У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Формування стратегії економічного розвитку пасажирського терміналу аеропорту
Количество страниц 232
ВУЗ НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретико - методологічні основи формування стратегії розвитку аеропорту
1.1. Особливості функціонування аеропорту в транспортній інфраструктурі
1.2. Стратегії розвитку аеропорту та його пасажирського терміналу
1.3. Методологічні підходи щодо підвищення економічної ефективності функціонування аеропорту
1.4. Дослідження сучасного стану проблеми економічного розвитку пасажирського терміналу аеропорту
Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. Тенденції розвитку цивільної авіації та аеропортових комплексів України і світу
2.1. Зарубіжний досвід з управління розвитком аеропортів
2.2. Розвиток і стан авіаційних пасажирських перевезень в Україні на сучасному етапі
2.3. Сучасні стратегії розвитку аеропортів України
2.4. Експериментальні дослідження функціонування міжнародного аеропорту „Київ” (Жуляни)

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. Методичні засади вибору та формування стратегії економічного розвитку пасажирського терміналу аеропорту
3.1. Методичні підходи до вибору та формування стратегії розвитку пасажирського терміналу аеропорту
3.2. Моделювання розвитку пасажирського терміналу аеропорту
3.3. Практичні рекомендації щодо впровадження методики вибору та формування стратегії розвитку пасажирського терміналу аеропорту „Київ” (Жуляни)
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ


ВСТУП


Актуальність теми дослідження. Транспорт є одним із найважливіших елементів економічної системи кожної країни. У наш час зростає роль і значення транспорту в міждержавному сполученні. Авіаційний транспорт має переваги перед іншими видами транспорту у швидкості доставки як вантажу, так і пасажирів. Аеропорт – важлива частина авіаційної транспортної системи, оскільки в аеропорту здійснюється умовний перехід режиму повітряного функціонування в режим наземного функціонування повітряного транспорту. Тому однією з важливих вимог до роботи авіаційного транспорту є підвищення ефективності роботи аеропортів. Проблема ефективного функціонування аеропортів є однією з найважливіших у системі цивільної авіації України. Тому дослідження особливостей та виявлення тенденцій розвитку транспорту, і пасажирських транспортних терміналів зокрема, має значення для підвищення ефективності транспортної галузі.
З урахуванням перспектив розвитку економіки прогнозується збільшення обсягів пасажирських перевезень усіма видами транспорту, і авіаційним транспортом зокрема. В 1995-2006рр. середньорічні темпи зростання пасажирських перевезень у світі склали 2,7%, а вантажних – 3,1%. Темпи зростання авіаперевезень у Європі перевищують світові показники. В 1995-2006 рр. середньорічні темпи зростання обсягів пасажирських перевезень склали 4,2%, а вантажних – 3,2% [1-5]. У майбутньому прогнозується стабільне зростання обсягів авіаперевезень у світі в середньому на 4% в рік [6-9]. За остінні роки Україна має високі темпи розвитку авіаційної галузі: в 2006 році пасажирообіг зріс в 5,1 рази, а кількість перевезених пасажирів – в 4,3 рази порівняно з 2000 роком. Підсумкові та узагальнені розрахункові значення прогнозів свідчать про те, що загальні обсяги пасажирів перевезених через всі аеропорти України до 2020 року досягнуть 7-8 млн. пасажирів за рік [10]. Обсяг перевезень пасажирів через всі малодіючі аеропортах, якщо вони перейдуть в комунальну власність і будуть в 2020 році функціонувати, буде складати 120-200 тис. пасажирів. Головний державний аеропорт „Бориспіль” буде розвиватися більш швидкими темпами: обсяг пасажирських перевезень у 2020 році буде складати 8300-10500 тис. пасажирів за рік [11]. Через аеропорт „Київ” (Жуляни) у 2020 році обсяг пасажирських перевезень за прогнозними даними буде складати 355–857 тис. пасажирів за рік [12].
Проблеми авіатранспортних перевезень, функціонування аеропортів, і пасажирських терміналів зокрема, досліджувалися вченими, серед яких О.М. Андронов, Н. Ашфорд, Н.Ф. Болотова, В.М. Загорулько, В.В. Запорожець, В.П. Інюшин, Д.Ж. Кендалл, Ю.Ф. Кулаєв, О.Н. Лі, О.М. Ложачевська, Е.В. Малєва, В.В. Мова, Є.Л. Пін, Н.Є. Полянська, З.П. Румянцева, І.Я. Русінов, І.П. Садловська, О.О. Соколов, Х. Стентон, Н.С. Шаповал, М.П. Шматко та ін.
Швидкий розвиток авіаційного транспорту за останні роки та недосконала робота пасажирських терміналів аеропортів обумовлюють актуальність обраної наукової проблеми дисертаційного дослідження – формування стратегії економічного розвитку пасажирського терміналу аеропорту.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Робота виконана відповідно до планів цільової комплексної програми „Транспорт”, яка прийнята розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.07.1993р. №551-р, Державної програми розвитку транспортної галузі „Про затвердження Концепції реформування транспортного сектора економіки”, що затверджена Постановою Кабінету Міністрів України №1684 від 9.10.2000р., а також відповідно до науково-дослідної роботи №45/11.02.01 „Стратегічне управління діяльністю авіатранспортних підприємств в умовах економіки знань” кафедри „Менеджменту організацій” Національного авіаційного університету.
Мета і завдання дослідження. Основна мета роботи полягає у розробці теоретико-методичних положень і практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку пасажирського терміналу аеропорту.
Для досягнення цієї мети автором були розв’язані наступні завдання:
- з’ясовано особливості функціонування аеропорту в транспортній інфраструктурі;
- визначено особливості формування стратегії розвитку аеропорту та його пасажирського терміналу;
- досліджено економічну ефективність функціонування аеропорту;
- проаналізовано сучасний стан пасажирських перевезень в Україні;
- досліджено сучасні тенденції розвитку аеропортів України;
- проаналізовано основні тенденції управління розвитком аеропортів світу;
- розглянуто функціонування пасажирського терміналу аеропорту як складної багатоканальної системи масового обслуговування;
- розроблено методичні підходи до вибору та формування стратегії розвитку пасажирського терміналу аеропорту;
- розроблено моделі функціонування пасажирського терміналу аеропорту і вибору стратегії розвитку пасажирського терміналу;
- проведено експериментальну перевірку запропонованої методики в аеропорту „Київ” (Жуляни).
