У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОПИТУ НАСЕЛЕННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Количество страниц 210
ВУЗ Луцький державний технічний університет
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 21215.doc 
Содержание ЗМІСТ



ВСТУП............................................................................................................ 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОПИТУ НАСЕЛЕННЯ НА ПОСЛУГИ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
1.1. Соціально-економічна сутність потреб і попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування............
12
1.2. Методи визначення величини попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування.................
30
1.3. Методичні засади аналізу діяльності підприємств побутового обслуговування......................................................
46
Висновки за розділом 1.................................................................................. 56
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА РІВНЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОПИТУ НАСЕЛЕННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
2.1. Дослідження діяльності підприємств побутового обслуговування в Україні.........................................................
59
2.2. Аналіз чинників впливу на рівень задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування..........................................................................

71
2.3. Оцінка рівня задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування Волинської області.........................................................................................

89
Висновки за розділом 2.................................................................................. 104
РОЗДІЛ 3. ЗАДОВОЛЕННЯ ПОПИТУ НАСЕЛЕННЯ ШЛЯХОМ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
3.1. Прогнозування величини попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування...............................
106
3.2. Виявлення причин виникнення незадоволеного попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування..........................................................................
124
3.3. Удосконалення діяльності підприємств побутового обслуговування на засадах задоволення попиту населення..
139
Висновки за розділом 3.................................................................................. 150
ВИСНОВКИ.................................................................................................... 153
ДОДАТКИ ...................................................................................................... 156
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...................................................... 172




ВСТУП



Актуальність теми. Характерною ознакою сучасності є різке зростання значення побутових послуг в системі потреб людини. Саме цей вид послуг допомагає забезпечити та підвищити рівень добробуту населення та комфортно організувати ведення домашнього господарства. Досягнутий рівень розвитку підприємств побутового обслуговування не повною мірою задовольняє зростаючі потреби населення на послуги і спонукає до виникнення незадоволеного попиту. Це зумовлює необхідність формування системи теоретичних, методичних та прикладних засад його задоволення.
Становленню ринкових відносин у сфері побутового обслуговування присвячено праці Гораніна А.І., Захарченко М.М., Розе М.Г., Росинського М.Б., Таланцева В.І., Хмелевської Л.П., Христофорової І.В., Ядгарова Я.С. та ін. Дослідження та вивчення попиту на послуги висвітлюється у працях таких вітчизняних та зарубіжних вчених, як Баранової Л.Я., Войтовича С.Я., Гаркавенко С.С., Дайновського Ю.А., Дмитрієва В.І., Зозульова О.В., Іщенка О.І., Котлера Ф., Куценко В.І., Ламбена Ж.-Ж., Левіна А.І., Ліпич Л.Г., Мальченко В.М., Мельник А.Ф., Новікової І.В., Окландера М.А., Пащук О.В., Погожої Н.В., Смирнової О.А., Співак Л.С., Шканової О.М., Юхименко В.В. та інших.
Відзначаючи значущість наукових розробок вчених, варто зауважити, що у більшості робіт основна увага приділяється сутності потреб і попиту, класифікації чинників впливу на рівень задоволення попиту, методам прогнозування попиту населення на послуги тощо. Проте аналіз опублікованих робіт, матеріалів наукових конференцій і дискусій, присвячених дослідженню цієї проблеми, показав, що вона має багато нез’ясованих теоретичних питань і невирішених практичних проблем. Тому постає необхідність в обґрунтуванні напрямів трансформації платоспроможних потреб у послугах підприємств побутового обслуговування в задоволений і незадоволений попит. Водночас в економічній літературі фактично відсутні дослідження рівня та шляхів задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування, що і визначає актуальність обраної теми.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Обраний напрям дослідження відповідає тематиці науково-дослідної роботи Луцького національного технічного університету “Розробка методології обліково-методичного забезпечення системи управління підприємством” (номер державної реєстрації 0108U001089). Особисто автором підготовлено розділ “Удосконалення діяльності підприємств побутового обслуговування”.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційної роботи є розроблення теоретичних положень, методичних підходів і прикладних рекомендацій щодо задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування.
Досягнення мети дослідження зумовило необхідність постановки та розв’язання таких завдань:
 виявити особливості задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування та способи трансформації потреб у попит;
 обґрунтувати найбільш вірогідний для застосування метод визначення величини попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування;

 вивчити методи економічного аналізу діяльності підприємств побутового обслуговування та обґрунтувати доцільну методику його проведення;
 проаналізувати рівень задоволення попиту населення підприємствами побутового обслуговування;
 згрупувати чинники впливу на рівень задоволення попиту населення для кожного виду послуг підприємств побутового обслуговування;
 здійснити розрахунок очікуваних значень величини попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування на засадах сценарного планування;
 виявити причини виникнення незадоволеного попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування та з’ясувати чинники негативного впливу на роботу таких підприємств;
 розробити заходи щодо удосконалення діяльності підприємств побутового обслуговування з метою зменшення величини незадоволеного попиту населення.
Об’єктом дослідження є задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних засад задоволення попиту населення підприємствами побутового обслуговування.
Методи дослідження. Теоретичну основу дослідження становлять праці вітчизняних і зарубіжних вчених з управління підприємством, менеджменту, маркетингу та прогнозування.
Вирішення поставлених у дисертаційній роботі завдань здійснено із використанням таких загальнонаукових прийомів і методів дослідження:
 абстрактного узагальнення, синтезу, аналізу та порівняння – для визначення сутності потреб і попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування;


 структурно-функціонального підходу – для проведення групування потреб і попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування та визначення способу формування незадоволеного попиту на такі послуги;
 системного аналізу – для вивчення впливу чинників на рівень задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування;
 узагальнення, статистичного порівняння та аналогії – для здійснення аналізу діяльності підприємств побутового обслуговування;
 багатофакторного регресійного аналізу – для прогнозування попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування;
 маркетингових досліджень – з метою збору інформації про причини виникнення незадоволеного попиту на послуги підприємств побутового обслуговування.
Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти Кабінету Міністрів та Верховної Ради України, офіційні матеріали та документи Держкомстату України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України, Національного банку України, Світового банку, дані Волинського обласного управління статистики, результати проведеного автором вибіркового анкетного обстеження, науково-практичні публікації, дані мережі Internet.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробці теоретичних, методичних і прикладних засад задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування.
У дисертації сформульовано такі найбільш вагомі наукові результати.
Вперше:

 скомпоновано в цілісну систему теоретико-методичні засади задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування, яка містить положення, методи, інструменти та заходи щодо удосконалення діяльності таких підприємств з метою зменшення величини незадоволеного попиту населення.
Удосконалено:
 теоретичне обґрунтування трансформації платоспроможних потреб у послугах підприємств побутового обслуговування у задоволений та незадоволений попит, яка визначає спосіб формування задоволеного попиту із задоволених платоспроможних потреб і формування незадоволеного попиту з двох складових – платоспроможних потреб, задоволених шляхом самообслуговування, і платоспроможних незадоволених потреб. Доведено, що у побутовому обслуговуванні існує незадоволений попит при одночасному задоволені платоспроможних потреб;
 процедуру застосування регресійного аналізу для визначення величини попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування, яка окрім загальновідомих етапів алгоритму розрахунку величини такого попиту, додатково включає етап групування чинників впливу на рівень задоволення попиту населення для кожного виду послуг підприємств побутового обслуговування та етап розрахунку очікуваних значень попиту на засадах сценарного планування;
 підхід до групування чинників впливу на рівень задоволення попиту населення для кожного виду послуг підприємств побутового обслуговування, що дозволяє класифікувати ці чинники за ступенем впливу на основні та другорядні. Акцентовано увагу на визначальній ролі впливу на попит доходів населення, забезпеченості населення товарами довготривалого вжитку й обсягу роздрібного товарообороту непродовольчих товарів;
 способи розрахунку очікуваних значень величини попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування, які ґрунтуються на прогнозуванні попиту за трьома сценаріями розвитку: песимістичним, оптимістичним і найбільш ймовірним, на основі яких здійснюється відбір очікуваного значення величини попиту.
Дістали подальший розвиток:
 методика економічного аналізу діяльності підприємств побутового обслуговування, що представлена як сукупність структурованих елементів і дозволяє дослідити діяльність даних підприємств у сучасних умовах;
 підхід до виявлення причин виникнення незадоволеного попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування шляхом проведення маркетингових досліджень, що дає змогу визначити чинники негативного впливу на роботу підприємств побутового обслуговування.
Практичне значення одержаних результатів. Цінність результатів дослідження полягає у доведенні теоретичних і методичних положень до рівня конкретних практичних заходів. Це дозволяє керівникам і фахівцям підприємств побутового обслуговування здійснювати управління діяльністю таких підприємств шляхом спрямування зусиль на максимальне задоволення попиту населення на послуги. Наукові розробки автора використані Головним управлінням економіки Волинської обласної державної адміністрації при розробці окремих розділів “Стратегії економічного і соціального розвитку Волинської області на 2005-2015 рр.”. Здобувачем розроблені „Рекомендації щодо удосконалення діяльності підприємств побутового обслуговування населення у Волинській області на 2008-2011 рр.” (акт впровадження № 355/4 від 18.05.07 р.). Система теоретико-методичних засад задоволення попиту населення впроваджена на підприємствах ТзОВ „Ремпобуттехніка” (м. Луцьк, довідка № 149 від 09.09.08 р.), ВАТ „Олеся” (смт. Ратно, довідка № 134 від 17.06.08 р.) та ВАТ „Ремпобуттехніка” (м. Ковель, довідка № 178/5 від 21.10.08 р.).
Результати досліджень використано у навчальному процесі Луцького інституту розвитку людини Університету „Україна” при викладанні дисципліни „Маркетинг послуг” (довідка № 65 від 19.04.08 р.).
Особистий внесок здобувача. Наукові результати, які виносяться на захист, одержано здобувачем особисто. З наукових праць, опублікованих у співавторстві, в дисертації використані лише ті ідеї та положення, які належать особисто здобувачеві.
Апробація результатів дисертації. Основні положення та результати дисертаційної роботи були розглянуті та схвалені на міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференціях: “Маркетингові дослідження потреб споживачів в умовах перехідної економіки” (2002 р., м. Луцьк), “Формування та обґрунтування специфіки розвитку регіональних ринків” (2003.р., м. Луцьк), “Економічні, соціальні та правові аспекти розвитку товарного ринку та ринку послуг і рівень задоволення споживачів на них” (2004.р., м. Луцьк), “Современные проблемы гуманизации и гармонизации управления” (2004 р., м. Харків), “Розвиток менеджменту в Україні: реалії, проблеми, перспективи” (2004 р., м..Житомир), “Сучасні оздоровчо-реабілітаційні технології” (2005 р., м..Луцьк), “Сучасні проблеми управління” (2005 р., м. Київ), “Перспективи та пріоритети розвитку економіки України” (2006 р., м. Луцьк), “Стратегічна реструктуризація регіональної економіки та соціальної сфери” (2006 р., м. Вінниця), “Формування і функціонування аграрних ринків та їх інфраструктура” (2007 р., Запорізька обл.), “Перспективи та пріоритети розвитку економіки України та її регіонів” (2008 р., м. Луцьк).
Публікації. За результатами виконаного дослідження опубліковано 19 наукових праць, з них 12 – у наукових фахових виданнях, 7 – матеріалів і тез конференцій загальним обсягом 7,8 друк. арк., з яких 6,4 друк. арк. належить особисто автору.
