У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Количество страниц 225
ВУЗ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАДИМА ГЕТЬМАНА
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні засади аналізу збутової діяльності промислового підприємства
1.1. Сутність та складові поняття “збутова діяльність”
1.2. Галузеві особливості збутової діяльності молокопереробних підприємств України
1.3. Методологічні засади аналізу збутової діяльності підприємства
Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. Організація аналізу збутової діяльності промислового підприємства
2.1. Концептуальні засади організації аналізу збутової діяльності
2.2. Організація проектування і впровадження системи аналізу збутової діяльності за умов автоматизації обліково-аналітичного процесу
2.3. Вхідне інформаційне забезпечення аналізу збутової діяльності
2.4. Результативне інформаційне забезпечення аналізу збутової діяльності
Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. Методика аналізу збутової діяльності промислового підприємства
3.1. Методика аналізу покупців продукції промислового підприємства
3.2. Методика аналізу асортиментних позицій та сегментів збуту
3.3. Методика аналізу умов договорів поставки та їх виконання
3.4. Методика аналізу ефективності збутової діяльності
Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


ВСТУП

Концептуальні зміни в теорії та практиці управління потребують трансформації економічного аналізу, головною метою якого є надання інформації, необхідної для прийняття поточних та стратегічних управлінських рішень. Особливої актуальності ця проблема набуває у сфері збутової діяльності, яка за умов дії ринкових механізмів відіграє визначальну роль в ефективному функціонуванні промислового підприємства.
Актуальність теми дослідження. Посилення конкуренції за ринки збуту продукції, зростання вимог споживачів до якості обслуговування їх постачальниками, до надійності поставок, чіткого виконання всіх умов договірних зобов’язань – все це зумовило зміни в управлінській філософії у бік визнання пріоритетності сфери збутової діяльності над сферою виробництва.
Ефективне управління збутовою діяльністю за сучасних умов господарювання, яким притаманні наростаючі темпи змін, непередбачуваність, нестабільність, і в той же час – нові зразки ділової активності, передбачає вміння аналізувати усі можливості, випробовувати та відбирати найбільш життєздатні альтернативи. З одного боку, підприємство має швидко реагувати на вимоги ринку, гнучко пристосовуватися до його змін – виробляти тільки ті товари та в такому обсязі, які воно може реально й прибутково реалізувати, бути готовим розширити номенклатуру виробів або навіть перейти до випуску нових видів продукції, якщо це є необхідним для збереження завойованих позицій на ринку. А з іншого - вміло використовувати наявні обмежені ресурси, правильно концентрувати свою увагу на найбільш прибуткових покупцях, ринках збуту, асортиментних позиціях, бачити стратегію розвитку своєї діяльності.
Генерування та оцінка можливих варіантів – основне призначення аналітичної складової управління збутовою діяльністю. Аналітику за таких умов необхідні засоби досягнення цілей, адекватних проблемам, що постають перед керівництвом підприємств, потрібні концептуальні знаряддя для побудови моделей, що найбільш повно відображають ту реальність, з якою керівники мають справу.
Адекватність відображення збутової діяльності забезпечується використанням сучасних методик аналітичної обробки інформації, що стає особливо актуальним для промислових підприємств, які характеризуються, як правило, значним обсягом інформаційних потоків, повільним механізмом її обробки, складною схемою прийняття управлінських рішень. За таких умов очевидною стає актуальність удосконалення організації та методики аналітичної роботи, що надасть можливість вдало розв’язати означені проблеми.
Поняття “удосконалення” в широкому значенні – це закономірна, якісна зміна будь-якого об’єкту, спрямована на покращення його стану та на надання йому нових властивостей, необхідних для більш повної відповідності цілям його функціонування та навколишнім умовам 19. Удосконалення аналізу збутової діяльності – це безперервний процес обґрунтування та реалізації найбільш раціональних форм, методів та шляхів його створення та розвитку, раціоналізація його складових на основі безперервної оцінки відповідності аналізу внутрішнім та зовнішнім умовам функціонування підприємства.
В економічній літературі питання аналізу збутової діяльності, як правило, розглядаються в контексті аналізу процесу реалізації продукції. Це характерно для досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців, зокрема, М.І.Баканова, Л.В.Балабанової, Д.І.Баркана, С.А.Бороненкової, В.В.Бурцева, Н.А.Вахрушиної, І.П.Житної, Є.В.Крикавського, І.Д.Лазаришиної, Є.В. Мниха, Л.В.Нападовської, М.С.Пушкаря, М.Г.Чумаченка, А.Д.Шеремета, С.І.Шкарабана. Хоча збутова діяльність включає набагато ширший діапазон питань, ніж процес реалізації продукції, комплексних досліджень проблем організації та методики аналізу її здійснення поки що бракує.
