У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Формування стратегії реструктуризації автотранспортних підприємств
Количество страниц 196
ВУЗ Національний авіаційний університет
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20645.doc 
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РЕСТРУКТУРИЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ 11
1.1. Теоретичні підходи до здійснення реструктуризації підприємств 11
1.2. Реструктуризація як складова стратегічного розвитку підприємств 32
1.3. Сучасний стан теоретичних досліджень у сфері реструктуризації підприємств 53
Висновки до розділу 1 61
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ РЕСТРУКТУРИЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ 64
2.1. Світовий досвід проведення реструктуризації підприємств 64
2.2. Особливості управління реструктуризацією транспортних підприємств в Україні 76
2.3. Економічні аспекти реструктуризації автотранспортних підприємств 107
Висновки до розділу 2 117
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РЕСТРУКТУРИЗАЦІЇ АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ 120
3.1. Формування стратегії розвитку автотранспортних підприємств через реструктуризацію 120
3.2. Моделювання формування стратегії проведення реструктуризації автотранспортних підприємств та оцінювання її економічної ефективності 135
3.3. Практичні рекомендації щодо проведення реструктуризації АТП 151
Висновки до розділу 3 165
ВИСНОВКИ 167
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 170
ДОДАТКИ 184

ВСТУП


Актуальність теми дослідження. Трансформаційні процеси, що відбуваються в Україні, зумовлюють її спрямованість на інтеграцію у світову економічну систему.
Ринкові умови як напрям господарювання викликають конкуренцію на ринку реалізації товарів та послуг і ставлять жорсткі вимоги до функціонування підприємств різних галузей економіки, що призводить до значних змін структури виробничого потенціалу.
Об’єкт господарювання ефективно функціонує і розвивається завдяки «економічному» реагуванню на зміни в зовнішньому та внутрішньому середовищах. Для цього необхідно вжити заходів щодо зміни структури загального процесу економічного відновлення. Одним із таких заходів є реструктуризація підприємств.
Реструктуризацію підприємств у загальному вигляді можна визначити як пристосування підприємств різних галузей до функціонування в умовах ринку, що постійно змінюються. Це зумовлює докорінну трансформацію їх організаційно-правових форм, виробничо-технологічної структури, системи менеджменту та взаємодії з контрагентами і державою. Особливо це актуально для транспортної галузі.
Транспорт — важлива складова частина економіки України, оскільки він є невід’ємною сполучною між регіонами, галузями та підприємствами. Специфіка транспорту як сфери економіки полягає в тому, що він сам не виробляє продукції, а тільки бере участь в її створенні, забезпечуючи виробництво сировиною, матеріалами, обладнанням, і доставляє готову продукцію споживачу. Економічний розвиток промислово-господарських організацій залежить від функціонування транспортних підприємств і тому ставить до них особливі вимоги. Його ефективне функціонування забезпечує стабілізацію структурних перетворень економіки, розвиток зовнішньоекономічної діяльності, підвищення життєвого рівня населення.
Автотранспортні підприємства, як і інші промислово-господарські організації, перебувають у стані адаптації до ринкових умов функціонування, тому виникає потреба в проведенні відповідних заходів щодо вдосконалення діяльності таких підприємств, організації нових виробничих відносин. Одним з дієвих заходів може стати реструктуризація автотранспортних підприємств, здійснення якої дасть змогу забезпечити економічну стабільність їх функціонування.
Теоретичними та практичними дослідженнями, спрямованими на розроблення і проведення процесів структурних змін підприємств, займалися українські та зарубіжні науковці, зокрема В.Ф. Шапіро, І.І. Мазур, Р.Г. Лєонтьєв, Е.О. Уткін, М.О. Славов, В.М. Заболотний, М. Хаммер, І. Ансофф, Дж. Чампі, С. Естрін, Дж. Ерл.
Проблеми структурних змін в автомобільній галузі розглядали Л.Г. Зайончик, І.А. Луйк, М.Н. Бідняк, О.М. Ложачевська, Є.С. Кузнєцов, Л.Б. Міротін, А.В. Базилюк, М.Т. Пашута, В.Г. Шинкаренко, Ю.Є. Пащенко, В.Г. Сєдой та ін.
Специфіка діяльності автотранспортних підприємств потребує спеціального підходу до визначення та проведення реструктуризації. Недостатність теоретичних розробок і практичних реалізацій реструктуризації автотранспортних підприємств, подальше поглиблення досліджень цього питання визначило актуальність обраної теми.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційне дослідження виконано відповідно до Державної програми стратегічного розвитку «Україна-2010», «Концепції реформування транспортного сектору України», «Методичних рекомендацій щодо проведення реструктуризації державних підприємств транспортно-дорожнього комплексу» та інших державних й галузевих програм розвитку транспорту України.
Окремі результати дисертаційного дослідження використовуються кафедрою менеджменту Національного транспортного університету в навчальному процесі та під час роботи над державною темою «Розробка методології організаційно-економічних засад розвитку підприємств транспорту в умовах ринку і впровадження інноваційних проектів» (№ 0104U010908), а також кафедрами маркетингу та ресурсозабезпечення, економіки, міжнародної економіки Національного авіаційного університету в навчальному процесі.
Мета і завдання дослідження. Метою роботи є визначення та обґрунтування методичних засад і розроблення методичних підходів до формування стратегії реструктуризації автотранспортних підприємств для забезпечення стратегічного розвитку АТП в умовах сучасного ринкового середовища.
