У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название РЕГУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН В НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ
Количество страниц 182
ВУЗ КЛАСИЧНИЙ ПРИВАТНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2008
Содержание ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН У НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ
1.1. Сутність системного підходу в регулюванні соціально-трудових відносин в національній економіці
1.2. Вплив системи соціально-трудових відносин на національну економіку
1.3. Пріоритети правової політики в сфері соціально-трудових відносин
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕГУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН У НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ
2.1. Оцінка діяльності об'єднань організацій роботодавців та профспілкових комітетів
2.2. Чинники формування соціально-трудових відносин в Україні
2.3. Визначення соціального партнерства як особливого механізму регулювання соціально-трудових відносин
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМІВ РЕГУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН У НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ
3.1. Розробка механізмів формування демократичної моделі регулювання соціально-трудових відносин в національній економіці
3.2. Напрями оздоровлення соціально-трудової сфери
3.3. Заходи стратегічного планування науково-інноваційної діяльності у сфері соціально-трудових відносин
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ВСТУП

Актуальність теми. Здійснення в економіці України сучасних ринкових перетворень відбувається на фоні обвального падіння рівня продуктивності праці в реальному секторі господарства, зниження зацікавленості працівників в кінцевих результатах праці. Стан сфери праці і соціально-трудових відносин характеризується наявністю глибоких протиріч, що обумовлені відсутністю синхронізації за часом і глибиною змін між ринковими реформами у цілому і перетвореннями у сфері праці та непослідовністю і незавершеністю дій з формування відповідної інституціональної структури, створення адекватної правової основи та ін.
В Україні фактично відбулась лібералізація усіх факторів виробництва, за винятком праці. Соціально-правова незахищеність суб'єктів найманої праці, фактичне відсторонення трудових колективів від власності на засоби виробництва, низький рівень оплати праці, масові скорочення персоналу, значний рівень безробіття тощо стали реаліями сьогоднішнього часу, що знецінюють демократичні перетворення у суспільстві і віддаляють від цивілізованих моделей економічного розвитку.
Методологічному і науково-прикладному дослідженню проблем регулювання соціально-трудових відносин в економічній системі присвячено праці відомих зарубіжних учених-економістів Ф. Бергера, С. Брю, Ю. Брігхема, Л. Гітмана, С. Бузановського, Л. Владімірової, В. Забродіна, І. Кисельова, та українських вчених: С.Бандура, Н.Борецької, В.Брича, Б.Данилишина, В. Геєця, Б.Кліяненка, А.Колота, С. Корецької, Ю. Краснова, Н.Лукьянченко, Е. Малиновської, О.Мартякової, А. Мерзляк, І.Новак, О.Новікової, С. Пірожкова, Н.Романової, А. Хомри, М. Чумаченка, Л.Шаульської, Н.Лук’янченко та ін.
Аналіз праць вітчизняних і зарубіжних учених-економістів показує, що переважно досліджуються загальні напрями розвитку соціально-трудових відносин. Потребує подальшого дослідження сутність соціально-трудових відносин, визначення їх місця в теорії економіки праці в умовах розвитку ринкових відносин. Не обґрунтовано основні причини кризи відносин у сфері праці. Потребує подальшого дослідження проблема регулювання соціально-трудових відносин.
Науково-теоретична та практична значущість зазначених проблем зумовила вибір теми, актуальність і цільову спрямованість дисертації.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертацію виконано відповідно до тематики науково-дослідної роботи Класичного приватного університету (м.Запоріжжя) в рамках теми "Планування, прогнозування та державне регулювання мікро- та макроекономічних процесів" (номер державної реєстрації 0102U003195) - визначено напрямки розвитку соціально-трудових відносин в національній економіці.
Мета і задачі дослідження. Метою дисертаційної роботи є удосконалення теоретичних основ, розробка науково-методичних та науково-практичних рекомендацій щодо формування механізму регулювання соціально-трудових відносин в національній економіці.
Для досягнення мети дослідження були поставлені та вирішені такі задачі:
обґрунтувати необхідність застосування системного підходу в регулюванні соціально-трудових відносин в національній економіці;
дослідити вплив системи соціально-трудових відносин на національну економіку;
визначити пріоритети правової політики в сфері соціально-трудових відносин;
провести оцінку діяльності об'єднань організацій роботодавців та профспілкових комітетів;
визначити недоліки у формуванні соціально-трудових відносин в Україні;
обґрунтувати напрямки розбудови соціального партнерства як особливого механізму регулювання соціально-трудових відносин;
розробити механізм формування демократичної моделі регулювання соціально-трудових відносин в національній економіці;
запропонувати заходи стратегічного планування науково-інноваційної діяльності у сфері соціально-трудових відносин.
Об’єктом дослідження є регулювання соціально-трудових відносин в національній економіці.
Предметом дослідження є принципи, науково-методичні та практичні аспекти формування і регулювання соціально-трудових відносин в економіці України.
Методи дослідження. Методологічною та теоретичною базою дослідження виступають фундаментальні положення економічної теорії, роботи вітчизняних та зарубіжних вчених-економістів в області соціально-трудових відносин.
