У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Організація роботи з медичною технікою в закладі охорони здоров’я
Количество страниц 104
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20389.doc 
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я В УКРАЇНІ 7
1.1. Характеристика сутності та змісту забезпечення медичною технікою галузі охорони здоров’я 7
1.2. Нормативно-правова база технічного забезпечення охорони здоров’я 14
1.3. Проблеми удосконалення стоматологічної допомоги населенню в період формування ринкових відносин в Україні 37
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОБОТИ З МЕДИЧНОЮ ТЕХНІКОЮ В ПРИВАТНІЙ КЛІНІЦІ М. БРОВАРИ „СТОМАТОЛОГІЯ” 48
2.1. Загальна характеристика стоматологічної клініки „Стоматологія” 48
2.2. Ознайомлення з організацією роботи спеціалістів клініки 54
2.3. Проблемні аспекти роботи клініки 61
2.4. Аналіз забезпечення клініки технікою 69
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ З МЕДИЧНОЮ ТЕХНІКОЮ В ПРИВАТНІЙ КЛІНІЦІ М. БРОВАРИ „СТОМАТОЛОГІЯ” 74
3.1. Оцінка технічного оснащення клініки 74
3.2. Впровадження сучасної медичної техніки у роботу клініки 88
ВИСНОВКИ 92
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 99
ДОДАТКИ 104



Шановно комісіє! Шановний голово комісії!
До Вашої уваги пропонується випускна дипломна робота на тему „Організація роботи з медичною технікою в закладі охорони здоров’я”.
Актуальність теми обумовлена тим, що без сучасного технічного оснащення закладу охорони здоров’я (у нашому випадку – стоматологічної клініки) неможливе надання високоякісної стоматологічної послуги.
Мета дипломної роботи – проаналізувати діяльність приватної клініки „Стомалогія” та розробити шляхи вдосконалення роботи з медичною технікою у вищезазначеному медичному закладі.
Для досягнення мети були поставленні наступні завдання:
- вивчення теоретичних засад забезпечення медичною технікою галузі охорони здоров’я;
- аналіз нормативно-правової бази технічного забезпечення закладів охорони здоров’я України;
- дослідження специфіки стоматологічної допомоги населенню;
- аналіз діяльності клініки;
- дослідження ефективності використання медичної техніки клініки;
- розробка пропозицій щодо шляхів вдосконалення роботи з медичною технікою.
Предметом дослідження є розробка шляхів вдосконалення роботи з медичною технікою в закладі охорони здоров’я.
Об’єкт дослідження – приватна клініка „Стомалогія” м. Бровари.
Теоретичною та методологічною основою дослідження є положення сучасної економічної теорії, нормативно-правова база України в галузі охорони здоров’я, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених щодо особливостей впровадження медичної техніки в діагностичну та лікувальну практику, а також методичні рекомендації з організації роботи закладів охорони здоров’я.
Нині ринок стоматологічного обладнання та матеріалів в Україні оцінюється у 140-200 млн. доларів США щорічно. За відсутністю вітчизняної стоматологічної продукції більша частина цих коштів витрачається на імпорт дорогих та якісних матеріалів з економічно розвинених країн світу. На превеликий жаль, в Україні не розробляють необхідного для практичної роботи стоматолога діагностичного та лікувального обладнання, наборів твердосплавного інструменту, наборів для остеоінтеграції та надання допомоги при щелепно-лицевій травмі. Не виробляють також і вітчизняного рентгенологічного обладнання. Країні вкрай потрібні склоіономерний вітчизняний цемент, набори цинк-фосфатних цементів, полімерні фіксувальні матеріали, матеріали та інструменти для ендодонтичного лікування, зубопротезні матеріали тощо [3].
Об’єкт нашого дослідження – приватна стоматологічна клініка „Стоматологія” у м. Бровари. Приміщення знаходиться в кунтурі будівлі. Спочатку за основним проектом призначалось для розміщення в ньому офісу.
Стоматологічна клініка призначена для надання висококваліфікованої стоматологічної допомоги населенню. Діяльність клініки спрямована на профілактику і лікування стоматологічних захворювань.
У клініці працюють 43 спеціалісти, з них:
- лікарів - 12 осіб;
- асистентів - 12 осіб;
- рентген лаборантів - 3 особи;
- санітарок - 6 осіб;
- зубних техніків – 6 осіб;
- адміністраторів - 3 особи;
- психолог - 1 особа.
