У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
Количество страниц 218
ВУЗ КЛАСИЧНИЙ ПРИВАТНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20574.doc 
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 9
1.1. Сутність управління інформаційним забезпеченням підприємств 9
1.2. Вимоги до інформаційно-аналітичного забезпечення системи управління 29
1.3. Роль інформаційних ресурсів в розвитку підприємств легкої промисловості 54
Висновки до розділу 1 70
РОЗДІЛ 2. ТЕНДЕНЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 74
2.1. Моніторинг інформаційного забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості 74
2.2. Аналіз впливу факторів мікросередовища на управління інформаційним забезпеченням підприємств легкої промисловості 91
2.3. Оцінка процесу управління інформаційним забезпеченням підприємств 102
Висновки до розділу 2 142
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 144
3.1. Застосування інноваційних підходів до інформаційного забезпечення діяльності підприємств 144
3.2. Розвиток комунікацій в інформаційному забезпеченні підприємств легкої промисловості 155
3.3. Розробка нової інформаційної системи на підприємствах 164
Висновки до розділу 3 185
ВИСНОВКИ 188
ДОДАТКИ 193
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 204

ВСТУП


Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю створення нових організаційних форм, прийомів і методів управління підприємствами легкої промисловості в ринкових умовах. Їх виробнича діяльність у ринковому середовищі без відповідного науково обґрунтованого інструментарію призвела до диспропорцій виробничо-економічного потенціалу й управлінського апарату. Становлення ринкових відносин і вільний доступ на вітчизняні ринки іноземних товарів загострили умови конкурентної боротьби та підвищили вимоги до якості продукції. Тому виникла нагальна потреба в пошуку нових форм і методів інформаційного забезпечення вітчизняних підприємств легкої промисловості. Розвиток системи інформаційного забезпечення необхідно розглядати як основний фактор стійкості підприємств в умовах зростання конкурентної боротьби за ринки сировини і збуту продукції.
Проблемі інформаційного забезпечення діяльності підприємств присвячено багато робіт відомих науковців, а саме: І. Ансофа, Б.Адкінсона, А. Бартера, П.Друкера, С. Турка та інших. Істотний внесок у розвиток теорії та практики управління інформаційним забезпеченням підприємств стосовно умов вітчизняної економіки та легкої промисловості зробили праці Ю. Бажала, В. Бебика, В. Бобко, А. Войчака, В. Геєця, В. Герасимчука, М. Єрмошенка, Р. Жарлінської, М. Корецького, Р. Лепи, Л. Мачкура, В. Момота, Т. Олійник, В. Рожка, В. Рубана, М. Сенченка, І. Сергієнка, О. Сосніна, О. Чубукової, О. Шевчука та інших.
При всій важливості проведених досліджень окремі аспекти ефективності управління інформаційним забезпеченням підприємств легкої промисловості залишаються дискусійними і потребують комплексного наукового вивчення. Так, недостатньо вивченими є проблеми обґрунтування окремих категорій інформаційного забезпечення підприємств легкої промисловості, не розроблені пріоритети підприємств на основі результатів оцінки макро- і мікроклімату та процесного і портфельного рівнів. Потребують удосконалення система інформаційно-консультаційного забезпечення та реінжинірингу систем управління інформаційним забезпечення підприємств легкої промисловості.
Отже, актуальність і недостатня вивченість цієї проблеми, її значущість для досягнення високого рівня конкурентоспроможності підприємств легкої промисловості, а також дефіцит наукових знань у галузі управління підприємствами визначили вибір теми, мету і завдання дисертаційного дослідження.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота виконана відповідно до напряму науково-дослідних робіт Класичного приватного університету, м. Запоріжжя за темою “Механізми управління об’єктами і процесами ринкової економіки” (номер держреєстрації 0105U002566, термін 2005-2007 рр.). У її межах автором визначено тенденції й особливості управління інформаційним забезпеченням підприємств легкої промисловості в конкурентному середовищі та запропоновано науково-методичні положення щодо підвищення його ефективності.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є розробка теоретико-методичних засад, оцінка тенденцій та визначення напрямів удосконалення системи управління інформаційним забезпеченням діяльності підприємств легкої промисловості.
