У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ВПЛИВ СТРАТЕГІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ НА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ
Количество страниц 235
ВУЗ ЦЕНТРАЛЬНА СПІЛКА СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ УКРАЇНИ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП............................................................................................................. 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПОДАТ¬¬КОВОЇ СИСТЕМИ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ……………………………………………………………………….


11
1.1. Еволюція податкових систем країн Європейського Союзу (новітні тенденції)......................................................................................................... 11
1.2. Теоретико-методичні підходи до формування сучасної податкової системи.............................................................................................................
45
1.3. Напрями та критерії гармонізації податкових систем країн Європейського Союзу.....................................................................................
60
Висновки до розділу................................................................................ 84
РОЗДІЛ 2. ВІДПОВІДНІСТЬ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ КРИТЕРІЯМ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ…………………………..
87
2.1. Особливості гармонізації систем оподаткування в країнах „нової” Європи…………………………………………………………………………. 87
2.2. Аналіз функціональних зв’язків системи оподаткування................... 111
2.3. Компаративний аналіз адаптації вітчизняної та європейських податкових систем, зокрема країн ЦСЄ…………………………………….
129
Висновки до розділу................................................................................ 149
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМИ АДАПТАЦІЇ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ УКРАЇНИ ДО ВИМОГ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ......................................................................................................
152
3.1. Стратегічні напрями вдосконалення податкової системи Укра¬їни в контексті реалізації національної стратегії європейської інтеграції .........
152
3.2. Методичні підходи до адаптації податкової системи............................ 173
Висновки до розділу................................................................................ 192

ВИСНОВКИ....................................................................................................
196
ДОДАТКИ....................................................................................................... 199
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ................................................... 229



ВСТУП

Актуальність теми дослідження. Кардинальні зміни в геополітично¬му і геоекономічному становищі України після здобуття незалежності та осоᬬли¬вості сучасного етапу світогосподарських трансформацій істотно під¬вищили роль зовнішньоекономічних відносин у розвитку країни. Проголо¬шена стра¬тегія європейської інтеграції України, яка спирається на об’єктивні передумови та сучасні глобалізаційні процеси з їх перевагами та загрозами, обумовлює необхідність вироблення ефективних напрямів її реалізації, включ¬но з адапта-цією вітчизняної податкової системи до умов країн Євро¬пейсь¬кого Союзу (ЄС), де в останні роки активізувалися процеси гармонізації податкового законо-давства. Узгодження вітчизняного податкового законо¬давства із вимога¬ми ЄС не лише сприятиме поглибленню курсу на євро¬пейську інтеграцію, а й стане важливою передумовою підвищення рівня конкурентоспроможності економіки нашої країни у процесі інтеграції до сві¬то¬вого господарства. Саме в контексті стратегічних євроінтеграційних праг¬нень¬ України набуває особливої актуаль-ності питання забезпечення ефек¬ти⬬ності та конкурентоспроможності подат¬ко¬-вої системи, яка не лише виконує функцію головного джерела наповнення бюджетів усіх рівнів, а й відіграє провідну роль у державному регулюванні еко-но¬мічних процесів, щоправда лише за умови ефективного використання податкових важелів задля забез¬печення збалансованого економічного зрос¬тан¬ня, оптимального використан¬ня господарських ресурсів, стимулювання ін¬вес¬ти¬цій та підприємницької актив¬ності у пріоритетних для суспільства напрямах. Окрім того, конкурент¬но¬спроможна податкова система здатна підвищити ефек¬тив¬ність між народ¬ного обміну факторами виробництва.
Теоретичні аспекти функціонування і гармонізації податкових систем країн ЄС дістали належне висвітлення в численних публікаціях відомих зару¬біж-них вчених, як А.Афонсо, С.Буковецький, Р.Варсано, Р.Вебер, Д.Вілдасін, Д.Вілсон, І.Галі, У.Гейл Флет, З.Гіловськa, Д.Даймонд, М.Деверо, Е.Джанеба, Д.Зодров, М.Кін, А.Клем, С.Коліньйон, М.Котлебургер, Б.Крижаньяк, С.Кро㬬¬-струп, К.Найкел, В.Оутс, Л.Палат, Р.Перротті, Г.Табелліні, В.Танзі, Г.Таубер, М.Уайт, Р.Хол, У.Штибер. Проблематика реформування вітчизняної податкової системи предметно аналізувалася В.Андрущенкoм, З.Варналієм, О.Василикoм, В.Геєцeм, І.Іващук, Т.Єфименко, В.Козаченкoм, П.Мельникoм, В.Нусіновим, С.Рибакoм, І.Тарановим, А.Соколовською, Н.Хорошаєвим. Міжнародні аспекти фінансово-кредитної політики України розглядалися у працях Л.Антонюк, О.Білоруса, В.Будкіна, В.Вергуна, М.Дудченка, В.Єременка, Л.Кістерського, Д.Лук’яненка, Г.Мар’яновича, Ю.Пахомова, О.Плотнікова, А.Поручника, А.Ру-мянцева, І.Сергієнка, С.Сіденко, В.Шевчука та ін. Проте вказані дослідження більшою мірою зорієнтовані на аспекти стратегічного характеру і недостатньо розкр謬вають пріоритетну роль системи оподаткування у реалізації стратегії еконмічного розвитку в глобальному середовищі, яке відрізняється підвище-ною конкурентністю загалом та загостренням податкової конкуренції зокрема.
Аналітична оцінка академічного доробку, заходів передбачених низкою державних документів (Програмою інтеграції України до ЄС, Планом дій Україна–ЄС, Стратегією економічного та соціального розвитку України на 2004-2015 рр. “Шляхом європейської інтеграції”) та здійсненого реформування віт-чиз¬няної податкової системи, дозволяє констатувати потребу в подальшому її вдосконаленні та підвищенні конкурентоспроможності. З метою забезпечення економічної складової виперед¬жального розвитку України за¬ли¬шаються нероз-в’язаними прин¬ципові проблеми щодо реалізації стра¬те¬гіч¬них напрямів вдоско-на¬лен¬ня податкової системи загалом та окремих її еле¬мен¬тів (бажаний орієнтир пере¬роз¬по¬ділу доходу через ВВП, ставки окремих подат¬ків, наванта¬жен¬ня на фонд заробітної плати, підходи до стимулювання інвести¬цій¬ної діяль¬ності тощо), що вимагає нових тео¬ре¬тико-методичних підходів до вивчення про¬б¬¬лем ефектив¬но¬го оподаткування. Крім того, до сьогодні не існує науково оᬬґрун¬¬¬то-ва¬них вис¬нов¬ків щодо нас¬лід¬ків можливого зниження подат¬к¬вого тиску як еле-мента конвергенції вітчиз¬ня¬ної податкової системи з краї¬на¬ми ЄС та чинника заохо¬чен¬ня припливу капіталу. Усе це і зумовило вибір теми дисертації.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисер¬та-ційна робота виконана на кафедрі міжнародних економічних відносин Львів¬сь-кої комерційної академії в межах наукової теми “Рівновага платіжного балансу під час реалізації моделі інноваційно-інвестиційного розвитку” (2008 р. дер¬жав-ний реєстраційний № 0108U00444). Внесок дисертанта полягає у роз¬робці механізмів підтримки позитивного сальдо поточного рахунку при зниженні податкового навантаження в Україні у контексті загальноєвро¬пейсь¬кої тен¬ден¬ції до конвергенції податкових систем.
Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та розробка методико-практичних рекомендацій щодо вдосконалення податкової системи України задля подальшої її конвергенції з податковими системами країн ЄС, врахо¬вуючи загальноєвропейські тенденції розвитку податкових систем.
Досягнення мети дослідження зумовило необхідність розв’язання таких завдань:
- розкрити сутнісні характеристики еволюції податкових систем країн ЄС;
- проаналізувати теоретико-методичні підходи до формування сучасної податкової системи;
- визначити напрями і критерії гармонізації податкових систем країн ЄС;
- окреслити особливості гармонізації систем оподаткування в країнах “нової” Європи;
- проаналізувати функціональні зв’язки систем оподаткування;
- здійснити компаративний аналіз вітчизняної та європейських подат¬кових систем, зокрема країн Центрально-Східної Європи (ЦСЄ);
- визначити стратегічні напрями вдосконалення системи оподаткування України в контексті реалізації національної стратегії європейської інтеграції;
- розробити методичні підходи щодо адаптації вітчизняної податкової системи до вимог країн ЄС.
Об’єктом дослідження є трансформація податкових систем країн ЦСЄ, а також України, у процесі євроінтеграції.
Предметом дослідження є теоретико-методичні засади адаптації подат¬ко-вої системи України до вимог ЄС в умовах конвергенції європейських подат¬ко-вих систем під час реалізації стратегії євроінтеграції.
Методи дослідження. Теоретико-методологічною базою дослідження є фундаментальні положення теорій міжнародних економічних відносин (МЕВ), неоінституціоналізму, міжнародної торгівлі та міжнародної економічної інтег¬ра¬-ції, а також праці вітчизняних і зарубіжних вчених з питань оподат¬кування. У дисертації використано широкий спектр методів наукового пізнан¬ня, а саме: ме-тод логічної абстракції (для здійснення теоретичної інтерпретації різно¬маніт¬них макро- і мікроекономічних ефектів фіскальної політики, що визначають підходи до реформування податкових систем, а також при дослід¬женні теоре¬тич¬них засад побудови податкової системи України – підрозділ 1.2; 2.3); істо¬рич¬ний підхід (при аналізі розвитку європейської соціально-орієнтованої моде¬лі та еволюції податкових систем під час становлення спільного економічного простору – підрозділ 1.1; 1.3; 2.1); методи аналізу, синтезу та порівняльного ана¬лізу (для дослідження особливостей процесу гармонізації податкових систем країн ЄС, компаративного аналізу адаптації вітчизняної та європейських (краї¬ни ЦСЄ) податкових систем); методи багатовимірного статистичного аналізу і економічного моделювання, зокрема лінійна регресія (для встановлення зв’язку між податковими надходженнями та такими макроекономічними показниками, як промислове виробництво, сальдо бюджету та ін. – підрозділ 2.1); багато¬фак-тор¬ний регресійний аналіз (для виз¬начення функціональних залежностей дина¬мі-ки ВВП та ефектів запровадження лінійного податку в країнах ЦСЄ та Украї¬ні – підрозділи 2.1; 2.2); метод най¬мен¬ших квадратів (OLS) (для встановлення впливу підвищення „подат¬кового тиску” на показники динаміки ВВП, інвес¬ти-цій, інфляції, монетизації еконо¬міки, процентної ставки та зовнішнього боргу – підрозділ 2.2); векторної авторегресії (VAR) (для ідентифікації залежності прип-ливу капіталу від податкового тиску, а також визначення взаємозв’язку між потоками і рівнем оподаткування); тест Гренджера (для виявлення взаємної причинності сальдо бюджету і надходжень до бюджету в Україні та країнах ЦСЄ – підрозділ 2.1, а також для встановлення наявності податкової кон¬ку¬рен¬ції зі сторони країн ЄС–10 у відношенні до країн ЄС–15 – підрозділ 2.1).
