У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Управлінські стратегії підприємства (КВ „Пуща-Водиця”)
Количество страниц 104
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20403.doc 
Содержание Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні засади стратегічного управління на підприємстві 6
1.1. Необхідність та сутність стратегічного управління на підприємстві 6
1.2. Етапи стратегічного управління 17
1.3. Види управлінських стратегій 26
Висновки до Розділу 1 34
Розділ 2 Аналіз управлінських стратегій комплексу відпочинку «Пуща-Водиця» 36
2.1. Характеристика підприємства та основних напрямків його діяльності 36
2.2. Організація стратегічного управління на підприємстві 43
2.3. Аналіз загальнокорпоративної стратегії підприємства 56
2.4. Оцінка функціональних стратегій 63
Висновки до Розділу 2 69
Розділ 3 Напрямки удосконалення стратегічного управління комплексу відпочинку «Пуща-Водиця» 71
3.1. Планування стратегії розширення діяльності підприємства 71
3.2. Удосконалення фінансової стратегії підприємства 77
3.3. Підвищення ефективності кадрової стратегії 84
Висновки до Розділу 3 98
Висновки і пропозиції 100
Список використаних джерел 104
Додатки 110


Актуальність дослідження. Перехід економіки до ринкових відносин спричинив ускладнення в діяльності кожного підприємства незалежно від форми власності, галузі й напрямів прикладання зусиль, правового статусу тощо. В міру ускладнення зовнішнього середовища, змін технології, на якій базується робота підприємства, поява нових цілей висуває на перший план необхідність застосування ідеології стратегічного управління.
В умовах ринкової економічної системи, що склалася в Україні, теорія і практика стратегічного управління ще не набула належного значення і практичного застосування. Подальший розвиток підприємств України, формування ринкових відносин, структурна перебудова господарства та інші зміни потребують нових підходів до управління. В перехідних та ринкових умовах кожне підприємство самостійно будує своє майбутнє і в його перспективі може супроводжувати як успіх, так і статися банкрутство.
Практичне вирішення проблем, пов’язаних з необхідністю забезпечення існування підприємства не тільки сьогодні, а і у перспективі залежить від ступеня засвоєння керівниками і персоналу методології і методів стратегічного управління, тому дослідження основних управлінських стратегій вважається нами актуальним у сучасних умовах підприємництва, бо без правильного стратегічного управління підприємство не зможе вижити в умовах зростаючої конкуренції. Отже, входження промислових підприємств України в систему світової конкуренції висуває проблему організації стратегічного управління як одну з найбільш важливих в управлінні виробництвом.
У дипломному дослідженні було опрацьовано роботи Ансоффа І., Близнюка С., Винокурова В., Виханського О., Забродської Л., Карлова Б., Фатхутдінова Р., Азоєва Г. та ін. в області менеджменту, стратегічного управління, управління конкурентоспроможністю та ін.
Разом з тим, питання побудови організаційно-економічних та організаційно-управлінських механізмів формування та реалізації стратегії залишаються малодослідженими як в теоретичному плані, так і з точки зору їх практичного застосування, тому потребують поглибленого вивчення, що посилює актуальність обраної теми.
В умовах активного розвитку ринку санаторно-курортних послуг усе більш актуальними стають теоретичні й методичні положення з формування й застосування раціонального механізму й ефективно функціонуючої системи стратегічного управління підприємствами рекреаційного господарства на основі взаємопогоджуваного впливу їхніх елементів на досягнення поставленої мети.
Таким чином, актуальність теми дипломного дослідження випливає з необхідності вирішення основних економічних і управлінських завдань по усуненню деяких сформованих негативних тенденцій соціально-економічного розвитку курортних підприємств на основі створення механізму й системи управління підприємствами рекреаційного господарства, раціональна взаємодія елементів яких спрямована на досягнення необхідних економічних і соціальних результатів високого рівня ефективності використання всіх видів ресурсів підприємств санаторного комплексу.
Метою дослідження є комплексне дослідження управлінських стратегій та механізмів їх формування та реалізації.
