У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ДОСТАВКИ ВАНТАЖІВ: ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ
Количество страниц 183
ВУЗ Державний університет інформатики і штучного інтелекту
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 21093.doc 
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТЕОРІЇ Й ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ
10
1.1. Проблеми забезпечення надійності доставки швидкопсувної продукції на сучасних підприємствах 10
1.2. Аналіз розробок логістикоорієнтованого управління транспортним
обслуговуванням
25
Висновки до розділу 1 50
РОЗДІЛ 2 РОЗРОБКА МОДЕЛЕЙ УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТНИМ
ОБСЛУГОВУВАННЯМ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ
52
2.1. Формування концептуальної схеми управління надійністю поставок 52
2.2. Моделювання надійності маршрутів за принципом «чітко в строк» 65
2.3. Моделювання процесу управління експлуатаційною надійністю автомобілів з метою своєчасної доставки вантажів
77
2.4. Модель визначення економічно доцільного резерву запасних частин 89
Висновки до розділу 2 106
РОЗДІЛ 3 ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЛЕКСУ МОДЕЛЕЙ
ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ДОСТАВКИ ШВИДКОПСУВНОЇ ПРОДУКЦІЇ
108
3.1. Управління надійністю маршрутів з урахуванням фактору випадковості в процесі транспортування вантажів
108
3.2.Реалізація моделі визначення оптимального рівня експлуатаційної
надійності автомобілів
125
3.3. Визначення оптимального резерву й розробка диференційованих рівнів амортизаційної складової в тарифі на перевезення вантажів
139
Висновки до розділу 3 153
ВИСНОВКИ 156
ДОДАТКИ 159
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 168




ВСТУП

Актуальність теми дисертації. У період централізованої економіки орга-нізація вантажних автомобільних перевезень здійснювалася за допомогою вирішення окремих оптимізаційних завдань, яким присвячена велика кількість публікацій, зокрема Біленького А.С., Вельможина А.В., Воркута А.И., Геронімуса Б.Л., Горєва А.Э., Гудкова В.А., Житкова В.,А., Кожина А.П., Бо-барикіна В.А., Гофмана В.И., Заєнчика Л.Г., Кухарева В.Н. та ін. Такий спосіб планування, при якому ставилися й вирішувалися завдання щодо інтересів власника транспортних засобів (тоді як інтереси клієнтів приймалися частково або не враховувалися взагалі), був досить ефективним у період центра-лізованої економіки. Однак, при переході до ринкової економіки, коли вимоги споживачів стають найбільш вагомим чинником відтворювальних процесів, вітчизняні підприємства-виробники зіткнулися із проблемою виживання в конкурентному середовищі, завоювання найбільш вигідних позицій на ринку товарів і послуг. Головними причинами низької конкурентноздатності продукції можуть бути не тільки невиправдано високі витрати на транспорт-но-експедиторне забезпечення, але й низька якість послуг з її доставки. Останнє переважно відображає інтерес споживачів. Якість транспортного об-слуговування є одним з основних факторів, що визначає результативність ринкової діяльності підприємств-виробників швидкопсувної продукції.
Під якістю транспортного обслуговування мається на увазі сукупність характеристик транспортної послуги, що відносяться до її здібності задово-льнити встановлені потреби клієнтів. Основними параметрами виміру якості транспортного обслуговування споживача є наступні:
- надійність, що означає здібність постачальника виконати своєчасну дос-тавку необхідної продукції, в замовленому обсязі, в потрібне місце;
- доступність – легкість встановлення контактів між споживачем та поста-чальником;
- цілість вантажу;
- комунікабельність – здатність розмовляти на мові, що зрозуміла спожи-вачу, ввічливість, щирий інтерес до споживача тощо.
Якщо оцінка якості обслуговування здійснюється за кількісними показ-никами, то мова йде про рівень якості транспортної послуги. Як правило, рі-вень якості обслуговування визначається долею замовлень, що відповідали тому чи іншому параметру якості, в загальному обсязі замовлень. Високий рівень якості обслуговування, за інших рівних умов, забезпечує більш висо-кий рівень попиту на послуги й підвищує конкурентноздатність підприємств.
Оскільки основною потребою клієнтів є своєчасна доставка вантажу, то в даному дослідженні будемо вважати надійність доставки ключовим пара-метром якості транспортного обслуговування. Надалі під якістю послуги з доставки вантажів та під рівнем якості обслуговування розуміється, відпові-дно, надійність доставки та рівень надійності, кількісною оцінкою якої є імовірність виконання замовлення «чітко в строк».
В умовах конкуренції, коли постачальнику вкрай необхідно враховувати інтереси споживачів, все більшої актуальності набуває проблема, що полягає в тому, щоб постачальник з найменшими для себе витратами якнайкраще за-довольнив вимоги клієнтів. У противному випадку виникне загроза, що клієнт надасть перевагу співпраці з іншими підприємствами.
Переорієнтація ринку на споживача виявила необхідність використання логістичного підходу до управління транспортним обслуговуванням, який би враховував економічні інтереси всіх учасників транспортного процесу. Пи-тання логістикоорієнтованого управління знайшли відображення в роботах Бережного В.І., Бакаєва О.О., Гаджинського А.М., Лукінського В.С., Міротіна Л.Б., Неруша Ю.М., Смєхова А.А., Ташбаєва И.Е., Рум’янцева М.В., Баує-рсокса Д.Дж., Кристофера М., Шапіро Дж., Малашенка Н.П., Залманової М.Е., Левковеца П.Р., Костюченка Л.М. та ін. У деяких роботах принципи логістики позначені на теоретичному рівні, тобто містять елементи філософ-ських, системних і загальнотеоретичних засад логістики, а також юридичні, організаційні та страхові аспекти в сфері перевезень, і не в достатній мірі мають розроблений математичний апарат для безпосереднього впровадження логістичної ідеології у діяльність підприємств. Інші роботи недостатньо вра-ховують фактор випадковості при організації поставок у чітко призначений термін, що обмежує їх практичне застосування при здійсненні транспортного обслуговування торговельної мережі, особливо у випадку швидкопсувної продукції. Математичне обґрунтування питань взаємозв'язку якості послуг і відповідних витрат, а також задачі визначення оптимального рівня якості по-ставки, як відносно постачальника, так і споживача, мають значні прогалини в наукових розробках. Це й визначило актуальність проведення наукових до-сліджень в галузі управління транспортним обслуговуванням.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертація виконана відповідно до теми науково-дослідної роботи кафедри економічної кібернетики Державного університету інформатики і штучного інтелекту "Моделювання мікро- і макроекономічних процесів" (№ ДР 0104U000115, 2004-2007 рр.).
