У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ІНВЕСТИЦІЙНА ПРИВАБЛИВІСТЬ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВІДТВОРЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Количество страниц 196
ВУЗ ЛЬВІВСЬКА КОМЕРЦІЙНА АКАДЕМІЯ
Год сдачи 2010
Содержание Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічне обґрунтування інвестиційної діяльності та відтворення потенціалу торговельного підприємства
1.1. Економічний зміст інвестиційної діяльності торгівлі та напрямки його трансформації
1.2. Формування та реалізація інвестиційного потенціалу торговельного підприємства
1.3. Методичній інструментарій управління капіталом підприємства
1.4. Підходи до оцінки інвестиційної привабливості підприємства торгівлі
Висновки до розділу 1
Розділ 2. Аналіз інвестиційних процесів та відтворення потенціалу торговельного підприємства
2.1. Аналіз інвестиційного клімату в торгівлі
2.2. Оцінка ефективності інвестиційних процесів та відтворення ресурсів в торгівлі
2.3. Інформаційно-методичні моделі та моніторинг інвестиційної привабливості торгівлі
Висновки до розділу 2
Розділ 3. Механізм залучення інвестицій та відтворення потенціалу торговельного підприємства
3.1. Економічне обґрунтування джерел фінансування та структури інвестиційних ресурсів торговельного підприємства
3.2. Економічна оцінка ефективності та терміну окупності інвестиційних ресурсів
3.3. Організація системи моніторингу та бізнес-планування інвестиційних процесів в торгівлі
Висновки до розділу 3
Висновки та пропозиції
Додатки
Список використаної літератури
ВСТУП


Актуальність дисертаційного дослідження. Розвиток ринкової економічної системи в Україні є ефективним за умови сприятливого інвестиційного клімату, зокрема в галузях, що забезпечують соціальний захист споживачів товарів та послуг. Ресурсний потенціал в торгівлі потребує інтенсивного відтворення, зокрема шляхом нагромадження капіталу, достатнього для виконання стратегічних завдань, та ефективного використання окремих елементів капіталу і ресурсного потенціалу в цілому.
В умовах адміністративної системи управління інвестиційні ресурси окремих галузей, зокрема в торгівлі, формувалися централізованими методами шляхом перерозподілу фондів і планового використання капіталовкладень. В сучасних економічних умовах відтворення ресурсів підприємства в значній мірі визначається їх інвестиційною привабливістю, в тому числі можливістю повернення інвестованого капіталу та отримання цільового прибутку, що забезпечує його окупність. Відповідно, потребує вивчення система управлінських рішень та засоби забезпечення інвестицій в торгівлю як галузь народного господарства та в окремі підприємства з врахуванням їх функціональних особливостей та галузевої чи внутрішньогосподарської ефективності.
Адекватно до ринкових умов господарювання виникає потреба обґрунтування в інвестиціях та розробка заходів ефективного їх використання на рівні окремих підприємств торговельної галузі.
В економічній літературі проблеми інвестицій є пов’язаними з проблемами економічного потенціалу. Важливими є питання стратегічного, економічного та внутрішньогосподарського обґрунтування інвестицій в торговельну діяльність. Дослідження інвестиційних процесів відображено в працях Ансоффа І., Барановського О. І., Величко О. В., Геєця В. М., Дж. М. Кейнса, Пересади А. А., Томпсона А. А. Вивчення проблем інвестиційної діяльності торговельних підприємств відображені в економічних роботах Андрійчука В. Г., Апопія В. В., Башнянина Г. І., Бланка І. О., Ушакової Н. М., Лігоненко Л. О., Ліпич Л.Г., Власової Н. О. та інших.
В економічній літературі менш дослідженими є проблеми визначення інвестиційної привабливості торгівлі порівняльно з іншими видами економічної діяльності та структури інвестування в окремі елементи ресурсного потенціалу відповідно до ефективності їх використання та забезпечення інтенсивного відтворення торговельного підприємства.
Недостатність вивчення інвестиційної привабливості торгівлі ускладнює ефективне використання інвестицій та розробку стратегічних заходів управління інвестиціями на рівні окремих суб’єктів господарської діяльності. Доцільним є комплексне вивчення інвестицій як елемента ресурсного потенціалу та подальшого ефективного використання як стратегічного завдання розвитку. Означені проблеми, їх актуальність, практична значимість обумовили вибір теми, об’єкта, мети та основні завдання дисертаційного дослідження.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота виконана відповідно до плану наукових досліджень Львівської комерційної академії та відображає тематику даного плану. В основу інформаційного забезпечення покладено теоретико-методологічні й практичні розробки, що є частиною науково-дослідних робіт: “Функціонування і розвиток економічних систем”, “Системи економічного вимірювання”, “Перспективи розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі” (№ 256/97 державна реєстрація 0197U017310). При виконанні даних наукових робіт автором розроблено: методику порівняльної оцінки інвестиційної привабливості торговельної діяльності; систему взаємозв’язків та економічні параметри відтворення торговельної діяльності на макро- та мікро організаційних рівнях; підходи до оцінки інвестиційної привабливості торгівлі з врахуванням функціональних особливостей та спеціалізації підприємства.
Мета і завдання дисертаційного дослідження. Метою дисертаційного дослідження є обґрунтування інвестиційної привабливості як узагальнюючого параметра ефективності інвестиційного проекту, визначення системи взаємозв’язків інвестиційних ресурсів і ефективності відтворення торговельної діяльності, поєднання процесу інвестування та стратегічних завдань ефективного розвитку підприємства. Для досягнення поставленої мети в дисертаційній роботі визначено такі основні завдання:
- відобразити економічний зміст інвестиційної діяльності торгівлі та напрямки його трансформації, зокрема в умовах обмеженості джерел формування власних ресурсів;
- обґрунтування стратегії формування та реалізації інвестиційного потенціалу торговельного підприємства і відповідно її економічні поняття та категорії, зокрема “інвестиційний потенціал”, “інвестиційна привабливість торговельної діяльності”, “управління відтворенням інвестиційної привабливості”;
- визначити систему оцінки та методичний інструментарій управління капіталом в умовах потреби росту інвестиційної привабливості підприємств торгівлі;
- провести економічну діагностику впливу зовнішнього середовища на інвестиційну привабливість та конкурентоспроможність торговельного підприємства;
- обґрунтувати порівняльну ефективність інвестиційної привабливості відтворення ресурсів в торгівлі;
- розширити систему управління капіталом в частині цільових функцій росту інвестиційної привабливості підприємства;
- обґрунтувати ефективність джерел інвестування ресурсів торговельного підприємства в умовах розвитку економічної системи;
- розробити систему оцінки та планування ефективності інвестування в торгівлі;
- обґрунтувати систему моніторингу та бізнес-планування інвестиційних процесів в торгівлі.
Об’єкт дисертаційного дослідження є процес формування інвестиційної привабливості торговельних підприємств та її використання з метою ефективного відтворення ресурсного потенціалу торговельної діяльності.
Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи інвестиційних процесів в торгівлі відповідно до завдань зростання економічного потенціалу та відтворення торговельної діяльності.
Методи дослідження. У дисертаційній роботі використано загальноекономічні підходи та функціональні системні принципи, зокрема методи наукової абстракції, аналізу та синтезу, індукції та дедукції, діалектичний метод пізнання наукових явищ, положення економічної теорії щодо вивчення окремих економічних категорій та процесів, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, у яких відображено тенденції розвитку та проблеми формування і використання інвестиційних ресурсів в торгівлі.
