У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ОПОДАТКУВАННЯ СФЕРИ ПОСЛУГ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-РИНКОВИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ В УКРАЇНІ
Количество страниц 220
ВУЗ ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20642.doc 
Содержание ЗМІСТ


ВСТУП………………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАВОВІ ЗАСАДИ ОПОДАТКУВАННЯ В СФЕРІ ПОСЛУГ………………………………………………………………………....11
1.1. Сфера послуг як економічне середовище оподаткування………………...11
1.2. Систематизація законодавчо-нормативної бази оподаткування послуг…39
Висновки до розділу 1…………………………………………………………….57

РОЗДІЛ 2. ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ТА ПОДАТКОВЕ НАВАНТАЖЕННЯ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ПОСЛУГ ...............………60
2.1. Оподаткування суб’єктів господарювання, що надають транспортні послуги……………………………………………………….…….…………………….60
2.2. Оподаткування послуг в сфері торгівлі……………………...……………..81
2.3. Аналіз оподаткування юридичних та фізичних осіб сфери громадського харчування……………………………………………………………………………....102
2.4. Оцінка ефективності оподаткування банківської діяльності……….........118
Висновки до розділу 2…………………………………………………………...135

РОЗДІЛ 3. ІМПЕРАТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІСКАЛЬНО-АДМІНІСТРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОПОДАТКУВАННЯ ПОСЛУГ…………140
3.1. Аналіз зарубіжного досвіду оподаткування послуг з метою його застосування в Україні ................................................………………………………..140
3.2. Напрями вдосконалення системи обов’язкових платежів у сфері послуг...............................................................................................................................163
Висновки до розділу 3…………………………………………………………..180

ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..…183
ДОДАТКИ.............................................................................................................189
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………..………...220


ВСТУП


Актуальність теми. Постійне зростання обсягів надання послуг як у світовому масштабі, так і в Україні передбачає вдосконалення системи державного регулювання цієї сфери. Особливої уваги в процесі регулювання діяльності юридичних і фізичних осіб, які надають послуги, заслуговує дослідження ефективності оподаткування цих суб’єктів господарювання. Історично склалося так, що податкові системи як зарубіжних держав, так і України створювалися з метою оподаткування матеріального виробництва, тому деякі аспекти податкового законодавства необхідно переглянути, зважаючи на значні відмінності процесу виробництва товарів від процесу надання послуг. До того ж варіативність видів діяльності, що належать до сфери послуг, та їхня різна прибутковість породжують питання доцільності застосування єдиного підходу в їх оподаткуванні.
З урахуванням наявності двох альтернативних схем, згідно яких можуть оподатковуватися послуги: загальної і спрощеної систем оподаткування для малого та середнього підприємництва – розрахунок податкового навантаження при використанні обох систем є необхідним для визначення більш ефективного податкового регулювання суб’єктів сфери послуг. З іншого боку, фіскальна спрямованість оподаткування в Україні обмежує можливості зниження податкового навантаження шляхом зменшення податкових ставок. Тому питання оптимізації оподаткування сфери послуг за допомогою вдосконалення елементів оподаткування з одночасним забезпеченням повноти надходжень до бюджетів різних рівнів є одним з найважливіших у процесі здійснення податкової політики.
З огляду на вагомість оподаткування як одного з головних інструментів державного регулювання економічної діяльності питанням формування та розвитку податкової системи України присвячена велика кількість наукових публікацій. Проблеми оподаткування досліджують провідні вітчизняні вчені-фінансисти В. П. Вишневський, А. І. Даниленко, А. І. Крисоватий, А. М. Соколовська, О. Д. Данілов, В. М. Опарін, В. М. Федосов, В. М. Мельник, І. В. Мельник, Л. Л. Тарангул. Дослідженню податкових систем зарубіжних країн здійснено у працях В. Л. Андрущенка, Ю. Б. Іванова, В. М. Суторміної та ін.
Питанням розвитку сфери послуг також присвячена доволі велика кількість публікацій. Це пояснюється зростаючим інтересом вчених до сфери послуг, яка останнім часом розвивається більш швидкими темпами, ніж сфера виробництва товарів. Проблемам аналізу розвитку та регулювання діяльності суб’єктів господарювання у цій сфері приділено увагу в працях українських вчених, таких як: О. В. Герасименко, О. А. Корольов, В. Л. Рабчук, Б. М. Данилишин, В. І. Куценко, Я. В. Остафійчук, І. М. Євдокимова, А. Ф. Мельник та ін. Однак вплив податків на функціонування підприємств сфери послуг досліджено недостатньо.
Актуальність теми, завдання підвищення ефективності діяльності суб’єктів сфери послуг шляхом використання елементів податкового механізму, а також недостатня кількість розробок щодо їхнього вирішення визначили вибір теми дисертаційної роботи, її мету та завдання.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертація є складовою частиною науково-дослідних робіт, що виконуються колективом кафедри фінансів Тернопільського національного економічного університету відповідно до комплексної планової теми «Фінансова політика в стратегії соціально-економічного розвитку України» (державний реєстраційний номер 0105U000861), в межах якої автором запропоновано комплекс заходів щодо зменшення податкового навантаження на підприємства сфери послуг.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційної роботи є комплексне теоретико-практичне дослідження оподаткування сфери послуг з урахуванням показника податкового навантаження, а також вдосконалення елементів спрощеної системи оподаткування для підвищення ефективності діяльності суб’єктів сфери послуг.
Відповідно до визначеної мети у роботі передбачено виконання таких основних завдань:
 дослідити динаміку розвитку сфери послуг та теоретичні основи для визначення поняття «послуга»;
 з’ясувати особливості оподаткування економічної діяльності у сфері послуг;
 виявити специфіку визначення показника податкового навантаження;
 проаналізувати рівень та структуру податкових платежів транспортних підприємств, підприємств торгівлі, громадського харчування і банківських установ;
 узагальнити практику використання спрощеної системи оподаткування щодо діяльності транспортних підприємств, торгівлі та громадського харчування;
 розглянути і проаналізувати зарубіжний досвід оподаткування послуг;
 обґрунтувати методичні підходи до диференціації ставки єдиного податку щодо видів економічної діяльності при зміні граничних обсягів реалізації товарів (робіт, послуг);
 запропонувати шляхи підвищення ефективності податкового контролю як одного з етапів адміністрування.
Об’єктом дослідження є оподаткування діяльності у сфері послуг.
Предмет дослідження – розподільчі відносини, що виникають у процесі оподаткування транспортних послуг, торгівлі, громадського харчування, банківської діяльності в умовах соціальних і ринкових перетворень в Україні.
Методи дослідження. Теоретичну основу дисертаційної роботи становлять наукові концепції і теоретичні розробки вітчизняних та зарубіжних вчених у сфері послуг і оподаткування, матеріали науково-практичних конференцій.
Інформаційною базою дослідження є законодавчі акти і нормативні документи щодо питань оподаткування в Україні; офіційні статистичні матеріали; дані податкової звітності юридичних та фізичних осіб, які надають транспортні, торговельні послуги, послуги громадського харчування і фінансові послуги; дані Державної податкової служби щодо надходжень податків від суб’єктів сфери послуг.
