У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СИСТЕМ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ПТАХІВНИЧОМУ ПІДКОМПЛЕКСІ АПК
Количество страниц 211
ВУЗ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП……………………………………………………………………

РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СИСТЕМ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ…………...
1.1. Фактори формування та оцінки організаційних
систем менеджменту……………………………………...
1.2. Сутність і управлінські принципи маркетингового менеджменту………………………………………………
1.3. Формування організаційних систем маркетингового менеджменту………………………………………………

РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ СТАН ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СИСТЕМ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ПТАХІВНИЧОМУ ПІДКОМПЛЕКСІ АПК ……………….
2.1. Розвиток організаційних структур управління птахівничого підкомплексу ……………………………...
2.2. Маркетингове дослідження кон’юнктури ринку яєць …
2.3. Маркетингове дослідження кон’юнктури ринку та організаційних систем виробництва м’яса птиці……….

РОЗДІЛ 3 СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СИСТЕМ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ПТАХІВНИЧОМУ ПІДКОМПЛЕКСІ АПК

3.1. Прогнозування попиту на продукцію птахівництва на аграрному ринку України ……………………………….
3.2. Формування організаційних систем маркетингового менеджменту в підкомплексі м’ясного птахівництва ……………………………………………...
3.3. Стратегія розвитку маркетингового менеджменту на ринку племінної продукції підкомплексу птахівництва………………………………………………

ВИСНОВКИ……………………………………………………………..

ДОДАТКИ ……………………………………………………………….

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ВСТУП

Значення птахівництва як скороспілої комплексної галузі у тваринництві визначається передусім виробництвом дієтичних і висококалорійних продуктів харчування м’яса та яєць, а також продуктів їх переробки: яєчного порошку, паштету із печінки, супових наборів, субпродуктів, консервів та ін.
Економічні переваги цієї галузі полягають у тому, що сільськогосподарська птиця відрізняється від інших видів свійських тварин високою плодючістю, скороспілістю та продуктивністю.
Нинішній стан економіки України характеризується рядом негативних явищ, а саме: спадом ділової активності, високим рівнем інфляції, дефіцитом товарів вітчизняного виробництва, низькою купівельною спроможністю населення. За цих умов важливо опрацювати нові підходи та методи до управління підприємствами, які сприяли б його ефективній роботі, впливали на організацію збуту, споживання товарів і послуг.
Розвиток ринкових відносин вимагає удосконалення управління виробничою й комерційною діяльністю підприємства. Важливу роль при цьому відіграє маркетинг. Комерційний успіх підприємства при його орієнтації на маркетинг залежить від того, чи орієнтуються працівники господарської діяльності підприємства, чітко знають завдання галузі, здатні вибирати найбільш раціональні способи й методи досягнення цілей, орієнтуються в кон’юнктурі цільових ринків та факторів, що впливають на діяльність виробничо-торговельного підприємства.
Актуальність теми. Орієнтація підприємства на ринок передбачає подальше вдосконалення його організаційної структури. Важливим моментом у діяльності підприємства стає створення служби маркетингу, що дає можливість згрупувати співробітників служби маркетингу за функціональною спеціалізацією. Досвід свідчить про те, що не всі підприємства і фірми орієнтуються на маркетинг у своїй діяльності. Однак недооцінка такого підходу неодмінно позначиться на результатах їхньої економічної діяльності. Підприємство може відчути сильний вплив конкурентів, втратити ринки збуту і знизити рентабельність виробництва. Відділ маркетингу в співробітництві з іншими відділами створює можливість вчасно приймати необхідні рішення для підвищення ефективності виробництва.
