У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ПРОЕКТНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ДІЛОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Количество страниц 243
ВУЗ ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ І УПРАВЛІННЯ
Год сдачи 2008
Содержание ЗМІСТ


ВСТУП……………………………………………………………………............ 4
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОЕКТНОГО ПІДХОДУ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ДІЛОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА………………………
11
1.1. Проект як інструмент реалізації ділової стратегії підприємства……….. 11
1.2. Управління процесами зміни ділової стратегії підприємства шляхом впровадження інвестиційного проекту………………………………………...
39
1.3. Методи та інструменти управління реалізацією ділової стратегії підприємства на основі використання проектного підходу.………………….
45
Висновки до розділу 1…………………………………………………………... 56
РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ СТАН І ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЕКТНОГО ПІДХОДУ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ДІЛОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ВИРОБНИЦТВА ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ……

58
2.1. Аналіз стану та перспектив виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів на прикладі Чернігівської області……………………….
58
2.2. Особливості реалізації інвестиційних проектів на підприємствах ….…. 78
2.3. Використання проектного підходу до управління діловою стратегією на підприємствах з виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів……………………………………………………………………………

101
Висновки до розділу 2………………………………………………………….. 112
РОЗДІЛ 3 НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЕКТНОГО ПІДХОДУ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ДІЛОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ВИРОБНИЦТВА ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ, НАПОЇВ ТА ТЮТЮНОВИХ ВИРОБІВ…………………………………………………………………………


114
3.1. Методика реалізації ділової стратегії підприємства на основі використання проектного підходу…….………...……………...………………
114
3.2. Управління відхиленнями при реалізації ділової стратегії підприємства 130

3.3. Оцінка економічної ефективності реалізації ділової стратегії підприємств галузі виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів на основі використання проектного підходу…………………………

153
Висновки до розділу 3…………………………………………………………... 167
ВИСНОВКИ………………………………………………………....................... 169
ДОДАТКИ ………………………………………………………………………. 172
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………..……….. 230


ВСТУП


Актуальність теми дослідження. В сучасних умовах в Україні для формування ефективної системи управління підприємствами важливого значення набуває здатність використання принципів стратегічної гнучкості.
Для забезпечення ефективного управління набором ділових стратегій процес досягнення стратегічних цілей підприємства, в умовах ринку обмежених фінансових, трудових, матеріальних ресурсів та часу, доцільно здійснити у формі інвестиційного проекту. Тому в основу ідеї дисертаційної роботи покладено застосування проектного підходу до реалізації ділової стратегії підприємства.
На даний час в наукових роботах вітчизняних та зарубіжних вчених досліджено використання системного, синергетичного, процесного підходів до реалізації стратегії підприємства, що дозволило здійснити обґрунтування бізнес – процесів виконання ділової стратегії. Питанням управління процесами реалізації стратегії присвячені наукові праці провідних вітчизняних та зарубіжних вчених: Герасимчука В.Г. [31], Шершньової З.Є. [161], Федулової Л.І. [153], Володькіної М.В. [25], Нємцова В.Д., Довгань Л.Є. [101], Круглова М.І. [79], Маркової В.Д., Кузнєцова С.А. [87], Ансоффа І. [4, 5], Томпсона А.А., Стрікленда А.Дж. [146] та ін. Проте не розкритою стороною залишається управління процесами досягнення стратегічних цілей підприємства за умови обмежених ресурсів, що не дозволяє в повній мірі виявити причини та характер відхилень векторів фактичної ділової стратегії підприємства від планової. Ці завдання доцільно вирішувати за допомогою проектного підходу. Управління інвестиційними проектами висвітлено в роботах Бушуєва С.Д., Морозова В.В. [20], Батенко Л.П. [12], Теслі Ю.М. [143], Буркова В.Н., Новикова Д.А. [19], Мазура І.І., Шапіро В.Д. [86], Воркут Т.А. [27], Товба А.С., Ципеса Г.Л. [144] та ін. Проте дослідження не достатньо враховують особливості стратегії проекту відповідно до ділової стратегії підприємства.
Актуальність теми зумовлена тим, що низький рівень використання проектного підходу на підприємствах, в тому числі в галузі виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів, призводить до пониження ефективності реалізації ділової стратегії.
