У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название РЕГІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ВАНТАЖНИХ АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Количество страниц 223
ВУЗ ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП ............................................................................................................
РОЗДІЛ 1. АВТОТРАНСПОРТНІ ПІДПРИЄМСТВА НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ВАНТАЖІВ ...................
1.1.Структурно-динамічна характеристика розвитку автомобільного транспорту .......................................................................................................
1.2. Класифікація вантажних автотранспортних перевезень......................
1.3. Організаційно-економічні зв’язки та взаємодія автотранспортних підприємств з клієнтурою .............................................................................
1.4. Еволюція теорії організаційно-економічного розвитку автотранспортних підприємств та постановка задач дослідження....................................................................................................
Висновки до розділу 1...................................................................................
РОЗДІЛ 2. ПРОГНОЗУВАННЯ РОБОТИ АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ З ПЕРЕВЕЗЕНЬ ВАНТАЖІВ РЕГІОНУ .................
2.1. Сутність та зміст методології прогнозування перевезень вантажів…
2.2. Загальні підходи до формування вантажообігу підприємств автомобільного транспорту …………………………………………….......
2.3. Особливості ARIMAS моделей у прогнозуванні роботи підприємств регіонального автотранспорту ...............................................
2.4. Експоненціальне прогнозування організаційно-економічного розвитку вантажних автомобільних перевезень ........................................
2.5. Розробка прогнозу роботи підприємств методом нейронних мереж як необхідний засіб формування нових організаційних структур управління автомобільним транспортом .....................................................
Висновки до розділу 2....................................................................................


РОЗДІЛ 3. РЕГІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ВАНТАЖНИХ АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЇХ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ .......................
3.1. Основні чинники розвитку підприємств вантажного автотранспорту
3.2. Кластерна модель відображення характеристик процесу територіальної автотранспортної інтеграції ...............................................
3.3. Принципи ефективного формування, функціонування та розвитку транспортно-економічних кластерів...........................................................
3.4. Оцінка ефективності кінцевих результатів діяльності кластерних формувань .....................................................................................................
3.5. Перспективні напрями розвитку вантажних підприємств автотранспорту регіону .................................................................................
Висновки до розділу 3....................................................................................
ВИСНОВКИ....................................................................................................
Додаток А. Обґрунтування та розрахунки прогнозу автомобільних вантажопотоків
Додаток Б. Визначення меж транспортно-економічних кластерів
Додаток В. Нормативно-методичні матеріали
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ..................................................

ВСТУП

Актуальність теми дослідження. Однією із важливих складових виробничої інфраструктури, без якої неможливо забезпечити ефективне функціонування національної економіки, є транспортна мережа, що створює об’єктивні умови для раціоналізації зв’язків між виробниками та споживачами продукції. Провідна роль у цих процесах належить автомобільному транспорту.
Розширення транскордонного співробітництва, зростання кількості бізнес-структур, концентрація основних зовнішньоторговельних і транзитних вантажопотоків на регіональних напрямках тощо потребують підвищення рівня організації, якості та ефективності роботи автомобільного транспорту.
Методологічні основи та практичні аспекти функціонування транспорту і, перш за все − автомобільного відображені в працях вітчизняних і зарубіжних вчених, таких як А.П. Анісімов, С.М. Абалонін, З.І. Аксьонова, Л.А. Александров, А.В. Базилюк, О.О. Бакаєв, Е.В. Будрин, М.Н. Бідняк, А.І. Воркут, В.Г. Галабурда, А.Е. Горєв, В.М. Гурнак, Л.Г. Зайончик, В.Н. Лівшиць, А.Н. Лохов, О.М. Ложачевська, Г.А. Кононова, В.І. Котелянець, А. М. Новікова, В.О. Персіанов, С.М. Резер, Є.М. Сич, Ю.М. Цвєтов, Б.І. Шафиркін, В.Г. Шинкаренко та інших.
Сучасний етап регіонального розвитку автомобільного транспорту характеризується жорсткою конкуренцією на ринку транспортних послуг, у зв’язку з чим виникає гостра потреба у прогнозованості та передбачуваності результатів діяльності. Проте, традиційні методи прогнозування автомобільних вантажопотоків не дозволяють досягти достатньої точності прогнозу в умовах дії ринкових факторів. Це зумовлює необхідність використання принципово нових нестандартних підходів до розробки прогнозу вантажообігу автомобільних підприємств.
Крім того, в пікові періоди такі підприємства не в змозі задовольнити наявний попит на послуги. Тому необхідним стає формування такого структурно-організаційного утворення, яке б забезпечило підвищення якості та ефективності перевізного процесу.
Разом з тим, внутрішні і зовнішні коливання обсягів перевезень призводять до безперервних змін у технологіях доставки вантажів, принципах функціонування ринку транспортних послуг тощо; це визначає нагальну потребу в проведенні наукових досліджень щодо створення нових організаційних структур регіонального управління автотранспортними підприємствами.
Таким чином, удосконалення методів прогнозування показників роботи автотранспортних підприємств з перевезень вантажів, а також розробка нових підходів до структурно-організаційних утворень набувають особливої ваги, є вкрай важливими і відповідають потребам формування сучасного ринку послуг.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота виконана відповідно до “Концепції розвитку транспортно-дорожнього комплексу України на середньострокову перспективу і до 2020 року”. Тематика досліджень пов’язана з науково–дослідною роботою Київського університету економіки і технологій транспорту (2005-2006 рр.), а саме, в рамках теми Д-1 “Основні напрямки реструктуризації та розвитку залізничного транспорту України в умовах ринкової економіки” (державний реєстраційний номер 0102U003293); та в рамках теми “Підвищення ефективності функціонування та розвитку транспорту, зв’язку та інших галузей економіки регіону” (номер державної реєстрації 0104U005466) відповідно до плану науково-дослідної роботи Чернігівського державного технологічного університету (2004-2006 рр.).