Для розв’язання окремих завдань та систематизації досліджень використовувались такі наукові підходи: теоретичного узагальнення, комплексного системного аналізу, асоціацій та аналогій, ситуаційного аналізу, середніх величин, вибіркових спостережень, групування (для дослідження стану та основних проблем розвитку торгівлі відповідно до наявності і ефективності використання інвестиційного потенціалу). З метою визначення інвестиційної привабливості підприємств торгівлі було використано спеціальні методи: економічної діагностики, вибіркових спостережень, експертних оцінок, декомпозиції, інтегрування, рейтингових оцінок, системи балів, кореляційного та регресійного аналізу. Окремо використано методи причинно-наслідкового зв’язку (при формуванні системи показників ефективності інвестиційних процесів та інвестиційної привабливості торговельного підприємства), графічні методи (для наочного відображення тенденцій розвитку та структурно-динамічних змін окремих економічних і господарських процесів).
Інформаційною базою дослідження стали законодавчі та нормативно-правові акти України, що регламентують торговельну господарську діяльність, матеріали Державного комітету статистики України, бухгалтерська та статистична звітність торговельних підприємств, результати анкетних опитувань, матеріали науково-практичних конференцій.
Обробка статистичних даних здійснювалася з використанням комп’ютерної техніки і технологій.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробці теоретичних положень і надання методичних рекомендацій щодо оцінювання інвестиційної привабливості торговельного підприємства та підвищення ефективності відтворення його ресурсного потенціалу. Наукова новизна полягає у такому:
вперше:
- розроблено методичний підхід до визначення параметрів інвестиційної привабливості торговельної діяльності відповідно до терміну окупності інвестованих ресурсів та їх достатності для виконання стратегічних завдань функціонування підприємства, що відображаються отриманням цільового прибутку шляхом максимізації доходів і мінімізації витрат та оптимізацією структури використання фінансових результатів з метою зростання ефективності відтворення ресурсного потенціалу;
удосконалено:
- комплексну оцінку ефективності відтворення економічного потенціалу торговельних підприємств шляхом інтенсивного використання інвестованих ресурсів, зокрема з виділенням показників вартості інвестиційних затрат, порівняння розмірів інвестиційних доходів, затрат і ресурсовіддачі, достатності цільового прибутку для відтворення ресурсного потенціалу та забезпечення соціально-економічної ефективності торговельної діяльності;
- класифікацію елементів інвестиційної привабливості підприємства та визначення мінімальної, оптимальної та максимальної вартості ресурсного потенціалу, що забезпечується у результаті цільового інвестування; визначено відповідний взаємозв’язок обсягу інвестицій та структури їх використання в розрізі видів ресурсів підприємства;
набули подальшого розвитку:
- визначення інвестиційної привабливості торговельного підприємства як узагальнення процесу оптимізації ресурсного потенціалу та ефективності формування, використання і відтворення окремих елементів ресурсів;
- розробка методичних інструментів економічної діагностики впливу зовнішнього середовища на інвестиційну привабливість та конкурентоспроможність торговельного підприємства, що відображає взаємозв’язок зростання ступеню охоплення споживчого ринку і товарообороту та обсягу інвестованих ресурсів;
- систематизація методів розрахунку порівняльної ефективності інвестицій та управління відтворенням торговельної діяльності, зокрема шляхом вибору оптимального варіанту інвестиційного проекту з врахуванням поточних витрат майбутнього періоду, що забезпечує економічне обґрунтування прийняття стратегічних рішень управління інвестиційними процесами торговельного підприємства;
- оцінювання методики бізнес-планування інвестиційних проектів і господарсько-фінансової діяльності торговельних підприємств, що забезпечує залучення інвестиційних ресурсів та зростання інвестиційної привабливості торговельної діяльності.
Практичне значення отриманих результатів передбачає їх використання в ході управління підприємством та його капіталом, зокрема оцінки інвестиційної діяльності в торгівлі в умовах стратегічного управління капіталом з використанням інвестиційної привабливості як узагальнюючого параметра; обґрунтування інвестиційних проектів шляхом визначення їх порівняльної ефективності та бізнес-планування; прогнозування потреби в інвестиційних ресурсах відповідно до стратегії відтворення торговельної діяльності.
Практичне використання в економічній роботі торговельних підприємств мають методичні підходи до оцінки інвестиційної привабливості відповідно до терміну окупності інвестованих ресурсів та їх достатності для виконання стратегічних завдань господарсько-фінансової діяльності.
Наукові результати дисертаційного дослідження знайшли своє відображення у роботі економічних служб торговельних підприємств: Тернопільської обласної спілки споживчих товариств, ТзОВ „Вестер Україна”, ТзОВ ТВК Львівхолод”, СМП фірми „Кугуар” ЛТД, ПП „Золоте руно”, Тернопільського національного економічного університету.
Практична цінність отриманих результатів підтверджується тим, що вони мають позитивні відзиви, які містяться у довідках про впровадження, отриманих від: Тернопільської обласної спілки споживчих товариств (довідка №06-10-13 від 25.12.2007 р.), ТзОВ „Вестер Україна” ( довідка про впровадження № 1-02/3771 від 15.05.2008 р.), ТзОВ ТВК Львівхолод” (довідка № 226 від 23.01.2008 р.), СМП фірми „Кугуар” ЛТД (довідка № 958 від 13.12.2007 р), ПП „Золоте руно” (довідка №1/226 від 30.01.2008 р.), Тернопільського національного економічного університету (довідка про впровадження в навчальний процес № 126-30/1904 від 24.12.2007 р.).
Особистий внесок здобувача. Теоретичні обґрунтування, практичні та прикладні розробки, висновки та рекомендації, що містяться в дисертаційній роботі, отримані автором самостійно. Особистий внесок здобувача полягає в обґрунтуванні методичних підходів до оцінки ефективності інвестиційної привабливості торговельної діяльності відповідно до стратегії ефективного відтворення ресурсів підприємства, системи оцінки та планування ефективності інвестування в торгівлю. З наукових праць, опублікованих у співавторстві, у дисертаційному дослідженні використано лише ті положення, що є результатом особистої роботи здобувача. Усі результати, що становлять сутність дисертаційної роботи, отримані автором особисто.
Апробація результатів дослідження.
Основні положення дисертаційного дослідження доповідались та отримали позитивні відгуки на: Міжнародній науково-практичній конференції „Структурні трансформації та інвестиційно-інноваційний розвиток торгівлі” (м. Львів, 2005 р.); Всеукраїнській науково-практичній конференції „Сучасні тенденції і проблеми розвитку інвестиційно-будівельного комплексу” (м. Тернопіль, 2007 р.); Міжвузівській науково-практичній конференції студентів та аспірантів „Соціально-економічні наслідки та стратегія реформування економіки України” (м. Львів, 2008 р.).
Публікації. За результатами дисертаційного дослідження автором опубліковано 14 праць, в тому числі 6 у виданнях, що визнані ВАК України фаховими з економічних наук. Загальний обсяг публікацій – 9,2 друк. арк., з яких авторові належить 4,2 друк. арк.
Структура та обсяг дисертаційного дослідження. Дисертація складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел з 212 найменувань на 16 сторінках. Зміст роботи викладено на 212 сторінках комп’ютерного тексту та проілюстровано у рисунках на 16 сторінках, 14 таблицях на 15 сторінках, 7 додатках на 22 сторінках.
Список литературы ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ


В дисертаційній роботі визначено економічний зміст інвестиційної діяльності в торгівлі, напрямки її трансформації в умовах обмеженості власних ресурсів, обґрунтовано стратегії формування та реалізації інвестиційного потенціалу торговельного підприємства, відповідні їй економічні поняття та категорії, визначено систему оцінки та методичний інструментарій управління капіталом в умовах потреби зростання інвестиційної привабливості підприємств торгівлі, проведено економічну діагностику впливу середовища на конкурентоспроможність торговельних підприємств та інвестиційну привабливість відтворення ресурсів в торгівлі, розроблено систему оцінки та планування ефективності інвестування в торгівлі, обґрунтовано систему моніторингу та бізнес-планування інвестиційних процесів в торгівлі.
