У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Теоретичні та методичні основи відбору студентів для спортивної спеціалізації в умовах вищого навчального закладу
Количество страниц 60
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20454.doc 
Содержание Вступ 3
Розділ 1. Основи теорії та методики спортивного відбору 5
1.1. Методологічні основи розробки системи спортивного відбору 5
1.2. Структура спортивної обдарованості та її оцінки у системі спортивного відбору 10
1.3. Моделювання як напрямок розробки системи відбору 15
1.4. Критерії оцінки спортсменів: педагогічний, соматичний, психологічний 27
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 37
2.1. Організація дослідження 37
2.2. Методи дослідження 37
Перелік використаних джерел 60




Актуальність: Аналіз передової наукової і науково-методичної літератури вказує на необхідність звернути увагу особливо на початковий етап підготовки спортсменів. В організаційному відношенні процес відбору юних спортсменів поділяється на 4 етапи: 1) етап попереднього (первинного) відбору дітей і підлітків; 2) етап, заглибленої перевірки відповідності відібраного контингенту займающихся вимогам, пропонованим до успішної спеціалізації в обраному виді спорту (етап 1 вторинного відбору); 3) етап спортивної орієнтації; 4) етап відбору в збірні команди ДСО, республік, країни. Цей етап відбору може здійснюватися поза спортивними школами. На жаль, медико-біологічні аспекти відбору вивчені недостатньо. Проте відбір і орієнтацію спортсменів неможливо проводити повноцінно лише на підставі педагогічного тестування і потрібні ще дані медико-біологічних, психологічних і соціальних досліджень 2. Відомо, що в системі відбору й орієнтації важливу роль відіграють спостереження шкільного учителя фізичної культури і тренера за дітьми в процесі занять на уроках, у спортивних секціях, під час різних рухливих ігор, змагань, контрольних іспитів. Проблема: особливості відбору спортсменів. Робоча гіпотеза: можна вважати, що важливим етапом відбору та орієнтації спортсменів є початковий етап, оскільки подальше тренування основане на початковому дозволить виявити нахили дитини до певного виду спорту. Предмет дослідження: методичні особливості відбору студентів. Об`єкт дослідження: здібності спортсменів до певного виду спорту та їх виявлення в процесі спеціалізованої підготовки. Мета дослідження: обгрунтування особливостей відбору і спортивної орієнтації студентів для спортивної спеціалізації. Задачі дослідження: 1. З`ясувати основні теоретичні питання спортивного відбору. 2. організація та методи дослідження. 3. Розробка таблиць спортивних здібностей при відборі у гандболі. Методи і організація дослідження: 1. Вивчення наукової і науково-методичної літератури. 2. Аналіз і синтез отриманих даних. Організація дослідження включала аналіз наукової інформації теорії організації спортивного відбору та спортивної орієнтації. На основі одержаних даних дослідження були проаналізовані: - відомості наукової і науково-методичної літератури; - порівняння значення першого етапу підготовки для різних видів спорту. Наукова новизна: узагальнені сучасні дані про деякі особливості спортивного відбору основані на елементах обдарованості студентів. Практична значимість: організація спортивного відбору з використанням медико-біологічних особливостей студентів і застосування аналізу спадкових здібностей мають вагоміше значення, ніж необгрунтований вібір самого студента. Агрументацією на користь даного твердження є практичний досвід багатьох тренерів фізичної культури.
