У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ВИРОБНИЧО-ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИМЕТРІЇ ТА АСИМЕТРІЇ
Количество страниц 218
ВУЗ ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МОРСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ.....................................................................
ВСТУП......................................................................................................................
РОЗДІЛ 1
РОЗВИТОК ВИРОБНИЧО-ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ..................................................................
1.1. Транспортування як складова частина діяльності ланцюжків поставок..
1.2. Конкуренція та інтеграція виробничо-транспортних систем..............................................................................................................
1.3. Вплив інформаційної асиметрії на ринкові рівноваги виробничо-транспортних систем.....................................................................................
Висновки до розділу 1...................................................................................
РОЗДІЛ 2
РІВНОВАГИ ВИРОБНИЧО-ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИМЕТРІЇ...............................................................................
2.1. Роль інформаційного розподілу та координації при інтеграції ланцюжків поставок......................................................................................
2.2. Тарифна політика перевізника-монополіста в умовах інформаційної симетрії на ринку дуополії............................................................................
2.3. Модель конкуренції Штакельберга між перевізниками в межах виробничо-транспортної системи................................................................
Висновки до розділу 2...................................................................................
РОЗДІЛ 3
РІВНОВАГИ ВИРОБНИЧО-ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ АСИМЕТРІЇ............................................................................
3.1. Методи визначення якісних відмінностей товарів при встановленні ринкових меж.................................................................................................
3.2. Конкуренція та інтеграція інтегрованих ланцюжків в умовах інформаційної асиметрії................................................................................
3.3. Рівновага виробничо-транспортної системи при горизонтальній інтеграції учасників в умовах інформаційної асиметрії............................
3.4. Рівновага Байєса-Неша у виробничо-транспортній системі.....................
3.5. Вплив тарифної політики перевізника на рівновагу виробничо-транспортної системи і доходи державного бюджету в умовах інформаційної асиметрії................................................................................
Висновки до розділу 3...................................................................................
ВИСНОВКИ.............................................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ................................................................
ДОДАТОК А.............................................................................................................
ДОДАТОК Б.............................................................................................................
ДОДАТОК В.............................................................................................................
ДОДАТОК Г.............................................................................................................
ДОДАТОК Д.............................................................................................................

ВСТУП
Актуальність теми дослідження. На сучасному етапі економічного розвитку, що характеризується збільшенням масштабів виробництва, посиленням взаємозв’язків і взаємозалежностей підприємств, певними інтеграційними тенденціями, стає доцільним розглядати діяльність виробничих і транспортних (зокрема, морських) компаній у рамках виробничо-транспортних систем (ВТС) з відповідними матеріальними, фінансовими та інформаційними потоками.
Конкурентоспроможність та прибутковість діяльності учасників ВТС істотно залежать від наявності достовірної інформації щодо виробничих і транспортних витрат та параметрів ринкового попиту. В умовах постіндустріального суспільства, коли інформація стає товаром, інтеграція між учасниками ВТС стає засобом усунення невизначеності інформації щодо витрат учасників інтеграції та ринкового попиту. Точна інформація дозволяє об’єднанню одержувати більший прибуток у порівнянні з сумарним прибутком незалежних учасників. Одним із засобів розкриття інформації неінтегрованим учасником стає всесвітня мережа Інтернет, в якій загальновизнані у світі незалежні аудитори за згодою компанії надають інформацію про її основні показники фінансової звітності.
В умовах нерівномірного розподілу інформації щодо якості продукції між виробниками і споживачами, щодо витрат виробництва та ринкового попиту між учасниками ВТС стає неадекватним припущення про однаковий і повний доступ до інформації всіх учасників системи. Це поклало початок розвитку нової інформаційної парадигми на мікрорівні з наступним переглядом існуючих економіко-математичних моделей, які будувалися на основі припущення про симетричний розподіл інформації. Перші найсуттєвіші зміни при побудові економічних моделей на основі нової парадигми торкнулись галузей промислового виробництва.
