У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ УКРАЇНИ
Количество страниц 211
ВУЗ Одеський державний економічний університет
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20579.doc 
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 9
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ 9
1.1. Стан наукової думки з питань теорії маркетингу в сфері залізничного транспорту 9
1.2. Зарубіжний досвід маркетингової діяльності на залізничному транспорті 28
1.3.Специфічні риси маркетингової системи підприємства залізничного транспорту України 46
Висновки по першому розділу 59
РОЗДІЛ 2 62
ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ 62
2.1. Організаційна структура управління маркетингом підприємства залізничного транспорту в умовах формування сучасних ринкових відносин 62
2.2. Фактори, що визначають динаміку пасажиро- та вантажообігу 82
2.3. Оцінка ефективності маркетингової діяльності 96
Висновки по другому розділу 116
РОЗДІЛ 3 119
РЕФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
3.1. Вдосконалення організаційної структури управління маркетингом 119
3.2. Реорганізація системи маркетингової інформації в умовах формування сучасних ринкових відносин 136
3.3. Економіко-правові методи регулювання маркетингової системи підприємства залізничного транспорту 153
3.4. Методика оцінки ефективності функціонування маркетингової системи 164
Висновки по третьому розділу 176
ВИСНОВКИ 179
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 182
ДОДАТКИ 197


ВСТУП

Актуальність теми. Розвиток ринкових відносин, признання України державою з ринковою економікою, вступ її до СОТ, удосконалення структури реґіональних господарських комплексів обумовлюють необхідність реформування залізничної галузі. Відповідно має бути вдосконалена і його маркетингова система - підсистема загальної системи управління залізничним транспортом. Це обумовлює необхідність розробки науково-прикладних положень щодо реформування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту.
Основи класичного маркетингу були закладені в роботах таких закордонних вчених, як Ансофф І., Армстронг Г., Ассель Г., Багієв Г. Л., Берман Б., Голубков Є. П., Діхтль Е., Друкер П., Еванс Дж., Котлер Ф., Ламбен Ж.-Ж., Левітт Т., МакКарті Е. Дж., Траут Дж., Хершген Х.
Вагомий внесок у розвиток теорії маркетингу зробили українські вчені: Амоша О. І., Войчак А. В., Дайновський Ю. А., Ілляшенко С. М., Кардаш В. Я., Куденко Н. В., Крикавський Є. В., Окландер М. А., Орлов П. А., Павленко А. Ф., Примак Т. О., Решетнікова І. Л., Старостіна А. О., тощо.
Вирішенню теоретико-методологічних проблем адаптації теорії маркетингу в залізничну галузь присвячені роботи українських та російських вчених, як Абрамов А. П., Аксьонов І. М., Бубнова Г. В., Верлока В. С., Галабурда В. Г., Громова О. В., Ейтутіс Г. Д., Єлізар’єв Ю. В., Іловайський Н. Д., Ковшова М. М., Король В. А., Перепелюк А. В., тощо.
Разом з тим, існуючі розробки щодо побудови та функціонування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту носять теоретично не завершений та дискусійний характер. Зокрема, немає однозначної думки щодо організаційної побудови маркетингової системи, класифікації та розрахунку маркетингових витрат, формування системи маркетингової інформації, оцінки ефективності маркетингу.
Дисертаційне дослідження обумовлено необхідністю розвитку та удосконалення наукового підґрунтя використання маркетингу в сфері залізничного транспорту. Необхідність вирішення цієї задачі посилюється тим, що залізничний транспорт є природною монополією і маркетинг в даній сфері має свої специфічні особливості у зв’язку з формуванням сучасних ринкових відносин. Створення нових підходів та принципів до розвитку маркетингової системи підприємства залізничного транспорту буде сприяти підвищенню ефективності діяльності галузі в цілому. Цим і пояснюється актуальність дисертаційної роботи.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота відповідає вимогам Державної концепції реформування залізничного транспорту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2006 р. Наукове дослідження тісно пов’язане з науково-дослідною роботою кафедри маркетингу Одеського державного економічного університету Міністерства освіти і науки України і проведене в межах теми “Формування маркетингових систем інституційних одиниць усіх галузей та секторів національної економіки” (номер державної реєстрації 0103U007716), в якій здобувач особисто виконав розділ “Транспортний маркетинг”.
