У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ПРОЦЕСНА ОРГАНІЗАЦІЯ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ОПЕРАТОРІВ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ
Количество страниц 2008
ВУЗ ОДЕСЬКА НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ЗВ’ЯЗКУ ІМ. О.С. ПОПОВА
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20859.doc 
Содержание ЗМІСТ

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ……………………………………….. 4
ВСТУП………………………………………………………………………... 5
РОЗДІЛ 1. КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА РОЗВИТКУ СФЕРИ ІНФОКОМУНІКАЦІЙ ………………….. 12
1.1. Огляд методологічних основ формування системи корпоративного управління в умовах інфокомунікаційних змін ……………………………………………………………… 12
1.2. Новітні концепції використання інформаційного ресурсу в корпоративному управлінні …......…...........…...........….............. 27
1.3. Передумови переходу до процесної організації управління операторами телекомунікацій ……………….………………… 49
Висновки до першого розділу …………………………………………........ 68

РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ СКЛАДОВІ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ
ОПЕРАТОРА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ…………………………… 70
2.1. Сучасні тенденції розвитку сфери інформатизації та ринку телекомунікаційних послуг …………………………………… 70
2.2. Бізнес-процеси: характеристики та особливості організації системи управління розвитком клієнтської бази послуг інфокомунікацій ……………….………………………………… 88
2.3. Оцінювання результативності бізнес-процесів оператора телекомунікацій ………………………………………………… 112
Висновки до другого розділу..………………………………………............ 126


РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОЦЕСНО-ОРІЄНТОВАНОГО КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ОПЕРАТОРАМИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ ……….…………………………………… 129
3.1. Стратегічні складові системи збалансованих показників в управлінні діяльністю операторів телекомунікацій ………… 129
3.2. Методика оцінки збалансованості стратегічної системи розвитку ВАТ “Укртелеком”…………………………………… 146
3.3. Рекомендації щодо проектування системи управління бізнес-процесами, орієнтованої на надання нових послуг інфокомунікацій…………………………………………..…….. 169
Висновки до третього розділу…………………………………………......... 183

ВИСНОВКИ ........................................................................................ 185

ДОДАТОК А………………………………………………………… 188
ДОДАТОК Б………………………………………………………… 189
ДОДАТОК В………………………………………………………… 190
ДОДАТОК Д………………………………………………………… 191
ДОДАТОК Е………………………………………………………… 192
ДОДАТОК Ж……………………………………………………… 193
ДОДАТОК З……………………………………………………….. 195
ДОДАТОК И………………………………………………………… 197
ДОДАТОК К………………………………………………………… 199
ДОДАТОК Л………………………………………………………… 200
ДОДАТОК М……………………………………………………… 202

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................... 207

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ

ВАТ – відкрите акціонерне товариство
ДВО – додаткові види обслуговування
ЕОМ – електронно-обчислювальна машина
ЗАТ – закрите акціонерне товариство
ІТ – інформаційні технології
ІКТ – інформаційно-комунікаційні технології
ТА – телефонний апарат
ATM – асинхронний режим доставки інформації
BSS – клас інформаційних систем підтримки групи логічно
взаємозалежних операцій процесів надання послуг
BSC – збалансована система показників
CRM – система управління відносинами із клієнтами
eTOM – розширена карта бізнес-процесів операційної діяльності
IP – протокол Internet (мережного рівня)
NGOSS – концепція побудови ефективних систем підтримки
операційної діяльності
OSS – клас інформаційних систем підтримки окремих
операцій у процесі надання послуг
PQM – методологія управління якістю процесів
SID – модель даних оператора телекомунікацій


ВСТУП

Глобалізація економіки, вагомість креативності в управлінні й виникнення віртуальних підприємств з використанням новітніх інформаційно-комунікаційних технологій призводить до значного скорочення виробничих і технологічних циклів, у результаті чого швидкість виходу на ринок нових продуктів і послуг набула надто важливого значення.
У такому середовищі стають реальністю такі ідеї, як спільне використання інформації, впровадження розподілених інтелектуальних засобів та тісна координація зусиль. Компанії можуть створювати тимчасові віртуальні підприємства для швидкого використання можливостей (спеціалізовані продукти й послуги). Для вирішення питань, що виникають в інтелектуально – віртуальній економіці, будуть раз у раз формуватися все нові віртуальні системи взаємозалежних постачальників, співробітників, замовників і партнерів. Однак ці системи будуть так само швидко реорганізовуватися й навіть розпадатися при зміні ринкової ситуації.
Використання інтелектуальних мереж й технологічних платформ дозволяють централізувати управління й забезпечувати значне поширення інформації. Щоб скоротити вартість транзакцій і збільшити швидкість інформаційних потоків, інформація повинна перерости традиційні корпоративні й технологічні межі. Для цього потрібно спочатку трансформувати процеси й дозволити всім зацікавленим учасникам цих процесів (як усередині компанії, так і за її межами) реалізовувати свій потенціал зовсім новими способами.
Зростання важливості інформатизації у розвитку економіки національного господарства та її складових – корпоративних структур визначили необхідність комплексного дослідження тенденцій інформатизації в галузі телекомунікацій і перспектив ефективної її реалізації як головний фактор розвитку системи інформаційного забезпечення корпоративного управління.