Отже, об’єктивна необхідність розробки та впровадження інвестиційних проектів як інструментів реалізації ділової стратегії підприємства в сучасних умовах визначили вибір теми, мети і задач дисертаційного дослідження, його актуальність та практичну цінність.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота є результатом виконаних автором наукових досліджень у відповідності з планами науково-дослідних робіт Чернігівського державного інституту економіки і управління: 1) «Регіональна інформаційно – інноваційна система як джерело національного розвитку держави» (державний реєстраційний номер 0104U006179). Особисто автором розроблено пп. 2.2, пп. 2.3 та пп. 3.1; 2) «Управління стратегією підприємства шляхом реалізації проекту» (державний реєстраційний номер 0107U004043). Особисто автор приймає участь у розробці пп. 1.1, пп. 1.2, розділів 2 та 3 (довідка № 802-11 від 03.10.2007 р., додаток А).
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційної роботи є розкриття теоретико – методичних засад управління стратегією підприємства та розробка пропозицій щодо вдосконалення управління підприємствами галузі виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів шляхом використання проектного підходу до реалізації ділової стратегії підприємства.
Для досягнення поставленої мети у дисертаційній роботі були сформульовані і вирішені наступні завдання:
 досліджено та узагальнено теоретичні особливості і доцільність використання проектного підходу в системі розробки та реалізації стратегії підприємства;
 визначено ознаки інвестиційного проекту і сформовано систему критеріїв відповідності проекту тактичному рішенню реалізації ділової
стратегії підприємства;
 проаналізовано сучасний стан розвитку галузі виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів Чернігівської області і виявлено зв’язок результатів діяльності підприємств галузі з рівнем використання проектного підходу при реалізації ділової стратегії;
 розроблено методику реалізації ділової стратегії підприємства на основі використання проектного підходу з врахуванням узагальненої класифікації стратегій інвестиційного проекту за рівнями розробки;
 досліджено кореляційні зв’язки між елементами стратегії та здійснено векторне моделювання процесу управління реалізацією ділової стратегії підприємства;
 визначено відхилення фактичних показників виконання ділової стратегії підприємства від запланованих шляхом побудови багатокутників конкурентоспроможності підприємств галузі виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів;
 розроблено методичні рекомендації щодо визначення ефективності реалізації ділової стратегії підприємств галузі виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів на основі використання проектного підходу.
Об'єктом дослідження в роботі є процеси стратегічного управління підприємствами галузі виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних і методичних засад управління процесами реалізації ділової стратегії підприємства на основі використання проектного підходу.
Методи дослідження. В основу теоретичних та методичних досліджень покладено фундаментальні положення теорії менеджменту та праці вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, фахівців у сфері стратегічного управління підприємствами та управління проектами.
При проведенні дисертаційного дослідження були використані такі методи: теоретичне узагальнення та порівняння (для дослідження підходів до реалізації стратегії); системний і ситуаційний підходи (для прийняття рішення про розробку проекту як інструменту реалізації ділової стратегії) – 1 розділ; статистично-економічний та факторний аналіз (для аналізу показників діяльності підприємств галузі, виявлення залежності результатів їх роботи від рівня реалізації проектів); методи стратегічного аналізу, анкетування (для виявлення сильних та слабких сторін процесу реалізації ділової стратегії) – 2 розділ; методи формалізації, декомпозиції та структуризації стратегії (для формування методики реалізації ділової стратегії підприємства на основі використання проектного підходу); методи векторної алгебри, економетричні, статистичні методи, моделювання та проектування (для векторного моделювання процесу управління відхиленнями); методи теорії системного аналізу (для оцінки ефективності реалізації ділової стратегії підприємства на основі використання проектного підходу) – 3 розділ.
Інформаційною базою дослідження є законодавчі акти Верховної Ради України, Укази Президента України, Постанови Кабінету Міністрів України, аналітичні огляди та статистичні дані Держкомстату України, статистичні дані обласного управління статистики Чернігівської області, дані Укрпродспілки, а також документація ВАТ «Продовольча компанія «Ясен» (м. Чернігів) і ПВТП «ДЖІ-ЕН-ЕЛ» (м. Чернігів) та дані про інвестиційні проекти, що реалізовувалися на зазначених підприємствах.
