У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Формування та використання місцевих бюджетів в умовах реформування міжбюджетних відносин
Количество страниц 240
ВУЗ Чернігівський державний інститут економіки та управління
Год сдачи 2008
Содержание Вступ ……………………………………………………………………………
Розділ 1 Теоретичні засади формування та використання коштів місцевих бюджетів ………………………………………………….
1.1. Економічна природа місцевих бюджетів та особливості їх складання в різних економічних системах ……………………………...
1.2. Система формування доходів і видатків місцевих бюджетів та принципи її організації …………………………………..……………….
1.3. Особливості розподілу доходів і видатків місцевих бюджетів в контексті зарубіжного досвіду ……………………………..……………
Висновки по розділу 1 ………………………………………………………..
Розділ 2 Сучасні тенденції утворення місцевих бюджетів та напрямків використання їх ресурсів ……………………………………………..
2.1. Дослідження особливостей становлення місцевих бюджетів в процесі еволюційного розвитку теорії місцевих фінансів………….
2.2. Аналіз динаміки та структури доходів місцевих бюджетів ………
2.3. Оцінка напрямків використання коштів місцевих бюджетів ……..
Висновки по розділу 2 ………………………………………………………..
Розділ 3 Пріоритетні напрямки удосконалення функціонування місцевих бюджетів ………………………………………………………
3.1. Науково-методологічні підходи щодо розмежування доходів і видатків між державним і місцевими бюджетами в контексті реформування міжбюджетних відносин…….………………………
3.2. Система та механізм утворення та використання коштів бюджетів розвитку місцевих бюджетів та регіонального фонду підтримки розвитку територій ……………………………………...
3.3. Прогнозування доходів місцевих бюджетів та його вплив на вибір стратегії розвитку регіону ……………………………………..
Висновки по розділу 3 ………………………………………………………..
ВИСНОВКИ …………………………………………………………………...
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………..
ДОДАТКИ ……………………………………………………………………..

ВСТУП

Актуальність теми. Питання формування та використання коштів місцевих бюджетів набувають особливої актуальності на шляху євроінтеграції України. Сучасний процес формування місцевих бюджетів характеризується низьким рівнем частки власних доходів, нарощуванням обсягів міжбюджетних трансфертів, що обмежує фінансові можливості місцевих органів влади для зосередження ресурсів на інноваційно-інвестиційному розвитку територій та задоволенні суспільних потреб населення.
Місцеві бюджети України пройшли тривалий шлях реформування. Однак здійснені заходи не забезпечили місцеві органи влади достатнім обсягом фінансових ресурсів для соціальних і структурних перетворень. Євроінтеграція України передбачає наближення до європейських стандартів бюджетної забезпеченості, чому має сприяти удосконалення формування та використання коштів місцевих бюджетів, у тому числі й на активізацію інвестиційної діяльності в регіонах.
Теоретичним і практичним аспектам формування та використання коштів місцевих бюджетів присвячено роботи російських і вітчизняних вчених, серед яких: В. Андрущенко, С. Буковинський, О. Василик, М. Васильєва, І. Дмітрієва, В. Зайчикова, О. Кириленко, В. Кравченко, І. Луніна, Ц. Огонь, В. Опарін, Д. Полозенко, К. Павлюк, Л. Павлова, В. Родіонова, С. Соляннікова, С. Слухай, Л. Тарангул, В. Твердохлєбов, В. Федосов, В. Цитович, І. Чугунов, Л. Ходский, С. Юрій. Окремі питання багатогранної проблеми знайшли своє відображення у працях зарубіжних вчених: Р. Аграноффа, Р. Бірда, Ш. Бланкарта, А. Вагнера, Р. Гнейста, Ж. Ле Шательє, Р. Масгрейва, А. Сміта.