Для досягнення поставленої мети визначено та розв’язано такі завдання:
– досліджено теоретичні підходи до здійснення реструктуризації підприємств;
– з’ясовано особливості реструктуризації як складової стратегічного розвитку підприємств;
– проаналізовано сучасний стан теоретичних досліджень у сфері реструктуризації підприємств;
– розглянуто світовий досвід проведення реструктуризації підприємств;
– визначено особливості управління реструктуризацією транспортних підприємств в Україні;
– досліджено економічні аспекти стратегічного розвитку автотранспортних підприємств;
– розроблено методичні підходи до формування стратегії розвитку автотранспортних підприємств шляхом реструктуризації;
– розроблено модель формування стратегії реструктуризації автотранспортних підприємств та оцінено економічну ефективність сформованої стратегії;
– запропоновано практичні рекомендації щодо проведення реструктуризації.
Об’єктом дослідження є процеси структурних перетворень автотранспортних підприємств, що забезпечуватимуть ефективність діяльності цих підприємств у конкурентному середовищі.
Предметом дослідження є формування стратегії реструктуризації автотранспортних підприємств та визначення оптимальної форми реструктуризації АТП для прийняття обґрунтованих рішень щодо діяльності автопідприємства в сучасних умовах і вибору пріоритетних напрямів розвитку автопідприємства.
Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дисертаційної роботи є фундаментальні наукові праці і методичні розробки українських та зарубіжних учених у сфері теорії управління, структурних реформ підприємств і, зокрема, підприємств автомобільного транспорту. В ході дослідження застосовувалися такі методи наукового дослідження, як порівняння (дослідження поняття «реструктуризація», поданого різними авторами), аналіз і синтез, узагальнення, систематизація, системний підхід (визначення теоретико - методологічних основ обґрунтування стратегії реструктуризації автотранспортних підприємств), методи статистичного збору та обробки даних, табличний та графічний методи (аналіз динаміки розвитку транспортного комплексу), імітаційне моделювання (побудова моделі вибору оптимальної форми реструктуризації автотранспортних підприємств).
Наукова новизна отриманих результатів полягає у поглибленні наявних і розробленні нових теоретико-методичних положень про формування і вибір оптимальної форми реструктуризації автотранспортних підприємств, а саме:

уперше:
– запропоновано методичні підходи до формування стратегії і вибору напрямів реструктуризації автотранспортних підприємств, які включають такі основні етапи здійснення процесу: аналіз конкурентоспроможності, аналіз споживчого ринку, визначення напрямів реструктуризації, формування оптимального варіанта реструктуризації, оцінювання ефективності реструктуризації, що дасть змогу автотранспортним підприємствам визначитися щодо пріоритетних напрямів розвитку;
– розроблено методичні положення про вибір оптимальної форми реструктуризації, сутність яких полягає у застосуванні імітаційної моделі вибору пріоритетних напрямів реструктуризації автотранспортних підприємств, що дозволяє сформувати оптимальний варіант стратегії реструктуризації для прийняття рішень за допомогою програмного продукту;
удосконалено:
– класифікацію факторів, які впливають на процес реструктуризації автотранспортних підприємств, що враховують особливості їх функціонування в ринкових умовах. Це дозволяє більш точно визначити пріоритетні напрями розвитку під час вибору оптимальної форми реструктуризації автотранспортних підприємств;
– основні підходи до визначення складових критерію ефективності стратегії реструктуризації автотранспортних підприємств, який є відношенням сумарного прибутку до витрат (у тому числі додаткових) і враховує специфіку автотранспорту. Такі підходи подано в дослідженні як узагальнені тенденції реструктуризації транспортного комплексу України, що дозволяє адекватно змоделювати вибір напрямів реструктуризації і застосувати розроблену модель для формування стратегії будь-якого автотранспортного підприємства;


отримали подальший розвиток:
– понятійний апарат економічної сутності категорії реструктуризації автотранспортних підприємств. У дослідженні визначено, що реструктуризація ¬– це процес структурних змін, що здійснюється через застосування комплексу внутрішніх і зовнішніх заходів для адаптації системи управління автотранспортним процесом до постійних змін на ринку транспортних послуг з метою забезпечення ефективності і конкурентоспроможності автопідприємства. Це визначення дозволяє максимально врахувати специфіку транспорту, зокрема автомобільного, для формування стратегії реструктуризації;
– узагальнення теоретичних положень про реструктуризацію, зокрема визначення напрямів її здійснення. Варіант реструктуризації вибирається з урахуванням можливостей реорганізації окремих структурних підроз¬ділів, перспектив освоєння нових ринків, діагностики діяльності підприємства, аналізу специфічних ресурсів і транспортних технологій автотранспортного підприємства, що сприяє комплексному підходу до вибору оптимальної форми реструктуризації.
Практичне значення отриманих результатів полягає в розробленні методичних положень про формування стратегії реструктуризації автотранспортного підприємства та виборі напрямів реструктуризації, що дозволяє у ринкових умовах приймати оптимальні рішення щодо розвитку автотранспортного підприємства.
Використання результатів дослідження дозволить діагностувати автопідприємство, виявляти проблемні місця у його функціонуванні та формувати стратегію його розвитку.
Результати досліджень апробовано у ВАТ АТП-1 (м. Київ) і ВАТ АТП-13058 (м. Київ), що підтверджено актами впровадження результатів науково-дослідної роботи.
Основні положення та висновки дисертаційного дослідження використовуються в навчальному процесі кафедр економіки, міжнародної економіки, маркетингу та ресурсозабезпечення Національного авіаційного університету під час викладання дисциплін «Стратегія підприємства», «Стратегічне управління», «Стратегічний маркетинг», «Ділова стратегія підприємства» та в навчальному процесі кафедри менеджменту Національного транспортного університету під час викладання дисциплін «Основи менеджменту», «Стратегія підприємства», «Стратегічне управління», що підтверджено актами впровадження.