Мета і задачі дослідження. Метою дисертаційної роботи є розробка теоретичних положень і методико-практичних рекомендацій щодо формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту України в сучасних ринкових умовах.
Для досягнення визначеної мети в роботі необхідно вирішити такі задачі:
- розкрити структуру маркетингової системи підприємства залізничного транспорту, охарактеризувати її основні елементи та взаємозв’язки між ними;
- виявити специфічні ознаки маркетингової системи підприємства залізничного транспорту;
- дослідити існуючу організаційну структуру управління маркетингом на залізничному транспорті;
- проаналізувати залежності пасажиро- та вантажообігу залізничного транспорту від динаміки основних макроекономічних показників;
- виявити і проаналізувати основні статті маркетингових витрат підприємства залізничного транспорту і розроблено методику їх розрахунку;
- проаналізувати ефективність функціонування існуючої маркетингової системи підприємства залізничного транспорту за допомогою системи показників;
- обґрунтувати можливість і необхідність реформування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту України;
- запропонувати модель організаційної структури управління маркетингом на залізничному транспорті;
- обґрунтувати напрямки реорганізації системи маркетингової інформації підприємства залізничного транспорту;
- розробити методику розрахунку інтегрованого показника для оцінки ефективності маркетингової системи підприємства залізничного транспорту.
Об’єкт дослідження: процес функціонування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту.
Предмет дослідження: сукупність теоретико-методичних положень, що є науковим підґрунтям удосконалення маркетингової системи підприємства залізничного транспорту.
Методи дослідження. При виконанні роботи були використані такі методи: системний аналіз - для дослідження існуючої маркетингової системи підприємства; кореляційно-регресійний аналіз - для моделювання впливу обсягів ВВП, обсягів виробництва продукції вантажоутворюючих галузей, обсягів імпорту на динаміку вантажообігу та кількості населення, розміру номінальної заробітної плати, рівня зайнятості та кількості студентів вищих навчальних закладів на зміни пасажирообігу; маркетинговий аналіз – SWOT-аналіз - для визначення конкурентних переваг різних видів транспорту; економіко-математичне моделювання - для розробки методики розрахунку інтегрованого показника ефективності функціонування маркетингової системи залізничного транспорту.
Наукова новизна одержаних результатів. Наукова новизна результатів дослідження полягає у розробці теоретико-методологічних засад та удосконаленні науково-методичних положень реформування існуючої та становлення нової маркетингової системи підприємства залізничного транспорту.
Найбільш вагомі наукові положення, що є теоретичною основою вирішеного в дисертації наукового завдання.
Вперше:
- визначено специфічні риси маркетингової системи підприємства залізничного транспорту: двохрівневий характер, розосередження виконання маркетингових функцій, державне регулювання тарифів на перевезення, соціальна відповідальність. Врахування виявлених особливостей дає можливість чітко визначити напрямки реформування системи та розробляти ефективні маркетингові програми.
- запропоновані принципи реформування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту: спеціалізація, ієрархічність, централізація, концентрація, пріоритетність. Здійснення реорганізації маркетингової системи на основі цих принципів дозволить підвищити якість транспортного обслуговування, ефективність функціонування цієї системи, а в цілому підвищить конкурентоспроможність залізничного транспорту.
Удосконалено:
- класифікацію маркетингових витрат підприємства залізничного транспорту. На відміну від існуючих теоретичних положень, в основі яких лежить розподіл витрат за економічними елементами, розроблена класифікація витрат, яка побудована за функціональною ознакою. Ця класифікація включає витрати на аналітичні функції, на сервіс, на збут, на маркетингові комунікації. Особливістю класифікації є те, що поряд із витратами вона включає також і втрати, які формуються за рахунок недостатнього рівня якості послуг. Запропонована класифікація дозволить більш точно виконувати облік маркетингових витрат та своєчасно розробляти заходи по їх зменшенню.
