У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ПОСЛУГ
Количество страниц 261
ВУЗ ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
Вступ
3
Розділ І. Теоретичні основи організації та проведення державних закупівель послуг 10
1.1. Державні закупівлі послуг у системі державного регулювання економіки 10
1.2. Інституційна база механізму державних закупівель послуг 33
1.3 Методичний інструментарій дослідження проблематики державних закупівель послуг 49
Висновки до розділу І 56
Розділ ІІ. Системний аналіз механізму організації і проведення державних закупівель послуг 59
2.1 Пріоритети та основні підходи до здійснення державних закупівель послуг 59
2.2 Оцінка дієвості організаційної структури управління у системі державних закупівель послуг 80
2.3 Аналіз економічного механізму здійснення державних закупівель послуг 100
Висновки до розділу ІІ 121
Розділ ІІІ. Удосконалення організаційно-економічного механізму державних закупівель послуг 125
3.1 Модель здійснення державних закупівель послуг для державних і муніципальних потреб 125
3.2 Удосконалення економічного інструментарію здійснення державних закупівель послуг 142
3.3. Удосконалення інституційного забезпечення системи державних закупівель послуг 171
Висновки до розділу ІІІ 186
Висновки 191
Додатки 194
Список використаних джерел 228



ВСТУП
Актуальність дослідження. Трансформаційний період, в якому сьогодні перебуває Україна, характерний докорінними соціально-економічними перетвореннями, пов’язаними з утвердженням ринкових умов господарювання. За таких умов економічна роль держави залежить не від ступеня втручання у ринковий механізм, а від участі в забезпеченні внутрішніх і зовнішніх умов ефективного функціонування економіки. У цьому напрямку держава має зосередити ресурси на тих цілях, яких слід досягти.
Завдання, що окреслила держава, здійснюють через систему методів державного впливу на економічну, соціальну, політичну та інші сфери. І, водночас, є низка потреб, які необхідно реалізовувати з метою ефективного функціонування держави, зокрема органів управління, бюджетних організацій та для створення належних умов життя населення.
Тому на нинішньому етапі розвитку української економіки, враховуючи суспільні, фінансові чинники та передумови необхідності впровадження і застосування дієвих інструментів забезпечення потреб у послугах усіх інституційних одиниць економічної системи, особливо необхідними є діагностика проблем та вдосконалення системи державних закупівель послуг − як одного з найпотужніших інструментів державного регулювання економіки, розвитку конкурентного середовища сфери послуг та виконання соціальних завдань.
У вітчизняній та зарубіжній літературі проблематика державних закупівель розкрита в працях Ш. Бланкарта, А. Б. Золотарьової, Є. В. Крикавського, К. В. Куцнецова, М. Л. Ліндерса, Р. А. Масгрейва, Паппас Спіроса, Дж. Стігліца, І. І. Смотрицької, Н. Б. Ткаченко, Г. Е. Фірона, Ф. І. Шамхалова, Л. Якобсона, зокрема закупівель послуг − у роботах А. Ф. Мельник, В. В. Морозова та ін. В їх працях державні закупівлі послуг розглянуті як необхідний атрибут функціонування держави у ринковій економіці та інструмент виконання нею своїх зобов’язань.
Водночас все ще залишається малодослідженою проблематика функціонування організаційно-економічного механізму державних закупівель послуг, яка поєднувала б паралельний аналіз функціонального призначення та організаційних передумов здійснення державних закупівель послуг. Причиною багатьох теоретичних, організаційних і методичних проблем у цій сфері є те, що система державних закупівель послуг за останніх кілька років кардинально змінилася − від характерної для адміністративно-командної економіки, до такої, що в цілому відповідає ринковим умовам господарювання. Отже, потребують додаткових досліджень питання місця і ролі державних закупівель послуг в системі державного регулювання економіки, а також сфер і сегментів застосування механізму державних закупівель послуг та інструментів його реалізації.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота виконана згідно з планом наукових досліджень Тернопільського національного економічного університету в рамках держбюджетних тем кафедри державного і муніципального управління „Дослідження методологічних засад державного регулювання економіки на макро- та мезорівнях” (номер державної реєстрації 0104U000406) за напрямком „Дослідження методологічних засад формування системи державних закупівель послуг в умовах перехідної економіки” та держбюджетної науково-дослідної роботи на тему: „Формування концептуальних основ модернізації суспільного сектору економіки в умовах глобальних змін” (номер державної реєстрації 0107U002608) за напрямком „Формування системи державних закупівель послуг як явище модернізації суспільного сектора”.
Мета і завдання дослідження. Мета дисертаційної роботи − розробка теоретико-методологічних засад організаційно-економічного механізму державних закупівель послуг і практичних рекомендацій щодо його вдосконалення та підвищення ефективності. Реалізація мети зумовила необхідність виконання таких завдань:
− узагальнити теоретичні засади закупівель послуг за державні кошти для вивчення їх місця і ролі в економічній системі ринкового типу;
− систематизувати методичний інструментарій дослідження механізму державних закупівель послуг із метою диференціації процедурних підходів до придбання різних видів послуг;
− сформувати пріоритети розвитку механізму державних закупівель послуг за етапами трансформації для коригування його функціонального призначення в напрямку задоволення потреб суспільства;
− класифікувати послуги, що закуповуються за державні кошти, та диференціювати підходи до їх придбання з метою визначення раціонального алгоритму здійснення закупівельного процесу ;
− провести системний аналіз організаційних і функціональних важелів регулювання державних закупівель послуг в умовах трансформаційних процесів у економіці України, на основі чого сформувати комплексну модель механізму державних закупівель послуг;
− обґрунтувати шляхи вдосконалення організаційного забезпечення закупівель послуг за державні кошти з метою раціоналізації розподілу функцій організаційних структур управління в системі державних закупівель послуг;
− удосконалити підходи до вибору економічного інструментарію здійснення процедури державних закупівель послуг, що дозволить виробити оптимальний алгоритм її реалізації;
− диференціювати напрямки та сфери застосування механізму державних закупівель послуг в контексті забезпечення соціального стандарту життя населення.
Об’єктом дослідження є організаційна та економічна складові механізму державних закупівель послуг.
Предметом дослідження є теоретичні та прикладні засади реалізації організаційно-економічного механізму державних закупівель послуг на макро- та мезорівнях.
Методи дослідження. Теоретико-методологічною базою дисертаційної роботи стало використання загальнонаукових, економіко-математичних, статистичних та спеціальних методів дослідження. Дисертація виконувалася з використанням методів системного аналізу − для дослідження взаємозв’язку підсистем механізму державних закупівель послуг та їх складових на кінцеву результативність його функціонування, побудови моделі державних закупівель послуг для державних та місцевих потреб; порівняльного аналізу − для оцінки динаміки конкурентних та неконкурентних підходів і визначення пріоритетних сервісних продуктів при закупівлі послуг за державні кошти; факторний аналіз − для дослідження дієвості чинників впливу на організаційну структуру управління в системі державних закупівель послуг; економіко-математичні методи − при розробці методики оцінки тендерних пропозицій складних видів послуг та концептуальної моделі здійснення державних закупівель послуг. Застосований міждисциплінарний підхід до вивчення об’єкта і предмета дослідження. Інформаційною базою дисертації є законодавчі акти, нормативні документи державних органів управління, офіційні статистичні дані та аналітичні матеріали, опубліковані у засобах масової інформації, у науковій літературі й мережі Інтернет.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних положень та виробленні концептуальних підходів та рекомендацій щодо удосконалення організаційно-економічного механізму державних закупівель послуг. Зокрема, у дисертації
вперше:
– сформовано імітаційну модель функціонування механізму державних закупівель послуг як регулятора економічного розвитку через призму його організаційної, функціональної, інструментальної та процедурної підсистем, у рамках якої розроблений алгоритм здійснення державних закупівель послуг для забезпечення суспільних потреб.
