У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название МАРКЕТИНГОВЕ ПОЗИЦІОНУВАННЯ НА РИНКУ МОРОЗИВА УКРАЇНИ
Количество страниц 249
ВУЗ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАДИМА ГЕТЬМАНА
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20620.doc 
Содержание ЗМІСТ


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ 9
1.1. Сутність і роль позиціонування у процесі формування маркетингової стратегії підприємства 9
1.2. Систематизація критеріїв позиціонування та методів їх визначення 30
1.3. Етапи процесу маркетингового позиціонування та місце в ньому методики розгортання функції якості 48
Висновки до розділу 1 65
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ НА РИНКУ
МОРОЗИВА УКРАЇНИ 69
2.1. Оцінювання конкурентного середовища ринку морозива України 69
2.2. Аналіз споживчих вподобань у процесі позиціонування 99
2.3. Позиціонування на основі оцінювання сильних та слабких сторін підприємства 123
Висновки до розділу 2 141
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ОБГРУНТУВАН-НЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 145
3.1. Модель формування стратегії позиціонування: розробка та математична інтерпретація 145
3.2. Розгортання функції якості у процесі маркетингового позиціонування 160
3.3. Обґрунтування маркетингової стратегії позиціонування підприємства на ринку морозива України 170
Висновки до розділу 3 180
ВИСНОВКИ 183
ДОДАТКИ 187
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 224

ВСТУП


В умовах набуття Україною статусу країни з ринковою економікою все більшого загострення набувають проблеми, пов’язані із зміцненням конкурентних позицій вітчизняних підприємств. Їх вирішення має ґрунтуватися на застосуванні наукових досягнень, стимулюванні підприємницької ініціативи, впровадженні нових методів управління діяльністю підприємств.
Актуальність теми. Посилення конкуренції у більшості галузей економіки України, прискорення політичних і соціальних змін обумовлює необхідність забезпечення підприємствами стійких ринкових позицій. Численні теоретичні та практичні праці, присвячені дослідженню специфіки використання на вітчизняних ринках маркетингового інструментарію як засобу підвищення рівня конкурентоспроможності продукції, ефективності виробництва та здійснюваних стратегій, залишають невирішеною ще значну кількість питань.
Серед напрямів, що потребують дослідження, доцільно виділити позиціонування, яке суттєво впливає на розроблення стратегії і тактики діяльності підприємств на ринку. Посідаючи базове місце в теорії маркетингу, ця категорія є об’єктом дослідження іноземних та вітчизняних науковців як у межах загального маркетингу (Ф. Котлер, Г.Л. Багієв, А.Ф. Павленко, Д. Аакер та інші), так і з позицій окремих маркетингових напрямів: стратегічного маркетингу (М. Портер, Г. Ассель, Ж.-Ж. Ламбен, Н.В. Куденко), маркетингового менеджменту
(А.В. Войчак, Б.А. Соловйов), маркетингових досліджень і промислового маркетингу (Є.П. Голубков, А.О. Старостіна) тощо. Безпосередньо розробленню питань позиціонування присвячено роботи Д. Траута, С. Дібба, Г. Хулея,
О.В. Зозульова. У працях науковців досліджено проблеми, пов'язані з теорією та методологією позиціонування: розглянуто види, рівні, чинники, етапи, стратегії, критерії та інші субкатегорії поняття. Разом з тим чимало аспектів залишається не розкритими. Поглибленого аналізу, уточнення, узагальнення та вдосконалення потребують причинно-наслідкові зв’язки та місце позиціонування в маркетингу, існуюча теоретико-методологічна база, основні чинники, що впливають на досліджуваний процес, специфіка його реалізації на різних ринках. Практично значущою тема є для підприємств із виробництва морозива – продукту високої поживної цінності, споживання якого на душу населення в Україні істотно поступається аналогічним показникам розвинутих країн, а також уповільнюється через агресивні дії виробників товарів-субститутів. Недостатня розвиненість маркетингових технологій, брак інвестицій, дефіцит кваліфікованих спеціалістів-маркетологів та інші проблеми призводять до втрачання підприємствами своєї частки на ринку.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертацію виконано на кафедрі маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» згідно з планами наукових досліджень за темами «Удосконалення маркетингової діяльності в умовах трансформаційної економіки» (номер державної реєстрації 0103U004765) та «Система маркетингових досліджень в економіці України» (номер державної реєстрації 0107U001338). Особисто автором удосконалено визначення маркетингового позиціонування, методику реалізації процесу, розроблено модель формування стратегії позиціонування.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертації є наукове обґрунтування теоретико-методичних і прикладних засад розроблення маркетингового позиціонування на підприємствах-виробниках морозива України.
Для досягнення зазначеної мети поставлено та вирішено такі науково-практичні завдання:
– уточнено сутність категорії «маркетингове позиціонування» та
досліджено її понятійний апарат;
– систематизовано об’єкти та критерії позиціонування;
– виявлено основні чинники впливу на процес позиціонування, їх взаємозв’язок та змістове наповнення;
– обґрунтовано структуру і зміст етапів процесу позиціонування;
– досліджено кон’юнктуру вітчизняного ринку морозива та тенденції його розвитку;
– здійснено оцінку конкурентної ситуації в галузі, встановлено можливості підприємств забезпечувати й підтримувати ринкові позиції;
– визначено стан та основні напрями розвитку маркетингової діяльності підприємств на ринку морозива України;
– встановлено споживчі вподобання щодо досліджуваного продукту, виявлено основні причини його купівлі й основні чинники, що впливають на вибір певної торговельної марки, для різних сегментів споживачів;
– обґрунтовано доцільність використання інтегрованої оцінки конкурентів, споживачів і підприємства-виробника у процесі позиціонування;
– розроблено стратегію позиціонування для підприємства-виробника морозива.
Об’єктом дослідження є процеси забезпечення ефективності маркетингової діяльності в сучасних умовах господарювання.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів процесу маркетингового позиціонування на підприємстві.
Методи дослідження. Методологічною основою роботи є принципи діалектичної логіки та системного підходу до вирішення проблемних завдань з обраного напряму дослідження. Теоретичні і прикладні розробки ґрунтуються на положеннях сучасної економічної теорії, теорії стратегічного управління, теорії маркетингу, а також на використанні таких спеціальних методів: логічного узагальнення та порівняння – для уточнення та впорядкування понятійного апарату маркетингового позиціонування; експертних оцінок, опитування споживачів, статистичного аналізу, групування та узагальнення даних – для дослідження кон’юнктури ринку морозива, визначення й прогнозування конкурентних позицій виробників галузі та вподобань споживачів; абстракції, аналогії, аналізу і синтезу – для розроблення концепції моделі формування стратегії позиціонування; економіко-математичного моделювання – для математичної інтерпретації та аналізу моделі. У процесі маркетингового дослідження використано кабінетні (аналіз первинної та вторинної інформації) і польові (спостереження й анкетне, експертне, групове опитування) методи.
Інформаційну базу дослідження становлять наукові праці вітчизняних і закордонних учених у межах проблемного поля, дані державної статистичної звітності, публікації офіційних і наукових періодичних та спеціалізованих вітчизняних і закордонних видань, звітна й рекламна інформація підприємств-виробників морозива, матеріали міжнародних та українських науково-практичних конференцій.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у наступному:
вперше:
– запропоновано алгоритми побудови, аналізу та математичну інтерпретацію моделі формування стратегії позиціонування на базі комплексного й системного врахування основних чинників – споживачів, конкурентів і факторів внутрішнього середовища підприємства;
удосконалено:
– понятійний апарат маркетингового позиціонування через уточнення визначень «маркетингове позиціонування», «маркетингова позиція», «стратегія позиціонування», а також встановлення взаємозв’язку категорій «конкурентне позиціонування» та «споживче позиціонування»;
– класифікаційні ознаки маркетингового позиціонування, яке запропоновано систематизувати за об’єктом (позиціонування товару, підприємства, бренду), спрямованістю (споживче, конкурентне) та цільовою аудиторією (зовнішнє, внутрішнє);
– процес маркетингового позиціонування, розроблено алгоритм визначення критеріїв позиціонування, запропоновано до традиційних етапів позиціонування додати аналіз чинників внутрішнього середовища підприємства як передумови досягнення його стійкої позиції;
– систематизацію критеріїв позиціонування з відповідними ознаками; запропоновано класифікувати їх за рівнем об’єктивності, об’єктами та особливостями сприйняття;
– обґрунтування доцільності застосування методики розгортання функції якості у процесі маркетингового позиціонування;
набули подальшого розвитку:
– методичні засади аналізу конкуренції за допомогою карти стратегічних груп: обґрунтовано доцільність виділення в межах стратегічної групи окремої підгрупи, підприємства якої відрізняються за показниками обсягів виробництва від інших членів;
– методика розрахунку місткості ринку або його сегменту з урахуванням специфіки попиту на сезонний товар; у межах методики розрахунку загального потенціалу ринку запропоновано середню ціну однієї покупки коригувати щодо виду продукції, якому надається перевага у певний період, а кількість придбаних товарів співвідносити із заявленою частотою споживання залежно від сезону;
– методичні положення дослідження споживчих уподобань у процесі маркетингового позиціонування; для оцінювання сприйняття об’єкта позиціонування споживачами запропоновано використовувати об’єктивні та суб’єктивні показники; обґрунтовано доцільність використання змішаних критеріїв позиціонування «товар – підприємство», оскільки зазвичай товар не сприймається споживачами окремо від торговельної марки або виробника і навпаки;
– методичні основи побудови карти позиціонування з обґрунтуванням доцільності представлення бажаних позицій певних груп споживачів поряд з ідеальними, що сприятиме визначенню відповідного напряму дій.
Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що вони є базою для подальших теоретичних і прикладних досліджень маркетингового інструментарію як основи досягнення підприємствами стійких ринкових позицій.
Практичне значення теоретичних, методичних і науково-прикладних результатів дослідження підтверджується їх використанням у практичній діяльності
ТОВ «Льодовий дім» (довідка № 311 від 27.03.2008 р.), ПП «Костриба» (довідка № 12 від 04.04.2008 р.) та Запорізької торгово-промислової палати (довідка
№ 22.2/763 від 17.04.2008 р.), а також у навчальному процесі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (довідка від 12.05.2008 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертація є самостійно виконаною науковою працею, подані до захисту рекомендації та пропозиції розроблені автором особисто. Із наукових праць, опублікованих у співавторстві, в дисертації використано лише ті ідеї та положення, які належать автору.
Апробація результатів дослідження. Основні положення та висновки дослідження обговорено і схвалено на міжнародних і всеукраїнських науково-практичних та науково-методичних конференціях і семінарах: «Системний аналіз та інформаційні технології» (м. Київ, 2003 р., 2004 р.), «Маркетинг – крок у третє тисячоліття» (Донецьк, 2005 р.), «Дні науки в Гуманітарному університеті «ЗІДМУ» (м. Запоріжжя, 2005 р.), «Научное обеспечение процессов реформирования экономи-ческих отношений в условиях рыночной экономики» (м. Сімферополь, 2006 р.), «Шляхи розвитку машинобудування» (м. Запоріжжя, 2006 р.), «Теорія і практика сучасної економіки» (м. Черкаси, 2006 р.), «Формування та проблеми розвитку підприємництва в Україні» (м. Київ, 2006 р.), «Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації»
(м. Тернопіль, 2007 р.), «Економічна організація та економічна освіта: взаємообумовленість стратегій розвитку» (м. Київ, 2007 р.), «Економіка і маркетинг в ХХІ сторіччі» (м. Донецьк, 2007 р.), «Сучасні проблеми розвитку підприємництва в Україні» (м. Київ, 2007 р.), «В2В-маркетинг» (м. Київ, 2008 р.), «Управління підприємством: діагностика, стратегія, ефективність» (м. Таллінн, 2008 р.), «Business and Management» (м. Вільнюс, 2008 р.).
Публікації. Основні положення та найважливіші результати дослідження опубліковано автором самостійно та у співавторстві у 27 наукових працях загальним обсягом 6,94 д. а. (5,79 д. а. належить особисто автору), з яких 10 робіт загальним обсягом 4,36 д. а. (3,66 д. а. належить особисто автору) надруковано у фахових виданнях.
Список литературы ВИСНОВКИ



У дисертації наведено теоретичні узагальнення та запропоновано нове вирішення наукового завдання, що полягає в розробленні та реалізації маркетингового позиціонування на підприємствах-виробниках морозива України. Результати дисертаційної роботи дають змогу зробити такі висновки теоретико-методичного та практичного спрямування.
1. Багатоваріантність тлумачень економічної сутності маркетингового позиціонування спричинила необхідність трактування його як формування у свідомості цільових споживачів образу товару, підприємства чи бренду, який вигідно відрізняється від конкурентів, що забезпечує підприємству вагому ринкову перевагу. Таке визначення поглиблює теоретико-методичні основи досліджуваної категорії та розкриває її місце в маркетинговій діяльності підприємства.
2. Невизначеність у більшості існуючих досліджень класифікаційних ознак маркетингового позиціонування зумовила розроблення підходу, згідно з яким досліджувану категорію систематизовано за об’єктом (позиціонування товару, підприємства, бренду), спрямованістю (споживче, конкурентне) та цільовою аудиторією (зовнішнє, внутрішнє). Це сприяє створенню цілісного образу позиціонування із зазначенням взаємозв’язків його субкатегорій.
3. Багатогранність основних чинників, які впливають на процес маркетингового позиціонування, визначила необхідність дослідження їх змістового наповнення. Обґрунтовано, що на вибір критеріїв позиціонування та їх ознак впливають результати дослідження не тільки споживачів (зокрема споживчих цінностей, різноманітність яких зумовлює їх використання як критеріїв позиціонування) та конкурентів (зокрема диференціації як підґрунтя позиціонування), але й чинників внутрішнього середовища підприємства. Застосування щодо останнього SWOT-аналізу сприяє віднайденню сильних сторін, що створюють умови для ймовірних конкурентних переваг – основи формування стратегії позиціонування. Водночас вирішення проблем діяльності підприємства, зокрема незадоволеності споживачів або відсутності чи нерозробленості сильних сторін, забезпечує використання методики розгортання функції якості.
4. Багатоаспектність маркетингового позиціонування визначила необхідність встановлення взаємозв’язків його окремих елементів між собою та зовнішніми чинниками. Пропонована етапізація процесу маркетингового позиціонування дає змогу виділити такі складові: визначення критеріїв позиціонування та їх ознак, побудова карти позиціонування та її аналіз, аналіз чинників внутрішнього середовища підприємства, формування стратегії, розроблення тактики, аналіз ефективності позиціонування. У межах більшості із зазначених етапів вирішено проблемні питання теоретико-методичного характеру, що сприяло набуттю структурованого погляду на процес. Пропоновано поділяти критерії позиціонування та їх ознаки на групи за рівнем об’єктивності, об’єктами та особливостями сприйняття. У межах етапу визначення критеріїв позиціонування та їх ознак узагальнено однойменні методи і запропоновано відповідний алгоритм. Виходячи з наявності суперечностей щодо використання поняття «стратегія позиціонування» та трактування терміна «маркетингова позиція» удосконалено їх визначення.
5. Вплив діяльності прямих конкурентів на розроблення позиціонування підприємства-виробника морозива спричинив необхідність дослідження конкурентної ситуації на ринку. В цьому контексті удосконалено методику оцінювання рівня конкуренції за моделлю М. Портера: розроблено кількісну оцінку її загального рівня та обґрунтовано необхідність окремого оцінювання сили впливу кінцевих споживачів та посередників. З урахуванням специфіки діяльності конкурентів удосконалено методику аналізу конкуренції на основі карти стратегічних груп, обґрунтовано доцільність виділення в межах стратегічної групи окремої підгрупи, підприємства якої відрізняються за показниками обсягів виробництва від інших.
6. У межах дослідження споживачів як одного з основних чинників позиціонування отримано такі результати: а) вдосконалено модель сегментування споживачів ринку морозива залежно від мотивів придбання та чинників вибору продукту; б) запропоновано методику розрахунку місткості ринку сезонного товару; в) удосконалено методику побудови карти позиціонування шляхом обґрунтування доцільності виявлення та зображення бажаних позицій певних груп споживачів поряд з ідеальними, що сприятиме визначенню відповідного напряму дій; г) удосконалено методику дослідження споживчих уподобань – запропоновано для оцінки сприйняття об’єкта позиціонування споживачами використовувати об’єктивні та суб’єктивні показники, а також обґрунтовано доцільність застосування змішаних критеріїв позиціонування «товар – підприємство», оскільки зазвичай товар не сприймається споживачами окремо від торговельної марки або виробника і навпаки.
7. Потреба в обґрунтованості вибору критерію позиціонування, який не тільки є важливим для споживачів і відмітним від конкурентів, а й може бути забезпечений чинниками внутрішнього середовища підприємства, викликала необхідність оцінки сильних сторін підприємства. Останню запропоновано проводити засобами SWOT-аналізу, удосконалення методики якого сприяє одночасному аналізу діяльності основних конкурентів.
8. Відсутність серед теоретико-методичних прийомів позиціонування одночасного аналізу основних чинників, що впливають на процес, із сукупністю відповідних їм показників зумовила розроблення моделі формування стратегії позиціонування та надання її математичної інтерпретації. Реалізація зазначеної моделі дає змогу: а) відшукати критерії позиціонування, які одночасно є ціннісними для споживачів та оптимальними для самого підприємства, оскільки не використовуються конкурентами й можуть бути забезпечені ресурсами виробника; б) визначити перспективні напрями розроблення конкурентних переваг та необхідні пріоритетні поліпшення чинників внутрішнього середовища підприємства, що забезпечують відповідну перевагу; в) дослідити додаткові показники, які сприятимуть більш повному та всебічному уявленню ситуації на ринку; г) забезпечити підґрунтям математичних розрахунків результати аналізу та уникнути пропущення (прорахунків) вагомих чинників завдяки алгоритму аналізу моделі формування стратегії позиціонування.
9. Розроблена модель для ринку морозива України дала можливість дослідити особливості її застосування на практиці та обрати оптимальний критерій для формування стратегії позиціонування підприємства-виробника. Таким визнано свіжість продукту, яка є категорією, що саморозгортається, забезпечуючи прохолоду (один із головних мотивів споживання морозива), задоволення (через споживання свіжого продукту або такого, що надає відчуття свіжості), спілкування (свіжі враження, ідеї) тощо. Згідно з результатами оцінювання моделі формування стратегії позиціонування підприємства-виробники морозива мають незначну кількість сильних сторін, які можуть бути легко повторені конкурентами, а отже першочерговим є спрямування зусиль на подолання такої ситуації.