У вітчизняній науковій літературі аналіз збутової діяльності розглядається або у складі маркетингових досліджень, де йому присвячено недостатньо уваги, або поряд з економічним аналізом виробництва (випуску продукції), при цьому аналіз збутової діяльності часто зводиться лише до вивчення динаміки обсягів реалізації та має підпорядковане значення, адже за часів адміністративного управління економікою, роль аналізу збутової діяльності зводилась, насамперед, до контролю виконання планів з реалізації продукції та встановлення відхилень фактичних показників від планових. Бракує фундаментальних наукових праць, в яких би комплексно розглядалися сучасні методики аналізу всіх складових збутової діяльності підприємства.
Дослідження теоретичних та практичних питань аналізу збутової діяльності на промислових підприємствах молокопереробної галузі показало, що деякі напрямки потребують подальшого теоретичного усвідомлення та практичної апробації в контексті особливостей сучасного етапу розвитку економіки України. До таких напрямків можна віднести усвідомлення визначальної ролі процесу реалізації продукції в загальній системі функціонування підприємства, відображення в обліково-аналітичному процесі сучасних підходів до управління збутовою діяльністю, впровадження сучасних методик аналітичної обробки інформації для прийняття управлінських рішень.
Особливого значення вирішення цієї проблеми набуває в галузях промисловості, які виробляють товари щоденного попиту. Дисертація написана за використання матеріалів молокопереробних підприємств, особливістю яких є широта та постійна оновлюваність асортименту, необхідність швидкої реалізації продукції, широка географія продажів та багатоваріантність каналів збуту. Дослідження проводилось на підприємствах ТОВ «Украгроінвест», ЗАТ «Ланнівського молочноконсервного комбінату» та ВАТ «Хмельникського молокозаводів», а також досліджувалась збутова діяльність ВАТ «Криворізький міськмолокозавод №1» та ВАТ «Київський міськмолокозавод».
Подальшого розгляду потребують також такі питання організації аналізу збутової діяльності як: періодичність його проведення, формування інформаційної бази аналізу, розробка та обґрунтування теоретичних, практичних та методичних рекомендацій з використання аналітичної інформації в процесі управління збутовою діяльністю підприємства.
Недостатній рівень опрацювання теоретичних та методичних засад аналізу збутової діяльності промислового підприємства, відсутність фундаментальних наукових досліджень, які б ураховували комплексний характер здійснення збутової діяльності визначають актуальність теми дисертаційної роботи.
Зв'язок роботи за науковими програмами, планами, темами. Дисертація виконана відповідно до плану науково-дослідних робіт кафедри обліку в кредитних і бюджетних установах та економічного аналізу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» за темою «Концепція розвитку обліку, аналізу та аудиту в умовах міжнародної інтеграції» (реєстраційний номер 0106U004356). Особисто автором розроблено науково-методичні підходи до процедури аналізу збутової діяльності промислового підприємства.
Метою дисертаційної роботи є узагальнення теоретико-методичних положень та розробка науково-практичних рекомендацій щодо організації та методики аналізу збутової діяльності як підсистеми економічного аналізу діяльності підприємства.
Для реалізації поставленої мети визначено та вирішено такі основні завдання:
- досліджено економічну природу та механізм здійснення збутової діяльності як об’єкту аналізу;
- виділено підходи до визначення поняття «збутова діяльність»;
- обґрунтовано теоретичні засади аналізу збутової діяльності;
- вивчено особливості організації збутової діяльності молокопереробних підприємств, визначено коло управлінських проблем у цій сфері та окреслено інформаційні потреби керівництва для прийняття та коригування рішень;
- обґрунтовано рекомендації щодо організації аналізу збутової діяльності в умовах автоматизованої системи управління підприємством;
- розроблено пропозиції щодо вдосконалення інформаційного забезпечення процесу аналізу збутової діяльності;
- удосконалено існуючі методики аналізу збутової діяльності.
Об’єкт дослідження - збутова діяльність промислових підприємств.
Предмет дослідження - організаційні засади та методичний інструментарій аналізу збутової діяльності промислового підприємства.
Методи дослідження. У дисертації використані загальнонаукові та спеціальні методи, які дозволяють системно вирішувати проблемні завдання з обраного напряму дослідження. Теоретичні та прикладні розробки ґрунтуються на використанні наступних методів: діалектичного пізнання – для визначення змісту збутової діяльності; порівняльного аналізу – для визначення підходів до визначення складових збутової діяльності; дедукції – для визначення місця аналізу збутової діяльності в системі економічного аналізу, формування показників збутової діяльності в загальній інформаційній системі підприємства; групування – для виділення напрямків аналізу збутової діяльності та визначення груп показників; економіко – математичні методи – для апробації запропонованої методики аналізу збутової діяльності.