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є обґрунтування економічних пріоритетів і організаційних засад вдосконалення регіональної діяльності вантажних автотранспортних підприємств на базі законів ринкової економіки та принципів системного підходу.
Для досягнення мети в роботі були розв’язані наступні завдання:
- визначено організаційно–економічні умови функціонування вантажних автотранспортних підприємств та їх роль, місце і значення в економіці;
- розроблено економіко-математичну модель формування вантажопотоків з використанням новітніх методів досліджень;
- виявлено особливості формування, функціонування та розвитку транспортних кластерних утворень;
- сформульовано основні принципи ефективної роботи транспортно-економічних кластерів;
- досліджено організаційно-економічний механізм функціонування вантажних автотранспортних підприємств кластеру;
- удосконалено методи оцінки ефективності функціонування транспортно-економічних кластерів;
- обґрунтовано перспективні підходи розвитку транспортно-економічних кластерів.
Об’єктом дослідження виступає організація та управління виробничо–господарською діяльністю автотранспортних підприємств з перевезень вантажів на прикладі функціонування економіки Чернігівського регіону.
Предметом дослідження є економічні методи формування параметрів розвитку автотранспорту регіону та їх вдосконалення для ефективного управління регіональною економікою.
Методи дослідження – в ході роботи застосовуються теоретичні та емпіричні методи пізнання, аналізу і синтезу отриманих результатів, структуризації (ранжування і виділення пріоритетів в розробці заходів ефективного розвитку вантажних автотранспортних підприємств), ретроспекції і статистичної обробки інформації (дослідження особливостей, оцінка стану розвитку вантажних автотранспортних підприємств регіону), теорії штучного інтелекту (прогнозування транспортних потоків підприємства) і розпізнавання образів (виділення меж транспортно-економічних кластерів), економіко-математичне моделювання та прогнозування (прогнозні моделі вантажопотоків), абстрагування (введення та розкриття суті та змісту нового поняття “транспортно-економічний кластер”), економічного обґрунтування доцільності створення транспортно-економічних кластерів та ін.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в поглибленні існуючих і розробці нових теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо забезпечення ефективного функціонування вантажних автотранспортних підприємств в регіоні, яке сприятиме сталому розвитку суб’єктів ринкового господарювання, зокрема:
вперше:
- запропоновано концепцію розвитку вантажних автотранспортних підприємств регіону на основі створення “транспортно-економічних кластерів”, яка передбачає формування інтегрованої сукупності регіональних автотранспортних підприємств, представників-підприємств інших видів транспорту, ліцензійних складів, органів місцевої влади та науково-дослідних інститутів у формі асоціативного утворення з адекватним фінансуванням внесками учасників, діючою інфраструктурою, сучасними комунікаційними зв’язками, формування якого дозволить провадити єдину транспортно-регіональну політику, поліпшити інвестиційний клімат, забезпечити ріст ефективності функціонування автотранспортної складової;
- розроблено методичні основи формування та визначення меж розміщення транспортно-економічних кластерів на певній території регіону, які встановлюють процедуру послідовного упорядкування та раціоналізації розміщення кластерів; параметри цієї системи саморегулювання включають нейронну мережу і визначаються на основі показників динаміки та обсягів автомобільних перевезень, інноваційності рухомого складу, розвиненості транспортної інфраструктури та забезпеченості галузі трудовими ресурсами;
удосконалено:
- методичні засади прогнозування вантажопотоків на базі теорії нейронних мереж стосовно використання сезонної моделі вантажообігу, яка відображає види автомобільних перевезень, напрями, їх обсяги і дає більш точний регіональний прогноз порівняно з традиційними моделями – ARIMAS, адитивною, експоненціальною та мультиплікативною; водночас використання цього апарату створює передумови створення нових форм науково-виробничої інтеграції;
- механізм ефективного функціонування транспортно-економічних кластерів за рахунок систематизації і виділення в його складі таких елементів як методи (підтримка місцевою владою, координація дій учасників кластеру), функції (пріоритетність ролі автопідприємств, контролю за входженням на ринок послуг нерегіональних автоперевізників, паритетність головного інтересу учасників) та інструменти (контрактні умови, ціни, пільги, матеріальне заохочення та ін.); реалізація їх дії забезпечить комплексний цілеспрямований вплив на кінцеві показники роботи всіх учасників перевізного процесу;
набули подальшого розвитку:
- принципи роботи транспортно-економічних кластерів за рахунок розширення їх переліку такими: координації (постійного корегування перевізного процесу); пропорційного розвитку; узгодженості (гармонізації інтересів і стимулювання учасників перевізного процесу); гнучкості; адекватної якості; ефективності тощо; організація роботи на основі цих принципів дозволяє виявляти особливості їх використання на ринку транспортних послуг та одержати кінцевий синергічний ефект;
- методи оцінки ефективності роботи автотранспортних підприємств в частині визначення на комплексних результатів діяльності транспортно-економічних кластерів на основі таких показників – комплексний дохід, коефіцієнти доцільності, використання пробігу, парку та ін. Проведені на основі виконаних розрахунків співставлення показали, що в умовах кластеру ефект роботи підприємств збільшився на 24,3 тис. грн.
Наукове та практичне значення роботи. Дисертаційна робота розширює здобутки наукового напрямку в сфері економіки автомобільного транспорту. Її практичне значення полягає в підвищенні ефективності функціонування та розвитку вантажних автотранспортних підприємств у складі транспортно-економічних кластерів, які відповідають вимогам ринку транспортних послуг. Розроблені практичні шляхи ефективного розвитку вантажних автотранспортних підприємств такі, як: прогноз формування вантажопотоків, виділення територіальних транспортних утворень для подальшого закріплення і розширення конкурентних позицій транспортних підприємств. Програмно реалізовані алгоритми формування меж транспортно-економічних кластерів, що дозволяє визначитись у підходах до удосконалення організаційних засад і пріоритетів розвитку автотранспортних підприємств з перевезень вантажів, а також сформулювати перспективні напрямки їх трансформацій.