Основними висновками дисертаційного дослідження є:
1) В умовах адміністративної системи управління інвестиційні ресурси окремих галузей, зокрема в торгівлі, формувалися централізованими методами шляхом перерозподілу фондів і планового використання капіталовкладень. В сучасних економічних умовах відтворення ресурсів підприємства в значній мірі визначається їх інвестиційною привабливістю, в тому числі можливістю повернення інвестованого капіталу та отримання цільового прибутку, що забезпечує його окупність. Відповідно, потребує вивчення система управлінських рішень та засоби забезпечення інвестицій в торгівлю як галузь народного господарства та в окремі підприємства з врахуванням їх функціональних особливостей та галузевої чи внутрішньогосподарської ефективності;
2) В економічні літературі проблеми інвестицій є пов’язаними з проблемами економічного потенціалу. Важливими є питання стратегічного, економічного та внутрішньогосподарського обґрунтування інвестицій в торговельну діяльність. Дослідження безпосередньо торгівлі за даним напрямком відображені в економічних роботах Бланка І. О., Ушакової Н. М., Лігоненко Л. О., Власової Н. О. та інших.
В економічній літературі менш дослідженими є проблеми визначення інвестиційної привабливості торгівлі порівняльно з іншими видами економічної діяльності та структури інвестування в окремі елементи ресурсного потенціалу відповідно до ефективності їх використання та забезпечення інтенсивного відтворення торговельного підприємства;
3) Недостатність вивчення інвестиційної привабливості торгівлі ускладнює ефективне використання інвестицій та розробку стратегічних заходів управління інвестиціями на рівні окремих суб’єктів господарської діяльності. Доцільним є комплексне вивчення інвестицій як елемента ресурсного потенціалу та подальшого ефективного використання як стратегічного завдання розвитку;
4) На нашу думку, суттєвою є ресурсна особливість інвестування в торгівлі, оскільки оборотність основного капіталу в галузі та його частка в ресурсному потенціалі є відносно не високими. Важливою економічною категорією, що уточнюється в дисертаційному дослідженні є інвестиційна привабливість торгівлі та окремих видів ресурсів. В подальшому важливим є обґрунтування методики розрахунку інвестиційної привабливості та параметризації даного показника з метою визначення індикативних обмежень, достатніх для обґрунтування інвестиційного проекту. Важливо визначити особливості понять інвестиційного проекту, інвестиційного плану та системи взаємозв’язків інвестицій і ефективності відтворення торгівлі;
5) Загальний економічний зміст інвестицій передбачає вкладання матеріальних, технічних, фінансових та інтелектуальних цінностей в об’єкти економічної діяльності з метою отримання доходу (економічний результат) та економії живої праці (соціальний результат).
На нашу думку, сутність інвестицій потребує їх вивчення і аналізу відповідно до фаз відтворення економічного потенціалу (формування, розподіл та перерозподіл, використання, нагромадження). Отже, на кожній фазі економічну сутність можна оцінювати витратним та ресурсним методами;
6) Обґрунтування ефективної інвестиційної діяльності відображає систему стратегічних, тактичних та операційних цілей як господарсько-фінансової діяльності і в цілому, так і інвестиційної діяльності та окремих інвестиційних проектів. Доцільно взаємопов’язувати дані цілі систематизації та діагностики результатів ефективності господарської діяльності, ресурсного потенціалу в цілому, обсягу і структури ресурсів (блок 1), розрахунку потреби в інвестиційних ресурсах, джерел їх формування та структури використання (блок 2), бізнес-планування, реалізації та оцінки ефективності інвестиційного проекту (блок 3). Послідовність даних етапів узагальнюється шляхом моніторингу і визначення критичних меж в розрізі стратегічних, тактичних і операційних цілей;
7) На нашу думку, принципи інвестиційної діяльності можуть бути методично відображені окремими параметрами і коефіцієнтами, що відображають функціональні і ресурсні особливості торгівлі. Окрім цього, вітчизняні так і зарубіжні методичні підходи до обґрунтування інвестиційних проектів не враховують взаємозв’язку фаз інвестиційного проекту, зокрема результатів та витрат, не відображають соціального ефекту від інвестиційної діяльності торгівлі, зокрема забезпечення товарного споживання відповідно до номенклатури та структури споживчого кошика;
8) Моніторинг інвестиційної привабливості та достатності потенціалу доцільно проводити лише для діючих підприємств з врахуванням структури ресурсів та фінансових ресурсів від їх використання. Інтегрований коефіцієнт інвестиційної привабливості можна розрахувати як середньозважену суму коефіцієнтів рентабельності матеріальних трудових і фінансових ресурсів (Кір). Моніторинг передбачає розрахунок оберненого показника ( ), що характеризує термін окупності ресурсів з врахуванням звітного фінансового потоку;
9) Моніторинг достатності потенціалу доцільно проводити з врахуванням забезпеченості окремими елементами ресурсного потенціалу. Так, забезпеченість трудовими ресурсами доцільно розраховувати шляхом порівняння продуктивності праці фактичної, норм праці, розрахунку відносної економії чисельності працівників та абсолютної економії витрат на оплату праці.
Моніторинг забезпеченості основними засобами доцільно проводити шляхом визначення практичного товарообороту на одиницю торговельної прощі, порівняння показника в розрізі конкурентного середовища, розрахунок відносної економії (перевитрат) торговельної площі та впливу даного параметра на динамічну модель товарообороту;
10) Ефективність окремих інвестиційних проектів пропонується оцінювати в розрізі окремих фаз експлуатації та відповідних їм фаз фінансування. Доцільно враховувати, що основні засоби потребують формування їх повної вартості в обороті та подальших додаткових витрат для їх амортизації. Оборотні кошти шляхом відшкодування в ході окремого циклу купівлі продажу забезпечують ріст оборотності та рентабельності оборотного капіталу. Дослідження моделі індексів росту вартості інвестованих ресурсів в розрізі окремих видів економічного потенціалу та індексу росту товарообороту відображають систему управління інвестованим капіталом та побудову інформаційної моделі росту інвестиційної привабливості у результаті оптимізації структури інвестованого капіталу;
11) В дисертаційній роботі обґрунтовано методичні підходи до планування поточних витрат інвестиційного проекту в майбутньому періоді. Графічне відображення моделі характеризує переважання темпів росту поточних витрат над темпами росту вартості інвестиційного потоку, що дозволяє зробити висновок про необхідність економічних меж капіталізації інвестиційних ресурсів. Графічний метод дозволяє відобразити взаємодію результатів і витрат на кожен період реалізації інвестиційного проекту і визначити оптимальний графік формування інвестиційних потоків і мінімізації терміну їх окупності;
12) Оптимізацію джерел фінансування доцільно проводити відповідно до завдань інтенсифікації використання ресурсного потенціалу, зокрема шляхом росту оборотності коштів, товарообороту на одиницю торговельної площі, продуктивності праці працівників прилавку. Дана оптимізації дозволяє розраховувати відносну економію окремих елементів ресурсів та відповідно зменшення потреби в інвестиційних ресурсах. В розрахунках відображено критичні межі інтенсивності використання ресурсів, що можуть бути як індикативні для обґрунтування інвестиційних проектів в торгівлі;
13) В ході бізнес-планування інвестиційних проектів важливими є етапи вибору та характеристики об’єкта, оцінка ринкового середовища функціонування, обґрунтування потреби в інвестиційних ресурсах та джерел їх фінансування, визначення показників реалізації інвестиційного проекту, фінансового планування інвестиційних ризиків, управління ефективністю інвестиційних проектів в цілому.
В дисертаційній роботі обґрунтовано систему взаємозв’язків показників окремих розділів та бізнес-плану в цілому.



СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


1. Закон України “Про власність”– Вип. 2. – К. – 1992 – (Нове законодавство України).
