У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ МАЛОГО І ВЕЛИКОГО ПІДПРИЄМСТВА В ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІЙ СФЕРІ
Количество страниц 268
ВУЗ Одеська національна академія зв’язку ім. О.С.Попова
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ………………………………………..
ВСТУП………………………………………………………………………...
РОЗДІЛ 1. МАЛЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО – ОДИН ІЗ КЛЮЧОВИХ ЕЛЕМЕНТІВ ГОСПОДАРСЬКОГО МЕХАНІЗМУ …………..
1.1. Соціально-економічна сутність малого підприємництва в економіці України …………………………………………………..
1.2. Розвиток малого підприємництва в сучасних умовах…...........
1.3. Організаційно-економічні форми створення та розвитку взаємодії суб’єктів малого і великого підприємства……………….
Висновки до першого розділу …………………………………………........
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАЛОГО
ПІДПРИЄМСТВА В ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІЙ СФЕРІ....
2.1. Характеристика стану та розвитку
телекомунікацій в Україні………………………………………….
2.2. Малі підприємства в телекомунікаційній сфері:
сутність і класифікація ……………….……………………………
2.3. Об’єктивна необхідність розвитку малого підприємства
в телекомунікаційній сфері…………………………………………
2.4. Проблеми функціонування малого підприємства в телекомунікаційній сфері……………………...................................
Висновки до другого розділу..………………………………………...........

РОЗДІЛ 3. СТВОРЕННЯ ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА В ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІЙ СФЕРІ……….
3.1. Особливості взаємодії організаційно-економічних форм малого і великого підприємства в телекомунікаційній сфері ……
3.2. Організаційні засади щодо створення малого підприємства в телекомунікаційній сфері…………………………………………..
3.3. Методичні рекомендації щодо сторення та оцінки ефективності діяльності малого підприємства в телекомунікаційній сфері…………………………………………..
3.3.1. Пропозиції щодо створення суб’єкта малого підприємництва в телекомунікаційній сфері…………………
3.3.2. Оцінка ефективності діяльності малого підприємства в телекомунікаційній сфері……………………………………
Висновки до третього розділу…………………………………………........

ВИСНОВКИ ........................................................................................
ДОДАТОК А…………………………………………………………
ДОДАТОК Б…………………………………………………………
ДОДАТОК В…………………………………………………………
ДОДАТОК Г…………………………………………………………
ДОДАТОК Д…………………………………………………………
ДОДАТОК Е…………………………………………………………
ДОДАТОК Ж………………………………………………………
ДОДТОК З………………………………………………………..
ДОДАТОК И…………………………………………………………
ДОДАТОК К…………………………………………………………
ДОДАТОК Л…………………………………………………………
ДОДАТОК М………………………………………………………
ДОДАТОК Н………………………………………………………
ДОДАТОК П……………………………………………………….
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................


ВСТУП

Інфокомунікаційна галузь є важливою складовою господарського комплексу країни, одним із визначальних джерел забезпечення стабільного функціонування та зростання економіки держави. Більше того, сьогодні наукою доведено, а практикою підтверджено існування об’єктивних закономірностей, які кількісно пов’язують вплив стану інфокомунікаційної галузі будь-якої країни на рівень її економічного піднесення. Інфокомунікаційна галузь набуває ще більшого значення, підвищується в умовах переходу людства до нової фази цього історичного процесу – інформаційного суспільства, де засобам зв’язку відведено провідну роль.
Важливою складовою інфокомунікаційної галузі України є сфера телекомунікацій. В сучасних умовах її розвиток прискореними темпами розглядається як один із найважливіших, пріоритетних напрямів науково-технічного прогресу, як фактор підвищення економічного розвитку.
Разом з тим, за своїм розвитком сфера телекомунікацій України значно поступається не тільки розвиненим країнам, а й країнам – найближчим сусідам. При цьому аналіз показує, що більшість проблем розвитку цієї сфери, особливо на регіональному рівні, пов’язана з недосконалістю розвитку малого підприємства.
Незважаючи на значну кількість наукових розробок вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, присвячених малому підприємництву, ціла низка проблем цього сектору економіки залишається без уваги. У більшості випадків малим підприємствам не доводиться розраховувати на підтримку ззовні й самостійно відновлювати свою діяльність після впливу факторів, що стримують їхній розвиток.
Актуальність теми. Формування ринкової системи господарювання в Україні пов’язане з активізацією підприємницької діяльності в усіх сферах економіки. Одним із перспективних напрямів створення конкурентного середовища в умовах ринкових відносин є розвиток малих підприємств, які функціонують практично в усіх галузях господарювання та характеризуються такими рисами, як гнучкість, мобільність, раціонально організована структура підприємства, необхідність незначного стартового капіталу, невисокі експлуатаційні витрати та ін.
Питання розвитку та функціонування малих підприємств достатньо висвітлювались у наукових працях вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів. Серед них слід зазначити таких, як О.О. Бутенко, З.С. Варналій, Т.А. Говорушко, В.О. Ісайко, Т.В. Кондратюк, О.О. Макєєва, Я. Мюррея, В.М. Парсяк, В.О. Рубе, В.Є. Сахаров та ін. Більшість цих наукових праць присвячена загальнотеоретичним питанням становлення і розвитку малих підприємств без урахування специфіки діяльності окремих галузей, і в тому числі у сфері телекомунікації.
У сучасних умовах прискорений розвиток сфери телекомунікації розглядається як один із пріоритетних напрямів науково-технічного прогресу, як фактор підвищення життєвого рівня населення, забезпечення національної безпеки країни. Тому впровадження малих підприємств у телекомунікаційну сферу сприяє створенню нових послуг та технологій, підвищенню якості надаваних послуг і посиленню їхнього впливу на розвиток галузі, що забезпечило необхідність наукового дослідження організаційно-економічних форм взаємодії малого і великого підприємства з урахуванням специфічних особливостей функціонування телекомунікацій, тому тема дисертаційної роботи є актуальною.
Актуальність вирішення цього наукового завдання підвищується внаслідок забезпечення малими підприємствами гарантії зайнятості, створення нових робочих місць, стимулювання конкуренції, додаткового залучення в економічний обіг матеріальних, фінансових, людських та інформаційних ресурсів, що є доцільним для розвитку телекомунікаційної сфери, і що буде особливо корисним для України.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Тема дисертації відповідає плану наукових досліджень Одеського науково-дослідного інституту зв’язку (ОНДІЗ) та Головного управління статистики в Одеській області.
Положення дисертаційної роботи, за безпосередньої участі її автора, використано при виконанні НДР в ОНДІЗ – “Підготовка й обґрунтування переліку нормативних документів, що підтримують основні вимоги по наданню загальнодоступних телекомунікаційних послуг” (№ ДР 1–05–101 / 43 від
31 жовтня 2005 р.), в рамках якої здобувачем виконано оцінку ефективності діяльності підприємства в телекомунікаційній сфері, запропоновано організаційні форми щодо створення малого підприємства, розроблено критерії видових ознак малих підприємств.
“Розвиток малого підприємництва у сфері пошти та зв’язку Одеської області” (№ ДР 04-10/104 від 24.12.2004 р.), при виконанні теми дисертанткою розроблено пропозиції та рекомендації з функціонування розвитку малих підприємств у телекомунікаційній сфері та пошти.
Положення дисертації відповідають науковому напряму «Розробка програм економічного розвитку зв’язку України» тематичного плану наукових досліджень з економічних питань галузі зв’язку, реалізують задачі, що випливають із Закону України «Про телекомунікації» та Концепції розвитку телекомунікацій в Україні до 2010 року.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційної роботи є наукове обґрунтування теоретичних і практичних засад щодо організаційно-економічних форм взаємодії малого і великого підприємства і розробки рекомендацій зі створення малого підприємства в телекомунікаційній сфері та оцінки ефективності його діяльності.
