У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название РОЗВИТОК ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР МАРКЕТИНГУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Количество страниц 283
ВУЗ ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2008
Содержание ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР МАРКЕТИНГУ
1.1. Еволюція сутності та змісту маркетингу і його організаційних структур
1.2. Узагальнення основних різновидів організаційних структур
маркетингу
1.3. Визначення та оцінка проблем в діяльності організаційних структур маркетингу на підприємствах
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ
СТРУКТУР МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
2.1. Аналіз маркетингової діяльності та її організаційного
забезпечення
2.2. Дослідження факторів впливу на організацію і розвиток
організаційних структур маркетингу на підприємствах
2.3. Аналіз функцій організаційних структур маркетингу
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3 МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ
ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР МАРКЕТИНГУ
3.1. Обґрунтування технології функціонально-вартісного аналізу
організаційної структури маркетингу на підприємстві
3.2. Методичний підхід до вибору раціональної організаційної
структури маркетингу на підприємстві
3.3. Методичний підхід до вибору форми кадрового забезпечення організаційних структур маркетингу на підприємстві
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ВСТУП


Актуальність теми. Формування ринкових відносин у вітчизняній еко-номіці, процеси інтеграції України в європейське і світове співтовариство ви-сувають нові вимоги до здійснення маркетингової діяльності українськими промисловими підприємствами. Це в свою чергу зумовлює необхідність пере-орієнтації організаційних структур маркетингу підприємств до мінливого зов-нішнього середовища та обґрунтовує необхідність залучення висококваліфіко-ваного персоналу для ефективного виконання динамічних маркетингових фу-нкцій. Тому актуальним науковим і практичним завданням у сфері управління маркетинговою діяльністю промислових підприємств є забезпечення ефектив-ного функціонування й розвитку організаційних структур маркетингу.
Теоретичні й практичні аспекти здійснення маркетингової діяльності на підприємстві відображено в наукових працях таких вітчизняних вчених, як Л. Балабанова, М. Бєлявцев, В. Герасимчук, В. Гриньова, М. Окландер, П. Перерва та в працях зарубіжних вчених  Г. Асселя, Б. Бермана, Д. Бодді, Е. Дихтля, Д. Джоббера, П. Дойля. Аналіз сутності маркетингу та його прин-ципів здійснено в наукових працях С. Гаркавенко, Є. Голубкова, І. Семеняк. Проблемам розвитку маркетингу та його організаційних структур на сучас-них підприємствах приділено значну увагу в роботах вітчизняних вчених, се-ред яких можна виділити – О. Азарян, Г. Багієва, І. Кретова, а також західних вчених  Дж. Еванса, Ф. Котлера, Ж.-Ж. Ламбена та ін.
Незважаючи на значну кількість публікацій, остаточно не вирішеною за-лишається низка проблем, серед яких можна виділити обґрунтування шляхів вибору раціональної організаційної структури маркетингу, визначення латент-них факторів, що впливають на маркетингову діяльність, забезпечення відпо-відним персоналом процесу виконання маркетингових функцій. Потребують удосконалювання класифікації функцій організаційних структур маркетингу, система принципів їх розвитку на підприємстві.

Актуальність і недостатнє дослідження зазначених проблем визначили вибір теми, мету і завдання дисертаційної роботи.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисерта-ційна робота виконана відповідно до плану наукових досліджень Харківсько-го національного економічного університету за темою “Теоретичні та мето-дологічні засади розвитку управління поведінкою виробничої організації” (номер державної реєстрації 0105U001039), згідно з якою здобувачем вико-нано розділ “Визначення латентних факторів розвитку організаційних струк-тур управління виробничої організації (на прикладі маркетингових підрозді-лів)”, у якому здійснено визначено й оцінено латентні фактори, що вплива-ють на ефективність діяльності організаційних структур маркетингу.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційної роботи є теоретич-не обґрунтування та розробка методичного забезпечення розвитку організа-ційних структур маркетингу на підприємствах машинобудування.
Для досягнення поставленої мети сформульовані та вирішені такі за-вдання:
проаналізувати розвиток сутності, змісту маркетингу та його організа-ційного забезпечення;
узагальнити підходи до визначення різновидів організаційних структур маркетингу;
визначити й проаналізувати проблеми функціонування організаційних структур маркетингу;
уточнити систему принципів розвитку організаційних структур марке-тингу;
уточнити порядок оцінки факторів, що вливають на організацію і роз-виток маркетингової діяльності на промислових підприємствах;
удосконалити класифікації функцій організаційних структур маркетингу;
обґрунтувати методичний підхід до вибору раціональної організаційної структури маркетингу на промисловому підприємстві;
розробити матрицю кадрового забезпечення розвитку організаційних структур маркетингу на промисловому підприємстві;
обґрунтувати організаційне забезпечення адаптації процесу виконання функцій організаційних структур маркетингу на промисловому підприємстві до зовнішнього середовища.
Об'єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю на підприємствах переробної промисловості.
Предмет дослідження  теоретичні положення, методи, методичні під-ходи до розвитку організаційного забезпечення маркетингової діяльності на підприємствах машинобудування.
Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дисер-таційного дослідження виступили наукові праці класиків економічної теорії, теорії організації управління підприємством, роботи провідних вітчизняних і зарубіжних вчених з питань управління маркетингом. У процесі дослідження використовувалися методи аналізу та синтезу – для обґрунтування теоретич-них положень дисертації щодо визначення основних різновидів організацій-них структур маркетингу; системний підхід та методи формальної логіки − для дослідження змісту понять “маркетинг”, “організаційна структура марке-тингу”, “кадрове забезпечення маркетингової діяльності”; багатовимірний факторний аналіз – для визначення й оцінки впливу латентних факторів на здійснення маркетингової діяльності; метод “дерева” функцій – для обґрун-тування типових і дублюючих функцій організаційних структур маркетингу; функціонально-вартісний аналіз – для вибору раціональної організаційної структури маркетингу на підприємстві; експертні методи – для оцінки якіс-них показників маркетингової діяльності підприємств, що аналізувалися. Практичні розрахунки виконано за допомогою програмного пакета Microsoft Excel і пакета прикладних програм STATISTICA.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в обґрунтуванні та розробленні теоретичних положень і методичних підходів до розвитку орга-нізаційних структур маркетингу на машинобудівних підприємствах.
Положення наукової новизни полягають у такому:
одержали подальший розвиток:
методичний підхід до вибору раціональної організаційної структури маркетингового підрозділу промислового підприємства, відмітною рисою якого є використання функціонально-вартісного аналізу для визначення су-купності маркетингових функцій з виділенням їх узгодженого складу залеж-но від рівня значущості, витрат на виконання кожної та специфіки діяльності підприємства (галузева приналежність, форма власності), що дозволить зни-зити витрати на функціонування маркетингового підрозділу;
система принципів розвитку організаційних структур маркетингу під-приємства, в якій виділено додаткові принципи: інноваційності, оперативно-сті, пріоритетності, інформаційного забезпечення, використання яких дозво-лить інтенсифікувати маркетингову діяльність і забезпечить економію витрат на її організацію;
удосконалено:
класифікацію функцій організаційних структур маркетингу завдяки введенню нових класифікаційних ознак: ступінь розповсюдження, рівень підпорядкованості, тривалість виконання маркетингових функцій, етапи здійснення маркетингової діяльності; за існуючими класифікаційними озна-ками уточнено види функцій: за сферою застосування – зовнішня та внутрі-шня, за ступенем важливості – другорядна та дублююча, за ступенем впливу на результати – непотрібна і зайва, що є основою технології здійснення фун-кціонально-вартісного аналізу;
порядок визначення й оцінки латентних факторів впливу на організа-цію і розвиток маркетингової діяльності промислового підприємства завдяки введенню в процес здійснення багатовимірного факторного аналізу нового етапу – перегрупування факторів в організаційно-технологічний, фінансово-економічний і маркетинговий блоки, що дозволить підвищити об’єктивність отриманих результатів і створить підстави для оцінювання рівня раціональ-ності формування маркетингового підрозділу;
підхід до вибору форм кадрового забезпечення організаційних структур маркетингу, відмітною рисою якого є запропонована матриця, що враховує види маркетингових функцій і часовий інтервал їх виконання, застосування якої дозволить визначити доцільність використання сучасних форм кадрово-го забезпечення маркетингових підрозділів – аутсорсингу, лізингу персоналу, послуг консалтингових компаній в умовах динамічного середовища промис-лових підприємств;
організаційне забезпечення адаптації виконання маркетингових функ-цій до мінливості зовнішнього середовища промислового підприємства, осо-бливістю якого є створення в організаційній структурі управління підприємс-твом “групи кадрового моніторингу”, яка підпорядковується керівнику мар-кетингового підрозділу.
Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що на основі запропонованих методичних підходів до розвитку організаційних структур маркетингу можна досягти підвищення результативності маркетингової діяль-ності з урахуванням потреб зовнішнього бізнес-середовища для підвищення ефективності функціонування промислових підприємств України. Пропозиції та рекомендації щодо вибору раціонального організаційного забезпечення ма-ркетингової діяльності завдяки використанню функціонально-вартісного ана-лізу були впроваджені у ЗАТ “КАМАЗ-УТК” (довідка № 25/300-ГЕ від 30.06.06); пропозиції щодо впровадження матриці кадрового забезпечення розвитку організаційних структур маркетингу знайшли практичне викорис-тання в діяльності КП “Харківське конструкторське бюро з двигунобудуван-ня” (довідка № 351-15/63 від 22.06.06). Основні положення дисертаційної ро-боти використані для поглиблення теоретично-методичного забезпечення на-вчального процесу на кафедрі соціології та психології управління Харківсько-го національного економічного університету при викладанні дисципліни “Ме-тоди і технології емпіричних досліджень” для підготовки магістрів за спеціа-льністю 8.050109 “Управління персоналом та економіка праці” (спеціалізація “Соціологія та психологія управління персоналом”) (довідка № 83/08-22 від 21.01.08).
Особистий внесок здобувача. Усі теоретичні та практичні результати одержані автором одноособово. Конкретний особистий внесок здобувача в роботах, що виконані у співавторстві, зазначений у списку публікацій.
Апробація результатів дисертації. Основні результати досліджень, ви-сновки та рекомендації, що включені до дисертації, оприлюднені на міжна-родних і міжвузівських науково-практичних конференціях: Міжнародній на-уковій конференції молодих вчених та студентів “Молодь України і соціаль-но-орієнтована економіка” (Харків, 2004 р.), II Міжнародній науково-практичній конференції “Управління людськими ресурсами: проблеми теорії та практики” (Київ, 2005 р.), ІІ Міжнародній науково-практичній конференції “Наука і освіта без меж – 2005” (Дніпропетровськ, 2005 р.).