10. Доведено доцільність використання та надано рекомендації щодо специфіки впровадження методик розгортання функції якості для профілактики проблем незадоволення споживачів і усунення причин, які їх викликають, що розглянуто на прикладі підприємства сектору виробництва морозива молокопереробної галузі. Вважаємо, що рекомендовані заходи сприятимуть як досягненню задоволення споживачів, так і розвитку потенційних ключових компетенцій підприємства.
Реалізація сукупності теоретико-методичних положень і практичних рекомендацій формування процесу позиціонування на підприємствах-виробниках морозива є підґрунтям для підвищення задоволеності споживачів, побудови конкурентних переваг, а отже здобуття та зберігання стійких ринкових позицій.



СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ



1. Rice A., Trout J. Positioning : the Battle for Your Mind / A. Rice, J. Trout. – New York, McGraw-Hill, 1981. – 183 p.
2. Англо-український словник. – Близько 120000 слів / [уклад. М. І. Балла]. – К. : Освіта, 1996. – Т. 2. – 1996. – 712 с.
3. Дворецкий И. Х. Латинско - русский словарь. – ок. 50000 слов / И. Х. Дворецкий. – [3-е изд., испр.]. – М. : Рус.яз., 1986. – 840 с.
4. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху. Стратегия менеджмента : 5 факторов успеха / А. Вайсман. – М. : АО «Интерэкспорт» : «Экономика», 1995. – 344 с.
5. Пащук О. Создание конкурентной позиции предприятия услуг и этапы разработки стратегии позиционирования / О. Пащук // Отдел маркетинга. – 2005. – № 4. – С. 44–48.
6. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление : Бизнес стратегии для успешного менеджмента / [Д. Аакер] ; [пер. с англ.] ; ред. Ю. Н. Каптуревский. – [6-е междунар. изд.]. – СПб. : Питер, 2002. – 544 с.
7. Dubois P.-L. Le positinnement du product, strategie de marketing / P.-L. Dubois. – Grenoble, 1977. – 192 p.
8. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; [пер. с англ.]. – [2-е европ. изд.]. – М. ; СПб. ; К. : Издательский дом «Вильямс», 2003. – 944 с.
9. Соловьев Б. А. Управление маркетингом / Б. А. Соловьев. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 288 с. – (Модульная программа для менеджеров. Модуль 13).
10. Анн Х. Маркетинг : Учебник для вузов / [Х. Анн, Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич] ; под общ. ред. Г.Л. Багиева. – [3-е изд.]. – СПб. : Питер, 2005. – 736 с.
11. Крылов И. В. Маркетинг / И. В. Крылов. – М. : Центр, 1998. – 192 с.
12. Диксон П. Р. Управление маркетингом : Учеб. пособие для студ. / [П. Р. Диксон] ; [пер с англ.] ; ред. Ю. В. Шленов. – М. : ЗАО «Изд-во БИНОМ», 1998. – 560 с.
13. Эткинсон Дж. Стратегический маркетинг : ситуации, примеры : Учеб. пособие / [Дж. Эткинсон, Й. Уилсон] ; [пер. с англ.] ; ред. проф. Ю. А. Цыпкина. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 471 с.
14. Зозульов О. В. Ринкове позиціонування : з чого починається створення успішних брендів / О. В. Зозульов, Н. П. Писаренко. – К. : Знання-Прес, 2004. – 199 с.
15. Позиционирование товара, компании на рынке, в сознании потребителей [Електронний ресурс]. – 2005. – Режим доступу : http://surin.marketolog.biz/ positioning.htm. – Заголовок з екрану.
16. Теория маркетинга / Под ред. М. Бейкера. – СПб. : Питер, 2000. – 464 с.
17. Ромат Е. Позиционирование как маркетинговая технология / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – 2005. – № 5–6. – С. 26–31.
18. Wisner B. Marketing principles / B. Wisner. – Rend, 1991. – 398 p.
19. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга : Учеб. пособие / Д. Джоббер ; [пер. с англ.]. – [2-е изд.]. – М. : Вильямс, 2000. – 688 с.
20. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии / П. Дойль ; [пер. с англ.]. – СПб. : Питер, 2003. – 544 с.
21. Шив Ч. Д. Курс МВА по маркетингу / Ч. Д. Шив ; [пер. с англ.]. – [2-е изд.]. – М. : Альпина Паблишер, 2003. – 717 с.
22. Чевертон П. Теория и практика современного маркетинга : Полный набор стратегий, инструментов и техник / П. Чевертон ; [пер. с англ.]. – М. : ФАИР-ПРЕСС, 2002. – 608 с.
23. Малинка О. «ДНК» бренду як система збереження, відтворення і передачі інформації до споживача / О. Малинка // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 1. – С. 34–38.
24. Рабочие документы по позиционированию бренда // Новый маркетинг. – 2006. – № 1. – С. 55.
25. Будякова О. Концепція позиціонування брендів / О. Будякова // Маркетинг в Україні. – 2005. – № 2. – С. 30–32.
26. Хулей Г. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование / Г. Хулей ; [пер. с англ.]. – Д. : Баланс Бизнес Букс, 2005. – 774 с.
27. Боргесі А. Можливість застосування стратегічного подвійного позиціонування / А. Боргесі, П. Сігнорі, І. Руссо // Маркетинг в Україні. – 2005. – № 6. – С. 66–69.
28. Боргесі А. Можливість застосування стратегічного подвійного позиціонування / А. Боргесі, П. Сігнорі, І. Руссо // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 1. – С. 50–54.
29. Ратовский А. Позиционирование имиджа и деловой репутации / А. Ратовский // PR – менеджер. – 2003. – № 11. – С. 27–31.
30. Федоров А. Невозможно объять необъятное, или Знай свою цель // Новый маркетинг. – 2006. – № 1. – С. 48–62.
31. Кашпур А. Персональная конституция (глава из книги «Prомыватель мозгов: записки полевого пиарщика») / А. Кашпур // Маркетинг и реклама. – 2004. – № 2. – С. 27–30.
32. Писаренко Н. Внутреннее позиционирование бренда, или «Обратная сторона Луны» / Н. Писаренко, П. Длигач // Компаньон. Стратегии. – 2003. – № 3. – С. 18–21.
33. Сергеева О. Исследование влияния роли пола в позиционировании изделия (обзор международного опыта) / О. Сергеева // Маркетинговые исследования в Украине. – 2004. – № 4. – С. 61–67.
34. Синило Л. И снова здравствуйте! / Л. Синило // Новый маркетинг. – 2003. – № 7. – С. 8–18.
35. Портер М. Э. Конкуренция / М. Э. Портер ; [пер. с англ.]. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2003. – 496 с.
36. Дибб С. Практическое руководство по сегментированию рынка / С. Дибб ; [пер. с англ.]. – СПб. : Питер, 2002. – 240 с.
37. Бодди Д. Основы маркетинга / Д. Бодди, Р. Пейтон ; [пер. с англ.]. – Спб. : Питер, 1999. – 816 с.
38. Голубков Е. П. Сегментация и позиционирование / Е. П. Голубков // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – № 4. – С. 10–22.
39. Траут Д. Новое позиционирование / Д. Траут. – СПб. : Питер, 2000. – 192 с.
40. Кус А. Основи маркетингу / А. Кус ; [пер. з нім.] ; А. Ф. Павленко, В. П. Пилипчук. – К. : Нічлава, 1999. – 244 с.
41. Моррис Р. Маркетинг : ситуации и примеры / Р. Моррис ; [пер. с англ.]. – М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – 192 с.
42. Количественные методы анализа в маркетинге / Ред. Т. П. Данько. – СПб. : Питер, 2005. – 384 с.
43. Peter J. P. Consumer behavior and marketing strategy / J. P. Peter, J. C. Olson. – Boston, 1996. – 738 p.
44. Ассель Г. Маркетинг : принципы и стратегия : Учебник для вузов / Г. Ассель. – М. : ИНФРА-М, 1999. – 804 с.
45. Балабанова Л. В. Маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2002. – 562 с. – (Школа маркетингового менеджмента).
46. Коротков А. В. Маркетинговые исследования : Учеб. пособие / А. В. Коротков. – М. : ЮНИТИ, 2005. – 304 с.
47. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг : Навч. посібник / Н. В. Куденко. – К. : КНЕУ, 2005. – 152 с.
48. Давыдова Л. А. Экономика и управление предприятием. Основы немецкой теории Betriebswirtschaftslehre, адапт. для примен. в России : Учеб. пособие / Л. А. Давыдова. – М. : Финансы и статистика, 2003. – 224 с.
49. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Ж.-Ж. Ламбен ; [пер. с франц.]. – СПб. : Наука, 1996. – 590 с.
50. Фоксол Г. Психология потребителя в маркетинге / Г. Фоксол; [пер. с англ.]. – СПб. : Питер, 2001. – 352 с.
51. Pride F. Marketing : concept and strategies / F. Pride. – Boston etc., 1989. – 818 p.
52. Об особенностях украинского национального маркетингового позиционирования // Маркетинг и реклама. – 2005. – № 5–6. – С.18–24.
53. Отстройка от конкурентов в практике маркетинга украинских предприятий // Маркетинг и реклама. – 2005. – № 7–8. – С. 36–38.