2. Закон України “Про господарські товариства України”– К: – 1993 – (Нові закони України).
3. Закон України “Про оплату праці” – К. – 1993 – (Нове законодавство України).
4. Закон України “Про оподаткування прибутку підприємств” від 25 травня 1997 р. № 283/97 – ВР (зі змін. і доповн.).
5. Закон України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оцінну діяльність в Україні” від 12 липня 2001р. № 2658 – III – 2001– 11 вересня – Баланс.
6. Закон України “Про податок на додану вартість” від 03. 04. 1997 р.– 1997 - № 21 – Галицькі контракти.
7. Закон України „Про інвестиційну діяльність” №1560-ХІІ від 18 вересня 1991 року – 1991. – № 47 – (Відомості Верховної Ради (ВВР).
8. Господарський кодекс України. – К. : Атіка, 2003. – 208 с.
9. Апопій В. В. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг / Апопій В. В., Бабенко С. Г., Гончарук Я. А. , – Львів : ЛКА, 2001 – 450 с.
10. Апопій В. В. Організація торгівлі (Підруч.) / [Апопій В. В., Міщук І. П., Ребицький В. М. та ін.] ; за ред. В. В. Апорія – [2-ге вид.]. – Київ: ЦУЛ, 2008. – 632 с.
11. Балабанова Л. В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації (Навч. посіб.) / Балабанова Л. В., Сардак О. В. – Донецьк: Дон ДУЕТ ім. М. І. Туган-Барановського, 2003. – 156 с.
12. Басараб А. Б. Прогнозування фінансово-кредитних циклів розвитку підприємства / А. Б. Басараб, Н. Я. Опир / Вісник ЛКА: Збірник наукових праць. - Серія економічна. - Вип. 19. - Львів: ЛКА, 2005. - С – 425 – 430.
13. Берман Б. Розничная торговля: стратегический подход / Берман Б., Эванс Дж. : Пер. с англ. – 8-е изд. – М. : Издат. дом «Вильямс», 2003. – 1184 с.
14. Бикова В. Г. Фінансово-економічний потенціал підприємств загальнодержавного значення – оцінка й управління / Бикова В. Г. , Ряснянський Ю. М. / Фінанси України. – 2005. - № 6. – с. 56 – 62
15. Біла О. Г. Фінансове планування і прогнозування / Біла О. Г. – Львів : Компакт - ЛВ, 2005. – 312 с. – ( Навч. посіб. )
16. Бланк И. А. Торговый менеджмент / Бланк И. А. – 2-е изд., перераб. и доп. – К. : Эльга, Ника-Центр, 2004. – 784 с.
17. Бланк И. А. Управление торговым предприятием / Бланк И. А. – М. : (Ассоциация авторов и издателей) ТАНДЕМ, ЭКМОС, 1998. – 416 с.
18. Бланк И. А. Финансовый менеджмент / Бланк И. А.– К. : Ника- центр, 1999. – 528 с. [Учебный курс].
19. Бляхман В. Экономика фирмы / Бляхман В. – С. – П. : Изд-во Михайлова, 1999. – 279 с. – [Учеб. Пос].
20. Богатирьов І. О. Ефективність розвитку підприємств. Формування ринкових відносин в Україні / Богатирьов І. О. – 2003. – № 78. – C. 73 – 80.
21. Богиня Д. Основи економіки праці / Богиня Д. Грішнова О. – К. : Знання-прес, 2000. – 313 с. – [ Навч. посіб. ].
22. Бойчик І. М. Економіка підприємства / Бойчик І. М – К.: Каравела, 2002. – 480 с.
23. Боліновська Н. Я. Інвестиційна діяльність в умовах ринкової трансформації економіки України / Н. Я. Боліновська // За матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції „Сучасні тенденції і проблеми розвитку інвестиційно-будівельного комплексу”. - Тернопіль, 2007. – С. 108 - 110.
24. Боліновська Н. Я. Формування інвестиційного проекту в умовах стратегічного планування / Н. Я. Боліновська / – Вип. 2. – Тернопіль, 2007. – С. 126 - 133. ( Наукові записки. Збірник наукових праць факультету економіки і менеджменту інвестицій ).
25. Бомол У. Экономикс: Принципы и политика : учебник. / Бомол У., Дж. Блайдер А. С. [Пер. с англ. под ред. А. Г. Грязновой] – М. : ЮНИТИ, 2004. – 893 с.
26. Борисенко З. М. Основи конкурентної політики: підруч. / Борисенко З. М. – К. : Таксон, 2004. – 704 с.
27. Босчаева З. Н. Управление экономическим ростом / Босчаева З. Н. – М. : Экономика, 2004. – 316 с.
28. Бочаров В. В. Инвестиционный менеджмент / Бочаров В. В. – СПб. : Издательство “Питер”, 2000. – 160 с.
29. Бугас Н. В. Фінансова стійкість підприємств як передумова їх ефективного функціонування і розвитку / Економіка та держава / Бугас Н.В. – 2005. – № 6. с. 27 – 31.
30. Буряк П. Ю. Економіка праці й соціально-економічні відносини / Буряк П. Ю., Карпінський Б. А., Григор’єва М. І. : навч. посіб. – Київ: ЦНЛ, 2004. – 440 с.
31. Вайнрих Г. Планирование и анализ инвестиций / Вайнрих Г., Хоффман У., / под ред. Фалько С.Г. пер. с нем. – М. : Правление общества „Знание” России, 1992. – 113 с.
32. Валевич Р. П. Економика торгового предприятия / Валевич Р. П., Давыдова Г. А. – Минск: Высшая школа, 1996. – 365 с.
33. Васюренко О. Шляхи розвитку кредитного забезпечення інноваційної діяльності / Васюренко О., Пасічник І. – 2000. № 2. – с. 27 – 28 – (Економіка України).
34. Верба В.А. Методичні рекомендації з оцінки інноваційного потенціалу підприємства / Верба В. А., Новікова І.В. – 2003. - № 4. – с. 13 – 18 – (Проблеми науки).
35. Вернер Бернс. Руководство по оценке эффективности инвестиций / Вернер Бернс, Питер М. Хавранек. – М. : Инфра – М, 1995 – 314 с.
36. Верховодова Л. Інвестиційне поле регіонів України / Верховодова Л., Воронкова Т. – 1995. – № 12. – с. 12 – 15 – (Моніторинг економіки України).
37. Виноградський М. Д. Менеджмент в організації: Навч. посіб. / М. Д. Виноградський, А. М. Виноградська, О. М. Шкопова; Київ. економ. ін-т менеджменту «ЕКОМЕН». – К.: Кондор, 2004. – 596 с.
38. Власова Н. О. Діагностика фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі / Власова Н. О., Гросул В. А., Чирва Ю. Є. : Монографія. – Харків: ХДУХТ. – 2006.– 209 с.
39. Власова Н. О. Фінанси підприємств / Власова Н.О., Круглова О. А., Безгінова Л. І. : Навч. посіб. – Харків: ХДУХТ, 2006. – 253 с.
40. Войчак А. В. Конкурентні переваги підприємства: сучасність і класифікація / Вовчак А. В., Кашишніков Р. В. – 2005. – № 2. – с. 50 – 54 – (Маркетинг в Україні).
41. Волков И. М. Проектный аналіз / Волков И. М., Грачева М. В. – М. : Банки и биржи, 1998. – 234 с.
42. Воробйов Ю. М. Особливості формування фінансового капіталу підприємства / Воробйов Ю. М. – 2001. – № 2. – с. 77 – 86 – (Фінанси України).
43. Гаврилова Т. В. Основні напрямки активізації резервів функціонуючого підприємства / Гаврилова Т. В. – 2004. – № 8. – с. 18 – 23 – (Економіка та держава).