Особистий внесок здобувача. Дисертаційне дослідження є самостійно виконаною автором науковою працею, яка має теоретичне та практичне значення для ефективного розвитку автотранспортних підприємств. У роботі запропоновано новий якісний підхід до формування стратегії реструктуризації автотранспортних підприємств. У працях, опублікованих у співавторстві, автором дисертаційної роботи визначено основну мету і сутність реструктуризації підприємств [2]; узагальнено основні проблеми функціонування автомобільного транспорту [10].
Апробація та реалізація результатів дисертаційного дослідження. Основні теоретичні положення і практичні результати дисертації висвітлювалися й отримали позитивну оцінку на Всеукраїнській науково-практичній конференції «Проблеми формування та реалізації інвестиційної стратегії господарюючого суб’єкта» (м. Дніпропетровськ, 2002 р.); Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих учених «Економіка підприємства: проблеми теорії та практики» (м. Дніпропетровськ, 2003 р.); Міжнародній науковій конференції студентів та молодих учених «Політ-2003» (м. Київ, 2003 р.); V Міжнародній науково-технічній конференції «Авіа-2003» (м. Київ, 2003 р.); Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні проблеми економічної безпеки в ринкових умовах» (м. Київ, 2008 р.).
Публікації за темою дисертації. Основні положення дисертаційної роботи і результати досліджень викладено автором в одинадцяти друкованих працях, з яких шість – у фахових виданнях ВАК України. Загальний обсяг становить 3,9 друк. арк., з них 2,6 друк. арк. належить автору.
Структура й обсяг дисертаційної роботи. Дисертаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Основний зміст дисертаційної роботи викладено на 157 сторінках. Дисертація містить 21 таблицю, 28 рисунків, 3 додатки. Список використаних джерел включає 150 найменувань.
Список литературы ВИСНОВКИ



У дисертаційній роботі вирішено наукове практичне завдання формування стратегії реструктуризації автотранспортних підприємств, що дозволяє за допомогою розроблених і впроваджених методичних підходів забезпечити сталий розвиток АТП.
Розв’язання наукового завдання дає змогу зробити такі висновки:
1. Необхідність проведення реструктуризації зумовлено рядом причин: більшість великих підприємств (як державних, так і акціонерних) мають завеликий апарат управління; більшість підприємств мають застарілу неефективну структуру управління, що не відповідає суспільним потребам і не впливає на ефективність господарювання; багато підприємств перебувають на межі банкрутства і розпаду; жорстка конкуренція на ринках товарів і послуг; недостатня поінформованість про кон’юнктуру ринку; входження України в світову систему господарювання, що передбачає відповідність міжнародним стандартам.
2. За результатами аналізу наукових досліджень з проблем реструктуризації виявлено, що наявні дослідження мають дещо вузьконацілений галузевий характер, бракує перспективних наукових розробок щодо реструктуризації автотранспортних підприємств, окремі роботи можна використовувати лише за відповідного стану національної економіки, яка на сучасному етапі досить динамічно розвивається. Тому проведення подальших досліджень мали на меті виявити перспективність запропонованих стратегій для транспортної галузі, зокрема автотранспорту, та сформувати методичні підходи до реструктуризації автотранспортних підприємств.
3. На основі проведених досліджень з позиції автомобільного транспорту реструктуризацію – як уточнену автором категорію – доцільно визначати як процес структурних змін, що здійснюється через застосування комплексу внутрішніх і зовнішніх заходів для адаптації системи управління транспортним процесом до мінливості ринку транспортних послуг з метою забезпечення ефективності та конкурентоспроможності автопідприємства.
4. За результатами аналізу світового досвіду і досвіду підприємств та галузей господарського комплексу України зроблено висновок про те, що процес реструктуризації враховує галузеві особливості і потребує державної підтримки, оскільки це обумовлено стратегічним значенням галузі для національної економіки.
Діяльність автотранспортних підприємств за останні п’ять років характеризується зростанням обсягів перевезень як вантажних, так і пасажирських. Унаслідок подальшого пожвавлення промислового виробництва і української економіки взагалі прогнозується подальше зростання обсягів перевезень вантажів і пасажирів, а також збільшення пропозицій послуг з вантажних перевезень.
5. На підставі зроблених автором узагальнень за допомогою статистичного аналізу виявлено тенденції розвитку транспортного комплексу України за видами транспорту. Це дозволило визначити перспективні напрями реструктуризації, які свідчать про масштабність, складність і визначальність реструктуризаційних заходів. Зокрема, для автомобільного транспорту це такі напрями, як розширення ринку автомобільних послуг, вихід на перспективні транспортні коридори, створення нормативної бази та умов для функціонування і розвитку автотранспорту.
6. Розроблені автором методичні підходи до формування стратегії і вибору напрямів реструктуризації автотранспортних підприємств дозволять полегшити визначення напряму подальшого розвитку автопідприємства і передбачають аналіз конкурентоспроможності АТП та споживчого ринку, його тенденції та динаміку розвитку, визначення напрямів реструктуризації за допомогою моделі, формування оптимальної стратегії реструктуризації, оцінювання економічної ефективності реструктуризації.
Методичні підходи до формування стратегії реструктуризації є універсальними і їх можна застосовувати для будь-якого автотранспортного підприємства.
7. Сутність розроблених та запропонованих методичних положень щодо вибору оптимальної форми реструктуризації полягає у застосуванні імітаційної моделі вибору пріоритетних напрямів реструктуризації автотранспортних підприємств, що дозволяє за допомогою програмного продукту сформувати оптимальний варіант стратегії реструктуризації, який забезпечить стабільний розвиток підприємства.
8. Удосконалено основні підходи до визначення складових критерію ефективності стратегії реструктуризації автотранспортних підприємств, який є відношенням сумарного прибутку до витрат (у тому числі додаткових) і враховує специфіку автотранспорту. Такі підходи дозволяють адекватно змоделювати вибір напрямів реструктуризації.