У процесі дослідження використовувалися методи логічного аналізу і синтезу (для визначення понять «послуга» та «сфера послуг»), статистичні методи: групування (при розгляді ефективності діяльності підприємств сфери послуг), графічний метод (при побудові графіків та рисунків), середніх величин (при визначенні податкового навантаження на торговельні підприємства). Обробка інформації проводилася з використанням сучасних комп’ютерних програм.
Провідною ідеєю дисертаційної роботи є аналіз ефективності регулюючої функції оподаткування щодо розвитку сфери послуг, який проводиться за допомогою порівняння рівня оподаткування, податкового навантаження та структури податкових зобов’язань щодо різних видів економічної діяльності. За результатами дослідження складено пропозиції щодо вдосконалення елементів податкового механізму регулювання діяльності суб’єктів господарювання шляхом зміни податкових ставок, розширення податкової бази і вдосконалення податкового контролю.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у теоретичному обґрунтуванні необхідності визначення величини податкового навантаження у галузевому розрізі і його врахування при встановленні податкових ставок з метою підвищення ефективності оподаткування та стимулювання економічного розвитку суб’єктів господарювання, які надають послуги. Найважливішими результатами дослідження, що характеризують його новизну, є:
вперше:
 розкрито соціальні ефекти і фіскальну продуктивність оподаткування послуг в Україні за галузевою ознакою. На відміну від існуючих підходів, розглянуто ефективність фіскальної та регулюючої функцій оподаткування у розрізі галузей і видів економічної діяльності. Доцільність такого підходу зумовлена значною диференціацією структури доданої вартості й прибутковості залежно від виду економічної діяльності, що призводить до різної ефективності впливу одних і тих самих важелів податкової політики на фінансові результати економічної діяльності суб’єктів господарювання у різних галузях;
 запропоновано порядок розрахунку доданої вартості у банківській діяльності, що дає змогу визначити показник податкового навантаження, за допомогою якого можна порівняти вплив податкових важелів на результати фінансової діяльності з аналогічним показником в інших видах економічної діяльності, які належать до сфери послуг;
удосконалено:
 підходи щодо визначення коефіцієнта податкового навантаження на підприємства сфери послуг з урахуванням винятково тих податків, які становлять податкові зобов’язання юридичних осіб. Відмінність від існуючих тлумачень полягає у конкретизації переліку податків, які сплачуються підприємствами, виключивши податок з доходів фізичних осіб, за яким вони виступають податковими агентами, що мають враховуватися при визначенні загальних податкових зобов’язань юридичної особи для розрахунку податкового навантаження;
 механізм диференціації ставки єдиного податку для юридичних осіб, які належать до малих підприємств і працюють у сфері послуг, при підвищенні граничного рівня обсягу реалізації до суми 3 млн. грн., що є еквівалентною сумі 500 тис. євро, закладеній у статті 63 Господарського кодексу України. На відміну від існуючого загального підходу в оподаткуванні та єдиних ставок податку для всіх юридичних осіб, встановлених у відсотках до обороту без урахування особливостей діяльності, запропоновано також диференціювати ставки єдиного податку залежно від виду економічної діяльності. Такий підхід забезпечує відносно рівні умови розвитку для різних видів економічної діяльності при створенні валового внутрішнього продукту;
 розрахунок податкового навантаження щодо діяльності фізичних осіб – суб’єктів сфери послуг. На відміну від існуючого підходу визначення цього показника як співвідношення податкових зобов’язань до валового доходу, отриманого суб’єктом господарювання, запропонований розрахунок полягає у визначенні загальних податкових зобов’язань фізичної особи щодо доданої вартості, яка виробляється завдяки здійсненню цією особою комерційної діяльності.
набули подальшого розвитку:
 понятійний апарат сфери послуг: уточнено сутність економічного поняття «послуга». Послугу розглянуто як вид діяльності економічних суб’єктів, спрямований на зміну стану іншого економічного суб’єкта або матеріальної одиниці, яка належить цьому суб’єкту, що ініціюється споживачем вказаного виду економічної діяльності. Сфера послуг виступає сукупністю видів економічної діяльності, які спеціалізуються в наданні послуг різного характеру. Зазначений підхід дає змогу відійти від категорій «нематеріальне виробництво» та «матеріальне виробництво», які тривалий час використовувалися у вітчизняній економіці, і перейти до більш характерних для сучасної ринкової економіки понять «сфера послуг» та «сфера виробництва»;
 визначено структуру доданої вартості при різних системах оподаткування. Проведено більш глибоке дослідження елементів доданої вартості при використанні спрощеної системи оподаткування, особливу увагу приділено доцільності внесення єдиного податку у загальну суму доданої вартості, що дає змогу провести більш точний розрахунок податкового навантаження суб’єктів господарювання при застосуванні спрощеної системи оподаткування.
Практичне значення одержаних результатів полягає в розробці рекомендацій щодо використання податкових механізмів для покращення результатів діяльності суб’єктів сфери послуг. Практичне значення мають рекомендації щодо визначення доданої вартості стосовно різних систем оподаткування і видів економічної діяльності, а також суб’єктів оподаткування; розрахунок податкового навантаження на діяльність у сфері послуг фізичних і юридичних осіб; встановлення диференційованої податкової ставки єдиного податку з юридичних осіб за умови збільшення обсягів реалізації. Основні положення, висновки і рекомендації дисертації використано на підприємствах сфери послуг під час реалізації внутрішнього податкового менеджменту. Методику визначення податкового навантаження при застосуванні різних систем оподаткування впроваджено в діяльність ПП КТ «СТШ» (довідка № 8 від 6.03.2007 р.). Визначення рівня оподаткування та показника податкового навантаження здійснюється у роботі ДПІ м. Херсона (довідка № 17318/10/31/-056 від 28.12.2006 р.). Рекомендації щодо регулюючої функції оподаткування стосовно сфери послуг з урахуванням зарубіжного досвіду можуть бути використані у процесі адаптації законодавства України до законодавства Європейського союзу Державним департаментом з питань адаптації законодавства Міністерства Юстиції України (довідка № 80-261-07 від 05.06.2007 р.).
Результати дисертаційної роботи використовуються в навчальному процесі Херсонського національного технічного університету під час викладання дисциплін: «Податкова система», «Податковий менеджмент», «Фінанси малих підприємств» (довідка № 71 від 26.09.2007 р., довідка № 53 від 26.09.2007 р.).
Особистий внесок здобувача. Теоретичні розробки, висновки і пропозиції, що містяться в роботі, одержані автором самостійно на основі всебічного вивчення, аналізу й узагальнення теоретичного та практичного матеріалу, а також шляхом дослідження ефективності оподаткування на підприємствах сфери послуг, у банківських установах та в діяльності фізичних осіб – суб’єктів сфери послуг.