Список литературы ВИСНОВКИ



У дисертаційній роботі поставлено та вирішене нове наукове завдання – розробка теоретичних положень, методичних підходів і прикладних рекомендацій щодо задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування.
Проведені дослідження дозволили зробити такі висновки:
1. У дисертаційній роботі здійснено теоретичне узагальнення сутності потреб у послугах підприємств побутового обслуговування та наведена їх класифікація, яка дозволила згрупувати потреби за ознаками функціонального призначення та за рівнем задоволення. Поряд з цим розглянуто сутність попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування, встановлено взаємозв’язок потреб і попиту населення, визначено причини та послідовність перетворення потреб у задоволений та незадоволений попит. У дисертації доведено, що у побутовому обслуговуванні існує незадоволений попит при одночасному задоволені платоспроможних потреб.
2. Автором обґрунтовано доцільність використання методу регресійного аналізу для визначення величини попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування, на основі використання динамічних рядів обсягів реалізованого попиту у поєднанні з визначеними чинниками впливу на рівень його задоволення. У роботі доведено, що прогнозування попиту з використанням регресійних моделей доцільно здійснювати на основі алгоритму розрахунку попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування, який включає послідовне виконання сукупності взаємозв’язаних робочих етапів.
3. У дисертації визначено необхідність застосування методів економічного аналізу для оцінки та аналізу діяльності підприємств побутового обслуговування. Автором обґрунтована методика економічного аналізу роботи підприємств побутового обслуговування, яка включає сукупність прийомів, способів, засобів, що застосовуються в процесі проведення економічного аналізу.
4. У роботі проведено аналіз діяльності підприємств-юридичних осіб та їх відокремлених структурних підрозділів, основним видом діяльності яких є надання ремонтних та індивідуальних послуг в Україні та у Волинській області. Результати аналізу показали щорічне збільшення обсягів реалізації послуг населенню при одночасному зменшенні кількості таких підприємств і скороченні чисельності їх працівників. Автором доведено, що зменшення кількості підприємств побутового обслуговування, відбувається при збільшені кількості фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності та непрофільних підприємств.
5. У роботі здійснено теоретичне узагальнення чинників впливу на рівень задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування та проведено їх класифікацію. Автором визначена класифікація основних і другорядних чинників впливу на рівень задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування та зосереджена увага на доходах населення, забезпеченості населення товарами довготривалого вжитку та роздрібному товарообороті непродовольчих товарів.
6. У дисертаційній роботі здійснено прогнозування попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування і побудовано регресійні моделі для усіх видів ремонтних та індивідуальних послуг. Побудовані автором моделі дозволили здійснити розрахунок очікуваних значень величини попиту за трьома сценаріями розвитку. У роботі доведено, що прогнозні значення обсягів попиту дають можливість керівникам підприємств виявляти пріоритетні напрями управлінської діяльності.
7. У дисертації проведене маркетингове дослідження методом опитування населення – споживачів послуг підприємств-юридичних осіб, основним видом діяльності яких є надання ремонтних та індивідуальних послуг. Результати опрацьованих анкетних даних дозволили встановити основні причини виникнення незадоволеного попиту на послуги підприємств побутового обслуговування та з’ясувати чинники негативного впливу на роботу таких підприємств. Визначений перелік чинників негативного впливу дає змогу керівникам спрямувати управлінські дії на їх усунення.
8. У дисертації обґрунтовано необхідність удосконалення діяльності підприємств побутового обслуговування. Результати дослідження вказали на необхідність розробки заходів щодо удосконалення діяльності підприємств з метою зменшення величини незадоволеного попиту населення. Автором сформована цілісна система теоретико-методичних і прикладних засад задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування. Теоретичні засади містять положення, методи, інструменти щодо задоволення попиту, методичні – заходи щодо удосконалення діяльності підприємств побутового обслуговування з метою зменшення величини незадоволеного попиту населення, а прикладні – рекомендації щодо удосконалення їх роботи. Запропонована система заходів дозволяє забезпечити максимальне задоволення попиту населення.






СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


1. Апопій В. В. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг : підруч. для студ. вузів / Віктор Володимирович Апопій, Станіслав Григорович Бабенко, Яків Андрійович Гончарук. – К. : Навч.-метод. центр "Укоопосвіта", 2002. – 458 с.
2. Баранова Л. Я. Личные потребности / Лиана Яковлевна Баранова. – М. : Экономика, 1984. – 198 с.
3. Баранова Л. Я. Моделирование и прогнозирование спроса населения / Лиана Яковлевна Баранова, Арон Йосифович Левин. – М. : Статистика, 1978. – 208с.
4. Баранова Л. Я. Потребности. Доходы. Потребление : экономический слов.-справ. / Лиана Яковлевна Баранова, Александр Иванович Левин. – М. : Экономика, 1988. – 350 с.
5. Баринов В. Т. Региональные проблемы управления и планирования сферы обслуживания населения / Виктор Тимофеевич Баринов; АН СССР. Госплан СССР.. – М. : Наука, 1989. – 128 с.
6. Башнянин Г. І. Комерційна діяльність підприємств на товарному ринку : проблеми ефективності торгових операцій / Григорій Іванович Башнянин, Петро Юрійович Лазур, Олександр Юрійович Носов. – Л. : Вид-во Львів. Комерц. Акад., 2003. – 158 с.
7. Белов Г. В. Товары и услуги на потребительском рынке / Геннадий Васильевич Белов, Галина Борисовна Белова. – М. : Академкнига, 2003. – 256 с.
8. Бойцова М. В. Бытовое обслуживание: парикмахерские услуги / Марина Владимировна Бойцова. – Х. : Фактор, 2003. – 108 с.
