У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ
Количество страниц 205
ВУЗ ІНСТИТУТ РЕГІОНАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Год сдачи 2008
Содержание ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1 Науково-методичні основи маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону 9
1.1 Поняття економічного розвитку регіону та роль маркетингової діяльності в його забезпеченні 9
1.2 Суть та основні функції маркетингу регіону 17
1.3 Узагальнення світового досвіду маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону та можливості його використання в Україні 35
Висновки до розділу 49
Розділ 2 Аналіз стану маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону 51
2.1 Аналіз функцій маркетингу регіону 52
2.2 Дослідження використання інструментів маркетингу регіону 83
2.3 Аналіз повноважень органів влади та інших суб’єктів з огляду здійснення функцій маркетингу регіону 102
Висновки до розділу 111
Розділ 3 Шляхи вдосконалення маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону 113
3.1 Теоретико-методичні підходи та рекомендації щодо вдосконалення маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону 113
3.2 Теоретико-методичні рекомендації щодо розробки системи інформаційно-аналітичного забезпечення "Маркетинг регіону" 138
3.3 Моніторинг маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону 157
Висновки до розділу 169
Висновки 171
Список використаних джерел 173
Додатки 195

ВСТУП
Актуальність теми. В умовах лібералізації господарських відносин, інтенсифікації економічних процесів, а у випадку України ще й необхідності децентралізації державного управління, відбувається розширення функцій регіональних органів влади, що повинно бути ефективно використано для стимулювання економічного розвитку територій, а саме: залучення інвестицій, кваліфікованих працівників, туристів, розміщення філій мультинаціональних корпорацій, розширення ринків збуту для товарів та послуг. У процесі управління розвитком територій розширюється застосування сучасних управлінських технологій, зокрема маркетингу регіону, інструментарій якого дозволить аналізувати ринкові можливості та визначати конкурентні переваги регіону, а також впливати на ринок, забезпечуючи економічне зростання.
Проте, незважаючи на активізацію використання маркетингу регіону та інтенсифікацію наукових досліджень у даному напрямку, до цього часу в наукових колах питання маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону розглядалося фрагментарно, а сама проблема окреслювалась лише у загальному вигляді.
Різним аспектам проблеми економічного розвитку регіону присвятили свої праці такі вітчизняні науковці: Л.К. Безчасний, П.Ю. Бєлєнький, В.М. Геєць, М.С. Герасимчук, Б.В. Губський, Б.М.Данилишин, М.І. Долішній, І.І. Лукінов, І.Р.Михасюк, В.І. Павлов, Я.О. Побурко, А.І. Сухоруков, А.С. Філіпенко та ін. Проблему активізації економічного розвитку регіону з точки зору маркетингу досліджували українські вчені: В.Н. Амітан, Ю.А. Дайновський, В.І.Дубницький, І.В.Лилик, С.Є.Мартов, О.Г. Михайленко, М.А. Окландер, Є.В. Ромат, А.О. Старостіна, О.В. Фінагіна та ін., а також зарубіжні вчені: К.Асплунд, Т.Доманський, Е.Загорська, Ф.Котлер, І. Рейн, Д.Хайдер, А.Шромнік, в т.ч. російські – І.В.Арженовський, А.О. Блінов, А.М. Лавров, Т.М. Орлова, А.П. Панкрухін, В.С. Сурнін та ін.
Відсутність наукового підґрунтя забезпечення економічного розвитку регіону з використанням маркетингу спричинила недостатнє використання даних механізмів на практиці, що обумовлює недостатню ефективність стратегічного планування та обмежує динамічний розвиток територій.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота пов’язана з планами науково-дослідних робіт Інституту регіональних досліджень НАН України та виконана в рамках наступних бюджетних тем: "Стратегічні фактори і механізми забезпечення конкурентоспроможності регіону" (№ державної реєстрації 0104U010043), "Організаційно-економічні механізми забезпечення конкурентоспроможності прикордонних територій (на прикладі Карпатського регіону)" (№ державної реєстрації 0106U013077), "Розробка стратегії розвитку Яворівського району Львівської області до 2015 року" (№ державної реєстрації 0107U010971).
Мета і основні завдання дослідження. Мета дослідження – обґрунтування теоретичних положень та розробка методичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону.
Досягнення зазначеної мети обумовило необхідність постановки і вирішення таких завдань:
 поглиблення сутності маркетингу регіону та окреслення його ролі для підвищення економічного розвитку регіону;
 з'ясування функцій маркетингу регіону;
 узагальнення іноземного досвіду маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону та виявлення можливостей його використання в Україні;
 виявлення та адаптація інструментів маркетингу товару і фірми для використання у маркетингу регіону та їх класифікація;
 розробка методики та проведення аналізу стану маркетингового забезпечення економічного розвитку регіонів України;
 аналіз повноважень органів влади та інших суб’єктів з огляду здійснення функцій маркетингу регіону;
 розробка методичних підходів та рекомендацій щодо удосконалення маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону;
 розробка системи індикаторів моніторингу маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону.