Апробація результатів дисертації. Основні положення і результати дисертаційного дослідження доповідалися, обговорювалися й отримали позитивну оцінку на таких наукових та науково-практичних конференціях: Міжнародна наукова конференція «Проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу, контролю та аудиту у сфері надання послуг» (м. Тернопіль, ТДЕУ, 23 лютого 2006 р.); міжвузівська науково-практична конференція «Забезпечення ресурсами малого і середнього бізнесу» (м. Херсон, Херсонський економічно-правовий інститут, 21– 22 березня 2006 р.); Четверта міжнародна науково-практична конференція молодих вчених «Економічний і соціальний розвиток України у ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації» (м. Тернопіль, ТНЕУ, 14 лютого 2007 р.); Наукова конференція професорсько-викладацького складу «Економічні, правові, інформаційні та гуманітарні проблеми розвитку України в постстабілізаційний період» (м. Тернопіль, ТНЕУ, 18 квітня 2007 р.); П’ята міжнародна науково-практична конференція «Економічний, соціальний і екологічний простір українського Причорномор’я в умовах глобалізації» (м. Феодосія, 25 – 28 вересня 2007 р.); Всеукраїнська науково-практична конференція «Звітність підприємств як основа прийняття управлінських рішень» (м. Дніпропетровськ, 28 листопада 2007 р.).
Публікації. Отримані результати дослідження опубліковано у 10 наукових працях загальним обсягом 2,76 друк. арк. У фахових наукових виданнях опубліковано 6 статей загальним обсягом 1,97 друк. арк., 1,81 друк. арк. з яких належать автору особисто.
Структура та обсяг дисертаційної роботи. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. Загальний обсяг роботи становить 188 сторінок основного тексту. В дисертації вміщено 63 таблиці, 27 рисунків. Список використаних джерел налічує 146 найменувань.
Список литературы ВИСНОВКИ


У дисертаційній роботі виконано важливе науково-практичне завдання щодо підвищення ефективності діяльності суб’єктів сфери послуг через механізм податкового регулювання, проведено аналіз існуючих систем оподаткування та виявлено їхній вплив на економічний розвиток суб’єктів господарювання, досліджено податкове навантаження суб’єктів сфери послуг – фізичних і юридичних осіб, зроблено порівняння вітчизняного та зарубіжного досвіду щодо оподаткування діяльності у цій сфері. Дослідження бази і рівня оподаткування сфери послуг дало змогу зробити такі висновки:
1. В умовах соціальної спрямованості розвитку ринкової економіки сфера послуг відіграє провідну роль у створенні ефективного соціально-економічного середовища. Проаналізувавши показники прискореного розвитку надання послуг, можна вести мову про постійне збільшення попиту на послуги з боку суб’єктів господарювання і населення. Виробництво й доставка до виробника товарів також тісно пов’язані з наданням супроводжувальних послуг. Через надання й отримання послуг реалізуються не тільки економічні, а й соціальні потреби населення. Розвиток суспільства передбачає подальше збільшення номенклатури послуг.
Останнім часом в Україні спостерігається перевищення темпів зростання надання послуг над темпами зростання виробництва товарів, постійно збільшується кількість підприємств, що надають послуги. З урахуванням подальшої інтеграції і глобалізації економіки простежується збільшення обсягів іноземних інвестицій безпосередньо у сферу послуг. На фоні постійного зростання економічних показників діяльності суб’єктів сфери послуг потрібно вказати на прогресивний характер розвитку цих галузей економіки.
2. Необхідність проведення аналізу ефективності оподаткування сфери послуг окремо від товарного виробництва зумовлена значним зростанням обсягів надання послуг. При оподаткуванні сфери послуг використовуються підходи, методи і важелі, початкове призначення яких спрямоване на оподаткування товарного (матеріального) виробництва. Проте власне економічна сутність діяльності у сфері послуг є дуже відмінною від виробництва товарів. Сфера послуг сама по собі охоплює безліч економічних видів діяльності, які істотно відрізняються один від одного за показниками матеріаломісткості, трудомісткості, доданої вартості, прибутковості та ін., що передбачає різні результати оподаткування при використанні одних і тих самих податкових важелів. Це впливає як на наповнюваність бюджетів, так і на економічну діяльність суб'єктів на мікрорівні. Тому дослідження ефективності оподаткування у галузевому розрізі – необхідна умова подальшого зростання його продуктивності.
Особливість оподаткування діяльності у сфері послуг полягає у наявності великої кількості суб’єктів малого бізнесу майже у всіх видах економічної діяльності, що належать до цієї сфери (крім фінансових послуг). Згідно з нормами вітчизняного законодавства оподаткування таких суб’єктів може здійснюватися за двома різними схемами: загальною та спрощеною системами оподаткування. Таким чином, юридичні і фізичні особи, які працюють у сфері послуг, мають право, якщо це не суперечить нормам законодавства, використовувати будь-яку з моделей оподаткування. Пріоритетність вибору тієї чи іншої системи оподаткування залежить від відповідного розміру податкового навантаження, що виникає при застосуванні однієї із систем.
3. Оцінювання фіскальної доцільності та регулятивної спроможності спрощеної й загальної систем оподаткування щодо різних видів економічної діяльності можливе тільки через використання відносного показника ефективності їхнього впливу. Запропоновано застосовувати коефіцієнт податкового навантаження, розрахунок якого проводиться за європейською методикою, тобто як відношення всіх податків і зборів до бюджетів та позабюджетних фондів юридичної або фізичної особи до доданої вартості, виробленої такою особою. Особливість запропонованої методики, на відміну від європейської, полягає у вилученні з податкових зобов’язань юридичної особи сум податку з доходів фізичних осіб та утримань із заробітної плати, за якими така особа не є платником, а вважається винятково податковим агентом.
4. За допомогою запропонованої методики проведено аналіз податкового навантаження і рівня оподаткування діяльності юридичних та фізичних осіб, які надають транспортні послуги. За результатами дослідження виявлено більший вплив регулюючої функції податків при застосуванні спрощеної системи оподаткування стосовно суб’єктів транспортних послуг. Особливо це стосується юридичних осіб, які можуть сплачувати єдиний податок за ставкою 10%. При використанні цієї ставки рівень оподаткування майже вдвічі менший, ніж при застосуванні загальної системи оподаткування або 6%-ої ставки єдиного податку. Це пояснюється значною перевагою податку на додану вартість у структурі обов’язкових платежів юридичних осіб. У разі застосування спрощеної системи оподаткування фізичними особами податкове навантаження також буде вдвічі меншим, ніж при сплаті податків за загальною системою.
5. Аналіз оподаткування єдиним податком торговельних підприємств показує втрату ними від 5% до 50% чистого прибутку порівняно з використанням загальної системи оподаткування, що зумовлено відносно невисоким рівнем доданої вартості (торговельної надбавки) і великими обсягами реалізації. З урахуванням того, що у структурі загальних податкових зобов’язань при застосуванні спрощеної системи оподаткування провідне місце займає єдиний податок, який розраховується як відсоток з обороту, податкове навантаження є набагато більшим, ніж при застосуванні загальної системи оподаткування.
6. Для громадського харчування згідно зі специфікою галузі, де поєднуються виробництво і продаж продукції, та високою рентабельністю порівняно з торгівлею більш вигідна спрощена система. Однак слід врахувати обмеження щодо переходу на спрощену систему оподаткування фізичних осіб стосовно торгівлі лікеро-горілчаними і тютюновими виробами, тобто при здійсненні діяльності у більш рентабельних сферах (ресторани й бари) суб’єкт господарювання не має права переходу на єдиний податок. З іншого боку, при застосуванні загальної системи оподаткування податкове навантаження зростає до 20 – 25%, що для фізичних осіб є доволі значним тягарем.