9. Болт Гордон Дж. Практическое руководство по управлению сбытом / Гордон Дж. Болт ; [пер. с англ.] – М. : МТ- Пресс, 2001. – 268 с.
10. Вальтух К. К. Удовлетворение потребностей общества и моделирование народного хозяйства / Константин Куртович Вальтух. – Новосибирск : Наука, 1973. – 378 с.
11. Варналій З. С. Мале підприємництво у сфері побутового обслуговування населення : навч. посіб. / Захарій Степанович Варналій, Любов Петрівна Хмелевська, Микола Олександрович Хмелевський. – К. : Знання України, 2004. – 258 с.
12. Витрати і доходи домогосподарств України у 2001 році : Волинська обл. – К. : Держкомстат України, 2002.
13. Витрати і доходи домогосподарств України у 2002 році : Волинська область. – К. : Держкомстат України, 2003.
14. Витрати і доходи домогосподарств України у 2003 році : Волинська область. – К. : Держкомстат України, 2004.
15. Витрати і доходи домогосподарств України у 2004 році : Волинська область. – К. : Держкомстат України, 2005.
16. Витрати і доходи домогосподарств України у 2005 році : Волинська область. – К. : Держкомстат України, 2006.
17. Витрати і доходи домогосподарств України у 2006 році : Волинська область. – К. : Держкомстат України, 2007.
18. Витрати і доходи домогосподарств України у 2007 році : Волинська область. – К. : Держкомстат України, 2008.
19. Войтович С. Я. Дослідження діяльності підприємств ринку побутових послуг у Волинській області / Сергій Ярославович Войтович, Тетяна Іллівна Данилюк // Зб. наук. пр. / відп. ред. Зоряна Вікторівна Герасимчук. – Луцьк : ЛДТУ, 2006. – Вип. 3 (9). – Ч.1.– С. 84-93.
20. Войтович С. Я. Математична модель задоволення потреб населення Волині у побутових послугах / Сергій Ярославович Войтович, Тетяна Іллівна Данилюк // Зб. наук. пр. / відп. ред. Зоряна Вікторівна Герасимчук. – Луцьк : ЛДТУ, 2007. – Вип. 4 (13). Ч.1. – С. 52-63.
21. Войтович С. Я. Особливості задоволення потреб населення у побутових послугах на Волині / Сергій Ярославович Войтович, Тетяна Іллівна Данилюк // Наук. вісн. Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки. – Луцьк : ВДУ, 2005. – №1. – С.105-110.
22. Войтович С. Я. Оцінка розвитку ринку побутових послуг у Волинській області / Сергій Ярославович Войтович, Тетяна Іллівна Данилюк // Регіональна бізнес-економіка та управління. – 2006. – № 11. – С. 127-133.
23. Гаркавенко С. С. Маркетинг : підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / Світлана Степанівна Гаркавенко. – К. : Лібра, 2002. – 708 с.
24. Горанин А. И. Бытовые услуги при социализме / Анатолий Иванович Горанин. – Минск : Наука и техника, 1977. – 238 с.
25. Данилишин Б. М. Сфера та ринок послуг у контексті соціальної модифікації суспільства / Богдан Михайлович Данилишин, Віра Іванівна Куценко, Ярослав Васильович Остафійчук. – К. : ЗАТ “Ніч лава”, 2005. – 328 с. – Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України.
26. Демидова Л. С. Сфера услуг в постиндустриальной экономике / Людмила Степанівна Демидова // – МЭМО. – 1999. – № 2. – С. 24.
27. Денісова О. О. Методи і засоби системи підтримки прогнозування діяльності підприємств : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.03.03 “Кількісні методи в економіці” / Денісова Ольга Олександрівна. – К., 1997. – 24 с.
28. Державний класифікатор України: класифікація видів економічної діяльності : ДК 009-96. – [Чинний від 2006-04-01]. – К. : Держстандарт України, 1996.
29. Діяльність підприємств сфери послуг : стат. бюл. – К. : Держкомстат України, 2002. – 76 с.
30. Діяльність підприємств сфери послуг : стат. бюл. – К. : Держкомстат України, 2003. – 106 с.
31. Діяльність підприємств сфери послуг : стат. бюл. – К. : Держкомстат України, 2004. – 138 с.
32. Діяльність підприємств сфери послуг : стат. бюл. – К. : Держкомстат України, 2005. – 140 с.
33. Діяльність підприємств сфери послуг : стат. бюл. – К. : Держкомстат України, 2006. – 140 с.
34. Діяльність підприємств сфери послуг : стат. бюл. – К. : Держкомстат України, 2007. – 176 с.
35. Діяльність підприємств сфери послуг : стат. бюл. – К. : Держкомстат України, 2008. – 176 с.
36. Дмитриев В. И. Методологические основы прогнозирования спроса на бытовые услуги / Валентин Иванович Дмитриев. – М. : Легкая индустрия, 1975. – 208 с.
37. Дмитриев В. И. Основы изучения и прогнозирования спроса на бытовые услуги : учеб. для студ. вузов / Валентин Иванович Дмитриев. – М. : Легпромбытиздат, 1986. – 304 с.
38. Дурович А. П. Маркетинг в предпринимательской деятельности / Александр Петрович Дурович. – Минск : Финансы, учет, аудит, 1997. – 464 с.
39. Егоров Э. Л. Проблемы повышения качества бытовых услуг и пути их решения / Эрнст Лаврентьевич Егоров. – М. : Легпромбытиздат, 1990. – 47 с.
40. Економічна теорія: політекономія : підруч. для студ. вищ. закл. освіти / [Віктор Дмитрович Базилевич, Віктор Миколайович Попов, Катерина Степанівна Базилевич]. – К. : Знання-Прес, 2001. – 582 с.
41. Єлісєєва О. К. Методи та моделі оцінки і прогнозування фінансового стану підприємств : [моногр.] / Оксана Костянтинівна Єлісєєва, Тетяна Вікторівна Решетняк. – Краматорськ : ДДМА, 2007. – 208 с.
