У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Життєві цикли товарної категорії. Розробка маркетингового плану з стабілізації виробництва
Количество страниц 18
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20482.doc 
Содержание Зміст


Вступ………………………………………………………………………..3

1. Теоретична частина……………………………………………………..5
1.1. Життєві цикли товарної категорії……………………………………5

2. Практична частина……………………………………………………..11
2.1. Розробка маркетингового плану…………………………………….11
2.2. Розробка заходів з стабілізації виробництва виробу «А»…………14

Висновки…………………………………………………………………..17

Література…………………………………………………………………19


Вступ

У період становлення економіки держави необхідними умовами розвитку товарно-грошових відносин є активна участь у цих проце¬сах широких верств населення, врахування суспільної думки, а та¬кож гармонізація суспільних зв'язків.
Успіх бізнесу здебільшого залежить від своєчасного встановлення зв'язків із громадськістю за допомогою засобів масової інформації — преси, радіо, телебачення. Налагодити тісні контакти з численними інститутами споживачів, партнерів, державних органів влади і сус¬пільством загалом неможливо без глибоких знань, досвіду й компе¬тентності керівників комерційних фірм, фахівців у сфері маркетингу.
Маркетинг є водночас системою мислення і системою дій.
У сучасних умовах розвитку українського бізнесу чимало трудно¬щів і невдач на цьому шляху досить часто пояснюються недостат¬ньою поінформованістю, правдивістю, гнучкістю та відкритістю учасників ринку.
Маркетинг — це постійний і систематичний аналіз потреб ринку, що сприяє розробці ефективних товарів з особливими властивостя¬ми, призначених для конкурентних груп покупців. Ці особливі влас¬тивості відрізняють їх від товарів конкурентів і в такий спосіб ство¬рюють виробникові стійку конкурентну перевагу.
З метою поліпшення економічної ситуації, насичення ринку това¬рами й послугами необхідно боротися за споживача, постійно онов¬люючи продукцію, що випускається, розширюючи коло пропонова¬них послуг, а також підвищуючи їх якість. Лише за таких умов маркетинговою діяльністю вдасться охопити значну кількість підпри¬ємств, насамперед тих, що беспосередньо пов'язані з кінцевим спо¬живачем — населенням.
Для пожвавлення ринку в боротьбі за споживача необхідно прис¬корити науково-технічний прогрес. Важливу роль у цьому процесі відіграватиме маркетинг, який дає змогу виявляти нові технології й технічні новинки, сприяє прискоренню їх упровадження у вироб¬ництво. Останнім часом маркетинг став основною функцією управ¬ління, що складається з комплексу заходів підприємства, спрямова¬них на завоювання ринку та зміцнення своїх позицій на ньому.
Успішно організована і здійснена робота з маркетингу допомагає оперативніше і своєчасніше виявляти й ліквідовувати недоліки у стратегічному плануванні, організації та реалізації комерційної ді¬яльності, а також у системі управління загалом, налагоджувати тіс¬ну співпрацю із суспільством.
Мета контрольної роботи - розглянути життєві цикли товарної категорії, а також розробити маркетинговий план з стабілізації виробництва виробу А та фінансового стану (ліквідації збитковості) підприємства.
Список литературы ВИСНОВКИ

Життєвий цикл товару - це концепція, яка характеризує роз¬виток обсягів збуту продукту та прибуток від його реалізації, пропо¬нує заходи щодо стратегії й тактики маркетингу з моменту надходжен¬ня продукту на ринок і до його зняття з ринку. Вперше опублікована американським економістом Теодором Левітом у 1965 р. концепція життєвого циклу продукту - це лише теоретична модель життя това¬ру в період його перебування на ринку. Проте ця модель широко вико¬ристовується в маркетинговій практиці як така, що досить добре відпо¬відає практичному досвіду, дозволяє описати і проаналізувати не тільки товари, а й ринкове життя ідей, політичних партій, громадських діячів, місць для забудов, курортів, послуг і т.п.
Класична модель життєвого циклу продукту може бути представ¬лена у вигляді графіка, який ілюструє динаміку обсягів продажу і прибутку від реалізації за весь час перебування продукту на ринку.
У контрольній роботі проводимо аналіз витрат з виготовлення виробу «А» для розробки Маркетингового плану стабілізації виробництва.
В ході аналізу визначаємо за якими статтями сталися перевитрати:
• основні матеріали;
• додаткові матеріали;
• покупні вироби та напівфабрикати;
• зарплата з нарахуваннями;
• накладні витрати.
Виробничий аналіз показав, що на підприємстві зросли витрати на матеріали порівняно з запланованими показниками на (+156) або на 13,6%.
Перевитрати з заробітної плати склали (+18) грн., цехові та загальнозаводські витрати зросли відповідно на (+26) та (+10) грн. Зросли витрати на утримання та експлуатацію обладнання на (+8) грн., при запланованих 17,4% прибутку фактично не отримало ні прибутку, ні збитків, отже рентабельність підприємства дорівнює 0.
Фактична собівартість склала 1350 грн. (1350 – 1150 = 200 грн.). Перевитрати собівартості склали +200 грн.
Тому у контрольній роботі було розроблено маркетинговий план з стабілізації виробництва виробу А та фінансового стану (ліквідації збитковості) підприємства, а також заходи з стабілізації виробництва продукції .




Перелік використаної літератури

1. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга - М.: Вильяме, 1998 - 1056 с.
2. Маркетинг / А.Н. Романов. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. -560с.
3. Маркетинг / Уткин Э.А. - М.: ТАНДЕМ, ЭКМОС, 1998. - 320 с
4.Маркетинг партнерских отношений / Ян X. Гордон. - Санкт-Петербург: Питер, 2002
5. Панкрухин А.П. Маркетинг - М.: Институт международного права и экономики им.Грибоедова, 1999. - 398 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Скачать бесплатно 20482.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.