У процесі дослідження використано діалектичний метод наукового пізнання та загальнонаукові методи пізнання: метод системно-функціонального аналізу (при узагальнені теоретико-методологічних аспектів соціально-трудових відносин), абстрактно-логічного аналізу (при розробці науково-методичних підходів до регулювання соціально-трудових відносин у національній економіці), класифікації (при удосконаленні класифікації соціально-трудових відносин), метод системного аналізу (при дослідженні особливостей регулювання соціально-трудових відносин в Україні, виявленні шляхів його удосконалення), порівняльного аналізу та рядів динаміки (при визначені змін показників і параметрів регулювання соціально-трудових відносин в національній економіці) тощо.
Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативно-правові акти України з питань регулювання соціально-трудових відносин, дані Державного комітету статистики України, Укази Президента України, постанови Кабінету Міністрів України, аналітичні звіти і інформаційні матеріали Міністерства праці і соціальної політики України, Міжнародної організації праці, результати досліджень вітчизняних і зарубіжних вчених, результати власних досліджень та спостережень автора.
Наукова новизна отриманих результатів полягає у розробці комплексу теоретичних, науково-методичних і науково-практичних рекомендацій щодо удосконалення системи регулювання соціально-трудових відносин в національній економіці.
Конкретні наукові результати, що розкривають власний внесок автора в розробку досліджуваної проблеми і характеризують наукову новизну роботи, полягають у такому:
вперше:
розроблено системний підхід до регулювання соціально-трудових відносин у національній економіці, сутність якого полягає в оптимальному сполученні єдиного механізму ринку і держави в особливій сфері соціуму, який має як власні внутрішні (ендогенні) зв'язки, взаємообумовленості та закономірності, так і екзогенні взаємодії з зовнішнім середовищем за рівнями: нанорівень (індивідуальний: найманий робітник, роботодавець), мікрорівень (трудовий колектив), макрорівень (держава, громадські організації);
удосконалено:
систему взаємодії фірм та домогосподарств в національній економіці (в рамках механізму функціонування економічної системи) через соціально-трудові відносини, яка включає фірми, що отримують трудові ресурси і продають продукцію; домогосподарства, які купують продукцію і є постачальниками трудових ресурсів; державу, яка здійснює підтримку соціально-трудових відносин і спричиняє підвищення ефективності діяльності підприємств, призводячи до прискорення темпів зростання ВВП;
принципи регулювання соціально-трудових відносин на засадах соціального партнерства: щодо суспільства держава бере на себе відповідальність за підвищення рівня життя населення країни, забезпечення соціальних гарантій та безпеки, отримуючи як результат легітимність влади та підтримку суспільства; щодо бізнесу держава забезпечує гарантії прав власності, сприятливий підприємницький клімат та сприяння бізнесу, отримуючи підтримку з боку національного капіталу та дотримання ним встановлених державою норм і правил; рівновага між суспільством та капіталом створюється за принципом: чесний бізнес – підтримка суспільством його інтересів та дій;
підходи до створення демократичної моделі регулювання соціально-трудових відносин в національній економіці на основі поєднання механізмів економічного (реалізація соціально-економічної політики, спрямованої на вирішення проблем формування соціально-трудових відносин), соціального (реалізація соціальної політики, спрямованої на виробництво соціальних благ і забезпечення гармонійного соціального розвитку суспільства), організаційного (реалізація адміністративно-державного управління, спрямованого на досягнення загальних цілей у сфері соціально-трудових відносин і ліквідації їх криміналізації) регулювання з використанням гнучкої державної політики;
отримали подальшого розвитку:
класифікація соціально-трудових відносин за рахунок виділення таких класифікаційних ознак: громадські організації, трудові колективи (суб’єкти); нанорівень, мікрорівень, макрорівень (рівні); політика в сфері занятості, кадрова політика, політика надання соціальних гарантій, політика в сфері організації, нормування та оплати праці (предмет); антагоністичний тип, неантагоністичний тип (типи); інституціональні форми, неінституціональні форми (форми прояву);
теоретичні підходи до регулювання соціально-трудових відносин через визначення пріоритетів правової політики: розробка нових соціально-трудових правовідносин як головного напрямку політики суспільства та держави; розробка ряду законодавчих актів, що дозволяли б повноцінно регулювати ключові сфери функціонування соціально-трудових відносин в національній економіці; чітка відповідність законотворчої та правової політики в сфері соціально-трудових відносин з конституційними нормами, міжнародними стандартами МОП; реалізація ідеалів гуманізації сфери праці, соціальної злагоди і партнерства, демократизації; дотримання балансу між правами і свободами найманих працівників і роботодавців.
Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що теоретичні узагальнення, висновки і пропозиції, що містяться у дисертації, можуть бути використані при розробці напрямків удосконалення регулювання соціально-трудових відносин в Україні, заходів з підвищення результативності взаємодії роботодавців і найманих працівників, ефективності трудової діяльності на нано- та мікрорівні.