Публікації. Основні результати й висновки дисертації знайшли відо-браження у 10 наукових працях (7 статей у виданнях, що визнані ВАК Украї-ни фаховими з економіки, і 3 публікації за матеріалами науково-практичних конференцій). Загальний обсяг публікацій – 3,29 ум.-друк. арк., особисто ав-тору належить 2,56 ум.-друк. арк.
Список литературы ВИСНОВКИ


Дослідження теоретичних, методичних та науково-практичних аспектів розвитку організаційних структур маркетингу на підприємствах машинобуду-вання дозволило одержати наступні основні результати:
1. Аналіз еволюції сутності та змісту маркетингу і його організаційних структур дав змогу виявити, що маркетинг виступає як конкретна функція управління взаємодією підприємства з ринком.
2. Узагальнення підходів вчених до визначення різновидів організацій-них структур маркетингу дозволило дійти висновку, що сучасні підприємства потребують ситуативну форму організації маркетингу, яка була б спроможна враховувати внутрішній потенціал і мінливість зовнішнього бізнес-середовища промислового підприємства.
3. Проведений у дисертації аналіз проблем маркетингової діяльності на підприємстві показав, що необхідно приділяти особливу увагу вирішенню функціональних і кадрових проблем, що є нагальними в сучасних умовах для машинобудівних підприємств. Виявлено, що більшість вітчизняних підпри-ємств у своїй діяльності використовує лише класичні форми кадрового за-безпечення маркетингової діяльності. Обґрунтовано, що у сучасних умовах господарювання підприємств доцільно поряд з класичними використовувати й сучасні форми кадрового забезпечення маркетингової діяльності: аутсор-синг, лізинг персоналу, використання послуг консалтингових компаній.
4. У роботі уточнена система принципів розвитку організаційних стру-ктур маркетингу. Запропоновані додаткові принципи розвитку організацій-них структур маркетингу, до яких відносяться принципи: інноваційності, пріоритетності, оперативності та інформаційного забезпечення. Їх викорис-тання дозволило інтенсифікувати маркетингову діяльність і забезпечило еко-номію витрат на її організацію.
5. У дисертації удосконалено порядок визначення та оцінки латентних факторів впливу організацію і розвиток маркетингової діяльності промисло-вого підприємства, яке уможливилося завдяки введенню нового етапу в бага-товимірний факторний аналіз (перегрупування сукупності факторів внутріш-нього середовища в організаційно-технологічний, фінансово-економічний і маркетинговий блоки). Вихідною інформацією для проведення багатовимір-ного факторного аналізу стала звітна документація 40 підприємств переробної промисловості Харківського регіону та експертні оцінки характеристик, що не мали кількісного відображення в документах цих підприємств. При цьому бу-ло виявлено, що переважним напрямом підвищення ефективності маркетинго-вої діяльності на підприємствах є удосконалювання її організаційного забезпе-чення.
7. Аналіз та узагальнення теоретичних підходів вчених дав змогу удо-сконалити класифікацію функцій організаційних структур маркетингу завдя-ки введенню нових класифікаційних ознак: ступінь розповсюдження, рівень підпорядкованості, тривалість виконання маркетингових функцій, етапи здійснення маркетингової діяльності та уточненню видів функцій за існую-чими класифікаційними ознаками: за сферою застосування – зовнішня та внутрішня, за ступенем важливості – другорядна та дублююча, за ступенем впливу на результати – непотрібна і зайва. Зазначена класифікація функцій організаційних структур маркетингу виступила основою технології здійснен-ня функціонально-вартісного аналізу маркетингових підрозділів промисло-вих підприємств.
7. У дисертації дістав подальший розвиток методичний підхід до вибору раціональної організаційної структури маркетингового підрозділу промислового підприємства, який на відміну від існуючих передбачає використання функціо-нально-вартісного аналізу, що дозволить визначити сукупність маркетинго-вих функцій з виділенням їх узгодженого складу в залежності від рівня зна-чущості, витрат на виконання маркетингових функцій, а також специфіки ді-яльності підприємства (галузева приналежність, форма власності). Викорис-тання цього підходу забезпечить зниження витрат на функціонування марке-тингового підрозділу. Ефективність використання функціонально-вартісного аналізу для вибору раціональної організаційної структури маркетингового підрозділу доведено на прикладі 3 машинобудівних підприємств м. Харкова (ЗАТ “Завод “Південкабель”, ВАТ “Харківський завод “Точмедприлад” і ВАТ “Харківський верстатобудівний завод ім. С.В. Косіора”).
8. Запропонований методичний підхід до вибору форм кадрового забез-печення організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах. Відмітною рисою даного підходу є те, що він передбачає побудову матриці, яка враховує такі критерії: види маркетингових функцій та часовий інтервал їх виконання. Практична цінність зазначеної матриці, на відміну від існую-чих, полягає в обґрунтуванні вибору форм кадрового забезпечення маркетин-гової діяльності (аутсорсингу, лізингу персоналу, послуг консалтингових компаній) для виконання мінливих маркетингових функцій з урахуванням спе-цифіки зовнішнього середовища підприємства.
