У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ПРОГНОЗУВАННЯ У СИСТЕМІ ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Количество страниц 220
ВУЗ ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП

1. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДОЛОГІЇ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОКАЗНИКІВ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ У ПЛАНУВАННІ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Проблеми планування в умовах ринкового господарювання
1.2 Дослідження прогнозів у системі планування та їх класифікація
1.3 Аналіз придатності методів прогнозування для системи планування промислового підприємства
Висновки до розділу 1
2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ У СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
2.1 Особливості та склад стратегічного планування
2.2 Дослідження формальних моделей стратегічного аналізу
2.3 Моделювання і прогнозування життєвого циклу товару
2.4 Прогнозування виробництва ковбасних виробів на підприємствах м’ясопереробної галузі за допомогою моделей життєвого циклу товару
Висновки до розділу 2
3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОКАЗНИКІВ ТАКТИЧНОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА
3.1 Обґрунтування об’єктів прогнозування в тактичному
плануванні
3.2 Прогнозування обсягів збуту варених ковбас на м’ясопереробних підприємствах Одеської області
3.3 Прогнозування найважливіших показників маркетингової програми та фінансового плану м’ясопереробного підприємства на основі граничного аналізу
Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ

ВСТУП

Актуальність теми. У ринкових умовах господарювання особливої значущості набувають питання удосконалення функцій управління підприємством і, в першу чергу, планування підприємницької діяльності. Від того, наскільки грамотно організована планово-аналітична робота на нижчій ланці промислового виробництва, багато в чому залежать і кінцеві результати розвитку країни. Причому це однаковою мірою справедливо як для великого, так і для малого та середнього бізнесу.
Важливою методологічною базою планування на промисловому підприємстві є прогнозування основних показників господарської діяльності та навколишнього економічного середовища. Завдяки прогнозуванню планові служби отримують об’єктивні імовірності оцінки шляхів і методів досягнення поставлених в рамках стратегічного та тактичного планування цілей. Значна кількість підприємств в Україні, зокрема ряд об’єктів м’ясопереробної галузі харчової промисловості, має незадовільний рівень забезпечення планування відповідним прогнозним інструментарієм та відчуває дефіцит фахівців-прогнозистів. При своєчасній розробці та впровадженні заходів, спрямованих на поліпшення методів прогнозування й планування, такі підприємства зможуть підвищити ефективність свого управлінського потенціалу, відновити стратегію і тактику розвитку в умовах жорсткої конкурентної боротьби за споживача. Попередження розвитку негативних кризових явищ на підприємстві є можливим лише при систематичній та об’єктивний оцінці його майбутнього стану.
Крім того, у сучасних економічних умовах для більшості підприємств м’ясопереробної галузі однією з основних є проблема залучення фінансових ресурсів. Тому для їх ділових партнерів (інвесторів, банків, державних установ) особливого значення набуває одержання науково обґрунтованих планів майбутньої підприємницької діяльності, яке практично неможливе без застосування сучасних методів прогнозування. Отже, це також обумовлює необхідність удосконалення системи планування і прогнозування на промисловому підприємстві.
У науковій літературі вже накопичено достатньо інформації щодо дослідження проблем стратегічного і тактичного планування, проаналізовано втрати, які може понести підприємство внаслідок прийняття недостатньо обґрунтованих рішень. Вказаними питаннями займалися такі вітчизняні та зарубіжні економісти: О.В. Акіліна, Р. Акофф, Л.Е. Басовський, І. Е. Берзінь, І.О. Бланк, Ю.В. Богатін, А.М. Богатирьов, С.А. Варакута, І. М. Герчикова, А.Ф. Гойко, В.А. Горемикін, В. А. Грузінов, Н.Н. Грибанова, Ю.Н. Єгоров, Ю.А. Єгупов, В. Д. Камаєв, У. Кінг, Н.Д. Кондратьєв, М.Я. Коробов, А.І. Кочеткова, В.Р. Кучеренко, О.О. Орлов, В.І. Осипов, В.Г. Пасічник, В.М. Попов, Дж. Ріггс, В.Т. Солодков, Г.М. Тарасюк, Е.О. Уткін, Р. Хадсон, Д. Хан, В. Хойєр, Т.Є. Циба, В.З. Черняк, Л.І Шваб, Л.А. Швайка.
Також не обділена увагою науковців проблематика прогнозування, зокрема, соціально-економічного. Тут можна згадати роботи таких учених: І.В Бєстужев-Лада, Дж. Бокс, В.П. Боровиков, Л.В. Голованов, Б.Є. Грабовецький, Г. Дженкінс, В. М. Ентов, М. Кендєл, Г.С. Кільдишев, Л.І. Ковальова, Ю.П. Лукашин, К.Д. Льюїс, С.А. Саркісян, Г. Тейл, О.А. Френкель, В.Н. Цигічко, Є.М. Четиркін, О.Г. Янковой та ін. Проте деякі питання щодо методології використання прогнозування в процесі складання стратегічних та тактичних планів промислових підприємств залишаються відкритими. Вони вимагають подальших досліджень і формування нових підходів та напрямків удосконалення прогнозування планових показників підприємства. Вказані моменти значною мірою визначили вибір теми даної дисертаційної роботи.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами і темами. У дисертаційній роботі були використані матеріали, які зібрав автор у межах виконання НДР “Статистичний аналіз та прогнозування соціально-економічних процесів у регіоні” в Одеському державному економічному університеті (державний реєстраційний номер 0103U007717).
Мета і завдання дослідження. Головною метою роботи є удосконалення теоретичних і методологічних підходів до прогнозування в процесі складання стратегічних та тактичних планів групи промислових підприємств.