Рекомендації та пропозиції, викладені в дисертації, впроваджено в практичну діяльність Південного міжрайонного центру зайнятості (довідка № 08-28/3019 від 12.12.2007 р.) - система заходів щодо запобігання розвитку безробіття і його скорочення; Мелітопольського районного центру зайнятості (довідка № 1345 від 03.12.2007 р.) - запропоновані заходи щодо підвищення ефективності забезпечення соціальної захищеності населення, а також при підготовці Програми соціально-економічного розвитку Запорізької області на 2008-2009 рр. (довідка № 08-27 від 12.12.2007 р.).
Результати роботи використовуються у навчальному процесі Класичного приватного університету (м. Запоріжжя) при викладанні дисциплін "Економіка праці й соціально-трудові відносини", "Макроекономіка", "Розміщення продуктивних сил та регіоналістика" (довідка № 1986 від 03.12.2007 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертаційна робота є самостійно виконаною науковою працею. Всі наукові результати, викладені в дисертаційній роботі, отримано автором особисто і знайшли відображення в опублікованих роботах.
Апробація результатів дисертації. Основні положення дисертаційної роботи доповідались і отримали схвалення на міжнародних науково-практичних конференціях: "Особливості соціально-економічного розвитку України і регіонів " (м. Запоріжжя, 2006, 2007 р.), "Стратегія регіонального розвитку: формування та механізми реалізації" (м. Одеса 2007 р.), "Стратегии развития Украины в глобальной среде" (м. Сімферополь, 2007 р.).
Публікації. За результатами виконаних досліджень автором одноосібно опубліковано 10 наукових праць загальним обсягом 4,32 д.а., з яких у наукових фахових виданнях 6 робіт загальним обсягом 3,51 д.а.
Обсяг і структура дисертації. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел зі 140 найменувань, додатків. Зміст роботи викладено на 182 сторінках друкованого тексту, включаючи 15 таблиць на 11 сторінках, 8 рисунків на 6 сторінках.

Список литературы
У результаті проведеного дослідження автором вирішено важливу наукову задачу удосконалення теоретико-методичних основ регулювання соціально-трудових відносин у національній економіці та розробки науково-практичних рекомендацій щодо формування демократичної моделі соціально-трудових відносин українського суспільства.
В результаті проведеного дослідження зроблено такі висновки.
1. При регулюванні соціально-трудових відносин в національній економіці необхідно використовувати системний підхід, сутність якого полягає в застосуванні єдиного механізму в особливій сфері соціуму, який має як власні внутрішні (ендогенні) зв'язки, взаємозумовленості та закономірності, так і екзогенні взаємодії з зовнішнім середовищем. Така система повинна існувати в умовах одночасної дії двох макроекономічних регуляторів – ринкового і державного. її суб'єктами повинні стати найманий робітник, роботодавець, держава, громадські організації, трудові колективи.
Зазначений підхід надає можливість розробити напрямки науково обґрунтованої політики в сфері соціально-трудових відносин, що гармонізує взаємодію основних факторів суспільного виробництва і виходить з імперативів соціального господарства, громадянського суспільства і правової держави.
2. В результаті дослідження теоретичних основ соціально-трудових відносин як закономірностей зв'язків і взаємодій між суб'єктами даних відносин, що складаються в різних сегментах і на різних рівнях соціально-трудової сфери на певних етапах розвитку, розроблено класифікацію соціально-трудових відносин, використання якої забезпечує необхідний рівень диференціації при проведенні аналізу соціально-трудової сфери як системи з метою визначення соціально конструктивних видів відносин і норм в процесі регулювання соціально-трудової сфери національної економіки.
3. Результати досліджень свідчать, що на стан національної економіки соціально-трудові відносини здійснюють переважно непрямий вплив. Він розкривається через систему взаємодії фірм та домогосподарств. Така взаємодія без належних соціально-трудових відносин ускладнюється та уповільнюється. Соціально-трудові відносини поєднують елементи системи господарського комплексу (домогосподарства та фірми), призводячи до запровадження конкуренції, розширення ринків збуту, в тому числі й зовнішніх, підвищення якості вхідних трудових ресурсів через підвищення їх кваліфікації. Механізм функціонування економічної системи з урахуванням впливу соціально-трудових відносин передбачає таку взаємодію елементів економічної системи, наслідком якої є структурні зміни, економічний прогрес та зростання. Реалізація такого механізму дозволить зменшити витрати фірм на пошук трудових ресурсів і у зв'язку з цим – на виробництво продукції.
4. Проведений аналіз дозволив визначити основні пріоритети правової політики в сфері соціально-трудових відносин: розробка нових соціально-трудових правовідносин як головного напрямку політики суспільства та держави; розробка на державному рівні цілого ряду законодавчих актів, що дозволяли б повноцінно регулювати ключові сфери функціонування соціально-трудових відносин в національній економіці, включаючи вирішення важливих трудових питань; чітка відповідність законотворчої та правової політики в сфері соціально-трудових відносин конституційним нормам, міжнародним стандартам МОП; реалізація ідеалів гуманізації сфери праці, соціальної злагоди і партнерства, демократизації; дотримання балансу між правами і свободами найманих працівників, з одного боку, і роботодавців, суб'єктів підприємництва – з іншого.