9. Для забезпечення ефективного пристосування функцій організацій-них структур маркетингу до змін зовнішнього середовища запропоновано створити в організаційній структурі управління промислового підприємства тимчасового підрозділу – “групу кадрового моніторингу”, яку можна підпо-рядкувати керівнику маркетингового підрозділу.



СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Академия рынка. Маркетинг: Пер. с франц. / А. Дайан, Ф. Букерель, Р. Ланкар и др. – М.: Экономика, 1993. – 572 с.
2. Акимова И.М. Промышленный маркетинг. – К.: Знания, 2001. – 294 с. – Библиогр.: с. 281-294.
3. Анализ хозяйственной деятельности в промышленности: Учебник / В.И. Стражев, Л.А. Богдановская, О.Ф. Мигун и др.; Под общ. ред. В.И. Стражева – 5-е изд., перераб. и доп. – Мн.: Высш. шк., 2003. – 480 с.
4. Асаул А.Н., Белявцев М.И. К вопросу о соотношении категорий “маркетинг” и “менеджмент” // Вісник ДонНУ. Серия В “Економіка і право”. – Донецьк: ДонНУ, 2004. – № 2. – С. 37-46.
5. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия: Учеб. для вузов: Пер. с англ. – 2-е изд. – М.: ИНФРА-М: НФПК, 1999. – 803 с. – Библиогр. в примеч.: с. 753-774.
6. Афанасьєв М.В., Гончаров А.Б. Економіка підприємства: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / За редакцією проф. М.В. Афанасьєва. – Х: ВД “ІНЖЕК”, 2003. – 410 с. – Бібліогр.: с. 408-409.
7. Афанасьев Н.В. Управление развитием предприятия: Монография / Н.В. Афанасьев, В.Д. Рогожин, В.И. Рудыка. – Х.: Издательский Дом “ИНЖЭК”, 2003. – 184 с. Библиогр.: с. 175-179.
8. Багиев Г.Л. Маркетинг: Учебник для вузов / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн; Под общ ред Г.Л. Багиева. – М.: ОАО “Изд-во “Экономика”, 1999. – 703 с.
9. Багмет Р. Персонал напрокат или “временный” персонал // Бизнес-консультант. – 2005. – № 7-8. – С. 102-105.
10. Базилевич Л.А. Автоматизация организационного проектирования. – Л.: Машино-строение. Ленингр. отд-ние, 1989. – 175 с. – Библиогр.: с. 174-175.
11. Баркин Д.И. Практический маркетинг: Управляем фирмой в условиях рынка – ма-ркетинг ключ к успеху. – Ленинград: ЛНПФ “Аквилон”, 1991. – 48 с.
12. Белявцев М.И., Бритченко Г.И., Бритченко И.Г. Основы маркетингового управления (максимаркетинг): региональный и международный аспекты: Монография / Под ред. М.И. Белявцева. – Донецк: ДонНУ, 2004. – 454 с. – Бібліогр.: с. 442-452.
13. Белявцев М.И., Калиниченко М.П. Организация маркетингового управления на предприятии // Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иност-ранных инвестиций: региональный аспект. Сб. научн. трудов. – Донецк: ДонНУ, 2007. – Ч. 3. – С. 1182-1186.
14. Бодди Д., Пейтон Р. Основы менеджмента [Учебник: Пер. с англ.] – СПб.: Питер, 1999. – 809 с.
15. Большой энциклопедический словарь / Под ред. А.Н. Азрилияна. – 2-е изд. доп. и перераб. – Институт новой экономики, 1997. – 864 с.
16. Борисов А.Б. Большой экономический словарь. – М.: Книжный мир, 1999. – 895 с.
17. Боровиков В.П., Боровиков И.П. STATISTICA: – Стат. анализ и обработка данных в среде Windows. – М.: Информ.-изд. дом “Филинъ”, 1997. – 592 с.
18. Боровиков В. П. Программа STATISTICA для студентов и инженеров. – М.: Ком-пьютер Пресс, 2001. – 302 с.
19. Братко О.С. Організація маркетингової діяльності на підприємстві / Терноп. акад. нар. госп-ва. – Тернопіль: Економ. думка, 1999. – 26 с. – Бібліогр.: с. 19.
20. Бревнов А.А. Маркетинг малого предприятия: Практическое пособие. – К.: ВИРА-Р, 1998. – 384 с.
21. Вачевський М.В. Маркетинг. Основи теорії і практики. Підручн. для студ. вищ. на-вч. закладів. / М.В. Вачевський, О.М. Вачевський, В.Г. Скотний. – Львів: “Каменяр”, 1999. – 223 с.
22. Власенко В.В. Концептуальні засади формування організаційної структури підпри-ємства, що веде інноваційну діяльність // Економіка розвитку: Наук. журнал. – Х.: ХДЕУ, 2004. – № 1. – С. 110-113.
23. Влчек Р. Функционально-стоимостной анализ в управлении. Сокр. пер. с чеш. – М.: Экономика, 1986. – 176 с.
24. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – Київ: Лібра, 2002. – 712 с.
25. Герасименко В.В. Основы маркетинга. – М.: ТЕИС, 2000. – 142 с.
26. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посібник. – К.: Вища шк., 1994. – 327 с. – Бібліогр.: с. 318-324.