Досягнення зазначеної мети дослідження обумовило необхідність розв’язання наступних основних задач:
дати економічну характеристику суб’єктів малого підприємництва та їх інтеграційні можливості в сучасних умовах;
розкрити зміст малого підприємства в телекомунікаційній сфері: поняття, видові ознаки, критерії класифікації;
визначити вплив малого підприємства в телекомунікаційній сфері на розвиток економіки регіонів і галузі;
виконати системний розгляд основних проблем, з якими зіштовхуються у своїй діяльності малі підприємства в телекомунікаційній сфері;
визначити організаційно-економічні форми взаємодії малого і великого підприємства в телекомунікаційній сфері;
розробити теоретико-методичні пропозиції щодо створення та оцінки ефективності діяльності суб’єктів малого підприємництва в телекомунікаційній сфері у сільської місцевості.
Об’єктом дослідження є процес господарювання суб’єктів малого підприємництва в телекомунікаційній сфері.
Предметом дослідження є організаційно-економічні форми взаємодії малого і великого підприємства в телекомунікаційній сфері Україні.
Методи дослідження. Методологічну основу дослідження складають об’єктивні закони економіки, наукові праці провідних вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем економіки галузі зв’язку, концептуальні положення соціально-економічного реформування в Україні. В дисертації використано сучасні загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, зокрема: логічний та історичний методи (виявлення особливостей і тенденції розвитку малих підприємств в Україні); економічно-статистичний (аналіз розвитку діяльності малих підприємств в Україні і в розвинених країнах світу, аналіз розвитку малих підприємств в телекомунікаційній сфері по Одеській області і в Україні); абстрагування (розкриття змісту поняття «мале підприємства в телекому­нікаційній сфері», «організаційно-економічна форма» та ін.); порівняльний (дослідження критеріїв класифікації суб’єктів малого підприємства в різних країнах світу); аналіз і синтез (дослідження особливостей функціонування суб’єктів малого підприємництва в телекомунікаційній сфері); системний аналіз (дослідження проблем малого підприємства в телекомунікаційній сфері); кореляційно-регресійний аналіз (виявлення взаємозв’язку між кількістю робочого персоналу та обсягом надаваних послуг (роботи, продукції) на малому підприємстві та вплив малого підприємства в телекомунікаційній сфері на розвиток економіки України); експертної оцінки (визначення показників, щодо оцінки ефективності діяльності малого підприємства в телекомунікаційній сфері); абстрактно-логічний (теоретичне узагальнення результатів досліджень та формуван­ня на їх основі проміжних і підсумкових висновків).
Інформаційною базою дослідження є законодавчі і нормативні акти Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, що регламентують діяльність малого підприємства, Програми комп'ютеризації шкіл, статистичні дані Держкомстату України про діяльність малих підприємств в телекомунікаційній сфері, база даних провідних науково-дослідних закладів, матеріали науково–практичних конференцій та офіційних сайтів установ і компаній, періодичні наукові видання, а також результати власних спостережень і розрахунків автора.
Наукова новизна одержаних результатів. Наукова новизна, сформульованих у дисертаційній роботі досліджень, висновків і рекомендацій полягає в тому, що їх сукупність являє собою основу для розв’язання наукової задачі з обґрунтування теоретичних і практичних засад щодо організаційно-економічних форм взаємодії малого і великого підприємства та створення і функціонування їх в телекомунікаційній сфері, яка має суттєве значення для освоєння галузі, підвищення ефективності організації надання послуг і забезпечення успішного розвитку. До конкретних результатів дослідження, одержаних автором особисто, відносяться:
вперше:
визначено вплив малого підприємства в телекомунікаційній сфері на розвиток галузі і регіону, що сприятиме перспективності або не перспективності формування й розвитку малого підприємства;
обґрунтовано, що перспективним напрямом взаємодії малого підприємства з великими підприємствами в телекомунікаційній сфері є такі організаційно-економічні форми, як венчур та аутсорсінг;
розроблено критерії класифікації малих підприємств у телекомунікаційній сфері, до яких відноситься чисельність працівників й обсяг послуг (продукції, робіт) та видові ознаки надаваних послуг. Використання критеріїв та видових ознак малого підприємства дозволяє забезпечити наукове обґрунтування вибору діяльності підприємницького суб’єкта;
визначено оптимальну кількість чисельності працюючих працівників на малих підприємствах у телекомунікаційній сфері, що сприятиме ефективному їхньому функціонуванню;
удосконалено:
понятійній і термінологічний апарат, який використовується для визначення змісту малого підприємства в телекомунікаційній сфері, уточнено поняття «мале підприємство в телекомунікаційній сфері», «організаційно-економічна форма», «венчур в телекомунікаційній сфері», «аутсорсінг в телекомунікаційній сфері»;
методичні підходи до оцінювання ефективності діяльності малого підприємства в телекомунікаційній сфері (підприємницький ефект, засіб одноразового вкладення, коефіцієнт ефективності); визначено «коефіцієнт ефективності галузі» для оцінки впливу розвитку малого підприємства в телекомунікаційній сфері на економіку галузі, регіону і країни;
дістало подальший розвиток:
систематизація проблем, з якими зіштовхуються у своїй діяльності малі підприємства в телекомунікаційної сфері, вирішення яких сприяє підвищенню економічного і соціального розвитку регіонів України;
теоретико-методичні пропозиції щодо створення суб’єктів малого підприємництва в телекомунікаційній сфері, які дозволяють конкретизувати його суб’єктів, за допомогою характеристики загальних і видових ознак (вид об’єкта, надавані послуги, місце розташування об’єкта, місце надаваних послуг та принципи створення об’єкта).
Практичне значення одержаних результатів. Практичне значення одержаних результатів полягає в можливості використання запропонованих
організаційно-економічних форм взаємодії малого і великого підприємства в телекомунікаційній сфері. Одержані результати дослідження сприятимуть формуванню сфери малого підприємництва в телекомунікаційній галузі України, що є необхідним елементом ринкової системи господарювання, роль якої все більше зростає під впливом структурних змін в економіці країни.
Розроблені рекомендації щодо організаційно-економічних форм малого підприємства прийняті: Одеською філією ВАТ «Укртелеком» (акт впровадження від 26.04.2007 р.). Результати дисертаційного дослідження використовувалися в: Одеському науково-дослідному інституті зв’язку (акт впровадження від 14.12.2006 р.); Головному управлінні статистики в Одеській області (акт впровадження від 13.08.2007 р.); навчальному процесі Одеської національної академії зв’язку ім. О.С. Попова (акт впровадження від 12.12.2006 р.) при вивченні дисциплін: “Менеджмент”, “Стратегічний менеджмент”, “Економічне обґрунтування господарських рішень”, “Економіка та організація діяльності фірми”, “Ефективність управління підприємством”, “Економіка підприємств зв’язку”, “Економіка галузі зв’язку”.
Одержані результати можуть бути використані Міністерством транспорту та зв’язку України при вирішенні питань щодо створення малих підприємств у галузі.
Особистий внесок здобувача полягає в одноосібно виконаному науковому дослідженні, яке відображає авторський підхід до розв’язання задачі щодо впровадження організаційно-економічних форм малого і великого підприємства в телекомунікаційній сфері. Наукові положення, розробки, висновки і рекомендації, які виносяться на захист, одержані автором самостійно.
З наукових праць, опублікованих у співавторстві, в роботі використано лише ті положення й ідеї, що є результатом особистих досліджень здобувача. Конкретний внесок здобувача в цих роботах викладено в авторефераті у переліку публікацій за темою дисертації.