Одержані результати складають теоретико-методичну базу ефективного функціонування транспортного комплексу регіону та мають практичне втілення у нормативно-практичних документах таких як: “Концепція розвитку вантажних автотранспортних підприємств регіону” (затверджено Чернігівською обласною державною адміністрацією 25.10.2006 р.), “Рекомендації з розвитку вантажних автотранспортних підприємств регіону” (затверджено Чернігівською обласною державною адміністрацією 25.10.2006 р.) та ін., що знайшли практичне застосування при розробці довго- та середньострокових соціально-економічних програм та планів розвитку Чернігівської області Головним управлінням економіки Чернігівської обласної державної адміністрації (довідка № 16-06/2780 від 15.11.2007 р.). Впровадження основних положень роботи у діяльність автотранспортних підприємств з перевезень вантажів АТП 17462 (довідка № 64/2 від 05.02.2007 р.) і АТП 2562 (довідка № 53 від 28.03.2007 р.) дозволило отримати додатковий економічний ефект. Окрім того, результати дослідження використані у навчальному процесі Чернігівського державного технологічного університету при викладанні дисциплін “Економіка підприємства”, “Розміщення продуктивних сил” і “Державне регулювання економіки”, проведенні курсового та дипломного проектування студентами економічних спеціальностей.
Особистий внесок здобувача. Дисертаційна робота є виконаним самостійно дослідженням, яке має теоретичне і практичне значення для ефективного функціонування та регіонального розвитку вантажних автотранспортних підприємств. Наукові результати, отримані в дисертації, базуються на дослідженнях автора і відображають його вклад у розвиток автотранспортних підприємств регіону. З робіт, опублікованих у співавторстві, в дисертації використані ідеї та положення, що запропоновані й обґрунтовані особисто, а саме:
у наукових статтях: [2] – визначено роль автотранспорту у перевезеннях експортно-імпортних та транзитних вантажів, [3] – розкрито основні принципи роботи вантажного автотранспорту, [7] – виявлено потенціал ринку вантажних автоперевезень, [12] – показано особливості та формалізацію процесу створення нових організаційних структур у формі кластерів;
у матеріалах та тезах доповідей: [16]– характеристика ризиків на підприємствах транспорту, [17] – розробка прогнозної нейронної мережі, [21] –обґрунтування моделі класифікації.
Апробація результатів дисертації. Основні положення дисертаційного дослідження доповідалися і отримали позитивну оцінку на міжнародних і всеукраїнських науково–практичних конференціях:
“Динаміка наукових досліджень (регіональна економіка). Наука і освіта (м. Дніпропетровськ, 2004 р.)”;
“Фінансово-економічне регулювання розвитку України та регіонів” (м. Запоріжжя, 2004р.);
“Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління” (м. Київ, 2004р.);
”Проблеми економіки транспорту” (м. Дніпропетровськ, 2005 р.);
“Європейські інтеграційні процеси та транскордонне співробітництво: міжнародні відносини, економіка, політика, географія, історія, право” (м. Луцьк, 2005 р.);
“Фінансово – кредитне стимулювання економічного зростання”(м. Луцьк, 2005 р.),
“Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління” (м. Київ, 2005р.),
“Economics: Current Affairs and Development Prospects” (Kuiv, 2007 y.);
“Проблеми економіки і управління на залізничному транспорті”(м. Судак, 2007 р.).
Крім того, результати дослідження доповідалися і отримали позитивну оцінку на науково–практичних конференціях професорсько–викладацького складу кафедр економічного факультету Чернігівського державного технологічного університету (2004 – 2007 рр. ).
Публікації. За темою дисертації опубліковано 21 наукову працю загальним обсягом – 4,79 друк. арк. (14 одноосібних сукупним обсягом 4,15 друк. арк.), з них: 12 статей у наукових фахових виданнях ВАК України, 9 матеріалів науково–практичних конференцій.
Структура дисертації. Дисертація складається із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, додатків і списку використаних джерел. Обсяг роботи становить 221 сторінку, що включає 16 таблиць, 49 рисунків, з них 3 на окремих сторінках; додатки займають 22 сторінки; список використаних джерел нараховує 222 найменування на 17 сторінках.
Список литературы ВИСНОВКИ

У дисертаційній роботі розв’язано науково-прикладну задачу – підвищення ефективності регіонального розвитку автотранспортних підприємств за допомогою використання сучасних методів прогнозування вантажопотоків, які покладені в основу обґрунтування необхідності запровадження нових організаційно-структурних утворень в формі “транспортно-економічних кластерів”.
Проведені дослідження дозволяють зробити наступні висновки та надати рекомендації.
1. Автотранспортні підприємства є невід’ємною ланкою виробничих процесів, що пов’язують виробників та споживачів різноманітних промислових, будівельних і сільськогосподарських товарів; 86% перевозяться саме на автомобільному транспорті. Зростаючі обсяги виробництва, розширення сфер використання природних ресурсів, розвиток економічних зв’язків потребують, окрім розвинутої інфраструктури, високого рівня своєчасності, доступності і збереженості вантажів. У Чернігівському регіоні автотранспортні підприємства функціонують під впливом керованих і некерованих сезонних факторів, а результати їх діяльності є важко передбачуваними.
2. Для врахування сукупності виявлених організаційно-управлінських, фінансово-економічних, матеріально-технічних і технологічних факторів розроблено комплекс сезонних моделей – адитивна та мультиплікативна (Census 1), ARIMAS і модель експоненціального згладжування для прогнозування вантажообігу автомобільного транспорту, що дозволяють попередити кризові явища, сприяють підвищенню ефективності роботи в місцях найбільшої концентрації природних ресурсів та рівня розвитку мережі автошляхів регіону.
