У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
Количество страниц
263
ВУЗ
УКРАЇНСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
Год сдачи
2008
Содержание
ЗМІСТ
Вступ 4
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ
ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РИНКУ ПОСЛУГ
ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ 12
1.1. Сутність ефективності роботи залізничного транспорту 12
1.2. Об’єктивні передумови державного регулювання ринку
пасажирських залізничних перевезень 19
1.3.Теоретичні підходи щодо проблеми впровадження
швидкісного та високошвидкісного залізничного руху 26
1.4. Об’єктивні передумови доцільності створення механізму
підтримки збиткових видів діяльності (пасажирських перевезень) 52
Висновки І розділу 64
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ
ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ 65
2.1. Аналіз роботи залізничного транспорту України 65
2.2. Аналіз проведення державної концепції реформування галузі 82
2.3. Аналіз основних показників пасажирських перевезень в Україні 94
Висновки ІІ розділу 105
РОЗДІЛ 3 ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПІДВИЩЕННЯ
ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАСАЖИРСЬКИХ
ПЕРЕВЕЗЕНЬ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ 107
3.1. Розробка моделі реструктуризації організаційних структур
управління пасажирським залізничним транспортом 112
3.2. Необхідні умови реалізації програми реструктуризації
залізничного транспорту 116
3.3. Сутність, доцільність, необхідність проведення
реструктуризації підприємств пасажирського господарства
залізничного транспорту 120
3.4. Технологічна реструктуризація підприємств 137
Висновки ІІІ розділу 158
РОЗДІЛ 4 РОЗРОБКА МЕХАНІЗМУ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ
РЕФОРМУВАННЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ 160
4.1. Розробка методики щодо впровадження високошвидкісного
руху в Україні 160
4.2. Науково-економічне обґрунтування доцільності
впровадження високошвидкісного руху в Україні 165
4.3. Економічна доцільність впровадження високошвидкісного
руху в Україні 172
4.4. Розрахунок доходів від перевезення пасажирів та експлуатаційних
витрат 176
4.5. Шляхи підвищення ефективності роботи залізниць
від впровадження високошвидкісного руху 179
Висновки ІV розділу 183
Висновок 185
Перелік використаних джерел 191
Додаток А 206
Додаток Б 215
Додаток В 219
Додаток Г 225
Додаток Д 238
Додаток Е 263
ВСТУП
Актуальність теми дослідження. У сучасних умовах роль і місце чинників підвищення ефективності функціонування пасажирських перевезень залізничного транспорту України визначається ступенем реалізації та впровадження науково-технічного прогресу. Пожвавлення економіки України вимагає принципово нових підходів до якості надання послуг залізницями.
Даний період часу характеризує зародження нового інформаційного суспільства, у якому соціальні потреби населення мають бути пріоритетними. Ці потреби впливають на побудову і розвиток економічної системи державного регулювання функціонування пасажирських перевезень.
Значний вклад у розроблення теорії державного регулювання зробили такі вчені-економісти, як Дж. М. Кейнс, К. Макконел, А. Маршал, Л. Ерхард, Дж. Стигнець, А. Оукен, А. Ханцен, М. Фрідмен та ін.
Питанням розроблення методології державного регулювання економічних процесів в умовах ринкової економіки присвячено роботи таких вчених-економістів, як Л.І. Абалкін, В.П. Бабич, Н.В. Гейц, С.Г. Галуза, І.І. Лукінов, С.В. Мочерний, Л.А. Антоненко, Л.А. Українська, М.А. Павловський та ін.
Проблемами формування і розвитку соціальної інфраструктури на державному і регіональному рівні займались такі українські вчені: Д.П. Богиня, Б.М. Данилишин, Г.І. Купалова, Є.А. Якуба, І.І. Тимошенко та ін.
На залізницях державним регулюванням підвищення ефективності пасажирських перевезень у різний термін часу займались такі вчені-економісти, як І.В. Бєлов, В.Г. Галабурда, М.Ф. Трихунков, М.Є. Мандриков,
Н.В. Терьошина, Н.Г. Смєхова, М.М. Толкачева, Р.М. Царьов, О.М. Аксьонов, О.Г. Дейнека, В.Л. Дикань, Ю.Ф. Кулаєв, Л.О. Позднякова, Ю.С. Бараш,
Т.І. Єфіменко, Т.О. Мукмінова та ін.
Проте роботи зазначених та інших вчених не охоплюють усієї проблематики та глибини складних з економічної точки зору та суперечливих процесів, що виступають соціальними наслідками ринкової трансформації вітчизняної економіки.
Разом з тим світовий досвід показує, що соціальна ефективність ринкових перетворень неможлива без створення ефективної системи державного регулювання сталого функціонування пасажирських перевезень. Ці обставини саме і передбачають необхідність розроблення нових механізмів державного регулювання та управління з використанням механізмів стратегічного планування і прогнозування структури пасажирського господарства залізничного транспорту України. Зазначене обумовило вирішення основних задач дослідження.
Збитковість пасажирських перевезень залізничного транспорту України, що є характерним для аналогічних перевезень усіх залізничних адміністрацій країн світу, з кожним наступним роком збільшується внаслідок як об’єктивних, так і суб’єктивних причин. Ці обставини передбачають пошук економічного механізму оптимального поєднання інвестування основної складової соціальної інфраструктури державними (бюджетними) та недержавними коштами. При цьому соціальні протиріччя у сфері інвестування державою та іншими джерелами потребують невідкладних наукових досліджень, доцільність яких обумовлюється необхідністю прийняття економічних рішень щодо реалізації Державної Концепції реформування залізничного транспорту України.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами
Дисертацію виконано відповідно до плану науково-дослідних робіт на кафедрах «Економіка залізничного транспорту», «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Менеджмент на транспорті» за темами: №34/3-04Б, УДК:338.47.009.12, “Підвищення конкурентноздатності залізниць” (номер державної реєстрації 0401U003230); № 37/3-07, УДК:656.2.001.73, «Економічне обґрунтування шляхів реформування телекомунікаційної галузі залізничного транспорту відповідно Концепції державної програми реформування залізничного транспорту України» (номер державної реєстрації 0107U009676); № 37/1-06, УДК:330.123.6.656.254, «Розроблення економічної моделі управління якістю послуг системи зв’язку на залізничному транспорті» (номер державної реєстрації 0106U009864); 34/3-06Б, УДК: 656.2.001.73, «Наукове обґрунтування доцільності проведення реструктуризації збиткових підприємств залізничного транспорту» (номер державної реєстрації 0106U004120). У зазначених НДР обґрунтовано доцільність державного регулювання щодо питань підвищення ефективності збиткових пасажирських перевезень. Отримані результати вирішені особисто автором.
