У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ
Количество страниц 184
ВУЗ КЛАСИЧНИЙ ПРИВАТНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2008
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ 9
1.1. Передумови використання логістичних підходів
на підприємствах машинобудування 9
1.2. Особливості логістичного управління
на підприємствах машинобудування 22
1.3. Аналіз зарубіжного досвіду застосування системного управління логістичною діяльністю 35
Висновки до розділу 1 52
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ 55
2.1. Управління системою закупівель і розподілу
на машинобудівних підприємствах 55
2.2. Управління запасами в системі закупівель 73
2.3. Управління збутом у логістичній системі підприємств 88
Висновки до розділу 2 99
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ 104
3.1. Розробка інформаційно-логістичної системи
на підприємствах 104
3.2. Обґрунтування логістичних дій
на підприємствах машинобудування 125
3.3. Застосування інформаційно-функціональних схем організації системи управління логістичною діяльністю на підприємствах 135
Висновки до розділу 3 153
ВИСНОВКИ 157
ДОДАТКИ……………………………………………………………………161
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 169


ВСТУП


Актуальність теми. Сучасні підприємства машинобудування використовують логістику як нове, прогресивне мислення, методологію найефективнішої виробничо-господарської, підприємницької й комерційної діяльності, яка відкриває широкі можливості й перспективи для підвищення їх ефективності та конкурентоспроможності. Особливої значущості на підприємствах набуває проблема формування адекватної ринковій економіці сфери обігу, яка обслуговує рух матеріальних і інформаційних потоків. Її вирішення потребує нових підходів використання концепцій логістики, які не тільки можуть істотно вплинути на ефективність підприємств машинобудування за рахунок поліпшення якості постачань і скорочення логістичних витрат у сфері обігу, а й дають змогу одержати додаткові конкурентні переваги на ринку.
Дослідженням проблем, пов’язаних з управлінням логістичною діяльністю підприємств машинобудування, присвячені праці О. Амоші, В. Бесєдіна, М. Білопольського, П. Бубенко, Б. Буркинського, В.Бурегі, В. Василенко, В. Геєця, А. Грандберга, М.Гордона, Б. Данилишина, , С. Дорогунцова, Л. Зайцевої, А.Кальченко, Є. Качана, Б. Кліяненка, Р. Ларіної, І. Лукінова, В. Мамутова, О. Мошенця, Р. Нижнього, В.Науменко, Г. Одінцової, І.Петровської, В. Пілюшенко, В. Пили, Р. Прокопенко, В. Пурлик, Л. Савельєва, С.Салигі, В. Семиноженка, Н.Сивохіна, Т.Скоробагатової, В. Симоненка, С.Соколенко, В.Соловйова, В. Столярова, Н. Ткаченко, М. Чумаченка та ін.
Проте, незважаючи на глибоке дослідження теоретичних і практичних аспектів системи управління логістичною діяльністю підприємств машинобудування, окремі питання залишаються ще невирішеними. Так, недостатньо обґрунтованими є передумови використання логістичних підходів управління запасами і збутом на підприємствах машинобудування. Потребують удосконалення системи управління закупівлею й розподілом запасів на машинобудівних підприємствах. Подальшої розробки потребує впровадження інформаційно-логістична система на підприємствах.
Актуальність проблеми, її практичне значення й недостатня теоретична розробленість зумовили вибір теми дисертації.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Наукові результати, теоретичні положення та висновки дослідження були отримані в межах наукової теми Класичного приватного університету “Управління ефективністю використання фінансових ресурсів господарюючих суб’єктів” (номер державної реєстрації 0105U000004). За результатами досліджень підготовлено наукову доповідь „Особливості управління та характеристика виробничої ланки логістичного ланцюга” і розроблено практичні рекомендації, щодо впровадження заходів з виконання Програми стабілізації та розвитку промисловості Запорізької області на період до 2010 р.