Меті дослідження підпорядковано вирішення ряду завдань локального характеру:
- систематизувати та поглибити теоретичну базу понять планування на підприємстві, розкрити їхню роль і зміст в умовах ринкової економіки; охарактеризувати різноманітні класифікації прогнозів за різними критеріями, ознаками;
- дослідити існуючі методи та прийоми прогнозування показників господарської діяльності на підприємстві, виявити їх переваги та недоліки;
- проаналізувати особливості стратегічного планування, зокрема формальні моделі стратегічного аналізу;
- розробити алгоритм моделювання життєвого циклу товару за допомогою S-подібних функцій і прогнозування їх ключових точок та параметрів (максимуму, перегину, коефіцієнтів еластичності);
- апробувати запропоновані методи моделювання при прогнозуванні та стратегічному плануванні виробництва і збуту м’ясопродуктів на Одеському ПП „Гармаш”;
- обґрунтувати об’єкти прогнозування у тактичному плануванні на промисловому підприємстві; розробити факторну модель збуту і використати її при точковому та інтервальному прогнозуванні продажів варених ковбас м’ясопереробних підприємств Одеської області на 2008 р.;
- довести можливість застосування в ході тактичного планування маркетингової програми промислового підприємства апарату граничного аналізу з метою визначення беззбиткових та оптимальних обсягів збуту товару, ціни, що забезпечує отримання максимального прибутку, та цінової еластичності продажів;
- здійснити практичне впровадження запропонованих формул у процесі проведення прогнозних розрахунків в рамках розробки маркетингової програми та фінансового плану виробництва й реалізації сарделей на м’ясопереробному підприємстві „Гармаш” „Біляївський м’ясокомбінат”.
Об'єктом дослідження є відносини у сфері планування і прогнозування основних господарських показників промислових підприємств.
Предметом дослідження виступають теоретичні та методологічні аспекти планування і прогнозування підприємств, спрямовані на виявлення додаткових можливостей адаптації об’єктів промисловості до мінливого економічного середовища.
Методи дослідження. У дисертації автор використав як теоретичну і методологічну базу діалектичний метод дослідження економічних явищ та процесів у їх взаємозв’язку і розвитку, системний підхід до проблем, що розглядаються. Для вирішення поставлених завдань були також застосовані такі методи: структурно-логічний аналіз – при побудові логіки та структури роботи; метод деталізації та синтезу для вивчення предмету і взаємозв’язку його складових частин. Також використовувалися статистичні методи, зокрема кореляційно-регресійний аналіз при моделюванні та прогнозуванні зв’язків, тенденцій і закономірностей розвитку м’ясопереробних підприємств.
Теоретичною та методологічною основою дисертаційної роботи є класичні наукові положення вітчизняної і зарубіжної економічної думки у сфері теорії та практики планування й прогнозування показників господарювання промислових підприємств. Інформаційною базою дослідження є Закони України, Укази Президента України, Постанови Кабінету Міністрів України, офіційні матеріали Державного комітету статистики України, матеріали конференцій, публікації в друкованих та електронних економічних виданнях, першоджерела та дані фінансової звітності групи підприємств м’ясопереробної галузі харчової промисловості Одеської області.
Наукова новизна отриманих результатів полягає у розробці теоретичних і методологічних засад планування та прогнозування показників господарської діяльності підприємств м’ясопереробної галузі на базі трендових, факторних регресійних моделей, а також рівнянь, побудованих на основі методів граничного аналізу. Найбільш вагомі результати, що характеризують новизну дослідження й особистий внесок автора, такі:
вперше:
- розроблено теоретичну модель прогнозування ключових точок життєвого циклу товару з використанням S-подібних функцій, що надає нові потенційні можливості в процесі стратегічного планування розвитку промислового підприємства, зокрема дозволяє точно визначити моменти часу, коли прискорений розвиток збуту товарів буде змінюватися на уповільнений і навпаки, а також, коли варто диверсифікувати виробництво й починати життєвий цикл нового товару (стор. 122-124);
- запропоновано комплексний підхід до розробки основних параметрів маркетингової програми виробництва і фінансового плану з використанням методів граничного аналізу, який забезпечує системне визначення точок і зон беззбитковості, обсягу випуску й ціни товару, що максимізують операційний прибуток, а також цінової еластичності збуту в рамках тактичного планування на підприємстві (стор. 171-175);
удосконалено:
- визначення поняття „планування” як безперервного творчого процесу, що має на меті досягнення поставлених цілей при оптимальних витратах ресурсів та приведення можливостей підприємства у відповідність до умов зовнішнього середовища (стор. 20);
- багатофакторну модель збуту для прогнозування продажів продукції підприємств м’ясопереробної галузі харчової промисловості Одеської області з урахуванням сучасного стану та особливостей окремих сегментів ринку ковбасних виробів (стор 160-167);
дістали подальший розвиток:
- класифікація планів промислового підприємства за рахунок поширення кола групуючих ознак, що дозволило доповнити існуючі в науковій літературі види, класи, різновиди планів (стор. 23);
- аналіз придатності відомих методів прогнозування для системи планування розвитку промислового підприємства з точки зору їх об’єктивності, економічності, забезпеченості достатньою інформаційною базою при одночасному збереженні високої надійності й точності прогнозних оцінок (стор. 49-72).
Практичне значення отриманих результатів. Одержані автором наукові результати мають не тільки теоретико-методологічне, а й прикладне значення для вирішення конкретних практичних проблем. Серед них можна відзначити впровадження виконаних розробок на підприємствах харчової промисловості, а саме: ПП „Гармаш” (акт впровадження №57/2 від 16.07.2007 р.), ТОВ « Одеський м'ясопереробний завод» (акт впровадження № 117 від 09.08.2007 р.), ТОВ «Лібра» (акт впровадження № 099 від 19.07.2007 р.), а також СП „Клото” (акт впровадження № 16 від 20.08.2007 р.).
Результати проведеного дослідження використані також в навчальному процесі в Одеському державному економічному університеті під час викладання дисциплін „Статистика”, „Статистичне моделювання та прогнозування” (довідка № 01-18/946 від 1.10.07р.), Одеському інституті фінансовому Українського державного університету економіки і фінансів під час викладання дисциплін „Економіка підприємств”, „Фінанси підприємств” , «Інвестування» (довідка № 222 від 3.10.2007 р.).
Особистий внесок здобувача. Основні ідеї, підходи і розробки, які визначають наукову новизну, реалізовані в рамках проведеного дисертаційного дослідження і виносяться на захист, належать особисто автору. Особистий внесок автора в роботах, опублікованих у співавторстві, вказаний у списку опублікованих праць.