Більшість наукових праць орієнтована на виявлення загальних тенденцій функціонування місцевих бюджетів, їх формування та використання коштів. Детальнішого дослідження потребують питання зміцнення власної дохідної бази місцевих бюджетів шляхом децентралізації бюджетної системи. Водночас бракує наукових і практичних напрацювань щодо активізації інвестиційно-інноваційної діяльності органів місцевого самоврядування за рахунок місцевих фінансових ресурсів та реформування міжбюджетних відносин в Україні. Отже, важливість зазначеної проблеми та її малодослідженість визначили вибір теми дисертаційної роботи, зумовили її актуальність, теоретичну та практичну значимість.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота виконана як складова комплексної науково-дослідної теми “Фінансова та бюджетна політика в умовах реформування економіки” (номер державної реєстрації 0103V000829), яка розроблялася колективом кафедри фінансів Чернігівського державного інституту економіки і управління. В рамках наукової програми автором підготовлено окремий розділ, присвячений дослідженню проблем формування і використання коштів місцевих бюджетів у світлі реформування міжбюджетних відносин.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є наукове обґрунтування концептуальних засад удосконалення формування та використання коштів місцевих бюджетів та розробка методичних і практичних рекомендацій щодо спрямування ресурсів місцевих бюджетів на інноваційно-інвестиційний розвиток територій в умовах реформування міжбюджетних відносин на шляху України до євроінтеграції
Для досягнення мети дисертаційного дослідження було визначено такі завдання:
• дослідити економічну природу місцевих бюджетів, особливості їх формування і використання коштів у контексті еволюції місцевих фінансів;
• дослідити та проаналізувати методологію формування доходів і видатків місцевих бюджетів та класифікувати їх шляхом виокремлення групувальних елементів, що сприятиме розширенню інформаційної бази для здійснення аналізу;
• сформулювати принципи організації та управління процесом формування доходів і видатків місцевих бюджетів;
• визначити та обґрунтувати доцільність використання зарубіжного досвіду при формуванні доходів і видатків місцевих бюджетів в Україні;
• проаналізувати сучасні тенденції у формуванні та використанні ресурсів місцевих бюджетів, розглянути склад та структуру доходів і оцінити напрямки використання коштів місцевих бюджетів, визначити фактори впливу на обсяги фінансових ресурсів місцевих бюджетів;
• окреслити пріоритетні напрямки удосконалення формування та використання коштів місцевих бюджетів;
• розробити інструментарій формування і використання ресурсів бюджетів розвитку місцевих бюджетів та регіонального фонду підтримки розвитку територій в контексті концепції державної інноваційної політики України;
• обґрунтувати теоретико-методичні підходи до вибору стратегії розвитку території на підставі моделі прогнозного обсягу доходів місцевих бюджетів.
Об’єктом дослідження є місцеві бюджети, їхні доходи і видатки.
Предметом дослідження є економічні відносини, пов’язані з формуванням і використанням коштів місцевих бюджетів в умовах реформування міжбюджетних відносин.
Методи дослідження. У процесі дослідження автором було використано методи: структурно-логічного аналізу (для побудови структури дисертаційної роботи); індукції та дедукції, аналізу і синтезу (при оцінюванні сучасних тенденцій у формуванні та використанні коштів місцевих бюджетів); причинно-наслідкового зв’язку та абстрактно-логічний метод (при формулюванні вихідних принципів і висновків, узагальненні та критичному аналізі досліджень інших авторів); прогностичний метод (експертні оцінки для визначення фінансових можливостей адміністративно-територіальної одиниці); метод групувань (при розробці класифікації рівня автономії адміністративно-територіальної одиниці); різноманітні прийоми статистичних методів, а саме: порівняння – для зіставлення фактичних даних звітного та попередніх років; кореляційно-регресивний аналіз – для визначення і кількісної оцінки зв’язків між фінансовими показниками місцевих бюджетів; економіко-математичні методи та методи економічного моделювання (при обґрунтуванні пропозицій щодо пріоритетних напрямів удосконалення формування та використання коштів місцевих бюджетів); монографічний та інші загальноприйняті методи дослідження.
Методологічну основу дослідження становлять системний, теоретико-концептуальний та аналітико-прогностичний підходи. Інформаційною базою дослідження є Закони України, Укази Президента України, Постанови Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України щодо функціонування інституту місцевого самоврядування, виконавчої влади, становлення нової економічної системи країни; матеріали Міністерства фінансів України, Головного фінансового управління Чернігівської обласної державної адміністрації, Державного комітету статистики України; наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених, матеріали наукових центрів, міжнародних організацій, науково-практичних конференцій, довідкова і періодична література.