42. Жильцов Е. Н. Основы формирования хозяйственного механизма в сфере услуг / Евгений Николаевич Жильцов. – М. : Изд-во МГУ, 1991. – 192 с.
43. Заблодська Р. О. Світовий ринок послуг : підруч. / Ріта Олександрівна Заблодська. – К. : Знання, 2003. – 280 с.
44. Захарченко М. М. Статистичні методи аналізу в побутовому обслуговуванні / Майя Максимівна Захарченко, Лідія Дмитрівна Федорук. – К. : Вища шк., 1978. – 46 с.
45. Зведені річні звіти про обсяг реалізації послуг за 2001 рік : [cправа № 05-45]. – Луцьк : Волин. обл. упр. стат., відділ послуг та зв’язку, 2002.
46. Зведені річні звіти про обсяг реалізації послуг за 2002 рік : [cправа № 05-36]. – Луцьк : Волин. обл. упр. стат., відділ послуг та зв’язку.
47. Зведені річні звіти про обсяг реалізації послуг за 2003 рік : [cправа № 05-32]. – Луцьк : Волин. обл. упр. стат., відділ послуг та зв’язку.
48. Зведені річні звіти про обсяг реалізації послуг за 2004 рік : [cправа № 05-38]. – Луцьк : Волин. обл. упр. стат., відділ послуг та зв’язку.
49. Зведені річні звіти про обсяг реалізації послуг за 2005 рік: [cправа № 05-28]. – Луцьк : Волин. обл. упр. стат., відділ послуг та зв’язку, 2006.
50. Зведені річні звіти про обсяг реалізації послуг за 2006 рік: [cправа № 05-28]. – Луцьк : Волин. обл. упр. стат., відділ послуг та зв’язку, 2007.
51. Зведені річні звіти про обсяг реалізації послуг за 2007 рік: [cправа № 05-28]. – Луцьк : Волин. обл. упр. стат., відділ послуг та зв’язку, 2008.
52. Зозульов О. В. Система показників рівня попиту на ринку та її зв’язок з маркетинговою стратегією компанії / Олександр Вікторович Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2003. – № 2. – С. 22-24.
53. Иванов Н. Н. Организации сферы услуг как объекты управления / Николай Николаевич Иванов. – С.Пб. : Изд-во С.Пб. госуд. ун-та экон. и финансов, 2001. – 23 с.
54. Исследование международного рейтингового агентства Standard & Poor's [Електрон. ресурс]. – Режим доступу : http://www.standardandpoors.ru/
55. Іванова Л. О. Особливості маркетингових комунікацій у сфері послуг / Лілія Омелянівна Іванова // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 6. – С. 8.
56. Іщенко О. А. Маркетинговий механізм управління розвитком підприємств сфери послуг: дис. … доктора екон. наук: 08.06.01 / Олександр Анатолійович Іщенко. – Донецьк, 2005. – 478 с.
57. Калачова І. В. Статистика послуг : концептуальні основи реформування / Ірина Володимирівна Калачова // Статистика України. – 2001. – № 4. – С. 24-28.
58. Карпов В. А. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку : навч. посіб. / Володимир Анатолійович Карпов, Віктор Романович Кучеренко. – К. : Знання, 2003. – 284 с.
59. Кобелев Н. Б. Организация ремесленной деятельности: проблемы России, законодательство Германии / Николай Борисович Кобелев. – М. : ООО Изд. дом БОН, 2000. – 408 с.
60. Комаров В. Е. Социально-экономическая эффективность сферы услуг / Василий Ефимович Комаров, Вера Даниловна Улановская. – М. : Наука, 1980. – 126 с.
61. Косих С. І. Актуально, важливо, необхідно / Сергій Іванович Косих // Салон послуг: Український союз об’єднань підприємств і організацій побутового обслуговування населення. – 2002. – № 2. – С. 1-2.
62. Косих С. І. Статистична звітність не примха, а необхідність / Сергій Іванович Косих // Урядовий кур’єр. – 2001. – № 209. – 13 листопада.
63. Котлер Филип. Основы маркетинга / Филип Котлер, Гари Армстронг, Джон Сондерс и др. ; [пер. с англ.]. – М. : С.Пб. ; К. : Изд. дом "Вильямс", 2006. – 942 с.
64. Кочерга А. И. Сфера обслуживания населения : региональные проблемы / Александр Иванович Кочерга. – К. : Наук. думка, 1980. – 424 с.
65. Кочерга А. И. Территориальная организация производства товаров и услуг : в 2 т. / Александр Иванович Кочерга, Вера Ивановна Куценко. – К. : Наукова думка, 1987. – Т. 2 : Производство и потребление услуг. – 224 с.
66. Крамченко Л. І. Економічна статистика : навч. посіб. / Любов Іванівна Крамченко, Наталія Павлівна Лутчин, Богдан Степанович Москаль. – Л. : “Новий світ – 2000”, 2007. – 364 с.
67. Крамченко Л. І. Статистика ринку товарів і послуг : навч. посіб. / Любов Іванівна Крамченко. – Л. : “Новий світ – 2000”, 2006. – 296 с.
68. Красовська Т. Г. Формування попиту і товарного забезпечення в умовах переходу до ринкової економіки: на матеріалах Західного регіону України : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.07.05 “Економіка торгівлі та послуг” / Тетяна Георгіївна Красовська. – Л., 1995. – 20 с.
69. Кузьмін О. Є. Основи менеджменту : підруч. / Олег Євгенович Кузьмін, Ольга Григорівна Мельник. – Вид. 2-ге, випр., доп. – К. : Академвидав, 2007. – 464 с. – Альма-матер.