Мета й задачі дослідження. Метою дослідження є вдосконалення системи управління логістичною діяльністю підприємств машинобудування. Для досягнення цієї мети були поставлені такі завдання:
- узагальнити теоретичні передумови формування і використання логістичних підходів на вітчизняних підприємствах машинобудування;
- визначити теоретичні підходи до сутності логістичного управління;
- провести аналіз функціонування логістичних систем за кордоном та в Україні;
- застосувати методики проведення АВС- і XYZ-аналізу в логістичному управлінні запасами і в системі збуту підприємств машинобудування;
- обґрунтувати систему логістичних дій на підприємствах машинобудування;
- удосконалити інформаційно-логістичну систему підприємств машинобудування;
- розробити методичні підходи до процесу організації інформаційно-логістичної системи підприємств машинобудування.
Об’єктом дослідження є процес формування системи управління логістичною діяльністю підприємств машинобудування.
Предметом дослідження є теоретичні й практичні аспекти та напрями вдосконалення системи управління логістичною діяльністю підприємств машинобудування.
Методи дослідження. У процесі виконання роботи використані такі методи проведення економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення й формування висновків), статистико-економічний (аналіз сучасного стану системи управління логістичною діяльністю підприємств машинобудування), монографічний, розрахунково-конструктивний (побудова й економічне обґрунтування функціональної моделі зміни організаційної структури машинобудівних підприємств), експериментальний (обґрунтування основних напрямів удосконалення логістичного управління на підприємствах машинобудування).
Матеріалами для дослідження стали спеціальна література з проблем теорії логістики, нормативні документи, статистичні дані.
Наукова новизна одержаних результатів. Основний науковий результат дисертаційної роботи полягає у вирішенні наукового завдання щодо удосконалення діяльності підприємств машинобудування за рахунок впровадження логістичного управління, а саме:
вперше:
- запропонована логістична система управління запасами і збутом, що заснована на АВС- і XYZ-аналізі і матриці, що включає різні класи виробів із такими закономірностями: планування запасів відбувається на рік, з щомісячною перевіркою наявності на складі; збіги у термінах планування і відмінності за способами доставки; індивідуальні способи управління, що дало смогу поділити моделі автомобілів, які виготовляються, на класи за критеріями стабільності споживання, а також розробити методику розрахунку рівномірності і ритмічності постачань;
удосконалено:
- інформаційно-логістичну систему підприємств машинобудування шляхом розробки системи ієрархії інформації в логістиці: вищий рівень керівництва виробничо-збутової діяльності; середній рівень керівництва; контроль та управління операціями виробничо-збутової діяльності; поточний контроль;
- систему логістичних дій на підприємствах машинобудування через використання кібернетичного підходу, у рамках якого виділено логістичний ланцюг, що перетворює матеріальні й інформаційні потоки;
дістали подальшого розвитку:
- теоретичні підходи до сутності логістичного управління, виходячи із перспективного його розуміння, яке базується на традиційному понятті “виробничий менеджмент” та понятті, що виходить із розуміння необхідності управління виробничою діяльністю підприємства на засадах логістики;
- теоретичні підходи до сутності логістичних систем, які отримані як результат визначення цільової функції розподільної логістики в основі якої знаходиться максимізація прибутку підприємства при повному задоволенні платоспроможного попиту споживачів;
- методичні підходи до процесу організації інформаційно-логістичної системи підприємств машинобудування, які включають, крім ієрархії процесів ухвалення логістичних завдань, ланцюжки взаємозалежних, з погляду пошуку компромісу по балансуванню витрат, процесів ухвалення рішень.
Практичне значення одержаних результатів полягає в розробці заходів з виконання “Програми стабілізації та розвитку промисловості Запорізької області на період до 2010 р.” в галузі вдосконалення логістичних операцій (довідка № 08-27 від 07.06.2007 р.). Запропоновано комплекс заходів щодо удосконалення державної підтримки, законодавства та нормативної бази для розвитку логістичної діяльності підприємств машинобудування. Основні положення, висновки і пропозиції дисертаційної роботи використані в практичній діяльності машинобудівних підприємств Запорізької області (довідка № 39-12 від 20.06.2007 р.). Одержані здобувачем науково-практичні результати управління системою закупівлі та управління запасами групи АВС- аналізу, а також ранжувати моделі автомобілів, що випускаються на класи за критерієм стабільності споживання. Теоретичні розробки дисертаційної роботи використовуються в навчальному процесі Класичного приватного університету при викладанні таких дисциплін: “Економіка підприємства”, “Економічний аналіз”, “Логістика”, “Планування діяльності підприємства” (довідка № 19-11 від 15.02.2007 р.).
