У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название УПРАВЛІННЯ ПОДАТКОВИМ НАВАНТАЖЕННЯМ ПІДПРИЄМСТВ
Количество страниц 200
ВУЗ ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
Вступ........................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретико-методичні основи управління податковим навантаженням
1.1. Концептуальні підходи щодо визначення цілей та функціональних обов’язків податкової системи у перехідній економіці................................9
1.2. Соціальна спрямованість і фіскальна ефективність податкової системи в Україні...............................................................................................................28
1.3. Методологічні підходи щодо управління та оцінювання податкового навантаження....................................................................................................38
Висновки до першого розділу............................................................................. 57
Розділ 2. Аналіз фактичного та розрахункового податкового навантаження на мікрорівні
2.1. Емпіричний аналіз податкового навантаження на прикладі підприємств міста Києва............................................................................................................60
2.2. Аналітична оцінка податкового навантаження на мікрорівні...................77
2.3. Вплив амортизації та оподаткування на фінансування підприємств........95
Висновки до другого розділу.............................................................................111
Розділ 3. Основні напрями вдосконалення управління податковим навантаженням підприємства
3.1. Спрощена система оподаткування як метод регулювання податкового навантаження.......................................................................................................114
3.2. Матричні методи як механізм економіко-організаційного управління податковим навантаженням……………….......................................................126
3.3. Узагальнена модель управління податковим навантаженням на мікрорівні …………………………………………………………………..…..136
Висновки до третього розділу............................................................................159
Висновки..............................................................................................................161
Список використаних джерел............................................................................164
Додатки................................................................................................................177
ВСТУП

Актуальність теми дослідження. Важливим завданням, що стоїть перед Україною на етапі зростання економіки, є забезпечення ефективного управління фінансово-господарською діяльністю вітчизняних підприємств і, на цій підставі, – підвищення прибутковості їхньої діяльності. Одним з основних аспектів вирішення цього завдання є створення системи управління податковим навантаженням, при впровадженні якої податки виконували б не тільки свою фіскальну функцію (формування доходів бюджету), але і сприяли підвищенню ділової активності підприємств, стимулювали підприємництво, зростання обсягів виробництва продукції і надання послуг.
Незначний досвід управління оподаткуванням у багатоукладній економіці, дефіцит кадрів, що володіють необхідною економічною підготовкою, недостатнє висвітлення питань з проблем оподаткування в спеціальній економічній літературі під час створення податкової системи призвело до необхідності орієнтації на зарубіжну практику оподаткування. Однак це було зроблено без урахування рівня існуючого розвитку економіки та рівня ступеня здійснення інституційних перетворень. Тобто податкову систему України було створено на підставі систем високорозвинених європейських країн, хоч на той час економіка країни не була в змозі витримати такий рівень податкового навантаження. Надмірне податкове навантаження, поряд з загальною економічною кризою та недостатнім рівнем розвитку головних інституцій ринкової економіці, призвело до значної тінізації української економіки. Спроби протягом більш ніж 10-ти років змінити це становище за допомогою впровадження згоджених правил відносно тривалої податкової стратегії (Податкового кодексу) залишалися не реалізованими завдяки значній поляризації законодавчої влади і, як наслідок цього, − неможливості досягнення компромісу.
Постійні зміни в податковому законодавстві призводять до нестабільності діючої податкової системи і не сприяють розв’язанню численних проблем, пов’язаних з управлінням податковим навантаженням підприємств, яке залишилось досить надмірним. Накопичений досвід з управління оподаткуванням потребує наукового аналізу теоретичних і методологічних положень управління податками на сучасному етапі розвитку країни, оцінки наявних позитивних і негативних результатів і визначення шляхів оптимізації управління податковим навантаженням вітчизняних підприємств.
При розробці Податкового кодексу доцільно врахувати нові досягнення світової економічної думки, серед яких, у першу чергу, доцільно виділити дослідження податкового навантаження на макрорівні, проведені Є. Мендозою, Дж. Стигіцем та Віто Танзі, на мікрорівні − Дж. Майлсом. Що стосується впливу податкового навантаження на темпи економічного розвитку, то тут слід відмітити роботи російських дослідників Є. Гайдара та А. Ілларіонова. Емпіричні та аналітичні результати аналізу управління податковим навантаженням на рівні підприємства та оцінка впливу податкової системи та окремих її елементів на фінансово-господарську діяльність підприємств містяться в роботах українських учених В.Л. Андрущенка, Є.І. Бойко, М.Д. Білик, В.П. Вишневського, В.М. Геєця, О.Д. Данілова, І.І. Д’яконова, А.В. Єлісеєва, Т.І. Єфименка, А.Г. Загороднього, Ю.Б. Иванова, А.І. Крисоватого, О.Є. Кузьміна, П.В. Мельника, В.М. Опаріна, А.М. Поддєрьогіна, А.В. Скрипника, А.М. Соколовської, Л.Л. Тарангул, В.М. Федосова, Н.П. Фліссак, М.Г. Чумаченко та інших.
Незважаючи на значну кількість праць з тематики, що досліджується, ряд питань залишилося поза межами досліджень. Серед них у першу чергу такі питання:
як впровадити кількісні оцінки податкового навантаження на мікрорівні;
як розрахувати податкове навантаження з урахуванням соціальних платежів;
який фактичний рівень податкового навантаження на мікрорівні;
що впливає на вибір шляху управління податковим навантаженням.
