У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Ефективність управлінських рішень
Количество страниц 125
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20380.doc 
Содержание ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6

1.1. Суть та види управлінських рішень 6

1.2. Процес прийняття управлінських рішень 17

1.3. Методи прийняття рішень та оцінка їх ефективності 23

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “РАСТР-АЛЬФА” В М.КИЄВІ 35

2.1. Загальна економічна характеристика підприємства 35

2.2. Аналіз процесу прийняття рішень в організації 43

2.3. Оцінка ефективності управлінських рішень 68

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „РАСТР-АЛЬФА” 97

3.1. Напрями удосконалення процесу прийняття управлінських рішень 97

3.2. Напрямки удосконалення контролю якості та ефективності управлінських рішень 118

ВИСНОВКИ 124

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 128

ДОДАТКИ 136




Актуальність теми дипломної роботи. Ефективність діяльності підприємств залежить від якості управлінських рішень. Це визначає важливість оволодіння кожним відповідальним працівником апарата управління, а тим більше керівниками, теоретичними знаннями й навичками розробки управлінських рішень.

Одне з безлічі визначень менеджменту формулюється як збір інформації, розробка рішень і організація їхнього виконання, що підкреслює високу значимість рішень в управлінській діяльності.

Проблема прийняття рішень носить фундаментальний характер, що визначається роллю, що грають рішення в будь-якій сфері людської діяльності. Дослідження цієї проблеми відноситься до числа міждисциплінарних, оскільки вибір способу дій - це результат комплексного ув’язування різних аспектів: інформаційного, економічного, психологічного, логічного, організаційного, математичного, правового, технічного та ін.

Ефективність кожного управлінського рішення значною мірою залежить від виконання й співвідношення функцій управлінського рішення як у ході його підготовки, так і на етапі впровадження. З урахуванням цього управлінське рішення стає реальним інструментом досягнення поставлених цілей.

Актуальність даної теми полягає в тому, що прийняття рішень є невід’ємною частиною процесу управління. Відповідальність за прийняття організаційних рішень - важкий моральний тягар, від індивідуального рішення в організації може залежати доля самої організації й окремих її членів. Тому керівник при швидко мінливих умовах зовнішнього й внутрішнього середовища організації не може приймати непродуманих рішень.

Стан проблеми дослідження. Аналізу зазначеної ситуації присвячені дослідження відомих управлінців, економістів, філософів, політологів, соціологів, психологів, педагогів (І. Волков, О. Леонов, Г. Дмитренко, О. Бандурка, О. Коваленко, В. Кремень, О. Романовський, В. Рибалка, О. Пономарьов). Необхідність покращення прийняття управлінських рішень висуває принципово нові вимоги до адміністративної діяльності. Необхідні радикальні перетворення у сфері управління, вироблення й впровадження нових моделей та методів управлінської діяльності.

Метою дипломної роботи є розгляд та аналіз сутності, етапів та ефективності процесу прийняття управлінських рішень на підприємстві.

Об’єктом дослідження є підприємство ТОВ “Растр-Альфа”, предметом дослідження є організаційно-економічні механізми та оцінка ефективності управлінських рішень на підприємстві.

Основними завданнями, які випливають з мети роботи, є:

- розглянути теоретично-методологічні основи дослідження ефективності прийняття управлінських рішень на підприємстві;

- здійснити дослідження процесу прийняття рішень на підприємстві ТОВ “Растр-Альфа” в м. Києві;

- обґрунтувати напрямки підвищення ефективності управлінських рішень на підприємстві ТОВ “Растр-Альфа”.

Теоретичною основою даного дипломного дослідження стало вивчення й творче переосмислення основних досягнень вітчизняної і зарубіжної науки в галузі менеджменту організацій, теорій управлінської діяльності.

Методи дослідження. Дипломна робота ґрунтується на використанні загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. У ході написання роботи використовувалися економічні, статистичні методи дослідження, метод порівняння, методи стратегічного управління, системного підходу й аналізу.

Інформаційну базу дослідження склали підручники, наукові публікації з обраної тематики, звітні матеріали об’єкту дослідження, публікації у пресі, матеріали науково-практичних конференцій, власні спостереження.