Проблема впливу інформаційної асиметрії на ринкову рівновагу вперше ґрунтовно була досліджена вченими-економістами Д.Акерлофом, М.Спенсом і Д.Стігліцем, першими нобелівськими лауреатами з економіки у XXI ст. Наступні дослідження у цій галузі пов’язані з роботами К.Вайвза, Е.Гал-Ор, Р.Гарднера, К.Шапіро. Питанням діяльності виробничо-транспортних і логістичних систем в умовах інформаційної симетрії велику увагу приділяють Є.В.Крикавський, І.О.Лапкіна, В.С.Лукінський, Г.С.Махуренко, І.В.Морозова, М.Мотта, М.Я.Постан, В.І.Сергєєв, Д.Б.Соколовський, Ж.Тіроль, А.М.Холоденко, О.Шай.
Ситуація неоднорідного розподілу інформації щодо якості продукції між ланцюжками поставок і кінцевими споживачами зумовила явище інформаційної асиметрії, вплив якого на ВТС досі не досліджувався. Окрім цього, приховування інформації щодо власних витрат від конкурентів задля збереження своєї частки ринку та прибутків обумовлює виникнення інформаційної асиметрії в межах самих ВТС. Тож постає проблема дослідження впливу інформаційної асиметрії на рівноваги ВТС з наступним їх порівнянням із рівновагами при інформаційній симетрії.
Відсутність досліджень впливу інформаційної асиметрії на діяльність ланцюжків поставок у цілому і транспортних компаній зокрема обумовила актуальність теми дослідження, мету і низку задач, які розглядаються в дисертації.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота виконувалась у рамках розробки за держбюджетною темою Науково-дослідного інституту фундаментальних і прикладних досліджень Одеського національного морського університету “Теоретичні засади стратегічного управління логістичними системами” (номер держреєстрації 0106 U 001347), пов’язана з Програмою соціально-економічного розвитку морських портів України до 2010 року, затвердженою Колегією Мінтрансу України 18.02.2002 р., і Концепцією розвитку транспортно-дорожнього комплексу України на середньостроковий період до 2020 р., а також із програмою Європейської комісії за підтримкою TEMPUS-TACIS “Мережа стажувань “Європа–Чорне море”” (M-JEP-21224-2000), в межах якої проводилося наукове стажування в університеті Коїмбра (Португалія) та обмін досвідом щодо підготовки дисертаційних досліджень (15.03.2001-14.03.2004).
Мета і задачі дослідження. Мета дисертаційного дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні впливу інформаційної симетрії та асиметрії на рівноважні стани учасників виробничо-транспортних систем і добробут споживачів.
Досягнення поставленої мети обумовило необхідність розв’язання наступних задач:
- дослідити наслідки переходу одного з перевізників на лідерську позицію для учасників ВТС і ринку в цілому;
- розглянути вплив тарифної дискримінації виробників перевізником-монополістом на прибутки учасників ВТС та добробут споживачів в умовах інформаційної симетрії;
- визначити та обґрунтувати причини виникнення інформаційної асиметрії в межах ВТС і товарних ринків;
- побудувати економіко-математичні моделі ВТС та встановити їх рівноважні стани в умовах інформаційної асиметрії;
- встановити рівноважні величини транспортних тарифів, обсягів продаж, ринкових цін та прибутків для різних типів інтеграцій учасників ланцюжків поставок при інформаційній асиметрії;
- оцінити вплив розкриття (приховування) інформації щодо власних витрат виробником на рівноважний стан учасників ВТС;
- визначити вплив тарифної політики транспортної компанії-монополіста на рівень податкових надходжень та рівноважні показники ВТС в умовах інформаційної асиметрії;
- розробити практичні рекомендації для перевізників в умовах інформаційної симетрії та асиметрії.
Об'єктом дослідження є матеріальні, інформаційні та фінансові потоки у виробничо-транспортних системах.
Предметом дослідження є рівноважні стани виробничо-транспортних систем в умовах інформаційної симетрії та асиметрії.
Методи дослідження. Для досягнення поставленої мети дослідження в роботі використовувалися метод оберненої індукції (розрахунок прибутку учасників ланцюжків поставок у висхідному порядку); граничний аналіз (встановлення впливу параметрів ВТС і ринкового попиту на частку якісного товару); теоретико-ігрові методи (застосування чистих та змішаних стратегій в умовах інформаційної симетрії та асиметрії); багатопараметрична оптимізація (визначення диференційованих тарифів транспортної компанії, за яких вона максимізує свій прибуток); імітаційне моделювання (використання пакету символьних розрахунків Maple та пакету прикладних програм MS Excel для дослідження зміни рівноважного стану ВТС).