Інформаційну базу дослідження складають нормативно-правові акти України, що регламентують господарську діяльність підприємств, основні положення наукових праць вітчизняних і зарубіжних вчених стосовно досліджуваних питань, статистичні матеріали Держкомстату України, первинні бухгалтерські документи, звітна й планова інформація молокопереробних підприємств, матеріали наукових конференцій, періодичних видань і мережі Internet за темою дослідження.
Наукова новизна отриманих результатів полягає в теоретичному обґрунтуванні та практичному вирішенні комплексу питань щодо організації та методики аналізу збутової діяльності промислового підприємства.
В процесі дослідження одержано такі наукові результати:
вперше:
- в системі економічного аналізу виділено аналіз збутової діяльності в окрему підсистему, що визначає новий принциповий підхід до дослідження його об’єкту;
- розроблено модель формування об’єктів інформаційної бази аналізу витрат та доходів промислового підприємства в системі бухгалтерського обліку, що забезпечить повноту та аналітичність вхідного інформаційного забезпечення аналізу збутової діяльності;
дістали подальшого розвитку:
- характеристика елементів організації аналізу збутової діяльності на підприємстві в умовах запровадження автоматизації обліково-аналітичного процесу. Зокрема, виділено організаційні етапи: підготовка проекту, проектування, реалізація, підготовка до промислової експлуатації, промислова експлуатація;
- уточнення змісту збутової діяльності промислового підприємства як сукупності комерційних, юридичних та технологічних складових, спрямованих на досягнення маркетингової та фінансової цілей;
- методики АВС та XYZ-аналізу за системним підходом стосовно таких об’єктів збутової діяльності, як покупці продукції та асортиментні позиції. Це дозволить оптимізувати сегментацію збутової діяльності та розробити на основі результатів аналізу диференційовану збутову політику стосовно досліджуваних об’єктів;
удосконалено:
- методику рейтингової оцінки покупців продукції на основі показника доходності, який за своєю сутністю є скоригованим доходом від реалізації продукції. Використання цього показника в якості критерію аналізу покупців дозволить оцінити ефективність співробітництва з контрагентами та визначити їх рейтинг;
- методику аналізу ефективності збутової діяльності промислового підприємства шляхом її доповнення розрахунковими показниками екстенсивного та інтенсивного розвитку збутової діяльності, що забезпечить оцінку її стану та динаміки.
Практичне значення одержаних результатів полягає в удосконаленні організації та методики аналізу збутової діяльності промислових підприємств, зокрема молокопереробної галузі. Практична значущість теоретичних, методичних і науково-прикладних результатів дослідження підтверджуються їх використанням у практиці ТОВ «Украгроінвест» (довідка № 19/02 від 19.02.2007р.), ВАТ «Криворізький міськмолокозавод №1» (довідка №215/01-2 від 25.12.2006 р.), ЗАТ «Ланнівський молочноконсервний комбінат» (довідка № 36/01-12 від 25.12. 2006), а також у Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана при підготовці навчально-методичного забезпечення для викладення дисципліни «Організація і методика економічного аналізу» (довідка № 2953 від 23.03.2007р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертація є самостійно виконаною науковою працею, подані до захисту рекомендації та пропозиції розроблені автором особисто й наведені в його наукових працях.
Апробація результатів дослідження. Основні положення та висновки дослідження обговорено і схвалено на міжнародних і всеукраїнських науково-практичних та науково-методичних конференціях: «Молодь України і соціально орієнтована економіка» (м. Харків, 2004 р.), «Управління розвитком соціально-економічних систем: глобалізація, підприємництво, стале економічне зростання» (м. Донецьк, 2004 р.), «Методика обліку, аналізу і аудиту в контексті світової та вітчизняної практики її вдосконалення» (м. Київ, 2005 р.), «Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ ст.: національна ідентичність та тенденції глобалізації» (м. Тернопіль, 2006 р.).
Публікації. За темою дисертації опубліковано 8 праць загальним обсягом 2,13 друк. арк., з яких 4 статті обсягом 1,68 друк. арк. надруковані в наукових фахових виданнях.
Список литературы ВИСНОВКИ

У дисертації наведено теоретичне узагальнення та запропоноване нове вирішення наукового завдання щодо удосконалення організаційних засад та методичного інструментарію аналізу збутової діяльності промислового підприємства. Це дало можливість сформулювати низку висновків теоретичного та прикладного характеру, що забезпечили вирішення завдань дослідження відповідно до поставленої мети:
1. Сучасний етап поглиблення ринкових відносин характеризується реформуванням управління промисловими підприємствами. Цей процес зумовлює зміни в економічному аналізі, метою якого є інформаційне забезпечення прийняття управлінських рішень. Особливої актуальності для господарюючих суб’єктів в умовах дії ринкових механізмів набуває проблема виваженого регулювання збутової діяльності, що потребує достовірної інформації за всіма напрямами її здійснення.
