У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ОРГАНІЗАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ЛОКОМОТИВНОГО ГОСПОДАРСТВА ЗАЛІЗНИЦЬ
Количество страниц 208
ВУЗ ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТРАНСПОРТУ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП.........................................................................................……................

РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ УМОВИ ІНВЕСТИЦІЙ-НОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЛОКОМОТИВНОМУ ГОСПОДАРСТВІ……………
1.1. Теоретичні засади управління інвестиційним забезпеченням розвитку залізниць……………………………………………………...…
1.2. Характеристика і оцінка основних джерел інвестицій на залізничному транспорті………………………………………………….
1.3. Техніко-економічний стан та основні напрямки розвитку локомотивного господарства
1.4. Проблеми теорії і практики організаційно-інвестиційного забезпечення локомотивного господарства і постановка задач дослідження……………………………………………………………...
Висновки до розділу 1.......................................................................…...... 68
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИ-ВАБЛИВОСТІ ЛОКОМОТИВНОГО ГОСПОДАРСТВА…………………..
2.1. Інвестиційна привабливість як елемент організаційно-інвестиційного забезпечення……………………………………………...
2.2. Система показників оцінки інвестиційної привабливості локомотивного господарства
2.3. Інвестиційна привабливість проектів…………………...………...…
2.4. Формування інвестиційної привабливості структурних підрозділів локомотивного господарства в процесі реформування залізничного транспорту………………………………………………….
Висновки до розділу 2 ..............................................…..............................
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙ-НОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ЛОКОМОТИВНОГО ГОСПОДАРСТВА……………………………………………………………..
3.1. Пріоритетно-галузеве інвестування при вдосконаленні матеріально-технічної бази локомотивного господарства……………...
3.2. Ефективність управління інвестиціями в локомотивному господарстві………………………………………………………………..
3.3. Підвищення ефективності інвестиційних програм локомотивного господарства.................................................................................................
3.4. Економічне обгрунтування необхідності вдосконалення структури парку тягового рухомого складу залізниць…………………
Висновки до розділу 3.................................................................................
ВИСНОВКИ.....................................................................…...............................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................…...............................
ДОДАТКИ……...............................................................................…................

ВСТУП


Актуальність теми. Залізничний транспорт є однією з найважливіших складових транспортно-дорожнього комплексу, що відіграє значну роль у забезпеченні життєдіяльності багатогалузевої економіки країни, яка знаходиться на стадії реформування та інтеграції в систему європейських зв’язків.
Одним з головних завдань реформування залізничного транспорту є забезпечення відповідності між ростом обсягів перевезень вантажів і пасажирів та технічним і технологічним переоснащенням галузі. Важливу роль у цих процесах займає ведуча ланка технологічного ланцюга процесу перевезень – локомотивне господарство, злагоджена робота якого формує такі якісні параметри транспортної послуги як ритмічність, надійність, безпечність, своєчасність тощо.
Сучасний стан функціонування локомотивного господарства характеризується високим ступенем фізичного та морального зношення основного капіталу, зумовлює нагальну потребу в оновленні тягового рухомого складу за рахунок закупівлі локомотивів нового покоління, які відрізняються високими експлуатаційними, споживчими та екологічними якостями, а також достатньою економічністю. В цих умовах вкрай необхідна активізація інвестиційної діяльності, яка включає залучення й ефективне використання фінансових ресурсів, підвищення інвестиційної привабливості та вдосконалення методів її оцінки. Тому обґрунтування напрямків розвитку локомотивного господарства, розробка методології формування ефективної інвестиційної політики має актуальне значення для підвищення рівня економічного потенціалу залізничного транспорту.
Методологічні основи та практичні аспекти функціонування залізничного транспорту, в тому числі проблеми управління інвестиційною діяльністю висвітлені у працях вітчизняних та зарубіжних вчених: А.П. Абрамова, О.О. Бакаєва, І.В. Бєлова, О.Л. Бистрової, М.В. Гненного, В.М. Гурнака, В.Л. Диканя, В.П. Ільчука, В.Г. Коби, В.І. Котелянця, Г.В. Крафта, Ю.Ф. Кулаєва, Б.М. Лапідуса, М.В. Макаренка, В.К. Мироненка, В.І. Пасічника, А.В. Перепелюка, В.Л. Ревенка, В.О. Рибалкіна, Є.М. Сича, Н.П. Терешиної, М.Ф. Трихункова, Ю.М. Цвєтова і багатьох інших.
