У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Количество страниц 196
ВУЗ ЛЬВІВСЬКА КОМЕРЦІЙНА АКАДЕМІЯ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20686.doc 
Содержание ЗМІСТ
Вступ 4
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТО¬СПРО¬¬МОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ У РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ
1.1. Конкуренція як економічна категорія ринкового господарювання 11
1.2. Конкурентоспроможність підприємств та підходи до її оцінювання 27
1.3. Сутність процесів управління конкурентоспро¬мо欬ністю підприємств
Висновки до розділу 1 58

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМНИЦТВА В ТОРГІВЛІ ТА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМО¬ЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
2.1. Динаміка підприємництва в торгівлі як відображення ринкової трансформації галузі
2.2. Оцінка стану та перспективного розвитку конкурентного середови¬ща діяльності торговельних підприємств
2.3. Діагностика конкурентоспроможності торговельних підприємств 100
Висновки до розділу 2 112

РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ КЛЮЧОВИМИ ЧИННИКАМИ КОНКУРЕНТОСПРО¬МОЖ¬НОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
3.1. Планування основних показників господарської діяльності торго¬ве¬ль¬них підприємств в контексті управління їх конкуренто¬спрможністю
3.2. Удосконалення організаційних структур управління торгове¬ль¬них підприємств як засіб підвищення їх конкурентоспро¬мож¬ності
3.3. Удосконалення стимулювання праці в торговельних підприємствах 144
Висновки до розділу 3 153

ВИСНОВКИ 156
ДОДАТКИ 161
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 172


ВСТУП
Актуальність теми. Трансформаційні зміни в економіці України висува¬ють нові вимоги до поведінки організацій у зовнішньому і внутріш¬ньо¬му середовищі. Ці зміни стосуються широкого спектру способів діяльності організацій, визначальним серед яких є їх конкурентна поведінка.
Конкурентна поведінка організацій проявляється в їх конкуренто¬спроможності – високій, середній чи низькій. Управління конкурентоспро¬мож¬ністю організацій вимагає вирішення широкого спектру питань: організа¬цій¬них, техніко-економічних, соціальних.
У теоретичному аспекті проблеми формування й управління конкуренто¬спроможністю організацій досліджували ряд зарубіжних і вітчизняних учених: Д. Рікардо, І. Ансофф, В. Апопій, Г. Армстронг, П. Друкер, Ф. Котлер, М. Портер, Є. Хекшер, А. Воронкова, В. Герасимчук, Д. Дикань, Н. Єфремова, О. Кузьмін, Л. Лігоненко, М. Лосєв, Т. і Я. Литвиненко, І. Лошенюк, А. Мазаракі, Н. Маляр, Б. Олін, Й. Петрович, Є. Ревтюк, С. Скибінський, І. Смолін, С. Соболь, Н. Тарнавська, Н. Ушакова, Ф. Хміль, В. Швець та інші. Однак дослідження зарубіжних вчених стосуються проблематики управління конкуренто¬спроможністю в умовах високо¬розвиненого ринку, а вітчизняних – переважно концентруються на обґрунту¬ванні методів пошуку ринкових ніш, підвищення конкурентоспроможності продукції, що випускається, способів конкурентної боротьби, методології оцінювання конкурентоспроможності організацій.
Вітчизняними дослідниками практично не охоплена проблематика ефективного використання управлінських ресурсів для підвищення конку¬рентспроможності організацій: формування механізмів управління конкурент¬¬о¬спроможністю організацій; планування фінансово-господарської діяльності; удосконалення організаційних структур управління, мотивування і стимулювання праці персоналу. Відсутні теоретичні розробки і прак¬тичні рекомендації з питань системного управління конкуренто¬спроможністю торговельних підприємств. Все вищезазначене й обумовлює актуальність дисертаційного дослідження.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисерта¬ційна робота виконана у відповідності з Програмою заходів щодо завершення вступу України до СОТ, затвердженої Указом Президента України №104/2002 від 05.02.2002 р. Тема дисертації затверджена вченою радою ЛКА і відповідає науковому напрямку кафедри менеджменту ЛКА та пов’язана з науково-дослідною темою «Формування механізму менеджменту в підприємствах невиробничої сфери», (затвердженою рішенням Вченої ради ЛКА, протокол № 5 від 25.02.2000 р.).
Мета й завдання дослідження. Метою дослідження є розроблення теоре¬тич¬них засад і практичних рекомендацій з удосконалення управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств.
Відповідно до мети були поставлені наступні завдання дисертаційного дослідження:
• теоретично обґрунтувати сутність категорій «конкуренція» та «конку¬рен¬т¬спроможність» стосовно діяльності суб’єктів господарювання в торгівлі;
• виявити особливості підприємництва та конкурентного середовища в торгівлі на сучасному етапі;
• дослідити сучасний стан конкурентоспроможності суб’єктів господарю¬вання в торгівлі;
• класифікувати і систематизувати складові елементи зовніш¬¬нього і внутрішнього середовища діяльності торговельних підпри¬ємств для інформаційного забезпечення управління їх конкурентоспро¬мож¬ністю в сучасній соціально-економічній ситуації;
• дослідити теоретичні питання і розробити методичні положення з діаг¬но¬стування конкурентоспроможності торговельних підприємств;
• теоретично обґрунтувати необхідність поєднання стратегічного і опера¬ти¬вного управ¬ління конкуренто¬спроможністю торговельних підприємств в сучасних умовах;
• запропонувати науково-обґрунтовані підходи до управління конкуренто¬спро¬можністю торговельних підпри¬ємств на основі удосконалення планування показників господарської діяль¬но¬сті, оптимізації структур управління, стимулювання праці найманих працівників.
Об’єктом дослідження є організаційно-економічні процеси управління конкурентоспроможністю торго¬ве¬льних підприємств.
Предметом дослідження є теоретичні питання, принципи, методи і прикладні аспекти управління конкурентоспроможністю торговельних підпри¬ємств.
Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дослід¬ження є сучасні теорії менеджменту та ринкової економіки. У процесі дослід¬ження використовувалися: структурно-логічний, категоріальний та порів¬няльний аналіз, систематизація та узагальнення (для уточнення та впоряд¬кування термінології – Розділ 1); побудова динамічних рядів, графічних зобра¬жень, розрахунки середніх величин, пошук причинно-наслідкових зв’язків (для оціню¬вання стану конкурентоспроможності торговельних підприємств – Розділ 2); балансові та оптимізаційні розрахунки, економіко-математичне моделювання, системно-структурний аналіз, анкетування (для розробки основних напрямів удосконалення управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств - Розділ 3).
Інформаційною базою дисертаційної роботи були статистичні дані Держкомстату України, Рівненського та Львівського обласних управлінь статис¬тики, а також матеріали, зібрані автором у процесі спеціально організо¬ваних спостережень і опитувань.
Наукова новизна одержаних результатів. Поставлена мета й розв’язан¬ня наведених вище завдань дозволили отримати результати, наукова новизна яких полягає в наступному:
а) вперше:
• запропоновано і обґрунтовано методичний інструментарій управління ключовими чинниками формування конкуренто¬спроможності торговельних підприємств (плану¬вання основних показників діяльності, оцінювання і побудова структур управління на засадах функціонально-вартісного аналізу, удосконалення сис¬тем оплати праці, орієнтоване на досягнення високої конкуренто¬спро¬можності підприємств тощо);
б) одержали подальший розвиток:
• трактування економічного змісту категорій «конкуренція» і «конку¬рент¬¬спро¬мож¬ність» в сучасних соціально-економічних умовах України (поняття «конкуренція» повинне локалізуватися відповідно до сфери її прояву; поглиблений розгляд сутності категорій «конкуренції» і «конкурентоспроможності» вимагає визначення суб’єктів, об’єкта, предмета, методів, знарядь, напрямів конкурентної поведінки підприємств);
• ресурсний підхід до забезпечення конкурентоспроможності торговель¬них підприємств, що проявляється через якісне та ефективне використання робочого часу, площі торговельних і підсобних приміщень, поточних витрат матеріальних, фінансових, інформацій¬них, соціальних, інтелектуальних ресурсів;
• розроблені підходи до оцінювання конкурентоспроможності торговельних підприємств, в основу яких поряд із запропонованими методиками рекомендовано використовувати криву Лоренца, для оцінювання ступеня інтенсивності конкуренції на ринку;
• застосування функціонально-вартісного аналізу для проектування орга¬ні¬за¬ційних структур управління торговельних підприємств шляхом адаптації методики до умов функціонування торго¬вель¬них підприємств.
удосконалено:
• системні засади планування основних показників госпдарської діяльності торговельних підприємств (розроблено методику ресурс¬ного планування показників діяльності підприємств в сучасних умовах);
• організацію стимулювання праці найма¬них працівників як засобу підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств (участь працівників у прибутках підприємств).
Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що в дисертаційній роботі розроблені пропозиції з обґрунтування управлінських рішень, орієнтованих на удосконалення управлінських процесів і завоювання торговельними підприємствами стабільного конкурентного становища на ринку.
Основні практичні рекомендації та пропозиції, розроблені в процесі виконання дисертаційної роботи, впроваджені в малому приватному торговель¬ному підприємстві «Акме» м. Рівне (довідка № 27/54 від 21 грудня 2005 р.), приватному торговельному підприємстві «АРТ» смт. Клевань Рівненської області (довідка № 11/2-07 від 19 грудня 2007 р.), приватній фірмі «ПАВЛ» (довідка №1273/8 від 22 листопада 2007 р.) та прийняті до використання в діяльності Управління міжнародного співробітництва та європей¬ської інтеграції Рівненської обласної державної адміністрації (довідка № 1/11-459 від 25 грудня 2005 р.). Результати досліджень автора використо¬вуються у навчальному процесі Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. академіка С. Дем’янчука» (довідка № 07/08 від 19 лютого 2008 р.).
Особистий внесок здобувача. Усі основні наукові дослідження за темою дисертаційної роботи здійснені автором одноособово. В роботі використані лише ті положення опублікованих у співавторстві праць, які належать особисто здобувачу.
Апробація результатів дисертації. Одержані результати досліджень доповідалися на міжнародних науково-практичних конференціях «Підприємництво в Україні: проблеми й шляхи розвитку» (Львів, 2000 р.); «Методологія та практика менеджменту на порозі ХХІ століття: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти» (Полтава, 2000 р.); «Стратегічний маркетинг та інноваційний менеджмент: теорія та практика, проблеми підготовки фахівців» (Київ, 2000 р.); «Теорія управління організацією: стан та перспективи» (Київ-Львів, 2000 р.); І Міжнародній науково-практичній конференції «Економічні та гуманітарні проблеми розвитку суспільства у ІІІ тисячолітті» (Рівне, 2000 р.), «Сучасні проблеми управління» (Київ, 2001 р.); «Підприємництво, менеджмент та маркетинг: стан та перспективи розвитку в Україні» (Донецьк, 2002 р.); «Підприємництво та менеджмент: українські реалії і перспективи розвитку» (Львів, 2003 р.); «Внутрішній ринок споживчих товарів України: стан і перспективи розвитку» (Київ, 2004 р.); ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Економічні та гуманітарні проблеми розвитку суспільства у ІІІ тисячолітті» (Рівне, 2007 р.), на наукових конференціях науково-педагогічних працівників ЛКА та Міжнародного економіко-гуманітарного університету ім. С. Дем’янчука у 1997-2007 рр.
Публікації. Основні положення дисертації опубліковані в 10-ти роботах обсягом авторського тексту 5,01 друкованих аркуша, у тому числі в 7 статтях у фахових виданнях.
Обсяг і структура дисертації. Дисертаційна робота містить вступ, три розділи, висновки до кожного розділу, загальні висновки, список викори¬с¬таних джерел (230 найменувань), перелік використаних Інтернет-сторінок (7). Повний обсяг дисертації викладено на 190 сторінках комп’ютерного тексту, у тому числі основного тексту 160 стор., та проілюстровано у 34 таблицях, 32 рисунках (з них 6 таблиць та 7 рисунків займають площу цілої сторінки). Робота містить 2 додатки обсягом 11 стор.