Мета і завдання: дослідження полягає в обґрунтуванні теоретичних, методологічних та методичних підходів і концептуальних засад вдосконалення діючої системи планування, регулювання та управління стосовно збиткових пасажирських перевезень залізничного транспорту та поступового вирішення питань їх фінансування за рахунок механізмів державного втручання.
Мета дослідження обумовила розв’язання таких задач:
- виявлення економічної сутності діючої організації управління, планування та регулювання національним господарством, базовими галузями, природною монополією та пасажирськими перевезеннями як складової діяльності останніх;
- визначення ролі і місця державного управління економічними процесами, які відбуваються на залізничному транспорті в умовах ринкових відносин, як фактора стабілізації та подальшого розвитку економіки;
- виявлення об'єктивних тенденцій заміни економічних пріоритетів з метою вивчення економічної кон'юнктури галузі, що формується під впливом різноманітних факторів, як зовнішніх, так і внутрішніх;
- теоретичне обґрунтування сутності функцій пасажирського господарства та розроблення концептуальних основ його стратегічного розвитку;
- аналіз зарубіжних підходів щодо управління пасажирським комплексом в цілому і можливості започаткування його залізницями України зокрема;
- оцінення сучасних тенденцій і перспективи розвитку пасажирських перевезень залізничним транспортом у світі;
- проведення комплексного аналізу роботи пасажирського залізничного транспорту з метою виявлення об'єктивних причин зниження ефективності його роботи;
- дослідження шляхів підвищення ефективності пасажирської роботи залізничного транспорту і визначення шляхів її забезпечення в умовах реформування галузі;
- розроблення пропозицій щодо основних етапів розвитку швидкісних та високошвидкісних перевезень пасажирів із залученням досвіду зарубіжних країн;
- аналіз діючого фінансово-економічного механізму підтримки і підвищення ефективності функціонування пасажирського господарства з метою удосконалення;
- наукове обґрунтування впровадження швидкісного руху та розроблення пропозицій з удосконалення механізму його управління і вирішення комплексу соціально-економічних питань;
- обґрунтування програми поетапного реформування пасажирського господарства.
Об’єктом дослідження є соціально-економічні процеси, які відбуваються у сфері пасажирських перевезень природної монополії залізничного транспорту в умовах економічної трансформації.
Предметом дослідження є теоретико-методологічні і методичні основи економіки та управління пасажирських перевезень залізничного транспорту з метою забезпечення стабільного макроекономічного зростання національного господарства.
Методологічною основою є економічна теорія і наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів за темою дослідження. У процесі дослідження застосовано методи моделювання, порівняльного економічного аналізу, експертних оцінок, супровідних змін, формалізації, системного підходу, багатофакторного прогнозування, емпіричного дослідження, логічного моделювання, програмування, графічний метод та ін.
Інформаційну базу дослідження склали: Конституція України й інші закони, статистична база даних Міністерства транспорту і зв'язку України, Міністерства промислової політики і з питань Європейської інтеграції України, Держкомстату України, Державної комісії з паливно-енергетичного комплексу і транспорту України, Укрзалізниці та залізниць України, наукові публікації українських і зарубіжних авторів, монографічні дослідження фахівців галузі.
Наукова новизна дисертаційної роботи полягає в наступному.
1. На основі здійснених автором наукових досліджень отримані результати, які можна кваліфікувати як такі, що вперше отримані:
- розроблені теоретичні основи концепції прийняття рішень на макрорівні про напрямок і рівень економічного розвитку пасажирських перевезень залізничного транспорту, сутність якого полягає в необхідності наукового обґрунтування;
- обґрунтовано концептуальні основи формування і розвитку реформування у пасажирському комплексі та забезпечення виведення галузі із збитковості до прибутковості і стабільного функціонування на ринку транспортних послуг;
- запропоновано підходи зі стимулювання інвестиційних процесів у національне господарство залізничних перевезень, що базуються на проведенні планування обсягу інвестицій державними регулювальними структурами;
- розроблено і запропоновано понятійний апарат: «динаміко-хронологічна модель», що складає передумови формування моделі інтеграції транспортної галузі до ЄС.
2. Отримано такі результати, які можна класифікувати як удосконалені:
- методика оцінення доцільності впровадження швидкісного та високошвидкісного руху в транспортній галузі та механізм управління галуззю, яка є носієм соціально значущих перевезень;
- економічна природа протиріччя між збитковістю пасажирських перевезень галузі і зростаючими потребами у швидкісному і високошвидкісному русі.
3. Отримано результати, які можна кваліфікувати як такі, що одержали подальший розвиток:
- концепція формування основних напрямків розвитку залізничної транспортної галузі України з використанням обґрунтованих автором систем моделей і зарубіжних підходів до реформування сфери пасажирських перевезень;
- методика мікроекономічних підходів до функціонування якісно нових підприємств та операторів перевезень, яка дає можливість враховувати конкретні об'єктивні умови виробничої діяльності окремих ланок транспортного комплексу (залізниць, дирекцій, структурних підприємств, об`єктів інфраструктури);
- методика прогнозування пасажирських перевезень швидкісними та високошвидкісними потягами на основі діючих та запропонованих підходів під кутом зору внутрішніх і світових тенденцій розвитку залізничного пасажирського транспорту.
Практичне значення отриманих результатів полягає в розробленні пропозицій щодо удосконалення організації економіки та управління галузю пасажирських перевезень, її соціально-економічного розвитку. Рекомендації щодо зваженого підходу до формування тарифної політики у сфері швидкісних пасажирських перевезень залізничним транспортом мають сприяти підвищенню ефективності галузі. Основні наукові положення і висновки дисертації запропоновано для розроблення концепції реформування галузі та розвитку швидкісних та високошвидкісних пасажирських перевезень галузі з метою прийняття рішення щодо формування стратегії збалансованого розвитку національного господарства України.