44. Герасимчук З. В. Організація та технологія торгівлі: Навч. посіб. / Мін. освіти і науки України. Луцький держ. техн. ун-т / З. В. Герасимчук, Л. Л. Ковальська, І. М. Вахович. – Луцьк: «Надстир’я», 2005. – 324 с.
45. Гетьман О. О. Економічна діагностика: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Гетьман О. О., Шаповал В. М. – Київ : ЦНЛ, 2007. – 307 с.
46. Гитман Лоренс Дж. Основы инвестирования / Гитман Лоренс Дж., Джонк Майкл Д. – М. : Дело, 1997. – 218 с.
47. Горемыкин В. А. Бизнес-план: Методика разработки 45 реальних образцов бизнем-планов / Горемыкин В. А., Богомол А. Ю. : Учеб. пособие. – М. : Ось-89, 2002. – 862 с.
48. Грабовецький Б. Є. Економічне прогнозування і планування: навч. посіб. / Б. Є. Грабовецький. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 188 с.
49. Данченох Л. А. Маркетинговое ценообразование: политика, методы, практика / Данченох Л. А., Иванов А. Г. : учеб. пособ. – М. : ЭКСМО, 2006. – 460 с.
50. Дашков Л. П. Организация, технология и практирования торговых предприятий / Дашков Л. П., Пашбухчиянц В. К. : Учебник – 8-е изд., перераб. и доп. – М. : Изд-торг. корпорация «Дашков и К», 2008. – 508 с.
51. Дегтяренко В. Н. Оценка эффективности инвестиционных проектов / Дегтяренко В. Н. – М. : Экспертное бюро – М, 1997. – 144 с.
52. Денисов А. С. Механізм ціноутворення в трансформаційних економічних умовах / Денисов А. С. Формування ринкових відносин в Україні. – 2004. – № 9. – 178 – 180
53. Дудакова И. А. Тенденции размещения, формирования и развития розничных торговых сетей в регионах / Дудакова И. А. Монография; Под науч. ред.В. П. Федько. – Шахты: ЮРГУЭС, 2006. – 199 с.
54. Економіка підприємства / [Блонська В.І., Васильців Т.Г., Гринкевич С.С. та ін.] ; за редакцією доц. Міценко Н.Г., доц. Ященко О.І. : Навч. посіб. – Львів: «Магнолія 2006», 2008. – 688 с. – [Теорія і практикум].
55. Економіка праці і соціально-трудові відносини: Навч. посіб.; Мін. освіти і науки України. Донбаська держ. машинобудівна акад. / За ред. В. М. Ковальова. – К. : ЦУЛ, 2006. – 256 с.
56. Економіка торговельного підприємства : під ред. проф. Н. М. Ушакової : Підруч. для вузів. – К. : Хрещатик, 1999. – 800 с.
57. Ендовицкий Д. А. Комплексный анализ и контроль инвестиционной деятельности / Ендовицкий Д. А. (методология и практика) – М. : Финансы и статистика, 2001. – 350 с.
58. Ерохина Л. Н. Маркетинг в оптовой и розничной торговле: Учебное пособие / Л. Н. Ерохина, Е. В. Башмачникові, Е. В. Романеева. – М.: КНОРУС, 2007. – 248 с.
59. Живолуга О. Сутність, необхідність та особливості управління економічним потенціалом підприємства / Живолуга О. Торгівля і ринок: Темат. зб. наук. праць. – Вип.10. Том 2. – Донецьк, 2000. – C. 44 – 49.
60. Жигун Л. А. Менеджмент: современные основы организации контроля на предприятии / Жигун Л. А. – Ростов н/Д.: Феникс, 2007. – 469 с.
61. Жуков В. В. Проектне фінансування / Жуков В. В. Навч. посібник / Мін. освіти і науки України. Харків. нац. екон. ун-т. – Х. : ВД “ІНЖЕК”, 2004. – 248 с.
62. Завіновська Г. Т. Економіка праці / Завіновська Г. Т. навч. посіб. – К. : КНЕУ, 2003. – 300 с.
63. Загорна Т. О. Економічна діагностика / Загорна Т. О. : навч. посіб. / Мін. освіти і науки України. Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. – К. : ЦУЛ, 2007.–400 с.
64. Загородній А. Г. Фінансово-економічний словник / Загородній А. Г., Вознюк Г. Л. : – Львів: Львівська політехніка, 2005. – 713 с.
65. Загорський В. С. Удосконалення механізму справляння платежів з прибутку підприємств / Загорський В. С., Благун І. Г. – 2000. – № 2 (16). – с. 31 – 37 – (Регіональна економіка).
66. Зінь Е. А. Планування діяльності підприємства / Зінь Е. А., Турченюк М. О. : підручник. – К.: ВД “Професіонал”, 2004. – 320 с.
67. Зозульов А. В. Проблеми і перспективи стратегічної стабільності підприємства / Зозульов А. В – 2005. - № 2. – с. 54 – 60 –Маркетинг в Україні.
68. Зятковський І. В. Фінанси підприємств / Зятковський І. В. : навч. посіб. – 2-ге вид., перероб. та доп. – К. : Кондор. – 2003. – 364 с.
69. Ілляшенко С. М. Товарна інноваційна політика / Ілляшенко С. М. Шипуліна Ю. С. : підручник. – Суми: Університетська книга, 2007. – 281 с.
70. Історія торгівлі, податків та мита: Зб. наук. праць: Держ. митна служба України. Акад.. митної служби України ; за ред. О. О. Дячка. – Д., 2007. – 204 с.
71. Карпенко Е. М. Менеджмент качества / Карпенко Е. М., Комков С. Ю. : учеб. пособие. – М. : ИВЦ Минфина, 2007. – 208 с.
72. Карпенко Е. М. Планирование на предприятии: бизнес-планирование / Карпенко Е. М., Драгун Н. П. : учеб. пособие. – Минск: НВЦ Минфина, 2007, – 224 с.
73. Качмарик Я. Д. Особливості формування та використання економічного потенціалу торговельного підприємства / Качмарик Я. Д., Маринич І. А., Лупак Р. Л. : Збірник наукових праць. – Серія економічна. –Вип. 19. – Л. : ЛКА, 2005. – С. 312 – 317 – (Вісник ЛКА).
74. Кірейцева Г. Г. Фінансовий менеджмент / Кірейцева Г. Г.: навч. посіб: – К. : ЦУЛ, 2002. – 496 с.
75. Ковтун О. І. Стратегія підприємства / Ковтун О. І. : навч. посіб. - Львів: «Новий світ – 2000», 2005. – 388 с.
76. Комерційна діяльність / [Н. О. Криковцева, О. Б. Козакова, Л. Г. Саркісян та ін]. : навч. посіб. – К. : ЦУЛ, 2007. – 296 с.
77. Комерційна діяльність: Підручник / За ред. В. В. Апопія. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К.: Знання, 2008. – 558 с.
78. Коробов М. Я. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств / Коробов М. Я. : навч. посіб. – 3-тє вид. перероб. і доп. – К. : Т-во «Знання», КОО, 2002. – 294 с.
79. Королев В. Механизм обеспечення экономического роста фирмы / Королев В., Королев С. : Экономист. – 2004. – № 1. – с. 52 – 61
80. Коротенко Н. М. Проблеми розвитку підприємництва в Україні / Коротенко Н. М.. – 2004. - № 4. – с. 96 – 104 – (Актуальні проблеми економіки).
81. Кравченко І. Роль фінансового сприяння розвитку підприємств у прискоренні руху капіталу / Кравченко І., Ващук Т. : Вісник ТАНГ. – 2004. – № 5. – с. 50 – 55.
82. Крамаренко Г. О. Фінансовий аналіз і планування / Крамаренко Г. О. – К. : ЦУЛ, 2003. – 224 с.
83. Крамаренко Г. О. Фінансовий менеджмент / Крамаренко Г. О., Чорна О.Є. : підруч. – Київ: ЦНЛ, 2006. – 224 с.