Усі ці питання потребують термінового вирішення, тому що проблема зменшення податкового навантаження на економіку, про яку йдеться в Концепції розвитку податкової системи України і на позитивне вирішення якої очікує все суспільство, залишилася не вирішеною. Потребою вирішення вказаних проблем зумовлено вибір теми даного дослідження.
Зв'язок з науковими програмами, планами, темами. Робота проведена відповідно до тематики наукових досліджень кафедри менеджменту Європейського університету: "Економічні проблеми теорії і практики менеджменту сталого розвитку економічних систем" (державний реєстраційний номер − 0101U007350). У розрізі наукової теми автором дисертаційного дослідження самостійно було виконано розділ "Оцінювання фактичного податкового навантаження на мікрорівні на прикладі підприємств м. Києва".
Мета і завдання дослідження. Мета визначається актуальністю теми дослідження і полягає в узагальненні теоретичних положень і розробці практичної методики щодо підвищення ефективності управління податковим навантаженням вітчизняних підприємств.
Досягнення поставленої мети обумовило необхідність вирішення таких завдань:
аналіз ефективності виконання регулюючої та фіскальної функції діючої системи оподаткування;
розробка методичних основ оцінки податкового навантаження на макро- та мікрорівні;
оцінювання можливостей змін податкового законодавства з метою досягнення консенсусу між підприємцем і державою та ефективного управління податковим навантаженням;
аналіз фактичного стану управління податковим навантаженням на підприємствах міста Києва;
розробка рекомендацій щодо зменшення рівня корумпованості взаємовідносин між підприємцем і податковою адміністрацією за допомогою використання ігрових методів вирішення конфліктних ситуацій;
обґрунтування шляхів оптимізації управління податковим навантаженням на підприємствах за умови виконання бюджетного обмеження;
розробка моделі управління податковим навантаженням підприємств.
Об'єктом дослідження є система взаємовідносин платника податків та податкової адміністрації, що виникають в процесі підприємницької діяльності в умовах діючого податкового законодавства.
Предметом дослідження є методологія, моделі та методи управління податковим навантаженням підприємств.
Методологія і методика дослідження. Теоретичним і методологічним підґрунтям дослідження виступають положення сучасної економічної теорії, наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених.
У процесі дослідження використано методи теоретичного узагальнення для уточнення понятійного апарату; системного аналізу і синтезу – для класифікації принципів побудови податкової системи; методи кореляційного та регресійного аналізу для обробки емпіричної інформації; формалізації й економіко-математичного моделювання для аналізу податкового навантаження та можливих шляхів його зменшення, ігрові методи для вирішення конфліктних ситуацій між підприємцем і податківцем.
Інформаційна база для вирішення поставлених завдань сформована на основі нормативно-правових документів України, аналітичних оглядів і робочих матеріалів, міжнародних експертних оцінок щодо функціонування податкових систем, звітності Державної податкової адміністрації України, матеріалів Міністерства фінансів України і Державного комітету статистики України, спеціалізованих наукових журналів і періодичних видань.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці теоретичних і практичних положень, спрямованих на підвищення ефективності процесу управління податковим навантаженням підприємств.
Вперше:
отримано аналітичну оцінку фактичного податкового навантаження та розподілу декларованої рентабельності підприємств міста Києва;
на підставі діючого законодавства запропоновано модель розрахунку величини податкового навантаження щодо валового доходу та прибутку;
на підставі узагальненої моделі корисності корупційних дій зроблено дослідження заходів щодо ефективного управління податковим навантаженням залежно від параметрів державного регулювання.
Удосконалено:
метод оцінки впливу оподаткування та амортизації на результати організаційно-фінансової діяльності підприємств;
модель оцінки фіскальної ефективності використання спрощеної системи оподаткування;
використання ігрових методів для вирішення конфліктних ситуацій між підприємцем і податковим інспектором і зменшення рівня корумпованості податкових органів.
Отримало подальший розвиток:
дослідження теоретичних і методологічних аспектів формування податкової системи України;
аналіз ефективності податкових перевірок у місті Києві.
Практичне значення одержаних результатів полягає в можливості використання даних дисертаційного дослідження під час впровадження змін податкового законодавства з метою зменшення податкового навантаження на мікрорівні. Крім того, в роботі запропоновано підходи щодо поліпшення фінансування підприємств та підвищення ефективності економічно-організаційного управління за допомогою оптимізації податкового навантаження. Впровадження рекомендацій щодо регулювання взаємовідносин підприємця та податкового інспектора, отриманих за допомогою ігрових методів, повинно сприяти зменшенню корумпованості податкової служби України.
Окремі висновки і пропозиції запроваджені в фінансово-господарській діяльності ЗАТ «Екотехніка» (довідка про впровадження № 35 від 18.06.2007р.). Результати досліджень впроваджено в навчальний процес Київського міжнародного університету (довідка № 340 від 20.06.2007р.), Київського економічного інституту менеджменту (довідка №74 від 19.06.2007р). Пропозиції щодо впровадження методики оцінювання податкового навантаження застосовуються в діяльності ДПА України (довідка про впровадження №20-115 від 20.06.07р.).
Особистий внесок автора. Дисертація є самостійним завершеним науковим дослідженням, у якому викладено та обґрунтовано авторський підхід до формування ефективної системи управління податковим навантаженням підприємства. Усі наукові результати, висновки та пропозиції, викладені в дисертації, розроблені та отримані автором особисто.