Проблеми менеджменту збутової діяльності на основі маркетингу досліджували багато іноземних і вітчизняних вчених, зокрема: Г.Л. Багієв,
А.В. Балабаниць, Л.В. Балабанова, С.В. Близнюк, Г.Д. Болт, Р.І. Буряк,
Ю. Вітт, С.С. Гаркавенко, П. Гістан, А. Дейян, А.О. Заїнчковський, М.Е. Залманова,Ф. Котлер, М.К. Моісєєва, Р.Б. Ноздрева, Л.В. Осипова, Д.Г. Скотт, П.І. Островський, Г. Стюарт, Т. Хопкінс та ін.
Визначення особливостей діяльності підприємства в ринкових умовах, орієнтація підприємства на маркетингові принципи менеджменту обумовлює актуальність дисертаційної роботи, коло проблем, які слід вирішити, мету і завдання наукового дослідження.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дослідження пов’язане з тематикою науково-дослідних робіт Національного аграрного університету, зокрема з виконанням науково-дослідної теми: «Зовнішньоторго-вельна політика АПК України та напрями її реформування відповідно до норм та принципів ГАТТ/СОТ» (номер державної реєстрації 0101U003520), «Економічна стратегія АПК України: трансформація пріоритетів і механізмів їх реалізації» (номер державної реєстрації 0106U007369).
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційної роботи є наукове обґрунтування й розробка комплексного підходу до удосконалення організаційних систем маркетингового менеджменту в птахівничому підкомплексі АПК.
Для досягнення поставленої мети було визначено такі основні завдання:
- узагальнити теоретичні та методологічні основи формування організаційних систем маркетингового менеджменту, а також методику кількісної оцінки систем управління;
- дослідити сучасний стан і тенденції формування ринку продукції птахівництва у процесі його реформування в умовах розвитку ринкових відносин;
- вивчити світовий досвід розвитку ринку продукції птахівництва й особливості формування організаційних систем маркетингового менеджменту в птахівничому підкомплексі;
- обґрунтувати ефективні напрями розвитку організаційних систем маркетингового менеджменту на рівні країни та регіонів;
- оцінити перспективний ринок продукції у птахівничому підкомплексі та визначити шляхи формування організаційних систем маркетингового менеджменту від виробника до потенційного споживача на основі виробничо-збутових програм;
- запропонувати шляхи формування організаційних змін у маркетингових структурах враховуючи концентрацію виробництва продукції птахівництва та велику частку розведення птиці на дрібнотоварних фермах населення.
Об’єктом дослідження є процеси формування організаційних систем маркетингового менеджменту в птахівничому підкомплексі АПК.
Предмет дослідження – сукупність організаційно-економічних відносин, пов’язаних з формуванням маркетингового менеджменту на підприємствах птахівничого підкомплексу АПК.
Методи дослідження. Теоретичною та методичною основою дисертаційного дослідження були методологія і загальносистемні принципи проведення комплексних наукових досліджень, праці провідних вітчизняних та іноземних вчених. Із спеціальних методів у дисертації використані: монографічний – при вивченні літературних джерел і дослідженні поставлених проблем; теоретичного узагальнення – у процесі розкриття сутності організаційних систем маркетингового менеджменту; спостереження, порівняльних переваг, економічного аналізу, економіко-статистичний із застосуванням аналітичних групувань – при оцінюванні сучасного стану та тенденцій розвитку птахівничого підкомплексу; розрахунково-конструктивний, графічний – при вивченні організаційних систем; абстрактно-логічний, пропорційних залежностей показників, економіко-математичного моделювання – для кількісної оцінки інформаційно-комунікаційних систем менеджменту.
Інформаційною базою досліджень були законодавчі та нормативно-правові акти України з питань розвитку птахівничого підкомплексу, офіційні матеріали Державного комітету статистики України, довідково-нормативні матеріали й наукова література за темою дослідження, звітність підприємств, результати власних спостережень і досліджень автора.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних і методичних засад та формування практичних рекомендацій щодо подальшого реформування ефективних систем маркетингового менеджменту в птахівничому підкомплексі.
