У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название УПРАВЛІННЯ ЛАНЦЮГАМИ СТВОРЕННЯ ЦІННОСТІ ПРОДУКТУ:ЛОГІСТИЧНИЙ ПІДХІД
Количество страниц 188
ВУЗ Тернопільський національний економічний університет
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЛАНЦЮГАМИ СТВОРЕННЯ ЦІННОСТІ ПРОДУКТУ З ВИКОРИСТАННЯМ ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУ………………………………………………..

1.1. Теоретичні підходи до управління ланцюгами створення цінності….
1.2. Взаємозв’язок і співвідношення управління ланцюгами створення цінності та логістики підприємства…………………………………………
1.3. Вплив корпоративної логістики на трансформацію управління ланцюгами створення цінності……………………………………………...
Висновки до розділу 1………………………………………………………..

РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ У ЛАНЦЮГАХ СТВОРЕННЯ ЦІННОСТІ ПРОДУКТУ…………………………………………………………………..

2.1. Виявлення тенденцій ланцюгів створення цінності на ринку пива України………………………………………………………………………..
2.2. Аналіз конкурентних відносин ланцюгів створення цінності………..
2.3. Оцінка впливу вартості логістичних процесів на сукупну цінність продукту………………………………………………………………………
Висновки до розділу 2………………………………………………………..

РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЛАНЦЮГАМИ СТВОРЕННЯ ЦІННОСТІ ПРОДУКТУ ……………………………………
3.1. Логістична модель управління ланцюгами створення цінності……...
3.2. Методика конкурентної ідентифікації підприємства у ланцюгу створення цінності…………………………………………………………...
3.3. Оптимізація винагороди підприємства на основі логістичної концепції управління ланцюгом створення цінності………………………
Висновки до розділу 3………………………………………………………..

ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..
ДОДАТКИ…………………………………………………………………….
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………

ВСТУП
Актуальність дослідження. Необхідність дослідження ціннісної сутності ланцюгів створення продукту виникла внаслідок розвитку логістичних концепцій управління ланцюгами поставок, «Just in time», «Kanban». Зазначені концепції є основою для удосконалення фізичного перетворення та обслуговування продуктових потоків проте, незважаючи на їх важливість, виявляються нині недостатніми для збереження і посилення позицій підприємств на ринку. Зміни у філософії управління бізнесом і трансформація конкурентних відносин спонукають до поглиблення досліджень сутності ланцюгових ринкових процесів з метою виявлення причин домінування одних і краху інших учасників ринку, а також вироблення моделей їх конкурентної поведінки.
Важливим напрямом фундаментальних досліджень економічної сутності створення продукту, розуміння мотивів його ринкового обміну стає використання основних положень аксіології, що дозволяє розвинути ціннісноорієнтований підхід до управління ланцюгами створення продукту. Це дає можливість усвідомити ступінь важливості кожної ланки такого ланцюга і визначити її мотиви та очікувані винагороди, а також виявити та вилучити неефективні бізнес-процеси.
Економічну сутність категорії «цінність» розглядали Б. Андерсен, Е. Бем-Баверк, В. Гальпєрін, Е. Ільєнков, К. Маркс, Дж. С. Мілль, Б. Міттел, В. Міхєєв, А. Орлов, М. Портер, К. К. Прахалад, В. Рамасвамі, Д. Рікардо, А. Сливотські, І. Смірнов, А. Сміт, А. Томпсон, М. Туган-Барановський, Д. Хлєбніков, Д. Шес, а логістичні концепції управління ланцюговими ринковими процесами розглянуто в працях Т. Авадзі, М. Васелевського, Д. Вордлоу, Д. Вуда, О. Гаджінського, Я. Гордона, М. Григорак, Д. Джонсона, А. Ель-Ансарі, Ф. Котлера, Е. Кофлана, Є. Крикавського, М. Купера, Ж.-Ж. Ламбена, В. Лифар, П. Р. Мерфі, Г. Михайліченко, Л. Міротіна, Ю. Неруша, В. Ніколайчука, Е. Л. Ніколса, М. Окландера, В. Сергєєва, В. Смиричинського, Н. Тарнавської, Р. Хендфілда, Н. Чухрай, Л. Штерна. Поряд з тим дослідження логістичного ланцюга як ланцюга бізнес-процесів створення цінності продукту сьогодні носять фрагментарний характер, а основні положення реалізації логістичного підходу в управлінні таким ланцюгом недостатньо висвітлені в наукових джерелах.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертацію виконано відповідно до планів науково-дослідних робіт Тернопільського національного економічного університету в межах держ-бюджетних тем: «Стратегічні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємств» (номер державної реєстрації 0101U002364), в межах якої автором виконано розділ «Розподільча логістика як середовище формування конкурентних переваг підприємства»; «Розробка методики корпоративного управління розвитком статутної діяльності» (номер державної реєстрації 0103U000142), в межах якої автором виконано підрозділ «Корпоративна логістика»; «Дослідження управлінських інновацій у формуванні конкурентних переваг» (номер державної реєстрації 0106U009966), в межах якої автором виконано розділ «Методика конкурентної ідентифікації підприємства у ланцюгу створення цінності продукту».
Мета та завдання дослідження. Метою дисертації є вироблення концептуальних засад та удосконалення методології управління ланцюгами створення цінності продукту з використанням логістичного підходу.
Реалізація мети обумовила необхідність виконання таких завдань:
• систематизувати теоретичні положення щодо ціннісноорієнтованого управління ланцюгами бізнес-процесів зі створення продукту та нових проявів сутності логістичного підходу до корпоративного управління для формування концептуальних засад управління ланцюгами створення цінності продукту;
• розвинути підхід до застосування концептуальних положень аксіології при дослідженні економічних явищ для додаткового обґрунтування економічної сутності категорії «цінність»;
• виявити тенденції розвитку ланцюгів створення цінності продукту на ринку пива України як одному з найдинамічніших бізнес-середовищ для визначення передумов побудови моделі управління такими ланцюгами;
• визначити особливості конкурентної поведінки, внутрішньоланцюгових та міжланцюгових конкурентних відносин учасників ланцюгів створення цінності для удосконалення методологічного підходу до їх конкурентної ідентифікації та методології вибору стратегії конкуренції;
• визначити рівень впливу логістичних складових учасників ланцюга створення цінності на кінцевий результат його діяльності та виявити співвідношення вартісних і ціннісних параметрів логістичних бізнес-процесів, що дозволить удосконалити підхід до розподілу сукупної винагороди за створену цінність продукту між учасниками ланцюга для підтримування його ефективного функціонування ;
• побудувати логістичну модель управління ланцюгом створення цінності продукту для поетапного формування, спроектованого спільно зі споживачем, комплексу його функціональних характеристик.
Об’єктом дослідження обрано сукупність теоретико-методичних та практичних аспектів управління ланцюгами бізнес-процесів, спрямованих на створення цінності продукту.