Апробація результатів дисертації. Основні положення і результати дисертаційного дослідження апробовані автором у доповідях, повідомленнях на 16 конференціях і семінарах, зокрема: VI Міжнародному молодіжному форумі “Радиоэлектроника и малодежь в ХХІ веке” (Харків, 2002); Міжнародній науково-технічній конференції студентства та молоді “Мир информации и телекоммуникаций” (Київ, 2002); VIІ Міжнародному молодіжному форумі “Радиоэлектроника и малодежь в ХХІ веке” (Харків, 2003); Всеукраїнській науково-практичній конференції “Регіональні проблеми зайнятості і ринку праці” (Тернопіль, 2004); II Всеукраїнській науково-практичній конференції “Економіка підприємства: проблеми теорії та практики” (Дніпропетровськ, 2004); VII Міжнародній науково-практичній конференції “Наука і освіта’2004” (Дніпропетровськ, 2004); VII Міжнародній науково-практичній конференції “Системы и средства передачи и обработки информации” (Одеса, 2004); VIII Міжнародній науково-практичній конференції “Наука і освіта’ 2005” (Дніпро­петровськ, 2005); Міжнародній науково-практичній конференції “Дні науки’2005” (Дніпропетровськ, 2005); Всеукраїнській науково-практичній конференції «Інвестиційні стратегії підприємств України на міжнародних товарних та фінансових ринках» (Дніпропетровськ, 2006); Міжнародній науково-практичній конференції «Передові наукові розробки – ’2006» (Дніпропетровськ, 2006); Щорічній загальноінститутській науково-практичній конференції „Регіональна політика на сучасному етапі державотворення: проблеми децентралізації, ризики та перспективи впровадження” (Одеса, 2006); Міжнародній науково-практичній конференції „Інноваційні технології в науці, підготовці фахівців” (Одеса, 2007); Міжнародному науково-практичному семінарі „Україна – Чехія – ЄС: Сучасний стан та перспективи” (Херсон – Прага, 2007); Международному научно-практическом семинаре „Украина – Латвия – Белоруссия − ЕС: современное состояние и перспективы” (Херсон − Рига − Гомель, 2007); Міжнародній науково-практичній конференції молодих учених і студентів «Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничої сфери» (Донецьк, 2007); Международной научно-практической конференции «Телеком – 2007» (Ростов-на-Дону, 2007).
Публікації. Наукові положення, висновки та рекомендації дисертаційної робо­ти досить повно висвітлено у 25 наукових роботах, у тому числі: 6 у наукових фахових виданнях, що входять до переліку ВАК України; 19 у збірниках статей і матеріалах праць міжнародних, національних, галузевих і регіональних науково-методичних і науково-практичних конференціях, науково-виробничому журналі «Зв’язок». Загальний обсяг публікацій становить 7,55 д. а., з яких особисто автору належить 5,29 д. а.
Список литературы ВИСНОВКИ
У дисертаційній роботі проведено теоретичне узагальнення процесу розвитку малого підприємства в економіці країни і наведено нове вирішення наукової задачі щодо обґрунтування організаційно-економічних форм взаємодії малого і великого підприємства в телекомунікаційній сфері. Практична реалізація даного рішення сприятиме підвищенню ефективності діяльності підприємницьких суб’єктів телекомунікаційної сфери.
Основні результати дослідження, рекомендації щодо їхнього наукового і практичного використання полягають у наступному:
1. Мале підприємство є провідним сектором ринкової економіки; складає основу дрібнотоварного виробництва; здійснює структурну перебудову економіки, швидку окупність витрат, свободу ринкового вибору; забезпечує насичення ринку споживацькими товарами та послугами повсякденного попиту, реалізацію інновацій, додаткові робочі місця; має високу мобільність, раціональні форми управління; формує новий соціальний прошарок підприємців-власників; сприяє послабленню монополізму, розвитку конкуренції. Роль малого підприємства в економіці України полягає в тому, що воно є одним з найважливіших дійових факторів економічного розвитку суспільства, який опирається на ринкові методи господарювання та сприяє соціально-політичній стабільності суспільства, тобто він відкриває простір вільному вибору шляхів і методів роботи на користь суспільства та забезпечення власного добробуту.
Одним із перспективних напрямів створення та розвитку малого підприємства в сучасних умовах є взаємодія з великими підприємствами, шляхом їхньої інтеграції, що приводить до створення і формування організаційно-економічних форм, а саме: франчайзинг, венчур, аутсорсінг, субконтракт.
2. Однією з найважливіших галузей інфраструктури, яка суттєво впливає на розвиток суспільства та відбиває рівень його економічного розвитку, є телекомунікаційна сфера. Аналіз розвитку телекомунікацій за останні роки показав, що темпи розвитку галузі були найбільш високими серед інших галузей економіки України. Тому, розвиток малих підприємств у галузі, є ефективним напрямом розбудови телекомунікаційної сфери.
Мале підприємство в телекомунікаційній сфері – це підприємство будь-якої форми власності, що надає телекомунікаційні послуги і діє незалежно та самостійно відповідно до законодавчих актів як фізична або юридична особа, метою діяльності якого є задоволення потреб споживачів в даній сфері та одержання прибутку. Обґрунтовано, що основними критеріями класифікації суб'єктів малого підприєм­ництва в телекомунікаційній сфері є обсяг послуг (продукції, робіт), кількість працівників та видові ознаки. Оптимальна кількість працівників, тобто та кількість працівників за якої діяльність малого підприємства буде ефективною складає 7 осіб.
3. Визначено, що на ієрархічних рівнях економіки (регіональний, галузевий) розвиток малого підприємства сприяє зростанню обсягу надання послуг (робіт, продукції), що вказує на їх значущість у сучасних умовах. Запропоновано узагальнюючий показник (коефіцієнт ефективності галузі), який дозволяє оцінити вплив розвитку МПТ на економіку галузі, регіону і країни.
4. Системні дослідження діяльності МПТ дозволили визначити основні проблеми, з якими вони зіштовхуються у своїй діяльності, а саме: недосконалість законодавства, тому що більшість законодавчих документів не відповідають становищу, як ринкової економіки, так і державної політики, через те, що відсутня зведена єдина законодавча база; відсутність стабільного політичного та економічного становища в Україні; недостатня налагодженість взаємодії між регіонами, як у плані обміну інформацією й досвідом з розвитку малого підприємства, так і в організації практичної взаємодії підприємців; через слабку державну підтримку діяльності малих підприємств у сільських, гірських місцевостях, що обмежує забезпечення доступу користувачів цих місцевостей до телекомунікаційних послуг; використання морально застарілого та фізично зношеного обладнання; наявність значної кількості підприємств, що надають телекомунікаційні послуги, приводить до неузгодження їхньої діяльності та відсутності єдиного підходу щодо їх надання.
5. Взаємовідносини між великим і малими підприємствами в телекомунікаційній сфері є об'єктивною необхідністю, обумовленою задачею прискореного розвитку галузі, української економіки і підвищення конкурентоспроможності, що сприяє розвитку таких організаційно–економічних форм, як:
венчур – організаційно-економічна форма взаємодії малого та великого підприємства, діючих в телекомунікаційній сфері як комерційне науково-технічне підприємство, зайняте розробкою і впровадженням нових і новітніх технологій, обладнань та послуг на ринку телекомунікаційних послуг з невизначеним заздалегідь доходом, тобто з ризикованим внеском капіталу;
аутсорсінг – організаційно-економічна форма взаємодії малого та великого підприємства в телекомунікаційній сфері, де велике підприємство наймає за договором мале підприємство, що функціонує в даній сфері для виконання певних функцій з метою забезпечення потреби споживача у послугах.
Характерні ознаки венчурної та аутсорсінгової організаційно-економічної форми дають можливість підприємцю визначити в якому підприємницькому середовищі буде здійснюватись підприємницька діяльність.