54. Введение в позиционирование. Фрагмент из книги «Маркетинг. Бизнес-класс». – 2005. – Режим доступу : http://www.marketing.spb.ru/lib-research/segment/ pos_bclass.htm. – Заголовок з екрану.
55. Бажеріна К. В. Рішення щодо використання марочного продукту як одне із важливих елементів товарної політики підприємства в позиціонуванні / К. В. Бажеріна // Формування ринкових відносин в Україні. – 2002. – Вип. 17. – С. 25–30.
56. Ресурсы Интернета о позиционировании // Новый маркетинг. – 2006. – № 1. – С. 58–62.
57. Тамберг В. Эмоционирование как власть над потребителем / В. Тамберг, А. Бадьин // Отдел маркетинга. – 2005. – № 6. – С. 14–16.
58. Пустотин В. Брендинг развития или Бренд, развивающий бизнес / В. Пустотин // M.A.D.E. – 2003. – № 5. – С. 32–37.
59. Батра Р. Рекламный менеджмент / Р. Батра, Дж. Майерс, Д. Аакер ; [пер. с англ.]. – [5-е изд.]. – М. ; СПб. ; К. : Издательский дом «Вільямс», 1999. – 736 с.
60. Дэвис М. С. Управление активами торговой марки. Секреты успешных брендов / М. С. Дэвис ; [пер. с англ.] ; под ред. Ю. Н. Каптуревского. – СПб. : Питер, 2001. – 272 с.
61. Стоун М. Маркетинг, ориентированный на потребителя / М. Стоун ; [пер. с англ.]. – М. : ФАИР-ПРЕСС, 2003. – 331 с.
62. Нельсон Т. Конкурентный брендинг / Т. Нельсон. – СПб. : Питер, 2003. – 208 с.
63. Зозульов О. В. Огляд мотиваційних теорій, що використовуються у практиці маркетингової діяльності / О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2003. – № 1. – С. 39–42.
64. Зозулёв А. В. Поведение потребителя : Учеб. пособие / А. В. Зозулёв. – К. : Знання, 2004. – 364 с.
65. Зозульов О. В. Мотиваційні маркетингові дослідження : методика розробки списку пошукових запитань / О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2000. – № 2. – С. 21–23.
66. Тамберг В. 4Р? 7С? 2Ц! Или каким должен быть маркетинг / В. Тамберг, А. Бадьин. – 2006. – Режим доступу : http://www.4p.ru/index.php?page=15319 http://www.4p.ru/ index.php?page=15319. – Заголовок з екрану.
67. Мочерний С. В. Економічний енциклопедичний словник : У 2 т. / [С. В. Мочерний, Я. С. Ларіна, О. А. Устенко, С. І. Юрій] ; за ред. С. В. Мочерного. – Львів : Світ, 2006. – Т.2. – 2006. – 568 с.
68. Энис Б. М. Классика маркетинга / Б. М. Энис, К. Т. Кокс, М. П. Моква. – СПб. : Питер, 2001. – 752 с.
69. Шевченко Л. С. Введение в маркетинг / Л. С. Шевченко. – Х. : Консум, 2000. – 672 с.
70. Чичикова Н. Зона ценности потребителя / Н. Чичикова // Компаньон. Стратегии. – 2002. – № 1. – С. 30–33.
71. Чудаков А. Д. Цены и ценообразование : Учебник для вузов / А. Д. Чудаков. – М. : РДЛ, 2003. – 376 с.
72. Юлдашева О. Когнитивный маркетинг : основные положения и термино-логический аппарат / О. Юлдашева // Маркетинг. – 2006. – № 1. – С. 34–43.
73. Безрученко А. Пятый элемент маркетинговых коммуникаций / А. Безрученко // Компаньон. Стратегии. – 2002. – № 6. – С. 16–21.
74. Варягам и аборигенам. Украина. Что есть и что может быть // Торговое дело. – 2005. – № 10. – С. 26–31.
75. Траут Дж. Дифференцируйся или умирай! / Дж. Траут. – СПб. : Питер, 2002. – 224 с.
76. Дихтль Е. Практический маркетинг : Учеб. пособие / Е. Дихтль, Х. Хершген ; [пер с нем. А. М. Макарова] ; под ред. И. С. Минко. – М. : Высшая школа, 1995. – 255 с.
77. Безрученко А. - 50% по Трауту / А. Безрученко // & Стратеги. – 2004. – № 6. – С. 20–27.
78. Минцберг Г. Школы стратегий / Г. Минцберг, Б. Альстрэнд, Дж. Лэмпел ; [пер с англ.] ; под ред. Ю. Н. Каптуревского. – СПб. : Питер, 2000. – 336 с.
79. Тамберг В. Новое позиционирование / В. Тамберг, А. Бадьин // Отдел маркетинга. – 2005. – № 5. – С. 12–15.
80. Фромм Э. Человек для себя / Э. Фромм. – Минск : «Харвест», 2003. – 352 с. – (Философия. Психология).
81. Антонюк К. І. Лояльність споживачів : підходи до визначення та формування / К. І. Антонюк // Вісник ХНТУСГ : Економічні науки. – Харків : ХНТУСГ, 2007 р. – Вип. 50. – С. 25–29.
82. Копытько Т. Девять шагов к лояльности потребителей / Т. Копытько // Отдел маркетинга. – 2005. – № 1. – С. 37–41.
83. Комличенко (Антонюк) Е. И. CRM-подход как объективная необходимость в системе взаимодействия «фирма – клиент» / Е. И. Комличенко (Антонюк) // «Маркетинг – крок у третє тисячоліття» : ІV Всеукр. наук.-практ. студ. семінар, 31 бер. 2005 р. : зб. тез доп. – Донецьк : ДонДУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2005. – С. 20–21.
84. Сухенько О. Практика Реклами [Електронний ресурс] / О. Сухенько. – 2006. – Режим доступу : 85. Качкалда А. Клиент в трехмерном измерении. Трехуровневый подход к сбору и анализу информации о потребителях обеспечивает компании рост прибыли / А. Качкалда // Новый маркетинг. – 2006. – № 1. – С. 86–91.
86. Макромаркетинг : поведение, реклама, администрирование / Под ред. И. Г. Бритченко, М. И. Белявцева, А. А. Садекова – Донецк : ДонГУЭТ, ДОННУ, 2002. – 427 с.
87. Пыхтина В. Позиционирование как один из аспектов технологии маркетинга / В. Пыхтина // Маркетинг та підприємництво в перехідній економіці : І Міжвуз. наук. конф. студ. і асп. (1-й та 2-й етапи), Київ, 27–29 бер. 2001 р. ; Херсон, 17–19 трав. 2001 р. / Ред. В. Я. Кардаш : мат. – К. : КНЕУ, 2001. – С. 176–177.
88. Архетипы в маркетинге [Електронний ресурс]. – 2006. – Режим доступу : http://www.4p.ru/index.php?page=5969. – Заголовок з екрану.
89. Темпорал П. Эффективный брэнд-менеджмент / П. Темпорал. – СПб. : Нева, 2003. – 320 с.
90. Дэй Д. Стратегический маркетинг / Д. Дэй. – М. : Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2002. – 640 с.
91. Войчак А. В. Конкурентні переваги підприємства : сутність і класифікація / А. В. Войчак, Р. В. Камишніков // Маркетинг в Україні. – 2005. – № 2. – С. 50–53.
92. Довгань Л. Инструментарий оценки конкурентных позиций предприятий / Л. Довгань // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту . – 2005. – № 1. – С. 32–38.
93. Облой К. Стратегия успешной компании / К. Облой ; [пер. с пол.] ; ред. П. В. Данейко. – М. : Изд-во деловой и учеб. лит., 2005. – 472 с.
94. Шанк Дж. Стратегическое управление затратами : Новые методы увеличения конкурентоспособности / Дж. Шанк ; [пер. с англ.]. – СПб. : Бизнес Микро, 1999. – 288 с.
95. Зозульов О. Місце маркетингу у посиленні конкурентних позицій підприємства / О. Зозульов // Маркетинг и реклама. – 2002. – № 7. – С. 44–47.
96. Зозульов О. Про посилення конкурентних переваг підприємства / О. Зозульов // Економіка України. – 2003. – № 8. – С. 33–38.
97. Павленко А. Ф. Маркетинг : Підруч. / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – К. : КНЕУ, 2003. – 246 с.
98. Райс Э. Маркетинговые войны / Э. Райс ; [пер. с англ.]. – СПб. : Питер, 2000. – 256 с.
99. Райс Э. 22 непреложных закона маркетинга / Э. Райс, Дж. Траут. – М. : АСТ, 2005. – 160 с.
100. Траут Дж. Сила простоты : руководство по успешным бизнес-стратегиям / Дж. Траут. – СПб. : Питер, 2006. – 295 с.
101. Reeves R. Reality in Advertising / R. Reeves. – N.Y. : «John Willey and Sons», 2000. – 289 p.
102. Тамберг В. Применима ли концепция УТП к реалиям сегодняшнего дня / В. Тамберг, А. Бадьин // Отдел маркетинга. – 2005. – № 4. – С. 36–38.
103. Антонюк К. І. Особливості диференціації як основи конкурентної стратегії / К. І. Антонюк // Управління підприємством: діагностика, стратегія, ефективність : XVI Міжн. наук.-практ. конф., Таллінн, 10–11 квітн. 2008 р. : мат. – К. : ВПІ «Політехніка», 2008. – С. 14–15.