Апробація результатів дисертації. Матеріали дисертаційного дослідження доповідалися на конференціях: у м. Сімферополі на Міжнародній науково-практичній конференції „Наукове забезпечення процесів реформування економічних відносин в умовах глобалізації” 20 - 22 квітня 2007р.; у м. Ірпені на IV Міжнародній науково-практичній конференції „Проблеми впровадження інформаційних технологій в економіці” 31 травня - 1 червня 2007р., у м. Києві на Х Всеукраїнській науково-практичній конференції "Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції" 16 - 18 травня 2007 р.; у м. Києві на ХІІ Міжнародній науково-практичній конференції "Інформаційні технології в економіці, менеджменті та бізнесі. Проблеми науки, практики і освіти" 23 – 24 листопада 2006 р.; в м. Києві на VІІІ науково-теоретичній конференції «Стратегічний розвиток України: реалії та перспективи 24 - 25 травня 2006 р.; у м. Києві на VІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції "Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість" 12 – 13 травня 2005 р.
Публікації. Основні наукові результати дослідження опубліковані в дев’яти фахових виданнях, загальним обсягом в 6,1 др. арк. (із них 4,6 належать особисто автору), та в 7 тезах доповідей на наукову конференцію, загальним обсягом 1,8 др. арк.
Структура і обсяг роботи. Дисертаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. Загальний обсяг дисертації становить 163 сторінки. У дисертації вміщено 29 рисунків, 19 таблиць, 1 додаток. Список використаних джерел містить 159 найменувань.
Список литературы ВИСНОВКИ
Проведене автором дослідження методів і принципів управління податковим навантаженням підприємства, в умовах трансформаційної економіки, аналіз емпіричних даних щодо фактичного рівня податкового навантаження підприємств м. Києва та побудова ігрових і аналітичних моделей дає підстави для таких висновків.
1.На підставі наведених даних щодо впливу податкових систем на ведення економічної діяльності можна зробити висновок, що податкова система України не сприяє веденню бізнесу внаслідок значного податкового навантаження та складності оформлення податкової документації.
2.Управління податковим навантаженням у різних країнах під впливом національних особливостей набуває різноманітних форм, які в сукупності утворюють податкові системи різних країн. За набором податків, їх структурою, способами стягнення, ставками, фіскальними повноваженнями різних рівнів влади, базою оподаткування, сферою дії податків, податковими пільгами – ці системи суттєво відрізняються. Проте, як показує аналіз, принципи побудови податкових систем і управління податковим навантаженням для різних країн мають спільні риси.
3.Показано, що в Україні досить розповсюдженим є лаферовський підхід до розрахунку податкових ставок, де як цільова функція використовується рівень бюджетних надходжень. Такий підхід є досить небезпечним тому, що в умовах корумпованого суспільства збільшення бюджетних надходжень не має підтримки значної частини виборців і не веде до зростання їх добробуту. Максимізуватися, у першу чергу, повинна функція суспільного добробуту, а не рівень бюджетних надходжень. Такий підхід сприяє також зростанню рівня тінізації економіки та використанню методів ухилення від сплати податків.
4.Показано, що непередбаченість змін українського податкового законодавства значно ускладнює завдання управління податковим навантаженням і збільшує ризики податкового планування. Крім того, це негативно впливає на поведінку інвесторів, тому що такі зміни, водночас з політичними ризиками, ускладнюють реалізацію тривалих інвестиційних проектів.
5.Автором показано, що на відміну від традиційного показника податкового навантаження, який визначається як співвідношення податку на прибуток і валового доходу, розширений показник податкового навантаження, з урахуванням усіх сплачених податків і соціальних платежів, є більш адекватною характеристикою. Фактичне значення його характеризує відношення до сплати податків платників різних форм власності.
6.На підставі аналізу даних ДПС України було показано, що для абсолютної більшості підприємств міста Києва податкове навантаження має дуже мале значення, менш ніж 1% від валового доходу. Значна частка підприємств не сплачує податків взагалі. Для аналізу діяльності таких підприємств необхідно враховувати сплату податку на доходи фізичних осіб, нарахування на фонд заробітної плати, а також інших податкових та обов’язкових платежів (плата на землю, місцеві податки та інші).
7.Показники рентабельності більшості підприємств досить низькі порівняно з дохідністю основних інструментів фінансового ринку України. Це, на нашу думку, свідчить про значну тінізацію доходів підприємств і доводить необхідність посилення фіскальної складової в організації та здійсненні контрольно-перевірочної роботи органами державної податкової служби.
8.Існує суттєва залежність величини податкового навантаження від форми власності, вона найбільша для підприємств державної форми власності та має менше значення для приватних підприємств. Це пов’язано з тим, що державні підприємства сплачують частину свого прибутку після оподаткування на користь держави.
9.Існуюча система оподаткування сприяє розвитку галузей економіки з незначною часткою вартості оплати праці у собівартості продукції. Підприємства декларують незначний рівень рентабельності, тобто працюють в галузі для якої рентабельність (дохідність капіталу) становить не більше ніж 5 %. Відповідно до сучасних уявлень економічні проекти з такою низькою прибутковістю є, по суті, збитковими порівняно з прибутковістю інших фінансових інструментів, які мають близький рівень ризику.
10. На підставі узагальненої моделі корисності корупційних дій показано, що вибір стратегії управління податковим навантаженням залежить від співвідношення параметрів, на які суттєво впливає державне регулювання економікою, а саме: ймовірності виявлення злочину, співвідношення звичайної податкової ставки та ставки штрафних санкцій. Крім того, важливою характеристикою є вартість створення злочину, на яку також впливають важелі державного регулювання.