Актуальність теми дослідження. Розвиток інформаційно-телекомунікаційної інфраструктури країни є потужним чинником підйому національної економіки та каталізатором динаміки розвитку галузі зв’язку. Оператори телекомунікацій функціонують у жорстких конкурентних умовах, тому досягнення довгострокового ринкового успіху значною мірою залежить від удосконалення корпоративного управління з урахуванням креативності та орієнтації на задоволення потреб клієнта. Внаслідок цього, ефективним напрямом реалізації стратегічного розвитку та його основою стає процесно-орієнтований підхід до корпоративного управління, забезпечуючи субординацію інтересів членів корпорації з метою досягнення синергії, як їх взаємної діяльності, так і їх взаємовідносин із зовнішнім середовищем.
При вивченні проблем удосконалення корпоративного управління найперше заслуговують на увагу фундаментальні розробки відомих фахівців світової та вітчизняної наукових шкіл, таких як: А. Бандурін, Р. Кларко, Б. Мільнер, Д. О’Лірі, О. Редькін, М. Хессель, А. Шлейффер та інші. Питанням реалізації креативності в корпоративному управлінні з позицій інформаційного забезпечення та віртуалізації бізнес-процесів присвячені роботи вітчизняних і зарубіжних авторів: І. Ансофа, Н. Вінера, М. Витцеля, К. Ерроу, В. Іноземцева, В. Тарасова, М. Уорнера, З. Фейтмеха, Р. Хьюберта, К. Шеннона.
Теоретичні й практичні аспекти управління розвитком бізнес-процесів операторів телекомунікацій аналізувалися в дослідженнях В. Гранатурова, А. Коптелова, В. Орлова, В. Плескач, А. Савчук, К. Танащук, В. Чаадаєва.
Зазначені автори вказують на необхідність формування принципово нових бізнес-моделей в галузі зв’язку. Однак, незважаючи на значну кількість публікацій, присвячених удосконаленню корпоративного управління у сфері телекомунікацій, залишаються невирішеними питання узгодження бізнес-процесів операційної діяльності оператора телекомунікацій зі стратегічними цілями його розвитку.
Актуальність питань дослідження процесної організації корпоративного управління діяльністю операторів телекомунікацій, їх недостатня практична розробка визначили вибір теми дисертаційного дослідження, зумовили його мету і завдання.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Результати роботи використовувалися при опрацюванні науково-дослідної теми “Розроблення техніко-економічного обґрунтування по створенню єдиної цифрової телекомунікаційної мережі МВС України” (№ ДР 0106U003921), в рамках якої здобувачем виконано дослідження ефективності впровадження мультисервісної мережі послуг інфокомунікацій. Тематика роботи відповідає науковому напряму «Розробка програм економічного розвитку зв’язку України» тематичного плану наукових досліджень з економічних питань галузі зв’язку.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є узагальнення теоретичних і методичних підходів щодо процесної організації корпоративного управління діяльністю операторів телекомунікацій та розробка й обґрунтування збалансованої стратегічної системи розвитку клієнтської бази послуг інфокомунікацій.
Досягнення зазначеної мети дослідження обумовило необхідність розв’язання наступних основних задач:
– виконати узагальнення теоретичних засад, методологічних основ формування системи корпоративного управління в умовах інфокомунікаційних змін;
– обґрунтувати необхідність та передумови переходу до процесної організації управління діяльністю операторами телекомунікацій;
– дослідити сучасні тенденції у сфері інфокомунікацій, орієнтованої на розвиток конкурентного середовища та клієнтської бази операторів телекомунікацій;
– провести аналіз особливостей та характеристик бізнес-процесів і типових моделей процесної організації управління;
– обґрунтувати підхід до оцінювання результативності бізнес-процесів оператора телекомунікацій;
– визначити стратегічні складові збалансованої системи показників оператора телекомунікацій;
– оцінити збалансованість стратегічної системи процесно-орієнтованого управління розвитком клієнтської бази послуг інфокомунікацій на прикладі ВАТ “Укртелеком”;
– розробити рекомендації щодо проектування системи управління бізнес-процесами, орієнтованої на надання нових послуг інфокомунікацій.
Об’єктом дослідження є процеси функціонування корпоративних форм організації бізнесу операторів телекомунікацій.
Предметом дослідження є теоретичні засади та сучасна практика процесно-орієнтованого корпоративного управління розвитком операторів телекомунікацій в Україні.
Методи дослідження. Теоретичною основою дослідження є наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених, економістів, фахівців у галузі теорії управління, реінжинірингу, організації та удосконалення систем корпоративного управління на основі реалізації процесно-орієнтованого підходу.
Методологія дослідження ґрунтується на положеннях теорії управління підприємством. При досягненні мети дисертаційної роботи було використано загальнонаукові та специфічні методи, серед яких: історико-логічний (визначення історичної траєкторії розвитку корпоративного управління); статистичний (аналіз використання інформаційного забезпечення управління у сфері телекомунікацій); якісного аналізу і синтезу (дослідження характерних рис розвитку бізнес-процесів операторів телекомунікацій); метод сценаріїв та причинно-наслідкових зв’язків (розробка та обґрунтування методики оцінювання збалансованості стратегічної системи розвитку оператора телекомунікацій).
Інформаційну базу дослідження складають чинні вітчизняні законодавчі та нормативно-правові акти, нормативно-методична документація міжнародних установ та організацій у сфері телекомунікацій, дані Державного комітету статистики України, офіційні звіти Міністерства транспорту та зв’язку України, дані звітності та прогнози розвитку ВАТ “Укртелеком”, фахові наукові видання.
Наукова новизна одержаних результатів. Наукова новизна запропонованих і обґрунтованих у дисертаційній роботі основних положень, висновків та рекомендацій полягає у тому, що їх сукупність утворює розв’язання важливого наукового завдання з розробки та обґрунтування теоретичних і методичних підходів до процесної організації корпоративного управління розвитком оператора телекомунікацій. До найвагоміших результатів, що відзначаються науковою новизною й одержані автором особисто, належать:
вперше:
– обґрунтовано та запропоновано методичний підхід щодо оцінювання збалансованості стратегічної системи процесно-орієнтованого управління розвитком клієнтської бази послуг операторів телекомунікацій;
удосконалено:
– напрями підвищення ефективності корпоративного управління операторів телекомунікацій на основі аналізу ключових бізнес-процесів концептуальної моделі enhanced Telecom Operating Map (eTOM), що дозволяє забезпечити досягнення їх конкурентних переваг;
– сутність досліджуваних категорій: “бізнес-процес”, “процесна організація”, які дозволяють обґрунтувати доцільність впровадження методу реінжинірингу бізнес-процесів в управлінні розвитком клієнтської бази послуг інфокомунікацій;
– стратегічні складові збалансованої системи показників оператора телекомунікацій на основі побудови структурної схеми корпоративної стратегічної карти, що сприяє досягненню такої траєкторії його розвитку, яка найбільше відповідає оптимістичному сценарію за чіткої налагодженості збалансованої системи на всіх рівнях управління;

