У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ДІВЕРСИФІКАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ
Количество страниц 165
ВУЗ НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20644.doc 
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП……………………………………………………………….…………..3
РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи розвитку виробничих систем..…………...11
1.1. Загальні підходи до розвитку виробничих систем…………….…………11
1.2. Зміст процесу управління підприємством на основі методів
стратегічного менеджменту………………………………………………..18
1.3. Аналіз стану проблеми управляння розвитком підприємств
автомобільного транспорту в сучасних умовах…………………………..29
1.4. Існуючі підходи до стратегічного управління…………………………….35
1.5. Висновки по розділу 1 .................................................................................. 56
РОЗДІЛ 2 Методичні основи формування стратегій диверсифікації
діяльності автотранспортного підприємства (АТП) ..……..…58
2.1. Методика проведення дослідження стратегій диверсифікованого
розвитку АТП……………………………………………………………….58
2.2. Теоретичні засади розробки і реалізації стратегії підприємства .……….64
2.3. Обґрунтування факторів впливу на розвиток та формування
критерію ефективності обраних стратегій………………………………...82
2.4. Визначення стратегій диверсифікованого розвитку АТП на
сучасному етапі……………………………………………………………..92
2.5. Висновки по розділу 2 …………………………………………………….100
РОЗДІЛ 3 Обґрунтування стратегій диверсифікації діяльності АТП та
їх експериментальна перевірка….……………………………..101
3.1. Розробка моделі вибору оптимальної стратегій диверсифікованого
розвитку АТП...…………………………………………………………….101
3.2. Визначення ефективності стратегій диверсифікованого розвитку
автотранспортного підприємства …........................................................111
3.3. Експериментальна перевірка стратегічних рішень на реальному
автотранспортному підприємстві………………………………………...118
3.4. Вибір пріоритетів при впровадженні визначених стратегій
диверсифікації діяльності АТП…………………………………………..126
3.5. Висновки по розділу 3…………………………………………………….132
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…….……………………………………………….133
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………...………………………...135
ДОДАТКИ…………………………....………………………………………...144



ВСТУП
Актуальність теми. Високі темпи зростання автомобільного транспорту стали знаковим явищем, а рівень автомобілізації – індикатором рівня розвитку будь-якої країни. Це викликано великим впливом транспорту на економіку, ефективність системи руху товарів, якості життя населення, на рі¬вень соціальної стабільності в суспільстві. Розвиток ринка товарів і послуг, дрібного і середнього бізнесу, розширення сфери роздрібної торгівлі, зрос-тання фермерства в агрокомплексі, наявність значної кількості промислових підприємств, які не мають інших під'їзних шляхів крім автомобільних, об’єктивно збільшують частку безальтернативного застосування автомобіль-ного транспорту.
Перехід економіки України на ринкові умови господарювання і швидка приватизація підприємств істотним чином змінили систему перевізного про-цесу. Сьогодні автотранспортні підприємства працюють в умовах відсутності централізованих замовлень, що викликає визначену нестабільність форму-вання обсягів їх послуг протягом запланованого періоду часу. Результатом є невпевненість підприємств в досягненні позитивних результатів від їх вироб-ничо-господарської діяльності, зростає ризик їх стійкого функціонування на конкурентному ринку.
Швидке формування ринку транспортних послуг, що обумовлює ве-лику ступінь невизначеності роботи автотранспортних підприємств, їх залежність від коли¬вань ринкової ситуації, розвиток підприємництва і конкуренції не дозволя¬ють застосовувати підходи і методи планування, які використовувались при командно-адміністративній економіці. В умовах ринку вони не відповідають реальним умовам. В нинішній ситуації підприємства автомобільного транс¬порту вимушені самі шукати нові шляхи свого розвитку в умовах динамічного зовнішнього середовища, гнучко реагувати на її зміни для збереження конкурентноздатності і забезпечення ефективності розвитку в умовах ринку.

Незважаючи на надану свободу вибору з безлічі альтернативних стратегій розвитку, найбільш реальною, здатною в сучасних ринкових умовах забезпечити підприємствам умови стабільності є диверсифікація їх діяльності.
У 1993 році була прийнята цільова комплексна програма „Транспорт” (Розпорядження Кабінету міністрів України від 23.07.1993, №551-р) у якій було поставлені завдання щодо генеральних ( стратегічних) напрямків подальшого техніко-економічного розвитку всіх видів транспорту і транспортної інфраструктури і вироблено на тривалий термін стратегію науково-технічного прогресу транспортної галузі.