3. Удосконалено методичні засади до прогнозування вантажопотоків на основі теорії нейронних мереж, які полягають у створенні двошарової нейронної мережі; розроблено алгоритм і програму реалізації, що забезпечує отримання прогнозних даних автотранспортними підприємствами з меншою на 5,25-7,85 % похибкою у порівнянні з вище наведеними моделями за рахунок використання прихованих закономірностей ряду, який сформовано штучною нейронною мережею; це відображає особливості перевезень вантажів у регіоні і, як наслідок, дозволяє цілеспрямовано та ефективно реалізовувати прийняті управлінські рішення.
4. Розвиток регіональної економіки супроводжується прискоренням дії інтеграційних і системоутворюючих факторів, що надає можливість автотранспортним підприємствам більш ретельно прогнозувати вантажопотоки, проводити політику скорочення термінів простою рухомого складу, зниження сукупних витрат для оптимізації величини існуючих тарифів за рахунок збалансованого функціонування ринку транспортних послуг, вибору науково обґрунтованих маршрутів, а також ефективної підтримки з боку місцевої влади, що обумовлює об’єктивну необхідність створення міжгалузевих транспортно-економічних кластерів.
5. Транспортно-економічний кластер являє собою виробничо-інтегровану цілісну сукупність підприємств різних видів транспорту, місцевої влади, НДУ тощо, які поглиблюють та посилюють взаємодію і конкурентні переваги в порівнянні з аутсайдерами, в результаті чого досягається стійкий розвиток території і підвищується ефективність роботи автотранспортних підприємств. На базі сформульованої мети, яка узгоджується з цілями всіх учасників перевізного процесу вантажів, обґрунтовано, що створення кластеру найбільш раціонально проводити за допомогою єдиного координаційного центру, який буде активізувати його формування і розвиток; це проявиться в зростанні як кількісних, так і якісних показників роботи підприємств автомобільного транспорту.
6. Розкрито сутність та визначені засадничі принципи формування, функціонування та розвитку транспортно-економічних кластерів, що забезпечують посилену рольову участь їх у трансформаційних процесах підприємств автомобільного транспорту.
7. Транспортно-економічні кластери мають більш широкі можливості для використання конкурентних переваг кожного автотранспортного підприємства у зв’язку з тим, що всі елементи та складові таких утворень тісно взаємопов’язані, мають чітку збалансованість організаційно-економічних відносин, яка призводить до консолідації зусиль всіх учасників перевізного процесу, підвищення рівня експлуатації транспортних засобів, прискорення доставки вантажів тощо.
8. Удосконалено організаційно-економічний механізм функціонування автотранспортних підприємств кластера, який включає форми, методи, функції та інші економічні інструменти, що забезпечують цілеспрямований вплив на їх розвиток шляхом більш ефективного використання всіх видів ресурсів, контролю за виконанням термінів перевезень вантажів, взаємного інформування учасників перевізного процесу про хід вантажно-розвантажувальних робіт.
9. Доведено, що межі кластерів необхідно формувати із урахуванням фінансово-господарського потенціалу територій, де розміщені автотранспортні підприємства, що зумовлено нерівномірністю розподілу природних ресурсів, відмінностями у територіальному розподілі праці, різним рівнем розвитку продуктивних сил, ступенем використання таких показників, як динаміка перевезень, інноваційність рухомого складу, розвиненість транспортної інфраструктури та забезпеченість галузі трудовими ресурсами тощо.
10. Розроблено методичні основи оцінки економічної ефективності функціонування транспортно-економічних кластерів, які ґрунтуються на показниках використання основних і оборотних фондів, трудових і фінансових ресурсів, а також показників доцільності створення організаційних структур, досягнення поставленої мети, що дає можливість надавати всебічну кількісну й якісну економічну інформацію для мобілізації та введення в дію резервів транспортного виробництва.
11. Визначено напрямки підвищення ефективності регіонального розвитку підприємств автомобільного транспорту в складі територіально-асоціативного об’єднання автоперевізників, що дозволяє у повній мірі використовувати ресурсний потенціал та можливості на ринку транспортних послуг.
12. Ефективність застосування транспортно-економічних кластерів забезпечується поєднанням виробничої, фінансової та соціальної складових, що призводить до підвищення рівня обґрунтованості прийняття управлінських рішень: оптимізуються всі види витрат для досягнення кінцевої мети, скорочується тривалість кожного етапу доставки вантажів, уточнюються терміни прибуття вантажів у пункти призначення тощо. Ефект від роботи автотранспортних підприємств у складі кластерів становить 14,6%.
Таким чином, отримані прогнози, пропозиції та рекомендації є науково-методичною та практичною базою для вдосконалення організаційно-економічного механізму розвитку підприємств з перевезень вантажів, які функціонують у межах транспортної системи регіону.


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Абрамов А.П. Место транспорта в системе общественного производства. – М.: Высшая школа, 1982. – 80с.
2. Аксенов И.Я. Транспорт: история и современность, перспективы, проблемы. – М.: Наука, 1985. – 176с.
3. Алипрантис К. Существование и оптимальность конкурентного равновесия. – М.: Мир, 1995 – 384с.
4. Анисимов А.П., Юфин В.К. Экономика, организация и планирование работы автомобильного транспорта. – М.: Транспорт, 1980 – 328с.
5. Арженовський С.В., Молчанов И.Н. Статистические методы прогнозирования. – Ростов-на-Дону:Екми – 2001. – 74с.
6. Афанасьев Л.Л., Цукерберг С.М. Автомобильные перевозки. М.: Транспорт, 1973 – 320с.
7. Бакаев А.А., Гриценко В.И., Бажан Л.И. Экономико-математическое моделирование развития транспортных систем. – К.: Наукова думка, 1991. – 151с.
8. Бакаев А.А. Экономико-математические модели планирования и проектирования транспортных систем. – К.: Техніка, 1973. – 110с.