7. Оподаткування банківських послуг суттєво відрізняється від усіх інших видів економічної діяльності сфери послуг. По-перше, банки мають право сплачувати податки тільки згідно із загальною системою оподаткування, а по-друге, при проведенні розрахунку податкового навантаження виникає проблема визначення доданої вартості, що є доволі складним завданням через специфіку формування прибутку та порядку надання фінансових послуг. Запропоновано визначати додану вартість у банківській діяльності як операційний дохід, що охоплює: чистий процентний дохід, чистий комісійний дохід, дохід у вигляді дивідендів, дохід від участі в капіталі та інші доходи. Завдяки визначенню елементів доданої вартості у банківській діяльності й загальної суми податкових зобов’язань у дисертації було отримано найнижчий показник податкового навантаження порівняно з іншими видами послуг. Розмір податкового навантаження становить 7% – 20%. Тоді як мінімальне податкове навантаження на торговельні підприємства дорівнює 37%, середнє по економіці – 34,29%.
8. Податкове навантаження у сфері послуг має значне відхилення від аналогічного показника по економіці загалом й істотно варіюється залежно від виду діяльності, навіть за умови використання однієї системи оподаткування. Завдання спрощеної системи оподаткування – мінімізувати податкове навантаження на суб’єкти малого бізнесу для стимулювання їхнього розвитку, не завжди виконується. Залежність розміру податкового навантаження від виду економічної діяльності спричиняє «вимивання» значної кількості грошових коштів у одних суб’єктів і необґрунтованого пільгового оподаткування інших. Водночас, існування різниці між податковим та бухгалтерським обліком призводить до приховування частини прибутку від оподаткування у фінансових установах.
9. Дослідження оподаткування сфери послуг за кордоном показало відсутність галузевого розрізу в оподаткуванні. Однак останнім часом дедалі більше уваги приділяється саме оподаткуванню послуг з огляду на постійно зростаючі обсяги їхнього надання. Так, деякі податки, закони щодо яких спочатку були ухвалені для оподаткування товарів, поступово трансформуються в податки, які мають об’єктом оподаткування послуги. Податкові пільги щодо малого бізнесу в країнах Заходу спрямовуються на створення умов для інвестування малих підприємств, їхню реструктуризацію та розвиток. Застосовується не просто зниження ставок податків для малого бізнесу, а зменшення податкового тиску саме на той капітал, який використовується в інвестиційній та інноваційній діяльності. Тому такий досвід варто впровадити щодо вітчизняного оподаткування сфери послуг. Особливої уваги заслуговує досвід Росії у застосуванні регресивної ставки соціального податку, який має на меті виведення з «тіні» реальних доходів громадян.
10. Вітчизняна практика оподаткування малого бізнесу показала, що податкове навантаження переважно зростає при застосуванні юридичними особами спрощеної системи оподаткування і тому можливості інвестування коштів у розширення діяльності обмежуються через існування граничного розміру річного обороту коштів в 1 млн. грн. Запропоновано диференціювання ставок єдиного податку для юридичних осіб згідно з видом їхньої економічної діяльності при одночасному розширенні обсягів надання послуг. Так, для транспортних підприємств на нашу думку необхідно підвищити ставку єдиного податку до 10,5% з обороту при отриманні валового річного доходу в межах від 1 до 3 млн. грн. з урахуванням окремої сплати ними ПДВ. Для торговельних підприємств ставка має дорівнювати 0,6%, для підприємств громадського харчування – 1%. Такий підхід дасть змогу реалізуватися основній функції спрощеного оподаткування – мінімізації податкового тиску на мале та середнє підприємництво для подальшого його розвитку з одночасним розширенням бази оподаткування, що має позитивно відобразитися на доходах місцевих бюджетів.
11. Запропоновано застосовувати методику виявлення можливих порушень податкового законодавства на основі здійснення непрямих методів перевірки розміру отриманих доходів. З метою підвищення ефективності податкового контролю як складового етапу податкового адміністрування запропоновано складати графік податкових перевірок з урахуванням переліку платників податків, витрати яких регулярно перевищують отримані доходи. Застосування таких методів допоможе перемістити навантаження податкових перевірок із законослухняних платників податків на тих суб’єктів господарювання, які порушують податкову дисципліну.



СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


1. Агабабьян Э.М. Экономические основы воспроизводства нематериальных благ при социализме / Э.М. Агабабьян. – М. : Прогресс, 1983. – 272 с.
2. Альбенов А.У. Экономика коммерческого предприятия / А.У. Альбенов, С.А. Согомонян. – Ростов н/Д : Феникс, 2002. – 411 с.
3. Амоша О. До питання про оцінку рівня податків в Україні / О. Амоша, В. Вишневський // Економіка України. – 2003. – №2. – С.48–56.
4. Анализ и планирование налоговых поступлений: теория и практика / А.Б. Паскачев, Ф.К. Садыгов, В.И. Мишин, Р.А. Саакян. – М. : Издательство економико–правовой литературы, 2004. – 232 с.
5. Андрущенко В.Л. Податкові системи зарубіжних країн / В.Л. Андрущенко, О.Д. Данілов – К : Видавничий дім „Комп’ютерпрес”, – 2004. – 240 с.
6. Андрущенко В.Л. Фіскальне адміністрування як наука і мистецтво / В.Л. Андрущенко // Фінанси України. – 2003. – №6. – С. 27 – 25.
7. Афанасьєва Л. До визначення однорідності регіонів України за рівнем економічного розвитку / Л. Афанасьєва, Н. Лисак // Економіст. – 2003. – №2. – С. 30 – 32.
8. Бланк И.А. Торговый менеджмент / И.А. Бланк. – К. : Украин.–Фин. ин–т менеджмента и бизнеса, 1997. – 408 с.
9. Бланк И.А. Управление прибылью предприятия / И.А. Бланк. – К. : Ника–Центр, 1998. – 544 с.
10. Борщевський П.П. Податкове стимулювання розвитку харчової промисловості // Роль фінансово – кредитної системи у стимулюванні економічного зростання в Україні : (зб. наук. пр.) : статті / П.П. Борщевський, Л.В. Дейнеко. – Луцьк: Вежа, 1999. – С.266 – 268
11. Браславець О.Ю. Фінансові інтереси суб’єктів господарювання та оптимізація податкових платежів / О.Ю. Браславець // Актуальні проблеми економіки. – 2001. – №9–10. – С.24–26.
12. Варналій З.С. Мале підприємництво: основи теорії і практики / З.С. Варналій. – К. : Т–во „Знання”, КОО, 2001. – 199 с.
13. Васєчко О. Концептуальні підходи до формування статистики виробництва товарів та послуг у рамках системи статистики підприємств / О. Васєчко, І. Каоачова // Економіка України. – 2003. – №2. – С. 23 – 31.
14. Василик О.Д. Податкова політика як складова фінансової політики держави // Проблеми та шляхи розвитку податкової системи України : (матеріали наук.–практ. конференції) : статті / О.Д. Василик. – Ірпінь: Український фін.–екон. ін–т, 1998. – С. 11–12.
15. Василькова Т.В. Удосконалення планування податкових платежів / Т.В. Василькова // Фінанси України. – 2003. – №6. – С.36–39.