Структура роботи. Дипломна робота складається з 3-х розділів, узагальнюючих висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтовується актуальність теми дипломного дослідження, вказуються мета й завдання, конкретизуються методи дослідження, формулюється практичне і теоретичне значення основних положень дипломної роботи. Вирішення основних завдань дипломного дослідження, визначених їх метою, здійснено шляхом дослідження проблем, згрупованих у трьох розділах. Завершують роботу узагальнюючі висновки за результатами дослідження, список використаних джерел та додатки.





Отже, проаналізувавши усе вищевикладене, можна зробити наступні висновки та узагальнення:

У даній дипломній роботі ми намагалися розглянути найбільш важливі аспекти невід’ємної частини процесу управління - прийняття рішень.

По даній дипломній роботі можна зробити висновки, що прийняття рішень - свідомий вибір з наявних варіантів або альтернатив напрямку дій, що скорочують розрив між сьогоднішнім і майбутнім бажаним станом організації. А управлінське рішення - це результат конкретної управлінської діяльності менеджера. Розуміння природи ухвалення рішення важливо для кожного, хто хоче досягнути вершин в мистецтві управління.

Ми з’ясували, що рішення бувають різних видів, такі як особливі, одиничні, політичні, економічні, регулятивні, постановочні, організаційні та інші рішення.

Важливо знати методологію прийняття рішень. Вона допомагає структурувати даний процес і сприяє прийняттю ефективних управлінських рішень. Необхідно пам’ятати, що прийняття рішень відбувається не в організаційному вакуумі, а на фоні постійно змінюваних подій, як у зовнішньому, так і у внутрішньому середовищі організації, і враховувати фактори, що впливають на процес прийняття рішень, які були розглянуті в даній дипломній роботі.

Було визначено, що до основних методів прийняття управлінських рішень у сферах фінансів, кадрів, стратегічного управління, виробництва, маркетингу належать: матричний, теорії ігор, дерево рішень, аналітично-систематизаційний, ділових ігор, груповий тощо. Ми з’ясували, що кожен із цих методів має свої особливості.

Ми з’ясували, щодо складу якісних показників ефективності розробки управлінських рішень можуть бути включені:

- своєчасність подання проекту рішення;

- ступінь наукової обґрунтованості рішень (використання наукових методів розробки, сучасних підходів);

- багатоваріантність розрахунків;

- застосування технічних засобів;

- орієнтація на вивчення й використання прогресивного вітчизняного й закордонного досвіду;

- витрати, пов’язані з розробкою проектів рішень;

- чисельність зайнятих у розробці рішень (фахівців, притягнутих працівників підприємства);

- вартість і строки реалізації проекту;

- кількість співвиконавців на етапі розробки рішень;

- використання зовнішніх консультантів у ході розробки варіантів рішень;

- ступінь ризику в реалізації рішень та ін.

Ми з’ясували, що кількісна оцінка ефективності управлінських рішень багато в чому ускладнена через специфічні особливості управлінської праці. Вони полягають у тому, що:

- управлінська праця, у тому числі по виробленню й прийняттю рішень, переважно творча, що важко піддається нормуванню й урахуванню через різні психофізіологічні можливості людей;

- фактичні результати, як і витрати на реалізацію конкретного рішення, далеко не завжди можна врахувати кількісно через відсутність відповідної документації;

- реалізація рішення сполучена з певними соціально-психологічними результатами, кількісне вираження яких ще більш важко, ніж економічних;

- результати реалізації рішень проявляються опосередковано через діяльність колективу підприємства в цілому, у якому складно виділити долю витрат праці управлінської. У підсумку ототожнюються результати праці розроблювачів рішень і виконавців, на яких спрямований управлінський вплив;

- через існуючі труднощі нерідко відсутній поточний контроль за реалізацією рішень, у результаті діяльність оцінюється за минулий період, установлюється орієнтація на майбутнє з урахуванням факторів, що зробили вплив у минулому, хоча в майбутньому вони можуть і не виявитися;

- ускладнює оцінку ефективності рішень і часовий фактор, оскільки їхня реалізація може бути як оперативною, так і розгорнутою в часі (протягом днів, тижнів, місяців і навіть років). Динамізм господарського життя може привносити нюанси в сукупності, що спотворюють величину очікуваної результативності рішень;

- ускладнено й кількісне вираження характеристик якості рішень як основної передумови їхньої ефективності, а також дій і взаємодії окремих працівників.

