У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название МАРКЕТИНГ КОНСАЛТИНГОВИХ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
Количество страниц 220
ВУЗ ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП.....................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОНСАЛТИНГУ.....................................11
1.1. Соціально-економічна сутність консалтингу...........................................11
1.2. Міжнародний досвід розвитку консалтингу………….............................30
1.3. Теоретичні аспекти маркетингу консалтингової діяльності...................43
Висновки до розділу 1……………………..............…………...………………..63
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ КОНСАЛТИНГОВИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ ТА ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ, ЩО ЇХ НАДАЮТЬ….......................................................................…………..................66
2.1. Стан розвитку консалтингових послуг в Україні........................................66
2.2. Підходи до формування асортименту консалтингових послуг підприємств…........................................................................................................91
2.3. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств, що надають консалтингові послуги ................……................................................112
Висновки до розділу 2.............………...……………………………………….133
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ, ЩО НАДАЮТЬ КОНСАЛТИНГОВІ ПОСЛУГИ............................................................................................................136
3.1. Організаційно-економічний аспект організації маркетингової діяльності підприємства, що надає консалтингові послуги............................136
3.2. Методичні підходи до оцінки діяльності підприємства, що надає консалтингові послуги. ..................................................................................... 159
3.3. Модель стратегій розвитку конкурентних переваг консалтингових підприємств на засадах маркетингу………………...............................………175
Висновки до розділу 3............……………………………………………..…..189
ВИСНОВКИ........................................................................................................191
Додатки................................................................................................................194
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................................210



ВСТУП
Актуальність теми дослідження. Розбудова економіки України потребує налагодження ефективної роботи вітчизняних підприємств різних галузей та форм господарювання. Каталізатором соціально-економічного розвитку країни здатні служити консалтингові підприємства, що накопичують управлінську інформацію і надають широкий спектр послуг щодо її ефективного використання.
Сьогодні перемогу у конкурентній боротьбі важко забезпечити тільки матеріальними ресурсами підприємства, основу його стратегічних переваг формує переважно інтелектуальна складова бізнесу. Тому залучення такого інтелектуального ресурсу як консалтинг стає об'єктивною необхідністю для забезпечення довгострокового стратегічного розвитку сучасного підприємства. Для всебічного розвитку українського ринку консалтингу потрібен механізм, який забезпечував би динамічну рівновагу між виробництвом та споживанням консалтингових послуг. Основою такого механізму повинен бути маркетинг як форма усунення протиріч між попитом і пропозицією. Закономірним наслідком розвитку консалтингового бізнесу стає виділення із загальної концепції маркетингу самостійного напряму – маркетингу консалтингових послуг.
Розв’язанням питань формування ринку консалтингових послуг присвячені дослідження Бобрової І.І., Верби В.А., Виноградової О.В., Жаворонкової Г.В., Зайчук Т.О., Зіміна В.О., Іванова М.С., Ніколенка С.С., Посадського А.П., Решетняк Т.І., Саркісяна Л.Г., Трофимової О.К., Фербера М.В. та інших. Використання принципів маркетингу пропонується в роботах Войчака А.В., Березіна О.В., Павленко А.Ф., Перебийніса В.І., Гаркавенко С.С., Дайновського Ю.А., Карпенко Н.В., Єжової Л.Ф., Майорова С. І., Маркіної І.А., Рогози М.Є., Руденко Л.В., Рюміна В.Г., Старостіної А.О. та інших. Однак значна кількість питань залишається невирішеною. Зокрема, існує необхідність дослідження консалтингового ринку з позицій вивчення та задоволення попиту споживачів даного продукту та потреба в розробці маркетингового механізму управління підприємствами-виробниками консалтингових послуг. Актуальність проблеми зумовила вибір теми, визначили основні напрями дисертаційного дослідження, його мету та завдання.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертація виконана згідно з планами науково-дослідних робіт Полтавського університету споживчої кооперації України, зокрема, за темами: “Маркетингові дослідження ринку консалтингових послуг в Полтавському регіоні” (номер державної реєстрації 0107U003991), в якій автором проведено дослідження стану та визначено тенденції розвитку співпраці промислових і консалтингових підприємств міста Полтави та Полтавської області з питань маркетингу; “Стратегічні аспекти підвищення ефективності функціонування підприємств регіону” (номер державної реєстрації 0108U001735), в якій дисертант розробив рекомендації вдосконалення організації виробництва з урахуванням стратегічних аспектів розвитку консалтингових підприємств.
Мета і завдання дослідження. Мета дисертаційної роботи полягає у розробці теоретичних підходів і практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингу консалтингових послуг на підприємствах.