Мета й завдання дослідження. Метою дослідження є розробка комплексу економіко-математичних моделей і методичних положень для обґрунтування рішень щодо управління транспортним обслуговуванням торговельної мережі у випадку швидкопсувної продукції. Для досягнення зазначеної мети в дисертаційній роботі поставлені такі завдання:
- проаналізувати проблеми забезпечення надійності транспортного обслуго-вування торговельної мережі на сучасних підприємствах хлібобулочного вироб-ництва, що представляють одну з найбільш важливих галузей народного госпо-дарства;
- уточнити концептуальні положення управління надійністю поставок;
- розробити модель формування маршрутів та графіків доставок вантажів в умо-вах дії випадкових факторів в процесі транспортувань;
- уточнити критерій раціонального вибору деталей, що підлягають примусовій заміні, та побудувати модель управління експлуатаційною надійністю автот-ранспортних засобів із урахуванням різних вимог клієнтів хлібокомбінатів до на-дійності доставки готової продукції;
- розробити модель визначення надійності постачання автомобілів запасними частинами (ЗЧ) при тому чи іншому рівні резерву деталей;
- побудувати модель управління запасами деталей до автомобілів для підт-римання їх у безвідмовному стані, яка дозволяє ураховувати вимоги кожного ко-нтингенту клієнтів щодо надійності поставок хлібобулочних виробів;
- здійснити формування управлінських рішень щодо знаходження певного консенсусу між економічними інтересами виробників і споживачів послуг з доставки швидкопсувної продукції.
Об'єктом дослідження є система та відповідні їй процеси транспортного об-слуговування торговельної мережі підприємствами, що крім виробництва здійснюють доставку своєї швидкопсувної продукції споживачам власним автотранспортом.
Предметом дослідження є методи й моделі управління процесом автотранс-портного обслуговування в харчовій промисловості і торгівлі.
Позиціонування сегменту ринка транспортних послуг необхідне з огляду на особливості механізмів та моделей взаємодії об’єктів цього ринку.
Методи дослідження. Теоретико-методологічною основою дисертації є по-ложення теорії логістики, маркетингу та дослідження вітчизняних й закордонних учених у сфері транспортного обслуговування та економіко-математичних методів управління на автомобільному транспорті.
При вирішенні поставлених завдань у роботі використані такі методи: теорії імовірності й математичної статистики (метод Монте-Карло, групувань та перевірки статистичних гіпотез) – для здійснення групування клієнтів за вимогами до надійності доставки продукції та автомобілів зі рівнем їх експлуатаційної надійності та надійності резерву ЗЧ, а також для визначення ймовірності доставки «чітко в строк» в моделі формування маршрутів, імовірності безвідмовної роботи автомобіля в моделі управління експлуатаційною надійністю автотранспортних засобів та імовірності той чи іншої кількості послідовних відмов певної деталі автомобіля в моделі визначення надійності резерву ЗЧ; регресійного аналізу – для здійснення апроксимації вартісних характеристик в моделі управління експлуатаційною надійністю автотранспортних засобів та в моделі управління запасами деталей до автомобілів; спряжених градієнтів ітерацівного типу Флетчера-Рівса – для пошуку оптимуму у нелінійних моделях управління експлуатаційною надійністю автомобілів та величиною резерву ЗЧ з метою формування відповідних управлінських рішень.
Інформаційною базою дослідження виступали дані місячної фінансової звітності провідних підприємств хлібобулочного виробництва м. Донецька, а також дані технічної документації щодо експлуатації автотранспортних засобів та дані документів, що супроводжують процес доставки продукції до торговельної мережі.
Розрахунки здійснювалися з використанням табличного процесору Microsoft Excel, пакетів прикладних програм STATISTICA, MATCARD.
Наукова новизна одержаних результатів. Основні теоретичні та практичні результати полягають в удосконаленні методів та моделей управління надійністю поставок вантажів з урахуванням специфіки підприємств, що виробляють швид-копсувну продукцію. Наукова новизна дисертаційної роботи полягає в наступному.
Удосконалено:
- концептуальні положення управління процесом транспортного обслуговування торговельної мережі, що базується на принципах логістики та передбачає групування клієнтів за вимогливістю до надійності поставок та диференціацію тарифів на транспортування в залежності від якості обслуговування, що дозволить підприємству-постачальнику враховувати ринкові умови та ефективно обслуговувати своїх споживачів;
- модель визначення надійності резерву запасних частин до автомобілів шляхом виявлення закону розподілу ймовірностей випадкової величини кількості відмов, осо-бливістю якої є базування на статистичних випробуваннях (методі Монте-Карло) у випадку, коли потік послідовних відмов не є пуассонівським, що дозволить визначати надійність запасу деталей при тому чи іншому рівні резерву.
Дістали подальшого розвитку:
- модель побудови оптимальних маршрутів розвезення вантажів, відмінністю якої є базування на принципі доставки вантажів «чітко в строк» із використанням ме-тоду імітаційного моделювання (методу Монте-Карло), що дозволить при побудові маршрутів в достатній мірі враховувати випадкові фактори транспортного процесу;
- критерій раціонального вибору деталей, що підлягають примусовому ремонту як способу управління експлуатаційною надійністю автомобілів, та економіко-математична модель визначення оптимального рівня експлуатаційної надійності автотранспортних засобів, особливістю якої є врахування різних вимог клієнтів до надійності поставок, що дасть змогу досягати певної відповідності між вимогами клієнтів до надійності поставок та експлуатаційною надійністю автомобілів, що обслуговує їх замовлення;
- економіко-математична модель управління величиною резерву запасних частин до автомобілів, відмінністю якої є урахування вимог певного контингенту клієнтів щодо надійності поставок швидкопсувної продукції, що дозволить в подальшому розробити декілька рівнів амортизаційної складової тарифу на транспортне обслугову-вання.
Практична значення отриманих результатів полягає у тому, що використання розробленого комплексу економіко-математичних моделей управління транспортним обслуговуванням торговельної мережі дозволить підприємствам, що доставляють свою швидкопсувну продукцію клієнтам власним транспортом, вирішувати такі завдання: вибір автотранспортних засобів для їх завантаження, маршрутизацію, визначення оптимального резерву запасних частин і підтримання необхідного рівня експлуатаційної надійності обраних автомобілів у єдиній інформаційній базі й залежно від вимог клієнтів до надійності поставки. Останнє в ринкових умовах дозволить уникнути виплат штрафів, неустойок та інших збитків через недостатній рівень транспортного обслуговування та підвищити конкурентоспроможність зазначених підприємств.