У процесі дослідження одержані такі наукові та практичні результати:
вперше:
- розроблено методику кодування та оцінки інформаційно-комунікаційних систем менеджменту, що дає можливість проводити варіативний діагностичний аналіз, визначити критичні точки, точки недовантаження і перевантаження в існуючих та перспективних структурах управління (С.30-40);
удосконалено:
- методологічні підходи до формування системи маркетингового менеджменту, яка забезпечує логічний інформаційний зв'язок прийняття управлінських рішень шляхом поетапної реалізації циклів маркетингу та менеджменту (С.13-21);
- напрями розвитку ефективних організаційних систем маркетингового менеджменту на рівні країни та регіонів як системи забезпечення конкурентоспроможності вітчизняної галузі птахівництва, що дасть можливість підвищити ефективність виробництва м’яса птиці національними товаровиробниками та захистити внутрішній ринок (С.185,191);
дістали подальший розвиток:
- обґрунтовані тенденції та перспективи розвитку ринку продукції птахівничого підкомплексу з визначенням ефективних маркетингових систем менеджменту від виробника до потенційного споживача на основі виробничо-збутових програм (С.180-183);
- обґрунтовані шляхи формування організаційних змін у маркетингових структурах враховуючи концентрацію виробництва в крупно товарних підприємствах та велику частку розведення птиці на дрібнотоварних фермах населення (С.170-179);
- з урахуванням світового досвіду та тенденцій розвитку сектору продукції птахівництва запропоновано способи глибокої переробки яєць з виготовленням різних видів харчових продуктів (особливо в пікові періоди) з дотриманням світових стандартів, що дасть змогу забезпечити високоякісною продукцією вітчизняні ринки та вийти з нею на світові ринки (С.152-169).
Практичне значення одержаних результатів полягає в можливості використання результатів досліджень як наукової основи для вирішення проблеми формування організаційних систем маркетингового менеджменту в птахівничому підкомплексу, які дають можливість створити ефективний економічний механізм в умовах розвитку ринкових відносин. Результати досліджень рекомендовані до практичного застосування в птахівничому підкомплексі і впроваджені Управлінням сільського господарства і продовольства Київської державної адміністрації (довідка №02-07-1/1877 від 24.09.2007р.). Методика формування перспективних організацій-них систем маркетингового менеджменту апробована та впроваджена у практику діяльності ЗАТ «Комплекс Агромарс» (довідка №103/Д від 22.09.2007р.). Особистий внесок здобувача. Наукові результати, що викладені в дисертації і виносяться на захист, отримані автором особисто.
Апробація результатів дисертації. Основні наукові положення та результати проведених досліджень доповідались на науково-практичних конференціях: Всеукраїнській науково-практичній конференції: «Розвиток аграрного ринку та продовольча безпека України» (м. Київ, НАУ, 8-9 квітня 2005 р.); Міжнародній науково-практичній конференції «Євроінтеграція та конкурентоспроможність продукції агропромислового комплексу України» (м. Київ, НАУ, 5-6 жовтня 2006 р.).
Публікації. За результатами дисертаційного дослідження автором опубліковано 5 наукових робіт в т.ч. 3 одноосібні у фахових виданнях загальним обсягом 1,9 друк. арк.
Обсяг і структура роботи. Дисертація складається із вступу, трьох розділів, висновків, додатків, списку використаних джерел із 230 найменувань. Робота містить 37 таблиць, 27 рисунків і 5 додатків. Основний зміст роботи викладено на 187 сторінках комп’ютерного тексту.


Список литературы ВИСНОВКИ
1. У 2006 році в Україні було вироблено близько 13 млрд. штук яєць, що становило 265 шт. на душу населення при фізіологічній нормі 280-285 шт. на людину в рік. Фактичний рівень споживання коливається в межах 250-255 шт. на одну особу. Це свідчить про те, що майже 10% продукції яєць є незатребуваними.