Окремі завдання інвестиційного забезпечення локомотивного господарства та обґрунтування необхідності їх вирішення окреслюються у наукових здобутках з вдосконалення роботи локомотивного господарства таких науковців та спеціалістів як О.Б. Бабанін, В.А. Гірчева, В.Д. Дмитрієнко, Н.І. Заполовський, С.Ю. Леонов, І.Р. Лєвкіна, В.І. Носков, М.М. Сергієнко та ін., праці яких спрямовані переважно на потреби вдосконалення техніко-економічних показників розвитку господарства.
Незважаючи на актуальність завдань, на теперішній час бракує теоретичних напрацювань, присвячених розробці інвестиційної стратегії забезпечення ефективного функціонування локомотивного господарства. Саме тому необхідно вирішити задачу формування організаційно-інвестиційного забезпечення розвитку господарства. Це потребує здійснення критичного підходу до вже існуючих рішень, порівняльного аналізу і вивчення накопиченого досвіду з метою узагальнення сутності, особливостей і проблем управління інвестиційними процесами в локомотивному господарстві, що забезпечить його сталий розвиток.
Таким чином, об’єктивна необхідність поглиблення теоретичних і практичних досліджень щодо ефективного управління інвестиційною діяльністю в локомотивному господарстві обумовила актуальність роботи, дозволила визначити мету й основні завдання дисертації.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота відповідає основним положенням Концепції Державної програми реформування залізничного транспорту та Концепції розвитку транспортно-дорожнього комплексу України на середньостроковий період та до 2020 року. Наукове дослідження тісно пов’язане з науково-дослідною роботою Київського університету економіки і технологій транспорту і виконувалось у рамках теми “Основні напрямки реструктуризації та розвитку залізничного транспорту України в умовах ринкової економіки” (державний реєстраційний номер 0102U003293, звіт 2005 р.); дисертант прийняв участь в якості виконавця.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є розробка науково обґрунтованих теоретичних засад і практичних рекомендацій щодо здійснення інвестиційної діяльності в локомотивному господарстві для залучення інвестиційних ресурсів і динамічного розвитку господарства з урахуванням впливу процесів реформування залізничного транспорту.
Досягнення поставленої мети зумовило необхідність вирішення таких основних завдань:
- виявити організаційно-економічні особливості, протиріччя та тенденції розвитку інвестиційного процесу на залізничному транспорті;
- оцінити техніко-економічний стан локомотивного господарства, визначити пріоритетні напрямки інвестування, сформулювати критерії вибору напрямків інвестиційних потоків;
- обґрунтувати необхідність і передумови вдосконалення механізму управління інвестиційною діяльністю в локомотивному господарстві;
- систематизувати теоретичні і практичні підходи до оцінки інвестиційної привабливості та ефективності інвестиційної діяльності;
- розробити систему показників, яка найбільш повно досліджує інвестиційну привабливість локомотивного господарства, виділити індикатори;
- сформувати комплексний показник ступеню інвестиційної привабливості;
- розробити методичний підхід до ефективного розподілу інвестиційних ресурсів при вдосконаленні матеріально-технічної бази локомотивного господарства;
- сформулювати принципи ефективного управління інвестиціями.
Об’єкт дослідження – інвестиційно-економічна діяльність локомотивного господарства залізниць України.
Предметом дослідження є сукупність організаційно-інвестиційних відносин, що виникають у процесі розвитку локомотивного господарства і спрямовані на підвищення інвестиційної привабливості та ефективності використання ресурсів.
Методи дослідження. Для досягнення поставленої в дисертаційному дослідженні мети використано наступні методи: аналізу і синтезу результатів (оцінка стану та дослідження особливостей функціонування локомотивного господарства); статистичної обробки та аналізу інформації (визначення параметрів ефективного функціонування локомотивного господарства); структурно-логічного аналізу (для обґрунтування необхідності введення поняття “пріоритетно-галузеве інвестування локомотивного господарства”); порівняльного аналізу (при виборі показників оцінки інвестиційної привабливості); економіко-математичного моделювання (планування і прогнозування економічного розвитку господарства), експертних оцінок (при визначенні коефіцієнтів вагомості показників інвестиційної привабливості).
Теоретико-методологічною основою дисертаційного дослідження є фундаментальні положення економічної теорії, інвестиційного менеджменту, результати проведених наукових досліджень вітчизняних і зарубіжних вчених з питань ефективного використання інвестиційних ресурсів і оцінки інвестиційної привабливості, наукові розробки, висновки та рекомендації з питань ефективності функціонування залізничного транспорту, нормативно-правові акти України, що регламентують діяльність транспорту й залізничні перевезення, дані офіційної статистичної звітності, внутрішнього обліку та аналізу підприємств залізничного транспорту.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у поглибленні існуючих теоретичних основ щодо вдосконалення управління інвестиційною діяльністю локомотивного господарства, зокрема, вирішенні теоретичних й практичних завдань підвищення інвестиційної привабливості й ефективності використання інвестиційних ресурсів.