Предметом дослідження є процес управління ланцюгами створення цінності продукту з використанням логістичного підходу.
Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою роботи стали фундаментальні положення з економічної теорії, логістики та конкурентоспроможності продукту.
Для досягнення поставленої мети використано такі наукові методи дослідження: діалектичний та системний методи пізнання і метод наукової абстракції – при дослідженні сутності цінності продукту як економічної категорії та формуванні концептуальних засад управління ланцюгами створення цінності; методи порівняльного та ретроспективного економічного аналізу – при дослідженні ланцюгових процесів та конкурентних відносин на ринку пива України; анкетування – при виявленні тенденцій ланцюгів створення цінності на ринку пива України; кореляційний та регресійний аналіз – для визначення впливу вартості логістичних процесів на сукупну цінність продукту; методи математичного аналізу та методи дослідження операцій – при удосконаленні підходу до оптимізації розподілу сукупної винагороди за створений продукт.
Інформаційною базою дослідження є наукові монографічні видання, дані Державного комітету статистики України, Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, статистична звітність суб’єктів ринку пива України.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що на основі аналізу і узагальнення теоретико-методологічних положень та прикладних аспектів створення сукупної цінності продукту обґрунтовано концептуальні засади та удосконалено методологію управління ланцюгами створення цінності з використанням логістичного підходу.
Основні положення дисертації, що визначають її наукову новизну, полягають у такому:
вперше:
вироблено концепцію ланцюга створення сукупної цінності продукту як інституційної основи логістичного ланцюга бізнес-процесів, у якій цінність розглядається як діалектична єдність споживчої та мінової оцінки корисності продукту при виникненні споживчої чи мінової потреби, а її грошовим виразом є ціна, що знаходиться у діапазоні мінімально можливої ціни обміну та максимально можливої ціни споживання; таке бачення є підставою для вироблення нових методологічних та методичних підходів до управління створенням продукту;
побудовано логістичну модель управління ланцюгом створення цінності продукту, основою якої є функціонально впорядкована сукупність управлінських модулів впливу на логістичний ланцюг, для проектування системи управління поетапним формуванням і реалізацією, спроектованого спільно зі споживачем, комплексу функціональних характеристик продукту на основі узгодження цілей споживача (задоволення потреб через спожиту сукупну цінність) і підприємств-ланок ланцюга (через зростання їх цінності);
удосконалено:
методологічний підхід до конкурентної ідентифікації учасників ланцюга створення цінності, який, на відміну від існуючих, базується на гіпотезі про виникнення нових форм конкуренції (міжланцюгової та внутрішньо-ланцюгової) і розгляді суб’єктів внутрішньоланцюгової конкуренції у тримірному просторі, поділеному на сегменти відповідно до обраних критеріїв (частки сукупної цінності, частки сукупної винагороди, отриманої за її створення, та частки сукупної вартості бізнес-процесів), що дозволяє виявити додаткові аргументи для вибору стратегії конкуренції підприємств-ланок ланцюга на продуктових ринках;
методичний підхід до оптимізації розподілу сукупної винагороди за створений продукт, який, на відміну від інших, передбачає здійснення, на основі функції вигідності, розподілу цієї винагороди пропорційно до частки сукупної цінності продукту, створеної у ланцюгу з урахуванням ступеня схильності його лідерів до ризику, що забезпечує формування нових елементів мотивації та центрів відповідальності за сталий розвиток ланцюга;
дістало подальшого розвитку:
концептуальні основи застосування положень аксіології при дослідженні економічних явищ, що знайшло відображення у додатковому обґрунтуванні економічної сутності категорії «цінність» та окресленні напрямів її реалізації в управлінні потоковими бізнес-процесами, для теоретичного обґрунтування ціннісної природи логістичних ланцюгів;
окреслення тенденцій ланцюгів створення цінності на ринку пива України (ідентифікація споживача як ланки ланцюга створення цінності; зміна статусу ланок ланцюга на основі міграції ключових точок цінності; трансформація внутрішніх та фрагментарних зовнішніх ланцюгів цінності у корпоративні ланцюги; розвиток партнерських стосунків у ланцюгу) для визначення передумов побудови моделі управління такими ланцюгами.
Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що теоретичні висновки та методичні рекомендації, подані у роботі, мають прикладний характер і можуть використовуватися у практичній діяльності підприємств на продуктових ринках, зокрема, методика конкурентної ідентифікації учасників ланцюга створення цінності продукту – при побудові стратегій конкуренції, методика розподілу сукупної винагороди за частку створеної сукупної цінності – при стимулюванні учасників логістичних ланцюгів.
Пропозиції, сформульовані у дисертації, використано у діяльності ВАТ «Бровар» (довідка № 67-05/07 від 14.05.07), ВАТ «Опілля» (довідка № 195-07д від 18.05.07), ТОВ «Ровекс» (довідка № 01-191 від 08.05.07), Управління економічного розвитку Тернопільської міської ради (довідка № 224 від 18.05.07).
Результати дослідження використовуються у навчальному процесі Тернопільського національного економічного університету при викладанні дисциплін «Логістика», «Міжнародна логістика», «Операційний менеджмент», «Управління бізнесом» (довідка №124.03/930 від 26.06.07).
Особистий внесок здобувача. Усі наукові результати, викладені у дисертаційній роботі, отримано автором особисто. З наукових праць, опублікованих у співавторстві, використано лише ті положення, що є результатом самостійних досліджень здобувача, зокрема у роботі [18] виділено форми логістичної інтеграції у сфері товарного розподілу, у роботі [8] запропоновано концепцію логістичного ланцюга як ланцюга бізнес-процесів створення сукупної цінності продукту.
Апробація результатів дослідження. Основні результати дослідження отримали схвалення на науково-практичних конференціях «Теорія і практика сучасного менеджменту: проблеми та шляхи їх вирішення» (Тернопіль, 2002); «Менеджмент підприємницької діяльності» (Ялта, 2003); «Розвиток корпоративного управління в глобальному середовищі» (Тернопіль, 2004); «Маркетинг та логістика в системі менеджменту» (Львів, 2004); «Розвиток менеджменту в Україні: реалії, проблеми та перспективи» (Житомир, 2004); «Економічні, правові, інформаційні та гуманітарні проблеми розвитку України в постглобалізаційний період» (Тернопіль, 2005); «Методологія та практика менеджменту на порозі ХХІ століття: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти» (Полтава, 2006); «Актуальні проблеми регіонального розвитку в контексті європейської інтеграції» (Луцьк, 2006); «Маркетинг та логістика в системі менеджменту» (Львів, 2006); «Економічні, правові, інформаційні та гуманітарні проблеми розвитку України в постглобалізаційний період» (Тернопіль, 2007).
Публікації. Основні положення і результати дослідження опубліковано автором самостійно і у співавторстві в 18 наукових працях, з яких автору особисто належить 3,26 д. а., (у тому числі – 7 у фахових виданнях, з яких автору належить 2,18 д.а.).