9. Бакаев А.А. Методы организации и обработки баз знаний. – К.: Наукова думка, 1993. – 153с.
10. Бандман М.К. Территориально-производственные комплексы: теория и практика предплановых исследований. – Новосибирск: Наука, 1980. – 221с.
11. Барановский А.И. Конечные результаты: планирование и оценка. – М.: Моск. рабочий, 1985. – 39с.
12. Барский А.Б. Нейронные сети: распознавание, управление, принятие решений. – М.: Финансы и статистика, 2004. – 176с.
13. Белов И.В. Экономическая эффективность ускорения доставки грузов. – М.: Трансжелдориздат, 1957. – 55с.
14. Белов И.В., Персианов В.А. Экономическая теория транспорта в СССР: исторический опыт, современные проблемы и решения, взгляд в будущее. – М.: Транспорт, 1993. – 413с.
15. Белорус О.Г. Механизм народнохозяйственной интеграции. – К.: Наукова думка, 1990. – 280с.
16. Беран Ф. Некоторые вопросы планирования народнохозяйственной эффективности. – М.: Экономика, 1975. – 273с.
17. Беренс В., Хавранек П.М. Руководство по оценке эффективности инвестиций. – М.: ИНФРА-М, 1995. – 528с.
18. Биренберг Б.М. Организация управление народным хозяйством в регионе. – К.: Наукова думка, 1989. – 212с.
19. Битунов В.В. Отрасль и территория (экономический анализ). –М.: Мысль, 1987. – 156с.
20. Блехцин И.Я. Стратегия устойчивого развития региональных систем. –СПб.: Институт проблем региональной экономики РАН, 2001. – 13с.
21. Брухис Г.Е. Управление качеством продукции морского транспорта. –М.: ЦРИА «Морфлот», 1979. – 245с.
22. Бурак П.И., Рождественская И.А., Ростанец В.Г. Государственное регулирование социального развития регионов. – М.: УРСС, 1998. – 153с.
23. Бучин Е.Д. Показатели оценки качества перевозки грузов транспортом. – Горький: ГИИВТ, 1977. – 13с.
24. Бэстенс Д., ван ден Берг В., Вуд Д. Нейронные сети и финансовые рынки: принятие решений в торговых операциях. – М.: ТВП, 1997. – 236с.
25. Вертинская Т.С. Регионы в международных экономических отношениях. – Мн.: НАН Беларуси. Инст-т зкономики, 2000. – 190с.
26. Витлинский В.В.. Моделирование экономики. – К.: КНЕУ, 2003. – 408с.
27. Водачек Л. Стратегия управления инновациями на предприятии. – М.: Экономика, 1989. – 167с.
28. Войнаренко М.П. Механізми адаптації кластерних моделей до політико-економічних реалій України // Світовий та вітчизняний досвід запровадження нових виробничих систем (кластерів) для забезпечення економічного розвитку територій – К.: Спілка економістів України. – 2001. – С.25-33.
29. Воркут А.И. Грузовые автомобильные перевози. М.: Транспорт, 1986. – 320с.
30. Вятченин Д.А. Нечёткие методы автоматической классификации. – Мн.: Технопринт, 2004. – 219с.
31. Гагарский З.А. Методика обоснования и определения эффективности вариантов укрупнения грузовых мест. – М.:Транспорт, 1982. – 97с.
32. Галабурда В.Г. Оптимальное планирование грузопотоков. – М.: Транспорт, 1985. – 256с.
33. Галушко В.Г. Случайные процессы и их применение на автотранспорте. – К.: Вища школа, 1980. – 272с.
34. Галушка Й. Совершенствование управления социалистическим производством: Экономические аспекты. – М.: Прогресс, 1988. – 336с.
35. Гасанов М.А. Транспорт в народнохозяйственном комплексе. –М.: Наука, 1989. – 96с.
36. Геец В.М. Прогнозирование динамики и структуры общественного производства союзной республики. – К.: Наукова думка, 1987. – 164с.
37. Герасимов Б.И., Тишина Л.С., Зенчева Н.В. Организационно-экономический механизм формирования региональных программ социально-экономического развития (на примере Тамбовской области). – Тамбов: Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2002. – 148с.
38. Герасимчук З.В. Регіональна політика сталого розвитку: методологія, формування, механізми реалізації. – Луцьк: Надстир'я, 2001. – 528с.
39. Глущенко В.В. Прогнозирование. – М.: Вузовская книга, 2000. – 208с.
40. Гончарук О.В. Экономическая эффективность транспортно- технологических систем. – М.: Наука, 1991. – 144с.
41. Горев А. Э. Грузовые автомобильные перевозки. – М.: Академия, 2004. – 288с.
42. Гранберг А.Г. Основы региональной экономики. – М.: ГУ ВІІГЗ, 2000. – 234с.
43. Громов Н.Н., Персианов В.А. Управление на транспорте. – М.: Транспорт, 1990. – 341с.
44. Грюниг Р. Методы и средства стратегического планирования на фирме // Проблемы теории и практики управления. – 1993. – №3. – С.52-57.
45. Гурнак В.Н. Транспортный комплекс региона. – М.: Знание, 1985. – 56с.
46. Гурнак В.Н., Швед В.П. Формирование хозяйственных связей и организация грузопотоков // Материально-техническое снабжение. – 1981. – № 6. – С.59-62.
47. Дженкинкс Г., Ваттс Д. Спектральный анализ и его приложения. – М.: Мир, 1971. – 316с.
48. Долгопятова Т.Г. Российские предприятия в переходной экономике: экономически проблемы и поведение. – М.: Дело Лтд, 1995. – 256с.
49. Дуда Р., Харт П. Распознавание образов и анализ сцен. – М.: Мир, 1976. – 509с.
50. Единая транспортная система / Под ред. В.Г. Галабурды. – М.: Транспорт, 2001. – 303с.
51. Ежов А.А., Шумский С.А. Нейрокомпьютинг и его применения в экономике и бизнесе. – М.: МИФИ, 1998. – 224с.
