У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ВАНТАЖНІ ЗАЛІЗНИЧНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ОСНОВІ ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУ
Количество страниц 265
ВУЗ Українська державна академія залізничного транспорту
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ


ВСТУП 3
ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ВАНТАЖНІ ЗАЛІЗНИЧНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 10
1.1. Роль вантажних тарифів у забезпеченні ефективності функціонування залізниць на ринку вантажних перевезень 10
1.2. Теорія і практика побудови вантажних залізничних тарифів 16
1.3. Обґрунтування необхідності удосконалення методичних підходів до ціноутворення на вантажні залізничні перевезення 31
1.4. Постановка мети, завдань. Схема дослідження 42
Висновки до розділу 1 45
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОПТИМІЗАЦІЇ ТАРИФІВ НА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ ЗАЛІЗНИЧНИМ ТРАНСПОРТОМ 47
2.1. Ціноутворюючі фактори на вантажні залізничні перевезення в умовах конкурентного середовища 47
2.2. Роль тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в оптимізації народногосподарських зв’язків 59
2.3. Теоретичні підходи до визначення вантажних залізничних тарифів як рівноважної ціни 66
2.4. Сфери застосування удосконаленої методики побудови вантажних залізничних тарифів 71
Висновки до розділу 2 76
МОДЕЛЮВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ВАНТАЖНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ЗАЛІЗНИЧНИМ ТРАНСПОРТОМ 79
3.1. Модель логістичної системи ціноутворення на вантажні залізничні перевезення 79
3.2. Економетричне моделювання вантажних залізничних тарифів 90
3.3. Формування оптимальних тарифів на вантажні залізничні перевезення 140
Висновки до розділу 3 145
ВИСНОВКИ 148
ДОДАТКИ 152
Додаток А 153
Акти про впровадження результатів дисертаційного дослідження 153
Додаток Б 157
Додаток В 171
Додаток Д 174
Додаток Е 183
Додаток Ж 216
Додаток З 240
Додаток К 244
Додаток Л 250
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 263

ВСТУП

Інтенсивний розвиток світових інтеграційних процесів поставив перед транспортною системою України нові завдання. Подальший розвиток однієї з базових інфраструктурних галузей економіки — залізничного транспорту —пов’язаний з інтеграцією його в загальноєвропейську транспортну мережу. Для цього потрібне проведення комплексу заходів, спрямованих на підвищення ефективності функціонування залізниць. Інтеграція в загальноєвропейську транспортну мережу створить для України реальну можливість одержання іноземних інвестицій у розвиток залізничного транспорту і збільшення валютних надходжень за перевезення. Досягти рівня сучасних стандартів якості обслуговування можливо шляхом розширення переліку послуг, підвищення швидкості доставки вантажів, проведення гнучкої тарифної політики.
Актуальність теми. Дослідженню проблеми ціноутворення на транспортні послуги присвячені роботи закордонних і вітчизняних вчених А. В. Крейніна, Л. А. Мазо, Ю. Н. Кожевнікова, А. Н. Єфанова, А. А. Зайцева, В. П. Третьяк, А. А. Павлова, А. В. Орлова, І. П. Ільїна, Г. Є. Давидова, М. В. Макаренка, В. К. Мироненка, В. М. Запари, Н. М. Колесникової, В. І. Пасічника, В. В. Чорного, Н. В Чебанової, В. Г. Шинкаренка, а також пов’язані із проблемами логістики Джеймс С. Джонсона, Дональд Ф. Вуда, Поль Р. Мерфі, Л. Б. Миротіна, Л. С. Федорова.
Разом з тим побудова тарифів на вантажні залізничні перевезення в Україні здійснюється без належного урахування ринкових вимог і не забезпечує залучення додаткових вантажопотоків. Вони побудовані за витратним принципом, не враховують конкурентоспроможності вантажів, що перевозяться, потреби у вантажах на внут­рішніх і зовнішніх ринках і практично не відображають інтереси вантажовлас­ників. Тому, з одного боку, вантажні залізничні перевезення є недостатньо привабливими для вантажовласників через недосконалість тарифної політики, що проводиться на залізничному транспорті, а з іншого боку, вона не забезпечує необхідний рівень рентабельності залізниць. Зазначені недоліки вказують на необхідність удосконалення вантажних залізничних тарифів на основі врахування об’єктивних закономірностей ринкової економіки.