Для досягнення цієї мети в дисертаційній роботі сформульовано та вирішено такі завдання:
визначення соціально-економічної сутності та ролі консалтингу в системі ринкових відносин;
дослідження еволюції розвитку консалтингової діяльності у світовій практиці;
узагальнення теоретичних підходів маркетингу консалтингових послуг;
дослідження тенденцій розвитку ринку консалтингових послуг в Україні;
удосконалення методичних підходів до формування асортименту консалтингових послуг;
визначення особливостей управління маркетинговою діяльністю підприємств, що надають консалтингові послуги;
обґрунтування методики організації маркетингової діяльності підприємства, що надає консалтингові послуги;
удосконалення методичних підходів до оцінки діяльності підприємства, що надає консалтингові послуги;
обґрунтування моделі стратегічного розвитку консалтингових підприємств на засадах маркетингу.
Об’єктом дослідження є процес маркетингу консалтингових послуг на підприємстві.
Предметом дослідження є теоретичні, науково-методичні та практичні засади використання маркетингового інструментарію в діяльності консалтингових підприємств.
Методи дослідження. Вирішення поставлених у дисертації завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових прийомів і методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу (при визначенні економічної сутності категорій “консалтинг”, “маркетинговий консалтинг”, макроекономічної функції, яку виконує консалтинг у ринковій економіці; обґрунтуванні особливостей і узагальненні принципів, на яких будується діяльність професійного зовнішнього консультанта); методів ситуаційного, порівняльного аналізу, середніх величин (при визначенні проблем, тенденцій і перспектив розвитку консалтингового ринку України в цілому та Полтавщини, зокрема); анкетування (при визначенні стану та тенденцій розвитку співпраці промислових і консалтингових підприємств з питань маркетингу); графічного методу (при відображенні структурно-динамічних змін окремих економічних процесів й обґрунтування висновків); кластерного аналізу (при сегментації ринку споживачів консалтингових послуг); експертних оцінок (при оцінці рівня конкуренції на консалтинговому ринку); економічного моделювання (при оцінюванні ефективності діяльності консалтингового підприємства на ринку).
Інформаційну базу дисертації становлять законодавчі та нормативно-правові акти України з досліджуваної теми, матеріали Державного комітету статистики України, праці вітчизняних і зарубіжних учених з питань формування та функціонування ринку консалтингових послуг, маркетингових досліджень підприємств сфери консалтингового бізнесу, матеріали конференцій, дані мережі Internet.
Наукова новизна отриманих результатів полягає в обґрунтуванні нових підходів до маркетингу консалтингових послуг вітчизняних підприємств. Результати дослідження, що містять наукову новизну та виносяться на захист, полягають у наступному:
Вперше:
розроблено модель стратегічного розвитку консалтингових підприємств шляхом формування пакета маркетингових стратегій конкурентних переваг на основі карти ринку консалтингу України, в якій згруповано підприємства зі схожою поведінкою на ринку, клієнтами та природою конкуренції і виявлено дві групи українських консалтингових підприємств за показниками потужності, що дозволило визначити кожному консалтинговому підприємству його місце на ринку та внесок у загальний розвиток галузі, і, відповідно до конкретної позиції, обрати конкуренту стратегію подальшої діяльності.
Удосконалено:
методичні підходи до оцінки діяльності консалтингових підприємств на засадах маркетингу, що полягають в оцінюванні складових, які їх формують, а саме: визначення рівня задоволеності споживачів, рівня якості послуг, ступеня доступності послуг для споживачів, рівня сервісного обслуговування, ефективності рекламної кампанії, що дозволило комплексно розкрити сутність управління ефективністю діяльності консалтингових підприємств і запропонувати напрями її підвищення;
методику організації маркетингової діяльності консалтингового підприємства з використанням методів аналізу, планування, реалізації програми маркетингу та контролю за її виконанням, яка передбачає поетапну реалізацію комплексного дослідження ринку, моніторингу внутрішніх можливостей досліджуваних підприємств і визначення напрямів оптимального розвитку на основі їх співставлення; формування програми маркетингу на основі розробки концепції товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики, маркетингової стратегії; досягнення внутрішньої збалансованості підприємства за рахунок встановлення гармонійних відносин між усіма ланками підприємства; своєчасного усунення відхилень від плану, що дозволило оптимізувати діючу організацію маркетингу та підвищити її ефективність;
методичний підхід до формування асортименту консалтингових послуг в Україні на основі результатів сегментації споживачів з використанням моделі Шапіро-Бонома, кластерного аналізу, розробки карти ринку консалтингу України, що дозволило забезпечити адекватність запропонованого підходу стратегічним напрямам розвитку консалтингових підприємств;
визначення особливостей управління маркетинговою діяльністю консалтингових підприємств шляхом аналізу життєвого циклу консалтингових послуг, процесу розробки політики ціноутворення на консалтингові бізнес-послуги та засобів їх просування, що дозволило удосконалити маркетинговий інструментарій діяльності консалтингового підприємства.