Результати дисертаційного дослідження знайшли практичне застосування в діяльності ВАТ «Донецький хлібокомбінат» (довідка про практичне використання результатів № 257/1 від 26.03.2008 p.) та ВАТ «Кіровський хлібокомбінат» (м. Донецьк) (довідка про практичне використання результатів № 200 від 19.03.2008 p.) та в учбовому процесі в Донецькому університеті економіки та права (довідка про ви-користання результатів № 2.01-139/1 від 05.05.2008 р.)
Апробація результатів дисертації. Результати досліджень повідомлялися на наступних наукових конференціях: Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених "Сучасні проблеми соціально-економічного розвитку України" (24-25 травня 2005 р., м. Дніпропетровськ); ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих учених "Проблеми глобалізації й моделі стійкого розвитку економіки" (19-21 квітня 2006 р., м. Луганськ); Всеукраїнська наукова конференція студентів, аспірантів і молодих учених "Інтелектуальний потенціал молоді в науці й практиці" (23 травня 2006 р., м. Хмельницький); Міжнародна науково-практична конференція "Особливості соціально-економічного розвитку України й регіонів" (5-6 жовтня 2006 р., м. Запоріжжя); VІІ Міжнародна наукова конференція студентів і молодих учених "Управління розвитком соціально-економічних систем: глобалізація, підприємництво, стале економічне зростання " (12-15 грудня 2006 р., м. Донецьк); VІІІ Міжнародна наукова конференція студентів і молодих учених "Управління розвитком соціально-економічних систем: глобалізація, підприємництво, стале економічне зростання" (11-14 грудня 2007 р., м. Донецьк);
Публікації. За темою дисертації опубліковано 11 наукових праць загальним обсягом 2,53 ум.-друк.арк., з яких у фахових виданнях опубліковано 5 статей загальним обсягом 1,55 ум.-друк.арк., 6 матеріалів конференцій. Особисто автору належить 2,5 ум.-друк.арк.
Усі теоретичні та практичні результати дисертаційного дослідження, що мають наукову новизну, належать особисто автору. У науковій статті, опублікованій у співавторстві [118] дисертантом розроблено концептуальну схему управління процесом доставки вантажів «чітко в строк» та методичні положення щодо удо-сконалення процесу прогнозування потреби підприємства в запасних частинах.
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ВИСНОВКИ

У результаті проведеного дисертаційного дослідження вирішено актуальне науково-практичне питання щодо управління транспортним обслуговуванням тор-говельної мережі на основі розробленого комплексу економіко-математичних мо-делей визначення оптимального рівня надійності поставки швидкопсувної продукції відносно всіх учасників цього процесу. Основні результати дослідження полягають в наступному:
1. Проблема транспортного обслуговування торговельної мережі потребує удосконалених механізмів розв’язання. Пов’язана вона насамперед із тим, що в умовах жорсткої конкуренції частина пунктів роздрібної торгівлі у випадку швид-копсувної продукції частково або повністю відмовляється від несвоєчасно доставленої продукції, а постачальник, що має досить обмежені фінансові можливості та автопарк, ступінь зносу якого складає більше 48%, здійснює транспортне обслуговування без урахування вимог кожного клієнта до надійності поставки. Такий підхід веде до того, що частина клієнтури залишається незадоволеною якістю обслуговування; або, навпаки, постачальники витрачають надлишкові кошти на забезпечення надмірної надійності.
2. Доставка вантажу у точно обумовлений термін залежить від злагодженої ро-боти таких умовних функціональних підрозділів підприємства, як «Експедіювання», «Технічне обслуговування й ремонт» і «Постачання ЗЧ». В дисертаційній роботі уточ-нено концептуальні положення управління надійністю поставок підприємств, які поля-гають в такому: 1) розгляд зазначених взаємозалежних елементів як системи, задачі яких вирішуються в єдиній інформаційній базі; 2) диференційований підхід до клієнтів щодо забезпечення того чи іншого рівня якості транспортного обслуговування; 3) вза-ємне врахування інтересів постачальника й клієнтів на основі розробки диференційо-ваних тарифів на перевезення вантажів. Управління надійністю транспортного обслу-говування із використанням цих положень дозволить постачальнику більш ефективно витрачати кошти на здійснення послуг з доставки продукції.
3. У розробленій стохастичній моделі визначення імовірності доставки вантажу «чітко в строк» пропонується використовувати метод імітаційного моделювання (метод Монте-Карло), що дозволить при побудові маршрутів в достатній мірі врахо-вувати випадкові фактори транспортного процесу. Для визначення оптимального варіанта побудови маршрутів розроблена модель вибору кращого рішення на основі двох критеріїв – мінімуму загального пробігу автомобілів і мінімуму загальних втрат від зриву графіку поставок.
4. Виконання доставки вантажів «чітко в строк» в значній мірі залежить від на-дійності автотранспортних засобів, підвищити яку можна шляхом проведення примусових замін деталей. Для здійснення раціонального вибору деталі, що слід замінити на нову, в дисертаційній роботі запропоновано використовувати техніко-економічний критерій. На основі диференційного підходу до обслуговування клієнтів в дисертації розроблено економіко-математичну модель визначення оптимального рівня безвідмовної роботи автомобілів. Її використання дає змогу хлібокомбінатам більш ефективно управляти процесом технічного обслуговування автопарку.
5. Відсутність запасних деталей спричиняє цілодобові простої автомобілів, що в значній мірі ускладнює виконання хлібокомбінатами своїх зобов’язань перед клієнта-ми щодо своєчасної доставки. Запас деталей кожного найменування, який слід ство-рити на певний період часу, визначається кількістю їх відмов протягом цього періоду. Оскільки ця величина є випадковою, а потік послідовних відмов не є пуассонівським в дисертації запропоновано удосконалену модель визначення надійності резерву запасних частин до автомобілів при той чи іншій кількості запасних деталей. Використання моделі дозволить виявити зв'язок між надійністю постачання ЗЧ та її вартісними характеристиками.
6. В умовах обмежених фінансових можливостей сучасних хлібокомбінатів оп-тимальний рівень надійності постачання автомобіля ЗЧ, що відповідає певній величині резерву, слід визначати, виходячи із того, які вимоги до якості транспортного обслуговування пред’являють ті або інші клієнти. На цій підставі в дисертаційній роботі розроблено економіко-математичну модель управління запасами деталей до автомобілів, що дозволяє ураховувати різні переваги клієнтів щодо надійності поставок хлібобулочних виробів. Використання результатів моделювання дозволить розробити декілька рівнів амортизаційної складової тарифу на транспортне обслугову-вання.