Формування таких пріоритетів забезпечить ефективне використання системи найманої праці, гармонізацію партнерських відносин між найманою працею і капіталом, працівниками і роботодавцями, гуманізацію умов праці і трудового життя в цілому, демократизацію соціально-трудових відносин, зростання ефективності виробництва і продуктивності праці.
5. 3 метою запровадження ефективного механізму здійснення соціального діалогу між органами виконавчої влади, профспілками і організаціями роботодавців проведено оцінку діяльності об'єднань організацій роботодавців та профспілкових комітетів. Результати свідчать, що кількість всеукраїнських профспілок та профоб'єднань, зареєстрованих Мін'юстом, зростає з кожним роком. Крім того зростає кількість укладених колективних договорів як в цілому по Україні, так і за окремими регіонами. При цьому найвища результативність виконання укладених колдоговорів закономірно спостерігається у промислово розвинених регіонах, де поштовхом виступає внутрішня конкуренція на робочу силу.
6. Визначено аномічність стану соціально-трудових відносин Україні, що
обумовлена бездіяльністю в принципово мінливих соціально-економічних умовах багатьох старих інституціональних відносин і норм. Тому у соціально-трудовій сфері розвинулися латентні неінституціональні відносини і норми, значна частина яких на даний час носить соціально деструктивний характер щодо зайнятості й оплати праці. Цьому сприяла непослідовна і нераціональна політика держави в оподатковуванні, пенсійному забезпеченні, бюджетному фінансуванні й інших сферах господарського регулювання, а також в області реформування економічного законодавства. Рівень оподаткування пов'язаних з працею витрат не може не спонукувати підприємців до економії на них за рахунок розвитку неформальних трудових відносин. Це сприяє розвитку прихованих процесів у сфері зайнятості і оплати праці і перешкоджає радикальним перетворенням, встановленню в суспільстві нових інституціональних соціально-трудових правовідносин.
7. В процесі дослідження встановлено, що механізм регулювання соціально-трудових відносин повинен ґрунтуватися на засадах соціального партнерства: щодо суспільства держава бере на себе відповідальність за підвищення рівня життя населення країни, забезпечення соціальних гарантій та безпеки; щодо бізнесу держава забезпечує гарантії прав власності, сприятливий підприємницький клімат та сприяння бізнесу; рівновага між суспільством та капіталом створюється за принципом: чесний бізнес – підтримка суспільством його інтересів та дій.
З появою соціального партнерства державні владні структури, розробляючи законодавчі акти, мають враховувати пропозиції, що напрацьовані в органах тристороннього представництва. Більш правового характеру набудуть колективні договори і угоди через створення оптимальних структур примирення, посередництва, арбітражу, трудового судочинства, інспекцій праці тощо.
8. Формування демократичної моделі регулювання соціально-трудових відносин в національній економці необхідно будувати на основі поєднання механізмів економічного (реалізація соціально-економічної політики, спрямованої на вирішення проблем формування соціально-трудових відносин), соціального (реалізація соціальної політики, направленої на виробництво соціальних благ і забезпечення гармонійного соціального розвитку суспільства), організаційного (реалізація адміністративно-державного управління, спрямованого на досягнення загальних цілей у сфері соціально-трудових відносин і ліквідації їх криміналізації) регулювання з використанням принципів державної політики заохочення гнучких систем їх організації в умовах загострення конкуренції і глобалізації, гармонізації матеріальних інтересів усіх категорій працівників за рахунок встановлення загальних фінансово-економічних стимулів в системі координат нових відносин власності. Такий механізм забезпечує одночасне включення і поєднання двох факторів виробництва – праці та капіталу, перетворення працівника праці у працівника капіталу за безпосередньої участі держави.
9. При формуванні нової системи соціально-трудових відносин, виходячи з імперативів соціально орієнтованої ринкової економіки, громадянського суспільства і правової держави, необхідно змінити деформовану структуру мотивації праці, і деструктивну модель соціально-трудових відносин.
Для оздоровлення соціально-трудової сфери необхідно реалізувати програму демократизації системи соціально-трудових відносин за рахунок переходу на двофакторну модель ринкової економіки. Відмінною її рисою стає домінування соціальної рівноваги в національній економіці, баланс соціально-економічних інтересів всіх учасників виробничого процесу, що дозволяє знизити ризики для економічної і соціальної безпеки національної економіки.
10. Стратегічне планування науково-інноваційної діяльності у сфері соціально-трудових відносин повинно виходити з кон'юнктури ринку інновацій, врахування економічних інтересів інноваціонера, що забезпечує їх дотримання за допомогою прийняття комплексу заходів економічної, структурно-організаційної, фінансово-інвестиційної, маркетингової і іншої спрямованості, існуючого рівня керованості процесом створення наукових розробок і реалізації інновацій у діяльності суб'єктів господарювання національної економіки. Оптимальне планування повинне передбачати зниження витрат на ресурсозбереження інноваційного суб'єкта господарювання, підвищення ефективності створення, експлуатації нововведень в соціальній сфері.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


1. Абакумова Н.Н., Подовалова Р.Я. Политика доходов и заработной платы. – М.: Инфра-М, 1999.
2. Автономов В.С. Модуль человека в экономической науке. – М.: Экономическая школа, 1998. – 230 с.