9. Основні результати дослідження впроваджено на базі ВАТ АТП-1 і ВАТ АТП-13058 у м. Києві. В результаті експериментальних досліджень виявлено, що для цих автотранспортних підприємств оптимальною формою реструктуризації є спеціалізація, реалізація якої дозволяє підприємствам збільшити прибутки за рахунок оптимального використання рухомого складу.



СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Реструктуризація економіки та інвестування в Україні : наукові доповіді конф., 7–9 квітня 1998 р., Чернівці. Ч. 2 / відп. ред. І.М. Школа. – Чернівці, 1998. – 146 с.
2. Реструктуризація підприємства : навч. пос. для вищих навч. закладів / [В.М. Заболотний, Л.П. Батенко, В.А. Білошапка та ін.] ; под. ред. В.М. Заболотного. – К. : Міленіум, 2001. – 439 р.
3. Earle J.S. After Voucher Privatization : The Structure of Corporate Ownership in Russian Manufacturing Industry / Earle J.S., Estrin S. SITE Working Paper. № 120. – Stockholm Institute of Transition Tconomics and East European Economies, 1997. – 180 с.
4. Леонтьев Р.Г. Реформирование и реструктуризация предприятий федерального железнодорожного транспорта / Р.Г. Леонтьев, В.Г. Мысник, И.В. Калашникова – Хабаровск : Изд-во ДВГУПС, 2000. – 88 с.
5. Козаченко С.П. Тернистый путь трансформации предприятий / С.П. Козаченко, А.В. Лузин // Бизнес Информ. – 1999. – № 11. – С. 53–55.
6. Андрійчук Ю.А. Проблемы реструктуризации предприятий / Ю.А. Андрейчук // Вісн. Харків. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. – 2000. – № 479. – С. 46–51.
7. Антикризисное управление / [Крыжановский В.Г., Лапенков В.И., Лютер В.И. и др.]. – М. : Изд-во «ПРИОР», 1998. – 432 с.
8. Водачек Л. Реструктуризация – вызов чешским предприятиям / Л. Водачек // Проблемы теории и практики управления. – 1999. – № 2. – С. 15–20.
9. Реструктуризація предприятий и компаний: справочное пособие / [ред. И. Мазур]. – М. : Высш. шк., 2000. – 587 с.
10. Економіка підприємства : структур.-логіч. навч. посіб. ; под. ред. С.Ф. Покропивного. – К. : КНЕУ, 2001. – 457 с.
11. Тренев В.Н. Реформирование и реструктуризация предприятий. Методика и опыт / В.Н. Тренев, В.А. Ирихов, С.В. Ильдеменов – [2-е изд.]. – М. : ПРИОР, 2001. – 320 с.
12. Воркут Т.А. Загальні принципи методики реструктуризації підприємств автомобільного транспорту / Т.А. Воркут // Вісн. ТАУ та УТК. – 1998. – № 2. – С. 166–170.
13. Блайт Дж. Основы маркетинга / Дж. Блайт ; [пер. со 2-го англ. изд]. – К. : Знання – Прес, 2003. – 493 с.
14. Мецерная Т.И. О реструктуризации предприятий / Т.И. Мецерная // Экономика Украины. – 1999. – № 2. – С. 86–88.
15. Вдовин С.М. Методические рекомендации по реструктуризации предприятий / Вдовин С.М., Толстых В.А., Дружинкина М.П. – Саранск : Изд-во Мордов. ун-та, 2001. – 44 с.
16. Крет І.З. Реструктуризація промислових підприємств в умовах формування конкурентного середовища : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.02 / І.З. Крет. — Л., 2000. — 19 с.
17. Реструктуризація економіки та інвестиції в Україні : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. / ред. І.М.Школа та ін. – Чернівці : Чернів. держ. ун-т. Економ. фак-т, 1998. – 207 с.
18. Хмыз О.О. Международные слияния и поглощения акционерных компаний / О.О. Хмыз // Экономист. – 2002. – № 8. – С. 84–87.
19. Уманців Ю. Активізація процесів злиття та поглинання як чинник глобалізації світової економіки / Ю. Уманців // Підприємництво, господарство і право. – 2004. – №.2. – С. 129–131.
20. Крюков А.Ф. Корпоративное реформирование и управление в переходной экономике / Крюков А.Ф. – М., 2001. – 247 с.
21. Лимонов Ю.М. Антикризова реструктуризація активів акціонерного товариства / Ю.М. Лимонов // Фінанси України. – 2003. – № 3. – С. 140–143.
22. Chandler A. Strategy and structure / Chandler A. – Cambridge: MIT Press, 1962. – P. 13.
23. Портер М. Международная экономика / Портер М. ; [пер. с англ. ; под ред. В.Д. Щетинина]. – М. : Междунар. отношения, 1993. – 380 с.
24. Садловська І.П. Стратегічні напрямки розвитку авіатранспортних підприємств : [монографія] / І.П. Садловська. – К. : НАУ, 2005. – 148 с.
25. Дафт Р.Л. Менеджмент / Дафт Р.Л. – СПб. : Питер, 2002. – 832 с.
26. Пушкар Р.М. Менеджмент: теорія та практика / Р. Пушкар, Н. Тарнавська. – [2-ге вид. перероб. і доп.]. – Тернопіль : Карт-бланш, 2003. – 490 с.
27. Чигринець О.А. Економічна стабільність автотранспортних підприємств / О.А. Чигринець. — К. : НТУ, 2003. — 260 с.
28. Плікус І.Й. Державне регулювання підприємств пасажирського автотранспорту / І.Й. Плікус // Фінанси України. – 2005. – № 4. – С.133–138.
29. Котлер Ф. Основы маркетинга / Котлер Ф. ; [пер. с агл., общ. ред. и вступ. Е.М.Пеньковой]. – Новосибирск : Наука, 1992. – 736 с.
