У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Бізнес-планування ТОВ «Гігабайт», підвищення його конкурентоспроможності
Количество страниц 90
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20379.doc 
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 6
1.1. Розробка бізнес-плану як необхідність розвитку підприємства 6
1.2. Конкурентоспроможність та способи її підвищення 14
1.3. Оцінка конкурентоспроможності при розробці бізнес-плану 24
РОЗДІЛ 2.РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 35
2.1. Характеристика підприємства і його основної діяльності 35
2.2. Аналіз ринку підприємства 52
2.3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Гігабайт» 61
2.4. Організаційний план 71
2.5. Фінансовий план 76
2.6. Аналіз ризиків 77
Висновки до 2 розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ




Кожна фірма, починаючи свою діяльність, зобов'язана чітко представляти потребу на перспективу у фінансових, трудових і інтелектуальних ресурсах, джерела їхнього одержання, а також уміти точно розраховувати ефективність використання наявних засобів у процесі роботи своєї фірми. У ринковій економіці підприємці не можуть домогтися стабільного успіху, якщо не будуть чітко й ефективно планувати свою діяльність, постійно збирати й акумулювати інформацію як про стан цільових ринків, положенні на них конкурентів, так і про власні перспективи і можливості. При всьому різноманітті форм підприємництва існують ключові положення, які застосовуються практично в усіх сферах комерційної діяльності і для різних фірм, необхідні для того, щоб вчасно підготуватися, обійти потенційні труднощі і небезпеки, тим самим зменшити ризик у досягненні поставлених цілей. Розробка стратегії і тактики виробничо-господарської діяльності фірми є найважливішим завданням для будь-якого бізнесу. Суть планування проявляється в конкретизації цілей розвитку всієї фірми та кожного підрозділу окремо на певний період; визначенні господарських завдань, засобів їх досягнення, термінів та послідовності реалізації; виявлення матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, які необхідні для вирішення поставлених завдань. В ринковій економіці бізнес-план є робочим інструментом для діючих фірм, який використовують у всіх сферах підприємництва. Багато бізнесменів його недооцінюють. Вони не уявляють, наскільки наявність гарного бізнес-плану здатна допомогти новому бізнесу добути капітал, визначити плани на майбутнє, скласти аналітичні таблиці, за якими можна буде оцінювати як розвивається справа. Бізнес-план спонукає підприємця ретельно вивчити кожен елемент передбачуваного ризикового ринкового заняття. Напевно в цьому процесі виявиться безліч слабких місць, усуненню яких прийдеться приділити істотну увагу. Там, де з такого роду проблемами справитися неможливо, сам факт їхнього виявлення дозволить прийняти рішення про відмову від підприємства ще до того, як у нього будуть вкладатися кошти. Мета розробки бізнес-плану — спланувати господарську діяльність фірми на найближчий і віддалений періоди відповідно до потреб ринку і можливостей одержання необхідних ресурсів. Бізнес-план допомагає підприємцю вирішити такі основні завдання: - визначити конкретні напрямки діяльності фірми, цільові ринки і місце фірми на цих ринках; - сформулювати довгострокові і короткострокові цілі фірми, стратегію і тактику їхнього досягнення, визначити осіб, відповідальних за реалізацію стратегії; - вибрати склад і визначити показники товарів і послуг, що будуть запропоновані фірмою споживачам, оцінити виробничі і торгові витрати на їхнє створення і реалізацію; - виявити відповідність наявних кадрів фірми, умов мотивації їхньої праці, згідно з вимогами для досягнення поставлених цілей; - визначити склад маркетингових заходів фірми з вивчення ринку, реклами, стимулювання продажів, ціноутворення, каналів збуту тощо; - оцінити фінансове становище фірми і відповідність наявних фінансових і матеріальних ресурсів можливостям досягнення поставлених цілей; - передбачити труднощі, "підводні камені", що можуть перешкодити практичному виконанню