52. Економіка транспортно обслуговування сільськогосподарського виробництва в регіоні: регулювання та розвиток / Є.М. Сич, О.А. Чигринець, П.Д. Шаповал, В.І. Шевчук. – К.: КУЕТТ, 2005. – 228с.
53. Ермилов А.Л. Макроэкономическое прогнозирование в США. – Новосибирск: Наука, 1987. – 270с.
54. Зайончик Л.Г., Ковальов В.А. Організація міжнародних перевезень вантажів. – К., «Укрінтеравтосервіс», 2003. – 157 с
55. Зайончик Л.Г. Рынок транспортных услуг. – К.: Логос, 1994. – 113с.
56. Зайончик Л.Г. Проблеми підвищення ефективності експортного потенціалу послуг автомобільного транспорту. – К., 1999. – 145с.
57. Зайцев Е.И. Информационные технологии в управлении эксплуатационной эффективностью автотранспорта. - Спб.: СПиГИЭА, 1998. – 227с.
58. Закон України “Про автомобільний транспорт” від 05.04.01 р. № 2344 – ІІІ
59. Засядь-Волк А.П. Эффективность пакетных перевозок грузов. – М.: Транспорт, 1982. – 88с.
60. Змиртович А.И. Интеллектуальные информационные системы. – Мн.: НТООО «ТетраСистемс», 1997. – 368с.
61. Ільчук В.П. Інноваційно-інвестиційні системи залізничного транспорту: становлення та розвиток. – К.: Логос, 2004. – 381с.
62. Інвестиційний потенціал у логістиці: На прикладі автотранспорту / К.Е. Фесенко, Л.Г. Зайончик, М.П. Денисенко, В.Г. Кабанов. — К.: Наук. світ, 2002. — 259 с
63. Имитационный анализ регионального воспроизводственного процесса /Под ред. В.А. Булавского. – Новосибирск: Наука, 1987. – 176с.
64. Канторович Л.В. Проблемы эффективного использования и развития транспорта. – М.: Наука, 1989. – 304с.
65. Кірпа Г. М. Інтеграція залізничного транспорту України у європейську транспортну систему. – Дніпропетровськ: Нац. ун-т залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2004. – 248с.
66. Кожин А.П., Мезенцев В.Н. Математические методы в планировании и управлении грузовыми автомобильными перевозками. – М.: Транспорт, 1994. – 304с.
67. Колесов Л.И. Межотраслевые проблемы развития транспортной системы Сибири и Дальнего Востока. – Новосибирск: Наука, 1982. – 227с.
68. Комарек В., Ржига Л. Долгосрочное планирование и прогнозирование: – М.:Наука, 1973. – 84с.
69. Кононова Г.А. Экономика автомобильного транспорта. – М.: Академия, 2005. – 320с.
70. Константинова Л.М., Соколинский З.В. Экономическая эффективность общественного производства. – М.: Статистика, 1974. – 160с.
71. Котлубай М.И. Становление морского транспорта в рыночной среде. – Одесса: Феникс, 2005. – 224с.
72. Коробова О.В., Герасимов Б.И., Быковский В.И. Региональная экономика: реструктуризация системы управления развитием региона. – Тамбов: Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2002. – 104с.
73. Кочнев Ф. П. Пассажирские перевозки на железнодорожном транспорте. – М.: Транспорт, 1980. – 374с.
74. Крайзмер Л.П. Кибернетика. – М.: Агропромиздат, 1985. – 255с.
75. Крамаров З.М. Внешняя торговля продукцией морского транспорта. –М.: Транспорт, 1978. – 31с.
76. Криворучко О.М. Менеджмент якості на підприємствах автомобільного транспорту: теорія, методологія і практика. – Харків: ХНАДУ, 2006. – 404с.
77. Криворучко О.М. Менеджмент якості на підприємствах автомобільного транспорту: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04. – Харків, 2007. – 32с.
78. Криворучко О.Н., Василенко Т.Е. Управление качеством услуг предприятий пассажирского автомобильного транспорта. – Харьков: ХНАДУ, 2006. – 154с.
79. Кримнус Г. Экономика, организация и планирование грузового хозяйства. – М.: Транспорт, 1971. – 296с.
80. Кулаев Ю.Ф. Повышение эффективности работы транспорта Украинской ССР. – К.: Наукова думка, 1979. – 222с.
81. Кулаєв Ю.Ф. Проблемы развития железнодорожного транспорта Украины // Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління. – К.: КУЕТТ. – 2003. – С.92-93.
82. Курбатова А.В. Экономика и организация управления транспортными потоками. – Екатеринбург: УрО РАН, 2000. – 233с.
83. Куроченко А.В. Экономическая эффективность деятельности предприятий и объединений. – К.: Вища школа, 1985. –199с.
84. Лапидус Б.М. Синергетические подходы к управлению железнодорожным транспортом // Вестник Моск. Ун-та. Сер.5 (Экономика). – 2000. – №1. – С.75-85.
85. Ленская С.А., Сидоров В.Н. Эффективность и время производства. – М.: Экономика, 1980. – 119с.
86. Лещинський О.Л. Економічний ризик та методи його вимірювання. – К.: Дельта, 2005. – 111с.
87. Лившиц В.Н. Системный анализ экономических процессов на транспорте. – М.: Транспорт, 1986. –324с.
88. Лившиц В.Н. Комплексная оценка эффективности мероприятий, направлениях на ускорение научно-технического прогресса. – М.: Информэлектро, 1989. – 121с.
89. Ложачевська О.М. Стратегічне управління організаційним розвитком регіону // Наукові праці ОНАЗ ім. О.С.Попова. – 2003. – №1. – С.164-166.
90. Ложачевська О.М. Інфраструктура транспортного комплексу // Проблеми інформатизації та управління. – К.: НАУ. – Вип.5. – 2002. – С.95-99.