Список литературы ВИСНОВКИ

В дисертації досліджена й розв’язана науково-практична задача управління основними чинниками конкурентоспроможності торговельних підприємств в умовах зміцнення ринкових відносин в національній економіці України. Вирішення цієї задачі дозволило сформулювати наступні висновки і пропозиції:
1. Конкуренція є одним із найважливіших складових чинників функціо¬ну¬¬вання й розвитку ринкового господарювання, ключовим елементом конструк¬ції ринкової економіки. Поглиблений розгляд сутності категорії «кон¬к󬬬рен¬ція» вимагає визначення її суб’єктів, об’єкта, предмета, конку¬рент¬ної поведінки (методів, знарядь, напрямів конкуренції), видів конкуренції. В роботі доведено, що суб’єктами конкуренції виступають виключно суб’єкти підприємницької діяльності, об’єктом конкуренції є не фізичні чи юридичні особи, а сукупний по¬пит на ринку, предметом конкуренції є комплексне задоволення потреб споживачів. Автор погоджується з пануючими в економіч¬ній літературі поглядами, згідно яких існує два методи конкуренції: цінова і нецінова та три види конкуренції (досконала конкуренція, недосконала конкуренція (олігополія) і монополія).
2. Основою для побудови різноманітних концепцій і моделей поведінки підприємств є поняття конкурентоспроможності, яке розкриває внутрішній зміст і напрям дій господарюючих суб’єктів у процесі конкуренції та харак¬те¬ризує її динаміку. Розглянуті наукові точки зору на проблему конкурен¬то¬спроможності дають можливість відмітити, що в багатьох публікаціях ототожнюється конкуренто¬спроможність підприємств і конкуренто¬спроможність продукції; динаміка конкуренто¬спро¬можності і управління нею розглядається переважно в страте¬гічному аспекті; недостатньо висвітлені галузеві особливості конкуренто¬спроможності підпри¬ємств; недооцінюються регіональні особливості, що впливають на їх конку¬ренто¬спроможність. Проаналізувавши теоретичні погляди на проблему [101], автор притримується позиції, згідно якої конкуренто¬спроможність підприємства на певному сегменті товарного чи регіонального ринку виступає як узагальнююча оцінка його конкурентних переваг в питаннях формування ресурсного потен¬ціалу, якості задоволення споживчого попиту та досягнутої завдяки цьому ефек¬тив¬ності функціонування господарчої системи, які мають місце на момент чи протягом періоду оцінювання.
3. Процес управління конкурентоспроможністю підприємства можна визнବчити як частково детермінований, який у значній мірі знаходиться під дією факторів стохастичного характеру, здійснюється з виходом на перспек¬тиву і поєд¬ну¬ється з оперативними заходами у цьому напрямі. Зміст перспек¬тивного управління конкурентоспроможністю підприємств полягає в розробці і реаліза¬ції комплексу стратегій, до складу яких входять корпоративна, конку¬рентні та функціональні стратегії. Оперативне управління конкуренто¬спро¬можністю охоплює: концентрацію уваги на конкурентоспроможності підпри¬ємства; розроб¬лення підходів та методів вимірювання й оцінювання поточної конкурентоспроможності конкурентів та власного підприємства; моніторинг конку¬рентів; моніторинг стану власної конкурентоспроможності; розроблення оперативних планів управління підвищенням конкурентоспроможності; розроблення методів контролювання й підвищення конкурентоспроможності; забезпечення ефективності впровадження всіх названих елементів.
4. Ефективна організація діяльності торговельних підприємств, орієнто¬вана на завоювання міцних конкурентних позицій, є досить складною пробле¬мою. Ця складність зумовлена як природою самої торгівлі, так і особли¬востями середо¬вища, у якому вона функціонує. До цих особливостей відносяться: різно¬рідність та різноманітність характеру торговельної діяль¬ності, її масштବбів, ти¬пів і розмірів торговельних підприємств; періодичне зростання і падіння актив¬ності покупців; залежність календарного планування режиму роботи підпри¬ємств торгівлі від споживачів; складність визначення й оцінювання якості торго¬вельного обслуговування та торговельних послуг; складність оцінювання ефективності праці в торгівлі та ін.
5. Діяльність великих торговельних підприємств на регіональних рин¬ках значно погіршує конкурентну ситуацію для малих підприємств, які суттєво про¬грають першим в цінах, в асортименті товарів, в якості торговельного обслу¬го¬вування і в асортименті послуг. Цей процес характерний у першу чергу для міських поселень. У сільських населених пунктах перспективи розвитку малої торгівлі більш сприятливі, хоч, разом з тим, умови для її розвитку тут знач¬но складніші, ніж у містах, із-за слабкого розвитку інфраструктури й невисо¬кого платоспроможного попиту населення. У цьому зв’язку постає проблема державної підтримки малого підприємництва в торгівлі. Його роз¬виток створює певне конкурентне середовище для великих підприємств, а в деяких випадках може стати особливим видом конкуренції-симбіозу, коли асортимент товарів і послуг невеликих торговельних підприємств, що діють в районах, де розташовані великі підприємства, доповнює асортимент товарів і послуг останніх.
6. Управління конкурентоспроможністю підприємств неможливе без діагно¬стики стану поточного і перспективного розвитку конкурентного середовища та конкурентоспроможного потенціалу підприємства. В роботі обґрун¬тована мето¬дика оцінювання конкурентоспроможності торговельних підпри¬ємств, яка базу¬ється на концепції зон торговельного обслуговування і передбачає розра¬хунки узагальненого комплексного показника конкуренто¬спроможності підпри¬ємства. Основними керованими параметрами в процесі управління конку¬рентоспроможністю торговельних підприємств виступають: а) обсяг і структура реалізації товарів; б) обсяг і структура товарних запасів; в) прибуток і рента¬бельність. На основі узагальнення процесів планування господарсько-фінан¬сової діяльності в торговельних підприємствах Західної України в роботі пропо¬нується ресурсна модель, яка дозволяє закласти потуж¬ний конкурентний потенціал підприємства. Показниками викори¬стання ресурсів конку¬рен¬то¬спроможності підприємства є: загальні трудо¬ві ресурси (робо¬чий час); розрахункова величина витрат робочого часу на реалізацію товарів пев¬ної групи; витрати підприємства за основними статтями; розрахункова величи¬на витрат підприємства за основними статтями на реалізацію товарів певної групи; корисна площа торговельної зали та підсобно-складських примі¬щень; досягнутий у попередній період обсяг виручки; умовні нормативи витрат відповідних ресурсів на реалізацію товарів певної товарної групи; розмір торго¬вель¬ної надбавки на товари певної товарної групи.