Наукова новизна одержаних результатів полягає в розширенні теоре-тич¬них положень та розробці прикладних рекомендацій для формування стра¬те-гіч¬них пріоритетів і тактичних засобів щодо вдосконалення податкової системи України в контексті реалізації євроінтеграційної стратегії. Зокрема в роботі:
вперше:
- визначено чинники фіскальної конвергенції на підставі аналізу підходів до формування податкової політики в країнах ЄС (на етапах становлення спільного економічного простору, фінансування зростаючих державних видатків та податкової конкуренції), зокрема такі як фіскальний федералізм, фіскальні трансферти, посилення соціальної орієнтації, інфляційні процеси, обмеження державного боргу, розширення ЄС, підвищення мобільності капіталу та іннова¬ційність, що дозволяє країні, яка інтегрується до ЄС, орієнтую¬чись на перерахо¬вані чинники, сформувати ефективну фіскальну політику;
- виявлено податкові інструменти, характерні для процесу євроінтеграції, такі як зниження податкового тиску і запровадження принципу лінійного оподаткування; доведено, що не існує податкової конкуренції між країнами ЦСЄ та ЄС, а зниження офіційних ставок оподаткування прибутку корпорацій у країнах ЦСЄ відбувається під впливом відповідного процесу в країнах ЄС, який відображає тенденції європейської інтеграції та мотивацію до підвищення конкуренто¬спроможності європейських економік у глобальному середовищі, а також ідентифіковано позитивний вплив запровадження лінійного оподат¬ку¬ван-ня на прискорення динаміки ВВП, гальмування інфляції та зниження про¬цент¬ної ставки;
удосконалено:
- методологічні підходи до вивчення макроекономічного впливу податків за допомогою модифікації традиційної моделі IS─LM─BP, до якої включено зале欬ності мобільності капіталу від податкового тиску та фіскальних обме¬жень, що дозволяє враховувати взаємозв’язок системи оподаткування при здійсненні макроекономічної політики;
- теоретичні підходи до аналізу ролі податків у відкритій економіці, зокрема, окрім традиційних макроекономічних моделей та моделей “податкової конкуренції”, запропоновано на основі розширення моделей “нової економічної географії” враховувати залежності структури видатків, податкової бази та мо-більності капіталу від агломераційних ефектів, що дає можливість мінімізувати соціально-економічні деформації та диспропорції в регіональному розрізі;
- методичні підходи до оцінки впливу „Маастрихтських критеріїв” на еко-но¬мічну політику країн-учасниць ЄС, зокрема показано, що для ґрунтов¬нішої оцінки економічної політики держави доцільно враховувати такі фактори, як цикл ділової активності, політичні процеси, міжнародне розміщен¬ня вироб-ництва та характер потоків капіталу за умов європейської інтеграції, що дозволяє підвищити ефективність формування фіскальної політики;
набули подальшого розвитку:
- оцінка впливу податкового тиску на макроекономічні показники, що дозволило спростувати гіпотезу про його вплив на формування дефіциту бюд-же¬ту (зниження податкового тиску має сприятливий вплив на сальдо бюджету, однак це відбувається за рахунок обмеження інвестицій в умовах української економіки через зменшення податкових надходжень, що приводить до істот¬но¬го зниження державних видатків на розвиток промислового виробництва, інф¬ра-структуру, інновації і, таким чином, частково нівелює переваги від зниження податків);
- підходи до аналізу мікро- та макроекономічних характеристик лінійного податку, що дозволило показати, крім таких його характеристик, як здатність впливати на споживання, інвестиції та заощадження, можливість виконання ним функції автоматичного стабілізатора в умовах відсутності макроеконо¬міч¬ної рівноваги, який також впливає на структурні зрушення шляхом скорочення „тіньової” економіки, акумуляції людського капіталу та підвищення інвести¬цій-ної привабливості для іноземних інвесторів.
Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть становити практичний інтерес для органів державної влади різних гілок та рівнів при формуванні й реалізації заходів із забезпечення євроінтеграцій¬ного курсу. Так, отримані автором результати використані у роботі Управління міжнародних зв’язків Державної податкової адміністрації України (пропозиції щодо напрямів гармонізації вітчизняної податкової системи до стандартів країн ЄС – довідка №12-0218/182а від 08.11.06 р.), Департаменту податкової та мит-ної політики Міністерства фінансів України (довідка б/н від 03.11.08 р.), Головного управління економіки Львівської обласної державної адміністрації (довідка №6-61-761 від 25.03.08 р.). Окремі положення дослідження викори-стано при розробці рекомендацій науково-практичних конференцій “Обліково-аналітичне забезпечення системи менеджменту підприємства” (довідка №68-14-714 від 14.05.07 р.) та “Європейські інтеграційні процеси і транскордонне співробітництво” (довідка №3/1793 від 18.05.06 р.), ХІІ міжнародного науково-практичного семінару “Проблеми розвитку зовнішньоекономічних зв’язків та залу¬чення іноземних інвестицій: регіональний аспект” (довідка №09-01/7.9.7-134 від 27.01.06 р.). Окремі положення та результати дисертаційної роботи вико¬ристано в навчальному процесі кафедри міжнародних економічних від¬но-син Львівської комерційної академії при викладанні дисциплін „Грошово-кре-дит¬на політика”, „Світові фінанси” та „Світова фінансова система” (довідка №1248/01-1.08 від 31.10.08 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертація є самостійною науковою роботою. Усі наукові результати та висновки, у тому числі й ті, що характе-ризують наукову новизну, отримані і сформульовані автором самостійно. З наукових праць, опублікованих у співавторстві, в дисертаційній роботі вико¬рис-тані лише ідеї та положення, що є результатом особистої роботи автора.
Апробація результатів дослідження. Основні положення дисерта¬ції апробовано автором у виступах на наступних науково-практичних конфе¬ренціях і семінарах: міжнародній науково-практичній конфе¬ренції “Бюджетно-податкові чинники активізації розвитку фінансових ринків та фінансового посередництва” (Ірпінь, 2008 р.); міжнародній науково-практичній конференції “Інтеграція України в європейський та світовий фінансовий простір” (Львів, 2007 р.); науково-практичній конференції “Обліково-аналітич¬не забезпечення системи менеджменту підприємства” (Львів, 2007 р.); науково-практичній кон¬фе¬рен¬ції “Європейські інтеграційні процеси і транскордонне співробітництво” (Луцьк, 2006 р.); ХІІ міжнародному науково-практичному семінарі “Проблеми розвитку зовнішньоекономічних зв’язків та залучення іноземних інвестицій: регіональний аспект” (Донецьк, 2006 р.).
Публікації. Основні положення та результати дослідження опубліковано у 10 наукових статтях (8 підготовлено автором одноосібно), в тому числі 7 статей у провідних наукових фахових виданнях (зокрема 3 в наукових жур¬на¬лах і 4 в збірниках наукових праць), 2 статті в інших виданнях та 1 тези виступу на конференції.

Список литературы ВИСНОВКИ
Аналіз загальних тенденцій поглиблення європейської інтеграції показав, що в силу економічних і політичних чинників система оподат¬кування не лише зберегла функцію головного джерела наповнення бюджетів, а й посилила свій вплив на міжнародне розміщення виробництва, міграцію трудових ресурсів та потоки капіталу. Збереження відмінностей у проведенні фіскальної політики окремими країнами Співтовариства може призводити до виникнення подат¬ко¬вої конкуренції між країнами, однак фіскальна конвер-генція, яка передбачає також гармонізацію податкових систем країн ЄС, покликана підвищувати конкурентоспроможність євро¬пейсь¬ких економік у глобальному середовищі. Проголошені євроінтеграційні прагнення України, закріплені у низці держав¬них документів, супрово¬джуються тривалою пере-бу¬довою вітчиз¬няної подат¬ко¬вої сис¬те¬ми та гармонізацією податкового законо¬давства з європейським, але по сьогодні не завершено пошук оптимальної моделі, яка була б бли¬зь¬¬кою за своїм складом та структурою до європейських зразків та враховувала б вітчизняні реалії. Прове¬дене дослі-дження дозволяє зробити такі висновки:
1. Моделі відкритої економіки (Манделла─Флемінга, Манківа¬─Сам¬мер-са, міжчасового споживання, неокейнсіанська, ендогенного зростання) перед-бачають вплив податків на наступні показники: мобільність податкової бази (капіталу або промис¬ло¬вих компаній); взаємо¬допов¬нюваність видатків в окре-мих регіонах; особ¬ли¬вості поведінки „великих” регіо¬нів, які впливають на вар-тість чинників вироб¬ництва в межах інтеграцій¬ного утворення; вартість інвестиційних ресурсів.
2. Еволюція ЄС демонструє процес гармонізації податкових систем, що пе¬ред¬бачає: а) уні¬фі¬кацію ставок ПДВ та акцизів, нарахувань на фонд заробіт-ної плати (або коштів праці), а також ставок податку на доходи фізичних і юри¬дич¬них осіб; б) єдині правила опо¬даткування інвестиційного доходу; в) узгод¬ж嬬не адмі¬ні¬ст¬¬ру¬¬вання податкової сис¬теми. Доведено, що гармонізація подат¬кових систем не є реак¬цією на роз¬ширення ЄС за рахунок країн ЦСЄ, а зу¬мов¬лена н嬬обхідністю підвищення конкурентноздатності європейських економік.