84. Краснокутська Н. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка / Краснокутська Н. С. : навч. посіб. – Київ: ЦНЛ, 2005. – 532 с.
85. Крупка М. І. Фінансово-кредитний механізм інноваційного розвитку економіки України / Крупка М. І. – Львів: Видавничий центр Львівського національного університету імені Івана Франка, 2001. – 608 с.
86. Кудрявцев А. Н. Новации в маркетинге управления торговой организацией: современные направления и тенденции развития / Кудрявцев А. Н. : учеб. пособие / Мичуринский ГАУ. Институт повышения квалификации и переподготовки кадров. – Мичуринск. : Изд-во МичГАУ, 2007. – 174 с.
87. Кузьмін О. Е. Фрайчайзинг у підприємницькій діяльності / Кузьмін О. Е., Сухорська У. Р., Мирончик Т. В. : навч. посіб. – Л. : ВАТ «Видавництво «Вільна Україна», 2007. – 144 с.
88. Кульчицький М. І. Інвестиційне забезпечення розвитку виробничої сфери / Кульчицький М. І. – Фінанси України. – №5, 1998. – с. 11 – 15.
89. Кунцевич В. О. Підходи до діагностики фінансового потенціалу підприємства / Кунцевич В. О. – 2005. – № 1. – с. 68 – 75 – (Актуальні проблеми економіки).
90. Курін М. В. Мікроекономіка: основи ринкової поведінки / Курін М. В. : навч. посібник. – Вид. перероб. і доп. – Х. : Східно-регіональний центр гуманітарно-освітніх ініціатив, 2001. – 456 с.
91. Кушлин В. И. Траектории экономических трансформацій / Кушлин В. И. – М. : ЗАО “Экономика”, 2004. – 310 с.
92. Лагутін В. Розвиток внутрішнього ринку в Україні: проблеми та перспектива / Лагутін В. : Вісник КНТЕУ. – 2003. – № 2. – с. 5 –13.
93. Лебедєва С. И. Экономика торгового предприятия / Лебедєва С. И., Сныткова Н. А., Гавриков А. В. : учеб. пособ. – 5-е изд., испр. – Минск: Новое знание, 2007. – 240 с.
94. Липсиц И.В. Инвестиционный проект: методы подготовки и анализа / Липсиц И.В., Коссов В.В. – М. : БЕК, 1996. – 321 с.
95. Лисиц Н. Управление ценами в ритейле: современные подходы и методы. Решение конкретних практ. Задач / Лисиц Н., Рязанова О. – М. : ЭКСМО, 2008. – 384 с.
96. Лошенюк І. Р. Сучасні методи досягнення конкурентних переваг у роздрібній торгівлі / І. Р. Лошенюк // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – 2005. - № 1 (15). - С. 125 – 129.
97. Мадур И. И. Управление проектами: Учеб. пособие / И. И. Мазур, В. Д. Шапиро, И. Г. Ольдерогге. – М. : Смена. – Л., 2004. – 664 с.
98. Макеев Р. Постановка систем внутреннего контроля: от проверок отчетности к эффективности бизнеса / Макеев Р. – М., СПб. : Вершина, 2008. – 296 с.
99. Массе П. Критерии и методы оптимизации определения капиталовложений / Массе П. – Пер. с франц. – М. : Статистика, 1971. – 520 с.
100. Матюшенко І. Ю. Основи фінансового менеджменту / Матюшенко І. Ю. : Навч. посіб. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 220 с.
101. Мельник Л. Економіка підприємства / Мельник Л, Карінцева О. навч. посіб. – Суми: Університетська книга, 2003. – 411 с.
102. Мескон М.Х Основы менеджмента / Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. : [пер. с англ.]. – М. : Дело, 1992. – 702 с.
103. Мец В. О. Економічний аналіз фінансових результатів та фінансового стану підприємства / Мец В. О.: навч. посіб. – К. : Вища школа, 2003. – 278 с.
104. Мізюк Б. М. Стратегічне управління / Мізюк Б. М. : підруч. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Л. : Магнолія – 2006, 2007. – 392 с.
105. Міценко Н. Г. Діагностика функціонування економічного механізму торговельного підприємства / Міценко Н. Г. : Вісник ЛКА: Збірник наукових праць. – Серія економічна. – Вип. 19. – Львів: ЛКА, 2007. – С. 197 – 203.
106. Міщенко А. П. Стратегічне управління / Міщенко А. П. : навч. посіб. – Київ: ЦНЛ, 2004. – 336 с.
107. Мних Є. В. Економічний аналіз / Мних Є. В. : підруч. – К. : ЦНЛ, 2003. – 412 с.
108. Моисеева Н. К. Экономические основы логистики / Моисеева Н. К. : учеб. пособие; под ред. В. И. Сергеева. – М. : ИНФРА – М, 2008. – 528 с.
109. Мочерний С. В. Економічна енциклопедія. У 3-х томах / Мочерний С. В. : Т3. А-К. – К. : ВЦ «Академія»; Тернопіль: Академія народного господарства, 2000. – 864 с.
110. Недов П.П. Экономический анализ капитальных инвестиций / Недов П.П., Желнин А.В. – X. : Плеяда, 1998. – 255 с.
111. Немцов В. Д. Стратегічний менеджмент / Немцов В. Д., Довгань Л. Є – К., 2001. – 560 с.
112. Норка Д. Н. Управление отделом продаж малого предприятия, стратегии и тактики успеха / Норка Д. Н. – М. : Гросс Медиа; Росбух, 2008. – 296 с.
113. Норткотт Д. Принятие инвестиционных решений / Норткотт Д. ; [пер. с англ.]. – М. : Банки и биржи. ЮНИТИ, 1997 – 386 с.
114. Опир Н. Я. Інвестиції в системі відтворення суспільного продукту / Н. Я. Опир // Збірник наукових праць професорсько-викладацького складу інституту економіки і менеджменту інвестицій. – Вип. 2. / За ред. Б. М. Литвина - Тернопіль: економічна думка, 2004. – С. 34 - 43.
115. Опир Н. Я. Інвестиційна політика держави як інструмент регулювання економічних процесів / Н. Я. Опир // Наукові записки ТДПУ ім. Гнатюка. - Серія: економіка. - № 8. - 2001. – С. 85 - 88.
116. Опир Н. Я. Інвестиційний клімат в Україні та деякі напрямки його поліпшення / Н. Я. Опир // Збірник наукових праць ТАНГ / За ред. проф. І. Д. Фаріона. – Вип. 5. - Тернопіль: економічна думка, 2001. – С. 350 – 353.
117. Опир Н. Я. Інвестиційний клімат в Україні та деякі напрямки його поліпшення / Н. Я. Опир / Збірник наукових праць ТАНГ / За ред. проф. І. Д. Фаріона. – Вип. 5. – Тернопіль: економічна думка, 2001. – С. 350 - 353.
118. Опир Н. Я. Підходи до оцінки інвестиційної привабливості підприємства торгівлі / Н. Я. Опир // Наукові записки ТНПУ ім. Гнатюка. - Серія: економіка. - № 17. - 2004. – С. 168 - 172.
119. Опир Н. Я. Системність взаємозв’язків інвестиційної привабливості та структури капіталовкладень регіону / Н. Я. Опир // Наукові записки ТНПУ ім. Гнатюка. - Серія економіка. - № 22. - 2008. – с. 142 - 145.
120. Опир Н. Я. Теоретичні основи оцінки економічної ефективності інвестицій торговельного підприємства / Н. Я. Опир // Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції студентів та аспірантів „Соціально-економічні наслідки та стратегія реформування економіки України”, Львів, 15 квітня 2008 р. – Львів: ЛКА, 2008. – С. 404 - 407.