Наукова новизна результатів дисертаційного дослідження полягає у визначенні впливу інформаційної асиметрії між ВТС та споживчими ринками і всередині ВТС на рівноважний стан їх учасників за допомогою порівняння рівноваги при інформаційній асиметрії з рівновагою при інформаційній симетрії для однакових ВТС із наступною рекомендацією найкращих стратегій для їх учасників.
До конкретних результатів дисертаційного дослідження, отриманих особисто автором, відносяться:
вперше:
- розроблений комплекс моделей, які включають цільові функції прибутку кожного учасника ВТС з одним і двома перевізниками і дозволяють обґрунтувати доцільність для перевізника-монополіста тарифної дискримінації виробників та перевагу послідовницької стратегії транспортної компанії у порівнянні з лідерською в умовах інформаційної симетрії;
- визначені умови, за яких зростання обсягу якісної продукції зумовлює підвищення ціни на ринку з інформаційною асиметрією, із застосуванням граничного аналізу, що дозволяє з’ясувати закономірності функціонування відповідних ринків продукції;
- розроблений комплекс моделей ВТС з інформаційною асиметрією щодо якості продукції та витрат конкурентів, що враховує різні типи інтеграцій учасників ВТС і дозволяє оцінити вплив тарифної політики перевізника та варіантів інтеграції на рівноважні величини обсягів виробництва і прибутків учасників ВТС, рівень податкових надходжень, ціну продукції та добробут споживачів в умовах змішаної рівноваги;
удосконалено:
- поняття інформаційної симетрії у ВТС, яке ґрунтується на однаковому розподілі інформації, що дозволяє знаходити рівновагу ВТС у чистих стратегіях;
отримали подальший розвиток:
- модель ВТС, що дозволяє перевізнику-монополісту визначити єдиний тариф для виробників з метою максимізації прибутку при інформаційній симетрії;
- модель ВТС з двома перевізникам, яка дає можливість встановити рівноважні величини продаж, ціни та прибутків учасників ВТС в умовах інформаційної симетрії.
Практичне значення одержаних результатів. Теоретико-прикладні результати дослідження, опубліковані в наукових статтях і викладені в дисертації, є внеском в розвиток теорії та практики економіки галузевих ринків та економіки інформації як складових частин мікроекономіки. Ці результати використовуються в навчальному процесі Херсонського державного університету в дисциплінах “Мікроекономіка”, “Мікроекономічна теорія виробництва і витрат”, “Мікроекономічний аналіз державної політики”, “Економічна кібернетика” та “Моделювання економічної динаміки”, що підтверджується відповідним актом впровадження. Розроблені в дисертації економіко-математичні моделі та практичні рекомендації до них використовуються у наукових розробках Науково-дослідного інституту фундаментальних та прикладних досліджень Одеського національного морського університету, а також можуть застосовуватися транспортними компаніями при обґрунтуванні їх тарифної політики, виборі стратегії конкурентної боротьби, визначенні доцільності інтеграційних процесів.
Особистий внесок здобувача. Усі наукові результати, які представлені в дисертації та опубліковані в наукових працях за темою дослідження, отримані автором самостійно. В статті [147], яка опублікована в співавторстві, здобувачу належить побудова моделі вертикальних інтеграцій у ВТС в умовах інформаційної асиметрії та знаходження її рівноваги, а також визначення умов, за яких зростання обсягу якісної продукції зумовлює підвищення цін на ринку з інформаційною асиметрією.
Апробація результатів дисертації. Одержані наукові результати дисертаційного дослідження були представлені у доповідях здобувача на 11-ти міжнародних і всеукраїнських науково-практичних конференціях, серед яких є: міжнародні науково-практичні конференції “Актуальні питання розвитку земельної реформи в Україні” (Херсон, 2004 р.), “Економічна система України: минуле, сучасне, майбутнє” (Львів, 2005 р.), “Розвиток економіки в трансформаційний період: глобальний та національний аспекти” (Запоріжжя, 2005 р.), “Економічна теорія: інноваційні методи викладання та роль досліджень у навчальному процесі” (Київ, 2006 р.), “Облік, контроль і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю” (Черкаси, 2007 р.); міжнародна студентсько-аспірантська наукова конференція “Інтеграція країн з перехідною економікою у світовий економічний простір: стан і перспективи” (Львів, 2005 р.); всеукраїнські науково-практичні конференції “Проблеми підготовки фахівців на новому етапі розбудови української держави” (Херсон, 2002 р.), “Регіональні проблеми становлення ринкових економічних відносин в Україні” (Херсон, 2003 р.), “Економіка: сучасні проблеми та перспективи розвитку” (Київ, 2006 р.); “Перспективи становлення конкурентоспроможної регіональної економіки” (Херсон, 2007 р.); професорсько-викладацька науково-технічна конференція ОНМУ (Одеса, 2005 р.).