У процесі дослідження автором були одержані такі наукові результати, які розкривають його особистий внесок у розробку проблеми, що досліджується, та характеризують новизну роботи.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у комплексному дослідженні теоретичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення формування та використання коштів місцевих бюджетів в умовах реформування міжбюджетних відносин, спрямованих на соціально-економічний розвиток територій. Суть новизни наукового дослідження розкриває сукупність наведених нижче положень.


Вперше запропоновано:
– концептуальні засади створення регіонального фонду підтримки розвитку територій як складової фінансово-економічного регулювання, що сприятиме запровадженню інноваційно-інвестиційної моделі економічного розвитку регіону та забезпечуватиме органи місцевого самоврядування відповідним обсягом фінансових ресурсів;
– систему та механізм формування фонду підтримки розвитку територій, його розподілу та використання, які ґрунтуються на інтегральних показниках фінансових можливостей адміністративно-територіальних одиниць, що надає можливість наповнити фонд підтримки розвитку територій відповідними коштами та більш ефективно застосовувати їх органами місцевого самоврядування.
Удосконалено:
– методику оцінки рівня бюджетної автономії адміністративно-територіальних утворень, яка базується на розрахунку фінансових показників і визначенні рівня розвитку територіальної одиниці; зазначена методика забезпечить прозорість формування та використання коштів бюджетів розвитку місцевих бюджетів і регіонального фонду підтримки розвитку територій на основі оптимального перерозподілу фінансових ресурсів всередині регіону, а також дозволить вибрати і обґрунтувати інструменти управління місцевим і регіональним розвитком;
– класифікаційні ознаки системи формування доходів та видатків місцевих бюджетів: за формами утворення; за способами акумуляції; за методами розрахунку; за обсягами; за періодичністю сплати; за структурою на виконання повноважень; за змістом; у відповідності з кодом бюджетної класифікації; зазначене дозволяє систематизувати інформацію для проведення аналізу дохідної і видаткової частини місцевих бюджетів та оцінки фінансових можливостей адміністративно-територіальних утворень;
– алгоритм затвердження інвестиційної програми адміністративно-територіальної одиниці, який враховує проведення аналізу розвитку адміністративно-територіальної одиниці, визначення тенденцій розвитку території, а також прогнозні показники доходів місцевих бюджетів, що надасть можливості оцінити і порівняти стратегічні альтернативи розвитку адміністративно-територіальної одиниці, а також визначити джерела фінансування проектів інфраструктури в складі інвестиційної програми.
Дістали подальшого розвитку:
– обґрунтування доцільності впровадження регіональних податків: податку на нерухомість юридичних осіб, податку з власників транспортних засобів і податку на ігорний бізнес; розширення переліку місцевих податків і зборів шляхом віднесення до них: податку на нерухомість фізичних осіб та податку на землю; зазначене дозволить більш повно забезпечити органи регіонального та місцевого самоврядування фінансовими ресурсами та стабільними джерелами наповнення бюджетів в умовах реформування міжбюджетних відносин;
– методологія щодо розширення бази надходжень до бюджетів розвитку місцевих бюджетів за рахунок частини окремих загальнодержавних податків (податок на прибуток підприємств, акцизний збір тощо), які збираються на відповідній території; доведено, що це позитивно впливатиме на фінансування територіальних програм соціально-економічного розвитку адміністративно-територіальних одиниць, сприятиме зменшенню обсягів цільових субвенцій місцевим бюджетам;
– теоретико-методологічні засади щодо розробки бюджетів розвитку місцевих бюджетів на середньострокову перспективу, що надасть змогу спрогнозувати обсяги регіонального фонду підтримки розвитку територій та підвищити якість управління інвестиційно-інноваційними програмами розвитку території.
Практичне значення одержаних результатів. Основні наукові положення та пропозиції автора доведені до рівня методичних розробок і практичних рекомендацій, які можуть бути використані при підготовці проектів законодавчих, нормативних документів стосовно питань функціонування місцевих органів влади та реформування міжбюджетних відносин в Україні; в системі підвищення кваліфікації державних службовців з метою забезпечення ефективності виконання бюджетів безпосередньо на місцевому рівні; науково-дослідними установами при підготовці пропозицій до проекту Основних напрямів бюджетної та податкової політики; вищими навчальними закладами в процесі викладання економічних дисциплін.
