У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Економіко-правове обгрунтування асортиментної політики підприємства
Количество страниц 145
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20419.doc 
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ ТА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття та основні характеристики асортименту продукції 6
1.2. Планування асортименту товарів 16
1.3. Формування асортименту в магазинах 22
1.4. Дослідження попиту споживачів на підприємстві як фактор планування оптимального асортименту 30
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 39
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОХОРОНА ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „ПЛАЗМА-ТЕХНІКА” 40
2.1. Загальна характеристика підприємства 40
2.2. Основні засоби підприємства та оборотні кошти підприємства 44
2.3. Аналіз персоналу, продуктивності праці та заробітної плати 45
2.4. Аналіз фінансового стану, фінансових результатів та рентабельності ТОВ «Плазма-Техніка» 50
2.5. Управління охороною праці в економічній структурі 63
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 68
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 69
3.1. Аналіз динаміки розвитку ринку побутової техніки та електроніки 69
3.2. Аналіз асортиментної політики 79
3.3. Аналіз доходу і прибутку 85
ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 91
РОЗДІЛ 4. ПРАВОВА ЧАСТИНА 92
4.1. Правовий статус підприємства на прикладі ТОВ "Плазма-техніка" 92
4.2. Законодавство про захист прав споживачів та його вплив на асортимент та якість продукції 103
4.3. Правова основа аналізу асортименту 112
ВИСНОВКИ ДО ЧЕТВЕРТОГО РОЗДІЛУ 117
РОЗДІЛ 5. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 119
5.1. Розробка напрямків вдосконалення асортиментної політики підприємства 119
5.2. Рекомендації з управління асортиментом за допомогою автоматизації 135
5.3. Вплив запропонованих заходів на основні техніко-економічні показники підприємства ТОВ «Плазма-техніка» 142
ВИСНОВКИ ДО П’ЯТОГО РОЗДІЛУ 147
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 148
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 150
ДОДАТКИ 153




Актуальність дослідження. Порівняно нещодавно на Україні, та і в інших колишніх державах соцтабору, діяла командно-адміністративна система господарювання.
Підприємства знаходились в прямому підпорядкуванні відповідних міністерств і відомств. В порядку наказу підприємства одержували контрольні цифри для укладання своїх планів по випуску продукції, собівартості продукції, використання фінансів. Керівництво підприємства чітко знало, які види продукції та в якому обсязі будуть випускатися найближчим часом. Аналогічно здійснювалося і матеріально-технічне забезпечення та збут продукції.
Заздалегідь були відомі постачальники сировини і матеріалів, споживачі готової продукції.
Україна уже більше десяти років перебуває в стані перманентних ринкових трансформацій, але тільки нещодавно отримала статус країни з ринковою економікою. Рівень розвитку ринкової системи визначається насамперед наближенням і досягненням досконалої конкуренції – такого типу ринку, коли є багато виробників (продавців) і споживачів (покупців). Головним напрямом досягнення досконалої конкуренції є диверсифікація господарської діяльності підприємств – розширення номенклатури і асортименту товарів.
На сучасному етапі з метою підвищення конкурентоспроможності та залучення якомога більше потенціальних споживачів кожному підприємству необхідна ефективна організація управління асортиментом та якістю товарів, що обумовлює актуальність вибраної теми дослідження, його мету та зміст.
Розробкою цієї проблеми займаються вітчизняні вчені, зокрема: Балабанова Л.В., Бондаренко І.В., Дубницький В.І., Старостіна А.О., Бриндіна О.А.
Актуальність даного дослідження визначається тим, що в умовах ринкової економіки цілеспрямоване формування перспективного товарного асортименту підприємства є одним їз засобів підвищення конкурентоспроможності підприємства.
В нинішній час, в умовах ринкової економіки, підприємства отримали можливість самостійно формувати свою економічну стратегію, тобто знайти відповіді на наступні питання: які види продукції виробляти, в якій кількості, як і якими засобами, для кого і коли виробляти.
Однією з основних задач є формування товарного асортименту продукції.
Підприємство повинно мати перелік певних номенклатурних позицій продукції, що користуються потенційним попитом на ринку і забезпечать виживання підприємства в довгостроковому періоді.
Мета даного дослідження полягає в розгляді методологічних основ та практичних аспектів побудови товарного асортименту підприємства.
Для досягнення даної мети були поставлені наступні завдання дипломної роботи:
- розгляд понять номенклатури та асортименту;
- характеристика видів асортименту;
- розгляд поняття перспективного товарного асортименту як складової частини економічної стратегії підприємства;
- визначення методів формування товарного асортименту та засобів його розширення, на основі даних, отриманих на підприємстві-об’єкті дослідження;
- здійснення оцінки базового товарного асортименту підприємства та внесення пропозицій щодо формування перспективного товарного асортименту.