27. Герчикова И.Н. Маркетинг – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1994. – 686 с.
28. Герчикова И.Н. Маркетинг: Организация. Технология / Моск. гос. институт меж-дународных отношений МИД СССР, Шк. международного бизнеса. – М.: Шк. между-народного бизнеса МГИМО, 1980. – 81 с.
29. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учебник. – 3-е изд., перераб и доп. – М.: ЮНИТИ, 2003. – 501 с.
30. Гибсон Дж. Л. Организации: поведение, структура, процессы: Пер с англ. – 8-е изд. / Дж. Л. Гибсон, Д.М. Иванцевич, Д.Х.- мл. Доннелли. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 662 с.
31. Голубков Е.П. Организация и контроль маркетинга // Маркетинг в России и за рубе-жом. – 2002. – № 6. – С. 107-122.
32. Горбановская О. Консалтинг без тайн // Отдел маркетинга. – 2003. – № 7. – С. 5-10.
33. Гринева В.Н., Тридед А.Н. Методические основы проведения работ по функцио-нально-стоимостному анализу. – К.: УкрНИИНТИ, 1983. – 170 с.
34. Гриньова В.М. Управління підприємством в умовах розвитку ринку. Наукове ви-дання / В.М. Гриньова, М.М. Новікова, О.М. Красноносова, О.Ю. Проскура, М.М. Салун; [Під ред. д. е. н., проф. В.М. Гриньової]. – Харків: Вид. ХДЕУ, 2003. – 168 с. – Бібліогр.: с. 160-166.
35. Гриньова В.М. Функціонально-вартісний аналіз в інноваційній діяльності підприємс-тва: Монографія. – Х.: Видавничий Дім “ІНЖЕК”, 2004. – 128 с. – Бібліогр.: с. 121-124.
36. Гриньова В.М., Власенко В.В. Організаційні проблеми інноваційної діяльності на пі-дприємствах: Монографія. – Х.: ВД “ІНЖЕК”, 2005. – 200 с. – Бібліогр.: с. 190-196.
37. Гриньова В.М., Коюда В.О. Тлумачний словник економічних термінів: Навчальний посібник. – Харків: Гриф, 2001. – 184 с. – Бібліогр.: с. 181-183.
38. Громкова М.Т. Психология и педагогика профессиональной деятельности: Учеб. пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 415 с. – Библиогр.: с. 411.
39. Давиденко В.В. Визначення результативності діяльності консалтингової компанії // Проблеми науки. – 2004. – № 11. – С. 44-47.
40. Данько Т.П. Управление маркетингом: Учеб. издание 2-е, перераб. и доп. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 334 с. – Библиогр.: с. 330.
41. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга: Пер. с англ. – М.: ИД “Вильямс”, 2000. – 688 с.
42. Диксон П. Управление маркетингом. – М.: Бином, 1998. – 560 с.
43. Дихтль Е., Хершген X. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; Под ред. И.С. Минко. – М.: Высш. шк., 1995. – 255 с.
44. Довідник здобувача наукового ступеня. Збірник нормативних документів та інформа-ційних матеріалів з питань атестації наукових кадрів вищої кваліфікації / Упорядник Ю.І. Церков; переднє слово Р.В. Бойка. – К.: Редакція “Бюлетеня ВАК України”, 2000. – 64 с.
45. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии: Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2003. – 544 с. – Библиогр. в конце глав. – Имен., предм. указ.: с. 521-535.
46. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика. – СПб: Издательство “Питер”, 1999. – 560 с.
47. Доронін А.В., Шумська Г.М. Визначення латентних факторів маркетингової діяль-ності підприємства // Экономика Крыма. – 2006. – № 17. – С. 75-77.
48. Дороніна М.С. Управління економічними та соціальними процесами підприємства: Монографія. – Х.: Вид. ХДЕУ, 2002. – 432 с. – Бібліогр.: с. 361-384.
49. Друкер Питер Ф. Практика менеджмента: [Пер. с англ.] – М.: Изд. дом “Вильямс”, 2001. – 397 с. – Библиогр.: с. 396-397.
50. Дубровский С.А. Прикладной многомерный статистический анализ. – М.: Финан-сы и статистика, 1982. – 216 с.
51. Егоршин А.П. Управление персоналом. – 2-е изд. – Н. Новгород: НИМБ, 1997. – 605 с.
52. Економіка розвитку: Підручник / О.М. Царенко, Н.О. Бей, І.І. Д’яконова, І.В. Сало; За заг. ред. д.е.н., професора І.В. Сало. – Суми: ВТД “Університетська книга”, 2004. – 590 с.
53. Економічний аналіз: [Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. спец. 7.050106 “Облік і аудит” / Ф.Ф. Бутинець, С.І. Шкарабан, Є.В. Мних та ін.]; Ред.: Ф.Ф. Бутинець; Житом. інж.-технол. ін.-т. – Житомир: “Рута”, 2003. – 679 с. – Бібліогр.: с. 672-675.
54. Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т. 1 / Редкол.: ... Мочерний С.В. (відп. ред.) та ін. – К.: Видавничий центр “Академія”, 2000. – 894 с.
55. Енциклопедія бізнесмена економіста менеджера / Під ред. Р. Дяківа. – К.: Міжна-родна економічна фундація, 2000. – 703 с.