Список литературы ВИСНОВКИ

У дисертації подано результати досліджень теоретико-методологічних засад та практичної діяльності підприємств у сфері управління ланцюгами створення цінності продукту, а також вироблено концептуальні засади та удосконалено методологію управління такими ланцюгами з використанням логістичного підходу. Узагальнення та систематизація результатів дослідження дозволили сформулювати такі висновки:
1. Аналіз теоретичних положень аксіології в економічних науках дозволив сформулювати визначення категорії «цінність» для використання її у дослідженнях проблем формування і функціонування ланцюгових процесів, орієнтованих на споживача. Економічна цінність у цих процесах виступає як діалектична єдність споживчої та мінової оцінки корисності продукту у момент виникнення споживчої чи мінової потреби. Її грошовим виразом є ціна, що знаходиться у діапазоні мінімально можливої ціни обміну та максимально можливої ціни споживання, яку згоден сплатити споживач.
2. Ланцюг створення цінності є інституційним інструментом управління логістичним ланцюгом і дає можливість усвідомити мотиви його учасників, розглядаючи останніх як суб’єктів мотивації, створення, просування та споживання цінності. Рушійним елементом системи мотивації створення цінності, визначення її структури (корисного змісту) є споживач, оскільки він один, у підсумку, сплачує за кінцеву цінність. Попередні учасники ланцюга отримують певну частку сукупної винагороди, сплаченої споживачем у результаті придбання означеної цінності.
3. Дослідження ланцюгів створення цінності на ринку пива України дозволило сформулювати такі тенденції їх розвитку: ідентифікація споживача як ланки ланцюга створення цінності; зміна статусу ланок ланцюга на основі міграції ключових точок цінності; трансформація внутрішніх та фрагментарних зовнішніх ланцюгів створення цінності у корпоративні ланцюги; розвиток партнерських стосунків у ланцюгах. Означені тенденції дозволили виявити взаємне проникнення систем управління учасників ланцюгів ринку пива на принципах ціннісних орієнтирів формування кінцевого продукту. Визначення споживача як учасника ланцюга створення цінності та формування партнерських відносин у цьому ланцюгу підтверджує необхідність вироблення та впровадження новітньої логістичної ціннісноорієнтованої концепції управління товарними потоками.
4. Побудовані регресійні моделі залежностей сукупної цінності продукту від вартості логістичних процесів ланцюга підтвердили домінуючу роль логістики в управлінні цим ланцюгом, дали змогу визначити вплив вартості логістичних процесів на сукупну цінність, а також дозволили відстежити неефективні і дублюючі бізнес-процеси, які негативно впливають на сукупну цінність продукту. Результати моделювання підтвердили теоретичні висновки про непропорційність частки цінності, створюваної логістичними процесами, і частки винагороди, отримуваної за цю цінність.
5. Виявлення і систематизація необхідних атрибутів логістичної моделі управління ланцюгами створення цінності дозволили дати їй визначення як логічної схеми побудови інтегрованої системи управлінських модулів впливу на логістичний ланцюг для формування (спроектованого спільно зі споживачем) комплексу функціональних характеристик продукції на основі узгодження цілей споживача (задоволення потреб через спожиту сукупну цінність продукту) і підприємств-ланок ланцюга (через зростання їх цінності). При цьому об’єктом управління є ланцюг, який доступний впливові у двох аспектах: з позицій класичного логістичного ланцюга, яким просувається продукт, трансформуючись у процесі проходження через послідовно пов‘язані і узгоджені операційні системи від вихідного ресурсу до кінцевої продукції, і з позицій творення цінності як ланцюга вищого порядку, що відображає економічну сутність накопичення цінності через створення її додаткових атрибутів. Суб‘єктом управління в моделі є консолідований ланцюг топ-менеджменту ланок ланцюга, який несе спільну відповідальність за створення сукупної цінності відповідно до свого статусу у цьому ланцюгу.
6. Дослідження відносин конкуренції на ринку пива України дозволило виявити додаткові аргументи щодо гіпотези про виникнення нових форм конкуренції: міжланцюгової конкуренції на продуктових ринках, основною конкурентною перевагою у якій є сукупна цінність кінцевого продукту, і внутрішньоланцюгової конкуренції між учасниками ланцюга за максимальну частку винагороди, де конкурентною перевагою ланок є додана цінність, сформована бізнес-процесами конкретного учасника. Трансформація відносин конкуренції обумовила необхідність вироблення власного методичного підходу до конкурентної ідентифікації учасників ланцюга, який реалізується поетапно за такою схемою: формулювання мети ідентифікації, визначення суб‘єкта і об‘єкта, вироблення критеріїв ідентифікації, віднесення учасників ланцюга до відповідних секторів-індикаторів, оцінювання власних можливостей та можливостей нинішніх і потенційних учасників ланцюга, аналіз сукупної винагороди та встановлення порядку її розподілу. Апробація методики конкурентної ідентифікації підприємств у ланцюгу створення цінності за участю регіональних виробників пива дозволила ідентифікувати його учасників за виробленими критеріями.
7. Невизначеність сучасного бізнес-середовища потребує передбачення можливого коливання отримуваної частки сукупної винагороди від реалізованої цінності продукту, яка залежить від міри схильності, несхильності чи нейтральності до ризику лідерів ланцюга. Ці ланки ланцюга зацікавлені у підтримуванні тривалого його функціонування, перебирають на себе значну частку спільної відповідальності і, відповідно, можуть ініціювати власний підхід до оптимізації розподілу майбутньої винагороди при встановленні умов співпраці з іншими учасниками. Побудована економіко-математична модель розподілу сукупної винагороди між ланками ланцюга базується на орієнтованих на успіх методах виплати винагороди за створену цінність, з використанням функції вигідності для лідера, котра приймає різний функціональний вигляд залежно від ступеня схильності лідера до ризику та розміру очікуваної винагороди.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление / Пер. с англ. Под ред. Ю.Н. Каптуревского. – Спб: Питер, 2002. – 544с.
2. Акбар Ю. Від локальної компанії до мультинаціональної корпорації // www.educate.com.ua/print/article/0/12.html. - Заголовок з екрану.
3. Албитов А., Соломатин Е. CRM (Customer Relationship Management) // www.telecominfo.ru/russian/crm. - Заголовок з екрану.
4. Алькема В.Г. Логістична інтеграція як інструмент забезпечення конкурентоспроможності національної економіки в умовах глобалізації // Тези доповідей VІ Міжнародної науково - практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту». - Львів: Видавництво Національного університету Львівська політехніка», 2006, С.7.
5. Андерсен Б. Улучшение через упрощение // www.management.com.ua/marketing/mark090.html. - Заголовок з екрану.
6. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия: Пер. с англ. под ред. Ю. Н. Каптуревского. – СПб.: Питер Ком., 1999. – 416с.
7. Арустамов А. Моделирование поведения рынка // www.basegroup.ru/neural/mpr.htm. - Заголовок з екрану.