Наукова новизна одержаних результатів. У результаті вирішення поставлених у дисертації завдань автором отримано наступні результати:
вперше:
 розроблена векторна модель управління реалізацією ділової стратегії підприємства шляхом впровадження інвестиційних проектів, яка базується на встановленні кореляційних зв’язків між елементами стратегії, що дозволяє визначити відхилення в ході реалізації проекту і прийняти ефективне управлінське рішення для досягнення стратегічних цілей підприємства;
удосконалено:
 теоретичні засади реалізації ділової стратегії підприємства на основі використання проектного підходу як інструменту реалізації стратегії для підвищення ефективності управління підприємствами галузі виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів в умовах ринку обмежених ресурсів;
 систему критеріїв, які визначають доцільність розробки інвестиційного проекту як тактичного рішення реалізації ділової стратегії підприємства, що дозволяє сформувати науково – практичні засади прийняття управлінських рішень щодо використання проектного підходу з врахуванням внутрішнього потенціалу підприємства (стратегічного, управлінського, виробничого) та факторів зовнішнього оточення;
 процедуру комплексної оцінки діяльності підприємств галузі виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів під час фази експлуатації інвестиційних проектів на основі побудови багатокутників конкурентоспроможності, що дає можливість визначити ефективність реалізації ділової стратегії підприємства згідно запланованих показників;
дістало подальшого розвитку:
 класифікація стратегій інвестиційного проекту, яку узгоджено з набором стратегій підприємства, що дає можливість адаптувати життєвий цикл проекту до життєвого циклу ділової стратегії підприємства для вдосконалення структури процесів управління реалізацією стратегії на підприємстві;
 визначення ефективності управління процесами впровадження та виконання ділової стратегії підприємства на основі використання проектного підходу з врахуванням коефіцієнтів результативності, що дозволяє оцінити рівень досягнення стратегічних цілей підприємств галузі виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів.
Практичне значення одержаних результатів. Основні положення і пропозиції дисертаційного дослідження можуть бути використані для:
 обґрунтування вибору ділової стратегії підприємств, в тому числі галузі виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів, і попереднього визначення її ефективності на основі розробки інвестиційних проектів;
 управління процесами впровадження та відхилення від запланованих показників при реалізації ділової стратегії підприємств з виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів в умовах ринку обмежених ресурсів;
 визначення ефективності реалізації ділової стратегії підприємств галузі виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів на основі використання проектного підходу.
Проведені дослідження було використано при розробці «Методики стратегічного управління диверсифікованим підприємством» на основі завдання на науково – дослідну роботу ВАТ «Продовольча компанія «Ясен», м. Чернігів (акт впровадження від 10.01.2006 р., додатки Б - Д) та при розробці інвестиційного проекту «Модернізація технологічної лінії переробки сільськогосподарських культур» на основі завдання ПВТП «ДЖІ-ЕН-ЕЛ», м. Чернігів (акт впровадження від 05.04.2005 р., додатки Е - З). Основні наукові результати дослідження використані у навчальних курсах: «Основи управління проектами», «Стратегічний менеджмент», «Інвестиційний менеджмент», «Управління проектами приватизації» та при написанні дипломних і курсових робіт студентами спеціальностей «Менеджмент організацій» та «Управління проектами» в Чернігівському державному інституті економіки і управління (акт впровадження від 02.10.2007 р., додаток И).
Особистий внесок здобувача. Дисертаційне дослідження є одноосібно виконаною науковою працею, у якій викладено авторський підхід до вирішення наукового завдання – управління процесами реалізації ділової стратегії підприємства в умовах ринку обмежених ресурсів на основі використання проектного підходу. Наукові положення, висновки та рекомендації, що виносяться на захист, одержані автором самостійно і є його особистим внеском в економічну науку.
Апробація результатів дисертації. Основні результати досліджень за темою дисертації доповідались і обговорювались на наступних науково – практичних конференціях: III Міжнародній міжвузівській науково - технічній конференції студентів, аспірантів і магістрантів (м. Гомель, 2003 р.); III Міжнародній конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Науково – технічний розвиток: економіка, технології, управління» (м. Київ, 2004 р.); І Міжнародній науково – практичній конференції «Науковий потенціал світу 2004» (м. Дніпропетровськ, 2004 р.); VIII Міжнародній науково – практичній конференції «Наука і освіта 2005» (м. Дніпропетровськ, 2005 р.); ІІ Міжнародній конференції «Управління проектами у розвитку суспільства» (м. Київ, 2005 р.); Міжнародній науково – практичній конференції «Управління проектами: стан та перспективи» (м. Миколаїв, 2005 р.); І науково – практичній міжвузівській конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Теорія і практика сучасного менеджменту: проблеми та шляхи їх вирішення» (м. Чернігів, 2005 р.); Міжвузівській науково – практичній конференції «Историко – правовые и социально – экономические аспекты развития общества» (м. Чернігів, 2005 р.); V Всеукраїнській конференції молодих науковців «Інформаційні технології в освіті, науці і техніці» (м. Черкаси, 2006 р.), Міжнародному науково–практичному семінарі «Корпоративне управління в країнах з перехідною економікою: організаційно – економічні аспекти та сучасні проблеми» (м. Чернігів, 2007 р.).