Досягнення встановленої мети вимагає виконання наступних завдань дослідження:
- розглянути теоретичні засади стратегічного управління на підприємстві;
- здійснити аналіз управлінських стратегій КВ «Пуща-Водиця»;
- запропонувати й обґрунтувати напрямки удосконалення стратегічного управління на КВ «Пуща-Водиця».
Предметом дослідження є аналіз теоретичних та практичних аспектів розробки стратегічного управління на підприємстві.
Об’єктом дослідження виступає комплекс відпочинку „Пуща-Водиця”.
Теоретичною та методологічною основою даного дипломного дослідження стало вивчення й творче переосмислення основних досягнень вітчизняної і зарубіжної науки в галузі стратегічного управління підприємством. При виконанні аналітичного розділу були використані звітні матеріали об’єкту дослідження.
Методи дослідження. Дипломна робота ґрунтується на використанні загальнонаукових та спеціальних методів дослідження.
Також у ході написання роботи використовувалися економічні, статистичні методи дослідження, метод порівняння, методи стратегічного управління, системного підходу й аналізу.
Інформаційну базу дослідження наукові публікації з обраної тематики, звітні матеріали об’єкту дослідження.
Структура роботи. Робота складається з 3-х розділів, узагальнюючих висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг роботи – 107 сторінок. У вступі обґрунтовується актуальність теми дипломного дослідження, вказуються мета й завдання, конкретизуються методи дослідження, формулюється практичне і теоретичне значення основних положень дипломної роботи. Вирішення основних завдань дипломного дослідження, визначених їх метою, здійснено шляхом дослідження проблем, згрупованих у трьох розділах. Кожний розділ логічно закінчується короткими висновками. Завершують роботу узагальнюючі висновки за результатами дослідження, список використаних джерел та додатки


Проведено дослідження основних аспектів стратегічного управління підприємством у сучасних умовах господарювання на прикладі комплексу відпочинку «Пуща-Водиця». Основні результати дослідження полягають у наступному.
Стратегія – це система заходів, набір правил та принципів, якими керівники повинні керуватися при прийнятті довгострокових рішень для досягнення поставлених цілей і при розподілі призначених для цього ресурсів; або – детальний комплексний план призначений для реалізації місії організації та досягнення її цілей.
В організації паовинно існувати чітко організоване комплексне стратегічне планування, та структура управління фірмою адекватна формальному стратегічному плануванню і побудована так, щоб забезпечити формування стратегії для досягнення цілей підприємства і створення управлінських механізмів реалізації цієї стратегії через систему планової.
На діяльність підприємства впливає багато факторів, які необхідно враховувати в процесі розробки стратегії та прогнозувати їх вплив, що дасть змогу реально оцінити основні потенційні можливості, які перед ним відкриваються та загрози, які його чекають на ринку.
Отже, у ході дослідження було визначено, що стратегічне управління є однією з основних складових єдиної системи управління санаторно-курортного підприємства, яким є досліджуваний нами комплекс відпочинку «Пуща-Водиця». період часу впливу якого на соціально-економічного розвиток господарюючого суб'єкта, на нашу думку, повинен бути рівним або перевищувати час впливу перспективного (довгострокового) управління, а вплив його на діяльність підприємства рекреаційного господарства, здійснюваний за допомогою прийнятих стратегій економічної, маркетингової, структурно-організаційної, соціальної, інноваційної спрямованості, не є еволюційним, заснованим на перенесенні тенденцій розвитку з минулого в майбутнє, а виступає як сукупність заходів, що вживаються для забезпечення цільової орієнтації на досягнення необхідних результатів, росту ефективності діяльності підприємства.
Було з’ясовано, що КВ „Пуща-Водиця” відповідає вимогам курортології, але щоб підвищувати економічний рівень і престиж бази відпочинку, необхідно постійно вдосконалювати умови відпочинку курортників, підтримувати стійкий фінансовий стан комплексу, впроваджувати нові форми й методи керівництва в роботі.