7. Кардинальні економічні зміни обумовлюють необхідність наукового під¬ходу як до формування, так і до трансформації систем управління торговель¬¬¬ними підприємствами. В роботі обґрунтовується застосування функціо¬нально-вартісного аналізу для вирішення питань удосконалення організа¬ційної струк¬тури управління, уточнення конкретних функцій окремих підрозділів і посадо¬вих осіб, підвищення якості підготовки, обґрунтування та реалізації управ¬лінських рішень, покращання кадрового, інформаційного та технічного забезпе¬чення систем управління, регламентації процесів управ¬ління. ФВА є практи¬чно єдиним предметно-орієнтованим специфічним мето¬дом техніко-економічного дослід¬ження управлінських функцій, спрямованим на пошук шля¬хів зниження витрат на управ¬ління та підвищення його ефективності, а значить, і конкурентоспро¬можності підпри¬ємств. Використання функціональ¬но-вартісного аналізу для оці¬ню¬вання й проек¬тування організаційних струк¬тур управління в торговель¬них підпри¬єм¬ствах відповідає інтересам цих підприємств та їх основному зав¬данню: не тільки вижити у складних ринкових умовах, а й динамічно розви¬нути власну господарсько-фінансову діяльність.
8. Перед торговельними підприємствами стоїть проблема по¬будови аде¬кват¬¬них ринку систем матеріального стимулю¬вання, які б узгоджували інтере¬си власників та найманих працівників підприємств. В роботі обґрун¬товано один із варіантів такої системи, за якої загальний прибуток підприємства розпо¬діляється на підприємницький дохід і трудовий дохід працівників, на засадах поділу ризику з підприємцем, пов’язаного з функціонуванням підпри¬ємства у рин¬кових умовах. Для розподілу прибутку торговельного підприємства між власником і найманими працівниками в роботі пропонується модель, яка передбачає отримання власником річного доходу у розмірі, не меншому за депозитну ставку на авансо¬ваний капітал, а найманим працівникам – базову оплату, достатню для того, щоб залучити і утримати на підприємстві працівників необхідної квалі¬фікації та підготовки, а та¬кож преміювання, враховуючи індивідуальний трудо¬вий внесок, стаж робо¬ти, рівень по¬са¬до¬вого окладу та інші показники, а також однора¬зові заохо¬чування, спрямовані на сти¬мулювання виконання певних завдань, що виходять за межі прямих посадових обов’язків працівників.
Основні висновки і пропозиції, обґрунтовані в дисертації, рекоменду¬ються до впровадження Державному комітету з питань регуляторної політики та підприємництва і безпосередньо – торговельним підприємствам


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Авдеенко В.Н. Производственный потенциал промышленного предприятия / В. Авдеенко, В. Котлов. — М. : Экономика, 1989. — 240 с.
2. Азоев Г.Л. Конкурентные преимущества фирмы / Г. Азоев, А. Челенков — М. : ОАО «Типография «Новости», 2000. — 256 с.
3. Акофф Р. Планирование будущего корпорации : пер. с англ / Р. Акофф. — М. : Прог¬ресс, 1985. — 327 с.
4. Андрушкiв Б.М. Основи менеджменту / Б.М. Андрушків, О. Кузьмін. — Л. : Свiт, 1995. — 295 с.
5. Анискин Ю. Организация и управление малым бизнесом / Ю. Анискин. — М. : ФиС, 2001. — 160 с.
6. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия : пер. с англ. / И. Ансофф, Э. Дж. Макдоннел ; под ред. Ю.Н. Каптуревского. — СПб. : Питер, 1999. — 416 с.
7. Ансофф И. Стратегическое управление : сокр. пер. с англ. / И. Ансофф. — М. : Экономика, 1989. — 519 с.
8. Антонюк Л.Л. Міжнародна конкурентоспроможність країн: теорія та механізм реалізації : моногр. / Л.Л. Антонюк. — К. : КНЕУ, 2004. — 275 с.
9. Армстронг Г. Маркетинг : общ. курс : пер. з англ. / Г. Армстронг, Ф. Котлер. — 5-е изд. — М. : Вильямс, 2001. – 608 с.
10. Афанасьев А.А. Создание модели зависимости выручки розничной торговой точки от факторов конкурентосопособности / А.А. Афанасьєв, М.Б. Левин // Маркетинг в России и за рубежом. — 2004. — № 3. — С. 108—115.
11. Ахматова М. Теоретические модели конкурентоспособности / М. Ахматова, Е. Попов // Маркетинг. — 2003. — № 4 (71). — С. 25 —38.
12. Балабанова Л.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації / Л.В. Балабанова, О.В. Сардак. — Донецьк : ДонДУЕТ, 2003. — 156 с.
13. Бальцерович Л. Свобода і розвиток. Економія вільного ринку : пер. з польськ. — Л. : Незалежн. культурологічн. журнал «Ї», 2000. — 332 с.
14. Баумгартен Л.В. Анализ методов определения конкуретноспособности организаций и продукции / Л.В. Баумгартен // Маркетинг в России и за рубежом. — 2005. — № 4 (48). — С. 72—85.
15. Белковский А. Конкурентная стратегия современных компаний (точка зрения Майкла Портера) / А. Белковский // Менеджмент в России и за рубежом. — 2004. — № 4. — С. 5.
16. Березкина А. Концептуальные основы мониторинга конкурентной среды / А. Березкина // Маркетинг. — 2005. — № 1 (80). — С. 51—59.
17. Бешелев С.Д. Математико-статистические методы экспертных оценок / С.Д. Бешелев, Ф.Г. Гурвич. — М. : Статистика, 1980. — 263 с.
18. Бібліотека економіста. — Режим доступу : http://www.library.if.ua.
19. Бiлорус О.Г. Менеджмент: конкурентоздатнiсть i ефективність / О.Г. Бiлорус, Є.Г. Панченко. — К. : Знання, 1992. — 40 с.
