У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Організація банкету з частковим обслуговуванням офіціантами з приводу відкриття виставки на 50 осіб
Количество страниц 44
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20452.doc 
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ БАНКЕТІВ У ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Сутність та характеристика підприємств ресторанного господарства 5
1.2. Організація банкетів у ресторанах 8
1.3. Організація банкету з частковим обслуговуванням офіціантами 13
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ ДО ПРОВЕДЕННЯ БАНКЕТУ З ЧАСТКОВИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ ОФІЦІАНТАМИ З ПРИВОДУ ВІДКРИТТЯ ВИСТАВКИ НА 50 ОСІБ 18
2.1. Характеристика ресторану, вибраного для проведення банкету 18
2.2. Підготовчі заходи до проведення банкету 20
2.2.1. Прийом замовлення на проведення банкету від клієнта 20
2.2.2. Складання калькуляції блюд 22
2.2.3. Оформлення залу ресторану 24
2.2.4. Сервірування для банкетного столу 27
2.2.5. Розрахунок офіціантів 30
РОЗДІЛ 3. ПРОВЕДЕННЯ БАНКЕТУ У РЕСТОРАНІ „НАДІЯ” 33
3.1. Зустріч гостей 33
3.2. Обслуговування офіціантами 34
3.3. Організація розважальної програми 36
3.4. Прибирання ресторану після закінчення банкету 37
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
ДОДАТКИ 46




Актуальність теми дипломної роботи. Проведення банкетів - традиційна форма організації прийому для великої кількості гостей. Актуальність дослідження обумовлена тим, що у наш час організація банкетів з частковим обслуговуванням офіціантами є дуже популярною у нашій країні: майже всі ресторани організують цей тип обслуговування гостей, бо він дуже зручний, простий. Метою дослідження є аналіз організація, підготовка і проведення банкету з частковим обслуговуванням у ресторані, специфіки даного виду обслуговування, основних тонкощів обслуговування. Об’єктом дослідження виступає ресторан „Надія”. Предметом дослідження є проведення банкету у ресторані на честь відкриття виставки на 50 осіб. Досягнення встановленої мети вимагає виконання наступних завдань дослідження: - висвітлити теоретичні аспекти організації банкетів у підприємствах ресторанного господарства; - здійснити аналіз організації підготовки до проведення банкету з частковим обслуговуванням офіціантами з приводу відкриття виставки на 50 осіб; - дослідити проведення банкету з частковим обслуговуванням офіціантами у ресторані „Надія”. У дослідженні використано ряд загальнонаукових та спеціальних методів дослідження процесів і явищ у їх взаємозв’язку і розвитку. Серед загальнонаукових методів пізнання необхідно виділити абстрактно-теоретичний, історичний, аналізу й синтезу, порівняння та узагальнення. Інформаційну базу дослідження склали теоретична та практична інформація, дані, опубліковані у спеціалізованих періодичних виданнях сфери ресторанного обслуговування. Структура роботи складається зі вступу, в якому обґрунтовано актуальність теми дослідження, визначено його мету та завдання; трьох розділів, кожен з яких висвітлює окремі аспекти обслуговування гостей. Завершують роботу узагальнюючі висновки за результатами дослідження, список використаних джерел та додатки.




Таким чином, провівши дослідження, ми можемо зробити наступні висновки та узагальнення: Ресторан - це особливий тип підприємства, у якому організація виробництва різноманітних асортиментів кулінарної продукції складного приготування сполучаються з організацією високого рівня обслуговування відвідувачів у залах ресторану. Особливість організації роботи ресторану - це високий клас обслуговування відвідувачів. Класність припускає сукупність відмітних ознак підприємства, що характеризують якість надаваних послуг, рівень і умови обслуговування. Сьогодні не тільки робота, але й відпочинок стали справою професіоналів. Численні корпоративні вечори, ювілеї, свята й відкриття породили нову сферу маркетингу - event-marketing (від англ. event - подія). Приводом до спеціального заходу можуть послужити: - масові заходи, міські свята; - брифінги й тематичні семінари, конференції; - міжкорпоративні свята й змагання; - внутрішньокорпоративні заходи; - церемонії відкриття й презентації. Самий складний і святковий вид заходу - банкет. Учасники розсідаються за сервіровані столи, їм пропонується повний спектр блюд. Банкети на честь весіль, ювілеїв та інших урочистих подій прийнято проводити в ресторанах. Слово "банкет" - французьке, воно означає урочистий званий сніданок, обід, вечерю, що влаштовується на честь людини або на честь святкової події. Залежно від приводу й складу гостей, банкети можуть бути офіційними (прийоми), або неофіційними - зустрічі, сімейні торжества, весілля, ювілеї. Залежно від форми обслуговування банкети підрозділяються на: - банкет з повним обслуговуванням офіціантами; - банкет за столом із частковим обслуговуванням офіціантами; - банкет-фуршет; - банкет-коктейль; - банкет зі змішаним обслуговуванням; - банкет-чай. Для проведення банкетів необхідні спеціальні зали, приміщення для гостей, спеціальні меблі, посуд із кришталю, порцеляни. Банкети із частковим обслуговуванням найчастіше носять неофіційний характер. Вони проводяться з нагоди сімейного торжества, весілля, товариських зустрічей, ювілеїв. На неофіційних банкетах гості за столом