У другому розділі дипломної роботи було проведене комплексне дослідження процесу прийняття рішень на підприємстві ТОВ „Растр-Альфа” в м. Києві у таких сферах, як фінанси, кадри, стратегічне управління, виробництво. Провівши аналіз різноманітних прийнятих рішень, процесу прийняття рішень у вищенаведених сферах, було з’ясовано, що ефективними є рішення у сфері виробництва, фінансів, стратегічного управління, і не досить ефективними – у сфері реклами, кадрів. Ми вважаємо, що ця обставина негативно впливає на результативність загального менеджменту ТОВ „Растр-Альфа” і тому потребує вдосконалення.

У третьому розділі були запропоновані заходи з удосконалення процесу прийняття рішень у сфері реклами та кадрів.

Запропонована система АУІС “Кадровий потенціал підприємства” зможе забезпечити у ТОВ „Растр-Альфа”:

- високий рівень автоматизації процесів збирання, зберігання та обробки текстової інформації для потреб кадрової служби підприємства;

- скорочення кількості форм первинної документації, яка використовується для реєстрації первинної інформації;

- поєднання роботи користувача та оператора;

- підвищення якості прийняття управлінських рішень;

- зниження трудомісткості виконання розрахунків в межах техніко-економічних завдань АУІС.

Також у третьому розділі було визначено, що жодне підприємство не може ефективно функціонувати не маючи чітко організованої системи внутрішнього контролю, який забезпечує оперативність обліку, достовірність оформлення первинних документів, збереження цінностей та підвищення рівня організаційно – контрольних заходів.

Тому було запропоновано підвищити контроль за виконанням рішень у ТОВ „Растр-Альфа”, бо неконтрольовані результати виконання призводять до зниження якості виконання рішень, а також відповідальності працівників підприємства за прийняті рішення. У справі підвищення якості управлінських рішень у ТОВ „Растр-Альфа” велике значення має вироблення типових рекомендацій для аналогічних, циклічних ситуацій. Наприклад, чергові наради при прийнятті якогось рішення мають установлюватися спеціально розробленими уніфікованими планами й інструкціями про дії.

З метою вивчення і впровадження передового досвіду необхідно розширювати практику соціологічних досліджень, експериментальної перевірки нових форм і методів роботи. Необхідно постійно удосконалювати систему форм і методів прийняття управлінських рішень, упровадження в практику найбільш ефективних з них, а також наукових рекомендацій, розробляти зведені поточні і перспективні плани роботи.

Отже, вищенаведені рекомендації здатні покращити процеси прийняття управлінських рішень у ТОВ „Растр-Альфа”.
Список литературы Автоматизированные информационные технологии в экономике: Учеб. / М. И. Семенов и др.; Под общ. ред. И. Т. Трубилина. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 416 с.

2. Азаренков Г. Ф. Економічний аналіз. – Х.: ХДЕУ, 2003. – 208с.

3. Аникин Б. А. Высший менеджмент для руководителя: Учеб. пособие для студ. вузов. - М.: Издательский Дом "ИНФРА-М", 2000. – 135 с.

4. Анисимов О.С. Методологическая версия категориального аппарата психологии. – М.: Высшая школа, 2005. – 214 с.

5. Бабосов Е.М. Социология управления: Учеб. пособие. – М.: Деловий мир, 2002. – 265 с.

6. Баканов Михаил Иванович, Шеремет Анатолий Данилович. Теория экономического анализа: Учеб. для студ. экон. спец.. – 4.изд., доп. и перераб. – М. : Финансы и статистика, 2000. – 416 с.

7. Бандурка А.М., Бочарова С.П., Земменская Е.В. Психология управления. – Харьков: ООО «Фортуна-пресс», 2004.

8. Берсуцкий Я. Г., Дугинская И. А., Дугинский Б. Л. Анализ хозяйственной деятельности предприятия: Учеб. пособ. – Донецк: ДИЭХП, 2000. – 180 с.