121. Опир Н. Я. Умови та проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України / Н. Я. Опир // Наукові записки ТДТУ ім. Гнатюка. - Серія: економіка. - № 10. - 2002. – С. 107 – 109.
122. Оценка эффективности инвестиционных проектов / [Виленский П.Л., Лившиц В.Н., Орлова Е.Р., Смоляк С.А.]. – М. : Дело, 1998. – 332 с.
123. Павлишенко М. М. Закономірності відтворення суспільного продукту і їх вплив на ціноутворення / Павлишенко М. М. : навч. посіб. – Л. : ЛКА, 2006. – 260 с.
124. Пересада А. А. Управління інвестиційним процесом / Пересада А. А. – К. : Лібра, 2002. – 472с.
125. Петленко Ю. Оптимізація фінансових ресурсів підприємств / Петленко Ю. – 2000. – № 6. – с. 91 – 96 – (Фінанси України).
126. Писаренко О.В. Теоретичні основи та особливості формування інвестиційних ресурсів в установах не виробничої сфери / Писаренко О.В. – Т. : Економічна думка, 1999. – с. 34 – 39.
127. Пінішко В. С. Ціно- і тарифотворення / Пінішко В. С. : навч. посіб. – Л. : Магнолія 2006, 2008. – 303 с.
128. Пласков Н. С. Стратегический и текущий экономический анализ / Пласков Н. С. : учебник / МИРБНС. - М. : Эксмо, 2007. – 656 с.
129. Пликус И. И. Теоретико-методологические основы построения финансовой системы предприятия / Пликус И. И. Региональная экономика. – 2003. - № 3. – с. 44 – 55.
130. Поддєрьогін А. М. Фінансовий менеджмент / Поддєрьогін А. М., Буряк Л. Д., Хомич Н. Ю. : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисц. – К. : КНЕУ, 2001. – 294 с.
131. Подольська В. О. Фінансовий аналіз / Подольська В. О., Яріш О. В. : навч. посіб. – К. : ЦУЛ, 2007. – 488 с.
132. Пожидаева А. Н. Управление продовольственным магазинов: семь шагов к успеху / Пожидаева А. Н., Процко Н. А., Королева Н. Ю. : под общ. ред. А. Н. Пожидаевой. – Минск: Изд-во Гревцова, 2007. – 248 с.
133. Покропивний С. Ф. Економіка підприємства / Покропивний С. Ф. : підруч. – К. : КНЕУ, 2000. – 528 с.
134. Покропивний С. Ф. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність / Покропивний С. Ф., Колот В. М. : навч. посіб. – К. : КНЕУ, 1998. – 352 с.
135. Примак Т. О. Економіка підприємства / Примак Т. О. : навч. посіб. – К. : МАУП, 1999. – 108 с.
136. Рубин Ю. Б. Теория и практика предпринимательськой конкуренции / Рубин Ю. Б. : учебник. – 6-е изд. – М. : Маркет ДС, 2007. – 608 с.
137. Савицкая Г. В. Анализ эффективности и рисков предпринимательской деятельности: методологические аспекты / Савицкая Г. В. – М., ИНФРА-М., 2008. – 272 с.
138. Савицька Г. В. Економічний аналіз діяльності підприємства / Савицька Г. В. : навч. посіб. – 2-ге вид., випр. і доп. – К. : Знання, 2005. – 662 с.
139. Савчук В. П. Анализ и разработка инвестиционных проектов / Савчук В. П. Прилипко С. И., Величко Е. Г. – учеб. пособие. – Киев: Абсолют – В, Ельга, 1999. – 304с.
140. Санд Г. А. Принципы марчендайзинга / Санд Г. А. ; [пер. с англ. М. С. Долженков]. – Мн. : Гревцов Паблишер, 2007. – 256 с.
141. Свінцицька О. М. Планування діяльності підприємства / Свінцицька О. М. : навчальний посібник. – К. : Вид-во Європейського університету, 2004. – 231 с.
142. Селезнева Н. Н. Финансовый анализ. Управление фынансами / Селезнева Н. Н., Ионова А. Ф. : Учеб. пособ. – 2-е издание перер. и доп. М. : Юнити–Дан., 2003. – 638 с.
143. Семенов І. А. Економіка підприємства / Семенов І. А., Панкова М. О., Семенов А. Г. : навч. посіб. : Вид. 2-ге перероб. і доп. – Київ: ЦНЛ, 2005. – 328 с.
144. Сідун В.А. Економіка підприємства / Сідун В.А., Пономарьова Ю.В. – навч. посіб. – К. : Центр нав.літ, 2003. – 436 с.
145. Скуднова Н. Управление отделом продаж / Скуднова Н. – М. : Вершина, 2008. – 208 с.
146. Старостенко Г. Г. Фінансовий аналіз / Старостенко Г. Г., Мірко Н. В. : Навч. посіб. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 224 с.
147. Стасюк Г. А. Фінанси підприємств / Стасюк Г. А. : навч. посіб. – Херсон: Олді-плюс, 2004. – 480 с.
148. Сумець О. М. Стратегія підприємства. Теорія, ситуації, приклади / Сумець О. М. : навч. посіб. – К. : ВД «Професіонал», 2005. – 320 с.
149. Тактаров Г. А. Финансовая среда предпринимательства и предпринимательские риски / Тактаров Г. А., Григорьева Е. М. : учеб. пособие. – М. : Финансы и статистика, 2008. – 256 с.
150. Тарасенко Н. В. Економічний аналіз / Тарасенко Н. В. : навч. посіб. – 2-е вид. перероб. і доп. – Львів: Навч. світ, 2000. – 316 с.
151. Тарасюк Г. М. Планування діяльності підприємства / Тарасюк Г. М., Шваб Л. І. : навчальний посібник – К. : Каравела, 2003. – 432 с.
152. Тарасюк Г. М. Управління проектами / Тарасюк Г. М : Каравела, 2004. – 344 с.
153. Тарасюк М. В. Бюджетний цикл торговельного підприємства / Тарасюк М. В.. – 2004. – № 12. – с. 124 – 131 – (Фінанси України).
154. Терещенко С. І. Моделі оцінки платоспроможності підприємств / Терещенко С. І. – 2001. – № 7. – с. 37 – 47 – (Фінанси України).
155. Томсон А. А. Стратегический менеджмент: Искусство разработки и реализации стратеги / Томсон А. А., Стрикленд А. Дж. : учебник для вузов ; [пер. с англ. под ред. Л. Г. Зайцева, М. И. Соколовой]. – М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.
156. Трансформація моделі економіки України. / За ред.акад. НАН України В. М. Гейця. – К. : 1999, – 500 с.
157. Троценко Н. В. Критерії оцінки та відбору пріоритетних напрямків підприємницької діяльності (регіональні аспекти) / Троценко Н. В. – 2003. – № 12. – с. 118 – 122 – (Формування ринкових відносин в Україні).
158. Управління конкурентоспроможністю підприємства / [Клименко С. М., Барабась Д. О., Омельяненко Т. В. та ін.] : навч. посіб. – К.: КНЕУ, 2006. - 527 с.
159. Фастовець А. А. Економіка підприємства / Фастовець А. А. : навч. посіб. для студ. ВНЗ. – К.: НМЦ Укоопосвіта, 2000. – 572 с.
160. Фатхутдинов Р. А. Управление конкурентоспособностью организации / Фатхутдинов Р. А. : учеб. пособ.–М. : Изд-во Эксмо, 2004.–544 с.
161. Федонін О. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка / Федонін О. С., Рєпіна І. М., Олексюк О. І.: навч. посіб. – К.: КНЕУ, 2003.–316 с.
162. Федоренко В.Г. Інвестиційний менеджмент / Федоренко В.Г. – К.: МАУП, 1999. – 184 с.