3. Реформування податкових систем країн ЦСЄ базується на досяг¬нен¬ні загальноприйнятих євро¬пей¬сь¬ких стандартів із пошуком нових рішень щодо підтримання конкурентоспроможності. За допомогою тесту Гренджера дове-де¬но нейтральний вплив зниження ставок податків у країнах ЄС-10 на показники країн ЄС-15, що засвідчує відсутність підстав для податкової конкуренції. Зниження офіційних ставок податку на при¬бу¬ток кор¬по¬рацій у країнах „нової” Європи відбувається під впливом відпо¬від¬но¬го про¬цесу в країнах „старої” Євро¬пи, який, своєю чергою, відображає реалії євро¬пейської ін¬теграції та моти¬ва¬цію підвищення конкурентоспроможності у глоба¬ль¬но¬му середовищі.
4. Підтверджено наступні функціональні залеж¬ності для країн ЦСЄ: а) зниження податкового тиску є корисним для еко¬номічного зростання і сприяє збільшенню припливу капіталу та зни¬жен¬ню процентної ставки, що узгод¬жує-ть¬ся з результатами здійсненого теоретичного аналізу; б) запровадження лінійного податку підвищує темп зрос¬тан¬ня ВВП; в) зовнішній борг не залежить від подат¬кового тиску, але одночасно простежу¬ється обернена залеж¬ність цього показ¬ни¬ка від лінійного податку, подібні наслідки має прискорення інфля¬ції, що можна пояснити обмеженням мож¬ли¬востей для зовнішніх запо¬зи¬чень у випадку погір¬шення макроеко¬номічної стабільності; г) позитивна взаєм¬на кореляція між по¬дат¬ковим тиском та інвестиціями може відображати під¬ви¬щену залеж¬ність економік ЦСЄ від інвестицій державного сектора, які необ¬хід¬ні для роз¬витку інфраструктури та соціальної сфери.
5. Стратегія реформування податкової системи України із врахуванням досвіду країн ЄС по¬вин¬на враховувати: а) можливість погір¬шен¬ня сальдо по-то¬ч¬¬ного рахунку внас¬лі¬док припливу іноземного капі¬талу, який заохочено зни¬женням податкового тиску; б) залежність інвести¬цій¬ного процесу від видатків державного бюджету, а відпо¬від¬но ─ від податкових надходжень; в) відсутність негайного прямого зв’язку між пожвавленням ви¬ро¬б¬¬¬ни¬цт¬ва та по-дат¬ковими надходженнями, навіть за умови сприятливого сти¬му¬лю¬¬вання реа-ль¬¬ного сек¬то¬ра зниженням податкового тиску; г) доречність три¬ва¬лої фіс¬ка¬ль-ної дисципліни як чинника підтримання макроекономічної рівноваги.
6. З метою забезпечення стійкого припливу капіталу задля зростання еко¬номіки України та її інтеграції в економічну систему ЄС, необхідно, з вра-ху¬ванням загаль¬но¬єв¬ропейських тенденції функціонування подат¬ко¬вих сис-тем, реформувати вітчизняну податкову систему шляхом: а) запро¬вад¬жен¬ня обме¬женої кіль¬кості обґрунтованих пільг щодо сплати ПДВ і по¬дат¬ку на прибуток підпри¬ємств; б) збільшення ставок ак¬ци¬з¬ного збору на алкогольну про¬дуꬬцію, тютюнові вироби та нафтопродукти; в) диференціації ставок ПДВ (із зниженою ставкою на рівні 7-9% для товарів першої необхідності); г) зниження ставки податку на прибу¬ток підпри¬ємств до 22-20% (з одночасним за¬провадженням прискореної амор¬т謬за¬ції об’єктів ос¬но¬в¬¬них засобів або мож-ливості вико¬рис¬тан¬ня подат¬кових ви¬рବхувань сум ви¬да¬т¬¬¬ків на здійснення науково-дослідної чи інно¬ваційної діяль¬ності); д) ди¬фе¬рен¬ціації ста¬в¬ки подат-ку на при¬бу¬ток для роз¬п¬діленого і нероз¬поділеного капі¬та¬лу; е) запро¬вад-ження опо¬даткування до¬хду від цінних папе¬рів і депозитів у бан¬ків¬сь¬ких ус-та¬но¬вах на рівні 15%; є) посту¬по¬во¬го перенесення подат¬ко¬вого наванта¬жен¬ня зі сплати вне¬сків до цільо¬вих фон¬дів за рахунок змен¬шення ставки для юри-дич¬них осіб до 25% та її збі¬ль¬шення для фізичних осіб до¬ 20%; ж) скବсу¬вання „нерен¬та¬бельних” податків (збір за геоло¬го¬роз¬відувальні роботи, кому¬наль-ний по¬даток); з) запро¬вад¬ження податку на неру¬¬хоме майно і товари розкошу зі ¬¬став¬кою 1-3%; і) запро¬вад¬ження альтер¬на¬тивного міні¬мального податку зі став¬кою 3% на не¬ви¬роб¬ниче спо¬живання, по¬в’я¬зане з утри¬манням апарату управління та іншими важко¬ конт¬рольованими зବ¬галь¬нгоспо¬дарськими витратами; к) встанов¬лен¬ня жорсткі¬шої системи конт¬ро¬лю за платни¬ками податків із запровадженням біль¬ших роз¬мі¬рів штрафних санкцій.



СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Акимов А. Налогообложение юрлиц в странах ЕС должно быть унифицировано / А.Акимов // Мировые дискуссии. – 2005. – Вып. 2. – Режим доступу : www.worlddiscussions.org.
2. Александрова В. Прогнозування впливу інноваційних факторів на розвиток економіки України / В.Александрова, М.Скрипниченко, Л. Федулова // Економіка і прогнозування. – 2007. – № 2. – С. 9 – 26.
3. Бажал Ю. Інвестиційно–інноваційні ресурси економічного зростання / Ю.Бажал // Стрବ¬тегія еко¬номічного розвитку України : [зб. наук. праць]. – Вип. 1. – К. : КНЕУ, 2000. – С. 34–40.
4. Базилюк І., Жаліло Я. Становлення конкурентоспроможності національної еко¬но¬міки / Я.Базилюк, Я.Жаліло ; [за ред. О. Власюка] // Стрବ¬те-гії розвитку України : теорія і практика. – К. : НІСД, 2002. – С. 401–421.
5. Білань М. Дослідження впливу зниження податкових ставок на бюджетні надходження за допомогою імітаційного моделювання / М.Білань // Вісник НБУ. – 2007. – № 11. – С. 48–51.
6. Бодров В. Основи конкурентоспроможності економіки України / В.Бодров // Фінанси України. – 2007. – № 9. – С. 67–74.
7. Борко Ю. Расширение и углубление европейской интеграции / Ю.Борко // Мировая экономика и международные отношения. – 2004. – №7. – C.15–29
8. Брюкер Г. Другий економічний поділ в Європі? // Україна на шляху до Європи / Г.Брюкер [за ред. Л. Хоффманн, Ф. Мьоллерс] . – К. : Фенікс, 2001. – C. 49–71.
9. Буковинський С. Формування бюджетної політики у ринковому середовищі / С.Буковинський // Вісник НБУ. – 2006. – № 6. – С. 14–21.
10. Буковинський С. До питання здійснення бюджетної політики в Україні / С. Буковинський // Фінанси України. – 2007. – № 11. – С. 3–30.
11. Бурденко І. Аналіз стану й напрямки розвитку податкової системи України та її вплив на зростання економіки / І.Бурденко, О.Кравченко // Актуальні проблеми економіки. – Киiв : ВНЗ "Національна академія управління", 2007. – №4. – С. 67–74.
12. Бюджетні новації : приціл на інновації // Дзеркало тижня. – 2006. – № 32. – 7 листопада.
13. Варналій З.С. Особливості податкової політики України на сучасному етапі / З.С. Варналій // Науковий вісник НУДПСУ. – 2008. – №2. – С.20–25.
14. Варналій З.С. Особливості та шляхи детінізації економічної діяльності в умовах глобалізації / З.С. Варналій // Економіка : проблеми теорії та практики : [зб. нак. праць; вип. 231; т.1]. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2007. – 226 с. – С.9–23.
15. Варналій З.С. Підвищення рівня конкурентоспроможності регіонів України в умовах глобалізації / З.С. Варналій // Економіка : проблеми теорії та практики : [зб. наук. праць; вип. 229; в 4 т; Т.ІІІ]. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2007. – С. 667–679.
16. Варналій З.С. Інвестиційний розвиток регіонів України в умовах глобалізації / З.С. Варналій // Теорії мікро–макроекономіки. – Вип. 25. – К. : АМУ, 2006. – С.7–13.
17. Вергун В. Економічні зв’язки Польщі з ФРН / В.Вергун,
А.Флі¬с¬сак / В.Вергун // Економіка України. – 2004. – №6. – С. 72–79.
18. Вишневський В. Оподаткування нерухомості : теорія та зару¬біжний досвід / В. Вишневський, В. Чекіна // Фінанси України. – 2007. – № 11. –
С. 43–52.
19. Возняк М. Зростання та спади соціально–економічного зближення в Європейському Союзі. Рекомендації для України / М.Возняк [за ред.
Д. Лук’яненка, В.Чужикова] // Спільний європейський економічний простір : гармо¬ні¬зація мегарегіональних суперечностей. – К. : КНЕУ, 2007. – С. 90–92.
20. Гаврилишин О. Зростання у перехідних економіках про¬тягом 1990–1997 рр. : економетричний аналіз, який можна застосувати для України / [О.Гаврилишин, І. Ізворські, Р. Рооден]; за А. Зіденберг, Л. Хофман // Україна на роздор іжжі – К. : Фенікс, 1998. – C. 18–53.
21. Гайдар Е. Государственная нагрузка на экономику / Е.Гайдар // Вопросы экономики. – 2004. – № 9. – С. 4–23.
22. Гальчинський А. Три кроки бюджетної політики / А. Гальчинський // Дзеркало тижня. – 2006. – № 37. – 30 вересня.
23. Геєць В. Формування дохідної частини бюджету : підсумки, проблеми перспек¬ти¬ви / В.Геєць // Економіка і прогнозування. – 2004. – № 1. – С. 9–30.
24. Геєць В. Політика економічного зростання на основі розширення внут¬¬ріш¬нього попиту / В.Геєць // Фінанси України. – 2007. – № 9. – С. 14–33.