Публікації. Основні положення та результати дисертаційного дослідження викладено у 25 наукових працях загальним обсягом 6,15 д. а. (автору належить 4,72 д. а.), з яких 15 статей опубліковано у фахових виданнях з економічних наук, затверджених переліком ВАК України, із них 4 статті загальним обсягом 1,28 д. а. є одноособовими. З матеріалів статей, написаних у співавторстві, у дисертації використано лише положення, розроблені особисто автором.
Структура та обсяг роботи. Дисертація складається із вступу, трьох розділів, висновків, додатків та списку використаних джерел. Повний обсяг дисертації складає 242 сторінки комп’ютерного тексту. Обсяг тексту дисертації складає 171 сторінку. Робота містить 43 ілюстрації, 45 таблиць, 24 додатки на 57 сторінках, список використаних джерел із 165 найменувань на 13 сторінках.
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


1. Азов Г.Л. Конкуренція: аналіз, стратегия и практика. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 280 с.
2. Акулич И.Л. Математическое программирование. – М.: Высшая школа, 1993. – 296 с.
3. Андрейчиков А.В., Андрейчикова О.Н. Анализ, синтез, планирование решений в экономике. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 368 с.
4. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: Издательство «Питер», 1999. – 416 с.
5. Ансофф И. Стратегическое управление. – М.: Экономика, 1989. – 352 с.
6. Арсеньев Ю.И., Сулла М.Б. Управление экономическими и финансовыми рисками. – М.: Высшая школа, 1997. – 452 с.
7. Байе М.Р. Управленческая экономика и стратегия бизнеса. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999. – 743 с.
8. Баканов М.И., Шеремет А.Д. Теория экономического анализа: Учеб. пособие. – 4-е изд., доп. и перераб. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 416 с.
9. Бакаревич Ю.Б., Пушкина Н.В. Microsoft Access 2000. – СПб.: БХВ-Санкт-Петербург, 1999. – 189 с.
10. Балабанов И.Т. Риск – менеджмент. – М.: Финансы и статистика, 1996. – 192 с.
11. Балашов В.Г., Заложнев А.Ю., Новиков Д.А. Мезанизмы управления организационными проектами. – М.: ИПУ РАН, 2003. – 84 с.
12. Батенко Л.П., Загородніх О.А., Ліщинська В.В. Управління проектами: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2003. – 213 с.
13. Беляцкий Н.П. Управление персоналом: Учеб. пособие. – Минск, Экоперспектива, 2000. – 319 с.
14. Бланк И. А. Инвестиционный менеджмент: Учебный курс. – К.:
Эльга-Н, Ника-Центр, 2002. – 448 с.
15. Бондарева Т.І. Структурні моделі та методи оцінки ризиків при плануванні проекту: Автореф. дис. канд. техн. наук / Харківський авіаційний інститут. – Харків, 2006. – 20с.
16. Борисенко А.И., Тарапов И.Е. Векторный анализ и начала тензорного исчисления: Учеб. пособие. – 5-е изд., доп. и перераб. – Харьков: Высшая школа, 1978. – 372 с.
17. Боумен К. Основы стратегического менеджмента / Под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. – М.: Банки и биржи, 1997. – 175 с.
18. Бронштейн Е.М., Черняк Д.А. Сравнительный анализ показателей эффективности инвестиционных проектов // Экономика и математические методы. – 2005. – Т. 41, № 2. – С. 21-28.
19. Бурков В.Н., Новиков Д.А. Как управлять проектами: Научно – практическое издание. – М.: СИНТЕГ, 1997. – 188 с.
20. Бушуев С.Д., Морозов В.В. Динамическое лидерство в управлении проектами: Учеб. пособие. – К.: Укр. асоціація управління проектами, 2000. – 312 с.