Апробація результатів роботи. Головні положення і результати проведеного дисертаційного дослідження доповідалися автором і обговорювалися на наукових конференціях професорсько-викладацького складу Одеського державного економічного університету (м. Одеса, 2002, 2007 рр.), Буковинського державного фінансово-економічного інституту (м. Чернівці, 2003 р.); на міжнародній науково-практичній конференції «Трансформація ринкових відносин в Україні: організаційно-правові та економічні проблеми», Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова, на другій Міжнародній науково-практичній конференції „Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи” (м. Одеса, 2007 р.).
Публікації. За результатами проведеного дослідження автором опубліковано 11 наукових праць загальним обсягом 4,38 друкарських аркушів, з яких особисто авторові належать 3,48 друкарських аркушів. З них 7 статей опубліковано у наукових збірниках, затверджених ВАК України як фахові.
Об’єм і структура роботи. Дисертаційна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (162 найменування) та додатків. Загальний обсяг дисертації 218 сторінки комп’ютерного тексту, в тому числі основний зміст викладений на 176 сторінках. Робота містить 17 таблиць, 24 малюнки, 12 додатків.



Список литературы ВИСНОВКИ

У дисертації наведене теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми удосконалення основних методологічних засад прогнозування показників господарської діяльності в процесі стратегічного і тактичного планування розвитку промислового підприємства. Виконане дослідження дозволило поглибити існуючі теоретичні та методологічні підходи до моделювання і прогнозування ЖЦТ, сформувати комплексне вирішення задачі визначення основних параметрів тактичного плану на базі граничного аналізу, що має важливе значення як для подальшого розвитку методології прогнозування та планування, так і для практичних планових розрахунків.
Головні висновки проведеної дисертаційної роботи полягають у наступному:
1. Планування є одною з найважливіших функцій управління на підприємстві, роль якої при переході до ринкових умов господарювання зростає внаслідок посилення непередбачуваності економічного довкілля. На нашу думку, планування на промисловому підприємстві – це безперервний творчий процес, що має на меті досягнення поставлених цілей при оптимальних витратах ресурсів та приведення можливостей суб’єкта господарювання у відповідність до умов ринку.
2. При розробці планів на основі альтернатив розвитку підприємства у майбутньому використовується проміжний етап планування – прогнозування, яке є важливою зв’язуючою ланкою між мінливим економічним середовищем, в якому знаходиться промислове підприємство, і плануванням його господарської діяльності на перспективу.
3. Принциповою відмінністю прогнозування від планування є характер вихідної інформації: обов’язковість планової інформації і орієнтовний характер прогнозної інформації. Прогноз, на відміну від плану, носить імовірнісний характер, оскільки він безпосередньо пов’язаний із майбутнім, яке принципово невизначене. Його головне завдання полягає у науковому передбаченні можливих альтернатив розвитку підприємства з указівкою відповідних ймовірностей, а також у пошуку варіантів, які забезпечать оптимальний режим при досягненні поставлених цілей.
4. Прогнози, виражені у словесній, математичній, графічній або іншій формі судження про можливий стан підприємства і його середовища в майбутній період часу, можна класифікувати за різними критеріями і ознаками залежно від цілей, завдань, об’єктів, предметів, проблем, періоду упередження, організації прогнозування тощо.
5. Загальні методи прогнозування, що застосовуються в процесі планування на підприємстві, за ознакою ступеня формалізації ретроспективної інформації діляться на три великі групи: інтуїтивні, формалізовані й комбіновані, які, в свою чергу, підрозділяються на декілька окремих класів.
6. На наш погляд, інтуїтивні методи прогнозування мають певні недоліки, оскільки у чистому вигляді вони зазвичай потребують залучення висококваліфікованих експертів в галузі управління, досить високих фінансових витрат для їх реалізації, що не завжди під силу окремому промисловому підприємству. Крім того, інтуїтивні методи, як будь-які експертні системи прогнозування, в значній мірі страждають від суб’єктивізму, який неминуче наявний у висловлюваннях та думках фахівців.
7. Ми вважаємо, що формалізовані та комбіновані методи прогнозування є найбільш придатними з точки зору їх використання в системі планування розвитку промислового підприємства, оскільки вони у порівнянні з інтуїтивними методами менше залежать від суб’єктивізму фахівців-плановиків, мають достатню інформаційну базу у вигляді статистичних рядів динаміки та рядів розподілу, потребують значно менших витрат при одночасному забезпеченні досить високої надійності й точності прогнозних оцінок.
8. Під стратегічним плануванням діяльності підприємства розуміють процес розробки специфічних стратегій різного ступеня невизначеності, часової орієнтації і горизонту планування на основі зіставлення цілей, ресурсів і можливостей підприємства. Важливим інструментом стратегічного планування є стратегічний аналіз - засіб перетворення даних, отриманих у результаті дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища, у стратегічний план підприємства.
9. Одним із головних напрямків стратегічного аналізу є моделювання, прогнозування й планування процесів розвитку товарного виробництва на основі дослідження ЖЦТ. У рамках стратегічного аналізу запропоновано моделювати ЖЦТ за допомогою S-подібних функцій і прогнозувати найважливіші ключові точки цих кривих з метою визначення моменту часу, коли варто починати диверсифікацію виробництва й „зачати” життєвий цикл нового товару.
10. На нашу думку, можна вказати принаймні 5 S-подібних математичних функцій, які при певних умовах можуть використовуватися для моделювання і прогнозування ЖЦТ: 1) тригонометричні функції, зокрема, синусоїда; 2) функція, зворотна до гіперболічної експоненти; 3) степенево-показникова функція; 4) логістична функція; 5) функція Гомперця.
11. Автором обґрунтовано теоретичну модель ЖЦТ, яка будується за допомогою п’яти S-подібних функцій і використовується для прогнозування значень найважливіших ключових точок та параметрів цих кривих (точок максимуму, перегину, коефіцієнтів еластичності). Запропонований підхід був успішно апробований при моделюванні, прогнозуванні та стратегічному плануванні виробництва та збуту м’ясопродуктів на Одеському ПП „Гармаш”, зокрема сосисок „Замовлених” за місячними даними 2006 р.