104. Кендюхов О. Новий підхід до визначення сутності позиціонування торговельної марки / О. Кендюхов, К. Постернікова // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 2. – С. 27–30.
105. Лянцевич М. Внутренний маркетинг и качество в сфере услуг [Електронний ресурс] / М. Лянцевич. – 2008. – Режим доступу : www.cfin.ru/marketing/intmark.shtml. – Заголовок з екрану.
106. Драчева Е. Л., Либман А. М. Внутренний маркетинг в управлении внутрикорпоративными рынками [Електронний ресурс] / Е. Л. Драчева, А. М. Либман // Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. – № 2. – Режим доступу : www.dis.ru/market/arhiv/2003/2/4.html.
107. Пащук О. В. Роль позиционирования услуг в рыночной стратегии предприятия / О. В. Пащук // Управление организацией : диагностика, стратегия, эффективность : ХІІ Междунар. науч.-практ. конф., 15–16 апр. 2004 г. : мат. – М. : Мелап, 2004. – С. 94–96.
108. О’Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг : стратегический подход / Дж. О’Шонесси ; [пер. с англ.] ; под ред. Д. О. Ямпольской. – СПб. : Питер, 2001. – 288 с.
109. Титова В. А. Маркетинг : Учеб. пособие / В. А. Титова. – Ростов-на-Дону : «Феникс», 2001. – 448 с.
110. Смирнов В. Предпочтения российских потребителей [Електронний ресурс] / В. Смирнов. – 2006. – Режим доступу : http://www.4p.ru/index.php?page =16040#. – Заголовок з екрану.
111. Березин И. С. Маркетинговый анализ / И. С. Березин. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – М. : Журн. «Управление персоналом», 2004. – 351 с.
112. Зозульов О. Проблеми і перспективи стратегічної діяльності підприємства / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2005. – № 2. – С. 54–57.
113. Зозульов О. В. Позиціонування брендів : українські проблеми / О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2002. – № 3. – С. 38–40.
114. Пашутин С. Как выжить на конкурентном рынке, или об особенностях позиционирования / С. Пашутин // Управление персоналом. – 2004. – № 11. – С. 57–60.
115. Средство продавать товар или основа деятельности? Брендинг на российском рынке мороженого // Мороженое & замороженные продукты. – 2006. – № 1. – С. 30–32.
116. Тамберг В., Бадьин А. Эмоционирование бренда : стратегия влияния [Електронний ресурс] / В. Тамберг, А. Бадьин. – 2007. – Режим доступу : www.4p.ru/main/theory/9289. – Заголовок з екрану.
117. Шмитт Б. Эмпирический маркетинг : Как заставлять клиента чувствовать, думать, действовать, а также соотносить себя с вашей компанией / Б. Шмитт ; [пер. с англ. К. Ткаченко]. – М. : ФАУР-ПРЕСС, 2001. – 400 с.
118. Отстройсь!!! Раз-два! // Маркетинг и реклама. – 2005. – № 7–8. – С. 46–53.
119. Орлов В. Кто ваш реальный конкурент? (Материалы мастер-класса) / В. Орлов // Маркетинг и реклама. – 2005. – № 7–8. – С. 54–58.
120. Реальный Маркетинг. – 2007. – Режим доступу : www.consillieri.com/ moreabout.htm. – Заголовок з екрану.
121. Нас купили, или нас продали?! Манифест эмоционального брендинга. – 2006. – Режим доступу : http://www.4p.ru/index.php?page=19512. – Заголовок з екрану.
122. Bovee C. L. Marketing / C. L. Bovee. – New York ; St. Louis ; San Francisco : McGraw-Hill, 1992. – 864 p.
123. Паламарчук А. Выбор места в голове / А. Паламарчук // Новый маркетинг. – 2003. – № 10. – С. 20–25.
124. McCarthy E. J. Basic marketing / E. J. McCarthy. – [6th ed.]. – Homewood : IRWIN, 1992. – 812 p.
125. Вы или Вас. Стратегии, с которыми побеждают II / [сост. А. Мальцева]. – К. : Максимум, 2004. – 317 с.
126. Зотов С. Н. Типичные заблуждения российских производителей мороженого в области брендинга / С. Н. Зотов, Д. Ю. Василевский // Мороженое & замороженные продукты. – 2005. – № 10. – С. 32–35.
127. Крейнер С. Ключевые идеи менеджмента : Мыслители, которые изменили мир менеджмента / С. Крейнер ; [пер. с 3-го англ. изд.]. – М. : Инфра-м, 2002. – 346 с.
128. Белецкая И. И. Проблема выбора критериев позиционирования в маркетинге / И. И. Белецкая, Е. И. Комличенко (Антонюк) // Системний аналіз та інформаційні технології : VI Міжн. наук.-практ. конф. студ., аспір. та молодих вчених, 1–3 лип. 2004 р. : тези доп. – К. : НТУУ «КПІ», 2004. – С. 93–95.
129. Николайчук В. Е. Методы иллюстративного анализа в маркетинге / В. Е. Николайчук. – Донецк : ДонГУ: КИТИС, 1999. – 67 с.
130. Дымшиц М. Исследование торговых марок [Електронний ресурс] / М. Дымшиц. – 2006. – Режим доступу : www.dnp.ru/publications/issledovanie-marok. – Заголовок з екрану.
131. Федько В. П. Основы маркетинга : Учеб.пособие / В. П. Федько. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2001. – 512 с.
132. Богомаз Н. В. Метод інтегральної оцінки ставлення споживачів до торгової марки / Н. В. Богомаз, О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2002. – № 6. – С. 30–32.
133. Пустотин В. Особенности создания бренд-лидеров / В. Пустотин // Компаньон. Стратегии. – 2002. – № 1. – С. 25–28.
134. Блайт Д. Основы маркетинга / Д. Блайт ; [пер. со 2-го англ. изд.]. – К. : Знання-Прес, 2003. – 493 с. – (Европейский маркетинг).
135. СГО ИЛИ УТП? [Електронний ресурс]. – 2005. – Режим доступу : www.4p.ru/index.php?page=15342. – Заголовок з екрану.
136. Орлов В. Позиционирование с точки зрения… точки зрения / В. Орлов // Маркетинг и реклама. – 2005. – № 5–6. – С. 32–35.
137. Как занять нужную позицию? // Маркетинговые исследования в Украине. – 2004. – № 3 (4). – С. 22–26.
138. Гольдштейн Г. Я. Маркетинг : Учеб. пособие для магистрантов / Г. Я. Гольдштейн, А. В. Катаев. – Таганрог : Изд-во ТРТУ, 1999. – 107 с.
139. Эванс Дж. Р. Маркетинг / Дж. Р. Эванс, Б. Берман. – М. : Экономика, 1990. – 170 с.
140. Управление качеством и сертификация : Учеб. пособие / Под ред. В. А. Васильева. – М. : Интермет Инжиниринг, 2002. – 416 с.
141. Ries A. Bottom-up marketing / A. Ries, J. Trout. – N.Y.etc. ; 1990. – 226 p.
142. Бакаева В. Позиционирование торговых марок / В. Бакаева, Ю. Терентьев // Маркетинг. – 2007. – № 4. – С. 50–57.
143. Глоссарий. Стратегии. – 2006. – Режим доступу : http://www.glossary.ru/ cgi-bin/gl_find.cgi?ph=%F1%F2%F0%E0%F2%E5%E3%E8%FF&action.x=0&action. y=1– Заголовок з екрану.
144. Яндекс. Экономико-математический словарь. Стратегия. – 2007. – Режим доступу : http://slovari.yandex.ru/dict/lopatnikov/article/lop/lop-1483.htm?text =%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%8F. – Заголовок з екрану.
145. Фатхутдинов Р. А. Стратегический маркетинг : Учеб. / Р. А. Фатхутдинов. – М. : ЗАО «Бизнес-школа «Интел-Синтез», 2000. – 640 с.
146. Зозулев А. Стратегии рыночного позиционирования товара на потре-бительском рынке / А. Зозулев // Отдел маркетинга. – 2006. – №11. – С. 18– 24.
147. Данько Т. П. Управление маркетингом : Учеб. для студ. / Т. П. Данько. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 334 с.
148. Росситер Дж. Р. Реклама и продвижение товаров / Дж. Р. Росситер. – СПб. : Питер, 2000. – 656 с.
149. Дизайн упаковки : разработка цвето-графической концепции // Мороженое & замороженные продукты. – 2007. – № 5. – С. 22–24.
150. Шульц Э. Игра в маркетинг : Как добиваются победы лучшие мировые компании : Инсайдерские стратегии и методы от сегодняшних лидеров маркетинга / Э. Шульц. – М. : Лори, 2004. – 253 с.
151. Райс Э. Позиционирование : битва за узнаваемость / Э. Райс, Дж. Траут; [пер. с англ.] ; под ред. Ю. Н. Каптуревского. – СПб. : Питер, 2003. – 256 с.
152. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии / П. Дойль ; [пер. с англ.]. – СПб. : Питер, 2003. – 544 с.
153. Писаренко Н. Бред-менеджмент, или ошибки позиционирования / Н. Писаренко, П. Длигач // Отдел маркетинга. – 2005. – № 4. – С. 26–28.
154. Рудь И. Игры разума. Как проникнуть в сознание потребителя / И. Рудь // Новый маркетинг. – 2006. – № 1. – С. 56–58.