Результати дисертаційного дослідження обговорювалися та одержали схвалення на літніх школах з “Економіки фірми”, організованих Консорціумом економічної освіти і досліджень при Національному університеті “Києво-Могилянська Академія” та Київській школі економіки (Київ, 2005-2007 рр.).
Публікації результатів дисертаційного дослідження. За результатами дисертаційного дослідження опубліковано 19 наукових праць, у тому числі 7 наукових статей у фахових виданнях (загальним обсягом 93 сторінки), які входять до відповідних переліків ВАК України.
Структура та обсяг дисертації. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел зі 166 найменувань, 5 додатків і включає 8 таблиць та 29 рисунків. Повний обсяг дисертації налічує 218 сторінок, у тому числі таблиці займають 5 сторінок, рисунки – 10, список використаних джерел – 14, додатки – 31.

Список литературы ВИСНОВКИ
Таким чином, у дисертації наведене теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової задачі економіко-математичного моделювання виробничо-транспортних систем в умовах інформаційної симетрії та асиметрії.
За результатами проведених досліджень, розрахунків та моделювання є підстави сформулювати такі основні висновки:
1. При інформаційній симетрії перехід перевізника-монополіста від єдиного тарифу до тарифної дискримінації виробників призведе до зменшення величини тарифу для виробника, витрати яких вищі середньогалузевих, і – до росту тарифу для виробника з витратами, нижчими за середні по галузі. Тариф не зміниться для виробників, витрати яких співпадають із середньогалузевими. Структура поставок кожного з виробників зміниться, якщо їх витрати не співпадають із середньогалузевими. Якщо витрати виробника вище середніх по галузі, його обсяг продаж при тарифній дискримінації зросте і навпаки. Збільшиться величина прибутку перевізника-монополіста, якщо питомі витрати обох виробників у галузі не співпадатимуть. Зменшиться прибуток виробника, питомі витрати якого нижчі за середньогалузеві; для виробника з витратами, вищими за середні по галузі, встановлені умови, при яких його прибуток може як зрости, так і зменшитися при тарифній дискримінації.
2. Доведена доцільність послідовницької позиції на ринку перевезень для перевізника, коли на ринку діє лідер-перевізник. Визначено негативний вплив на прибуток виробника у випадку, коли його перевізник займає лідерську позицію і позитивний – для виробника, перевізник якого залишається послідовником при наявності лідера в умовах інформаційної симетрії.
3. В умовах інформаційної асиметрії визначений новий важіль впливу на ціну продукції – частка якісної продукція. З ростом обсягу якісної продукції до встановленої межі буде збільшуватися ціна всієї продукції (якісної та неякісної) завдяки збільшенню частки якісної продукції на ринку, після чого ціна досягне свого максимуму і почне спадати через насичення ринку якісним товаром і дією традиційного важелю – росту обсягу продаж якісної продукції.
4. На ринку з інформаційною асиметрією існує змішана рівновага в умовах горизонтальної, вертикальної та повної інтеграції між учасниками ВТС або логістичних систем, коли на одному ринку продаються товари різної якості за однаковою ціною, причому неякісні товари не витісняють з ринку якісних.
5. Встановлені рівноважні показники ВТС в умовах горизонтальної та повної інтеграції учасників при інформаційній асиметрії щодо якості товару, визначена частка якісного товару й прямі та обернені фактори впливу на неї.