Науково-технічний прогрес у транспортній галузі безпосередньо
пов’язаний з впровадженням наукових досліджень у напрямку розробки прогнозів розвитку видів транспорту, генеральних схем і техніко-економічного обґрунтування науково-технічного прогресу різних видів транспорту та ін¬фраструктури, що їх обслуговує, виконання значного обсягу науково-дослід¬них робіт, включаючи впровадження новітніх інформаційних тех¬нологій.
Питанням поліпшення роботи та забезпечення ефективності функціонування підприємств, в тому числі автотранспортних, приділяли увагу в своїх працях О.В.Ареф’єва, А.В. Базилюк, М.Н. Бідняк, В.М. Загорулько, Л.Г. Зайончик, Л.С. Козак, Н.М. Левчук, О.М. Ложачевська Ю.Є. Пащенко, Є.М. Сич, В.Г. Шинкаренко, В.І. Щелкунов та багато інших вчених. Наявні дослідження в основному стосуються окремих аспектів його ефективного функціонування, обмежена кількість робіт, які мають системний комплексний характер.
Доцільність диверсифікації обумовлена можливістю здійснення адекватної реакції на постійну зміну компонентів зовнішнього середовища шляхом розширення сфери діяльності, номенклатури продукції, що випускається, та наданих послуг. Актуальність диверсифікації діяльності автотранспортних підприємств обумовлена вичерпанням внутрішніх резервів зниження витрат виробництва, падінням попиту на послуги й ускладненням маркетингових методів стимулювання їх надання. Розвиток диверсифікації створить передумови більш повного використання не зайнятих у традиційному виробництві ресурсів.
Аналіз передового наукового досвіду показав, що в результаті переходу до ринкових відносин з’явився новий підхід до розвитку підприємств, компаній, фірм. В його основі відмова від принципу, згідно якому успіх підприємства визначається тільки раціональною організацією виробництва продукції (послуг), зниженням витрат за рахунок виявлення внутрішньовиробничих резервів, підвищенням продуктивності праці і ефективному використанні всіх видів ресурсів. Підприємство в умовах ринку не може розглядатись як закрита система, цілі і задачі якого є заданими і залишаються стабільними тривалий час. Підприємство як відкрита система, головні передумови діяльності якої знаходяться не всередині, а зовні, тобто ефективність функціонування підприємства залежить від того, наскільки вдало вона адаптується до зовнішнього середовища, чи зуміє вчасно розпізнати загрози для свого існування, чи зможе дістати максимум вигоди в економічній ситуації, що склалося. З такого підходу логічно постає необхідність в стратегічному плануванні, яке базується на методах ситуаційного планування, згідно якому вся внутрішньофірмова побудова системи є відповіддю на різні за своєю природою впливи факторів зовнішнього середовища.
Методологічне та прикладне значення вказаної проблеми зумовило вибір теми дисертації, її цільову спрямованість та методи дослідження.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами.
Робота виконана відповідно до планів цільової комплексної програми „Транспорт”, яка прийнята розпорядженням Кабінету міністрів України від 27.07.1993р. №551-р, Державної програми розвитку транспортної галузі „Про затвердження Концепції реформування транспортного сектора економіки”, що затверджена Постановою Кабінету міністрів України №1684 від 9.10.2000р., а також відповідно до плану науково-дослідних робіт кафедри менеджменту та підприємництва Національного транспортного університету (тема « Оцінка фінансової стійкості підприємств автомобільного транспорту в ринкових умовах» номер державної реєстрації 0102U006741; тема «Теоретичні основи забезпечення ефективного функціонування транспортних підприємств» номер державної реєстрації 0107U012114). У межах даних тем автором досліджено проблеми вибору стратегії розвитку складного техніко-економічного комплексу, зокрема, автотранспортного підприємства.
Мета та завдання дослідження. Основна мета роботи полягає у розробці фундаментальних засад та методичних підходів щодо формування стратегій диверсифікації діяльності підприємств автомобільного транспорту для забезпечення їх економічної ефективності при багатовекторних напрямках розвитку. Для досягнення цієї мети автором послідовно були поставлені та вирішені наступні завдання:
- проаналізовано сучасний стан теорії стратегічного розвитку виробничих систем;
- визначено зміст процесу управління підприємством на основі методів стратегічного менеджменту;
- проаналізовано стан проблеми управління розвитком підприємств автомобільного транспорту в сучасних умовах;
- розроблено методику проведення дослідження стратегій диверсифікаційного розвитку автотранспортного підприємства;
- визначено основні фактори, що впливають на вибір стратегії диверсифікації діяльності автотранспортного підприємства;
- обґрунтовано критерій ефективності стратегій диверсифікації діяльності автотранспортного підприємства;
- розроблено стратегії диверсифікації діяльності автотранспортного підприємства в ринкових умовах;
- розроблено економіко-математичну модель процесу подальшого розвитку автотранспортного підприємства;
- запропоновано рекомендації щодо впровадження результатів моделювання процесу диверсифікації діяльності підприємств автомобільного транспорту.