8. Афанасьева Н.В., Багиев Г.Л., Лейтиг Г. Макетинговая логистика как фактор эффективного предпринимательства // www.marketing.spb.ru.
9. Банина Ю. Управление продажами на предприятиях малого бизнеса // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-09/58-59.shtml. - Заголовок з екрану.
10. Бауерсокс Д. Эффективность интегрированной логистики // www.integprog.ru/pub_eil.php. - Заголовок з екрану.
11. Бауерсокс Дж. Дж., Клосс Д. Дж. Логистика: Интегрированая цепь поставок. Пер. с англ. – М.: «Олимп – Бизнес», 2001. – 640 с.
12. Баумгартен Х., Задек Х. Келлер Т. Стратегии M&A (слияния и преобретения) в логистике // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-04 - Заголовок з екрану.
13. Белов А. Прогноз долгострочной конкурентной позиции компании как основа принятия стратегических решений // www.altrc.ru/common/art20.shtml. - Заголовок з екрану.
14. Белов Л.Б. Учет и разнесение логистических затрат в контроле эффективности подсистем Закупок // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-02. - Заголовок з екрану.
15. Бем-Баверк Е. Основы теории ценности хозяйственных благ // www.libertarium.ru/libertarium/lib_mbv_bb0. - Заголовок з екрану.
16. Біленький О.Ю. Стратегічне управління збутом на підприємстві // Автореф. дис… канд. екон. наук. – Донецьк, 2005. – 18с.
17. Білик І.І. Інтеграція маркетингових і логістичних концепцій у посиленні конкурентних переваг на підприємства на ринку // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2003. – № 469.
18. Бизнес: Толковый словарь: Англо-русский. – М.: ИНФРА-М, Издательство «Весь Мир», 1998. – 760 с.
19. Боенко Н.И. Экономические ценности как фактор социального здоровья общества // www.m-economy.ru/art.php3?artid=20876. - Заголовок з екрану.
20. Боровська О.Ю. Використання принципів логістики в управлінні економічними процесами підприємств // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2003. – № 469.
21. Василевський М. Інформаційні системи в управлінні логістикою // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2005. - № 526. – С.496-501.
22. Вассель М. Логистика в управлении взаимосвязями с потребителями // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-07/17-21.shtml. - Заголовок з екрану.
23. Ваш М. Маркетинг отношений и сетевая экономика // www.ptpu.ru/issues/2_02/19_2_02.htm. - Заголовок з екрану.
24. Викинг К.-Х. Новые логистические структуры обеспечивают клиентам дополнительную выгоду // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-04. - Заголовок з екрану.
25. Виноградова О.В. Логістичні аспекти оптимізації бізнес-процесів // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2005. - № 526. – С.236-240.
26. Воронкова А.Э. Система факторов, определяющих состояние корпоративного управления в акционерном обществе // Актуальні проблеми економіки. – 2004. - №3.
27. Выжлецов Г.П. Проблема ценности в современной аксиологии и экономике // www.m-economy.ru/art.php3?artid=20864.
28. Гальперин В. М. Слово о словах // www.gallery.economicus.ru/cgi-ise/gallery/frame_rightn.pl?type=ru&links=./ru/galperin/biogr/galperin_b1.txt&img=brief.gif&name=galperin. - Заголовок з екрану.
29. Гірна О.Б. Елімінація вузького місця в ланцюгу поставок // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2005. - № 526. – С.23-29.
30. Голиков В.І. Корпоратизм та корпоративні відносини як основа поєднання соціальних інтересів // Економіка і прогнозування. – 2002. - №2. – С.61-76.
31. Головата І.В. Розробка маржинальної теорії цінності українськими економістами кінця ХІХ - початку ХХ століть // Автореф. дис… канд. екон. наук. – К., 2003. – 19с.
32. Головкіна Н.В. Правила обмеження збуту: європейський підхід // Маркетинг в Україні. – 2003.– №1.
33. Головкіна Н.В. Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи // www.probusiness.in.ua/publikations. - Заголовок з екрану.
34. Гопферт И. Состояние развития логистики и тенденции будущего // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-07. - Заголовок з екрану.
35. Гордон Ян. Целевая конкуренция / Ян Гордон; пер. с англ. – М.: Вершина, 2006. – 368с.
36. Господарський кодекс України від 16.01.2003 р. №436-IV // http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi. - Заголовок з екрану.
37. Григорак М. Ю. Деркач М. Оцінка конкурентоспроможності інтегрованих об’єднань підприємств в умовах єдиного європейського простору // www.library.tane.edu.ua/images/nauk_vydannya/J5F6FQ.pdf. - Заголовок з екрану.
38. Григорак М.Ю., Коцюба В.В. Рынок транспортно-логистических услуг в Украине и тенденции его развития // Транспорт і логістика. – 2006. - №8. – С.2-5.
39. Дементьева А.Г. Конкурентоспособность международных компаний // www.allbest.ru/library/texts/biss/men/demen1/1.shtml. - Заголовок з екрану.
40. Джонсон Д. С., Вуд Д. Ф., Вордлоу Д. Л., Мерфі-мол П.Р. Современная логистика / Пер. с англ. М.: Издательский дом «Вильямс». – 2004. - 437 с.
41. Дойль П Маркетинг-менеджмент и стратегии. 3-е издание / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – Спб.: Питер. – 2002. – 544с.
42. Друкер Питер Ф. Задачи менеджмента XXI веке.: Пер. с англ. М.: Издательский дом «Вильямс». – 2001. - 272 с.
43. Дубчак Л.В., Софронова І.О., Свтриденко В.Ю. Проблеми впровадження ERP-систем //http://www.asta.edu.ua/nauka/konfer/progr_13_05_%20s4.html. - Заголовок з екрану.
44. Дяченко Т. Логістика як чинник підвищення конкурентоспроможності АТП // Економіка України. – 2002.– №4. – С. 89-92.
45. Егорова О.В., Маликов И.В. Проблемы оценки конкурентоспособности торговой организации // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2006.– №4.– С.324-331.
46. Економічна енциклопедія: У трьох томах. Е 45 Т. 2 / Редкол.: С. В. Мочерний (відп. Ред.) та ін. - К.: Видавничий центр „Академія”. – 2001. – 848 с.
47. Эддоус М., Стенсфилд Р. Методы принятия решений. Пер. с англ. Под. Ред. Член-корр. РАН И. Елисеевой. – М.: Аудит, ЮНИТИ, 1997. – 590с.
48. Ельмеев В.Я. Объективное содержание понятия ценности // www.m-economy.ru/art.php3?artid=20873. - Заголовок з екрану.
49. Заводчиков М.Ю. Терминал как часть логистической инфраструктуры // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-09/44-45.shtml. - Заголовок з екрану.
50. Загорский А.Л. Интегрированные бизнес-группы как основное звено конкурентной экономики // www.m-economy.ru/art.php3?artid=20223. - Заголовок з екрану.