Об’єктом дослідження є процес управління пасажирським терміналом аеропорту в ринкових умовах з урахуванням перспектив його розвитку.
Предметом дослідження є формування стратегії економічного розвитку пасажирського терміналу аеропорту, для прийняття обгрунтованих управлінських рішень щодо оптимізації його діяльності.
Методи дослідження. Методологічною основою для проведення дослідження виступали методи, які базуються на застосуванні економічної теорії, а також економіко-математичні методи. Основними методами, які застосовуються у дослідженні є: методи аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації, системний підхід при визначенні теоретико - методологічних основ обгрунтування стратегії розвитку аеропорту; методи статистичного збору та обробки даних, табличний та графічний – для аналізу динаміки розвитку авіаційної галузі України та аеропортів світу; апарат теорії ймовірностей та математичної статистики, теорії масового обслуговування, імітаційне моделювання – для дослідження функціонування пасажирського терміналу аеропорту та побудови моделей.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у визначенні та науковому обгрунтуванні основних напрямків розвитку пасажирського терміналу аеропорту, поглибленні наявних і розробки нових методичних положень щодо ефективного функціонування і вибору стратегії розвитку пасажирського терміналу аеропорту, зокрема:
вперше:
- запропоновані і науково обгрунтовані методичні підходи щодо вибору і формування стратегії розвитку пасажирського терміналу аеропорту, які грунтуються на поетапності оптимізації управління роботою пасажирського терміналу; вони є універсальними, тому їх можна використовувати для визначення стратегії розвитку будь-якого транспортного пасажирського терміналу;
- розроблено імітаційну модель функціонування пасажирського терміналу аеропорту, що описує процес обслуговування пасажирів як багатоканальну систему масового обслуговування з очікуванням і дає можливість продіагностувати роботу пасажирського терміналу аеропорту та виявити проблемні місця в його функціонуванні;
- розроблено імітаційну модель вибору стратегії розвитку пасажирського терміналу аеропорту, що дає можливість так побудувати його діяльність, щоб найкраще задовольнити потреби споживачів і досягти найбільшого ефекту функціонування пасажирського терміналу, тобто визначити стратегію його роботи;
набули подальшого розвитку:
- методичні положення до представлення пасажирського терміналу аеропорту як типової складної багатоканальної системи масового обслуговування з очікуванням та неоднорідним потоком вимог, який складається з потоків пасажирів та відвідувачів аеропорту, що дозволяє адекватно змоделювати роботу пасажирського терміналу і застосувати розроблені моделі для удосконалення роботи будь-якого пасажирського терміналу;
удосконалено:
- критерій ефективності стратегії розвитку пасажирського терміналу аеропорту, що визначається з урахуванням загального доходу, витрат, які було понесено в процесі реалізації стратегії, та втрат від відмов на обслуговування;
- деталізацію факторів впливу зовнішнього середовища, які впливають саме на діяльність пасажирського терміналу аеропорту; така деталізація факторів дозволить більш точно визначити пріоритетні напрямки при виборі стратегії розвитку пасажирського терміналу аеропорту.
Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в тому, що запропоновані методичні підходи та моделі функціонування пасажирського терміналу аеропорту дозволяють прийняти управлінські оптимальні рішення щодо його подальшої діяльності в нестабільних умовах ринкових відносин. Використання результатів дослідження дозволяє здійснити діагностику пасажирського терміналу; виявити проблемні місця в його роботі; забезпечити вибір та формування оптимальної стратегії розвитку пасажирського терміналу відповідно до сучасних умов, що склалися в економіці та перспективам розвитку аеропорту з урахуванням його інвестиційного забезпечення.
Результати розробки впроваджено в аеропорту „Київ” (Жуляни) (акт впровадження № 121-4-12 від 06.07.07).
Основні положення та висновки дисертаційної роботи поглиблюють подальші теоретичні та прикладні дослідження у галузі ефективного управління розвитком аеропортів і забезпечують ефективність їх функціонування. Матеріали дослідження включені у навчальний процес кафедр „Менеджменту організацій” та „Логістики” Національного авіаційного університету при викладанні дисциплін „Стратегічне управління”, „Комерційна робота на транспорті” та „Логістика на повітряному транспорті” для студентів спеціальностей „Менеджмент організацій” та „Логістика”, що підтверджено актом впровадження у навчальний процес.
Особистий внесок здобувача. Дисертація є самостійно виконаною науковою працею, подані до захисту пропозиції розроблені автором особисто. У роботах, опублікованих у співавторстві, авторові дисертаційної роботи належить: [13] – розробка моделі функціонування пасажирського терміналу аеропорту, схеми діяльності пасажирського терміналу аеропорту, [14] – розробка елементів реалізації стратегічного плану функціонування аеропорту, [15] – визначено основні напрямки інновацій аеропорту, розглянуто основні джерела інвестування інновацій.
Апробація результатів. Під час дисертаційного дослідження проводилась апробація проміжних і остаточних результатів роботи шляхом оприлюднення на наступних науково-практичних конференціях:
- VI Міжнародній науковій конференції студентів та молодих вчених „Політ 2006” (Київ, 11-12 квітня 2006);
- VII Міжнародній науково-технічній конференції „АВІА - 2006” (Київ, 25-27 вересня 2006);
- Науково-практичній конференції „Сучасні проблеми глобальних процесів у світовій економіці” (Київ, 14 грудня 2006);
- VIІ Міжнародній науковій конференції студентів та молодих вчених „Політ 2007” (Київ, 11-12 квітня 2007);
- VI Міжнародній науковій конференції „Проблеми економіки транспорту” (Дніпропетровськ, 26-27 квітня 2007);
- IV Міжнародній науково-теоретичній конференції молодих вчених та студентів „Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничої сфери” (Донецьк, 7-8 червня 2007).