Провівши аналіз, ми побачили, що пріоритетним для КВ «Пуща-Водиця» є вирішення тих питань, які допоможуть досягти стратегічної мети: зберегти рекреаційний потенціал селища Пуща-Водиця. КВ «Пуща-Водиця» варто формувати базовий пакет з мінімальним набором послуг, одночасно розширюючи асортименти їхнього надання на місці за додаткову плату.
КВ «Пуща-Водиця» необхідно приділити більше уваги індивідуалізації курортної пропозиції, пропонуючи різноманітні спеціалізовані програми. З урахуванням домінуючої в наш час у вітчизняній курортології концепції відновлювальної медицини, у структурі медичних послуг КВ «Пуща-Водиця» потрібно зробити значні зміни. Основу медичних програм повинні скласти гнучко індивідуальні за складом й тривалістю комплекси відновлюючого характеру.
Доцільно застосовувати технології маркетингу й менеджменту для вдосконалення управління КВ «Пуща-Водиця», оптимального й ефективного використання всіх його ресурсів для повного задоволення потреб й попиту населення на санаторно-курортні послуги, підтримки конкурентоспроможності КВ «Пуща-Водиця», а також для формування інтересу потенційних споживачів медико-оздоровчих послуг за рахунок розширення їхнього спектра й сервісу. Наявність продуманої й гарно спланованої стратегії маркетингу є необхідним елементом в господарській діяльності КВ «Пуща-Водиця».
Проаналізувавши стратегічне планування КВ «Пуща-Водиця», було виявлено, що в комплексі відпочинку слід використовувати комбіновану стратегію управління - “лідерство за рахунок диференціації послуг”, що в кінцевому разі сприятиме підвищенню ефективності діяльності комплексу відпочинку в цілому
Було визначено, що в умовах ринкової економіки КВ «Пуща-Водиця» повинно розробити стратегію своєї господарської діяльності як на найближчу, так і на довгострокову перспективу, реалізація якої забезпечить йому виживання, конкурентноздатність та стабілізацію фінансового стану.
Ця стратегія є стратегією диверсифікації послуг, що показана у другому розділі дипломної роботи.
Отже, стратегічне планування – це одна із функцій управління, що являє собою процес вибору цілей організації і шляхів їх досягнення. Стратегічне планування забезпечує основу для всіх управлінських рішень. функцій організації, мотивації і контролю орієнтовані на розробку стратегічних планів. Процес стратегічного планування забезпечує основу для керування членами організації.
Було відзначено, що стратегічне планування стає усе більш актуальним для українських підприємств, що вступають у жорстоку конкуренцію як між собою так і з іноземними фірмами.
Важливим фактором ефективної роботи КВ «Пуща-Водиця» є безперервна й високоякісна підготовка, перепідготовка й підвищення кваліфікації персоналу, що у свою чергу сприяє підвищенню його теоретичних знань, практичних умінь і навичок.
Отже, у ході надання рекомендацій об’єкту дослідження було запропоновано основні, але далеко не всі аспекти підвищення стратегічного управління у КВ «Пуща-Водиця».
Для забезпечення успішної реалізації запропонованих стратегій доцільно провести зміни в організаційній структурі управління підприємством. З метою формування чіткої системи вироблення і реалізації стратегії доцільно розширити функції провідного спеціаліста з економічних питань, включаючи такі:
- досягнення загальної збалансованості фінансово-економічних і виробничих показників;
- створення мобільної організаційної структури управління підприємством.
Метою цього працівника є розробка науково обґрунтованої стратегії управління підприємством, яка б сприяла створенню нових та закріпленню існуючих конкурентних переваг підприємства.
Але введення в дію цих підрозділів не буде таким ефективним без реорганізації існуючих підрозділів та здійснення перерозподілу функцій управління.
Отже, як загальний висновок, можна сказати наступне: діяльність КВ «Пуща-Водиця» є успішною у своїй галузі послуг, і дотримання запропонованих заходів щодо поліпшення управлінських стратегій дасть змогу ще краще функціонувати, що в майбутньому позначиться на покращенні економічних показників, показників роботи персоналу, і дозволить ще краще закріпитися на ринку санаторно-курортних послуг.


1. Азов Г.П. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.: Прогресс, 1999. – 300 с.