В якості об’єкту дослідження виступає київське ТОВ „Плазма-техніка”.
Теоретико-методологічною основою даного дослідження є положення сучасної економічної теорії, що відноситься до формування перспективного товарного асортименту підприємства.
В ході дослідження вивчено та узагальнено вітчизняні та закордонні літературні джерела з питань, що стосуються методів формування перспективного товарного асортименту та засобів його розширення, а також данні статистичної звітності підприємства – об’єкта дослідження.
Структура роботи складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
У вступній частині визначені актуальність дослідження, його мета та задачі, об’єкт дослідження, методологічна та інформаційна база.
В першому розділі розкрита суть понять номенклатури та асортименту, визначені методи формування асортиментної політики підприємства.
В другому розділі на основі даних по підприємству-об’єкту дослідження показана система охорона праці на підприємстві.
В третьому розділі на основі даних по підприємству-об’єкту надано механізм формування товарного асортименту підприємства.
В четвертому розділі надана правова основа діяльності підприємства – об’єкта дослідження.
В п’ятому розділі надані необхідні рекомендації підприємству з покращення асортиментної політики.
Кожний розділ логічно завершується короткими узагальнюючими висновками.
У загальних висновках сформульовано основні результати дослідження, узагальнено висновки та надані пропозиції.




На основі проведеного дослідження асортименту товарів, що виробляються ТОВ «Плазма-техніка», можна зробити узагальнюючі висновки.
Підвищення культури торгового обслуговування в умовах товарно- ринкових відносин є важливим фактором для збільшення покупців, для задоволення високої економічної і соціальної ефективності роботи, завоювання ринку в умовах конкуренції.
Важливим фактором, яких характеризується рівень культури торгового обслуговування покупців, є забезпечення у торговому підприємстві стійкого і широкого асортименту товарів з урахуванням профілю підприємства, щоб товари, які відповідають смакам покупців постійно були готові до продажу.
Постійна присутність широкого і стійкого попиту і асортименту товарів на торговому підприємстві, установленого нормативу товарних запасів і відповідного вимогам покупців сприяє успішному і ритмічному виконанню завдання по товарообороту та інших показниках діяльності, а також підвищенню культури обслуговування споживачів.
ТОВ «Плазма-техніка» постійно оновлює асотримент продукції.
Тільки завдяки невпинному оновленню технологій та розробці нових високоякісних продуктів, що відповідають вимогам ринку, можливо втримати ті високі позиції, якими пишається ТОВ «Плазма-техніка».
Постійна належність широкого і стійкого асортименту товарів в продажу, які відповідають вимогам покупців сприяє ритмічному виповненню завдання по товарообороту, досягненню економічної і соціальної ефективності роботи ТОВ «Плазма-техніка», збереженню повного задоволення попиту населення.
Ширина, глибина і стійкість асортименту ТОВ «Плазма-техніка» є показниками раціонального підходу комерційної служби ТОВ «Плазма-техніка» до формування асортименту. Належність у продажу оптимально широкого і глибокого асортименту дозволяє ТОВ «Плазма-техніка» задовольнити будь-які запити покупців у сфері побутової техніки, які формуються під впливом економічних, соціальних, національних та інших факторів.
При формуванні асортименту ТОВ «Плазма-техніка» необхідно забезпечити не тільки стійкість асортименту, але і визначальну гнучкість. Розширення асортименту, поява нових видів товарів, зміни в попиті населення потребують своєчасної перебудови внутрішньогрупового асортименту.
Застосування наведених нами пропозицій з автоматизації розв’язання задач з оптимізації асортиментного плану випуску продукції у ТОВ «Плазма-техніка» дасть змогу підвищити прибутковість діяльності підприємства в довгостроковій перспективі.
Список литературы 1. Алексеева М. М. Планирование деятельности фирмы - М.: Финансы и статистика. - 2006. - 321 с.
2. Анисимов Ю. П. Освоение новой продукции - М.: Финансы и статистика. - 2004. - 187 с.
3. Ансофф И. Стратегическое управление - М.: Прогресс, - 2003. - 224 с.
4. Афанасьев М. П. Маркетинг: стратегия и практика фирмы - М.: Банки и биржи - 2005. - 215 с.
5. Бек Шавкат Братья по кровле’2006 // Бизнес.-2006./№41 (160-165).
6. Белявский И. К. Спрос: анализ и управление - М.: Финансы и статистика, - 2007. - 160 с.
7. Бухало С. М. Организация планирования и управления деятельностью промышленного предприятия, К.: Высшая школа, 2003. - 472 с.
