У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Розробка організаційно-економічних заходів спрямованих на підвищення ефективності діяльності організації на прикладі ТОВ «АвіаЕкспрес»
Количество страниц 100
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20394.doc 
Содержание Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти оцінки ефективності діяльності організації
1.1. Сутність ефективності діяльності організації та підходи до її визначення
1.2. Методика оцінки ефективності діяльності організації
1.3. Основні підходи до розробки організаційно-економічних заходів підвищення ефективності діяльності організації
Розділ 2. Аналіз ефективності діяльності ТОВ «АвіаЕкспрес»
2.1. Загальна економічна характеристика діяльності ТОВ «АвіаЕкспрес»
2.2. Аналіз ефективності загальної та бізнес стратегії діяльності організації
2.3. Аналіз ефективності використання кадрового потенціалу підприємства
2.4. Аналіз фінансового стану підприємства
Розділ 3. Розробка проекту заходів підвищення ефективності діяльності організації ТОВ «АвіаЕкспрес»
3.1. Загальні напрямки підвищення ефективності господарської діяльності організації ТОВ «АвіаЕкспрес»
3.2. Розробка проектів підвищення ефективності господарської діяльності організації ТОВ «АвіаЕкспрес»
3.3. Оцінка ефективності запропонованих проектів підвищення ефективності господарської діяльності організації ТОВ «АвіаЕкспрес»
Розділ 4. Охорона праці
Розділ 5. Цивільна оборона
Висновки
Список використаної літератури
Додатки



Перевагами сучасної ринкової економіки є ефективне і переважно раціональне використання виробничих ресурсів, динамізм, конкурентність, високі адаптаційні властивості до науково-технічного прогресу тощо. Ринковий механізм господарювання забезпечує свободу економічного вибору, реалізацію власного економічного інтересу та взаємоузгодженість інтересів ринкових суб'єктів. Підприємство є органічним структурним елементом ринкової економіки. Цей сектор економіки історично і логічно відігравав роль необхідної передумови створення ринкового середовища. Воно було первинною вихідною формою ринкового господарювання у вигляді дрібнотоварного виробництва. Саме тому дрібнотоварне підприємництво відіграло структуроутворюючу роль в історії становлення економіки конкурентно-ринкового типу. Ця специфіка та своєрідне функціональне призначення малого підприємництва набувають особливого значення для країн, які йдуть шляхом відтворення ринкової системи господарювання. Здатність малого підприємництва до структуроутворення ринку висуває завдання його відродження і спрямовує до першочергових заходів реформування економіки України на її перехідному етапи. У структурі сучасної змішаної економіки співіснують та органічно взаємодоповнюються мале, середнє і велике підприємництво. Але, на відміну від двох останніх, мале підприємництво є вихідним, найбільш чисельним, а тому і найбільш поширеним сектором економіки. Відмінності між цими трьома видами підприємництва зумовлені різним рівнем суспільного розподілу праці, характером спеціалізації та усуспільнення виробництва, а також вибором технологічного типу виробничого процесу. Об'єктивна необхідність розвитку і розширення діяльності малого підприємництва зумовлена також змінами, що відбуваються у великому виробництві на сучасному етапі. У західній літературі, зокрема, підкреслюється, що в зовнішньому середовищі великого виробництва спостерігається, по-перше, загострення конкуренції в глобальному масштабі внаслідок розвитку транспорту, інформатики та засобів комунікацій; по-друге, підвищення ступеня невизначеності зовнішнього середовища внаслідок істотного сповільнення темпів зростання у всіх індустріальне розвинених країнах; по-третє, посилення тенденції до фрагментації ринків через диференціацію споживчого попиту. Отже, актуальність теми дослідження пов'язана із змінами зовнішнього середовища, які відбуваються, і викликають відповідні реакції підприємств, котрі вимушені пристосовуватися до нових умов діяльності. Саме мінливість ринку, невизначеність та фрагментація змушують компанії посилювати гнучкість господарювання й інтенсифікувати пошук нових шляхів диференціації продукції та послуг, що виробляються. Метою дослідження є розробка та обґрунтування пропозицій стосовно напрямків підвищення ефективності діяльності підприємства та управлінських заходів пов'язаних з їх реалізацією. Для написання роботи було поставлено наступні завдання: - дослідити сутність економічної ефективності діяльності підприємства; - розглянути напрямки формування стратегії розширення діяльності підприємства; - визначити проблеми планування процесу підвищення ефективності господарської діяльності підприємства; - провести аналіз результатів господарської діяльності ТОВ „Авіа-Експрес”; - провести аналіз середовища і конкурентної позиції ТОВ „Авіа-Експрес” - сформулювати та обґрунтувати напрямки підвищення ефективності діяльності ТОВ „Авіа-Експрес”. Предмет дослідження – економічні та організаційні відносини, що виникають в процесі діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є ТОВ „Авіа-Експрес”. Для написання роботи було використано вітчизняну та зарубіжну наукову літературу провідних науковців, статті періодичного друку та дані статистичної і фінансової звітності підприємства ТОВ „Авіа-Експрес”. При написанні роботи було використано методи наукового дослідження і пізнання, методи синтезу і аналізу, також було використано методи екомноічного аналізу, зокрема статистичного аналізу, аналізу динаміки, методу відносних величин, методу коефіцієнтів, графічного та інших методів. Результати робота апробована на підприємстві ТОВ „Авіа-Експрес”.
