У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Формування логістичних систем підприємств
Количество страниц
393
ВУЗ
Одеський державний економічний університет
Год сдачи
2003
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 13
СТАН НАУКОВОЇ ДУМКИ З ПИТАНЬ ТЕОРІЇ ЛОГІСТИКИ В
УКРАЇНІ 13
1.1.ОГЛЯД РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ ЛОГІСТИКИ 13
1.2.ЕТАПИ ЕВОЛЮЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ЛОГІСТИКИ 35
1.3.АКТУАЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЛОГІСТИКИ В УДОСКОНАЛЕННІ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ 56
Висновки по розділу 1 68
РОЗДІЛ 2 72
ЛОГІСТИЧНА СИСТЕМА ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ КАТЕГОРІЇ 72
2.1.КОНЦЕПЦІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ЛОГІСТИКИ 72
2.2.КОМПОНЕНТИ ТА ПРИНЦИПИ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА 93
2.3.ОРГАНІЗАЦІЯ ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 106
Висновки по розділу 2 118
РОЗДІЛ 3 121
МІСЦЕ ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 121
3.1.ЧИННИКИ ЛОГІСТИЧНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 121
3.2.ПЛАНУВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА 136
3.3.МЕТОДОЛОГІЯ ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУ ЯК ПЕРЕДУМОВА ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ НА ПІДПРИЄМСТВІ 161
Висновки по розділу 3 175
РОЗДІЛ 4 178
ВЗАЄМОДІЯ ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ З
МАРКЕТИНГОМ 178
4.1.СПІВВІДНОШЕННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМ
ПІДПРИЄМСТВА 178
4.2.ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ФУНКЦІОНУВАННЯ ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ ПІДПРИЄМСТВ: МАКРОМАРКЕТИНГ 200
4.3.МЕТОДИКА ВИБОРУ ПРІОРИТЕТІВ В ПРОЦЕСІ ЗДІЙСНЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ ПІДПРИЄМСТВ 237
Висновки по розділу 4 252
РОЗДІЛ 5 255
УНІВЕРСАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР КОНЦЕПЦІЇ ТА МЕТОДОЛОГІЇ ЛОГІСТИКИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ 255
5.1.МОДЕЛЮВАННЯ ВПЛИВУ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ НА РЕЗУЛЬТАТИ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 255
5.2.МОДЕЛЬ МАКРОМАРКЕТИНГОВОЇ ПІДТРИМКИ ФУНКЦІОНУВАННЯ
ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ ПІДПРИЄМСТВ 282
5.3.МОДЕЛЬ ЗАСТОСУВАННЯ МЕХАНІЗМІВ ЛОГІСТИКИ В УПРАВЛІННІ КАДРАМИ
НА ПІДПРИЄМСТВІ 303
Висновки по розділу 5 341
ВИСНОВКИ 344
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 352
ДОДАТКИ 368
Список литературы
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Агрессивный маркетинг или партизанская война в малом бизнесе. – Самара: Самарский Дом печати, 1992. – 279 с.
2. Академия рынка: маркетинг: Пер. с фр./ А. Дайан, Ф. Букерель, Р. Ланкар и др.; Науч. ред. А.Г. Худокормов. – М.: Экономика, 1993. – 572 с.
3. Аллегри Т. Транспортно-складские работы / Пер. с англ. Ю.К. Трубина. – М.: Машиностроение, 1989. – 336 с.
4. Амоша А., Вишневский В. К вопросу об оценке уровня налогов в Украине // Экономика Украины. – 2002. – №8. – С. 11 – 19.
5. Амоша А.И., Иванов Е.Т. Каноны рынка и законы экономики: Процесс обращения. – Донецк: ИЭП НАН Украины, 2000. – 503 с.
6. Амоша А.И., Прокопенко Н.Д., Иванов Е.Т. Каноны рынка и законы экономики: Процесс распределения и общественные отношения. – Донецк: ИЭП НАН Украины, 2001. – 545 с.
7. Андрушкив Б. Региональное управление экономикой // Экономика Украины. – 1995. – №3. – С. 82 – 84.
8. Багранов Ю.Я. Оперативно-календарное планирование материально-технического снабжения. – М.: Экономика, 1969. – 71 с.
9. Бажал Ю. Эволюционная парадигма экономики переходного периода // Экономика Украины. – 1993. – №1. – С. 3 – 11.
10. Балабанова Л.В. Оптовая торговля: маркетинг и коммерция. – М.: Экономика, 1990. – 206 с.
11. Баскин А.А. Логистика и использование вторичных материальных ресурсов // Подъёмно-транспортная техника и склады. – 1990. – №2. – С. 5.
12. Батра Р., Майерс Д.Дж., Аакер Д.А. Рекламный менеджмент: Пер. с англ. – 5-е изд. – М.;СПб.;К.: Издат. дом «Вильямс», 1999. – 784 с.
13. Бегма В. Мировой рынок вооружения и особенности маркетинга продукции военно-технического назначения // Экономика Украины. – 2000. – №6. – С. 71 – 78.
14. Белорус О. Императивы стратегии развития Украины в условиях глобализации // Экономика Украины. – 2001. – №11. – С. 4 – 13.
15. Бельтюков Е.А., Некрасова Л.А. Выбор стратегии развития предприятия. – Одесса: ОНПУ, 2002. – 279 с.
16. Білорус О.Г. Глобалізація і національна стратегія України. Наук.-метод. вид. – К.: БРОДИ-ПРОСВІТА, 2001. – 300 с.
17. Ветлугин М.Д. Основы логистики производства. – М.: ВИПК, 1991. – 47 с.
18. Вісник Державного університету «Львівська політехніка» №353. Серія: Проблеми економіки та управління. Зб. наук. пр. – Львів: Вид-во Держ. ун-ту «Львів. політехніка». – 1998. – 263 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
160
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.