До результатів, які мають практичне значення, належать пропозиції, які стосуються:
- формування моделей гнучких планів і прогнозів економічного і соціального розвитку пасажирських перевезень галузі, що відповідають умовам її економічної стабільності і збалансованості;
- визначення напрямків і рівня економічного розвитку національного господарства транспортної галузі за допомогою системних показників;
- визначення та прогнозування можливостей стратегічного прориву в економічному та соціальному розвитку швидкісних та високошвидкісних пасажирських перевезень національного господарства залізничного транспорту України, що є важливим напрямком планування. Зазначене має місце в практичній діяльності при викладанні курсів з економіки залізничного транспорту, планування діяльності підприємств залізничного транспорту.
Особистий внесок здобувача. Сформульовані в роботі наукові результати, висновки, рекомендації і пропозиції, а також поняття належать особисто автору і є її науковими розробленнями.
Дисертація є одноосібно виконаною науковою працею, у якій автором особисто розроблені наукові положення, методичні підходи і практичні рекомендації щодо науково-методичних основ механізму виведення пасажирських перевезень залізничного транспорту зі збиткової в розряд прибуткової сфери діяльності. У наукових роботах, які надруковані у співавторстві, особистий внесок автора зазначений у списку опублікованих робіт в авторефераті. В дисертації використано лише ті ідеї і положення, які є результатом самостійного дослідження здобувача.
Результати дослідження використовуються в навчальному процесі в курсах: «Економіка залізничного транспорту», «Планування діяльності підприємств залізничного транспорту», «Стратегічний менеджмент», «Менеджмент організацій» тощо.
Апробація результатів дисертації. Результати проведених наукових досліджень та основні положення дисертації доповідалися і обговорювалися на міжнародних, всеукраїнських, наукових, науково-практичних і науково-технічних конференціях і семінарах у 2004-2007 роках, основні з них: «Проблеми економіки транспорту» (Дніпропетровськ, ДІІТ, 2005); «Михаил Туган-Барановский и современная экономическая наука» (Харьков, 2005); «Збірник матеріалів 68-ї міжнародної науково-технічної конференції кафедр академії та спеціалістів залізничного транспорту і підприємств» (Харків, 2006); «Збірник матеріалів 69-ї міжнародної науково-технічної конференції кафедр академії та спеціалістів залізничного транспорту і підприємств» (Харків, 2007); «Проблеми міжнародних транспортних коридорів та єдиної транспортної системи України» (Коктебель, 2007); «Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта» (Дніпропетровськ, ДІІТ, 2007); «Формування інноваційних систем менеджменту організацій в умовах динамічної глобалізації», «Програма наукового семінару, присвяченого 90-річчю створення Національної академії наук України» (Львів, Львівська політехніка, 2007).
Публікації результатів дослідження. Основні ідеї і результати досліджень представлені в 17 опублікованих роботах, у тому числі у 10 наукових виданнях, з них 9 наукових фахових виданнях обсягом 4,7 друк. арк. Загальний обсяг публікацій – 5,6 друк. арк., належить автору 3,13 друк. арк.
Структура й обсяг роботи. Дисертація складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, зі списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг дисертації – 205 сторінок друкованого тексту, у тому числі 12 таблиць, 14 формул, 56 рисунки, списку використаних джерел літератури 181 і 4 додатки на 46 сторінках.
Список литературы
ВИСНОВОК
1. Доцільність державного регулювання високошвидкісного руху в Україні обґрунтовано з позиції соціально-економічної значущості держави. Тому у дисертаційному дослідженні зроблено оцінку економічної ефективності впровадження високошвидкісного руху з урахуванням декількох можливих моделей.
2. Визначення розмірів інвестицій в будівництво високошвидкісних ліній базується на даних Попереднього техніко-економічного обґрунтування проекту високошвидкісної мережі в Україні (SYSTRA) з застосуванням коефіцієнтів (0,6, 0,8, 1,0 за різними моделями), які враховують вартість будівельно-монтажних робіт в Україні.
3. Основна доля інвестиції припадає на будівництво високошвидкісної мережі. Другими за питомою вагою є інвестиції в придбання рухомого складу. На третьому місці інвестиції в будівництво та реконструкцію станцій. Найменшу долю складають капітальні вкладення в будівництво депо та ремонтного заводу. При цьому питома вага інвестицій в лінії з ростом відправлення пасажирів та зниженням коефіцієнту інвестицій в лінії падає, а долі інвестицій в придбання рухомого складу, відповідно, зростає.
4. Суспільна ефективність, окрім результатів безпосередню на високошвидкісній мережі, враховує поза галузеві та поза транспортні результати та витрати, а саме економію часу пасажирів на поїздки.
5. Абсолютна суспільна ефективність проекту впровадження високошвидкісної мережі досягається у 18 моделях з 20. Це свідчить про високу вірогідність отримання позитивних результатів з суспільної точки зору, що робить доцільним реалізацію вказаного проекту на державному рівні.
6. Мінімальна комерційна ефективність (7,5%) досягається у 8 з 20 моделей. При цьому внутрішня ставка доходу, що робить проект привабливим для приватного інвестування (11%), досягається лише у двох моделях. Моделі, що забезпечують максимальну комерційну ефективність, яка робить проект привабливим з точки зору приватних інвесторів, передбачають максимальний обсяг відправлення пасажирів, максимальну ціну та зниженні інвестиційні витрати. Вірогідність реалізації цих моделей ще більш низька.
7. Залізничний транспорт в Україні є пріоритетним видом по перевезенню вантажів та пасажирів і в теперішній час потребує нововведень, як ніколи, щоб привести його у відповідності зі світовими стандартами. Основним фактором, по якому маємо відставання залізничного транспорту України від європейських країн, є низька швидкість та незадовільна якість послуг, які надаються пасажирам. В цей час, як показав світовий досвід, саме швидкість робить залізничний транспорт переможцем в конкурентній боротьбі з авто- і авіаперевезеннями.
8. Сьогодні в Європі транспорт в першу чергу залізничний є однією з основних галузей економіки. При цьому транспорт приводить до витрат в суспільстві, викликаними аваріями, забрудненням повітря, парниковим ефектом, перевантаженістю, шумом та іншими факторами. За оцінками експертів ці витрати складають майже 10% внутрішнього валового продукту європейських країн.
Для аналізу можливості втілення в Україні високошвидкісного руху був розроблений спеціальний математичний апарат, завдяки якому вдалося знайти 138 варіантів раціональної мережі, що об'єднує основні міста України. Для подальшого розглядання був обраний варіант довжини мережі 2788,5 км. Цей варіант передбачає створення мережі високошвидкісного руху з шириною колії 1520 мм.