2. Азоев Г.Л., Челенков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. – М.: Новости, 2006. – 267 с.
3. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: Питер, 1999. – 416 с.
4. Ансофф И. Стратегическое управление: Сокр. пер. с англ. – М.: Экономика, 1999. – 519 с.
5. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 804 с.
6. Бідняк Н.М. Організація управління: Навч. Посібн. – К.: А.С.К., 2003. – 176 с.
7. Близнюк С.В. Стратегічний маркетинг торговельної фірми: Методичні і організаційні аспекти управління. – К.: Логос, 1998. – 150 с.
8. Богдан О.І. Стратегічне планування на підприємствах інформаційно-технічного обслуговування: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Дніпропетровський ун-т економіки та права. – Д., 2003. – 18 с.
9. Василенко В.О., Ткаченко Т.І. Стратегічне управління. – К.: ЦУЛ, 2003. – 395 с.
10. Вигдорчик Е.А. и др. Трудный поиск конкурентных стратегий // ЭКО. – 2005. – № 3. – С. 14-15.
11. Винокуров В.А. Организация стратегического управления на предприятии. – М.: Экономика, 2003. – 314 с.
12. Виханский О.С. Стратегическое управление. – М.: Гардарики, 2003. – 292 с.
13. Володькина М.В. Стратегический менеджмент. – К.: Знання-Прес, 2002. – 149 с.
14. Гавриш О.М. Стратегічне планування діяльності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Українська держ. академія залізничного транспорту. – Х., 2005. – 20 с.
15. Гапоненко А.Л., Панкрухин А.П. Стратегическое управление. – М.: Омега-Л, 2004. – 472 с.
16. Герасимчук В.Г. Маркетинг. – К.: Вища школа, 2004. – 327 с.
17. Гінгстон П. Найкраща книга про збут і маркетинг. Пер. з англ. – Л.: Світло, 2006. – 208 с.
18. Гончаров В.В. В поисках совершенства управления: Руководство для высшего управленческого персонала. – М.: МП “Сувенир”, 2003. – 208 с.
19. Дикань В.Л. Обеспечение конкурентоустойчивости предприятия. Монография. – Х.: Основа, 2005. – 187 с.
20. Диксон Питер Р. Управление маркетингом. Пер. с англ. – М.: ЗАО «Издательство БИНОМ», 1998. – 560 с.
21. Долинская М.Г., Соловьев И.А. Маркетинг и конкурентоспособность продукции. – М: Издательство стандартов, 2001. – 128 с.
22. Єфімова О.В. Відпочиваємо у „Пущі-Водиці”. – К.: Відпочинок, 2006. – 48 с.
23. Забродська Л.Д. Стратегічне управління: реалізація стратегії. – Х.: Консум, 2004. – 208 с.
24. Зуб А.Т. Стратегический менеджмент: Теория и практика: Учебное пособие для вузов. – М.: Аспект Пресс, 2002. – 415 с.
25. Карлов Б. Деловая стратегия: Пер. с англ. / Науч. ред. и авт. посл. В.А. Приписнов. – М.: Экономика, 2001. – 354 с.
26. Кинг У., Клиланд Д. Стратегическое планирование и хозяйственная политика. Пер. с англ. – М.: Прогресс, 2002. – 399 с.
27. Кіндрацька Г.І. Основи стратегічного менеджменту. – Л.: КІНПАТРІ ЛТД, 2003. – 264 с.
28. Кісельов А.П. Основи бізнесу: Підручник. – К.: Вища школа, 2005. – 191с.
29. Кныш М.И. Конкурентные стратегии. Учебное пособие. – СПб.: Любавич, 2006. – 284 с.
30. Ковалев А.И., Войлеко В.В. Маркетинговый анализ. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1999. – 176 с.
31. Коршунов В.І. Стратегічне планування маркетингової діяльності на підприємстві: Дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / Харківський держ. економічний ун-т. – Х., 2002. – 376 с.
32. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. – СПб: Питер Косм.,1998. – 896 с.
33. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с анг. – 2-е европ. изд. –К.: Издательский дом “Вильямс”, 2001. – 736 с.