удосконалено:
–організаційне забезпечення управління системою державних закупівель послуг через кориґування складу та функціонального призначення її елементів, що дозволить структурувати та цілеорієнтувати діючу систему державних закупівель послуг в напрямку забезпечення принципу транспарентності;
– періодизацію трансформації механізму державних закупівель послуг, через виокремлення еволюції його організаційних структур, економічних регуляторів та пріоритетів розвитку, що дозволило здійснити діагностику та визначити перспективні напрямки застосування державних закупівель послуг;
− систему економічних регуляторів державних закупівель послуг через диференціацію ціноутворення та преференцій, що дозволить забезпечувати їх адекватне застосування залежно від категорії сервісного продукту;
– процедуру оцінювання тендерних пропозицій через структуризацію додаткових критеріїв і ранжування оцінок при закупівлі складних видів сервісних продуктів, що дозволить імплементувати селективний підхід до придбання різних видів послуг;
− критерії ефективності здійснення державних закупівель послуг з позиції врахування інтенсивних (вартість процесу закупівлі послуг) та екстенсивних (якість надання послуги) параметрів закупівельного процесу;
набули подальшого розвитку:
− засади прикладного застосування державних закупівель послуг як інструмента виконання соціального замовлення суспільства і забезпечення потреб інституційних одиниць державного сектора в послугах, на основі чого сформовано піраміду функціонального призначення механізму державних закупівель послуг;
− класифікація послуг, що закуповуються за державні кошти, у контексті якої визначено категорії сервісних продуктів та диференційовано підходи до використання процедур їх придбання.
Практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що розроблені в дисертації теоретичні положення і методичні підходи до процедури закупівлі послуг за державні кошти можуть бути використані при формуванні державної політики підтримки конкурентного середовища у сфері послуг і задоволення потреб суспільства через систему державних закупівель послуг, виробленні обґрунтованих економічних та управлінських рішень щодо здійснення та регулювання процесу державних закупівель послуг загалом.
Результати дослідження використані при розробленні: пропозицій із удосконалення організаційних та функціональних механізмів здійснення закупівель послуг на загальнодержавному рівні, адресованих Президентові України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування (акт про впровадження № 126-06/1753 від 02. 11. 2006 р.), формування організаційних структур та економічних інструментів державних закупівель послуг на місцевому рівні при підготовці пропозицій Тернопільському міському тендерному комітетові (довідка про впровадження № 87 від 14. 03. 2008 р.), методики оцінки здійснених закупівель послуг за державні кошти, прийнятої до впровадження Тернопільським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України (довідка про впровадження № 01-641/9 від 13. 03. 2008 р.), методики оцінки тендерних пропозицій складних видів послуг та бенчмаркінгу закупівельного процесу, використаної Головним управлінням економіки Тернопільської обласної державної адміністрації (довідка про впровадження № 01/1-935 від 29. 10. 2008 р.). Результати дослідження використовуються у навчальному процесі Тернопільського національного економічного університету при викладанні дисципліни “Організація державних закупівель” (довідка про впровадження № 126-06/579 від 04. 04. 2008 р.)
Особистий внесок здобувача. Дисертація є самостійно виконаною науковою працею, в якій викладено авторський підхід до розв’язання проблем, що виникають в організаційно-економічному механізмі закупівель послуг за державні кошти. Усі результати дослідження здобуті самостійно, а з наукових праць, опублікованих у співавторстві, в дослідженні використано лише ті ідеї та положення, які є результатом особистої роботи здобувача. Внесок автора у колективні опубліковані роботи конкретизовано у списку публікацій.
Апробація результатів дисертації. Результати дисертаційної роботи обговорені та позитивно оцінені на міжнародних і всеукраїнських конференціях, наукових семінарах, зокрема: міжнародній науковій студентсько-аспірантської конференції “Економіка пострадянських країн: стан та перспективи розвитку” (Львів, 2003 р.), ІV міжнародній конференції молодих вчених “Україна – Польща: шлях до Європейської співдружності” (Тернопіль, 2003 р.), Першій Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих вчених “Економічний і соціальний розвиток України у ХХІ столітті” (Тернопіль, 2004 р.), щорічних науково - практичних конференціях професорсько-викладацького складу ТНЕУ (Тернопіль, 2004–2008рр.), круглому столі “Імплементація інструментарію муніципального менеджменту в діяльність органів місцевого самоврядування” (Тернопіль, 2004 р.), науковому семінарі “Управління комунальною власністю: організаційні і методичні аспекти” (Тернопіль, 2004 р.), І, ІІ, ІІІ, ІV, V Міжнародних науково-практичних конференціях молодих вчених “Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації” (Тернопіль, 2005−2008рр.), круглому столі “Державний сектор в системі державного регулювання економіки” (Тернопіль, 2005 р.), круглому столі “Проблеми ресурсного забезпечення муніципального управління” (Тернопіль, 2005 р.), ІІ Міжнародній науково-практичній конференції “Дні науки-2006” (Дніпропетровськ, 2006 р.), науковому семінарі “Трансформація механізмів державного регулювання економіки в умовах викликів глобалізації” (Тернопіль, 2006 р.), третій міжвузівській науково-практичній конференції студентів та молодих науковців “Муніципальне управління: досвід, проблеми та перспективи” (Чернівці, 2006 р.), міжнародній науково-практичній конференції “Організаційні та економічні проблеми розвитку муніципальних утворень” (Тернопіль, 2006 р.), міжвузівській науково-практичній конференції для студентів, аспірантів та молодих науковців “Актуальні проблеми сучасних фінансових досліджень” (Київ, 2007 р.), ХІІІ міжнародній науково-практичній конференції “Проблеми і перспективи функціонування інноваційної системи держави в умовах глобалізації” (Луцьк, 2007 р.).
Публікації. За результатами дисертаційної роботи опубліковано 19 праць (16 публікацій одноосібно) загальним обсягом 6,15 друк. арк., із яких 4,55 друк. арк. належать особисто авторці. У фахових наукових виданнях опубліковано 8 статей, у інших виданнях − 2 статті, 9 тез доповідей конференцій.
Структура та обсяг роботи. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, додатків, списку використаних джерел з 254 найменувань. Зміст роботи викладено на 252 сторінках комп’ютерного тексту (в т. ч. 193 сторінки основного тексту), проілюстровано в 47 таблицях та 19 рисунках (в т. ч. 17 додатків на 35 сторінках містять 10 таблиць, 7 рисунків).
Список литературы
ВИСНОВКИ
У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове розв’язання наукової проблеми удосконалення організаційно-економічного механізму закупівель послуг за державні кошти, розроблено практичні рекомендації щодо підвищення його ефективності. Результати дослідження дали змогу зробити такі висновки:
1. ДЗП в економічній системі ринкового типу відіграють роль потужного інструменту державного регулювання економіки, в якому синтезовано використання правових, адміністративних, фінансово-економічних методів регулювання. Використання ДЗП на макроекономічному рівні дає змогу досягати належного рівня конкуренції у сфері послуг, збалансованості ВВП та є принципово новою формою взаємодії державного та підприємницького секторів. Узагальнення концептуальних засад здійснення ДЗП дозволило визначити піраміду їх функціонального призначення, що полягає в першочерговому регулюванні макроекономічної рівноваги, забезпеченні потреби у послугах інституційних одиниць державного сектора, і, в кінцевому випадку, забезпеченні стандарту життя населення.
2. Еволюцію механізму ДЗП слід розглядати у комплексі розвитку його організаційних структур, економічних регуляторів та пріоритетів розвитку. Періодизація процесу його формування дала змогу визначити максимізуючі детермінанти його розвитку: розширення числа замовників послуг за державні кошти, посилення контрольної функції з боку значної частини організаційних структур управління, поступову інформатизацію закупівельного процесу, введення процедурних інструментів взаємоузгодження сторін і водночас економіко-правові, бюджетні, сеґментарні обмеження здійснення державних закупівель послуг.