Об’єкт дослідження – економічний розвиток регіону.
Предмет дослідження – теоретичні положення та прикладні підходи до маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону.
Методологія та методика дослідження. Методологічну та методичну основу дослідження становлять теорія конкурентних переваг (М. Портер), теорія трансакційних витрат (Р. Коуз, О. Уільямсон), теорії регіонального розвитку (А. Гранберг, М. Долішній, П. Бєлєнький), теорія транскордонного співробітництва (Р. Ратті, Н. Мікула), теорія конфліктного (стратегічного) маркетингу (Ф. Котлер, М. Портер, Е. Райс, Д. Траут), теорія маркетингу відносин (Л. Беррі, Р. Маккена).
Інформаційною базою дослідження було чинне законодавство України, офіційні статистичні дані, результати власних спостережень, дані засобів масової інформації та мережі Інтернет.
У процесі наукового дослідження використовувалися: монографічний метод – для виявлення підходів до всебічного вивчення предмету дослідження; методи порівняння, аналогії, аналізу, синтезу та узагальнення – для розкриття змісту дослідження та сутності основних термінів; метод класифікації – для класифікації підходів до визначення поняття “маркетинг регіону” та класифікації інструментів маркетингу регіону; структурно-функціональний аналіз - для визначення функцій маркетингу регіону; системний підхід - для розробки методичних рекомендацій щодо створення системи інформаційно-аналітичного забезпечення "Маркетинг регіону"; спостереження – для дослідження регіональних веб-сайтів обласних державних адміністрацій; кореляційно-регресійний аналіз – для виявлення залежності між наявністю інформації на офіційних веб-сайтах регіонів та основними показниками соціально-економічного розвитку регіонів; моделювання (теорія графів) – для розробки графічних моделей механізмів впливу реалізації маркетингу регіону на його економічний розвиток для потенційних цільових ринків регіону.
Наукова новизна отриманих результатів полягає у наступному:
вперше:
 обґрунтовано теоретико-методичні засади створення системи інформаційно-аналітичного забезпечення "Маркетинг регіону", яка дозволить вирішити проблему забезпеченості регіональних органів влади інформаційно-аналітичними ресурсами для реалізації маркетингової політики, а також оперативної інформаційної взаємодії між різними суб’єктами маркетингу регіону;
удосконалено:
 термінологічний апарат, зокрема, класифікацію підходів до визначення поняття "маркетинг регіону", конкретизовано його як економічну категорію, сутність якої полягає у здійсненні певними суб’єктами від імені регіону дій з метою виявлення потреб цільових ринків, ринкових можливостей і конкурентних переваг регіону та донесення до споживачів даної інформації для задоволення цих потреб. Це дозволило визначити функції маркетингу регіону (аналітичну, інформативну, соціальну) та структуру системи інформаційно-аналітичного забезпечення "Маркетинг регіону";
 класифікацію інструментів маркетингу регіону за ознаками функцій, стратегічних напрямків, засобів поширення, видів маркетингу та способів впливу, що дало можливість виявити інструменти маркетингу товару та фірми, які можна адаптувати для використання у маркетингу регіону, розробити систему індикаторів для моніторингу маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону, а також обґрунтовувати розробку комплексу маркетингу для досягнення поставлених цілей у певних обставинах;
 систему індикаторів моніторингу маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону, яка шляхом оцінки кількісних та якісних змін дозволяє проводити контроль виконання маркетингових планів, коригування стратегії та розробку плану дій на наступний період;
отримали подальший розвиток:
 підходи до використання інструментів маркетингу товару та фірми на регіональному рівні, що дало можливість диверсифікувати інструментарій управління розвитком регіону.
Практичне значення отриманих результатів полягає в розробці методичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону.
Розроблені на підставі дослідження методичні рекомендації та пропозиції щодо використання маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності Львівської області використані у Львівській обласній державній адміністрації (довідка про впровадження № 10-60-1-36 від 12.01.06 р.), щодо маркетингу регіону як одного із механізмів забезпечення конкурентоспроможності регіону – в Міністерстві економіки України (довідка про впровадження № 45-23/35 від 31.01.06 р.) та у Львівській обласній державній адміністрації (довідка про впровадження № 60-60-1-3159 від 09.10.06 р.), щодо маркетингового забезпечення економічного розвитку району – у Яворівській районній адміністрації (довідка про впровадження №¬¬ 257 від 08.02.2008 р.).
Особистий внесок автора. Усі наукові результати, які викладені в дисертації і виносяться на захист, отримані автором одноосібно.