Практичне значення дослідження полягає у використанні рекомендацій Комітетом з питань бюджету Верховної Ради України в процесі підготовки Основних напрямів бюджетної політики на 2006 р. (довідка № 06–9/14-591 від 18.04.2005 р.). Матеріали дисертаційного дослідження можуть використовуватися у роботі органів Державного казначейства України в частині практики казначейського обслуговування місцевих бюджетів за видатками (довідка № 3.4-04/2389-14096 від 14.11.2007 р.). Зазначені матеріали використані Головним фінансовим управлінням Чернігівської облдержадміністрації при складанні зауважень та пропозицій до проектів Державного бюджету України та місцевих бюджетів Чернігівської області за 2007 р., а також при розробці механізму розподілу дотації вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів області (довідка № 01-19/3014 від 0.11.2007 р.); місцевими органами влади при складанні проекту бюджету міста Чернігова (довідка № 3-16/822 від 22.10.2002 р.) Чернігівською обласною державною адміністрацією в системі підвищення кваліфікації працівників обласного, міських та районних фінансових управлінь (довідка № 01-02/268 від 22.10.2003 р.). Матеріали дисертації використовувалися в навчальному процесі Київського національного торговельно-економічного університету при викладанні лекцій та проведенні практичних занять з курсів “Фінанси”, “Бюджетна система України”, “Бюджетне планування та прогнозування” (довідка № 967/38 від 25.04.2005 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертація є одноосібно виконаною науковою працею. Особистий внесок здобувача полягає у поглибленні теоретичних засад формування та використання коштів місцевих бюджетів в умовах реформування міжбюджетних відносин. Автором проаналізовано сучасні тенденції у їх формуванні та використанні, що дало можливість комплексно підійти до виявлення пріоритетних напрямків удосконалення доходів і видатків місцевих бюджетів. Наукові дослідження, висновки та пропозиції, які виносяться на захист, одержані автором самостійно. З наукових праць, опублікованих у співавторстві, у дисертації використані лише ті ідеї та положення, які є результатом особистої роботи.
Апробація результатів дисертації. Основні положення дисертаційної роботи доповідалися на наукових та науково-практичних конференціях, це зокрема: Міжнародна конференція “Украина и ее регионы в мировой глобализируемой системе” (Донецьк, 12–13 квітня 2000 р.); Всеукраїнська науково – практична конференція “Шляхи зміцнення фінансово – економічної самостійності регіонів України” (Дніпропетровськ, 28–29 листопада 2000 р.); Науково-практична конференція “Фінансова система України: проблеми становлення та функціонування” (Острог, 10–11 травня 2002 р.); ІV Міжнародна наукова конференція “Фінансовий і банківський менеджмент: досвід та проблеми” (Донецьк, 20–21 листопада 2002 р.); Всеукраїнська науково-практична конференція “Актуальні проблеми державної регіональної політики в умовах проведення адміністративної реформи в Україні” (Хмельницький, 16 травня 2003 р.); ІV Міжнародна конференція “Проблемы прогнозирования и государственного регулирования социально-экономического развития” (Мінськ, Республіка Білорусь, 2–3 жовтня 2003 р.); ХІV Міжнародна конференція “Формування стратегії розвитку регіону на інноваційній основі” (Чернівці, 13–14 травня 2004 р.).
Публікації. Основні положення дисертаційного дослідження опубліковані у 18 наукових працях загальним обсягом 5,95 д. а., з них 11 статей обсягом 4,87 д. а. – у фахових виданнях, 7 публікацій обсягом 1,08 д. а. – у збірниках матеріалів науково-практичних конференцій.
Структура дисертації. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Її повний обсяг становить 292 сторінки і включає 17 рисунків, 25 таблиць, 13 додатків на 57 сторінках та список використаних джерел із 209 найменувань на 18 сторінках
Список литературы Список використаних джерел


1. Агранофф Р. Огляд Європейських традицій місцевого самоврядування // Програма сприяння парламентові України. За фінансової підтримки Агентства з міжнародного розвитку США. Фонд Україна - США. – 8 с.