Для досягнення мети в дисертаційній роботі були поставлені й вирішені такі завдання:
- обґрунтувати теоретичні основи системи управління інформаційним забезпеченням підприємств легкої промисловості;
- уточнити сутність інформаційних ресурсів підприємств;
- удосконалити класифікацію закономірностей процесу інформатизації підприємств легкої промисловості;
- сформулювати стратегічні пріоритети в інформаційному забезпеченні підприємств легкої промисловості на основі результатів оцінки макро- і мікроклімату та процесного і портфельного рівнів;
- визначити напрями удосконалення інформаційного забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості;
- розробити напрями розвитку комунікацій в інформаційному забезпеченні підприємств легкої промисловості;
- удосконалити систему інформаційно-консультаційного забезпечення підприємств легкої промисловості.
Об’єктом дослідження є процес інформаційного забезпечення підприємств легкої промисловості в умовах ринкових відносин.
Предметом дослідження є організаційно-економічні відносини, що складаються в процесі управління інформаційним забезпеченням підприємств легкої промисловості.
Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою досліджень є діалектичний метод пізнання, фундаментальні положення економічної теорії, наукові розробки, законодавчі та інші нормативні акти України стосовно інформаційного забезпечення підприємств легкої промисловості.
У процесі дослідження використовувалися методи: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення та формування висновків); статистико-економічний (дослідження й аналіз управління інформаційним забезпеченням підприємств легкої промисловості); економічного аналізу (порівняння економічних показників ефективності інформаційного забезпечення підприємств легкої промисловості та його управління); соціологічний (опитування працівників підприємств); розрахунково-конструктивний та експериментальний (оцінка ефективності системи управління, розробка стратегії інформаційного забезпечення підприємств легкої промисловості) тощо.
Інформаційно-аналітичну базу склали законодавчі та нормативно-правові акти України, дані Державного комітету статистики України, Міністерства промислової політики України, підприємств легкої промисловості, періодичних видань, наукових конференцій, ресурсів мережі Internet.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в наступних положеннях:
вперше:
- визначено стратегічні пріоритети в інформаційному забезпеченні підприємств легкої промисловості, які, на відміну від існуючих, базуються на результатах оцінки макро- і мікроклімату процесного рівня (організація інформаційного забезпечення, система управління, стратегії управління) та портфельного рівня (товарна, цінова, збутова, комунікаційна, кадрова політики), що дало змогу визначити економічну доцільність інвестування на інформаційне забезпечення діяльності підприємств;
удосконалено:
- модель формування управління інформаційним забезпеченням підприємств легкої промисловості, що, на відміну від існуючої, враховує соціальний аспект управлінської діяльності і процесу прийняття рішень та дає змогу виробити загальну логічну послідовність таких етапів прийняття управлінських рішень: ідентифікація та визначення проблеми, підготовка необхідної інформації, генерація альтернативних варіантів розв’язання проблеми, визначення критеріїв, аналіз можливих наслідків, прийняття рішень, організація реалізації рішень, моніторинг виконання управлінських рішень, оцінка рішень та отриманих результатів;
- класифікацію закономірностей процесу інформатизації підприємств легкої промисловості, що, на відміну від існуючої, враховує вплив трансформацій в інформаційну цивілізацію: загальні (зростання значення інформації), внутрішні (технічні, соціальні), зовнішні (на світовому, державному, регіональному рівнях), власні (взаємозв'язки інформатизації з виробництвом, інноваціями, екологізацією);
- систему інформаційно-консультаційного забезпечення підприємств легкої промисловості, яка, на відміну від існуючих, передбачає запровадження інформаційної служби, що сприятиме об’єктивному прийняттю нових ринкових рішень у бажаному для підприємства напрямі та дозволяє підвищити якість і достовірність інформації;
набули подальшого розвитку:
- дослідження основних компонентів системи управління інформаційним забезпеченням підприємств шляхом доповнення людським фактором на змістовному і функціональному рівнях, що дає змогу розвинути інформаційну культуру в контексті соціального захисту працівника як професіонала й особистості та формування професійних навичок в управлінні;
- теоретичні підходи до розуміння сутності інформаційних ресурсів, що на відміну від існуючих, враховує загальноцивілізаційний розвиток суспільства, а саме сукупність науково-технічних і науково-гуманітарних знань, що втілили виробничо-технічний і соціальний досвід людства, якими володіє підприємство з метою подальшого використання і тиражування залежно від потреб.