12. Використання найкращої моделі, отриманої на базі функції Гомперця, показало, що ріст продажів даного виду варених ковбас за останні місяці 2006 р. був дуже уповільнений: з другої декади квітня 2006 р. прискорений ріст збуту сосисок „Замовлених” змінився на уповільнений і почалося поступове насичення ринку даним товаром. На нашу думку, настав час готувати „заміну” виробництва сосисок „Замовлених” на нову ковбасну продукцію. Менеджери ПП „Гармаш” повинні зреагувати на кон’юнктурні зрушення, прийняти стратегічне рішення щодо розробки й упровадження у виробництво нових ковбасних виробів з поліпшеними смаковими якостями.
13. Ми рекомендуємо у стратегічному плані підприємства зробити уточнення з метою пристосування виробництва варених ковбас до потреб споживчого ринку м. Одеси та області. Така реакція управління допоможе запобігти погіршенню ефективної виробничої діяльності ПП „Гармаш” на певний період функціонування, а також визначити нові способи реалізації стратегічних цілей і завдань м’ясопереробного підприємства відповідно до змін ринкового середовища.
14. Використання методу прогнозування життєвого циклу товару за допомогою S-подібних функцій дає можливість оптимізувати стратегічний план промислового підприємства, вчасно прийняти обґрунтоване рішення.
15. Тактичний план є логічним продовженням стратегічного планування, передбачає календарну послідовність реалізації заходів, досягнення поставлених цілей, конкретизує зміст стратегічних планів промислового підприємства. Принаймні, два розділи тактичного планування - „План виробництва і збуту продукції (робіт, послуг)” та „Фінансовий план” неодмінно повинні базуватися на методах і моделях прогнозування.
16. Основу планування виробництва і збуту продукції на підприємстві складає маркетингова програма, при розробці якої досягається баланс між майбутнім попитом ринку на конкретну продукцію і можливостями її виробництва та реалізації, а також між можливостями виробництва продукції і закупівель сировини, напівфабрикатів, комплектуючих виробів тощо. Визначення маркетингової програми підприємства суттєво поліпшується, якщо обґрунтування майбутніх обсягів збуту окремих видів продукції здійснюється за допомогою формалізованих та комбінованих методів прогнозування.
17. На наш погляд, найбільш ефективні результати планування обсягів збуту продукції промислового підприємства забезпечує застосування факторних рівнянь регресії, оскільки їхня побудова базується на вивченні реальних чинників попиту та особливостей сегменту ринку даного товару, носить здебільшого об’єктивний характер, має досить широке програмне забезпечення для реалізації на персональному комп’ютері.
18. Втілення методу факторних моделей при розробці маркетингової програми м’ясопереробного підприємства ПП „Гармаш” на основі прогнозу збуту групи варених ковбас 16 м’ясопереробних підприємств Одеської області за даними 2006 р. дозволило отримати трьохфакторне рівняння регресії, що адекватно описує обсяги продажів у залежності від головних чинників маркетингового комплексу.
19. Використання побудованої факторної моделі відкрило можливість здійснити науково обґрунтований точковий та інтервальний прогнози збуту ковбасних виробів на ПП „Гармаш” у 2008 р. У разі збереження протягом 2007-2008 рр. зв’язків, тенденцій та залежностей, що мали місце у виробництві варених ковбас м'ясопереробних підприємств Одеського регіону в 2006 р., для ПП „Гармаш” з середньою ціною продукції 21 грн., витратами на просування товару 540 тис. грн. і часом виготовлення та поставки партії ковбасних виробів у торгівельну мережу 4,9 години величину збуту ковбасних виробів у 2008 р. слід очікувати на рівні 261,2 т., причому з достовірністю 99 % вона буде знаходитися в інтервалі від 245,1 т до 277,3 т.
20. Використовуючи в тактичному плануванні, зокрема при розробці маркетингової програми та фінансового плану, такі поняття, як беззбитковість, оптимальний обсяг реалізації товару, оптимальна ціна й цінова еластичність можна за допомогою граничного аналізу, принаймні, мінімізувати імовірність невірних рішень у процесі прогнозування найважливіших виробничо-фінансових показників господарської діяльності промислового підприємства.
21. Практичне використання основних формул граничного аналізу на м’ясопереробному підприємстві „Гармаш” „Біляївський м’ясокомбінат” у процесі проведення тактичного планування при розробці маркетингової програми виробництва й реалізації сарделей „Дитячих” дозволило визначити точки беззбитковості, оптимального обсягу збуту товару, оптимальної ціни, максимального прибутку, цінову еластичність збуту.
22. Автором отримані наступні результати прогнозування: ПП „Гармаш” „Біляївський м’ясокомбінат” буде одержувати реальний прибуток від виробництва і реалізації сарделей „Дитячі”, якщо випуск і збут даного товару буде знаходитися у межах від 2558,85 до 6853,77 (кг). Причому підприємство має можливість максимізувати свої фінансові показники, зокрема прибуток за умови підвищення ціни на сарделі „Дитячі” до 22,93 грн. за кг і виробництві та реалізації даного товару на рівні 4706,31 кг.
23. Перспективи подальших досліджень у цьому напрямку ми бачимо у проведенні аналогічного граничного аналізу не тільки для трьох розглянутих функцій ціни (лінійної, степеневої та експоненціальної), а й для інших кореляційних залежностей, що мають місце в реальній економічній діяльності підприємств різних галузей промисловості України.


СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Закон України „Про основні засади державної аграрної політики на період до 2015 року” від 18 жовтня 2005 р., № 2982-ІV / http://www.gdo.kiev.ua
2. Розпорядження Кабінету Міністрів України „Про схвалення Концепції Комплексної програми підтримки розвитку українського села на 2006–2010 роки” від 21 грудня 2005 р., № 536-р / http://www.gdo.kiev.ua
3. Акер Д. Стратегическое рыночное управление / Пер. с англ. под ред. Ю. Н. Каптуревского. - С-Пб.: Питер, 2002. – 544 с.