25. Геєць В. Середньостроковий прогноз розвитку еко¬номіки України на період до 2010 року / В.Геєць, Скрипниченко М // Економіка і прогнозу¬вання. – 2007. – № 1. – С. 104–115.
26. Горбачук В. До бюджетно–податкової політики економічного росту / В. Горбачу : збірник виступів за матеріа¬лами круглого столу [“Пробле¬ми економічного зростання”], (Київ, 16 вер. 2001 р.). – К. : Альтерпрес, 2001. – C. 37–44.
27. Горбачук В. Вычисление совместимых значений бюджетного дефи-цы¬та и инфляции : пример на основе данных экономики Украины 2005 года / В. Горбачук, Н. Гаркуша // Економіст. – 2005. – № 9. – С. 31–33.
28. Грачова Р. Як нам облаштувати податкову систему / Р.Грачова // Дзеркало тижня. – 2007. – № 2. – 17 січня.
29. Гриневич О. Інвестиційна складова економічного зростання /
О. Гриневич, Я.Жаліло [за ред. О. Власюка] // Стрବ¬те¬гії розвитку України : теорія і практика – К. : НІСД, 2002. – С. 422–460.
30. Даниленко А. Проблеми фінансової політики України й розвитку фі-нан¬сово–монетарних важелів її реалізації / А.Даниленко // Фінанси України. – 2007. – № 9. – С. 51–58.
31. Дауні М. Огляд податкової системи в державах–членах ЄС. Європейська інтеграція та Україна / М.Дауні // European Union’s Tacis Programme. – Режим доступу : www.ueplac.com.ua.
32. Дудченко М.А. Національні економічні інтереси посилюються/ А.М.Дудченко / М.А.Дудченко // Економіка України. – 2006.– № 12.
33. Єфименко Т. Податковий кодекс України : питання ефективності та суспільної зла¬го¬ди / Т. Єфименко // Фінанси України. – 2007. – № 5. – С. 3–11.
34. Єфименко Т. Економічне зростання – основа підвищення добробуту громадян / Т. Єфименко // Фінанси України. – 2007. – № 8. – С. 3–12.
35. Єфименко Т. Основні напрями трансформації податкової системи в Україні / Т.Єфименко // Фінанси України. – 2007. – № 9. – С. 9–13.
36. Евстигнеев Е.Н. Основы налогообложения и налогового законно-дательств / Е.Н. Евстигнеев, Н.Г.Викторова. – СПб. : Питер, 2004. – 256 с.
37. Жаліло Я. Пріоритети економічної політики держави // Стрବ¬тегії розвитку України : теорія і практика / Жаліло Я. [за ред. О. C.Власюка] . – К. : НІСД, 2002. – С. 355–400.
38. Жаліло Я. Економічна стратегія держави : теорія, методологія, практика/ Жаліло Я. – К. : НІСД, 2003. – 368 с. (Серія „Економічні стратегії”; вип. 8).
39. Жаліло Я. Деформації моделі економічного зростання в умовах полі¬ти¬ко–економічного циклу й перспективи їх подолання / Я.Жаліло // Фінанси України. – 2007. – № 10. – С. 139–147.
40. Жаліло Я. Особливості соціально–економічного розвитку України в 2004 – першій половині 2005 р. / Я. Жаліло, Я.Белінська [за ред. О.С. Власюка] // Україна : Стратегічні пріори¬те¬ти. Ана¬лі¬тич¬ні оцінки – 2005. – К. : Знання України, 2006. – С. 22–36.
41. Жукова О. Необхідність реформування податкової системи України / О.Жукова // Економіка і держава. – 2006. – № 12. – С. 26–27.
42. Завгородня О. Фіскальне регулювання інвестицій : пріоритети, механізми, чинники / О.Завгородня, Ю. Пилипенко // Міжнародна економіка : [зб. наук. праць; вип. 30]. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України. – С. 35–40. 2673–XII.
43. Запаріна І. Бюджет розвитку у контексті забезпечення економіч¬ного зростання в Україні / І.Запаріна // Економіка і прогнозування. – 2007. – № 3. – С. 43–55.
44. Захарін А. Удосконалення механізму податкового регулювання сталого економічного розвитку / І. Захарін // Фінанси України. – 2005. – №2. – C.92–100.
45. Іголкін І. Податкова реформа як об’єктивна необхідність зміцнення дохідної частини державного бюджету / І.Іголкін // Фінанси України. – 2005. – №8. – C.19–24.
46. Каліцька В. Особливості формування та руху ПДВ у державному бюджеті та господарському обороті підприємств / В.Каліцька, О. Короткевич // Економіка і прогнозування. – 2007. – № 2. – С. 57–74.
47. Квасовський О. Проблеми наукової систематизації принципів оптимального оподаткування / О.Квасовський // Фінанси України. – 2006. №2. – C.101–110.
48. Клементьев М.И. Актуальные вопросы регулирования налогообло-же¬ния в ЕС / М.И. Клементьев // Аудитор. – 2003. – №2. – C.2–7.
49. Козаченко С. Стратегія оцінки інвестицій в умовах відкритої економіки / С.Козаченко, В. Нусінов : [Стрବ¬тегія економічного розвитку України : науковий збірник; вип. 1] – К. : КНЕУ, 2000. – С. 52–62.
50. Козюк В. „Рейнська модель” у глобальних торговельних та моне¬тар-них процесах / В.Козюк // Фінанси України. – 2007. – № 7. – С.141–154.
51. Колодко Г. Глобалізація і перспективи розвитку постсоціалістич¬них країн / Г. Колодко. – К. : Основні цінності, 2002. – 248 с. (Серія „Сучасна думка”, кн. 17).
52. Копич Р. Еволюція фіскальної політики у трансформаційних економ¬і¬ках / Р.Копич // Журнал європейської економіки. – 2004. – Т. 3. – №4. – С. 452–472.
53. Козюк В. Фіскальна політика в Європейському валютному союзі : проблеми автоматичної стабілізації та конвергенції / В.Козюк // Фінанси України. – 2006. – №6. – с.57–67.
54. Криклій А. Компаративний аналіз вітчизняної та зарубіжних податкових ситсем / [А.Криклій, Л.Демиденко, Ю.Субботович, В.Криклій] // Економіка та держава. – 2007. – №1. – с.20–23.
55. Крисоватий А. Діалектика трансформації податкової політики України в контексті європейської інтеграції / А.Крисоватий, Т.Кощук // Журнал європейської економіки. – 2005. – Том 4. – № 2. – С. 185–202.
56. Лащак В. Стимулювальна роль прямих податків / В. Лащак // Фінанси України. – 2005. – №2. – с.84–91.
57. Лондар С. Тенденції податково–бюджетних процесів в Україні / С.Лондар : матеріали конф. [„Фактори економічного росту в Україні та су¬сід-ніх країнах”], (Київ, 20–21 лист. 2003 р.). – К. : Альтерпрес, 2004. – С. 112–118.
58. Лондар С. Дослідження динаміки відхилення податкової ставки від оптимальної в моделі кривої бюджетних надходжень з експо¬нен¬ціа¬льним загасанням економічної активності / С. Лондар, М.Оліскевич // Вісник Львівської комер¬ційної академії. – Вип. 10 : зб. наук. праць за мате¬рі¬а¬лами другої Міжн. eкон. конф. [“Економет¬ричні методи і моделі в економіці : теорія і практика”], (Львів, 4?7 вер. 2001 р.). – Львів : Коопосвіта, 2001. –
С. 68–75.
59. Луніна І. Стратегія реформування місцевих бюджетів в Україні / І. Луніна // Дзеркало тижня. – 2006. – № 24. – 3 червня.
60. Максимова Л. Вплив системи податкового регулю¬ван¬ня на конкурентоспроможність вітчизняної економіки / Л.Максимова, Д.Федорченко // Фінанси України. – 2007. – № 6. – С. 56–63.
61. Маржан М. Тіньова економіка як важливий фактор впливу на еко¬но-мі¬ч¬ну безпеку держави / М.Маржан, В.Шамрай : матеріали конф. [„Фактори економічного росту в Україні та су¬сід¬ніх країнах”], (Київ, 20–21 листопада 2003 р.). – К. : Альтерпрес, 2004. – С. 104–109.
62. Матвієнко П. Національному розвитку – власні сили. Коментар до Маніфесту Партії національно–економічного розвитку України / П.Матві¬єнко. – К. : Наукова думка, 2004. – 285 с.
63. Меламед М. Валовий внутрішній продукт України та його податковий потенціал / М. Меламед // Вісник НБУ. – 2005. – № 5. – С. 24–33.
64. Мельник В. Фіскальна ефективність податку з доходів фізичних осіб в Україні : можливості зростання / В.Мельник // Фінанси України. – 2007. – № 12. – С. 38–48.
65. Мельник В. Податок на додану вартість у податковій системі Укра-їни / В.Мельник, О.Солдатенко // Фінанси України. – 2006. – №9. – C.82–86.
66. Мельник Т. Удосконалення оподаткування у сфері зовнішньо–
торго¬ве¬льних операцій / Т.Мельник // Економіка і прогнозування. – 2004. –
№ 4. – С. 71–78.
67. Мельота І. Фіскальні та регуляторні причини тіньової еко¬но¬міки в Укра¬ї¬ні / І. Мельота, У. Тіссен; [за ред. Ш. фон Крамона–Тау¬ба¬деля,
І. Акімової]. – Сприяння сталому економічному зростанню в Україні – К. : „Альфа–Принт”, 2001. – С. 139–150.
68. Михайленко В. Спрощена система оподаткування як метод регулювання податкового навантаження / В.Михайленко, К. Проскура // Економіст. – 2007. – № 5. – С. 65–67.
69. Міщенко В. Природоресурсні платежі в доходах бюджету / [Міщенко В., Коваль Я., Хвесик М., Кучер О.] // Фінанси України. – 2007. – № 12. – С. 27–37.
70. Мостенська Н. Проблеми активізації інвестиційної діяльності в Україні. [Стрବ¬тегія економічного розвитку України : науковий збірник; вип. 1] / Н.Мостенська. – К. : КНЕУ, 2000. – С. 67–72.