Набуло подальшого розвитку:
понятійно-категоріальний апарат стосовно діяльності консалтингових підприємств на основі методів історичного та логічного аналізу, зокрема, актуалізовано визначення “консалтингу” як виду інтелектуальної діяльності, послуг, що забезпечує клієнта професійними навичками, досвідом, технікою поведінки, методологією і допомагає йому у вирішенні проблем функціонування та розвитку підприємства в межах чинної законодавчо-нормативної бази; розкриття соціально-економічної сутності та ролі консалтингу в системі ринкових відносин на основі методів аналізу та синтезу, що дозволило обгрунтувати об'єктивну необхідність залучення зовнішнього консультування для забезпечення довгострокового стратегічного розвитку сучасного підприємства і визначити його системне місце в розвитку ринкової інфраструктури;
дослідження еволюції розвитку консалтингової діяльності у світовій практиці на засадах методів історичного та соціально-економічного аналізу, сучасних тенденцій консалтингових ринків різних країн, що дозволило визначити перспективи та напрями розвитку консалтингової діяльності в Україні;
узагальнення теоретичних підходів маркетингу консалтингової діяльності на основі методу систематизації шляхом визначення особливостей управління послугою як товаром, що дозволило синтезувати специфічні маркетингові заходи для досягнення консультантами ринкового успіху;
дослідження тенденцій розвитку консалтингового ринку в Україні на основі використання економіко-статистичних методів, яке дозволило довести, що необхідність змін зумовлена недосконалістю маркетингового механізму управління діяльністю консалтинговим підприємством, та визначити шляхи його удосконалення.
Практичне значення отриманих результатів полягає у розробці рекомендацій щодо удосконалення маркетингу консалтингових послуг на підприємствах України. Основні наукові положення роботи доведено до рівня методичних рекомендацій, які можна використовувати у практиці господарювання вітчизняних консалтингових підприємств.
До результатів, що мають найбільше практичне значення, належать такі: методика формування маркетингового механізму управління консалтинговими підприємствами; методичний підхід до оцінки діяльності зазначених підприємств на засадах маркетингу; методичний підхід щодо стратегічного планування діяльності та можливостей удосконалення управління консалтинговими підприємствами.
Практичне значення дисертаційної роботи підтверджується тим, що її результати впроваджено в роботу Центру консультаційно-тренінгових технологій “Ваш успіх” (довідка про впровадження № 04-05 від 25.04.2007 р.), Полтавської універсальної аграрно-промислової біржі (довідка про впровадження № 18 від 17.05.2007 р.), кадрової агенції “Онікс” (довідка про впровадження № 23 від 14.07.2008 р.).
Результати дослідження використовуються в навчальному процесі Полтавського університету споживчої кооперації України при розробці навчально-методичних комплексів з дисципліни “Маркетинг” і в процесі викладання навчальних дисциплін “Маркетинг”, “Маркетинг послуг”, “Маркетингова діяльність виробничого підприємства”, “Рекламний менеджмент” (довідка про впровадження № 45 – 109/14 від 6.10.2008 р.).
Особистий внесок здобувача. Усі наукові результати, викладені в дисертаційній роботі та ті, що оприлюднені в наукових виданнях України, отримані автором особисто.
Апробація результатів дисертації. Основні положення та результати дослідження доповідались на 10 науково-практичних конференціях, у тому числі: ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених “Соціально-економічні, політичні та культурні оцінки і прогнози на рубежі двох тисячоліть” (Тернопіль, 2005 р.), І Міжнародній науково-практичній конференції “Соціально-економічні перспективи розвитку України” (Дніпропетровськ, 2006 р.), Міжнародній науково-практичній конференції “Маркетинг в малому та середньому бізнесі” (Полтава, 2007 р.), І Міжнародній науково-практичній конференції “Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу” (Суми, 2007 р.), Міжнародній науково-практичній конференції “Управлінські аспекти підвищення національної конкурентоспроможності” (Сімферополь, Алушта, 2007 р.), Міжнародній науково-практичній конференції “Стратегії розвитку України в глобальному середовищі” (Сімферополь– Севастополь, 2007 р.), ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції “Маркетингові дослідження в Україні” (Луганськ, 2008 р.), ІV Міжнародній науково-практичній конференції “Методологія та практика менеджменту на порозі ХХІ століття: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти” (Полтава, 2008 р.).
Публікації. За результатами дисертаційного дослідження опубліковано 15 одноосібних наукових праць, з них 5 статей у фахових виданнях. Загальний обсяг публікацій становить 3,5 ум. друк. арк.


Список литературы ВИСНОВКИ

Результатом дисертаційного дослідження є теоретичне узагальнення й нове вирішення наукового завдання щодо розробки методологічних засад і обґрунтування практичних рекомендацій з удосконалення маркетингової діяльності вітчизняних консалтингових підприємств. Результати проведеного дослідження дозволяють зробити такі висновки:
1. Проведено дослідження соціально-економічної сутності консалтингу, його місця в ринковій інфраструктурі. Доведено, що залучення зовнішнього консультування є об'єктивною необхідністю для забезпечення довгострокового стратегічного розвитку сучасного підприємства, а основою механизму, який забезпечував би всебічний розвиток українського ринку консалтингових послуг, динамічну рівновагу між виробництвом і споживанням продукції консалтингових підприємств повинен бути маркетинг, оскільки він є визнаною формою усунення протиріч між попитом і пропозицією.