Процеси навчання і перепідготовки пов’язані з підвищенням кваліфікації співробітників, а це у свою чергу, сприяє ефективній трудовій поведінці – людина сумлінно виконує свої безпосередні обов’язки і готова на користь колективу виходити за їх межі, докладаючи додаткові зусилля, проявляючи активність, готовність до співпраці і допомоги.
Атестація медичних працівників проводиться з метою підвищення їх кваліфікації, професійного рівня та ефективності медичної допомоги населенню.
Це важлива форма морального і матеріального стимулювання медичних працівників, яка направлена на удосконалення діяльності медичних установ, поліпшення медичного обслуговування населення.
Важливою формою навчання співробітників є створення тренувальних, учбових ситуацій в процесі реальної виробничої діяльності, що дає можливість для індивідуального розвитку; психологічні тренінги.
Велику допомогу в організації й управлінні колективом відіграють посадові інструкції вони мають чітке визначення службового положення, обов’язків, прав та персональної відповідальності кожного робітника. Посадові інструкції необхідні при укладанні трудового договору, в якому керівництво медичного закладу знайомить кожного зарахованого на роботу з об’ємом та характером роботи відповідно зі спеціальністю та кваліфікацією, а також для вірного застосування мір дисциплінарного та матеріального впливу на особи, які не виконують покладених на них обов’язків.
Посадові інструкції виключають необґрунтоване розширення або звуження обов’язків робітника побажанню окремих керівників або самого виконавця. Вони необхідні також для запобігання можливих конфліктів між особами, які виконують один вид роботи.
Управління персоналом являє собою комплексну систему , елементами якої є напрями, етапи, принципи, види і форми кадрової роботи. Основними напрямками є набір і збереження персоналу його професійне навчання і розвиток, оцінка діяльності кожного працівника з точки зору реалізації цілей організації, що дає можливість скорегувати його поведінку.
Управління фінансами в ПК „Стоматологія” здійснюється за допомогою фінансового аналізу.
Отже, в цілому ми можемо узагальнити, що фінансові коефіцієнти говорять про позитивний фінансовий стан об’єкта дослідження.
Одержаний чистий прибуток говорить про достатньо ефективну роботу пiдприємства. Істотних недоліків у ПК „Стоматологія” поліклініки немає.
Основою ефективної роботи ПК „Стоматологія” є чотири приймальні кабінети: один – для зубного лікаря, інший – для дентального гігієніста або фахівця по профілактиці, кабінет лікаря-ортопеда та хірургічний кабінет, кімната для очікування з реєстратурою, приміщення для стерилізації, рентгенологічне приміщення, робоче приміщення, гардероб, технічне приміщення, туалет.
Основою спокійного лікування є безболісність і зручне положення пацієнта. Стоматологічна установка „Sirona C4+” разом з кріслом пацієнта є максимально функціональною і естетичною, легко обробляється миючими і дезинфікуючими розчинами. Процес лікування передбачає певну точну послідовність дій, які необхідно дотримувати і неможливо прискорити.
Стоматологічні кабінети освітлюються денним світлом, світлом над кріслом і стоматологічною установкою, світлом операційної лампи, а робоче поле додатково освітлюється підсвіткою наконечника. В кожному кабінеті є достатнє для роботи освітлення, яке рівномірно розміщене, без «темних полів».
Основою для швидкої і безпечної роботи є правильне приготування інструментарію для лікування і його розміщення таким чином, “щоб все необхідне знаходилося під рукою». Стерилізаційна кімната має ультразвукову мийку для кращого очищення інструментарію, автоклав Найефективнішою є стерилізація матеріалу в автоклаві, розсортованого по типу використовування в прозорій упаковці. Після стерилізації інструменти в упаковці розкладаються в шафи, термін стерильності 3 місяці. Цим знижується кількість випадків повторної стерилізації інструменту, а, тим самим, і його притуплення або псування. Ця система підготовлених стерильних касет, куди входить дзеркальце, зонд, пародонтальный зонд і пінцет для кожного пацієнта, підготовлених хірургічних наборів, наборів з іншими інструментами, марлевими і ватними турундами, найдосконаліша система з погляду ергономіки.