56. Енциклопедичний словник бізнесмена: Менеджмент, маркетинг, інформатика / Під заг. ред. М.І. Молдованова. – К.: Техніка, 1993. – 856 с.
57. Еременко В.В. Развитие маркетинга в условиях экономики переходного периода // Экономика развития. Научный журнал. – Х.: ХГЭУ, 2002. – № 1. – С. 19-21.
58. Єгоршин О.О., Зосімов А.М., Пономаренко В.С. Методи багатомірного статистичного аналізу: Навч. посібник. – К.: ІЗИН, 1998. – 208 с. – Бібліогр. в кінці глав.: с. 70.
59. Єрмошенко М.М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посібник. – К.: НАУ, 2001. – 204 с. – Бібліогр.: с. 203-204.
60. Завлин П.Н. Основы инновационного менеджмента. Теория и практика / Под ред. П.Н. Завлина, А.К. Казанцева, Л.Э. Миндели. – М.: Экономика, 2000. – 476 с.
61. Завьялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 495 с.
62. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг / сто вопросов – сто отве-тов о том, как эффективно действовать на внешнем рынке. – 2-е изд. перер. и доп. – М.: Междунар. отнош., 1991. – 414 с. – Библиогр.: с. 349-350.
63. Закон України “Про внесення змін до Закону України про лізинг” № 1381-ІV від 11.12.2003 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2004. – № 15. – 231 с.
64. Закон України “Про захист економічної конкуренції” від 23.02.2006 р. № 3486-ІV // Відомості Верховної Ради України. – 2006. – № 31. – 269 с.
65. Закон України “Про захист споживачів” № 3161-ІV від 01.12.2005 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2006. – № 7. – 84 с.
66. Закон України “Про підприємництво” № 429-ІV від 16.01.2003 р. // Відомості Вер-ховної Ради України. – 2003. – № 10-11. – 87 с.
67. Закон України “Про підприємства в Україні” № 1294-ІV від 20.11.2003 р. // Відо-мості Верховної Ради України. – 2004. – № 13. – 181 с.
68. Зиновьев И.Ф., Тебенко В.Н. Эффективность управленческого консультирования // Экономика и управление. – 1999. – № 5. – С. 22-24.
69. Иванов Ю.Б. Конкурентоспособность предприятия в условиях формирования рыноч-ных отношений: Монография. – Х.: РИО ХГЭУ, 1997. – 248 с. – Библиогр.: с. 243-246.
70. Ілляшенко С.М. Управління інноваційним розвитком: проблеми, концепції, методи: Навч. посібник. – Суми: ВТД “Університетська книга”, 2003. – 278 с. – Бібліогр. в кінці розд.: с. 70.
71. Кабушкин Н.И. Основы менеджмента: Учеб. пособие. – 3-е изд. – Минск: “Новое знание”, 2000. – 336 с. – Бібліогр. в кінці глав.: Глава 3. – с. 63-64.
72. Как создать службу маркетинга на предприятии: Практ. пособие / Сост. Дараховс-кий И.С., Черноиванов И.П. – Кишинев: Штиинца, 1992. – 146 с.
73. Карлофф Б. Деловая стратегия: Пер с англ. / Научн. ред. В.А. Приписнов. – М.: Экономика, 1991. – 240 с.
74. Капустин П.А. Управленческое консультирование для руководителей. – СПб.: Из-дательский дом “Бизнес-пресса”, 2000. – 1600 с.
75. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку. – К.: Знання, 2001. – 216 с.
76. Карташова Л.В., Никонова Т.В., Соломанидина Т.О. Поведение в организации: Учебник. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 220 с. – Библиогр.: с. 488-489.
77. Кафка С.М. ФВА як прогресивний напрям отримання аналітичної інформації // Економіка: проблеми теорії і практики. Зб. наук. пр. – Вип. 191. – Т. 4. – Дніпропет-ровськ: ДНУ, 2004. – С. 1073-1077.
78. Кацай М. Кадровые технологии решают все // Управление персоналом. – 2004. – № 7. – С. 17-19.
79. Кибанов А.Я. Управление машиностроительным предприятием на основе функци-онально-стоимостного анализа. – М.: Машиностроение, 1991. – 155 с.
80. Киенко Л.П. Маркетинговый менеджмент. Конспект лекций. – Х: Изд. ХГЭУ, 2002. – 76 с.
81. Клебанова Т.С. Методы прогнозирования. Учебное пособие / Т.С. Клебанова, В.В. Іванов, Н.А. Дубовина. – Харьков: Изд. ХГЭУ, 2002. – 372 с. – Библиогр.: с. 354-356.
82. Кнышева Е.Н. Маркетинг: Уч. пособие. – М.: ФОРУМ: ИНФРА-М, 2002. – 282 с.
83. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговый анализ. – М.: Центр экономики и маркети-нга, 2000. – 256 с.
84. Ковальков Ю.А., Дмитриев О.Н. Эффективные технологии маркетинга. – М.: Ма-шиностроение, 1994. – 560 с.
85. Комаров Е. В чем слабости маркетинга в консалтинговых фирмах, или болезнь “жадного крокодила” // Управление персоналом. – 2001. – № 8. – С. 38-41.
86. Конкурентный маркетинг: стратегический подход / Дж. О’Шонесси. – 2-е изд. – СПб.: “Питер”, 2002. – 857 с.