4. Абчук В.А. Предпринимательство и риск. – Санкт-Петербург, 1991. – 234 с.
5. Агафонова Л. Підготовка бізнес-плану. - Практикум. 3-є вид. – К.: Знання, 2001. – 158 с.
6. Акофф Р. Планирование будущего корпораций. -М.: Прогресс, 1985.– 327с.
7. Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы. – М.: Финансы и статистика, 1997. – 248с.
8. Альгин А.П. Грани экономического риска. – М.: Знание, 1991. – 63 с.
9. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. — С-Пб.: Питер Ком, 1999. – 413 с.
10. Ансофф И. Стратегическое управление / Сокр. пер. с англ.; Научн. ред. и авт. предисл. Л. И. Евенко. - М.: Экономика, 1989. – 519 с.
11. Балабанов И.Т. Риск – менеджмент. – М.: Финансы и статистика, 1996. – 188 с.
12. Балабанов И.Т. Финансовый анализ и планирование. – М.: Финансы и статистика, 2000. - 327 с.
13. Барроу К., Браун Р. Бізнес-план: Практ. посібник. / Пер. з англ. – К.: Знання, 2001. – 285 с.
14. Басовский Л.Е. Прогнозирование и планирование в условиях рынка. -Учебное пособие. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 260 с.
15. Бачкай Т., Месена Д. И др. Хозяйственный риск и методы его измерения. – М.: Экономика, 1979. – 184 с.
16. Берзинь И. 3., Калинин В. П. Экономика машиностроительного производства: учебник. - М.: Высшая школа, 1988. – 348 с.
17. Бланк И.А. Финансовый менеджмент: учебный курс. – К.: Ника-Центр, Эльга, 2002. – 528 с.
18. Богатин Ю.В., Швандар В.А. Оценка эффективности бизнеса и инвестиций: Учеб. пособие для вузов. – М.: Финансы, ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 254 с.
19. Богатирьов А.М., Бутенко А.І., Кузнецова І.О. Планування діяльності підприємств харчової промисловості в умовах ринку. – Одеса: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України, 2003. – 274 с.
20. Богданов А. Красная звезда. - М.: Правда, 1990. – 414 с.
21. Бойчик І.М., Харів М.І. Економіка підприємств. - Львів: Сполом, 1998. - 212 с.
22. Бокс Дж., Дженкинс Г. Анализ временных рядов. Прогноз и управление.- Вып. 1. Пер. с англ. - М.: Мир, 1974. – 378 с.
23. Большая советская энциклопедия. 19 т. - М.: Советская энциклопедия, 3-е издание, том 19. Отоми-пластырь, 1975. – 648 с.
24. Бонз Д. Руководство по составлению бизнес-плана. Пер. с англ. / Под ред. и с предисл. Л.М. Макаревича. – М.: Финпресс, 1998. – 288 с.
25. Боровиков В.П. Популярное введение в программу STATISTICA. – М.: Компьютер-Пресс, 1998. – 267 с.
26. Боровиков В.П., Боровиков И.П. Статистический анализ и обработка данных в среде Windows. – М.: Филинъ, 1998. – 608 с.
27. Боровиков В.П., Ивченко Г.И. Прогнозирование в системе STATISTICA в среде Windows. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 384 с.
28. Брігхем Є.Ф. Основи фінансового менеджменту: Переклад з англ. – К.: МОЛОДЬ, 1997. – 1000 с.
29. Бухалков М.И. Внутрифирменное планирование. Учебник. - М.: Имфра-М, 1999. - 392 с.
30. Василенко В.О. Антикризове управління підприємством. Навчальний посібник. – Київ, 2003. – 246 с.
31. Вачугов Д. Д., Веснин В. Ф. Стратегия планирования. Основи менеджмента и рынка // Социально-политический журнал.- 1970.- №8. - С. 43-52.
32. Винникова Л.Г. Технология мяса и мясных продуктов. Учебник. – Киев: Фирма «ИНКОС», 2006. – 600 с.
33. Виссема X. Менеджмент в подразделениях фирмы (предпринимательство и координация в децентрализованной компании) / Пер. с англ. - М.: ИНФРА-М, 1996. – 288 с.
34. Герчикова И. Н. Менеджмент: Учебник. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. – 501 с.
35. Гойко А.Ф. Методи оцінки ефективності інвестицій та пріоритетні напрямки їх реалізації. – К.: ВІРА-Р, 1999. – 320 с.
36. Горемыкин В.А., Бугулов З.Р., Богомолов А.Ю. Планирование на предприятии. Учебник. - М.: Информационно-издательский дом "Филинъ", Рилант, 2000. – 328 с.
37. Грабовецький Б.Є. Економічне прогнозування та планування: Навч. посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 188 с.
38. Грабовой П.Г. и др. Риск в современном бизнесе. – М.: Альянс, 1994. – 200 с.
39. Грибанова Н.Н., Солодков В.Т. Планирование и прогнозирование деятельности предприятия. Учеб. пособие. – Иркутск: Изд-во ИГЭА, 1996. – 80 с.
40. Грузинов В. П. Экономика предприятия. Учебник. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 573 с.
41. Гужва В.М. Інформаційні системи і технології на підприємствах: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 400 с.
42. Гура О.Л. До питання аналізу ризиків у підприємництві // Вісник соціально-економічних досліджень. Вип. 12 / ОДЕУ, – О., 2002. - № 12. - С. 70-73.
43. Гура О.Л Автоматизація процесів бізнес-планування інвестиційних проектів у сфері підприємництва // Наук. вісн. Буковин. держ. фін.-екон. інституту: Збірник наукових праць. Вип.. 4: економічні наукі. – Чернівці, 2003. - С. 312-314.
44. Гура О.Л. Системи автоматизації процесів бізнес-планування інвестиційних проектів // Рыночная экономика: соврем. теория и практика управления / ОНУ ім. І.І. Мечникова. – О., 2003. – Т. 6, вып. 6. - С. 425-428.