16. Ващенко Н.В. Податкові механізми підвищення ефективності торгівельного підприємства : дис. … канд. ек. наук : 08.07.05 / Ващенко Н.В. – Д., 2004. – 166 с.
17. Вишневский В.П. Уход от уплаты налогов: теория и практика : монография / В.П. Вишневский, А.С. Веткин. – Донецк : НАН Украины. Ин–т экономики промышленности, 2003. – 365 с.
18. Вишневський В.Р. До питання про ідею єдиного податку / В.Р. Вишневський // Фінанси України. – 2000. – №7. – С.11 – 17.
19. Вітлінський В.В. Економічний ризик і методи його вимірювання / В.В. Вітлінський, С.І. Наконечний, О.Д. Шарапов – К. : ІЗМН, 1996. – 400 с.
20. Воронкова О.М. Податкове регулювання економічних процесів / О.М. Воронкова // Фінанси України. – 2003. – №6. – с. 40 – 46.
21. Галимзянов Р.Ф. Управление налогами на предприятии / Р.Ф. Галимзянов. – Уфа: Эксперт, 2001. – 240 с.
22. Герасименко О.В. Проблеми структурно–функціональної організації та управління національним ринком товарів і послуг / О.В. Герасименко, О.А. Корольов, В.Л. Рабчук. – К. : Київський національний торговельно–економічний ун–т, 2002. – 271 с.
23. Гладка Н.О. Проблеми оподаткування малого бізнесу // Забезпечення ресурсами малого і середнього бізнесу в Україні : (труди міжвузівської науково-практичної конференції) : статті / Н.О. Гладка. – Херсон: ВАТ „Херсонська міська друкарня”, 2006. – С.72 – 82.
24. Григор’єва Т.В. Економіко–математичне моделювання структури малого бізнесу сфери послуг на регіональному рівні / Т.В. Григор’єва, І.С. Ткаченко. – Т.: Економічна думка, 1999. – 151 с.
25. Данилишин Б.М. Сфера та ринок послуг у контексті соціальної модифікації суспільства: Монографія / Б.М. Данилишин, В.І. Куценко, Я.В. Остафійчук. – К. : ЗАТ „Нічлава”, 2005. – 328 с.
26. Декрет КМУ „Про прибутковий податок з громадян” №13–92 від 26.12.92 р. // Збірник систематизованого законодавства “Настільна книга платників податків” – ІІ. – 2002. – №38/1–2 (505). – С. 114–127
27. Дмитрієва О.А. Напрями удосконалення системи державного регулювання ринку фінансових послуг // Теорії мікро–макроекономіки : (зб. наук. пр.) : статті / О.А. Дмитрієва. – К. : Видавничо–поліграфічний центр Академії муніципального управління, 2006. – С. 116 – 120.
28. Долинчук С. Латвія: особливості ведення бізнесу / С. Долинчук // OFFSHORE journal. – 2003. – № 9–10. – С. 43
29. Дуканич Л.В. Налоги и налогообложение / Л.В. Дуканич. – Ростов н/Д : Феникс, 2000. – 416 с.
30. Дюмулен И.И. Международная торговля услугами / И.И. Дюмулен. – М. : Экономика, 2003. – 314 с.
31. Дьяковський Д.А. Оподаткування доданої вартості в Україні : автореф. дис. На здобуття наук. ступеня канд. ек. наук : спец. 08.04.01 «Фінанси, грошовий обіг і кредит»/ Дьяковський Д.А. – Ірпінь, 2004. – 18 с.
32. Дьякон Ю. Г. Оподаткування суб’єктів малого підприємництва за спрощеною системою : дис. ... канд. ек. наук : 08.04.01 / Дьякон Ю. Г. – К., 2002. – 224 с.
33. Євдокимова І.М. Сфера послуг за сучасних умов: аналіз і прогнозування / І.М. Євдокимова. – К. : Науково–дослідний економічний ін–т., 1995. – 156 с.
34. Єдін О. Економіко–технологічні підйоми підвищення ефективності роботи транспортного комплексу держави / О. Єдін, В. Гурнак // Економіка України. – 2005. – № 4. – С. 96
35. Журавская И. Налоговое администрирование: еще новое, но уже привычное / И. Журавская // Бухгалтерия. – 2002. – №16/1. – С. 6–7.
36. Зайнашева З. Совершенствование территориального управления сферой услуг / З. Зайнашева // Проблемы теории и практики управления. – 2004. – №4. – С. 51 – 55.
37. Закон України “Про патентування деяких видів підприємницької діяльності” №98/96–ВР від 23.08.1996 [Електронний ресурс]. – К. : СD–вид–во «Інфодиск», 2007. – 1 електрон. опт. диск (CD–ROM) : кольор. ; 12 см. – (Законодавство України). – Систем. вимоги: Pentium–266 ; 32 Mb RAM ; CD–ROM Windows 98/2000/NT/XP. – Назва з титул. екрану.
38. Закон України „Про оподаткування прибутку підприємств” №283/97–ВР від 22.05.1997 [Електронний ресурс]. – К. : СD–вид–во «Інфодиск», 2007. – 1 електрон. опт. диск (CD–ROM) : кольор. ; 12 см. – (Законодавство України). – Систем. вимоги: Pentium–266 ; 32 Mb RAM ; CD–ROM Windows 98/2000/NT/XP. – Назва з титул. екрану.
39. Закон України „Про плату за землю” № 378/96–ВР від 19.09.1996 [Електронний ресурс]. – К. : СD–вид–во «Інфодиск», 2007. – 1 електрон. опт. диск (CD–ROM) : кольор. ; 12 см. – (Законодавство України). – Систем. вимоги: Pentium–266 ; 32 Mb RAM ; CD–ROM Windows 98/2000/NT/XP. – Назва з титул. екрану.
40. Закон України „Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів” № 1963 – ХІІ від 11.12.1991 [Електронний ресурс]. – К. : СD–вид–во «Інфодиск», 2007. – 1 електрон. опт. диск (CD–ROM) : кольор. ; 12 см. – (Законодавство України). – Систем. вимоги: Pentium–266 ; 32 Mb RAM ; CD–ROM Windows 98/2000/NT/XP. – Назва з титул. екрану.
41. Закон України „Про податок з доходів фізичних осіб” №889 від 22.05.2003 [Електронний ресурс]. – К. : СD–вид–во «Інфодиск», 2007. – 1 електрон. опт. диск (CD–ROM) : кольор. ; 12 см. – (Законодавство України). – Систем. вимоги: Pentium–266 ; 32 Mb RAM ; CD–ROM Windows 98/2000/NT/XP. – Назва з титул. екрану.
42. Закон України „Про податок на додану вартість” №168/97– ВР від 3.04.1997 [Електронний ресурс]. – К. : СD–вид–во «Інфодиск», 2007. – 1 електрон. опт. диск (CD–ROM) : кольор. ; 12 см. – (Законодавство України). – Систем. вимоги: Pentium–266 ; 32 Mb RAM ; CD–ROM Windows 98/2000/NT/XP. – Назва з титул. екрану.