- систему показників для оцінки ефективності функціонування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту. На відміну від існуючих розробок удосконалена система включає наступні показники: інтегральний показник оцінки якості послуг з перевезень перевезень, коефіцієнт вагомості, індекс якості роботи касира, індекс пріоритетності, коефіцієнт пріоритетності, частка крупних клієнтів серед нових клієнтів, частка пріоритетних клієнтів серед нових клієнтів. Такий підхід дозволяє більш достовірно оцінювати маркетингову діяльність підприємства залізничного транспорту та відповідно своєчасно розробляти міри щодо підвищення його конкурентоспроможності на транспортному та інших ринках.
Дістало подальший розвиток:
- типологізація інтегрального показника ефективності функціонування маркетингової системи підприємства за рахунок розробки окремого показника ефективності для короткострокового планування та для середньо- та довгострокового планування. В першому випадку показник розраховується на основі щомісячних даних, що дозволяє своєчасно приймати та коригувати рішення зі зменшення ризику протягом року. В другому випадку розраховується ефективність маркетингу в цілому за рік, не акцентуючи увагу на окремих місяцях;
- зміст поняття система маркетингової інформації підприємства залізничного транспорту. В роботі запропоновано: формувати таку систему саме в рамках маркетингових підрозділів, які користуються її результатами, а не на основі обчислювальних центрів, які оброблюють інформацію; використовувати не тільки кількісні, а і якісні показники.
- система показників якості послуг з перевезення. На відміну від існуючих розробок запропоновано такі показники як: умови перевезення, обслуговування під час навантаження/вивантаження вантажів.
Практичне значення одержаних результатів. Положення, які складають наукову новизну, дозволили отримати нові прикладні результати у вигляді методичних положень, моделей, алгоритмів. До них відносяться:
 методичні рекомендації щодо розрахунку маркетингових витрат підприємства залізничного транспорту;
 модель організаційної побудови маркетингової системи підприємства залізничного транспорту, яка є інтегрованою для вантажних та пасажирських перевезень та побудована на основі класичних положень теорії маркетингу;
Практичне значення одержаних результатів полягає в можливості їх використання в діяльності підприємств. Реалізація запропонованих розробок дозволить знизити маркетингові витрати, підвищити якість контролю маркетингової діяльності, рівень стандартів, якість обслуговування споживачів та ефективність функціонування маркетингової системи.
Практична цінність одержаних результатів підтверджується актами та довідками впровадження результатів дисертаційного дослідження від Пасажирської служби Одеської залізниці (№ 11-22/83 від 10.02.2008 р.), Єдиного технологічного центру з оброблення перевізних документів Одеської залізниці (№ 02-43/120 від 9.02.2008 р.), станції Котовськ Одеської залізниці (№ 11 від 02.01.2008 р.). Результати дисертації впроваджено в учбовий процес Одеського державного економічного університету (акт впровадження №01-1-/102 від 06.02.2008 р.).
Особистий внесок здобувача. Усі наукові результати, викладені в роботі, отримані автором самостійно. Із наукових праць, опублікованих у співавторстві, використані ідеї або розробки, які є особистим внеском здобувача.