71. Новицький В. Є. Податкове регулювання в системі інструментів соціа¬льно–економічного розвитку / В. Є. Новицький // Фінанси України. – 2007. – № 10. – С. 60–73.
72. Огліх В. Шляхи реформування податкової системи України у напрямку забезпечення сталого економічного розвитку / Огліх В.,
О. Шаповалов // Економіст. – 2007. – № 11. – С. 26–30.
73. Одлінг–Смі Д. Зростання в Україні – уроки інших країн із пе-рехідною економікою / Д.Одлінг–Смі, Р.ван Рооден; [за ред. А. Зіденберг,
Л. Хоффманн] // Україна на роздоріжжі : уроки з міжнародного досвіду економічних реформ / – К. : Фенікс, 1998. – С. 3–17.
74. Онуфрик М. Порівняльний аналіз податкових систем і податкового наван¬та¬ження країн–членів ЄС та України / М. Онуфрик // Економіка і держава. – 2006. – № 11. – С. 14–18.
75. Опарін В. Фіскальні засоби стимулювання економічного зростання / В.Опарін, М.Фельдгольц // Фінанси України. – 2006. – №10. – С.61–70.
76. Павлюк К. Концептуальні підходи до аналізу державних видатків К.Павлюк, Т.Ахмед // Фінанси України. – 2007. – № 8. – С. 73–90.
77. Паєнтко Т. Гармонізація прибуткового оподаткування / Т. Паєнтко // Фінанси України. – 2005. – №3. – C.37–43.
78. Пантюхина С.А. Факты и проблемы гармонизации налоговых систем / С.А.Пантюхина, И.Ф. Искакова // Академия управления «ТИСБИ». – М. : Наука, 2006 . – 342 с.
79. Папава В. Лафферів ефект у посткомуністичній економіці // Економіка України. – 2003. – № 9. – С. 51–59.
80. Пахомов Ю. Нові виміри фундаментальної економіки–новим реаліям життя/ Ю. Пахомов, В. Будкін // Економіка України : Політико–економічний журнал. – 2005. – N4. – С. 93–94
81. Пахомов Ю. Україна і виклики глобалізації / Ю.Пахомов // День. – № 139. – 7 серпня 2001.
82. План дій „Україна – Європейський Союз”. Схвалено на засіданні Ради з питань співробітництва між Україною та ЄС. – Брюссель.– 2005. –
21 лютого. – 25 с.
83. Податкова політика України : стан, проблеми, перспективи : [монографія]; за ред. З.С.Варналія]. – К. : Знання України, 2008. – 675 с.
84. Полунєєв Ю. Технологія економічного прориву / Ю.Полунєєв // Дзеркало тижня. – 2006. – № 41. – 28 жовтня.

85. Порошенко П. Податковий Кодекс має дати державі та платникам стратегію взаємодії / П.Порошенко // Дзеркало тижня. – 2007. – № 12. – 31 березня.
86. Програма інтеграції України до ЄС. – Cхвалена Указом Президента від 14.09.2000 N 1072/2000 – Режим доступу : zakon.rada. gov.ua/cgi–bin/laws/main.cgi?№eg=1072%2F2000.
87. „Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби” від 15 вересня 1995 року № 329/95–ВР / Закон України – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
88. „Про впорядкування відшкодування податку на додану вартість та розрахунків з бюджетом” від 26 вересня 2001 року № 1270 / Постанова Кабінету Міністрів України – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
89. „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” від 19 грудня 1995 року № 481/95–BP / Закон України. – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
90. „Про загальні засади створення і функціонування спеціальних (вільних) економічних зон” від 13 жовтня 1992 року №2673–XII / Закон України – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
91. „Про затвердження Порядку випуску, обігу та погашення векселів, які видаються на суму податку на додану вартість при ввезенні (пересиланні) товарів на митну територію України” від 1 жовтня 1997 року № 1104 / Постанова Кабінету Міністрів України – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
92. „Про оподаткування прибутку підприємств” вiд 28.12.1994 № 334/94–ВР / Закон України – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
93. „Про податок на додану вартість” від 3 квітня 1997 року № 168/97–ВР / Закон України – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
94. „Про проведення розрахунків з бюджетом підприємств паливно–енергетичного комплексу та відшкодування податку на додану вартість підприємствам гірничо–металургійного комплексу” від 19 вересня 2001 року № 1210 / Постанова Кабінету Міністрів України – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
95. „Про систему оподаткування” від 25 червня 1991 року № 1251 / Закон України – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
96. „Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі товари (продукцію)” від 11 липня 1996 року № 313/96–ВР / Закон України – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
97. „Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі транспортні засоби” від 24 травня 1996 року № 216/96– ВР / Закон України – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
98. „Про ставки акцизного збору і ввізного мита на спирт етиловий та алкогольні напої” від 7 травня 1996 року № 178/96–ВР / Закон України – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
99. „Про ставки акцизного збору та ввізного мита на тютюнові вироби” від 6 лютого 1996 року № 30/96–ВР / Закон України – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
100. „Про фіксований сільськогосподарський податок” від 17 грудня 1998 року № 320–XIV / Закон України. – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua.
101. Радіонова І. Фінансова політика як феномен інституціональної економіки / І.Радіонова // Фінанси України. – 2007. – № 11. – С. 53–63.
102. Рибак С. О. Податкове регулювання зовнішньоекономічної діяль-ності України в умовах ринкової трансформації 2000 року : автореф. дис. На здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.05.01 "Світове господарство і міжнародні економічні відносини" / С.О. Рибак. – К., 2000. – 19 с. — укp.
103. Рибак С.О. Підприємницька діяльність та її оподаткування: [прак-тикум: навч. посібник для студентів вищ. навч. закл]/ С.О. Рибак. – Ірпінь: Академія ДПС України, 2003. – 182 с.
104. Рибак С. O. Розвиток інтеграційної стратегії України [Текст] / С.О. Рибак // Фінанси України : Науково–теоретичний та інформаційно–практичний журнал Міністерства фінансів України. – 2004. – №4. – С. 30–33.

105. Рижий І. М. Основні проблеми податкового регулювання економіки в умовах глобалізації та шляхи їх подолання / І.М. Рижий. К. : Просвіта. – С.34–37.
106. Римарська Н. Соціально–економічні аспекти тіньового сектора у транзитивних економічних системах / Н. Римарська [редкол. : відп. ред. Є. І. Бойко; вип. 1 (63)] // Соціально–економічні дослідження в перехідний період. [Фінансово–еконо¬міч¬ні системи : трансформація та євроінтеграція : зб. наук. праць] / НАН України. – Львів : ІРД НАН України. – С. 468–474.
107. Римарська Р.Ю. Стратегічні напрями вдосконалення податкової системи України в контексті реалізації національної стратегії європейської інтеграції / Р.Римарська : науковий збірник Національного університету державної податкової служби України (серія „Економіка, право”). – №4 (43). – 2008. – C.129–135.
108. Римарська Р. Гармонізація податкового законодавства у країнах ЄС : досвід для України / В.Шевчук, Р. Римарська // Стратегічні пріоритети. – №3(8). – 2008. – C.100–111.
109. Римарська Р. Факторний аналіз європейських систем оподат-кування в контексті взаємовідносин України та Європейського Союзу / Р.Римарська // Вісник ЛКА. – Серія економічна, вип. 26. – Львів : ЛКА, 2007. – С. 403 – 409.
110. Римарська Р. Лінійний податок : причини популярності, економічні засади та потенційні обмеження / Р.Римарська // Економіст. – №12. – 2007. – С. 56–59.
111. Римарська Р. Уніфікація податкових систем країн Європейського Союзу як критерій поглиблення інтеграції / Р.Римарська / В.Шевчук, Р.Римарська // Фінанси України. – №12. – 2007. – C.49–59.
112. Римарська Р. Електронна звітність як одна з умов успішного функ-ціо¬нування податкової системи України : досвід розвинутих європейських країн / Р.Римарська, Н.Римарська // Менеджмент та підприємництво в Україні : ета¬пи становлення і проблеми розвитку : [зб. наук. праць]. – Львів : Наці¬о¬на-льний уні¬вер¬ситет „Львівська політехніка”, 2007. – №576. – С. 446–449.
113. Римарська Р.Ю. Дилема податкових та неподаткових стимулів для регіонального розвитку / Р.Ю. Римарська // Проблеми розвитку зовнішньо-економічних зв’язків та залучення іноземних інвестицій : регіональний аспект : [зб. наук. праць]. – Донецьк : ДонНУ, 2006. – С.1184–1188.
114. Розпорядження Кабінету Міністрів України „Про схвалення Концепції реформування податкової системи України” від 19 лютого 2007 р. № 56–р. – К. : Кабінет Міністрів України, 2007. – (Нормативний документ Кабінету міністрів України. Розпорядження).
115. Рум'янцев А.П. Зовнішньоекономічна діяльність : [навч.посіб] / А.П.Рум'янцев. – К. : Центр навч. л–ри, 2004. – 384 c.
116. Савченко Т.Б. Альтернативний мінімальний податок як засіб презумптивного оподаткування / Т.Б. Савченко // Фінанси України. – 2005. – №1. – С. 30–35.
117. Світовий банк: важке завдання розвитку : [звіт Світового Банку про світовий розвиток; пер. з англ.] – К. : Абрис, 1994.
118. Світовий банк: податкова політика та адміністрування податків : звіт Світового Банку №26221– UA]. – Видавничий дім „Козаки”, 2003. – 128 с.
119. Створення фіскального простору для економічного зростання : огляд державних фінансів України Світового Банку; звіт № 3667–UA]. – Вашингтон : Світовий банк, 2006. – 185 с.
120. Секторальні моделі прогнозування економіки України / за ред. акад. НАН України В. Геєця. – К. : Фенікс, 1999. – 304 c.
121. Скрипник А. Оцінка ризику зведеного бюджету України на 2001 рік / А. Скрипник // Вісник НБУ. – 2001. – № 8. – С. 42–45.
122. Слухай С. Удосконалення формування доходів місцевих бюджетів в Україні / С.Слухай, О.Гончаренко // Фінанси України. – 2007. – № 8. – С.63–72.
123. Сова О. Проблема дефіцитності державного бюджету і шляхи її розв’язання / О. Сова // Фінанси України. – 2004. – № 5. – С. 83–87.