6. Теоретично обґрунтовано, що одним із напрямів розвитку організаційно-економічної форми взаємодії малого та великого підприємства телекомунікаційної сфери в сільській місцевості є аутсорсінг.
Автором розроблено і запропоновано теоретико-методичні пропозиції та характеристика загальних і видових ознак щодо створення МППКД. Визначено, що мале підприємство у вигляді пунктів колективного доступу до мережі Інтернет – це суб’єкт, що здійснює підприємницьку діяльність у виділених приміщеннях або частині приміщення, що обладнані засобами зв'язку і доступні кожному користувачу населеного пункту для надання таких послуг, як: робота на персональному комп'ютері з доступом до мережі Інтернет, пошук інформації в мережах Інтернет на замовлення та інше відповідно до Закону України «Про телекомунікації» та Концепції розвитку телекомунікацій в Україні до 2010 року. Організація МППКД у сільській місцевості сприятиме зростанню обсягів послуг внаслідок додаткового використання виробничих ресурсів великих підприємств, підвищенню рівня інформаційної культури та загального освітнього рівня населення.
7. Системні дослідження дозволили визначити перелік показників щодо оцінки ефективності діяльності МПТ: підприємницький ефект; економія основних виробничих фондів; економія оборотних виробничих фондів; економія матеріальних витрат; економія фонду оплати праці працівників; коефіцієнт ефективності. Адекватність показників щодо оцінки ефективності їхньої діяльності підтверджено розрахунками на прикладі діючих підприємств. Запропоновані показники можна використовувати не тільки в телекомунікаційній сфері, але і в інших галузях економіки країни.
8. Впровадження запропонованих організаційно-економічних форм в умовах функціонування ринкової економіки дозволить підвищити ефективність функціонування галузі і сприятиме збільшенню виробництва та надання споживачам високоякісних послуг.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1.Абалкин Л. Экономическое противоречия социализма // Вопросы экономики. – 1987. – №5. – С. 3–13.
2.Акофф Р. Л. Планирование в больших экономических системах / Пер. с. анг. – М.: Советское радио, 1972. – 224 с.
3.Ананьева В. И. Анализ режима функционирования обособленного подразделения “бізнес-инкубатор” коммунального предприятия “Агентство по развитию бизнеса” г. Славутич // Вісник академії економічних наук України. – 2003. – № 2 (4). – С. 129–132.
4.Арсенко А. Підприємництво і підприємці // Урядовий кур’єр. – 1994. – № 11–12. – С. 6.
5.Аутсорсинг: дороги ведуть в Україну // Діловий кур’єр і зв’язок. – 2006. – № 42 (474). – С. 1–2.
6.Ахламов А.Г. Основні напрямки підтримки інноваційних проектів малого та середнього підприємництва в регіоні // Формування та реалізація стратегії сталого економічного розвитку регіону: Матеріали щорічної науково-практичної конференції. Одеса, 26 травня 2006 р. – Одеса, 2006. –
С. 4–5.
7.Балашов В.А., Зяблов С.В., Нестеренко А.В. Обеспечение всеобщего доступа к инфокоммуникационным услугам и технологиям в сельских районах Украины // Телекомунікаційні кооперативи: можливість для покращення доступу до телекомунікаційних послуг у малих містах: Конференція. Київ, 8 червня 2004 р. – Київ. – 2004. – С. 1–7.
8.Барте К. Чистая прибыль важнее, чем доход на развитом рынке телекоммуникаций // Вестник связи. – 2005. – № 2. – С. 78–79.
9.Бабосюк Н.А. Франчайзинг – основа развития интеллектальных техно­логий в телекоммуникационном би знесе // Зв’язок. – 2007. – № 2. –
С. 9–10.
10.Бабаева Л. Развитие малого бизнеса в России // Деловой мир. – 1996. – 26 февраля. – С. 12-26
11.Бізнес – інкубатор для підприємців // Урядовий кур’єр. – 2003. –
№ 23 (2438) – С. 5.
12.Большой экономический словарь; Под. ред. А.Н. Азрилияна. – 6-е изд. доп. – М.: Институт новой экономики, 2004. – 1376 с.
13.Бондаренко В.Г., Гребенніков В.О. Сучасні і майбутні інфокомунікаційні технології України: Навч. посіб. для студентів вищих навчальних закладів за напрямом “ Телекомунікації”. – К.: Радіоаматор, 2004. – 160 с.
14.Бревнов А.А. Маркетинг малого предпринимательства: Практическое пособие. – К.: ВІРА – Р, 1998. – 384 с.
15.Бублик О. Пройденный путь: итоги и выводы // Телеком. – 2003. – № 1 – 2.– С. 16 –19.
16.Бурда А.І. Формування і реалізація потенціального успіху підприємства – основне завдання стратегічного управління // Економіка підприємства: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. Дніпропетровського національного ун-ту. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2004. – Вип. 192: В 4-х т. – Том ІІ. – С. 525 – 531.
17.Буряк П.Ю., Моринець В.П. Податкове стимулювання розвитку малого бізнесу в Україні // Фінанси України. – 1999. – С. 49 – 54.
18.Бутенко О.О. Особливості створення механізму підтримки малого бізнесу на регіональному рівні // Економіка підприємства: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. Дніпропетровського національного ун-ту. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2003. – Вип. 185. – С. 695 – 705.
19.Варналій З.С. Державна політика підтримки малого підприємництва. – К.: НІСД, 1996. – С. 5 – 9.
20.Варналій З.С. Законодавче забезпечення розвитку підприємництва в Україні: проблеми теорії та перспективи // Підприємництво і право: Зб. наук. праць. – К.: Ін-т приват. права і підприємництва АпрИ України, 1998. – С. 55 –58.
21.Варналій З. С. Мале підприємництво: основи теорії і практики. – К.: Т-во “Знання”; КОО, 2003. – 2-е вид., випр. і доп. – 302 с.
22.Верховода Л. Підприємництво. Нові форми господарювання // Економіка України. – 1992. – № 10. – С. 66 – 70.
23.Верховна рада України. Офіційний веб-сайт. – Режим доступу: http://portal.rada.gov.ua.
24.Витрати і ресурси домогосподарств України у ІІ кварталі 2005 р. (за даними вибіркового обстеження умов життя домогосподарств України) : Статистичний бюлетень / Державний комітет статистики України. – Київ, 2005. – С. 18 – 21; С. 34; С. 36 – 39.
25.Візит міжнародного рівня // ДК Зв’язок. – № 45 (527). – 2007. –
С. 1 – 2.
26.Віннікова В.А. Оцінка соціально–економічної ефективності управління персоналом в торговельних підприємствах // Економіка: пробле­ми теорії та практики: Зб. наук. праць. Дніпропетровського національного ун-ту. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2004. – Вип. 193. – С. 729 – 733.
27.Воронін О. Визначення показників економічної ефективності виробництва на основі модифікації ресурсного підходу // Економіка України. – 2007. – № 10 (551). – С.29 – 37.
28.Воротіна Л.І. Розвиток підприємництва в економіці України // Вісник Київського університету. Економіка. – К., 1994. – Вип. 1. – С. 40 – 48.
29.Говорушко Т.А., Тимченко О.І. Малий бізнес: Навч. посіб. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 200 с.
30.Голубницкая Е.А., Кухаренко Е.Г. Основы маркетинга в телекоммуникациях: Учеб.е пособ. – М.: Радио и связь, 2005. – 320 с.
31.Господарський кодекс України вiд 11.03.2007 р. на пiдставi 424 – 16. – № 436 – 15. – Режим доступу: http://www.gospodar.org.ua. – Господарський кодекс України.
32.Державний комітет статистики України. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua.