Особистий внесок здобувача. Основні положення та висновки дисертації розроблені автором особисто й містяться в одноосібно надрукованих наукових працях.
Апробація результатів дослідження. Наукові положення основних результатів дослідження і їх практичне застосування обговорювалися на науково-практичних конференціях: II Всеукраїнської науково-практичної конференції «Економіка: проблеми теорії і практики» (м. Дніпропетровськ, 2004 р.), Міжнародної науково-практичній конференції «Розвиток економіки в трансформаційний період: глобальний і національний аспекти» (м. Запорожжя, 2005 р.), „Сучасний стан та проблеми розвитку підприємництва в регіоні” (м. Дніпропетровськ, 2005р.), Наука та інновації – 2005” (м. Дніпропетровськ, 2005р.), „Особливості соціально-економічного розвитку України та регіонів” (м. Запоріжжя, 2005р.), VII науково-практичної конференції «Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку», (м. Павлоград, 2005 р.), XV Міжнародної науково-практичної конференції «Стратегічний розвиток регіону – економічне зростання та інтеграція» (м. Чернівці, 2006 р.), ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Дні науки - 2006», (м. Дніпропетровськ, 2006 р, Всеукраїнська науково-практична конференція «Інвестиційні стратегії підприємств на міжнародних товарних та фінансових ринках» (м. Дніпропетровськ, 2006 р.), І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Економіка. Менеджмент невиробничої сфери: теорія, практика, перспективи» (м. Ялта, 2006 р.).
Публікації. Основні положення дисертаційної роботи опубліковані в 10 статтях у наукових журналах, збірниках наукових праць і матеріалах науково-практичних конференцій, з них 7 – у наукових фахових виданнях. Загальний обсяг публікацій становить 1,69 д.а.
Обсяг і структура дисертації. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, викладених на 158 сторінках, 5 додатків на 7 сторінках і списку використаних джерел із 157 найменувань на 10 сторінках. Загальний обсяг дисертації 183 сторінок, включаючи 14 таблиць на 10 сторінках і 41 рисунок на 32 сторінках.

Список литературы ВИСНОВКИ


1. Невикористання теоретичних передумов формування логістичних підходів на вітчизняних підприємствах машинобудування має об’єктивні і суб’єктивні чинники. Вони полягають у нестабільності економіки України, відсутності кваліфікованих фахівців, несприйнятті українським бізнесом логістичних правил і прийомів, які орієнтуються на чіткіші і стабільніші “правила гри”. Наслідки впливу цих чинників зумовлюють: нерегулярність, неритмічність і непрогнозованість роботи постачальників; зниження обсягів виробництва; низьку якість вітчизняної сировини внаслідок застарілих технологій і відсутності контролю за якістю.
2. Встановлено відмінності в трактуванні логістики вітчизняних та іноземних вчених. Так, вітчизні вчені підтримують процесний підхід до визначення логістики, а іноземні спираються на поняття циклу споживання виробу. Ці традиційні розуміння можна ототожнити із виробничим менеджментом, тоді як перспективне розуміння – із логістичним менеджментом. Для встановлення його сутності використано функціональний, інструментальний та інституціональний виміри. Це дало змогу встановити й визначити параметри субординації категорій у перспективному розумінні логістичного управління: традиційного поняття “виробничий менеджмент” та поняття, що походить із розуміння необхідності управління виробничою діяльністю підприємства на засадах логістики.