Об’єктом дослідження є процес функціонування та розвитку автотранспортного підприємства в сучасних ринкових умовах .
Предметом дослідження є методи і моделі формування стратегій диверсифікації діяльності автотранспортного підприємства.
Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою дисертаційної роботи є фундаментальні наукові праці і методичні розробки українських та іноземних учених в сфері теорії управління, диверсифікації діяльності підприємств і, зокрема, підприємств автомобільного транспорту. В ході дослідження застосовувалися такі методи наукового дослідження як порівняння (дослідження різних шляхів диверсифікації діяльності), аналіз і синтез, узагальнення, систематизація, системний підхід (визначення теоретико - методологічних основ обгрунтування стратегій диверсифікації діяльності АТП), імітаційне моделювання (побудова моделі вибору оптимальної стратегії диверсифікації діяльності підприємств автомобільного транспорту).
Наукова новизна одержаних результатів полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні основних напрямків диверсифікації діяльності автотранспортного підприємства, поглибленні існуючих і розробки нових методичних положень щодо ефективного функціонування автотранспортного підприємства і формування оптимальної стратегії автотранспортного підприємства, зокрема:
вперше:
- сформовано методичні засади щодо формування можливих стратегій диверсифікації виробничих систем автомобільного транспорту. Реалізація цих методичних підходів передбачає встановлення стратегії, яка найбільш відповідає умовам ефективного функціонування автотранспортного підприємства з урахуванням організаційних, економічних, конкурентних, фінансових факторів впливу. Також розглядається можливість оптимізації функціонування автотранспортного підприємства як складної системи на основі застосування диверсифікаційних процесів в контексті організаційних змін;
- розроблено методичні підходи розвитку автотранспортного підприємства на основі диверсифікації діяльності, які є логіко-математичним описом об'єкту дослідження та були використані для експериментування з метою проектування, аналізу і оцінки функціонування та розвитку об'єкту. Застосування цих підходів дає можливість провести імітацію реалізації різних стратегій диверсифікації діяльності, а також визначити стратегічні напрямки удосконалення роботи автотранспортного підприємства різних форм власності, складу та реалізації виробничої функції в навколишньому середовищі. В якості прикладу для експериментальної перевірки було запропоновано три диверсифікаційні стратегії розвитку, а саме, розширення та оновлення, модернізація, реконструкція, впровадження яких найбільш відповідає реальному стану автотранспортних підприємств.
набуло подальшого розвитку:
- методи формування стратегій диверсифікації діяльності підприємств автомобільного транспорту в частині систематизації переліку техніко-економічних показників, на основі яких вибудовується певна стратегія. Так запропоновано: для стратегії розширення та оновлення використати показник визначення попиту на відновлені елементи і тип рухомого складу; для стратегії модернізації – перелік видів робіт;
- методи визначення пріоритетної стратегії на основі її оцінки, яка базується на комплексному багатомірному підході визначення стратегії діяльності підприємства і враховує можливості досягнення всіх альтернативних стратегій та ступінь їхньої близькості до показників стратегії-еталона. Запропоновані методичні підходи дозволяють оцінити не тільки очікувану ефективність визначеної стратегії, але й вибрати найбільш результативну стратегію з декількох альтернативних.
удосконалено:
- методичні засади вибору стратегічного напрямку розвитку автотранспортного підприємства на основі удосконалення оцінки впливу техніко-економічних показників функціонування підприємства за рахунок введення нового порядку оцінки окремих підсистем (організаційної, матеріально-технічної, інформаційної, фінансової), що дає змогу більш якісно визначити стратегічну ділянку, яка найбільше впливає на подальший розвиток автотранспортного підприємства.
Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в тому, що запропоновані методичні підходи процесу вибору стратегій диверсифікації діяльності автотранспортного підприємства дозволяють в ринкових умовах приймати оперативні і стратегічні рішення щодо роботи і подальшого розвитку автотранспортного підприємства. Результати досліджень впроваджено на автотранспортному підприємстві №15961 м. Конотоп Сумської області та ЗАТ «Київська виробнича компанія «Рапід».
Результати дисертаційної роботи також використовуються у навчальному процесі для студентів спеціальностей «Економіка підприємства» та «Менеджмент організацій» при викладанні дисциплін «Стратегічний менеджмент», «Методи прийняття управлінських рішень».