Усі пацієнти, що звернулися в ПК „Стоматологія”, проходять ретельне клінічне обстеження, результати якого і будуть основою для складання повного плану профілактичних і лікувальних заходів.
Комп’ютерна рентографія має вагомі переваги:
- зменшення області опромінення;
- швидке отримання зображення;
- можливість додаткової обробки одержаних зображень програмними засобами;
- можливість зручної архівації і швидкого доступу до бази даних із знімками.
Невідкладна стоматологія:
- Огляд і консультація застрахованої особи лікарем-стоматологом.
- Діагностичні обстеження (рентген - за медичними показаннями).
- Зняття гострого болю одонтогенного характеру.
- Місцева анестезія.
- Лікування гострих станів слизової оболонки ротової порожнини.
- Лікування травматичних ушкоджень зубів та щелеп.
- Видалення зубів і коренів (невідкладно - за медичними показаннями).
- Розкриття кореневих каналів, накладання девіталізуючої пасти, постановка тимчасової пломби.
Цінова конкуренція на ринку послуг дуже значна, навіть коли використовують імплантаційну систему однієї і тієї ж фірми-виробника. А окремі клініки мають декілька імплантаційних систем різних виробників, де собівартість самого імплантата дуже різна. Це викликано тим, що є дуже богото маленьких компаній-виробників, які стараються конкурувати з лідерами ринку за рахунок значно низьких цін. Дуже ярким прикладом такої конкуренції є Український ринок – маленькі компанії пропонують надзвичайно низькі ціни на свої імплантати, а ведучі клініки роблять основний упор на високу ефективність своїх імплантатів при великих цінах.
На протязі чотирьох років стоматологічна клініка „Стоматологія” займається протезуванням за допомогою стоматологічних імплантатів.
Конкурентоспроможність – це сукупність споживчих властивостей товару/послуги, яка забезпечує його здатність конкурувати з аналогами на конкретному ринку в певний період часу.
Ринок стоматологічних послуг м. Києва містить 15 державних стоматологічних відділень при поліклініках та близько 165 приватних клінік та практик. З них було досліджено 4 клініки, що знаходяться в одному районі з стоматологічною клінікою „Стоматологія”. У процесі дослідження з розгляду віключалися поліклініки та приватні лікарі, які орендують стоматологічні кабінети чи працюють без ліцензії.
Фрагментація ринку по можливостях попиту на медичні процедури здійснюється відповідно до економічних груп, що характеризуються видом медичної послуги, медико-діагностичною групою, вартістю процедури, платоспроможністю й особистістю пацієнта.
Маркетингові дослідження є основним засобом збору й аналізу інформації, яка потрібна для прийняття економічно обґрунтованих рішень у перманентно мінливих умовах ринкового середовища.
Телевізійна реклама займає 30% рекламного медійного ринку, це відбувається на фоні зниження частки бюджету преси і особливо газет. Зовнішня реклама історично сильно розвинена й займає істотну частку в загальному бюджеті ринку. Ринок радіо, як і раніше, менш привабливий ніж інші медіа носії. Найбільш рекламомістким при цьому є музично-розважальний формат радіостанцій. Обсяг реклами в Інтернеті та в кінотеатрах зріс. Значення цих каналів комунікації збільшилося, особливо для молодої, більш платоспроможної й споживчо більш активної аудиторії.
Однак, не дивлячись на те, що використання нових технологій гаряче підтримується менеджерами і інженерами, працюючими в компанії, це не обов’язково приводить до відрізняльної ключової компетенції.
Компаніям, працюючим в новому сучасному контексті напруженої глобальної конкуренції, необхідно не тільки нарощувати кількість нових технологій, а й реструктурувати всю систему освоєння нової продукції таким чином, щоб вона відрізнялась і була більш ефективною порівняно з тими системами, які використовуються їх конкурентами.
На безкоштовне протезування в минулі роки виділялося 50 тис.грн. на рік, в поточному році це 70 тис. грн., (при річній потребі 1 млн. грн.) і навіть в цьому випадку поліклініці вдається працювати без скарг.
Наряду з лікуванням загальновідомих захворювань твердих тканин зуба, лікарі-терапевти втілюють напрямок косметичної стоматології. Використання сучасних пломбувальних матеріалів провідних стоматологічних фірм, дає можливість максимально зберегти тканину зуба з повним відновленням косметики і функції без наступного протезування.