9. Библиотека управляющего персоналом: мировой опыт. Менеджмент человеческих ресурсов: Обзорная информация / Сост. В.И.Яровой; Под ред. Г.В.Щекина. – К.: МАУП, 2005.

10. Бовыкин В.И. Новый менеджмент: (управление предприятием на уровне высших стандартов; теория и практика эффективного управления). – М.: ОАО "Издательство "Экономика", 2004. – 288 с.

11. Бондар Василь Іванович, Буртяк Григорій Якович. Теорія соціально- політичних відносин: Навч. посіб. для студ. техн. вузів / Вінницький держ. технічний ун-т. – Вінниця : ВДТУ, 1998. – 128с.

12. Боровский А.Б., Пототенко Т.М., Щекин Г.В. Система методов профессиональной ориентации. Методики профориентационной работы: Учеб-метод. пособие. – К.: МЗУУП, 2003. – 244 с.

13. Брэддик У. Менеджмент в организации. – М. : ИНФРА-М, 1997. – 344с.

14. Будзан Б. П. Менеджмент в Україні: сучасність і перспективи. – К.: Видавництво Соломії Павличко "Основи", 2006. – 349 с.

15. Василенко В.О. Теорія і практика розробки управлінських рішень: Навч. посібн. для студ. вищих закл. освіти. – К.: ЦУЛ, 2003. – 419 с.

16. Верещагина Л.А, Карелина И.М. Психология потребностей и мотивация персонала / Л.А.Верещагина, И.М.Карелина. – Х.: Гуманит. центр., 2002. – 190 с.

17. Вихановский О.С., Наумов А.К. Менеджмент: человек, стратегия, организация, процесс: Учебник. – М.: Изд-во МГУ, 2005. – 347 с.

18. Власюк О.С. Можливості застосування аналітичного планування для обґрунтування та підготовки рішень на вищих рівнях управління: Монографія. – К.: Либідь, 2005. – 72 с.

19. Все о маркетинге: Cборник материалов для руководителей предприятий, экономических и коммерческих служб. – М. : Азимут-центр, 2002.

20. Гаєвський Б.А. Основи науки управління: Навч. посібник. – К.: МАУП. – 2004. – 112 с.

21. Галенко В.П., Страхова О.А., Файбушевич С.И. Управление персоналом и эффективность предприятий. - М.: Финансы и статистика, 2005. – 208 с.

22. Галіцин В. К., Бакаєв О. О., Геєць В. М. та ін. Економічна кібернетика: Підручник. – Д.: Юго-Восток, 2005. – 260 с.

23. Галкина Т.П. Социология управления: от группы к команде: Учеб. пособие. – М.: Академия, 2001. – 277 с.

24. Герчикова И. Н. Менеджмент: Учеб. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995. – 480 с.

25. Герчикова И.Н. Маркетинг и международное коммерческое дело. – М.: Внешторгиздат, 2000.

26. Герчикова И.Н. Маркетинг: организация, технология. – М. Высшая школа, 2004.

27. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учебник. 2-е изд. – М.: Банки и биржи, 2005.

28. Глухов В.В. Основы менеджмента: Учеб.-справ. пособие. - СПб.: Спец. лит., 1995. - 327 с.

29. Глушкова Т. Бизнес в области маркетинговых исследований при ближайшем рассмотрении. – М.: Маркетинг, 2005.

30. Голиков В.Д. Социология управления: Учеб. пособие. – Уфа: Восточный университет, 2000. – 214 с.

31. Голубков 3.П. Использование системного анализа при принятии решений. – М.: Экономика, 2002.

32. Голубков Е. П. Маркетинг: стратегия, планы, структуры. – М.: Дело, 2005.

33. Голубков Е.П. Маркетинг. – М.: Экономика, 2004.

34. Голубков Е.П. Маркетинг: выбор лучшего решения. – М.: Экономика, 2003.

35. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: Теория, практика и методология. – М.: Финпресс, 2006.

36. Гольдштейн Г.Я. Инновационный менеджмент. – Т.: Из-во ТРТУ, 1998.

37. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмента. – Т.: ТРТУ, 2005.