3. Аналіз пріоритетів та основних підходів до здійснення державних закупівель послуг засвідчив переважання неконкурентних процедур та реалізацію суто економічної, а не соціальної, суспільної функцій ДЗП на даному етапі. З’ясовано, що інституційні обмеження застосування конкурентних процедур ДЗП зумовлені слабким конкурентним середовищем у сфері послуг, специфікою послуги як предмета закупівлі, по-третє, можливістю широкого тлумачення законодавчих умов застосування цих процедур. Це актуалізує необхідність зміни векторального спрямування механізму ДЗП через удосконалення функціональної, інструментальної, процедурної підсистем та посилення дії заходів державної підтримки конкурентного середовища у сфері послуг.
4. В процесі дослідження організаційного забезпечення ДЗП виявлено, що його дієвість визначається сталістю взаємозв’язків між організаційними структурами управління та раціональним складом учасників процедур закупівель. Враховуючи вплив частих змін координаційних і координуючих органів та дублювання ними функцій як одних із найсуттєвіших чинників низької дієвості всього механізму ДЗП, доведено, що їх удосконалення має відбуватися у розмежуванні контролю й адміністративної функції; усуненні з переліку замовників державних підприємств та господарських товариств, в яких державна частка акцій становить більше 50%, та інформатизації механізму ДЗП.
5. Дослідження економічної складової механізму ДЗП засвідчило, що у ньому не врахована специфіка послуги, внаслідок чого елементи планування, ціноутворення та оцінки тендерних пропозицій є стандартними для всіх предметів закупівлі та не враховують інтенсивних параметрів. У дисертації запропоновано диференційований підхід до використання економічних елементів процедурної підсистеми механізму ДЗП на основі виокремлення послуг, які забезпечують соціальне замовлення суспільства, складних та стандартних видів послуг. Це зумовило необхідність розробки методики оцінювання тендерних пропозицій через структуризацію додаткових критеріїв тендерних пропозицій залежно від категорії сервісного продукту.
6. Необхідність отримання ефекту від раціонального використання державних коштів та суспільної значимості від ДЗП актуалізує необхідність впровадження комплексу інструментів сучасного менеджменту, з яких автором виокремлено для впровадження окремі елементи логістичного, маркетингового, проектного, кадрового інструментарію та адміністративного аудиту, які дадуть змогу забезпечити економію витрат і задоволення запитів споживачів з дотриманням принципів своєчасності, надійності та стабільності надання послуг.
7. Зростаючі вимоги суспільства щодо отримання ним у повному обсязі послуг, надання яких гарантується Конституцією, при об’єктивній неможливості їх надання лише державними інститутами, зумовлює необхідність цільового перефокусування механізму ДЗП з його використання у задоволенні внутрішніх господарських потреб на виконання соціального замовлення суспільства. У цьому напрямку запропоновано використання механізму ДЗП у освіти, науки, охорони здоров’я та в рамках надання соціальних послуг на державному та муніципальному рівнях, що базуватиметься на засадах трипаризму щодо вибору переможця торгів та спрощенні процедури закупівлі послуг на рівні територіального утворення.
8. Головною передумовою розробленої в дисертації організаційно-функціональної моделі здійснення державних закупівель послуг на державному та муніципальному рівнях, є введення пріоритетного сервісного підходу в діяльність усіх суб’єктів щодо здійснення ДЗП. Його вплив проявлятиметься в одночасному досягненні соціального стандарту життя населення, економії державних коштів, реалізації завдань програмно-цільових документів, стратегії розвитку окремих територіальних утворень і загалом отримання високоякісних сервісних продуктів.




СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Айвазян С.А. Анализ синтетических категорий качества жизни населения субъектов Российской федерации: их измерение, динамика, основные тенденции / Айвазян С.А. // Уровень жизни населения регионов России. – 2002. – №11. – С.11–22.
2. Акопов В.И. Гадишев Ю.А. Сфера услуг: территориальная организация и ефективность функционирования / Акопов В.И. Гадишев Ю.А. – Сыктывкар: АН СССР, Коми-филиал, 1984. – 235с.
3. Аналіз формування та виконання державного замовлення // Державні закупівлі України. – 2005. – №9(15). – С.50–54.
4. Аналітичні матеріали Рахункової палати України. Про стан виконання місцевих бюджетів в Україні. – К., 2001.
5. Андрушків Б.М. Удосконалення господарських відносин за умов ринкових перетворень в Україні / Б.М.Андрушків //Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2006. – №2. – С.40–46
6. Андрущенко В.Л. Фінансова думка Заходу в ХХ столітті: Теоретична концептуалізація і наукова проблематика державних фінансів / В.Л. Андрущенко – Львів: Каменяр, 2000. – 303 с.
7. Апопій І. Нові аспекти укладання договору поставки товарів для державних потреб/ І. Апопій // Підприємство, господарство і право. – 2003. – №2. – С.18.
8. Афанасьєв В. Оцінка ефективності організаційно–технічних заходів/ В. Афанасьєв. – Х., 2003.
9. Ахинов Г.А. Основы экономики общественного сектора: Курс лекций / Г.А. Ахинов – М.: ТЕИС, 2003. – 148с.
10. Багриновский К.А., Горошко Н.В. Моделирование процессов адаптации экономических систем / К.А. Багриновский, Н.В.Горошко // Экономика и математические методы. – 1999. – Т.35. – №3. – С. 96–107.
11. Баклан Н.С. Управління сферою послуг в умовах трансформації економіки / Н.С. Баклан // Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Вісник Економіка. – 2002. – Випуск 62. – С.63–64.
12. Балацкий Е.В. Государственный сектор в системе макроэкономического регулирования / Е.В.Балацкий // Проблемы теории и практики управления. – 2001. – №1. – С. 60–65.
13. Білуха М. Т.Методологія наукових досліджень: [підручник] / М.Т.Білуха — К. : АБУ, 2002. — 480с. : рис.— ISBN 5-11-004670-0.
14. Бланкарт Ш. Державні фінанси в умовах демократії / Ш. Бланкарт; [пер. з нім.] – К.: Либідь, 2000. – 654с.
15. Блейклі Е. Дж. Планування місцевого економічного розвитку. Теорія і практика. / Е. Дж. Блейклі; вид.2-е; пер. з англ. А. Кам’янець. – Львів: Літопис, 2002. – 416с.
16. Берега В.В. Социально-адекватный менеджмент. В поисках новой парадигмы: [монография] / В.В.Берега – К.: Центр Академія, 2001. – 272с.
17. Борисенко З. Еволюція конкурентного законодавства в Україні / З.Борисенко // Закон і бізнес. – 2004. – №12. – С.11.
18. Бутник О. М. Життєдіяльність економічних систем та закони розвитку технічних систем / О.М. Бутник. // Держава і регіони. Серія Державне управління. – 2001. – №1. – С. 40–44.
19. Бутник О.М. Економіко-математичне моделювання динамічних закономірностей розвитку економічних систем: [монографія] / О.М.Бутник. – Х.: ІНЖЕК, 2003. – 224 с. – Бібліогр.: с. 214–223.— ISBN 966-8327-29-2.
20. Бюджетний кодекс України: за станом на 28.12.2007р./ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
21. Б' юкенен Дж. М., Масгрейв Р.А. Суспільні фінанси і суспільний вибір: два протилежні бачення держави: [пер. з англ.] / Дж. М. Б' юкенен, Р.А.Масгрейв. – К.: Видавничий дім „КМ Академія”. – 2004. – 175 с.
22. Варда А., Класовські В. Острови надій: розробка стратегій локального розвитку: [видання друге, стереотипне] / А.Варда, В.Класовські. – К.: Молодь, 2005.
23. Василик Дмитро Остапович. Бюджетний механізм активізації економічного розвитку України: дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / Науково-дослідний фінансовий ін-т при Міністерстві фінансів України. — К., 2006. — 244арк.
24. Вовк В.М., Дрогомирецька З.Б. Основи системного аналізу: [навчальний посібник] / В.М.Вовк, З.Б.Дрогомирецька. – Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2002. – 248с.
25. Вовченко А. Иди и торгуй. Как получить заказ по-новому / А.Вовченко // Бізнес. –2000. – №17. – С.17.