91. Ложачевська О.М. Інфраструктура як елемент економічної системи // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2002. – №4,5. – С.42-44.
92. Ложачевська О.М. Управління функціонуванням та розвитком транспортного комплексу регіону: Монографія. – К.: НАУ, 2002. – 248с.
93. Луговцов А.Ф. Печеник Е.М. Эффективность управления морским транспортом. – К.: Техника, 1990. – 128с.
94. Львов Д.С., Рубинштейн А.Я. Измерение эффективности производства. – М.: Экономика, 1974. – 143с.
95. Мазо Л.А. Современные методы управления экономическими процессами на железнодорожном транспорте. – М.: МЭИ, 2000. – 268с.
96. Мазур А.Г. Регіональна економіка: проблеми відтворення і управління. – Вінниця: НАН України. Рада по вивченню продуктивних сил України, 2000. – 263с.
97. Майн Е.Р. Стратегия комплексного социально-экономического развития региона областного ранга в период становления рыночных отношений. – Рыбинск: РЕАТА, 2000. – 45с.
98. Маковецкая М.И. Эффективность социалистического воспроизводства. – Новосибирск: Наука, 1982. – 113с.
99. Малинин С.Н. Экономическая эффективность общественного производства. – Мн.: Изд-во Белорус. ун-та, 1974. –199с.
100. Мароши М. Организация, стимулирование, эффективность. – М.: Экономика, 1981. – 207с.
101. Маршалова А.С., Марчук Е.А. Анализ финансово-экономических отношений в регионе. – Новосибирск: НЗ й ОПП, 1995. – 78с.
102. Машина Н.І. Економічний ризик та методи його вимірювання. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 188с.
103. Международные транспортные коридоры Украины: сети и моделирование. Том 1. Наземные виды транспорта / Бакаев А.А., Пирожков С.И., Ревенко В.Л., Бакаев Л.А., Кутах Ю.А. – К.: КУЭТТ, 2003. – 516с.
104. Меркина Г.М. Экономические проблемы развития транспорта как отрасли инфраструктуры. – М.: Знание, 1981. – 64с.
105. Месхия Я.Е. Вопросы методологии регионального экономического прогнозирования. – М.: Наука, 1983. – 185с.
106. Михайловська О.В. Спеціальні економічні утворення в системі міжнародних інтеграційних процесів: Монографія. – К.: Кондор, 2005. – 198с.
107. Многомерный статистический анализ в экономике: Учеб. пособие для вузов / Л.А. Сошникова, В.Н. Тамашевич, Г. Уебе, М. Шеффер / Под ред. проф. В.Н. Тамашевича. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999. – 598с.
108. Мова В.В., Малева З.В. Стратегическое управление предприятием. – К.: КМУГА, 1996. – 80с.
109. Мосин А.А., Крук С.К. Основы экономического и социального прогнозирования. – М.: 1985. – 323c.
110. Муравьев А.И. Проблемы измерения, оценки и планирования повышения эффективности производства. – М.: Изд-во ЛГУ, 1981. – 96с.
111. Николин В. И. Автотранспортный процесс и оптимизация его элементов. М.: Транспорт, 1990. – 192с.
112. Новоселов А.И. Теория региональных рынков. – Ростов на Дону: Феникс, 2002. – 448с.
113. Октябрьский П.Я. Сущность и критерий экономической эффективности общественного производства. – Л.: Изд-во Ленингр. ун-та, 1973. – 53с.
114. Основы взаимодействия железных дорог с другими видами транспорта: Учебник для вузов / Под ред. В.В. Повороженко. – М.: Транспорт, 1986. – 215с.
115. Основные направления развития и повышения эффективности работы промышленного транспорта УССР / Под ред. Ю.М. Цветова. – К.: УкрнИИНТИ, 1976. – 44с.
116. Панибратец Н.А. Продукция морского транспорта, ее свойства и условия эффективной реализации. – М.: ЦРИА «Морфлот», 1980. – 54с.
117. Панибратец Н.А. Совершенствование методов и повышение качества доставки грузов морем. – М.: ЦРИА «Морфлот», 1978. – 89с.
118. Пашковский В.С., Подвинская Е.С. Эффективность использования оборотных средств. – М.: Знание, 1982. – 63с.
119. Перепелюк А. В., Бондаренко В. О., Мироненко Л. А. Экономика промышленного транспорта. - М.: Высшая школа, 2002. – 336с.
120. Персианов В.А., Скалов К.Ю., Усков Н.С. Моделирование транспортных систем. – М.: Транспорт, 1972. – 208с.
121. Положення про порядок допущення дорожніх транспортних засобів до перевезень вантажів під митними печатками та пломбами з використанням книжки МДП, затверджене наказом Державного митного комітету України від 06.03.95 р. №82.
122. Поляков В.В. Прогнозирование мирового товарного рынка. – М.: Экзамен, 2002. – 287с.
123. Попченко Я.А., Голобородкин Б.М. Совершенствование отраслевого и регионального планирования на автотранспорте. – М.: ЦЕНТИ. Минавтотранс УССР, 1987. – 62с.
124. Порядок реалізації положень Митної конвенції про міжнародні перевезення вантажів з використання книжки міжнародного дорожнього перевезення, затверджений наказом Державної митної служби України від 21.11.01 р. №755.
125. Потапов Л.В. Саморазвитие региональной экономики. – М.: Гуманитарий, 2000. – 45с.
126. Правдин Н.В., Дыканюк М.Л., Нейрей В.Я. Прогнозирование грузовых потоков. – М.: Транспорт, 1987. – 247с.
127. Примачев Н.Т., Вовк О.Ю. Эффективность функционирования деятельности предприятий морского транспорта. – О.: НАН Украины. Ин-т проблем рынка и экономико-экологических исследований, 2001. – 124с.
128. Прогностика. Терминология / Под ред. В.И. Сифорова. – М.: Наука, 1990. – 56с.