бізнес-плану. Не складаючи бізнес-план, підприємець може виявитися не готовим до тих неприємностей, що чекають його на шляху до успіху. А найчастіше це закінчується жалюгідно як для нього, так і для бізнесу, яким він займається. Тому краще не пошкодувати часу і серйозно зайнятися бізнес-плануванням. Письмове оформлення бізнес-плану має дуже істотне значення для організації робіт з його виконання. Не слід зневажати складанням бізнес-плану навіть в умовах, коли ситуація на ринках змінюється досить швидко. Предметом дипломної роботи є детальне вивчення комплексу управлінських заходів, що використовує підприємство для організації бізнес-планування підвищення конкурентоспроможності. Об’єктом є підприємство та процес розробки бізнес-плану його розвитку, пов’язаного з підвищенням конкурентоспроможності. Мета дослідження полягає у розкритті всіх аспектів, пов’язаних з підвищенням конкурентоспроможності підприємства за рахунок реалізації розробленого бізнес-плану. Завдання дослідження: - визначити сутність, значення та функції бізнес-планування в системі управління конкурентоспроможністю сучасного підприємства; - узагальнити вимоги до змісту та структури бізнес-плану; - навести методику розрахунку ключових показників, що свідчать про доцільність реалізації бізнес-ідеї, яка знаходить своє віддзеркалення у бізнес-плані підприємства; - обґрунтувати доцільність реалізації розробленого бізнес-плану підприємства; - розробити бізнес-план підприємства та розрахувати основні показники та результати його діяльності; - сформулювати висновки щодо ефективності майбутньої діяльності підприємства в разі реалізації запропонованого бізнес-плану. Методи дослідження: узагальнення, економічного аналізу, фінансового планування, матричного аналізу, маркетингових досліджень, групувань, прогнозування, планування виробництва, статистичний, опису та інші.



Основою ефективної діяльності підприємства в умовах ринкових відносин є розробка економічної стратегії його розвитку. Конкурентна стратегія як важлива складова загальноекономічної стратегії підприємства покликана визначити головні аспекти управління конкурентоспроможністю продукції з урахуванням якомога більшої кількості чинників, що випливають з конкурентного характеру діяльності підприємства. Аналіз господарської діяльності підприємства неможливий без глибокого вивчення процесів формування конкурентних переваг продукції, яку воно випускає, внаслідок того, що в умовах ринкової економіки конкурентоспроможність товару виступає одним із основних засобів управління ефективністю виробничих процесів. Сучасні напрямки управління конкурентоспроможністю продукції базуються на управлінні її ціною та якістю як важливими складовими маркетингової сфери діяльності підприємства. Управління ціною продукції здійснюється з огляду на конкретний ринок збуту. Як було зазначено за результатами проведеного дослідження, ТОВ «Гігабайт» є одним з лідерів вітчизняного ринку комп’ютерної техніки. Ємність ринку електропобутової техніки та побутової електроніки на Україні сягає близько 5 млрд. грн. Основними тенденціями ринку є: поступове поглинання великими мережами менших конкурентів; перехід операторів ринку до більших форматів; активне входження на ринок нових видів продукції; поступове зниження цін на продукцію та швидка доступність інновацій тощо. Згідно схеми позиціонування комп’ютери ТОВ „Юнитекс” знаходяться на перетині осі найвищої якості. Продукція підприємства є високотехнологічною за строком експлуатації, комплексністю обслуговування, для них характерна достатня швидкість обробки та ергономічність. Згідно оцінки комплексних показників конкурентоспроможності із 274 балами знаходиться на другому місці. Компанія має певні переваги над конкурентами за такими показниками: швидкість доставки товарів, кваліфікація збутового персоналу, наявність каналів розподілу. Головними напрямками підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку комп’ютерної та офісної техніки є: ? використання свої переваги на підставі оптових продаж нових видів продукції; ? збільшення обсягів випуску