26. Воронин А.Г. Муниципальное хозяйственное управление / А.Г.Воронин. – М., 2003.
27. Воскресенский М. Аутсорсинг бизнес-процессов основа управлнения дистанционными продажами / М. Воскресенский // Проблемы теории и практики управления. – 2005. – №1. – С.24.
28. Гагарина И. Электронизация государственных рынков / И. Гагарина // Ресурсы, информация, снабжение, конкуренция. – 2004. – № 4. – С. 63–66
29. Гаєвська Н. Аудит в державному секторі економіки / Н. Гаєвська // Державні закупівлі України. – 2007. – №7. – С.34– 37.
30. Ганущак Ю. Нотатки щодо планування закупівель / Ю.Ганущак // Державні закупівлі України. – 2006. –№1. – С.15.
31. Генеральна угода. Про торгівлю послугами: за станом на 15.04.1994 року/ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
32. Голобоков С.А. Децентрализация управления предприятием// Проблемы теории и практики управления. – 1991. – № 5-6. – С. 126–131.
33. Голубков Е.П. Какое принять решение?: [практикум хозяйственника]/ Е.П. Голубков. – М.: Экономика, 1990. – 189 с.
34. Гончарова Н.Г. Теоретичні питання визначення змісту та структурних складових державного сектору економіки / Н.Г. Гончарова // Економіка, фінанси, право. – 2005. – №8. – 9–17.
35. Государственные закупки в Украине. Развитие и проблемы : сборник материалов І Международной научно – практической конференции [„Государственные закупки в Украине”]. – Киев, 2003. – 108с.
36. Государственные закупки в Украине. Электронные торги (Тендеры): сборник материалов ІІ Международной научно – практической конференции [„Государственные закупки в Украине. Электронные торги (Тендеры)”]. – К., 2004. – 164с.
37. Государственное управление. Основы теории и организации / [под ред. В.А.Козбаненко]. – [Т.1]. – М.: Статус, 2002.
38. Гранина В.Базар прикроют (о выгоде торговать с государством) / В.Гранина // Бізнес. –2002. – № 36.
39. Гранина В. Уже не базар, но ещо не рынок ( злоупотребления в сфере госзакупок) / В.Гранина // Бизнес. –2002. – № 37.
40. Грицюк Т.В. Социально – экономическая деятельность : роль государственного управления возрастает / Т.В. Грицюк // Региональная экономика: теория и практика. – 2004. – №4(7). – С. 27–39.
41. Дацюк Т. Договір про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти / Т. Дацюк // Державні закупівлі України. Аналітика. – 2004. –№3. – С. 44–47.
42. Дворниченко М. Закупівля за державний кошт / М. Дворниченко // Урядовий кур'єр. – 2004. – №61. – С.9.
43. Дворниченко Н. „ Киты” и „карлики” / Н.Дворниченко // Бизнес. – 01.03.04. – №19. – С. 16–17.
44. Демина И. Логистика государственного хозяйствования / И. Демина // Ресурсы, информация, снабжение, конкуренция. – 2004. –№ 4. – С.59 – 62.
45. Державна програма економічного і соціального розвитку України на 2006 рік. – Київ, 2005. – ( Нормативні директивні правові документи).
46. Державні закупівлі в Україні: [методичний посібник] / Кол. авт. Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції; науково-дослідного інституту Мінекономіки України. – К., 2004. – 280 с.
47. Державне регулювання економіки: [підруч. для вищих навч. закл.] / І.Михасюк, А.Мельник, М.Крупка, З.Залога– К.: Атака, Ельга-Н, 2000. – 592 с.
48. Державне регулювання економіки: [навч. посіб.] / С.М. Чистов, А.Є. Никифоров, Т.Ф. Куценко та ін. – [вид. 2-ге, доопрац. і допов.] – К.: КНЕУ, 2005.
49. Директива Ради 93/37/ЄЕС. Про державну закупівлю послуг. [Електронний ресурс]. – Режим доступу // http://europa.eu/index_pl.htm.
50. Директива Ради 93/50/ЄЕС. Про державну закупівлю послуг (із змінами і доповненнями 97/52/ЄС). [Електронний ресурс]. – Режим доступу // http://europa.eu/index_pl.htm.
51. Длугопольський О.В. Теорія економіки державного сектора: [навчальний посібник] / О.В.Длугопольський. – Тернопіль: Наукова думка, 2007. – 489с.
52. Дойкиков И.В. Государственное предпринимательство: [учебник] / И.В. Дойкиков. – М.: Издательство ПРИОР, 2000. – 240с.
53. Долечик В. Підходи до побудови моделі гарантії якості послуг/ В. Долечик // Економіст. – 2004. –№ 4. – С. 69–71.
54. Домашенко О. Договір про надання послуг і новий цивільний кодекс України / О. Домашенко // Державні закупівлі України. – 2004. – №3. – С. 41–44.
55. Домашенко О. Проблема попередньої оплати при закупівлі за державні кошти / О. Домашенко // Державні закупівлі в Україні. – 2004. –№4. – С.28 – 30
56. Евсеев В.Н. Экономический механизм управления здравоохранением: вопросы теории и методологии / В.Н. Евсеев – К.: Український інститут громадянського здоров’я.Український дім економічних і науково – технічних знань, 1998. – 215 с.
57. Економічна енциклопедія: у 3-х томах. / [ упоряд. С.В.Мочерний та ін. ] – Київ : Видавничий центр „Академія”, 2002.
58. Ельзас А. Електронний уряд : Інтеграція з web-послугами / А. Ельзас // Журнал європейської економіки. – 2003. – №3. – С.350 – 363.
59. Желюк Т.Л. Макроекономіка: [курс лекцій] / Т.Л.Желюк – Тернопіль: ТАНГ, 2002. – 154 с.
60. Жуков С.В. Развивающиеся страны: сфера услуг и экономический рост / С.В. Жуков – М., 1991.
61. Зайнашова З.Г. Региональная политика в сфере услуг / З.Г. Зайнашова // Вестник Московского университета. Серия 6. Экономика. – 2005. – №3. – С. 43–52.
62. Закон України. Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти: за станом на 22.02.2000 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
63. Закон України. Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти: за станом на 16.01.2003 р./ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
64. Закон України. Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти: за станом на 11.09.2003 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
65. Закон України. Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти: за станом на 20.11.2003 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws
66. Закон України. Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”: за станом на 18.11.2004 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws
67. Закон України. Про внесення змін до деяких законодавчих актів: за станом на 15.12.2005 р. №3205-ІV / Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws
68. Закон України. Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти: за станом на 16.06.2005 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws
69. Закон України. Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти: за станом на 15.12.2005 р./ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws
70. Закон України. Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти: за станом на 17.03.2006 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws
71. Закон України. Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти: за станом на 12.03.2007 р./ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws
72. Закон України. Про державне замовлення для задоволення пріоритетних державних потреб: за станом 15.12.2005 р./ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
73. Закон України. Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії: за станом на 28.12. 2000р./ Верховна Рада України. – Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: іц. Вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
74. Закон України. Про природні монополії: за станом на 1.12.2006 р./ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
75. Закон України. Про соціальні послуги: за станом на 24.06.2003 р./ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
76. Закон України. Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні: за станом на 28.12.2007р./ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
77. Закон України. Про Рахункову палату: за станом 15.12.2005р./ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
78. Закон України. Про місцеве самоврядування в Україні: за станом на 03.06.2008р.// Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
79. Закон України. Про державні цільові програми: за станом на 18.03. 2004 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
80. Здравоохранение : экономика, маркетинг, менеджмент: [учебное пособие] / [ под ред. А.А.Чухно]. – Сімферополь: Таврида, 2001. – 340с.
81. Золотарева А. Совершенствование системы закупки товаров, работ и услуг для государственных нужд / А.Золотарева, Б.Копейкин, А.Катамадзе –М., Институт экономики переходного периода − 2003. – с.361.
82. Іванов В. Организиция управления госзакупками / В. Іванов, В. Лебедев // Экономист. – 2001. – №10. – С. 47 – 48.