20. Білорус О. Конкурентоспроможність у сучасному глобальному світі / О. Білорус, Ю. Мацейко // Екон. часопис XXI. — 2002. — № 9. — С. 12—16.
21. Білошапка В.А. Вступ до стратегічного управління // Підвищення конкурентоспроможності підприємств: оперативна реструктуризація. Частина 3. Методичні матеріали базового курсу. — К. : Міжнар. центр приватизації, інвестицій та менеджменту, 1999. — С. 46—106.
22. Бланк И. А. Торговый менеджмент / И.А. Бланк. — 2-е изд., перераб. и доп. — К. : Эльга : Ника-Центр, 2004. — 784 с.
23. Бондарь Н. Эффективное управление фирмой / Н. Бондарь. — СПб. : БизнесПресса, 1999. — 416 с.
24. Борисенко 3.М. Основи конкурентної політики : підруч. — К. : Таксон, 2004. — 704 с.
25. Бухалков М.И. Стратегия развития потенциала современного предприятия // Организатор производства. — 1999. — № 1 (8). — С. 39—43.
26. Бухгалтерський облік в Україні : навч. посіб. / за ред. Р.Л. Хом’яка. — 2-е вид., доп. і перероб. — Л. : Нац. ун-т «Львів. політехніка» : «Інтелект—Захід», 2003. — 820 с.
27. Виноградор О.А. Методи аналізу конкурентоспроможності впровадження інновацій на засадах маркетингу // Актуальні проблеми економіки. — 2006. — № 1 (55). — С. 65—73.
28. Винославська О.В. Етична мотивація американських та українських професіоналів бізнесу // Маркетинг в Україні. — 2000. — № 4.— С.8—9.
29. Вихляев П.А. Очерки теоретической статистики. — М. : 1968. — 273 с.
30. Власенко О.С. Вплив факторних і конкурентних переваг на інвестиційну привабливість інновацій // Маркетинг в Україні. — 2000. — № 4. — С.9—11.
31. Власюк В.Є. Деякі аспекти ступеню монополізації ринків в Україні / В.Є. Власюк, С.В. Єкімов // Економіка: проблеми теорії та практики : міжвуз. зб. наук. пр.— Д. : Наука і освіта, 2000. — Вип. 35. — С. 98—102.
32. Войнаренко М. Економічна конкурентоспроможність та інвестиційна привабливість України / М. Войнаренко, О. Фурманюк // Економіст. — № 12. — 2006. — С. 25 — 28.
33. Воронкова А.Э. Менеджмент в производственной сфере : учеб. пособие / А.Э. Воронкова, А.П. Осыка. — Луганск : Изд-во ВУГУ, 1996. — 160 с.
34. Воронкова А.Э. Поддержка конкурентоспособного потенциала предприятия / А.Э. Воронкова, В.П. Пономарев, Г.И. Дибнис. — К. : Техника, 2000. — 151 с.
35. Воронкова А.Э. Стратегическое управление конкурентоспособным потенциалом предприятия: диагностика и организация. — Луганск : Изд-во Восточноукраинского нац. ун-та, 2000. — 315 с.
36. Гаврилюк С.П. Оцінка конкурентоспроможності туристичного продукту / С.П. Гаврилюк // Маркетинг в Україні. — 2000. — № 4. — С.11—13.
37. Гельвановский М. Конкурентоспособность в микро-, мезо-, макроуровневом измерении / М. Гельвановский, В. Жуковская // РЭЖ. — 1998. — № 3. — С.67—70.
38. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання : навч. посіб. — К. : КНЕУ, 2000. — 360 с.
39. Герман О.М. Стратегічна маркетингова спрямованість як складова забезпечення довгострокової конкурентоспроможності торговельного підприємства // Актуальні проблеми економіки. — 2006. — № 6 (60). — С. 72 — 77.
40. Голошубова Н.О. Організація торгівлі : підруч. для студ. вищ. навч. закл. — К. : Книга, 2004. — 560 с.
41. Господарський кодекс України. Господарсько-процесуальний кодекс України : офіційні тексти / Мін-во юстиції України. — К. : Юрінком Інтер, 2003. — 304 с.
42. Грейсон Д.К. Американский менеджмент на пороге ХХI века : пер. с англ. / Д.К. Грейсон, К. О’Делл. — М. : Экономика, 1991. — 319 с.
43. Ґріфін Р. Основи менеджменту : підруч. / Р. Ґріфін, В. Яцура ; наук. ред. : В. Яцура, Д. Олесневич. — Л. : БаК, 2001. — 624 с.
44. Губський Б.В. Економічна безпека України: методологія виміру, стан і стратегія забезпечення. — К. : ДП “Укрархбудінформ», 2001. — 122 с.
45. Гурч Л.М. Логістика — один із факторів підвищення конкурентоспроможності // Регіональні перспективи. — 2000. — № 2—3 (9—10). — С.232—234.
46. Державна програма демонополізації економіки і розвитку конкуренції : схвалена Постановою Верховної Ради України від 21.12.93. — Режим доступу : http://zakon.nau.ua/doc/?code=3757-12.
47. Державний комітет статистики України. — Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua.
48. Дзюбик С. Основи економiчної теорiї / С. Дзюбик, О. Ривак. — К. : Основи, 1994. — 366 с.
49. Дикань В.Л. Обеспечение конкурентоустойчивости предприятия. — Х. : Основа, 1995. — 160 с.
50. Дикань В.Л. Реформирование экономики Украины и конкурентоустойчивость предприятий. — Х. : Основа, 1997. — 345 с.
51. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика. — СПб. : Питер, 1999. — 560 с.
52. Долан Э.Дж. Рынок: микроэкономическая модель / Э.Дж. Долан, Д. Линдсей ; пер. с англ. В. Лукашевича и др.; под общ. ред. Б.Лисовика и В.Лукашевича. — СПб., 1992. — 496 с.
53. Должанський І.3. Конкурентоспроможність підприємства : навч. посіб. / І.3. Должанський, Т.О. Загорна. — К. : Центр навч. л-ри, 2006. — 384 с.
54. Драгун Л.Н. Методика повышения конкурентоспособности предприятия / Л.Н. Драгун, Н.И. Редина, Л.Е. Здижанская // Регіональні перспективи. — 2000. — № 2—3 (9—10). — С. 10—14.