3. Адамчук В.В., Ромашов О.В., Сорокина М.Е. Экономика и социология труда: Учебник для вузов. – М.: ЮНИТИ, 2000. – 407 с.
4. Акопова Е.М. Современный трудовой договор (контракт). – Ростов: МарТ, 1998.
5. Актуальні проблеми стимулювання науково-педагогічної праці / Скібіцька О.В. – Кіровоград, 2003.- 87 с.
6. Андриенко В.Ф., Данюк В.М. Экономическое стимулирование трудовой активности/ АН УССР. Ин-т экономики / Отв. ред. Ю.И. Палкин. – К.: Наукова думка, 1991. – 196 с.
7. Анпілогова Ж.Д. Методологічні основи ідентифікації соціально-економічних процесів // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. - 2006. - № 4. - С. 13-16.
8. Анпілогова Ж.Д. Механізм функціонування ринку праці // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. - 2006. - № 2. - С. 6-9.
9. Анпілогова Ж.Д. Місце соціально-трудових відносин в теорії економіки праці // Економіка та держава. - 2007. - № 8. - С. 90-92.
10. Анпілогова Ж.Д. Модель формування маркетингу освітніх послуг // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. - 2007. - № 4. - С. 6-9.
11. Анпілогова Ж.Д. Розробки стратегії управління місцевим і регіональним розвитком // Стратегія регіонального розвитку: формування та механізми реалізації: Матеріали щорічної міжнародної науково-практичної конференції. 31 жовтня 2007 року. У 2-х т. - Т. 2. - Одеса: ОРІДУ НАДУ, 2007. - С. 124-125.
12. Анпілогова Ж.Д. Соціальні норми, інститути і сфера праці в умовах розвитку ринкових відносин // Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - № 7. - С. 32-36.
13. Анпілогова Ж.Д. Типи соціально-трудових відносин // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. - 2007. - № 1. - С. 23-26.
14. Ансофф И. Стратегическое управление. – М.: Экономика, 1989.
15. Беседін В. Створення, становлення і трансформування системи планування в Україні // Економіка України. – 2002. – № 5 – С. 4 – 9.
16. Білорус О.Г. Глобалізація і національна стратегія. – К.: ВО “Батьківщина", 2001. – 300 с.
17. Бляхман Л.С. Экономика фирмы: Учеб. пособие. – СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2000. – 279 с.
18. Бузановский С.С., Горелов Н.А., Красковский Ю.В. Кризис и труд: реструктуризация предприятий. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1999. – 320 с.
19. Бузановский С.С., Горелов Н.А., Титков А.С. Антикризисное управление: реструктуризация и реинжиниринг персонала. Учебное пособие. – СПб.: ООО "Валери СПД", 1999. – 256 с.
20. Використання показників продуктивності праці в управлінні господарською діяльністю підприємства: Автореф. дис. ...канд. екон. наук / Масалаб Р.М.- Донецьк, 2003.- 20 с.
21. Владимирова Л.П. Экономика труда: Учеб. пособие. – М.: Изд-во Дом "Дашков и К", 2000. – 220 с.
22. Внешние трудовые миграции в Украине: социально-экономический аспект / Пирожков С., Малиновская Е., Хомра А.- К., 2003.- 134 с.
23. Волошин В.В., Трегобчук В.М. Концептуальні засади сталого розвитку регіонів України // Регіональна економіка – 2002. – № 1. – С. 7 – 21.
24. Вредные условия труда. – М.: Изд-во ПРИОР, 2000. – 208 с.
25. Геєць В., Возна Л. Макроекономічна стабілізація і криза пропозиції у перехідній економіці // Банківська справа. – 1997. – № 6. – С. 7-14.
26. Гігієнічна класифікація праці за показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу. –Х., 2003.- 60 с.
27. Гранбегр А.Г. Основы региональной экономики: Учебник для вузов. – 3-е изд. – М.: ГУ ВШЭ, 2003. – 495 с.
28. Демократия на производстве: Практика передовых стран Запада. – М.: Наука, 2001. – 357 с.
29. Договір як підстава застосування закону до конкретних відносин праці / Гетьманцев Н.Д. // Науковий вісник Чернівецького ун-ту, Сер. Правознавство. – 2003. - №187. – С. 66-69.
30. Дятлов С. А. Теория человеческого капитала. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1996. – 141 с.
31. Егоршин В.М., Колесников В.В. Преступность в сфере экономической деятельности: Монография. – СПб.: Фонд "Университет", 2000. – 273 с.
32. Економіка праці й соціально-трудові відносини / Дзюба С.Г. – Донецьк, 2003. – 552 с.
33. Економіка праці та соціально-трудові відносини / Махсма М.Б. – К., 2003. – 188 с.
34. Економічний механізм підвищення продуктивності праці в підприємствах харчування: Автореф. дис. ...канд. екон. наук / Кривошей В.В.- Х., 2003.- 20 с.
35. Емохонова Л. Г. Наемный труд во Франции: на пути к постиндустриальному обществу. – М.: Наука, 1991. – 141 с.