33.Декрет Кабінету Міністрів України «Про прибутковий податок з громадян» від 30.06.2005 р. № 13 – 92. – Режим доступу: http://zakon.rada.
gov.ua/cgi–bin/laws/main.cgi?nreg=13–92. – Верховна рада України.
34.Державна програма "Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці" на 2006–2010 роки від 7 грудня 2005 р. – № 1153. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/law/05_ikton.html.
35.Економіка галузі зв’язку: Підруч. для вузів і фах.зв’язку: У 2-х т. / За ред. В.М. Орлова, Ф.З. Мардаровського, Н.Ю. Потапової-Сінько. – 2-е вид. перероб. ідоп. – Одеса: УДАЗ, 1999.
36.Економічна політика потребує якісних змін // Урядовий кур’єр. – 2005. – № 7 (2920). – С. 2.
37.Загальнодержавна програма "Електронна Україна" на 2005 – 2012 роки № 5414/П від 22.10.2004 р. – Режим доступу: http://gska2.rada.gov.ua/pls/
zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=19195. – Верховна рада України.
38.Закон України “ Про власність” // Галицькі контракти. – 1996. –
№ 42. – С. 22 – 28.
39.Закон України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» № 1533–ІІІ від 02.03.2000 р. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi–bin/laws/main.cgi?nreg=1533–14. – Верховна рада України.
40.Закон України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням» № 2240–III від 18.01.2001 р. – Режим доступу: http://www.ckfse.uch.net/index.php?mod=4&ind=6&post=27. – Фонд соціального страхування з тимчасовою втратою працездатності.
41.Закон України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування» № 680/97–ВР від 03.12.97. – Режим доступу: http://www.
probusiness.in.ua/kb/finance/practice/tax/kinds/statefee/pension/. – Український мобільний банк знань.
42.Закон України “Про підприємництво” // Галицькі контракти. – 1996. – № 42. – С .28 – 32.
43.Закон України “Про підприємства в Україні” // Галицькі контракти. – 1996. – № 42. – С. 32 – 40.
44.Закон України «Про патентування деяких видів підприємницької діяльності» № 324/96–ВР від 12 липня 1996 року. – Режим доступу: http://www.sta.gov.ua/news.php3?1268. – Державна податкова адміністрація України.
45.Закон України «Про податок на додану вартість» № 168/97–ВР від 03.04.1997 р. – Режим доступу: http://www.ngo.if.ua/themes/ngo/material.asp?
folder=1886&matID=1876. – Партнерська мережа неурядових організацій Івано-Франківщини.
46.Закон України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами цільовими фондами” № 2181 – ІІІ від 11.01.2001. Режим доступу: http://discount.lookmy.info/portal/modules.php?name=
Content&pa=showpage&pid=11853. – Виртуальная дисконтная система.
47.Захарченко В.И., Борисов О.Г., Меркулов Н.Н. Реструктуризация и аутсорсинг на предприятии. – О.: Фенікс, 2006. – 128 с.
48.Захарченко М. В., Орлов В. М., Кузьмінов А. В. Роль малого бізнесу в підвищенні ефективності регіональних структур зв’язку // Зв’язок. – 1999. – №1 (15). – С.15 –17.
49.Зв’язківці у “плюсах”// ДК– Зв’язок. – 2005. – № 1. – С. 3.
50.Земляков Д.Н., Макашев М.О. Франчайзинг. Интегрирование формы организации бизнеса: Учеб. пос. для вузов. – М.: ЮНИТИ – ДАНА, 2003. – 142 с.
51.Інструкція про порядок надходження, обліку та витрачання коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 16 від 26 червня 2001р. – Режим доступу: http://www.ngo.if.ua/themes/ngo/
material.asp?folder=1911&matID=1858. – Партнерська мережа неурядових організацій Івано-Франківщини.
52.Інструкція про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України № 64/8663 від 16 січня 2004 р. – Режим доступу: http://www.pfu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id
=71317&cat_id=38942. – Пенсійний фонд України.
53.Інструкція про прибутковий податок з громадян № 12 від 21 квітня 1993 р. – Режим доступу: http://www.mdoffice.com.ua/pls/MDOffice/MDODOC. FindHelp?p_file=28&p_page=359&context=.
54.Ісайко В.А. Розвиток малого та середнього підприємництва: регіональний аспект // Вісник соціально – економічних досліджень. Зб. наук. праць Одеського державного економічного ун-ту. – О.: ОДЕУ, 2003. –
Вип. 141.– С 101 – 106.
55.Карпій С., Дьоміна В. Розвиток малого підприємства як стратегія реалізації політики зайнятості на регіональному рівні // Економіст. – 2007. – № 4. – С. 42 – 45.
56.Карсекін В., Миска В., Білик В. Мале підприємництво: проблеми і перспективи // Економіка України. – 1995. – № 10. – С. 72.
57.Кендалл М., Стюарт А. Теория распределений / Пер. с анг.; Под. ред. А.Н. Колмогорова. – М.: Наука. – 1966. – Т.1. – 244 с.
58.Климахіна О. Методика оцінки економічного потенціалу регіону // Економіка України. – 2005. – № 8 (525). – С. 38 – 42.
59.Ковалев В.В Финансовый анализ: методы и процедуры. – М.: Финансы и статистика, 2005. – 560 с.
60.Ковалтшин П. Обсяги, особливості та механізми венчурного капіталу в Ізраїлі // Економіст. – 2007. – № 1. – С. 44 – 46.
61.Кондратюк Т. В. Державна політика підтримки малого бізнесу: зміст і механізм реалізації // Вісник Української академії державного управління при Президентові України. – 2001. – № 4. – С. 111 – 118.
62.Конституція України: прийнята на V сесії Верховної Ради Украї­ни 22.06.1996 р. – 1996. – 51 с. – Офіційні видання Верховної Ради України
63.Концепція розвитку телекомунікацій в Україні до 2010 року, схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України № 316-р від 7 червня 2006 р. – Режим доступу: – http://www.mintrans.gov.ua/mintrans/control/uk/
publish/article;jsessionid=A404845659AC5646B4C54C2A5AEB9CBB?art_id=55717&cat_id=34595. – Міністерство транспорту та зв’язку України.
64.Кочетков М. Соціальна функція франчайзінга // Людина і праця. – 2000. – № 2. – С. 32 – 36.
65.Кузнєцова І.С. Фінансова підтримка малого підприємництва // Фінанси України. – 2001. – №6. – С. 72 – 75.
66.Кузьмін О.Є., Комарницікий І. М. Фінансова інфраструктура для підтримки малих підтримки // Фінанси України. – 2003. – № 2. – С. 87 – 96.
67.Куликов В., Латышева Г., Николаев А. Образование финансово–промышленных групп (необходимость, цели и механизмы) // Российский экономический журнал. – 1994. – № 1. – С.16 – 21.
68.Кузьминов А.В. Проблемы и противоречия в управлении электросвязью региона и пути их разрешения // Экономика – 99: Сб. науч. трудов. – Одеса, 1999. – С. 20 – 22.
69.Кулькевич М.И., Пономаренко Н.Ш. Основные проблемы и перспективные направления предпринимательства в Украине // Регіональні перспективи. – 2000. – № 2 – 3 (9 – 10). – С. 97 – 98.
70.Курс экономики: Учебник. – 3-е. изд., доп.; Под. ред. Б.А. Райз­берга. – М.: ИНФРА – М, 2000. – С. 219 – 222. – (Серия «Высшее образование»).
71.Лукашевич С.А. Основні етапи і програма державної підтримки малого підприємництва // Регіональні перспективи. – 2000. – № 2 – 3 (9 – 10). – С. 114 – 116.
72.Ляховецкий Л.З. Эффективность вариантов вложения средств в предприятия электросвязи // Фінанси України. – 2004. – № 8. – С. 43 – 45.