9. На різних етапах переходу до ринкової економіки залізничний транспорт може використовувати не який-небудь один напрямок організації ринкової діяльності, а їхнє сполучення. Так, на даному етапі залізницям України доцільно проводити реінженіринг транспортних процесів у сполученні з розвитком нових транспортних послуг і елементами транспортного маркетингу. Важливе місце маркетинг повинен зайняти в страховій політиці під час перевезення пасажирів залізничним транспортом, щоб замість надання цього виду діяльності стороннім компаніям, створити власну, залізничну систему страхування пасажирів. Створення такої страхової системи значно поповнить фінансові доходи українських залізниць.
10. Виділяють п'ять основних факторів, що впливають на потенціал ефективності галузі: конкуренція між підприємствами, що випускають однакову продукцію; можливість появи нових конкурентів; виробництво товарів - замінників; позиції постачальників сировини і матеріалів і положення покупців на ринку. Тому для реалізації і наступного розвитку нової системи транспортного обслуговування необхідно здійснити:
- кардинальний перегляд системи формування замовлень на перевезення вантажів з максимальним спрощенням процедур, зв'язаних з цим, забезпеченням можливості вирішувати всі питання, зв'язані з замовленням і вимогами до якості перевезення в одному місці, скасуванням посередницьких комерційних ланок;
- адаптацію роботи технологічних і технічних служб залізниць до гарантованої системи виконання замовлень, що вимагає корінної переробки технологічних процесів перевезень вантажів і надійного їхнього забезпечення;
11. Діюча на дорогах України складна і тривала процедура оформлення дозволу на навантаження не дозволяє оперативно вирішувати термінове відвантаження вантажів і ці вантажопотоки ідуть на автомобільний транспорт. Серйозно підриває конкурентноздатність залізниці проблема самовивозу вантажу після прибуття його на станцію. Тому необхідно підвищення якості фірмового обслуговування і розробка і проведення гнучкої тарифної політики для залучення вантажів на дорогу, надання повного комплексу сервісних послуг з доставкою вантажів «від дверей до дверей», реклама всього комплексу транспортних послуг. По діючій у даний час технології жоден технологічний елемент цілком не відповідає вимогам комплексного фірмового технічного обслуговування.
- створення єдиних дорожніх центрів, у яких на базі АСУ через агентську мережу на залізничних станціях, регіональних підприємствах і в інших пунктах накопичення вантажів здійснюється вся необхідна робота з оформлення перевезень. Створення в Укрзалізниці галузевого центра СФТО як керуючого органа, що забезпечує методичне управління діяльності дорожніх центрів, формування зведених замовлень на перевезення вантажів і безпосереднє обслуговування споживачів при зовнішньоторговельних і транзитних перевезеннях;
- розробку і мережне впровадження автоматизованої системи контролю за виконанням замовлень з аналізом невиконаних залізницею зобов'язань по перевезеннях вантажів і інших послуг;
- організацію в складі СФТО спеціальних структур для проведення маркетингових досліджень внутрішнього і міжнародного ринків транспортних послуг із прогнозуванням попиту на перевезення, вишукування найбільш ефективних способів доставки і розробки пропозицій по регулюванню тарифів з урахуванням конкуренції на інших видах транспорту, моніторингу платоспроможності клієнтів, реклами, послуг в області вантажних перевезень залізничним транспортом;
- удосконалення взаємодії із суміжними видами транспорту по комплексному обслуговуванню споживачів транспортних послуг при інтермодальних перевезеннях;
- підготовку і підвищення кваліфікації персоналу для роботи в системі ФТО.
12. Впроваджена система фірмового транспортного обслуговування повинна цілком забезпечити інтереси вантажовласника для надання йому максимальної кількості послуг, зручностей і переваг під час перевезення вантажу в порівнянні з іншими видами транспорту: простоту оформлення перевезення, її надійність по термінах доставки, збереження вантажу, транспортування його від «дверей до дверей», організацію наскрізного експедирування, а також гнучку тарифну політику і багатопланову інформованість клієнта про стан перевезення. На всіх етапах процесу транспортування вантажів, починаючи від підготовки до перевезення з проведенням вивчення потреби в транспортних послугах і кінчаючи своєчасною і схороненою передачею вантажів споживачам, повинні бути забезпечені повний інформаційний контроль за транспортуванням вантажу й оптимальне управління перевізним процесом.
13. Удосконалення технології транспортного виробництва повинно мати напрямок впровадження у виробництво тільки ресурсозберігаючої техніки і технології, які забезпечують екологічно чисте виробництво, що дозволить скоротити витрати в процесі експлуатації.
14. Рішення задач реструктуризації на залізничному транспорті вимагає проведення інформаційно-технологічної реформи галузі на основі:
- створення (модернізації) автоматизованих інформаційних систем;
- масового використання інформаційних технологій.
15. Основними загальносистемними принципами інформатизації залізничного транспорту є:
- перехід від автономних систем управління, замкнутих на окремі господарства залізничного транспорту, до комплексів інформаційних технологій, що реалізують глобальні функції управління;
- перехід до інтегрованих систем автоматизованого й автоматичного управління;
- перехід від автоматизованих інформаційно-довідкових систем до автоматизованих інформаційно-управлінських систем (систем підтримки прийняття рішень);
- створення комплексу взаємозалежних централізованих і розподілених по рівнях і об'єктах управління баз даних і баз знань, дотримання принципу розумного сполучення розподілених і централізованих баз даних;
- використання електронного документообігу в нових інформаційних технологіях;
- забезпечення інформаційної взаємодії з іншими видами транспорту, всіма учасниками перевезення, що дозволені і контролюються національними органами на основі електронного обміну даними з використанням міжнародних стандартів;
- створення галузевої системи передачі даних з пакетною комунікацією, СПД лінійних підприємств і локальних мереж обчислювальних мереж для об'єктів інформатизації. Задачі інформатизації залізничного транспорту повинні здійснюватися через розробку і впровадження комплексних інформаційних технологій.
16. Транспортна система продовжує по інерції триматися за старі ідеї в практиці управління. Однак щоб вижити в новому світі, вона повинна кардинально переосмислити способи організації своєї діяльності. Прийшов час, коли необхідно старі способи мислення замінити принципово новим підходом, що дозволить повною мірою реалізувати переваги нових технологій і людських ресурсів. Цей підхід – стрижень і основа реінженірингу.