Практичне значення одержаних результатів. Науково-методичні розробки автора та рекомендації щодо підвищення ефективності управління інформаційним забезпеченням підприємств легкої промисловості використані Запорізькою обласною державною адміністрацією при реалізації Програми стабілізації та розвитку промислового комплексу Запорізької області на період до 2010 року (довідка № 15-1133 від 14.01.2008 р.). Розроблені дисертантом методики і практичні рекомендації оцінки рівня ефективності функціонування систем управління інформаційним забезпеченням підприємств легкої промисловості застосовувалися ВАТ "Вінницьке виробничо-торговельне шкіргалантерейне підприємство "Людмила", м. Вінниця (довідка № 16-41 від 07.02.2008 р.), Організацією орендарів запорізького заводу штучних шкір, м. Запоріжжя (довідка № 434 від 17.02.2008 р.). Теоретичні та методичні положення і пропозиції з проблем управління інформаційним забезпеченням підприємств легкої промисловості запроваджені в навчальний процес Класичного приватного університету, м. Запоріжжя і використовуються при викладанні дисциплін: „Менеджмент організацій”, „Економіка підприємства”, “Основи підприємництва” (довідка № 9-11-27 від 22.01.2008 р.).
Особистий внесок здобувача. Основні положення і висновки дисертаційного дослідження розроблені автором самостійно й опубліковані в одноосібних наукових працях. Дисертація є одноосібно виконаною кваліфікаційною працею, що містить нове розв’язання конкретного наукового завдання – удосконалення системи управління інформаційним забезпеченням діяльності підприємств легкої промисловості.
Апробація результатів дисертації. Наукові положення та основні результати дослідження, їх практичне застосування обговорювались на науково-практичних конференціях: “Особливості соціально-економічного розвитку України та регіонів” (м. Запоріжжя, 2005), “Особливості соціально-економічного розвитку України і регіонів” (м. Запоріжжя, 2006), “Актуальні проблеми економіки 2007” (м. Київ, 2007), “Актуальні проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку економіки України” (м. Харків, 2007), “Інноваційні стратегії економіки регіонів” (м. Київ, 2007).
Публікації. Основні ідеї, положення та результати дисертаційного дослідження висвітлено в 11 наукових працях, з яких 7 опубліковано у наукових фахових виданнях. Загальний обсяг публікацій становить 5,3 друк. арк.
Обсяг та структура роботи. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, додатків, списку використаних джерел. Загальний обсяг дисертації складає 164 сторінок комп’ютерного тексту. Робота містить 30 таблиць та 15 рисунків, з них 28 займають усю площу сторінки. Додатки розміщені на 11 стор., список використаних джерел з 161 найменування на 15 стор.
Список литературы ВИСНОВКИ


У дисертаційному дослідженні викладено теоретичні узагальнення та нове вирішення наукової проблеми вдосконалення системи управління інформаційним забезпеченням діяльності підприємств легкої промисловості. Дослідження розкриває науково-обґрунтовані підходи до побудови ефективних систем управління підприємствами із застосуванням сучасного інформаційного забезпечення в умовах розвитку ринкових відносин та містить пропозиції щодо напрямів, механізмів і методів їх упровадження в господарську діяльність. Виконане дослідження дає можливість зробити такі висновки:
1. Особливості діяльності підприємств легкої промисловості передбачають розгляд змістовного рівня інформаційної культури в контексті соціального захисту працівника як професіонала й особистості. Функціональний рівень інформаційної культури включає формування таких умінь в управлінні, як уміння: одержувати потрібну інформацію, знаходити оптимальні шляхи пошуку джерел інформації; аналізувати джерела, відбирати потрібні; раціонально використати отриману інформацію, формулювати свої інформаційні потреби й адекватно визначати інформаційні можливості. Виходячи з цього основне значення у формуванні управління інформаційним забезпеченням підприємств має людський фактор як на змістовному, так і функціональному рівнях.