30. Кузьмін О.Є. Основи менеджменту : підручник / О. Кузьмін, О. Мельник. – К. : Академвидав, 2003. – 416 с.
31. Мескон М. Х. Основы менеджмента / Мескон М. Х., Альберт М., Хедоури Ф. ; пер. с англ. – М. : Дело, 1992. – 702 с.
32. Евдокимова Т.Г. Краткий словарь делового человека / Т.Г. Євдокимова, Г.А. Маховикова. – М. : Финансы и статистика, 1991. – С. 98– 99.
33. Реструктуризація економіки та інвестиції в Україні : наук. доп. міжнарод. наук.-практ. конф., 7–9 квітня 1998 р., Чернівці. Ч. 1 / відп. ред. І.М.Школа; Львів. ін-т регіон. досліджень НАН України. – Чернівці, 1998. – 144 с.
34. Канарчук В.Є. Виробничі системи на транспорті / В. Канарчук, І. Курніков : К. : Вища шк., 1997. – 359 с.
35. Щелкунов В.И. Деловые стратегии и менеджмент Украины ХХI века / Щелкунов В.И. – К. : Наукова думка, 2002. – 416 с.
36. Щелкунов В.И. Стратегии финансово – инвестиционной деятельности / В.И. Щелкунов, Ю.П. Колбушкин. – К. : КМУГА, 1999. – 44 с.
37. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент / Котлер Ф. ; пер. с англ. – Спб. : Питер, 2000. – 752 с.
38. Корпоративне управління в Україні в сучасних умовах / [Б. Лессер, П. Гайдуцький, І. Бондарчук та ін] ; під. ред. І. Розпутенка та Б. Лессера. – К. : К.І.С., 2004. – 306 с.
39. Чигринець І.А. Аналітичне дослідження комерційної стійкості роботи автотранспортного підприємства / І.А. Чигиринець. – К. : Укр. трансп. ун-т, 1999. — 27 с.
40. Ложачевська О.М. Управління функціонуванням та розвитком транспортного комплексу регіону : [монографія] / Олена Михайлівна Ложачевська. – К. : НАУ, 2002. – 248 с.
41. Ложачевська О.М. Проблеми оцінки економічної ефективності виробництва / О.М. Ложачевська // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: зб. наук. праць. – 1998. – Вип. 2. С. 18 – 21.
42. Ложачевська О.М. Характеристика транспортної галузі України / О.М. Ложачевська // Економіст. – 2002. – № 10. – С. 40 – 44.
43. Ложачевська О.М. Управління організаційно-економічним розвитком транспортного комплексу регіону : автореф. дис. на здобуття наук.ступеня д-ра екон. наук : 08.07.04 / О.М. Ложачевська. – К., 2004. – 34 с.
44. Миротин Л.Б. Основы маркетинга на грузовом автомобильном транспорте / Миротин Л.Б., Гольдин А.Г., Колик А.В. – М. : МАДИ, 1991. – 91 с.
45. Миротин Л.Б. Производственные предприятия дорожного строительства / Миротин Л.Б., Силкин В.В., Бубес В.Я. – М. : Транспорт, 1986. – 191 с.
46. Кузнецов Е.С. Производственная база автомобильного транспорта: состояние и перспективы / Кузнецов Е.С., Курников И.П. – М. : Транспорт, 1998. – 231 с.
47. Кузнецов Е.С. Управление технической эксплуатацией автомобилей / Кузнецов Е.С. ; [2-е изд., перераб. и доп.]. – М. : Транспорт, 1990. – 272 с.
48. Сич Є.М. Інноваційно-інвестиційний розвиток залізничного транспорту / Є Сич, В. Ільчук – К. : Логос, 2001. – 89 с.
49. Цвєтов Ю.М. Концепція реформування транспортного сектора України / Цвєтов Ю.М., Соколов Л.М., Федюшин Ю.М. – К., 1999. – 65 с.
50. Воркут А.И. Грузовые автомобильные перевозки / Воркут А.И. ; [2-е изд., перераб. и доп.]. – К. : Вища шк. Головное изд-во, 1986. – 447 с.
51. Бідняк М.Н. Планування інвестицій на автомобільному транспорті України : монографія / М. Бідняк, Н. Бондар. – К. : НТУ, 2000. – 118 с.
52. Бедняк М.Н. Управление качеством технического обслуживания и ремонта автомобилей на автотранспортном предприятии / Бедняк М.Н. – К. : Знание УССР, 1980. – 26 с.
53. Аксенов И.Я. Транспорт: история, современность, перпективы, проблемы / И.Я. Аксенов. – М. : Наука, 1985. – 89 с.
54. Луйк И.А. Некоторые вопросы совершенствования технологической эксплуатации подвижного состава автомобильного транспорта / Луйк И.А., Колмаков В.М., Шафорост В.М. – К., 1980. – 24 с. – Транспорт (о-во «Знание» УССР).
55. Пашута М.Т. Промисловість в національній інноваційній системі України / М.Т. Пашута, Л.І. Федулова, О.М. Кондрашов. – К. : Наук. світ, 2005. – 80 с.
56. Рынок транспортных услуг / [Зайончик Л.Г., Ісаченко А.С., Понченко Д.А., Ісатенко Д.А.]. – К. : Техніка, 1994. – 113 с.
57. Докіль Л.П. Основні напрямки розвитку автомобільного транспорту / Л.П. Докіль, Редзюк А.М., Штанов В.Ф. // Автошляховик. – 2002. – № 1. – С. 5–8.
58. Редзюк А.М. Актуальні питання державного регулювання на автомобільному транспорті / А.М. Редзюк, В.Ф. Штанов // Автошляховик. – 1998. – №4. – С. 5–6.