Апробація результатів дисертації. Основні результати дослідження, що включені до дисертації, оприлюднено на Всеукраїнській науковій конференції студентів, аспірантів та молодих вчених “Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи” (Харків, 2003 р.), Міжнародній науково-практичній конференції “Соціально-економічні, політичні та культурні оцінки і прогнози на рубежі двох тисячоліть” (Тернопіль, 2003 р.), Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих вчених “Економіка підприємства: проблеми теорії та практики” (Дніпропетровськ, 2003 р.), ІV Всеукраїнській науково-практичній конференції “Фінансово-економічні проблеми розвитку регіонів України” (Дніпропетровськ, 2003 р.), Міжнародній науково-практичній конференції “Стратегія підприємства: теорія та практичне втілення за умов структурно-мінливого середовища” (Київ, 2003 р.), Міжвузівській науково-методичній конференції “Проблеми економічної освіти і науковий прогрес” (Кривий Ріг, 2005 р.), Міжнародній науково-практичній конференції “Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми, перспективи, ризики” (Львів, 2006 р.), VІ Міжнародній науковій конференції “Проблеми економіки транспорту” (Дніпропетровськ 2007 р.), І Міжнародній науково-практичній конференції “Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу” (Суми, 2007 р.), VІІІ Міжнародній конференції “Маркетинг в Україні” (Київ, 2007 р.), а також на підсумкових конференціях ОДЕУ у 2002-2007 рр.
Публікації. Результати дисертаційного дослідження опубліковано в 17 наукових працях, в тому числі 1 монографія (розділ «Транспортний маркетинг у співавторстві»), 8 статей у наукових фахових виданнях (в тому числі 2 у співавторстві), 8 тезах доповідей конференцій.
Структура дисертації. Дисертація складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Обсяг основного тексту складає 169 сторінок, у тому числі 39 таблиця, 22 рисунка. Крім того, вступ на 6 сторінках, 7 додатків на 12 сторінках, список використаних джерел, який містить 171 найменування, на 14 сторінках.
Список литературы ВИСНОВКИ


Інтегральним результатом дисертації є вирішення важливої науково-прикладної задачі з розробки наукового підгрунтя щодо реформування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту шляхом вивчення та узагальнення теоретичних засад залізничного маркетингу, дослідження функціонування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту, вибору напрямків реформування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту.
Узагальнюючи результати проведеної теоретичної та практичної роботи, можна зробити наступні висновки:
1. Залізничний транспорт України є природною монополією, що обумовлює необхідність державного регулювання його діяльності. Управління діяльністю залізничного транспорту здійснюється за функціонально-територіальним принципом. Відповідно до територіального принципу управління залізничною галуззю здійснює Державна адміністрація залізничного транспорту –“Укрзалізниця”, до складу “Укрзалізниці” входять 6 залізниць, кожна з яких в свою чергу поділяється на дирекції. Згідно з функціональною ознакою в складі “Укрзалізниці” створено управлінську вертикаль: на кожному з рівнів управління функціонують підрозділи які координують діяльність підприємств нижчого рівня за окремим напрямком діяльності.
Незважаючи на статус природної монополії підприємства залізничного транспорту функціонують в умовах конкурентних відносин з іншими видами транспорту, оскільки при прийнятті рішення про здійснення поїздки або перевезення вантажу споживач обирає з-поміж пропозицій різних видів транспорту, які ведуть між собою конкурентну боротьбу, пропонуючи послуги-субститути.
2. Виділено специфічні ознаки маркетингової системи залізничного транспорту: двохрівневий характер маркетингової системи, розосередження виконання маркетингових функцій, державне регулювання тарифів на перевезення, соціальна відповідальність залізничного транспорту. Виявлені ознаки повинні обов’язково враховуватись при реформуванні маркетингової системи залізничного транспорту.
3. Запропоновано класифікацію маркетингових витрат підприємства залізничного транспорту за основними напрямками маркетингової діяльності: аналітичні витрати, витрати на сервіс, витрати на збут, витрати на комунікації. Обґрунтовано, що до витрат слід також включати втрати від недостатнього рівня якості послуг. Запропоновано методику розрахунку маркетингових витрат та рекомендовано доповнити типові статті калькуляції залізничного транспорту деякими статтями, необхідними для розрахунку маркетингових витрат, зокрема “витрати на укладання угод” та “витрати на надання послуг”.