2. На відміну від існуючих підходів, пропонуємо використовувати модель, яка враховує соціально-економічний аспект управлінської діяльності й процесу прийняття рішень. Вона передбачає вироблення загальної логічної послідовності етапів прийняття управлінських рішень у процесі інформаційного забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості: ідентифікація та визначення проблеми, підготовка необхідної інформації, генерація альтернативних варіантів розв’язання проблеми, визначення критеріїв, аналіз можливих наслідків, прийняття (вибір) рішень, організація реалізації рішень, моніторинг виконання управлінських рішень, оцінка рішень та отриманих результатів.
3. Визначено, що в умовах глобалізації проблема інституціоналізації інтелектуальної праці на національному рівні набуває характеру основного протиріччя загального змісту відносин власності, відносин відчуження та привласнення. Концентрація зусиль на мікро-, макро- чи мегарівні на захисті інтелектуальної власності об’єктивно призводить до монополізації та консервації інтелектуального поділу світу на три групи країн з неминучими тенденціями спадання ефективності для цілісності будь-якого рівня.
4. Наведена в дисертації сутність інформаційних ресурсів ураховує загальноцивілізаційний розвиток суспільства і такі умови розвитку підприємств: збалансованість науково-технічних і науково-гуманітарних знань; накопичення та узагальнення знань і досвіду; наявність інформаційного обміну. Визначено, що важливою умовою забезпечення стійкого розвитку підприємств є поетапне формування єдиного інформаційного простору, що за певних умов тотожно створенню єдиного інформаційного суспільства.
5. В основі інформаційного забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості знаходиться інформатизація суспільства. Вона визначена як особливий вид діяльності, специфічно діюча система, орієнтована на кінцеву мету – трансформацію всього людства в інформаційну цивілізацію. Виходячи з цього пропонується така класифікація закономірностей процесу інформатизації діяльності підприємства легкої промисловості: загальні (зростання значення інформації), внутрішні (технічні, соціальні), зовнішні (на світовому, державному, регіональному рівнях), власні (взаємозв'язки інформатизації з виробництвом, інноваціями, екологізацією).
6. На підставі проведених досліджень визначено вплив політико-правових, економічних, соціальних й технологічних факторів макросередовища на систему управління підприємств легкої промисловості. В цілому макроклімат несприятливий для стратегічного управління підприємств легкої промисловості. Значний вплив на стан інформаційного забезпечення підприємств мають такі фактори мікросередовища, як конкурентні позиції підприємств, споживачі, постачальники, ринкові посередники і контактні аудиторії. В цілому мікроклімат сприятливий для стратегічного управління досліджуваних підприємств. На основі цих результатів сформульовано стратегічні пріоритети в інформаційному забезпеченні підприємств легкої промисловості на рівні макро- та мікросередовища.
7. Оцінка процесу управління інформаційним забезпеченням підприємств проводилася на двох рівнях: процесному (організація інформаційного забезпечення, система управління, стратегії управління) та портфельному (товарна, цінова, збутова, комунікаційна, кадрова політики). За результатами аналізу організації інформаційного забезпечення підприємств можна зробити висновок, що жодне з досліджених підприємств не є лідером по організації дяльності. В досліджуваних підприємствах легкої промисловості в основному використовується вторинна інформація, спостерігається низький ступінь застосування комп'ютерної техніки, використовуються дещо застарілі засоби і методи економічного аналізу. Отже, система інформаційного забезпечення є одним з слабких місць, що не дозволяє підприємствам ефективно застосовувати стратегічний підхід до управління. Дослідження функцій стратегічного управління показали, що на жодному підприємстві контроль ціноутворення не є високоефективним, визначається середній рівень стратегічної орієнтації персоналу, підприємствам необхідно підсилити свої позиції в комунікаційній політиці. За цими результатами визначено основні стратегічні пріоритети досліджених підприємств на процесному та портфельному рівнях.