У дисертаційній роботі отримані такі результати, що мають наукову новизну та практичну цінність, а саме:
вперше:
- введено поняття “пріоритетно-галузеве інвестування локомотивного господарства” як комплекс заходів, який включає вибір та реалізацію ключових напрямків вкладення власних, позикових та інших коштів з метою забезпечення інноваційного відтворення основного капіталу, з всебічним врахуванням ряду технологічних, економічних і виробничих особливостей діяльності господарства, що визначають безпеку і сприяють збільшенню інтегральної якості транспортного обслуговування;
- обґрунтовано систему показників для інтегральної оцінки інвестиційної привабливості підприємств локомотивного господарства, яка дозволяє розрахувати комплексний показник, здійснити його корегування на розроблений коефіцієнт стабільності фінансування господарства і створює підґрунтя для виваженого прийняття інвестиційних та управлінських рішень щодо вкладення коштів;
удосконалено:
- методичний підхід до ефективного розподілу інвестиційних ресурсів при вдосконаленні матеріально-технічної бази, який базується на пріоритетно-галузевому інвестуванні і забезпечує технологічну стійкість функціонування локомотивного господарства та його інноваційно-інвестиційний розвиток;
- спосіб оцінки й управління ризиком позапланових ремонтів тягового рухомого складу, який дає змогу виділити додатковий критерій для прийняття рішення про першочерговість спрямування інвестицій;
набуло подальшого розвитку:
- принципи ефективного управління інвестиціями при виконанні програми оновлення тягового рухомого складу та плану капітальних вкладень по локомотивному господарству;
- система критеріїв обґрунтування інвестиційних рішень, які визначають порівняльну ефективність і порядок пріоритетності ранжування проектів.
Практичне значення отриманих результатів. Сформульовані та обґрунтовані у дисертації основні положення, висновки і рекомендації полягають у тому, що вони в сукупності вирішують важливу проблему розробки організаційно-інвестиційного забезпечення розвитку локомотивного господарства в умовах використання різних джерел фінансування, яке має суттєве практичне значення для підвищення ефективності функціонування галузі з метою надання якісних транспортних послуг.
Виконані розробки складають теоретико-методичну базу ефективного функціонування локомотивного господарства та мають практичне втілення у Концепції інвестиційного розвитку локомотивного господарства та Методичних рекомендаціях з оцінки інвестиційної привабливості підприємств локомотивного господарства, затверджених Головним управлінням локомотивного господарства Державної адміністрації залізничного транспорту України (довідка № 12/669 від 20.11.07 р.).
Основні положення дисертаційної роботи були використані при розробці методичного забезпечення та викладанні дисциплін: “Інвестування” та “Фінанси підприємств” (довідка № 542/1 від 25.06.07 р.).
Особистий внесок здобувача. Сукупність авторських рішень розширює здобутки наукового напрямку економіки залізничного транспорту. Наукові результати, які виносяться на захист одержані автором особисто і знайшли відображення в опублікованих наукових працях.
Апробація результатів дисертації. Основні наукові положення і практичні результати дисертації обговорювалися на міжнародних і всеукраїнських науково-практичних конференціях: “Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління” (Київ, 2003 р.), “Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління” (Київ, 2003 – 2004 рр.), “Науковий потенціал світу 2004” (Дніпропетровськ, 2004 р.), “Науковий потенціал світу 2005” (Дніпропетровськ, 2005 р.), “Сучасні наукові досягнення – 2006” (Дніпропетровськ, 2006 р.), “Проблеми економіки та управління на залізничному транспорті” (Судак, 2006 – 2007 рр.), “Стратегические вопросы мировой науки – 2007” (Дніпропетровськ, 2007 р.).
Публікації. За темою дисертації опубліковано 16 наукових праць, у тому числі 7 статей у наукових фахових виданнях ВАК України, 9 публікацій у матеріалах науково-практичних конференцій. Загальний обсяг публікацій – 3,15 друк. арк., всі написані одноосібно.
Структура та обсяг роботи: Дисертація складається зі вступу, трьох розділів основної частини, висновків, списку використаних джерел із 190 найменувань на 17 сторінках, 6 додатків на 26 сторінках. Загальний обсяг роботи становить 208 сторінок тексту. Робота містить 25 таблиць, 20 рисунків, з них 12 – на окремих сторінках.
Список литературы ВИСНОВКИ


У дисертаційному дослідженні узагальнено і розвинуто теоретичний досвід та розроблено нове науково обґрунтоване вирішення задач формування організаційно-інвестиційного забезпечення розвитку локомотивного господарства залізничного транспорту в сучасних умовах господарювання.