70. Кузьмін О. Є. Теоретичні та прикладні засади менеджменту : навч. посіб. / Олег Євгенович Кузьмін, Ольга Григорівна Мельник. – Л. : Нац. ун-т “Львівська політехніка”, 2007. – 384 с. – Інформ.-вид. центр “ІНТЕЛЕКТ+” Ін-ту післядипломної освіти.
71. Куценко В. И. Региональные особенности развития социально-культурной сферы / Вера Ивановна Куценко. – К. : Наук. думка, 1984. – 224 с.
72. Куценко В. И. Сфера услуг : новые подходы / Вера Ивановна Куценко. – К. : Политиздат, 1989. – 176 с.
73. Куценко В. І. Менеджмент сфери послуг / Віра Іванівна Куценко, Галина Іванівна Трілленберг. – К. : Знання, 2007. – 460 с. – Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України.
74. Лебедик Т. М. Організаційно-економічне забезпечення регіонального розвитку підприємництва в сфері послуг : дис. … канд. екон. наук: 08.10.01 / Тетяна Миколаївна Лебедик. – К., 2006. – 206 с.
75. Левин А. И. Экономика потребления : вопросы теории управления, прогнозирования / Александр Иванович Левин, Анатолий Павлович Яркин. – М. : Наука, 1984. – 316 с.
76. Легорнев С. Ф. Служба быта и рынок / Сергей Филиппович Легорнев. – М. : Знание, 1991. – 64 с.
77. Легорнев С. Ф. Что считать услугой? / Сергей Филиппович Легорнев. – М. : Знание, 1990. – 62 с.
78. Ліпич Л. Г. Методи визначення потреб індивідуальних споживачів / Любов Григорівна Ліпич, Сергій Ярославович Войтович. – Луцьк : Надстир'я, 1999. – 208 с.
79. Мальченко В. М. Маркетинг послуг : навч. посіб. / Віктор Матвійович Кальченко. – К. : КНЕУ, 2006. – 360 с.
80. Маркетинг послуг / Лілія Омелянівна Іванова. – Л. : Вид-во Львів. комерційної акад., 2003. – 24 с.
81. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / Євген Васильович Крикавський, Наталія Степанівна Косар, Ольга Богданівна Мних, Олександра Андріївна Сорока. – Л. : Нац. ун-т “Львівська політехніка”, 2004. – 288 с. – Інформ.-вид. центр “ІНТЕЛЕКТ+” Ін-ту післядипломної освіти.
82. Мельник А. Ф. Організаційно-економічний механізм розвитку територіального комплексу послуг / Алла Федорівна Мельник. – Т. : Збруч, 1997. – 252 с.
83. Методи прогнозування / Людмила Григорівна Зубенко, Юлія Володимирівна Цепкало. – К. : НТУУ "КПІ", 2000. – 60 с.
84. Методика проведения социологических исследований при изучении спроса населения на бытовые услуги для целей прогнозирования / Нина Алексеевна Смирнова. – М. : НИТХИБ, 1980. – 64 с.
85. Моделі і методи соціально-економічного прогнозування : підруч. / Валерій Михайлович Гаєць, Тамара Семенівна Клебанова, Олександр Іванович Черняк та ін. – Х. : ВД “Інжек”, 2005. – 396 с.
86. Момот В. Є. Методологія кількісної оцінки сили споживачів / Володимир Євгенович Момот // Маркетинг в Україні. – 2003. – № 5. – С. 14-18.
87. Мошенський С.З. Економічний аналіз : підруч. / Сергій Захарович Мошенський, Оксана Вікторівна Олійник ; за ред. Франца Францовича Бутинця. – Житомир : ПП “Рута”, 2007. – 704 с.
88. Мусатов Б. В. Товары и услуги населению / Борис Владимирович Мусатов, Владимир Васильевич Усов. – М. : Знание, 1986. – 62 с.
89. Новікова І. В. Маркетинг сфери послуг : навч. посіб. / Іннола Вікторівна. – К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2004. – 72 с.
90. Новікова О. С. Реалізація госпрозрахункових відносин в побутовому обслуговуванні населення: промислові види послуг : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00.05 “Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка” / Ольга Степанівна Новикова. – К., 1993. – 18 с.
91. Окландер М. А. Формування логістичних систем підприємств : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора екон. наук: спец. 08.06.01 “Економіка, організація і управління підприємствами” / Михайло Анатолійович Окландер. – Одеса, 2003. – 38 с.
92. Осауленко О. Г. Проблеми підготовки програми розвитку державної статистики на 2003-2007 рр. / Олександр Григорович Осауленко // Статистика України. – 2001. – № 4. – С. 4-6.
93. Парена В. А. Сфера послуг в умовах переходу до ринкової економіки України : дис. … канд. екон. наук: 08.01.01 / Віолета Анатоліївна Парена. – Д. : ДДАУ. – 2005. – 190 с.
94. Пациорковский В. В. Платные услуги населению : состояние и перспективы / Валерий Валентинович Пациорковский ; отв. ред. Наталья Михайловна Римашевская. – М. : Наука, 1991. – 112 с.
95. Пащук О. В. Маркетинг послуг : стратегічний підхід : навч. посіб. / Ольга Вікторівна Пащук. – К.: ВД “Професіонал”, 2005. – 560 с.
96. Песоцкая Е. В. Маркетинг услуг : учеб. пособ. / Елена Владимировна Песоцкая ; отв. ред. Георгий Леонидович Багиев. – С.Пб : Питер, 2000. – 122 с.
97. Петровська Ю. В. Моделі та методи планування діяльності органів місцевої влади з надання послуг населенню : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00.11 “Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці” / Юлія Василівна Петровська. – К., 2007. – 20 с.
98. Пилипчик В. П. Промисловий маркетинг : навч. посіб. / Володимир Петрович Пилипчик, Ольга Федорівна Оснач, Лілія Павлівна Коваленко. – К. : ЦНЛ, 2005. – 264 с.