83. Іньшина О.В. Суть і значення логістики фінансових потоків в системі державних закупівель / О.В. Іньшина // Науковий вісник НТУУ "КПІ". – 2005. – №6. – С.5 – 13.
84. Калачева І.В. Статистика послуг: концептуальні основи реформування / І.В. Калачева // Статистика України. – 2001. – №4. – С.24 – 28.
85. Калугин В. Тендерные войны: эпизод первый / В. Калугин // Бизнес. – 2004. – № 5. – С. 30.
86. Карасьова В. Планування – етап планування закупівлями / В.Карасьова // Державні закупівлі України. – 2006. –№1. – С.8.
87. Карасьова В. Консультаційні послуги на ринку державних закупівель/ В.Карасьова // Державні закупівлі України. – 2006. – №3. – С.4–7
88. Карасьова В. Питання розрахунку початкової ціни договору/ В.Карасьова // Державні закупівлі України. – 2007. – №12. – С.12–14
89. Кейнс Дж.М. Общая теория занятости, процента и денег. / Дж.М.Кейнс – М.: Экономика, 1993. – C. 224–518. – (Серия «Антология экономической мысли»: в 2-х т.).
90. Кириленко О.П. Місцеві фінанси: [навчальний посібник] / О.П.Кириленко. – Тернопіль: Астон, 2004. – 192с.
91. Киселева Н.А. Использование государственного заказа в развитии национальной экономики / Н.А. Киселева // Региональная экономика: теория и практика. – 2004. – №4(7). – С.60–61.
92. Клейнер Г. Еще раз о роли государства и государственного сектора в экономике / Клейнер Г., Петросян Д., Беченов А. // Вопросы экономики. – 2004 – №4. – С.25–37.
93. Ковальчук Т. Криптографія: наука чи реальність / Т. Ковальчук // Державні закупівлі України. –2004. – №4. – С.14–16.
94. Ковальчук Т. Бізнес та Інтернет – нові аспекти розвитку / Т. Ковальчук // Державні закупівлі України . – 2004. – №9. – С.24 – 29.
95. Кодацкий В.П. Отдельные аспекты эффективного использования государственных средств / В.П. Кодацкий // Экономика, финансы, право. – 2005. – №2. – С. 5–8.
96. Кондаурова Н.Е. Внешний контроль эффективности бюджетних расходов на уровне муниципальных образований / Н.Е. Кондаурова// Региональная экономика: теория и практика. – 2005. – №2(17). – С.19.
97. Кондратов А. Деякі проблемні питання захисту прав учасників процедур закупівель / А. Кондратов // Державні закупівлі України. – 2004. –№3. – С. 31–33.
98. Конкурсные торги на закупку продукции для государственных нужд / [Нестерович Н. и др.]. – М.: Инфра-М, 2000.
99. Конституція України: за станом на 28.06.1996р./ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http:// www.rada.gov.ua.
100. Контроль державного казначейства у сфері держзакупівель/ [кол.авт.] // Державні закупівлі України. – 2004. –№1. – С.36.
101. Копейчиков М. Захист прав учасників закупівель за державні кошти в судовому порядку / М. Копейчиков // Державні закупівлі України. – 2004. – березень. – 2004. – С. 29–30.
102. Костусев О.О. Природна монополія як об'єкт конкурентної політики / О.О. Костусев // Конкуренція. Вісник Антимонопольного комітету України. – 2004. – №2. – С.42–47.
103. Кошкина В.И. Управление государственной собственностью / В.И.Кошкина, В.М.Шупыро. – М.:ИНФРА-М, 1997.
104. Кощеев В.А. Зарубежный опыт заказов для государственных нужд / В.А. Кощеев // Экономическое возрождение России. – 2005. – №2. – С. 33 – 40.
105. Кравцова Т. Правові форми залучення громадськості до регуляторної діяльності державних установ у сфері господарської діяльності / Т. Кравцова // Підприємство, господарство і право. – 2004. – №4.
106. Кравченко Л. Аудит та оцінка ефективності державних закупівель / Л.Кравченко // Державні закупівлі України. – 2007. – №7. – С. 24–27.
107. Куцнецов К.В. Конкурентные закупки: торги, тендеры, конкурсы / К.В. Кузнєцов. – СПб.: Питер, 2005. – 368с.
108. Крамаренко В.К. К вопросу о критериях определения сферы услуг: развитие непроизводственной сферы в новых условиях хозяйствования / В.К. Крамаренко. – К., 1990. – С.10–17.
109. Крикавський Є. В. Логістичний продукт та логістична послуга / Є. В. Крикавський // Економіка логістичних систем: [колективна монографія] . – Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2008. − 596 с.
110. Кулик П.А. Международное сотрудничество в области жилищно-коммунального хазяйства / П.А. Кулик // Внешнеэкономический бюлетень. – 2001. – №11. – С.31.
111. Кульчинський Р. Палата номер один / Кульчинський Р.,Бондар М. // Контракти. – 2006 – №25. – С.8–10.
112. Куценко В. Розвиток ринку послуг в умовах глобалізації: питання методології і методики) / В.Куценко, Г.Трілленберг // Вісник ТАНГ. – 2005. –№ 5 –1. – С.25–34.
113. Лазор О.Я. Місцеве самоврядування: вітчизняний та зарубіжний досвід: [навчальний посібник] / О.Я.Лазор, О.Д. Лазор – Л.: Ліга –Прес, 2002. – 464с.
114. Ландина В. Организационно-економические механизмы адаптации предприятия к условиям рынка / В. Ландина. – К.: Наукова думка, 1994. – 150с.
115. Линдерс М. Р., Фірон Г.Е Управление снабжением и запасами. Логистика (Разд. Госсударственные закупки ) / М. Р. Линдерс, Г. Е. Фірон; [пер. с англ.]. – СПб.: ООО „Виктория плюс”, 2002. – С. 683–714.
116. Лобанова Е. Госзаказы и контракты в системе государственного регулирования / Е. Лобанова, Й. Шелемина // Вопросы экономики. – 1991. – №7.
117. Логвиненко М. Состояние современного рынка консалтингових услуг / М. Логвиненко // Управление персоналом. – 2004. – №3. – С.61–66.
118. Лукьянченко А.А. Проблемы рыночной трансформации системы городских услуг / А.А. Лукьянченко // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – №11(29). – С. 183–192.
119. Луць В. Контракти у підприємницькій діяльності: [навчальний посібник]. – К.: Хрінком-Інтер, 1999. – 560 с.
120. Лютикова П. До питання про предмет договору про надання інформаційних послуг / П. Лютикова // Підприємство, господарство і право. – 2003. – №9. – С.29.
121. Ляшенко І.М. Економіко-математичні методи і моделі сталого розвитку / І.М. Ляшенко. – К.: Вища школа, 1999. – 236с.
122. Макконел К.Р., Брю С.Л. Экономикс: принципы, проблемы и политика / К.Р. Макконел, С.Л. Брю; [пер. с англ.]– К.: Хакар-Демос, 1993. – 785 с. – (11 изд.)
123. Максименко З.В., Ткаченко Н.Б. Державні закупівлі в Україні: економічні аспекти та збірка нормативних актів: [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / З.В.Максименко, Н.Б.Ткаченко – К.: Книга, – 2004. – 304 с.
124. Малый бизнес и госзаказ: распределение госзаказа. Использование госимущества // Деловые США. – 2004. –№3. – С. 19–21.
125. Мальченко В.М. Развитие услуг в сфере материально-технического обеспечения / В.М.Мальченко, Е.Н.Спичак, Г.С.Кононец, Г.А.Калашникова. – К.: Техника, 1990. – 109с.
126. Мандибура В.О. Управління державним сектором економіки в країнах з розвинутим ринковим господарством / В.О.Мандибура, В.А. Головко – К.: Секретаріат Верховної Ради України, аналітичний відділ, 1996. – 16с.