За допомогою узагальнення отриманих науково-практичних результатів дисертаційної роботи сформульовано наступні висновки і рекомендації.
1. Дослідження діяльності локомотивного господарства залізниць України дало змогу встановити, що однією з особливостей його розвитку є існуюча невідповідність між ростом обсягів перевезень і технічним оснащенням цього процесу. Ступінь зносу парку локомотивів значно перевищив граничний рівень і зумовлює нагальну потребу в розробці організаційно-інвестиційних заходів, спрямованих на усунення систематичного недопостачання рухомого складу та експлуатації застарілих технічних засобів.
2. На підставі проведеного теоретико-методологічного аналізу розкрито сутність та особливості фінансово-економічних відносин у процесі управління інвестиційною діяльністю залізниць, встановлено принципи і закономірності їх формування та розвитку.
3. Введено та розкрито сутність поняття “пріоритетно-галузеве інвестування локомотивного господарства”, яке характеризується як комплекс заходів, який включає вибір та реалізацію ключових напрямків вкладення власних, позикових та інших коштів з метою забезпечення інноваційного відтворення основного капіталу, з всебічним врахуванням ряду технологічних, економічних і виробничих особливостей діяльності господарства, що визначають безпеку і сприяють збільшенню інтегральної якості транспортного обслуговування.
4. Обґрунтовано систему показників оцінки інвестиційної привабливості, в основі якої досліджуються чотири основні напрямки – фінансового стану, організаційно-технічного рівня, використання ресурсів і соціального розвитку, яка дає змогу системно та комплексно оцінити інвестиційну привабливість локомотивного господарства.
5. Розроблено комплексний показник рівня інвестиційної привабливості, який базується на врахуванні результатів фінансово-господарської діяльності і корегується на коефіцієнт стабільності фінансування локомотивного господарства. Виділено індикативні вимірники інвестиційної привабливості, які дають змогу характеризувати найбільш суттєві аспекти діяльності локомотивного господарства.
6. Пропонується комплекс заходів, за допомогою яких можна поступово підвищувати рівень інвестиційної привабливості структурних підрозділів локомотивного господарства з урахуванням пріоритетів стратегічних інвесторів.
7. Доведена доцільність використання методичного підходу до внутрішнього інвестування локомотивного господарства на основі комплексного оцінювання факторів, які впливають на вибір пріоритетно-фінансованого проекту. Підхід базується на взаємозв’язку найважливіших функціональних завдань із забезпечення стійкого функціонування локомотивного господарства й розширення парку тягового рухомого складу залізниць.
8. Запропоновано спосіб розрахунку ризиків позапланових ремонтів, який надає можливість виділити додатковий критерій для прийняття рішення про першочерговість спрямування інвестицій в основні засоби локомотивного господарства.
9. Здійснення інвестиційної діяльності в локомотивному господарстві повинно відбуватися з врахуванням таких основних принципів: економічної доцільності, розподілу ризиків, багатокритеріальності відбору, диференціації критеріїв відбору, врахування об’єктивних обмежень, забезпечення зв’язку інвестиційного проекту з виробничою і фінансовою програмою тощо.
10. За допомогою розширення та уточнення функцій управління інвестиційною діяльністю визначені складові адаптивної системи інвестування в локомотивному господарстві, які є методичною базою розробки інвестиційних програм з найбільш ефективною реакцією на зміни внутрішніх і зовнішніх умов їх функціонування. Стан параметрів адаптивності системи управління на сучасному етапі є одним з головних показників ефективного управління змінами.
11. Обґрунтована доцільність оптимізації структури парку тягового рухомого складу за рахунок закупівлі сучасних зразків, а також виведення вантажних локомотивів з пасажирського руху.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Абрамов А.П. Оценка эффективности инвестиционных проектов // Железнодорожный транспорт. – 1999. – №2. – С.54 – 58
2. Айзинбуд С.Я. Локомотивное хозяйство. – М.: Транспорт, 1986. – 263 с.
3. Аньшин В.М. Инвестиционный анализ. — М.: Дело, 2000. — 280 с.
4. Бабанін О.Б. Розробка теоретичних основ експлуатаційної технологічності локомотивів // Зб. наук. праць ХарДАЗТ. – 1999. – Вип.39. – С. 88 – 93.
5. Бакаев А.А., Ревенко В.Л. Инвестиционная привлекательность МТК // Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління. Тез. доп. І наук.-практ. конф.– К.: КУЕТТ, 2003. – С. 128 – 129.
6. Баканов М.И., Шеремет А.Д. Теория экономического анализа. – М.: Финансы и статистика, 1997 – 416 с.
7. Быстрова О.Л. Формирование системы показателей оценки инвестиционной привлекательности компании ОАО "РЖД" : Автореф. дис. кандидата экон. наук: 08.00.05 / Петербургский госуд. у-т. путей сообщения. – СПб., 2006 - 20 с.