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ
1. Акимова И. Организационная реструктуризация промышленных предприятий // Бизнес информ. - 1998. - № 21-22. – С. 19-21.
2. Акимова И. Реструктуризация предприятий и развитие маркетинговой ориентации // Вестник Харьковского политехнического университета, 1998. – С. 37-44.
3. Акимова И.М. Реструктуризация предприятий в промышленности Украины: направления и методы. – Харьков, 1999. – С. 19-24.
4. Аксенов И.М. , Пасечник В.В. Особенности реструктуризации в современных условиях // Залізничний транспорт України. – 2001. - № 1. – С. 25-22.
5. Аксенов И.М. Реформирование экономики пассажирского комплекса //Залізничний транспорт України. – 2005. - № 4. – С. 24-27.
6. Аксенов И.М. Управление экономикой пассажирского поезда // Залізничний транспорт України. – 2003. - № 4. – С. 40-43.
7. Амелин В.М. Капитальный ремонт электропоездов с продлением срока службы // Железнодорожный транспорт. — 2001. — №6. — С. 52—56.
8. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – Спб.: Питер Ком. – 1999. – 416 с.
9. Антикризисный менеджмент / Под ред. А.Г. Грязновой – М.: Тандем-эмос. – 1999. –368 с.
10. Бараш Ю.С. Аналіз реформування структур управління залізничним транспортом у розвинених країнах Європи. //Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна.- Вип. 1 – Д.: Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. транс. ім. ак. В. Лазаряна, 2003.- С. 158-162.
11. Бараш Ю.С. Некоторые экономические проблемы развития вагонного хозяйства в рыночных условиях. / Економіка: проблеми теорії та практики. Міжвузівський збірник наукових праць. Випуск 14. – Дніпропетровськ. – Наука і освіта. – 2000. – С. 81-88.
12. Бараш Ю.С. Основні тенденції та умови розвитку Європейських залізниць. // Економіка: проблеми теорії та практики. збірник наукових праць Випуск 183.- Дніпропетровськ. – ДНУ, 2003.- С. 567-573.
13. Бараш Ю.С. Реформування пасажирського господарства залізничного транспорту України. // Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту Міністерства транспорту України: Серія «Економіка і управління».- Вип. 3.- К.: КУЕТТ. – 2003. – С. 74-80.
14. Бараш Ю.С. Реформування структур управління залізничним транспортом у країнах з перехідною економікою. // Залізничний транспорт України. – 2003.- № 6. – С. 41-46.
15. Бараш Ю.С. Стратегія розвитку вагоноремонтної бази України на найближчі роки. / Залізничний транспорт України. – 2001. - № 1. - С. 47-48.
16. Бараш Ю.С., Романко В.І. Прогнозування обсягів перевезень вантажів залізницями України до 2010 р. // Економіка: проблеми теорії та практики. збірник наукових праць Випуск 130.- Дніпропетровськ. – ДНУ, 2002.- С. 112-117.
17. Белова А.Г. Особенности нынешнего этапа реформирования. Железнодорожный транспорт. - 2002.- № 12. – С. 40-46.
18. Бень Т., Довбня С. Проблемы и предпосылки эффективной реструктуризации предприятий // Экономика Украины. – 2000. - № 8. – С. 39-47.
19. Білорус О.Г. Глобальні трансформації і стратегії розвитку. Монографія. – Одеса: НАН України. – 1998. – 416 с.
20. Бляхман Л.С. Основы функционального антикризисного менеджмента: Учеб.пособие. – Спб.: Изд-во Михайлова В.А. – 1999. – 380 с.
21. Бондарь Н.П. и др. Эффективное управление фирмой: современная теория и практика. – Спб.: Изд. дом «Бизнесс-пресса» . – 1999. – 416 с.
22. Босов А.А., Бараш Ю.С., Мухіна Н. А. Методика попередньої оцінки варіантів структурної реформи залізничного транспорту України / Залізничний транспорт України. – 2005. - № 6. – С. 23-27.
23. Бутник-Сиверский А., Лозовая Т., Донченко А. Реорганизация, реструктуризация и демонополизация предприятий в условиях переходной экономики. Газета Бизнес.- 1999. - №20. 17 травня. – С. 63-69.
24. В Іспанії відкрито другу високошвидкісну лінію. // Магістраль. – 2004. - 23 січня №4. – С. 6.
25. Вакуленко Ф.П. Высокоскоростные магистрали в России: Проблемы и перспективы / Транспорт: Наука, техника, управление. – 2005. – №1. – С. 32-37.
26. Вартанян А. Лекарство для корпорации: практический реинжиниринг // Бизнес: организация, стратегия, системы. – 1998. - № 5. – С. 5-9.
27. Вацлав Дуфала Инструментарий для формирования стратегии предприятия // Проблемы теории и практики управления. – 1998. - № 1. – С. 14-19.
28. Вибір основних параметрів високошвидкісної магістралі: Київ –Харків / В.Л. Содина, О.О. Матвієнко, А.О. Цепига //Залізничний транспорт України. – 2006. – №1. – С. 19-21.
29. Визначення існуючих обсягів перевезень і майбутньої структури вантажних вагонних і локомотивних парків до «Розробки проекту державної цільової програми розвитку залізничного вантажного рухомого складу». Пояснювальна записка. Шифр 4862-ПЗ. ВАТ «Інститут Дніпродіпротранс». Дніпропетровськ. – 2001. - 27 с.
30. Визначення обсягів перевезень вантажів на 2001-2010 рр. до «Розробки проекту державної цільової програми розвитку залізничного вантажного рухомого складу» / звіт про науково-дослідну роботу. ВАТ «Інститут (центр) комплексних транспортних проблем (ІКТП –Центр)». К: - 2001. – 59 с.
31. Виханский О.С. Стратегическое управление: Учебник. – Н.: Гардарика. – 1998. – 296 с.
32. Волков Б.А. Экономическая эффективность инвестиций на железнодорожном транспорте в условиях рынка. – М.: Транспорт. –1996. – 191 с.
33. Впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України в 2004-2015 рр. Розрахункова вартість модернізації та реконструкції основних напрямків залізниць України для впровадження швидкісного руху //Додатки до концепції. Державна адміністрація залізничного транспорту України. К. : - 2004. – 36 с.
34. Выпов И.Г. Первая высокогорная дорога в России.// Путь и путевое хазяйство. – 2000. - №7. – С. 36-39.