Для вимірювання довжини кореневого каналу лікарі використовують апекс-локатори четвертого покоління «Бінго 1020» (виробництво Ізраїль) та NSK Ipex (виробництво Японія); механічну обробку проводять ендодонтичними наконечниками Niti Control (Франція) й NSK ENDO-MATE DT (Японія) з подальшим створенням бар`єру пластичною та холодною гутаперчею між апікальною тканиною та патологічним процесом.
Отже, можна узагальнити, що у даному медичному закладі досить високий рівень технічного оснащення та кваліфікований медичний персонал.
Варто зауважити, що в практику роботи даного закладу охорони здоров’я широко впроваджуються новітні технології та методи обстеження й стоматологічного лікування.
При цьому велика увага приділяється підвищенню як загального фахового рівня медичного персоналу, так і навчанню роботі з новітньою медичною технікою.



Отже, з проведеного дослідження можна зробити наступні висновки та узагалььнення:
Нині ринок стоматологічного обладнання та матеріалів в Україні оцінюється у 140-200 млн. доларів США щорічно. За відсутністю вітчизняної стоматологічної продукції більша частина цих коштів витрачається на імпорт дорогих та якісних матеріалів з економічно розвинених країн світу. На превеликий жаль, в Україні не розробляють необхідного для практичної роботи стоматолога діагностичного та лікувального обладнання, наборів твердосплавного інструменту, наборів для остеоінтеграції та надання допомоги при щелепно-лицевій травмі. Не виробляють також і вітчизняного рентгенологічного обладнання. Країні вкрай потрібні склоіономерний вітчизняний цемент, набори цинк-фосфатних цементів, полімерні фіксувальні матеріали, матеріали та інструменти для ендодонтичного лікування, зубопротезні матеріали тощо [3].
Об’єкт нашого дослідження – приватна стоматологічна клініка „Стоматологія” у м. Бровари. Приміщення знаходиться в кунтурі будівлі. Спочатку за основним проектом призначалось для розміщення в ньому офісу.
Стоматологічна клініка призначена для надання висококваліфікованої стоматологічної допомоги населенню. Діяльність клініки спрямована на профілактику і лікування стоматологічних захворювань.
У клініці працюють 43 спеціалісти, з них:
- лікарів - 12 осіб;
- асистентів - 12 осіб;
- рентген лаборантів - 3 особи;
- санітарок - 6 осіб;
- зубних техніків – 6 осіб;
- адміністраторів - 3 особи;
- психолог - 1 особа.
Процеси навчання і перепідготовки пов’язані з підвищенням кваліфікації співробітників, а це у свою чергу, сприяє ефективній трудовій поведінці – людина сумлінно виконує свої безпосередні обов’язки і готова на користь колективу виходити за їх межі, докладаючи додаткові зусилля, проявляючи активність, готовність до співпраці і допомоги.
Атестація медичних працівників проводиться з метою підвищення їх кваліфікації, професійного рівня та ефективності медичної допомоги населенню.
Це важлива форма морального і матеріального стимулювання медичних працівників, яка направлена на удосконалення діяльності медичних установ, поліпшення медичного обслуговування населення.
Важливою формою навчання співробітників є створення тренувальних, учбових ситуацій в процесі реальної виробничої діяльності, що дає можливість для індивідуального розвитку; психологічні тренінги.
Велику допомогу в організації й управлінні колективом відіграють посадові інструкції вони мають чітке визначення службового положення, обов’язків, прав та персональної відповідальності кожного робітника. Посадові інструкції необхідні при укладанні трудового договору, в якому керівництво медичного закладу знайомить кожного зарахованого на роботу з об’ємом та характером роботи відповідно зі спеціальністю та кваліфікацією, а також для вірного застосування мір дисциплінарного та матеріального впливу на особи, які не виконують покладених на них обов’язків.
Посадові інструкції виключають необґрунтоване розширення або звуження обов’язків робітника побажанню окремих керівників або самого виконавця. Вони необхідні також для запобігання можливих конфліктів між особами, які виконують один вид роботи.
Управління персоналом являє собою комплексну систему , елементами якої є напрями, етапи, принципи, види і форми кадрової роботи. Основними напрямками є набір і збереження персоналу його професійне навчання і розвиток, оцінка діяльності кожного працівника з точки зору реалізації цілей організації, що дає можливість скорегувати його поведінку.
