як коммуникабельність, володіння методикою подолання заперечень, знання товару, уміння і готовність швидко рухатися і приймати рішення немаловажно в умінні торгувати. Більшість продавців, причому успішних заявили про те, що погано уміють рахувати і постійно роблять помилки. Справа в тім, що мало провести серед продавців тренінг на тему «Ефективні продажі», а потім випустити працювати в торговий зал. По-перше, у людини повинна бути схильність до продажів. Адже, ні для кого з нас не секрет, що улюблена справа завжди спорится. А якщо, незважаючи на усі ваші начальницькі зусилля, продажі в співробітника не йдуть, виходить, ви займаєтеся не стимулюванням його праці, а елементарним насильством, змушуючи людини робити те, до чого він абсолютно не схильний. По-друге, гарний продавець повинний, насамперед, намагатися допомогти клієнтові знайти саме те, що йому необхідно, а не додавати всі зусилля, що б примусити його до покупки. Звичайно, існує багато технік, що дозволяють нав'язати людині свою точку зору. Можна навіть розвити в клієнта комплекс неповноцінності через те, що він дотепер не є щасливим власником вашого продукту. Таким чином виходить, що гарний продавець повинний володіти не тільки професійними навичками, але і цілком людськими якостями. Він повинний почувати потреби клієнта, прагнути допомогти клієнтові зробити правильний вибір. І самої головне – усе це він повинний робити від душі. Необхідність дослідження особливостей психологічних та фізіологічних якостей особистості продавця зумовили актуальність написання даної роботи. Метою даного дослідження є визначення особливостей особи в сфері робітників торгівлі. Для написання роботи були поставлені наступні завдання: - визначити особливості праці продавців-консультантів; - дослідити особисті якості, що необхідні для професії продавця-консультанта; - визначити методики дослідження особистих якостей та здібностей; - провести діагностики особистих якостей продавців-консультантів магазину „…” - провести аналіз та порівняння отриманих результатів; - виявити особистих якостей, що впливають на здатність продавця успішно працювати; - визначити особливості тестування при прийомі на посаду продавця-консультанта; - надати рекомендації щодо розвитку та навчання продавців консультантів; - розробити тренінгові програми для розвитку професійних навичок продавців-консультантів. Об’єктом дослідження виступають якості особи продавця. Предметом дослідження є особливості особистості продавця. Для написання роботи була використана учбова література вітчизняних та зарубіжних авторів, статті періодичного друку, ресурси Інтернет та особисті дослідження і спостереження господарської діяльності магазину одягу „...”.
Список литературы 1. Апопій В.В., Міщук І.П., Ребицький В.М. та ін. Організація торгівлі: Підручник, 2-ге видання, перероб і доп./ за ред. В.В. Апорія. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005 р. – 616 с. (с. 30-35) 2. Апопій В.В., Міщук І.П., Рудницький С.І., Хом’як Ю.М. Теорія і практика торгівельного обслуговування: Навчальний посібник // За ред. В.В. Апопія. – К.: Центр навчальної літератури, 2005 р. – 496 с. 3. Волошина В.В., Долинська Л.В., Ставицька С.О., Темрук О.В. Загальна психологія: Практикум: Навч. посібник. – К.: Каравела, 2006 – 280 с. 4. Кабаченко Т.С. Психология управления: Учебное пособие. – М.: Педагогическое общество России, 2005. – 348 с. 5. Казаринова Е.А. Оперативное управление торговым персоналом. – Спб: Питер, 2008. – 160 с. 6. Осовська Г.В. Основи менеджменту: Навч. посібник, для студентів вищих навчаль¬них закладів. — К.: «Кондор», 2003 — 556 с. 7. Мерчандайзинг: обслуживание покупателей в торговом зале Часть 1. Профессионализм продавцов как важная составляющая мерчандайзинга.// http://www.psyfactor.org Материалы дистанционного семинара «Мерчандайзинг. Искусство розничных продаж» 8. Трейси Б. Эффективные методы продажи по Брайану Трейси/ Пер. с англ. Д. В. Серебряков; — Киев.: фирма "Колибри", 2001.— 192с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
145
Скачать бесплатно 20341.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.