Особистий внесок здобувача. За темою дисертації опубліковано десять друкованих праць [8,9,10,22,23,24,25,26], з яких 5 написано автором одноосібно. Особистий внесок здобувача в працю [8] полягає у науковому обґрунтуванні принципів розвитку систем, в роботу [9] – у визначенні факторів впливу на вибір стратегії підприємства, в працю [10] – в розробленні економічної моделі реструктуризації підприємств, в роботу [22] – у визначенні факторов розвитку виробничих систем, в працю [23] – в розробленні стратегічних альтернатив розвитку виробничих систем.
Апробація результатів. Основні положення дисертаційних досліджень доповідалися й одержали позитивну оцінку на: наукових конференціях професорсько-викладацького складу і студентів НТУ м. Київ, 2001-2004 р.р.; ХІ Міжнародній науково-практичній конференції «Інформаційні технології в економіці, менеджменті і бізнесі», м. Київ Європейський університет 2005р.; науково-методичній конференції професорсько-викладацького складу і студентів Конотопського інституту СумДУ м.Конотоп, 2007 р.
Публікації. Результати опубліковані у 10 наукових роботах, з них: 6 статей (три з яких одноосібно) у виданнях, що входять до переліку фахових видань, затвердженому ВАК України; 4 публікації у збірниках тез науково-технічних конференцій.
Список литературы ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ

1. Виконаний в дисертаційній роботі аналіз функціонування та розвитку авто¬транспортних підприємств на основі різних методів визначення техніко-еконо¬мічних показників свідчить про те, що вони не повною мірою враховують пріори¬тети розвитку, що характерні для виробничих систем на сучасному рівні, і які від¬кривають принципово нові можливості до визначення стратегічних напрямків їх розвитку на основі диверсифікації їх діяльності.
2. Проблема вибору оптимальних стратегій розвитку автотранспортних під-приємств вивчена недостатньо. Тому розробка відповідних методичних засад з ви¬користанням економіко-математичних моделей є актуальною. Вони дозволяють не тільки вибрати наближену до оптимальної стратегію розвитку, а й виявити «вузькі місця» у роботі функціональних підрозділів підприємства. Результати виконаної ро¬боти показали, що найбільш прийнятним методом дослідження в зазначеній області є метод імітаційного моделювання за допомогою комп’ютера, який зарекомендував себе як один з найбільш ефективних і виправданих у застосуванні його до аналізу виробничих систем.
3. В даний час відсутній єдиний підхід до категорій стійкий, збалансований, стабільний, ефективний диверсифікаційний розвиток автотранспортного підприєм¬ства, що унеможливлює вирішення проблеми підвищення його ефективної діяльності з єдиних методичних позицій. І для цього в дисертаційній роботі розроб¬лено єдині методичні підходи для формування стратегій розвитку автотранспортних підприємств. Стратегії диверсифікації діяльності автотранспортних підприємств є основою стратегічного управління їх розвитком. Важливість визначення стратегій, а також їх корисність полягає в тому, що в них системно розглядаються стан та шляхи подальшого розвитку незалежно від форм власності, розміру АТП, його структури та складу.
4. Визначені найбільш суттєві фактори впливу на розвиток виробничих систем типу автотранспортного підприємства до яких відносяться організаційні, матеріально-технічні, конкурентні, фінансові та методи стратегічного планування. Врахування визначених факторів та методів є основою розробки стратегій диверси¬фікованого розвитку.
5. В якості концептуального підходу до вирішення проблеми розвитку авто-транспортних підприємств запропоновано методичний підхід, суть якого полягає в розробці імітаційної моделі. Розроблена імітаційна модель функціонування автотранспортного підприємства дає можливість провести моделювання різних стратегій управління розвитком, а також визначити стратегічні напрямки удоскона¬лення роботи АТП, різних структур, складу та реалізації виробничої функції в навколишньому середовищі.
6. Проведене моделювання і виконаний аналіз його результатів, дали можли-вість розробити методичні та практичні рекомендації по визначенню найбільш ефективної стратегії розвитку АТП, яка полягає в диверсифікації виробництва за ра¬хунок надання транспортних послуг в міському перевезенні пасажирів.
7. Виходячи з дослідження АТП як виробничої системи розроблено методичні засади використання багатомірної комплексної оцінки економічної ефективності стратегій диверсифікації діяльності АТП, що дозволила оцінити не тільки очікувану ефективність визначених стратегій, але й вибрати найбільш результативну стратегію з декількох альтернативних.
