У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название МАРКЕТИНГ В ПІДПРИЄМСТВАХ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ
Количество страниц 195
ВУЗ ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
стор.
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМСТВАХ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛИ
1.1 Маркетинг як функція управління підприємством оптової торгівлі 10
1.2 Маркетинг в вуглеторговельних підприємствах: сутність, задачі, проблеми
21
1.3 Міжнародний досвід становлення ринку вугільної продукції 42
Висновки з розділу 1 55
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ У ПІДПРИЄМСТВАХ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ
2.1 Маркетинговий аналіз ринку вугільної продукції України 57
2.2 Аналіз товарної та цінової політики вуглеторговельних підприємств 83
2.3 Аналіз збутової та комунікаційної політики вуглеторговельних підприємств 100
Висновки з розділу 2 119
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
3.1 Підвищення ефективності маркетингової діяльності вуглеторговельних підприємств
122
3.2 Визначення попиту на вугільну продукцію та позиціювання вугільної продукції на ринку
139
3.3 Розробка маркетингової стратегії вуглеторговельного підприємства 148
Висновки з розділу 3 169
ВИСНОВКИ 172
ДОДАТКИ 176
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 192

Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
160





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.