55. Дробітько Н.А. Методи діагностики стану ринкової конкуренції // Наук. вісн. Полтавського ун-ту споживчої кооперації України. — 2005. — № 1 (15). — С. 43—46.
56. Друкер П.Ф. Задачи менеджмента в ХХІ веке : учеб. пособие : пер. с англ. / П.Ф. Друкер. — М. : Вильямс, 2000. — 272 с.
57. Друкер П.Ф. Рынок: как выйти в лидеры. Практика и принципы / П.Ф. Друкер. — М. : Прогресс, 1992. — 364 с.
58. Дубинець В.В. Роль і місце франчайзингу у розвитку малого бізнесу в Україні / В.В. Дубинець // Схід. — 1999. — № 7. — С. 10—14.
59. Жемчужникова Г.П. Монополизм в мировой экономике: определение уровня монополизма определенного товара / Г.П. Жемчужникова // Економіка: проблеми теорії та практики : міжвуз. зб. наук. пр.— Д. : Наука і освіта, 2000. — Вип. 35. — С. 60—63.
60. Зайдель Х. Основы учения об экономике : пер. с нем. / Х. Зайдель, Р. Теммен. — М. : Дело ЛТД, 1994. — 400 с.
61. Занг В. Синергетическая экономика / В. Занг. — М. : Мир, 1999. — 335 с.
62. Зелль А. Формы интернационализации экономической деятельности : пер. с нем. / А. Зелль. — Bremen, 1998. – 116 c.
63. Зеркало недели. — Способ доступа : http://www.zn.kiev.ua.
64. Інтернет-портал для управлінців. — Режим доступу : http://www.management.com.ua.
65. Интрилигатор М. Математические методы оптимизации и экономическая теорія / М. Интрилигатор. — М. : Прогресс, 1975. — 606 с.
66. Исследование влияния показателей хозяйственной деятельности на величину прибыли / [В.Н. Беленцов, С.И. Севостьянова, К.Г. Джерих и др.] // Регіональні перспективи. – 2000. № 2-3 (9-10). – С. 220-222.
67. Йеннер Т. Отраслевая структура, рыночная стратегия и успех предприятия / Т. Йеннер // Проблемы теории и практики управления. — 2000. — № 3. — С. 81—85.
68. Карлоф Б. Деловая стратегия : пер. с англ. / Б. Карлоф. — М. : Экономика, 1991. — 239 с.
69. Карпенко Е.М. Методологические подходы к оценке уровня конкурентоспособности предприятий / Е.М. Карпенко, Н.П. Драгун // Регіональні перспективи. — 2000. — № 2—3 (9—10). — С. 256—259.
70. Касич А.О. Моделювання розвитку виробничо-економічних систем / А.О. Касич // Регіональні перспективи. — 2000. — № 2—3 (9—10). — С. 10—14.
71. Катлип С.М. Паблик рилейшенз. Теория и практика : учеб. пособие : пер. с англ. / С.М. Катлип, А.Х. Сентер, Г.М. Брум. — 8-е изд. — М. : Вильямс, 2000. — 624 с.
72. Качмарик Я.Д. Конкурентоспроможність торговельного підприємства в ринковому економічному середовищі / Я.Д. Качмарик, Р.Л. Лупак // Економіка: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. — Д. : ДНУ, 2007. — Вип. 225 : в 3 т. Т. І. — С. 224 — 231.
73. Класифікація організаційно-правових форм господарювання : затв. та введ. в дію наказом Держстандарту України від 22.10.94 № 288. — Режим доступу : http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1041.3279.0.
74. Класифікація форм власності : затв. та введ. в дію наказом Держстандарту України від 22.11.94 № 288. — Режим доступу : http://www.uapravo.net/data/base58/ukr58156.htm.
75. Козаченко А.В. Методические основы оценки уровня экономической безопасности предприятия / А.В. Козаченко, В.П. Пономарев // Регіональні перспективи. — 2000. — № 2—3 (9—10). — С. 104—106.
76. Козырева Н.Н. Методологические аспекты оценки конкурентоспособности заготовительно-перерабатывающего предприятия потребкооперации / Н.Н. Козырева, П.А. Шульга // Регіональні перспективи. — 2000. — № 2—3 (9—10). — С. 204—207.
77. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг / [В.В. Апопій, С.Г. Бабенко, Я.А. Гончарук та ін. ; за ред. В.В. Апопія, Я.А. Гончарука ]. — Л., 2001. — 450 с.
78. Конституція України : прийнята на п’ятій сесії Верховної Ради України 28 черв. 1996 р. — К. : Феміна, 1996. — 64 с.
79. Концепція економічної безпеки України. — К. : Логос, 1999. — 56 с.
80. Корнаи Я. Путь к свободной экономике: (Страстное слово в защиту экономических преобразований) : пер. с англ. / Я. Корнаи ; предисл. Н.Я. Петракова. — М. : Экономика, 1990. — 149 с.
81. Корнілова О. В. Державна політика підтримки конкурентоспроможності підприємства // Торгівля і ринок України : темат. зб. наук. пр. — Донецьк : ДонДУЕТ, 2005. — Вип. 19. Т. 4. — С. 55 — 61.
82. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент : пер. с англ. / Ф. Котлер ; под ред. : О.А. Третьяк, Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. — СПб. : Изд-во «Питер», 1999. — 896 с.
83. Котлер Ф. Управление маркетингом : сокр. пер. с англ / Ф. Котлер. — М. : Экономика, 1980. — 223 с.
84. Кравченко І.Ю. Методика визначення інтенсивності конкуренції на ринку / І.Ю. Кравченко // Маркетинг в Україні. — 2000. — № 4. — С. 55—56.
85. Краснокутська Н. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка : навч. посіб. / Н.С. Краснокутська. — К. : Центр навчальної літератури, 2005. — 532 с.
86. Крулькевич М.И. Основные проблемы и перспективные направления развития предпринимательства в Украине / М.И. Крулькевич, Н.Ш. Пономаренко // Регіональні перспективи. — 2000. — № 2—3 (9—10). — С. 97— 98.