2. Андрущенко В.Л. Соціологічний та антропний методи західної фінансової науки // Вісник НБУ. – 2001. - № 3. – С. 43-46.
3. Андрущенко В.Л. Фінансова думка Заходу в ХХ столітті: (Теоретична концептуалізація і наукова проблематика державних фінансів). - Львів: Каменяр, 2000. - 303 с.
4. Бюджетна політика у контексті стратегії соціально-економічного розвитку України: У 6 т. / Редкол.: М.Я. Азаров (голова) та ін. Т.2: Соціальна спрямованість бюджетної політики. – К.: НДФІ, 2004. - 376 с.
5. Бирман А.М. Финансы отраслей народного хозяйства. – М.: Политиздат, 1959. - 285 с.
6. Біленчук П.Д., Кравченко В.В., Підмогільний М.В. Місцеве самоврядування в Україні (муніципальне право). Навчальний посібник. – К.: Атіка, 2001. – 304 с.
7. Бірд Р., Фройнд К., Волліш К. Децентралізація бюджетних систем у перехідних економіках // Проблеми економічного розвитку. – 1995. - № 3. – С. 20-24.
8. Благодатин А.А., Лозовский Л.Ш., Райзберг Б.А. Финансовый словарь. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 378 с.
9. Бланкарт Шарль. Державні фінанси в умовах демократії: Вступ до фінансової науки / Пер. з нім. С.І. Терещенко та О.О. Терещенка. – К.: Либідь, 2000. – 654 с.
10. Бондарук Т.Г. Державний борг України: механізм управління та обслуговування. Автореф. дисертації канд. екон. наук: 08.04.01 / НДФІ. – К., 2001. – 19 с.
11. Буковинський С. А. До питання про Бюджетний кодекс України // Фінанси України. – 2003. - № 4. – С. 3-13.
12. Буковинський С.А., Комаров В.А. Бюджет розвитку та пріоритети бюджетних інвестицій // Фінанси України. – 2004. - № 9. – С. 3-19.
13. Буряченко А.Є. Історичні аспекти еволюції бюджетної системи України // Фінанси України. – 2002. - № 6. – С. 139-146.
14. Бутаков Д.Д. Местные бюджеты и межбюджетные отношения в странах Восточной Европы // Финансы. – 2001. - № 1. – С. 59-61.
15. Бюджет України за 2000 рік / Статистичний щорічник. – Міністерство фінансів України – Київ, 2001. – 317 с.
16. Бюджетна реформа в Україні: проблеми та шляхи їх розв'язання. Міжнародна науково-практична конференція. – К.: НДФІ при Мінфіні України, 2001. – 346 с.
17. Бюджетний і податковий огляд. Річний звіт за 1999 рік. Аналіз Закону про Державний бюджет України на 2000 р. Аналіз виконання бюджету за січень – лютий 2000 р. Група фіскального аналізу при Комітеті Верховної Ради України з питань бюджету. – Київ. – квітень 2000. – 151 с.
18. Бюджетний і Податковий огляд. Четвертий квартал 1998 р. Річний звіт 1998 р. Група фіскального аналізу при Комітеті Верховної Ради України з питань бюджету. – Київ. – 18 березня 1999. – 93 с.
19. Бюджетний кодекс України // Урядовий кур’єр. – 2001. – 25 липня.
20. Бюджетний кодекс України: закон, засади, коментар / за редакцією О. В. Турчинова і Ц.Г. Огня. – К.: Парламентське вид-во, 2002. – 320 с.
21. Бюджетні слухання: метод. рек. щодо орг. та проведення бюдж. слухань в органах місц. самоврядування України / В.І. Кравченко (кер. авт. кол.), О.Ю. Кучеренко, І.І. Гейдор та інші. – К.: НДФІ, 2000. – 120 с.
22. Бюджетний менеджмент: Підручник / В. Федосов, В. Опарін, Л. Сафонова та ін.; За заг. ред. В. Федосова. – К.: КНЕУ, 2004. – 864 с.