43. Закон України „Про систему оподаткування” № 77/97– ВР від 18.02.1997 [Електронний ресурс]. – К. : СD–вид–во «Інфодиск», 2007. – 1 електрон. опт. диск (CD–ROM) : кольор. ; 12 см. – (Законодавство України). – Систем. вимоги: Pentium–266 ; 32 Mb RAM ; CD–ROM Windows 98/2000/NT/XP. – Назва з титул. екрану.
44. Закон України „Про ставки акцизного збору і ввізного мита на спирт етиловий та алкогольні напої” – №178/96 від 07.05.1996 [Електронний ресурс]. – К. : СD–вид–во «Інфодиск», 2007. – 1 електрон. опт. диск (CD–ROM) : кольор. ; 12 см. – (Законодавство України). – Систем. вимоги: Pentium–266 ; 32 Mb RAM ; CD–ROM Windows 98/2000/NT/XP. – Назва з титул. екрану.
45. Закон України „Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг” № 2664–ІІІ від 12.07.2001 [Електронний ресурс]. – К. : СD–вид–во «Інфодиск», 2007. – 1 електрон. опт. диск (CD–ROM) : кольор. ; 12 см. – (Законодавство України). – Систем. вимоги: Pentium–266 ; 32 Mb RAM ; CD–ROM Windows 98/2000/NT/XP. – Назва з титул. екрану.
46. Звіт про проведену роботу Державної податкової адміністрації України [Електронний ресурс] : за даними Департаменту економічного аналізу / Офіційний сайт Державної податкової адміністрації України. – Режим доступу до джерела: http://www.sta.gov.ua/ news. php 3? 7437
47. Иванов Ю. Сравнительный анализ целесообразности работы по альтернативным способам налогообложения / Ю. Иванов // Бухгалтерия. – 2001. – №38. – С. 197–208
48. Ігнатишин М. Особливості організації системи оподаткування та методи оптимізації податкового навантаження в малому підприємництві / М. Ігнатишин, В. Папп // Економіст. – 2003. – №5. – С.90–92.
49. Інформація про надходження платежів до Державного бюджету України у розрізі видів економічної діяльності [Електронний ресурс] : за даними Департаменту економічного аналізу / Офіційний сайт Державної податкової адміністрації України. – Режим доступу до джерела: http://www.sta.gov.ua/ zakon. php 3? 595
50. Калайтан Т.В. Облік і аналіз фінансових результатів в управлінні діяльністю підприємств громадського харчування: дис. ... канд. ек. наук: 08.06.04 / Калайтан Т.В. – Л., 2004. – 194 с.
51. Каламбет С. Податковий потенціал: теорія, практика, управління / С. Каламбет. – Д.: Наука і освіта, 2001. – 303 с.
52. Карпов Л.М. Проблематика податкових ризиків в діяльності підприємств корпоративного сектора // Теорії мікро–макроекономіки: (зб. наук. пр.) : статті / Л.М. Карпов. – К.: Видавничо–поліграфічний центр Академії муніципального управління, 2006. – С. 145 – 148.
53. Кендрік Дж. Совокупный капитал США и его формирование / Дж. Кендрік. – М.: Прогресс, 1978. – 275 с.
54. Козак В.Е. Непроизводственная сфера: вопросы теории / В.Е. Козак – К.: Вища школа, 1979. – 312 с.
55. Комаха А. Банки, которые лопнут / А. Комаха // Бизнес. – 2005. – №31 (654). – С. 35 – 37.
56. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. – М.: Ростинтэпр, 1996. – 704 с.
57. Кравцов О.О. Оподаткування доходів фізичних осіб та його вплив на стабілізацію фінансової системи України / О.О. Кравцов // Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. – 2006. – №83. – С. 63 – 65.
58. Крамаренко В. К вопросу о критериях определения сферы услуг / В. Крамаренко. – К.: Вища школа, 1990. – 98 с. – (Развитие непроизводственной сферы в новых условиях хозяйствования).
59. Крамаренко В. Роль социально–культурной сферы в экономической структуре социализма (на примере ПНР и СССР) / В. Крамаренко, Я. Клисински, В. Паламарчук. – Катовице, 1988. – 226 с.
60. Крамаренко В. Сфера услуг в системе общественного воспроизводства / В. Крамаренко. – Катовице, 1989. – 221 с.
61. Крамаренко В.И. Экономика и менеджмент сферы услуг: (вопросы теории и методологии) / В.И. Крамаренко. – Симферополь: Таврида, 1997. – 206 с. – (Труды / Крымский медицинский ин–т им. С.И. Георгиевуского)
62. Крисоватий А.І. Податки і фіскальна політика : навч. посібник / А.І. Крисоватий, А.І. Луцик. – Тернопіль: Карт–бланш, 2003. – 312 с.
63. Крисоватий А.І. Теоретико–організаційні домінанти та практика реалізації податкової політики в Україні: монографія / А.І. Крисоватий. – Тернопіль: Карт–бланш, 2005. – 371 с.
64. Куканова А.М. Розвиток сфери послуг і особливості її становлення у транзитивній вітчизняній економіці / А.М. Куканова // Формування ринкових відносин в Україні. – 2004. – №1. – с. 68 – 70.
65. Курс экономики: учебник / [А.А. Благодатин, О.В. Грядовая, Э.С. Загашвили, С.И. Капитаненко, И.В. Кулюкина и др.] ; под ред. Б.А. Райзберга. – [3–е изд.]. – М.: ИНФРА, 2000. – 716 с.
66. Куценко В.І. Соціальна держава (проблеми теорії, методології, практики): монографія / В.І. Куценко, В.П. Удовиченко, Я.В. Остафійчук. – К.: Заповіт, 2003. – 227 с.
67. Куценко В.І. Соціально–економічний розвиток України: європейський вибір / В.І. Куценко // Вісник академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України. – 2004. – №2. – с. 67–71
68. Лазебник Л.Л. Економічні умови функціонування системи непрямого оподаткування в Європейському союзі / Л.Л. Лазебник // Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. – 2006. – №83. – С. 10 – 12.
69. Лігоненко Л.О. Державне регулювання розвитку внутрішньої торгівлі: сучасний стан та напрямки удосконалення / Л.О. Лігоненко // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – №1 – С.52–57.
70. Макаренко М. Оцінка податкового навантаження залізничного транспорту / М. Макаренко // Економіст. – 2004. – №1 – С. 42–44.
71. Макконнелл К. Экономикс: принципы, проблемы и политика / К. Макконнелл, С. Брю – М.: Республика, 1992. – 785 с.
72. Маркс К., Энгельс Ф. Сочинения / К. Маркс, Ф. Энгельс. – М.: Госполитиздат, 1955. – 615 с. – (Сочинения ; т.7).
73. Медведев В.А. Общественное производство и сфера услуг / В.А. Медведев – М.: Прогресс, 1968. – 208 с.
74. Мельник А.Ф. Організаційні та економічні аспекти розвитку малого біз-несу в сфері послуг / А.Ф. Мельник, А.Ю. Васіна – Тернопіль: Збруч, 1997. – 185 с.
75. Мельник А.Ф. Організаційно–економічний механізм розвитку територі-ального комплексу послуг / А.Ф. Мельник. – Тернопіль: Збруч, 1997. – 252 с.
76. Мельник Д.Ю. Налоговый менеджмент / Д.Ю. Мельник. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 352 с.