набуло подальшого розвитку:
– сучасні теоретичні засади корпоративного управління з урахуванням креативності, що забезпечує гнучкість, якість надаваних послуг та результативність бізнес-процесів;
– підхід до оцінювання результативності бізнес-процесів моделі еТОМ та побудови матриці ранжування у відповідності зі стратегічністю та важливістю бізнес-процесів операторів телекомунікацій.
Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що використання теоретичних засад та методичних рекомендацій даного дисертаційного дослідження сприятиме удосконаленню організації корпоративного управління операторами телекомунікацій, оптимізації механізму оцінювання ефективності досягнення фінансових цілей і прийняття управлінських рішень через використання обґрунтованих автором причинно-наслідкових зв’язків складових показників: “Клієнти”, “Персонал”, “Фінанси”, “Бізнес-процеси”. Сформульовані дисертантом висновки і пропозиції дозволяють забезпечити успішне упорядкування місії, цілей та показників у відповідності зі стратегією розвитку оператора телекомунікацій.
Основні результати дисертаційної роботи прийняті до використання: Одеською філією ВАТ “Укртелеком” (акт впровадження від 03.10.2008 р.), Одеським спеціальним науково-дослідним і проектно-конструкторським інститутом (акт впровадження №03-12/1238 від 23.09.2008 р.), телекомунікаційною компанією ТОВ “Альфа ТВ” (акт впровадження №243-15 від 26.09.2008 р.), Одеською національною академією зв’язку ім. О.С. Попова (акт впровадження № 01-24-125 від 07.10.2008 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертація є одноосібно виконаним завершеним науковим дослідженням, яке відбиває авторський підхід до вирішення актуального наукового завдання розробки та обґрунтування теоретичних і методичних підходів до процесної організації корпоративного управління розвитком оператора телекомунікацій.
З наукових праць, опублікованих у співавторстві, в роботі використано лише ті положення й ідеї, що є результатом особистих досліджень здобувача. Конкретний внесок здобувача в цих роботах викладено в авторефераті у переліку публікацій за темою дисертації.
Апробація результатів дисертації. Основні положення і результати дисертаційного дослідження були представлені автором у матеріалах доповідей, повідомленнях на наукових конференціях і симпозіумах, зокрема на: Міжнародній науково-практичній конференції «Телеком – 2005» (Ростов-на-Дону, 2005); Міжнародній науково-практичній конференції „Міжнародні тенденції розвитку бухгалтерського обліку і аудиту та перспективи для України” (Київ, 2006); V Міжнародній науково-практичній конференції “Прикладні задачі математики в механіці, економіці, екології” (Севастополь, 2007); Міжнародній науково-практичній конференції „Інноваційні технології в науці, підготовці та перепідготовці фахівців” (Одеса, 2007); ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції „Стратегии качества в промышленности и образовании” (Варна, 2007); ІV Міжнародній науково-практичній конференції „Проблеми розвитку фінансової системи України в умовах євроінтеграції” (Львів, 2007); ІІ Міжнародного науково-експертного симпозіуму „Тенденції розвитку національних фінансових систем за умов глобалізації” (Київ, 2007); Всеукраїнській науково-практичній конференції „Фінансові послуги та розвиток суб’єктів господарювання” (Харків, 2008); XI Міжнародній науково-практичній конференції „Моделі забезпечення сталого розвитку світового господарства: економіка, фінанси та право” (Київ, 2008).
Публікації. За результатами дисертаційного дослідження опубліковано 18 наукових робіт загальним обсягом 14,37 д.а., з яких особисто автору належить 3,53 д.а., у тому числі: 8 статей у наукових фахових виданнях, що входять до переліку ВАК України (4 статті у співавторстві), із них у журналах – 3 та збірниках наукових праць – 5, тез доповідей – 9, навчальний посібник – 1 (у співавторстві).
Список литературы ВИСНОВКИ
У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і розв’язано важливе наукове завдання щодо процесної організації корпоративного управління діяльністю операторів телекомунікацій, що дає можливість сформулювати наступні принципові положення, висновки і рекомендації:
1. На основі узагальнення теоретичних засад та методологічних основ формування системи корпоративного управління в умовах інфокомунікаційних змін автором обґрунтовано, що діяльність сучасних корпорацій залежить від рівня креативної активності, що будується на базисі інтелектуального капіталу для забезпечення інвестиційної привабливості корпорації.
2. Відповіддю вимогам сучасного ринкового успіху та його основою стає процесно-орієнтований підхід до управління операторами телекомунікацій, детермінуючою характеристикою якого є задоволення потреб клієнта, який оплачує не структуру організації, а виходи бізнес-процесів (товари або послуги), які у ній відбуваються. Обґрунтовано необхідність переходу до процесної організації корпоративного управління на основі перетворення клієнта на головну цінність для оператора телекомунікацій, яка перебуває в центрі бізнес-процесів обслуговування, що продиктовано специфікою розвитку галузі зв’язку: з одного боку – перевага горизонтального управління, а з іншого – широке використання й комбінування видів діяльності.
3. В результаті аналізу сфери інфокомунікацій виявлено, що сучасними тенденціями розвитку є динамічне зростання послуг мобільного (25%) та комп’ютерного (30%) зв’язку й як наслідок заміщення ними послуг фіксованого зв’язку (4%), що викликало зменшення голосового навантаження. При цьому рівень забезпечення комп’ютеризації суспільства досі залишається вкрай низьким, що й обумовлено сучасним недостатнім рівнем використання мережі Інтернет та, в свою чергу, стримує впровадження віртуальних та креативних форм організацій бізнесу.
4. Проведене дослідження особливостей організації бізнес-процесів дозволило установити, що бізнес-процеси: телеологічні – цілеспрямовані та орієнтовані на результат роботи, а не на роботу як самоціль; орієнтовані на клієнта (компанія розглядає свою роботу з позиції клієнта та його задоволення); цілісні, що пов’язано зі здатністю звести окремі дії в одне ціле для досягнення оптимального результату.
В роботі удосконалено сутність категорії “бізнес-процес” як цілеспрямована і послідовна сукупність взаємозалежних видів діяльності, що за визначеною технологією й необхідним забезпеченням перетворюють вхідні ресурси в кінцевий продукт/послугу та є цінністю для споживача, що обумовлює необхідність застосування методу реінжинірингу бізнес-процесів в управлінні розвитком клієнтської бази послуг інфокомунікацій.
5. На основі узагальнення методології процесного опису бізнесу визначено та обґрунтовано засади процесної організації корпоративного управління операторів телекомунікацій, а саме: підприємство повинно розглядатися як бізнес-система, що являє собою пов'язані бізнес-процеси; система управління підприємством – орієнтуватися на управління, як кожним бізнес-процесом окремо, так і всіма бізнес-процесами; система якості – спрямовуватися на забезпечення якості виконання бізнес-процесів; механізми процесної організації – забезпечувати збільшення ефективності бізнес-процесів на основі реалізації методології реінжинірингу та аутсорсінгу.
6. Обґрунтовано підхід до оцінювання результативності бізнес-процесів оператора телекомунікацій на основі побудованої матриці ранжування із використанням моделі процесної організації корпоративного управління діяльністю операторів телекомунікацій eTOM. Однак використання системи показників по ключових бізнес-процесам щодо оцінювання їхньої результативності оператора неспроможні повною мірою забезпечити єдину спрямованість усієї організації на вирішення взаємодоповнюючих завдань, спрямовуючих організацію до реалізації її місії. Тому в роботі доведено доцільність впровадження збалансованої системи показників розвитку оператора як інструмента ефективної реалізації клієнто-орієнтованої стратегії.
7. Стратегічні складові системи збалансованих показників оператора телекомунікацій, що визначені на основі побудови структурної схеми корпоративної стратегічної карти із використанням удосконаленої збалансованої системи показників та розробленої методики стратегічного оцінювання процесно-орієнтованого управління надають можливість оцінити внесок кожного проведеного оператором заходу на основі відповідних показників і виявити перспективні види діяльності, потенціал яких використовується недостатньо, напрями перерозподілу ресурсів (технічні, організаційні тощо) для досягнення максимальних фінансових результатів.
8. Апробація розробленої методики на прикладі оператора телекомунікацій ВАТ “Укртелеком” підтверджує, що впровадження збалансованої стратегічної системи показників дозволяє досягти стратегічної відповідності та сфокусувати зусилля на поставлених довгострокових і короткострокових цілях, балансу між бажаними результатами та факторами їхнього досягнення.
9. Розроблено рекомендації щодо проектування системи управління бізнес-процесами, орієнтованої на надання нових послуг інфокомунікацій. Автором обґрунтовано, що основою можливості використання однієї і тієї ж мережі для продажу нових видів послуг, розширення спектра послуг і додатків стає побудова комерційної мультисервісної мережі нових послуг інфокомунікацій. З метою оптимізації набору послуг і структури цін, а також для забезпечення необхідного рівня управління сервісним пакетом автором запропоновано використання програмного підходу в процесі створення мультисервісної мережі.




СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Аистова М.Д. Реструктуризация компании: вопросы управления. Стратегии, координация структурных параметров, снижение сопротивления преобразованиям / Аистова М.Д. – М.: Альпина Паблишер, 2002. – 287 с.
2. Андерсен Бьёрн. Бизнес-процессы. Инструменты совершенствования / Андерсен Бьёрн; [пер. с англ. С.В. Ариничева]; науч. ред. Ю.П. Адлер. – М.: РИА «Стандарты и качество», 2003. – 272 с. – (Серия «Практический менеджмент»).
3. Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф; под ред. Л.И. Евенко – М.: Экономика, 1989. – 519 с.
4. Бандурин А. В. Деятельность корпораций / Бандурин А. В. – М.: Буквица, 1999. – 600 с.
5. Бандурин А.В. Проблемы управления корпоративной собственностью / Бандурин А.В., Дроздов С.А., Кушаков С.Н. – М.: Буквица, 2000. – 160 с.
6. Бабосюк А.Л. Оценка стоимости баз данных / А.Л. Бабосюк, П.Ю. Вархалев, С.Н. Конинина, Л.Ю. Федченко // Зв'язок. – 2004. – №3. – C. 70-73.
7. Баженова В.С. Государственное регулирование инновационно - технологического развития в современных условиях / В.С. Баженова, Н.А. Пивоваров. – Улан-Удэ: ВСГТУ, 2006 – 200 с.
8. Бастриков М.В. Информационные технологии управления: учеб. пособ. / М.В. Бастриков, О.П. Пономарев. – Калининград: Изд-во Ин-та «КВШУ», 2005.– 140 с.
9. Белоусова С.В. Корпоративное управление в непроизводственной сфере: [учеб. пособ. для студ. эконом. спец.] / Белоусова С.В., Полонский В.Г., Белоусов А.М. – Херсон: МУБиП, 2003. – 459 с.
10. Богатин Ю.В. Экономическое управление бизнесом: [учеб. пособ. для вузов] / Богатин Ю.В., Швандар В.А. – М.: Юнити-дана, 2001. – 391 с.
11. Большаков А.С. Современный менеджмент: теория и практика / А.С. Большаков, В.И.Михайлов. – С.-Петербург: Питер, 2000. – 411 с.
12. Бон Я. Введение в ИТ сервис-менеджмент / Бон Я., Кеммерлинг Г., Пондман Д.; пер. с англ. под. ред. Ю. Потоцкого. – М.: IT Expert, 2003. – 225 с.
13. Бутузов В.М. Правові основи інвестиційної діяльності: навч. посіб./ В.М. Бутузов, А.І. Марущак. – К.: КНТ, 2007. – 256 с.
14. Валдайцев С.В. Оценка бизнеса и управление стоимостью предприятия: учеб. пособ. / Валдайцев С.В. – М.: Юнити, 2001. – 720 с.
15. Варакин Л.Е. Распределение доходов, технологий и услуг / Варакин Л.Е. – М.: МАС, 2002. – 295 с.
16. Вендров А.М. Проектирование программного обеспечения экономических информационных систем: [учебник] / Вендров А.М. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – М.: Финансы и статистика, 2006. – 544 с.
17. Винарик Л.С. Электронные информационные ресурсы – основа информационного общества / Винарик Л.С., Щедрин А.Н., Васильєва Н.Ф. – Донецк: ИЭП НАН Украины, 2002. – 26 с.
18. Винер Н. Кибернетика, или управление и связь в животном и машине / Норберт Винер; пер. с англ. И.В. Соловьева.; под ред. Г.Н. Поварова. – [2-е изд.]. – М.: Наука; Глав. ред. изд. для заруб. стран, 1983. – 344 с.
19. Винслав Ю. Становление отечественного корпоративного управления: теория, практика, подходы к решению ключевых проблем / Ю. Винслав // Российский экономический журнал. – 2001. – № 2. – С. 15-28.
20. Войнов И.В. Моделирование экономических систем и процессов. Опыт построения ARIS-моделей: [монография] / Войнов И.В., Пудовкіна С.Г., Телегин А.И. – Челябинск: Изд. ЮУрГУ, 2002. – 392 с.
21. Воронин B.Н. Информационная индустрия: экономико-географический аспект / B.Н. Воронин // Культура народов Причерноморья. – 2001. – N22. – С. 13-18.
22. Внедрение сбалансированной системы показателей / [пер. с нем. В. Толкача, С. Данишевич, М. Гавриша]. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 478 с. – (Серия «Модели менеджмента ведущих корпораций»).
23. Гапоненко А.Л. Управление знаниями / А.Л. Гапоненко. – М.: ИПК госслужбы, 2001. – 52 с.
24. Гарафонова О.І. Проблеми розвитку корпоративних структур в Україні / О.І. Гарафонова // Соціально-економічні напрями розвитку регіонів в контексті сучасних процесів міжнародної інтеграції: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Херсон, 16-19 вересня 2006 р.). – Херсон: ПП Вішемирський В.С., 2006. – С. 28-31.
25. Гейтс Б. Бизнес со скоростью мысли / Билл Гейтс, Коллинз Хеммингуэй; [пер. с англ. И. Кудряшовой, Е. Подольного, В. Савельева и др.]. – [изд. 2-е, испр.]. – М. : Эксмо, 2004. – 478 с.
26. Гераськин М.И. Согласование экономических интересов в корпоративных структурах / М.И. Гераськин. – М.: ИПУ РАН, «Анко», 2005. – 293 с.
27. Гламаздин Е.С. Управление корпоративными программами: информационные системы и математические модели / Гламаздин Е.С., Новиков Д.А., Цветков А.В. – М.: ИПУ РАН, 2003. – 159 с.
28. Годин В.В. Управление информационными ресурсами / Годин В.В., Корнеев И.К. – М.: ИНФА-М, 2000. – 352 с. – (17 модульная программа для менеджеров «Управление развитием организации». Модуль 17).
29. Гранатуров В.М. Актуальні проблеми удосконалення госпо¬дарського механізму управління в галузі зв'язку / В.М. Гранатуров, І.В. Літовченко // Зв'язок. – 2005. – № 1. – С. 6-8.
30. Гранатуров В.М. Організаційно-економічне забезпечення надання загальнодоступних телекомунікаційних послуг / В.М. Гранатуров // Теорія і практика сучасної економіки: матеріали Міжнарадної науково-практичної конференції, (Черкаси, 28-30 вересня 2005 р.). – Черкаси: ЧДТУ, 2005. – С. 218-220.
31. Гринберг А.С. Информационный менеджмент: [учеб. пособие для вузов] / А.С. Гринберг, И.А. Король. – М.: Юнити-дана, 2003. – 415 с.