163. Фінанси підприємств: Підручник; Міністерство осівти і науки України. Київський нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана / А. М. Поддєрьогін, М. Д. Білик, Л. Д. Буряк, кер. кол. авт. і наук. Ред. А. М. Поддєрьогін та ін. – 6 те вид., перероб. та допов. – К. : КНЕУ, 2006. – 552 с.
164. Хачатуров Т.С. Эффективность капитальных вложений / Хачатуров Т.С. – М. : Экономика, 1979. – 336 с.
165. Хваткин Н. Г. Экономика оптовой торговли продовольствием / Хваткин Н. Г. : учеб. пособ. – М., Эксмо, 2007. – 400 с.
166. Хміль Ф. І. Основи менеджменту / Хміль Ф. І.: Підруч. – К.: Академвидав, 2003.– 608 с.
167. Холт Р.Н. Планирование инвестиций / Холт Р.Н., Баренс С.Б.; [пер. с англ. Агансандляна Г.А.] – М. : Дело ЛТД, 1994. – 542 с.
168. Хонко Я. Планирование и контроль капиталовложений. – М.: Экономика, 1987. – 135 с.
169. Хопкинс Т. Искусство торговать / Хопкинс Т. – М. : «Издательство ФАИР», 2006. – 461 с.
170. Цал-Цалко Ю. С. Витрати підприємства / Цал-Цалко Ю. С. : навч. посібник. – Житомир: ЖІТІ, 2002. – 647 с.
171. Цал-Цалко Ю. С. Економіка підприємства / Цал-Цалко Ю. С., Холод Б. І. : навч. посібник. – Житомир: ЖІТІ, 2002. – 388 с.
172. Цал-Цалко Ю. С. Фінансова звітність підприємства та її аналіз / Цал-Цалко Ю. С. : навч. посібник. 2-ге вид., перероб. і доп. – Житомир: ЖІТІ, 2001. – 300 с.
173. Цигилик І. І. Стратегія і контролінг в системі внутрішньо-економічного механізму підприємств / Цигилик І. І., Паневник Т. М. / Економіка, фінанси, право. – 2004. – № 11. – с. 11 – 15
174. Чепурда Л. М. Економіка та організація діяльності об’єднань підприємств / Чепурда Л. М., Беляєва С. С. Плахотнікова М. В. : навч. посіб. – К. : ВД “Професіонал”, 2005. – 272 с.
175. Черваньов Д. М. Менеджмент інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств України / Черваньов Д. М., Нейкова Л. І. – К.: „Знання”, 1999. – 514 с.
176. Черпов Н. В. Отдел оптовых продаж: робота на результат / Черпов Н. В. – М. : Гросс Медиа, Росбух, 2008. – 208 с.
177. Чигиринська О. С. Теорія економічного аналізу / Чигиринська О. С., Власик Т. М. : навч. посіб. / Мін. освіти і науки України. КНУТД. – К. : ЦНЛ, 2006. – 232 с.
178. Чумаченко М. Г. Економічний аналіз / Чумаченко М. Г. М. А. Болох, В. З. Бурчевський, М. І. Горбатюк. : навч. посіб. – К. : КНЕУ, 2001. – 540 с.
179. Шарп У. Ф. Инвестиции: Учебник / У. Ф. Шарп, Г. Д. Александер, Д. В. Бейли.; [пер. с англ.]. – М. : ИНФРА – М, 2004. – 1027 с.
180. Шатт Джефери Г. Управление товарным потоком / Шатт Джефери Г. : руководство по оптимизации логических цепочек ; [пер. с англ. С. В. Кривошеин]. – Мн. : Гревцов Паблишер, 2008. – 335 с.
181. Шваб Л. І. Економіка підприємства / Шваб Л. І. : навч. посіб. – 3-тє вид. – К. : Каравела, 2006 – 584 с.
182. Швайка Л. А. Планування діяльності підприємства / Швайка Л. А. : навч. посіб. - 4-те видання, стеоретипне. – Львів: «Новий Світ - 2000», 2007. – 268 с.
183. Швиданенко Г. О. Обґрунтування інвестиційних проектів у процесі трансформації форм власності / Швиданенко Г. О., Оголь О. В., Заїкіна В. В. : навчальний посібник К. : КНЕУ, 1998. – 172 с.
184. Шегда А. В. Економіка підприємства / Шегда А. В. : навч. посіб. – К. : Знання – Прес, 2001. – 335 с.
185. Шелудько В. М. Фінансовий менеджмент / Шелудько В. М. : підруч. – К. : Знання, 2006 – 439 с.
186. Шершньова З. Є. Стратегічне управління: навч. посіб. / З. Є. Шершньова, С. В. Об орська. – К.: КНЕУ, 1999. – 384 с.
187. Шнаппауф Р. Практика продаж / Шнаппауф Р. : Справочное пособие по всем ситуациям в сбыте ; [пер. с нем.] – 3-е изд., перероб. и доп. – М. : ЗАО «Интерэксперт», 2007.– 448 с.
188. Экономика торгового предприятия. Торговое дело. : учебник; Рос. экономическая акад. им. Г. В. Плеханова / Под ред. Л. А. Брагина. – М. : ИНФРА-М, 2008. – 314 с.
189. Экономический анализ в торговле: учеб. пособ. / Под ред. М. И. Баканова. – М. : Фин. и стат., 2007. – 336 с.
190. Юданов А. Ю. Конкуренция: теория и практика / Юданов А. Ю. : учебно-практическое пособие. – 2-е изд. – М. : Ассоц. авторов и издателей “Тандем”; Изд. “ГНОМ-ПРЕСС”, 1998. – 384 с.
191. Юдникова Е. С. Теорія и методология формирования стратегической конкурентоспособности торгового предприятия / Юдникова Е. С. : моногр. / Федеральное агентство по образованию. ГОУ ВПО. СПб ТЄН. – СПб. : Узд-во СПб ТЄН, 2007. – 76 с.
192. Ясинський В. В., Бізнес-планування: теорія і практика / Ясинський В. В., Гайдей О. О. : навч. посібник. – К. : Каравела, 2004. – 232 с.
193. Ansoff I. H. Implanting Strategies Management / Ansoff I. H. – New York : Prentice Hall International, 1984. - 818 p.
194. Brigham E. Financial management/Brigham E.,Gapinski L.–Ch.: 1988.
195. Budzan B., Assessing management training needs in Central and Eastern Europe. Survey of selected enterprises in Ukraine / ETF / Budzan B. Tykhomyrova I., Snizhko V.. – Torino, Italy, 2000. – 110 p.
196. Cole G. A. Strategic Management / Cole G. A. – London: Business Degre, 1994. – 241 p.
197. Levy H. Capital Investment and Financial Decision Sarnat / Levy H. New York.: Prentice Hall, 1994. – 263 p.
198. Saunders I. The Marketing Initiative / Saunders I. London: Prentice Hall International, 1993. – 501 p.
199. Terrens S. Veeman. Benefit–Cost Analysis in Enviromental Decision-Making: Procedures, Perils and Promise/Terrens S.University of Alberta,1998.–106p.
200. Hammel G., Strategic intent, Harvard Business Review / Hammel G., Prahald C. K. mai – juin 1989, 65 – 81.
201. Toffler A. Power Shift: knowledge, wealth and violence at the edge of the 21st century / Toffler A. – N. Y. : Bantam Books, 1990. – 585 p.
202. Сhowdhury А., Development Роlісу аnd Рlanning: introdaktion to models and techniques / Сhowdhury А., Кіrkраtrісk С. London and New York. Rout ledge, 1994. – 123 p
203. http://www.biglib.com.ua
204. http://www.mkk.com.ua
205. http://www.ebk.net.ua
206. http://www.enbv.narod.ru
207. http://www.finmarket.info
208. http://www.library.if.ua
209. http://www.probusiness.in.ua
210. http://www.rada.gov.ua
211. http://www.ukrstat.gov.ua
212. http://www.zn.kiev.ua

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.