34. Кротков А.М., Еленева Ю.Я. Конкурентоспособность предприятия: подходы к обеспечению, критерии, методы оценки // Маркетинг. – 2006. – №6. – С 10-12.
35. Куденко Н.В. Маркетингове стратегічне планування: Дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Київський національний економічний ун-т. – К., 2003. – 503 с.
36. Лесечко М.Д., Рудніцька Р.М. Стратегічне планування: Навч. посібник / Львівський регіональний ін-т держ. управління Національної академії держ. управління при Президентові України. – Л.: ЛРІДУ НАДУ, 2004. – 73 с.
37. Мазаракі та ін. Міжнародний маркетинг: підручник/За ред. А. А. Мазаракі. – К.: Київський державний торгівельно-економічний університет, 2000. – 306 с.
38. Макаренко П.М, Миронова Р.М., Макаренко А.П., Васильєва Н.К., Галай І.Є. Стратегічне планування: процес та процедура реалізації в менеджменті. – Д.: ВКФ "Оксамит-Текст", 2003. – 142 с.
39. Макаренко П.М., Миронова Р.М., Макаренко А.П., Васильєва Н.Г. Стратегічне планування: процес та процедура реалізації в менеджменті. – Д.: ВКФ "Оксамит-Текст", 2003. – 142 с.
40. Малярец Л., Отенко И. Оценка факторов повышения конкурентоспособности предприятия // Регіональні перспективи. – 2005. – №4. – С. 20-23.
41. Маркова В., Кузнецова С. Разработка стратегий развития предприятия // ЭКО. – 2005. – №11. – С. 13-23.
42. Менеджмент в системе управления предприятием. – К.: ТОВ “Українська економічна студія”, 2002. – 289 с.
43. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. Пер. с англ. – М.: Дало, 2002. – 310 с.
44. Минцберг Г., Альстренд Б., Лемпел Дж. Школы стратегий. – Спб.: Питер, 2002. – 336 с.
45. Михальчик С.О. Стратегічне планування в реалізації інновацій на підприємстві: Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Хмельницький національний ун-т. – Хмельницький, 2004. – 232 с.
46. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. – К.: ДП “Експрес-поліграф”, 2002. – 560 с.
47. Ноордін А.Д. Стратегічне планування діяльності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Харківський національний економічний ун-т. – Х., 2004. – 20 с.
48. Осовська Г.В., Фіщук О.Л., Жалінська І.В. Стратегічний менеджмент: теорія та практика. – К.: Кондор, 2003. – 196 с.
49. Пешкова Е. П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы. – М.: Ось – 89, 2005. – 80 с.
50. Питерс Т., Уотермен Р. В поисках эффективного управления (опыт лучших компаний): Пер. с англ. – М.: Прогресс, 2006. – 418 с.
51. Попов С.А. Стратегический менеджмент. Видение - важнее, чем знание. – М.: Дело, 2003. – 352 с.
52. Попов С.А. Стратегическое управление: 17-модульная програма для менеджеров “Управление развитием организации”. Модуль 4. – М.: ИНФРА – М, 2000. – 304 с.
53. Романов А.Н. Маркетинг: Учебник. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2006. – 560 с.
54. Румянцева З.П., Филинов Н.Б., Шрамченко Т.Б. Общее управление организацией: принципы и процессы: 17-модульная программа для менеджеров “Управление развитием организацией”, Модуль 3 – М.: ИНФРА – М., 1999. – 204 с.
55. Сабецкая Г.Р. Ситема показателей конкурентоспособности товаров // ЭКО. – 2000. – № 5.
56. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства: Навчальний посібник. – Т.: ТАЙП, 2003. – 215 с.
57. Сіваченко І.Ю. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації): Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2003. – 186 с.
58. Смолін І.В. Конкурентоспроможність підприємств: Навч. посіб. – К.: Київський національний торговельно-економічний ун-т, 2006. – 204 с.
59. Смолін І.В. Стратегічне планування розвитку організації. – К.: Либідь, 2004. – 346 с.