155. Куденко Н. В. Маркетингове позиціонування : різновиди та взаємозв’язок категорій / Н. В. Куденко, К. І. Комліченко (Антонюк) // Формування ринкової економіки : Зб. наук. праць. Спец. вип. Маркетинг : теорія і практика. – К. : КНЕУ, 2007. – Ч. І. – С. 393–401.
156. Комліченко (Антонюк) К. І. Етапність маркетингового позиціонування / К. І. Комліченко (Антонюк) // Зб. наук. праць ЧДТУ. Серія : Економічні науки. – Черкаси : ЧДТУ, 2006. – Вип. 16. – С. 279–284.
157. Комліченко (Антонюк) К. І. Теоретичні засади розробки стратегії позиціонування / К. І. Комліченко (Антонюк) // Теорія і практика сучасної економіки : VI міжн. наук.-практ. конф., 4–6 жовт. 2006 р. : мат. / Відп. ред. Хомяков В. І. – Черкаси : ЧДТУ, 2006. – С. 225–228.
158. Комличенко (Антонюк) Е. И. Конкурентоспособность предприятия : маркетинговый аспект / Е. И. Комличенко (Антонюк) // Шляхи розвитку машинобудування : І Міжн. наук.-практ. конф., 16–18 травн. 2006 р. : зб. тез. доп. – Запорожье : ЗЦНТЭИ, 2006. – С. 26–27.
159. Власенко С. Не-зимний бизнес [Електронний ресурс] / С. Власенко. – 2005. – Режим доступу : http://www.gazetaua.com/ru/bussiness/11518/, http://www. icecream.ru/shownews. asp?id=807. – Заголовок з екрану.
160. Морозиво молочне, вершкове, пломбір. Загальні технічні вимоги : ДСТУ 4733:2007. – [Чинний від 2008-01-01]. – К. : Держспоживстандарт України, 2006. – 24 с. – (Національний стандарт України).
161. Окопова О. Рынок мороженого. Украина (III) [Електронний ресурс] / О. Окопова, А. Мачинская // Food&Drinks. – 2004. – Режим доступу : http://www. marketing.vc/ view_subsects.php?num=94.
162. «Ласунка» наращивает мощности. – 2006. – Режим доступу : http://www. citynews.net.ua/6/3978_1.html. – Заголовок з екрану.
163. Діагностика сектору перероблення молока і виробництва молокопродуктів. – 2006. – Режим доступу : http://www.bizpro.org.ua/clients/ bizpro/webua.nsf/0/d8c73ea637d45ed1c225721e00512fee/$FILE/2006_Milk%20Sector%20Diagnostics_ukr.doc. – Заголовок з екрану.
164. Кладий А. Г. Производство мороженого – это бизнес: благородный и благодарный, вечный и верный, мировой и мирный / А. Г. Кладий, А. В. Шаманов. – М. : ИИС «Парус», – 2002. – 600 с.
165. Тенденции мирового рынка мороженого // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2005. – № 3. – С. 19.
166. Волова Л. Будни и праздники замороженного изобилия / Л. Волова // Мир Продуктов. – 2005. – № 1. – С. 36–41.
167. Новости отрасли. Холодный расчет [Електронний ресурс]. – 2005. – Режим доступу : http://icecream.org.ua/news/195. – Заголовок з екрану.
168. Пойманов Ю. Вкус холода / Ю. Пойманов // Мир продуктов. – 2008. – № 2. – С. 28–35.
169. Самбурс Н. Кайф отмороженного’2004 / Н. Самбурс // Бизнес – 2004. – № 20. – С. 118–122.
170. Обзор украинского рынка мороженого // Food&Drinks. – 2005. – № 2. – С. 44–60.
171. Березовская Ю. Холодный расчет [Електронний ресурс] / Ю. Березовская // Украинский деловой еженедельник «Контракты». – 2005. – № 15. – Режим доступу : www.kontrakty.com.ua/show/rus/article/34/1520055261.
172. Васильева Н. Точка замерзания / Н. Васильева // Бизнес. – 2006. – № 12. – С. 136–137.
173. Способны обогащать друг друга… Репортаж с выставки «Світ морозива та холоду» // Мороженое & замороженные продукты. – 2005. – № 5. – С. 3–10.
174. Обзоры рынков. Рынок мороженого. Украина [Електронний ресурс]. – 2005. – Режим доступу : http://www.marketing.vc/view_markets.php?num=1400. – Заголовок з екрану.
175. Мороженое. Вкус детства // Торговое дело. – 2005. – № 4. – С. 60–64.
176. Мищанчук Н. Мороженое «одомашнивается» / Н. Мищанчук // Мир Продуктов. – 2006. – № 1. – С. 24–28.
177. Рівень інфляції в Україні. – 2006. – Режим доступу : http://tv1.com.ua /news/economics/Riven_infljatsiyi_v_Ukrayini_za.html. – Заголовок з екрану.
178. Обзор российского рынка мороженого. Исследования Союза мороженщиков России [Електронний ресурс]. – 2005. – Режим доступу : www. foodmarket.spb.ru, http://www.4p.ru/index.php?page=3327. – Заголовок з екрану.
179. Тенденции и перспективы развития российского рынка мороженого // МБП. – 2007. – № 2. – С. 24–26.
180. Дистрибуція морозива : ігри на випередження // Продукти харчування. – 2006. – № 15–16. – С. 54–55.
181. Коваленко О. На стагнирующем рынке тоже можно работать / О. Коваленко // Мороженое & замороженные продукты. – 2007. – № 3. – С. 36–41.
182. Как потребляют мороженое в Украине? // Новый маркетинг. – 2006. – № 2. – С. 6.
183. Василевский Д. Ю. Новые возможности на гиперконкурентном рынке / Д. Ю. Василевский // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. – № 3. – С. 26–35.
184. Василевский Д. Рынок мороженого / Д. Василевский // Мороженое & замороженные продукты. – 2005. – № 6. – С. 20–22.
185. Обзоры рынков. Продукты питания. Мороженое. Рынок мороженого. Украина. – 2006. – Режим доступу : http://www.marketing.vc/ view_markets.php? num=396. – Заголовок з екрану.
186. Тамбовец Е. Некоторые любят по холоднее / Е. Тамбовец // Food & Drinks. – 2006. – № 2. – С. 60–71.
187. Новые идеи и вкусы в производстве мороженого // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2005. – № 1. – С. 24–25.
188. РБК : Росіяни споживають мало морозива // Харчопром України. – 2006. – № 8. – С. 60.
189. Баль-Прилипко Л. В. Вкусный путь к здоровью и хорошему настроению / Л. В. Баль - Прилипко, В. И. Задорожный, Е. Н. Новикова, Е. Н. Фенченко // Мир Продуктов. – 2005. – № 5. – С. 24–25.
190. Мороженое с функциональными свойствами? Да! // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2005. – № 5. – С. 26–27.
191. Цветам жизни – мороженое // Торговое дело. – 2006. – № 8–9. – С. 62–68.
192. Петрович О. Такое разное мороженое [Електронний ресурс] / О. Петрович. – 2005. – Режим доступу : http://www.from-ua.com/eco/eco2/40b71bb fb3857. – Заголовок з екрану.
193. Сергеев С. Тенденции развития новых видов мороженого в мире / С. Сергеев // МБП. – 2007. – № 2. – С. 27–28.
194. Сорокина С. В. Мороженое и замороженные продукты [Електронний ресурс] / С. В. Сорокина. – 2005. – Режим доступу : http://www.optom.kharkov. com/mor_gol.shtm. – Заголовок з екрану.
195. Ксенз Л. Погода застопорила мороженщиков [Електронний ресурс] / Л. Ксенз // Торговое дело. – 2004. – № 6. – Режим доступу : www.torgovoedelo. com/menu1.php? state=7&id2=358&id=45.
196. Комліченко (Антонюк) К. І. Дослідження концентрації операторів на українському ринку морозива / К. І. Комліченко (Антонюк) // Формування та проблеми розвитку підприємництва в Україні : V Міжн. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчених ВНЗ, 23–24 лист. 2006 р. : мат. – К. : ІВЦ Видавництво «Політехніка», 2006. – С. 135–136.
197. Морозная сладость [Електронний ресурс] // Food&Drinks. – 2003. – № 1–2. – Режим доступу : http://fnd.com.ua/archiv/1_2_2003/2003/03/03/moroznaja_ sladost __7.html. – Заголовок з екрану.
198. АОЗТ «Геркулес». – 2006. – Режим доступу : http://www.hercules.ua/. – Заголовок з екрану.
199. Королевское мороженое. – 2006. – Режим доступу : http://misc. fursdesign.com/kingice/. – Заголовок з екрану.
200. Украина: фирма «Ласка» в 2006 г. планирует ввести в эксплуатацию собственный молокозавод. – 2006. – Режим доступу : http://www.apk-inform.com/ showart.php?id=34320. – Заголовок з екрану.
201. Мороженое торговой марки «Ласунка». – 2006. – Режим доступу : www.lasunka.com. – Заголовок з екрану.
202. Торговая марка Мушкетер. Мороженое, пиццы, торты, кондитерские изделия, творог. – 2006. – Режим доступу : http://mushketer.ua. – Заголовок з екрану.
203. Мороженое ТМ «Рудь». – 2006. – Режим доступу : www.milk-rud.com. – Заголовок з екрану.