2. Аналіз помісячного виробництва яєць свідчить, що різке збільшення виробництва їх (у 1,5-1,6 раза) відбувається у весняно-літній період (в основному за рахунок дрібнотоварних ферм населення). Це призводить до значного зниження цін на яйця та негативних тенденцій в розвитку галузі птахівництва.
3. Враховуючи світовий досвід і тенденції розвитку сектору переробки продукції птахівництва, наявність сучасних технологій та обладнання, в Україні слід налагодити глибоку переробку яєць з виготовленням різних видів харчових продуктів (особливо у пікові періоди) з дотриманням світових стандартів, що дасть можливість забезпечити високоякісною продукцією вітчизняні ринки та вийти з цією продукцією на світові ринки. За даними досліджень підприємств з переробки яєць, навіть на яєчний порошок в даний час в Україні не має.
4. Одна із суттєвих причин втрати прибутків виробниками є велика кількість посередників у маркетингових схемах. У зв’язку з цим виробникам необхідно реорганізувати маркетингові підрозділи в напрямі створення власних фірмових магазинів з оптового продажу продукції, у тому числі й роздрібним покупцям.
5. З метою стабілізації прибутковості підприємств, задоволення попиту споживачів з урахуванням асортименту продукції птахівництва служби маркетингу в Україні повинні мати два рівні: республіканський рівень маркетингової служби при Міністерстві аграрної політики України та регіональні служби при кожному птахівницькому підприємстві (об’єднанні) з функціями: вивчення кон’юнктури ринку; проведення аналізу діяльності птахівницьких підприємств (об’єднань); швидка адаптація виробництва до вимог покупців; стимулювання збуту, проведення рекламних заходів та ін.
6. Більшість виробників пропонують свої товари ринку через посередників. При цьому кожен виробник прагне сформувати власний канал розподілу, що є сукупністю фірм або об’єднаннях окремих осіб. Посередники допомагають передати іншій особі право власності на конкретний товар або послугу на шляху від виробника до споживача. Передача виробником права власності на товар посереднику означає, що виробник втрачає контроль над товаром. З іншого боку, вони зароблять більше, якщо збільшать капіталовкладення в основну сферу, тому що виробництво забезпечує норму прибутку на рівні 20%, а ведення роздрібної торгівлі – тільки 10%.
7. Маркетингові відділи птахівницьких підприємств займаються безпосередньо збутом, не залучаючи посередників, що дає можливість утримувати конкурентоспроможні ціни й отримувати оцінку продукції безпосередньо від споживачів, тим самим реагувати на їхні пропозиції. З іншого боку, досить складно оперативно реагувати на всі зауваження споживачів, що територіально досить віддалені від господарства.
8. З метою поліпшення управління збутом на основі маркетингу пропонується відкрити свої представництва в різних регіонах України, що сприятиме підтриманню зв’язків з постійними клієнтами господарства та налагодженню зв’язків з потенційними клієнтами. В цьому випадку господарства зможуть розробляти уточнені виробничо-збутові програми, краще контролювати виконання та своєчасно коригувати їх.
9. Великим товаровиробникам продукції птахівництва, зокрема навчально-дослідному господарству імені Фрунзе Національного аграрного університету, доцільно відкрити торговельні мережі для збуту своєї продукції, що сприятиме збільшенню обсягів її реалізації за рахунок зростання кількості споживачів серед населення та фермерських господарств. У перспективі слід планувати відкриття магазинів і в інших регіонах країни.
10. Підприємствам, які займають значну нішу на ринку продукції птахівництва, необхідно створити власний Веб-сайт у мережі Інтернет, що дасть можливість великим фірмам знайти потенційних партнерів саме через комп’ютерну мережу. Створення власної Веб-сторінки дозволить потенційним клієнтам дізнатися про існування даного господарства, а вже існуючим дізнаватися про всі новини його виробничої діяльності.