51. Закон України «Про захист від недобросовісної конкуренції» від 07.06.1996 р. №236/96-ВР // www.zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi.
52. Закон України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001р. №2210-ІІІ // www.zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi. - Заголовок з екрану.
53. Закон України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991р. №1023-XII // www.zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi. - Заголовок з екрану.
54. Ізюмська О.С. Комплекс базових стратегій досягнення конкурентних переваг та відповідних до них структурних трансформацій підприємства // www.rusnauka.com/NII/Economics/izjumskaja.doc.htm. - Заголовок з екрану.
55. Иванов В.В., Кусакин С.П., Гутарева Е.Ю. Финансовые потоки в логистических системах // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-09/8-11.shtml. - Заголовок з екрану.
56. Ильенков Э. В. О переводе термина «Wert» (ценность, достоинство, стоимость, значение) // www.caute.net.ru/ilyenkov/text/daik/wert.html. - Заголовок з екрану.
57. Интеграция покупателя в процесс производства // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-07/pics/p15.1.gif. - Заголовок з екрану.
58. Каких клиентов стоит удерживать, а каких нет. Использование CLV (Customer Lifetime Value) // www.v-ratio.ru/print.html?287. - Заголовок з екрану.
59. Кармазина Ю.А. Оценка бизнес-процессов // Менеджмент сегодня. – 2007. - №1. – С.16-28.
60. Карп І.М. Роль інтегрованої логістики в управлінні підприємством // Актуальні проблеми економіки. – 2004. - №2. – С.166-171.
61. Катыкало В.С. Сетевые формы межфирменной кооперации: стратегические вызовы и конкурентные преимущества новых организаций ХХІ века // www.ecsocman.edu.ru/db/msg/150997/print.html. - Заголовок з екрану.
62. Кит П. Типологический подход к формированию межфирменных стратегических альянсов // Проблемы теории и практики управления. – 2006. - №7 – С.35-39.
63. Княгинин В.Н., Щедровицкий П.Г. Формула развития: Препринт WP5/2003/02. – М.: ГУ ВШЭ, 2003. – 23с.
64. Козырев А.Н. Оценка интеллектуальной собственности. – М.: Экспертное бюро-М, 1997. – 289с.
65. Козлинський М.П., Міщук І.П., Шийка О.І. Практичні аспекти підвищення ефективності складів у логістичних системах // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2005. - № 526. – С.583-589.
66. Колесников С. Обзор концепции Supply Chain // www.interface.ru. - Заголовок з екрану.
67. Король В.А. Про цінність і вартість в системі фінансового менеджменту// Вісник Львівської комерційної академії. – Серія економічна, випуск 20. – Львів: видавництво Львівської комерційної академії, 2006. – С.383 – 388.
68. Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: как создать, завоевать и удержать рынок. – М.: ООО «Изд-во АСТ», 2001. – 272с.
69. Кочетов О.П., Торгова Л.В. Про дефініцію поняття «логістика» // Вестник Херсонского государственного технического университета. – 2003. - №1. – С.34-36.
70. Карасюк Е. Бархатная конкуренция // www.altrc.ru/common/art117.shtml.
71. Крикавський Є.В. Кобилюх О.Я. Кузяк В.В. Концепція ланцюга пропозицій // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2005. - № 526. – С. 594 – 600.
72. Крикавський Є.В. Логістика в стратегії економічного розвитку. Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційна модель та стратегія економічного розвитку”, - К.: Інститут економічного прогнозування НАН України, 2002. – 158 с.
73. Крикавський Є.В. Маркетинг і логістика у формуванні інвестиційної привабливості регіону // Тези доповідей VІ Міжнародної науково – практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту». – Львів: Видавництво Національного університету Львівська політехніка», 2006, С.167-168.
74. Крикавський Є.В. Чухрай Н.І. Український шлях логістики: етимологія та досягнення // Вісник донецького університету. Серія В. Економіка і право. – Донецьк: ДНУ, 2002. – С.36-42.
75. К современной трактовке проблемы ценности в экономической науке (Материалы теоретико-методологического семинара, организованного редакцией журнала «Проблемы современной экономики») // www.m-economy.ru/art.php3?artid=20863. - Заголовок з екрану.
76. Кувшинов Н. Каналы распределения продуктов питания // www.marketing.spb.ru/lib-mm/sales/food_channels.htm. - Заголовок з екрану.
77. Кузин Б., Юрьев В., Шахдинаров Г. Методы и модели управления фирмой. – Спб.: Питер, 2001. – 432с.
78. Кузьо Н.Є. Моделювання логістичного ланцюга поставок // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2005. – № 526. – С.94-98.
79. Ларіна Р.Р. Логістика в організації бізнес-процесів у регіоні // Проблеми науки. – №10. – 2004. – С. 26-31.
80. Ларионов В. Другие правила для оптовых компаний // http://www.korolewstvo.narod.ru/torgstat/othwhsale.htm. - Заголовок з екрану.
81. Лаустер Ш., Нелі Ж. Ключевая компетенция // www.v-ratio.ru/publikations/astrategy/2005/05/27/150200. - Заголовок з екрану.
82. Левицки С. Как разработать стратегию // www.finexspert.ru. - Заголовок з екрану.
83. Леншин И.А. Логистическая постановка проблем оптимизации менеджмента // http://bali.ostu.ru/umc/arhiv/2003/2/pdf/Lenshin.pdf
84. Мадрас Н.А., Мадрас О.А. Организационный менеджмент. – Спб.: Питер. – 2003. – 336с.
85. Маркушина Е. Коммерческая логистика как фактор упрочения иммунитета бизнеса // www.markus.spb.ru. - Заголовок з екрану.
86. Маркушина Е. Коммерческая логистика как фактор упрочнения иммунитета бизнеса // www.markus.spb.ru. - Заголовок з екрану.
87. Мартиненко С.М. Економічна оцінка логістичної діяльності підприємств // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2005. – № 526. – С.112-121.
88. Математическая энциклопедия / Гл. ред. И.М. Виноградов. – М.: Советская энциклопедия, т.1. – 5. – 1979-1984. – 2952с.
89. Менеджмент XXI века / Под ред. С. Чоухари: Пер. с англ. – М.: ИНФРА-М, 2002. – XIV, 448с.
90. Методологія рейтингової оцінки підприємства // www.credit-rating.com.ua/ru/file_viewer.html?id=1a2b007f8a6f9dff2d5f66116f162253. - Заголовок з екрану.
91. Методика визначення монопольного (домінуючого) становища суб’єктів господарювання на ринку // www.amc.gov.ua/monopoli/metoda.html. - Заголовок з екрану.
92. Миропольский Д.Ю. Модернизация теории стоимости – теоретическая предпосылка перехода к эффективному экономическому развитию России // www.m-economy.ru/art.php3?artid=20876. - Заголовок з екрану.
93. Миропольский Д.Ю. Неэквивалентный обмен как осуществление духа в экономике // www.m-economy.ru/art.php3?artid=19270. - Заголовок з екрану.