Апробація результатів дослідження. Результати досліджень та основні положення дисертаційної роботи були апробовані на 8 всеукраїнських та міжнародних науково-практичних конференціях і семінарах, зокрема: Всеукраїнській науково-практичній конференції "Теорія і практика управління у суспільстві знань" (м. Львів, 10 – 11 листопада 2005 р.), Міжнародній науково-практичній конференції "Обліково-аналітичні системи суб’єктів господарської діяльності в Україні" (м. Львів, 25-26 березня 2005 р.), XII та XIII Міжнародному науково-практичному семінарі "Проблеми розвитку зовнішньоекономічних зв'язків та залучення іноземних інвестицій: регіональний аспект" (м. Донецьк, 26 – 29 січня 2006 р., 2007 р.), XV Міжнародній науково-практичній конференції "Стратегічний розвиток регіону – економічне зростання та інтеграція" (м. Чернівці, 11 – 12 травня 2006 р.), III регіональній науково-практичній конференції "Стратегічна реструктуризація регіональної економіки та соціальної сфери (у контексті вступу України до СОТ)" (м. Вінниця, 30 листопада 2006 р.), VI Міжнародній студентсько-аспірантській конференції "Стратегії зростання конкурентоспроможності в умовах глобалізації" (м. Львів, 19 квітня 2007 р.), Міжнародній науковій конференції "Українська економічна наука: досягнення, проблеми, перспективи" (м. Львів, 11 – 12 травня 2007 р.).
Публікації. За темою дисертації опубліковано одноосібно 16 наукових праць загальним обсягом 6,59 д.а., з них 10 ¬¬– у фахових виданнях.
Обсяг і структура роботи. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг дисертації становить 172 сторінки комп’ютерного тексту, 14 рисунків, 22 таблиці, 6 додатків. Список використаних джерел налічує 220 позицій на 22 сторінках.
Список литературы ВИСНОВКИ
У дисертації проведено теоретичне узагальнення та обґрунтування теоретико-методологічних положень щодо маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону. Результати досліджень є підставою для наступних висновків:
1. У процесі управління розвитком територій та в умовах динамічного розвитку процесів глобалізації, регіоналізації та конкуренції триває пошук нових ефективних управлінських технологій, однією з яких є маркетинг регіону, який дозволяє аналізувати ринкові можливості та визначати конкурентні переваги регіону, а також впливати на ринок, забезпечуючи стійке економічне зростання.
2. Монографічний аналіз існуючих літературних джерел дозволив виділити п’ять підходів до трактування терміну "маркетинг регіону": продуктово-збутовий, управлінський, поведінковий, нерезидентський та універсальний, які демонструють його еволюцію та багатогранність, однак зосереджуються лише на певних акцентах і не повністю характеризують дане поняття.
3. Маркетинг регіону необхідно розглядати як діяльність, яка здійснюється певними суб’єктами від імені регіону з метою виявлення потреб цільових ринків як всередині регіону, так і за його межами, а також ринкових можливостей і конкурентних переваг регіону та донесення до споживачів інформації про регіон з метою задоволення даних потреб.
4. Маркетинг регіону виконує три основні функції, зміст яких полягає у наступному: аналітична функція маркетингу регіону передбачає проведення маркетингового аналізу різноманітних об’єктів і забезпечення аналітичними матеріалами органів, які представляють регіон; інформативна функція маркетингу регіону полягає у забезпеченні маркетинговою інформацією цільових ринків з метою цілеспрямованого впливу на них; соціальна функція, як похідна від інформативної та аналітичної, забезпечує самосвідомість та ідентифікацію з місцем проживання і життєдіяльності, стимулює до участі в підвищенні рівня економічного розвитку регіону.
5. Для наукового обґрунтування підбору та поєднання інструментів з метою досягнення поставлених цілей маркетингових заходів доцільно використовувати розроблену в результаті дослідження класифікацію інструментів маркетингу регіону за ознаками функції, стратегічного напрямку, засобу поширення, виду маркетингу, способу впливу.
6. Дієвим фактором підвищення організованості ринку є впровадження системи інформаційно-аналітичного забезпечення "Маркетинг регіону", що сприятиме вирішенню проблеми забезпеченості регіональних органів влади інформаційно-аналітичними ресурсами для реалізації маркетингової політики, а також оперативній інформаційній взаємодії між різними суб’єктами маркетингу регіону.
7. Розроблена та апробована на матеріалах Львівської області система індикаторів моніторингу маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону для кожного напрямку маркетингу регіону дозволить шляхом оцінки кількісних та якісних змін контролювати виконання маркетингових планів, коригувати стратегію та розробляти план дій на наступний період.


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Амилющенко А. Средства "Яндекс" как инструменты маркетинга // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. - № 1. – с. 58.