11. Організаційні зміни в маркетингових відділах мають передбачати створення посад логістів, які будуть займатися підготовкою договорів щодо збуту продукції та доставки птиці. Пропонується ввести посади менеджера з маркетингових досліджень, який здійснюватиме аналіз ринку та наявної інформації та доводитиме її до виробництва.
12. У зв’язку з глобалізацією економіки та відсутністю в Україні власної бази спостерігається монополізація внутрішнього ринку іноземними селекційними компаніями шляхом реалізації добового молодняку за високими цінами (більше 25 грн за 1 добову курочку). Така політика може призвести до повного знищення національної племінної бази та диктату цінової політики на племінні ресурси.
13. Враховуючи дані щодо розведення птиці на дрібнотоварних фермах населення (цей сектор виробляє близько 48% харчових яєць) слід розширити племрепродуктори вітчизняної селекції, адже ця категорія виробників не може широко використовувати зарубіжні кроси у зв’язку з високими цінами на племінний молодняк та вибагливі умови утримання й годівлі птиці

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Менеджмент організації. Навчальна допомога / Під ред. З.П. Румян-цевої і Н.А. Саломатіна. – М.: Инфа-м, 1995. – 303 с.
2. Практична психологія менеджменту: Як зробити кар’єру. Як будувати організацію: Наук.-практ. посібник. – К.: Україна, 1994. – 399 с.
3. Агропромисловий комплекс України: стан, тенденції та перспективи розвитку. Інформаційно-аналітичний зб. / За ред. П.Т. Саблука та ін. – К.: ІАЕ УААН, 2002. – 647 с.
4. Акбердин Р.З., Кібанов А.Я. Вдосконалення структури, функцій і економічних взаємовідносин управлінських підрозділів підприємств при формах господарювання. Навчальна допомога. – М.: ГАУ, 1993. – 214 с.
5. Акофф Р. Планирование корпорации будущего. – М., 1985.
6. Антонов В.Г. Эволюция организационных структур // Менеджмент в России и за рубежом. – 2000. – №1. – С.25-31.
7. Бандурин А.В., Чуб Б.А. Стратегический менеджмент организации // Менеджмент в России и за рубежом. – 2000. – №2. – С.25-31.
8. Бойдел Т. Как улучшить управление организацией: Пособ. для руководителя. – М.: АО «ИНФРА» – М – АОЗТ «Премьер», 1995. – 204 с.
9. Брігхем Є.Ф. Основи фінансового менеджменту: Пер. з англ. – К.: Молодь, 1997. – 1000 с.
10. Бугуцький О.А., Ступіцька О.І. Ефективність використання виробничих ресурсів у сільському господарстві // Економіка АПК. – 1996. – №7. – С. 18-22.
11. Буряк Р.І. Кон’юнктура ринку продукції птахівництва // Науковий вісник НАУ. – 2003.- Вип..62. – С. 186-188.
12. Виссема Ханс. Менеджмент в подразделениях фирмы (предпринимательство и координация в децентрализованной компании): Пер. с англ. – М.: ИНФРА–М, 1996. – 228 с.
13. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент. – М.: Изд-во Москв. Ун-та, 1995. – 311 с.
14. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент. Учебник для студентов экон. спец. вузов. – М.: Высшая шк., 1994. – 224 с.
15. Владимирова И.Г. Организационные структуры управления компаниями // Менеджмент в России и за рубежом. – 2000. – № 3. – С.25-31.
16. Власов В.І. Глобальна продовольча проблема. Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, Інститут аграрної економіки УААН. Моногр. – К., 2001. – 506 с.
17. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підруч. – К.: КНЕУ, 1998. – 268 с.
18. Галка В. Что такое управление человеческими ресурсами? // Менеджмент. – 2001. – № 6. – С.16.
19. Галушко В.П., Кушнір І.Г. Кількісна оцінка інформаційно-комунікаційних систем менеджменту // Вісник ЖДТУ / Економічні науки. – 2007. №1 (39). – С. 221-225.