127. Манків Н.Грегорі Макроекономіка / Н.Грегорі Манків; [пер. з англ., наук. ред. пер. С. Панчишина]. – К.: Основи, 2000. – 588 с.
128. Маркелов В.Л. Основні аспекти проектування і контролю якості послуг як один з головних важелів підвищення конкурентноздатності індустрії гостинності України / В.Л. Маркелов // Формування ринкових відносин в Україні. – 2003. – №7 – 8. –С.91–98.
129. Марченко В. Організаційний аспект моделі управління якістю для підприємств сфери послуг / В. Марченко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. – 2004. – №1. – С.238–243.
130. Матеріали довідника з консультаційних послуг Всесвітнього Банку // Державні закупівлі України. – 2006. – №3. –С. 33–36.
131. Мельник А.Ф. Державне регулювання економіки: [навч. посіб.] / А.Ф.Мельник – К.: ІСДО, 1994. – 272 с.
132. Мельник А.Ф. Організаційно-економічний механізм розвитку територіального комплексу послуг: [монографія] / А.Ф.Мельник. – Тернопіль: Збруч, 1997. – 251с.
133. Мельник А.Ф. Міжнародна торгівля послугами і створення глобального ринку послуг / А.Ф.Мельник // Вісник ТАНГ. – 2002. – №8 – 1. – С.94–103.
134. Мельник А.Ф. Муніципальний менеджмент: [навч. посібник] / А.Ф.Мельник, Г.Л.Монастирський, О.П. Дудкіна; за ред. А.Ф.Мельник. – Тернопіль: Економічна думка, 2005. – 416с.
135. Мельник І.Ф. Державні закупівлі: порушень не може бути / І.Ф. Мельник // Свобода. – 2004. – №13. – С.2.
136. Мельник Л.Е. Государство и экономика: [монография] / [Л.Е.Мельник, Н.Х.Корецкий, Н.Н.Цеберко, С.А. Сазонов]. – Запорожье, 1997. – 120с.
137. Международные закупки: [сборник] / Кол.авт. – К., 2004. –176с.
138. Микитенко О. Куди діваються бюджетні грошики / О.Микитенко // Столиця. – 2002. – № 49( 449).
139. Мілаш В. До питання про підприємницько-комерційні договори з посиленим публічним інтересом / В.Мілаш // Підприємство, господарство і право. – 2005. – №10. – С.45.
140. Мінін Л.В. Система державних закупівель в Україні – шляхом реформування / Л.В.Мінін // Вісник державних закупівель. – 2000. – № 1.
141. Миронова Н.В. Маркетинг различных типов услуг / Н.В. Миронова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. – №4. – С.108–119.
142. Модели и методы теории логистики: классификация, прогнозирование, анализ / [Под ред. В.С. Лукинского]. – Спб.: Питер, 2003. – 176 с.
143. Морозов В.В. Особливості участі українських компаній у закупівлях послуг в міжнародних проектах в Україні / В.В. Морозов //Світ тендерів. – 2004. – №15. – С. 70 – 71.
144. Морозов В.В. Основи закупівель товарів, робіт і послуг в проектах: тендерні процедури та контракти: [навчальний посібник] / В.В. Морозов. – К.: Таксон, 2003. – 744с.
145. Морозов В.В. Міжнародний досвід закупівель консультаційних послуг/ В.В. Морозов // Державні закупівлі України. – 2006. – №3. – С.8–12
146. Мортіков В. Контракти: економіко-правові аспекти / В.Мортіков // Економіка України. – 2004. – №3 (508). – С.43–46.
147. Моторин Р.М. Система національних рахунків: [навч. посібник] / Р.М.Моторин, Т.М.Моторина. – КНЕУ, 2001. – 336с.
148. Нагребецька І. Якість життя: які стандарти оберемо? Житлово -комунальне господарство / І. Нагребецька // Урядовий кур'єр. – 2003. – №200. – С.6.
149. Назарова Г.В. Законы формирования и развития организационных систем / Г.В. Назарова // Регіональні перспективи. – 2000. – №1(8). – С. 16–18.
150. Наказ Міністерства економіки та з питань євроінтеграції. Про внесення змін до Наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції Про затвердження критеріїв формування державного замовлення на поставку продукції для державних потреб: за станом на 28.04.2004р. №165/ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
151. Новак Е. Соціальні послуги: шляхи впровадження / Е. Новак // Соціальний захист. – 2004. – №3. – С.16–18.
152. Овсянюк О.Ф. Державні закупівлі в системі державного регулювання економіки / О.Ф.Овсянюк // Економіка пострадянських країн: стан та перспективи розвитку. Матеріали міжнародної наукової студентсько-аспірантської конференції. – Львів, 2003. – С. 212–213.
153. Овсянюк О.Ф. Проблеми становлення інституційної бази механізму державних закупівель / О.Ф.Овсянюк // Наука молода. Збірник наукових праць ради молодих вчених ТАНГ. – 2003. – №3. – С.25–28.
154. Овсянюк О.Ф. Взаємодія секторів економічної системи в рамках державних закупівель/ О.Ф.Овсянюк // Наука молода. Збірник наукових праць ради молодих вчених ТАНГ. – 2004. – №2. – С.55–57.
155. Овсянюк О.Ф. Європейський досвід застосування системи державних закупівель: уроки для України/ О.Ф.Овсянюк // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації. Матеріали Другої міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених. – Тернопіль: Економічна думка, 2005. – С.250–252.
156. Овсянюк О.Ф. Компаративний аналіз системи державних закупівель країн Європейського Союзу // Наукові записки: зб. наук. праць каф. екон. аналізу ТАНГ. – 2005. – Вип.14. – С. 173–176.
157. Овсянюк-Бердадіна О.Ф. Державні закупівлі: макроекономічний аспект / О.Ф.Овсянюк –Бердадіна // Наука молода: збірник наукових праць ради молодих вчених ТДЕУ. – 2006. – №5. – С.5–7.
158. Овсянюк-Бердадіна О.Ф. Визначення системи факторів впливу на функціонування механізму державних закупівель послуг / О.Ф.Овсянюк –Бердадіна // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації: матеріали Третьої міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених. – Тернопіль: Економічна думка, 2006. – С.323 – 325.
159. Овсянюк-Бердадіна О.Ф. Муніципальні закупівлі як спосіб ресурсного забезпечення територіальних утворень / О.Ф.Овсянюк –Бердадіна // Дні науки-2006: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Дніпропетровськ, 2006. – С. 76–77.
160. Овсянюк-Бердадіна О.Ф. Сучасні проблеми проведення державних закупівель послуг на муніципальному рівні / О.Ф.Овсянюк –Бердадіна // Організаційні та економічні проблеми розвитку муніципальних утворень. – Тернопіль, 2006. – С.227– 232.
161. Овсянюк-Бердадіна О.Ф. Державні закупівлі послуг: проблеми інституційного характеру на муніципальному рівні/ О.Ф.Овсянюк –Бердадіна // Муніципальне управління: досвід, проблеми та перспективи: матеріали Третьої Міжвузівської конференції студентів та молодих науковців. – Чернівці, 2006. – С.203 – 207.
162. Овсянюк-Бердадіна О.Ф. Проблемні аспекти функціонування організаційної, функціональної та інструментальної підсистем механізму державних закупівель послуг / О.Ф.Овсянюк –Бердадіна // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації: матеріали Четвертої міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених. – Тернопіль: Економічна думка, 2007. – С.303 – 305.
163. Овсянюк-Бердадіна О.Ф. Особливості проведення державних закупівель послуг на сучасному етапі / О.Ф.Овсянюк –Бердадіна // Проблеми та перспективи функціонування інноваційної системи держави в умовах глобалізації: збірник матеріалів ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Луцьк: Вежа, 2007. – С.110–112
164. Овсянюк-Бердадіна О.Ф. Системний аналіз механізму організації і проведення державних закупівель послуг / О.Ф.Овсянюк–Бердадіна // Прометей. – №3(24). – 2007. – С.380–386
165. Овсянюк-Бердадіна О.Ф. Державні закупівлі послуг як інструмент регулювання національної економіки / О.Ф.Овсянюк –Бердадіна // Галицький економічний вісник. – №2 (17). – 2008. – С.34–44.