розміщаються довільно. Банкети з повним обслуговуванням офіціантами – при організації банкетів за столом кількість місць повинна строго відповідати числу запрошених. Кількість учасників банкету може бути різною. Звичайно запрошується від 10 до 50 гостей, рідко 100 і більше. При організації таких банкетів рекомендується виходити з обслуговування трьома офіціантами 21-16 гостей. Для банкетів зручні спеціальні столи шириною 1,2-1,5 м. Довжина стола не повинна перевищувати 10 м., – довгі столи ускладнюють роботу офіціантів. При відсутності спеціальних столів банкетні столи складають із декількох ресторанних столів, однакових по розміру і висоті стільниць. Банкет з нагоди відкриття виставки буде проходити в ресторані „Надія”. Ресторан “Надія” є закладом масового харчування, який працює з різноманітними відвідувачами. Основною метою роботи ресторану є забезпечення високої якості надання послуг і задоволення всіх побажань і прохань відвідувача. Основним завданням ресторану “Надія” є задоволення потреб відвідувачів. Організація будь-якого банкету включає прийом і оформлення замовлення, підготовку банкету до обслуговування й обслуговування. Чітка організація прийому замовлення на банкет істотно впливає на успіх його проведення. Від Михайлова Григорія Валерійовича – директора підприємства ТОВ „Паритет” , які вперше відкрили виставку свого товару, – надійшло замовлення на проведення банкету із частковим обслуговуванням на честь святкування відкриття виставки в ресторані “Надія”. Замовлення на обслуговування банкету прийняв метрдотель ресторану Бєлов Євгеній Олександрович. При оформленні замовлення вказуються: - дата обслуговування - 10 листопада 2007 р.; - кількість учасників - 50 осіб; - вид обслуговування - часткове обслуговування офіціантами; - час початку й закінчення обслуговування - з 18 до 23 години; - приблизне меню й приблизна вартість замовлення з націнкою на продукцію, встановлену рестораном “Надія” у розмірі 100%. Провівши дослідження ресторану „Надія”, можна констатувати, що в ньому обслуговування банкетів організоване добре, проте залишки продукції викидаються. На нашу думку, це не завжди доцільно, тому нами надані рекомендації, дотримуючись яких, ресторан „Надія” зможе зберегти деякі з залишків продукції, що є економічно вигідним. Отже, підводячи підсумки проведеного дослідження, можна сказати, що проведення подібних банкетів для підприємств громадського харчування необхідно, тому що це дозволяє збільшити товарообіг і прибуток підприємства за рахунок швидкої реалізації блюд.
Список литературы 1. Алексєєв Д. Ресторан за інтересами // Журнал "Ресторанні відомості", №101, 2006. – С. 12-14. 2. Барановський В.А. Ресторанний бізнес: Навчальний посібник. – РнД.: Фенікс, 2005. – 220 с. 3. Богушева В.І. Бари й ресторани. Мистецтво обслуговування. – РнД.: Фенікс, 2004. – 352 с. 4. Бородіна В.В. Ресторанно-готельний бізнес: Облік, податки, маркетинг, менеджмент. – М.: Книжковий світ, 2003. – 165 с. 5. Браун Г., Хернер К. Настільна книга офіціанта: Довідник.: пер. з англ. – РнД.: Фенікс, 2005. – 320 с. 6. Волкова І.В., Миропольський Я.І., Мумрікова Г.М. Ресторанний бізнес. – М: Флінта, 2002. – 184 с. 7. Єфімова О., Єфімова Н. Економіка готелів і ресторанів. – М.: Нове знання, 2004. – 279 с. 8. Железнєв В.П. Організація свят. – РнД.: Фенікс, 2004. – 476 с. 9. Жиганов К.А. Послуги ресторанів // „Готель і ресторан”, 2002, №4. – С. 19-20. 10. Захарченко М.Н., Русакова Н.В., Кучерь Л.С. Обслуговування на підприємствах громадського харчування. – М.: Економіка, 2005. – 57 с. 11. Кабушкін Н.І., Бондаренко Г.А. Менеджмент готелів і ресторанів. –М.: Нове знання, 2002.– 163 с. 12. Корнєєва К. Що нас залучає в ресторанах? // „Ресторатор”, 2002, №7. – С. 20-21. 13. Кримська В.А., Балашов В.В. Довідник офіціанта. – М.: Економіка, 2006. – 55 с. 14. Кристофер Енертон-Томас. Ресторанний бізнес. – М.: Росконсульт, 1999. – 240 с. 15. Михєєва Е. Новинки в ресторані // Журнал "Ресторанні відомості", 2006, №105. – С. 10-11. 16. Нікуленкова Т.Т., Лавриненко Ю.І., Ястіна Г.М. Підприємства громадського харчування. – М: Колос, 2002. – 80 с. 17. Підприємства громадського харчування: основні й додаткові послуги // Журнал "Ресторанні відомості", 2006, №106. – С. 15-16. 18. Пікалев А.В. Маєвська А.П. Як збільшити прибуток ресторану, бара, кафе. – М.: Радянський спорт, 2004. – 168 с. 19. Радченко Л. А. Обслуговування на підприємствах харчування. – РнД.: Фенікс, 2004. – 384 с. 20. Рідель Х. Бари й ресторани. Техніка обслуговування. – М.: Академія, 2002. – 69 с. 21. Сушальская Т. Прошу к столу… (организация питания) // Бухгалтерия. – 2006. – № 3-4. – С.82-86. 22. Усов В.В. Організація обслуговування в ресторанах. Практичний посібник. – М.: Вища школа, 2005. – 246 c. 23. Чудковський В.Н. Ресторанний бізнес. – М.: Академія, 2004. – 124 c. 24. Банкетный стол по правилам // Журнал „Ресторанные ведомости”. – №72. – 2004. – С. 7-8. 25. Шулік Н.В. Організація обслуговування в ресторанах. – М.: Вища школа, 2005. – 89 с. 26. Шулік Н.В. Специфіка ресторанного бізнесу. – М: Вища школа, 1999. – 250 с. 27. Ютова П.Н. Правила надання послуг громадського харчування. – М: Інфра-М, 2002. – 128 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
132
Скачать бесплатно 20452.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.