59. Канарчук В.Є. Розвиток виробничо-технічної бази підприємств автомобільного транспорту / В. Канарчук, І. Курніков. – К. : НТУ, 1995. – 254 с.
60. Канарчук В.Є. Методи, моделі і алгоритми управління процесами перевезення вантажів у транспортному комплексі / В.Є. Канарчук, П.Р. Левковець, О.І. Мельниченко – К. : НТУ, 2001, – 145 с.
61. Курников И.П. Развитие производственно-технической базы автомобильного транспорта / Курников И.П., Кузнецов Е.С. – К. : Выща школа, 1989. – 150 с.
62. Согомонова Н.А. Економічний механізм підвищення ефективності роботи автотранспортного підприємства : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.07.04 / Н.А. Согомонова. – Х., 2006. – 20 с.
63. Шинкаренко В.Г. Основы оценки и выбора ключевых потребителей для предприятий грузового автомобильного транспорта / В. Шинкаренко, И. Федотова. – Х. : Харьков. нац. автомоб.-дорож. ун-т, 2006. – 19 с.
64. Шинкаренко В.Г. Оценка и анализ конкурентоспособности и качества автотранспортных услуг / В. Шинкаренко, О. Криворучко. – Х. : ХНАДУ, 2001. – 22 с.
65. Шинкаренко В.Г. Положение по разработке стратеги конкуренции для предприятий грузового автомобильного транспорта / В. Шинкаренко, А. Бондаренко. – Х. : Харьков. нац. автомоб.-дорож. ун-т, 2001. – 33 с.
66. Шинкаренко В.Г. Управление конкурентоспособностью предприятий / В. Шинкаренко, А. Бондаренко. – Х. : ХНАДУ, 2003. – 186 с.
67. Пащенко Ю.Є. Транспортно-дорожній комплекс України в процесах міжнародної інтеграції : монографія / Ю.Є Пащенко, О.І. Никифорук ; НАН України. Рада з вивчення продуктивних сил України. – Ніжин : Аспект-Поліграф, 2008. – 192 с.
68. Пащенко Ю.Є. Розвиток та розміщення транспортно-дорожнього комплексу України / ред. С.І. Дорогунцов; НАН України. Рада з вивчення продуктивних сил України. – К. : Наук. світ, 2003. – 468 с.
69. Славов Н.А. Методология реорганизации водного транспорта Украины в рыночных условиях /Славов Н.А. – К. : Наук. думка, 2001. – 332 с.
70. Єфіменко Т.І. Методологічні основи реструктуризації підприємств залізничної галузі (економіко-організаційний аспект): дис. … канд. екон. наук: 08.07.04 / Єфименко Тетяна Іванівна. – Х., 2002. – 215 с.
71. Олійник Г.Ю. Економічний механізм структурної перебудови підприємств промислового залізничного транспорту : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.07.04 / Г.Ю. Олійник. — К., 2004. — 20 с.
72. Чекаловец В.И. Эволюция мировой портовой системы и ее влияние на стратегию развития морских торговых портов Украины / В.И. Чекаловец // Транспорт. – 2003. – № 28 (248). – С. 35–38.
73. Тинний І.В. Реструктуризація промислових підприємств у перехідних економіках: дис. … канд. екон. наук: 08.01.01 / Тинний Ігор Володимирович. – К., 2000. – 180 с.
74. Бондаренко І.В. Удосконалення організації управління реструктуризацією промислово-інвестиційної корпорації : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.01 / І.В. Бондаренко. — Луганськ, 2004. — 19 с.
75. Галушко А.В. Управління реструктуризацією великих акціонерних товариств : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.01 / А.В. Галушко. — Х., 2003. — 19 с.
76. Юдін М.А. Організаційне забезпечення управління процесами реструктуризації промислового виробництва : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.07.01 / М.А. Юдін. — О., 2005. — 18 с.
77. Прохорова В.В. Реструктуризація організаційно-господарської діяльності підприємства в умовах трансформації економіки: дис. …канд. техн. наук: 08.06.01 / Прохорова В.В. – Х., 2001. – 185 с.
78. Шевченко І.В. Обгрунтування реструктуризації економіки України за допомогою інвестування / І.В. Шевченко // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. праць. – 2002. – Вип. 165. – С. 222–229.
79. Шевченко І.В. Загальні методологічні підходи до реструктуризації підприємств / І.В. Шевченко // Проблеми інформатизації та управління: зб. наук. праць. – 2003. – Випуск 8. – С. 168–172.
80. Наука і молодь : зб. наук. праць міжн. наук. конф., вип. № 3. – К. : НАУ, 2003. – 830 с.
81. Проблеми формування та реалізації інвестиційної стратегії господарюючого суб’єкта : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 12-13 червня 2002 р. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2002. – 275 с.
82. Конференція ООН з торгівлі та розвитку. Доповідь про світові інвестиції. Сприяння розвитку: огляд. – Нью-Йорк та Женева, 2001. – С. 7.
83. Хейнман С. Стратегия организационно-структурных решений / С. Хейнман // Экономика Украины. – 1997. – № 8. – С. 8–11.
84. Коваль С.М. Реструктуризация предприятий. Опыт и задачи / С.М. Коваль // Бизнес. – 1999. – № 15 (326). – С. 55.
85. Ляшенко О.Ф. Науково-методичні основи державного управління процесом реструктуризації вугільної промисловості: дис. …канд. екон. наук: 08.02.03 / Ляшенко О.Ф. – К., 2002. – 198 с.
86. Методичні вказівки щодо проведення реструктуризації державних підприємств // Урядовий кур’єр. – 1998. – № 3-4. – С.11–14.
87. Господарський кодекс України. – К. : Кондор, 2004. – 208 с.
88. Указ Президента України “Про заходи щодо реалізації державної політики у сфері природних монополій” // Урядовий кур’єр. – 17 червня 1999. – С. 3.