32. Гританс Я.М. Организационное проектирование и реструктуризация (реинжиниринг) предприятий и холдингов: экономические, управленческие и правовые аспекты / Гританс Я.М. – [2-е изд., доп.]. – М.: Волтерс Клувер, 2006. – 224 с.
33. Державне управління в Україні: [навч. посіб.]; за ред. В.Б. Авер'янова. – К.: ТОВ “Соми”, 1999. – 435 с.
34. Дафт Р.Л. Менеджмент / Дафт Р.Л.; пер с англ. В. Вольского, С. Жильцова, Д. Раевского. – [2-е изд.]. – С.-Петербург:Питер, 2002. – 832 с.
35. Друри К. Управленческий и производственный учет: учебник/ Колин Друри; [пер. с англ. В.Н. Егорова]. – М.: Юнити-дана, 2005. – 1072 с.
36. Динамика корпоративного развития / [Дубровский В.Ж., Романова О.А., Татаркин А.И., Ткаченко И.Н.]. – М.: Наука, 2004. – 502 с.
37. Євтушевський В.А. Основи корпоративного управління: [навч. посібн.] / Євтушевський В.А. – К.: Знання-Прес, 2002. – 317 с.
38. Закон України „Про цінні папери та фондову біржу” / Відомості ВР України, 1991, № 38 // Галицькі контракти. – Офіц. вид. – 1996. – № 42.
39. Закон України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”. В редакції закону N 1829-ІІІ від 22.06.2000 // Відомості Верховної Ради. – Офіц. вид. – 2000. – №46, ст.391.
40. Закон України „Про Національну програму інформатизації” від 04.02.1998 р. № 74/98-ВР // Відомості Верховної Ради. – Офіц. вид. – 1998. – N 27-28. – ст.181.
41. Зиндер Е.З. Бизнес-реинжиниринг и технологии системного проектирования: [учеб. пособие для вузов] / Зиндер Е.З. – М.: Центр Информационных Технологий, 1999. – 267 с.
42. Игнатьева А.В. Исследование систем управления: [учеб. пособ. для вузов ] / Игнатьева А.В., Максимцов М.М. – М.: Юнити-дана, 2000. – 157 с.
43. Иноземцев В.Л. Современное постиндустриальное общество: природа, противоречия, перспективы: [учеб. пособие для студентов вузов] / Иноземцев В.Л. – М.: Логос, 2000. – 304 с.
44. Интеллектуальные сети связи / Лихтциндер Б.Я., Кузякин М.А., Росляков А.В., Фомичев С.М. и др.– М.: Эко-Трендз, 2002. – 204 с.
45. Информационные технологии в бизнесе; [пер. с англ. А. Железниченко, И. Клюева и др.]; под ред. М. Желены. – С.-Петербург: Питер, 2002. – 1120 с. – (Серия «Бизнес-класс»).
46. Информационное общество и Россия: сб. науч. трудов / [под ред. Колесова В.П., Осьмовой М.Н.]. – М.: Экономический факультет, ТЕИС, 2002. – 196 с.
47. Історія економічних учень. Ч.2: підручник / [В.Д. Базилевич, Н.І. Гражевська, Т.В. Гайдай та ін.]; за ред. В.Д. Базилевича. – [2-е вид., випр.]. – К.: Знання, 2005. – 567 с.
48. Калянов Г.Н. Теория и практика реорганизации бизнес-процессов / Калянов Г.Н. – М.: СИНТЕГ, 2000. – 204 с.
49. Камерон К. Диагностика и изменение организационной культуры / Ким Камерон, Роберт Куинн; пер. с англ. И. В. Андреевой. – С.-Петербург: Питер, 2001. – 320 с.
50. Канивец А.Н. Экономический анализ системы менеджмента качества промышленного предприятия / Канивец А.Н., Герасимов Б.И., Пархоменко Л.В.; под ред. Б.И. Герасимова. – Тамбов: Изд-во ТГТУ, 2005. – 144 с.
51. Каплан Роберт С. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию / Каплан Роберт С., Нортон Дейвид П.; пер. с англ. М. Павлова. – М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2003. – 304 с.
52. Каплан Роберт С. Организация, ориентированная на стратегию. Как в новой бизнес-среде преуспевают организации, применяющие сбалансированную систему показателей / Каплан Роберт С., Нортон Дейвид П.; пер. с англ. М. Павлова. – М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2004. – 416 с.
53. Каплан Роберт С. Стратегические карты. Трансформация нематериальных активов в материальные результаты / Каплан Роберт С., Нортон Дейвид П.; пер. с англ. М. Павлова. – М.: ЗАО "Олимп-Бизнес", 2005. – 512 с.
54. Квач Я.П Корпоративне управління організаційним розвитком: креативні засади / Адамкович М.М., Квач Я.П., Шапошников К.С. – Ізмаїл: СМИЛ, 2008. – 272с.
55. Коваль В.В. Впровадження процесного підходу як спосіб удосконалення інформаційної системи управління / В.В. Коваль // Экономические инновации: сб. науч. работ / под ред. Б.В. Буркинского. – Одесса: ИПРЭЭД НАН Украины, 2007. – Вып. 31. – С. 95-99. (0,27 д.а.).
56. Коваль В.В. Дослідження процесу оновлення інформаційних активів підприємств в сфері телекомунікацій / О.С. Редькін, В.В. Коваль // Стратегия качества в промышленности и образовании: материалы Международной конференции, (Варна, Болгария, 1-8 июня 2007 г.). – Т. 2. – Дніпропетровськ: Фортуна, 2007. – С. 623-626.
57. Коваль В.В. Збалансована система показників у процесно-орієнтованому управлінні стратегією операторів телекомунікацій / В.В. Коваль // Науковий вісник. – 2008. – № 19 (75). – С. 24–31.
58. Коваль В.В. Ефективність впровадження системи управління бізнес-процесами операторів телекомунікацій / В.В. Коваль, О.С. Павлюченко // Управлінський облік і конкурентоспроможність бізнесу: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., (Київ, 30 жовтня 2006 р.). – К.: ФПБАУ, 2006. – С. 23–27.
59. Коваль В.В. Інформаційне забезпечення діяльністю в системі корпоративного управління підприємством / В.В. Коваль // Культура народов Причерноморья. – 2008. – № 124. – С. 31–33.
60. Коваль В.В. Інформаційний аналіз організаційних зв’язків економічної системи операторів телекомунікацій / О.С. Редькін, В.В. Коваль // Прометей: регіон. зб. наук. праць / наук. ред. О.І. Амоша. – Донецьк: ДЕГІ, 2007. – Вип. 2(23). – С. 292 - 295.