Управління фінансами в ПК „Стоматологія” здійснюється за допомогою фінансового аналізу.
Отже, в цілому ми можемо узагальнити, що фінансові коефіцієнти говорять про позитивний фінансовий стан об’єкта дослідження.
Одержаний чистий прибуток говорить про достатньо ефективну роботу пiдприємства. Істотних недоліків у ПК „Стоматологія” поліклініки немає.
Основою ефективної роботи ПК „Стоматологія” є чотири приймальні кабінети: один – для зубного лікаря, інший – для дентального гігієніста або фахівця по профілактиці, кабінет лікаря-ортопеда та хірургічний кабінет, кімната для очікування з реєстратурою, приміщення для стерилізації, рентгенологічне приміщення, робоче приміщення, гардероб, технічне приміщення, туалет.
Основою спокійного лікування є безболісність і зручне положення пацієнта. Стоматологічна установка „Sirona C4+” разом з кріслом пацієнта є максимально функціональною і естетичною, легко обробляється миючими і дезинфікуючими розчинами. Процес лікування передбачає певну точну послідовність дій, які необхідно дотримувати і неможливо прискорити.
Стоматологічні кабінети освітлюються денним світлом, світлом над кріслом і стоматологічною установкою, світлом операційної лампи, а робоче поле додатково освітлюється підсвіткою наконечника. В кожному кабінеті є достатнє для роботи освітлення, яке рівномірно розміщене, без «темних полів».
Основою для швидкої і безпечної роботи є правильне приготування інструментарію для лікування і його розміщення таким чином, “щоб все необхідне знаходилося під рукою». Стерилізаційна кімната має ультразвукову мийку для кращого очищення інструментарію, автоклав Найефективнішою є стерилізація матеріалу в автоклаві, розсортованого по типу використовування в прозорій упаковці. Після стерилізації інструменти в упаковці розкладаються в шафи, термін стерильності 3 місяці. Цим знижується кількість випадків повторної стерилізації інструменту, а, тим самим, і його притуплення або псування. Ця система підготовлених стерильних касет, куди входить дзеркальце, зонд, пародонтальный зонд і пінцет для кожного пацієнта, підготовлених хірургічних наборів, наборів з іншими інструментами, марлевими і ватними турундами, найдосконаліша система з погляду ергономіки.
Усі пацієнти, що звернулися в ПК „Стоматологія”, проходять ретельне клінічне обстеження, результати якого і будуть основою для складання повного плану профілактичних і лікувальних заходів.
Комп’ютерна рентографія має вагомі переваги:
- зменшення області опромінення;
- швидке отримання зображення;
- можливість додаткової обробки одержаних зображень програмними засобами;
- можливість зручної архівації і швидкого доступу до бази даних із знімками.
Невідкладна стоматологія:
- Огляд і консультація застрахованої особи лікарем-стоматологом.
- Діагностичні обстеження (рентген - за медичними показаннями).
- Зняття гострого болю одонтогенного характеру.
- Місцева анестезія.
- Лікування гострих станів слизової оболонки ротової порожнини.
- Лікування травматичних ушкоджень зубів та щелеп.
- Видалення зубів і коренів (невідкладно - за медичними показаннями).
- Розкриття кореневих каналів, накладання девіталізуючої пасти, постановка тимчасової пломби.
Цінова конкуренція на ринку послуг дуже значна, навіть коли використовують імплантаційну систему однієї і тієї ж фірми-виробника. А окремі клініки мають декілька імплантаційних систем різних виробників, де собівартість самого імплантата дуже різна. Це викликано тим, що є дуже богото маленьких компаній-виробників, які стараються конкурувати з лідерами ринку за рахунок значно низьких цін. Дуже ярким прикладом такої конкуренції є Український ринок – маленькі компанії пропонують надзвичайно низькі ціни на свої імплантати, а ведучі клініки роблять основний упор на високу ефективність своїх імплантатів при великих цінах.
На протязі чотирьох років стоматологічна клініка „Стоматологія” займається протезуванням за допомогою стоматологічних імплантатів.
Конкурентоспроможність – це сукупність споживчих властивостей товару/послуги, яка забезпечує його здатність конкурувати з аналогами на конкретному ринку в певний період часу.