204. ТОВ Троянда : Производитель мороженого : Украина. – 2006. – Режим доступу : http://www.troianda.ua. – Заголовок з екрану.
205. Khladoprom Intro. – 2006. – Режим доступу : khladoprom.com.ua. – Заголовок з екрану.
206. ООО «Айс Запорожье». – 2006. – Режим доступу : www.ice-cream.com.ua. – Заголовок з екрану.
207. Васильева Н. Холодные объятия / Н. Васильева // Бизнес. – 2007. – № 10. – С. 136–137.
208. Лавриненко И. Мороженое с наполнителем / И. Лавриненко // Компан&он. – 2007. – № 36. – С. 34–35.
209. Лилик І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсивної купівлі / І. Лилик // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 4. – С. 68–69.
210. Бут О. Не силой, но лаской / О. Бут, Г. Кокин // Мир продуктов. – 2008. – № 2. – С. 40–42.
211. Осипов В. «Сладкая страсть» / В. Осипов // Мороженое & замороженные продукты. – 2005. – № 6. – С. 44–45.
212. Попов И. Рынок замороженных продуктов и мороженого Киева / И. Попов // Мороженое & замороженные продукты. – 2005. – № 10. – С. 18–21.
213. Тиссен Н. Рынок замороженных полуфабрикатов и мороженого Западной Украины / Н. Тиссен // Мороженое & замороженные продукты. – 2005. – № 11. – С. 20–23.
214. «Королевское мороженое» отмечает пятилетие // Мороженое & замороженные продукты. – 2006. – № 4. – С. 38–39.
215. Министерство аграрной политики наградило «Ласунку» // Мороженое & замороженные продукты. – 2006. – № 4. – С. 39.
216. Луганские производители мороженого делают ставку на ЮЛЮ // Мороженое & замороженные продукты. – 2006. – № 4. – С. 40.
217. Новини з України // Мороженое & замороженные продукты. – 2005. – № 5. – С. 11.
218. «Ласка» планирует ввести в эксплуатацию молокозавод // Мороженое & замороженные продукты. – 2006. – № 6. – С. 42.
219. Международный день защиты детей юные луганчане отмечали вместе с «Матроскиным» // Мороженое & замороженные продукты. – 2006. – № 6. – С. 42.
220. Украинское мороженое «бежит» из России в Молдову // Мороженое & замороженные продукты. – 2006. – № 6. – С. 43.
221. Украинские производители мороженого настроены оптимистично // Мороженое & замороженные продукты. – 2006. – № 6. – С. 43.
222. «Королевское мороженое» продлевает рекламную кампанию на ТВ // Мороженое & замороженные продукты. – 2006. – № 7. – С. 26.
223. Новые идеи и вкусы в производстве мороженого // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2005. – № 2. – С. 30–31.
224. Шумейко Л. П. Медленное таяние или сопротивление тепловому удару? / Л. П. Шумейко // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2005. – № 5. – С. 28–29.
225. Животова И. Идея для мороженого / И. Животова // Новый маркетинг. – 2003. – № 5. – С. 39–44.
226. «За пять лет мы смогли создать здоровую и довольно сильную структуру» // Бизнес. – 2006. – № 12. – С. 138–139.
227. «Луганскхолод» и «Пагото» создали первый альянс на рынке мороженого Украины // Мороженое & замороженные продукты. – 2007. – № 3. – С. 5.
228. Мороженый альянс // Мир продуктов . – 2007. – № 2. – С. 2.
229. Рынок мороженого зашевелился [Електронний ресурс] // Деловая неделя. Economic-UA. – 2006. – Режим доступу : http://economic-ua.info/modules. php?name =News&file=article&sid=943.
230. «Троянда» вернулась к истокам // Мороженое & замороженные продукты. – 2007. – № 2. – С. 46.
231. Татаренко Г. Задоили / Г. Татаренко, Н. Васильева // Бизнес. – 2006. – № 14. – С. 122–125.
232. Тихонов М. Перспективы развития рынка мороженого и ингредиентов для его производства / М. Тихонов, А. Буяджи // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2006. – № 1. – С. 44–45.
233. Погода застопорила мороженщиков // Деловая столица – 2004. – № 23. – Режим доступу : http://www.dsnews.com.ua/archive/index.php?action=article&r_ id=24& article_id=15313&arc_num=165. – Заголовок з екрану.
234. Кулешова Е. Остывший ассортимент / Е. Кулешова // Комп&ньоН. – 2004. – № 5. – С. 24–27.
235. Калиновская О. Прогноз на жару / О. Калиновская // Обзор рынка. Ukrainian market reviw. – 2004. – № 7. – С. 46–47.
236. Ставка на высокое качество [Електронний ресурс] // «МиЗП». – 2004. – № 4. – Режим доступу : http://holod-delo.ru/art_ic_04_2004.htm.
237. Торговые ведомости. Обзоры рынков. Рынок мороженого. Украина. (I) [Електронний ресурс]. – 2003. – Режим доступу : http://www.marketing.vc/view_ sections.php?num=24&id_chapter=1. – Заголовок з екрану.
238. Творогова А. А. Отражение тенденций технологии мороженого в конкурсах качества мороженого и ингредиентов / А. А. Творогова // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2006. – № 2. – С. 18–19.
239. Первая партия кошерного мороженого // Мороженое & замороженные продукты. – 2007. – № 5. – С. 16.
240. Кромина М. Твороженое – новая продуктовая категория / М. Кромина // Мороженое & замороженные продукты. – 2006. – № 8. – С. 3, 47.
241. Петрович О. «Сладкий холод» прогрессирует / О. Петрович // Продукты питания. – 2006. – № 9–10. – С. 18–24.
242. Тенденции мирового рынка мороженого // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2006. – № 2. – С. 24–25.
243. Елхов В. Качество и конкурентоспособность мороженого - основная составляющая успеха / В. Елхов // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2005. – № 6. – С. 12–14.
244. Торговая марка «Геркулес» (Донецк, Украина) вновь одержала победу в международном конкурсе «ВЫБОР ГОДА» // Мороженое & замороженные продукты. – 2006. – № 12. – С. 3–4.
245. Томпсон А. А. Стратегический менеджмент : концепции и ситуации для анализа / А. А. Томпсон, А. Дж. Стрикленд ; [пер. с англ.]. – [12-е изд.]. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2002. – 928 с.
246. Складчиков В. Утвержденные позиции / В. Складчиков // Мир продуктов. – 2008. – № 2. – С. 24–26.
247. Портер М. Е. Конкурентная стратегия : Методика анализа отраслей и конкурентов / М. Е. Портер ; [пер.с англ. И. Минервин]. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. – 452 с.
248. Рынок молока : ставка на здоровье и удовольствие. – 2003. – Режим доступу : http://www.4p.ru/index.php?page=630. – Заголовок з екрану.
249. Комліченко (Антонюк) К. І. Методика дослідження конкуренції на українському ринку молочної продукції / К. І. Комліченко (Антонюк) // Економічна організація та економічна освіта : взаємозумовленість стратегій розвитку : Міжн. наук.-практ. конф., присвяч. 100-річчю від дня народж. Бухала Сергія Максимовича, доктора економічних наук, профессора, 7–8 лют. 2007 р. : зб. мат. / Відп. за вип. А.П. Наливайко. – К. : КНЕУ, 2007. – С. 276–279.
250. Шкардун В. Д. Методика исследования конкуренции на рынке / В. Д. Шкардун, Т. М. Ахтямов // Маркетинг в России и за рубежом – 2001. – № 4. – С. 31–38.
251. Уварова В. И. Исследование уровня удовлетворения физиологических потребностей населения в продуктах питания / В. И. Уварова, Г. О. Волков, О. В. Евдокимова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2006. – № 1. – С. 48–53.
252. Статистичний щорічник України за 2005 рік / За ред. О. Г. Осауленка – К. : Консультант, 2006. – 576 с.
253. Маркетинговые исследования / С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик. – СПб. : Питер, 2003. – 304 с.
254. Рынок мороженого. Украина. 2003 год. (III) [Електронний ресурс]. – 2003. – Режим доступу : http://www.marketing.vc/view_sections.php? num=24&id_ chapter=3. – Заголовок з екрану.
255. Березин И. В скромных показателях рынка виноваты сами мороженщики [Електронний ресурс] / И. Березин. – 2006. – Режим доступу : www.4p.ru/main/research/9054/#. – Заголовок з екрану.
256. Маленький праздник каждый день поведение потребителей на рынке шоколадной продукции. – 2005. – Режим доступу : http://www.4p.ru/index.php? page=1708. – Заголовок з екрану.
257. Поезжаев К. Факторы, определяющие развитие потребительских рынков России в первом десятилетии ХХI века / К. Поезжаев // МБП. – 2007. – № 2. – С. 30–31.
258. Памятка для лакомки // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2005. – № 5. – С. 14–15.
259. Киевское мороженое не совсем похоже на мороженое? // Мороженое & замороженные продукты. – 2005. – № 10. – С. 20.
260. Григорян Г. Потребители всей страны, остерегайтесь! / Г. Григорян // Потребитель+Рынок. – 2005. – № 1. – С. 9–12.
261. Заворохина Н. Союз маркетинга и технологии. Дегустационные методы анализа как инструмент разработки новинок в сфере продуктов питания / Н. Заворохина // Новый маркетинг. – 2006. – № 2. – С. 42–48.