11. Рівень перерозподілу ВВП через податкову систему в Україні, враховуючи соціальні фонди, перевищує аналогічні показники країн із суттєво кращими показниками економічного розвитку. Тому пропозиція щодо скасування спрощеної системи оподаткування є реалізацією фіскального підходу та суперечить основній ідеї концепції трансформації податкової системи України – зменшення державного навантаження на економіку.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1.Азаров М.Я., Кольга В.Д., Онищенко В.А. Все про податки. – К.: Експерт – Про, 2000. – 489 с.
2.Азаров М.Я., Ярошенко Ф.О., Барановський О.І. Бюджетна політика у контексті стратегії соціально-економічного розвитку України: У 6 т. / Науково-дослідний фінансовий ін-т при Міністерстві фінансів України / М.Я. Азаров (голова редкол.) – К.: НДФІ, 2004. – Т. 6: Підвищення ефективності боргової політики держави. – 347 с.
3.Алексеенко М.М. Взгляд на развитие учения о налоге. – Харьков, 1870. С. 115.
4.Амоша А., Вишневський В. До питання про оцінку рівня податків в Україні // Економіка України. – 2002. – № 8. – С. 11 – 19.
5.Андрущенко В.Л., Данілов О.Д. Податкові системи зарубіжних країн. К., «Комп’ютерпрес», 2004. – С. 55.
6.Ареф'єва О.В. Фінансовий менеджмент: Навч.-метод. посіб. / Європейський ун-т. – К. : Видавництво Європейського університету, 2004. – 94с.
7.Ассоциация независимых центров экономического анализа дает прогнозы на следующий год // http:www.opec.ru/news doc.aspd no=32674.
8.Аткинсон Э.Б., Стиглиц Д.Э. Лекции по экономической теории государственного сектора. – М.: Аспект Пресс, 1995. – 831 с.
9.Бадрак О. Поліпшення конкурентної позиції України засобами фіскальної політики // Економіка України. – 2006. – № 2. – С. 13 – 19.
10.Бойко Є. І. Формування фінансово-кредитної та податкової політики розвитку регіонів. – Львів: Регіональна політика, 2001. – 88 с.
11.Брехов С. Оцінка контрольно-перевірочної роботи // Формування ринкових відносин в Україні – 2005р.– № 10(53) – С. 44 – 49.
12.Брехов С. Штрафи за несплату податків в ринкових умовах України// Формування ринкових відносин в Україні. – 2005. – № 2 (45) – С. 126 – 129.
13.Брехов С.С., Прокопенко В.В., Проскура К.П. Аналіз впливу податкового навантаження на рівень сплати податків підприємств різної форми власності в м. Києві // Науковий вісник НАДПСУ. – 2007. – № 1 (36). – С. 109 – 119.
14.Бродский Б.Е. Теневые структуры и виртуальные «ловушки»: модели неформального сектора в переходных экономиках // Экономический журнал ВШЭ. – 2000. – № 4. – С. 433 – 453.
15.Бюджетний кодекс України // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 2001. – № 3738. – С. 189 (із змінами та доповненнями).
16.Вітлінський В.В. Скрипник А.В. Аналіз діяльності податкової системи України // Фінанси України. – 2005. – № 12. – С. 19 – 32.
17.Вишневський В., Веткин А. Уклонение от уплати налогов и рациональный выбор налогоплательщика // Вопросы экономики.– 2004. – №2. – С.97 – 109.
18.Вишневський В.П. До питання про ідею єдиного податку // Фінанси України. – 2000. – № 7. – С.11 – 17.
19.Вишневський В.П., Рибак В.В. Місцеві податки і збори у ринковій економіці // Фінанси України. – 2001. – № 1. – С.11 – 20.
20.Воробйов Ю.М. Податкова політика держави та її вплив на формування фінансового капіталу підприємств // Фінанси України. – 2000. – № 9. – С.115 – 120.
21.Гайдар Е.Т. Аномалії соціалістичного зростання // Перспективні дослідження. – 1999. – № 4. – С. 1 – 68.
22.Гендлер Г.Г. Державна підтримка сільського господарства її сучасний стан та перспективи // Науковий вісник НАДПСУ. – 2006 р. – № 3-4 (35). – С. 64 – 74.
23.Гуткевич С.О. Інвестування: теорія і практика: Навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / Європейський ун-т. – К.: Видавництво Європейського університету, 2006. – 234 с.
24.Горбунов А.Р. Налоговое планирование и создание компаний за рубежом. – М.: Издательськая фирма «Анкил», 2000. – 192 с.
25.Городянська Л.В. Особливості нарахування і використання амортизації в обліково-аналітичній та податковій системах // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 2. – С. 101 – 112.
26.Господарський кодекс України // Голос України. – 2003. – № 49 вiд 14.03.2003. – 80 с.
27.Граборов С.В. Границы применения современной бюджетно-налоговой теории и мажоритарный подход// Экономика и математические методы.–2003. – № 4. – С. 3 – 14.
28.Грищенко В.В. Правовий механізм регулювання спрощеної системи оподаткування в Податковому кодексі України // Податкова політика та механізми її реалізації в податковому кодексі: Матеріали наук. прак. Конференції (24-24 травня). – 2005. – Ірпінь, 2005. – С. 442 – 448.