36. Забродин В.Ю. Индустриальные отношения в России: динамика и перспективы. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1997. – 250 с.
37. Зайкин А.Д., Ремизов К.С. Экономико-правовое регулирование труда и заработной платы. Учебник для вузов. – М.: Издат. Группа НОРМА-ИНФРА.М, 1999. – 328 с.
38. Закон України від 01.07.93 № 3356-ХІІ «Про колективні договори і угоди».
39. К реформе социального обеспечения: принципы и прагматизм / Серия публикаций по социально-трудовым вопросам в странах Восточной Европы и Центральной Азии. Выпуск 1. – М.: Бюро МОТ, 1999. – 156 с.
40. Кальной И.И. Отчуждение: истоки и современность. – Симферополь: Таврия, 1990. – 192 с.
41. Кваліметричне обгрунтування взаємозв'язку якості праці, засобів праці та якості продукції / Тельнов А.С. // Наукові праці ДонНТУ, Сер. Економіка. – 2003.- №65.- С. 156-162.
42. Кейнс Дж. Общая теория занятости, процента и денег // Антология экономической классики: В 2 т. – М., 1997. – Т. 2. – 460 с.
43. Киселев И.Я. Зарубежное трудовое право. Учебник для вузов. – М.: НОРМА-ИНФРА.М, 1999. – 263 с.
44. Киселев И.Я. Сравнительное и международное трудовое право. Учебник для вузов. – М.: Дело, 1999. – 728 с.
45. Кластерна модель ринків праці України і її зміни з часом / Приймак В. // Вісник ТАНГ.- 2003.- №4.- С. 144-149.
46. Клейнер В. Оценка компании – оценка менеджмента // Рынок ценных бумаг. – 1999. – № 16. – С. 42.
47. Козаченко А.В., Пономарев В.П., Ляшенко А.Н. Экономическая безопасность предприятия: сущность и механизм обеспечения. – К.: Лібра, 2003. – 280 с.
48. Колесников Н.Е. Социально-трудовые отношения: современные проблемы теории и практики. – СПб.: ИСЭП РАН, 1993. – 120 с.
49. Колот А.М. Мотивація, стимулювання й оцінка персоналу. – К.: КНЕУ, 1998. – 232 с.
50. Концепція державної промислової політики України / М.Г. Чумаченко, О.І. Амоша, М.І. Іванов та ін. – Донецьк: ІЕП НАН України, 2000. – 424 с.
51. Краснов Ю.М. Реалізація соціальних пріоритетів в державній політиці України // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2006. – № 6. – С. 182-185.
52. Ларичев О.И. Свойства методов принятия решений в многокритериальных задачах индивидуального выбора. – М.: Автоматика и Телемеханика, 2001.
53. Ларичев О.И. Теория и методы принятия решений, а также хроника событий. – М.: Логос, 2000.
54. Лисовик Б.С. Труд и рынок. – СПб.: Изд-во СПбГУ, 1991. – 176 с.
55. Литвак Б.Г. Экспертные оценки и принятие решений. – М.: Патент, 1996. – 271 с.
56. Макконел К.Р., Брю С.Л. Экономикс: Принципы, проблемы и политика: В 2 т. – М.: Республика, 1992. – Т. 2.
57. Медико соціальні аспекти використання трудового потенціалу: регіональний аналіз і прогноз / Шевчук Л.Т. – Л., 2003.- 489 с.
58. Мезоэкономика переходного периода: рынки, отрасли, предприятия. – М.: Наука, 2001.
59. Ментальний чинник у сфері праці: проблеми теорії та практики / Богиня Д.П., Семикіна М.В. – К., 2003.- 382 с.
60. Моніторинг як основний метод дослідження ринку праці для оцінки людського потенціалу у державі / Бондаренко О.Г. // Честь і закон. – 2003.- №3.- С. 34-36.
61. Мотивация труда в банковской структуре / Данильченко М.М., Лернер Ю.И. // Вчені записки ХІУ. – 2003.- №5.- С. 246-248.
62. Мотивація конкурентоспроможності праці: теорія і практика регулювання / Семикіна М.В.- Кіровоград, 2003.- 425 с.
63. На шляху до нового трудового законодавства / Солдатенко М. // Справочник кадровика. – 2004.- №2.- С. 5-7.
64. Нагляд і контроль за дотриманням трудового законодавства України: Автореф. дис. ...канд. екон. наук / Попович Є.М. – Х., 2003.- 20 с.
65. Некоторые проблемы формирования рынка труда / Ходжабенкян В. // Проблемы теории и практики управления. – 2003.- №6.- С. 70-75.
66. Нормування праці / Багрова І.В. – К., 2003.- 212 с.
67. Нуртдинова А.Ф., Окуньков Л.А., Френкель Э.В. Комментарий к законодательству о социальном партнерстве. – М.; Юристъ, 1996. – 184 с.
68. О некоторых свойствах трудового правоотношения / Барабаш А. // Государство и право. – 2003.- №12.- С. 21-27.
69. О некоторых современных изменениях на рынке труда / Опалева О.И., Черенкова Ю.В. // Дайджест финансы. – 2004.- №1.- С. 41-45.