8. Визначено першочергові напрями, які будуть сприяти удосконаленню управління інформаційним забезпеченням підприємств легкої промисловості: проведення аналізу стану інформаційного та технічного забезпечення окремих підрозділів і підприємств в цілому; інвентаризація інформаційних ресурсів; вдосконалення існуючих, створення та придбання необхідних програмних продуктів; прийняття рішень щодо придбання, створення, вдосконалення, розвитку та запровадження інформаційних систем, які забезпечують поетапний розвиток корпоративної роботи; здійснення переходу на обмін інформацією з постачальниками, покупцями, використовуючи засоби мережі Internet; запровадження системи атестації, навчання та підвищення кваліфікації персоналу, який використовує або супроводжує технічні та програмні засоби.
9. Інтелектуальні ресурси визначають обов’язкове існування комунікативного процесу між людьми (інформаційної комунікації). Завдяки комунікаціям індивідуальні розумові процеси стають масовим колективним процесом накопичення і переробки інформації з наступним її практичним застосуванням. Інформація, знання і творчість у сучасних розвинених суспільствах набувають характеру стратегічного ресурсу. Розвиток виробництва з прогресуючим ускладненням суспільних структур і зв’язків привів до усвідомлення стратегічного значення інтелектуального чинника на підприємствах легкої промисловості. Тим часом ефективність дії людини багато в чому залежить від обгрунтованого управлінського рішення, а останнє, в свою чергу, – від інформаційного моделювання ситуації, пошуку потрібної інформації та її обробки. В результаті інформація, знання і творчість – нематеріальні ресурси – стають ключовим елементом у соціальній і економічній діяльності людей.
10. Удосконалено систему інформаційно-консультаційного забезпечення підприємств легкої промисловості через запровадження служби, функціями якої є обґрунтування нових ринкових рішень у бажаному для підприємства напрямі, а не виходячи з виробничих і економічних особливостей поточного стану підприємства. На основі розроблених теоретичних принципів запропоновано організаційну структуру управління інформаційним забезпеченням діяльності Організації орендарів Запорізького заводу штучних шкір (м. Запоріжжя). Вона складається із відділу маркетингових досліджень, відділу збуту, виробничого відділу, керівники яких підпорядковані заступнику директора з нематеріальних ресурсів.
Запропоновані пропозиції забезпечують отримання економічного ефекту від залучення інвестицій в обсязі 200 тис. грн. на інформаційне забезпечення по групі підприємств легкої промисловості, що досліджувалися: збільшення обсягів валової продукції не менше ніж на 66,9%; строк окупності не вище ніж 4,3 роки.


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф; [пер. с англ. под ред. Каптуревского Ю.Н.] – Спб: Издательство “Питер”, 1999. – 416 с.
2. Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф; [сокр. пер. с англ. Л.И. Евенко]. – М.: Экономика, 1989. – 519 с.
3. Бажал Ю.М. Розвиток національної інноваційної системи як складової українського інформаційного суспільства / Ю.М. Бажал // Інформаційне суспільство. Шлях України // Бібліотека інформаційного суспільства. – К.: “Відродження” та ПРООН, 2004. – С. 87-93.
4. Базилевич В.Д. Інтелектуальна власність / В.Д. Базилевич. – К.: Знання. 2006. – 376 с.
5. Базилевич К.С. Первинні доходи: мікро- та макрорівневі концепції / К.С. Базилевич // Теоретичні та прикладні питання економіки: зб. наук. праць. Вип. 5. – К.: Київський університет, 2004. С. 64-65.
6. Бакуменко В.Д. Формування державно-управлінських рішень: проблеми теорії, методології, практики: [монографія] / В.Д. Бакуменко. – К.: Вид-во УАДУ, 2000. – 328 с.
7. Бандурка О.М. Інформаційне суспільство та державна інформаційна політика / О.М. Бандурка // Запорізький юрид. ін-т. Вісник. – Запоріжжя, 2000. – № 2 (11). – С. 13-20.
8. Бебик В.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз / В.М. Бебик. – К.: МАУП, 2005. – 440 с.
9. Берталанфи Л. фон. История и статус общей теории систем / Л. фон. Берталанфи // Системное исследование. Ежегодник – М.: Наука, 1973. – С. 20-36.
10. Біла С. Структурна політика в системі державного регулювання трансформаційної економіки: [монографія] / С. Біла. – К.: Вид-во УАДУ, 2001. – 408 с.