Список литературы
1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.: Центр экономики и маркетинга. 1996. 2. Азоев Г.Л., Челноков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. – М.: ОАО “Типография НОВОСТИ”, 2002. 3. Ансофф Игорь. Новая корпоративная стратегия.- СПб.: Питер Ком, 2001.- 416с. 4. Бізнес №26, 28.06.2004 р. – с. 98 5. Белошапка В.А., Загородний Г.В. Стратегическое управление: принципи международной практики: Учебник.-К.:Абсолют-В,2000.-352 с. 6. Варналій Захарій Степанович. Мале підприємництво: основи теорії і практики. — 3.вид., стер. — К. : Знання, 2005. — 304с. 7. Варналій З. С., Сергійко О. В., Хмелевська Л. П. Мале підприємництво України: моніторинг, інфраструктура, кадри / НДІ приватного права і підприємництва Академії правових наук України. — К. : НДІ приватного права і підприємництва АПрН України, 2002. — 60с. 8. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. — К.: КНЕУ, 2000. — 100 с. 9. Воротіна Людмила Іванівна, Воротін Валерій Євгенович, Мартинюк Людмила Анатоліївна, Черняк Тетяна Володимирівна. Малий бізнес та підприємництво в ринкових умовах господарювання: Навч. посіб. / Європейський ун-т / Людмила Іванівна Воротіна (ред.). — 3-є вид., доп. і перероб. — К. : Видавництво Європейського ун-ту, 2004. — 308с. 10. Дніпровський кур'єр № 3, 2002 р. – с. 15 11. Забелин П.В., Моисеева Н.К. Основы стратегического управления.-М.:ИВЦ "маркетинг", 1997. 12. Кононенко І. Метод експрес – аналізу рівня конкурентоспроможності подукції // Економіка України. – 2000. - №3 . 13. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990 14. Круглов М.И. Стратегическое управление компанией: Учебник для вузов.-М.: Русская деловая литература,2000.-768 с. 15. Макконел К.Р., Брю С.Л. Экономикс: принципы, проблемы и политика. Пер. с англ., 11-е изд. – К.: ХАГАР-Демос, 1993 г. 16. Малий і середній бізнес у пошуках місця в стратегії економічного зростання в Україні: Зб. наук. статей / Я.А. Жаліло (відп.та наук.ред.). — К. : Альтерпрес, 2002. — 118с. 17. Малаева Т. Оценка конкурентоспособности фирм. (Методический подход) // Бизнес Информ. 2000. №17- 18 18. Маркетинг та підприємництво в перехідній економіці: Матеріали Першої міжвуз. наук. конф. студ. та асп. (І-й та ІІ-й етапи) 27—29 берез. 2001 р., м. Київ; 17—19 трав. 2001 р., м. Херсон. — К.: КНЕУ, 2001. — 210 с. 19. Маркетинг: теорія і практика: Матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. 25—26 травня 2001 р. — К.: КНЕУ, 2001. — 184 с. 20. Маркетинг: теорія і практика. Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції. 19—22 травня 1999 р. — Київ – Ялта: КНЕУ, 1999. — 264 с. 21. Маркова В.Д., Кузнецова С.А. Стратегический менеджмент: Курс лекций.- М.:ИНФРА-М; Новосибирск, 2001.- 287 с. 22. Нємцов Віктор Дмитрович, Довгань Людмила Євгенівна, Сініок Галина Федорівна. Менеджмент організацій: Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів. — К. : ЕксОб, 2002. — 392с 23. Нємцов Віктор Дмитрович, Довгань Людмила Євгенівна. Стратегічний менеджмент: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.. — К. : ТОВ "УВПК ЕксОб", 2002. — 560с. 24. Осовська Г.В. Осовський О.А., Менеджмент організацій. Підручник – К. : Кондор, 2003. — 554 с. 25. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. — К.: КНЕУ, 2003. — 246 с. 26. Поддєрьогін А.М. та ін. Фінанси підприємств. 2-ге вид., перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 2001. – 324 с. 27. Бізнес-план: технологія розробки та обґрунтування: Навч. посібник. — Вид. 2-ге, доп. / С. Ф. Покропивний, С. М. Соболь, Г. О. Швиданенко, О. Г. Дерев’янко. — К.: КНЕУ, 2002. — 379 с. 28. Попов С.А. Стратегическое управление: 17-модульная программа для менеджеров. Модуль 4. – М.: Инфра-М, 2002. 29. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції. – К: Основи, 1997. 30. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент:Учебник для вузов.-М.:Банки и биржи:ЮНИТИ, 2000.- 576 с. 31. Фатхудинов Р.А. Менеджмент конкурентоспособности товара. – М: Интел-Синтез, 1995. 32. Шершньова З.Є., Оборська С.В., Стратегічне управління: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 2001. - 384 с. 33. Штайнхофф Дэн, Берджес Джон Основы управления малым бизнесом / Пер. с англ.; Под общ. ре. Ю.В. Шленова, М.: Бином, 1997. 34. Экономическая стратегия фирмы: Уч. пособие / Под ред. А.П. Градова СПб.: Специальная литература, 1995. 35. Юданов А.Ю. Конкуренция теория и практика. – М: АКАЛИС, 1996. 36. Як розпочати малий бізнес: Довідник підприємця. — Б. м., 1997. — 47c.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300
Скачать бесплатно 20394.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.