Ринок стоматологічних послуг м. Києва містить 15 державних стоматологічних відділень при поліклініках та близько 165 приватних клінік та практик. З них було досліджено 4 клініки, що знаходяться в одному районі з стоматологічною клінікою „Стоматологія”. У процесі дослідження з розгляду віключалися поліклініки та приватні лікарі, які орендують стоматологічні кабінети чи працюють без ліцензії.
Фрагментація ринку по можливостях попиту на медичні процедури здійснюється відповідно до економічних груп, що характеризуються видом медичної послуги, медико-діагностичною групою, вартістю процедури, платоспроможністю й особистістю пацієнта.
Маркетингові дослідження є основним засобом збору й аналізу інформації, яка потрібна для прийняття економічно обґрунтованих рішень у перманентно мінливих умовах ринкового середовища.
Телевізійна реклама займає 30% рекламного медійного ринку, це відбувається на фоні зниження частки бюджету преси і особливо газет. Зовнішня реклама історично сильно розвинена й займає істотну частку в загальному бюджеті ринку. Ринок радіо, як і раніше, менш привабливий ніж інші медіа носії. Найбільш рекламомістким при цьому є музично-розважальний формат радіостанцій. Обсяг реклами в Інтернеті та в кінотеатрах зріс. Значення цих каналів комунікації збільшилося, особливо для молодої, більш платоспроможної й споживчо більш активної аудиторії.
Однак, не дивлячись на те, що використання нових технологій гаряче підтримується менеджерами і інженерами, працюючими в компанії, це не обов’язково приводить до відрізняльної ключової компетенції.
Компаніям, працюючим в новому сучасному контексті напруженої глобальної конкуренції, необхідно не тільки нарощувати кількість нових технологій, а й реструктурувати всю систему освоєння нової продукції таким чином, щоб вона відрізнялась і була більш ефективною порівняно з тими системами, які використовуються їх конкурентами.
На безкоштовне протезування в минулі роки виділялося 50 тис.грн. на рік, в поточному році це 70 тис. грн., (при річній потребі 1 млн. грн.) і навіть в цьому випадку поліклініці вдається працювати без скарг.
Наряду з лікуванням загальновідомих захворювань твердих тканин зуба, лікарі-терапевти втілюють напрямок косметичної стоматології. Використання сучасних пломбувальних матеріалів провідних стоматологічних фірм, дає можливість максимально зберегти тканину зуба з повним відновленням косметики і функції без наступного протезування.
Для вимірювання довжини кореневого каналу лікарі використовують апекс-локатори четвертого покоління «Бінго 1020» (виробництво Ізраїль) та NSK Ipex (виробництво Японія); механічну обробку проводять ендодонтичними наконечниками Niti Control (Франція) й NSK ENDO-MATE DT (Японія) з подальшим створенням бар`єру пластичною та холодною гутаперчею між апікальною тканиною та патологічним процесом.
Отже, можна узагальнити, що у даному медичному закладі досить високий рівень технічного оснащення та кваліфікований медичний персонал.
Варто зауважити, що в практику роботи даного закладу охорони здоров’я широко впроваджуються новітні технології та методи обстеження й стоматологічного лікування.
При цьому велика увага приділяється підвищенню як загального фахового рівня медичного персоналу, так і навчанню роботі з новітньою медичною технікою
Список литературы 1. Акопова Е.С. Планирование в управлении персоналом. – Ростов-на-Дону: РГУ, 2001. – 57 с.
2. Базаров Т.Ю., Єремін Б.Л., Аксьонова й ін. Управління персоналом / Під ред. Базарова Т. Ю. – М.: Академія, 2005. – 216 с.
3. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Організація праці менеджера: Навчальний посібник. – К.: ВД "Професіонал", 2004. – 304 с.
4. Барков С.А. Управління персоналом. – М.: Юрист, 2001. – 314 с.
5. Берн Э. Игры, в которые играют люди. Психология человеческих взаимоотношений. Люди, которые играют в игры. Психология человеческой судьбы. : Пер. с англ. ( Общ. Р ед. М.С.Мацковского). – М.: Педагогика, 1988. – 400 с.
6. Берн Э. Трансактный анализ и психотерапия: Пер. с англ. – СПб.: Изд-во “Братство”, 1992. – 224 с.