29.Дамодаран А. Инвестиционная оценка: инструменты и методы оценок любых активов. – М.: Альпина Бизнес Букс. – 2006. – 1341с.
30.Данілов О.Д., Серебрянський Д.М. Механізм оподаткування дивідендів: корпоративний аспект // Фінанси України. – 2006. – № 6. – С. 35 – 43.
31.Данілов О.Д., Фліссак Н.П. Податкова система та шляхи її реформування: Навчальний посібник. – Київ: Парламентське видавництво, 2001. – 213 с.
32.Державний бюджет України на 1996 – 2007 роки. – Каб. Мін. України: 09.1995-2006р. // www.kmu.gov.ua/control/publish/article?art_id=47910624 - 92k
33.Діяльність податкової служби України за 1966 – 2006 роки. – Київ: ДПАУ. – 2007. – 93 с.
34.Дудко В.С., Погореловська І.Д., Скрипник А.В., Данілов О.Д. Застосування системи “STATGRAPHICS” при прийнятті інноваційних рішень у фінансах і податках: Навчальний посібник. – Ірпінь: Академія ДПС України. – 2001. – 94 с.
35.Епифанов Н. Исследование корупции на основе економической теории // Вопросы економики. – 2007. – № 1. – С. 33 – 54.
36.Єлисеев А., Подлужный Н. Налоговое планирование. Минимизация налогообложения законными способами. – Днепропетровск, 2002. – 221 с.
37.Єлісєєв А.В. Податкове планування як стратегія виживання підприємства в сучасних економічних умовах // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. Вісник Держ. Ун-ту „Львівська політехніка”. – Львів: Вид-во Держ. Ун-ту „Львівська політехніка”, 1999. – № 368. – С. 129 – 134.
38.Єлісєєв А. Податкове планування як стратегія виживання // Податкове планування. – 2000. – № 1. – С.4 – 5.
39.Завадський Є.С. Менеджмент: Management. – У 3 т. – Т. 1. – 3-вид., доп. – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2002. – 542 с.
40.Загородній А.Г., Єлісеєв А.В. Податкове планування в системі фінансового менеджменту підприємництва // Фінанси України. – 2000. – № 8. – С.131 – 134.
41.Загорський В. Податки для конкурентоспроможної економіки // Дзеркало тижня. – 2006. – № 16–17 (595–596). – 29 квітня – 12 травня. – С. 2-11.
42.Закон України про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами № 2181-3 від 21.12.2000. - htpp://www/liga/net.
43.Закон України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” №1058-ІV від 09.07.2003 р. // Голос України. – 2003. – № 157. – 22.08. – 54 c.
44.Закон України „Про податок на доходи фізичних осіб” № 889-ІV від 22 05 2003 р. // Вісник податкової служби України. – 2006. – № 15. – 18.04. – 38 c.
45.Закон України „Про розмір внесків на деякі види загальнообов’язкового державного соціального страхування” № 3084-ІІІ від 07.03.2002 р. // Голос України. – 2002. – № 95. – 29.05. – 46 c.
46.Закон України „Про систему оподаткування” № 1251-ХІІ від 25.06.1991 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 39. – 510 с.
47.Затонацька Т.Г., Ставицький А.В. Підходи до аналізу фіскальної політики України// Фінанси України. – 2006. – № 2. – С. 91 – 101.
48.Захаров В.Б. Основи системного аналізу об’єктів і процесів. – К.: КНУБА. 2000. – 95 с.
49.Иванов Ю.Б., Карпова В.В., Карпов Л.Н. Налоговый менеджмент: Учебное пособие. – Х: ИД «ИНЖЭК», 2006. – 488 с. – С. 412 – 449.
50.Илларионов А. Уровень государственной нагрузки на экономику и темпы ее развития // Вопросы экономики. – 2000. – № 1. – С. 4 – 20.
51.Калюга Є.В. Економіко-правові засади понятійного апарату податкового законодавства // Фінанси України. – 2006. – № 8. – С. 47 – 50.
52.Карпова В. Обґрунтування доцільності формування системи податкового планування на підприємстві // Податкове планування. – 2005. – № 4. – С. 39 – 42.
53.Карпова В.В., Налоговое планирование как форма реализации налоговой политики предприятия // Вестник Национального технического университета “ХПИ”.–2004. – № 8.– С.109 –114.
54.Квасовський О.Р. Проблеми наукової систематизації принципів оптимального оподаткування // Фінанси України. – 2006. – № 2. – С. 101 – 112.
55.Кейнс Дж. М. Общая теория занятости, процента и денег. – М.: Прогресс, 1978. – 97 с.
56.Кисельов А. Використання офшорних компаній для мінімізації податків в Україні // Податкове планування. – 2001. – № 9. – С.12 – 16.
57.Кисельов А. Кілька корисних порад з мінімізації оподаткування // Податкове планування. – 2001 – № 4 – С.19 – 23.
58.Кисельов А. Фінансовий механізм офшору //Податкове планування. – 2001. – № 5. – С.11 – 15.
59.Ковальчук К.Ф., Рева Т.М. Податковий менеджмент на промисловому підприємстві // Фінанси України. – 2001. – № 5. – С. 87 – 94.
60.Ковальчук К.Ф., Рева Т.М.Аналіз податкових змін на мікроекономічному рівні // Науковий вісник Волинського державного університету ім. Лесі Українки. – Економічні науки – Луцьк: Вежа, 2001. – № 4. – С. 188 – 122.