8. Быстрова О.Л. Разработка модели оценки инвестиционной привлекательности предприятий железнодорожного транспорта на современном этапе // Современные аспекты экономики. – 2005. – №12. – С.22 – 28
9. Бланк И.А. Инвестиционный менеджмент. – К.: Эльга-Н, Ника-Центр, 2004. – 552 с.
10. Большев Л. Н.,Смирнов Н. В. Таблицы математической статистики. М.: Наука. 1983.
11. Босов А.А. Капіца М.І. Хрущак І.М. Напрямки розвитку системи утримання тягового рухомого складу // Залізничний транспорт України. – 2003. – №2. – С. 7– 11.
12. Бочаров В.В. Инвестиции. – СПб.: Питер, 2004. – 198 с.
13. Бромвич Майкл. Анализ экономической эффективности капиталовложений. – М.: ИНФРА-М, 1996. – 432 с.
14. Букін В.І., Пащенко Ю.Є. Техніко-економічна оцінка стану основних фондів транспорту і зв’язку України. – К.: РВПС, 2001. – 74 с.
15. Валдайцев С.В. Оценка бизнеса и управления стоимостью предприятия. – М.: ЮНИТИ, 2001. – 230с.
16. Вахарин П.И. Инвестиции. – М.: Издательско-торговая корпорация “Дашков и К”, 2002. – 410 с.
17. Ван Хорн Дж. К. Основы управления финансами. Пер. с англ. / Гл. ред. серии Соколов Я.В.– М.: Финансы и статистика, 1996.– 799 с.
18. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент: Учебник. – 3-е изд. – М.: Гардарники, 2001. – 528 с.
19. Волков Н.Г. Учет долгосрочных инвестиций и источников их финансирования. – М.: Финансы и статистика, 1994. – 347 с.
20. Галабурда В.Г. Маркетинг на транспорте. – М.: МИИТ, 1992.
21. Галуза С.Г., Артемов В.И. Инвестиционные источники экономического роста и технического развития производства // Вісн. Харк. націонал. ун-ту. – 2002. – №575: Економічна серія. – С.222 – 230.
22. Гибшман Е.А. Определение экономической эффективности проектных решений на железнодорожном транспорте. – М.: Транспорт. – 1985. – 239с.
23. Гілевич О.І. Куриленко Я.Я., Чистяк В.Г. Еволюція техноценозу локомотивного господарства // Залізничний транспорт України. – 2004. – №5. – С. 35 – 37.
24. Гитман Л. Дж., Джонк М.Д. Основы инвестирования. Пер. с англ. – М.: Дело, 1997. – 991с.
25. Гненный Н.В. Модель оценки эффективности инвестиций в железнодорожный подвижной состав // Вісник економіки транспорту і промисловості. Збірник науково-практичних статей. – Харків, УкрДАЗТ. – 2004 р. – Вип.7. – С. 28 – 29.
26. Гончаров М.Ю. Системний факторний аналіз економічних процесів на транспорті. – К.: Логос, 1999. – 67 с.
27. Грачев А.В., Абрютина М.С. Анализ финансово-экономической деятельности предприятия. – М.: Дело и Сервис, 2000. – 256 с.
28. Гурнак В.М. Про необхідність зміни деяких пріоритетів у розвитку транспортної галузі // Залізничний транспорт України. – 2005. – №3. – С. 100 – 102.
29. Гурнак В.М. Транспортно-дорожній комплекс України на сучасному етапі. (Стан. Проблеми. Перспективи) // Залізничний транспорт України. – 2006. – №4. – С. 14 – 16.
30. Державна програма реформування залізничного транспорту (Проект). – Режим доступу http://www. uz.gov.ua
31. Дикань В.Л., Козинець А.С., Чупир Т.Я. Економічний аналіз ефективності діяльності залізниці. – Х.: ПП Видавництво “Нове слово”, 2004. – 163 с.
32. Дмитренко И.Е. Техническая діагностика и авто контроль систем железнодорожной автоматики и телемеханіки. – М.: Транспорт, 1986. –144 с.
33. Довідник основних показників роботи залізниць України (1994 – 2004 роки) / Під керівництвом О.В. Юрченко. – К.: Управління статистики, 2005. – 44с.
34. Дудка Н.В. Напрямки розвитку локомотивного господарства України // Залізничний транспорт України. – 2004.– № 1.– С. 16 – 18.
35. Дудка Н.В. Оновлення та модернізація тягового рухомого складу залізниць України // Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління. Тез. доп. І наук.-практ. конф.– К.: КУЕТТ, 2003. – С. 83 – 84.