Публікації за темою дисертації. За результатами дослідження з теми дисертаційної роботи опубліковано 7 наукових праць (у тому числі шість – у фахових виданнях ВАК України, з них п’ять одноосібних) та шість тез доповідей.
Обсяг і структура роботи. Дисертаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (176 найменувань), додатків. Робота має 179 сторінок машинописного тексту, 30 графіків, 30 таблиць і 2 додатки.
Список литературы ВИСНОВКИ


У дисертаційній роботі вирішена конкретна наукова задача вибору та формування оптимальної стратегії економічного розвитку пасажирського терміналу аеропорту, що дозволяє за допомогою розроблених і впроваджених методичних підходів приймати обгрунтовані управлінські рішення щодо оптимізації діяльності пасажирського терміналу та вибору і формування стратегії його розвитку.
Узагальнення результатів досліджень дає можливість зробити такі висновки:
1. Транспортний термінал є важливою складовою частиною транспортної інфраструктури і тому підвищення ефективності його роботи є важливим завданням ефективного функціонування транспортної галузі країни. Оскільки транспортний термінал є основною складовою аеропорту, то проблема ефективного його функціонування є однією з найважливіших в системі цивільної авіації країни.
2. За останні роки Україна має високі темпи розвитку авіаційної галузі. У майбутньому прогнозується подальше швидке зростання обсягів внутрішніх та міжнародних авіаперевезень пасажирів в Україні внаслідок стабілізації та зростання рівня української економіки; підвищення платоспроможності населення; розвитку туризму. Вирішення проблеми вибору та формування обгрунтованої стратегії розвитку пасажирського терміналу аеропорту, де відбувається обслуговування пасажирів, їх накопичення та відправка, потребує глибокого аналізу особливостей його функціонування.
3. Економічна ефективність аеропорту характеризує здатність аеропорту при зміні умов його функціонування отримувати економічний ефект, а також реалізацію цієї здатності. Для визначення економічної ефективності функціонування аеропорту необхідним є аналіз змін, які відбуваються в процесі діяльності аеропорту з метою:
- прийняття необхідних заходів для усунення небажаних змін;
- підготовки реальних планів та бюджетів на майбутнє;
- з’ясування конкретних завдань для окремих напрямків діяльності аеропорту.
4. На 2005 рік у реєстр аеропортів України внесено 37 аеропортів, які виконують авіаційні перевезення. У результаті географічного перерозподілу пасажиропотоків з кожним роком скорочується реєстр аеропортів, що призводить до збільшення навантаження на наявні аеропорти, а тому виникає необхідність формування оптимальної стратегії діяльності аеропортів в умовах, що змінюються. Стратегія розвитку аеропортів України не може бути єдиною і повинна мати різні пріоритетні напрямки, як мінімум, три: стратегія зростання найбільш важливих аеропортів, стратегія виживання і стратегія ліквідації.
5. На вибір та реалізацію стратегії розвитку пасажирського терміналу аеропорту здійснює свій вплив ціла низка факторів зовнішнього середовища. В запропонованому переліку чинників деталізовано їх компоненти, які впливають саме на діяльність пасажирського терміналу аеропорту. Така деталізація факторів дозволяє точніше визначити пріоритетні напрямки під час вибору стратегії розвитку пасажирського терміналу аеропорту.
6. Аналіз функцій, організації робіт пасажирського терміналу аеропорту дозволяє представити його як багатоканальну систему масового обслуговування з очікуванням. Транспортний термінал є системою масового обслуговування, що призначена для обслуговування потоку вимог. Через те, що досліджується „вільна” зона пасажирського терміналу аеропорту, джерелом вимог є не лише пасажири, транзитні пасажири, що очікують транспортний засіб, але й проводжаючі, зустрічаючі і відвідувачі аеропорту. Потік вимог в пасажирському терміналі є пуасонівським. Каналами обслуговування „вільної” зони пасажирського терміналу аеропорту є послуги, які надає даний термінал, причому пости обслуговування будуть в даному випадку різними за пропускною здатністю та часом обслуговування. Їх можна класифікувати так: розважально - харчувальні: магазини, кафе, ресторан, гральні автомати; готель; фінансові: пункти обміну валют, банкомати, відділення банків; ділові: офіси авіакомпаній, офіси турфірм; інформаційні: послуги зв’язку, пошта тощо. До розгляду постів не включено роботу митної служби, а також роботу накопичувача, які відносяться до „чистої” зони пасажирського терміналу.
7. Розроблені автором методичні підходи до вибору та формування стратегії розвитку пасажирського терміналу складаються з п’яти етапів:
- здійснюється визначення вихідних параметрів;
- визначаються характеристики функціонування пасажирського терміналу;
- відбувається порівняння фактичної пропускної спроможності пасажирського терміналу та пропускної спроможності, яка дасть змогу обслуговувати прогнозований пасажиропотік;
- відбувається вибір з промодельованих стратегій найбільш сприятливої та економічно доцільної стратегії розвитку пасажирського терміналу;
- виходячи з порівняння прогнозованих та фактичних пропускної спроможності та економічних характеристик терміналу, відбувається формування стратегії розвитку пасажирського терміналу.
Науково обгрунтовані методичні підходи до вибору і формування стратегії розвитку пасажирського терміналу є універсальними, їх можна використовувати для пасажирського транспортного терміналу будь-якого виду транспорту.
8. Розроблена модель функціонування аерпорту дозволяє продіагностувати роботу пасажирського терміналу, тобто проаналізувати залежність величини витрат від простою заявок на послугу або постів обслуговування при різних значеннях інтенсивності вхідного потоку, визначити пропускну спроможність кожного посту обслуговування, виявити проблемні зони в роботі всього терміналу як системи.
9. Розроблена модель вибору та формування оптимальної стратегії розвитку пасажирського терміналу дозволяє обрати оптимальну стратегію розвитку пасажирського терміналу. Ця модель враховує характеристики терміналу, умови, що склалися, прогноз на майбутнє та перспективи розвитку.