21. Бушуєв С.Д., Войтенко О.С. Розвиток методологій управління проектами // Управління проектами у розвитку суспільства: ІІ Міжнародна конференція. Київ, 2-4 червня 2005 р. – К., 2005. – С. 18-20.
22. Верба В.А., Загородніх О.А. Проектний аналіз: Підручник. – К.: КНЕУ, 2000. – 322 с.
23. Винокуров В.А. Организация стратегического управления на предсприятии. – М.: Ценрт экономики и маркетинга, 1996. – 160 с.
24. Виссемах Х. Стратегический менеджмент и предпринимательство. Возможности для будущого процветания / Пер. с англ. – М.: Финпресс, 2000. –271с.
25. Володькина М. В. Стратегический менеджмент: Учебное пособие. –К: Знание, 2002. – 148 с.
26. Вопросы кибернетики. Методы и алгоритмы анализа больших систем / Под ред. В.Г. Карманова. – М.: КомпьютерПресс, 1988. – 136 с.
27. Воркут Т.А. Проектний аналіз. – К.: Український центр духовної культури, 2000. – 440 с.
28. Воробьев Н.Н. Теория игр. Лекции для экономистов - кибернетиков. – Ленинград: Изд-во Ленинградского университета. 1974. – 160 с.
29. Гасуров В.М. Теория статистики: Учеб. пособие. – М.: ЮНИТИ, 1998. – 247 с.
30. Гевко І.Б. Операційний менеджмент: Навч. посібник. – К.: Кондор, 2005. – 228 с.
31. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2000. – 360 с.
32. Глинский В.В., Ионих В.Г. Статистический анализ: Учеб. пособие. –3-е изд., перераб. и доп. – М.: Инфра-М, 2002. – 241 с.
33. Головне управління статистики. Соціально – економічне становище Чернігівської області за січень-вересень 2006 р. // Деснянська правда. – 2006. –№ 127. – С. 3.
34. Головне управління статистики. Чернігівщина у 2005 р. // Деснянська правда. – 2006. – № 11. – С. 2.
35. Горев А.М. Pазработка приложений в Microsoft Visual FoxPro 3.0. –М.: Эдель, 1992. – 392 с.
36. Горелова В.А., Мельников Е.И. Основы прогнозирования систем. – М.: Высшая школа, 1996. – 351 с.
37. Горохов В.Г. Концепция современного естествознания: Учебн. пособие. – М.: Инфра-М, 2003. – 411 с.
38. Гранатуров В.М. Экономический риск: сущность, методы измерения, пути снижения: Учебн. пособие. – М.: Дело и Сервис, 1999. – 111 с.
39. Гранберг А. Г. Основы региональной экономики: Учебник. – М.: ГУ ВШЭ, 2000. – 495 с.
40. Гриник І.В., Дорош М.С., Ребенок А.В. Особливості розробки проекту при реалізації ділової стратегії підприємства // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Дніпропетровськ, 2007. – Т. III, Випуск
232. – С. 773-780.
41. Гриник І.В., Ребенок А.В. Визначення ефективності реалізації ділової стратегії підприємства шляхом впровадження інвестиційного проекту // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Дніпропетровськ, 2007. – Т. IХ, Випуск 231. – С. 1809-1815.
42. Гриник І.В., Ребенок А.В. Застосування концепції очікуваної корисності при плануванні стратегії підприємства // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Дніпропетровськ, 2007. – Т. II, Випуск 234. – С. 480-485.
43. Гэлловэй Л. Операционный менеджмент: Учеб. пособие. – К.: МАУП, 2000. – 142 с.
44. Дантеманн Дж. Программирование в среде Delpfi / Пер. с англ. – К.: Лтд «ДиаСофт», 1995. – 608 с.
45. Декрет Кабінету Міністрів «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 р. № 46-93.
46. Денисов А.А., Колесников Д.Н. Теория больших систем управления: Учебное пособие для вузов. – Л.: Энергоиздат, Ленингр. отд-ние, 1982. – 288с.
47. Державний комітет статистики України. Економіка України за січень-липень 2006 року // Урядовий кур’єр. – 2006. – № 159. – С. 1, 6.
48. Дитхлем Г. Управление проектами: В 2 т. / Пер. с нем. / Издательский дом «Бизнес – пресса». – М., 2003. – Т.1. – 389 с.