36. Дьомін Ю.В. Залізнична техніка міжнародних транспортних систем (вантажні перевезення).– К.: “Юнікон-Прес”, 2001. – 342 с.
37. Еббот Дж. Постсоціалістичні країни на шляху модернізації // Залізничний транспорт України, 2002. – №4. – С. 51 – 53.
38. Єлагін В.Т., Ткачук Н.В., Лупич О.В. Фінансування в основні засоби залізничного транспорту // Збірник наукових праць КУЕТТ Міністерства транспорту України: Серія “Економіка і управління”. Вип.1-2. – К.: КУЕТТ, 2002. – С.82 – 88.
39. Естіваль Ж.П. Організаційні моделі залізниці: національні критерії побудови // Залізничний транспорт України, 2005. – №5-6. – С. 67 – 69.
40. Ефимова О.В. Финансовый анализ. – М.:“Бухгалтерський учет”, 1999. –248с.
41. Ефанов А.Н., Коваленок Т.П., Зайцев А.А. Оценка экономической эффективности инвестиций и инноваций на железнодорожном транспорте. – СПб.: ПГУПС, 2001. – 148с.
42. Загребельский А.М. Стоимость жизненного цикла электровоза // Железнодорожный транспорт. – 1998. – №12. – с. 15 – 19.
43. Закон України “Про залізничний транспорт” №273/96-ВР від 04.07.96 // Відомості Верховної Ради України, 1996. – № 40. – С. 183.
44. Закон України “Про інвестиційну діяльність” № 1560 від 18.09.91 // Відомості Верховної Ради України, 1991. – № 47. – С. 646.
45. Закон України “Про інноваційну діяльність” № 40 від 04.07.2002 // Відомості Верховної Ради України, 2002. – № 47. – С.646.
46. Закон України “Про лізинг” №723/97-ВР від 16.12.1997 // Відомості Верховної Ради України, 1998. – № 16. – С. 68.
47. Закон України “Про транспорт” № 233/94-ВР від 10.11.94 // Відомості Верховної Ради України. – 1994. – № 51. – С. 447.
48. Залізничний транспорт України: роки стабілізації та підйому (1996-2003) / Наук. керів. Ю.М. Цвєтов, М.В. Макаренко. – К.: КУЕТТ, 2005. – 298с.
49. Зубко А.П. Залізничний транспорт України на шляху реформування // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте. Материалы Международной научно-практической конференции. – К.: КУЭТТ, 2006. – С.181 – 185.
50. Игошин Н.В. Инвестиции: организация управления и финансирования. – М.: Финансы, ЮНИТИ, 1999. – 413 с.
51. Идрисов А.Б., Картышев С.В., Постников А.В. Стратегическое плани-рование и анализ эффективности инвестиций. – М.: Филинъ, 1996. – 272 с.
52. Инвестирование, финансирование, кредитование: Стратегия и тактика предприятия / Ушакова Н.Н. и др. — К.: Киев. гос. торгово-экон. университет, 1997. – 191 с.
53. Ільчук В.П. Інноваційно-інвестиційні системи залізничного транспорту: становлення та розвиток / За ред. д-ра екон. наук, проф. Сича Є.М. – К.: Логос, 2004. – 381 с.
54. Ільчук В.П., Сич О.Є. Джерела грошових коштів при реалізації інвестиційних проектів // Вісник Чернігівського технологічного інституту. Збірник. – Чернігів: ЧТІ, 1998. – №5. – 176 с.
55. Ільчук В.П., Сич О.Є., Францискевич Н.Г. Принципи фінансового інвестування залізнично-транспортного комплексу // 3б. Наук. праць. – Т.4. Економіка й управління. Вип. 1. – К.: КІЗТ, 2003. – С. 40 – 43.
56. Инновационный менеджмент: Справ. пособие / Под ред. П.Н. Завлина, А.К. Казанцева, Л.Э. Миндели. – М.: ЦИСН, 1998. – 568 с.
57. Іщенко І.І., Терещенко С.П. Оцінка економічної ефективності виробництва і затрат. – К: Вища шк., 1991. – 173 с.
58. Калабухин Ю.Е. Актуальность приведения в соответствие методики оценки технико-экономических показателей тягового подвижного состава современным требованиям // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте. Материалы Международной научно-практической конференции. – К.: КУЭТТ, 2006. – С.239 – 240.
59. Катасонов В.Ю., Морозов Д.С. Проектное финансирование: организа-ция, управление риском, страхование. – М.: Анкил, 2000. – 156с.
60. Кірпа Г.М. Основні напрями поліпшення стану українських залізниць у сучасних умовах // Залізничний транспорт України, 2001.– № 4.– С.2 – 6.