20. Гальчинський А.С. та ін. Основи економічної теорії. – К.: Вища школа, 1995. – 437 с.
21. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Навч. посіб. – К.: Лібра, 1996. – 384 с.
22. Герасимчук В.Т. Маркетинг: теорія та практика: Нaвч. посіб. – К.: Вища шк., 1994. – 327с.
23. Гладій М.В. Складові інтегрованих процесів в агропромисловому виробництві України //Економіка АПК. – 2005. – №3. – С. 25-26.
24. Глушков В.М. Беседы об управлении. – М.: Наука, 1984. – 153 с.
25. Глущенко Е.В., Захарова Е.В., Тихонравов Ю.В. Теория управления. – М., 1997. – С. 220-237.
26. Гриньова В.М., Попов О.Є. Концептуальні основи формування системи корпоративного управління в Україні // Зб. наук. праць Черкаського держ. техн. ун-ту / Сер. Економічні науки. – Черкаси: ЧДТУ, 2002. – № 1.
27. Гроув Эндрю С. Высокоэффективный менеджмент / Пер. с англ. – М., 1996. – С.247-256.
28. Дениэлс Джон Д., Радеба Ли Х. Международный бизнес: внешняя среда и деловые операции: Пер. с англ. /Общ. ред. и вступ. ст. Л.И. Евенко. – М.: Дело ЛТД, 1994. – 319.с.
29. Дракер П. Создание новой теории производства // Проблемы теории и практики управления. – 1991. – № 1. – С.17-19.
30. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво: Пер. з англ. В.С. Гуля. – К.: Україна, 1994. – 319 с.
31. Дубовицька Т.В., Бурий С.А. Проблеми технології сучасного менеджменту // Проблеми економіки, обліку та менеджменту: Зб. наук. праць / Техн. ун-т Поділля. – Хмельницький, 2002. – С.54-59.
32. Дудченко М.А. Логіка генезису та особливості сучасного менеджменту //Зовнішня торгівля: право та економіка: Зб. наук. праць Української акад. зовнішньої торгівлі. – К., 2001. – Вип.1 (5). – С.343-348.
33. Дункан Джек У. Основополагающие идеи в менеджменте: Уроки основоположников менеджмента и управленческой практики: Пер. с англ. – М.: Дело, 1996. – 272 с.
34. Егоршин А.П. Управление персоналом. – Н. Новгород, 1997. – С.376-416.
35. Економічна теорія. Мікроекономіка: Навч. посіб. – К.: Заповіт, 1997. – 324 с.
36. Економічний аналіз і діагностика стану сучасного підприємства: Навч. посіб. для студ. вузів / Т.Д. Костенко, Є.О. Підгора, В.С. Рижиков та ін. – К.: Центр навч. літ-ри, 2005. – 400 с.
37. Ефремов В.С. Семь граней современного менеджмента // Менеджмент в России и за рубежом. – 1997. – № 1. – С.21-23.
38. Жигалов І.Т. Основи менеджменту і управлінської діяльності: Підруч. – К.: Вища шк., 1994. – 224 с.
39. Завадський І.С. Менеджмент: Підруч. для студентів економ. спец. вищ. навч. закладів України. – 2-ге вид. – К.: УФІМБ, 1998. – 541 с.
40. Завадський Й.С., Останіна Н.В., Брязкало В.В., Череменко А.Н., Влодек О.Б., Босих Ю.С., Олійник І.Л. Оцінка ефективності інформаційних потоків у сфері агропромислового комплексу України // Матеріали науково-практичної конференції “Механізм господарювання і економічна динаміка в АПК”. – Х., 2001. – 197 с.
41. Завірюха В., Гончар О. Особливості стратегічного управління підприємством в сучасних умовах // Проблеми економіки, обліку та менеджменту: Зб. наук. праць / Техн. ун-т Поділля. – Хмельницький. – 2002. – С.40-45.