49. Дитхлем Г. Управление проектами: В 2 т. / Пер. с нем. / Издательский дом «Бизнес – пресса». – М., 2003. – Т.2. – 273 с.
50. Добренькова Е.В., Долгоруков А.В. Стратегическое управление бизнесом. – М.: Междунар. университет бизнеса и управления, 2001. – 403 с.
51. Добронравова И.С. Синергетика: становление нелинейного мышления. – К.: Лыбидь, 1990. – 152 с.
52. Дорош М.С., Калінько І.В., Ребенок А.В. Управління процесом формування програм інноваційного розвитку регіонів // Управління проектами та розвиток виробництва: Зб. наук. праць. – Луганськ, 2006. – № 1. – С. 129-136.
53. Думанська К.С. Розробка стратегії промислового підприємства на основі системного підходу: Дис. канд. екон. наук: 08.06.01. – Хмельницький, 2003. – 224 с.
54. Дункан Вільям Р. Керівництво з основ проектного менеджменту / За ред. С.Д. Бушуєва. – 2-ге вид, перероб. – К.: Інститут менеджменту і бізнесу, 2000. –197 с.
55. Епанешников А.В. Программирование в среде TURBO PASCAL 7.0. – М.: Диалог МИФИ, 1993. – 288 с.
56. Ерохин С.А. Синергетическая парадигма современной экономической теории // Актуальные проблемы экономики. – 2001. – № 1-2. – С. 4-17.
57. Забелин П.В., Моисеева Н.К. Основы стратегического управления: Учеб. пособие. – М.: Маркетинг, 1997. – 195 с.
58. Закон України «Про господарські товариства» від 19.09.1991 р. № 1576- XII.
59. Закон України «Про інвестиційну діяльність» від 18.09.1991 р. № 1560-XII.
60. Закон України «Про спеціальних режим інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Чернігівській області» від 18.11.2003 р. № 1250-IV.
61. Ильин А.И. Планирование на предприятии: Учеб. пособие: В 2 ч. / ООО «МИСАНТА». – Минск, 1998. – Ч.2: Стратегическое планирование. – 296 с.
62. Ильин Н. И., Лукманова И. Г. и др. Управление проектами – СПб.; «Два-ТрИ», 1996. – 610 с.
63. Инновационный менеджмент: Учебник для вузов / Под ред. С.Д. Ильенковой. –М.: ЮНИТИ, 2000. – 327 с.
64. ИСО 9004-2:1991. Общее руководство качеством и элементы системы качества. 4.2: Руководящие указания по услугам / Пер. с англ. – М.: Всерос. науч.- исслед. ин-т сертификации Госстандарта России (ВНИИС), 1996. – 25 с.
65. Карлоф Б. Деловая стратегия. – М.: Экономика, 1991. – 320 с.
66. Кейн Э. Экономическая статистика и эконометрия. – М.: Экономика, 1977. – 66 с.
67. Кисіль М.І., Кропивко М.М., Кропивко М.Ф. та ін. Методичні рекомендації з розробки інвестиційної стратегії та політики фермерського господарства. – К.: ННЦ ІАЕ, 2006. – 67 с.
68. Кігель В.Р. Математичні методи прийняття рішень у ефективному підприємництві. – К.: ІЕУТП, 1999. – 216 с.
69. Клиффорд Ф.Грей, Эрик У.Ларсон. Управление проектами: Практическое руководство / Пер. с англ. – М.: Издательство «Дело и сервис», 2003. – 528 с.
70. Кобиляцький Л.С. Управління проектами: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2002. – 200 с.
71. Кобринский Н.Е. Экономическая кибернетика: Учебник для вузов. –М.: Экономика, 1982. – 408 с.
72. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговый анализ. – М.: Центр экономики и маркетинга. – 2-е изд., перераб. и доп., 2000. – 256 с.
73. Ковалев В.В. Методы оценки инвестиционных проектов. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 144 с.
74. Коваленко Л.О., Ремньова Л.М., Фінансовий менеджмент: Навч. посібник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2005. – 485 с.
75. Козаченко А.В. Разработка стратеги предприятия как организационно – экономический проект // Управління проектами та розвиток виробництва: Зб. наук. праць. – Луганськ, 2003. – № 3. – С. 87-94.
76. Колтынюк Б.А. Инвестиционные проекты. – Спб.: Изд-во «Михайлова В.А.», 1992. – 172 с.