60. Стельмащук А.М. Стратегія управління підприємством: Навчальний посібник. – Т.: ТАНГ, 2003. – 132 с.
61. Стратегическое планирование и хозяйственная политика / Кинг У., Клидман д. – М.: Прогресс, 1999. –148 с.
62. Стратегічне планування: Дайджест. – К.: Національна парламентська бібліотека України, 2004. – 52 с.
63. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент: Искусство разработки и реализации стратегии: Учеб. для вузов / Пер. с англ. Под. ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. – М.: Банки и биржи, Юнити, 1998. – 576 с.
64. Управління конкурентоспроможністю підприємства (організації): Навчальний посібник / за редакцією І.Ю.Сіваченка. – К.: ЦУЛ, 2003. – 217 с.
65. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент. – М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2002. – 892 с.
66. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент: Учебник. – М.: Дело, 2002. – 448 с.
67. Фишер Ст., Дорнбуш Р., Шмалензи Р. Экономика. – М.: Дело, 2003. – 268 с.
68. Хентце Й. Основные идеи стратегического менеджмента // Проблемы теории и практики управления. – 2005. – №2. – С. 34-38.
69. Хмиль Т.М., Василик С.К., Шишмарева Л.О. Стратегический менеджмент. – Х.: ИД "ИНЖЭК", 2004. – 136 с.
70. Цимбалюк С.О. Конкурентоспроможність управлінського персоналу підприємств: методологія і методика оцінювання: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Київський національний економічний ун-т. – К., 2000. – 17 с.
71. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління: Навч.посібник. – К.: КНЕУ, 1999. – 384.
72. Шестова І.А. Стратегічне планування фінансової діяльності підприємства, орієнтоване на принцип оптимізації грошових потоків: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. – Донецьк, 2001. – 17 с.
Проведено дослідження основних аспектів стратегічного управління підприємством у сучасних умовах господарювання на прикладі комплексу відпочинку «Пуща-Водиця». Основні результати дослідження полягають у наступному.
Стратегія – це система заходів, набір правил та принципів, якими керівники повинні керуватися при прийнятті довгострокових рішень для досягнення поставлених цілей і при розподілі призначених для цього ресурсів; або – детальний комплексний план призначений для реалізації місії організації та досягнення її цілей.
В організації паовинно існувати чітко організоване комплексне стратегічне планування, та структура управління фірмою адекватна формальному стратегічному плануванню і побудована так, щоб забезпечити формування стратегії для досягнення цілей підприємства і створення управлінських механізмів реалізації цієї стратегії через систему планової.
На діяльність підприємства впливає багато факторів, які необхідно враховувати в процесі розробки стратегії та прогнозувати їх вплив, що дасть змогу реально оцінити основні потенційні можливості, які перед ним відкриваються та загрози, які його чекають на ринку.
Отже, у ході дослідження було визначено, що стратегічне управління є однією з основних складових єдиної системи управління санаторно-курортного підприємства, яким є досліджуваний нами комплекс відпочинку «Пуща-Водиця». період часу впливу якого на соціально-економічного розвиток господарюючого суб'єкта, на нашу думку, повинен бути рівним або перевищувати час впливу перспективного (довгострокового) управління, а вплив його на діяльність підприємства рекреаційного господарства, здійснюваний за допомогою прийнятих стратегій економічної, маркетингової, структурно-організаційної, соціальної, інноваційної спрямованості, не є еволюційним, заснованим на перенесенні тенденцій розвитку з минулого в майбутнє, а виступає як сукупність заходів, що вживаються для забезпечення цільової орієнтації на досягнення необхідних результатів, росту ефективності діяльності підприємства.
Було з’ясовано, що КВ „Пуща-Водиця” відповідає вимогам курортології, але щоб підвищувати економічний рівень і престиж бази відпочинку, необхідно постійно вдосконалювати умови відпочинку курортників, підтримувати стійкий фінансовий стан комплексу, впроваджувати нові форми й методи керівництва в роботі.