10. Критерій ефективності кожної стратегії визначається як відношення отриманого економічного ефекту та втрат за реалізації даної стратегії. Отриманий економічний ефект становить прибуток за реалізації даної стратегії і дорівнює різниці загального доходу, який отримає аеропорт у разі застосування цієї стратегії, витрат, які були понесено в процесі реалізації стратегії, та втрат від відмов на обслуговування.
11. Основні результати дослідження впроваджено в аеропорту „Київ” (Жуляни). В результаті діагностики функціонування пасажирського терміналу виявлено, що оптимальною стратегією роботи терміналу є його модернізація. Оскільки стратегія пасажирського терміналу аеропорту є складовою стратегії розвитку аеропорту, то оптимальною стратегією роботи аеропорту є модернізація. Найбільш привабливим варіантом фінансування аеропорту є створення акціонерного товариства, оскільки такий варіант гарантує недоторканність корпоративних прав міста і є найбільш прибутковим, середньорічний прибуток прибуток складає 65 027,71 тис. дол. США (акт впровадження № 121-4-12 від 06.07.07).

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


1. Международная организация гражданской авиации. Сir 222 – AT/90. Обзор экономического положения воздушного транспорта и перспективы развития 1978– 2000/ИКАО. Утверждено Генеральным секретарем и опубликовано с его санкции. – Монреаль, 1989. – 54 с.
2. Международная организация гражданской авиации. Cir 273 – АТ/113. Мир гражданской авиации: 1997-2000/ИКАО. Утверждено Генеральным секретарем и опубликовано с его санкции. – Монреаль, 1999. – 140 с.
3. Международная организация гражданской авиации. Doc 9180/24. Статистика гражданской авиации мира 1999. Июнь 2001. Статистический ежегодник ИКАО/ИКАО. Утверждено Генеральным секретарем и опубликовано с его санкции. – 24-е изд. – Монреаль, 2001. – 202 с.
4. Международная организация гражданской авиации. Cir 307 – АТ/129. Мир гражданской авиации: 2003 – 2006/ИКАО. Утверждено Генеральным секретарем и опубликовано с его санкции. – Монреаль, 2005. – 92 с.
5. Международная организация гражданской авиации. Cir 299 – АТ/126. Мир гражданской авиации: 2002-2005/ИКАО. Утверждено Генеральным секретарем и опубликовано с его санкции. – Монреаль, 2004. – 141 с.
6. Международная организация гражданской авиации. Cir 270 – АТ/111. Прогноз развития воздушного транспорта до 2005 года/ИКАО. Утверждено Генеральным секретарем и опубликовано с его санкции. – Монреаль, 1997. – 54 с.
7. Международная организация гражданской авиации. Cir 281 – АТ/116. Прогноз развития воздушного транспорта до 2010 года/ИКАО. Утверждено Генеральным секретарем и опубликовано с его санкции. – Июнь, 2001. – Монреаль, 2001. – 48 с.
8. Международная организация гражданской авиации. Cir 304 – АТ/127. Прогноз развития воздушного транспорта до 2015 года/ИКАО. Утверждено Генеральным секретарем и опубликовано с его санкции. – Сентябрь, 2004г. – Монреаль, 2004. – 61 с.
9. Международная организация гражданской авиации. Cir 308 – АТ/127. Прогнозы перевозок и тенденции в области финансов авиакомпаний 2005-2007/ИКАО. Утверждено Генеральным секретарем и опубликовано с его санкции.– Монреаль, 2006. – 40 с.
10. Державна комплексна програма розвитку авіаційної промисловості України до 2010 року. – К.: Мінпромполітики, 2001. – 45 с.
11. Концепція розвитку Державного міжнародного аеропорту „Бориспіль” на 2005 – 2020 роки. – Міністерство транспорту України, 2005. – 24 с.
12. Кулаев Ю.Ф. Экономика гражданской авиации Украины. Монография.– К.: Изд-во „Феникс”, 2004. – 667 с.
13. Ложачевська О.М., Паламарчук Ю.А. Моделювання функціонування пасажирського терміналу аеропорту // Проблеми системного підходу в економіці: Зб. наук. праць. –К.: НАУ 2006. – Вип. 19. – С. 56 – 63.
14. Ложачевська О.М., Паламарчук Ю.А. Особенности деятельности аэропорта в условиях развития международной транспортной системы // Научный информационный журнал «Бизнес Информ». – 2006. – № 12. –С.31 – 36.
15. Ложачевська О.М., Паламарчук Ю.А. Менеджмент інноваційно-інвестиційної діяльності аеропорту // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничої сфери: міжнародна науково-теоретична конференція молодих учених і студентів. Донецьк, 7-8 червня 2007. – В 3-х томах.– Т.2. – Донецьк: ДВНЗ „Донецький національний технічний університет”, 2007. – С. 138 – 141.
16. Паламарчук Ю.А. Основні характеристики транспортних терміналів // Авіа- 2006: VII міжнародна науково – технічна конференція. Київ, 25-27 вересня 2006. – Т. 2. – К.: НАУ, 2006. – С. 51.20 – 51.23.
17. Румянцева З.П., Савусян Н.Г. Управление сложными системами в гражданской авиации // Воздушный транспорт. – М., 1978.– Т.8. – С. 139 – 205.
18. Международная организация гражданской авиации. Doc. 9562. Руководство по экономике аеропортов/ИКАО. Утверждено Генеральным секретарем и опубликовано с его санкции. – Монреаль, 2002. – 158с.
19. Паламарчук Ю.А. Підвищення ефективності роботи аеропорту за допомогою неавіаційної діяльності // Проблеми системного підходу в економіці: Зб. наук. праць: Вип. 12. – К.: НАУ 2005. – С. 102 – 106.
20. Полянская Н.Е., Шаповал Н.С. Умови підвищення економічного потенціалу аеропорту // АВІА – 2003: Матеріали V Міжнародної науково – технічної конференції. – т. V – VI.– К.: НАУ, 2003. – Секція „Економіка та підриємництво”. – С.6.86 – 6.89.