35. Высокоскоростной поезд железных дорог Швеции и Швейцарии // Железнодорожный транспорт. – 1988. - №12. – 73 с.
36. Высокоскоростные железные дороги мира // железные дороги мира в 21 веке: монография / Кирпа Г.Н.,. Корниенко В.В,. Пшинько А.Н,. Блохин Е.П, Бондарь Б.Е., Мямлин С.В, Плахотник В.Н., Корженевич И.П.. – Днепропетровск. – 2004. – С. 123 – 193.
37. Высокоскоростные линии железных дорог Испании в 21 веке // Железные дороги мира. – 2002 . – №12 . – С. 17-24.
38. Галушка З.І. Проблеми використання прямих іноземних інвестицій в Україні // Збірник наукових праць: «Реструктуризація економіки та інвестицій в Україні». – М.: Чернівці. – 1998. – С. 44-45.
39. Голоскоков А.Е., Орехов С.В. Управление развитием сложных социально-экономических объектов на основе реинжиниринга // Вестник Харьковского государственного политетехнического университета. – Вып. 2. – Х. – 1998. – С. 9-12.
40. Гражданский кодекс Украины. Книга четвертая «Право интеллектуальной собственности» от 16.01.2003, № 435-1У.
41. Дейнека А.Г., Котик В.А. Теоретические подходы к проблемам регулирования подготовки квалифицированных кадров в Украине // Вісник Харківського національного університету. – Харків: ХНГУ. – 2006. – Вип. № 754. – С. 231-235.
42. Дейнека А.Г., Котик В.А., Позднякова Л.А. Обоснование целесообразности проведения реструктуризации предприятий угольной отрасли Украины // Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей). – Харків: УкрДАЗТ. – 2005. – Вип. № 12. – С. 217-228.
43. Дейнека А.Г., Позднякова Л.А., Котик В.А. Управление топливно-энергетическим комплексом Украины // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2006. – Вип. № 4. – С. 101-105.
44. Дикань В., Креймер В. Эффективность транспортных систем // Бизнес информ. – 1998. - № 12. – С. 37-39
45. Доронина М.С. Противоречия в формировании нового хозяйственного механизма // Экономика и управление. – 2000. - № 2/3. – С. 49-53.
46. Дун И. Реинжиниринг: опережающее решение // Рынок ценных бумаг. – 1998. - № 6. – С. 54-61.
47. Единая транспортная система: уч. для ВУЗов. – М.: Транспорт, 1996. – 295 с.
48. Економіка і залізничний транспорт України: Моніторинг макроекономічних і галузевих показників (1996-2010 рр.) / Наук. керівн. Ю.М. Цвєтов, М.В. Макаренко. - КУЕТТ. – 2007. – 316 с.
49. Економіка та менеджмент: Навч. посібник. – Львів: Державний університет «Львівська політехніка», 1996. – 828 с.
50. Економіка транспортного комплексу. Зб. наук. праць: вип. 2. – Х.: Основа. – 1997. – 107 с.
51. Естіваль Ж. П. Організаційні моделі залізниці: національні критерії побудови // Залізничний транспорт України. – 2005.- № 1. – С. 68-71.
52. Єббод Джордж: Розвиток швидкісних залізниць у Європі // Залізничний транспорт України. – 2003. - №2 . – С. 30;31.
53. Єфименко Т.І. Деякі аспекти реструктуризації підприємств залізничної галузі //Залізничний транспорту країни. – 2002. – № 2. – С. 13-15.
54. Железные дороги России. Скоростное движение // Железнодорожный транспорт. – 2000. - №9. – С. 52- 54.
55. Житецький В.Ц., Джигерей В.С., Мельников О.В. Основи охорони праці. – Вид.2-е, стереотипне. – Львів: Афіша. – 2000. – 348 с.
56. Жуков В.А. Возможности снижения убыточности пригородных перевозок //Железнодорожный транспорт. – 2003. - № 7. – С. 29-30.
57. Забелин П.В. Основы корпоративного управления концернами. – М.: Приор . – 1998. – 176 с.
58. Закон Украины «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины «О правовой охране интеллектуальной собственности» от 22 мая 2003 г. №851 - IV. Ведомости Верховной Рады. - №33. - 2003 (с изменен., и доп. от 2004г. №1407 - IV).
59. Закон України «Про залізничний транспорт» №274/96-ВР від 4 липня 1996 року.
60. Закон Украины «О государственном бюджете Украины на 2004год» (О внесении изменений к Закону (ст. 493) от 17.06. 2004. №1801-IV) // Ведомости Верховной Рады Украины №43-44 от 29 октября 2004 года.
61. Закон Украины «О государственном бюджете Украины на 2005год» (О внесении изменений к Закону (ст. 267) от 25.03. 2005. №2505-1У) // Ведомости Верховной Рады Украины №18-19 от 13 мая 2005 года.
62. Закон Украины «О государственном прогнозировании и разработке программ экономического и социального развития Украины» (№1602-111, от 23.03.2000 г.).
63. Закон Украины «О закупке товаров, работ и услуг за государственные средства» от 22 февраля 2000г. №1490-111. - Ведомости Верховной Рады. - №20. - 2000.
64. Закон Украины «О лизинге» // Ведомости Верховной Рады Украины. - 1998.-№16. Ст. 68.
65. Закон Украины «О научной и научно-технической деятельности» от 01 декабря 1998 года №284-XIV.
66. Закон Украины «О приоритетных направлениях инновационной деятельности в Украине» (№ 433-1, от 16.01.2003 р.).
67. Закон Украины «О приоритетных направлениях развития науки и техники» (№ 2623-111, от 11.06.2001 г.).
68. Закон Украины «О специальном режиме инвестиционной и инновационной деятельности технологических парков» (№ в 991-XIV16.07.1999 г.; из доп. и изменен. №1702-IV от 11 мая 2004г.).
69. Закон Украины «Об основах государственной политики в сфере научной и научно-технической деятельности» от 13 февраля 1991г.
70. Закон України "Загальнодержавна комплексна програма розвитку високих наукоемних технологій", від 09.04.2004 № 1676-IV. Ведомости Верховной Рады. - №32. - 2004.
71. Закон України "Про державні цільові програми", от 18.03.2004, №1621-IV.