61. Коваль В.В. Консолідація даних в системі корпоративного управління /Д.О. Редькін, В.В. Коваль, О.С. Павлюченко // Економічні науки: зб. наук. праць / наук. ред. З.В. Герасимчук. – Луцьк: ЛДТУ, 2006. – № 3 (10), Ч. 3. – С. 190 - 194.
62. Коваль В.В. Моделювання та оцінка ефективності управління бізнес-процесами на підприємстві / С.І. Пєнова, В.В. Коваль // Прикладні завдання математики в механіці, економіці та екології: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (Севастополь, 9-13 квітня 2007 р.). – Севастополь: СевНТУ, 2007. – С. 87-90.
63. Коваль В.В. Особливості проектування системи управління бізнес-процесами надання нових послуг інфокомунікацій / О.С. Редькін, В.В. Коваль // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2008. –Вып.34. – С. 148–153.
64. Коваль В.В. Стимулювання інвестиційної діяльності і створення нових інвестиційних можливостей у сфері телекомунікацій / В.В. Коваль // Тенденції розвитку національних фінансових систем за умов глобалізації: матеріали Міжнародного науково-експертного симпозіуму, (Київ, 29 листопада 2007 р.). – К.: УДУФМТ, 2007. – С. 144–146.
65. Коваль В.В. Стратегічний підхід до організації управління бізнес-процесами операторів телекомунікацій / В.В. Коваль // Моделі забезпечення сталого розвитку світового господарства: економіка, фінанси та право: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (Київ, 30 травня 2008 р.). – К.: УДУФМТ, 2008. – С. 109 – 111.
66. Коваль В.В. Управління ризиками на основі аналізу бізнес-процесів в сфері телекомунікацій / В.В. Коваль // Інноваційні технології в науці, підготовці та перепідготовці фахівців: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (Одеса, 17-18 травня 2007 р.). – Одеса: ОІФ УДУЕФ, 2007. – С. 32 – 34.
67. Коваль В.В. Шляхи вирішення проблеми інформаційної підтримки корпоративного управління / Я.П. Квач, В.В. Коваль // Фінансові послуги та розвиток суб’єктів господарювання: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., (Харків, 7 лютого 2008 р.). – Х.: ХІФ УДУФМТ, 2008. – С. 202-206.
68. Козырев А.Н. Оценка интеллектуальной собственности / Козырев А.Н. – М.: Экспертное бюро, 1997. – 289 с.
69. Концепція розвитку телекомунікацій в Україні до 2010 року / Офіційний вісник України N 316-р вiд 21.06.2006. – Офіц. вид. – 2006. – № 23. – С. 48.
70. Коптелов А.К. Стратегическое управление деятельностью телекоммуникационной компании на основе системы сбалансированных показателей / А.К. Коптелов // Мобильные телекоммуникации. – 2007. – №4. – С. 48-55.
71. Корсунцев И.Г. Субъект и виртуальная реальность / Корсунцев И.Г. – М.: Инст. повыш. квалиф. гос. служ. РАГС, 1998. – 213 с.
72. Корпоративное управление. Владельцы, директора и наемные работники акционерного общества / [под ред. М. Хесселя]. – М.: Джон Уайли энд Сандз, 1996. – 240 с.
73. Костирко В.С. Програмне забезпечення фінансового менеджменту: [навч. посіб.] / Костирко В.С. – К.: ЦУЛ, 2006. – 192 с.
74. Кох Р. Принцип 20/80: секреты достижения больших резуль¬татов при затрате меньших усилий / Ричард Кох. – Минск: Попурри, 2004. – 352 с.
75. Кравченко Н.І Вплив приватизації на підвищення конкурентоспроможності операторів телекомунікацій / Н.І. Кравченко, В.В. Коваль // Экономические инновации: сб. науч. работ / под ред. Б.В. Бркинского. – Одесса: ИПРЭЭД НАН Украины, 2007. – Вып. 31. – С. 194-199.
76. Кулопулос Томас М. Необходимость Workflow. Решения для реального бизнеса / Кулопулос Томас М. – М.: Весть - Метатехнология, 2000. – 384 с.
77. Либман А.В. Теоретические аспекты агентской проблемы в корпорации / А.В. Либман // Вестник С-Петербургского государственного университета. – 2005. – Вып.1. – №8. – С. 123-140.
78. Лисичкин В. Третья мировая информационно-психологическая война / В. Лисичкин, Л. Шелепин. – М.: Акад. соц. наук, 1999 . – 190 с.
79. Ломакин Д.В. Корпоративные отношения и предмет гражданско-правового регулирования / Д.В. Ломакин // Законодательство. – 2004. – №5. – С. 64-71.
80. Мазур В.Н. Порівняльна характеристика моделі організації корпоративного управління в умовах України і за кордоном / В.Н. Мазур // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2002. – № 1. – С. 61-67.
81. Маторин О.В. Системы управления бизнес-процессами предприятия – новая концепция организационного построения компаний / О.В. Маторин // Международный менеджмент, маркетинг, реклама: современные технологии: материалы международно научно-практической конференции, (Москва, 16-17 марта 2004 г.). – М.: МГИМО МИД РФ, 2004. – С.278-284.
82. Мардер Н.С. Современные телекоммуникации / Мардер Н.С. – М.: ИРИАС, 2006. – 384 с.
83. Маурер Р. Путь кайзен / Роберт Маурер; пер. с англ. Е.А. Бакушева. – М.: Попурри, 2005. – 192 с.
84. Медынский В.Т. Реинжиниринг инновационного предпринимательства: [учеб. пособие для вузов] / В. Медынский, С. Ильдеменов; под ред. проф. В.А. Ирикова. – М.: Юнити, 1999. – 414 с.
85. Механизмы обмена в экономике переходного периода / [Бурков В.Н., Зинченко В.И., Сочнев С.В., Хулап Г.С.]. – М.: ИПУ РАН, 1999. – 70 с.
86. Международный менеджмент / [Баркан Д.И., Кирюков С.И., Майзель А.И. и др.]; под ред. С.Э. Пивоварова, Л.С.Тарасевича, А.И.Майзеля. – С.-Петербург: Питер, 2002. – 575 с.
87. Мильнер Б.З. Теория организации: [учебник] / Б.З. Мильнер. – [2-е изд. перераб. и доп.]. – М.: Инфра-М, 2002. – 480 с.