2. Андреев В.Е. Конкурентоспособность региона и методика ее оценки [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.resultat.com
3. Антонюк Л. Міжнародна конкурентоспроможність країн: регіональний аспект // Міжнародна економічна політика. – 2005. - № 2. – С. 45.
4. Арженовский И.В. Маркетинг регионов [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.marketing.spb.ru/read/article/a56.htm
5. Аудит адміністративної діяльності. Теорія та практика: Пер. з англ.. В.Шульги. – К.: Основи, 2000. – 190 с.
6. Безчасний Л.К., Мельник В.П. Наукові засади формування національної господарської системи, зорієнтованої на інноваційну парадигму економічного зростання // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Україна в XXI столітті: концепції та моделі економічного розвитку: Зб. наук. пр.: Вип. XXIII/ НАН України. Інститут регіональних досліджень / Редкол.: відп. ред. академік НАН України М.І. Долішній – Львів, 2001. –– С.29-42.
7. Белецкая И.. Конкурентоспособность в ее современной трактовке // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 10. – C.81-88.
8. Белорусские еврорегионы [Електрон. ресурс]. – Спосіб доступу: URL: http://www.centis.bsu.by/rus/info/euroreg_info.htm
9. Бєлєнький П.Ю. Методологічні аспекти забезпечення конкурентоспроможності регіонів // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Конкурентний потенціал і європейська інтеграція (регіональні аспекти): Зб. наук. пр.: Вип. 1 (57)/ НАН України. Інститут регіональних досліджень / Редкол.: відп. ред. академік НАН України М.І. Долішній – Львів, 2006. –– С.97 – 105.
10. Бєлєнький П.Ю., Мікула Н.А., Матвєєв Є.Е. Конкурентність на транскордонних ринках. – Львів, 2005. – 214 с.
11. Блинов А. Региональный маркетинг как основа эффективного развития региона // Економічний часопис. – 2001. - № 11-12. – С. 23-26.
12. Богапов Г. Обзор рынка украинского Интернет-контента [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.marketing-ua.com/articles.php?articleId=596
13. Божкова В.В., Башук Т.О. Застосування некомерційного маркетингу на муніципальному та регіональному рівнях.// Маркетинг і реклама. – 2005. - № 9. – С.38-43.
14. Борщевський В., Вдович П., Дацишин М. Роль місцевих органів влади у залученні приватних інвестицій //Інвестиційна політика в Україні на регіональному рівні. Економічні есе. – К:2003. - Випуск 16.- С. 43.
15. Будзан Б.П. Кадрове забезпечення ринкових перетворень в Україні // Сучасні проблеми економічного розвитку України. Матеріали круглого столу/ Відп. ред. С.І.Пирожков, Б.В.Губський, А.І.Сухоруков. – К.:Національний інститут українсько-російських відносин при Раді нац. безпеки та оборони України, 1999. –С.59 – 61.
16. Буняк Н.М. Формування маркетингової стратегії розвитку регіону та механізми її реалізації. Дис... канд.екон.наук: 08.10.01. - Львів, 2006. – 212 с.
17. Бурдяк О.М., Грушко О.О. Маркетинг регіонів туристично-рекреаційного призначення// Тези доповідей IV міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг та логістика в системі менеджменту" – Львів: видавництво НУ "Львівська політехніка", 2002. – С.40-41.
18. Бутов В.И., Игнатов В.Г., Кетова Н.П. Основы региональной экономики: Учеб. пособие. - Москва.; Ростов-на-Дону, 2001. - 448 с.
19. В Донецке задумались о формировании позитивного имиджа региона // Маркетинг и реклама. – 2007. - № 6. – С.15.
20. Виставки в Україні та за кордоном [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.expoua.com
21. Войчак А.В., Примак Т.О. Маркетингові комунікації у концепції відносин // Маркетинг в Україні. – 2003. - № 3. – С.14-17.
22. Волков М. Успішний маркетинг відносин і розуміння важливості скарг в орієнтованій на клієнта парадигмі // Проблеми і перспективи управління в економіці. – 2004. - № 1. – С.96-104.
23. Гапоненко А.Л. Стратегия социально-экономического развития: страна, регион, город: Учеб. пособие. - М.: Изд-во РАГС, 2001. - С. 184.
24. Геєць В.М. Стратегічні складові економічного розвитку України // Модели управления в рыночной экономике. Сб. науч. трудов. Донецк: ДонНУ, 2002. – 511 с.