11. Бобко В.В. Концептуальна модель ринкової маркетингової інформаційної системи / В.В. Бобко // Теоретичні та прикладні питання економіки. Збірник наукових праць Київського національного ун-ту ім. Шевченка. – 2006. – Випуск №11., С. 26-27.
12. Бобко В.В. Парадигма функціонування інформаційного ринку в Україні / В.В. Бобко // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє.– Випуск 10. – 2005. – С. 32-37.
13. Бобко В.В. Проблеми формування і розвитку сектора інформаційних послуг у контексті економічного зростання. / В.В. Бобко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного ун-ту ім. В.Гнатюка. Серія: економіка. – 2005. – № 18. – 288 с.
14. Бондар Ю.В. Поле битви – інформаційний простір / Ю.В. Бондар. – К.: МАУП, 2006. – 152 с.
15. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху; Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха / А. Вайсман. - М.: Экономика, 1995.- 334 с.
16. Васильев Ю.П. Управление внутрифирменной системой информации. Опыт США / Ю.П. Васильев.- М.: Экономика, 1984. – 341с.
17. Вачутов Д.Д. Практикум по менеджменту. Деловые игры: учеб. пособие / Д.Д. Вачутов. – М.: 1998. – 336 с.
18. Винокуров В.А. Организация стратегического управления на предприятии / В.А. Винокуров. - М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. - 560 с.
19. Виханский О.С. Стратегическое управление / О.С. Виханский. - М.: Изд-во Моск.унверситета, 1995. – 250 с.
20. Виханский О.С. Стратегическое управление: учеб. / О.С. Виханский. – 2-е изд.перераб. и доп. - М.: Гарзарики, 1999. – 296 с.
21. Виханский О.С. Менеджмент: Учебник для экон.спец.вузов / О.С. Виханский, А.И. Наумов. – М.: Высш. шк., 1994. – 224 с.
22. Виханский О.С. Менеджмент: человек, стратегия, организация, процесс: Учеб. для вузов / О.С. Виханский, А.И. Наумов. - М.: Изд-во МГУ, 1995.- 416 с.
23. Вовчак І.С. Інформаційні системи та комп’ютерні технології в менеджменті: навч.посіб. / І.С. Вовчак. – Т.: Карт – Бланш, 2001. – 354 с.
24. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: підруч. / А.В. Войчак – К.: КНЕУ, 1998. – 268 с.
25. Володькина М.В. Стратегический менеджмент: Учеб. пособие. - К.: Знання-Прес, 2002.- 149 с.
26. Волкова В.И. Основы теории систем и системного анализа / В.И. Волкова, А.А. Денисов. – СПб.: ГТУ, 1999. – 510 с.
27. Вохрышева М.Г. Информационная культура в системе культурологического образования специалиста / М.Г. Вохрышева // Проблемы информационной культуры. – М.: Наука, 1994. – С. 117-124.
28. Восстановление и развитие промышленного потенциала. Сборник научных трудов / науч. ред. В. Капущина / НАН Украины. Ин-т экономики промышленности. – Донецк, 2007. – 185 с.
29. Гаман С.М. Забезпечення руху грошових потоків промислових підприємств / С.М. Гаман // Дні науки: Зб. Тез доповідей: В 3 т. / Гуманітарний університет “ЗІДМУ”, 27-28 жовтня 2005. – Запоріжжя: ГУ “ЗІДМУ”, 2005. – Т. 1. – С. 183-184.
30. Гаман С.М. Значення державного регулювання у процесі формування інвестиційного клімату в Україні / С.М. Гаман // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2005. – № 4. – С. 48-53.
31. Гаман С.М. Інформаційно-аналітичне забезпечення стратегічного контролю підприємств / С.М. Гаман // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2005. – № 6. – С. 61-66.
32. Гаман С.М. Поточна стратегія підприємств галузі легкої промисловості / С.М. Гаман // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2006. – № 5. – С. 74-77.
33. Гаман С.М. Роль інформації в процесі реалізації виробленої продукції підприємств / С.М. Гаман // Інноваційні стратегії економіки регіонів: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / Академія муніципального управління, 14 грудня 2007. – К.: АКМУ, 2007. – С. 9.