124. Соколов О. Окремі питання вдосконалення податкової системи України / О. Соколов // Вісник ДонДУЕТ. – № 4/2. –2006. Донецьк : Вид.–во Дон дует. – С. 11–17.
125. Соколовська А. Податкова політика в Україні у контексті її впливу на розвиток економіки / А.Соколовська // Фінанси України. – 2006. – №8. – с.65–78.
126. Соколовська А. До питання про податкову реформу в Україні / А.Соколовська // Фінанси України. – 2006. – №4. – C.55–61.
127. Стратегія економічного і соціального розвитку України (2004–2015 рр.) „Шляхом європейської інтеграції” (2005)/ [авт. кол. А. Гальчинський,
В. Геєць та ін.]. – К. : ІВЦ Держкомстату України, 2004. – 416 с.
128. Султан Х. Виконання бюджету і фіскальна дисципліна в Україні / Х.Султан // Бартерна еко¬но¬міка : не грошові операції в бюджетному секторі України. – К. : Альтерпрес, 2000. – С. 33–43.
129. Тіньова економіка : сутність, особливості та шляхи легалізації / [за ред. З.Варналія]. – К. : НІСД, 2006. – 576 с.
130. Тіссен У. Фіскальний федералізм у західноєвропейських та інших країнах : централізація чи децентралізація? Що краще для економічного зростання? Чи матиме це наслідки для України? / У.Тіссен [за ред.
Л. Хоффманн, Ф. Мьоллерс] // Україна на шляху до Європи. – К. : Фенікс, 2001. – C. 286–321.
131. Тіссен У. Принципи боргової стратегії України / У.Тіссен, Л.Хоффманн; [за ред. А. Зіденберга, Л. Хоффманн] // Україна на роздоріжжі : уроки з міжнародного досвіду економічних реформ. – К. : Фенікс, 1998. – С.81–103.
132. Указ Президента України “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва” від 3 липня 1998 року № 727/98. – Режим доступу : zakon.rada.gov.ua/cgi–bin/laws/main.cgi?№eg= 727%2F98.
133. Фролова Н. Пропорційний податок з доходів : особливості та досвід використання / Фролова Н. // Фінанси України. – 2005. – №10. – C.34–41.
134. Хорошаєв Є. Гармонізація податкових систем в ЄС // Спільний євро¬пей¬ський економічний простір : гармонізація мегарегіональних супереч-нос¬тей / Є. Хорошаєв; [за ред. Д.Лук’яненка і В.Чужикова]. – К. : КНЕУ, 2007. – С. 209–223.
135. Хорошаєв Є. Формування інтегративної фіскальної моделі в Європейському Союзі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. Наук : спец. 08.00.02. „Світове господарство і міжнародні економічні відносини”./ Хорошаєв Є.– К. : КНЕУ, 2007. – 18 с.
136. Чередниченко О. Непряме оподаткування в Україні / О.Чередни-ченко // Фінанси України. – 2005. – №6. – с.36–39.
137. Чугунов І. Податок з доходів фізичних осіб у системі фінансово–економічного решулювання / І.Чугунов, А.Ігнатенко // Фінанси України. – 2006. – №4. – C.3–14.
138. Чужиков В. Україна в мегарегіональній моделі „Європа концентричних кіл” / В.Чужиков [за ред. Д.Лук’яненка і В.Чужикова] // Спільний європейський економічний простір : гармонізація мегарегіональних супереч¬но¬с¬тей – К. : КНЕУ, 2007. – С. 76–89.
139. Шевчук В. Передумови та загрози «перегріву» ринку нерухомості та механізми його врегулювання / В.Шевчук // Стратегічні пріоритети. – 2006. – № 1. – C. 118-127.
140. Шевчук В. Уніфікація податкових систем країн Європейського Союзу як критерій поглиблення інтеграції / Римарська Р., Шевчук В. // Фінанси України. – 2007. – № 12. – С. 49–59.
141. Ширмер Я. Передмова / Я.Ширмер // Бартерна економіка : негро-шо¬ві операції в бюджетному секторі України. – К. : Альтерпрес, 2000. – С. 1–13.
142. Afonso A. Fiscal Consolidations in the Central and Eastern Euro¬pean Countries / A.Afonso, C.Nickel, P. Rother // Review of World Economics. – 2006. – Vol. 142. – № 2. – P. 402–421.
143. Aghion P. Endogeneous Growth Theory / P.Aghion, P.Howitt. – Cambridge : MIT Press, 1998. – 321 p.
144. Alm J. How Should Individuals Be Taxed? Combining “Simplified”, Income, and Payroll Taxes in Ukraine / J.Alm, P.Saavedra, E.Sennoga // FinanzArchiv. – 2007. – Vol. 63. – № 3. – P. 350–373.
145. Amiti M. Is the United States Losing Its Productivity Advan¬tages? M.Amiti, K. Stiroh. // Current Issues in Economics and Finance. – 2007. – Vol. 13. – № 8. – 7 p.
146. Andersen T. Is There a Role for an Active Fiscal Stabilization Policy? / Andersen T. [working paper; № 1447]. – Munich : CESifo, 2005. – 45 p.
147. Andersen T. Fiscal Policy Coordination and International Trade / T.Andersen // Econo¬mi¬ca. – 2007. – Vol. 74. – № 5 (May). – 654 p. – P. 235–257.
148. Arestis P. Fiscal Policy Matters / P.Arestis, M.Sawyer // Public Finance. – 1999–2006. – Vol. 54. – № 3–4. – P. 133–153.
149. Baldwin R. Agglomeration, integration and tax harmonization / R.Bal-dwin, P. Krugman // European Economic Review. – Vol. 48. – № 1. – P. 1–23.
150. Barbone L. Reforming Tax Systems : [the World Bank Record in the 1990s] / L. Barbone, A.Das–Gupta, L. De Wulf, A. Hansson // Policy Research Working Paper. – Washington : the World Bank, 1999. – 40 p.
151. Macroeconomics : [manual]/ Barro R. – N.Y. : McMillan, 1988. – 347 p.
152. Barro R. Public Finance in Models of Economic Growth / R.Barro, X.Sala–i–Martin // Review of Economic Studies. – 1992. – Vol. 59. – № (October). – P. 645–661.
153. Bell P. Tradeoffs between local taxes and government spending as determinants of business location / P.Bell, T. Gabe // Journal of regional Studies. – 2004. – Vol. 44. – P. 21–41.
154. Bellak C. On the appropriate measure of tax burden on foreign direct investment to the CEECs / C.Bellak, M.Leibrecht, R. Romisch // Applied Economics. – 2007. – Vol. 14. – № 8. – P. 603–606.
155. Benassy–Quere A. Tax and Public Input Competition / A.Benassy–Quere, A.Gobalraja, A. Trannoy. // Economy Policy. – 2007. – № 50. – April. –
P. 387–430.
156. Blanchard O. The Economic Future of Europe / O.Blanchard // Journal of Economic Perspectives. – vol. 18(4). – 2004.– N.–Y. : American Economic Association. – Р.3–26.
157. Borck R. Fiscal Competition, Capital–Skill Complementarity, and the Composition of Public Spending / Borck R // FinanzArchiv. – 2005. – Vol. 61. – № 4 (December). – P. 488–499.
158. Branchi C. The Tax System in the Czech Republic : [OECD Economics Department Working Paper; №. 245]/ C.Branchi, Burns A. – Paris : OECD, 2000. – 58 p.
159. Bucovetsky S. Asymmetric Tax Competition / S.Bucovetsky // Journal of Urban Economics. – 1991. – Vol. 30. – № 2. – P. 333–350.
160. Bucovetsky S. The Efficiency Consequences of Local Revenue Equalization : Tax Competition and Tax Distortions / S.Bucovetsky, M. Smart // Journal of Public Economic Theory. – 2006. – Vol. 8. – № 1 (January). – P.119–144.
161. Buettner T. The Impact of Taxes and Public Spending on the Location of FDI : Evidence from FDI–flows within Europe : [ZEW Discussion Paper; № 17] / T.Buettner. – Mannheim : Centre for European Economic Research; Mannheim University, 2002. – 24 p.
162. Busemeyer M. The Impact of Fiscal Decentralization on Education and Other Types of Spending : [MPIfG Discussion Paper; №. 8] / M.Busemeyer. – Cologne : Max–Planck–Institut fur Gesellschaftsforschung, 2007. – 31 p.
163. Carey D. Average Effective Tax Rates on Capital, Labour and Consumption : [OECD Economics Department Working Papers; №. 258] / D.Carey, H.Tchilinguirian. – Paris : OECD, 2000. – 52 p.
164. Cassou S. Tax Reform with Useful Public Expenditures / S.Cassou, K. Lansing. // Journal of Public Economic Theory. – 2006. – Vol. 8. – № 4 (April). – P. 631–676.
165. Caucutt E. Does the Progressivity of Income Taxes Matter for Human Capital and Growth? / E.Caucutt, S. Imrohoroglu, K. Kumar.// Journal of Public Economic Theory. – 2006. – Vol. 8. – № 1 (January). – P. 95–108.
166. Chari V. On the Desirability of Fiscal Constraints in a Monetary Union : [NBER Working Paper; № 10232] / V.Chari, P. Kehoe. – Washington : NBER, 2004. – 14 p.
167. Cnossen S. Tax Policy in the European Union : A Review of Issues and Options / S.Cnossen // FinanzArchiv. – 2001.– Vol. 58. – № 4. – P. 466–558.
168. Сollignon S. The Three Sources of Legitimacy for European Fiscal Policy : Workshop [“Which Social and Tax Policy for which European Union?”] (Stockholm, 10–11 June, 2005) / S.Сollignon. – CIDEL–ARENA–SCORE. – 33 P.
169. Crafts N. Globalization and Growth in the Twentieth Century : [IMF Working Paper] / N.Crafts. – Washington : IMF, 2000. – 23 p.
170. Darvas Z.,Fiscal Divergence and Business Cycle Synch¬ro¬ni¬zation : Irresponsibility is Idiosyncratic : [NBER Working Paper; №. 11580]/ Z.Darvas, A. Rose, G. Szapary.– Washington : NBER, 2005. – 35 p.
171. Davis S. Tax Effects On Work Activity, Industry Mix and Shadow Economy Size : Evidence From Rich–Country Comparisons : [NBER Working Paper; № 10509] / S.Davis, M.He№ekson // – Washington : NBER, 2004. – 54 p.