8. Одержані результати досліджень, методичні підходи та програмне забезпе-чення імітаційної моделі впроваджені в діяльність АТП 15961 м.Конотоп Сумської області та рекомендовані для впровадження в діяльність ЗАТ «Київська виробнича компанія «Рапід», про що свідчать відповідні акти впровадження.



СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Акофф Р. Планирование будущого корпорации / Акофф Р. – М.:Прогресс, 1985,-327 с.
2. Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы / Алексеева М.М. - М.: Финансы и статистика, 1997. - 248 с.
3. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия./ Ансофф И.;пер. с англ.- СПб.: Питер,1999, -414с.
4. Ансофф И. Стратегическое управление / Ансофф И.;пер с англ. - М.: Экономика, 1989, -519с.
5. Ареф'єва О. В. Методологічні проблеми управління та організації функціонування інтегрованих виробничих систем: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / Ареф'єва О. В. — Х., 1998. — 40 с.
6. Базилюк А.В. Тіньова економіка в Україні / Базилюк А.В., Коваленко С.О. - Науково-дослідний ін-т Мінекономіки України. — К., 1998. — 205с.
7. Бідняк М.Н. Організація управління. Навч. Посібник / Бідняк М.Н. — К.: А.С.К.,2003 – 176 с.
8. Бідняк М.Н., Власенко Д.О. Принципи моделювання систем, що розвиваються //Вісник Національного транспортного університету – 2002. - №7. с.265-267
9. Бідняк М.Н., Власенко Д.О. Системні аспекти стратегічного планування розвитку автотранспортних підприємств в сучасних умовах // Управління проектами, системний аналіз та логістика. – 2004 - №1. с. 67-69
10. Бідняк М.Н., Власенко Д.О. Розробка концептуальної моделі реструктуризації підприємств автомобільного транспорту // Управління проектами, системний аналіз та логістика. – 2006 - №3. с. -45
11. Бедняк М.Н. Управление качеством технического обслуживания и ремонта автомобилей на автотранспортном предприятии / Бедняк М.Н. — К. "Знание" УССР, 1980. — 26 с.
12. Бедняк М.Н., Управление научно-техническим прогрессом на автомобільном транспорте / Бедняк М.Н., Боровская Л.П.— К.: Тэхника, 1989. — 199с.
13. Беренс В. Руководство по оценке эффективности инвестиций / Беренс В.; пер. с англ. - М.:АОЗТ «Интерэксперт», ИНФРА-М, 1995. - 527 с.
14. Бломберг Г.А.Перспективное планирование производства в объединении / Бломберг Г.А., Бузова Н.И., Клейнер Г.Б. — М,: Экономика, 1978. -136 с.
15. Богатин Ю.В. Производство прибыли / Богатин Ю.В., Швандар В.А. - М.: ЮНИТИ, 1998. - 256с.
16. Боровиков В.П. Статистический анализ и обработка данных в среде Windows / Боровиков В.П., Боровиков И.П. - М.:Филинъ, 1998. — 608 с.
17. Боровиков В.П. Прогнозирование в системе STATISTICA в среде Windows / Боровиков В.П., Ивченко Г.И. — М.: Финансы и статистика, 1999. - 384 с.
18. Боумэн К. Основы стратегического менеджмента / Боумэн К. - М.: ЮНИТИ, 1997.— 175с.
19. Будрина Е.В. Маркетинг транспортных услуг / Будрина Е.В.,Божук С. Г. - СПб.: СПбГИЭА, 1995. - 108с.
20. Вид Л.Б. Новая философия планирования / Вид Л.Б., Иванов Е.А. — М.: Экономика, 1990. -161 с.
21. Винокуров В.А. Организация стратегического управления на предприятии / Винокуров В.А. - М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. —160 с.
22. Власенко Д.О., Бідняк М.Н. Деякі аспекти теорії систем, що розвиваються // 59 наукова конференція професорсько-викладацького складу і студентів Національного транспортного університету. – К.,НТУ 2003. – С.45 – 46.
23. Власенко Д.О., Бідняк М.Н. Стратегії управління розвитком виробничих систем підприємств автомобільного транспорту // 60 наукова конференція професорсько-викладацького складу і студентів Національного транспортного університету. – К., НТУ 2004. – С.162 – 163.
24. Власенко Д.О. Управління розвитком підприємств автомобільного транспорту // Вісник Сумського державного університету. – 2004. - №5(64).
с. 190-196
25. Власенко Д.О. Розвиток підсистеми управління як складової частини виробничої системи // Вісник Сумського державного університету. – 2004. - №6(65). с.173-177
26. Власенко Д.О. Формування раціональної структури стратегічного плану автотранспортного підприємства // Вісник Сумського державного
университету. – 2007 - №1. – С. 46 - 51.