7. Библер В.С. От наукоучения – к логике культуры: Два философских введения в двадцать первый век. – М.: Изд. полит. литературы, 1991. – 413 с.
8. Бирман Л.А. Управленческие решения: Учебное пособие. – М.: Дело, 2004. – 208 с.
9. Бородін В.А. Процедура оцінки й аналізу діяльності персоналу приватного підприємства // Довідник з управління персоналом. – 2002. – № 9. – 65 с.
10. Бубер М. Два образа веры. – М.: Республика, 1995. – 468с.
11. Вейл П. Искусство менеджмента. Новые идеи для мира хаотических перемен. – М.: Аспект-Пресс, 2003. – 158 с.
12. Веснін В.Р. Практичний менеджмент персоналу. Допомога з кадрової роботи. – М.: Юрист, 2004. – 244 с.
13. Вудкок М., Френсис Д. Раскрепощенный менеджер. – М.: Академия, 2001. – 345 с.
14. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учеб. для вузов. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: Академия, 2001. – 340 с.
15. Гительман Л.Д. Преобразующий менеджмент: Лидерам организации и консультантам по управлению: Учеб. пособие для вузов. - М.: Высшая школа, 1999. – 179 с.
16. Гірняк О.М., Лазановський П.П. Менеджмент. Підручник для студентів вищих закладів освіти. – Львів: "Магнолія плюс", 2004. – 352 с.
17. Гречева О.П. Мотивация, адаптация, аттестация персонала // Кадровые технологии. – 2006. – № 1. – 39 с.
18. Гречева О.П. Перспективный бизнес: ставка на персонал // Кадровые технологии. – 2005. – № 3. – 39 с.
19. Довгань Л.Є. Праця керівника або Практичний менеджмент: Навчальний посібник. – К.: ЕксОб, 2002. – 384 с.
20. Друкер Питер Ф. Задачи менеджмента в XXI веке: Учеб. пособие для вузов: Пер. с англ. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 346 с.
21. Дьяконов Г.В. Психологія духовності і діалог //Діалог. Збірник наукових праць. Психологія і педагогіка. За ред. С.Д.Максименка. – Київ-Кіровоград: РВЦ КДПУ ім.В.Винниченка, 2001, Вип.2. – с.173 –186.
22. Дьяконов Г.В. Экзистенциально-онтологическая концепция диалога. // Психология общения: социокультурный анализ. Материалы Международной конференции ( Ростов-на-Дону, 30 октября – 1 ноября 2003 г.). / Под ред. А.А.Бодалева, П.Н.Ермакова, В.А.Лабунской. – Ростов-на-Дону: Изд-во Ростовского госуниверситета, 2003. – с. 114-116.
23. Єгошин А.П. Управління персоналом. – Н: Березень, 2003. – 237 с.
24. Журавлев А.Л. Совместная деятельность как объект социально-психологического исследования. //Совместная деятельность: Методология, теория, практика. – М.: Наука, 1988. – с. 19 – 36.
25. Кабушкін Н.Н. Основи кадрового менеджменту. – М.: ЮНІТІ, 2003. – 340 с.
26. Казаринова Н.В. Теория межличностного общения как междисциплинарное знание //Куницына В.Н., Казаринова Н.В., Погольша В.М. Межличностное общение. Учебник для вузов. – СПб.: Питер, 2001. – с. 12- 29.
27. Карнегі Дейл. Як завойовувати друзів та впливати на людей. – Харків: Промінь, 2001. – 560 с.
28. Кібанов А.Я. Управління персоналом організації. – К.: Основи, 2006. – 134 с.
29. Ковалев Г.А. О системе психологического воздействия. (К определению понятия). // Психология воздействия (проблемы теории и практики): Сб. науч. трудов / АПН СССР, НИИ общей и педагогической психологии. / Ред. Бодалев А.А. – М., 1989 – 153 с.
30. Ковалев Г.А. Психология воздействия. Автореферат диссертации на соискание ученой степени доктора психологических наук. – М. : Изд-во НИИ ОПП АПН СССР, 1991. – 56 с.
31. Ковалев Г.А. Три парадигмы в психологии – три стратегии психологического воздействия.// Вопросы психологии, 1987, № 2. – с. 41-49.
32. Колот A.M. Мотивація, стимулювання й оцінка персоналу: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 266 с.