172. De Bandt O.,Convergence of fiscal policies in the euro area : [ECB Working Paper; № 20.]/ O.De Bandt, F.P. Mongelli. – Frankfurt : ECB, 2000. – 41 p.
173. DePater J. Strategic capital tax competition : A pecuniary externality and a corrective device / J. DePater, G. Myers // Journal of Urban Economics. – Vol. 36. – P. 66–78.
174. Desai M. Foreign direct investment in a world of multiple taxes / M.Desai, F. Foley, J. Hines // Journal of Public Economics. – 2004. – Vol. 88. – №11 (September). – P. 2727–2744.
175. Devereux M. Some Optimal Tax Rules for International Portfolio and Direct Investment / M. Devereux // FinanzArchiv. – 2004. – Vol. 60. – № 1 (March). – P. 1–23.
176. Devereux M. Corporate income tax reforms and international tax competition / M.Devereux, R. Griffith, A. Klemm. // Economic Policy. – 2002. – №. 10. – October. – P. 450–495.
177. Devereux M. Do Countries Compete over Corporate Tax Rates? : [Working Paper] / M.Devereux, B. Lockwood, M. Redoa№ – Coventry : University of Warwick, 2005. – 49 p.
178. Diamond J. Economic Effects of a Personal Capital–Income Tax Add–On to a Flat Tax / J.Diamond, G. Zodrow // FinanzArchiv. – 2007.– Vol. 63. – № 3 (September). – P. 374–395.
179. Diaw K.M. Harmful Tax Practices : To Brook or to Ban? / K.M.Diaw,
J. Gorter // FinanzArchiv. – 2002/2003.– Vol. 59. – № 2 (June). – P. 249–263.
180. Dynus M. Fiskalizm w Unii Europejskiej / M. Dynus // Bank i Kredyt. – 2007. – № 2. – S. 34–45.
181. Edwards C. International Tax Competition / C.Edwards, V. De Rugy // Economic Freedom of the World : 2002 [Annual report]. – P. 43–58.
182. Edwards J. Tax competition and Leviathan : [European economic review] / J.Edwards, M. Keen. – 1994. – Vol. 40. – P. 113–134.
183. Eggert W. Fiscal Policy, Economic Integration and Unemployment / W.Eggert, L. Goerke. // Journal of Economics. – 2004.– Vol. 82. – № 2. – P.137–167.
184. Eggert W. Fiscal Policy in Action : Company–Tax Coordination Cum Tax–Rate Competition in the European Union / W. Eggert, A. Haufler // Finanz Archiv. – 2006.– Vol. 62. – № 4. – P. 579–601.
185. European Commission. Towards tax co–ordination in the European Union : [a package to tackle harmful tax competition]. – European Commission : Brussel, 1997.
186. Faguet J.–P. Why So Much Centralization? A Model of Primitive Centripetal Accu¬mu¬lation : [DEDPS № 43] / J.–P. Faguet. – The Suntory Center : Suntory and Totota International Centres for Eco¬nomics and Related Disciplines; London School of Economics and Political Science, 2004. – 30 p.
187. Feld L. Tax Competition : How Great Is The Challenge? / L.Feld // Ekonomski Pregled. – 2005. – Vol. 9. – P. 723–758.
188. Feld L.P. Tax Competition / Feld L.P. // Ekonomski pregled. – 2006. – Vol. 56. – № 9. – P. 727–738.
189. Fischel W. Fiscal and Environmental Considerations in the Location of Firms in Suburban Communities / W.Fischel // Fiscal Zoning and Land Use Controls / E. Mills and W. Oates (red.). – Lexington, MA : D.C. Heath, 1975. – P. 119–74.
190. Gadea M. The Welfare State and Economic Growth in Europe / M.Gadea, A.Cuenca, E.Bandres // Public Finance. –1999/2006. – Vol. 54. – № 3–4. – P. 154–191.
191. Gaigne C. Globalization, Asymmetric Tax Competition, and Fiscal Equa¬li¬za¬tion / C.Gaigne, S. Riou // Journal of Public Economic Theory. – 2007. – Vol. 9. – № 5 (October). – P. 901–925.
192. Gale W. Flat tax / W.Gale; [ed. by I. Cordes, R. Ebel, I. Gravelle] // The Encyclopedia of Taxation and Tax Policy. – Washington : Urban Institute Press, 1999. – P. 155–158.
193. Gali I. Fiscal Policy and Monetary Integration in Europe : [NBER Working Paper № 9773] / I.Gali, R. Perotti. – Washington : NBER, 2003. – 43 p.
194. Girard–Vasseur M. Tax competition in EU15 : what is the reality? : [Ecoweek. Special Issue] / M.Girard–Vasseur, J.–L. Guieze. – Paris : BNP Paribas, 2004. – 21 p.
195. Genser B. Fiscal Policy in Action. Moving Towards Dual Income Taxation in Europe / B.Genser, A. Reutter // FinanzArchiv. – 2007.– Vol. 63. – №3 (September). – P. 436–456.
196. Gomez M. Fiscal Policy, Congestion, and Endogenous Growth / M.Gomez // Journal of Public Economic Theory. – 2008. – Vol. 10 (October). –
№ 4. – P. 595–622.
197. Greiner A. Progressive Taxation, Public Capital, and Endogeneous Growth / A.Greiner // FinanzArchiv. – 2006.– Vol. 62. – № 3 (September). – P.353–366.
198. Grossman G. Protection for Sale / G.Grossman, E. Helpman // American Economic Review. –1994. – Vol. 84. – № – P. 833–850.
199. Harmful Tax Competition : An Emerging Global Issues. – Paris : OECD, 1998. – 82 p.
200. Hoyt W. Propert Taxation, Nash Equilibrium, and Market Power / W.Hoyt // Journal of Urban Economics. – 1991. – Vol. 34. – № . – P. 123–131.
201. Janeba E. Tax Competition in Imperfectly Competitive Markets / E.Janeba // Journal of International Economics. – 1998. – Vol. 44. – № – P.135–153.
202. Janeba E. The Future of Globalization : Tax Competition and Trade Liberalization : [World Development Report 2003 “Dynamic Development in a Sustainable World”] / E.Janeba, G. Schjeldrup. – Washington : World Bank, 2003. – 51 p.
203. Ivanova A. The Russian Flat Tax Reform : [IMF Working Paper № 16] / A.Ivanova, M. Keen, A. Klemm.– Washington : IMF, 2005. – 47 p.
204. Ivanova A. The Russian “flat tax” reform / A.Ivanova, M. Keen, A.Klemm // Economic Policy, 2005. – № 43 (July). – P. 397–444.
205. Kari, S. Effects of an Equalization Tax on Multinational Investments and Trabsfer Pricing/ S.Kari, J. Yla–Liedenpohja // FinanzArchiv. – 2005. – Vol. 61. – № 3 (September). – P. 45–61.
206. Keen M. The “Flat Tax/es” : principles and evidence: [IMF Working Paper №218] / M.Keen, Y. Kim, R.Varsano. – Washington : IMF, 2006. – 48 p.
207. Kehoe P. Policy co–operation among benevolent governments may be undesirable / P. Kehoe // Review of Economic Studies. – 1989. – Vol. 52. – № 2. – P. 289–296.
208. Klun M. Tax Compliance Costs for Companies in Slovenia and Croatia / M.Klun, H. Blazic. // FinanzArchiv. – 2005. – Vol. 61. – № 3 (September). – P.418–437.
209. Kotlenburger M. Tax Competition in a Fiscal Union with Decentralized Lea¬der¬ship / M.Kotlenburger. – Munich : University of Munich; CESifo, 2003. – 24 p.
210. Krajewski P. Dlugookresowy wplyw polityki fiskalnej na stope inwestycji / P.Krajewski // Ekonomista. – 2007. – № 2. – S. 181–198.
211. Krogstrup S. Public Debt Asymmetries : The Effect On Taxes And Spending In The European Union : [ECB Working Paper № 162] / S. Krogstrup. – Franfurt : ECB, 2002. – 53 p.
212. Krogstrup S. What Do Theories of Tax Competition Predict for Capital Taxes in EU Countries? A Review of the Tax Competition Literature : [HEI Working Paper № 05/2002] / S.Krogstrup. – Geneva : The Graduate Institute of International Studies, 2002. – 27 p.
213. Krogstrup S. Standard Tax Competition and Increasing Returns / S. Krogstrup // Journal of Public Economic Theory. – 2008. – Vol. 10. – № 4 (August). – P. 547–561.
214. Kulawczuk P. Konkurencja podatkowa i socjalna o zagraniczne inwestycje bezpos¬rednie w przemysle Europy Srodkowej / P. Kulawczuk // Gospodarka Narodowa. – 2005. – № 10. – S. 53–75.
215. Leibfritz W., Taxation and Economic Performance : [OECD Economics Department Working Paper № 176] / W. Leibfritz, J. Thornton, A. Bibbee. – Paris : OECD, 1997. – p. 56–78.
216. Li W. Growth Effects of Progressive Taxes : [FEDS Wor¬king Paper № 2002–03] / W.Li, P.–D. Sarte. – Richmond : Federal Reserve Bank of Richmond, 2001. – 31 p.
217. Lozachmeur J.–M. Fiscal Competition, Labor Monility, and Unemployment / J.–M. Lozachmeur // FinanzArchiv. – 2002/2003. – Vol. 59. – № 2 (June). – P. 212–226.
218. Lubowski A. Modna linia / A.Lubowski // Polityka. – 2008. –– № 16. – 19 kwietnia. – S. 32–34.
219. Madies T. Do vertical tax externalities lead to tax rates being too high? : A note / T.Madies // Annals of Regional Science. – 2008. – Vol. 42. – № 1 (March). – P. 225–233.
220. Mankiw G. Are Tax Cuts Really Expansionary? : [NBER Working Paper № 1443] / Mankiw G., L. Summers. – Washington : NBER, 1984. – 254 p.
221. Marceau N. Why Do Most Countres Set High Taxes on Capital? : [CIRPEE Working Paper 07/11] / N.Marceau, S.Mongrain, J.Wilson. – Montreal : CIRPEE, 2007. – 34 p.
222. Masson P. Fiscal Policy and Growth in the Context of European Integration : [IMF Working Paper № 2000/133] / P.Masson. – Washington : IMF, 2000. – 35 p.