4. Запропоновано проводити оцінку маркетингової діяльності підприємства залізничного транспорту на основі використання функціональних (за кожною функцією маркетингу) та інтегрованих показників окремо по вантажних та пасажирських перевезеннях. При проведенні аналізу товарної політики запропоновано використовувати індекс якості, в основу розрахунку якого рекомендовано покласти суму виплачених залізничним підприємством штрафів за неналежне виконання послуг. При проведенні аналізу збутової політики по вантажних перевезеннях запропоновано використовувати комплекс показників, пов’язаних із аналізом кількості клієнтів, що є важливим саме для цього виду перевезень.
5. Запропоновано принципи реформування маркетингової системи залізничного транспорту: раціональність, ієрархічність, централізація, пріоритетність. На основі наведених принципів запропоновано провести реорганізацію організаційної структури маркетингової системи підприємства залізничного транспорту. В системі управління залізничним транспортом рекомендовано створити маркетингову вертикаль: Головне управління стратегічного маркетингу в складі “Укрзалізниці”, службу маркетингу в складі залізниці, відділ маркетингу – в складі дирекції, причому на кожному рівні управління маркетингові підрозділи організовані за функціонально-товарним принципом. Рекомендована структура служби маркетингу, функціональні обов’язки її працівників та методика складання відповідних форм звітності.
6. Запропонована методика формування системи маркетингової інформації підприємства залізничного транспорту. Розроблено механізм формування інформаційного банку та запропоновано комплекс аналітичних додатків, які є вихідним продуктом системи маркетингової інформації.
7. Запропоновано методику оцінки ефективності функціонування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту за допомогою інтегрального показника ефективності маркетингової системи. Причому, конструкція даного показника відрізняється залежно від періоду управління: в короткостроковому періоді використовуються нормалізовані місячні дані (період нормалізації 12 місяців), а в середньостроковому періоді використовуються середні темпи приросту вказаних величин протягом року.
8. Практична цінність одержаних результатів підтверджується довідками впровадження результатів дисертаційного дослідження від Єдиного технологічного центру з оброблення перевізних документів Одеської залізниці (№ 02-43/120 від 9.02.2008 р.), станції Котовськ Одеської залізниці (№ 07-22/39 від 08.01.2008 р.), станції Слобідка Одеської залізниці (№ 11 від 02.01.2008 р.). Результати дисертації впроваджено в учбовий процес Одеського державного економічного університету (акт впровадження №01-1-/102 від 06.02.2008 р.). Копії документів наведені в додатку К.




СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Закон України “Про захист економічної конкуренції” від 11 січня 2001р № 2210-ІІІ // Збірник поточного законодавства, нормативних актів , арбітражної та судової практики.-2001.-№8.-С.3-17
2. Закон України “Про природні монополії” від 20 квітня 2000р №1682-ІІІ //Відомості Верховної Ради.-2000.-№50.-Ст.238
3. Абрамов А.П., Галабурда В.Г., Иванова Е.А. Маркетинг на транспорте. Под общей редакцией д-ра экон. наук, проф. В.Г.Галабурды. Учебник для вузов.М.: Желдориздат. 2001.-С.27
4. Абрамов А.П. Ценовая стратегия в системе маркетинга // Железнодорожный транспорт-1993-№7-С.49-55
5. Абрамов А.П. Ценовые мектоды стимулирования спроса на транспортные услуги // Железнодорожный транспорт-1997-№3-С.30-47
6. Аверкин В., Шишков А. Система организации пассажирских перевозок в зарубежных странах.-М.: 1998
7. Аксёнов И.М. Вибір конкурентніх стратегій в сфере в сфере пассажирских перевозок // Залізничний транспорт України. – 2002.-№1.-С. 11-16.
8. Аксёнов И.М. Влияние качества услуг на конкурентоспособность пассажирских перевозок// Залізничний транспорт України. – 2001.-№.-С.11-15.
9. Аксёнов И.М. Влияние стратегии и политики цен на издержки в сфере пассажирских перевозок // Залізничний транспорт України. – 1999.-№4.-С.31-34.