Провівши аналіз, ми побачили, що пріоритетним для КВ «Пуща-Водиця» є вирішення тих питань, які допоможуть досягти стратегічної мети: зберегти рекреаційний потенціал селища Пуща-Водиця. КВ «Пуща-Водиця» варто формувати базовий пакет з мінімальним набором послуг, одночасно розширюючи асортименти їхнього надання на місці за додаткову плату.
КВ «Пуща-Водиця» необхідно приділити більше уваги індивідуалізації курортної пропозиції, пропонуючи різноманітні спеціалізовані програми. З урахуванням домінуючої в наш час у вітчизняній курортології концепції відновлювальної медицини, у структурі медичних послуг КВ «Пуща-Водиця» потрібно зробити значні зміни. Основу медичних програм повинні скласти гнучко індивідуальні за складом й тривалістю комплекси відновлюючого характеру.
Доцільно застосовувати технології маркетингу й менеджменту для вдосконалення управління КВ «Пуща-Водиця», оптимального й ефективного використання всіх його ресурсів для повного задоволення потреб й попиту населення на санаторно-курортні послуги, підтримки конкурентоспроможності КВ «Пуща-Водиця», а також для формування інтересу потенційних споживачів медико-оздоровчих послуг за рахунок розширення їхнього спектра й сервісу. Наявність продуманої й гарно спланованої стратегії маркетингу є необхідним елементом в господарській діяльності КВ «Пуща-Водиця».
Проаналізувавши стратегічне планування КВ «Пуща-Водиця», було виявлено, що в комплексі відпочинку слід використовувати комбіновану стратегію управління - “лідерство за рахунок диференціації послуг”, що в кінцевому разі сприятиме підвищенню ефективності діяльності комплексу відпочинку в цілому
Було визначено, що в умовах ринкової економіки КВ «Пуща-Водиця» повинно розробити стратегію своєї господарської діяльності як на найближчу, так і на довгострокову перспективу, реалізація якої забезпечить йому виживання, конкурентноздатність та стабілізацію фінансового стану.
Ця стратегія є стратегією диверсифікації послуг, що показана у другому розділі дипломної роботи.
Отже, стратегічне планування – це одна із функцій управління, що являє собою процес вибору цілей організації і шляхів їх досягнення. Стратегічне планування забезпечує основу для всіх управлінських рішень. функцій організації, мотивації і контролю орієнтовані на розробку стратегічних планів. Процес стратегічного планування забезпечує основу для керування членами організації.
Було відзначено, що стратегічне планування стає усе більш актуальним для українських підприємств, що вступають у жорстоку конкуренцію як між собою так і з іноземними фірмами.
Важливим фактором ефективної роботи КВ «Пуща-Водиця» є безперервна й високоякісна підготовка, перепідготовка й підвищення кваліфікації персоналу, що у свою чергу сприяє підвищенню його теоретичних знань, практичних умінь і навичок.
Отже, у ході надання рекомендацій об’єкту дослідження було запропоновано основні, але далеко не всі аспекти підвищення стратегічного управління у КВ «Пуща-Водиця».
Для забезпечення успішної реалізації запропонованих стратегій доцільно провести зміни в організаційній структурі управління підприємством. З метою формування чіткої системи вироблення і реалізації стратегії доцільно розширити функції провідного спеціаліста з економічних питань, включаючи такі:
- досягнення загальної збалансованості фінансово-економічних і виробничих показників;
- створення мобільної організаційної структури управління підприємством.
Метою цього працівника є розробка науково обґрунтованої стратегії управління підприємством, яка б сприяла створенню нових та закріпленню існуючих конкурентних переваг підприємства.
Але введення в дію цих підрозділів не буде таким ефективним без реорганізації існуючих підрозділів та здійснення перерозподілу функцій управління.
Отже, як загальний висновок, можна сказати наступне: діяльність КВ «Пуща-Водиця» є успішною у своїй галузі послуг, і дотримання запропонованих заходів щодо поліпшення управлінських стратегій дасть змогу ще краще функціонувати, що в майбутньому позначиться на покращенні економічних показників, показників роботи персоналу, і дозволить ще краще закріпитися на ринку санаторно-курортних послуг.

Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
312
Скачать бесплатно 20403.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.