2. Вивчення сутності та складових поняття «збутова діяльність» свідчить про неоднозначність його трактування. Виходячи з системного підходу до його ідентифікації, в дисертації під збутовою діяльністю розуміється весь процес, що здійснюється після виробництва продукції до безпосереднього її продажу, доставки продукції, включаючи післяпродажне обслуговування. Збутова діяльність визначається як сукупність технологічних, юридичних та комерційних складових, які забезпечують досягнення маркетингової та фінансової цілей збутової діяльності промислового підприємства.
3. Враховуючи аналітичний підхід теоретичного пізнання та практичної реалізації аналітичної роботи, обґрунтовано виділення аналізу збутової діяльності в окрему підсистему економічного аналізу. У дисертації зроблено наголос на визначальній ролі маркетингового підходу до аналізу збутової діяльності, що забезпечує відповідність організації, напрямків, методик та результатів аналізу потребам та цілям маркетингового управління.
4. При дослідженні організації аналізу збутової діяльності уточнено основні етапи проектування аналізу в умовах автоматизації обліково-аналітичної роботи. В частині вирішення питання вхідного інформаційного забезпечення аналізу автором запропоновано його модельне представлення в системі бухгалтерського обліку, що відображає взаємозв’язок між об’єктами фінансового та управлінського обліку за допомогою системи рахунків, місць виникнення витрат, місць виникнення прибутку, збутових замовлень та внутрішніх замовлень. Поряд із цим, у дисертації дано рекомендації стосовно формування та обробки результативного інформаційного забезпечення аналізу.
5. Оновлення методичного інструментарію аналізу збутової діяльності полягає у розширенні пріоритетних напрямків цієї сфери, які потребують прийняття поточних та перспективних рішень, а саме: аналіз покупців продукції, аналіз асортиментних позицій та обсягів реалізації продукції, аналіз умов договорів поставки та їх виконання, аналіз витрат на збут, а також аналіз ефективності збутової діяльності.
6. Зміст методичного апарату аналізу збутової діяльності становлять методики АВС- та XYZ-аналізу стосовно покупців, асортиментних позицій та сегментів збутової діяльності, методика рейтингової оцінки покупців продукції на основі показника доходності, методика «ієрархічного підходу» до аналізу обсягів збуту, методика оцінки доцільності надання знижок, методика «шість сигм» стосовно аналізу виконання договорів, що дозволить надати рекомендації та приймати ефективні управлінські рішення у сфері маркетингу та збуту.
Основні результати розділу опубліковані в наукових працях автора [51, 52].


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Акулич М.В. Анализ структуры сбыта предприятий в контексте проблемы финансового планирования [Електронний ресурс] // Маркетинг в России и за рубежом. - 2003. - №1 – Режим доступу до журн.: http: //www.dis.ru/market/arhiv/2003/1/an7.html
2. Алексеева Е.В., Иванова Н.Ю. Нормативный учет и управление по отклонениям // Контроллинг. – 2004. - №9. - С. 62-67
3. Аткинсон Энтони А., Банкер Раджив Д., Каплан Роберт С., Янг Марк С. Управленческий учет, 3-е издание.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 878с.
4. Баканов М.И. Шеремет А.Д. Теория экономического анализа: Учебник. – 4-е изд., доп. и перераб. – М.: Финансы и статистика, 1997. – 416с.
5. Балабанова Л.В., Балабаниць А.В. Маркетинговий аудит системи збуту. Навчальний посібник. – К.: ВД “Професіонал”, 2004. – 224 с.
6. Баркан Д.И. Управление сбытом: Учеб. пособие. – СПб.: Изд-во С.-Петерб. ун-та, 2004. – 344 с.
7. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз. – М.: Финансы и статистика, 2004. – 319 с.
8. Березин И. Маркетинговый анализ. – М.: ООО «Журнал «Управление персоналом», 2004. – 352 с.
9. Бодряков Р. Семинар на тему АВС и XYZ [Електронний ресурс] - Режим доступу до журн.: http:// www.logist.ru
10. Бодряков Р. АВС и XYZ: составление и анализ итоговой [Електронний ресурс] // Логистик & система. – 2005. - №2 - Режим доступу до журн.: http:// www.logistpro.ru/authors/show/22
11. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер с англ. – М.: Экономика, 1991. – 271 с.
12. Большакова О., Кравченко Г. Економічний аналіз в інформаційній системі управління підприємством // Вісник КНТЕУ. – 2003. - №2.
13. Бондаренко А.В. Доработка алгоритма прогнозирования объема продаж [Елек-тронний ресурс] - Режим доступу: http://www.management.com.ua/finance/fin069.html
14. Борбасова З. Оптимизация производственной программы предприятий хлебопечения на основе применения «АВС-анализа» // Маркетинг.- 2003.- №5 (72), С. 109-112.