21. Civil Aviation Statistics of the World. ICAO stat. – Monrea1, ICAO, 1980– 1995.
22. Соколы И. Формирование эффективной концептуальной модели корпоративной аэропортовской структуры на уровне аэропортов – лидеров // Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. праць. – Вип.9. – К.: НАУ, 2002. – С. 153 – 165.
23. Международная организация гражданской авиации. Cir 487 – АF/17. Аэропорты и маршрутные средства. Финансовые данные и сводные данные по перевозкам. 1999 г. Статистический сборник ИКАО/ИКАО. Утверждено Генеральным секретарем и опубликовано с его санкции. – Монреаль, 2000. – 150с.
24. Ваниек К. Сотрудничество аеропортов с авиакомпаниями в условиях рынка // Аэропорт партнер. – 2005.– №5. – С. 24 – 27.
25. Єврокомісія схвалила правила розвитку регіональних аеропортів//Крила України. – 2005. – (№39) 19-24 вересня. – С. 11.
26. Викторов И. Разделение аэропортового и авиаперевозочного бизнеса – альтернативы нет! // Аэропорт партнер. –– 2005. – №2. – С. 28 – 30.
27. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент / Пер. с англ. – Спб.: Питер, 2000. – 752 с.
28. Мескон М. Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента / Пер. с англ. – М.: Дело, 1992. – 702 с.
29. Кинг У., Клиланд Д. Стратегическое планирование и хозяйственная политика / Пер. с англ. – М.: Издательство «Прогресс», 1982. – 399 с.
30. P. E. Haggerty. Strategies, Tactics, and Research. – Research Management, vol, 2. – 1966. – P. 141 – 159
31. Quinn, J.B. Strategies for Change: Logical Incrementalism. Irwin, Holmwood, I11., 1980.
32. Mintzberg H. Five Ps for Strategy, California Management Review, in The Strategy Process, Prentice Hall, Englewood Cliffs, NJ, 1987
33. Щелкунов В.И. Деловые стратегии и менеджмент Украины ХХI века. – К.: Наукова думка, 2002. – 416 с.
34. Chandler A. Strategy and structure. – Cambridge: MIT Press, 1962. – P. 13
35. Kenichi Ohmae. The Mind of the Strategist. The Art of Japanese Business. – McGraw-Hill,Inc., 1982. – P. 37
36. Ансофф И. Стратегическое управление. – М.: Экономика, 1989. – 519 с.
37. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии / Пер. с англ. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.
38. Томпсон А., Артур А., Стрикленд III А.Дж. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа / Пер. с англ. – М.: Издательский дом „Вильямс”, 2002. – 928 с.
39. Peters Thomas J. and Waterman Robert H., Ir. In Search of Excelence. – New York: Harper & Row, 1982. – P. 10
40. Fred R. David. Fundamentals of Strategic Management. – Merrill Publishing Company, 1986. – P. 14
41. Портер М. Международная конкуренция. Конкурентные преимущества стран. – М.: Международные отношения, 1993. – 896 с.
42. http://www.Борисполь.htm
43. Евстифеев В.С. Особенности выбора стратегии функционирования аэропортов Украины // Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. праць. – Вип. 5. – К.: НАУ, 2002. – С. 66 – 71.
44. Паламарчук Ю.А. Стратегії функціонування пасажирського терміналу аеропорту // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Вип. 214. – В 4 т.– Дніпропетровськ: ДНУ, 2006. – Том 1. – С. 11 – 17.
45. Международная организация гражданской авиации. Cir 222 – АТ/95. Потребности в инвестировании парка воздушных судов и инфраструктуры аэропортов, средств и служб на маршруте в период до 2010 года/ИКАО. Утверждено Генеральным секретарем и опубликовано с его санкции. – Монреаль, 1992. – 40с.
46. Ященко Л.А. Технико – экономические обоснования развития аэропортов. – К.: КИИГА, 1981. – 68 с.
47. Горбачова О.М., Турова Л.Л. Методика визначення оцінки фінансових показників аеропорту // Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. праць.– Вип. 7. – К.: НАУ, 2002. – С. 48 – 52.
48. Ложачевська О.М. Проблеми оцінки економічної ефективності виробництва // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Зб. наук. праць. – Вип. 2. – К.: КМУЦА, 1998. – С. 17 – 22.
49. Инюшин В.П. Системы сортировки багажа пассажиров в аэропортах и методы расчета их основных параметров: Труды Высшего авиационного училища гражданской авиации. – Вып. 28. – Л.: 1967.
50. Русинов И.Я. Механизация наземного обслуживания воздушных перевозок. – М.: Транспорт, 1971. – 252 с.
51. Болотова Н.Ф. Исследование эффективности обслуживания пасажиропортока и процесса выдачи багажа в аеропортах прилета. Автореф.дис. ...канд техн.наук: 05.55.15. – К.: КИИГА, 1979. – 20 с.
52. Косов А.И. Исследование и выбор оптимальных параметров работы систем обслуживания вылетающих пассажиров в аеропортах гражданской авиации: Автореф. дис. ...канд техн.наук: 05.55.15. – К.: КИИГА, 1984. – 23с.
53. Бадмаев Ю.Б. Построение модели очереди условных пассажиров на листе ожидания // Техлогия и экономика аэропортов (труды). – М., 1975. – С. 27– 29.
54. Андронов А.М. Применение теории массового обслуживания при организации и планировании работы ЛЭКМ. – М.: РИО МГА СССР, 1965.
55. Андронов А.М. Теория массового обслуживания и научная организация труда в гражданской авиации. – М.: РИО МГА СССР, 1969. – 118 с.
56. Ашфорд Н., Стентон Х.П.М., Мур К.А. Функционирование аэропорта: Пер. с англ. – М.: Транспорт, 1991. – 372 с.
57. Чесноков А.С. Инвестиционная стратегия, опционы и фьючерсы. – М.: АО „Цитп”, 1993. – 112 с.
58. Хоминич И.П. Финансовая стратегия компаний: Научное издание. – М.: Изд-во „Рос. экон. акад.”, 1998. – 156 с.
59. Щелкунов В.И. Производственный потенциал Украины. Стратегия формирования и использования. – К.: КМУГА, 1999. – 248 с.