61.Ковалюк О.М. Роль податкової політики у фінансовому оздоровленні національної економіки // Фінанси України. – 2002. – № 5. – С. 118 – 128.
62.Конституція України: Прийнята на п'ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 року. – К.: Вікар, 1996. – 64 с.
63.Концепція реформування податкової системи в Україні // sta.gov.ua (15.12.2006).
64. Корнаи Я. Честность и доверие в переходной экономике // Вопросы экономики. – 2003. – № 9. – С. 4 – 7.
65. Королюк В.С., Портенко Н.И., Скороход А.В., Турбин А.Ф. Справочник по теории вероятностей и математической статистике. – М.: Наука, 1985. – С. 116 – 133.
66. Кравченко В. Місцеві фінанси України: Навч. посібник – Київ: Знання, 1999. – 407с.
67.Крилав Р. Концепция распределения налогового бремени: В кн. Пособие по налоговой политике. – Вашингтон, МВФ, 1995. – С. 43.
68.Крисоватий А.І., Кізима А.Я. Податковий менеджмент: Навч. посібник.–Тернополь: Карт-бланш, 2004, – 304 с.
69.Крисоватий А.І., Кощук Т.В. Податково-боргові стратегії фіскального регулювання транзитивної економіки // Фінанси України. – 2006 – № 5. – С. 95 – 107.
70.Кузьмин И.Г. О методах определения налоговой нагрузки на предприятия и граждан // Экономический вестник. – 1999. – № 1. – С. 128.
71.Литвин М.И. Налоговая нагрузка и экономические интересы предприятий // Финансы. – 1998. – № 5. – С. 29 – 31.
72.Макконелл К.Р., Брю С.Л. Экономикс: принципы, проблемы и политика: Пер. с англ. – М.: Республика, 1992. – 785 с.
73.Максимець К.П. Податковий менеджмент в діяльності комерційних підприємств // Формування ринкових відносин в Україні. – 2003. – № 9 (28). – С. 73 – 79.
74.Максимець К., Лихоманова О. Актуальні аспекти економічної безпеки міст України // Економічний часопис XXI. – 2003. – № 6. – С. 42 – 46.
75.Максимець К.П. Актуальні питання розробки Податкового кодексу України // Формування ринкових відносин в Україні. – 2003. – № 10 (29). – С. 62 – 66.
76.Максимець К.П. Методологічні положення управління оподаткуванням: корпоративний аспект // Агроінком. – 2006. – № 3 – 4. – С.87 – 89.
77.Максимець К.П. Методологія податкового менеджменту на підприємствах туристської індустрії // Туризм: теорія і практика. – Київ: «Консалт-Ком», 2005. – № 1. – С. 17 – 21.
78.Максимець К.П. Організація податкового планування і контролю на комерційному підприємстві // Економіка та управління. – Київ: Європ. ун-т, 2005. – № 1. – С. 67 – 75.
79.Максимець К.П., Зінов’єв Г.О. Податкові аспекти європейської інтеграції України в комерційній діяльності: проблема та перспективи // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 6. – С. 49 – 60.
80.Максимець К.П., Соснін О.С. Чого чекають підприємства від Податкового кодексу України // Економіка та управління. – К.: Європ. ун-т, 2003. – № 1. – С. 19 – 26.
81.Максимов А.С. Удосконалення системи прибуткового оподаткування в Україні // Фінанси України. – 1997. – № 5. – С. 86 – 91.
82.Малашонок Б., Владимирський Г. Податкова терапія виробничої кризи (Альтернативна концепція системи оподаткування в Україні) // Економіка України. – 2006. – № 4. – С. 34 – 42.
83.Межейнікова Л.С., Скрипник А.В. Моделі мотивації ухилення від сплати податків // Науковий вісник НАДПСУ. – 2004. – № 3 (25). – С. 56 – 61.
84.Мельник В.М. Обмежувальна та стимулювальна роль податків // Фінанси України. – 2006. – № 1. – С. 31 – 37.
85.Мельник В.М. Оподаткування: наукове обґрунтування та організація процесу. –Монографія. – К.: „Комп”ютерпрес”, 2006. – 277 с.
86.Мельник Д.Ю. Налоговый менеджмент. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 352 с.
87.Мельник П.В. Розвиток податкової системи в перехідній економіці: Монографія. – Ірпінь: Академія державної податкової служби України, 2001. – 362 с.
88.Менгер А. Новое учение о государстве. – М., 1905. – 197 с.
89.Міхайленко В.М., Проскура К.П. Спрощена система оподаткування як метод регулювання податкового навантаження // Економіст. – 2007. – № 5. – С. 65 – 68.
90.Міхайленко В.М., Федоренко Н.Д. Математичний аналіз для економістів: Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищих навч. закладів / Українсько- фінський ін-т менеджменту і бізнесу. – К.: Українсько-фінський ін-т менеджменту і бізнесу, 1999. – 219 с.
91.Мостова. Ю. Про “План Маршала” і марш планів// Дзеркало Тижня. – 9 –15.06.07. – С.1-3.
92.Наказ ДПАУ «Про затвердження форми розрахунку сплати єдиного податку суб’єктів малого підприємництва – юридичною особою і порядку його складання» від 28.02.2003р. № 98 // Офіційний вісник України. – 2003. – № 12. – ст. 558.
93.Налогообложения: теория, проблемы, решения / В.П. Вишневский, А.С. Веткин, Е.Н. Вишневская и др.; Под общ. ред. В.П. Вишневского. – Донецк: Дон НТУ, ИЭП НАН Украины, 2006. – 504 с.