6. При порівнянні ринків з інформаційною симетрією та асиметрією встановлено, що при горизонтальній та повній інтеграції учасників ВТС та логістичних систем відповідно рівноважні тарифи, обсяги продаж і прибутки учасників інтеграцій залишаються незмінними, тобто інформаційна асиметрія не впливає на зміну рівноважного стану виробників і перевізників. Впливу інформаційної асиметрії зазнає добробут споживачів, який зменшується, коли споживачі, які бажають придбати якісний товар, купують товар невідомої якості.
7. При інформаційній асиметрії щодо витрат одного з виробників дуополістичної галузі розглянута рівновага Байєса-Неша, при якій перевізник підвищує величину тарифу і розмір власного прибутку, коли справжні витрати даного виробника – низькі, в протилежному випадку – розмір тарифу і прибутку перевізника знижуються. Виробник, витрати якого відомі всім учасникам ВТС, недоотримує прибуток як при низьких, так і при високих витратах суперника, в порівнянні з інформаційною симетрією щодо витрат.
8. Державі недоцільно дозволяти дискримінацію за тарифами перевізнику, оскільки це призведе до зменшення обсягу продаж якісної і збільшення обсягу неякісної продукції на ринку; скорочення надходжень до державного бюджету. Тож державі слід втрутитися у тарифну політику транспортної компанії у разі запровадження останньою тарифної дискримінації для виробників в умовах інформаційної асиметрії.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Bowersox D.J., Closs D.J. Logistical Management. The Integrated Supply Chain Process. – New York: The McGraw-HILL Companies, 1996. – 648 p.
2. Langley C.J. The Evolution of the Logistics Concepts // Journal of Business Logistics. – 1979. – Vol. 7, №2. – P. 45-86.
3. Сергеев В.И. Логистика в бизнесе: Учебник. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 608 с.
4. Аникин Б.А., Дыбская В.В., Колобов А.А. Логистика. – М.: Инфра-М, 2003. – 368 с.
5. Винников В.В. Логистика на водном транспорте. – Одесса: Феникс, 2004. – 222 с.
6. Бауэрсокс Д., Клосс Д. Логистика: интегрированная цепь поставок. / Пер. с англ. Н.Н.Барышниковой, Б.С.Пинскера. – М.: Олимп-Бизнес, 2001. – 640 с.
7. Джонсон Дж., Вордлоу Д., Вуд Д., Мерфи П. Современная логистика. / Пер. с англ. А.И. Мороза, С.Г. Тригуба. – М.: Вильямс, 2002. – 624 с.
8. Миротин Л.Б., Некрасов А.Г. Логистика интегрированных цепочек поставок. – М.: Экзамен. 2003. – 256 с.
9. Уотерс Д. Логистика. Управление цепью поставок. / Пер. с англ. В.Н. Егорова. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 503 с.
10. Кристофер М. Логистика и управление цепочками поставок. / Пер. с англ. под общ.ред. В.С.Лукинского. – СПб.: Питер, 2004. – 316 с.
11. Хэндфилд Р.Б., Николс Э.Л. Реорганизация цепей поставок. Создание интегрированных систем формирования ценности. / Пер. с англ. О.Л.Пелявского, А.А.Чернёнка под ред.Н.А.Коржа. – М.: Вильямс, 2003. – 418 с.
12. Крикавський Є.В. Логістика. Основи теорії. – Львів: Львівська політехніка, Інтелект-Захід, 2004. – 416 с.
13. Мате Э., Тиксье Д. Логистика. / Пер. с франц. Н.В.Куприенко. – СПб.: Нева, 2003. – 128 с.
14. Сковронек Ч., Сариуш-Вольский З. Логистика на предприятии. / Пер.с польск. И.Д.Рудинского. – М.: Финансы и статистика, 2004. – 400 с.
15. Козловский В.А., Козловская Э.А., Савруков Н.Т. Логистический менеджмент. – СПб.: Лань, 2002. – 272 с.
16. Крикавський Є.В. Логістика: Навчальний підручник. – Львів: НУ “Львівська політехніка”, 1999. – 264 с.
17. Смирнов В. Украинские перспективы немецкой METRO // Дистрибуция и логистика. – 2003. – № 1. – С. 8-11.
18. Ташбаев В. Тенденции развития логистики в России // Дистрибуция и логистика. – 2003. – № 6. – С. 14.
19. Иванов Д.А. Логистика. Стратегическая кооперация. – М.: Вершина, 2005. – 176 с.