15. Бороненкова С.А. Управленческий анализ: Учеб. пособие.- М.: Финансы и статистика, 2003. – 384с.
16. Бороненкова С.А. Экономический анализ в управлении предприятием // Экономический анализ: теория и практика.–2004.-№2 (17) февраль. - С. 47-51.
17. Бревнов А.А. Маркетинг малого предприятия.- М.: ВИРА-Р, 1998. – 384 с.
18. Бурцев В.В. Внутренний контроль сбытовой деятельности предприятий в современных условиях хозяйствования [Електронний ресурс] // Менеджмент в Росси и зарубежом – 2006. - №6 - Режим доступу до журн.: http://www.dis.ru/manag/arhiv/2001/6/13.html
19. Бурцев В.В. Совершенствование системы управления сбытом продукции [Електронний ресурс] // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. - №6. - Режим доступу до журн.: http:// www.dis.ru/market/arhiv/2002/6/an8.html
20. Бурцев В.В. Сущность комплексного экономического анализа в современных условиях // Экономический анализ: теория и практика. – 2004.- №8(23)- с. 3-9.
21. Бушуева Л.И. Методы прогнозирования объема продаж // Маркетинг в России и за рубежом. - 2002. - № 1- С. 15–29.
22. Вахрушина М.А. Бухгалтерский управленческий учет. – М.: Финстатинформ, 2000. – 533с.
23. Вахрушина Н.А Определение размера скидок и оценка их эффективности [Електронний ресурс] // Финансовый директор. – 2004.- №11 (ноябрь) - Режим доступу до журн.: http:// www.fd.ru/author/12192.html
24. Вахрушина Н.А. Создание системы управления дебиторской задолженностью [Електронний ресурс] // Финансовый директор. – 2005.- №5 (май) - Режим доступу до журн.: http:// www.fd.ru/author/12192.html
25. Вил Р.В., Палий В.Ф. Управленческий учет. – М.: ИНФРА-М, 1997
26. Воронов А.А., Катичев В.Ф. Показатели и методы оценки эффективности организационно-экономического механизма управления промышленным предприятием // Менеджмент в России и за рубежом. – 2004. - №4- С. 98-107
27. Гавриленко В.А. Теория и методика экономического анализа производственно-хозяйственной деятельности промышленных предприятий. – Донецк: ИЭП НАН Украины, 1998. – 136с.
28. Гавришко Н.В. Облік і аналіз маркетингової та збутової діяльності: управлінський аспект (на прикладі підприємств хіміко- фармацевтичної промисловості України): Дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / Тернопільська академія народного господарства. — Тернопіль, 2001.
29. Голошубов О.В. Збутова діяльність промислового підприємства в системі маркетингу: Дис…канд. екон. наук: 08.06.02/Національний технічний ун-т України “Київський політехнічний ін-т”.–К.,1998.–261л.–Бібліогр.: л.231-238.
30. Гуцайлюк З.В. Облік і контроль в управлінні ефективністю виробництва. – Тернопіль, 1992.
31. Дані Держкомстату України [Електронний ресурс] - Режим доступу.: http:// www.ukrstat.gov.ua
32. Демин В. Оптимизация ключевых операций складского технологического процесса // Складской комплекс. – 2005. - №3- С.6-10
33. Джонстон, Марк У., Маршалл, Грег У. Управление отделом продаж. Планирование. Организация. Контроль. 7-е издание.: Пер с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 912 с.
34. Дибб С., Симкин Л., Брэдли Дж. Практическое руководство по маркетинговому планированию. СПб.: Питер, 2001. – 256 с.
35. Добровський В.М., Гнилицька Л.В., Коршикова Р.С. Управлінський облік: Навч. посіб. / За ред. В.М. Добровського. – К.:КНЕУ, 2005.- 278 с.
36. Друри К. Управленческий учет для бизнес-решений: Учебник / Перс. с англ. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 655с.
37. Еванс Дж.Р. Берман Б. «Маркетинг».Пер. с англ.- «Сирин», 2000. –308 с.
38. Економічна енциклопедія / Під ред. Мочерного С.В., “Академія”, в 3-х томах, К.: 2000
39. Економічний аналіз діяльності промислових підприємства / За ред. С.І.Шкарабана, М.І. Сапачова. – Тернопіль, ТАНГ, 1999. – 405 с.
40. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А.Болюх, В.З.Бурчевський, М.І.Горбаток; За ред. акад. НАНУ, проф. М.Г.Чумаченка. – К.: КНЕУ, 2001. – 540 с.
41. Економічний аналіз: Навчальний посібник для студентів ВНЗ спец. 7.050106 “Облік і аудит”. За ред. проф. Ф.Ф.Бутинця. – Житомир: ПП “Рута”, 2003. –680с.