87. Кунц Г. Управление: системный и ситуационный анализ управленческих функцій : пер. с англ. : в 2 т. Т.1 / Г. Кунц, C. О’Доннел. — М. : Прогресс, 1981. — 494 с.
88. Кунц Г. Управление: системный и ситуационный анализ управленческих функцій : пер. с англ. : в 2 т. Т. 2 / Г. Кунц, C. О’Доннел. — М. : Прогресс, 1981. — 511 с.
89. Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок: стратегический и операционный маркетинг : пер. с англ. / Жан-Жак Ламбен ; под ред. В. Б. Колчанова. — СПб. : Питер, 2005. — 615 с.
90. Леви М. Основы розничной торговли : пер. с англ. / М. Леви, Б. Вейтц ; под ред. Ю.Н. Каптуревского. — СПб. : Питер, 1999. — 448 с.
91. Линник Ю.В. Метод наименьших квадратов и основы теории обработки наблюдений / Ю.В. Линник. — М., 1962. — 333 с.
92. Липсиц И.В. Коммерческое ценообразование / И.В. Липсиц. — М. : БЕК, 1997. — 368 с.
93. Литвиненко Т.Є. Важливий елемент досягнення конкурентоспроможності підприємства / Т.Є. Литвиненко, Я.В. Литвиненко // Регіональні перспективи. — 2000. — № 2—3 (9—10). — С. 223—224.
94. Лифшиц И.М. Теория и практика оценки конкурентоспособности товаров и услуг / И.М. Лифшиц. — М. : Юрайт, 2001. — 224 с.
95. Лихтенштейн В.Е. Эволюционно-симулятивный метод и его применение для решения плановых и прогнозных задач / В.Е. Лихтенштейн. — М. : Экономика, 1976. — 243 с.
96. Лігоненко Л.О. Методичні аспекти оцінки результативності розробки та впровадження антикризової програми підприємства / Л.О. Лігоненко // Регіональні перспективи. — 2000. — № 2—3 (9—10). — С. 116—118.
97. Лошенюк І.Р. Сучасні методи досягнення конкурентних переваг у роздрібній торгівлі / І.Р. Лошенюк // Наук. вісн. Полтавського ун-ту споживчої кооперації України. — 2005.— № 1 (15). — С. 125 — 129.
98. Лошенюк І.Р. Управління конкурентоздатністю організації / І.Р. Лошенюк // Регіональні перспективи. — 2000. — № 2—3 (9—10). — С. 214—216.
99. Лукасевич С.А. Основні етапи і програма державної підтримки малого підприємництва / С.А. Лукасевич // Регіональні перспективи. — 2000. — № 2—3 (9—10). — С. 114—116.
100. Лунев В. Тактика и стратегия управления фирмой : учеб. пособие / В. Лунев. — М. : ФИНПРЕСС, 1997. — 356 с.
101. Мазаракі А.А. Економіка торговельного підприємства : підруч. для вузів / А.А. Мазаракі, Л.О. Лігоненко, Н.М. Ушакова. — К. : Хрещатик, 1999. — 800 с.
102. Маккей Х. Как уцелеть среди акул: (Опередить конкурентов в умении продавать, руководить, стимулировать, заключать сделки) : пер. с англ. / Х. Маккей. — М. : Экономика,1992. — 205 с.
103. Макконнел К.Р. Экономикс: Принципы, проблемы и политика : в 2 т. Т.1 : пер. с англ. 11-го изд. / К.Р. Макконнел, С.Л. Брю. — М. : Республика, 1992. — 399 с.
104. Макконнел К.Р. Экономикс: Принципы, проблемы и политика : в 2 т. Т.2 : пер. с англ. 11-го изд. / К.Р. Макконнел, С.Л. Брю. — М. : Республика, 1992. — 400 с.
105. Малый бизнес: устойчивость и компенсаторные возможности / А.В. Козаченко, А.Э. Воронкова, В.Ю. Медяник и др. — К. : Либра, 2003. —328 с.
106. Маркин Р. Управление розничной торговлей : сокр. пер. с англ. / Р. Маркин. — М. : Экономика, 1980. — 269 с.
107. Мартыненко Н. Технология менеджмента : учеб. для студ. высш. учебн. заведений. — К. : МП «Леся», 1997. — 800 с.
108. Мартыненко Н.М. Менеджмент фирмы : кн. для предпринимателя : для студ. эконом. спец. вузов / Н.М. Мартыненко. — К. : МП «Леся», 1995. — 368 с.
109. Математические методы в планировании отраслей и предприятий / под ред. И.Г. Попова. — М. : Экономика, 1973. — 375 с.
110. Махнуша С.М. Методика оцінювання параметрів кон¬¬ку¬¬рен¬тспроможності торгової марки як елементу її потенціалу / С.М. Махнуша // Актуальні проблеми економіки. — 2006. — № 1 (55). — С. 80 — 86.
111. Менеджмент в сфере услуг : учеб. пособие / под ред. С.Ф. Поважного, В.В. Дорофиенко. — Донецк : ВИК, 2004. — 824 с.
112. Менеджмент организации : учеб. пособие / [З.П. Румянцев, Н.А. Саломатин, Р.З. Акбердин и др.]. — М. : ИНФРА-М, 1997. — 432 с.
113. Мескон М.Х. Основы менеджмента : пер.с англ. / М.Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури. — М. : Дело, 1992. — 702 с.
114. Митний Кодекс України // Відом. Верховної Ради. — 2002. — № 38-39. — Ст. 288.
115. Національна програма сприяння розвитку малого підприємництва в Україні : затв. Законом України від 21 груд. 2000 року № 2157—III // Відом. Верховної Ради. — 2001. — № 7. — Ст. 35.
116. Нельсон Т. Конкурентный брендинг / Т. Нельсон. — СПб. : Питер, 2003. — 208 с.
117. Оніщенко С.В. Складові конкурентоспроможності банківського продукту / С.В. Оніщенко // Маркетинг в Україні. — 2000. — № 4. — С. 83—86.
118. Орлов О.О. Проблеми управління інноваційним продуктом в різних типах конкурентного середовища (теоретичний аспект) / О.О. Орлов, С.В. Ковальчук, Р.В. Бойко // Регіональні перспективи. — 2000. — № 2—3 (9—10). — С. 10—14.