73.Малий бізнес: стійкість та компенсаторні можливості: (Монографія) / Г.В. Козаченко, А.Е. Воронкова, В.Ю. Медяник, В.В. Ноза­ров. – К.: Лібра, 2003. – 328 с.
74.Макаров В.В., Орлов В.Н., Кузьминов А.В. Проблемно-целевой подход в управлении электросвязью региона // Труды учебных заведений связи. – С.Пб, 2000. – № 166. – С. 11 – 15.
75.Макєєва О.А. Вплив підприємницької діяльності на трансформацію економічних систем // Вісник соціально – економічних досліджень: Зб. наук. праць Одеського державного економічного ун–ту. – О.: ОДЕУ, 2003. – Вип. 141. – С. 187 – 190.
76.Макєєва О. А. Формування і проблеми розвитку малого бізнесу в Україні (теорія і практика). – Одеса: Астропринг, 1999. – 268 с.
77.Миленков Ю.А. Новые методы инвестиционного менеджмента. – С.Пб.: Изд. дом «Бизнес – пресса», 2002 . – 208 с.
78.Малі підприємництва в Одеській області за 1998 – 2006 р.р. / Державний комітет статистики України. Одеське обласне управління статистики. – Одеса. – 2007. – 247 с.
79.Мардаровский Ф.З., Кузьминов А.В., Орлов В.Н. Технология и культура управления в отрясли связи; Под. ред. Ф. З. Мардаровского – Одесса: ИПРЭЭИ НАН Украины. – 2000. – 268 с.
80.Марховська Т. М. Основні напрямки спрощення оподаткування малого бізнесу: Зб. наук. праць в матеріалах міжнар. наук.–практ конференції. – Вінниця, 2000. – Т. 1. – С. 220 – 222.
81.Мое малое предприятие (Основы успешного предпринима­тельства) / И.Б.Жиляев, В.Р. Костяж, Ю.А. Клочко и др. – К.: ВЕНЧУР, 1995. – 136 с.
82.Мюррей Я. Франчайзинг / Пер с анг. к. э. н. К. Любимова. – С.Пб.: Питер, 2004. – 144 с. – (Серия «Маркетинг для профессионалов»).
83.Наказ «Про внесення змін до Інструкції про порядок обліку платників податків» № 552 від 17 листопада 1998 року. – Режим доступу: http://www.sta.gov.ua/zakon.php3?552–98. – Державна податкова адміністрація України.
84.Неготуров В.В., Одинцов В.О. Особливості трансформаційності економіки України // Вісник соціально-економічних досліджень: Зб. наук. праць Одеського державного економічного ун-ту. – Одеса: ОДЕУ, 2006. – Вип. 23. – С. 189 – 195.
85.Нємцов В.Д., Довгань Л.Є., Сінюк Г.Ф. Менеджмент організацій: Навч. посіб. – К.: «УВПК» «Екс об», 2000. – 392 с.
86.Овсюченко Ю.В. Оценка организационно-экономического механизма функционирования предприятия // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць Дніпропетровського національного ун0ту. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2004. – Вип. 193. – С. 734 – 738.
87.Опасюк В. Венчурний капітал в Україні // Економіст. – 2004. –
№ 1. – С. 56 – 58.
88.Орлов В.М., Зяблов С.В., Орлова О.В. Стратегічне управління розвитком телекомунікаційної сфери регіону // Економічні науки. Серія «Регіональна економіка»: Зб. наук. праць. – Луцьк: Луцький державний технічний університет, 2006. – Вип. 3. – Ч. 2. – С. 108 – 115.
89.Орлов В.М. Класифікація підприємств галузі зв’язку як об’єктів управління // Регіональні перспективи. – 2000. – № 2 – 3 (9 – 10). – С. 277 – 278.
90.Орлов В.Н., Кузьминов А.В. О необходимости научного управле­ния в отрясли святи // Системы передачи и обработки информации: V Меж­дународная НПК. Одеса, 4 – 9 сентября 2001 г. – Одесса, 2001. – С. 74 – 75.
91.Орлов В.М. Організаційно-економічний механізм управління галуззю зв’язку України: Дис. … доктора екон. наук: 08.07.04; – Захищена 6.07.2002; Затв.13.11.2002 р. – Одеса, 2002. – 383 с.
92.Орлов В.М. Основи управління в галузі зв’язку: (Монографія) / Укр. держ. ак. зв’язку. – Одеса: УДАЗ, 1999. – 205 с.
93.Орлов В.М., Яцкевич І.В. Венчурне інвестування як перспективна форма розвитку малого підприємництва в телекомунікаційній сфері України // Україна – Чехія – ЄС: Сучасний стан та перспективи: Зб. матеріалів міжнародного науково–практичного семінару. Прага, 6 – 12 лютого 2007 р. – Херсон – Прага: Херсонський національний університет, 2007. – С. 90 – 94.
94.Орлова О.В., Яцкевич І.В. Мале підприємництво як чинник розвитку соціальної економіки регіону // Регіональна політика на сучасному етапі державотворення: проблеми децентралізації, ризики та перспективи впровадження: Матеріали щорічної загальноінститутської науково–практичної конференції. Одеса, 31 жовтня 2006 р. – Одеса: ОРІДУ НАДУ, 2006. – С. 120 – 122.
95.Орлов В.М., Яцкевич І.В. Проблеми і протиріччя розвитку малого підприємництва в телекомунікаційній сфері // Зв’язок. – 2007. – № 3 (71). – С. 17 – 20.
96.Орлов В.Н., Яцкевич И.В. Развитие малого и среднего бизнеса в телекоммуникациях Украины // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць Одеського національного морського ун-ту. – Одеса: ОНМУ, 2003. – Вип. 15. – С. 181 – 194.
97.Орлов В.М., Яцкевич І.В. Регіональні аспекти розвитку малого підприємництва в телекомунікація // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць Дніпропетровського національного ун–ту. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2004. – Вип. 194: В 5 – ти т. – Том ІІ. – С. 500 – 507.
98.Орлов В.М., Яцкевич І.В. Регіональні проблеми та протиріччя малого підприємництва в телекомунікаційній сфері // Соціально–економічні напрямки розвитку регіонів в контексті сучасних процесів міжнародної інтеграції: Матеріали міжнародної науково–практичної конференції студентів і молодих вчених. Херсон, 16 – 19 вересня, 2006 р. – Херсон: ПП Вішемирський В.С., 2006. – С. 167 – 170.
99.Осипов В.І. Економіка підприємства: Підручник. – Одеса: Маяк, 2005. – С. 133 – 155.: 12 л. іл.
100.Паламарчук В.М. Соціальна трансформація суспільства і національні інтереси України. – К.: НІСД, 1995. – С. 13.
101.Парсяк В.Н. Внутрішньофірмове управління бізнесом очима менеджерів малих підприємств // Зб. наук. праць Миколаївського державного гуманітарного університету ім. П.Могили. – Миколаїв, 2002. – Вип. 6. – Т.19. – С. 65 – 69.
102.Парсяк В.Н. Малий бізнес в системі корпоративних відносин: (Монографія). – Херсон: Олді-плюс, 2003. – 456 с.
103.Пашута М. Мале підприємництво та інновації як фактори зростання // Економіст. – 2004. – № 1. – С. 50 – 55.
104.Підприємництво / В.А. Подсолонко, А.Ф Процай, Т.Л. Миронова, В.О. Василенко. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 616 с.
105.Помоги себе сам // Телеком. – 2001. – № 5 – 6. – С. 17 – 19.
106.Положення про забезпечення додатковим харчуванням інваліда внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та потерпілого з важкою травмою або професійним захворюванням під час лікування в лікувальному закладі № 54 від 19.06.2003 р. – Режим доступу: http://www.uapravo.net/data/base38/ukr38615.htm. – Законодательство Украины.