27. Городний В.П. Формирование и развитие стратегических зон хозяйствования: диссертация на соискание ученой степени кандидата экономических наук. - СПб, 1996. – 256с.
28. Грузинов В.П. Экономика предприятия / Грузинов В.П., Грибов В.Д. — М.: Финансы и статистика, 1997. - 208 с.
29. Гусев Ю.В. Стратегическое управление / Гусев Ю.В. — Новосибирск.: НГАЭиФ, 1995. — 119с.
30. Дамари К. Финансы и предпринимательство: финансовые инструменты, используемые западными фирмами для роста и развития организаций / Дамари К.; пер. с англ.- Ярославль: Елень, 1993. - 222 с.
31. Дашевская М, Клейникова С. Методы стратегического планирования: зарубежный опит / Дашевская М, Клейникова С. - М.: 1992. - 43 с.
32. Дружин Н.К. Математическая статистика в экономике / Дружин Н.К. — М.: Статистика, 1971. - 264 с.
33. Дунаев О.Н. Проблемы управления транспортом в регионе в условиях перехода к рынку / Дунаев О.Н. — М.: ГАУ, 1991. - 219 с.
34. Ефимов В.Б. Концепция перспективной системы регулирования и управления транспортно-дорожным комплексом на региональном уровне / Ефимов В.Б. Иванов А.В., Колик А.В. — М.: АО Трансконсалтинг, 1993. — 41 с.
35. Ефремов А.В. Основы обработки и анализа экономической информации с применением ЭВМ / Ефремов А.В., Зайцев С.И. - М.: МАДИ, 1986. — 78с.
36. Ефремов В.С. Стратегия бизнеса. Концепция и методы планирования / Ефремов В.С. — М.: «Финпресс», 1998. -191 с.
37. Жуков Е.А. Совершенствование транспортной системы в условиях тех.-нического и социального прогресса / Жуков Е.А.- М.: Наука — 2000 г. - 22 с.
38. Зайцев А.Н. Прогнозирование прибыльности работы предприятий грузового автомобильного транспорта в условиях перехода к рынку: диссертация на соискание ученой степени кандидата экономических наук. - М, 1996. – 255с.
39. Игнатьев А.М. Рынок и стратегия развития предприятия / Игнатьев А.М. - СПб.: СПБУЭФ, 1993.-164 с.
40. Идрисов А.Б. Стратегическое планирование и анализ эффективности инвестиций / Идрисов А.Б. - М.: ФИЛИНЪ, 1996, - 272 с.
41. Зайончик Л. Г. Питомі норми витрати палива та мастильних матеріалів вантажним автомобільним транспортом на одиницю транспортної роботи: Довідник / Зайончик Л. Г., Заставнюк О. Г. — К. : Транспорт України, 1996. — 301с.
42. Канарчук В.Є. Організація виробничих процесів на транспорті в ринкових умовах / Канарчук В.Є., Лудченко О.А., Барилович Л.П., Бойко Г.Ф., Козак Л.С., Примак Т.О. – К.:Логос, 1996. – 348с.
43. Канивец Т.Е. Оценка стратегии деятельности предприятия на основе имитационного подхода: диссертация на соискание ученой степени кандидата экономических наук. — М., 1995. – 225с.
44. Карлоф Б. Деловая стратегия. / Карлоф Б.; пер. с англ. — М.: Экономика, 1991. - 239 с.
45. Кауфман X.Р. Тактика успеха в бизнесе и науке / Кауфман X.Р.; пер. с англ. - М.: Интеллект, 1993. -159 с.
46. Кинг В. Стратегическое планирование и хозяйственная политика / Кинг В., Клиланд Д.; пер. с англ. - М.: Прогресс, 1982. - 398 с.
47. Кныш М.И. Стратегическое планирование инвестиционной деятельности / Кныш М.И., Перекатов Б.А., Тютиков Ю.П. Санкт-Петербург: «Бизнес — пресса», 1998. -315с.
48. Ковалев В.В. Финансовый аналіз / Ковалев В.В. — М.: Финансы и статистика, 1998. - 512 с.
49. Коно Т. Стратегия и структура японских предприятий / Коно Т.; пер. с англ. — М.: Прогресс, 1987. - 384 с.
50. Котлер Ф. Основы маркетинга / Котлер Ф. - СПб.: АО «Коруна», 2004. - 698с.
51. Круглов М.И. Стратегическое управление компанией / Круглов М.И. – М.:Русская деловая література, 1998. – 767с.
52. Крутик А.Б. Механизм хозяйствования предприятия в условиях рынка \ Крутик А.Б., Маркушев О.Г. - М.: Объединение «Машмир», 1992. -148 с.