61. Кірпа Г.М. Прогрес транспортних галузей на основі інноваційних технологій // Утвердження інноваційної моделі розвитку економіки України. Тез. доп. наук.-практ. конф. – К.: 2003. – С. 132 – 140.
62. Кірпа Г.М. Інтеграція залізничного транспорту України у європейську транспортну систему: Монографія. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Д.: Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, 2004. – 248с.
63. Ковалев В.В. Финансовый анализ: Управление капиталом. Выбор инвестиций. Анализ отчетности. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 512 с.
64. Концепція державної програми реформування залізничного транспорту. Схвалено розпорядженням КМУ від 27 грудня 2006 р. № 651 - р. – Режим доступу http://www. uz.gov.ua.
65. Концепція розвитку транспортно-дорожнього комплексу України на середньостроковий період та до 2020 року. Рішення колегії Мінтрансу України № 58 від 23.10.2001 р. – Режим доступу http://www. uz.gov.ua.
66. Концепция согласованной транспортной политики государств – участников СНГ на период до 2010 года. Проект / Исполнительный комитет СНГ. – Москва, 2001. – 96с.
67. Концепція та Програма реструктуризації на залізничному транспорті України. – К.: НАБЛА, 1998. – 145 с.
68. Конторович С.П. Управление инвестиционной привлекательностью предприятия: Автореф. дис. канд. экон. наук. – М, 2000. – 30 с.
69. Корнійчук М.П., Литовець Н.В., Шамрай Д.О. Технологія галузі і технічні засоби залізничного транспорту. Частина 1: Підручник. – К.: “Дельта”, 2006. – 500с.
70. Коренков А.В. Построение рейтинга инвестиционной привлекатель-ности с учетом прогноза финансового состояния: Автореф. дис. канд. экон. наук. – Екатеринбург, 2003. – 32 с.
71. Котик В.А., Котик В.В. Проблемы обновления основных фондов и активизация инвестиционной политики // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте: Материалы Международной научно-практической конференции. – К.: КУЭТТ, 2006. – С. 58 – 60.
72. Коуленд Т, Коллер Т. Стоимость компаний. Оценка и управление. – М.: Олимп-бизнес, 2000. – 540 с.
73. Крафт Г.В. Потенциал инвестиционной привлекательности железнодорожного транспорта // Экономика железных дорог. – 2003. – №7. – С. 8 – 13.
74. Крейнина М.Н. Аналіз фінансового состояния и инвестиционной привлекательности акционерных обществ в промышленности, строительстве и торговле. – М.: АО “ДИС”, 1994 – 256 с.
75. Крючков В.О. Управление инвестиционной деятельностью на железнодорожном транспорте. – Сумы: Инициатива, 1998. – 64 с.
76. Кулініч Т. В. Оцінювання та регулювання інвестиційної привабливості виробничо-господарських структур: Дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Національний ун-т "Львівська політехніка". — Л., 2004. — 256 арк.: рис. — Бібліогр.: арк. 169-183.
77. Лапидус Б.М. “Российские железные дороги”: подходы к стратегии развития // Экономика железных дорог. – 2004. – № 1. – С.11 – 29.
78. Лапидус Б.М. Техническая политика как инструмент реализации экономической стратегии на железнодорожном транспорте. Подходы к методологии. – М.: Маршрут, 2004. – 208 с.
79. Левкина И.Р. Экономическое обоснование развития локомотивного хозяйства железнодорожных дорог : Дис. кандидата экон. наук: 08.00.05. – М., 2005 - 153 с.: ил. – Библиогр.: с. 147-153.
80. Легостаева О.А. Кузнецов С.М. Многофакторная модель оценки эффективности инвестиционных проектов // Экономика железных дорог. – 2004. – №1. – С. 55 – 65.
81. Липсиц И.В., Коссов В.В., Инвестиционный проект: методы подготовки и анализа. – М.: БЕК, 1996. – 304 с.
82. Лоза С.П. Інвестиційна привабливість залізниць України // Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління. Тез. доп. ІІІ наук.-практ. конф.– К.: КУЕТТ, 2005. – С. 67 – 68.
83. Лоза С.П. Стан та основні напрямки удосконалення інвестиційної діяльності залізниць України // Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління. Тез. доп. ІІ наук.-практ. конф.– К.: КУЕТТ, 2004. – С. 15 – 16.
84. Левченко О.В., Зубенок Т.Н. Формирование лизинговых отношений на железнодорожном транспорте Украины // Транспортный комплекс Украины: экономика, организация, развитие: Сб. научн. тр. ИКТП-Центра. – Київ, 2001. – вып. № 9 – 10. – С. 53 – 64.
85. Луців Б.Л. Лізинг і факторинг як альтернативне джерело кредитування та інструмент збуту.– К.: ІСДО, 1993. – 72 с.