42. Еременко В.А., Еськов А.Л. Управление производительностью в условиях экономики переходного периода: Монография / НАН Украины. Институт экономики промышленности. – Донецк, 2003. – 292 с.
43. Житна І.П., Нескреба А.М. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств. Навч. посібник: Пер. з рос. – К.: Вища шк. 1992. – 191 с.
44. Завадський Й.С., Осовська Г.В., Юшкевич О.О. Словник економічних термінів: менеджмент, маркетинг, підприємництво. Навч.-метод. посібник – Житомир: ЖІТІ, 1999. – 444 с.
45. Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.99 р. № 996-ХІV [Електронний ресурс] - Режим доступу: http:// www.rada.gov.ua
46. Закон України "Про зовнішньоекономічну діяльність" від 16.04.91 р. № 959-ХІІ (із змінами та доповненнями) // Все про бухгалтерський облік, 2000, №5
47. Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 22.05.97 р. № 283/97-ВР (із змінами та доповненнями) // Все про бухгалтерський облік, 2000, №45
48. Зельников И. Большой ассортимент – не помеха АВС-анализу [Електронний ресурс] // Логистик & система. – 2005. - №5. - Режим доступу до журн.: http: //www.logistpro.ru/67
49. Зенкина И.В. Теория экономического анализа, часть 1: Учеб. пособие / Рост. гос. эконо. универ. – Ростов-н/Д., - 2001.-131 с.
50. Ивашкевич В.Б. Учет затрат по местам формирования и центрам ответственности: проблемы, пути их решения // Бухгалтерский учет. – 1987. - №2, С. 24-28
51. Использование бухгалтерского учета для управленческих целей [Електронний ресурс] // Финансовый директор. – 2003.- №10 (октябрь) - Режим доступу до журн.: http:// www.fd.ru/article/5008.html
52. Івахненко В.М. Курс економічного аналізу: Навч. посіб. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К.: Знання – Прес, 2002. – 190 с. – (Вища освіта ХХІ століття).
53. Івахненко В.М., Горбаток М.І., Льовочкін В.С. Економічний аналіз: Навч.-метод. посібник для самостійного вивчення дисципліни.–К.:КНЕУ,1999.– 176с.
54. Івахненков С.В. Інформаційні технології в організації бухгалтерського обліку та аудиту: Навч. посіб. – К.: Знання – Прес, 2003. – 349 с.
55. Інструкція про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань та господарських операцій підприємств і організацій, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 30.11.99 р. №219 [Електронний ресурс] - Режим доступу до журн.: http: // www.portal.rada.gov.ua
56. Іщенко (Майбогіна) Н. В. Концептуальні підходи до організації аналізу збутової діяльності на промисловому підприємстві // Фінанси, облік і аудит: Зб. наук. праць. Вип. 7. - КНЕУ, 2006. – С. 205-211
57. Іщенко (Майбогіна) Н. В. Проблеми організації аналізу збутової діяльності на молокопереробних підприємствах // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ ст.: національна ідентичність та тенденції глобалізації: Зб. тез доповідей ІІІ міжнар. науково-практич. конф. Ч.2, 23-24 лютого 2006р. – Тернопіль: Економічна думка, 2006. – С. 527-529
58. Іщенко (Майбогіна) Н.В. Проблеми та підходи до з’ясування змісту категорії збутова діяльність//Управління розвитком соціально-економічних систем: глобалізація, підприємництво, стале економічне зростання, Праці п’ятої міжнар. наук. конф., Част. 2, 14-17 грудня 2004 р. – Донецьк: ДонНУ, 2004. – С.72-73
59. Іщенко (Майбогіна) Н.В. Збутова діяльність промислового підприємства: проблеми та підходи до визначення змісту // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. Вип. 208. – ДНУ, 2005. – С.447-455.
60. Іщенко (Майбогіна) Н.В. Зміна ролі аналізу збутової діяльності та вимоги до нього за сучасних умов господарювання // Молодь України і соціально орієнтована економіка: Матеріали міжнар. наук. конф., 23-24 листопада 2004р. - Харків: ХНАДУ, 2004. - С. 160-161
61. Іщенко (Майбогіна) Н.В. Методика АВС/XYZ-аналізу та її використання в аналізі збутової діяльності промислового підприємства // Вісник Тернопільського державного економічного університету. – 2006. – Випуск №1. – С. 112-121
62. Іщенко (Майбогіна) Н.В. Методологія аналізу збутової діяльності підприємства // Культура народов Причерноморья. – 2005. - №64. – С.109-112
63. Іщенко (Майбогіна) Н.В. Місце економічного аналізу в управлінні збутовою діяльністю підприємства // Методика обліку, аналізу і аудиту в контексті світової та вітчизняної практики її вдосконалення: Матеріали Всеукраїнської науково-практич. конф., 27-28 квітня 2005р. - К.: КНЕУ, 2005. – С. 179-181
64. Каверина О.Д. Управленческий учет: системы, методы, процедуры. – М.: Финансы и статистика, 2003. – 352 с.