77. Милль Дж.С. Основы политической экономии / Дж.С. Милль – М.: Прогресс, 1980. – 495 с. – ( т.1).
78. Музиченко С.А. Становлення системи оподаткування малого бізнесу в Україні / С.А. Музиченко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2004. – №9. – С. 99–107
79. Нікитенко Д.В. Податкове стимулювання малого та середнього підприємництва / Д.В. Нікитенко // Фінанси України. – 2005. – №3. – С. 48–56.
80. Новосад Л.Я. Фіскально–бюджетні домінанти функціонування держави / Л.Я. Новосад //Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. – 2006. – №83. – С. 19 – 20.
81. Онишко С.В. Підвищення рівня адміністрування податку на прибуток / С.В. Онишко // Фінанси України. – 2003. – №6. – С. 47 – 50.
82. Онищенко В.А. Удосконалення процесів підготовки до проведення податкової перевірки / В.А. Онищенко // Фінанси України. – 2003. – №6. – С. 14–21.
83. Оподаткування фінансових установ : [навчальний посібник] / О.Д. Данілов, В.П. Ходаківська, Л.А. Клюско, Б.М. Горбанський. – Ірпінь : Академія ДПС України, 2002. – 268 с.
84. Орлова А. Налоговое законодательство о развитии предпринимательства / А. Орлова // Налоговый курьер. – 2003. – №25–26. – С.15–17.
85. Орлова В. Особливості впливу податків на ефективність господарювання підприємств торгівлі / В. Орлова // Схід. – 2003. – №8. – С.11–14.
86. Основні макроекономічні показники розвитку країни та виконання бюджетних призначень органами державної податкової служби [Електронний ресурс] : за даними Департаменту економічного аналізу / Офіційний сайт Державної податкової адміністрації України. – Режим доступу до джерела: http://www.sta.gov.ua/ page. php 3? p 9–654
87. Офіційна звітність відкритих акціонерних товариств [Електронний ресурс] : Емітенти. – Режим доступу до джерела: http:// istock..com.ua/ search
88. Папаіка О.О. Реформування податкової системи України / О.О. Папаіка // Фінанси України. – 2000. – №8. – С.33.
89. Пеньков Б. Оптимизация налоговой системы / Б. Пеньков // Экономист. – 2000. – №5. – С.33 – 38.
90. Попович В.М. Реформування податкової системи – підґрунтя до зміцнення дохідної частини держбюджету / В.М. Попович // Фінанси України. – 2003. – №6. – с. 22 – 26.
91. Про внутрішнє і зовнішнє становище України у 2003 році: Статистичні таблиці з послання президента України до Верховної ради України // Ukrainian journal „Економіст. – 2004. – №7 (213). – С. 3 – 82
92. Регулювання ринків товарів і послуг на засадах норм і принципів системи ГАТТ/СОТ / [С.Г. Осика, В.Т. Пятницький, О.В. Оніщук, А.С. Осика, О.В. Штефанюк]. – К.: УАЗТ, 2000. – 336 с.
93. Рейтинг банків за рівнем податкового навантаження податку на прибуток за 2005-2006 роки [Електронний ресурс] : за даними Департаменту контролю за фінансовими установами та операціями у ЗЕД / Офіційний сайт Державної податкової адміністрації України. – Режим доступу до джерела: http://www.sta.gov.ua/ page. php 3? p 9–118
94. Рожкова Е.М. Деякі аспекти дослідження оподаткування та обліку малого бізнесу // Теорії мікро–макроекономіки : (зб. наук. пр.) : статті / Е.М. Рожкова. – К.: Видавничо–поліграфічний центр Академії муніципального управління. – 2006. – С. 250 – 253.
95. Розвиток системи податків як основи зміцнення державних фінансів /[ Т.І. Єфименко, А.М. Соколовська, В.П. Вишневський, Шабліста Л.М. та ін.]. – К.: НДФІ, 2004. – 308 с.
96. Романюк М.В. Оподаткування банківської діяльності / М.В. Романюк // Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. – 2006. – №83. – С. 6 – 8.
97. Россинский М.Б. Сфера услуг в экономике развитого социализма / М.Б. Россинский – Саратов, 1976. – 128 с.
98. Рымарюк А. Изменения в налогообложении прибыли предприятий / А. Рымарюк, Ю. Лысенко // Экономика Украины. – 2002. – №11. – С.18–21.
99. Савченко А. Налог на прибыль предприятий как инструмент инвестиционной политики государства / А. Савченко, Н. Москалюк // Экономика Украины. – 2003. – №3. – С.28–29.
100. Саливон С. Бедные люди / С. Саливон // Бизнес. – 2005. – №26 (649). – С. 39.
101. Саливон С. Крестовый поход / С. Саливон // Бизнес. – 2005. – №13 (636). – С. 74 – 75.
102. Саливон С. Надёжно, как в банке / С. Саливон // Бизнес. – 2005. – №45 (668). – С. 54.
103. Саливон С. Рикошет / С. Саливон // Бизнес. – 2005. – №35 (658). – С. 50 – 52.
104. Сидорова А.В. Экономико–статистические методы в управлении сферой услуг / А.В. Сидорова. – Донецк: ДонНУ, 2002. – 240 с.
105. Сидорович О.Ю. Оподаткування доходів фізичних осіб: фіскальні пріоритети та асиметрії вибору в персональному податковому менеджменті: Автореф. дис. канд. ек. наук: 08.04.01 «Фінанси, грошовий обіг і кредит» / О.Ю. Сидорович. – Тернопіль, 2006. – 20 с.
106. Система податкових пільг в Україні у контексті європейського досвіду / [А.М. Соколовська, Т.І. Єфименко, І.О. Луніна, Р.Л. Балакін, В.І. Зятковський та ін.]. – К.: НДФІ, 2006. – 320 с.
107. Скрипнюк О.В. Соціальна, правова держава в Україні: проблеми теорії і практики / О.В. Скрипнюк. – К.: Вища школа, 2000. – 428 с.
108. Смаглій П.А. Стратегія регулювання розвитку підприємств транспортних систем: дис. … канд. ек. Наук : 08.02.03 / Смаглій П.А. – Х., 2003. – 172 с.
109. Социально–экономические проблемы развития сферы услуг в СССР. / [под ред. Э.М. Агабабьяна]. – М.: Прогресс, 1976. – 216 с.
110. Спіріна О.М. Визначення податкового навантаження у процесі адаптації до європейських стандартів // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : (матеріали четвертої Міжнародної науково–практичної конференції молодих вчених) : тези / Оксана Михайлівна Спіріна. – Тернопіль: Економічна думка, 2007. – С. 272–274
111. Спіріна О.М. Оподаткування банків як суб’єктів сфери послуг // Теорії мікро–макроекономіки : (зб. наук. пр.) : статті / Оксана Михайлівна Спіріна. – К.: Видавничо–поліграфічний центр Академії муніципального управління. – 2006. – С. 160 – 163.
112. Спіріна О.М. Оподаткування діяльності суб’єктів сфери послуг // Економіка: проблеми теорії та практики : (зб. наук. пр.) : статті / Оксана Михайлівна Спіріна. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2007. – Т. 3, Випуск 233 – С. 624 – 628.