34. Гаман С.М. Система показників як основа інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного контролю / С.М. Гаман // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2006. – № 2. – С. 49-53.
35. Гаман С.М. Система стратегічного управління підприємствами легкої промисловості / С.М. Гаман // Дні науки: Зб. Тез доповідей: В 4 т. / Гуманітарний університет “ЗІДМУ”, 5-6 жовтня 2006. – Запоріжжя: ГУ “ЗІДМУ”, 2006. – Т. 2. – С. 182-183.
36. Гаман С.М. Сучасні підходи до побудови системи управління підприємствами легкої промисловості / С.М. Гаман // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2006. – № 4. – С. 81-84.
37. Гаман С.М. Тенденції розвитку легкої промисловості України / С.М. Гаман // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2006. – № 3. – С. 49-55.
38. Гаман С.М. Удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення суб’єктів малого підприємництва / С.М. Гаман // Актуальні проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку економіки України. Матеріали наук.-практ. конф. м. Харків, 27 листопада 2007 р. / ХаРРІДУ НАДУ. – 2007. – С. 46-48.
39. Гаман С.М. Формування інформаційного простору підприємства / С.М. Гаман // Інвестиції: Практика та досвід. – 2007. – № 16. – С. 40-43.
40. Гвишиани Д.М. Организация и управление / Д.М. Гвишиани. – 3-е изд., перераб. – М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э.Баумана, 1998. – 322 с.
41. Геец В.М. Социально-экономические трансформации при переходе к экономике знаний / В.М. Геец // Социально-экономические проблемы информационного общества / [под ред. д. э. н., проф. Л.Г. Мельника]. – Сумы: ИТД «Университетская книга», 2005. – С. 16-33.
42. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: навч.посіб. / В.Г. Герасимчук. – К.: КНЕУ, 2000. – 360 с.
43. Голубицький О. Інформаційне суспільство як реалізація цінностей суспільства громадянського [Електронний ресурс] / О. Голубицький / Рух від поліархії до демократії. – Режим доступу: http://www.e-ukraine.org.ua.
44. Гріффін Р., Яцура В. Основи менеджменту: підручник / Р. Гріффін, В. Яцура / [наук. ред. В. Яцура, Д. Олесневич]. – Львів: БаК, 2001. – 624 с.
45. Давидова І. Індустрія інформації як результат змін домінантної макроструктури суспільного виробництва / І. Давидова // Вісник Книжкової палати. – 2003 – №8. – С. 28-31.
46. Давимука С.А. Теоретико-методологічні аспекти приватизації і механізми її реалізації в Україні / С.А. Давимука. – Львів, 1998. – 399с.
47. Данилюк М.О. Теорія і практика процесно-орієнтованого управління витратами / М.О. Данилюк, В.Р. Лещій. – Івано-Франківськ: Місто НВ, 2002. – 248 с.
48. Дафт Р.Л. Менеджмент / Р.Л. Дафт. – С.Пб.: Питер, 2000. – 832 с.
49. Дейнега О.В. Контролінг і його місце у забезпеченні ефективності управління підприємством / О.В. Дейнега, О.В. Попко // Вісник НУ “Львівська політехніка”. – №424. – 2001. – С.289-294.
50. Демб А. Корпоративне управління. Віч – на – віч з парадоксами: Пер. с англ. / А. Демб, Ф. Нойбацер – К.: Основи, 1997. – 302 с.
51. Дракер П. Следующая информационная революція / [Електронний ресурс] / П. Дракер. – Режим доступу: http://www.consulting.ru/main/soft/texts/m2/013_revolution1.htm.
52. Єрмошенко М.М. Інформаційні технології у комерційній діяльності / М.М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки.- 2003.- № 9.- C.49-58.
53. Жарлінська Р.Г. Маркетингова інформаційна система як інформаційна база стратегічного планування в умовах ринку / Р.Г. Жарлінська // Вісник Подільського технологічного університету. – №4. – 2000. – С. 165-166.
54. Забелин П.В. Основы стратегического управления / П.В. Забелин, Н.К. Моисеева. – М.: ИВЦ “Маркетинг”, 1998. – 202с.