77. Котов М.И. Начертательная геометрия: на принципах программированного обучения: Учебник. – М.: Высшая школа, 1970. – 384 с.
78. Крайник О.П., Клепкова З.І. Фінансовий менеджмент: Навч. посібник. – Львів: Львівська політехніка, 2000. – 260 с.
79. Круглов М.И. Стратегическое управление компанией: Учебник для вузов. – М.: Русская Деловая Литература, 1998. – 767 с.
80. Крушельницька О.В., Мельничук Д.П. Управління персоналом: Навч. посібник. – К.: Кондор, 2003. – 293 с.
81. Кузнецов Ю.Н. Математическое программирование: Учебн. пособие. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Высшая школа, 1980. – 300 с.
82. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Пер. с франц. – М.: Наука, 1996. – 589 с.
83. Лапач С.И., Чубенко А.В. Статистика в науке и бизнесе. – К.: «МОРИОН», 2002. – 386 с.
84. Лоскутов А.Ю., Михайлов А.С. Введение в синергетику. – М.: Наука, 1990. – 272 с.
85. Любанова Т.П., Мясоедова Л.В., Олейникова Ю.А. Стратегическое планирование на предприятии. – М.: Изд-во ПРИОР, 2001. – 272 с.
86. Мазур И.И., Шапиро В.Д. Управление проектами: Справочное пособие. – М.: Высшая школа, 2001. – 875 с.
87. Маркова В.Д., Кузнецова С.А. Стратегический менеджмент. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 288 с.
88. Мартиненко Н.М. Основы менеджмента: Учебник. – К.: Каравела, 2003. – 496 с.
89. Марченко А.И., Марченко Л.А. Программирование в среде Turbo Pascal 7.0. – 6-е изд., стереотипное. – К.: DiaSoft, 2000. – 464 с.
90. Маслов В.П. Інформаційні системи і технології в економіці: Навч. Посібник. – Київ: «Слово», 2003. – 264 с.
91. Маслов Е.В. Управление персоналом предприятия: Учеб. пособие. –М.: Инфра-М, 2000. – 309 с.
92. Математичне програмування: Навч. посібник / За ред. Т.П. Романюк, Т.А. Терещенко, Г.В. Присенко та ін. – К.: КНЕУ, 1996. – 311 с.
93. Матросова Л. Проблемы выбора стратегии развития предприятий // Бизнес – Информ. – 1999. – № 1-2. – С. 85-86.
94. Машина Н.И. Экономический риск и методы его измерения: Учеб.-метод. пособие. – Донецк: Юго-Восток, 2004. – 192 с.
95. Менеджмент в строительстве: Учебн. пособие / Под ред. И.С. Степанова. – М.: Юрайт, 1999. – 540с.
96. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента / Пер. с англ. – М.: «Дело», 1992. – 702 с.
97. Минцберг Г., Куинн Дж. Б., Гошал С. Стратегический процесс. – СПб.: Питер, 2001. – 688 с.
98. Минюк С.А., Ровба Е.А., Кузьмич К.К. Математические методы и модели в экономике: Учеб. пособие. – Мн.: ТетраСистемс, 2002. – 432 с.
99. Моншов В.А. Комплексная оценка конкурентоспособности предприятия: (Корпоративный менеджмент) [Электронный ресурс]. – 2005. – Режим доступа: http://www.cfin.ru/management/strategy/estimate_competitiveness.
shtml.
100. Мочерний С. Синергетичний підхід в економічному дослідженні // Економіка України. – 2001. – № 3. – С. 44-51.
101. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент: Навч. посібник. – К.: Ексоб, 2001. – 559 с.
102. Новиков Ф.А., Яценко А.Д. Microsoft Office 2000 в целом. СПб.: БХВ – Санкт-Петербург, 1999. – 728с.
103. Основи синергетики / За ред. В.Й. Сугакова. – К.: Обереги, 2001. – 287с.
104. Пасько В.И. Access 2000 (русифицированная версия). – К.: Издательская группа BHV, 1999. – 465 с.
105. Пила В. та ін. Регіони України: соціально – економічна динаміка, проблеми та перспективи розвитку // Формування ринкових відносин в Україні. – 2006. – № 6 – С. 114-124.
106. Підсумки соціально – економічного розвитку Чернігівської області за 2003 рік. – Чернігів: Облдержадміністрація, 2004. – 34 с.
107. Польшаков В.І., Баранюк І.А. Модалювання процесів управління при
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.