72. Закон України «Про інноваційну діяльність» від 04.07. 2002р. №40-IV// Українська інвестиційна газета. Нормативна база. - 2002. - № 41. - С. 1-8.
73. Закон України «Про наукову i науково-технічну експертизу» із змінами i доповненнями, внесеними від 21.09. 1999 №1069-XIV // Українська інвестиційна газета. Нормативна база. - 2002. - №41 - С.8-13.
74. Закон України «Про основи державної політики у сфері науки I науково-технічної діяльності». - 1998. Відомості Верховної Ради. - №284 - Х1У.
75. Закон України «Про охорону прав на винаходи i корисні моделі»
від 15.12. 1993р. №3687 - XII. Ред. від 01.06.2000р., 15.12.2003р. №3687 (із змінами та доповненнями) // ОВУ. - 2000. - №26.
76. Закон України «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні на період до 2005 року» (проект) // Українська інвестиційна газета. Нормативна база. - 2002. - №41. - С. 13-14.
77. Звездкина О. Реинжиниринг в управлении предприятием // Персонал. – 1998. № 4. – С. 31-39.
78. Информационные технологии и экономико-математические методы в теории и практике управления: вып. 2. – Луганск: РИМ. – 1997. – 56 с.
79. Ищеева И.А. Особенности формирования спроса на транспортные услуги в современных условиях. // Железнодорожный транспорт. – 2004. - №4. – С. 34-97.
80. Ігумнов Б.М., Фомов А.А. Управління виробництвом в умовах реінженірингу // Вісник Технологічного університету Поділля. – 1998. – № 2. – С. 14-19.
81. Кардини Э., Кавальеро М. Планы развития высокоскоростного движения в Италии. // Железнодорожный транспорт. – 1987. – №12 . – С. 68-80.
82. Кирпа Г.Н., Босов А.А., Корженевич И.П. О высокоскоростной сети на железных дорогах Украины// Вісник ДНУЗТ им. В.Лазаряна. - Дніпропетровськ . – 2004. Вип. №1. – С. 103-109.
83. Кірпа Г.М. Інтеграція залізничного транспорту України у європейську транспортну систему: Монографія. - 2-е вид., переробл. і допов. - Д.: Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту заліз. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – 2004. - 248 с.
84. Клейнер и др. Новые информационные технологии в менеджменте. – Х.: Основа. – 1997. – 107 с.
85. Конституція України //Голос України. 1996. № 138.
86. Концепция реструктуризации на железнодорожном транспорте Украины // Магістраль. – 1997. - № 5.
87. Концепція впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України в 2004-2015 рр. Державна адміністрація залізничного транспорту України. К.: - 2004. – 43 с.
88. Котик В.А. Моделирование социально-экономических процессов при проведении реструктуризации железнодорожного транспорта Украины // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта: Тезисы докладов 67-ї международной научно-практической конференции. – Д.: ДІІТ, 2007. – С. 331-332.
89. Котик В.А. Теоретические подходы к проблеме повышения эффективности транспортного производства // Вісник Харківського національного університету. – Харків: ХНГУ. – 2007. – Вип. № 754. – с. 231-235.
90. Котик В.А., Позднякова Л.А. Научный подход к оценке дополнительных источников инвестиций // Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей). – Харків: УкрДАЗТ. – 2006. – Спец. вип. № 12. – С. 62-63.
91. Котик В.А., Реуцкая Л.П. Совершенствование теоретических основ взаимосвязей потребностей и ресурсов // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте: Материалы 2-й Международной научно-практической конференции. – К.: КУЭТТ, 2007. – Том 1. – С. 99-101.
92. Котик В.О. Доцільність впровадження інноваційного проекту щодо обґрунтування високошвидкісного пасажирського руху на залізницях України // Формування інноваційних систем менеджменту організацій в умовах динамічної глобалізації: Програма наукового семінару, присвяченого 90-річчю створення Національної академії наук України. – Львів: Львівська політехніка, 2007. – С. 7.
93. Котик В.О. Классификация факторов повышения эффективности работы железнодорожного транспорта // Научно-практическая конференция «Михаил Туган-Барановский и современная экономическая наука». - 28 декабря 2005 г. – Харьков, 2005. – С. 4.
94. Котик В.О. Побудова моделі фундаментальних змін у транспортній системі України // Проблеми міжнародних транспортних коридорів та єдиної транспортної системи України: Тези доповідей 3-ї науково-практичної міжнародної конференції //Вісник економіки транспорту і промисловості. – Коктебель: 2007. – С. 114-115.
95. Котик В.О. Розроблення стратегії функціонування високошвидкісних пасажирських перевезень в Україні // Збірник матеріалів 68-ї міжнародної науково-технічної конференції кафедр академії та спеціалістів залізничного транспорту і підприємств. 26-27 квітня 2006. – Харків, 2006, – С. 19.
96. Котик В.О. Шляхи підвищення ефективності використання на залізницях України // Збірник матеріалів 69-ї міжнародної науково-технічної конференції кафедр академії та спеціалістів залізничного транспорту і підприємств. 17-19 квітня 2007 – Харків, 2007, – С. 87.
97. Котик В.О., Позднякова Л.О. Стратегія діяльності транспортної системи регіону (теоретичний підхід) // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте: Материалы 2-й Международной научно-практической конференции. – К.: КУЭТТ, 2007. – Том 2. – С. 75-77.
98. Кравец В.В. Експериментально- вычислительный метод расчета динамического нагружения скоростных экипажей ж.д. транспорта //Технічна механіка . – 2004. – №1. – С. 52-61.
99. Кравченко В.Ф. и др. Организационный инжиниринг: уч. пособ.для вузов. – М.: Приор. – 1999. – 256 с.
100. Курган М.Б.. Впровадження швидкісного руху поїздів в Україні // Залізничний транспорт України. – 2005 . – №2. – С. 45-51.
101. Курочкин А. Принципы организационного проектирования предприятий // Проблемы теории и практики управления. – 1998. - № 1. – С. 19-24.
102. Ложачевська О. Характеристика транспортної галузі України. // Економіст.- 2002.- № 10. – С. 59-67.
103. Марко В.В., Мариненко И.В., Савчук О.М. Обновление пассажирского вагонного парка путем капитально-восстановительного ремонта // Залізничний транспорт України. — 2000. — № 3. — С. 14—17.
104. Медведев А. Экономическое обоснование предпринимательского проекта.// Мировая экономика и международные отношения. - №6. – 1992. – М: Наука. - 86 – 95 с.