2. У результаті аналізу міжнародного досвіду розвитку консалтингу, сучасних тенденцій консалтингових ринків різних країн доведено необхідність впровадження концепції маркетингу в діяльність консалтингових підприємств України та синтезовано специфічні маркетингові заходи для досягнення консультантами ринкового успіху.
3. Досліджено теоретичні аспекти маркетингу консалтингової діяльності, що дозволило визначити особливості консалтингових послуг як товару і запропонувати низку специфічних маркетингових заходів. За результатами аналізу дійшли висновку, що інструментом для визначення форм та механізмів надання консалтингових послуг є вивчення потреб споживачів, яке в подальшому слугує інформаційною платформою для розробки маркетингової стратегії і тактики консалтингових підприємств, сегментації ринку консалтингових послуг, вивчення споживацької поведінки та попиту, пошуку цільового ринку.
4. Проведено дослідження тенденцій розвитку консалтингової діяльності в Україні, яке визначило існуючий стан галузі, її проблеми та перспективи розвитку. Воно показало, що за всіма видами послуг, які можна віднести до консалтингових видів діяльності, спостерігається збільшення темпів приросту реалізації в період із 2003 по 2006 рр., а найбільші були з діяльності у сфері інформатизації – 122,7 %. Аналіз показав зростання інтересу до консалтингу з боку вітчизняних підприємств; збільшення обсягу замовлень; формування української специфіки консалтингу, що має яскраво виражені національні риси. Разом з тим, не сформована суспільна думка про реальність віддачі від інвестування в консалтингові послуги, споживачі не завжди задоволені результатами консультування, відсутні єдині тарифні показники при встановленні вартості консалтингових послуг. Доведено, що причиною негативних результатів є недосконалість маркетингового механізму управління діяльністю консалтинговим підприємством.
5. Розроблено маркетинговий механізм формування конкурентоспроможного асортименту консалтингових послуг на основі сегментування ринку консалтингу, який дозволив забезпечити відповідність зазначеного механізму стратегічним напрямкам розвитку консалтингових підприємств.
6. Проведено діагностику функціонування організаційно-методичного механізму управління маркетинговою діяльністю консалтингового підприємства, за допомогою якої було виявлено проблеми і запропоновано можливості його вдосконалення на основі аналізу життєвого циклу консалтингових послуг, процесу розробки політики ціноутворення на консалтингові бізнес-послуги і засобів їх просування.
7. Обґрунтовано методику формування маркетингового механізму управління ефективністю діяльності консалтингових підприємств, що передбачає реалізацію таких етапів: комплексне дослідження ринку, моніторинг внутрішніх можливостей досліджуваних підприємств, визначення напрямів оптимального розвитку, формування програми маркетингу, своєчасне усунення відхилень від плану.
8. Удосконалено методичний підхід до оцінки поточних результатів діяльності консалтингових підприємств через систему показників управління ефективністю, яка відповідає як економічній, так і соціальній складовим бізнесу. Обґрунтовано механізм організації процесу поточної оцінки результатів діяльності підприємств на основі розробленої системи показників.
9. Сформовано пакет маркетингових стратегій конкурентних переваг для консалтингових підприємств на основі показників потужності їх діяльності, спираючись на який підприємство зможе розробити власну стратегію поведінки в конкурентному середовищі.


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Агрессивный, атакующий маркетинг – вот чему надо учиться // Маркетинг і реклама. 2003. – № 7/8. – С. 72–76.
2. Алдохин И. Теория принятия решений / И. Алдохин, И. Бутенко. – К. : Молодь, 1990. – 160 с.
3. Алешникова В. И. Использование услуг профессиональных консультантов : 17-модульная программа для менеджеров “Управление развитием организации” : модуль 12 / В. И. Алешникова. − М. : ИНФРА-М, 2000. − 208 с.
4. Алієв Т. Консалтингова фірма та клієнт : організація взаємодії під час виконання проекту / Т. Алієв // Консалтинг в Україні. – 2006. − № 2. – С. 12–13.
5. Амблер Тим. Маркетинг и финансовый результат: новые методики богатства корпорации: [пер. с англ.] / Тим Амблер – М. : Финансы и статистика, 2003. – 248 с.
6. Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф.− М. : Экономика, 1989.− 518 с.
7. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия / Г. Ассэль. – М. : Инфра-М, 1999. − 803 с.
8. Бабушкин А.И. Рынок консалтинговых услуг в Украине / А. И. Бабушкин, О. К. Трохимова // Вісник інженерної академії України. – 2000.− № 2. – С. 23–27.
9. Беляев А. В. Консалтинг – ремесло, искусство или профессия? / А. В. Беляев.− М. : ООО “Вершина”, 2000. − 212 c.