7. В дисертаційній роботі на прикладі крупних хлібокомбінатів м. Донецька здійснена реалізація комплексу моделей управління процесом доставки швидкопсув-ної продукції до торговельної мережі, яка дозволила сформувати управлінські рішен-ня із урахуванням інтересів всіх учасників транспортного процесу. На підставі ре-зультатів моделювання в дисертаційній роботі були розроблені три економічно й те-хнічно обґрунтованих рівні амортизаційної складової тарифу на транспортне обслу-говування залежно від рівня надійності постачання автомобілів запасними частинами. Використання пропозиції щодо диференціації тарифів в умовах «ринка споживача» дозволяє хлібокомбінатам враховувати як свої власні інтереси, так і інтереси клієнтів на етапі складання договорів між обома сторонами.





1. Бабушкин Г.Ф. Управление процессами заводских перевозок безрельсовым колёсным транспортом на основе логистики / Г.Ф. Бабушкин. - Запорожье: ЗНТУ, 2002.- 319 с.
2. Бажин И.И. Проектно-логистическое управление ресурсным обеспечением / И.И. Бажин, В.В. Сысоев. – Нижний Новгород: Издатель Гладкова О.В. – 2005. – 222 с.
3. Батурин А.П. Оптимальное развитие транспортных систем / А.П. Батурин. - М.: Транспорт, 1991. – 176 с.
4. Бауэрсокс Д.Дж. Логистика: интегрированная цепь поставок / Бауэрсокс Д.Дж., Клосс Д.Дж.; пер. с англ. - М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2001.- 640 с.
5. Беленький А.С. Методы оптимального планирования на транспорте / А.С. Беленький. - М.: Знание, 1989.- 48 с.
6. Бережной В.И. Методы и модели управления материальными потоками микрологистической системы авто предприятия / В.И. Бережной, Е.В. Бережная. -Ставрополь, Интеллект-сервис, 1996.-155 с.
7. Берсуцкий Я.Г. Стратегическое управление: модели и методы / Я.Г. Бер-суцкий, Н.Н. Лепа. – Донецк, 2001. – 141 с.
8. Берсуцкий А.Я. Экономика предприятия: методы и модели управления: в 3-х кн. / А.Я. Берсуцький. – Донецк, 2004. - Кн.1: Экономико-математическое моделирование объектов и процессов управления. – 2004. – 237 с.
9. Беспалов Р.С. Транспортная логистика. Новейшие технологии построения эффективной системы доставки. – М.: Вершина, 2007. – 382 с.
10. Білоус С.О. Удосконалення методів раціональної організації вантажних перевезень: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук: спец. 05.22.01 / С.О. Білоус. – Київ, 2008. – 24 с.
11. Бобарыкин В.А. Математические методы решения автотранспортных задач / В.А. Бобарыкин. - М., 1986.- 84 с.
12. Боделан І.В. Методичні основи управління транспортуванням і складуванням вантажів у логістичних системах (на прикладі Українського Причорномор’я ): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн.. наук: спец. 05.22.01 / Боделан І.В. – О., 2003. – 20 с.
13. Бочкаров А.А. Планирование и моделирование цепи поставок / А.А. Бочкаров. – М.: Альфа-Пресс, 2008. – 192 с.
14. Бродецкий Г.Л. Моделирование логистических систем. Оптимальные решения в условиях риска / Г.Л. Бродецкий. – М.: Вершина, 2006. – 376 с.
15. Варес О.Ю. Механізми маркетингової логістики в управлінні закупівельно-збутовою діяльністю підприємства: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. економ. наук: спец. 08.02.03 «Організація управління, планування та регулювання економікою» / О.Ю. Варес. – Дон., 2004. – 20 с.
16. Ван Хорн Дж. Основы финансового менеджмента / Ван Хорн Дж., Дж. Вахович. Под ред. И.А. Шишкина - М.: Изд. дом «Вильямс», 2001.- 546 с.
17. Вельможи А.В. Теория транспортных процессов и систем / А.В. Вельможи, В.А. Гудков, Л.Б. Миротин.- М.: Транспорт, 1998.- 167 с.
18. Вельможин А.В. Основы технологии, организации и управления автомо-бильными перевозками / А.В. Вельможин, В.А. Гудков. - Волгоград: ВолгоГТУ, 1997.-104 с.
19. Велиможин А.В., Гудков В.А., Миротин Л.Б. Теория организации и управления автомобильными перевозками: логистический аспект формирования перевозочных процессов. – Волгоград. – 2001. – 178с.
20. Волков Л.И. Управление эксплуатацией летательных комплексов, 2-е изд / Л.И. Волков. –М.: Высшая школа, 1987.- 400 с.
21. Володина Е.В. Моделирование логистических процессов / Е.В. Володина. – Курган, 2003. – 112 с.
22. Воркут А.И. Грузовые автомобильные перевозки / А.И. Воркут. - Киев: Вища школа, 1986.- 447 с.
23. Воркут А.И. Транспортное обслуживание торгово-оптовых баз / А.И. Воркут, А.Г. Калинин, А.С. Рудык. -К.: Техника, 1985.-112 с.
24. Воркут А.И. Определение структуры парка автотранспортных средств с применением ЭВМ / А.И. Воркут, И.Г. Лебедь, С.М. Шарай. - Киев, 1993.- 12 с.
25. Гаджинский А.М. Основы логистики / А.М. Гаджинский. - М.: ИВЦ «Маркетинг», 1996.- 122 с.
26. Газимамедов Г.Г. Организационно-экономические методы управления транспортным обслуживанием продовольственных поставок: Дис… к.э.н. / Гази-мамедов Г.Г. – СПб., 1999.- 125 с.
27. Геронимус Б.Л. Экономико-математические методы в планировании на автомобильном транспорте / Б.Л. Геронимус, Л.В. Марфин. - М.: Транспорт, 1988. – 191 с.
28. Геронимус Б.Л. Совершенствование оперативного планирования доставки продукции автомобильным транспортом. Рынок и логистика./ Б.Л. Геронимус, Н.И. Максимова. - М.: Экономика, 1993. – 276 с.
29. Гнатушенко В.В. Моделирование финансово-логистических функций в управлении производственно-потребительскими системами: дисс. … кандидата экон. наук: 08.03.02 / Гнатушенко Виталий Владиславович. – Дон., 2000. – 155 с.
30. Гнеденко Б.В. Математика и теория надёжности / Б.В. Гнеденко, А.Д. Соловьёв. – М.: Знание, 1982. – 64 с.
31. Голоден ко Б.А. Логистика в системном представлении. – Воронеж, 2000. – 187 с.
32. Гордон М.П. Логистика товародвижения / М.П. Гордон, С.Б. Корнеухов. - М., 1999.- 208с.
33. Горев А.Э. Грузовые автомобильные перевозки / А.Э. Горев. - М.: Изд-во «Академия», 2004.- 288 с.
34. Горев А.Э. Технология, организация и управление грузовыми автомо-бильными перевозками / А.Э. Горев, Л.О. Штерн. - СПб, 1999.- 183 с.