і збуту продукції, використовуючи високу конкурентоспроможність продукції в області цінового і якісного показників (ціна на 7-7 % нижче середньоукраїнської ціни на аналогічну продукцію); ? розширення роздрібної фірмової торгової мережі, як стратегічного каналу збуту продукції, з метою одержання підвищеного прибутку в результаті роздрібної торгової націнки ; ? використання вільних потужностей для розширення асортименту найбільш рентабельної і продукції, що користується попитом, з метою одержання вільних оборотних коштів. На підприємстві не здійснюється повномасштабне управління проектами, відсутній систематизований, наскрізний всеохоплюючий документообіг, не реалізована система планування надання послуг замовникам, неефективно функціонує система розподілу повноважень та обов’язків між персоналом під час реалізації певних проектів або надання послуг замовникам. У зв’язку з цим вважаємо за доцільне визначити пріоритетні напрямки реформування системи маркетингового управління наданням послуг в галузі програмного забезпечення та інформатизації. По-перше, задля удосконалення системи маркетингового управління в межах ТОВ „Гігабайт” необхідно визначити перелік послуг, продуктів та проектів, які може запропонувати підприємство клієнтам (замовникам), не тільки, виходячи з наявних можливостей, але й з урахуванням існуючого, але не використаного потенціалу, а також майбутніх можливостей, які з’являться у підприємства завдяки реінжинірингу бізнес-процесів на ньому та удосконаленні системи управління. По-друге, виходячи зі спрямованості діяльності ТОВ „Гігабайт” на надання консалтингових та проектних послуг в галузі інформатизації, на підприємстві необхідно впровадити одну з ERP-систем на базі Microsoft Dynamics NAV з подальшим розповсюдженням досвіду її використання серед клієнтів (замовників). По-третє, удосконалення системи управління діяльністю ТОВ „Гігабайт” з надання послуг в галузі інформатизації на основі ERP-систем дозволить значно формалізувати усі бізнес-процеси, що відбуваються на підприємстві, що призведе до удосконалення розподілу повноважень між співробітниками підприємства та конкретними виконавцями певних проектів завдяки чіткій структуризації робіт за будь-яким проектом. Реінжиніринг системи управління ТОВ „Гігабайт” на базі запропонованого у дослідженні підходу до управління реалізацією проектів інформатизації на замовлення клієнтів, вимагає змін в організаційній та функціональній структурі підприємства. На наш погляд, більш доцільною з точки зору функцій, що виконуються окремими співробітниками підприємства та з огляду на специфіку діяльності ТОВ „Гігабайт” в галузі впровадження проектів інформатизації, є матрична структура. Її головною перевагою є можливість гнучко маневрувати за рахунок перерозподілу консультантів між проектами, а також залучати допоміжних спеціалістів (це підвищує якість роботи і забезпечує максимальну швидкість виконання завдань при мінімальних витратах ). Як довели розрахунки, реалізація запропонованого бізнес-плану сприятиме подальшому підвищенню ефективності функціонування ТОВ «Гігабайт» на ринку комп’ютерної техніки та комерційної нерухомості м. Київ та забезпечить зростання ефективності використання майна підприємства.
Список литературы 1. Брагин Д.А., Баширов И.Х., Лазебник Р.М.. Маркетинг товара — Донецк : ООО "Юго-Восток, ЛТД", 2005. — 255с. 2. Агафонова Л.Г. Підготовка бізнес-плану : Практикум/ Л.Г. Агафонова, О.В. Рога. -К.: Знання, 1999.-158 c.. 3. Воронкова Т.Є. Бізнес-планування. -К.: Київ. ін-т менеджменту, 2001.-175 c.. 4. Тарасюк Г.М. Планування комерційної діяльності -К.: Каравела, 2005.-400 c. 5. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг — К. : КНЕУ, 2003. — 246с. 6. Портер М. Стратегія конкуренції / К.: Основи, 2002. – 390 с. 7. Карпов В.А, Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон'юнктури ринку: Навч. посіб.. — 2-ге вид., випр. і доп. — К. : Знання, 2003. — 284с. 8. Алешина И.В. Маркетинг для менеджеров: Учеб. пособие. — М. : ФАИР-ПРЕСС, 2003. — 456с. 9. Барроу К.Бізнес-план : Практ. посібник: Пер. з 3-го англ. вид./ К.