20. Крикавський Є.В. Інтеграція маркетингу і логістики в системі менеджменту // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”: Логістика. – 2001. – № 416. – С. 52-61.
21. Кобринский Н.Е., Майминас Е.З., Смирнов А.Д. Введение в экономическую кибернетику. – М.: Экономика, 1975. – 284 c.
22. Морозова И.В., Ляшенко Н.И., Суворова Л.П. Оптимизация функционирования составных частей взаимосвязанных транспортной и логистической систем // Методи та засоби управління розвитком транспортних систем: Зб. наук. праць. – Одеса, 2005. – Вип. 10. – С.6-23.
23. Залманова М.Е. Логистика: Учебное пособие. – Саратов: СГТУ, 1995. – 168с.
24. Чухрай Н., Гірна О. Формування ланцюга поставок: питання теорії та практики. Монографія. – Львів: Інтелект-Захід, 2007. – 232 с.
25. Гаджинский А.М. Логистика. Учебник. – М.: ИВЦ «Маркетинг», 1998. – 156 с.
26. Magee J.E., Capacino W.F., Rosenfield D.B. Modern Logistics Management: Integrating Marketing, and Physical Distribution. – New York: John Wiley, 1985. – 426 p.
27. Современный бизнес: В 2 т. / McGraw-Hill, Inc; Д.Д. Речмен, М.Х. Мескон и др. / Пер. с англ. К. Максимовой. – М.: Республике, 1995. – Т.1-2.
28. Мэнеску М. Экономическая кибернетика. – М.: Экономика, 1982. – 348 c.
29. Лукинский В.С. Модели и методы теории логистики. – СПб.: Питер, 2003. – 176с.
30. Холоденко А.М. Оптимізація схем вантажопотоків у ринкових умовах // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб.наук.праць. – Одеса, 2000. – Вип.7. – С.50-55.
31. Behrens K., Lamorgese A.R., Ottaviano G., Tabuchi T. Changes in infrastructure and tariff barriers: local vs global impacts // Transportation. – 2005. – №5. – P.1-23.
32. Baier S.L., Bergstrand J.H. The growth of world trade: tariffs, transport costs, and income similarity // Journal of International Economics. – 2001. – №53. – P. 1-27.
33. Daganzo C.F. Logistics Systems Analysis. – New-York: Springer-Verlag, 2005. – 354 p.
34. Винников В.В. Логистика на водном транспорте. – Одесса: Феникс, 2004. – 222 с.
35. Воєвудський Є.М., Холоденко А.М. Конкуренція та інтеграція у моделі логістичної системи // Методи та засоби управління розвитком транспортних систем: Зб.наук.праць. – Одеса, 2003. – Вип.5. – С. 5-34.
36. Conrad Klaus. Competition in Transport Models and the Provision of Infrastructure Services // Journal of Transport Economics and Policy. – 2000. – Vol. 34, № 3. – P. 333-358.
37. Таха Х.А. Введение в исследование операцій. / Пер. с англ. В.Тюпти, А.Минько. – М.: Вильямс, 2001. – 912 с.
38. Неруш Ю.М. Логистика. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 389 с.
39. Холоденко А.М. Транспортний чинник у моделі міжнародної торгівлі // Економіка транспортного комплексу: Зб.наук.праць. – Харків, 2001. – Вип.4. – С. 72-79.
40. Холоденко А.М. Рівновага та оптимум у найпростіших логістичних системах // Вестник НТУ “ХПИ”. Серия: технический прогресс и эффективность производства: Сб.науч.трудов. – Харьков, 2001. – Вып.24. – Ч.2. – С. 44-47.
41. Рудык Н.Б., Семенкова Е.В. Рынок корпоративного контроля: слияния, жесткие поглощения и выкупы долговым финансированием. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 456 с.
42. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11 січня 2001 року № 2210-ІІІ.
43. Лазаренко А. Монополизация рынка «по-тихому» // Маркетинг и реклама. – 2004. – №5-6. – С. 59-60.
44. Shy Oz. Industrial Organization: Theory and Applications, 6th ed. – New-York: MIT, 2001. – P. 468.
45. Антимонопольна діяльність: Підручник / Лагутін В.Д., Головко А.С., Крегун Ю.І. та ін.; За ред. проф. Лагутіна В.Д. – К.: КНТЕУ, 2005. – 580 с.: іл., табл.