65. Как организовать эффективный документооборот [Електронний ресурс] // Финансовый директор. – 2005.- №12 (декабрь) - Режим доступу до журн.: http://www.fd.ru/toprinter/article/15913.html
66. Калінчик В.М., Одинцов О.М. Ринкова еволюція розвитку молоко продуктового під комплексу України // Агробізнес сьогодні. – 2005. - №18 (83). – С. 22 – 24.
67. Каплан Роберт С., Нортон Дейвид П. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию. 2-е изд., испр. и доп./ Пер. с англ. – М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2004. – 320 с.
68. Каракоз И.И., Самборский В.И. Теория экономического анализа. – К.: Выща шк., 1989. – 255 с.
69. Карпачов И. Нет предела совершенству, или как оценить эффективность вашего склада - Режим доступу: http: // www.loginfo.ru. - 2004. - №10. – С.58-61.
70. Карпова Т.П. Основы управленческого учета. – М.: ЮНИТИ, 2004. -350с.
71. Клавдиева Е.В. Основы методологии разработки системы ключевых показателей эффективности // Маркетинг и маркетинговые исследования, №3 (57) июнь 2005. - С. 17-22.
72. Клавдиева Е.В. Основы методологии разработки системы ключевых показателей эффективности // Маркетинг и маркетинговые исследования. - 2005. -№3 (57).- С. 17-22.
73. Книга делового человека. Справ. / Колл. авт.: Л. Е. Варданян, А. И. Канащенков, А. В. Носов и др.; Под ред. Г. А. Краюхина, Э. С. Минаева. - М. : Высш. шк., 1993. - 350 с.
74. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговый анализ – М.: Центр экономики и маркетинга, 1997 – 176 с.
75. Ковальчук М.І. Економічний аналіз у сільському господарстві: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2002. – 282 с.
76. Ковальчук Т.М. Оперативний економічний аналіз: теорія, методологія, організація: Дис… док. екон. наук: 08.06.04. / Національна академія сільського господарства. — Київ, 2004
77. Коммерческая деятельность предприятия: Стратегия, организация, управление: Учеб. пособие / В.К. Козлов, С.А. Уваров, Н.В. Яковлева и др.; Под ред. В.К. Козлова, С.А. Уварова. – СПб.: Политехника, 2000. – 322с.
78. Коробов М.Я. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств. – К.: Знання, КОО, 2001. –378 с.
79. Костоглодов Д.Д., Харисова Л.М. Распределительная логистика. Ростов-на-Дону: Экспертное бюро, 1997. – 132 с.
80. Котельникова Н.В. Построение системы внутреннего информационного обеспечения компании // Экономический анализ: теория и практика. – 2004. - №8(23) - С. 47-52.
81. Котлер Ф. Основы маркетинга. – Новосибирск: Наука, 1992. – 736 с.
82. Котляров Д.Л. Управление затратами: Краткий курс.–СПб.:МиМ, 2001.– 160с.
83. Крикавський Є. Чухрай Н. Логістика. Для економістів: підручник. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”,2004.– 448с.
84. Кузьмінський А.М., Сопко В.В., Завгородній В.П. Організація бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. К.: “Вища школа”, 1993. – 223 с.
85. Кукукина И.Г. Управленческий учет: Учеб. пособие. – М.: Финансы и статистика, 2004. – 400 с.
86. Лазаришина І.Д. Методологія та організація економічного аналізу.: Монографія. – Рівне: УДУВГП, 2004. – 112 с.
87. Лобаков О.С., Овсянников Д.В., Герасимов А.В. Современные статистические методы управления запасами на основе АВС – XYZ классификации [Електронний ресурс] - Режим доступу: http:// www.zakup.ru/modules.php
88. Любушин Н.П., Бабичева Н.Э. Анализ подходов к оценке и прогнозированию выручки от продаж с учетом сезонной составляющей // Экономический анализ: теория и практика.- 2004.- №6, С. 6-16.
89. Маркетинг: Учебник / А.Н.Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А.Красильников и др.; Под ред. А.Н.Романова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995. – 560 с.
90. Мишин Ю.А. Управленческий учет: управление затратами и результатами производственной деятельностью: Монография. – М.: Издательство «Дело и Сервис», 2002. – 176 с.
91. Мних Є.В., Буряк П.Ю. Економічний аналіз на промисловому підприємстві: Навч. посібник. – Львів: Світ, 1998, - 208 с.
92. Мних Є.В., Ференц І.Д. Економічний аналіз. Навчальний посібник / Львів., “Армія України”, 2000. – 144с.