166. Овсянюк-Бердадіна О.Ф. Організаційна структура управління системою державних закупівель послуг: діагностика проблем та напрямки удосконалення / О.Ф.Овсянюк–Бердадіна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В.Гнатюка. Серія: економіка. – №22. – 2008. – С.188–194.
167. Олійник Н.І. Адаптація законодавства житлово-комунального господарства до вимог ЄС / За заг. ред. В.І.Лугового, В.М.Князєва: матеріали наук.-практ. конф. – К.: Вид–во УАДУ, 2002.– С. 318 – 320.
168. Організаційно – економічний механізм розвитку регіону: трансформаційні процеси та їх інституційне забезпечення: [монографія] / [Кол. авт.]; за ред. А.Ф.Мельник. – Тернопіль: Економічна думка, 2003. – 608 с.
169. Осика С.Г. Регулювання ринків товарів і послуг на засадах норм систем ГАТТ/СОТ / [П’ятницький В.Т., Оніщук О.В., Осика А.С., Штефанюк О.В.] – УАЗТ, 2000. – 336с.
170. Панчишин С. Макроекономіка: [навч. посібник] / С. Панчишин – К.: Либідь, 2001. – 616 с.
171. Паппас Спірос Політика ЄС у сфері державних закупівель: [навч. посіб.] / Спірос Паппас – К. : ІМВ КНУ ім. Т. Шевченка, 2005. – 126с. – (Програма Tacis Європейського Союзу в Україні).
172. Пашук О. Международные стратеги в менеджменте услуг / О. Пашук // Отдел маркетинга. – 2004. – №3. – С.4–9.
173. Пилипенко В. Минэкономики не способствует созданию конкурентной среды / В. Пилипенко // Бизнес. – 2004. – №7. –С.20 – 21.
174. Планування, облік, звітність, контроль у бюджетних установах, державне замовлення та державні закупівлі: Інтегрований навчально-атестаційний комплекс / [Александров В.Т., Ворона О.І., Германчук П.К., Назарчук О.І., Петрашко П.Г., Рубльова С.М., Стефаник І.Б., СушкоН.І., Чечуліна О.О.]. – Київ: НВП АВТ, 2004. – 528 с.
175. Покрещук О.О. Державні закупівлі: тендери. Національні і міжнародні аспекти / [О.О.Покрещук, О.Х.Юлдашев, З.В.Максименко, О.І.Мостовий] – К.: Зовнішня торгівля, Автограф, 2003. – 383 с.
176. Полонский В.Г. Корпоративное управление в непроизводственной сфере / В.Г.Полонский, С.В.Білоусов, А.М.Білоусов – Херсон: ОЛДИ-плюс, 2003. – 460 с.
177. Полуянов В., Щеглов К. Реформа жилищно – коммунального хозяйства в свете теории экономических систем Гэлбрейта / В.Полуянов, К.Щеглов // Економіст. – 2004. – № 4. – С.48–53.
178. Постанова Кабінету Міністрів України. Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних закупівель: за станом на 27.09.2000р. №1469/ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
179. Постанова Кабінету Міністрів України. Про порядок формування та розміщення державних замовлень на поставку продукції для державних потреб та контролю за їх виконанням: за станом на 29.02.1996р. №266 / Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
180. Постанова Кабінету Міністрів України. Про затвердження Порядку проведення органами контрольно-ревізійної служби аудиту фінансової та господарської діяльності бюджетних установ: за станом на 31.12.2004 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
181. Постанова Кабінету Міністрів України. Про затвердження порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибуткових територій: за станом на 12.07.2005 р. №560/ Верховна Рада України. – Офіц. вид.[Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
182. Постанова Кабінету Міністрів України. Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти: за станом на 17.10.2008 р. № 921/ кабінет моністів України. – Офіц. вид.[Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd
183. Правові та практичні аспекти державних закупівель: методичний посібник / [Кол. авт. Міністерство економіки та з питань євро інтеграції; Науково – дослідний економічний інститут Мінекономіки України; Шведський інститут громадського управління].– К., 2000. – 252 с.
184. Развитие услуг в сфере материально – технического обеспечения / [В.М. Кальченко, Е.Н.Спичак, Г.С. Конопец, Г.А.Калашинкова]. – К.: Техника, 1990. – 111с.
185. Розпорядження Кабінету Міністрів України. Про схвалення Концепції реформування системи соціальних послуг: за станом 13 05.2007 р. №178-р/ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
186. Розпорядження Антимонопольного комітету України. Про затвердження Положення про порядок проведення перевірок щодо дотримання розпорядниками державних коштів вимог законодавства у сфері державних закупівель: за станом на 20.06.2006р. № 214-р/ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws.
187. Романків І.Я. Розвиток ринку послуг в Україні / І.Я. Романків // Фінанси України. – 2005. – №11. – С. 38–45.
188. Роуз- Екерман Сьюзен Корупція та урядування. Причини, наслідки та зміни / Сьюзен Роуз- Екерман; [пер. з англ. С.Кокізюк, Р. Ткачук]. – К.: К і С, 2004. –296с.
189. Рыбалка А.Т. Особенности реформирования жилищно-коммунального хозяйства и функции местного самоуправления / А.Т. Рыбалка // Менеджер. – 2003. – №3. – С.45–50.
190. Самуельсон П. Економіка: [підручник] / П. Самуельсон. – Львів: Світ, 1993. – 493 с.
191. Саниахметова Н. Конкурентное законодательство в государствах с развитой рыночной экономикой / Н. Саниахметова // Підприємство, господарство і право. – 2003. – № 4. – С.5–8.
192. Сидєльнік Л. Як залучити громадські організації до надання соціальних послуг / Л. Сидєльнік // Громадянське суспільство. – 2008. – № 2(4). – С.9–14.
193. Сидорова А.В. Комплексна оцінка розвитку сектора послуг на регіональному рівні / А.В. Сидорова // Статистика України. – 2002. – № 1. – С.46–51.
194. Синцова О. Особливості реформування комунального сектору в умовах української моделі самоврядування / О. Синцова // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 6. – С.12–18.
195. Смиричинський В.В. Логістичний менеджмент державних закупівель: теоретично-правовий та методологічний аспект / В.В. Смиричинський. – Тернопіль: Карт-бланш, 2004. – 390 с.
196. Смиричинський В.В. Державні закупівлі як фактор формування соціальної політики та якості життя в Україні / В.В.Смиричинський, О.Ф.Овсянюк-Бердадіна // Регіональні аспекти розвитку і розміщення продуктивних сил України: зб. наук. праць каф. управління трудовими ресурсами і розміщення продуктивних сил ТДЕУ. – 2005. – №10. – С. 177–183.
197. Смиричинський В.В. Логістичний менеджмент фінансових потоків в системі державних і муніципальних утворень / В.В. Смиричинський, О.Ф.Овсянюк-Бердадіна // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. – 2006. – Вип. 11. – С. 202–212.
198. Смиричинський В.В. Аспекти наукової доктрини формування логістичної системи державних закупівель / В.В.Смиричинський, О.Ф.Овсянюк-Бердадіна // Конкуренція. Вісник Антимонопольного комітету України. – 2008. – №2(29). – С.32–38.
199. Софина Т.Н. Сфера услуг: трансформация в рыночной экономике / Т.Н. Софина. – СПб., 1999.
200. Спициандель В.Н. Основы системного анализа / В.Н. Спициандель. – СПб: Бизнес – пресса, 2000. – 326с.
201. Ставська Л.С. Контроль за проведенням державних закупівель / Л.С. Ставська // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 8 (38). – С.18.
202. Статистичний щорічник України за 2004 рік. Державний комітет статистики – К.: Консультант, 2004.
203. Статистичний щорічник України за 2005 рік. Державний комітет статистики. –К.: Консультант, 2006. – С.34,54,302.