113. Спіріна О.М. Оподаткування суб’єктів малого бізнесу у торгівельній сфері // Забезпечення ресурсами малого і середнього бізнесу в Україні : (міжвузівська науково–практична конференція) : труди / Оксана Михайлівна Спіріна. – Херсон: ВАТ «Херсонська міська друкарня», 2006. – С.119–123.
114. Спіріна О.М. Оподаткування сфери послуг у зарубіжних країнах // Экономические инновации : (сборник научных работ) : статьи / Оксана Михайлівна Спіріна. – Одесса: Институт проблем рынка и экономико–экологических исследований НАН Украины, 2007. – Выпуск 27. – 360 с.
115. Спіріна О.М. Оподаткування фінансових послуг // Економічні правові, інформаційні та гуманітарні проблеми розвитку України в постстабілізаційний період : (матеріали наукової конференції професорсько–викладацького складу) : тези / Оксана Михайлівна Спіріна. – Тернопіль: Тернопільський національний економічний університет, 2007. – С. 171–173.
116. Спіріна О.М. Особливості спрощеного оподаткування діяльності фізичних і юридичних осіб – суб’єктів сфери послуг // Таврійський науковий вісник : (збірник наукових праць ХДАУ) : статті / Оксана Михайлівна Спіріна. – Херсон: Айлант, 2007. – Випуск 55. – С. 272 – 276.
117. Спіріна О.М. Податкове навантаження на торгівельні підприємства / Оксана Михайлівна Спіріна // Вісник Львівської державної фінансової академії. – 2006. – С.15 – 19.
118. Спіріна О.М. Проблемні аспекти оптимізації оподаткування підприємств сфери послуг / Оксана Михайлівна Спіріна // Економіка і ринок: облік, аналіз, контроль. – Тернопіль, 2007. – Випуск 16. – С 327 – 333.
119. Спирина О.М. Налоговая нагрузка и уровень налогообложения субъектов сферы транспортных услуг/ О. М. Спирина, А.И. Градиль // Бизнес Информ. – 2007. - № 12(2). – С. 59 – 61.
120. Статистичний щорічник України за 2002 рік / Держ. ком. статистики України ; ред. О.Г. Осауленко. – К.: Консультант, 2003. – 605 с.
121. Статистичний щорічник України за 2004 рік / Держ. ком. статистики України ; ред. О.Г. Осауленко. – К.: Консультант, 2005. – 700 с.
122. Статистичний щорічник України за 2005 рік / Держ. ком. статистики України ; ред. О.Г. Осауленко. – К.: Консультант, 2006. – 576 с.
123. Статистичний щорічник України за 2006 рік / Держ. ком. статистики України ; ред. О.Г. Осауленко. – К.: Консультант, 2007. – 546 с.
124. Статистична інформація [Електронний ресурс] : за даними Державного комітету статистики України / Офіційний сайт Державного комітету статистики України. – Режим доступу до джерела: http://www.ukrstat.gov.ua
125. Суторміна В.М. Держава – податки – бізнес / В.М. Суторміна, В.М. Федосов, В.Л. Андрущенко. – К.: Либідь, 1992. – 328 с.
126. Сфера услуг: новая концепция развития/ [В.М. Рутгайзер, Т.И. Корягина, Т.И. Арбузова и др.]. – М. : Экономика, 1990. – 159 с.
127. Тарангул Л.Л. Оцінка податкоспроможності регіону / Л.Л. Тарангул // Фінанси України. – 2003. – №6. – С. 7 – 13.
128. Тыкоцкий Л.И. Производительный труд и услуги. (Вопросы теории) / Л.И. Тыкоцкий – Вильнюс, 1978 – 116 с.
129. Указ Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва» № 246/99 від 27.06.1999 [Електронний ресурс]. – К. : СD–вид–во «Інфодиск», 2007. – 1 електрон. опт. диск (CD–ROM) : кольор. ; 12 см. – (Законодавство України). – Систем. вимоги: Pentium–266 ; 32 Mb RAM ; CD–ROM Windows 98/2000/NT/XP. – Назва з титул. екрану.
130. Україна у цифрах 2005: статистичний довідник / Держ. ком. статистики України ; ред. О.Г. Осауленко. – К.: Консультанат, 2006. – 247 с.
131. Україна у цифрах у 2003 році: короткий статистичний довідник / Держ. ком. статистики України ; ред. О.Г. Осауленко. – К.: Консультанат, 2004. – 272 с.
132. Управление налогообложением прибыли предприятий: учеб. пособие / [Ю.Г. Лысенко, К.Г. Макаров, Д.М. Жерлицин, А.В. Рябцев, П.И.Узбек]. – Донецк: “ООО Юго–Восток, Лтд”, 2003. – 172 с.
133. Федоренко А. Деякі проблеми оподаткування інвестиційних операцій та доходів від інвестиційної діяльності / А. Федоренко // Ринок цінних паперів України. – 2006. – № 3 – 4. – С. 45–54.
134. Федосов В.М. Современный капитализм и налоги / В.М. Федосов – К.: Вища школа, 1987. – 128 с.
135. Финансы, деньги, кредит: учебник / [под ред. О.В. Соколовой]. – М.: Юристъ, 2001. – 784 с.
136. Холодный Г.А. Систематизация видов услуг с точки зрения современной концепции маркетинга / Г.А. Холодный // Економіка розвитку. – 2004. – №1. – С. 23 – 24.
137. Цветкова В. Специальный торговый патент: порядок приобретения, использования и экономическая эффективность применения / В. Цветкова // Вестник налоговой службы Украины. – 2002. – № 4. – С.28–30.
138. Чернецкий Ю. Заметки сурового реалиста / Ю. Чернецкий // Держава. – 2005. – №41 (289). – С. 21–22.
139. Шабліста Л.М. Податки як засіб структурної перебудови економіки / Л.М. Шабліста – К: Либідь, 2000. – 218 с.
140. Шахназаров О. Подготовка программы реформы системы социальной поддержки / О. Шахназаров, В. Сопцов. – М. : Ин–тут экономики переходного периода, 2000. – 89 с.
141. Шкапова О.М. Маркетинг послуг: навч. посібник [для студ. вищих навч. зал.] / О.М. Шкапова – К.: Кондор, 2003. – 304 с.
142. Щедрий П. Перспективи міжнародної інтеграції страхового ринку України в контексті норм СОТ / П. Щедрий // Економіка України. – 2004. – №5. – С. 82 – 89.
143. Юхименко В.К. Про фіктивну варіантність спрощеного оподаткування малих підприємств // Забезпечення ресурсами малого і середнього бізнесу в Україні : (міжвузівська науково-практична конференція) : труди / Володимир Костянтинович Юхименко. – Херсон: ВАТ «Херсонська міська друкарня», 2006. – С.287– 290.
144. Commission Recommendation of 3 April 1996 concerning the definition of small enterprises (96/280/EC). – Режим доступу до джерела: http: //www. europa. eu. Int /scadplus /leg /en /ivb /n2600I. htm,
145. FTA Releases 2004 Survey on State Taxation of Services . – Режим доступу до джерела: http://www. taxadmin. org/fta/ pub/services/services04.html#summary
146. Indian taxation overview: Sense of duty. – Режим доступу до джерела: http://srfpl.com.au /Taxation_Services.htm,
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Скачать бесплатно 20642.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.