35. Гофман А. Методы и модели исследования операций / А. Гофман. – М.: Мир, 1966. – 523 с.
36. Гохман В.И. Затраты на перевозки в показателях критерия оптимальности транспортной задачи. Математические методы и проблемы размещения производства / В.И. Гохман. - М.: Экономиздат, 1963.- 84 с.
37. Григоров М.А. Проблемы моделирования и управления движением транспортных потоков в крупных городах / М.А. Григоров, А.Ф. Кащенко, А.В. Усов. – О.: Астропринт, 2004. – 272 с.
38. Громов Н.Н. Управление на транспорте / Н.Н. Громов, В.А. Персианов. - М.: Транспорт, 1990. - 336 с.
39. Губенко В.К. Логистическая централизация материальных потоков: теория и методология логистических распределительных центров / В.К. Губенко В.К. – Донецк, 2007. – 495 с.
40. Гужва В.М. Моделювання мультіагентних систем для управління логіс-тичними процесами на підприємствах: автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. економ. наук: спец. 08.03.02 «Економіко-математичне моделювання» / В.М. Гужва. – К., 2002. – 17 с.
41. Дегтяренко В.Н. Основы логистики и маркетинга / В.Н. Дегтяренко. - М.: Гадарика, 1996. - 120 с.
42. Деордица Ю.С. Исследование операций в планировании и управлении / Ю.С. Деордица. – К., 1991. – 270 с.
43. Джаханжиров Б.Г. Имитационное моделирование перевозок грузов авто-транспортом с предприятий материально-технического снабжения/ На прим. Ташхимснаба: автореф. дис. на соискание науч. степени канд. экон. наук./ Б.Г. Джаханжиров. - Ташкент, 1989. - 18 с.
44. Дикий С.О. Розробка методів і моделей організації і управління процесами транспортного обслуговування за случайних умов: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн .наук. 05.13.22 / С.О. Дикий. – К., 2001. – 15 с.
45. Дыбская В.В. Логистика складирования для практиков: монография / В.В. Дыбская. – М.: Альфа-пресс, 2005. – 208 с.
46. Єнченко Є.В. Моделювання і управління системними ризиками в логістиці: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.03.02 / Є.В. Єнченко. – К., 2006. – 19 с.
47. Житков В.А. Методы оперативного планирования грузовых автомобильных перевозок / В.А. Житков, К.В. Ким. - М.: Транспорт, 1982. – 184 с.
48. Заенчик Л.Г. Доставка грузов автотранспортом в рыночных условиях / Л.Г. Заенчик, Р.Н. Кисельман. - К., 1993. – 73 с.
49. Зайцев Е.И. Надёжность автотранспортных средств / Е.И. Зайцев, И.И.Заметалин, В.С. Лукинский. - СПб.: СПбГИЭА, 1994. – 94 с.
50. Залманова М.Е. Сбытовая логистика / М.Е. Залманова. - Саратов: СГТУ, 1993. – 64 с.
51. Западня К.О. Моделі та методи автоматизованого планування транспортного обслуговування розподілених технологічних комплексів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук: спец. 05.13.06 / Западня К.О. – Х., 2006 с.
52. Захаров К.В. Логистика, эффективность и риски внешнеэкономических операций / К.В. Захаров. – К.: ИНЭКС, 2001. – 237 с.
53. Іванов Д.В. Підвищення надійності транспортного обслуговування при здійсненні експедиційної діяльності (на прикладі міжнародних автомобільних перевезень): аатореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. техн.. наук: спец. 05.22.01 / Д.В. Іванов. – Київ, 2002. – 20 с.
54. Кальченко А.Г. Логістика / А.Г. Кальченко, Т.О. Заремба. – К.: КНЕУ, 2000. – 148 с.
55. Капитонов А.Е. Организация контейнерных перевозок на основе принципов логистики: дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук / А.Е. Капитонов. - СПб, 2001. – 190 с.
56. Капур К. Надёжность и проектирование систем / К. Капур, Л. Ламберсон; пер с англ. –М.: Мир, 1980.- 640 с.
57. Касенов А.Г. Система транспортно-логистического обслуживания пред-приятия: дисс. на соискание научн. степени канд. экон. наук / А.Г. Касенов. - М., 2002.- 182 с.
58. Кобець В.М. Економіко-математичне моделювання виробничо-транспортних систем в умовах інформаційної симетрії та асиметрії: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00.11 / В.М. Кобець. – О., 2008. — 23 с.
59. Коваленко В.М. Вантажні автомобільні перевезення / В.М. Коваленко, В.К. Щуріхін, Н.Б. Машина. – К.: Літера ЛТД, 2006 . – 304 с.
60. Кожин А.П. Математические методы в планировании и управлении гру-зовыми автомобильными перевозками / А.П. Кожин. - М.: Транспорт, 1994.- 304 с.
61. Корнійчук М.Т. Ризик і надійність: економіко-стохастичні методи й ал-горитми побудови та оптимізації систем: Монографія / М. Корнійчук, І. Совтус. – К.: КНЕУ, 2000. – 212 с.
62. Корчагин В.А. Исследование операций на транспорте / В.А. Корчагин, И.В. Жилин, В.М. Тонких. – Липетск, 2000. – 80 с.
63. Котиков Ю.Г. Основы теории транспортных систем / Ю.Г. Котиков. -СПб, 2000.- 216 с.
64. Кравченко В.Н. Моделирование взаимодействий предприятий в цепи по-ставок: дис. … кандидата эконом. наук: 08.03.02 / Кравченко Владимир Николаевич. – Д., 2005. – 179 с.
65. Кремер Н.Ш. Исследование операций в экономике / Н.Ш. Кремер. – М., 1999. – 407 с.
66. Криворучко О.М. Менеджмент якості на підприємствах автомобільного транспорту: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора екон. наук: спец. 08.00.04 / О.М. Криворучко. – Х., 2007. – 36 с.
67. Кристофер М. Логистика и управление цепочками поставок / М. Кристофер: под ред. В.С. Лукинского. - СПб: Питер, 2004. - 316 с.
68. Кришко О.Г. Вдосконалення системи транспортного обслуговування зо-внішньоекономічної діяльності підприємств: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. економ. наук: 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / О.Г. Кришко. – К., 2005. – 24 с.
69. Кузнецов Е.С. Система организации технического обслуживания и ремонта автомобилей в АТП / Е.С. Кузнецов. - М., 1973. - 25с.
70. Кутах О.П. Математичні моделі та інструментальні засоби інформації управління транспортними процесами: автореф. дис. … д-ра техн.. наук: 05.13.06 / Кутах Олександр Петрович. – К., 2005. – 33 с.