38. Гольдштейн Г.Я. Стратегический менеджмент. – Т.: ТРТУ, 2005.

39. Горбунов В.М. Управління соціальним розвитком трудового колективу: Конспект лекцій. – К.: МАУП, 2002. – 104 с.

40. Гордин В.Э. Социальная политика и социальный маркетинг. – СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 2003.

41. Гордієнко І. В. Інформаційні системи в менеджменті: Навч.-метод. посібник для самостійного вивчення дисципліни – К.: КНЕУ, 1999. – 128 с.

42. Грачев М.В. Суперкадры. Управление персоналом в международной корпорации. – М.: Дело, 2006. – 197 с.

43. Донець Л.І. Підприємництво в умовах трансформації економіки в Україні: мотивація, маркетингова орієнтація, ефективний менеджмент / Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. – Д.: Джерела, 2006. – 248 с.

44. Дорошенко Л.С. Управление трудовыми ресурсами: Учеб. пособие. – К.: МАУП, 2004.

45. Єжова Л.Ф. Навчальний посібник з дисципліни «Інформаційний маркетинг» для студентів V курсу спеціальності 8102 «Економічна кібернетика» усіх форм навчання. – К.: КНЕУ. – 2001. – 299 с.

46. Єлейко Я. І., Кандибка О. М., Лапішко М. Л., Смовженко Т. С. Основи фінансового аналізу. - Львів: Львівський банківський інститут Національного банку України, 2007. - 141 с.

47. Єршова О.Л. Моделі, методи та засоби інформаційної технології прийняття управлінських рішень в соціально-економічних системах. – К.: Либідь, 2000. –21 с.

48. Журавлева А.Л. Управленческие отношения. – Р/н/Д.: Сфера, 2004. – 210 с.

49. Завгородний В. П. Автоматизация бухгалтерского учета, контроля, анализа и аудита. – К.: А.С.К., 1998. – 755 с.

50. Зубик В. Б., Ильин А. И., Кожекин Г. Я., Колонтай М. М., Кривцов В. Н. Основы менеджмента и маркетинга: Учеб. пособие для студ. экон. спец. вузов / Р.С. Седегов (ред.). – Минск : Вышэйшая школа, 1995. – 382с.

51. Ильин Анатолий Игнатьевич. Управление предприятием / М.И. Плотницкий (ред.), А.С. Головачев (ред.). – Минск : Вышейшая школа, 1997. – 275с.

52. Ильяшев А. В. Менеджмент: организация и технология. – М.: Машиностроение, 2000. – С. 91.

53. Іванов Ю. Б., Кравченко Ю. І., Хоменко М. М. Вступ до бізнесу. – К.: Лібра, 2005. – С. 166.

54. Ізмайлова К. В. Фінансовий аналіз: Навч. посіб. – 2-ге вид., стереотип. – К.: МАУП, 2001. – 152 с.

55. Кабушкин Н.И. Основы менеджмента. – М.: Интер-Пресс, 2004. – 270 с.

56. Казанцев А.К., Подлесных В.И., Серова Л.С. Практический менеджмент: В деловых играх, хозяйственных ситуациях, задачах и тестах: Учебное пособие. – М.: ИНФРА – М, 2001. – 288 с.

57. Кірейцев Г. Г., Виговська Н. Г., Петрук О. М., Александрова М. М., Бардаш С. В. Фінансовий менеджмент: Посібник для студ. вищ. навч. закладів. - Житомир, 2006. – 431 с.

58. Клементьева Е.Е. Информатизация систем управления и принятия решений в бизнесе: соц. и методол. аспекты. – М.: Дело, 2004. – 36 с.

59. Костров А.В. Введение в информационный менеджмент. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 260 с.

60. Костров А.В. Основы информационного менеджмента: Учебное пособие. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 288 с.

61. Котлер Ф. Основи маркетингу. – М.: Вища школа, 2000.

62. Котлер Ф. Управління маркетингом. – М.: Академія, 2002.

63. Кулицький С.П. Основи організації інформаційної діяльності у сфері управління: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2002. – 224 с.