94.Нерівність оподаткування в Україні: причини, наслідки та рекомендації. Щодо реформування // Польсько-американсько-українська ініціатива про співпрацю РАИСІ. Інститут реформ, Україна. Центр соціальних та економічних досліджень CASE. Польща. – Київ, 2002. – 64с.
95.Омелькович Л.А., Папалка А.А., Орлова В.А. и др. Налоги и налоговые системы: Учебное пособие / Под общей редакцией д.е.н., проф. Омельковича Л.А. – Донецк: Дон. ДУЕТ им. Туган-Барановского. – 2002. – 204 с.
96.Онишко С.В. Податкові відносини між державою та платниками податків // Фінанси України. – 1998. – № 3. – С. 84 – 91.
97.Осаковский В. Влияние реформирования ЕСН на теневую экономику: негласный сговор и конфликт интересов // Вопросы экономики. – 2005.– № 5. – С. 89 – 99.
98.Островецький В.І. Податкові надходження в системі державних фінансів країн з перехідною економікою // Наукові праці НДФІ. – 2000. – №12. – С. 102 – 109.
99.Парнюк В. Про необхідність зміни методологічного підходу до нарахування зборів до Пенсійного та соціальних фондів // Економіка України. – 2006. – № 4. – Квітень. – С. 16 – 21.
100.Паскачев А.Б., Мельник А.Д. Перспективы расширения налоговой базы // Налоговый вестник. – 2000. – № 8. – С. 3 – 8.
101.Податкова система України: Підручник / В.М. Опарін, В.М. Федосов, Пятаченко та ін. / За ред. В.М. Федосова. – К.: Либідь, 1994. – 464 с.
102.Поддєрьогін А.М. Податкова система України на шляху розвитку // Фінанси України. – 2001. – № 11. – С. 3 – 11.
103.Подпорин Ю.В. О применении упрощенной системы налогообложения // Налоговый вестник. – 2006. – № 12. – С. 96 – 103.
104.Проект Податкового кодексу // http://www.sta.gov.ua/news.php3?12369.
105.Проскура К.П. Емпіричний аналіз податкового навантаження на прикладі підприємства м. Києва // Матеріали міжнародної конференції. Кримський інститут бізнесу. – 2007. – С. 32 – 33.
106.Проскура К.П. Теоретико-методологічні положення податкового навантаження підприємств // Агроінком. – 2007. – № 5 – 6. – С. 101 – 106.
107.Проскура К.П. Модель управління податкового навантаження на мікрорівні // Формування ринкових відносин в Україні. – 2007. – № 5. – С. 9 – 13.
108.Пушкарева В.М. История финансовой мысли и политики налогов: Учеб. пособие. – М.: ИНФРА-М, 1996. – 192 с.
109.Ревун В.І. Про реформування й модернізацію податкової системи // Фінанси України. – 2006. – № 6. – С. 27 – 34.
110. Рикардо Д. Начала политической экономии и налогообложения // Сочинения: В 3-х т. – М.: Госполитиздат, 1955. – Т. 1. – 480 с.
111.Роговець А.М. Спрощена система оподаткування малого підприємництва // Фінанси України. – 2005. – № 4. – С. 24 – 31.
112.Родионов А.А. Налоговые схемы, за которые посадили Ходорковского / А. Родионов. – М.: Вершина, 2007. – 280 с.
113.Романюк М.В. Податкова система та інвестиційна привабливість економіки України // Фінанси України. – 2006. – № 1. – С. 38 – 42.
114. Сатаров Г. Как измерить и контролировать корупцию // Вопросы экономики. – 2007. – № 1. – С. 4 – 11.
115. Cколотяний Ю. Ваше марнотратство екстремальне // Дзеркало тижня. – 9 – 15.06.07. – С. 8.
116.Скрипник А. Фіскальні та соціальні наслідки переходу до плоскої шкали оподаткування доходів фізичних осіб // Економіка України. – 2006. – № 12. – С. 11 – 20.
117.Скрипник А.В., Варваренко, Г. О., Вдовиченко А. М. Оподаткування нерухомості як фактор стабілізації та розвитку фінансового ринку України // Вісник НБУ. – 2007 р. – № 8. – С. 15 – 21.
118.Скрипник А.В., Ліхтенштейн Л.А. Фінансові ризики в контексті пенсійної реформи// Фінанси України. – 2007. – № 2. – С.138 – 153.
119.Скрипник А.В., Вітлінський В.В. Аналіз діяльності податкової системи України // Фінанси України. - 2005 р. - № 12. - С. 19-32.
120.Скрипник А.В. Державне регулювання економікою: (аспекти моделювання) – Монографія. – Ірпінь, 2002. – 312 с.
121.Слиньков В.Н. Бизнес-план и организация финансово-хозяйственной деятельности предприятия: Уч. пособие. – К.: Алерта, 2004. – 456 с.
122.Соколовська А. Теоретичні засади визначення податкового навантаження та рівня оподаткування економіки // Економіка України. – 2006. – № 7. – С. 4 – 12.
123. Соколовська А.М. До питання про податкову реформу в Україні // Фінанси України. – 2006. – № 4. – С. 55 – 61.
124. Соколовська А.М. Податкова система держави: теорія та практика становлення. – К.: Знання-Прес, 2004. – 454 с.