70. Організаційно-економічний механізм управління продуктивністю праці на вугільних підприємствах: Автореф. дис. ...канд. екон. наук / Кравчук Н.В.- Донецьк, 2003.- 20 с.
71. Орлов А.И. Допустимые средние в некоторых задачах экспертных оценок и интегрирования показателя качества. – М.: Наука, 1974. – 398 с.
72. Основні принципи побудови та функціональний розподіл моделі мотивації праці / Гунченко М.В. // Вісник ДонДУЕТ. – 2003.- №4.- С. 71-75.
73. Основні пріоритети у соціально-трудовій сфері / Плохотнюк Г. // Людина і праця. – 2004.- №2.- С. 2-3.
74. Особливості комплексної оцінки якості організації праці на підприємствах харчування / Антонова В.А. // Торгівля і ринок України. – 2003.- №15.- С. 197-201.
75. Оцінка впливу джерел залучення трудових ресурсів на забезпечення їх якості / Зима О.Г. // Економіка розвитку. – 2003.- №4.- С. 78-81.
76. Оцінка ефективності використання ресурсів молоді для праці в економічній сфері / Абашина О.В. // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2003.- №177.- С. 6-16.
77. Панкова Л.А., Петровский А.М., Шнейдерман М.В. Организация экспертиз и анализ экспертной информации. – М.: Наука, 1984. – 120 с.
78. Пасічник В.Г., Акіліна О.В. Планування змін та реструктуризація підприємств: Конспект лекцій. – К. Вид-во Європ. ун-ту, 2003. – 150 с.
79. Плотников А.П. Человеческий фактор в управлении: социально-гуманитарные аспекты менеджмента: Учеб. пособие. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1999. – 303 с.
80. Пономаренко В.С. Стратегічне управління підприємством. – Х.: Основа, 1999. – 620 с.
81. Пономаренко В.С., Пушкар О.І., Тридід О.М. Стратегічне управління розвитком підприємства. Навчальний посібник. – Харків: Вид-во ХДЕУ, 2002. – 640 с.
82. Постанова Кабінету Міністрів України від 5 квітня 1994 р. № 225, якою затверджено Положення про порядок повідомної реєстрації галузевих і регіональних угод, колективних договорів.
83. Правовое обеспечение экономических реформ. Социальная сфера. – М.: ГУ ВШЭ, 2000. – 82 с.
84. Преобразование предприятий. Американский опыт и российская действительность. – М.: Вече, Персей, 1997. – 448 с.
85. Про деякі особливості правового регулювання строкових трудових договорів / Пасічник М. // Справочник кадровика. – 2004. – №2. – С. 8-11.
86. Проблеми формування збалансованого територіального ринку праці / Бичікова Л.А. // Вісник Технологічного ун-ту Поділля. – 2003. – №4. – С. 191-194.
87. Проблеми формування соціально-трудових відносин / Бондаренко О.О. // Вісник КНУТД. – 2003. – №3. – С. 10-13.
88. Проблемы развития международного рынка труда / Юрченко А.Е. // Вісник Міжнар. Слов'янського ун-ту.- 2003. – №2. – С. 24-25.
89. Радаев В.В. Экономическая социология. Курс лекций. – М., 1998. – 368 с.
90. Раськевич А.А. Общественно полезный труд как средство исправления осужденных в исправительных учреждениях. Монография. – СПб.: СПб У МВД России, 2000. – 165 с.
91. Регіональні аспекти розвитку ринку праці в Україні / Швидка Г.Ю. // Вісник Технологічного ун-ту Поділля.- 2003.- №4.- С.146-149.
92. Регулювання ринку праці в Україні та стратегії розвитку малого підприємництва / Чалий О.І. // Вісник ДДФУІ, Сер. Економічні науки. – 2003.- №1.- С. 21-24.
93. Регулювання ринку праці на основі маркетингової стратегії: Автореф. дис. ...канд. екон. наук / Горяйнова Ю.С.- Х., 2004.- 21 с.
94. Реформирование системы защиты права на труд / Бланшар О. // Компаньон. – 2004.- №3.- С. 20.
95. Ринкові аспекти управління продуктивністю праці / Корнілова О.В. // Торгівля і ринок України. – 2003.- №15.- С. 225-230.
96. Ринок праці / Лібанова Е.М. – К., 2003.- 224 с.
97. Розгляд трудових спорів у суді: аналіз та поради работодавцю / Коваленко М. // Справочник кадровика. – 2004.- №1.- С. 21...25; №2.- С. 21...25
98. Романова Н.В. Організація соціального партнерства в Україні на виробничому рівні // Економіка та держава. – 2007. – № 2. – С. 74-76.
99. Ростиашвили К.Д. Трудовые отношения в США. – М.: Наука, 1989. – 167 с.
100. Рощин С.Ю., Разумова Т.О. Экономика труда: Экономическая теория труда: Учеб. пособие. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 400 с.
101. Рынок труда и денежные доходы населения // Экономический вестник. – 2003.- №24.- С. 23-25.
102. Саати Т., Керне К. Аналитическое планирование. Организация системы. – М.: Радио и связь, 1991.