94. Миротин Л.Б., Некрасов А.Г. Эффективность интегрированной логистики // http://www.iteam.ru/publications/logistics/section_80/article_2676/. - Заголовок з екрану.
95. Миротин Л.Б., Некрасов А.Г., Степанов П.В. Современные методы управления интегрированными цепями поставок // www.integprog.ru/pub_ucp.php. - Заголовок з екрану.
96. Михайліченко Г.І. Інформаційна та збутова логістика в туризмі // Автореф. дис… канд. екон. наук. – К., 2001. – 19с.
97. Михеев В. Н. К вопросу о субстанции стоимости // www.m-economy.ru/art.php3?artid=20878. - Заголовок з екрану.
98. Михеев В. Н. Ценность, полезность, стоимость // www.m-economy.ru/art.php3?artid=20883. - Заголовок з екрану.
99. Михеев В. Н. Ценность в системе человеческих отношений // www.m-economy.ru/art.php3?artid=20871. - Заголовок з екрану.
100. Мотылев В. Об основных проблемах экономической теории социализма // www.ruthenia.ru/sovlit/j/319.html. - Заголовок з екрану.
101. Назарова Г.В. Концепція організаційно-структурної розбудови підприємств корпоративного сектору // Економіка розвитку. – 2003. – №1. – С.47-51.
102. Неруш Ю.М. Логистика / Учебник. – М.: ЮНИТИ, 2003. – 365с.
103. Некрасов А.Г. Феномен снижения затрат на взаимодействие в интегрированных логистических цепочках // http://www.adalius.ru/article_41.asp. - Заголовок з екрану.
104. Николаич Д.А. Стратегии и структуры холдинговых компаний // www.interfae.ru/fset.asp?Url=/misc/strhold1.htm. - Заголовок з екрану.
105. Нищев С. Необходимость и проблемы анализа конкурентного положения предприятия на рынке // www.siteedit.ru. - Заголовок з екрану.
106. Окландер М.А. Контуры экономической логистики//К.: Наукова думка, 2000. – 174с.
107. Орлов А.В. Об аксиологии и экономических ценностях //www.m-economy.ru/art.php3?artid=20877. - Заголовок з екрану.
108. Орлов А.В. Энергосодержащие продукты – материальная основа стоимости и ценности // www.m-economy.ru/art.php3?artid=20877. - Заголовок з екрану.
109. Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка та стратегія забезпечення: Монографія. – Д.: Вид-во ДУЕП, 2006. – 276 с.
110. Пашутин С. Управление сбытовой стратегией дистрибуторской компании // www.marketing.spb.ru/lib-mm/sales/salestrat_for_distr.htm. - Заголовок з екрану.
111. Пилипенко А.А. Інституціональні засади управління інтеграційним розвитком підприємства // www.donntu.edu.ua/ «Библиотека»/ «Информационные ресурсы». - Заголовок з екрану.
112. Пинкертон Р., Крейг С. От функции пассивной закупки до управления цепочкой поставки // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-05. - Заголовок з екрану.
113. Плошкин А.В., Плошкина О.А. Синергия брендов. Непростые взаимоотношения брендов производителя и торгового агента // Маркетинг и маркетинговые исследования. – №6. – 2005. – С.27-32.
114. Полунеев Ю. Agnitio est prosperitas: от экономики товара к экономике знания // www.probusiness.in.ua/publikations. - Заголовок з екрану.
115. Пономарева Ю.В. Торговые сети: мировые тенденции развития и отечественный опыт // Маркетинг и реклама. – 2003.– №12.
116. Попов Е. Эволюция институциональной структуры предприятия // Проблемы теории и практики управления. – 2006. – №7 – С.15-23.
117. Портер М. Конкурентное преимущество: Как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивость/ Майкл Е. Портер; Пер. с англ. – М.: Альпина Бизнес букс, 2005. – 715 с.
118. Прахалад К.К., Рамасвамі Венкат. Майбутнє конкуренції. Творення унікальної цінності спільно з клієнтами / Пер. з англ.. Михайла Ставицького. – К.: Видавництво Олексія Капусти (підрозділ «Агенція «Стандарт»), 2005. – 258с.
119. Природа фірми: Походження, еволюція і розвиток/ За редакцією О. Е. Вільямсона, С. Дж. Вінтера; Пер. з англ. А. В. Куликова; Наук. Ред. Пер. В.П. Кузьменко. – К.: А.С.К., 2002. - 336 с.
120. Проценко И.О. Концепция управления цепью поставок и возможности преодоления негативных факторов экономического взаимодействия // Менеджмент в России и за рубежом. – 2006. – №6. – С.141-143.
121. Радзейовська Г., Зебруцький З. Формування партнерської співпраці як результат інтеграції маркетингових і логістичних дій // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2005. – № 526. – С.413-420.
122. Райхельд Ф.Ф., Тил Т. Эффект лояльности: движущие силы экономического роста, прибыли и непреходящей ценности.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 384с.
123. Репин В.В. Описание и анализ бизнес-процессов: цепочки ценности и Work Flow // www.finexpert.ru. - Заголовок з екрану.
124. Родников А.Н. Логистическая координация, логистическая интеграция, управление логистической цепью (logistical coordination; supply chain management) // www.ecsocman.edu.ru/db/msg/55284.htm.l. - Заголовок з екрану.
125. Ротер М., Шук Д. Учитесь видеть бизнес-процессы. Практика построения карт потоков создания ценности // www.ozon.ru/multimedia/book_pages/1000259094.gif. - Заголовок з екрану.
126. Рубин Ю.Б. Конкурентные ситуации на разных стадиях бизнеса // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2004. – №2. – С.6-10.
127. Румянцев М. А. О диалектическом тождестве ценности и оценки // www.m-economy.ru/art.php3?artid=20875. - Заголовок з екрану.
128. Савчук В.П. Стратегическое управление издержками // www.managament.com.ua/finanse/fin073.html. - Заголовок з екрану.
129. Сараева И.Н. Проблемы оценки уровня трансакционных издержек в предпринимательском секторе Украины // Научные труды ДонТУ. Серия: экономическая. – 2006. – Випуск 103-2. – С. 153-159.
130. Семененко А. К универсальному пониманию сути и значения логистики // http://logistika-prim.ru/win/01_01_kunivers.html. - Заголовок з екрану.
131. Сергеев В.И., Кизим А.А., Эльяшкевич П.А. Глобальные логистические системы. / Под общей редакцией В.И. Сергеева. – Спб.: Изд. Дом «Бизнес-преса», 2002. – 240с.
132. Сергеев В.И. Роль 3PL-посредников в логистических системах компаний // http://www.ecsocman.edu.ru/db/msg/64164.html. - Заголовок з екрану.
133. Сивак Р.Б. Вплив ціннісної прерогативи на тенденції в управлінні продуктовими потоками // Регіональні проблеми та перспективи розвитку ринків збуту промислової продукції// Тези доповідей. – К.: УкрІНТЕІ 2006, С. 218-221.