223. Messere K. The Tax System in Industrialized Countries / K. Messere. – Oxford : Oxford University Press, 1998.
224. Mendoza E. Winners and Losers od Tax Competition in the European Union : [NBER Working paper № 10051]/ E.Mendoza, L. Tesar. – Washington : NBER, 2003. – 26 p.
225. Mintz, J. Taxation of Investment and Finance in an International Setting : Implications for Tax Competition [ “Conference on Intertemporal Finance”], (Konstanz, October 6–7, 2000) / J. Mintz. – Konstanz : University of Konstanz, 2000. – 40 p.
226. Navarro V. The Crisis of the European Union : Weakening of the EU Social Model / V.Navarro, J. Schmitt // Challenge. – 2008. – Vol. 51. – № 1 (January/February). – P. 69–77.
227. Niklewicz K. Obnizony VAT uratovany / K.Niklewicz // Gazeta Wyborcza. – 2007. – 3 lipca.
228. Norregaard J. Tax Policy : Recent Trends and Coming Challenges : [IMF Working Paper № 274] / J.Norregaard, T. Khan. – Washington : IMF, 2007. – 59 p.
229. Oats W. Fiscal Federalism / W.Oats. – N.T. : Harcourt Brace Jovanovich, 1972. – 432 p.
230. OECD. Towards global tax co–operation : Progress in identifying and eliminating harmful tax practices. – OECD : Paris, 2001. – 87 p.
231. Ott I. Bureaucracy, Tax System, and Economic Performance / I.Ott // Journal of Public Economic Theory. – 2006. – Vol. 8. – № 5 (May). – P.839–865.
232. Persson T. Federal Fiscal Constitutions : Risk Sharing and Redistri¬bu¬ti-on / T.Persson, G. Tabellini. // Journal of Political Economy. – 2006. – Vol. 104. – № 12. – P. 979–1009.
233. Pinski J. Waterloo : Eurokraci kupia Europejczykow za pomoca kartelu podatkowego / J.Pinski, A.Pinski // Wprost. – 2006. – № 5. – 5 lutego. – S. 38–39.
234. Razin A. Capital Income Taxation in the Globalized World : [NBER Working Paper № 10630] / A.Razin, E.Sadka. – Washington : NBER, 2004. – 23 p.
235. Rehme G. Economic Growth and (Re–)Distributive Policies in a Non–cooperative World / G.Rehme // Journal of Economics. – Vol. 91. – № 1. – P.1–40.
236. Rodrik, D. Has Globalization Gone Too Far? / D. Rodrik. – Washington : Institute for International Economics, 1997. – P.56–73.
237. Rzonca A. Efekty restrykcyjnej polityki fiskalnej w zmodyfikowanym modelu Mankiwa–Summersa / A.Rzonca // Bank i Kredyt. – 2007. – № 6. – S.24–38.
238. Simivic H. Fiscal system and fiscal relations in the European Union : political restraints and alternative approach to public finance : [Working Paper № 4] / Simivic H. – Zagreb : University of Zagreb, 2007. – 11 p.
239. Simula L. Optimal Linear Income Tax when Agents Vote with their Feet / L.Simula, A. Trannoy // FinanzArchiv. – 2006. – Vol. 62. – № 3 (September). – P. 393–415.
240. Sinn H. Tax harmonization and tax competition in Europe / H.Sinn // European Economic Review. – Vol. 34. – № 2–3. – P. 489–504.
241. Sørensen P. B. Dual Income Taxation : Why and How? / P. B. Sorensen // FinanzArchiv. – 2005. – Vol. 61. – № 4 (December). – P. 559–586.
242. Srinivasan T. Federalism, Decentralization, Globalization, and Economic Reforms : [some Issues; working paper № 158] / T.Srinivasan. – Stanford : Center for Research on Economic Development and policy Reform, 2003. – 24 p.
243. Slemrod J. The Simplification Potential of Alternatives to the Income Tax : [Tax Notes] / J. Slemrod. – 1995. – Vol. 66. – № 9. – P. 1331–1338.
244. Stewart K. International Competition in Corporate Taxation : Evidence from OECD Time Series / K.Stewart, M. Webb // Economic Policy. – 2006. – № 45 (January). – P. 135–201.
245. Stowhase, S. Tax–Rate Differentials and Sector–Specific Foreign Direct Investment : Empirical Evidence from the EU / S.Stowhase // FinanzArchiv. – 2005. – Vol. 61. – № 4 (December). – P. 535–558.
246. Structures of the taxation systems in the European Union. Data 1995–2006 : European commission. – 2006. – 417 p.
247. Szyrmer J. Transactions in Transition : To Barter or Not to Barter (Ukraine : Monetizing a Transition Economy) / J.Szyrmer, E. Besedina [ed by
J. Szyrmer]. – К. : Альтерпрес, 2001. – Р. 105–149.
248. Sztyber W. Kontrowersje wokol podatku dochodowego od osob fizycznych / W. Sztyber // Ekonomista. – 2004. – № 4. – S. 453–471.
249. Tanzi V. Fiscal Federalism and Decentralization : A Review of Some Efficiency and Macroeconomic Aspects : Annual World Bank Conference on Development Economics / V. Tanzi [ed. by M. Bruno, B. Pleskovic. – Washington : World Bank, 1995. – P. 295–316.
250. Tanzi V. Globalization, Technological Develа non opments, and the Work of Fiscal Termites: [IMF Working Paper № 181] / V.Tanzi. – Washington : IMF, 2000. – 23 p.
251. Tanzi V. Impact of Large Debt on Growth in the EU : A Dis¬cu¬ssion of Potential Channels / V.Tanzi, N. Chalk // European Economy. – 2000. – № 2. – P.23–43.
252. Tanzi V.Taxation and the Household Saving Rate : Evidence from OECD Countries : [IMF Working Paper № 36] / V.Tanzi, H. Zee. – Washington : IMF. – 243 p.
253. Taylor L. The Evidence on Government Competition / L.Taylor // Economic and Financial Review. Federal Reserve Bank of Dallas. – 2000. – № 2. – P. 2–10.
254. Tiebout C. A Pure Theory of Local Expenditures / C.Tiebout // Journal of Political Economy. – 1956. – Vol. 64. – № 4. – P. 416–424.
255. Vogiatzoglou K. Tax Competition Versus Fiscal Integration in Europe : A European Perspective / K. Vogiatzoglou // Facta Universitatis. Series : Economics and Organization. 2004. – Vol. 2. – № 2. – P. 119–125.
256. Weber R. On the Fast Track to EU Accession : Macroeconomic Ef¬fects and Policy Challenges for Estonia: [IMF Working Paper № 156] / R.Weber, G.Taube. – Washington : IMF, 1999. – 41 p.
257. Wehke S. Tax Competiton and Partial Coordination / S.Wehke // FinanzArchiv/ Public Finance Analysis. – 2006. –Vol. 62. – № 3 (September). –
P. 416–436.
258. Wehke S. Fighting Tax Competition in the Presence of Unemployment : Complete versus Partial Tax Coordination / S.Wehke // FinanzArchiv/Public Finance Analysis. – 2008. –Vol. 64. – № 1 (March). – P. 33–62.
259. White M. Firm Location in a Zoned Metropolitan Area / M.White // Fiscal Zoning and Land Use Controls / E. Mills and W. Oates (red.). – Lexington, MA : D.C. Heath, 1975.
260. Wildasin D. Nash Equilibria in Models of Fiscal Competirion / D.Wildasin // Journal of Public Economics. – 1988. – Vol. 35. – № 2. – P.229–240.
261. Wilson J.D. A theory of interregional tax competition/ J.D. Wilson // Journal of Urban Economics. №19. – 1986.– Р. 296–315.
262. Wilson J. Teories of Tax Competition / J.Wilson // National Tax Journal. – 1999. – Vol. 52. – № 2. – P. 269–304.
263. Wilson J. Teories of Tax Competition / J.Wilson // National Tax Journal. – 1999. – Vol. 52. – № 2. – P. 269–304.
264. Wilson J. Tax Competition : Bane or Boon? : Conference [“World Tax Competition”], (London, May 24–25, 2001) / J.Wilson, D. Wildasin. – London : Institute for Fiscal Studies, 2001. – 42 p.
265. Wolff G. Measuring Tax Burdens in Europe / G.Wolff // Aussenwirtschaft. – 61 Jahrgang. – 2006. – Heft III. – S. 299–356.
266. Wu, S.Y. Determinants of Tax Compliance – A Cross–Country Analysis / S.Y. Wu , M.–J. Teng. // Finanz Archiv. – 2005. – Vol. 61. – № 3 (September). – P. 393–417.
267. Zasun R. PO chce przyjazniejszego VAT mimo oporu resortu finansow / R.Zasun // Gazeta Wyborcza. – 2008. – 6 marca.
268. Zee H. Personal Income Tax Reform : Concepts, Issues, and Comparative Country Developments : [IMF Working Paper № 87] / H.Zee. – Washington : IMF, 2005. – 46 p.
269. Zipfel F. One Europe, One Tax? Plans for a Common Consolidated Cor¬po¬rate Tax Base : [EU Monitor № 49] / F.Zipfel. – Frankfurt : Deutsche Bank, 2007. – 18 p.
270. Zodrow G. Prospects for Consumption–Based Tax reform in the United States / G.Zodrow // FinanzArchiv. – 2002/2003. – Vol. 59. – № 2 (June). – P.264–294.
271. Zodrow G. Tiebout, property taxation, and the underprovision of local public goods / G.Zodrow, P. Mieszkowski.// Journal of Urban Economics. – 1986. – Vol. 19. – № . – P. 356–370.
272. http://skarb.bzwbk.pl.
273. www.gus.gov.pl.
274. http://www. infnorg/external/npltrel/ tad/extin2. cfm.
275. UNCTAD World Investment Development Country Profile: Hungary [Електронний ресурс].– Режим доступу: http: //www.mnb.hu/.
276. http: //www.oecd.org.
277. http: //www.case.org.ua/ext/CASE.Work_ua.nsf.
278. www.bank.gov.ua.
279. www.rada.gov.ua.
280. www.stat.gov.ua.
281. http://www.mofnet.gov.pl/ publications/ wb_ report.shtml.
282. www.imf.org.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.