60. Щелкунов В.И., Колбушкин Ю.П. Стратегии финансово – инвестиционной деятельности. – К.: КМУГА, 1999. – 44 с.
61. Елагин В.Г., Дзюбенко Е.Н. Стратегические аспекты привлекательности аэропортов // Проблемы информатизации и управления: Сборник научных трудов. – Вып. 3. – К.: КМУГА, 1998. – С. 91 – 98.
62. Економіка транспорту. За редакцією д.е.н., проф. Коби В.Г. – К.: Курс, 1999. – 254 с.
63. Кулаєв Ю.Ф. Концепція економічного розвитку цивільної авіації // Економічні проблеми розвитку транспорту України: Зб. наук. праць. – К.: КМУЦА, 1996. – С. 152.
64. Ложачевська О.М. Управління функціонуванням та розвитком транспортного комплексу регіону: Монографія. – К.: НАУ, 2002. – 248 с.
65. Ложачевська О.М. Характеристика транспортної галузі України // Економіст. – 2002. – №10. – С. 42 – 45.
66. Ложачевська О.М., Шаповал Н.С. Предпосылки расширения международного аэропорта „Борисполь” в хаб // Зб. наук. праць. – Вип. 35. – К.: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2002. – С. 115 – 116.
67. Ложачевська О.М., Шаповал Н.С. Прогнозирование развития региональных перевозок по межконтинентальным группам маршрутов до 2005 // Економіст. – 2002. – №6. – С. 82 – 83.
68. Ложачевська О.М., Шаповал Н.С. Факторы, влияющие на развитие воздушного транспорта Украины // Економіст. – 2002. – №7. – С. 96 – 97.
69. Сич Є.М., Ільчук В.П. Інноваційно – інвестиційні комплекси транспортної галузі: методологія формування та розвитку: Монографія. – К.: Логос, 2006. – 264с.
70. Баран Р.Т. Повышение эффективности работы аеропортов. Автореф. дис. ...канд екон.наук: 08.07.04. – К., КМУГА, 1996.
71. Горбановская О.В. Качественный анализ и формирование стратегии развития авиакомпании: Автореф. дис. ...канд екон.наук: 08.07.04. – К.: КМУГА, 1997. – 20 с.
72. Костромина Е.В. Экономика авиакомпании в условиях рынка. – М.: НОУ ВКШ „Авиабизнес”, 2002. – 304 с.
73. Малева Э.В. Стратегическое управление предприятием (на примере гражданской авиации): Автореф. дис. ...канд екон.наук: 08.07.04. – К.: КМУГА, 1997. – 16 с.
74. Мова В.В., Малева Э.В. Стратегическое управление предприятием. – К.: КМУГА, 1996. – 80 с.
75. Омельяненко С.Л. Методические подходы оценки сравнительной эффективности функционирования аэропортов // Проблеми інформатизації та управління : Зб. наук. праць. – Вип. 9. – К.: НАУ, 2002. – С. 84 – 86.
76. Омельяненко С. Л. Прогнозування розвитку аеропортів України та оцінка ефективності їх функціонування. Автореф. дис. ...канд екон.наук: 08.07.04 – К.: НАУ, 2004. – 20 с.
77. Полянская Н.Е. Организация коммерческой работы на воздушном транспорте. – К.: НАУ, 2004. – 320 с.
78. Полянская Н.Е. Организация коммерческой работы на воздушном транспорте: Монография. – 2-е изд., перераб и доп. – К.: НАУ, 2006. – 396 с.
79. Рожок О.А., Загорулько В.М. Обгрунтування джерел розвитку аеропортів в сучасних умовах // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Зб. наук. праць.– К.: КМУЦА, 1998. – Вип. 3. – С. 146 – 149.
80. Садловська І. Методичні рекомендації з формування стратегії розвитку авіатранспортних підприємств // Відомості міністерства транспорту та зв’язку України. – 2005. – №6. – С.12 – 14.
81. Садловська І.П. Формування стратегії економічного розвитку авіатранспортних підприємств: Автореферат дис. ...канд екон.наук: 08.07.04. – К.: НАУ, 2004. – 19 с.
82. Чернікова О.М. Вибір стратегії розвитку аеропортів цивільної авіації України: Автореф. дис. ...канд екон.наук: 08.07.04. – К.: НАУ, 2000. – 18 с.
83. Черникова О.Н. Некоторые подходы к формированию стратегии развития аеропорта // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Зб. наук. праць. – Вип. 2. – К.: КМУЦА, 1998. – С. 96 – 99.
84. Соколы И.И. Трансформационные процессы в гражданской авиации Украины. – Одесса: Институт проблем рынка и экономико-экологических исследований НАН Украины, 2003. – 223с.
85. Садловська І.П. Обгрунтування стратегії розвитку авіапідприємств// Проблеми підвищення ефективності інфраструктури // Зб. наук. праць. – Вип. 9.– К.: НАУ, 2003. – С. 59 – 62.
86. Мова В.В. и др. Гибкая технология обслуживания пассажиров на базе типовых технологических процессов в зависимости от класса аэропорта и типа воздушного судна. Отчет о научно-исследивательской работе. – К.: КИИГА, 1988.
87. Черникова О.Н. Некоторые аспекты организации и планирования деятельности аэропортов // Проблемы повышения эффективности инфраструктуры: Сб. научн. Работ. – Вып. 1. – К.: КМУГА, 1996. – С. 151 – 152.
88. Опанасенко С.Г. Обоснование и выбор оптимальных технологических схем обслуживания пассажиров в аеропортах: Автореф. дис. ...канд екон.наук: 08.00.05. – К.: КИИГА, 1992. – 20 с.
89. Ложачевська О.М., Кравченко В.Г. Методи прогнозування економічного об’єкта та їх застосування для вибору стратегії розвитку змішаного вантажного термінала // Стратегія розвитку України. – 2004. – №3– 4. – С. 612 – 617
90. Ложачевська О.М. Управління організаційно-економічним розвитком транспортного комплексу регіону: Автореф. дис. ... д-ра екон.наук: 08.07.04.– К., 2004.– 34 с.