Перегляд системи ціноутворення у вантажному русі з метою його оптимізації дозволить істотно поліпшити фінансовий стан залізничного транспорту, зміцнити його позиції в конкурентній боротьбі з іншими видами транспорту, уникнути штучного зниження обсягів перевезень через необґрунтоване завищення залізничних тарифів, а також здійснювати інвестиційні програми за рахунок власних джерел фінансування.
Удосконаленню вантажних залізничних тарифів в працях вчених приділяється досить багато уваги, однак застосування закордонного досвіду в умовах національної економіки обмежене, а розробки вітчизняних вчених недостатньо враховують ринкові чинники. Тому проблема розроблення методичних основ ціноутворення на вантажні залізничні перевезення з урахуванням вимог ринкового середовища в даний час є досить актуальною.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами.
Дисертаційна робота виконана відповідно до Стратегії комерціалізації Укрзалізниці, Концепції та Програми реструктуризації на залізничному транспорті України, а також Концепції Державної програми реформування залізничного транспорту від 27.12.2006 р. і відповідає указам Президента України "Про заходи щодо реалізації державної політики у сфері природних монополій" №853/97 від 19.08.1997 р. і "Про основні напрямки конкурентної політики на 1999 – 2000 рр. і заходи щодо їх реалізації" №219/99 від 26.02.1999 р. Результати дослідження використані при виконанні науково-дослідних робіт УкрДАЗТ в наукових напрямках Міністерства транспорту й зв’язку України: замовлення Укрзалізниці на розробку методичних рекомендацій з визначення договірних (вільних) тарифів на вантажні перевезення, роботи і послуги, що виконуються залізницями України (Укрзалізницею), госпдоговірної теми "Визначення ставок зборів і розробка рекомендацій з визначення ставок договірних тарифів" за №0102U006685 державної реєстрації.
Цілі та завдання дослідження. Метою роботи є розробка теоретичних основ і методичних рекомендацій з удосконалення ціноутворення на вантажні залізничні перевезення на основі логістичного підходу, відповідно до сучасних вимог ринку транспортних послуг з урахуванням об’єктивних інтересів залізничного транспорту і вантажовласників.
Для досягнення даної мети в роботі необхідно вирішити наступні завдання:
- проаналізувати світовий та вітчизняний досвід ціноутворення на вантажні перевезення;
- розробити методичний підхід до ціноутворення на вантажні залізничні перевезення з урахуванням ринкових факторів;
- розробити модель логістичної системи ціноутворення на вантажні залізничні перевезення з урахуванням логістичних вимог вантажовласників до рівня тарифів на транспортні послуги;
- обґрунтувати методичні підходи до задоволення логістичних вимог при визначенні конкурентоспроможних тарифів на вантажні залізничні перевезення на основі урахуванням рівня інфляції, сезонності, місяця року;
- визначити умови використання домінування функції попиту або пропозиції на ринку вантажних перевезень;
- обґрунтувати визначення тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом на підставі генерування функцій попиту та пропозиції;
- обґрунтувати методичні основи гнучкого планування вантажних залізничних тарифів з використанням номограм.
Об’єктом дослідження є процес ціноутво­рення на вантажні залізничні перевезення в сучасних умовах.
Предметом до­слідження є методи ціноутворення на вантажні залізничні перевезення на основі логістичного підходу.
Методи дослідження. Дослідження побудоване на філософських принципах пізнання, діалектичному підході при розгляді економічних явищ і процесів, фундаментальних положеннях економічної теорії у сфері ціноутворення.
У процесі дослідження були використані загальнонаукові методи: логіч­ного і порівняльного аналізу, синтезу та інші. Для досягнення поставленої в роботі мети застосовувався системний комплексний підхід до аналізу закордонного досвіду ціноутворення на вантажні залізничні перевезення, а також при дослідженні основних показників діяльності залізниць і інших видів транспорту. З економіко-математичних методів моделювання викори­стовувалися методи кореляційної – регресійної обробки рядів динаміки; методи моделювання та прогнозування кінцевих результатів роботи різних видів транспорту, вибірка статистичних даних і їх угрупування при дослідженні діяльності різних видів транспорту; аналітичний метод і метод найменших квадратів використовувалися при побудові математичної моделі середньої дохідної ставки за 10 т-км, що визначає рівень тарифу; графічний метод застосовувався при генеруванні функції попиту та функції пропозиції щодо перевезення окремих видів вантажу залізничним транспортом; за допомогою логістичного підходу проводилося обґрунтування розробки оптимальних вантажних залізничних тарифів.