129. Продуктивні сили економічних районів України / Данилишин Б.М., Чершок Л.Г., Горська О.В., Фащевський М.І., Антонієва Л.С. – К.: ЗАТ Нічлава, 2000. – 345с.
130. Производственно-территориальные комплексные формирования / М.И. Долишний, К.К. Ткаченко, Р.М. Литвинович и др. – К.: Наукова думка, 1982. – 207с.
131. Раднаев Б.Л. Мобильность транспортной системы региона / Под ред. В.Ф. Задорожнего. – Новосибирск: Наука, 1991. – 136с.
132. Региональная политика / Под ред. Т.Г. Морозовой. – М.: ЮНИТИ, 1995. – 231с.
133. Региональные аспекты инновационной и инвестиционной деятельности / Под ред. А.А. Румянцева. – СПб.: РАН. Институт проблем региональной экономики, 2001. – 213с.
134. Региональные проблемы научно-инновационной деятельности / Под ред. А.А. Румянцева. – СПб.: РАН. Институт проблем региональной экономики, 2000. – 81с.
135. Регионы Украины: поиск стратегии оптимального развития / Под ред. А.П. Голикова. – Х.: Харьк. Ун-т, 1994. – 304с.
136. Региональное управление. Методология и моделирование / Под ред. В.А. Забродского. – X.: Основа, 1991. – 96с.
137. Региональное управление и научно-технический прогресс / Под ред. Н.Г. Чумаченко. – К.: Наукова думка, 1990. – 160с.
138. Региональная экономика: планирование, прогнозирование, управление /А.С. Емельянов, В.Ф. Беседин, Е.Д. Клименко и др. – К.: Наукова думка, 1989. – 270с.
139. Резер С. М. Развитие рынка транспортно-экспедиционных услуг в России // Транспорт: наука, техника, управление: Сборник обзорной информации. – М.: ВИНИТИ. – N6. – 2005. – C.2-10
140. Резер С.М. Управление транспортом за рубежом. – М.: Наука, 1994. – 315с.
141. Родин Е.Д. Технико-экономические исследования и изыскания на морском транспорте. – М.: Транспорт, 1971. – 373с.
142. Розанова Т.Г. Региональная экономическая система: методология и методика исследования. – М.: Изд-во МВТУ, 2000. – 185с.
143. Романюк С.А., Внукова Н.М., Коврига О.В. Порядок організації робіт з розробки стратегії розвитку регіону: Препринт / Харк. обл. держ. адм-я. Головне упр-я екон. – X.:, 2001. – 31с.
144. Русакова Р.В. Вопросы оценки качества транспортного обслуживания в зарубежных странах // Труды ИКТП. – Вып.63. – 1977, – С.57-59.
145. Садовский В. Н. Основания общей теории систем. – М.: Наука, 1978. – 278с.
146. Садовский В.Н. Системный подход и общая теория систем: статус, основные проблемы и перспективы развития // Системные исследования: Методол. пробл. – М.: Наука, 1980. – С.29-54.
147. Системный анализ инфраструктуры как элемента народного хозяйства / Под ред. В.Н. Лившица. – М.: Экономика, 1987. – 62с.
148. Сич Є.М., Богомолова Н.І. Економіка розвитку залізничного холодотранспорту: Монографія. – К.: Аспект-Поліграф, 2003. – 224с
149. Сич Є.М., Хоменко І.О. Міжнародні організації у сфері вантажних автоперевезень регіону // Вісник ЧДТУ. – 2005. – № 23. – С.49-55.
150. Сич Є. М., Хоменко І.О. Системоутворюючі процеси регіонального розвитку// Вісник ЧДТУ. – 2007. – № 31. – С.79-83.
151. Сич Є.М., Хоменко І.О. Особливості економічних ризиків автотранспорту регіону // Матеріали доповідей четвертої міжнародної наукової конференції “Проблеми економіки транспорту”. – Дніпропетровськ. – 2005. – С.140-141.
152. Сич Є.М., Хоменко І.О. Потенціал розвитку просторово - господарської структури транспортного ринку регіону // Зб. наук. праць КУЕТТ. – 2005. – Випуск 7. – С.72-83.
153. Сич Є. М., Хоменко І.О. Автомобільний транспорт у зовнішньоекономічній діяльності регіону //Зб. наук. праць КУЕТТ. – 2004. – Випуск 5. – С. 169-180.
154. Сич Є. М., Хоменко І.О. Основні принципи функціонування системи вантажного автотранспорту регіону //Зб. наук. праць КУЕТТ. – 2004. – Випуск 6. – С. 228-237.
155. Сич Є.М., Хоменко І.О. Прогнозування показників роботи автотранспорту регіону за допомогою нейронних мереж// Тези доповідей третьої науково – практичної конференції “Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління” – Сер. ”Економіка і управління”. – К.: КУЕТТ. – 2005. – С.83-86.
156. Сич Є.М., Хоменко І.О. Типізація ринку транспортних послуг регіону// Матеріали другої міжнародної науково – практичної конференції “Проблеми економіки і управління на залізничному транспорті”. – Судак. – 2007. – С.88-90.
157. Сыч Е.Н. Транспортно-производственные комплексы: формирование и развитие / АН УССР. Юж.науч.центр. – К.: Наукова думка, 1991 – 114с.
158. Сыч Е.Н. Транспортно-производственные системы: развитие и функционирование / АН УССР. Юж.науч.центр. – К.: Наукова думка, 1986 – 166с.
159. Славов М.А. Методологія та реалізація переходу річкового транспорту України на ринкові умови господарювання: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.04 / Одеський національний морський університет. – О., 2003. – 35с.
160. Совершенствование методов определения зффективности капитальных вложений на транспорте / Под ред. В.Н. Лившица. – М.: Транспорт, 1978. – 264с.
161. Соколенко С. Кластери в глобальній економіці. –К.: Логос, 2004. – 848с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.