10. Бєсєдін І. В. Інформатизація управління / І. В. Бєсєдін // Формування ринкових відносин в Україні : [зб. наук. пр.] / Наук. ред. І. К.Бондар – К. : 2001.− Вип. 13.− C. 116–126.
11. Блинов А. О. Управленческий консалтинг корпоративных организаций : [учебник] / А. О. Блинов, Г. Н. Бутырин, Е. В. Добренькова. − М. : ИНФРА, 2002. – 192 с.
12. Боброва И.И. Консалтинг в стиле гольф / И. И. Боброва, В. А. Зимин. –
М. : ООО “Вершина”, 2005. – 384 с.
13. Верба В. А. Організація консалтингової діяльності : [навч. посібник] / В. А. Верба, Т. І. Решетняк . – К. : КНЕУ, 2000. – 244 с.
14. Веретельникова Ю. О. Ринок Інтернет в Україні – чорна скринька з багатьма невідомими / Ю. О. Веретельникова // Маркетинг в Україні. − 2001. − № 3. − С. 6–9.
15. Викентьев И. Л. Приемы рекламы и public relations / И. Л. Викентьев. – СПб. : Триз-шанс, Бизнес-Пресса, 1998. – 117 с.
16. Войчак А. В. Сучасні тенденції розвитку каналів розподілу
/ А. В. Войчак // Маркетинг в Україні. – 2000. – № 2. – С. 42–43.
17. Гапоненко А. Управление знаниями / А. Гапоненко.– М. : ИПК Госслужбы, 2001. – 52 с.
18. Гаркавенко С. С. Маркетинг : [підручник] / С. С. Гаркавенко. – К. : Лібра, 2002. – 712 с.
19. Герасименко В. А. Основы информационной грамоты /
В. А. Герасименко. – М. : Энергоатомиздат, 1996. – 320 с.
20. Гончаров С. Особенности продуктовой концепции маркетинга в консалтинге / С. Гончаров // Маркетинг. − 2007. − № 2. − С. 34–50.
21. Гончарук В. А. Маркетинговое консультирование / В. А. Гончарук. – М. : Дело, 1998. – 248 с.
22. Гусаров В. М. Теория статистики: [учебн. пособие для вузов] /
В. М. Гусаров. − М. : Аудит, ЮНИТИ, 1998. − 247 с.
23. Давиденко В. В. Формування та впровадження консалтингового забезпечення пiдприємств / В. В. Давиденко // Проблеми науки. − 2006. − № 7. − С. 32–36.
24. Данилишин І. Consulting forever! Огляд світового ринку консалтингу / І. Данилишин // Консалтинг в Україні. − 2005. − № 3. – С. 7.
25. Деева Е. Некоторые свойства основных компонентов маркетинга консультационных услуг / Е. Деева // Маркетинг. − 1998. – № 2. – С. 14–15.
26. Деева Е. Стратегия маркетинга консультационных услуг / Е. Деева // Маркетинг. − 1999 . − № 4. – С. 106 – 107.
27. Деева Е. Ценообразование и коммуникационная политика на рынке консалтинговых услуг / Е. Деева // Маркетинг. − 2000. – № 1. – С. 57–62.
28. Демидов Л. С. Сфера услуг в постиндустриальной экономике / Л. С. Демидов // Мировая экономика и международные отношения. − 1999.− № 2. − С. 25−26.
29. Джентл Р. Как сделать карьеру в консалтинге / Р. Джентл; пер. с англ., под ред. Н. А. Лапиной. – СПб. : Издательский Дом “Нева”, 2003. – 192 с.
30. Дэй Джордж Стратегический маркетинг / Дэй Джордж. – М. : Изд-во Эксмо, 2003. – 640 с.
31. Діордіца С. Т. Роль консалтингової фірми як елемента інфраструктури ринка інвестицій / С. Т. Діордіца, З. М. Соколовська, Ю. Т. Шурупова
// Фінанси України. – 1999.− № 2. – С. 47–48.
32. Добровольська К. Проектний пiдхiд в управлiннi консалтинговою компанiєю / К. Добровольська // Консалтинг в Українi. − 2006. − № 6. − С. 18–19.
33. Дойль П. Маркетнг, ориентированный на стоимость / П. Дойль. – СПб. : Питер, 2001. − 480 с.
34. Друкер П. Ф. Управление направлено на результаты / П. Ф. Друкер. – М. : Технологическая школа бизнеса, 1992. – 192 с.
35. Друкер П. Ф. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємство / П. Ф. Друкер. – К. : Україна, 1994. – 319 с.
36. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг : [ навч. посібник] / Л. Ф. Єжова. – К. : КНЕУ, 2002. – 560 с.
37. Ефремов В. С. Управленческий консалтинг как бизнес / В. С. Ефремов // Менеджмент в России и за рубежом. – 1997. – № 7 – 8. – С. 70–79.
38. Жаворонкова Г. В. Інформаційне підприємництво: інновації, консалтинг, маркетинг : [монографія] / Г. В. Жаворонкова. – К. : НАУ, 2003. – 366 с.