55. Загородній А.Г. Формування інформаційної моделі оцінки зв’язків підприємства зі споживачами продукції (послуг) / А.Г. Загородній // Науковий вісник: збірник науково-технічних праць. – Львів: Укр ДЛТУ. – 2002. – Вип. 12.2. – с.229-233.
56. Закон України «Про інформацію» від 02.10.92 // Закони України / Верховна Рада України; Ін-т законодавства. – К.: Книга, 1993. – C. 111-119.
57. Закон України «Про науково-технічну інформацію» від 25 червня 1993 р. №3322-ХІІ // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1993. - №33. – ст. 343.
58. Згуровський М. Суспільство знань та інформації — тенденції, виклики, перспективи / М. Згуровський // Дзеркало тижня. – №19(444) від 24-30 травня. – 2003. – С. 15-21.
59. Илюшин А.В. Информатизация процесса принятия управленческого решения: дис. … канд. социол. наук: 22.00.08 / А.В. Илюшин. – М., 2003. – 172 с.
60. Иноземцев В.Л. Концепция постэкономического общества: теоретические и практические аспекты: Дис. … док. экон. наук: 08.00.01., 22.00.03 / В.Л. Иноземцев. – М., 1998. – 374 с.
61. Иноземцев В.Л. Перспективы постиндустриальной теории в изменяющемся мире / В.Л. Иноземцев // Новая постиндустриальная волна на Западе. [под ред. В.Л.Иноземцева]. – М.: Academia, 1999. – 632 с.
62. Информатика / [под. ред. Н.В.Макаровой]. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 767 с.
63. Информационное общество: Информационные войны. Информационное управление. Информационная безопасность / [под ред. М.А.Вуса]. – СПб.: Изд-во С.-Петербургского университета, 1999. – 450 с.
64. Информационные технологии в менеджменте: yчеб. для вузов / Т.А.Титаренко, Г.Л.Макарова, Д.М.Дайитбегов и др.; под ред. Т.А.Титоренко. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 335 с.
65. Інноваційна стратегія українських реформ / [Гальчинський А.С., Геєць В.М., Кінах А.К., Семиноженко В.П.]. – К.: Знання України, 2002. – 336 с.
66. Йенсен Р. Общество мечты. Как грядущий сдвиг от информации к воображению преобразит наш бизнес / Р. Йенсен. – СПб.: Стокгольмская школа экономики в СПб, 2002. – 272 с.
67. Казанцева К. В. Научная организация информационной деятельности / К. Казанцева. – М.: Наука, 1985. – 224 с.
68. Каландия И.Д. Концепция информационного общества и человек: новые перспективы и опасности / И.Д. Каландия // Человек постсоветского пространства: Сборник материалов конференции. – СПб: Санкт-Петербургское философское общество. – 2005. – Вып. 3. − С. 256-266.
69. Кирилюк Н.И., Рубан В.Я. Автоматизация проектирования информационно-логической структуры АСУ. / Н.И. Кирилюк, В.Я. Рубан // Механизация и автоматизация управления. – № 4. – 1975. – С. 25-29.
70. Корецький М.Х. Стратегічне управління: навчальний посібник / Корецький М.Х., Дегтяр А.О., Дацій О.І. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 240 с.
71. Кропивко М.Ф. Організація інформаційного забезпечення управління агропромисловим виробництвом / М.Ф. Кропивко / Інститут аграрної економіки України, академія аграрних наук; – Київ. – 34 с.
72. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: навч.посіб. / Н.В. Куденко. – К.: КНЕУ, 1998. – 152 с.
73. Кузьмін О.Є. Сучасний менеджмент: навч. посіб. / О.Є. Кузьмін. – Львів: Центр Європи, 1995. – 343 с.
74. Куценко С. П. Основні положення концепції та напрями інформатизації суспільства / Куценко С. П., Лазарєва С. Ф., Жаворонкова Г. В. / Машинна обробка інформації. – Вип. 56. – К.: КДЕУ, 1994. – С. 12-19.
75. Лазарєва С. Ф. Економіка та організація інформаційного бізнесу: навч. пос. / С.Ф. Лазарєва. – К.: КНЕУ, 2002. – 287с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50
Скачать бесплатно 20574.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.