88. Миловидов В.Д. Корпоративная реформа: партнерство ради стабильности. Экономические мотивации корпоративной реформы / В.Д. Миловидов // Бизнес Акад. – 2002. – № 3. – С. 29 - 32.
89. Минцберг Г. Стратегический процесс. . Концепции, проблемы, решения / Минцберг Г., Куинн Дж. Б., Гошал С.; пер. с англ. Ю.Н. Каптуревского. – С.-Петербург: Питер, 2001. – 688 с. – (Серия “Теория и практика менеджмента”).

90. Могилевский С.Д. Правовые основы деятельности акционерных обществ: [учеб.-практ. пособ.] / Могилевский С.Д. – [4-е изд., перераб. и доп.]. – М.: Дело, 2004. – 672 с.
91. Моргенстерн Дж. Технологии эффективной работы / Джулия Моргенстерн; пер. с англ. П. Тимофеева. – М.: Изд. «Добрая книга», 2006. – 336 с.
92. Мошела Д. Бизнес – перспективы информационных технологий. Как заказчик определяет контуры технологического роста / Мошела Д.; пер. с англ. В. Федюшина. – М.: МПБ «Деловая культура», 2004. – 252 с.
93. Нивен Пол Р. Сбалансированная Система Показателей. Шаг за шагом: максимальное повышение эффективности и закрепление полученных результатов / Нивен Пол Р.; пер.с англ. О.Д. Каникевич. – Днепропетровск: Баланс Бизнес Букс, 2004. – 328 с.
94. Ойхман Е.Г. Реинжиниринг бизнеса: реинжиниринг организаций и информационные технологии / Ойхман Е.Г., Попов Э.В. – М.: Финансы и статистика, 1997. – 332 с.
95. О'Лири Д. ЕRР системы. Современное планирование и управление ресурсами предприятия. Выбор, внедрение, эксплуатация / Дэниел О'Лири; пер. с англ. Ю.И. Водяновой. – М.: Вершина, 2004. – 272 с.
96. Ольве Н-Г. Оценка эффективности деятельности компании. Практическое руководство по использованию сбалансированной системы показателей / Ольве Н-Г., Рой Ж., Веттер М.; пер. с англ. Э. В. Кондуковой, И. С. Половицы. – М.: Изд. дом "Вильямс", 2004. – 304 с.
97. Організація роботи з бізнес-абонентами: основні положення / упоряд. та ред. О.А. П’янков, О.В. Сівак. – Київ: ВАТ „Укртелеком”, 2006. – 22 с. – (Корпоративний стандарт товариства).
98. Орлов А.И. Теория принятия решений: учеб. пособ. / А.И.Орлов. – М.: Экзамен, 2005. – 656 с.
99. Орлов В.Н. Интеллект и управление производством в отрасли связи / В.Н. Орлов, Ф.З. Мардаровский // Зб. наук. праць Одеської національної академії зв’язку ім. О. С. Попова. – Одеса: ОНАЗ. – 2000. – №2. – С.52-56.
100. Основи корпоративного управління: навч. посіб. / [Г.В. Толкачова, В.О.Котлубай, В.В. Коваль та ін.]; за ред. О.С. Редькіна. – Одеса: ОНАЗ, 2007. – 140 с.
101. Павленко Ю.Г. Корпоративная экономика в институциональном контексте / Павленко Ю.Г. – М.: РАН, Ин-т экономики, 2002. – 171 с .
102. Петрова Е.А. Современный информационный рынок: микроэкономический анализ закономерностей формирования и развития / Петрова Е.А. – М.: Гелиос, 2004. – 128 с.
103. Плескач В.Л. Технології електроного бізнесу: [монографія] / Плескач В.Л. – К.: КНТЕУ, 2004. – 223 с.
104. Плескач В.Л. ebXML – у розвитку ринку інформаційних послуг / В.Л. Плескач // Системні дослідження та інформаційні технології. – 2006. – №3. – С. 48-55.
105. Портер М. Конкуренция / Майкл Портер; пер. с англ. Я.В. Заблоцкого. – М.: Изд. дом "Вильямс", 2001. – 495 с.
106. Пособие по корпоративному управлению: в 6 т. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2004. – Т. 4: ч. IV: Раскрытие информации и прозрачность. – 2004. – 111 с.
107. Пособие по корпоративному управлению: в 6 т. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2004. – Т. 1, Ч. I: Введение в корпоративное управление. – 2004. – 93 с.
108. Рамперсад Хьюберт К. Индивидуальная сбалансированная система показателей. Путь к личному счастью, гармоничному развитию и росту эффективности организации / Рамперсад Хьюберт К.; пер. с англ. Е. Пестерова. – М.: ЗАО «Олимп–Бизнес», 2005. – 176 с.
109. Разработка сбалансированной системы показателей. Практическое руководство с примерами. – [2-е изд., расшир.]; под ред. А.М. Гершуна, Ю.С. Нефедьевой. – М.: ЗАО «Олимп – Бизнес», 2005. – 128 с.
110. Редькін О.С. Сучасні стратегії та технології корпоративного управління / Редькін О.С., Реген В., Хрущ Н.А. – Одеса: Евен, 2004. – 224 с.
111. Редькін О. С. Методичні основи реінжинірингу в управлінні бізнес-процесами операторів у сфері телекомунікацій / О.С. Редькін, В.М. Орлов // Зб. наук. праць Одеської національної академії зв’язку ім. О. С. Попова. – Одеса: ОНАЗ, 2003. – Вип. 1. – С. 98-103.
112. Реинжиниринг бизнес-процессов: полный курс МВА: [учеб. пособие] / Н.М. Абдикеев, Т.П. Данько, С.В. Ильдеменов, А.Д. Киселев; под ред. Н.М. Абдикеева, Т.П. Данько. – М.: Эксмо, 2005. – 589 с.
113. Резникова Н.П. Менеджмент в телекоммуникациях / Рєзникова Н.П., Демина Е.В. – М.: Эко-Трендз, 2005. – 392 с.
114. Репин В.В. Процессный поход к управлению. Моделирование бизнес-процессов / Репин В.В., Елиферов В.Г. – М.: РИА «Стандарты и качество», 2004. – 408 с.
115. Робсон М. Практическое руководство по реинжинирингу бизнес- процессов / Робсон М., Уллах Ф.; пер. с англ. Н.Д. Эриашвили. – М.: Аудит, ЮНИТИ, 1997. – 224 с.
116. Ротер М. Учитесь видеть бизнес-процессы. Практика построения карт потоков создания ценности / Майк Ротер, Джон Шук; пер. с англ. Г. Муравьева. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 144 с.