25. Геєць В.М. Питання гуманізації економічного життя та перспективи забезпечення стабільного економічного росту в Україні // Сучасні проблеми економічного розвитку України. Матеріали круглого столу/ Відп. ред. С.І.Пирожков, Б.В.Губський, А.І.Сухоруков. – К.:Національний інститут українсько-російських відносин при Раді нац. безпеки та оборони України, 1999. – С.8-13
26. Герасимчук М.С. Макроекономічні пропорції та інвестиційне забезпечення економічного розвитку // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Україна в XXI столітті: концепції та моделі економічного розвитку: Зб. наук. пр.: Вип. XXIII/ НАН України. Інститут регіональних досліджень / Редкол.: відп. ред. академік НАН України М.І. Долішній – Львів, 2001. –– С.160-168.
27. Губський Б.В. Об’єктивні передумови трансформації економіки України. // Сучасні проблеми економічного розвитку України. Матеріали круглого столу/ Відп. ред. С.І.Пирожков, Б.В.Губський, А.І.Сухоруков. – К.:Національний інститут українсько-російських відносин при Раді нац. безпеки та оборони України, 1999. –С.14-19.
28. Гутман Г.В., Мироедов А.А., Федин С.В. Управление региональной экономикой / Под ред. д.э.н., проф. Г.В.Гутмана. – Москва: Финансы и статистика, 2002. – 176 с.
29. Гладій М.В., Долішній М.І., Писаренко С.М., Янків М.Д. Регіональний менеджмент та моніторинг. – 1998. – 68 с.
30. Голубков Е.П. Маркетинг: Словарь-справочник. 2-е изд..- М.: Дело, 2001. - С. 93.
31. Гордеев А.И,, Родионов И.И. Интернет как интерактивный канал привлечения инвесторов // Информационные ресурсы России. – 1999. - № 3 (46). – С.25.
32. Гранберг А.Г. Основы региональной экономики. – М.: ГУ ВШЭ, 2000. – 495 с.
33. Гринчель Б.М., Костылева Н.Е., Смирнова Е.А. Повышение конкурентоспособности территорий как обобщающая задача стратегического развития // Разработка концепции стратегического развития муниципальных образований: Материалы проекта Tacis Bistro «Стратегическое планирование в муниципалитетах Ленинградской области». — СПб., 2001. — 52 с.
34. Гутман Г.В., Мироедов А.А., Федин С.В. Управление региональной экономикой. - М.: Финансы и статистика, 2002. - С. 108.
35. Дайновський Ю.А., Гліненко Л.К. Формування рішень у сфері регіонального управління інноваційною інвестиційною діяльністю // Стратегічний розвиток регіону – економічне зростання та інтеграція: Матеріали XV міжнародної науково-практичної конференції, 11-12 травня 2006 року. Ч. 1. – Чернівці, 2006. - С. 155 -158.
36. Дайновський Ю.А. Маркетингові прийоми: Навчальний посібник. - К.: А.С.К, 1998. - 112 с.
37. Дейнека О.І. Використання маркетингових механізмів підвищення конкурентоспроможності регіонів: досвід Франції // Україна – ЄС – Європа: нові виклики та модернізація відносин. Збірник матеріалів VII міжнародної науково-практичної конференції молодих науковців 18 квітня 2007 року. – К.: УАЗТ, 2007. – С. 308-311.
38. Дейнека О.І. Інформативна та аналітична функції маркетингу регіону // Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций: региональный аспект. Сборник научных трудов. Донецк: ДонНУ, 2007. – Ч.3 –– С.1286 – 1294.
39. Дейнека О.І. Конкурентоспроможність регіону: маркетинговий підхід // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Конкурентний потенціал і європейська інтеграція (регіональні аспекти): Зб. наук. пр.: Вип. 1 (57)/ НАН України. Інститут регіональних досліджень / Редкол.: відп. ред. академік НАН України М.І. Долішній – Львів, 2006. –– С.97 – 105.
40. Дейнека О.І. Маркетинг регіону – інструмент стратегічного управління економічним розвитком регіону // Теорія і практика стратегічного управління розвитком регіональних суспільних систем. Збірник тез доповідей. – Івано-Франківськ, 2007. - С. 75-77.
41. Дейнека О.І. Маркетинг регіону: основні визначення, підходи та проблеми // Вісник Львівського Національного університету. Серія економічна. Вип.37 (1) – Львів, 2007. – С.372-376.
42. Дейнека О.І. Маркетинг регіону: сучасні тенденції, проблеми та перспективи // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Регіональні суспільні системи: Зб. наук. пр.: Вип. 3 (XLVII)/ НАН України. Інститут регіональних досліджень / Редкол.: відповідальний редактор академік НАН України М.І. Долішній – Львів, 2004. – Ч.1 –– С.377 – 382.
43. Дейнека О.І. Маркетинг туризму – стратегічний напрямок розвитку регіону // Стратегічний розвиток регіону – економічне зростання та інтеграція: Матеріали XV міжнародної науково-практичної конференції, 11-12 травня 2006 року. Ч. 2. – Чернівці, 2006. - С. 352 – 355.