91. Троицкая Н.А. Транспортные коридоры России для международного сообщения. – М.: АСМАП, 2000. – 176 с.
92. Кравченко В.Г. Організаційно – економічне забезпечення стратегії розвитку транспортного термінала: Дис. ...канд. екон. наук: 08.06.01. – К., 2006.– 219 с.
93. Зеркалов Д.В., Коба В.Г., Кушнірук В.Г., Петров В.І. Порти України. Перевезення вантажів. – К.: Основа, 2003. – 623 с.
94. Международная организация гражданской авиации. Объем перевозок через аэропорты. 2000: Статистический сборник №494 /ИКАО. – Монреаль, 2002. – 300с. – Серия АТ - №41.
95. Международная организация гражданской авиации. Объем перевозок через аэропорты. 2001: Статистический сборник №506 /ИКАО. – Монреаль, 2003. – 418с. – Серия АТ - №42.
96. Мэкхэм М. Естественный отбор // Авиатранспортное обозрение. – 2004.– ноябрь/ декабрь. – С. 50 – 53.
97. Десятка крупнейших аэропортов Европы – 2003 // Транспорт. – 2004. – №15. – С.32.
98. Фетисов А. Сделай сам // Авиатранспортное обозрение. – 2003. – ноябрь/декабрь. – С. 18 – 22.
99. Наследник шелкового пути // Авиатранспортное обозрение. – 2003. – № 49. – С. 16 – 17.
100. Фетисов А. Рукотворный оазис // Авиатранспортное обозрение. – 2002.– сентябрь/октябрь. – С. 58 – 61.
101. Иванов Е.В. Гражданская авиация Китая // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Зб. наук. праць: Вип. 3. – К.: КМАЦА, 1998. – С. 85 – 91.
102. Спарако П. Куда идут сборы? // Авиатранспортное обозрение. – ноябрь/декабрь. – 2004. – С. 57.
103. Рейтинг 20 ведущих аэропортов России по объему перевозок пассажиров, грузов и почты за 2005 г. // Авиатранспортное обозрение. – 2006. – № 67 (март) – С. 56.
104. Домодедово сертифицировали // Авиатранспортное обозрение. – 2003. – март/апрель. – С. 60.
105. „Внуково” строит новый терминал // Авиатранспортное обозрение. – 2003.– март/апрель. – С. 60.
106. Господарство України. Статистичні дані. – К.: Держкомстат України, 2001. – 321с.
107. Звіт Державного департаманту авіаційного транспорту (Укравіатранс) „Підсумки роботи авіаційного транспорту України за 2001 рік”. – К.: 2002.
108. Статистичний щорічник України за 2001 рік / за ред. Осауленка О.Г. – К.: Техніка, 2002. – 645 с.
109. Кулаев Ю.Ф. Гражданская авиация Украины: анализ и перспективы развития // Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. праць. – Вип. 9. – К.: НАУ, 2002. – С. 245 – 247.
110. Повітряний кодекс України: офіц. видання. – К.: Концерн „Видавничий Дім „Ін Юре”, 2004. – 168 с.
111. Трєскунов Є.О. Тенденції розвитку цивільної авіації України протягом 1992-2002 рр. // Залізничний транспорт України. – 2002. – №5. – С. 23 – 24.
112. Соколы И.И. Эволиция рынка авиационных перевозок и работ авиакомпаний Украины // Економіст. – №11, листопад, 2004. – С. 70 – 72.
113. Комплексная программа развития гражданской авиации Украины // Транспорт. – 6 сентября, 2000 (№ 34-35). – С. 22 – 26.
114. Коба О.В. Стан і перспективи розвитку авіакомпаній України // Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. праць. – Вип. 6. – К.: НАУ, 2002. – С. 53 – 56.
115. Звіт Державного департаменту авіаційного транспорту (Укравіатранс) „Підсумки роботи авіаційного транспорту України за 2001 рік”. – К., 2002.
116. Статистичний щорічник України за 2002 рік / за ред. Осауленка О.Г.; Державний комітет статистики України. – К.: Консультант, 2003. – 664 с.
117. Петровський О.М. Сучасний стан та перспективи розвитку авіаційного транспорту України // Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. праць. – Вип. 6. – К.: НАУ, 2002. – С.16.
118. Мякенькая Н. Летать не перелетать // Весь транспорт. – 2003. - №4. – С. 34– 35.
119. Статистичний щорічник України за 2003 рік / за ред. Осауленка О.Г.; Державний комітет статистики України. – К.: Консультант, 2004. – 632 с.
120. Авиационный транспорт // Весь транспорт. – 2004. – №3 – 4. – С. 8 – 9.
121. Статистичний щорічник України за 2004 рік / за ред. Осауленка О.Г.; Державний комітет статистики України. – К.: Консультант, 2005. – 663 с.
122. Основні показники діяльності цивільної авіації. Проблемні питання та шляхи їх вирішення. – К.: Державіаслужба, 2005. – 24 с.
123. Транспортно – дорожній комплекс та галузь зв’язку у 2005 році // Відомості Міністерства транспорту та зв’язку України. – 2006.– №3-4.– С.32 – 94.
124. Кавунов В. Роль государства в развитии аэропортов Украины // Аэропорт партнер. – 2005. – №3-4. – С.25 – 29.
125. Анализ роботы авиатранспорта Украины за 2006 г. // Транспорт. – 2007.– №9.– С.44 – 48.
126. Вячеслав Коба. Авиационный транспорт Украины: Тенденции и перспективы // Авиасоюз. – 2006. – №4. – С. 36 – 37.
127. Коба В.Г., Коба Е.В. Тенденции и перспективы развития авиационного транспорта // Проблеми системного підходу в економіці: Зб. наук. пр. – Вип. 19. – К.: НАУ, 2006. – С. 25 – 30.
128. Козлюк І.О. Сучасні проблеми економіки підприємст авіатранспорту // Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. праць. – Вип. 7. – К.: НАУ, 2002.– С. 89 – 91.
129. Несвет Г. Полезные встречи // Весь транспорт. – 2004. – №3-4. – С. 53 – 55.