89. Постанова Кабінету Міністрів України “Про програми реструктуризації об’єднань “Укртелеком” та ”Укрпошта” // Голос України. – 11 січня 1999 р. – С. 12–13.
90. Закон України “Про Державну програму приватизації” від 18.03.00. за № 1723-ІІІ // Офіційний вісник України. – 2000. – № 24. – Ст. 981. – С. 1–34.
91. Підсумки роботи транспортно-дорожнього комплексу та зв’язку України за 2006 рік // Міністерство транспорту та зв’яку України. – К., 2007. – С. 71.
92. Україна у цифрах в 2003 році: корот. стат довід. / Держкомстат України / за ред. О.Г. Осауленка; відп. за вип. В.А. Головко. – К. : Техніка, 2004. – 272 с.
93. Підсумки роботи транспортно-дорожнього комплексу за 2004 рік / Міністерство транспорту України. – К., 2005. – 60 с.
94. Україна у цифрах в 2004 році: корот. стат довід. / Держкомстат України / за ред. О.Г. Осауленка; відп. за вип.. В.А. Головко. – К. : Техніка, 2005. – 263 с.
95. Підсумки роботи транспортно-дорожнього комплексу та зв’язку за 2005 рік / Міністерство транспорту та зв’язку України. – К., 2006. – 60 с.
96. Статистичний щорічник України за 2005 рік // Державний комітет статистики України. – К., 2006. – 636 с.
97. Статистичний щорічник України за 2006 рік // Державний комітет статистики України. – К. – 2007. – 655 с.
98. Підсумки роботи транспортно-дорожнього комплексу та зв’язку за 2007 рік / Міністерство транспорту та зв’язку України. – К., 2008. – 65 с.
99. Итоги работы предприятий транспортно-дорожного комплекса Украины, входящих в сферу управления Минтранса, за 2002 г. По материалам Коллегии Минтранса // Транспорт. – 19 марта 2003. – № 11 (231). – С. 25–28.
100. Транспортний комплекс України 2005 / [ред. кол. В. Пустовойтенко та ін.]. – К. : Український видавничий центр «Галактика – С», 2005. – 207 с.
101. Транспортний комплекс України 2006 / [авт.-упор.: Г. Захарченко, Р Захарченко, ред. кол. А. Приходський та ін.]. – К. : Український видавничий центр «Галактика – С», 2006. – 208 с.
102. Концепція реформування транспортного сектору України. – К. : ИКТП «Центр», 1999. – 162 с.
103. Порти України. Перевезення вантажів / [Зеркалов Д.В., Коба В.Г., Кушнірук В.Г., Петров В.І.]. – К. : Основа, 2003. – 623 с.
104. Приходько Ю.Н. Научный подход – «за» и «против» / Ю.Н. Приходько, П.В. Саввин // Транспорт. – 2003. – 3 28 (248). – С. 52–54.
105. Аэропорт «Борисполь» становится транзитным // Транспорт. – 2003. – №11(231). – С. 17–23.
106. О состоянии реструктуризации аэропортов // Транспорт. – 2002. – №10(178). – С. 31–32.
107. Ничай Б.А. Автомобілебудування в Україні: проблеми якості і безпеки автомобільного транспорту / Б.А. Ничай // Автошляховик. – 2003. – № 6 (176). – С. 4–5.
108. Закіров Є. Автомобільний транспорт України: проблеми і перспективи / Є.Закіров // Автошляховик. – 2003. – № 2. – С. 3–5.
109. Государственное регулирование на автомобильном транспорте // Транспорт. – 2001. – № 9 (127). – С. 36–40.
110. Закон України «Про автомобільний транспорт» // Транспорт. – 2001. – №6 (124). – С. 38–40.
111. Наказ від 3 грудня 2002 року № 859 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо проведення реструктуризації державних підприємств транспортно-дорожнього комплексу» / Додаток до інформаційного бюлетеня «Весь транспорт Онлайн» . – 17 грудня 2002. – № 231. – 6 с.
112. Шаповалова О.Л. Основні напрямки стандартизації та сертифікації автотранспортних послуг / О.Л. Шаповалова, О.С. Ігнатенко, В.С. Марунич // Автошляховик. – 2002. – № 1. – С. 9–11.
113. Рудзінський В.В. Сфері послуг транспорту – якісне забезпечення / В.В. Рудзінський, М.Ю. Безродний // Автошляховик України. – 2006. – № 4 (192). – С. 6–8.
114. Котляр М.Л. Оцінка фінансової стійкості підприємства на базі аналітичних коефіцієнтів / М.Л. Котляр // Фінанси України. – 2005. – № 1 (110). – С. 113–117.
115. Методы экономической оценки инвестиционных проектов на транспорте / [сост. Ю.Ф. Кулаев]. – К. : Транспорт України. 2001. – 182 с.
116. Ложачевська О.М. Основні проблеми автомобільного транспорту / Ложачевська О.М., Шевченко І.В. // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: зб. наук. праць. – 2002. – Вип. 8. – С. 164–166.
117. Шевченко І.В. Принципи реструктуризації підприємств автомобільної галузі / І.В. Шевченко // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. праць. – 2003. – Вип. 177, т. 1. – С. 221–226.
118. Економіка підприємства: проблеми теорії та практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2003. – 211 с.
119. Економіка та менеджмент : матеріали V Міжнар. наук.-техн. конф. «АВІА-2003». – Т.5-6. – К. : НАУ, 2003. – 183 с.
120. Шевченко І.В. Методика проведення реструктуризації автотранспортних підприємств / І.В. Шевченко // Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук. праць. – 2004. – Вип. 9. – С. 54–58.