23. Варга С.І. Фінансові ресурси місцевого самоврядування: дис. канд. екон. наук: 08.04.01. – К., 2001. – 168 с.
24. Василик О.Д. Теорія фінансів: Підручник. – К.: НІОС, 2000. – 416 с.
25. Василик О.Д., Павлюк К.В. Бюджетна система України: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 544 с.
26. Василик О.Д. Фінансова наука // Фінанси України. – 2001. - № 1. – С. 3-10.
27. Василик О.Д., Павлюк К.В. Державні фінанси України: Підручник. – К.: НІОС, 2002. – 608 с.
28. Васильева М.В. Местные бюджеты в современных условиях. – М.: Финансы и статистика, 1987. – 112 с.
29. Воробйов Ю.М. Фінансові ресурси інвестиційного процесу в Криму. // Академічний огляд. – 2001. - № 1. – С. 53 – 58.
30. Воронкова В. Г. Муніципальний менеджмент: Навчальний посібник. – К.: ВД “Професіонал”, 2004. – 256 с.
31. Всемирная история экономической мысли: В 6 т. – т.1 / МГУ им. М.В. Ломоносова; гл. редкол.: В.Н. Черковец (гл. ред.) и др. – М.: Мысль, 1987. – 606 с.
32. Галушко О. С. Формування державного та місцевих бюджетів в умовах трансформації економіки // Фінанси України. – 2001. - № 5. – С. 51 – 57.
33. Герасимчук З.В. Еколого – економічні основи формування та реалізації регіональної політики сталого розвитку (питання методології та методики): автореферат дис. доктора економ. наук: 08.10.01. – Львів, 2002. – 41 с.
34. Гецько В. В. Місцеві фінанси: суть, структура і принципи формування ресурсів // Фінанси України. – 1999. - № 5. – С. 103 – 107.
35. Государственные финансы: Учеб. пособ. / Под ред. В.М. Федосова, С.Я. Огородника, В.Н. Суторминой. – К.: Лыбидь, 1991. - 378 с.
36. Грабовецький Б.Є. Економічне прогнозування і планування: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. - 188 с.
37. Декларация о принципах местного самоуправления в государствах – участниках Содружества // Информационный бюллетень Межпарламентской Ассамблеи государств-участников Содружества Независимых Государств. – 1995. - № 6. – С. 85 – 89.
38. Декларація “Про державний суверенітет України” прийнята Верховною Радою Української РСР 6 липня 1990 р. // Відомості Верховної Ради УРСР. – 31 липня 1990. - № 31. – С. 429.
39. Державні фінанси. Навчальний посібник. Вид. 2 – ге, доп. і перероб. / За заг. ред. Базилевича В.Д. – К.: Атіка, 2004. – 368 с.
40. Державні фінанси: Теорія і практика перехідного періоду в Центральній Європі / Пер. з англ. – К.: Основи, 1998. – 542 с.
41. Дмитриева И.Н. Бюджеты развития: опыт США // Финансы. – 1998. - № 11. – С. 49-52.
42. Дроздовська О. С. Бюджетний устрій України у контексті адміністративно-територіальної реформи // Наукові праці НДФІ. – Київ. – 2003. – Вип. 1 (20). – С. 32-38.
43. Європейська хартія місцевого самоврядування // Віче. – 2000. - № 3(96). – С. 43-50.
44. Єпіфанов А.О., Сало І.В., Д'яконова І.І. Бюджет і фінансова політика України. Навч. посібник. 2-ге вид. – К.: Наукова думка, 1999. – 304 с.
45. Завгородня І.В. (Руденко І.В.) Проблемні питання формування місцевих бюджетів // Наукові праці НДФІ. – К., 2002. – Вип. 2 (17). – С.29-35.
46. Завгородня І.В. (Руденко І.В.), Суховірська О.Б. Місцеві бюджети на етапі підготовки бюджетної реформи // Стратегія економічного розвитку України: Наук. зб. КНЕУ. – К., 2001. – Вип. 4 – С. 281-287.
47. Завгородня І.В. (Руденко І.В.) Методологічний підхід до нової концепції регіональної бюджетної політики // Сіверянський літопис. – Чернігів. – 1999, № 6. – С. 248 – 257.