130. Державна програма розвитку транспортно-дорожнього комплексу України на 2000 – 2004 роки. Схвалено постановою КМУ від 30.12.2000 р. № 1931. – К.: Мінтранс України, 2001. – 36 с.
131. Концепція реформування транспортного сектору України. – К.: КПТ-центр, 1999. – 67 с.
132. Смирнова Н. Аэропорт „Борисполь” // Весь транспорт. – 2001. – №9. – С. 46.
133. Троценко А.М. Аеропорти України. – К.: 2002. – 252 с.
134. http://www.airport.ru.
135. „Борисполь”, аэропорт высшего класса // Весь транспорт. – 2002. – №9. – С.50 – 51.
136. Офіційна хроніка // Відомості Містерства транспорту та зв’язку України. – 2005. – №23 – 24. С. 8 – 9.
137. Концепція державної програми розвитку міжнародного аеропорту „Бориспіль” на період до 2020 року // Відомості Міністерства транспорту і зв’язку України. – 2007. – № 1 – 2. – С. 61 – 65.
138. http://www.kbp.kiev.ua.
139. http://www.airport.od.ua.
140. Милишевич С. Выжить поможет единство // Весь транспорт. – №5/6. – 2001. – С. 38 – 39.
141. Сеньков В. Прецедент, созданный в Ивано – Франковске // Весь транспорт.– №2. – 2003. – С. 44.
142. Толочко И. Каждому заводу – свой аэропорт // Весь транспорт.– 2001. – №11. – С. 50 – 51.
143. Програма розвитку Міжнародного аеропорту „Київ” (Жуляни). – К.: 2000.– 19 с.
144. http://airport.kiev.ua.
145. http://www.zalr.da-kiev.gov.ua/gulyany/
146. Паламарчук Ю.А. Пасажирський термінал як система масового обслуговування // ПОЛІТ: VII Міжнародна наукова конференція студентів та молодих учених. Київ, 12-13 квітня 2007. – К.: НАУ, 2007. – С.344.
147. Полянська Н.Є. Фактори, що впливають на формування доходів в аеропорту // Фінанси України. – 1997. – № 11. – С. 115 – 117.
148. Полянская Н.Є., Васильев Н.Н. Через контроль качества – к ведущему положению на рынке // Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. пр. – Вип. 7. – К.: НАУ, 2003. – С. 58 – 60.
149. Паламарчук Ю.А. Розробка методики вибору стратегії розвитку аеропорту як елементу міжнародної транспортної системи // Сучасні проблеми глобальних процесів у світовій економіці: науково – практична конференція. Київ, 14 грудня 2006.– К.: НАУ, 2006. – С.25 – 26.
150. Паламарчук Ю.А. Критерій ефективності роботи пасажирського терміналу аеропорту // Економіка, підприємництво та менеджмент: Журнал наукових пр. – Вип. 6. – К.: НАУ, 2006. – С. 24 – 29.
151. Паламарчук Ю.А. Способи визначення ефективності функціонування аеропорту // Проблеми економіки транспорту: VI Міжнародна наукова конференція. Дніпропетровськ, 24.04 – 27.04.2007. – Д.: ДІІТ, 2007. – С. 77.
152. Паламарчук Ю.А. Методика вибору стратегії розвитку міжнародного аеропорту // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Зб. наук. праць. – Вип. 16. – К.: НАУ, 2007. – С. 164 – 168.
153. Паламарчук Ю.А. Моделювання вибору стратегії розвитку пасажирського терміналу аеропорту // Електр. наук. фах. вид. «Проблеми системного підходу в економіці». – 2007. – Вип. 3. / URL http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/PSPE/index. html.
154. Артамонов Б.В. Основные направления технико – экономического развития мирового воздушноготранспорта. – М.: МИИГА, 1977. – 128с.
155. Аэропорт в условиях демонополизации // Авиатранспортное обозрение.– октябрь. – 2005. – С. 54 – 56.
156. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху; Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха/ Пер. с нем. – М.: АО «Интерэксперт», Экономика, 1995. – 344 с.
157. Горяченков Ю.В. Пассажиропотоки на воздушном транспорте. – М.: РИО, 1970. – 52 с.
158. Запорожець В.В., Шматко М.П. Аеропорт: організація, технологія, безпека. – Київ: Дніпро, 2002. – 168 с.
159. Инюшин В.П. Исследование вопросов совершенствования перевозок и авиационных работ // Межвузовский тематический сборник научных трудов. – М.: Академия гражданской авиации, 1988. – С. 88.
160. Измайлов А.И., Смоляк В.И. Исследование пропускной способности аэропортов местных воздушных линий // Труды ГосНИИГА. – 1998. – № 237. – С. 108 – 121.
161. Калинина И. Евроаэропорты: результаты 2004г. // Весь транспорт. – Москва, 2005. – № 5 – 6. С. 56 – 57.
162. Калинина И. Евроаэропорты: результаты 2004г. (продолжение) // Весь транспорт. – Москва, 2005. – № 7 – 8. – С. 58.
163. Калинина И. Крупнейшие аэропорты Европы // Весь транспорт. – Москва, 2005. – № 5 – 6. С. 60 – 64.
164. Комаров А. Пошаговое продвижение // Авиатранспортное обозрение. – 2003. – ноябрь/декабрь. – С. 42 – 43.
165. Ламбен Ж. – Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива.– Спб.: Наука, 1996. – 589 с.
166. Разработка концепции системы самостоятельных аэропортов ГА и основ деятельности в новых условиях // Научн.-техн. отчет Ассоциации „Аэропорт” ГА, АГА, Фирма „Нита”. – М.: 1992. – 162 с.
167. Международная организация гражданской авиации. Doc. 9626. Руководство по регулированию международного воздушного транспорта/ ИКАО. Утверждено Генеральным секретарем и опубликовано с его санкции. – Монреаль, 1996.– 160 с.
168. Сапожников А., Синицкий А. Смена настроений. Итоги работы авиакомпаний в 2005 году // Авиатранспортное обозрение. – 2006. – № 67, март. – С. 14 – 18.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.