93. Моделювання та інформаційні системи в економіці: Міжвідомчий збірник. Вип. 66 / Відп. ред. М.Г. Твердохліб. – К.: КНЕУ, 2001. – 200 с.
94. Мостенська Т.Л. Економічний механізм функціонування молочної промисловості України: Монографія. – К.: УДУХТ, 2001. – 328 с.
95. Нападовська Л. Управлінський облік: суть, значення та рекомендації щодо його використання в практичній діяльності вітчизняних підприємств // Бухгалтерський облік і аудит. – 2005. - №8-9. - С. 50-62
96. Нападовська Л.В. Управлінський облік: Підруч. для студ. вищ. навч. закл. – К.: Книга, 2004. – 544 с.
97. Окландер М.А., Семенова К.Д. Проблеми обліку маркетингових витрат та звітності з них // Статистика України. – 2001. - №2/13, С.30-33
98. Организация управленческого учета в «1С» [Електронний ресурс] // Финансовый директор. – 2004.- №3 (март) - Режим доступу до журн.: http:// www.fd.ru/article/7908.html
99. Панде П., Холп Л. Что такое «Шесть сигм»? Революционный метод управления качеством / Пер. с англ. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2004. – 158 с.
100. Пашигорева Г.И., Савченко О.С. Системы управленческого учета и анализа. – СПб.: Питер, 2002. 176 с.
101. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 15 «Дохід» [Електронний ресурс], затверджене наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 р. №290 - Режим доступу: http: // www.rada.gov.ua
102. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати» [Електронний ресурс], затверджене наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 р. №318 - Режим доступу: http://www.rada.gov.ua
103. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 29 «Фінансова звітність за сегментами» [Електронний ресурс], затверджене наказом Міністерства фінансів України від 19.05.2005 р. №412 - Режим доступу: http://www.rada.gov.ua
104. Попелас Я. Использование АВС / XYZ- анализа на практике [Електронний ресурс] – 2004. - №1 - Режим доступу до журн.: http://www.loginfo.ru/arhiv/2004/log01_04.php
105. Попова Л.В., Головина Т.А. Основные концепции управленческого анализа затрат на промышленном предприятии [Електронний ресурс] // Управленческий учет. - 2005. - №1, - Режим доступу до журн.: http://www.dis.ru/uu/arhiv/2005/1/3.html
106. Попович П.Я. Економічний аналіз діяльності суб'єктів господарювання. Підручник. – Тернопіль: Економічна думка, 2001. – 454 с.
107. Проволоцька О.М. Управління збутом промислової продукції в комплексі маркетингу: Дис…канд. екон. наук: 08.06.01 / Європейський ун-т фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу. – К., 2003. – 266 арк. – Бібліогр.: арк. 193-206.
108. Протопопенко Г.О. Витрати на маркетинг і збут: проблеми розмежування та обліку // ч.ІІ С.403-407
109. Прядко В.В. Економічна ефективність виробництва: проблеми теорії та методології управління: Монографія. – К.: Наукова думка, 2003. – 282 с.
110. Пястолов С.М. Анализ финансово-хозяйственной деятельности предприятия: Учебник. -2-е изд., стереотип. - М.: Издательский центр «Академия»; Мастерство, 2002. –336с.
111. Райзберг Б.А., Лозовский Л.Ш., Стародубцева Е.Б. Современный экономический словарь. – 2-е изд., исправ. – М.: ИНФРА – М, 1999. – 479с.
112. Редченко КІ. Стратегічний аналіз у бізнесі: Навчальний посібник. Видання 2-ге, доповнене. – Львів: “Новий Світ – 2000”, 2003. – 272с.
113. Рекомендации по управлению дебиторской задолженностью[Електронний ресурс] // Финансовый директор. – 2004.- №1 (январь) - Режим доступу до журн.: http:// www.fd.ru/archive/6746.html
114. Рекшинский А. Как спрогнозировать задолженность [Електронний ресурс] // Финансовый директор. – 2002.- №1 (июль) - Режим доступу до журн.: http://www.fd.ru /toprinter/article/1225.html
115. Рудницький В.С., Лазаришина І.Д., Бачинський В.І., Поліщук В.Л. Організація первинного обліку та економічного аналізу на прикладі підприємств торгівлі К.: ВД "Професіонал", 2004.- 480 с.
116. Рынок молока и молочных продуктов Украины [Електронний ресурс] // Молочное дело. – 2006. - №2 - Режим доступу до журн.: http://cri.mcx.ru/ru/163/52264
117. Савинкин А. Как оптимизировать ассортимент [Електронний ресурс] // Финансовый директор. – 2004. - №5(май). - Режим доступу до журн.: http://www.fd.ru/article/9239.html
118. Савицька В.Г. Маркетинг у формуванні ринку молока і молочних продуктів. // Економічна АПК.- 2000. - №12.- С.75-76
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.