86. Макарій Н. Оцінка інвестиційної привабливості українських підприємств // Економіст. – 2001. – №10. – С. 52 – 60.
87. Макаренко М.В., Левченко О.В., Сергієнко М.М. Підвищення ефективності функціонування залізниць // Зб. наук. праць КУЕТТ: Сер. Економіка і управління. – 2003. – Вип.4. – С. 60 – 62.
88. Макаренко М.В. Основи управління економічними процесами на залізничному транспорті України. Монографія. – К.: КУЕТТ, 2003. – 478с.
89. Макаренко М.В. Стратегічне прогнозування роботи залізничного транспорту // Залізничний транспорт України, 2004. – №2. – С. 49 – 51.
90. Макаренко М.В., Цвєтов Ю.М. Економіка залізничного транспорту України в умовах ринкової трансформації. – К.: ОАО “ІКТП-Центр”, 2000. – 320 с.
91. Максимова Н.В. Інвестиційна привабливість транспортної галузі // Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління. Тез. доп. І наук.-практ. конф.– К.: КУЕТТ, 2003. – С. 142 – 143.
92. Международная практика лизинга / В. Ляшенко, Ю. Макогон, В. Хми-левский, А.Чиликин. – Донецк: ИЭП НАНУ, 1996. – 90с.
93. Методика інтеґральної оцінки інвестиційної привабливості підприємств та організацій // Держ. інформ. бюллетень про приватизацію. – 1998. – № 7. – С. 18 – 28.
94. Методические рекомендации по определению экономической эффективности мероприятий научно-технического прогресса на железнодо-рожном транспорте. – М.: МПС, 1990. – 59с.
95. Методические указания по определению технико-экономической эффективности новых и усовершенствованных электровозов. – М.: Транспорт, 1986. – 62 с.
96. Мелкумов Я.С. Организация и финансирование инвестиций. – М.: ИНФРА-М, 2002. – 177 с.
97. Мизитова Г.М. Нетрадиционные источники финансирования // Железнодорожный транспорт. – 1999. – № 8. – С. 66 – 69.
98. Мироненко В.К., Сич Є.М., Ільчук В.П., Кислий В.М. Нові інструменти інвестиційних тарифів на підприємствах залізничного транспорту // Залізничний транспорт України. – 2001. – №2. – С.35 – 36.
99. Мишарин А.С. Приоритетные инвестиционные программы отрасли // Железнодорожный транспорт. – 2001. – №3. – С.2 – 9.
100. Моніторинг макроекономічних та галузевих показників звичайної діяльності залізниць України / Наук. кер. Ю.М. Цвєтов, М.В. Макаренко; вик. Н. С. Соколовська, Т. С. Рябчун, Т. В. Горяінова, О. В. Прихненко, О.В. Шев-ченко, А. І. Білоус, М. Ю. Цвєтов, та ін. – К.: КУЕТТ, 2006. – 148 с.
101. Мороз Б.А., Марютин К.А., Балановский А.Е. Комплексная система ресурсосбережения колес и рельсов // Локомотив. – 1998. – №9. – С.19 – 21.
102. Мукмінова Т.А. Економічна конкуренція на залізничному транспорті // Залізнич. транспорт України. – 2001. – №4. – С.48 – 58.
103. Мукмінова Т.А. Прогрес залізничного транспорту визначається характеристиками тягового рухомого складу // Залізничний транспорт України, 2004. – №5. – С. 31 – 34.
104. Мукмінова Т.А. Реформування залізничної галузі: ключові аспекти // Залізничний транспорт України, 2006. – №3. – С. 10 – 11.
105. Николаев И.А. Повышение инвестиционной привлекательности желез-нодорожного транспорта. // Экономика железных дорог. – 2000. – № 11. – С. 33 – 41.
106. Новікова А.М. Україна в системі міжнародних транспортних коридорів. – Київ: НІПМБ, 2003. – 494 с.
107. Норткотт Д. Принятие инвестиционных решений. Пер. с англ./ Под ред. А.Н.Шохина. – М.: Банки и биржи, 1997. – 229 с.
108. Носков В. И., Дмитриенко В. Д., Заполовский Н. И., Леонов С. Ю. Моделирование и оптимизация систем управления и контроля локомотивов. — Х.: ХФИ “Транспорт Украины”, 2003. – 248с.
109. Офіційний сайт Державної адміністрації залізничного транспорту України “Укрзалізниці” – Режим доступу http://www. uz.gov.ua
110. Офіційний сайт Державного комітету статистики України. – Режим доступу http://www.ukrstat.gov.ua.
111. Об обновлениях подвижного состава // Транспорт. – 2000. – № 32. – С.15 – 17.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.