46. Motta M. Competition Policy: theory and practice. – Edinburgh: Cambridge University Press, 2004. – 616 p.
47. Viscusi W.K., Vernon J.M. Economics of regulation and antitrust. – Cambridge: MIT Press, 2000. – 658 p.
48. Singleton R.C. Industrial organization and antitrust: a survey of alternative perspectives. – Columbus, Ohio: Publishing Horizons, 1986. – 102 p.
49. Stigler G.J. A Theory of Oligopoly // Journal of Political Economy. – 1964. – Vol. 72. – P. 44-61.
50. Deneckere R.J., Davidson C. Incentives to Form Coalitions with Bertrand Competition // Rand Journal of Economics. – 1985. – Vol. 16. – P. 473-486.
51. Salant S., Switzer S., Reynolds R. Losses from Horizontal Mergers: The Effects of an Exogenous Change in Industry Structure on Cournot-Nash Equilibrium // Quarterly Journal of Economics. – 1983. – Vol. 98. – P. 185-199.
52. Farrell J., Shapiro C. Horizontal Mergers: An Equilibrium Analysis // American Economic Review. – 1990. – Vol. 80. – P. 107-125.
53. Kim H., Singal V. Mergers and Market Power: Evidence from Airline Industry // American Economic Review. – 1993. – Vol. 83. – P. 549-569.
54. Church J., Ware R. Industrial organization: a strategic approach. - Boston: Irwin/McGraw-Hill, 2000. – 892 P.
55. Porter R.H. Optimal Cartel Trigger Strategies // Journal of Economic Theory. – 1983. – Vol. 29. – P. 313-338.
56. Терехов Л.Л. Кибернетика для экономистов. – М.: Финансы и статистика, 1983. – 296 c.
57. Nicholson W. Microeconomic Theory: Basic Principles and Extensions, 9th ed. – Mason: Thomson, 2005. – P. 802.
58. Shapiro C., Varian H.R. Information rules: a strategic guide to the network economy. – Boston: Harvard Business School Press, 1999. – 428 p.
59. Полищук Л.И. Микроэкономическая теория: проблемы асимметричной информации и общественных благ. – М.: РЭШ, 2003. – 94 с.
60. Akerlof G. The Market for ‘Lemons’: Quality Uncertainty and the Market Mechanism // Quarterly Journal of Economic. – 1970. – Vol. 84. – P. 488-500.
61. Spence M. Job Market Signaling // The Quarterly Journal of Economics. – 1973. – Vol. 87. – P. 355-374.
62. Spence M. Consumer Misperceptions, Product Failure and Producer Liability // The Review of Economic Studies. – 1977. – Vol. 44. – P. 561-572.
63. Wolinsky A. Prices as Signals of Product Quality // Review of Economic Studies. – 1983. – Vol. 50, №4. – P. 647-658.
64. Cooper T. Signal Facilitation: A Policy Response to Asymmetric Information // Journal of Business. – 1992. – Vol. 65, №3. – P. 431-450.
65. Stiglitz J. Information and the Change in The Paradigm in Economics // Nobel Prize Lecture, 2001. – P. 1-69.
66. Rothschild M., Stiglitz J. Equilibrium in Competitive Insurance Markets: An Essay on the Economics of Imperfect Information // Quarterly Journal of Economics. – 1976. – Vol. 90. – P. 629-649.
67. Schmalensee R. Handbook of industrial organization. – New-York: Elsevier Science Pub. Co., 1989. – 949 p.
68. Saloner G. Predation, Mergers, and Incomplete Information // The RAND Journal of Economics. – 1987. – Vol. 18, №2. – P. 165-186.
69. Gal-Or E. Information Sharing in Oligopoly // Econometrica. – 1985. – Vol. 53, №2. – P. 329-344.
70. Shapiro C. Exchange of Cost Information in Oligopoly // The Review of Economic Studies. – 1986. – Vol. 52, №3. – P. 433-446.
71. Vives X. Duopoly Information Equilibrium: Cournot and Bertrand // Journal of Economic Theory. – 1984. – Vol. 34. – P. 71-94.
72. Gal-Or E. A Common Agency with Incomplete Information // The RAND Journal of Economics. – 1991. – Vol. 22, №2. – P. 274-286.