134. Сивак Р.Б. Етапи формування логістичних розподільчих каналів // Сборник тезисов всеукраинской научно-практической конференции «Менеджмент предпринимательской деятельности». 1-4 октября 2003 года в г. Ялта. – Симферополь: «Крым-Фарм-Трейдинг», С.22-23.
135. Сивак Р.Б. Інноваційні передумови інституційної трансформації транспортної інфраструктури // Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей). Випуск 14. Спеціальний випуск. Харків: УкрДАЗТ. – 2006, С.76-77.
136. Сивак Р.Б. Етапи формування логістичних розподільчих каналів // Збірник наукових праць черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Випуск 9 – Черкаси: ЧДТУ, 2003, С. 221-223.
137. Сивак Р.Б. Концептуальні підходи у логістиці // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2005. – № 526. – С.165 – 168.
138. Сивак Р.Б. Концептуальні підходи у логістиці // Тези доповідей V Міжнародної науково - практичної конференції Маркетинг та логістика в системі менеджменту. - Львів: Видавництво Національного університету Львівська політехніка», 2004, С.288-289.
139. Сивак Р.Б. Логістична модель управління ланцюгами створення цінності // Вісник НУ «Львівська політехніка»
140. Сивак Р.Б. Логістичний підхід до трансформування корпоративних стратегій // Вісник Львівської комерційної академії. – Серія економічна, випуск 20. – Львів: видавництво Львівської комерційної академії, 2006, С.443-449.
141. Сивак Р.Б. Методика дослідження логістичної діяльності підприємства на ринках збуту // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток менеджменту в Україні: реалії, проблеми, перспективи» - Житомир: ЖДТУ, 2004, С.96-97.
142. Сывак Р.Б. Особенности вхождения предприятий стран СНГ в европейские системы // Расширение Европейского Союза и Республика Беларусь на новой границе: Материалы Междунар. Науч.- практ. конф. Минск, 18-19 мая 2004г.: в 2 ч. Ч. 2. – Мн.: БГЭУ, 2004, С.296-298.
143. Сивак Р.Б. Передумови формування логістичної моделі управління ланцюгами створення цінності // Тези доповідей VІ Міжнародної науково - практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту». - Львів: Видавництво Національного університету Львівська політехніка», 2006, С.309-311.
144. Сивак Р.Б. Тенденції розвитку ланцюгів створення цінності на ринку пива України // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації. Серія «Економічні науки». – Полтава: Редакційно-видавничий центр ПУСКУ, 2006, С.112-116.
145. Сивак Р.Б. Формування конкурентних переваг на засадах логістики // «Методологія та практика менеджменту на порозі ХХІ століття: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти». Матеріали ІІІ науково-практичної конференції. – Полтава: ПУСКУ, 2006, С.114-115.
146. Сивак Р.Б. Управління логістичним розподілом готової продукції // Вісник ТАНГ. – 2002. – №7/3. – C.105-106.
147. Сивак Р.Б. Цільові і забезпечуючі засади створення розподільчої логістичної системи підприємства // Науково-практичний журнал «Регіональні перспективи». – 2004. – №3-5 (40-42). – С.64-66.
148. Сіренко І.В. Управління матеріальними потоками промислового підприємства на основі логістичного підходу // Автореф. дис… канд. екон. наук. – Хмельниц., 2002. – 17с.
149. Скляр Е.Н., Анисимова Л.Ф., Галушко Д.В. Практические рекомендации по повышению конкурентного потенциала коммерческой организации // Менеджмент сегодня. – 2006. – № 3. – С.138-143.
150. Сливотски А. Миграция ценности. Что будет с вашим бизнесом послезавтра? / Андриан Сливотски; пер. с англ. А.А.Шапошниковой. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2006. – 432с.
151. Смирнов І.Г. Логістика: просторово-територіальний вимір. Монографія. – К.: ВГЛ «Обрії», 2004. – 334с.
152. Смирнов И. Эффективность «бычьего кнута» и способы его ликвидации // Новый маркетинг. – №9 – 2003. – С.65-70.
153. Смирнов И.К. Ценность как всеобщность экономического блага //www.m-economy.ru/art.php3?artid=20880. - Заголовок з екрану.
154. Соколова Л.В. Конкурентоспособность предприятия и критерии ее оценки //masters.donntu.edu.ua/2004/fem/ustimenko/library/literatura10.htm. - Заголовок з екрану.
155. Статистичний щорічник України за 2005 рік. – К.: «Консультант», 2006. – 257с.
156. Стерлигова М. Оптимальный размер заказа, или Загадочная формула Вильсона // Логистика & система. – 2005. – №2. – С.64-69. – №3. – С.62-71.
157. Стивен Б. М. Документ о концепции интеграции для предприятий // www.msdb.ru/Dovnloads/business/efficiency/EIGTMVision.doc. - Заголовок з екрану.
158. Табанько В.В. Управление отношениями с клиентами // www.ihl.ru. - Заголовок з екрану.
159. Тарнавська Н.П., Сивак Р.Б. Інноваційне управління конкурентоспромож¬ністю підприємства з урахуванням трансформації логістичних ланцюгів // Збірник наукових праць Національного університету ім. І. Франка. – 2006. - № 36. – С. 581-588.
160. Тарнавська Н.П., Сивак Р.Б. Напрямки інтеграції учасників сфери товарного розподілу // Тези доповідей науково-практичної конференції: Розвиток корпоративного управління в глобальному середовищі -Тернопіль: ТОВ «Поліграфіст», 2004. – С.106-108.
161. Тарнавська Н.П., Сивак Р.Б. Ціннісноорієнтований підхід до управління ланцюговими процесами в нових конкурентних умовах // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №4. – С.3-12.
162. Титюхин Н.Ф. Генезис образования логистических подразделений в компании // Логинфо. – 2003. – №4.
163. Титюхин Н.Ф. Логистика в оргструктуре компании. Стадии развития // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-04/pics/p22.gif. - Заголовок з екрану.
164. Титюхин Н.Ф. Логистическая цепь и ее элементы. Типовые элементы дистрибьюторской системы. Обслуживание дилерской сети и взаимодействие ее учасников // www.cia-center.ru/cc/portal/st/st03.html
165. Титюхин Н.Ф. Через интеграцию логистических операций в компаниях к управлению цепями поставок // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-03/02.shtml. - Заголовок з екрану.
166. Томпсон А.А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов/ Пер. с англ. Под ред. Л.Г. Зайцева, М. И. Соколовой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576с.
167. Томпсон-мл. А.А., Стрикленд ІІІ А.Дж. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа, 12-е изд.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2006. – 924с.
168. Туган-Барановский М.И. Избранные сочинения. В 2-х т. Научный редактор и автор вступительной статьи Л.И. Дмитриченко. Т.2. Основы политической экономии. – Донецк: Дон ГУЕТ, 2004. – 686 с.