Інформаційною базою дослідження послужили законодавчі й нормативні акти України, офіційні нормативні матеріали, статистичні дані та поточна звітність, що характеризують економічне становище залізничного транспорту, довідкові матеріали, публікації вітчизняних і закордонних авторів, результати наукових розробок, у тому числі виконані за участю дисертанта, матеріали науково-практичних конференцій та інші джерела.
Наукова новизна отриманих результатів. Наукова новизна результатів дослідження полягає в розробці теоретичних основ, методичних і практичних рекомендацій з визначення оптимальних вантажних залізничних тарифів на основі використання логістичних принципів, а саме:
вперше:
- обґрунтовано методичний підхід до визначення оптимальних тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом на основі методу домінуючої функції в системі “попит – пропозиція” та моделювання функції попиту при домінуванні функції пропозиції або функції пропозиції при домінуванні функ­ції попиту;
удосконалено:
- модель логістичної системи ціноутворення на вантажні перевезення, яка, окрім традиційних ціноутворюючих факторів, визначає логістичні вимоги вантажовласників до рівня тарифів на транспортні послуги;
дістали подальший розвиток:
- методичні підходи до задоволення логістичних вимог до ціноутворення на перевезення вантажів на основі врахування рівня інфляції, сезонності, місяця року;
- визначення умов використання домінування функції попиту або пропозиції на ринку вантажних залізничних перевезень;
- обґрунтування можливості генерування функцій попиту та пропозиції на перевезення вантажів залізничним транспортом;
- методичні основи гнучкого планування вантажних залізничних тарифів з використанням номограм.
Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що застосування удосконаленої методики побудови вантажних залізничних тарифів, заснованої на логістичних принципах, знайде місце при встановленні виняткових, пільгових і місцевих тарифів у внутрішньодержавному сполученні, а також при визначенні спеціальних коефіцієнтів, які застосовуються до тарифних ставок на перевезення вантажів в міжнародному сполученні; це сприятиме підвищенню ефективності функціонування залізничного транспорту на ринку транспортних послуг і його конкурентоспроможності. Використання розроблених автором підходів до побудування тарифів є простим і ефективним на практиці, тому що застосування номограм дає можливість швидко розрахувати тариф на перевезення будь-якого виду вантажу з урахуванням рівня інфляції, сезонності, місяця року, навіть без використання комп’ютерної техніки.
Результати дослідження використані при розробці договірних тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом України, у навчальному процесі при викладанні дисципліни "Ціноутворення і тарифи на залізничному транспорті" для магістрів і спеціалістів за спеціальністю "Менеджмент організацій" УкрДАЗТ та в Інституті підготовки та перепідготовки кадрів, а також у дипломному проектуванні.
Особистий внесок здобувача. Результати наукових досліджень отримані автором самостійно і знайшли відображення в опублікованих ним статтях та тезах. У науковій праці, виконаній в співавторстві [4], запропоновано алгоритм побудови економетричних моделей планування вантажних залізничних тарифів з використанням принципів логістики, а у праці [11] автором запропоновано використання номограм, розроблених на основі економетричних моделей, які враховують такі фактори: час, інфляція, сезонність, дальність і обсяги перевезень.
Апробація результатів роботи. Основні результати роботи доповідалися автором і були схвалені на міжнародних наукових конференціях: "Україна наукова'2001" (м. Дніпропетровськ. 2001 р.); "Исследования и оптимизация экономических процессов" Оптимум – 2001" (м. Харків, 2001 р.); "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (м. Харків, 2001 р.); "Проблемы экономики транспорта" (м. Дніпропетровськ, 2002 р., 2003 р., 2006 р.); "Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління" (м. Київ, 2004 р.) і науково-технічних конференціях Української державної академії залізничного транспорту 2001 – 2006 рр.