39. Жаворонкова Г. В. Консультування як нова форма інформаційної діяльності / Г. В. Жаворонкова // Інформаційні ресурси та їх використання в аграрному виробництві : [зб. наук. праць]. – К. : ІАЕ УААМ, 2000. – C. 124–127.
40. Жаворонкова Г. В. Особливості маркетингу інформаційно-консультаційних послуг / Г. В. Жаворонкова // Зб. наук. праць ЛНАУ. – 2002. − № 14. – С. 205–209. – ( Економічні науки).
41. Задніпровська А. Амстердамський стандарт для українських реалій / А. Задніпровська // Консалтинг в Україні. − № 9. – 2005. – С. 18–20.
42. Зайчук Т. О. Маркетингова інноваційна діяльність (на базі Асоціації консультаційних фірм України “Укрконсалтінг”) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.02 / Т. О. Зайчук. − К. : Київський національний економічний університет, 2000. − 19 с.
43. Зозульок О. В. Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів / О. В. Зозульонок, Н. Л. Писаренко. – К. : Знання – Прес, 2004. – 199 с.
44. Иванов М. С. Руководство по маркетингу консалтинговых услуг / М. С. Иванов, М. В. Фербер. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2003. – 140 с.
45. Интернет – сервер Московской сети консультантов по организационному развитию [Електронный ресурс]. − Режим доступу : http : // www.odn.ru. − Заголовок з титулу экрану.
46. Интернет – сервер РИА РосБизнесКонсалтинг [Електронный ресурс]. − Режим доступу :
http : // www.rbc.ru. − Заголовок з титулу екрану.
47. Интернет – сервер УАМК [Електронный ресурс]. − Режим доступу : http : // www.uamc.com.ua. − Заголовок з титулу екрану.
48. Інтернет – сервер Обласного управління статистики в Полтавській області [Електронний ресурс]. − Режим доступу :
http : // www.polstat.pi.net.ua. − Заголовок з титулу екрану.
49. Інтернет – сервер журналу “Консалтинг” [Електронний ресурс]. − Режим доступу :
http : // www.consulting.ru. − Заголовок з титулу екрану.
50. Інтернет – сервер “Корпоративные финансы” [Електронний ресурс]. − Режим доступу :
http : // www.cfin.ru. − Заголовок з титулу екрану.
51. Інтернет – сервер журналу “АКДИ экономика и жизнь” [Електронний ресурс]. − Режим доступу :
http : // www.akdi.ru. − Заголовок з титулу екрану.
52. Інтернет – сервер компанії “Бизнес Консалтинг Груп” [Електронний ресурс]. − Режим доступу :
http : // www.bcg.ru. − Заголовок з титулу екрану.
53. Інтернет − сервер корпорації Карана [Електронний ресурс].− Режим доступу :
http : //www.carana.ru. − Заголовок з титулу екрану.
54. Інфраструктура товарного ринку : [навч. посібник ] / під ред. д-ра екон. наук, проф. І. В. Сороки. – К. : НМЦВО МОіН України, НВФ “Студцентр”, 2002. – 608 с.
55. Карпенко Н. В. Партизанський маркетинг у практицi малого та середнього бiзнесу Полтавщини / Н. В. Карпенко // Маркетинг в Українi. − 2007. − № 3. − С. 33−39.
56. Кацал I. Обережно: консалтинг: як управляти консалтинговими ризиками. / І. Кацал // Консалтинг в Українi. − 2007. − № 8 − 9. − С. 37−39.
57. Клімов Р. Реанімація бізнесу: як діяти / Р. Клімов // Консалтинг в Україні. – 2006. − № 4. – С. 12−13.
58. Коломієць Г. С. Інформаційна продукція: ринок, маркетинг, підготовка кадрів / Г. С. Коломієць, А.Л. Маньківський. – К. : Либідь, 1991. – 176 с.
59. Комаров В. Ф. Программа работ лаборатории управленческого консультирования / В. Ф. Комаров. − Новосибирск, 1988. − 172 с.
60. Консалтинг в Украине. – К. : Ассоциация “Укрконсалтинг”, 1996. – 62 с.
61. Консалтинг – сегмент рынка услуг // Предприятие на внешних рынках: внешнеторговое дело : [учебник] / под ред. С. Долгова, И. Кретова. – К. : Изд-во БЕК, 1997. – С. 198–212.
62. Консультаційний проект: технологія розробки та обґрунтування : [посібник для слухачів програми „Магістр бізнес адміністрування” / уклад. С. М. Соболь, В. М. Багацький]. – К. : КНЕУ, 2004. – 93 с.
63. Коростельов В. А. Управлінське консультування / В. А. Коростельов. – К. : МАУП. 2003. – 104 с.
64. Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии / Ф. Котлер. – М. : АСТ, 2001. − 272 c.
65. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. – М. : "Ростинтэр", 1996. – 704 с.