169. Фатхутдінов Р. А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. – М.:ИНФРА-М. – 2000. – 312с.
170. Фесенко К. Є. Зайончик Л. Г., Денисенко М.П., Кабанов В.Г. Інвестиційний потенціал у логістиці. – К.: Наук. світ, 2002. – 259с.
171. Фоль Х.-К., Фоль П. Новые формы кооперации между торговлей и промышленностью // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-02. - Заголовок з екрану.
172. Фоль Х.-К., Хауслер П., Кольдау А. Качество услуг сбытовой логистики // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-02. - Заголовок з екрану.
173. Фоль Х.-К., Хауслер П. Организация логистики в региональных производственных сетях // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-03. - Заголовок з екрану.
174. Фролов С. Цели организации // www.deloshop.ru/menu_5-text_maloe_0-14-139.html. - Заголовок з екрану.
175. Фролова Л.В. Концепція логістичного управління – основа підвищення ефективності функціонування підприємств // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2005. – № 526. – С.173-181.
176. Фролова Л. В. Логістичне управління підприємством: теоретико-методологічні аспекти. Монографія. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2004. – 261с.
177. Фролова Л. В. Логістичне управління торговельним підприємством // Автореф. дис… д-ра. екон. наук. – Донецьк, 2005. – 37с.
178. Хендфилд, Роберт Б., Николс, мл. Эрнест Л. Реорганизация цепей поставок. Создание интегрированных систем формирования ценности.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2003. – 416с.
179. Хємел Г., Прахалад К. К., Томас Г., О’Нил Д. Стратегическая гибкость / Пер. с англ. – СПб: Питер, 2005. – 384с.
180. Хлебников Д.В. Понятие «ценность» как фактор продуктово-рыночной стратегии // www.management.com.ua/strategy/str025.html. - Заголовок з екрану.
181. Хлебников Д., Яцына А., Савушкин Л. Матричная модель предприятия // www.e-xecutive.ru/print/publications/aspects/article_1654. - Заголовок з екрану.
182. Хрупович С.Є. Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підприємств // Автореф. дис… канд. екон. наук. – Л., 2005. – 22с.
183. Чаплина А., Войцеховская И. Конкурентоспособность как интегральный показатель эффективности предприятия // Проблемы теории и практики управления. – 2006. – №3. – С.108-113.
184. Черенков В.И. Комплексный глобальный интегрированный маркетинговый канал: генезис и концепция // www.deloshop.ru/menu_5-text_maloe_0-14-139.html. - Заголовок з екрану.
185. Черненко О.С. Визначення монопольного становища суб’єктів господарювання на ринку // Конкуренція. – 2002. – №2.
186. Чичкова Н. Зона ценности потребителя // www. management.com.ua/marketing/mark090.html?print. – Заголовок з екрану.
187. Чухрай Н.І. Патора Р. Інновація та логістика товарів: Монографія. – Львів: Видавництво Національного університету «львівська політехніка», 2001. – 262с.
188. Чухрай Н.І. Проблеми адаптації маркетингу і логістики до умов вітчизняного ринку // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2000. – № 416. – С.110-118.
189. Чухрай Н.І. Розвиток логістики на вітчизняному ринку: питання теорії, практики, освіти // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2005. – № 526. – С. 186-193.
190. Чухрай Н.І. Формування інноваційного потенціалу підприємства: маркетингове і логістичне забезпечення. Монографія. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. – 315с.
191. Чухрай Н.І. Формування інноваційного потенціалу промислових підприємств на засадах маркетингу і логістики // Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук.: Львів. – 2003. – 434с.
192. Шандрівська О.Є., Іньшина О.В., Ільчук Г.І. Модель формування аутсорсингу // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2005. – № 526. – С.193-199.
193. Шершньова З.Є. Проблеми корпоративного управління в Україні // Економічні реформи сьогодні. – 2000. – №34.
194. Шимків А. Англо-український тлумачний словник економічної лексики. – К.: Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2004. – 429 с.
195. Шипілов А. Конкуренція в системах альянсів // www.management.com.ua/strategy/str105.html?print. – Заголовок з екрену.
196. Шкардун В.Д., Ахтямов Т.М. Методика исследования конкуренции на рынке // Маркетинг в России и за рубежом. – 2000. – №4.
197. Штраубе Ф., Лебельт Н. Электронному бизнесу нужна логистика // www.cfin.ru/press/loginfo/2001-07. - Заголовок з екрану.
198. Щедровицкий П.Г. Мировой кризис, причины его возникновения и создание институтов коллективных решений // Бизнес Мост. - 2001. - №6. – С.27.
199. Юртайкин Е. Стратегия дистрибуции на рынке потребительских
товаров: между прошлым и будущим // www.management.com.ua/marketing/mark077.html. - Заголовок з екрану.
200. Ястремський О.І. Основи теорії економічного ризику. – К.: «Артек», 1998. – 235с.
201. Bannwari Mittal, Jagdish N. Sheth. ValueSpace: Winning the Battle for Market Leadership. - McGraw-Hill Companies, 2001. – 265p.
202. Prahalad, C.K., and Venkatram Ramaswamy. «The Co-Creation Connection». Strategy Business, 2/2002.
203. Short J. E., Venkatraman N, “Beyond Business Process Redesign: Redefining Baxter’s Business Network”, Sloan Management Review, Fall 1992
204. Thursbhy J., Yackobson W. Intermediation in Production activity // Journal of Economic Sciences. 1989 Vol.2., P. 234-259.
205. www.dialogs.org.ua/ru/print/material/5/6162. - Заголовок з екрану.
206. www.eup.ru/Documents/2002-05-15/1C7A.asp. - Заголовок з екрану.
207. www.cfin.ru/press/loginfo/2001-04/4-8.shtml?printversion. - Заголовок з екрану.
208. www.deloshop.ru/menu_5-text_maloe_0-14-139.html. - Заголовок з екрану.
209. www.dis.ru/manag/arhiv/2002/5/10.html. - Заголовок з екрану.
210. www.integrog.ru/pub_eil.php. - Заголовок з екрану.
211. www.pivnoe-delo.com/?mag=29&op=journal&txt=79. - Заголовок з екрану.
212. www.cessi.ru. – Заголовок з екрану
213. www.companion.ua/Articles/Content/?Id=9508&Callback=0. - Заголовок з екрану.
214. www.kontrakty.com.ua/show/ukr/article/34/2320067412.html. - Заголовок з екрану.
215. www.rea.ru/portal/departments.nsf. - Заголовок з екрану.
216. www.usb.com.ua/finances/notepad/2006/03/01. - Заголовок з екрану.
217. www.marketing-ua.com/printpage.php?articleId=296. - Заголовок з екрану.
218. www.drinks.com.ua/article.php?article_id=2188. - Заголовок з екрану.
219. www.ukrbeer.kiev.ua/. - Заголовок з екрану.



Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.