103. Сарно Л.А. Поддержка и регулирование мотивационных процессов в сфере трудовых отношений. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1998. – 207 с.
104. Свобода объединения. Сборник решений, принятых Комитетом по свободе объединения Административного совета МОТ, и выработанных им принципов. Четвертое издание (переработанное). – Женева: Международное бюро труда, 1997. – 238 с.
105. Семенов Л.А. Народное предприятие. – М.: Изд-во "Приор", 2000. – 112 с.
106. Семигин Г.Ю. Социальное партнерство в современном мире.— М.: Мысль, 1996. – 208 с.
107. Симкина Л.Г. Человеческий капитал в инновационной экономике. - СПб.: СПбГИЭА, 2000. – 152 с.
108. Симмонс Д., Мерс В. Как стать собственником. Американский опыт. – М.: Сирин, 1997. – 392 с.
109. Скобелкин В.Н. Трудовые правоотношения. – М., 1999. – 372 с.
110. Слезингер Г.Э. Труд в условиях рыночной экономики. Учеб. пособие для изучающих экономику труда. – М.: ИНФРА-М, 1996. – 336 с.
111. Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов // Антология экономической классики: В 2 т. – М., 1997. – Т. 1. – 470 с.
112. Содействие самостоятельной занятости. – Женева: Международное бюро труда, 1990. – 164 с.
113. Соціально-трудові відносини / Уманьський О.М., Сумцов В.Г., Гордієнко В.Д.- Луганськ, 2003.- 471 с.
114. Социальная политика: учебник /Под общ. ред. Н.А. Волгина.— М.: Экзамен, 2002. – 736 с.
115. Статистика ринку праці / Бараник З.П. – К., 2003.- 147 с.
116. Статистические методы анализа экспертных оценок. – М.: Наука, 1997. – 384 с.
117. Статистическое исследование спроса и предложения на рынке труда / Данильченко Е.В. // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2003.- №177.- С. 34-38.
118. Строки у трудовому праві / Пасічник М. // Справочник кадровика. – 2004.- №3.- С. 5-7.
119. Ткач А.А. Інституціональні основи ринкової інфраструктури: Монографія / НАН України. Об’єднаний ін-т економіки. – К., 2005. – 295 с.
120. Трудове право України / Приходько С.Г., Меліхов О.В. – К., 2003.- 211 с.
121. Трудове право України. – Ч.2 / Грузінова Л.П., Короткін В.Г. – К., 2003.- 136 с.
122. Трудове право України. – Ч.3 / Грузінова Л.П., Короткін В.Г. – К., 2003.- 104 с.
123. Трудовий потенціал: теорія та практика відтворення / Лич В.М. – К., 2003.- 313 с.
124. Трудовое право (конспект лекций в схемах). – М.: Изд-во ПРИОР, 2000. – 112 с.
125. Трудовое право и право социального обеспечения. Актуальные проблемы. – М.: Проспект, 2000. – 320с.
126. Трудовое право. Учебник / Под ред. О.В. Смирнова. – М.: Проспект, 1997. – 384 с.
127. Трудовые правонарушения и структура проекта Трудового кодекса Украины / Грузинова Л., Короткин В. // Персонал. – 2004.- №1.- С. 83-85.
128. Управление социальной сферой / Под ред. В.Э. Гордина: Учебник. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1998. – 289 с.
129. Фирсов М.В. История социальной работы в России: Учеб. пособие для студ. вузов. – М.: ВЛАДОС, 1999. – 256 с.
130. Формування міжнародних економічних відносин управління процесом трудової еміграції в умовах України: Автореф. дис. ...канд. екон. наук / Шиманська О.П.- Тернопіль, 2003.- 20 с.
131. Формування регіонального ринку праці: теорія, методологія та інтегральна оцінка: Автореф. дис. ...канд. екон. наук / Чорноморченко І.С.- Л., 2003.- 20 с.
132. Харрод Р. К теории экономической динамики. – М.: Изд-во иностр. лит., 1999.
133. Хмелевский Е. Амортизационная политика и становление промышленно-производственных основных фондов // Экономика Украины. – 1999. – № 3. – С. 41-47.
134. Четвертаков С. В чем ошибся Карл Маркс. Новое о разделении труда. – СПб.: Изд-во "ПЕТРА-РИФ", 1998. – 80 с.
135. Эклунд К. Эффективная экономика – шведская модель. – М.: Экономика, 1994. – 187 с.
136. Экономика труда и социально-трудовые отношения / Дзюба С.Г. – Донецк, 2003.- 550 с.
137. Экономика труда и социально-трудовые отношения / Под ред. Г.Г. Меликьяна, Р.П. Колосовой. – М.: МГУ, ЧеРо, 1996. – 623 с.
138. Экономика труда: социально-трудовые отношения / Вологин Н.А., Одегов Ю.Г., Акимов А.К. и др. – М., 2003.- 736 с.
139. Экономическая безопасность: Производство-Финансы-Банки / Под ред. В.К. Сенчагова. – М.: ЗАО "Финстатинформ", 1998. – 621 с.
140. Экономическая стратегия фирмы / Под ред. А.П. Градова. – С.Пб: Спец. лит., 1995. – 445 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.