53. Кульман А. Экономические механизмы / Кульман А. — М.: Прогресс, 1992. – 234с.
54. Лактюшина З.Н. Экономический механизм управления на автомобильном транспорте / Лактюшина З.Н. - М.: АО Трансконсалтинг, 1997. - 285 с.
55. Лившиц В.Н. Системный анализ экономических процессов на транспорте / Лившиц В.Н. -М.: Транспорт, 1986. - 240 с.
56. Лимитовский М.А. Основы оценки инвестиционных и финансовых решений / Лимитовский М.А. - М.: «ДеКА», 1997. -184 с.
57. Литвак Б.Г. Управленческие решения / Литвак Б.Г. - М.: ЭКМОС, 1998. - 248с.
58. Ляско В.И. Основы прогнозирования и стратегического планирования: монографія / Ляско В.И. - М.: МАДИ (ТУ), 1998. - 209 с.
59. Мазурова И.И. Условия прибыльности работы предприятия / Мазурова И.И., Романовский М.В. - СПб.: СПБУЭФ, 1992. - 64 с.
60. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга / Мак-Дональд М.; пер, с англ. — СПб.: Питер, 2001. – 323 с.
61. Мандрица В.М. Совершенствование управления, анализа и планирования автотранспортных предприятий / Мандрица В.М. — М.: Транспорт, 1977. — 232 с.
62. Маркарьян Э.А. Финансовый аналіз / Маркарьян Э.А., Герасименко Г.П. — М.: ПРИОР, 1997. -160 с.
63. Мартино Дж. Технологическое управление / Мартино Дж. - М.: «Прогресс», 1977. -577 с.
64. Маршев В.М. О стратегии выживания российских предприятий в переходный период / Маршев В.М., Айвазян З.И. — М.: Диалог-МГУ, 1996. — 68 с.
65. Мельник А.Н. Стратегическое планирование деятельности фирмы на этапе перехода к рыночным отношениям / Мельник А.Н. — СПб.: СПБУЭФ, 1996. — 102 с.
66. Мельник А.Н. Стратегическое управление деятельностью предприятий в условиях развития рыночных отношений / Мельник А.Н. — Казань. 1995. —163 с.
67. Мескон М.Х. Основы менеджмента / Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф.; пер. с англ. — М.: Дело, 2002. - 702 с.
68. Мир управления проектами: основы, методы, организация, применение./Под ред. Регики X., Шелле X. - М.: Алане, 1994. - 303с.
69. Моисеев Н.Н. Алгоритмы развития / Моисеев Н.Н. – М.1987. – с.226
70. Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры / Моррис Р.; пер с англ. - М.:ЮНИТИ, 1994. -207с.
71. Минцберг Г. Школы стратегий / Минцберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпел Дж. С-Пб.: «Питер», 2001. - 226 с.
72. Некрасов В.Н. Стратегическое управление эффективностью / Некрасов В.Н., Кочкин А.Т. — Ижевск: Издательство Удмуртского университета, 1992. — 33 с.
73. Николаева С.А. Особенности учета затрат в условиях рынка: система «Директ-костинг»: Теория и практика / Николаева С.А. - М.: Финансы и статистика, 1993. -128 с.
74. Организация, планирование и управление в автотранспортных предприятиях / Под ред. Улицкого М.П. - М.: Транспорт, 1994. - 328 с.
75. Оценка эффективности бизнеса и инвестиций./ Под.ред. Богатяна Ю.В. - М.: Финансы, 1999. - 254 с.
76. Пелих А.С. Методы анализа, планирования и управления / Пелих А.С. — Ростов-на-Дону, 1997.-258 с.
77. Петров А.Н. Методология выработки стратегии развития предприятия: монография / Петров А.Н. - СПб.: СПБУЭФ, 1992.-127 с.
78. Питерс Т. В поисках эффективного управления / Питерс Т., Уотерман Р. – М.: Прогресс,1986. – 125с.
79. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / Портер Майкл Е. – К.: Основи, 1998 – 390с.
80. Пригожин И.Р. Порядок из хаоса. Новый диалог человека с природой / Пригожин И.Р. Стенгерс И.Ю. – 2-е изд. – М. Эдиториал,2000 – 310с.
81. Рузавин Г.И. Методологические проблемы аргументации / Рузавин Г.И. -РАН; Інститут философии. М., 1987. – 2004с.
82. Селянина Е.Н. Планирование на предприятии в условиях рыночной экономики / Селянина Е.Н. - М. 1993. —156 с.