8. Ворст Й., Ривентлоу Т. Экономика фирмы. Пер. с англ. - М.: Дело, 2004. - 218 с.
9. Гончаров В. В. В поисках совершенства управления - М.: Экономика. - 2005. - 543 с.
10. Горфинкель В. Я. Экономика предприятий, - М.:Прогресс, 2005. - 280 с.
11. Господарський кодекс України // http://www.uristus.narod.ru/zakon/gosp/8.html.
12. Градов А. П. Стратегия и тактика антикризисного управления фирмы - М.: Экономика. - 2006. - 441 с.
13. Градов А. П. Экономическая стратегия фирмы - М.: Экономика, 2005. - 387 с.
14. Грузинов В. П. Экономика предприятий и предприни-мательство - М.: Прогресс, 2004. - 356 с.
15. Дегтяренко В. И. Основы логистики и маркетинга - М.: Гардарика, - 2005. - 118 с.
16. Зайцев Н. Л. Экономика промышленного предприятия - М.: Дело, 2006. - 280 с.
17. Закон України «Про підприємства в Україні» від 27.03.91 р. // Відомості Верховної Ради України. - 1991. - № 24.
18. Ильенкова С. Д. Экономика и статистика фирмы - М.: Финансы и статистика, - 2006. - 240 с.
19. Кабанов В. С. Менеджмент: проблемы, программа, решение. – Л.:Питер, 2003. - 113 с.
20. Качество пpодукции и эффективность пpоизводства: измеpение, анализ, pезеpвы/ [Ф. E. Поклонский, Б. Т. Клияненко, В. К. Мухопадов и дp.; Отв. pед. Ф. E. Поклонский]; АH Укpаины. Ин-т экономики пpом-сти. – К.: Hаук. думка, 2004. – 152с.: ил., табл.
21. Кеннеди, Лаppи У. Качественный менеджмент в беспpибыльной сфеpе/ [Пеp. Ю. А. Константиновой]. – Спб.: Отд-ние изд-ва ”Пpосвещение”, 2005. – 175с.
22. Ковалев А. И., Войленко В. В. Маркетинговый анализ - М.: Центр экономики и маркетинга. - 2005. - 126 с.
23. Кунц Г. , О. Доннел Управление: системный и ситуационный анализ управленческих решений - М.: Прогресс. - 2004. - 590 с.
24. Ландина Т. В. Организаційно-економічні механізми адаптації підприємства до умов ринку - К.: Наукова думка, 2004. - 150 с.
25. Майталь Ш. Экономика для менеджеров. Пер. с англ. - М.: Дело, 2006. - 426 с.
26. Мартыненко В. Г. Менеджмент фирмы - М.: Дело. - 2005. - 372 с.
27. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. Пер. с англ. - М: Дело, 2004. - 702 с.
28. Мозговой О. М. Товарная политика и планирование товара в междуна-родном менеджменте - М.: Экономика. - 2005. - 324 с.
29. Неруш Ю. М. Комерческая логистика - М.: Банки и биржи, - 2002. - 272 с.
30. Покропивний С. Ф. Економіка підприємства - К.: Наукова думка, 2005. - 520 с.
31. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції. – К: Основи, 2003. – 269 с.
32. Речмен Д. Современный бизнес. Пер. с англ., - М.: Дело, 2005. - 680 с.
33. Семенов В. М. Экономика предприятия: Учеб. пособие. М.: Центр экономики и маркетинга, 2006. - 184 с.
34. Соболь С.М. Предпринимательство (начало бизнеса). ВЕНЧУР., К.:2004. – 301 с.
35. Старостіна А. О. Маркетингові дослідження. – К.; М.; СПб: Вільямс, 2006. – 269 с.
36. Устиненко В. Г. Предпринимательский риск - М.: Прогресс, 2005. - 200 с.
37. Фатхудинов Р.А. Система менеджмента. – М., 2004. – 264 с.
38. Хоскинг А. Курс предпринимательства. - М.: Экономика, 2003. - 247 с.
39. Хруцкий В. Е. Современный маркетинг. - М.: Прогресс, 2002. - 211 с.
40. Цивільний кодекс України // http://www.uristus.narod.ru/kodeks.html
41. Шершньова З.Є. , Оборська С.В. Стратегічне управління. КНЕУ., К.:2005. – 266 с.
42. Шмалин Г. Основы и проблемы экономики предприятий. Пер. с нем. - М.: Экономика, 2005. - 512 с.
43. Richard B. Chase, Nicholas I. Aquilano: Production & operations management. - Homewood, Boston: IRWI, 2002.
44. www.ukrstat.gov.ua – офіційний сайт Міністерства статистики України.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
435
Скачать бесплатно 20419.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.