10. Аксёнов И.М. Исследования и разработки маркетинга при организации пассажирских перевозок. // Залізничний транспорт України.-1998.-№1.-С.83-85.
11. Аксёнов И.М. Концепция сервиса в сфере пассажирских перевозок пассажирских перевозок// Залізничний транспорт України. – 2002.-№1.-С. 11-16.
12. Аксёнов И.М. Логистический подход к управлению пассажирскими перевозками// Залізничний транспорт України. – 2001.-№3.-С. 6-11.
13. Аксёнов И.М. Логистические принципы управления сервисом в сфере пассажирских перевозок // Залізничний транспорт України. – 2001.-№5. - С. 48-51
14. Аксёнов И.М. Маркетинг на объектах транспорта: Монография. - Нежин: ООО “Видавництво “Аспект-Поліграф”, 2006.-336 с.
15. Аксёнов И.М. Основы маркетинга услуг в сфере пассажирских перевозок.-К.:КМУГА, 1998.-123 с.
16. Аксёнов И.М. Повышение эффективности пассажирских перевозок с учётом зарубежного опыта // Залізничний транспорт України.-№2.-2005.-С.82-83
17. Аксёнов И.М. Стратегическое управление развитием пассажирского комплекса// Залізничний транспорт України.-№6.-2003.-С.41-45
18. Алфимов А.А. Принципы построения тарифов на железнодорожные грузовые перевозкив условиях монопольного рынка//Железнодорожный транспорт.-№7.-.-2004.-С.19-26
19. Андреєв В.Г., Іхненко М.П. Раціональні тарифи як засіб маркетингу в пасажирських перевезеннях // Залізничний транспорт України.-№5-6.-2000.-С.73-75
20. Армстронг А., Котлер Ф. Введення до маркетингу.-М.: Вільямс,-2000р. –640с.
21. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия / Пер. с англ.: Учебник для ВУЗов.-М.:ИНФРА-М, 1999.-597 с.
22. Балака О.І. , Зоріна О.І, Колєсникова М.Н, Погасій П.О., Мукмінова Л.А. Тенденції розвитку залізничних перевезень в провідних країнах світу // Залізничний транспорт України.-№1.-2000, С.22-23
23. Балалаев С.А., Григоренко О.В. Определение необходимого уровня качества транспортных услуг// Экономика железных дорог.-№4.-2005.-С.10-16
24. Балалаев С.А. Контроль качества транспортных услуг // Экономика железных дорог.-№5.-2005.-С.3-6
25. Батисс Ф. Проблемы развития грузовых перевозок // www/zdm.ru/07-2003/03904-1htm.
26. Березин Н.Л. Фирменные поезда российских железных дорог.// Железнодорожный транспорт-№8.-2005.-С.52-53
27. Берндт Т., Власенко С.В. Железные дороги Германии : 10 лет реформ //www/zdm.ru/09/2004/04120-1htm
28. Бобев В. Комбіновані перевезення : сучасні тенденції розвитку.// Залізничний транспорт України. – 2001.-№5.-С. 42-45.
29. Бубнова Г.В. Исследование и моделирование продаж транспортной продукции// Железнодорожный транспорт.-2004-№2-С.60-61
30. Бубнова Г.В.// Инструменты поддержки принятия маркетинговых решений на жеклезнодорожном транспорте // Экономика железных дорог.-2001.-№12.-С.17-24
31. Бубнова Г.В., Егошина К.В. Маркетинговая транспортная логистика // Железнодорожный транспорт.- 2004.-№7.- С.55-58
32. Бубнова Г.В., Ковшова М.М. Железнодорожный маркетинг в условиях реформ //Железнодорожный транспорт.2002.-№11-С.56-59
33. Бубнова Г.В., Ковшова М.М. Маркетинговые исследования в СФ/ТО//Железнодорожный транспорт.2001.-№6-С.15-22
34. Вальрав М. Нова технологія – ключ від майбутнього / Пер. Ганьш Є.Г.// Зб. Наук. праць Київського інституту залізничного транспорту.-№1-1999.-С.1999-203
35. Вальт Е.Б.Підвищення конкурентоспороможності залізничних контейнерних перевезень // Залізничний транспорт України.-1998.-№3.-С.1-41
36. Верлока В.С. Про підвищення конкурентоздатності залізниць.// Залізничний транспорт України. – 2000.-№5-6.-С.68-71.