33. Копьев А.Ф. Психологическое консультирование: опыт диалогической интерпретации // Вопросы психологии, 1990. - № 3 – с.17 – 25.
34. Крушельницька О.В., Мельничук Д.П. Управління персоналом: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2003. – 296 с.
35. Кулицький С.П. Організації інформаційної діяльності у сфері управління: Навчальний посібник. – К.: МАУП, 2002. – 224 с.
36. Леонтьев А.А. Общение как объект психологического исследования. // Методологические проблемы социальной психологии. – М.: Наука, 1975. – с.106 –123.
37. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М.: Политиздат, 1975. – 304 с.
38. Лозниця В.С. Психологія менеджменту: Навчальний посібник. – К.: ЕксОб, 2000. – 512 с.
39. Ломов Б.Ф. К проблеме деятельности в психологии // Психологический журнал, 1981.- Т.2, №5. – с. 3-22.
40. Ломов Б.Ф. Психические процессы и общение // Методологические проблемы социальной психологии. – М.: Наука, 1975. – с.106 –123.
41. Межличностное восприятие в группе. // Под ред. Г.М.Андреевой, А.И.Донцова. – М.: Изд-во МГУ, 1981.
42. Мурашко М.І. Менеджмент персоналу: Навчально-практичний посібник. – К.: Знання, 2002. – 311 с.
43. Обґрунтування механізму оцінки ефективності використання керівного персоналу підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.Є. Семенча / Нац. металург. акад. України. – Д., 2003. – 19 с.
44. Обозов Н.Н. Модель регуляции совместной деятельности // Социальная психология. – Л.: 1979.- с. 125-139.
45. Общение и оптимизация совместной деятельности / Под ред. Г.М.Андреевой, Я. Яноушека. – М.: Изд-во МГУ, 1987 - 302с.
46. Орбан-Лембирк Л.Е. Основи психології управління: Монографія. – Івано-Франківськ: "Плай", 2002. – 426 с.
47. Орбан-Лембирк Л.Е. Психологія управління: Посібник. – К.: Академвидав, 2003. – 568 с.
48. Орлов А.Б.Триалогический подход в психологическом консультировании. //Вопросы психологии, 2002, № 2, с. 3-21.
49. Петровский А.В. Личность. Деятельность. Коллектив. – М.: Политиздат, 1982. – 255 с.
50. Петровский В.А. К пониманию личности в психологии // Вопросы психологии, 1981, № 2. – с.40-46.
51. Петровский В.А. Личность в психологии: парадигма субъектности. – Ростов- на – Дону: Изд-во « Феникс», 1996.- 512 с.
52. Психологическая теория коллектива. Под ред, А.В.Петровского. – М.: Педагогика. – 240 с. 27.
53. Совместная деятельность: Методология, теория, практика. – М.: Наука, 1988. – 230с.
54. Уманский Л.И. Методы экспериментального исследования социально-психологических феноменов.// Методология и методы социальной психологии. Под ред. Е.В.Шороховой. – М.: Изд-во «Наука», 1977. – с. 54 – 71.
55. Управление персоналом организации: Практикум: Учеб. пособие / Под ред. д.э.н., проф. А.Я. Кибанова. – М.: ИНФРА-М, 2002. – 296 с.
56. Флоренская Т.А. Диалог в практической психологии. – М.: Институт психологии АН СССР, 1991. – 244 с.
57. Франк С.Л. Реальность и человек. – М.: Республика, 1997. – 479 с.
58. Франк С.Л. Сочинения. – М.: Правда, «Вопросы философии», 1990. – 607 с.
59. Храмов В.О., Бовтрук А.П. Основи управління персоналом: Навчально-методичний посібник. – К.: МАУП, 2001. – 112 с.
60. Червінська Л.П. Мотивація персоналу в менеджменті: стан, проблеми, напрями розвитку. – К.: Правда Ярославичів, 2007. – 203 с.
61. Червінська Л.П. Основи мотивації в менеджменті. – Суми: Мрія-1 ЛТД, 2007. – 192 с.
62. Червінська Л.П. Фактори мотивації персоналу в менеджменті. – К.: Правда Ярославичів, 2004. – 254 с.
63. R.Hуkner, L.Jkobs. The healing relations. Dialog-gestalt approach. – San-Diego: Gestalt journalpress, 1995. – 255 p.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
780
Скачать бесплатно 20389.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.