3. Проведений аналіз функціонування зарубіжних логістичних систем свідчить, що вони пройшли значний історичний шлях свого розвитку. Найбільш ефективними з них є: організація виробництва за принципом “точно в строк” (just-in-time, JIT), мікрологістична система KANBAN, логістичні системи “штовхального” типу (“планування матеріальних ресурсів” (material resource planning, MRP)), комбіновані системи MRP II – KANBAN, зовнішні мікрологістичні системи “планування розподілу продукції/ресурсів” (distribution resource planning, DRP). На основі визначених недоліків запропоновано як визначальну ланку всіх цих систем – попит, а отже, і збут продукції. Виходячи з цього, логістику у сфері збуту слід вважати розподільною, а її цільової функцією буде максимізація прибутку підприємства при повному задоволенні платоспроможного попиту споживачів.
4. Проведений аналіз свідчить, що машинобудівні підприємства мають сотні постачальників комплектуючих виробів і матеріалів. Їх продукцію реалізують великі дилерські мережі корпорацій, дистриб’юторські компанії й середні та дрібні дилери. У зв’язку із цим ефективність їх діяльності напряму залежить від оптимізації логістичних витрат. З цією метою великі машинобудівні підприємства, такі як ЗАТ “ЗАЗ”, застосовують модернізовані системи логістики. Вони постійно розвиваються, забезпечуючи оперативність, ефективність і якість комплексу робіт, пов’язаних як зі своєчасними доставками комплектуючих виробів на заводські конвеєри, так і з оперативними доставками готового автомобіля в мережу продажу під замовлення його майбутнього власника.
5. Застосування методики проведення АВС- і XYZ-аналізу в логістичному управлінні запасами і в системі збуту ЗАТ “ЗАЗ” дало змогу встановити таке. Для ефективного управління матеріалами необхідно враховувати, що матеріалам кожної групи АВС-аналізу властиві свої характерні риси й особливості обліку їх на складі, видачі виробничим підрозділам, закупівлі, а також своя система управління запасами. Для матеріалів групи А найбільш прийнятна система управління запасами з фіксованим розміром замовлення, для групи В – система управління запасами з фіксованим інтервалом часу між замовленнями, для групи С – система “мінімум-максимум”.
6. Дані XYZ-аналізу дають змогу розділити моделі автомобілів, що випускаються, на класи за критерієм стабільності споживання: клас “X” – автомобілі, що характеризуються стабільним попитом; клас “Y” – автомобілі, що характеризуються середньою величиною попиту, з можливими коливаннями; клас “Z” – автомобілі, що характеризуються низьким попитом, причини якого підприємству необхідно з’ясувати, і, можливо, зняти цю модель з виробництва, якщо вона збиткова.
7. Об’єднане групування за АВС- і XYZ-аналізом дає змогу скласти матрицю, що включає 9 різних класів виробів. В управлінні цими класами існують певні закономірності. Класи CX, CY, CZ управляються однаково: планування запасів відбувається зазвичай на рік, з щомісячною перевіркою наявності на складі. Що стосується класів BX, BY, BZ, то тут можуть бути як збіги (наприклад, за термінами планування), так і відмінності (за способами доставки). Для класів AX, AY, AZ завжди виробляються індивідуальні способи управління. Відповідно до цього кожному з виділених класів надано маркетингову характеристику й запропоновано стратегію управління запасами та стратегію розподілу.
8. Удосконалено інформаційно-логістичну систему підприємств машинобудування. Виходячи з її особливостей (всепроникність; жорстка ієрархічність; функції зовнішніх зв’язків), розроблено систему ієрархії інформації в логістиці: вищий рівень керівництва виробничо-збутової діяльності; середній рівень керівництва; контроль та управління операціями виробничо-збутової діяльності; поточний контроль. Це дало змогу запропонувати структуру інформаційно-логістичної системи, яка включає такі підсистеми: прогнозування, координація, оперативна діяльність.
9. Обґрунтовано положення про те, що ланкою логістичної системи є відокремлений об’єкт у логістичній системі, що не підлягає подальшій декомпозиції при вирішенні поставлених логістичних завдань. Він виконує свою локальну цільову функцію, пов’язану з певними логістичними діями. У рамках кібернетичного підходу цю ланку можна подати як логістичний ланцюг, що перетворює матеріальні й інформаційні потоки на підприємствах машинобудування. При цьому у якості критерія логістичного управління підприємствами машинобудування пропонуються: мінімум загальних логістичних витрат, максимум прибутку від виконання всіх логістичних дій, мінімальне відхилення в термінах виконання логістичних циклів, максимальна якість споживчого сервісу.