105. Медынский В.Г., Ильдеменов С.А. Реинжинириннг инновационного предпринимательства: уч. пособие. – М.: ЮНИТИ. – 1999. – 414 с.
106. Мендрул А., Кальниченко Л. Технологическая реструктуризация предприятий // Экономика Украины. – 2000. - № 8. – С. 7-12.
107. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. Пер. с англ. – М.: «Дело» . – 1992. – 702 с.
108. Мировая экономика и международные отношения. - №6. – 1992.- М: Наука. - 86 – 95 с.
109. Міжвузівський збірник наукових праць. Випуск 14. – Дніпропетровськ: Наука і освіта. – 2000. – С. 81-88.
110. Модели управления железными дорогами // Железные дороги мира. - 2002. - № 11. – С. 28-37.
111. Модель инфраструктуры железных дорог Великобритании // Железные дороги мира. – 2002. – № 5. – С. 30-35.
112. Мюллер-Штевенс Гюнтер, Сесиль Ашванден. Информационная технология и управление предприятием // Проблемы теории и практики управления. – 1998. - № 1. – С. 29-39.
113. Наказ Агенства з питань запобігання банкрутству підприємств та організацій «Про затвердження методики розробки планів реструктуризації державних підприємств» від 2 червня 1997 р. №73.
114. Наказ Міністерства економіки України «Про затвердження методичних вказівок щодо проведення реструктуризації державних підприємств» від 23 січня 1998 р. №9.
115. Немченко Г., Донецкая С., Дьяконов К. Диверсификация производства: цели и направления деятельности // Проблемы теории и практики управления. – 1998. - № 1. – С. 40-49.
116. Нефедов М.А. и др. Проблемы транспортных систем: монография. – Х. – 1999. – 100 с.
117. Нефедов П. Возьмите себя в руки: реинжиниринг бизнес-процессов // Инфо Бизнес. – 1998. - № 2. – С. 4-9.
118. Ниггиа. Высокоскоростные линии Италии // Железные дороги мира – 2002 . – №8 . – С. 17-19.
119. Образцова Р.И. и др. Инженерно-экономический анализ транспортных систем. Методология проектирования автоматизированной системы управления. – М.: Радио и связь. – 1996. – 192 с.
120. Ойхман Е.Г., Попов Э.В. Реинжиниринг бизнеса: реинжиниринг организаций и информамционные технологии. – М.: Финансы и статистика. – 1997. – 336 с.
121. Опытные поездки на линии TGV-Mediterranee // Железные дороги мира. – 2001. - №5 . – С. 18-19.
122. Організаційна структура Державної адміністрації залізничного транспорту України (станом на 01.01.2003 р.).
123. Остапюк Б.Я., Бараш Ю.С. Проблема оновлення парку пасажирських вагонів. / Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Економічна серія. Ефективність економіки промисловості і її вплив на транспорт. Випуск 565. – Харків: РІО ДІІТу. – 2002. – С. 88-91.
124. Охрана труда при работе на видеотерминалах / Сост.: Коваленко И.Г., Рябец В.А.. – М: 1986. – 52 с.
125. Пасічник В.І. Теоретичні основи економіки експлуатаційної діяльності залізниць: Монографія. – К.: Наук. світ. – 2003. - 222 с. Бібліогр.: с.171-184.
126. Пациенту прописан реинжиниринг // Офис. – 1997. - № 1. – С. 23-30.
127. Первая высокоскоростная линия в Нидерландах // Железные дороги мира. – 1999 . – №5 . – С. 69.
128. Перелік залізниць та підприємств, що входять до сфери управління Державної адміністрації залізничного транспорту станом на .01.01.2003 р.
129. Перепелюк А.В., Ейтутіс Г.Д. Основи менеджменту на залізничному транспорті. – Дніпропетровськ: Січ. – 1996. – 174 с.
130. Перспективные структуры управления на европейских железных дорогах // Железные дороги мира. - 2002.- № 2. – С. 4-27.
131. Платонов Г.А. Эргономика на железнодорожном транспорте. – М.: Транспорт. – 1986. – 295 с.
132. По странам мира: 1998. – №2. – С. 71-75.
133. Позднякова Л.А. Социально-экономическая модель развития предприятия (на примере железнодорожного транспорта). Х.: Бизнес Информ. – 1998. – 186 с.
134. Позднякова Л.А. Стабилизация роботы железнодорожного транспорта в условиях убыточности. // Бизнесинформ. - 1999.- № 5-6.
135. Позднякова Л.А., Дейнека А.Г., Котик В.А., Сонин М.В. Экономическое обоснование расчета инвестиционной привлекательности новых проектов // Вісник Харківського національного університету. – Харків: ХНГУ. – 2006. – Вип. № 754. – С. 221-231.
136. Позднякова Л.А., Котик В.А. Построение социально-экономической модели развития железнодорожного транспорта Украины // Вісник економіки транспорту і промисловості. – Харків: УкрДАЗТ, 2006. – Вип. 14. – С. 40-42.
137. Позднякова Л.А., Котик В.А. Реструктуризация управления на железнодорожном транспорте Украины // Проблеми економіки транспорту: Тези доповідей ІV-ї Міжнародної наукової конференції. – Д.: ДІІТ, 2005. – С.111-112.
138. Познякова О.А. О возможности структурной реформы на железнодорож¬ном транспорте. ВИНИТИ. Транспорт. – 2002.- № 3.
139. Положення про Державну адміністрацію залізничного транспорту України, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 29 лютого 1996 р. № 262.
140. Полозенко Д., Варчич С. Банкрутство і шляхи його подолання // Вісник НБУ. – 1999. - №10. – С. 59-63.
141. Попередні техніко-економічні обґрунтування для введення системи високошвидкісних залізниць в Україні. – Французька компанія «SYSTRA». – 2002.
142. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про порядок проведення санації державних підприємств» від 8 лютого 1994 долі №67.
143. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про передприватизаційну підготовку підприємств» від 17 серпня 1998 р. №1301.
144. Проекты новых высокоскоростных линий во Франции.// Железные дороги мира. – 2004. - №3. – С. 24- 25.
145. Развитие высокоскоростных сообщений во Франции // Железные дороги мира. – 2004. - №5 . – С. 12-13.
146. Развитие скоростной сети в Германии // DEINE Bahn. –1992. - №5 . – С. 259-262.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.