99. Погожа Н. В. Управління маркетингом на підприємствах сфери послуг : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.06.01 “Економіка, організація і управління підприємствами” / Наталія Володимирівна Погожа. – К., 2006. – 24 с.
100. Потребности, доходы, потребление : методология анализа и прогнозирование народного благосостояния / Наталья Михайловна Римашевская, Александр Иванович Левин и др. – М. : Наука, 1979. – 240 с.
101. Поточні економічні і політичні тенденції та прогноз : Прес-конференція міжнародного центру перспективних досліджень : [Електрон ресурс]. – Режим доступу: http://icps.com.ua/publications /nlhtml.
102. Прокопенко В. Л. Прогнозування підприємствами обсягів збуту споживчих товарів і послуг на регіональних ринках : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.06.01 “Економіка, організація і управління підприємствами” / Віталій Леонідович Прокопенко. – Х., 2003. – 20 с.
103. Райцин В. Я. Математические методы и модели планирования уровня жизни / Вилорий Яковлевич Райцин. – М. : Экономика, 1970. – 272 с.
104. Решетникова Е. Г. Сфера услуг : планирование, проблемы, перспективы / Елена Геннадиевна Решетникова ; под ред. Ивана Михайловича Германа. – Саратов : Изд-во Саратов. ун-та, 1988. – 256 с.
105. Рождєственська Л. Г. Статистика ринку товарів і послуг : навч. посіб. / Лариса Григорівна Рождєственська. – К. : КНЕУ, 2005. – 420 с.
106. Розе М. Г. Планирование и экономика бытового обслуживания населения / М. Г. Розе, М. Б. Россинский. – М. : Экономика, 1968. – 166 с.
107. Россинский М. Б. Сфера услуг в экономике развитого социализма / М. Б. Россинский. – Саратов : Изд-во Саратовс. ун-та, 1976. – 152 с.
108. Рябцун С. В. Розвиток системи сценарного планування у діяльності підприємств сфери послуг : дис. … канд. екон. наук: 08.06.01 / Світлана Володимирівна Рябцун. – О., 2004. – 222 с.
109. Самойленко А. А. Технологія та контроль за якістю надання послуг : навч. посіб. / Антоніна Анатоліївна Самойленко. – К. : КНТЕУ, 2003. – 244 с.
110. Сидорова А. В. Комплексна оцінка сектору послуг на регіональному рівні / Антоніна Василівна Сидорова // Статистика України. – 2002. – № 1. – С. 46-51.
111. Сидорова А. В. Методи аналізу і прогнозування розвитку підприємств сфери послуг : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.06.01 “Економіка, організація і управління підприємствами” / Антоніна Василівна Сидорова. – Донецьк, 2003. – 30 с.
112. Сидорова А. В. Методы анализа и прогнозирование развития предприятий сферы услуг : дис. … доктора экон. наук: 08.06.01 / Антонина Васильевна Сидорова. – Донецк, 2002. – 380 с.
113. Сидорова А. В. Экономико-статистические методы в управлении сферой услуг / Антонина Васильевна Сидорова. – Донецк : ДонНУ, 2002. – 240 с.
114. Смирнова О. А. Оценка и прогнозирование спроса на товары (услуги) : учеб. пособ. / Ольга Александровна Смирнова, Владимир Николаевич Юрьев. – С.Пб. : Нестор, 2001. – 52 с.
115. Соловьев Б. А. Потребности. Рынок. Спрос / Борис Александрович Соловьев. – М. : Экономика, 1982. – 208 с.
116. Співак Л. С. Формування ринку послуг в трансформаційній економіці : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.01.01 “Економічна теорія”/ Людмила Савелівна Співак. – К., 2002. – 18 с.
117. Співак Л. С. Формування ринку послуг в трансформаційній економіці : дис. … канд. екон. наук: 08.01.01 / Людмила Савелівна Співак. – К., 2002. – 192 с.
118. Статистика рынка товаров и услуг : учеб. / Игорь Константинович Беляевский, Галина Доновна Кунагин, Анатолий Владимирович Коротков и др. ; под ред. Игоря Константиновича Беляевского – М. : Финансы и статистика, 1995. – 432 с.
119. Статистичний щорічник Волинської області за 2006 рік. – Луцьк: Голов. упр. стат. у Волин. обл., 2007. – 558 с.
120. Статистичний щорічник Волинської області за 2007 рік. – Луцьк: Голов. упр. стат. у Волин. обл., 2008. – 558 с.
121. Статистичний щорічник України за 2001 рік / ред. Олександр Григорович Осауленко. – К. : Техніка, 2002. – 598.с.
122. Статистичний щорічник України за 2002 рік ; за ред. Олександра Григоровича Осауленка. – К. : Консультант, 2003. – 664 с.
123. Статистичний щорічник України за 2003 рік / ред. Олександр Григорович Осауленко. – К. : Консультант, 2004. – 634 с.
124. Статистичний щорічник України за 2004 рік / ред. Олександр Григорович Осауленко. – К. : Техніка, 2005. – 592.с.
125. Статистичний щорічник України за 2005 рік / ред. Олександр Григорович Осауленко. – К. : Техніка, 2006. – 576.с.
126. Статистичний щорічник України за 2006 рік / ред. Олександр Григорович Осауленко. – К. : Техніка, 2007. – 552.с.
127. Статистичний щорічник України за 2007 рік / ред. Олександр Григорович Осауленко. – К. : Техніка, 2008. – 552.с.
128. Стаханов В. Н. Маркетинг сферы услуг : учеб. пособ. / Виктор Николаевич Стаханов. – М. : Экспертное бюро, 2001. – 160 с.
129. Столмов Л. Ф. Рынковедение : учеб. для кооп. ин-тов / Леонид Фавстович Столмов. – Ереван : Луйс, 1990. – 292 с.
130. Сфера услуг : новая концепция развития / Валерий Макеевич Рутгайзер, Татьяна Ивановна Корягина. – М. : Экономика, 1990. – 158 с.