107.Постанова Кабінет Міністрів України «Про заходи щодо створення електронної інформаційної системи «Електронний Уряд»» № 208 від 24 лютого 2003 р. – Режим доступу: http://www.uapravo.net/data/base41/
ukr41616.htm. – Законодавство України.
108.Постанова Кабінет Міністрів України «Про Комплексну програму створення єдиної національної системи зв'язку» № 790 від 23 вересня 1993 р. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi–bin/laws/main.cgi?nreg=790–93–%EF. – Верховна рада України.
109.Постанова Міністерство юстиції України «Про затвердження Порядку ведення органами Пенсійного фонду України обліку надходження платежів зі збору на обов'язкове державне пенсійне страхування та інших платежів» № 2 – 4 від 19.01.2002 р. – Режим доступу: http://www.pfu.gov.ua
/control/uk/publish/article;jsessionid=0461769A73D6D527739335D8F3ACE12D?art_id=41394&cat_id=38943. – Пенсійний фонд України.
110.Постанова Кабінету Міністрів України «Про порядок державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності» № 740 від 25 травня 1998 р. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi–bin/laws/main.cgi?nreg=740–98–%EF. – Верховна рада України.
111.Предпринимательство: Учебник; Под ред. М. Г. Лапустины. – М.: ИНФРА-М., 2002. – 2-е изд., испр. и доп. – 520 с. – (Серия “Весник образования”).
112.Производить коммуникационное оборудование в Украине пока не выгодно // Телеком. – 2000. – № 3 – 4. – С. 28 – 30.
113.Про стан і тенденції розвитку малих підприємств у 2006 році // Держкомстат України, 2007. – К. – С. 223 – 231.
114.П’ятницька Г. Роль малого підприємництва в процесі розбудови національної економіки та підходи до розв’язання основної суперечності його розвитку // Економіст. – 2004. – № 9. – С. 38 – 41.
115.Реверчук С.К. Малий бізнес: методологія, теорія і практика. – Львів: Ун-т ім. Івана Франка, 1996. – 192 с.
116.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 1995. – № 2. – С. 6 – 10.
117.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 1996. – № 3. – С. 6 – 9.
118.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 1996. – № 4. – С. 12 – 17.
119.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 1997. – № 1. – С. 17 – 21.
120.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 1997. – № 2. – С. 13 – 17.
121.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 1997. – № 4. – С. 12.
122.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 1998. – № 1. – С.28 – 29.
123.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 1998. – № 2. – С. 14 – 15.
124.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 1998. – № 3. – С. 16 – 17.
125.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 1998. – № 4. – С. 13.
126.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 1999. – № 4. – С. 8.
127.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 1999. – № 5. – С. 16.
128.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 2000. – № 1. – С. 11.
129.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 2000. – № 3. – С. 14.
130.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 2000. – № 4. – С. 15.
131.Реєстр ліцензій на здійснення діяльності в галузі зв’язку // Зв’язок, 2000. – № 6. – С. 14.
132.Рогова Е. М. , Ткаченко Е. А. Мелкий инновационный бізнес – С.Пб.: Узд-во СПбГУЭФ, 1998. – 58 с.
133.Розговоров А.В., Кузовкова Т.А. Статистика связи: Учебник для вузов. – М.: Радио и связь, 1991. – 344 с.: ил.
134.Романюк Н. М. Проблеми становлення та розвитку малих підприємств в Україні // Економіка підприємства: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць Дніпропетровського національного ун-ту. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2004. – Вип. 192: В 4 –х т. – Т. ІІ. – С. 422 – 430.
135.Рубе В. А. Малий бизнес: история, теория, практика. – М.: ТЕИС, 2000. – 231 с.
136.Савченко В. Феномен предпринимательства // Российский экономический журнал. – 1996. – № 1. – С. 40 – 46.
137.Сахаров В. Є. Малий та середній бізнес. – К.: ВНЗ «Національна академія управління», 2003. – 326 с.
138.Сэй Ж. – Б. Трактат политической экономии. – М., 1986. – 17 с.
139.Системный анализ предприятий связи: Учеб. пособ. / Н.В. За­харченко, Н.А. Князева, С.Б. Горелкина, Е.Н. Стрельчук. – Одесса: УГАС, 1996. – 63 с.
140.Соболь С.М. Предпринимательство (начало бизнеса). – К.: ВЕНЧУР, 1994. – 176 с.
141.Современный экономический словарь / Райзберг Б. А., Лозовский Л. Ш., Старадубцева Е. Б. – 3-е изд. пер. и доп. – М.: ИНФРА-М., 2002. – 480 с.
142.Сорокина В. Малый бизнес по–британски // Мировая экономика и международные отношения. – 1996. – № 9. – С. 12 – 15.
143.Соціально–економічні системи продуктивних сил регіонів України / С.І. Дорогунцов, Л.Г. Чернюк, П.П. Борщевський, Б.М. Данилишин, М.І. Фащевський. – К.: Нічлава, 2002. – 690 с.
144.Соціальне економічне становище сільських населених пунктів України: Статистичний збірник / Державний комітет статистики України. – Київ, 2006. – С. 150 – 151.
145.Становление рынка услуг связи Украины / Л.А. Стрий, В.Н. Орлов, И.В. Петенко, А.К. Голубев // Соціальний менеджмент і управління інформаційними процесами: серія “Державне управління ”: Зб. наук. праць Дон. ДУУ – Донецьк: Дон. ДУУ, 2004. – Вип. 31. – Т. 5. – С. 329 – 340.
146.Стратегія пріоритетної галузі // Урядовий кур’єр. – 2003. – № 3 (286). – С.1 – 2.
147.Стрий Л. А. Роль и место связи в глобальной экономике // Економіка підприємства: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць – Дніпропетровськ: ДНУ, 2001. – Вип. 146. – С. 50 – 55.
148.Сучасні телекомунікації: мережі, технології, економіка, управління, регулювання; С.О. Довгий, О.Я. Савченко, П.П. Воробієнко та ін. – К.: Український Видавничий Центр, 2002. – 520 с.
149.Тетеиси К. Вечный дух предпринимательства: Практическая философия бизнесмена. – М., 1990. – 250 с.
150.Технопарки в СНД: реальність сьогодення // Діловий кур’єр і зв’язок. – 2006. – № 38 (470). – С. 7, 10.
151.Ткаченко В.В., Палєй С.Б. Вивчення податкового тягаря у різних сферах підприємницької діяльності // Менеджер: Вісник Донецьк. держ. акад. управління. – Донецьк, 1999. – № 4 (6). – С. 89 – 95.
152.Указ Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні» № 1013/2005 від 04.07.2005 р. – Режим доступу: http://www.nau.kiev.ua/nau10/ukr/
show.php?code=1013/2005. – Нормативні акти України.
153.Указ Президента України “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва” // Урядовий кур’єр. – 1998. – № 727 – С. 14 – 16.
154.Управління підприємствами: сучасні тенденції розвитку: (Монографія) / Н.П. Гончарова, О.С. Федонін, Г.О. Швиденько та ін. – К.: КНЕУ, 2006. – 288 с. – Бібліогр. С. 120 – 182.
155.Уханова І.О. Проблеми та перспективи розвитку інноваційних підприємств (технопарків) у регіонах України // Вісник соціально–економічних досліджень: Зб. наук. праць Одеського державного економічного ун-ту. – Одеса: ОДЕУ, 2006. – Вип. 23. – С. 343 – 346.
156.Федулова Л. І. Актуальні проблеми менеджменту в Україні: – К.: Фенікс, 2000. – С. 195 – 201.
157.Хайєк Ф. Конкуренция как процедура открытия // Мировая практика и международные отношения. – 1989. – № 12. – 10 с.