48. Загальні відомості про Швецію. Місцеве самоврядування у Швеції / Видання Шведського Інституту. – 2001. – 4 с.
49. Загородній А.Г., Вознюк Г.Л., Смовженко Т.С. Фінансовий словник. – 4-те вид., випр. та доп. – К.: Знання, КОО; Л.: ЛБІ НБУ, 2002. – 566 с.
50. Зайчикова В.В. Інституційні засади формування Європейської моделі міжбюджетних відносин в Україні // Наукові праці НДФІ. – Вип. 2 (21). – 2003. – С. 103-112.
51. Закон Украины “О внесении изменений в Закон Украины “О налогообложении прибыли предприятий” // Бизнес. – 1997. - 16 июня. -№ 23 (230).
52. Закон України “Про бюджетну систему України” // Голос України. – 1995. – 18 липня.
53. Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні” // Урядовий кур'єр. – 1997. – 14 червня.
54. Закон України “Про фіксований сільськогосподарський податок” від 17 грудня 1998 року № 320-ХІV із змінами і доповненнями.
55. Закон України “Про затвердження загальнодержавної програми розвитку малих міст” від 4 березня 2004 року // Урядовий кур’єр . – 2004. – березня.
56. Звіти про виконання бюджетів Чернігівської області за 1995-2006 рр. Головного фінансового управління Чернігівської облдержадміністрації.
57. Кадочников П., Синельников-Мурылев С., Трунин И. Проблемы моделирования воздействия межбюджетных трансфертов на фискальное поведение субнациональных властей // Вопросы экономики. – 2002. - № 5. – С. 103-125.
58. Карпінський Б.А., Герасименко О.В. Фінансова система. – Навчальний посібник. - Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 184 с.
59. Кириленко О.П. Місцеві бюджети України (історія, теорія, практика). – К.: НІОС, 2000. – 384 с.
60. Коваленко Л.О., Завгородня І.В. (Руденко І.В.) Стратегія формування фінансових ресурсів місцевого самоврядування // Наук. зб. КНЕУ “Стратегія економічного розвитку України”. – К., 2000. – Вип. 2 - 3. - С. 153-159.
61. Коваленко Л., Завгородня І. (Руденко І.В.) Проблеми планування та виконання місцевих бюджетів // Зб. наук. пр. Тернопільської академії народного господарства. – Тернопіль, 1998. – Вип. 2 - С. 51-59.
62. Коваленко Л.О. Управління бюджетними ресурсами регіону // Фінанси України. – 2002. - № 12. – С. 51-54.
63. Ковалюк О.М. Фінансовий механізм організації економіки України (проблеми теорії і практики). Монографія. - Львів: Видавничий центр Львівського національного університету імені Івана Франка, 2002. – 396 с.
64. Колесникова Н. А. Финансовый и имущественный потенциал региона: опыт регионального менеджмента. – М.: Финансы и статистика, 2000. - 169 с.
65. Колодій С.Ю. Децентралізація бюджетної системи та економічне зростання // Фінанси України. – 2001. - № 3. – С. 63 –68.
66. Конституции зарубежных государств. Учебное пособие. – М.: Изд. БЕК, 1996. – 432 с.
67. Конституція України: Прийнята на п”ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 року. – К.: Преса України, 1997. – 80 с.
68. Конституція УРСР. Прийнята 7 сесією ВР УРСР 20 квітня 1978 р. – К.: Видавництво політичної літератури України, 1979 р. – 72 с.
69. Концепція “Реформування міжбюджетних взаємовідносин в Україні”. Проект / НДФІ. Авторський колектив, керівник авторського колективу Кравченко В.І. – Київ, 1999. – 82 с.
70. Костіна Н.І., Алєксєєв А.А., Василик О.Д. Фінанси: система моделей і прогнозів: Навчальний посібник. – К.: Четверта хвиля, 1998. – 304 с.
71. Кравченко В.І. Місцеві фінанси України: Навч. посіб. – К.: Знання, КОО, 1999. – 487 с.
72. Кравченко В.І. Фінанси місцевого самоврядування України: проблеми становлення (1989 - 2001). – К.: Видавничий дім “KM Academia”, 2001. – 460 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.