45. Гура О.Л. Роль статистичних методів у сучасному бізнес-плануванні // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. № 5, ч. 2, Т.2 (55) / Технологічний університет Поділля, - Хмельницький, 2003. - С. 127-129.
46. Гура О.Л. Статистические методы при разработке технико-экономического обоснования проекта совместного предприятия «Клото» // Проблеми фінансів, обліку, аналізу та контролю в умовах реформування економіки України: Тези доп. Всеукр. студ. наук. конф. / КНТЕУ. – К., 2001. - С. 59-63.
47. Гура О.Л. Методологія складання фінансового плану у бізнес-плануванні // Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. „Трансформація ринкових відносин в Україні: орг.-правові та екон. проблеми” / ОНУ ім. І.І. Мечникова. – О., 2003. - С. 153-156.
48. Гура О.Л. Важные аспекты маркетингового обоснования бизнес-плана // Теорії мікро- i макроекономіки: Зб. наук. пр. проф.-виклад. складу і аспірантів / академія муніципального управління. – К., 2006. – Вип. 25. - С. 202-205.
49. Данько М. Проблеми прогнозування інноваційно-технологічного розвитку економіки // Економіка України, №5, 2000. – С. 35-40.
50. Деловой мир: Словарь-справочник предпринимателя. - М.: Зевс, 1992. – 293 с.
51. Доленко Л.Х. Теория стратегии предприятия. – Одесса: Астропринт, 1998. – 160 с.
52. Егоров Ю.Н., Варакута С.А. Планирование на предприятии. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 176 с.
53. Егупов Ю.А., Купинец Л.Е. Бизнес-план: методика разработки и анализа. Навч. пос. – Одесса: Оптимум, 2001. – 230 с.
54. Економіка підприємств: Підручник / За заг. ред. Покропивного С.В. – К.: КНЕУ, 2000. – 528 с.
55. Економічний аналіз: навчальний посібник / За ред. акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. – К.: КНЕУ, 2001. – 540 с.
56. Збірник бізнес-планів з коментарями і рекомендаціями / За ред. Попова В.М. – К.: КноРус, 2003. – 382 с.
57. Економіка і бізнес / Під ред. В. Д. Камаєва.- К.: издателство КНЕУ, 2003.– 464 с.
58. Идрисов А.Б., Картышев С.В., Постников А.В. Стратегическое планирование и анализ эффективности инвестиций. – М.: Информационно-издательский дом «Филинъ», 1998. – 272 с.
59. Ильин А.И. Планирование на предприятии: Уч. пособие в 2-х ч. Ч1. Стратегическое планирование. – Мн.: ООО «Новое знание»,2000.– 312 с.
60. Ильин А.И., Синицина Л.М. Планирование на предприятии: Уч. пособие в 2-х ч. Ч. 2. Тактическое планирование / Под общей ред. А.И. Ильина. – Мн.: ООО «Новое знание», 2000. – 416 с.
61. Івахненко В.М. Курс економічного аналізу: Навчальний посібник. – К.: Знання-Прес, 2002. – 190 с.
62. Інформаційні системи і технології в економіці: Посібник / За ред. Пономаренко В.С. - К.: Академія, 2002. – 544 с.
63. Карлберг К. Бизнес-анализ с помощью Excel. Пер. с англ. - К.: Диалектика, 1997. - 267 с.
64. Кендєл М. Временные ряды. Пер. с англ. - М.: Финансы и статистика, 1981. – 199 с.
65. Кильдишев Г.С., Френкель А.А. Анализ временных рядов и прогнозирование. - М.: Статистика, 1973. – 104 с.
66. Кинг У., Клиланд Д. Стратегическое планирование и хозяйственная политика / Пер. с англ. Предисловие Кочеткова Г. Б. - М.: Прогресс, 1993. – 399 с.
67. Кисилев А.П. Теория и практика современного бизнеса (или как создать фирму и работать на себя). – К.: Издательство ЛИБРА, 1995. – 248 с.
68. Клейнер Г.Б. и др. Предприятие в нестабильной рыночной среде: риски, стратегии, безопасность / Под общ. ред. Панова С.А. - М.: Экономика, 1997. - 288 с.
69. Ковалев В.В. Методы оценки инвестиционных проектов. – М.: Финансы и статистика, 1998. – 144 с.
70. Ковалев В.В. Финансовый анализ. Управление капиталом. Выбор инвестиций. Анализ отчетности. – М.: Финансы и статистика, 1996. – 432 с.
71. Ковалёва Л.И. Многофакторное прогнозирование на основе рядов динамики. – М.: Статистика, 1980. - 102 с.
72. Колесова Л. Любимая варёнка // Мясной бизнес, 2007, № 3, с. 110-111.
73. Кондратьев Н.Д. Проблемы экономической динамики. - М.: Экономика, 1989. – 526 с.
74. Коно Т. Структура й стратегія японських підприємств. Пер. з англ. – М.: Прогресс, 1987. – 383 с.
75. Кононенко О. Анализ финансовой отчетности. – Х.: Фактор, 2002.–144 с.
76. Коробейников О.П., Колесов В.Ю., Трифилова А.А. Стратегическое поведение: от разработки до реализации // Менеджмент в России и за рубежом, № 3, 2002. – С. 89-129.
77. Коробов М.Я. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств: Навч. посіб. – К.: Знання, КОО, 2000. – 378 с.
78. Котлер Ф. Основы маркетинга. Пер. с англ. - М.: Прогресс, 1991. – 736 с.
79. Кравченко С.І. Обґрунтування умов фінансування інноваційних рішень // Фінанси України, № 2, 2002. – С. 124–130.
80. Кручок С.І. Оцінка інвестиційних проектів – передумова їх кредитування // Фінанси України, № 12, 2001. – С. 85-95.
81. Кучеренко В.Р., Карпов В.А., Маркітан О.С. Бізнес-планування фірми: Навч. посіб. – К.: Знання, 2006. – 423 с.