42. Заїнчковський А.О. Сучасний стан розвитку підприємств харчової промисловості України. //Наукові праці НУХТ, 2005 Вип. 17 С. 86-89.
43. Калина А.В., Пашута М.Т. Прогнозування та макроекономічне планування: Навч. посіб. – К: МАУП, 1998. – 236 с.
44. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. – К.: КНЕУ, 2000. – 124 с.
45. Кириченко О., Кавас І., Ятченко А. Менеджмент зовнішньоеко-номічної діяльності. – К.: Вид. дім “Фінансист”, 2000. – 485 с.
46. Клименко І., Трегубов О. ПЕК України в умовах неплатежів: системна криза та проблема роздержавлення // Регіональні аспекти розвитку і розміщення продуктивних сил України: Зб. наук. праць. – Тернопіль: “Економічна думка”, 2002. – Вип. 6. – С.60-65.
47. Колісник Г.М. Ефективне управління в організаційних системах // Науковий вісник «Сучасна економічна теорія та проблеми її застосування» / Зб. наук.-техн. праць. – Львів: УкрДЛТУ, 2002. – Вип. 126. – С.252-256.
48. Колот А.М. Мотивація, стимулювання й оцінка персоналу. – К.: КНЕУ, 1998. – 224 с.
49. Коробейников О.П., Трифилова А.А. Интеграция стратегического и инновационного менеджмента // Менеджмент в России и за рубежом. – 2001. – № 4. – С. 15-21.
50. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1992. – 734 с.
51. Котлер Філіп, Армстронг Гарі, Сондерс Джон, Вонг Вероніка. Основи маркетингу: Пер. з англ. – 2-е європ. вид. — Київ; Москва; Санкт-Петербург: Вид. дім "Вильямс", 1998. – 1056 с.
52. Котлер Пилип. Основы маркетинга. – М.: «Ростингер», 1996. – 704с.
53. Кретов И.И. Маркетинг на предприятии. – М.: Финстат, 1994. – 181 с.
54. Кушнір І.Г. Розвиток організаційних систем управління під комплексу птахівництва // Вісник ЖДТУ / Економічні науки. – 2006. №3 (37). – С. 200-2005.
55. Кушнір І.Г. Теоретичні аспекти формування організаційних структур маркетингу // Науковий вісник Національного аграрного університету – 2006. – Вип. 97.С. 348-354.
56. Кушнір І.Г. Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємствах м’ясного птахівництва // Науковий вісник Національного аграрного університету – 2007. – Вип. 110.
57. Латфуллин Г.Р. Основные тенденции и концепции управления на стыке веков // Проблемы теории и практики управления. – 1998. – № 1.
58. Лука О.Ф. Україна на світовому ринку агропродовольчої продукції // Економіка АПК. – 2003. – №11.
59. Лэнд Питер Э. Менеджмент – искусство управлять. Секреты и опыт практического менеджмента: Пер. с англ. – М.: ИНФР-М, 1995. – 144 с.
60. Макаренко П.М. Механізми інноваційного оновлення аграрного сектора України // Агроінком. – 2005. – №1-2. – С. 64-67.
61. Мартыненко Н.М. Менеджмент фирмы: книга для предпринимателя. – К.: МП «Леся», 1995. – 367 с.
62. Матросова М.И. Трудности применения системы индивидуализи-рованной оплаты труда. – М., 1988. – С.11-13.
63. Мельникова І.В. Соціально-економічна ситуація в аграрному секторі та шляхи її поліпшення // Науковий вісник НАУ. – К., 2004. – Вип. 76. – С. 89-91.
64. Менеджмент для керівників / А.І. Кредісов, Є.Г. Панченко, В.А. Кредісов. – К.: Т-во «Знання» КОО, 1999. – 556 с.
65. Менеджмент организации. Учеб. пособ. / Под ред. д.э.н., проф. З.П. Румянцевой и д.э.н., проф. Н.А. Саламатина. – М.: ИНФРА-М, 1996. – 432 с.
66. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. – М., 1996. – С. 572-574.
67. Мильнер Б.З. Теория организаций: Учеб. пособие. – М.: Инфра-М, 1998. – 223 с.
68. Мочерний С.В. та ін. Основи економічної теорії. / За ред. С.В. Мочерного. – К.: «Академія», 1997. – 357 с.
69. Наука управляти: з Історії менеджменту /Упоряд. І.О. Слепов; Пер. з рос. – К.: Либідь, 1993. – 304 с.
70. Наука управляти: З історії менеджменту: Хрестоматія. – К.: Либідь, 1993. – 284 с.
71. Немцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. – К.: ТОВ «УВПК» ЕксОб, 2001. – 560 с.
72. Ніколенко Ю.В., Діденко М.М., Шегда А.В. Основи економічної теорії: Підручн.: У 2 кн. Кн.2: Підприємництво, маркетинг, менеджмент. Відтворення в національному та світовому господарстві. – К.: Либідь, 1998. – 272 с.
73. Німко В.Р. Актуальні питання розвитку агропромислового комплексу України // Науковий вісник НАУ. – К., 2004. – Вип. 76. – С. 77 - 80.
74. Основи аграрної економіки: Підруч. / В.П. Галушко, Гвідо Ван Хулєнбрук, О.А. Ковтун та ін. – К.: Вища освіта, 2003. – 399 с.
75. Основи корпоративного управління: Навч. посіб. для студ. ек. спец. / В.А. Євтушевський; Київський нац. ун-т ім. Т.Шевченка. – К.: Знання – Прес, 2002. – 317 с.
76. Останина Н.В. Развитие менеджмента в корпоративных системах на базе информационных технологий. Монография. – К.: Изд-во ЕУФИМБ, 2000. – 163 с.
77. Останіна Н.В. Інформаційні системи в фінансовому менеджменті // Банківська справа. – 2000. – № 2. – С. 55-57.
78. Останіна Н.В. Корпоративні інформаційно-керуючі системи у сучасному менеджменті України // Сучасні технології у професійній підготовці спеціалістів в Україні: Зб. матеріалів міжнародної науково-практичної конференції. – К.: ЄУФІМБ, 1999. – С. 112.
79. Палеха Ю.І. Документаційне забезпечення управління: Підруч. – К.: МАУП, 1997. – 344 с.
80. Піпшек С. Особливості корпоративного менеджменту в перехідний період // Банківська справа. – 2000. – №3. – С.3-5.
81. Платонов С.В., Третяк В.И., Черкасов В.В. Искусство управлен-ческой деятельности. – К.: Либра, 1996. – 414 с.
82. Поліщук В.М. Управління конкурентоздатністю виробництва в галузях АПК. – К., 1997. – 328 с.
83. Пономаренко О. Системні методи в економіці, менеджменті, бізнесі. – К.: Основи, 1997. – 390 с.
84. Пономаренко О.П. Системні методи в економіці, менеджменті, бізнесі. – К.: Основи, 1997. – 390 с.
85. Попік О.А. Корпоративне управління в умовах трансформації економічного розвитку // Науковий вісник «Сучасна економічна теорія та проблеми її застосування» / Зб. наук.-техн.пр. – Л.: УкрДЛТУ, 2002. – Вип. 126. – С. 81-84.
86. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції: Пер. з англ. А. Олійника, Р. Скільського. – К.: Основи, 1998. – 390 с.
87. Посібник по реформуванню сільськогосподарських та переробних підприємств / За ред. П.Т. Саблука, В.Я. Месель-Веселяка. – К.: ІАЕ УААН, 1997. – 647 с.
88. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 1994. – 256 с.
89. Пріоритети стратегії державної фінансової підтримки сільськогосподарського виробництва в Україні // Економіка і управління. – 2002. – № 1. – С. 32-37.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.