Список литературы 1. Болобан В.Н. Анализ техники акробатических упражнений: Метод. рекомендации. — К.: УГУФВС, 1994. — 31 с. 2. Болобан В.Н. Система обучения движениям в сложных условиях поддержания статодинамической устойчивости. Автореф. дис. докт. пед. наук. — К., 1990. — 45 с. 3. ВерхошанскиЙ Ю.В. Основы специальной физической подготовки спортсменов. — М.: "ФиС", 1970. — 200 с. 4. Волков В.М., Филин В.П. Отбор в спорте. – М., 1983. 5. Волков В.М., Філін В.П. Спортивний відбір. – М.: Фізкультура і спорт, 1963. - 176 с. 6. Волков Л.В. Вибір спортивної спеціалізації. - К.: Здоров'я, 1973. -163 с. 7. Волков Л.В. Теорія спортивного відбору: здібності, обдарованість, талант. -К.:Вежа, 1997.- 128 з. 8. Волков Л.В. Физические особенности подростков и детей. – К.: Здоровье, 1981. 9. Воячецкий Э. Развивая силу. // Физическая культура в школе,2000. — №2. — С. 46-48. 10. Гужаловский А.А. Теория и методика спортивного отбора. – Ч., 1976. 11. Демчишин А.П. та ін. Рухливі та спортивні ігри в школі / Посібник для вчителів. — К.: Освіта, 1992. — 175 с. 12. Жадочко Р.В., Соболев Ю.Л., Соболев Л.М. Розвиток гнучкості спортсмена. — К.: Здоров'я, 1980. — 104 с. 13. Запорожанов В.А., Кузьмин А.И., Дяченко В.Ф. Система отбора (селекции) — важнейший фактор формирования резерва для олимпийской подготовки //Современный олимпийский спорт. — К., 1993. — С. 136-138. 14. Запорожанов В.А., Кузьмин А.И., Созаньски X. Комплексная система оценки перспективних возможностей юных спортсменов //Наука в олимпийском спорте. Междунар. науч.-теор. журн. - 1994. - № 1. - С. 24-29. 15. Зациорский В.М. Физические качества спортсмена. – М., 1974. 16. Ільїн Е.П. Обдарованість, здібності, якість - синоніми або різні поняття? // Теорія і практика фізичної культури. - 1981. - 3. 48-51. 17. Келлер В.С., Платонов В.М. Теоретико-методичні основи підготовки спортсменів. — Львів: Українська Спортивна Асоціація, 1993. — 270 с. 18. Короп Ю.О. Розвиток гнучкості в школярів. // Фізичне виховання в школі. — 1997. — №3. — С. 40-45; — №4. — С.28-35, 19. Линець М.М. Основи методики розвитку рухових якостей: Навчальний посібник для фізкультурних вузів. — Львів: "Штабор", 1997. — 204 с. 20. Липець М.М., Андрієнко Г.М. Витривалість, здоров'я, працездатність... —Львів, 1993. — 131 с. 21. Лях В. Двигательные способности // Физическая культура в школе, 1996. — №2. — С. 2-8. 22. Лях В.И. Выносливость: основы измерения и методики развития. // Физическая культура в школе, 1998. — №1. — С.7-14. 23. Лях В.И. Гибкость: основы измерения и методики развития // Физическая культура в школе, 1999. — №1. — С. 4-10. 24. Лях В.И. Координационные способности школьников // Физическая культура в школе, 2000. - №4. — С.6-13; №5. — С.3-10 25. Лях В.И. Скоростные способности: основы тестирования и методики развития // Физическая культура в школе.1997. — №3. — С. 2-8. 26. Матвеев Л.П. Проблемы периодизации спортивной тренировки. – М.,1965. 27. Матвеев Л.П. Теория и методика физической культуры: Учебн. для ин-тов физ. культуры. — М.: "ФиС", 1991, — 543 с. 28. Матвееев Л.П. Основы спортивной тренировки. – М., 1977. 29. Никитюк Б.А. Факторы роста и морфофункционального созревания организма. – М: Наука, 1978. 30. Определение физической подготовленности школьников / Под ред. Б.В.Сермеева. — М.; Педагогика, 1973. — 104 с. 31. Платонов В.М., Булатова М.М. Фізична підготовка спортсменів. - К.; Олімпійська література, 1995. — 319 с. 32. Присяжнюк С. Витривалість: основи визначення та методики розвитку у школярів початкових класів // Фізичне виховання в школі. — 1999. — №4. — С. 32-34. 33. Русалов В.М. Биологические основы индивидуально-психологических различий. - М., Наука, 1979. 34. Теория спорта. /Под ред. В.Н.Платонова. – К.: Высшая школа, 1987. 35. Тренировка юных спортсменов. / Под общ. ред. В.П.Филина. – М.: Изд-во «Физкультура и спорт», 1965. – 353 с. 36. Фарфель В. С. Управление движениями в спорте. - М.: Физкультура и спорт, 1975. — 208 с. 37. Филин В.П., Фомин Н.А. Основы юношеского спорта. – М., 1980. 38. Шварц В.Б., Хрущев С.В. Медико-биологические аспекты спортивной ориентации и отбора. – М., 1984. 39. Шиян Б. М. Методика фізичного виховання школярів (Практикум ). – Львів: Світ, 1993. – 184 с. 40. Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. Ч.1. – Тернопіль: Навчальна книга. – Богдан, 2001. – 248 с. 41. Шульга М. Методика застосування бігу на витривалість на уроках фізичної культури в школі // Фізичне виховання в школі. — 1999. —№1. — С. 33 - 40. 42. Юшкевич Т.П., Васюк В.Е., Буланов В.А. Применение технических средств в обучении и тренировке спортсменов: Метод. пособие. — Минск; Полымя, 1987. — 240 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
450
Скачать бесплатно 20454.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.