119. Основы маркетинга : пер. с англ. / [Ф. Котлер, Т. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг]. — М., СПб., К. : Вильямс, 1999. — 1152 с.
120. Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка та стратегія забезпечення : моногр. / В.А. Павлова. — Д. : Вид-во ДУЕП, 2006. — 276 с.
121. Панченко Є. Теорiя ринкової економiки i практика переходу України до ринку / Є. Панченко // Економіка України. — 1992. — № 12. — С. 55—70.
122. Пастернак-Таранущенко Г. Конкуренція : курс лекцій / Г. Пастернак-Таранущенко, В. Рожок. — К. : ЦУЛ, 2002. — 322 с.
123. Петрович Й.М. Удосконалення основних видів управління організацією як фактор її конкурентної переваги / Й.М. Петрович, О.М. Семенів, А.Ф. Кіт // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : вісн. Держ. ун-ту «Львів політехніка». — Л., 2000. — № 384. — С. 180—184
124. Пиндайк Р. Микроэкономика : сокр. пер. с англ. / Р. Пиндайк, Д. Рубинфельд. — М. : Экономика : Дело, 1992. — 510 с.
125. Питерс Т. В поисках эффективного управления: опыт лучших компаний : пер. с англ. / Т. Питерс, Р. Уотермен ; общ. ред. и вступ. ст. Л.И. Евенко. — М. : Прогресс, 1986. — 214 с.
126. Подгорный И. Управление организацией в изменяющихся условиях / И. Подгорный. — Ч. : Центр АХАЛАР, 2000. — 60 с.
127. Пономаренко О.І. Системні методи в економіці, менеджменті та бізнесі : навч. посібн. / О.І. Пономаренко, В.О. Пономаренко. — К. : Либідь, 1995. — 240 с.
128. Портер М. Е. Стратегія конкуренції : пер. з англ. / М.Е. Портер. — К. : Основи, 1998. — 390 c.
129. Портер М. Конкуренція : пер. с англ. / М. Портер. — М. : Вильямс, 2005. — 608 с.
130. Портер М. Международная конкуренція : пер. с англ. / М. Портер ; под ред. и с предисл. В.Д. Щетинина. — М. : Междунар. отношения, 1993. — 896 с.
131. Порядок ведення аналітичного обліку установами банків України : затв. постановою Правління Національного банку України № 466 від 30.12.97. — Режим доступу : http://www.uapravo.net/data/base54/ukr54213.htm.
132. Порядок використання цінних паперів для розрахунків по інноваційних договорах : затв. наказом Міністерства України у справах науки і технологій № 59 від 3.03.98. — Режим доступу : http://zakon.nau.ua/doc/?code=z0202-98.
133. Поспелов Д.А. Ситуационное управление: теория и практика / Д.А. Поспєлов. — М. : Наука, 1986. — 335 с.
134. Похилюк В.В. Єдність управління конкурентноздатністю та саморегулювання економіки в умовах транзиції / В.В. Похилюк // Регіональні перспективи. — 2000. — № 2—3 (9—10). — С. 234—236.
135. Примак Т.О. Пропаганда та паблік рілейшенз: єдність і різниця / Т.О. Примак // Маркетинг в Україні. — 2000. — № 4.— С. 94—95.
136. Про антимонопольний комітет України : закон України // Відом. Верховної Ради України. — 1993. — № 50. — Ст. 472.
137. Про внесення змін до Указу Президента України від 3 липня 1998 року № 727 «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва» : указ Президента України від 28.06.99 № 746/99. — Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=746%2F99.
138. Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України : закон України // Відом. Верховної Ради. 2000. — № 25. — Ст. 195.
139. Про державну підтримку малого підприємництва : указ Президента України від 15.07.2000 № 906/2000 // Відом. Верховної ради. — 2000. — № 51—52. — Ст. 447.
140. Про запровадження єдиної державної регуляторної політики у сфері підприємництва : указ Президента України від 22.01.2000 № 89/2000. —Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=89%2F2000.
141. Про затвердження Методики інтегральної оцінки інвестиційної привабливості підприємств та організацій : наказ Агентства з питань запобіган¬ня банкрутству підприємств та організацій від 23.02.98 № 22. — Режим доступу : http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1036.155.0.
142. Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства : Наказ М-ва економіки України № 10 від 17.01.2001. — Режим доступу : http://zakon.nau.ua/doc/?code=v0010557-01.
143. Про затвердження Порядку зберігання підприємствами товарів та інших предметів, увезених на митну територію України, під митним контролем : наказ Держ. митної служби України № 4 від 5.01.99. — Режим доступу : http://www.uapravo.net/data/base52/ukr52494.htm.
144. Про затвердження Правил застосування Закону України “Про оподаткування прибутку підприємств» : постанова Верховної Ради України № 247/95—ВР від 27.06.95 // Відом. Верховної ради України. — 1995. — № 26. — Ст. 197.
145. Про захист від недобросовісної конкуренції : закон України. — Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=236%2F96-%E2%F0.
146. Про захист економічної конкуренції : закон України // Відом. Верховної Ради. —2001. — № 12. — Ст. 64.
147. Про концепцію вдосконалення державної регуляційної діяльності : указ Президента України від 3.09.07 № 816/2007. — Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=816%2F2007.
148. Про об’єднання громадян : закон України // Відом. Верховної Ради. — 1992. — № 34. — Ст. 504.
149. Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності : закон України // Відом. Верховної Ради. — 1992. — № 21. — Ст. 296.
150. Про оренду майна державних підприємств та організацій : закон України // Відом. Верховної Ради. — 1992. — № 30. — С. 416.
151. Про Основні напрями конкурентної політики на 1999 — 2000 роки та захо¬ди щодо їх реалізації : указ Президента України від 26.02.99 № 219/99. Режим доступу : http://uazakon.com/document/spart61/inx61774.htm.
152. Про режим іноземного інвестування : декрет Кабінету Міністрів України від 20.05.93 № 55—93 // Відом. Верховної ради України. —1993. — № 28. — Ст. 302.
153. Про селянське (фермерське) господарство : закон України // Відом. Верховної Ради. — 1993. — № 32. — Ст. 341.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50
Скачать бесплатно 20686.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.