44. Дейнека О.І. Маркетингова діяльність регіону: сутність та основні підходи // Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций: региональный аспект. Сборник научных трудов. Донецк: ДонНУ, 2006. – Ч.2 –– С.811 – 816.
45. Дейнека О.І. Проблеми становлення регіонального маркетингу в Україні // Збірник наукових доповідей. Матеріали Міжвузівської студентсько-аспірантської конференції "Перспективні напрямки реформування фінансової системи України" 30 листопада 2006 року. – Львів, 2007. - С. 125 – 129.
46. Дейнека О.І. Реалізація інформативної функції регіонального маркетингу (на прикладі Закарпатської області) // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Соціально-економічний розвиток регіону: діагностика, стратегія, управління: Зб. наук. пр.: Вип. 4 / НАН України. Інститут регіональних досліджень / Редкол.: відп. ред. академік НАН України М.І. Долішній – Львів, 2006. – С.71-82.
47. Дейнека О.І. Регіональний Інтернет-маркетинг у сучасному суспільстві знань // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Регіональні суспільні системи: ресурси і механізми ефективного управління: Зб. наук. пр.: Вип. 2 (58)/ НАН України. Інститут регіональних досліджень / Редкол.: відп. ред. академік НАН України М.І. Долішній – Львів, 2006. –– С.513 – 523.
48. Дейнека О.І. Регіональний маркетинг – інструмент ринкової трансформації економіки // Обліково-аналітичні системи суб’єктів господарської діяльності в Україні. Формування ринкової економіки України: Зб. наук. пр.: В 2 ч. / За ред. В.Є.Швеця. – Львів: Інтереко, 2005. – Ч. 1. – С. 266 270.
49. Дейнека О.І. Система інформаційно-аналітичного забезпечення "Маркетинг регіону" – основне джерело інформації про регіон // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Міжрегіональне співробітництво: стан та перспективи: Зб. наук. пр.: Вип. 4 (66) / НАН України. Інститут регіональних досліджень / Редкол.: відп. ред. Бойко Є.І. – Львів, 2007. –– С.129 – 139.
50. Дейнека О.І. Шляхи вдосконалення використання маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності регіону // Регіональна бізнес-економіка та управління. Науковий, виробничо-практичний журнал – 2007. - №1(13). – С.61-65.
51. Дихтль Е., Хершген Х.. Практический маркетинг. – Москва: "ИНФРА-М", "Высшая школа". – 1996.
52. Долішній М.І. Регіональні проблеми соціально-економічного розвитку України // Сучасні проблеми економічного розвитку України. Матеріали круглого столу/ Відп. ред. С.І.Пирожков, Б.В.Губський, А.І.Сухоруков. – К.:Національний інститут українсько-російських відносин при Раді нац. безпеки та оборони України, 1999. – С.45-48.
53. Дослідження рівня довіри громадян України до демократичних інституцій, органів влади [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.niss.gov.ua/Monitor/Monitor22/01.htm
54. Дробышевская Т.В. Основы городской политики: Монография / НАН Украины. Ин-т экономико-правовых иследований. – Донецк, 2005. – 269 с.
55. Дубницкий В.И. Трансформация промышленного комплекса региона в контексте маркетинговой концепции // Вісник Академії економічних наук України.- 2004. - №1.- С.101 -110 .
56. Дубницкий В.И., Амитан В.Н. Роль регионального маркетинга в регулировании регыиональной экономической политики // Економіка промисловості. – 2004. - № 1. – С.32 - 43.
57. Духненко В., Дуброва О.. Неоклассический консалтинг. [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL:http://www.expertra.com/index.php?temp=audit
58. Духненко В., Коваленко В., Дуброва О.,. Рейтинг инвестиционной привлекательности регионов Украины // Эксперт № 49. - 26 декаюря 2005 – 1 января 2006г. – С.73.
59. Закон України "Про місцеві державні адміністрації" N 586-14 від 09.04.1999 р.
60. Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні"
N 280/97-ВР від 21 травня 1997 р.
61. Закон України "Про торгово-промислові палати в Україні" N 671/97-ВР від 02.12.1997 р.
62. Захаров В. Эволюция маркетинга // Сообщение. – 2002. - №5 [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL:http://www.soob.ru/n/2002/5/a/8
63. Злупко С.М. Економічна думка України: Навчальний посібник. – Львів: ЛНУ ім. Івана Франка, 2002. – 496 с.
64. Зовнішні інвестиції як ресурс для місцевого розвитку / В.Борщевський, І.Гурняк, М.Дацишин, О.Мегеда, О.Мостіпан, Р.Нижник, В.Ткаченко. – К., 2005. –72 с.