71. Кутковецький В.Я. Дослідження операций / В.Я. Кутковецький. - К.: Вид-во ТОВ «Видавничий дім «Професіонал», 2004. – 350 с.
72. Кухарев В.Н. Экономико-математические методы и модели в планировании и управлении / В.Н. Кухарев. – К., 1991. – 302 с.
73. Лайсонс Кеннет. Управление закупочной деятельностью и цепью поставок: Пер. с англ. / К. Лайсонс, М. Джиллингем; Ред. И.В. Балинина. – 6-е изд. – М.: ИНФРА-М, 2005. – 798 с.
74. Ландер І.Й. Моделювання системи масового обслуговування «Портовий флот»: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. економ. наук: спец. 08.03.02 «Економіко-математичне моделювання» / І.Й. Ландер. – О., 2002. – 20 с.
75. Левковец П.Р. Управление перевозками грузов и логистика / П.Р. Левковец, Д.Л. Товкун. - К.: НТУ, 2002.- 145 с.
76. Логистика: общественный пассажирский транспорт/ Под ред. Л.Б. Миротина. - М., 2003. – 224 с.
77. Логистика / Под ред. Б.А. Аникина. - М.: ИНФРА, 1997.- 326 с.
78. Логистика: управление в грузовых транспортно-логистических системах / Под ред. Л.Б.Миротина. - М.: Юристъ, 2002. – 414 с.
79. Логистика – технология транспортного процесса / Под ред. Л.М.Костюченко, Е.В. Танцюра, Л.Г. Заенчик. - К.: Кий, 2000. – 356 с.
80. Лопатников Л.И. Краткий экономико-математический словар / Л.И. Ло-патников. - М.: Наука, 1979.- С. 124.
81. Лукинский В.С. Логистика автомобильного транспорта: концепция, методы, модели / В.С. Лукинский. - М.: Финансы и статистика, 2000. – 280 с.
82. Лукинский В.С. Методические основы управления снабжением запчастями АТП / В.С. Лукинский, В.И. Бережной. – Ставрополь: Интеллект-сервис, 1997.- 69 с.
83. Лукинский В.С. Модели и алгоритмы управления обслуживанием и ре-монтом АТП / В.С. Лукинский, Е.И. Зайцев. - СПб., 1997. - 95 с.
84. Лукинский В.С. Прогнозирование надёжности автомобилей / В.С. Лукинский, Е.И. Зайцев. - Л.: «Политехника», 1991.-224 с.
85. Лукинский В.С., Заметалин И.И. Оценка надёжности транспортного процесса / В.С. Лукинский, И.И. Заметалин. - М., 1993.- 92 с.
86. Ляшенко О.М. Нелінійні, статичні та динамічні моделі управління запасами підприємств: автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. економ. наук: спец. 08.03.02 «Економіко-математичне моделювання» / О.М. Ляшенко. – К., 2001. – 20 с.
87. Максимов Ю.И. Стохастическое моделирование в планировании / Ю.И. Максимов. - Новосибирск: Наука, 1981.- 286 с.
88. Малашенко Н.П. Транспортная логистика / Н.П. Малашенко. - Новосибирск, 2000.- 96 с.
89. Математическое моделирование и оптимизация в задачах автомобильного транспорта / Под ред. Колодова И. - М., 1980. – 139 с.
90. Машин Ю.Л. Управление международными автомобильными перевозками с использованием логистической концепции «точно во время». дис… канд. техн. наук / Ю.Л. Машин. – СПб., 2004. – 150 с.
91. Меркулов М.М. Моделювання і оптимізація поставок ресурсів і готової продукції в умовах нерівномірності роботи транспорту: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.03.02 «Економіко-математичне моделювання» / М.М. Мерк улов. – Одеса, 2002. – 20 с.
92. Методи, моделі і алгоритми управління процесами перевезення вантажів у транспортному комплексі / Канарчук В.Е., Левковець П.Р., Мельниченко О.І. - К.: НТУ, 2001. – 145 с.
93. Методика по составлению и уточнению номенклатуры и норм расхода автомобильных запасных частей. - М.: НАМИ, 1966.- 49 с.
94. Миротин Л.Б. Логистика: обслуживание потребителей / Л.Б. Миротин, Ы.Э. Ташбаев, А.Г. Аксенов. - М.: ИНФРА, 2002.- 190 с.
95. Миротин Л.Б. Системный анализ в логистике / Л.Б. Миротин, Ы.Э Ташбаев. - М., 2004.- 480 с.
96. Мирошниченко Л. Автомобильные перевозки: организация и учёт / Л. Мирошниченко, Г. Сапрыкин. – Х.: Изд. дом «Фактор», 2004. – 515 с.
97. Михалевич В.С. Оптимизационные задачи производственно-транспортного планирования: модели, методы, алгоритмы / В.С. Михалевич. - М.: Наука, 1986.-262 с.
98. Могилевич М.В. Планирование и управление ресурсами на транспорте в условиях рынка / М.В. Могилевич. – К., 1996. – 176 с.
99. Мороз О.В. Планування автомобільних перевезень вантажів малими пар-тіями: дис. на здобуття наук. ступ. канд. екон. наук: спец. 08.06.01 / О.В. Мороз. - К., 2003.- 150 с.
100. Лазаренко В.М. Транспортное обеспечение внешнеэкономической дея-тельности / В.М. Лазаренко. – М.: Центр экономики и маркетинга, 2000. – 512 с.
101. Лисенко Ю.Г. Система обслуживания в случае ненадежного прибора и переналадки в начале периода занятости / Ю.Г. Лысенко, Н.В. Румянцев, М.И. Медве-дева // Экономiчна кiбернетика.– 2008. –№ 5-6. –С. 54-59.
102. Неруш Ю.М. Коммерческая логистика / Ю.М. Неруш. - М.: «Банки и биржи» изд. Объединение ЮНИТИ, 1997.-272 с.
103. Неруш Ю.М. Снабжение и транспорт: эффективное взаимодействие / Ю.М. Неруш. - М.: Экономика, 1990.- 74 с.
104. Нестеров Е.П. Транспортные задачи линейного программирования / Е.П. Нестеров. - М.: Транспорт, 1971.- 216 с.
105. Нечаев Г.И. Технология и организация работы транспортно-складских систем / Г.И. Нечаев. – Луганск, 1999. – 230 с.
106. Нікітін П.В. Ефективність логістичного управління перевезеннями вантажів в умовах взаємодії різних видів транспорту: монографія / П.В. Нікітін. – К.: Вид. дім Дмитра Бурого, 2008. -104 с.