204. Стефановський С. Оплата рахунків розпорядників бюджетних коштів державним казначейством України / С. Стефановський // Державні закупівлі України. – 2004. – №3 – С. 34–36.
205. Стигліц Дж. Е. Економіка державного сектора / Дж. Е. Стигліц ; [пер. з англ.] – К.: Основи, 1998. – 854с.
206. Сфера услуг: Проблемы и перспективы развития / [Под ред.. Ю.П.Свириденко].– М., 2000. – (в 4 т.).
207. Танци В. Роль государства экономике: эволюция концепций / В. Танци // Международная экономика и международные отношения. – 1998. – №11. – С. 51 – 62.
208. Теория хозяйственного порядка: "Фрайбурская школа" и немецкий неолиберализм / [Сост., предисловие и общ. Ред. В.Гутника]; [ пер. с нем.]. – М.: Экономика, 2002 – 482с. − ISBN 5-282-02137
209. Тимчасове положення. Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти: за станом на 28.03.2008 р./ Верховна Рада України. – Офіц. вид. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws
210. Типовий Закон ЮНСІТРАЛ про закупівлі товарів (робіт) і послуг. [Електронний ресурс] / Комісія ООН з права міжнародної торгівлі. – Режим доступу: http://www.ua-tenders.com/legislation/uncitral.
211. Ткаченко Н. Управління державними закупівлями / Н.Ткаченко, З.Максименко // Вісник КНТЕУ. – 2003. – № 5. – С.4.
212. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: [підручник] / Л.В.Ткаченко. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 192 с.
213. Ткаченко Н.Б. Управління державними закупівлями: [монографія] / Н.Б. Ткаченко. – К.: Книга, 2007. – 296с.
214. Українське суспільство: моніторинг соціальних змін (1994-1999): [інформаційно-аналітичні матеріали] / За ред. В.М. Ворони, О.А.Ручки. – К.: Ін-т соціології НАН України, 1999. – 233 с.
215. Федорович В.А. США: государство и экономика / В.А.Федорович, А.П.Патрон, В.П.Заварухин. – М.: Международные отношения, 2005.
216. Федоров В. Бюджетний менеджмент: [підручник] / В.Федосов, В. Опарін, Л. Сафонова ; за ред. В.Федосова. – К.: КНЕУ, 2004. – с. 864.
217. Філатов В. Організація доступу до баз даних у сфері послуг / Філатов В.// Вісник Київського національного торгівельно-економічного університету. – 2004. – № 1. – С.112–120.
218. Філософія: [навчальний посібник] / за ред. І.Ф.Надольного. – К.: Вікар, 1998. – с. 624.
219. Функціонування системи державних закупівель у 2003 році // Державні закупівлі України. – 2004. – №3. – С. 26–28.
220. Функціонування системи державних закупівель у 2004 році // Державні закупівлі України. – 2005. – № 2. – С. 14–21.
221. Хаджийський Ю. Принципи державних закупівель як формула громадського контролю / Ю. Хаджийський // Державні закупівлі України. – 2005. – № 9. – С. 10–11.
222. Хаксевер К. Управление и организация в сфере услуг / К. Хаксевер, Б.Рендер, Р. Рассел, Р.Мердик; [пер. с англ. под ред. В.В.Кулибановой]. –СПб.: Питер, 2002. – 752 с. – (2-е изд.).
223. Ходжсон Д. Экономическая теория и институты / Д. Ходжсон. – М.: Дело, 2003. – С.256.
224. Хрущев Р. Категории эффективности расходования бюджетних средств в системе госзакупок и их применение / Р. Хрущев // Конкурсне торги. – 2002. – № 21.
225. Цивільова Л. Легітимних інформаційних систем на ринку державних закупівель не існує / Л. Цивільова // Державні закупівлі України. – №1. – С.7.
226. Цивільова Л. Аудит ефективності функціонування системи державних закупівель в Україні / Л. Цивільова // Державні закупівлі України. – 2006. – № 3.
227. Чирва А. Створено портал "Державні закупівлі" / А. Чирва // Урядовий кур'єр. – 2004. – № 40. – С.10.
228. Чугунов И.Я. Бюджетный механизм регулирования / И.Я. Чугунов . – М., 2001.
229. Чубукова О.Ю. Економіка інформації: ринок продуктів та послуг / О.Ю. Чубукова. – К.: Норапрінт, 2001. – 344 с.
230. Чучковська А. Проблеми державного регулювання діяльності провайдерів сертифікації послуг в Україні / А. Чучковська // Підприємство, господарство і право. – 2003. – № 11. – С.21.
231. Шамхалов Ф.И. Государство и экономика: основы взаимодействия: [учебник для вузов] / Ф.И. Шамхалов. – М.: ОАО НПО: Издательство ”Экономика”, 2000. – 382с.
232. Шаститко А.Е. Адвокатирование конкуренции: предметное поле, проблемы и направления действий / А.Е. Шаститко А.Е.. – М., 2006.
233. Шатковський О. Організація державних закупівель у Швеції і Великобританії: уроки для України / О. Шатковський // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2003. – №2. – С.32–38.
234. Шатковський О. Європейський досвід щодо розгляду скарг стосовно державних закупівель / О. Шатковський // Державні закупівлі України. – 2004. – №3. – С.48–50.
235. Шатковський О. Особливості використання електронних технологій на ринку державних закупівель Європейського Союзу / О. Шатковський // Державні закупівлі України. – 2004. – №4. – С.18–23.
236. Шевчук О.А. Фінансова політика житлово-комунальних господарств міст України / О.А. Шевчук // Матеріали третьої міжвузівської науково-практичної конференції студентів та молодих науковців. Чернівці. – 2006. – С. 334–338.
237. Ягодка А.Г. Соціальна інфраструктура і політика: [навчальний посібник] / А.Г. Ягодка. – К.: КНЕУ, 2000. – 212 с.
238. Якобсон Л. Экономика общественного сектора: основы теории государственных финансов: [ученик для вузов] / Л. Якобсон. – М.: Аспект Пресс, 1996. – 319с.
239. Яшина Н.И. Совершенствование управления региональными фінансами с учетом оценки риска функциональных расходов бюджетов территорий / Яшина Н.И., Гришунина И.А. // Региональная экономика. – 2005. – №11(26). – С.34–46.
240. Baudouin Heuninckx. A Primer to Collaborative Defence Procurement in Europe: Troubles, Achievements and Prospects”, (2008) 17(3). – PPLR 123. – Режим доступу: http://www.nottingham.ac.uk.
241. Business Guide to the GATS, ITC/CS. – Geneva, 1999.
242. Chapter Nine. Government Procurement – Режим доступу: http://www.ustr.gov/assets/Trade_Agreements/Bilateral/Chile_FTA
243. Government procurement provisions in the CARIFORUM EPA and lessons for other ACP states. – Режим доступу: http://www.bilaterals.org/article.php3?id_article.
244. B.Schefold. Adolph Wagner: Leben und Werk / K. Hauser. − Dusseldorf : Verlag Wirtschft und Finanzen GMBN Ein Unternemen:, 1991. − 120 s. : ill.,port. − (Die Handelsblatt-Bibliothek “Klassiker der Nationalokonomie”)
245. Leonard L. Berry A.Parasuraman and Valarie A. Zeithami Improving Service Quality in Amerika Lessons Learned.- Academy of Management Executive vol.8 no 2 (1994)
246. The General Agreement on Trade in Services (GATS): objectives, coverage and disciplines. – Режим доступу: http// www.wto.org/english/tratop_e/gatsqa.htm
247. The Bid Challenge Procedures under the WTO Government Procurement Agreement: A Critical Study of the Hong Kong Experience. – Режим доступу: http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id
248. http://www.ua-tenders.com
249. http://www. ac-rada. gov.ua
250. http://www.ukrstat.gov.ua
251. http://www.guds.gov.ua/control/uk/publish
252. http://www.amc.gov.ua
253. http://www.me.gov.ua/control/uk/publish
254. http://www.treasury.gov.ua/main/uk/publish
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.