У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Розробка маркетингового плану
Количество страниц 16
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20485.doc 
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП………………………………………………………………….3

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА................................................................5
1. Організаційна структура служби маркетингу з орієнтацією по
функціях ринку………………………………………………………..5

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА…………………………………………….9
2. Розробка маркетингового плану………………………………….9

ВИСНОВКИ…………………………………………………………..15

ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………….17



ВСТУП
Формування соціально-ринкової моделі господарювання в Ук¬раїні пов'язане з проблемами, які не лише ускладнюють створен¬ня єдиної обгрунтованої концепції стабілізації та розвитку націо¬нальної економіки, а й посилюють негативний вплив на діяльність промислових підприємств, їх фінансову стійкість. Найскладніши¬ми є такі проблеми:
• відсутність сформованої правової та методологічної бази для проведення санації та реструктуризації підприємств;
• недостатня забезпеченість України паливно-енергетичними ресурсами;
• недосконалий розвиток кредитних відносин на тлі фінан¬сової кризи.
Мало того, у ринкових умовах господарювання економічні до¬сягнення суспільства безпосередньо залежать від діяльності під¬приємств. Ось чому радикальні економічні реформи слід насам¬перед спрямовувати на підприємство, де відбуваються основні економічні процеси, вирішується комплекс проблем якості і техно¬логії виробництва, формуються певні економічні та соціальні відносини, стикаються інтереси суспільства, колективу і праців¬ника.
З огляду на складну соціально-економічну ситуацію, необхід¬ність упровадження комплексу цілеспрямованих заходів для ста¬білізації виробництва і досягнення економічного зростання на якісно новій основі програмою "Україна 2010" передбачається здійснювати структурну перебудову не за галузевим принципом, а за пріоритетними напрямками реформування економіки. Визначе¬но такі першочергові взаємопов'язані завдання:
• підвищення конкурентоспроможності виробництва і розширення експортного потенціалу країни;
• посилення соціальної орієнтації економіки, освоєння випус¬ку нових конкурентоспроможних товарів;
• реалізація енергозберігаючої моделі економіки;
• оновлення виробництва на науково-технологічній основі;
• реструктуризація підприємств;
• створення відповідних ефективних регіональних структур.
Зазначені завдання можна розв'язати лише за сприятливого розвитку зовнішнього середовища підприємств і широкого викори¬стання маркетингу виробниками товарів промислового призначен¬ня, спрямованого на розширення промислового ринку і якнайпов¬ніше задоволення попиту споживачів на промислові товари.
Мета контрольної роботи - розглянути організаційну структуру служби маркетингу з орієнтацією по функціях ринку, а також розробити маркетинговий план з стабілізації виробництва виробу А та фінансового стану (ліквідації збитковості) підприємства.
Список литературы ВИСНОВКИ

Організаційна структура служби маркетингу — це прийнятна для підприємства система підпорядкованості підрозділів служби маркетингу і взаємодії між ними стосовно володіння, використан¬ня та передавання інформації з метою прийняття обгрунтованих рішень і контролю за їх виконанням.
Не існує універсальної схеми організації маркетингу. Тому кожне підприємство створює відділ (службу) маркетингу для до¬сягнення маркетингових цілей (виявлення незадовільного попиту покупців, розширення промислового ринку, збільшення прибутків тощо). Водночас структура маркетингової служби значною мірою залежить від стратегічних і оперативних планів, розміру ресурсів підприємства, специфіки виготовлюваної продукції і ринків, на яких вона реалізується.
Кожне підприємство формує маркетингову структуру само¬стійно, використовуючи ту чи іншу її модель.
У контрольній роботі проводимо аналіз витрат з виготовлення виробу «А» для розробки Маркетингового плану стабілізації виробництва.
В ході аналізу визначаємо за якими статтями сталися перевитрати:
• основні матеріали;
• додаткові матеріали;
• покупні вироби та напівфабрикати;
• зарплата з нарахуваннями;
• накладні витрати.
Виробничий аналіз показав, що на підприємстві зросли витрати на матеріали порівняно з запланованими показниками на (+175) або на 31,9%.
Перевитрати з заробітної плати склали (+18) грн., цехові та загальнозаводські витрати зросли відповідно на (+26) та (+13) грн. Зросли витрати на утримання та експлуатацію обладнання на (+9) грн., при запланованих 18,2% прибутку фактично підприємство отримало збитки (-27) грн., оскільки фактична собівартість склала 1326 грн. (1326 – 1100 = 226 грн.). Перевитрати собівартості склали +226 грн.
Тому розробили маркетинговий план з стабілізації виробництва виробу А та фінансового стану (ліквідації збитковості) підприємства, а також заходи з стабілізації виробництва продукції:
• переглянути норми витрат основних матеріалів;
• переглянути норми витрат додаткових матеріалів;
• переглянути атестацію робочих місць та цехового персоналу при цьому досягнули економії +31 грн.;
• переглянути графік міжремонтних операцій, скоротили простій обладнання, скоротити обсяги використання масла, електроенергії та ін.;
• знизити витрати на утримання апарату управління на +13 грн., тобто провести атестацію робочих місць та взнати чи підходить робітник на посаду;
• скоротити чисельності робітників, що дозволить збільшити продуктивність.



ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Акулич И.Л., Демченко Е.В. Основы маркетинга - Мн.: Выш. шк.,1998.-236с.
2. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн X. Маркетинг - М.: Экономика, 1999.-701 с.
3. Голубков Е.П. Основы маркетинга - М.: Финпресс, 1999 - 656 с
4. Завьялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах. - М.: ИНФРА-М, 2001,-496 с.
5. Котлер Ф. Основы маркетинга — М: Ростинтэр, 1996. - 704 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100
Скачать бесплатно 20485.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.