65. Идрисов А. От разрозненных элементов — к полноценной корпорации [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.strategy.ru/publish/13.php
66. Інтернетом регулярно користуються 18 % українців [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL:http://www.korrespondent.net/main/42952
67. Карачавцев Г.В., Елькин Р.Н. Результаты маркетингового мониторинга официальных регииональных порталов России (на примере Северо-Запада России) [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.webstarstudio.com/monitoring.html
68. Кассел Э. Интернет мониторинг : предпосылки возникновения, сущность и возможности применения в сфере Public Relations [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://unian-monitor.com.ua/index.php?page=pub_one&lang=rus&id=326
69. Козаченко Т.І. Теоретико-методичні основи атласного картографування економіки України в період її трансформації // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Проблеми європейської інтеграції і транскордонної співпраці. Вип. XXIX. В 2 х т. / НАН України. Ін-т регіональних досліджень. Редкол.: відповідальний редактор М.І. Долішній. – Львів – Луцьк: Ред.-вид. відд. "Вежа" Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2001. – Т.1. – С. 247-252.
70. Конкурентні переваги територій у боротьбі за інвестиції / М.Дацишин, Р.Дацків, О.Микита, О.Мегеда, Р.Нижник. – К., 2004. – 44 с.
71. Корн Г., Корн Т. Справочник по математике для научных работников и инженеров: определения, теоремы, формулы. – Москва: Наука, 1968. – 720 с.
72. Котельников В.Д. Региональное развитие: анализ и преодоление социально-экономической асимметрии// Економіка та право. – 2006.- № 2. – С.73.
73. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. / Общ. ред. Е.М. Пеньковой. - М.: Прогресс, 1990. - С. 647.
74. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: пер. С англ. – 2-е европ.изд. – М.; СПб.; К.; Издательский дом "Вильямс", 2004. – 944 с.
75. Котлер Ф., Асплунд К., Рейн И., Хайдер Д. Маркетинг мест: привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы. – Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 377 с.
76. Коуз Р.Г. Природа фирмы // Вехи экономической мысли. / Под ред. В.М. Гальперина. – СПб.: Экономическая школа. 1999. – Т.1.: Теория потребительского поведения и спроса.
77. Кошелюк М. Санкт-Петербург: проблема нового самоопределения // Инвестиции и управление. – № 3. – 2004.
78. Крайник О. Економічний розвиток регіону: Монографія / За ред. акад. М.І.Долішнього. – Л.: Ліга-Прес, 2002. – 294 с.
79. Краулі К. Потрібен постійний і жвавий діалог між "мозковими центрами"// Національна безпека і оборона. – 2003. - № 10. – с.61.
80. Кредисов А., Наумова В. Маркетинг на зламі XX і XXI ст.: особливості та перспективи розвитку // Економіка України. – 1999.- № 9. – С.4-11.
81. Ксенакис Д. E-mail как инструмент маркетинга [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL:http://dmdays.com.ua/Library/Index/dmail_lib
82. Кузьминов Я.И., Юдкевич М.М. Курс лекций по институциональной экономике. [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: www.hse.ru\rector_net\lectures\lect_5-6.htm
83. Лавров А.М., Сурнин В.С.Реформирование экономики: региональные аспекты. Ч.2. Региональный маркетинг и тенденции его развития. – Кемерово: Кузбассвузиздат, 1994, 586 с.
84. Лидеры российского виртуального шоппинга // Эксперт. – 2000. – №16 (227) от 24 апреля 2000.
85. Лилик І.В. Маркетинг у нових ринкових економіках // Маркетинг в Україні. – 2006. - №5. – С.25-31.
86. Лилик І.В. Періодизація розвитку маркетингу в Україні // Спеціальний випуск наукового вісника Ужгородського національного університету. Серія економіка. Випуск 23. Збірник статей Міжнародної науково-практичної конференції "Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС". – 2007. – С.28 – 33.
87. Лилик І.В., Сайчук І.І.. Маркетинг: виклики ХХI століття // Маркетинг в Україні. – 2007. - №3. - С.49-52.
88. Лукінов І.І. До питання про концепцію і модель сучасного економічного розвитку України // Экономика и управыление. – 2003. - № 1 (38). – С.3-6.
89. Лукінов І.І. Інвестиційна політика в стабільному економічному розвитку // Сучасні проблеми економічного розвитку України. Матеріали круглого столу/ Відп. ред. С.І.Пирожков, Б.В.Губський, А.І.Сухоруков. – К.:Національний інститут українсько-російських відносин при Раді нац. безпеки та оборони України, 1999. – С.36-42.
90. Луцишин П.В., Клімонт Д., Луцишин Н.П. Територіальна організація суспільства (основи теорії): Навч. посібник. - Луцьк: Ред.-вид. відд. "Вежа" Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2001. – C. 28.
91. Лылык И.В. Основные тенденции развития ринка маркетинговых исследований в Украине // Маркетинг и реклама. – 2006. - №10. – С.36-38.
