У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ В РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Количество страниц
250
ВУЗ
Л Ь В І В С Ь К А К О М Е Р Ц І Й Н А А К А Д Е М І Я
Год сдачи
2010
Содержание
З М І С Т
Стор.
Вступ ...............................................................................................……... 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади функціонування підприємств оптової торгівлі у ринковій економіці................…………………...
11
1.1. Зміст і функції оптової торгівлі у сфері товарного обігу................ 11
1.2. Умови та чинники розвитку підприємств оптової торгівлі............. 27
1.3. Механізм функціонування підприємств оптової торгівлі у ринкових умовах.................................................................................. 40
Висновки до розділу 1......................................................................... 64
Розділ 2. Аналіз організаційно-економічного механізму функціонування підприємств оптової торгівлі............................................................. 67
2.1. Адміністративно-правова база функціонування підприємств оптової торгівлі....................................................................................
67
2.2. Економіко-організаційні засади розвитку підприємств оптової торгівлі ................................................................................................. 80
2.3. Організаційні форми підприємств оптової торгівлі......................... 114
Висновки до розділу 2......................................................................... 136
Розділ 3. Вдосконалення організаційно-економічного механізму функціонування підприємств оптової торгівлі.................................
138
3.1. Стратегічні напрями та пріоритети розвитку організаційно-економічного механізму функціонування підприємств оптової торгівлі..................................................................................................
138
3.2. Науково-методологічні підходи оцінки розвитку оптової торгівлі 157
3.3. Прогнозна модель розвитку підприємств оптової торгівлі............. 175
Висновки до розділу 3......................................................................... 188
Висновки………………………………………………………………... 190
Додатки………………………………………………………………….. 196
Список використаних джерел………………………………………... 223
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
160
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.