37. Верлока В.С., Соколовская Н.С. Основные направления реформирования железнодорожного транспорта за рубежом // Залізничний транспорт України.-№1.-1999.-С.20-23
38. Вечный кризис.- Режим доступу: www.dlutskiy.com
39. Витте С.Ю. Принципы железнодорожных тарифов по перевозке грузов.-СПБ,: Акционерное общество Брокгауз-Ефрон, 1910.-207 с.
40. Войчак А.В.Маркетинговий менеджмент: Підручник.-К.:КНЕУ, 1998.-293 С.
41. Галабурда В.Г., Бубнова Г.В., Ковшова М.М. Маркетинг в условиях реформирования отрасли // Железнодорожный транспорт - 2001. №4.- С.41-44
42. Галабурда В.Г. Концепция стимулирования спроса на транспортные услуги железных дорог по грузовым перевозкам. ЭИ/ЦНИИТЭИ МПС.-1997.-Вып.3.-С.11-22
43. Галабурда В. Г. Маркетинг на транспорте.- М.: МИИТ,-1992.-183с.
44. Галабурда В.Г. Оценка продукции транспорта в условиях реформирования // Железнодорожный транспорт.-№1.-2003.-С.61-63
45. Галабурда В.Г. Стратегическое планирование на железнодорожном транспорте // Железнодорожный транспорт.-№4.-2006.-С.46-50
46. Галабурда В.Г. Оценка продукции транспорта в условиях реформирования // Железнодорожный транспорт.-2001.-№5.- С.50-59.
47. Галабурда В.Г., Соколов Ю.И. Комплексная оценка качества транспортного обслуживания //Железнодорожный транспорт.-2004.-№7.- С.60-63.
48. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник.-К.: Лібра, 2004.-712 с.
49. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посібник.-=К.: Вища школа, 1994.- 327 с.
50. Головань І.Транспорт – реформи почались//Ринки послуг.-2002.-№8.-С.35-39
51. Громова О.В. Підвищення економічної ефективності залізничних пасажирських перевезень в сучасних умовах / Дис. На здобуття наук. ступеня кан. екон. наук.-Харків, 2002.-201 с.
52. Державне регулювання природних монополій: стан, проблеми, перспективи. // www.mtu-net.ru/marek/Lekcii_1.html
53. Довідник залізничника / Книга І: Перевезення вантажів / За ред. Зеркалова Д.В. .-К.: Основа, 2004.-552 с.
54. Довідник залізничника. Книга ІІ: Перевезення пасажирів/За ред. Зеркалова Д.В. - К.: Основа,2004. -С.402-406
55. Елизарьев Ю.В. , Горбунова М.А. О формировании пассажирских тарифов // Железнодорожный транспорт.- №7.-1993.-С.10-14
56. Елизарьев Ю.В. Маркетинговые исследования // Железнодорожный транспорт.- №2.-2005.-С.10-14
57. Елизарьев Ю.В., Потапович Н.А., Белкина Е.В. Совершенствование тарифной политики железнодорожного транспорта в области пассажирских перевозок в дальнем сообщении // Железнодорожный транспорт-1996-№2-с.16-24
58. Єфіменко Т.І Деякі аспекти реструктурізації підприємств залізничної галузі.// Залізничний транспорт України. – 2002.-№2.-С.13-16.
59. Еванс Д. Р., Берман Б. Маркетинг.- М.: Економіка,- 1990.-352 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50
Скачать бесплатно 20579.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.