10. Сучасна система інформаційних потоків орієнтується на своєчасне забезпечення відповідних процесів прийняття рішення і їх реалізацію. Виходячи з цього базуючись на принципах ієрархії та враховуючи конфліктуючі процеси прийняття рішень, в роботі запропоновано методичні підходи до процесу організації інформаційно-логістичної системи підприємств машинобудування. Такі підходи дають можливість утворити зв’язки, всі елементи яких вимагають взаємозв’язаного, одночасного пошуку оптимального рішення, що на практиці рідко буває можливим. Для прийняття рішень характерний вибір альтернатив з найменшими витратами при прийнятті одного рішення. Тому як критерій логістичного управління підприємством у роботі взято критерій мінімізації загальних логістичних витрат за умови дотримання рівня логістичного сервісу, не нижчого за встановлений.


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Актуальні проблеми забезпечення економічної незалежності України / Відп. ред. М.Г. Чумаченко і О.І. Амоша. – Донецьк: ІЕП НАН України, 1997. – 69 с.
2. Амітан В.Н., Ларіна Р.Р., Пілюшенко В.Л. Логістизація процесів в організаційно-економічних системах / НАН України; Інститут економіко-правових досліджень. – Донецьк: ТОВ “Юго-Восток, Лтд”, 2003. – 73 с.
3. Антикризисное управление / Под ред. Э. Короткова. М.: ИНФРА-М, 2000. 432 с.
4. Антонюк Л.Л., Поручник А.М., Савчук В.С. Інновації: теорія, механізм розробки та комерціалізації: Монографія.  К.: КНЕУ, 2003.  394 с.
5. Бабенко С. Власність споживчої кооперації: соціально-економічна природа та особливості реформування // Економіка України. – 2001. – № 12. – С. 4-9.
6. Багрова І.В., Гетьман О.С., Власюк В.Є. Міжнародна економічна діяльність України: Навч. посіб. – К.: УНЛ, 2004. – 384 с.
7. Бажал Ю.М. Економічна теорія технологічних змін.  К.: Заповіт, 1996.  238 с.
8. Баканов М.И., Шеремет А.Д. Теория экономического анализа. – М.: Финансы и статистика, 1997. – 416 с.
9. Баранов Э.Ф. Модели программно-целевого управления (на примере региональных систем). – М.: Наука, 1993. – 210 с.
10. Барков Я.И., Быстрай Г.П. Инструменты стабилизации экономики региона. – Симферополь: Анаюрт, 1994. – 58 с.
11. Батников С. Импортозамещающий вектор альтернативной стратегии народно-хозяйственного развития // Российский экономический журнал.  2002.  № 3.  С. 27-41.
12. Бауэрсокс Д.Д., Клосс Д.Д. Логистика: интегрированная сеть поставок: Пер. с англ. – М.: Олимп-Бизнес, 2001. – 640 с.
13. Белорус О.Г., Лукьяненко Д.Г. Глобальные трансформации и стратегии развития. – К.: Орияне, 2000. – 424 с.
14. Бень Т., Довбня С. Проблеми і передумови ефективної реструктурізації підприємств // Економіка України. – 2000. – № 8. – C. 36-41.
15. Бень Т., Семенов Г. Методичні основі оцінки нових технологій // Економіка України. – 2000. – № 6. – C. 47-51.
16. Біла С.О. Концептуальні засади структурного регулювання ринкового господарства // Статистика України.  2004.  № 1.  С. 22-27.
17. Білоус О.Г. Загрози, виклики та імперативи глобалізації світового розвитку // Наука та наукознавство.  2001.  № 3.  С. 24-36.
18. Бланк И.А. Основы инвестиционного менеджмента. – К.: Эльга-Н, 2001. – 536 с.