87. Коноплянникова М.А. Відділ маркетингу в структурі організації: призначення, фу-нкції і завдання // Маркетинг в Україні. – 2003. – № 1. – С. 44-48.
88. Конституція України. – К.: Інститут законодавства Верховної Ради України, 1996. – 142 с.
89. Королев В. Маркетинг на предприятии: эволюция взглядов // Маркетинг и реклама. – 1998. – № 11-12. – С. 22-23.
90. Коростелев В. Лизинг менеджерских команд // Акционер. – 2002. – № 2. – С. 22-26.
91. Коршунов В. И., Курбатов К. Е. Маркетинговые исследования рынка. – Харьков: “Бизнес Информ”, 1997. – 120 с. – Библиогр.: с. 109-113.
92. Косенков С.И. Маркетинг в схемах. – X.: ИД “ИНЖЭК”, 2003. – 168 с.
93. Косенков С.І. Маркетингові дослідження. – К.: Скарби, 2004. – 464 с. – Бібліогр.: с. 268.
94. Котерова Н.П. Основы маркетинга: Учеб. пособие для нач. проф. образования / Н.П. Котерова. – М.: Издательский центр “Академия”, 2003. – 144 с.
95. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс: Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2001. – 496 с.
96. Котлер Ф., Триас де Без Ф. Новые маркетинговые технологии. Методики создания гениальных идей: Пер. с англ. – СПб.: ИД “Нева”, 2004. – 192 с.
97. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер с англ. – 2-е европ. изд. / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В. Вонг.– М.; СПб.; К.; Издательский дом “Вильямс”, 2002. – 944 с.
98. Кравченко А.И. Социология. Хрестоматия. – М.: Наука, 1997. – 352 с.
99. Красовский Ю.Д. Организационное поведение: Учебн. пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ, 1999. – 472 с.
100. Кревенс Д.В. Стратегический маркетинг: Пер. с англ. – М: ИД “Вильямс”, 2003. – 752 с.
101. Кретов И.И. Организация маркетинга предприятия: Практ. пособие. – М.: Юристъ, 2001. – 96 с.
102. Крутиков Ф.А. Маркетинг и управление производством. – М.: Финвест, 1991. – 32 с.
103. Крылов И.В. Маркетинг. – М.: Центр, 1998. – 192 с.
104. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми: Монографія. – К.: КНЕУ, 2002. – 245 с. – Бібліогр.: с. 242-245.
105. Кулибанова В.В. Прикладной маркетинг. – СПб.: ИД “Нева”, 2002. – 272 с. – Бібліогр.: с. 271.
106. Курсова Ю. Аутсорсинг в системе маркетинга // Маркетинг в России и за рубе-жом. – 2003. – № 1. – С. 93-97.
107. Куцан М.І. Трансформація організаційних структур на маркетингову модель гос-подарювання // Маркетинг в Україні. – 2001. – № 2. – С. 30-31.
108. Лагода Т., Деревянко Е. Не оскудеет рука дающего // Бизнес. – 2004. – № 5. – С. 51-53.
109. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европ. перспект.: Пер. с франц. – СПб.: Наука, 1996. – 590 с.
110. Лафта Дж. К. Менеджмент. Учебник. – М.: ПБОЮЛ Григорян А.Ф., 2002. – 264 с.
111. Лиходій В.Г., Єрмошенко М.М. Маркетинг. – К.: НАУ, 2002. – 404 с.
112. Лігоненко Л.О., Фролова Ю.Ю. Аутсорсінг як інструмент оптимізації та підвищення ефективності бізнесу // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – № 6. – С. 115-125.
113. Лозовский Л.Ш. Универсальный бизнес-словарь / Л.Ш. Лозовский, Б.А. Райзберг, А.А. Ратновский. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 640 с. – Библиогр.: с. 630-632.
114. Майкл Р. Линдерс, Харольд Е. Фирон. Управление снабжением и запасами. Ло-гистика / Пер. с англ. – СПб.: ООО “Издательство Полигон”, 1999. – 768 с.
115. Мазуров Д. Метод комитетов в задачах оптимизации и классификации. – М.: Наука, 1990. – 245 с.
116. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга. – СПб.: Питер, 2000. – 320 с.
117. Маркетинг: / Для экон. спец. вузов / Пер. с англ. / Науч. ред. В.А. Питателев и др./ – М.: ТОО ИКК “Дека”, 1994. – 67 с.
118. Маркетинг: Пер с англ. / Под общ. ред. Д.И. Костюхина. – М.: Прогресс, 1974. – 356 с.
119. Маркетинг. / Под ред. М. Бейкера. – СПб.: Питер, 2002. – 1200 с.
120. Маркетинг: [Підруч. для вищих навч. закладів] / За ред. О.М. Азарян. – К.: НМЦВО МоіН Укр., НВФ “Студцентр”, 2003. – 400 с.
121. Маркетинг / Під ред. Кредисова А.І. – К.: Україна, 1994. – 400 с.
122. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Ф. Котлер; Пер с англ. В.А. Гольдича и А.И. Оганесовой; Научн. ред. и авт. вступ. ст. Б.А. Соловьев. – М.: ООО “Изд-во АСТ”, 2001. – 272 с.
123. Маркетинг менеджмент: Научн. издание / [Исполн.: Балабанова Л.В. и др.; Под ред. Л.В. Балабановой]; Донец. гос. университет экономики и торговли им. М. Туган-Барановского. – Донецк: Дон ГУЭТ, 2001. – 594 с. – Библиогр.: с. 586-590.