117. Рубцов С.В. Уточнение понятия "Бизнес-процесс" / С.В. Рубцов // Менеджмент в России и за рубежом. – 2001. – № 6. – С. 26-33.
118. Рубцов С.В. Целевое управление в корпорациях. Управление изменениями / Рубцов С.В. – М., 2001. – 136 с.
119. Савченко В.Е. Современное предпринимательство: экономические и организационные основы. Проблемы формирования и регулирования / Савченко В.Е. – М.: Экономика, 1997. – 223 с.
120. Савчук А.С. О стандартизации бизнес-процессов для компаний отрасли связи / А.С. Савчук, К.Е. Самуйлов, А.В. Чукарин // Электросвязь. – 2006. – № 6. – С. 39 - 45.
121. Современные методы корпоративного управления: [научно-практ. изд.] / А.А. Абрамов, А.П. Васютин, А.В. Савельев, И.А. Сушников. – Н. Новгород: Изд-во Нижегород. гос. ун-та, 2006. – 322 с.
122. Статические и динамические экспертные системы: учеб. пособие / [Попов Э. В., Фоминых И. Б., Кисель Е. Б., Шапот М. Д.]. – М.: Финансы и статистика, 1996. – 322 с.
123. Страхова Л.П., Корпоративные образования в современной экономике/ Л.П. Страхова, А.Е. Бартенев // Менеджмент в России и за рубежом. – 2000. – №6. – с. 25-31.
124. Танащук К.О. Бізнес – процесний підхід до визначення витрат оператора телекомунікацій / К.О. Танащук, А.Г. Мартиненко // Зб. наук. праць Одеської національної академії зв’язку ім. О.С. Попова. – Одеса: ОНАЗ, 2006. – Вып. 2. – С.106-108.
125. Тарасов В.Б. Новые стратегии реорганизации и автоматизации предприятий: на пути к интеллектуальным предприятиям / В.Б. Тарасов // Новости искусственного интеллекта. – 1996. – №4. – С.40 - 84.
126. Тельнов Ю.Ф. Реинжиниринг бизнес-процессов. Компонентная методология / Юрий Тельнов. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – М.: Финансы и статистика, 2004. –320 с.
127. Уорнер М. Виртуальные организации. Новые формы ведения бизнеса в XXI веке / Малколм Уорнер, Морган Витцель; пер. с англ. Ю. Леонова. – М.: Добрая книга, 2005. – 296 с.
128. Усков А.А. О создании сети деловой информации по обслуживанию предпринимательства на базе структуры органов статистики / А. Усков // Вопросы статистики. – 1999. – №8. – С. 72-73.
129. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент: учебник / Фатхутдинов Р.А. – [7-е изд., испр. и доп.]. – М.: Дело, 2005. – 448 с.
130. Фирсова Н.В. Инструментальные средства моделирования бизнес-процессов и оценка их применения для целей реинжиниринга / Н.В. Фирсова // Вестник С-Петербургского государственного университета. – Сер.8. (Вып.4). – 2005. – С. 100-119.
131. Хаммер М. Бизнес в XXI веке: повестка дня / Майкл Хаммер; пер. с англ. Т. Таланова. – М.: Добрая книга, 2005. – 336 с.
132. Хаммер М. Реинжиниринг корпорации: манифест революции в бизнесе / М. Хаммер, Дж. Чампи; пер. с англ. Ю.Е. Корнилович. – С.-Петербург: Изд. С. –Петербургского университета, 2006. – 287, [17] с.
133. Хвалей В. Акционерное общество: история и теория (Диалектика свободы) / В. Хвалей, Я. Функ, В. Михальченко. – Минск: Амалфея, 1999. – 608 с.
134. Харрингтон Дж. Оптимизация бизнес-процессов. Документирование, анализ, управление, оптимизация / Харрингтон Дж., Эсселинг К.С., Нимвеген Х.В. – С.-Петербург: БМикро, 2002. – 331 c.
135. Храброва И. А. Корпоративное управление: вопросы интеграции. Аффилированные лица, организационное проектирование, интеграционная динамика / Храброва И. А. – М.: Изд. дом «АЛЬПИНА», 2000. – 198 с.
136. Чаадаев В.К. Бизнес-процессы в компаниях связи / Чаадаев В.К. – М.: Эко – Трендз, 2004 – 176 с.
137. Чечетов М.В. Приватизація: теорія, методологія, практика: [монографія] / Чечетов М.В. – К.: ГВЦ Держкомстату України, 2005. – 645 с.
138. Шапошников К.С. Стратегічні аспекти креативного управління бізнес-процесами корпорацій / К.С. Шапошников // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2007. – Т. 2, №234. – С. 424-428.
139. Швець І.Б. Сучасні умови створення системи управління інформаційними ресурсами на промислових підприємствах/ І.Б. Швець, В.В. Буряк // Вісник Дон. держ. маш. акад. – 2006. – № 1Е (6). – С. 281–287.
140. Шеер А.В. Моделирование бизнес-процессов / Шеер А.В.; пер. с англ. Н. А. Михайловой, под. ред. М. Каменнова. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – М.: Вестъ - Метатехнология, 2000. – 205 с.
141. Шелегеда Б. Проблеми удосконалення системи інформаційного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємств зв’язку / Б. Шелегеда, О. Суздальцев // Зб. наук. праць ДонДУУ. – 2005. – Вип.43, ч.6. – С. 206-216.
142. Шеннон К. Работы по теории информации и кибернетике / Шеннон К. – М.: Иностранная литература, 1963. – 830 с.
143. Ястребов А.П. Информационный маркетинг – основа инновационного развития производства в условиях глобализации экономики / Ястребов А.П. – С.-Петербург: СПбГУАП, 2003. – 24 с.
144. Эрроу К. Информация и экономическое поведение/ Кеннет Эрроу // Вопросы экономики. – 1995.– № 5. – С. 98-107.
145. TMF GB921 Version 4.0 – Enhanced Telecom Operations Map (eTOM) / Розширена карта бізнес-процесів операторів телекомунікацій. – Режим доступу: http://www.tmforum.org/browse.asp?catID=1648 – Міжнародна некомерційна організація TeleManagement Forum.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Скачать бесплатно 20859.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.