262. Комличенко (Антонюк) Е. И. Исследование оценки потребителем соотношения «цена – качество» как возможности достижения конкурентного преимущества / Е. И. Комличенко (Антонюк) // Дні науки в Гуманітарному університеті «ЗІДМУ» : 27–28 жовтня 2005 р. : зб. тез доп. в 3 т. / Ред. кол. В. М. Огаренко та ін. – Запоріжжя : ГУ «ЗІДМУ», 2005. – Т.1. – С. 58–59.
263. Виханский О. С. Стратегическое управление: Учебник / О. С. Виханский. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – М. : Гардарика, 1998. – 296 с.
264. Дженистер П. Анализ сильных и слабых сторон компании : определение стратегических возможностей / П. Дженистер, Д. Шасси ; [пер. с англ.]. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2003. – 368 с.
265. Комліченко (Антонюк) К. І. Дослідження тенденцій розвитку українського ринку морозива / К. І. Комліченко (Антонюк) // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації : IV Міжн. наук.-практ. конф. молод. вчених, 23–24 лют. 2007 р. : зб. тез доп. – Тернопіль : Економічна думка, 2007. – Ч. 1. – С. 256–258.
266. Антонюк К. І. Просування на ринку морозива : торговельна марка чи товарна категорія / К. І. Антонюк // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 2. – С. 50–55.
267. Антонюк К. І. Побудова карти стратегічних груп українського ринку морозива / К. І. Антонюк // Економіка і маркетинги в ХХІ сторіччі : 8-ма Міжн. наук. конф. студ. і молодих учених, 18–20 травн. 2007 р. : мат. В 2-х част. – Донецьк : ДРУК-ІНФО, 2007. – Ч. 1. – С. 30–32.
268. Куденко Н. В. Сегментування споживачів ринку молочної продукції (на прикладі українського ринку морозива) / Н. В. Куденко, К. І. Комліченко (Антонюк) // Економічний вісник НТУУ «КПІ». – К. : Видавництво ПП «Екмо», 2007. – Вип. 4. – С. 248–252.
269. Антонюк К. І. Дослідження конкуренції на українському ринку морозива / К. І. Антонюк // Вчені записки КІПУ. Економічні науки. – Сімферополь : НІЦ КІПУ, 2007. – Вип. 10. – С. 23–26.
270. Антонюк К. І. Проблеми та перспективи розвитку українського ринку морозива / К. І. Антонюк // Вісник НУВГП. – 2008. – № 2 (42). – С. 10–19.
271. Antoniuk K. Development of positioning strategy for Ukrainian milk industry enterprises / K. Antoniuk, I. Beletskaya // Business and Management : 5th International Scientific Conference, 16–17 May 2008. – Vilnius : Conference Proceedings, 2008. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – Назва з титул. екрану. – С. 338–342.
272. Антонюк К. І. Модель стратегії позиціонування : математична інтерпретація / К. І. Антонюк // Економіка та підприємство : Зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів. Відп. ред. С. І. Дем’яненко. – К. : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 163–171.
273. Словарь. Свежесть. – 2006. – Режим доступу : http://www.slova.ru/article/33015.html. – Заголовок з екрану.
274. Антонюк К. І. Дослідження підходів до розробки маркетингової стратегії компанії / К. І. Антонюк // Сучасні проблеми розвитку підприємництва в Україні : VI Міжн. наук.-практ. конф., 22–23 лист. 2007 р. : мат. – К. : ІВЦ Вид-во «Політехніка», 2007 р. – С. 110–112.
275. Антонюк К. І. Концептуальна модель стратегії позиціонування / К. І. Антонюк // В2В-маркетинг : ІІ-ї Всеукр. наук.-практ. конф. студ., асп. і молодих вчених, 21–22 лют. 2008 р. : мат. – К. : ІВЦ «Вид-во «Політехніка», 2008. – С. 99–101.
276. Куденко Н. В. Маркетингове дослідження підприємств за допомогою методик управління якістю / Н. В. Куденко, К. І. Комліченко (Антонюк) // Формування ринкової економіки : Зб. наук. праць. – К. : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 167–182.
277. Антонюк К. І. Формування стратегії позиціонування: підходи та шляхи вдосконалення / К. І. Антонюк // Вісник Львів. Ун-ту. Серія екон. – 2007. – Вип. 37. – С. 142–148.
278. Антонюк К. І. Дослідження споживчої оцінки продукції (на прикладі
українського ринку морозива) / К. І. Антонюк // Формування ринкової економіки : Зб. наук. праць. – К. : КНЕУ, 2008. – С. 234–243 (0,38 д. а.).
279. Нечаева И. А. Сертификация систем качества как инструмент достижения приверженности потребителей / И. А. Нечаева, Е. И. Комличенко (Антонюк) // Системний аналіз та інформаційні технології : V Міжн. наук.-практ. конф. студ., асп. та молодих вчених, 1–3 лип. 2003 р. : тези доп. / Уклад. Д.А. Пінчук – К. : НТУУ «КПІ», 2003. – С. 88–90.
280. Маслак А. М. Актуальність уведення функцій маркетингу в органах із сертифікації / А. М. Маслак, К. І. Комліченко (Антонюк) // Стандартизація, сертифікація, якість. – 2006. – № 2. – С. 41–45.
281. Комличенко (Антонюк) Е. И. Маркетинговое исследование внутренней среды как фактор повышения конкурентоспособности предприятия пищевой промышленности / Е. И. Комличенко (Антонюк) // Научное обеспечение процессов реформирования экономических отношений в условиях рыночной экономики : VI научн.-практ. конф., 21 апр. 2006 г. : мат. – Сімферополь : КИБ, 2006. – С. 137–139.
282. Маркетинг: принципы и функции : Учебно-практ. пособ. для вузов / Под ред. Е. А. Азарян. – К. : МУВО Министерства образования и науки Украины, НВФ «Студцентр», 2000. – 320 с.
283. 3авьялов П. С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах / П.С. 3авьялов. – М. : Инфра-М, 2001. – 496 с.
284. Проблемы позиционирования в маркетинговой деятельности украинских предприятий (материалы «круглого стола») // Маркетинг и реклама. – 2005. – № 5–6. – С.18–24, 36–37.
285. Кревенс Д. В. Стратегический маркетинг / Д. В. Кревенс ; [пер. с англ.]. – М. : ИД «Вильямс», 2003. – 752 с.
286. Кузьмина Е. Е. Теория и практика маркетинга : Учеб. / Е. Е. Кузьмина. – М. : КНОРУС, 2005. – 213 с.
287. Спицын И. О. Маркетинг в банке / И. О. Спицын, Я. О. Спицын. – Тернополь : АО «Тарнекс», 1993. – 656 с.
288. Уэллс У. Реклама : принципы и практика / У. Уэллс, Дж. Берет, С. Мориарти ; [пер. с англ.]. – СПб. : Питер, 1999. – 736 с.
289. Фурс И. Н. Конкурентоспособность продовольственных товаров : Учеб. пособие / И. Н. Фурс. – Мн. : УП «ИВЦ Минфина», 2004. – 345 с.
290. Хаустова В. Е. Моделирование маркетинговой стратегии предприятия на рынках продукции производственно-технического назначения : Монография / В. Е. Хаустова, Ю. А. Лидовский. – Х. : ИНЖЭК, 2004. – 176 с.
291. Кизим Н. А. Организация крупномасштабных экономико-производственных систем / Н. А. Кизим. – Х. : Бизнес Информ, 2000. – 108 с.
292. Яненко М. Торговые марки в товарной политике фирмы / М. Яненко. – СПб. : Питер, 2005. – 240 с.
293. Блэкуэлл Д. Поведение потребителей / Д. Блэкуэлл, П. Миниард, Дж. Энджел ; [пер. с англ.] ; под ред Л. А. Волковой. – [9-е изд.]. – СПб. : Питер, 2002. – 624 с.
294. List of Values. – 2006. – Режим доступу : www.stevepavlina.com /articles/list-of-values.htm. – Заголовок з екрану.
295. Values List from Brefi Group. – 2006. – Режим доступу : www.brefigroup. co.uk/resources/values_list.html. – Заголовок з екрану.
296. Editing Factor analysis (section). – 2006. – Режим доступу : http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Factor_analysis&action=edit§ion=9. – Заголовок з екрану.
297. Хруцкий В. Методика позиционирования товара из 7 шагов / В. Хруцкий // Отдел маркетинга. – 2006. – № 9. – С. 11–16.
298. Этапы разработки позиционирования бренда // Новый маркетинг. – 2006. – № 1. – С. 54.
299. Perceptual mapping. – 2006. – Режим доступу : http://en.wikipedia.org/ wiki/Perceptual_mapping. – Заголовок з екрану.
300. Бернаскони Е. Холодное лакомство на краешке истории / Е. Бернаскони // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2005. – № 1. – С. 36–37.
301. Бернаскони Е. Холодное лакомство на краешке истории / Е. Бернаскони // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2005. – № 2. – С. 28–29.
302. Бернаскони Е. Б. О мороженом все и даже больше / Е. Б. Бернаскони, А. К. Кладий // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2005. – № 4. – С. 14–18.
303. «Лошадиное мороженое» и прочие ледяные чудеса // Производство и реализация мороженого и быстрозамороженных продуктов. – 2005. – № 5. – С.16–17.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Скачать бесплатно 20620.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.