107. Николайчук В.Е. Логистика: теория и практика управления / В.Е. Ни-колайчук, В.Г. Кузнецов. – Донецк: НОРД-ПРЕСС, 2006. – 540 с.
108. Николин В.И. Основы теории автотранспортных систем (грузовые ав-томобильные перевозки) / В.И. Николин, Е.Е. Витвицкий. - Омск: ОмГПУ, 1999.- 281с.
109. Новиков О.А. Логистика / О.А. Новиков, В.А. Нос. – СПб.: СЗПИ, 1996. - 112 с.
110. Оліфіров О.В. Оптимізаційні моделі контролю ризиків на етапі збуту готової продукції підприємств / О.В. Оліфіров, К.А. Стрижиченко // Регіональний збірник наукових праць з економіки «Прометей»: зб.наук.праць. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2008. – Вип. 2(26). - С. 125-129.
111. Оптимальные задачи надёжности / Под ред. И.А. Ушакова. - М., 1968.-292 с.
112. Острейковский В. А. Теория надёжности / В.А. Острейковский. – М., 2003. – 463 с.
113. Павленко Т.В. Моделі вибору пріоритетів у логістичному управлінні: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. економ. наук: спец. 08.03.02 «Еко-номіко-математичне моделювання» / Т.В. Павленко. – Дон., 2002. – 20 с.
114. Пластуняк И.А. Применение принципов логистики при организации грузовых автомобильных перевозок: дис… канд. экон. наук / И.А. Пластуняк. – СПб., 2002. – 148 с.
115. Плешивцев В.С. Некоторые проблемы организации управления транс-портными потоками. – Владимир, 2001. – 79 с.
116. Пономарьова Ю.В. Логістика / Ю.В. Пономарьова. – К., 2003. – 192 с.
117. Прокоф’єва С.В. Логістичний аспект управління транспортними потоками / С.В. Прокоф’єва // Аналітично-інформаційний журнал «Схід». – 2004. – №7. – С. 34-36.
118. Прокофьева С.В. Совершенствование методики прогнозирования по-требности предприятия в запасных частях к автомобилям / С.В. Прокофьева, В.М. Гавва // Регіональний збірник наукових праць з економіки «Прометей»: зб.наук.праць. – м. Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2005. – Вип. 3(18). - С.168-172.
119. Прокоф’єва С.В. Економіко-математичне моделювання надійності ав-томобіля з метою доставки вантажів у визначений строк / С.В. Прокоф’єва // Вісник Львівської державної фінансової академії: збірник наукових статей. Економічні науки. – Львів: Львівська державна фінансова академія, 2006. –№10. – С. 353-358.
120. Прокоф’єва С.В. Організація процесу автомобільних перевезень на основі принципу «чітко в строк» / С.В. Прокоф’єва // Вісник Хмельницького національного університету. – Хмельницький, 2006. – № 6. – Т1. – С. 144-147.
121. Прокоф’єва С.В. Концептуальні положення управління надійністю по-ставок вантажів / С.В. Прокоф’єва // Вісник Донецького університету економіки та права: зб.наук.пр. – Донецьк: ДонУЕП, 2007. – №2 – С. 97-103.
122. Прокофьева С.В. Некоторые вопросы качества услуг по доставке грузов / С.В. Прокофьева // Сучасні проблеми соціально-економічного розвитку України: матеріали Всеукр. науково-практичної конф. молодих вчених, (Днепропетровськ, 24-25 травня 2005 р.) / Дніпропетр. нац. ун-т, Інститут економіки. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2005. – С. 218-221.
123. Прокофьева С.В. Обеспечение срока поставок продукции в условиях риска / С.В. Прокофьева // Проблеми глобалізації та моделі стійкості розвитку економіки: матеріали ІІ Всеукр. науково-практичної конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, (Луганськ, 19-21 квітня 2006 р.) / М-во освіти та науки України, Східноукраїнський нац. ун-т ім. В.Даля. – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2006. – С. 110-113.
124. Прокофьева С.В. Определение рациональной стратегии резервирования запчастей к автомобилям / С.В. Прокофьева // Інтелектуальний потенціал молоді в науці і практиці: матеріали Всеукр. наукової конф. студентів, аспірантів та молодих вчених. Ч.1 – економічна секція (Хмельницький, 23 травня 2006 р.) / М-во освіти і науки України, Хмелин. обл. упр. освіти і науки обл. держ. аміністрації, Прив. вищий навч. заклад «Хмелин. інститут економіки і підприємництва», Хмелин. нац. ун-т, Хмельн. ун-т управління та права – Хмельницький: ХІЕП, 2006. С. 190-193.
125. Прокоф’єва С.В. Засоби забезпечення певного рівня безвідмовності ав-томобіля з метою підвищення надійності поставок вантажів / С.В. Прокоф’єва // ДНІ НАУКИ: зб. тез доповідей в 4 т., (Гуманітарний університет «ЗІДМУ», 5-6 жовтня 2006) / Гуманітарний університет «ЗІДМУ». – Запоріжжя: ГУ«ЗІДМУ», 2006. – Т.2. – С. 82-83.
126. Прокоф’єва С.В. Організація перевезень вантажів на основі логістичного принципу «чітко в строк» / С.В. Прокоф’єва // Управління розвитком соціально-економічних систем: глобалізація, підприємництво, стале економічне зростання: праці Сьомої міжнародної наукової конференції студентів та молодих учених, (Донецьк, 13-15 грудня 2006) / М-во освіти і науки України, Дон. нац. ун-т, Рада молодих учених економ. фак-ту, Нац. академія наук України, Інститут економіки пром-ті, Дон. обл. держ. Адміністрація. – Донецьк: ДонНУ, 2006. – Ч. 1. – С. 177-179.
127. Прокоф’єва С.В. Модель визначення оптимального рівня резерву запасних частин до автомобілів з метою поставки вантажів «чітко в строк» / С.В. Прокоф’єва // Управління розвитком соціально-економічних систем: глобалізація, підприємництво, стале економічне зростання: праці Восьмої міжнародної наукової конференції студентів та молодих учених, (Донецьк, 11-14 грудня 2007) / М-во освіти і науки України, Дон. нац. ун-т, Рада молодих учених економ. фак-ту, Нац. академія наук України, Інститут економіки пром-ті, Дон. обл. держ. адміністрація. – Донецьк: ДонНУ, 2007. – Ч.1. – С. 205-207.
128. П’янков В.С. Управління матеріальними потоками в системах дистриб’юції (на прикладі торгово-посередницьких підприємств-операторів ринку чорних металів в Україні): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. економ. наук: спец. 08.06.01. «Економіка, організація і управління підприємствами» / В.С. П’янков. – О., 2004. – 19 с.
129. Радник А.Н. Логистика: Терминологический словарь / А.Н. Радник. - М.: Экономика, 1995. – 285 с.