131. Сфера услуг и проблемы занятости населения / Валерий Валентинович Котилко, Любовь Семеновна Морозова, Дазмира Васильевна Орлова, Оксана Викторовна Шеменева. – М. : МГУ сервиса, 2001. – 112 с.
132. Тавокин Е. П. Социальная статистика : учеб. пособ. / Евгений Петрович Тавокин. – М. : РАГС, 2001. – 108 с.
133. Таланцев В. И. Анализ развития бытового обслуживания региона / Владимир Иванович Таланцев. – М. : Легкая и пищевая промышленность. 1981. – 112 с.
134. Таратута Л. В. Удосконалення методів економічної роботи на підприємствах з метою підвищення ефективності їх діяльності : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.06.01 “Економіка, організація і управління підприємствами” / Лілія Вікторівна Таратута. – Д., 2003. – 20 с.
135. Терехова І. В. Удосконалення планування діяльності підприємств на основі реалізації маркетингових можливостей : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.06.01 “Економіка, організація і управління підприємствами” / Ірина Володимирівна Терехова. – Луганськ, 2004. – 18 с.
136. Ткаченко Л. В. Маркетинг услуг : учеб. пособ. для студ. экон. спец. / Лариса Викторовна Ткаченко. – Д.: ДАУБП, 2000. – Т.1: Теоретические основы разработки плана маркетинга услуг. – 102 с.
137. Ткаченко Лариса Вікторівна. Маркетинг послуг : підруч. / Ткаченко Лариса Вікторівна. – К. : ЦНЛ, 2003. – 192 с.
138. Україна : економічний огляд : липень 2008 р. [Електрон. ресурс]. – Режим доступу : www.worldbank.org.ua/.
139. Україна : перспективи розвитку : консенсус-прогноз [Електрон. ресурс]. – Режим доступу : http://www.me.gov.ua/control/uk/publish /article?art
140. Фаріон І. Д. Діагностика і економічний аналіз в сфері послуг : [курс лекцій] / Іван Дем’янович Фаріон, Леонід Іванович Савчук, Світлана Миколаївна Жукевич ; за ред. д.е.н., професора Івана Дем’яновича Фаріона. – Т. : Економічна думка, 2005. – 260 с.
141. Хмелевська Л. П. Особливості розвитку малого підприємництва у сфері побутового обслуговування населення України : дис. … канд. екон. наук: 08.01.01 / Любов Петрівна Хмелевська. – К., 2002. – 230 с.
142. Хмелевська Л. П. Розвиток малого підприємництва у сфері побутового обслуговування населення України : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.01.01 “Економічна теорія” / Любов Петрівна Хмелевська. – К., 2002. – 20 с.
143. Хмелевська Любов Петрівна. Методологічні аспекти дослідження сфери побутового обслуговування населення в трансформаційній економіці / Любов Петрівна Хмелевська // Актуальні проблеми економіки. – 2002. – № 7. – С. 54-58.
144. Хміль Ф. І. Основи менеджменту : підруч. / Федір Іванович Хміль. – К. : Академвидав, 2007. – Вид. 2-ге, випр., доп. – 576 с. – Альма-матер.
145. Хміль Ф. І. Основи менеджменту : підруч. / Федір Іванович Хміль. – К. : Академвидав, 2003. – 608 с. – Альма-матер.
146. Христофорова И. В. Опыт изучение потребностей населения в бытовых услугах / Ирина Владимировна Христофорова, Алина Викторовна Колгушкина, Евгений Михайлович Коровин // Маркетинг. – 1998. – № 4. – С. 28-36.
147. Черниш О. І. Ринок послуг : механізми державного регулювання в трансформаційній економіці / Олена Іванівна Черниш ; за ред. В’ячеслава Володимировича Дорофієнко. – Донецьк : ТОВ "РВК"ПРОМО", 2005. – 410 с.
148. Чубукова О. Ю. Організаційно-економічний механізм формування та регулювання ринку інформаційних продуктів та послуг України : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора екон. наук: спец. 08.02.03 “Організація управління, планування і регулювання економікою” / Ольга Юріївна Чубукова. – К., 2002. – 28 с.
149. Шеденов У. К. Сфера обслуживания : экономика развитого социализма и удовлетворение насущных потребностей народа / Утегали Кадыргалиевич Шеденов. – Алма-Ата : Казахстан, 1983. – 224 с.
150. Шканова О. М. Маркетинг послуг : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / Олена Миколаївна Шканова. – К. : Кондор, 2003. – 304 с.
151. Штефанич Д. А. Поведінка споживачів : навч. посіб. / [Дмитро Андрійович Штефанич, Анджей Ліманський, Світлана Петрівна Мартова]. – Івано-Франків. : ІМЕ “Галицька академія”, 2005. – 232 с.
152. Энджел Д. Поведение потребителей / Д. Энджел, Р. Блэкуэлл, П. Миниард. – С.Пб : Питер Ком. 1999. – 768 с.
153. Юхименко Владимир Васильевич. Изучение и прогнозирование спроса на бытовые услуги. / Владимир Васильевич Юхименко, Роман Гаврилович Пузынин. – К. : Техника, 1983. – 104 с.
154. Ядгаров Я. С. Бытовое обслуживание : экономика и культура сервиса / Яков Семенович Ядгаров. – М. : Экономика, 1990. – 206 с.
155. Icek Ajzen and Martin Fichbein. Understanding Attitudes and Predicting Social Behavior (Englewood Cliffs, N. J.: Prentice-Hall, 1980).
156. Marketing Management / P.Kotler. – Prentice-Hall; 7th Edition, Englewood Cliffs, NJ, 1991.
157. Murray H. A. Explorations in Personality / H. A. Murray. – New York : Oxford University Press Inc, 1938.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Скачать бесплатно 21215.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.