82. Лебедев О.Т., Филипова Т.Ю. Основы маркетинга / Учебное пособие под ред. О.Т. Лебедева. – СПб.: ИД “МиМ”, 1997. – 224 с.
83. Левчук Н. Український ринок м’яса та м’ясопродуктів: стан і перспективи // Економіка промисловості, 2006, № 5, с. 48-49.
84. Лукашин Ю.П. Адаптивные методы краткосрочного прогнозирования. – М.: Статистика, 1979. – 254 с.
85. Лунев В.Л. Тактика и стратегия управления фирмой. Учебное пособие. – М.: Финпресс, НГАЭиУ, 1997. – 356 с.
86. Лунев Н.Н., Макаревич Л.М. Бизнес-план для получения инвестиций. Методические рекомендации. - М.: ТОО Внешсигма, 1995. – 112 с.
87. Льюис К.Д. Методы прогнозирования экономических показателей. Пер. с англ. - М.: Финансы и статистика, 1986. -133 с.
88. Максютов А.А. Бизнес-план предприятия: Финансовый бюджет. Учебно-практическое пособие. – М.: Приор-издат, 2003. – 96 с.
89. Маркова В.Д., Кравченко Н.А. Бизнес-планирование. Практическое пособие. – Новосибирск: ЭКОР, 1994. – 151с.
90. Методичні рекомендації з розроблення бізнес-плану підприємств. Затверджено наказом Міністерства економіки України від 6 вересня 2006 р. / http://www.gdo.kiev.ua
91. Мец В.О. Економічний аналіз фінансових результатів та фінансового стану підприємства. Навч. посібник. – К.: Вища школа, 2003. – 278с.
92. Мних Є.В. Економічний аналіз. Підручник. – К: Центр навчальної літератури, 2003. – 412 с.
93. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. Навч. посібник. -К.: УВПК Ексоб, 2001. - 560 с.
94. Норткотт Д. Принятие инвестиционных решений: Пер. с англ. под ред. А.Н. Шохина – М.: Банки и Биржи, ЮНИТИ, 1997. – 247 с.
95. О’Шоннеси Дж.. Конкурентный маркетинг: стратегический поход / Пер. с англ. – Спб: Питер, 2001. – 864 с.
96. Обеспечение материальными ресурсами и коммерческая деятельность предприятия / Под ред. Весилюнина Ф.П. - Минск: Высшая школа, 1991. - 270 с.
97. Орлов О.О. Планування діяльності промислового підприємства. Підручник. – К.: Скарби, 2002. – 336 с.
98. Осипов В.І. Економіка підприємства. Підручник. - Одеса: Маяк, 2005. - 720 с.
99. Пасічник В.Г., Акіліна О.В. Планування діяльності підприємства. Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 256 с.
100. Пелих А.С. Бизнес-план. – М.: Издательство «Ось-89», 2000. – 96 с.
101. Пересада А.А. Основы инвестиционной деятельности. – К.: Либра ООО, 1996. – 344 с.
102. Перспективы года свиньи // Мясной бизнес, 2007, № 2, с. 10-13.
103. Покропивний С.Ф., Колот В.М. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність. Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 352 с.
104. Покропивний С.Ф., Соболь С.М., Швидаренко Г.О. Бізнес-план: Технологія розробки та обґрунтування: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 1999. – 208 с.
105. Правдивый А. Колбаса и жизнь // Мясное Дело, 2006, № 7, С. 6-7.
106. Предпринимательство: Учебник / Под ред. М.Г. Лапусты. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 320 с.
107. Пушкар Р.М., Тарнавська Н.П. Менеджмент: Теорія та практика. Підручник. – 2-ге видання, перероб. і доп. – Тернопіль: Карт-бланш, 2003. – 490 с.
108. Рабочая книга по прогнозированию / Под ред. И.В. Бестужева-Лады. – М.: Мысль, 1982. – 430 с.
109. Редченко К.І. Стратегічний аналіз у бізнесі: Навч. посібник. – Львів: „Новий Світ-2000”, 2003. – 272 с.
110. Редькін О.С., Реген В., Хрущ Н.А. Сучасні стратегії та технології корпоративного управління. – Одеса: „Евен”, 2004. – 216 с.
111. Рогач І.Ф., Сендзюк М.А., Антонюк В.А. Інформаційні системи у фінансово-кредитних установах: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 234 с.
112. Рудінська О.В., Яремич С.А., Молоткова І.О. Менеджмент. Теорія менеджменту. Організаційна поведінка. Корпоративний менеджмент. – К.: Ніка-Центр, Ельга, 2002. – 335 с.
113. Саркисян С.А., Голованов Л.В. Прогнозирование развития больших систем. – М.: Статистика, 1975. – 192 с.
114. Святкивская Е. Колбасы в тени // Мясной бизнес, № 2, 2006, С. 8-12.
115. Скворцов Н.Н. Как разработать бизнес-план предприятия? – К.: Прометей, 1994. – 96 с.
116. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2002. – 460 с.
117. Совершенствование планирования на промышленном предприятии / Грещак М. Г., Минин Л.В., Белик Н.Г., Гончарук П.Д. - К.: Техника, 1983. - 184 с.
118. Состояние мясоперерабатывающей отрасли Донецкой области // Мясной бизнес, 2006, № 9, с. 100-103.
119. Статистически и динамические экспертные системы: Учебное пособие / Э.В. Попов, И.Б.Фоминых. – М.: Финансы и статистика, 1996. – 256 с.
120. Статистичний щорічник України за 2005 рік / Держкомстат України. – К.: «Консультант», 2006. – 576 с.
121. Стратегическое планирование / Под ред. Уткина Э.А. – М.: Ассоциация авторов и издателей «ТАНДЕМ». Изд. ЭКМОС, 1998. – 440 с.
122. Тарасевич В.М. Экономико-математические методы и модели в ценообразовании. Ч.1. - Л.: ЛФЭИ, 1991. – 180 с.
123. Тарасюк Г.М., Шваб Л.І. Планування діяльності підприємства. Навч. посіб. – К.: Каравелла, 2003. – 432 с.
124. Татаренко Н.О., Поручник А.М. Теорії інвестицій: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2000. – 160 с.