124. Маркетинг – менеджмент и стратегии / Питер Дойль. – 3-е международн. изд. – М.; Х.; Минск; СПб.: ПИТЕР, 2002. – 544 с.
125. Маркетинг. Сборник / Пер. с англ.; Общ. ред. и предисл. Д.И. Костюхина. – М.: Прогресс, 1974. – 447 с.
126. Маркетинг. Теория маркетинга / Под ред. М. Бейкера. – СПб.: Питер, 2000. – 464 с.
127. Маркетинг: Учебник для вузов / Н.Д. Эриашвили, К. Ховард, Ю.А. Цыпкин и др; Под ред Н.Д. Эриашвили. – 2-е изд, перераб и доп. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 623 с.
128. Маркетинг: Учебник, практикум и учебно-методический комплекс по маркетингу / Р.Б. Ноздрева, Г.Д. Громова, М.И. Соколова, В.Ю. Гречков. – М.: Экономист, 2003. – 568 с.
129. Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильщиков и др.; Под ред. А.Н. Романова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – 560 с.
130. Маркетинг: Учебник [для вузов, колледжей, школ бизнеса] / Ассоциация авторов и издателей “Тандем”; [Подгот. Уткиным Э.А. и Кочетковой А.И., Под ред. Э.А.Уткина]. – М.: Ассоциация авторов и издателей “Тандем”; ЭКМОС, 2001. – 319 с.
131. Маркетинг: [Учебник для студентов вузов / Васильев Г.А., Горфинкель В.Я., Ибра-гимов Л.А. и др.]; Ред. Г.А. Васильев. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 208 с.
132. Маркетинг: Учебное пособие (для студентов вузов, обучающихся по спец. эконо-мики и управления) / В.В. Кулибанова, Д.В. Минаев, А.Н. Немчин и др.; Под ред. А.Н. Немчина, Д.В. Минаева. – СПб.: Изд. Дом “Бизнес-пресса”, 2001. – 505 с.
133. Маркетинговое обеспечение региональной экономической политики: Моногра-фия / В.Ф. Бевзенко, И.Х. Баширов, Р.М. Лазебник, А.Н. Алышев. – Донецк: Юго-Восток, ЛТД, 2003. – 167 с. – Библиогр.: с. 159-167.
134. Мартюшева Л.С., Семенов В.Б. Факторний аналіз управлінської діяльності // Еко-номіка розвитку. Наук. журнал. – Х.: ХДЕУ, 2004. – № 1. – С. 5-9.
135. Маслова Т.Д., Божук С.Г., Ковалик Л.Н. Маркетинг. – СПб.: ПИТЕР, 2002. – 400 с.
136. Матанцев А.И. Стратегия, тактика и практика маркетинга. – М.: Юристъ, 2002. – 378 с.
137. Математические модели маркетинга / В.В. Брыскин. – Новосибирск: ВО “Наука”. Сибирская издательская фирма, 1992. – 160 с.
138. Менеджмент персоналу: Навч. посіб. / В.М. Данюк, В.М. Петюх, С.О. Цимбалюк та ін.; За заг. ред. В.М. Данюка, В.М. Петюха. – К.: КНЕУ, 2004. – 398 с. – Бібліограф. в кінці розд.: с. 65-66.
139. Миколайчик З. Решения проблем в управлении. Принятие решений и организация работ / Пер. с польского – Х.: Изд-во Гуманитарный Центр, 2004. – 472 с. – Библиогр.: с. 459-466.
140. Мильнер Б.З. Теория организаций. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 326 с.
141. Мишин В.М. Исследование систем управления: Учебник для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 527 с.
142. Моисеева Н.К., Карпунин М.Г. Основы теории и практики функционально-стоимостного анализа: Учеб. пособие для техн. спец. вузов. – М.: Высш. шк., 1988. – 192 с.
143. Моисеева Н.К., Конышева М.В. Управление маркетингом: теория, практика, ин-фор¬мационные технологии. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 304 с.
144. Моисеева Н.К. Основы теории и практики функционально-стоимостного анализа. / Н.К. Моисеева, М.Г. Карпунин. – М.: Высшая школа, 1988. – 490 с.
145. Моисеева Н.К. Функционально-стоимостной анализ в машиностроении. – М.: Машиностроение, 1987. – 320 с. – Библиогр.: с. 316-319.
146. Мурашко М.І. Менеджмент персоналу: Навч.-практ. посіб. – К.:Т-во “Знання”, КОО, 2002. – 311 с. – Бібліогр.: с. 309-311.
147. Назарова Г.В. Аналіз впливу зовнішнього середовища на формування організа-ційної структури підприємства // Наукові праці Донецького державного технічного уні-верситету. Серія: економічна. – 2002. – Вип. 46. – С. 199-203.
148. Назарова Г.В. Організаційні структури управління корпораціями: Монографія. – 2-ге вид., допов. і переробл. – Х.: ВД “ІНЖЕК”, 2004. – 420 с. – Библиогр.: с. 488-489.
149. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є., Сініок Г.Ф. Менеджмент організацій: Навч. посібник. – К.: ТОВ “УВПК “ЕксОб”, 2001. – 392 с. – Бібліогр.: с. 383-384.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.