83. Семенов В.П. Теория и практика управления крупной капиталис-тической фирмой / Семенов В.П., Соколов В.А. — М.:МНИИПУ, 1989. — 119 с.
84. Стерлин A.Р. Стратегическое планирование в промышленных корпорациях США: Опыт развития и новые явления / Стерлин A.Р., Тулин И.В. — М.: Наука, 1990. —199 с.
85. Стратегическое планирование / Под ред. Уткина Э.А. - М.: ЭКМОС, 1998. — 440с.
86. Стратегическое планирование и развитие предприятий. Секция 2. (Тезисы докладов и сообщений), М.: ЦЭМИ РАН, 2002. -123 с.
87. Стратегическое планирование и развитие предприятий. Секция 3. (Тезисы докладов и сообщений), М.: ЦЭМИ РАН, 2002. -136 с.
88. Теория потребительского поведения и спроса / Сб.ст. под ред. Гальпеина В.М. - СПб.: Экономическая.школа., 1993. - 380 с.
89. Тихомиров Е.Ф. Финансово«экономическая оценка инвестиционного проекта / Тихомиров Е.Ф., Бочков С.П. М.: МАДИ (ТУ). 1999 г. - 56 с.
90. Томпсон А.А. Стратегический менеджмент / Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. М.: ЮНИТИ, 1998-576 с.
91. Тренев Н.Н. Стратегическое управление / Тренев Н.Н. М.: ПРИОР 2000. - 282 с.
92. Файоль А. Управление — это наука и искусство / Файоль А., Эмерсон Г., Тейлор Ф., Форд Г. - М.: Республика, 1992. - 351 с.
93. Факторный, дискриминантный и. кластерный анализ. М.: Финансы и статистика, 1989. - 210 с.
94. Федоренко А.И. Прогнозирование рынка транспортных услуг / Федоренко А.И. - М.: Дело — 1995 г.-68 с.
95. Федотова М.А. Доходы предпринимателя / Федотова М.А. — М.: Финансы и статистика, 1993. -96с.
96. Финансовый менеджмент. / Под ред. Стояновой Е.С. — М.: Перспектива, 1993.-268 с.
97. Хоскинг А. Курс предпринимательства: практическое пособие. / Хоскинг А.; пер. с англ.- М.: Международные отношения, 1993. - 352 с.
98. Цацулин А.Н. Ценообразование в системе маркетинга / . Цацулин А.Н. М.: «Филинь», 1997. -296с.
99. Шеремет А.Д., Сайфулин Р.C. Методика финансового анализа / Шеремет А.Д., Сайфулин Р.C. — М.: ИНФРА-М, 1996.-176 с.
100. Шим Д.К. Методы управления стоимостью и анализ затрат / Шим Д.К., Д.Г. Сигел. — М.: Филинъ, 1996. - 344 с.
101. Шинкаренко В. Г., Управление результатами деятельности работников АТП / Шинкаренко В. Г., Криворучко О. Н. — Х. : Изд-во ХГАДТУ, 1999. — 142с.
102. Эванс Дж.М. Маркетинг / Эванс Дж.М., Берман Б. - М.Экономика, 1993. - 335с.
103. Экономика и организация рыночного хозяйства./Коллектив авторов: Кушлин В.И., Бачурин А.Н., Фоломьев А.Н. и др. - М.: РАУ, 1995. - 326 с.
104. Экономика предприятия / Под ред. Семенова В.М. — М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. -184 с.
105. Экономические реформы: проблемы и перспективы. / Под ред. Градова А.П..- СПб.: Наука, 1993. - 212 с.
106. Экономическая стратегия фирмы / Под ред. Градова А.П. СПб: Специальная литература, 1995. — 414 с.
107. Яругова А. Управленческий учет: опыт экономически развитых стран. / Яругова А.; пер. с польского. — М.: Финансы и статистика, 1991. — 240 с.
108. Ansoff H.I. Strategies for diversification. - Harvard Business Review September-October, 1957.
109. David F. R. Fundamentals of Strategic Management. Merrill Publishing Company, 1986.
110. Lorange R Corporate Planning: An Executive Viewpoint. Prentice Hall, 1980.
111. Chandler A.D. Strategy and Structure: A Chapter in the History Industrial Enterprises. - Cambridge (Mass): MIT Press, 1962. - 724 p.
112. Porter M.E. Competitive strategy: techniques for analyzing industries and competitors. - New York: Free Press -1980.
113. Steiner G. Strategic Factors in Business Success. N.Y.: Financial Executives Research Foundation, 1969.
114. Thompson J. L. Strategic Management: Awareness and Change. Chapman & Hall. 1994.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Скачать бесплатно 20644.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.