158.Чапкина Г.В. Мониторинг рынка телекоммуникационных услуг // Економіка підприємства: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. Дніпропетровського національного ун-ту. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2002. – Вип. 160. – С. 50 – 55.
159.Чапкина Г.В. Особенности анализа рынка телекоммуникационных услуг // Маркетинг: теорія і практика: Зб. наук. праць Східноукраїнського національного ун-ту. – Луганськ: вид-во Східноукр. нац. Ун-ту, 2002. –
С. 236 – 242.
160.Чижова В. Региональные особенности смены формы собственности в Украине // Экономика Украины. – 1999. – № 7. – С. 36 – 42.
161.Чубарева Л.И. Венчурное финансирование как форма интеграции малого и крупного предпринимательства // Економіка підприємства: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. Дніпропетровського національного ун-ту. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2004. – Вип. 192: В 4 т. – Том ІІ. – С. 499 – 507.
162.Чубукова О.Ю. Спільне підприємництво: економіко-інформаційна парадигма: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – К.: МАУП, 2005. – 232 с.
163.Шемет Л., Марченко С. Проблеми розвитку малого підприємства (на прикладі м. Первомайська Миколаївської області) // Економіст. – 2007. – № 7. – С. 51 – 53.
164.Шумпетер Й.А. Теория экономического развития. – М.: Прогресс, 1982. – 455 с.
165.Экономические аспекты развития сетей телекоммуникаций сельских районов Украины / С.В. Зяблов, В.Н. Орлов, Г.А. Отливанская,
И.В. Яцкевич // Зв’язок. – 2005. – №7. – С. 15 – 19.
166.Я стараюсь быть максимально объективным // Телеком. – 2001. –
№ 3 – 4. – С. 14 – 17.
167.Яцкевич І.В. Венчур в системі відносин малих і великих підприємств на ринку телекомунікаційних послуг // Інвестиційні стратегії підприємств України на міжнародних товарних та фінансових ринках: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. Дніпро­петровськ, 3 – 4 лютого 2006 р. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2006. – Том 2. – С. 86 – 88.
168.Яцкевич І.В. Державна політика підтримки малого підприємництва в Україні // Інноваційні технології в науці, підготовці фахівців: Матеріали міжнародної науково–практичної конференції. Одеса, 17 – 18 травня 2007 р. – Одеса: ОІФ УДУЕФ, 2007. – С. 98 – 100.
169.Яцкевич І.В., Лучакова Т.О., Клименко О.М Розвиток малого підприємництва у сфері пошти та зв’язку в Одеській області // Економічна доповідь. Головне управління статистики в Одеській області. – Одеса: ДКСУ, 2004. – 21 с.
170.Яцкевич И.В Классификация малых предприятий в отрасли связи // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. Дніпропетровського національного ун-ту. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2004. – Вип. 192: В 4-х т. – Т. ІІІ. – С. 723 – 727.
171.Яцкевич И.В. Критерии классификации малых предприятий в электросвязи // Економіка підприємства: проблеми теорії та практики: Матеріали II Всеукраїнської науково–практичної конференції. Дніпропетровськ, 23 березня, 2004 р. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. – Т. 1: Економіка. – С. 190 –191.
172.Яцкевич І. В., Лучакова Т.О., Клименко О.М Розвиток малого підприємництва у сфері пошти та зв’язку в Одеській області // Економічна доповідь. Головне управління статистики в Одеській області. – Одеса: ДКСУ, 2004. – 21 с.
173.Яцкевич І.В. Мале підприємництво і проблема безробіття // Регіональні аспекти розвитку і розміщення продуктивних сил України “Економічна думка”: Зб. наук. праць кафедри управління трудовими ресурсами і розміщення продуктивних сил ТАНГ. – Тернопіль: Економічна думка, 2004. – Вип. 9. – С. 284 – 286.
174.Яцкевич И.В. Методы управления жизненным циклом услуг малых предприятий на рынке телекоммуникации // Дні науки’2005: Матеріали Міжнародної науково–практичної конференції. Дніпропетровськ, 17 – 25 квітня, 2005 р. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2005. – Т. 9: Економіка підприємства та промисловості. – С. 117 – 119.
175.Яцкевич І.В., Орлов В.М. Моніторинг малого підприємництва в Одеській області // „Украина – Латвия – Белоруссия − ЕС: современное состояние и перспективы”: Сб. материалов международного научно–практического семинара. Херсон − Рига − Гомель, 16 – 21 апреля 2007 г. − Херсон − Рига − Гомель: Херсонский национальный технический университет, 2007. − С. 98 – 101.
176.Яцкевич И.В. Особенности развития малого и крупного предпринимательства на рынке телекоммуникационных услуг // Передові накові розробки – ’2006: Матеріали I Міжнародної науково–практичної конференції. Дніпропетровськ, 1 – 15 вересня 2006 р. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2006. – Том 3. Економічні науки. – С. 14 – 15.
177.Яцкевич И.В. Особенности развития малого предпринимательства в телекоммуникационной сфере // Телеком – 2007: Международная научно-практическая конференция. Ростов-на-Дону, 4 – 5 октября, 2007 г. – Ростов-на-Дону: Северо-Кавказкий филиал Московского технического университета святи и информатизации. – С. 284 – 286.
178.Яцкевич І.В. Перспективи розвитку аутсорсінга в телекомунікаційній сфері // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничої сфери: Матеріали міжнародної науково–практичної конференції молодих учених і студентів. Донецьк, 7 – 8 червня, 2007 р. –Донецьк: ДВНЗ „Донецький національний технічний університет”, 2007. – В 3–х томах. – С. 229 – 231.
179.Яцкевич И.В. Проблемы малого бизнеса в отрасли связи // Радиоэлектроника и молодежь в XXI веке: ХІ Международный молодежный форум: Сб. материалов форума. Харьков, 23 – 25 апреля, 2002 г. – Харьков: ХНУРЭ, 2002. – С. 418 – 419.
180.Яцкевич И.В. Развитие малого бизнеса в регионах Украины // Мир информации и телекоммуникаций: Международная научно–техническая конференция студенчества и молодежи. Киев, 3 – 4 декабря, 2002 г. – К.: ДУІКТ, 2002. – С. 310 – 312.
181.Яцкевич І.В. Роль галузі зв’язку у проблемі безробіття // Регіональні проблеми зайнятості і ринку праці: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. Тернопіль, 13 – 14 травня, 2004 р. – Тернопіль: Економічна думка, 2004. – С. 205 – 206.
182.Яцкевич И.В. Социально–экономические аспекты малого предпринимательства в регионах Украины // Системы и средства передачи и обработки информации: Труды VIII Международной научно–практической конференции ОНАС им. А. С. Попова. Одесса, 7 – 12 сентября, 2004 г. – Одесса, 2004. – С. 198.
183.Яцкевич І.В. Соціальна ефективність розвитку малого підприємництва в Одеській області // Труды Одесского политехнического университета: Научный и производственно–практический сборник по техническим и естественным наукам. – Одесса, 2004. – Спец. вып.: В 3–х т. – Т. 3. – С. 295 – 298.
184.Яцкевич И.В. Функционирования малого и крупного предприни­мательства в телекоммуникационной сфере // Экономические инновации. – Вып. 25. Актуальные проблемы развития инфраструктуры производства: Сб. науч. работ. – Одеса: Інститут проблем рынка и экономико–экологических исследований НАН Украины, 2006. – С. 334 – 338.
185.Яцкевич И.В., Якименко М.В. Эффективность «Бизнес – инкубаторов» в развитии малого предпринимательства в Украине // Радиоэлекрика и молодежь в XXI веке: ХІІ Международный молодежный форум: Сб. материалов форума. Харьков, 22 – 24 апреля, 2003 г. – Харьков: ХНУРЭ, 2003. – С. 560.





Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.