64. Лазарєва С.Ф. Навчальний посібник з дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу» для бакалаврів спеціальності 6102 «Економічна кібернетика» усіх форм навчання. – К.: КНЕУ, 2002. – 658 с.

65. Ларин М.В. Применение методологии информационного менеджмента в документационном обеспечении управления // Всероссийская конференция "Автоматизация делопроизводства и электронный документооборот в органах власти". – М., 2005. – 180 с.

66. Левешко Р.Н. Анализ эффективности рекламы. – К.: Основа, 2005.

67. Лісовець В.Т., Монке С.Ю. Мистецтво прийняття управлінських рішень: навч. посібник. – У.: Уманська державна аграрна академія, 2001. – 76 с.

68. Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, С.А. Красильников под ред. А.Н. Романова. – М: Банки и биржи, ЮНИТИ – 2005.

69. Менеджмент организации: Учеб. пособие / З. П. Румянцева, Н. А. Саломатин, Р. З. Акберман и др. – М.: ИНФРА-М, 1995. – 432 с.

70. Пищулин Н.П., Пищулин С.Н., Бетуганов А.А. Социальное управление: теория и практика: Учеб. пособие: В 2 т. – М.: Академия, 2003. – 540 с.

71. Пономаренко В. С. Проблеми і перспективи розвитку інформаційних систем і технологій в економіці. – К.: Либідь, 2006. – 118 с.

72. Пономаренко О. І., Пономаренко В. О. Системні методи в економіці, менеджменті та бізнесі: Навч. посібник. – К.: Либідь, 1995. – 240 с.

73. Попов В.М. Система управления как совокупность социальных отношений. – М.: Академия, 2005. – 20 с.

74. Роганова А. С. Понятие управления. – Н.: КГУ им. Бердаха, 2006. – 125 с.

75. Рогановой А.Социальное управление. – К: Основы, 2000. – 287 с.

76. Ромашов О.В., Ромашова Л.О. Управленческие отношения. Учеб. пособие для вузов. – К.: Знание, 2002. – 266 с.

77. Саймон А.Р. Стратегические технологии баз данных: менеджмент на 2000 год: Пер. с англ. /Под ред. и с предисл. М.Р.Когаловского. - М.: Финансы и статистика, 1999. - 479 с.

78. Сергейчук А.В. Социология управления: Учебник. – СПб.: Книжный дом, 2002. – 346 с.

79. Ситник В. Ф., Писаревська Т. А., Єрьоміна Н. В., Краєва О. С. Основи інформаційних систем: Навч. посібник / За ред. В. Ф. Ситника. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2001. – 420 с.

80. Сопільник О.В. Технологія прийняття управлінських рішень: навч. посібник / Дніпропетр. Нац. ун-т. Ін-т. довуз. підгот. та післядип. освіти. – Д.: РВВДНУ, 2002. – 108 с.

81. Сытник В. Ф. и др. Компьютеризация информационных процессов на промышленном предприятии. – К.: Техника, 1991. – 215 с.

82. Тихонов А.В. Управленческие отношения. Теоретические основы. – СПб.: Книжный дом, 2000. – 244 с.

83. Управление – это наука и искусство: А. Файоль, Г. Эмерсон, Г. Форд: Сборник. – М.: Деловой мир, 2002. – 342 с.

84. Управление отношениями: Учебник / Под общ. ред. Комаровского В.С. – М.: Академия, 2003. – 144 с.

85. Франчук В.И. Общая теория управленческих отношений. – М.: Высшая школа, 2001. – 260 с.

86. Хміль Ф.І. Менеджмент: Підручник для студ. кооперативних вищ. навч. закладів. – К. : Вища школа, 1995. – 351с.

87. Чумаченко Н.Г. Информация и принятие решений. – К.: Основа, 2001. – 63 с.

88. Шевелев В.Н. Управленческие отношения: Учеб. пособие. – Х.: Олди-Плюс, 2004. – 203 с.

89. Школа І.М. Операційний менеджмент. Практикум. – К.: Академія, 2004. – 376 с.

90. Щедріна О.І. Алгоритмізація та програмування процедур обробки інформації: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 240 с.

91. Щедріна О.І. Нові інформаційні технології: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2005. – 445 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
937
Скачать бесплатно 20380.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.