130. Рожок О.А. Економіко-математичне обґрунтування ефективності рішень в управлінні підприємствами транспорту: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.03.02 / О.А. Рожок. –К., 2006. – 19с.
131. Ротенберг Р.В. Оценка надёжности работы автопарка / Р.В. Ротенберг // Автомобильная промышленность. - 1974. - №1. - С. 23-24.
132. Румянцев Н.В. Концепция логистических моделей теории запасов / Н.В. Румянцев, А.В. Пелашенко // Экономiчна кiбернетика. – 2006. – № 1-2. – С. 20-24.
133. Румянцев Н.В. Моделирование гибких производственно-логистических систем: монография / Н.В. Румянцев. – Донецк: Изд-во Юго-Восток, 2004. – 235 с.
134. Садовский В.Н. Основания общей теории систем / В.Н. Садовський. – М., 1974, С. 93-99.
135. Семенченко Н.В. Стратегія формування надійності збутових структур: (на прикл. пиво-безалког. галузі України): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. економ. наук: спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / Н.В. Семенченко. – К., 2004. – 20 с.
136. Сергеев В.И. Логистика / В.И. Сергеев. - СПб., 1995. – 132 с.
137. Сергеев В.И. Менеджмент в бизнес-логистике / В.И. Сергеев. - М.: Филинъ, 1997.-772 с.
138. Сергеев В.И. Организация и планирование материально-технического снабжения на предприятиях автомобильного транспорта / В.И. Сергеев. – Ленинград, 1990. – 64 с.
139. Сетевое планирование и управление материально-техническим обеспе-чением. Опыт Юго-Зап. дороги./ Под ред. Лишина Л.И. - М.: Транспорт, 1970. – 100 с.
140. Система управления качеством перевозок грузов и её технико-экономическое обоснование / Под ред. Заставнюка А.Г. - Киев: «Общество Знания», 1980.- 21 с.
141. Смехов А.А. Основы транспортной логистики / А.А. Смехов. - М.: Транспорт, 1995.-200 с.
142. Спицнадель В.Н. Основы системного анализа / В.Н. Спицнадель. - СПб.: Изд. дом «Бизнес-пресса», 2000.- С. 53.
143. Транспортная логистика / Под ред. Л.Б. Миротина. - М.: Транспорт, 1996. – 211 с.
144. Стрижиченко К.А. Моделі управління транспортно-логістичним об-слуговуванням торговельної мережі / К.А. Стрижиченко // Вісник Донецького університету економіки та права: зб.наук.пр. – Донецьк: ДонУЕП, 2008. – №1 – С.
145. Уваров С.А. Логистика / С.А. Уваров.- СПб.: «Инвест-НП», 1996. - 235 с.
146. Уемов А.И. Системный подход и общая теория систем / А.И. Уемов. - М.: Мысль, 1978. – 272 с.
147. Фасоляк Н.Д. Материально-техническое снабжение на предприятии / Н.Д. Фасоляк. - М.: Экономика.-1978. – 71 с.
148. Федоров Л. Максимальный эффект при минимуме затрат. Логистическая стратегия управления материальными ресурсами в странах с развитой рыночной экономикой / Л. Федоров // Риск. - 1994. - №1-2. – С. 76-80.
149. Федосова И.В. Модели управления запасами в логистических системах: дисс. на соискание науч. степени канд. экон. наук: спец. 08.03.02 / И.В. Федосова. – Донецк, 2004. – 170 с.
150. Фролова Л.В. Логістичне управління торговельними підприємствами: теорія та методологія: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора екон. наук: спец. 08.07.05 / Фролова Лариса Володимирівна. – Донецьк, 2005. – 37 с.
151. Ходош М.С. Грузовые автомобильные перевозки / М.С. Ходош. - М.: Транспорт, 1986. – 208 с.
152. Хтей Н.І. Формування системи логістичного обслуговування клієнтів промислового підприємства в ланцюгу поставок: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. економ. наук: спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / Н.І. Хтей. – Л., 2007. – 24 с.
153. Чорний А.Ю. Статистичне оцінювання якості обслуговування у роздрібній торгівлі: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.. економ. наук: 08.03.01./ А.Ю. Чорний. – К., 2005. – 20 с.
154. Чухрай Н.І. Формування ланцюга поставок: питання теорії та практики: монографія / Н.І. Чухрай, О.Б. Гірне. – Л.: Інтелект-Захід, 2007. -232 с.
155. Шапиро Дж. Моделирование цепи поставок / Дж. Шапиро; пер. с англ. В.С. Лукинский. – СПб.: Питер, 2006. – 713 с.
156. Шепелев А.Ф. Транспортное обеспечение коммерческой деятельности / А.Ф. Шепеляв, И.А. Печенежская. – Ростов н/Д: ИЦ «Март», 2001. – 424 с.
157. Шептура О.М. Підвищення ефективності автомобільних перевезень партіонних вантажів при змінному попиті на перевезення: автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. техн. наук: 05.22.01 / О.М. Шептура. – Х., 2004. – 18 с.
158. Щетина В.А. Снабжение запчастями на автомобильном транспорте / В.А. Щетина, В.С. Лукинский, В.И. Сергеев - М.: Транспорт, 1988. – 112 с.
159. Экономико-математическое моделирование развития транспортных систем / Под ред. Бакаева А.А. - К.: Наук.думка, 1991. - 152 с.
160. Економіко-математичні моделі економічного зростання / О.О. Бакаєв, В.І. Грищенко, Л.І. Бажан та ін.; Ред.. С.Ю. Боткіна, Т.С. Мельник. – К.: Наук. думка, 2005. – 190 с.
161. Якиманский Н. Потребление и нормирование запасов ремкомплектов / Н. Якиманский, П. Гринберг, Д. Апокорин // Автомобильный транспорт. - 1983. - №11.- С 42-45.
162. Эффективность логистического управления / Под ред. Л.Б. Миротина. - М, 2004. – 448 с.
163. David J. Rachman, Michael H. Mescon. Business today. - New York: Random House Business Division, 2001. - 643 р.
164. Maqee J., Capacino W., Resenfield D. Modern Logistics Management // Transportation research. - New York, 1999. - P. 4.
165. Maqee J., Capacino W., Resenfield D. Modern Logistics Management. - New York, 2002. – 74 р.
166. Miller C.E., Tucker A.W., Zemlin R.A., Integer programming formulation of traveling salesman problems // J. Assoc. Comput. Mach. – 1998. - № 4. - Р. 326-329.
167. Pierce J.F. Direct search algorithms for dispatching problems// Transportation Research. – 1999. - №3. – Р. 36-38.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Скачать бесплатно 21093.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.