66. Кретов И. Международный маркетинг на рынке услуг / И. Кретов, С. Викторов. – М. : Всероссийская академия внешней торговли, 1997.− 181 c.
67. Кросман Ф. Как заработать на консалтинге / Кросман Ф. – СПб. : Питер, 2000. – 240 с.
68. Кудинов А. О. Рынок консалтинговых услуг / А. О. Кудинов // Консалтинг в Українi. − 2006. – № 2. − С. 28–29.
69. Лазарєва С. Ф. Економіка та організація інформаційного бізнесу : [навч. посібник] / С. Ф. Лазарєва. – К. : КНЕУ, 2002. – 667 с.
70. Лазарева С. Ф. Особенности информационного маркетинга / С. Ф. Лазарева, И. И. Матиенко // Інформація в умовах переходу до ринку. –
К. : 1992. – С. 46–48.
71. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская
перспектива : [пер. с фр.] / Ж.-Ж. Ламбен. – СПб. : Наука, 1996. − 486 c.
72. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок /
Ж.-Ж. Ламбен ; пер. с фр. под ред. В. Б. Колчанова. – СПб. : Питер, 2005. – 800 с.
73. Лейманн Я. Эффект консультации / Я. Лейманн, Я. Кабин // Экономика строительства. – 1981. – № 4. – С. 68–69.
74. Логвиненко М. Проблемы форимирования брэндов на рынке российского консалтинга / М. Логвиненко // Управление персоналом. − 2005. −№ 17. − С. 30–35.
75. Лузин А. Е. Консультационные фирмы капиталистических стран по управлению / А. Е. Лузин, В. Ю. Озира. – М. : Экономика, 1975. – 127 с.
76. Павленко А. Ф. Маркетинговi комунiкацiї: сучасна теорiя i
практика : [монографія] / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. −
К. : КНЕУ, 2005. − 408 с.
77. Маркiна I. А. Управлiння iнновацiями як умова конкурентоздатностi товарiв та послуг / І. А.Маркiна, О. В. Бондар // Дослiдження ринку товарiв i послуг України : матерiали наук.-практ. конф., ( Полтава, 26-27 листоп. 1998 р.). − Полтава, 1999. − С. 319–321.
78. Маркiна I. А. Методичнi аспекти органiзацiї соцiально-економiчної системи / І. А. Маркіна // Вiсник Полтавського державного сiльськогосподарського iнституту. − 2000. − № 2. − С. 54–58.
79. Маркiна I. А. Менеджмент пiдприємства : [навч. посібник] /
І. А. Маркіна. − К. : НМЦ Укоопосвiта, 2000. − 268 с.
80. Марченко М. Ефективні бази даних / М. Марченко // Консалтинг в Україні. – 2006. − № 3. – С. 8–9.
81. Марченко М. Навіщо платити більше? / М. Марченко // Консалтинг в Україні. – 2006. − № 4. – С. 22–24.
82. Менеджмент для магистров: [учеб. пособие] / под ред. д.е.н., проф. А. А. Епифанова, д.е.н., проф. С. Н. Козьменко. – Сумы : ИТД “Университетская книга”, 2003. – 762 с.
83. Мировая индустрия управленческого консалтинга. // Мировая экономика: глобальне тенденции за 100 лет / под ред. И. Королева. – К. : Юристъ, 2003. – С. 155–176.
84. Мишалова Т. О. Місце та роль консалтингу в побудові інфраструктури ринкової економіки України / Т. О. Мишалова // Проблеми формування ринкової економіки : [між від. наук. зб.]. – К. : КНЕУ, 1997. – Вип. 5. − С. 119–123.
85. Мишалова Т. О. Шляхи вдосконалення якості консалтингових послуг в Україні / Т. О. Мишалова // Економіка та підприємництво : [зб. наук. праць]. – К. : КНЕУ, 1998. – Вип. 2. − С. 113–117.
86. На світовому ринку праці фахівці-універсали – в ціні // Консалтинг в Україні. − 2006. − № 4. – С. 2–3.
87. Новикова І. В. Маркетинг сфери послуг : [навч. посібник]. – К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2004. – 72 с.
88. Оценка маркетинга: все проще, чем кажется // Маркетолог. – 2004. – № 12. – С. 12–15.
89. О’Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: стратегический подход
/ О. Шонесси Дж. ; пер. с англ. под ред. Д. О. Ямопльской. – СПб. : Питер, 2002. – 864 с.
90. Павленко А. Ф. Маркетинг : [підручник] / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – К : КНЕУ, 2003. – 246 с.
91. Первушина М. Гарна робота має сама себе оплачувати: специфiка мотивацiї персоналу консалтингових компанiй / М. Первушина // Консалтинг в Українi. − 2007. − № 3. − С.26–28.
92. Перебийнiс В. I. Адмiнiстративний ресурс управлiння / В. І. Перебийніс // Полтавський регiон: на пульсi держави. − 2007. − № 2. −
С. 136–139.