19. Бланк И.А. Инвестиционный менеджмент. – К.: МП “ИТЕМ” ЛТД, “Юнайтед Лондон Трейд Лимитед”, 1995. – С.448.
20. Блауберг И.В., Юдин Э.Г. Становление и сущность системного подхода.  М.: Мысль, 1973.  283 с.
21. Богиня Д., Волынский Г. Структурная перестройка экономики и проблемы инвестиций // Экономика Украины.  2000.  № 4.  С. 10-16.
22. Бойко Е.И., Бондарев П.П., Маслова Н.В. Управление техническим развитием производственных систем.  Львов: Вища школа, 1985.  166 с.
23. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер. с англ. / Под ред. Ф.А. Кружикова. – М.: Экономика, 1991. – 271 с.
24. Бондарь М. Проблемы эффективной деятельности субъектов малого бизнеса в Украине на этапе проведения экономических реформ // Экономика. Финансы. Право.  2003.  Вып. 2.  С. 3-6.
25. Бородина О. Людський капітал як основне джерело економічного росту // Економіка України. – 2003. – № 7. – С. 48-53.
26. Борщ Л.М. Інвестиції в Україні: стан, проблеми і перспективи.  К.: Т-во “Знання”, КОО, 2002.  318 с.
27. Брейли Р., Майерс С. Принципы корпоративных финансов: Пер. с англ. – М.: ЗАО “Олимп –Бизнес”, 1997. – 1120 с.
28. Бруно М. Глубокие кризисы и реформа // Вопросы экономики. 1997.  №2.  С. 4-30.
29. Брюммер К. Система поддержки предприятий малого и среднего бизнеса в Германии // Проблемы теории и практики управления.  2002.  № 2.  С. 46-49.
30. Будзан Б. Менеджмент в Україні: сучасність i перспективи. – К.: Основи, 2001. – 349 с.
31. Бурега В.В. Социально-адекватный менеджмент: в поисках новой парадигмы: Монография.  К.: Издательский центр “Академия”, 2001.  272 с.
32. Владимирова И.Г. Глобализация мировой экономики: проблемы и последствия // Менеджмент в России и за рубежом.  2001.  № 3.  С. 97-111.
33. Войнаренко М.П. Україна: який вибрати шлях? // Економіка України. – 1997. – № 6. – С. 91-92.
34. Войнаренко М.П., Валігура Н.М. Функціонування малого та середнього бізнесу за умов стабілізації національної економіки // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2003. – № 5. – Ч. 2. – Т. 2. – С. 85-89.
35. Войнаренко М.П., Радецька Л.П., Філінюк В.Р. Проблеми реформування економіки України. – К.: Логос, 1999. – 270 с.
36. Глогусь О. Логістика: Навч. посіб. для студ. економ. спец. – Тернопіль, 1998. – 160 с.
37. Голенко Л.И. Статистические модели в управлении производством. – М.: Статистика, 1975. – 368 с.
38. Голиков Е.А., Пурлик В.М. Основы логистики и бизнес-логистики: Монография. – М.: Изд-во Рос. Экон. Академии, 1993. – 161 с.
39. Голов С.Ф. Управленческий бухгалтерский учет. – К.: Скарби, 1998. – 384 с.
40. Гордон М.П., Карнаухов С.Б. Логистика товародвижения. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1998. – 168 с.
41. Джонсон Джеймс, Вуд Дональд Ф. Современная логистика: Пер. с англ. – 7-е изд.– М.: Вильямс, 2002. – 624 с.
42. Долішний М.І. та ін. Розміщення продуктивних сил і регіональна економіка: Навчальний посібник / М.І. Долішній, Ю.І. Стадницький, А.Г. Загородній, О.Є. Товкан – Львів: Національний університет “Львівська політехніка” (Інформаційно-видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту післядипломної освіти), “Інтелект – Захід”, 2003. – 256 с.
43. Дональд Дж. Бауэрсокс, Дейвид Дж. Клосс Логистика: интегрированный процесс снабжения и сбыта. – М.: Олимп-Бизнес, 2000. – 608 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.