73. Prendergast C. The Provision of Incentives in Firms // Journal of Economic Literature. – 1999. – Vol. 37. – P. 7-63.
74. Sahin F., Robinson E.P. Flow coordination and information sharing in supply chains: review, implications, and directions for future research // Decision Sciences. – 2002. – Vol. 33, №4. – P. 505-536.
75. Forrester J.W. Industrial dynamics. – Cambridge, MA: MIT Press, 1961. – 469 p.
76. Clark A.J., Scarf H. Optimal policies for a multi-echelon inventory problem // Management Science. – 1960. – Vol. 6. – P. 475-490.
77. Tsay A.S. The quantity flexibility contract and supplier-customer incentives // Management Science. – 1999. – Vol. 45. – P. 1339-1358.
78. Chen F., Drezner Z., Ryan J.K., Simchi-Levi D. Quantifying the bullwhip effect in a simple supply chain: The impact of forecasting, lead times, and information // Management Science. – 2000. – Vol. 46. – P. 436-443.
79. Garivmeni S., Kapuscinski R., Tayur S. Value of information in supply chain // Management Science. – 1999. – Vol. 45. – P. 16-24.
80. Lee H.L., So K.S., Tang C.S. The value of information sharing in a two-level supply chain // Management Science. – 2000. – Vol. 46. – P. 626-643.
81. Крикавський Є.В. Логістика: основи теорії. – Львів: Інтелект-Захід, 2006. – 456с.
82. Frohlich M.T., Westbrook R. Arcs of integration: An international study of supply chain strategies // Journal of Operations Management. – 2001. – Vol. 19. – P. 185-200.
83. Cachon G., Fisher M. Supply chain inventory management and the value of shared information // Management Science. – 2000. – Vol. 46. – P. 1032-1048.
84. Parlar M., Weng Z. Designing a firm’s coordinated manufacturing and supply decision with short product life cycles // Management Science. – 1997. – Vol. 43. – P. 1329-1344.
85. Donohue K. Efficient supply contracts for fashion goods with forecast updating and two production models // Management Science. – 2000. – Vol. 46. – P. 1397-1411.
86. Cetinkaya S., Lee C.-Y. Stock replenishment and shipment scheduling for vendor managed inventory systems // Management Science. – 2000. – Vol. 46. – P. 217-232.
87. Zhao X., Xie J. Forecasting errors and the value of information sharing in a supply chain // International Journal of Production Research. – 2002. – Vol. 40. – P. 311-335.
88. Кобець В.М. Вплив посередницької діяльності на рівновагу логістичного ланцюжка // Облік, контроль і аналіз в управлінні підприємницької діяльності: Матер. міжнар. наук.-практ. конф. Черкаси, 11-13 квітня 2007 р. – Черкаси, 2007. – С. 367-368.
89. Lau J.S., Huang G.Q., Mak K.L. Impact of information sharing on inventory replenishment in divergent supply chains // International Journal of Production Research. – 2004. – Vol. 42. – P. 919-941.
90. Graves, S.C. A single-item inventory model for a non-stationary demand process // Manufacturing & Service Operations Management. – 1999. – Vol. 1, №2. – P. 50-61.
91. Li G., Yan H., Wang S., Xia Y. Comparative analysis on value of information sharing in supply chains // Supply Chain Management: An International Journal. – 2005. – Vol. 10. – P. 34-46.
92. Chen, F. Echelon reorder points, installation re-order points, and the value of centralized demand information // Management Science. – 1998. – Vol. 44. – P. 221-234.
93. Cachon G., Zipkin P. Competitive and cooperative inventory policies in a two-stage supply chain // Management Science. – 1999. – Vol. 45. – P. 936-953.
94. Кобець В.М. Олігополія та її стратегічна поведінка // Печатное слово. – 2003. – №2. – С. 87 – 90.
95. Gal-Or E. Information Transmission – Cournot and Bertrand Equilibria // The Review of Economic Studies. – 1986. – Vol. 53, №1. – P. 85-92.
96. Махуренко Г.С., Ильченко С.В. Обоснование арендной платы в морском порту // Методи та засоби управління розвитком транспортних систем: Зб. наук. праць. – Одеса, 2006. – Вип. 11. – С. 5-15.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.