93. Песоцкая Е. Маркетинг услуг / Е. Песоцкая. − СПб. : Питер, 2000. –
232 с.
94. Песоцкая Е. В. Рынок услуг управленческого консалтинга: структурная диагностика / Е. В. Песоцкая // Экономическое возрождение России. − 2006. − № 3. − С. 56–63.
95. Пилипенко В. М. Чому і як клієнт обирає маркетингову агенцію?
/ В. М. Пилипенко // Маркетинг в Україні. − 2005. − № 1. − С. 4–7.
96. Портер М. Стратегія конкуренції : [пер. с англ.] / М. Портер – К. : Основи, 1998. − 300 с.
97. Посадский А. П. Основы консалтинга : [пособ. для преподавателей экономических и бизнес-дисциплин] / А. П. Посадский. – М. : ГУ ВШЭ, 1999. − 240 с.
98. Про інформацію : закон України від 2 жовт. 1992 р. № 2657 – XII // Відомості Верховної Ради України. – 1992. – № 48. – С. 1447–1462.
99. Про концепцію Національної програми інформатизації : закон України від 4 лют. 1998 р. № 75/98 – ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1998. – № 27 – 28. – С. 494–509.
100. Про Національну програму інформатизації : закон України від 4 лют. 1998 р. № 74/98 – ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1998. – № 27 – 28. – С. 482–493.
101. Проблеми та перспективи впровадження системи управління якістю, підвищення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації в зв’язку зі вступом України до Світової організації торгівлі : [монографія] / за ред. доц. Т. А. Костишиної. – Полтава, РВЦ ПУСКУ, 2006 р. – 101 с.
102. Продвижение словом и делом // Компаньон. – 2005. – № 3. – С. 17–19.
103. Прокопенко И. Управленческое консультирование как услуга /
И. Прокопенко // Проблемы теории управления. – 1988. − № 7. − С. 3–8.
104. Пустотин В. Бренд - консалтинг: главные особенности и тенденции развития / В. Пустотин // Маркетинг и реклама. − 2006. − № 1. − С. 31–34.
105. Пятенко С. В. Организация работы аудитора и консультанта / С. В. Пятенко. − М. : ФБК-Пресс, 2001. − 152 c.
106. Райс Э. Маркетинговые войны / Э. Райс, Д. Тракт. – СПб. : Питер, 2001. – 256 с.
107. Расиел Итан М. Метод McKinsey: использование техник ведущих стратегических консультантов для себя и своего бизнеса : [пер. с англ.] / Итан М. Расиел. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. – 194 с.
108. Рекомендації по створенню Державної системи надання консультаційних послуг, освоєння та пропаганди досягнень науково-технічного прогресу в агропромисловому виробництві України / [М. Ф. Кропивко, Б. К. Скирта, В. В. Дерлеменко та ін.]. – К. : ІАЕ УААН, 1997. – 31 с.
109. Рогоза М. Є. Управлiння мотивацiєю та його вплив на адаптованiсть пiдприємств до середовища господарювання / М. Є. Рогоза // Науковий вiсник Полтавського унiверситету споживчої кооперацiї України. − 2006. − № 1. − С. 59–62. − ( Економiчнi науки).
110. Рогоза М. Є. Управлiння видами мотивацiї на пiдприємствах рiзних форм власностi / М. Є. Рогоза // Торгiвля i ринок України : [темат. зб. наук. праць] / ред. О. О. Шубiн. − Донецьк, 2004. − Вип. 17. Т. 1. − С. 163–168.
111. Росситер Дж. Р. Реклама и продвижение товаров / Дж. Р. Росситер, Л. Перси. – СПб. : Питер, 2001. − 656 с.
112. Шиманский-Гайер Г. Руководство по консультированию промышленных предприятий в странах Восточной Европы / Г. Шиманский-Гайер. – М. : ГУ ВШЭ, 1999. – 410 с.
113. Рябинина М. Консалтинг – затраты или прибыль? / М. Рябинина // Торговый эксперт. − 2007. − № 2. − С. 16–20.
114. Сафронова Н. Маркетинг консалтинговых услуг / Н. Сафронова // Маркетинг. − 2003. – № 3. – С. 26 – 28.
115. Служба інформаційно-аналітичного забезпечення органів державної влади (СІАЗ). – К. : Нац. бібліотека України ім. В. І. Вернадського, 2002. – 19 с.
116. Соловей Н. Консалтинг: голографическая модель / Н. Соловей // Инновации в образовании. – 2003. – № 6. – С. 47–63.
117. Старостина А. А. Маркетинговые исследования / А. А. Старостина – М. : Издательский дом “Вильямс”, 2001. – 320 с.
118. Сысоева С. Основные направления маркетинговой деятельности консультационных компаний на российском рынке / С. Сысоева // Маркетинг. − 2001. – № 2. – С. 81–85.
119. Управленческое консультирование : в 2 т. / под ред. М. Кубра. − М. : Интерэксперт, 1992 − . –
Т. 1. − 1992. − 319 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.