92. Лянцевич М. Разработка стратегии CRM: в поисках сущности управления отношениями с покупателями [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.management.com.ua/marketing/mark042.html
93. Макогон Ю.В., Ляшенко В.И. Формы и направления межрегионального трансграничного сотрудничества: Монография, изд. 2-е, исп. и допол. – Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2003. – 512 с.
94. Маркетинг у секторах національної економіки: Монографія / За ред. М.А. Окландера. - Одеса: Астропринт, 2004. – 408 с.
95. Матвєєв Є.Е. Організація регіональних систем інформаційного забезпечення транскордонного співробітництва. Дис... канд. екон. наук: 08.10.01. - Львів, 2005. - 210 с.
96. Матеріали конференції "Українські "мозкові центри" й Уряд: ініціатива - діалог - співпраця" (30 червня – 1 липня 2000 року) [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://intellect.org.ua/materials/conf 300600.htm
97. Матюшенко І.Ю. Агентства регіонального розвитку як інноваційний механізм регіональної інвестиційної політики // Социальная экономика. – 2004. - № 1-2. – С.164-176.
98. Медушевская И.Е. К вопросу об экономической безопасности и конкурентоспособности региональный аспект. [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.ostu.ru/conf/soc2002/papers/medushevskaya.htm
99. Мельниченко Л.Н. Эволюция маркетингового управления: основные этапы и современные тенденции // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. - № 5. – С. 11.
100. Мерія Миколаєва готова до активного формування позитивного іміджу міста та області [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.publicity-creating.kiev.ua/ukr/news/2007/Meriia_Myk.html
101. Ми надамо пільги сажотрусам в отриманні житла // Західна інформаційна корпорація [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.zik.com.ua/index.php?news_id=69511
102. Мизес Л. Человеческая деятельность. Трактат по экономической теории. / Перевод с 3-го, исправленного английского издания А.В. Куряева. – М.: ОАО НПО Экономика, 2000. – 878 с.
103. Михайленко О.Г. Маркетингова стратегія розвитку господарських комплексів. Автореферат дис... канд.екон.наук:. - Одеса, 2002. – С.22.
104. Мікула Н. Міжтериторіальне та транскордонне співробітництво: Монографія. – Львів: ІРД НАН України, 2004. – С. 171.
105. Наказ Державного комітету інформаційної політики, телебачення і радіомовлення України, Державного комітету зв'язку та інформатизації України "Про порядок функціонування веб-сайтів органів виконавчої влади" N 327/225 від 25.11.2002.
106. Неурядові аналітичні центри в Україні. Аналітична доповідь Центру Разумкова // Національна безпека і оборона. – 2003. - № 10. – С.2 - 24.
107. Нечипорук М. Тема № 1. Наймаємо радника. // Галицькі контракти. – 2002. - № 4.
108. Новикова И. Взгляд на нестандартные рекламономители, или как граффити стал инструментом рекламы // Маркетинг и реклама. – 2004. - № 12. – С.30 – 32.
109. Норт Д. Эволюция эффективных рынков в истории [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.ie.boom.ru/Referat/North5.htm.
110. Обов’язковість заважає розвитку рейтингування // Цінні папери України. - № 23 від 09 червня 2005р.
111. Окландер М. Макромаркетинг: маркетинг в секторі загального державного управління // Маркетинг в Україні. – 2003. - № 6. – С.31-37.
112. Окландер М. Методика розрахунку ефективності територіального маркетингу // Вісник Української Академії державного управління. – 2002. - №1. – С.86 -91.
113. Окландер М.А. Про державне маркетингове регулювання // Економіка України. - № 4. – С.80 - 81.
114. Окландер М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни. – К: Наукова думка, 2002. – 167 с.
115. Олійник О. Оцінка інвестиційного клімату: точка зору влади та бізнесових кіл // Зовнішньоекономічний кур’єр. – 2003. - № 5-6. – С.14;
116. Омская региональная маркетинговая ассоциация [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL:http://www.orma.marketcenter.ru
117. Організаційно-економічні механізми посилення конкуренто¬спроможності регіону (методичні рекомендації) / Відп. ред. доктор економічних наук, професор П.Ю.Бєлєнький. – Львів, 2006. – 39 с.
118. Орлова Т.М. Управление развитием города:методические рекомендации местным администрациям по продвижению городов. – М: Тиком, 2001. – С.7.
119. Орлова Т.М. Школа местного самоуправления. Маркетинг территорий: факты, интересная информация, комментарии, аналитика, новости, идеи, проекты. [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.jankoy.org.ua
120. Павлиш В.А.; Дайновський Ю.А.; Гліненко Л.К.; Бойчук І.В.; Ситник Н.С. Маркетингові комунікації електронного бізнесу: Навчальний посібник. – Львів: ВіРТУ. 2002. – 148 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.