125. Стиглиц Дж. Куда ведут реформы // Вопросы экономики. – 1999. – № 7. – С. 10 – 30.
126. Суриков А., Суриков В. Экономический поход к анализу корыстных преступлений // Вопросы экономики. – 2007. – № 1. – С. 45 – 51.
127. Суторміна В.М., Федоров В.М., Андрущенко В.Л. Держава – податки – бізнес: (Із світового досвіду фіскального регулювання ринкової економіки): Монографія. – К.: Либідь, 1992. – 328 с.
128. Сутырин С.Ф., Погорлецкий А.И. Налоги и налоговое планирование в мировой экономики / Под ред. Сутырина С.Ф. – СПб.: Изд-во В.А. Михайлова, Изд-во „Полиус”, 1998. – 577 с.
129.Тарангул Л.Л. Оподаткування та регіональний розвиток (теорія та практика). – Ірпінь: Академія ДПС України, 2003. – 286 с.
130.Тарасевич Л.С., Гольперин В.М., Гребенников П.И., Леусский А.И. Макроекономика: ученик. Изд-во 3-е перераб. и доп. – Спб.: изд-во СПбГУЭФ. – 1999. – 656 с.
131.Указ Президента України „Про державну підтримку малого підприємництва” від 12.05.1998 р. № 456/98. // Урядовий кур'єр. – 1998. – № 91–92. – 16.05. – 34 c.
132.Указ Президента України „Про спрощену систему оподаткування, обліку і звітності суб’єкта малого підприємництва” від 03.07.98р. №727/98 // Урядовий кур'єр. – 1998. – № 128. – 07.07. – 25 c .
133.Фролова Н.В. Оподаткування доходів від праці та капіталу в Україні// Економіка України. – 2006. – № 12. – С. 21 – 28.
134.Цивільний кодекс // ЛІГАБізнесІнформ українська Мережа ділової інформації www.liga.net.
135.Чугунов І.Я., Лондар С.Л., Фінансово-бюджетні відношення, аналіз тенденцій розвитку в умовах трансформаційної економіки – К.: Л.: ”Аліот”.– 2002. – 352 с.
136.Чухно А. Нова економічна політика // Економіка України. – 2005. – № 6. – С. 4 – 10.
137.Шаблиста А. Тенденції збитковості промислових підприємств та чинники, що її зумовлюють // Економіка України. – 2006. – № 12. – С. 38 – 48.
138.Шеломков В., Швец А. Упрощенные сложности // Экспетр. – 2007. – № 17 – 18. – С. 40 – 43.
139.Шикин Е.В., Чхартшивили А.Г. Математические методы и модели в управлении. – М.: Дело, 2000. – С. 313 – 390.
140.Юткина Т.Ф. Налоги и налогообложение: Учебник. – М.: ИНФРА–М, 1999. – 439 с.
141.Ющенко В., Лисицький В. Надмірне державне споживання – головний фактор фінансової нестабільності України // Вісник НБУ. – 1998. – № 8. – С. 3 – 10.
142.Blanchard O.J., Fisher S. Lectures on Macroeconomics // The MIT Press. – Cambridge, Massachusetts London, England. – 1989. – pp. 10 – 75, 195 – 205, 480 – 490.
143.Boadway R.W., Wildasin D.E. Public sector economics. Little, Brown company. – 1984. – pp. 295 – 300.
144.Cooney J. The international handbook of corporate and personal taxes. Lexis Nexis.UK. – 2003. – 654 p.
145.Cullies I., Jones P. Public finance and public choice // Oxford University press. – 1998. – pp. 71 – 91.
146.Doing Business in 2006 The International Bank for Reconstruction and. Development / The Word Bank // www.woldbank.org.
147.Eurostat. – http://epp.eurostat.ec.europa.eu (12.04.2007)
148.Giles D.E. Measuring the hidden economy: implication for econometric modelling. The Economic Journal. – 1979. – v.109. – № 456. – pp. 370 – 379.
149.http://enfor.ua.com/letters/2005/09/13/171105.html.
150.Internal Revenue Service 1995 Data Book // Departamet of the Treasury. NW Washington. – 1995. – 26 p.
151.Intriligetor M., Bonkin R., Cheng Hsiao. Econometric models, tehnigues and applications // Prentice-Hall, Inc. USA. – 1996. – 635 p.
152.Koffan W., Roable M. West Federal Taxation, South-Western USA/ 2003 р 2 Н – 21 – 40.
153.Mendoza E., G. Milesi-Feretti, P. Asea. On the Ineffectiveness of Tax Policy to Alter Long-Run Growth: Harberger’s Superneutrality Conjecture. – Federal Reserve Board of Governos, 1996. – 131 р.
154.Mendoza E., Razin A., Tesar L. Effective tax rate in macroeconomics: cross-country estimates of tax rates on factor incomes and consumption // NBER Working paper № 4864, September 1994. – 117 р.
155. Myles G.D. Public economics. Cambridge university press. – 1995. – pp. 383 – 407.
156.Pindyck R., Rubinfeld D. Econometric models and economic forecasts // Mc. Grow-Hill, Inc. USA. – 1991. – 596 p.
157.Vito Tanzi Uses and abuses of estimates of the underground economy // The Economic Journal – 1999. – v. 109. – pp. 338 – 347.
158.Vito Tanzi, Zee H.H. Tax policy for emerging markets. Developing countries // National Tax Journal. – v. III. – 2000. – № 2. – pp. 299 – 323.
159.www.ukrstat.gov.ua
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.