125. Тейл Г. Экономические прогнозы и принятие решений. Пер. с англ. – М.: Статистика, 1971. – 488 с.
126. Теория прогнозирования и принятия решений / Под ред. С.А. Саркисяна. – М.: «Высшая школа», 1977. – 351 с.
127. Тян Р.Б. Планування діяльності підприємства: Навч. посібник. - К.: МАУП, 1998. -156 с.
128. Управління виробничою інфраструктурою: Навч. посібник / За ред. Бєлова М.А. - К.: КНЕУ, 1997. – 207 с.
129. Управління підприємницьким ризиком / За заг. ред. Д.А. Штефанича. – Тернопіль: “Економічна думка”, 1999. – 224 с.
130. Устенко О.Л. Предпринимательские риски: Основы теории, методология оценки и управление. – К.: Всеувито, 1996. – 160 с.
131. Уткин Э. А. Управление фирмой. - М.: АКАЛИС, 1997. - 304 с.
132. Уткин Э.А., Котляр Б.А., Рапопорт Б.М. Бизнес-планирование. – М.: Ассоциация авторов и издателей «Тандем». Издательство ЭКМОС, 2001. – 320 с.
133. Уткин Э.А., Кочеткова А.И. Бизнес-план. Как развернуть собственное дело. – М.: АКАЛИС, 1996. – 176 с.
134. Уэллс У., Бернет Дж., Мариарти С. Реклама: принципы и практика. Пер. с англ. – СПб.: Издательство «Питер», 1999. – 736 с.
135. Финансовый бизнес-план: Учеб. пособие / Под ред. В.М. Попова. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 480 с.
136. Фінанси підприємств: Підручник / Під ред. проф. А.М. Поддєрьогіна. - К.: КНЕУ, 1999. - 384 с.
137. Френкель А.А. Прогнозирование производительности труда: методы и модели. - М.: Экономика, 1989. - 214 с.
138. Харчова промисловість Одещини: Статистичний збірник / Держкомстат України. Головне управління статистики в Одеській області. – Одеса, 2006. – 22 с.
139. Хойер В. Как делать бизнес в Европе. - М.: Прогресс, 1992. - 253 с.
140. Цал-Цалко Ю.А. Витрати підприємства: Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2002. – 656 с.
141. Цал-Цалко Ю.С. Фінансова звітність підприємства та її аналіз: Навч. посібник. - 2-ге видання, перероблене і доповнене. - Житомир, ЖІТІ, 2001. - 300 с.
142. Циба Т.Є. Особливості і механізм стратегічного планування // Актуальні проблеми економіки, № 2, 2006, с. 159-172.
143. Цыгичко В.Н. Прогнозирование социально-экономических процессов. – М.: Финансы и статистика, 1986. – 207 с.
144. Черняк В.З. Бизнес-планирование: Учебник для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 470 с.
145. Черняк В.З., Черняк А.В. Бизнес-планирование. Учебно-практическое пособие. – М.: Издательство РДЛ, 2000. – 272 с.
146. Четыркин Е.М. Статистические методы прогнозирования. - М.: Статистика, 1977. - 200 с.
147. Швайка Л.А. Планування діяльності підприємства: Навч. посібник. – Львів: Новий Світ-2000, 2004. – 268 с.
148. Швидаренко Г.О., Оголь О.В., Заїкіна В.В. Обґрунтування інвестиційних проектів у процесі трансформації форм власності: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 172 с.
149. Шкільов О.В. Бізнес-план підприємства: методика складання. – К.: Інститут аграрної економіки УААН, 2000. – 40 с.
150. Шудра В.Ф., Беличко А.Н. Как подготовить успешный бизнес-план. – 2-е изд., испр. и доп. – К.: Карпал, 1997. – 100 с.
151. Шуляк П.Н. Ценообразование: Учебно-практическое пособие. – М.: Издательский Дом «Дашкова и К», 2000. – 192 с.
152. Экономика предприятия: Учебник / Под ред. проф. Волкова О.И. - М.: ИНФРА-М, 1997.- 416 с.
153. Янковой А.Г. Основы эконометрического моделирования. Учебное пособие. – Одеса: Ротапринт ОГЭУ, 2006. – 133 с.
154. Янковой О.Г. Моделювання парних зв’язків в економіці / Навч. посібник. – Одеса: Оптимум, 2001. – 198 с.
155. Янковой О.Г., Гура О.Л. Методи і моделі оцінки латентних показників у бізнес-плануванні // Вісн. соц.-екон. досліджень. Вип. 24 / ОДЕУ. – О., 2006. - С. 399-403.
156. Янковой О.Г., Гура О.Л. Оптимізація параметрів тактичних планів підприємства на основі граничного аналізу // Торгівля і ринок України: Темат. зб. наук. пр. Вип. 23., Т. 2. / ДонНУЕТ. - Донецьк, 2007. – С.148-153.
157. Янковой О.Г., Гура О.Л. Моделювання та прогнозування життєвого циклу товару // Зб. наук. пр. / ХДУХТ. – Харків., 2007. – Вип. 1 (5), т. 2. - С. 185-190..
158. Янковой О. Г., Яшкіна О. І. До проблеми вибору математичної форми трендів при прогнозуванні соціально-економічних показників // Вісник соціально-економічних досліджень ОДЕУ.-2003, №14.- С.341-346.
159. Янковой О.Г., Яшкіна О.І. Прогнозування взаємопов’язаних показників соціально-економічного розвитку України // Статистика України, № 3, 2006, С. 61-65.
160. Яновский А.М. О бизнес-модели предприятия ХХ1 века // Пищевая промышленность, № 5, 2000, с. 22-24.
161. Porter, Michael E. Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Your Business and Competitors, Nеw-Yогк: Free Press, 1980.
162. Riggs J.L. Product systems: Рlаnnіng, Analysis and Соntгоl. – Nеw-Yогк - London – Sydnеу – Тогоntо: Jоhn Wі1еу and Sons, іnс., 1970.
163. 163.Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown. The business plan Workbook. – London: “Kogan page”, 2000.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.