Барроу, П.Барроу, Р.Браун. -К.: Знання, 2001.-285 c.. 10. Кучеренко В.Р. Бізнес-планування фірми : Навчальний посібник/ В.Р. Кучеренко, В.А. Карпов, О.С. Маркітан. -К.: Знання, 2006.-424 c.. 11. Бізнес-план виробничої підприємницької діяльності / [Ред. Белічко А.М., Кліменко А.П— К.: ВАТ «УкрНДІСВД», 2002. 12. Василенко В.О. Стратегічне управління. -К.: Центр навчальної літератури, 2003.-396 c.. 13. Грідасов В.М. Інвестування : Навчальний посібник для студ. вищих навч. закладів/ В.М. Грідасов, С.В. Кривченко, О.Є. Ісаєва; Донбаська держ. машинобудівна акад.. -К.: Центр навчальної літератури, 2004.-164 c.. 14. Данілов О.Д. Інвестування : Навчальний посібник/ О.Д. Данілов, Г.М. Івашина, О.Г. Чумаченко. -К.: Комп'ютерпрес, 2001.-364 c.. 15. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К.: КНЕУ, 2000. 16. Амблер Т. Маркетинг и финансовый результат. Новые метрики богатства корпорации / П.Н. Мальцев (пер.с англ.). — М. : Финансы и статистика, 2003. — 248с. 17. Скибінський С.В. Маркетинг. — К. : КНЕУ, 2005. — 568с. 18. Анурин В. Ф., Муромкина И. И., Евтушенко Е. В. Маркетинговые исследования потребительского рынка: Уникальный отечественный опыт:Учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 061500 - Маркетинг. — СПб. : Питер, 2004. — 269с. 19. Пасічник В.Г. Планування діяльності підприємства : Навч. посібник/ В.Г. Пасічник, О.В. Акіліна. -К.: Центр навчальної літератури, 2005.-255 c. 20. Перерва П.Г., Тимофєєв В.М., Погорєлов М.І, Гаврись О.М., Ларка М.І. Економіка і маркетинг виробничо-підприємницької діяльності — Х. : НТУ "ХПІ", 2004. — 639с 21. Ринок технологічної продукції України. Спецвипуск. // Інвестгазета, №18, 2005. 22. Архипов В.Е. Маркетинг. Техника создания спроса. — М. : Вершина, 2005. — 300с. 23. Тєлєтов О.С. Бізнес-план . — Суми, 2005. — 102 с. 24. Швайка Л.А. Планування діяльності підприємства -Л.: Магнолія плюс, 2004.-268 c.. 25. Маркетинг: Стратегии, с которыми побеждают / Алена Мальцева (сост.). — К. : Издательский Дом "Максимум", 2006. — 314с. 26. Должанський І.З. Бізнес-план: технологія розробки : -Б.м., 2006.-384 c.. 27. Збірник бізнес-планів з коментарями і рекомендаціями/ Ред. В.М. Попов. -4-е вид., переробл. і допов.. -К.: Центр учебной литературы: КноРус, 2003.-382 c.. 28. Організація і планування на підприємстві : Навчальний посібник для студ. вищих навчальних закладів/ Г.А. Семенов, В.К. Станчевський, М.О. Панкова. -К.: Центр навчальної літератури, 2006.-528 c. 29. Ясинський В.В. Бізнес-планування: теорія і практика - К.: Каравела, 2004.-232 c. 30. Свінцицька О.М. Планування діяльності підприємства : Навч. посібник/ О.М. Свінцицька. -К.: Європейський ун-т, 2004.-231 c. 31. Грабар І.Г. Система технологій і основи бізнес-планування — Житомир, 2002. — 126 с. 32. Минизберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпел Дж. Школы стратегий: Пер. с англ./Под ред.Ю.Н.Каптуревского. – СПб.: Питер, 2002. – 336 с. 33. Балабанова Л.В., Германчук А.Н. Коммерческая деятельность: маркетинг и логистика / Донецкий гос. ун-т экономики и торговли им. Михаила Туган-Барановского. — Донецк : Издательство ДонГУЭТ им. М.Туган-Барановского, 2003. — 230с. 34. Кучеренко В.Р. Управління діловими проектами : Навч. посібник/ В.Р. Кучеренко, О.С. Маркітан. -К.: Центр навчальної літератури, 2005.-280 c. 35. Скворцов І.Б. Ефективність інвестиційного процесу: методологія, методи і практика : Монографія/ І.Б. Скворцов. -Л.: Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2003.-311 c 36. Тарасюк Г.М. Бізнес-план: розробка, обґрунтування та аналіз. — Житомир, 2006. — 419 с. 37. Барнич Ю.О. Бізнес-план інвестиційного проекту. — Вінниця: ВДТУ, 2002. — 134 с.: 38. Слиньков В.Н. Бизнес-план и организация финансово-хозяйственной деятельности предприятия — К.: Алерта, 2006. — 455 с. 39. Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування. / Покропивний С.Ф., Соболь С.М., Швиданенко Г.О., Шапринська Л.М.. — К., 2001. — 159 с.

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
270
Скачать бесплатно 20379.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.