121. Шевченко І.В. Методика проведення спеціалізації при прогнозуванні функціонування автотранспортного підприємства / І.В. Шевченко // Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. – 2007. – Вип. 5 (72). – С. 83–88.
122. Сучасні проблеми економічної безпеки в ринкових умовах : матеріали наук.-практ. конф. – К. : НАУ, 2008. – 50 с.
123. Основи економічної теорії / [В.О. Рибалкін, М.О. Хмелевський, Т.І. Біленко, А.Г. Прохоренко та ін.]. – К. : Видав. центр «Академія», 2002. – 352 с.
124. Рудзинська О.В. До аналізу застосування статистичних методів при визначенні якості послуг в автотранспортній галузі / О.В. Рудзинська // Автошляховик. – 2003. – № 5. – С. 10–11.
125. Экономико-математические модели в системе управления предприятиями / [И.П. Шубкина, В.Г. Шаркович, А.С. Плещинский и др.] ; под. ред. Н.П. Федоренко, И.П. Шубкиной. – М. : Наука, 1983. – 390 с.
126. Вентцель Е.С. Исследование операций: задачи, принципы, методология / Вентцель Е.С. – М.: Наука, Глав. ред. физико-мат. лит., 1980. – 208 с.
127. Бережная Е.В. Математические методы моделирования экономических систем / Бережная Е.В., Бережной В.И. – М. : Финансы и статистика, 2001. – 368 с.
128. Ермаков С.М. Метод Монте-Карло и смежные вопросы / Ермаков С.М. – М. : Наука, Глав. ред. физико-мат. лит., 1975. – 472 с.
129. Маркетинг : стратегии, с которыми побеждают / [сост. А. Мальцева]. – К. : Издательский Дом «Максимум», 2006. – 314 с.
130. Маркетинг і логістика в управлінні суб’єктами господарювання : [зб. наук. праць Донец. держ. ун-ту управління, Т. 5, вип. 42]. – Донецьк, 2004. – 176 с.
131. Стратегічна реструктуризація підприємств / [Заболотний Г.М., Коровій В.В., Мартинюк П.С., Ступницький А.М.] ; под. ред. Ступницького А.М. – Вінниця : Книга– Вега, 2003. – 304 с.
132. Реструктуризация промышленности в европейских странах с переходной экономикой: накопленный опыт и перспективы: Круглый стол (Дворец Наций, Женева, Швейцария, 12-13 февраля 2002р.) : краткий отчет / Европейская Экономическая Комиссия. – Нью-Йорк; Женева : ООН, 2002. – ХVI, 55 с.
133. Реструктуризація угольной отрасли Украины – путь к корпоративному управлению / [Грядущий Б.А., Петренко С.Я., Агеев В.Г. и др.] ; под ред. В.С. Тополова. – Донецк : Юго-Восток, 2005. – 384 с.
134. Реструктуризация экономики России : материалы юбилейн. межрегион. науч.-практ. конф. профессорско-преподавательского состава / отв. ред. редкол. К.В. Кочмола, Ростов. гос. эконом. ун-т «РИНХ», Финансовый ин-т. – Ростов н/Д, 2001. – 155 с.
135. Кравченко В.Г. Організаційно-економічне забезпечення стратегії розвитку транспортного термінала : дис. …канд. екон. наук : 08.06.01 / Кравченко Володимир Георгійович. – К., 2006. – 218 с.
136. Бусленко Н.П. Моделирование сложных систем / Бусленко Н.П. – М. : Наука, 1978. – 399 с.
137. Шеннон Р. Имитационное моделирование – искусство и наука / Шеннон Р. – М. : Мир, 1978. – 418 с.
138. Винокуров В.А. Организация стратегического управления на предприятии / В.А. Винокуров – М. : Центр экономики и маркетинга, 1996. – 160 с.
139. Григор’єв Г.С. Оцінка економічної ефективності роботи автотранспортного підприємства в умовах ринку : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.01 / Г.С. Григор’єв. – К., 1996. – 20 с.
140. Портер М. Стратегія конкуренції ; [пер. з англ.. А. Олійник, Р. Скільський]. – К. : Основи, 1997. – 390 с.
141. Економічний аналіз діяльності промислових підприємств / [под ред. С.І. Шкарабана, М.І. Сапачова]. – Тернопіль : ТАНГ, 1995. – 124 с.
142. Десятка крупнейших аэропортов Европы – 2003 // Транспорт. – 2004. – №15. – С. 32.
143. Мороз О.В. Планування автомобільних перевезень вантажів малими партіями : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.01 / О.В. Мороз. – К., 2003. – 19 с.
144. Бобровник В.М. Трансформація організаційних структур управління підприємствами (на прикладі автотранспортних послуг) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.01 / В.М. Бобровник. – Хмельниц., 2003. – 21 с.
145. Бабій О.М. Стратегія розвитку підприємств в ринкових умовах господарювання (на прикладі підприємств автотранспортної галузі) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.01 / О.М. Бабій. – О., 2003. – 19 с.
146. Левченко О.П. Формування стратегії розвитку автотранспортних підприємств : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.01 / О.П. Левченко. – Х., 2005. – 18 с.
147. Роздержавлення і приватизація річкового транспорту України / [Славов М.А., Бакаєв О.О., Підлісний П.І., Евенко В.Л.]. – К., 1998. – 36 с.
148. Сімонова В.С. Еволюція категорій «стратегія» та «стратегічне управління» / В.С. Сімонова // Актуальны проблеми економіки. – 2006. – № 5. – С. 117–120.
149. Проскура О. Ю. Антикризове управління підприємством : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.02 / О.Ю. Проскура. – Х., 2002. — 18 с.
150. Лігоненко Л.О. Антикризове управління підприємством: теоретико-методологічні засади та практичний інструментарій / Л.О. Лігоненко. — К., 2000. — 390 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Скачать бесплатно 20645.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.