Публікації. За результатами дослідження опубліковано 13 наукових праць, у тому числі 6 статей у фахових виданнях.
Структура й обсяг роботи. Дисертація складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел і додатків. Загальний обсяг роботи 275 сторінок; 30 таблиць; 3 рисунка і 9 додатків. Список використаних джерел містить 135 найменувань.
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1.Концепція та Програма реструктуризації на залізничному транспорті України. — К.: НАБЛА, 1998. — 145 с.
2.Стратегия коммерциализации Укрзализныци //Магистраль. — 1998. — №63 – 67, 69, 71, 73, 75, 77, 79, 81, 83; 1999. — №3, 5, 7.
3.Указ Президента України "Про заходи щодо реалізації державної політики у сфері природних монополій" //Урядовий кур’єр. — 1997. — №157. — 158.
4.Указ Президента України "Про основні напрями конкурентної політики на 1999 – 2000 рр. та заходи щодо їх реалізації" //Урядовий кур’єр. — 1999. — №40.
5.Орлов А. В. Транспорт в системе рыночных отношений и конку­рентного рынка //Железнодорожный транспорт. — 1995. — №12. — С. 38 – 41.
6.Закон "О транспорте" //Голос України. — 11 січня 1995 р. — №5. — С. 4 – 5.
7.Закон Украины "О железнодорожном транспорте" //Голос Украины. — 1996. — №169. — С. 5 – 7.
8.Закон України "Про природні монополії" //Урядовий кур’єр. — 2000. — №92.
9.Пакет директив ЕС по инфраструктуре //Железные дороги мира. — 2001. — №6. — С. 14 – 15.
10.Кірпа Г. М. Основні напрямки поліпшення стану українських за­ліз­ниць в сучасних умовах //Залізничний транспорт України. — 2001. — №4. — С. 2 – 6.
11.Толочко И. Генералы тарифных карьеров //Весь транспорт. — 2001. — №5 – 6. — С. 46 – 48.
12.Лысаковский Ю., Арбузов А. Мораторий на конфликт //Весь транспорт. — 2001. — №5 – 6. — С. 44 – 45.
13.Крыжановский В. Тарифные перипетии //Весь транспорт. — 2005. — №3 – 4. — С. 16 – 17.
14.Розпорядження Кабінету Міністрів від 6 травня 2000 р. №220-р. //www.kmn.gov.ua
15.Креймер В. Ю. Оценка эффективности функционирования различных транспортных систем и формирование тарифной политики (на примере сме­шанных комбинированных перевозок): Дис. … канд. экон. наук: 08.07.04. — Харьков; 2001. — 222 с.
16.Волохов В. А. Анализ существующего ценообразования на пере­возки и пути его совершенствования //Наук.-техн. зб. "Комунальне госпо­дарство міст". Вип. 48. Сер.: Економічні науки. — К.: Техніка, 2003. — С. 215 – 221.
17.Коновалова Н. А. Транспортная политика как фактор развития эконо­мики //Железнодорожный транспорт. — 1993. — №1. — С. 55 – 60.
18.Федоров Л. С. Логистика и транспорт //Железнодорожный транспорт. — 1996. — №5 – №6. — С. 24 – 27; 36 – 41.
19.Цена прибыльности железных дорог США //Железные дороги мира. — 2002. — №9. — С. 15 – 18.
20.Burns Railway Gazette International. — 2002. — №8 — P. 417 – 420.
21.Новые тарифы на железнодорожные грузовые перевозки (Герма­ния) //Железнодорожный транспорт за рубежом. Сер. 1. Экспресс информация.– Вып. 4. — 1992. — С. 7.
22.Новая тарифная система компании грузовых перевозок DB Cargo (Германия) //Железнодорожный транспорт за рубежом. Сер. 1. Экспресс инфор­мация. Вып. 4. — 1998. — С. 25 – 32.
23.Железные дороги Франции — новый подход к инвестициям //Желез­ные дороги мира. — №9. — 2000. — С. 9 – 13.
24.Состояние и развитие железных дорог стран Западной Европы //Же­лезные дороги мира. — 1996. — №7. — С. 3 – 7.
25.Некоторые оценки британской модели приватизации //Железные до­роги мира. — 2000. — №12. — С. 5 – 11.
26.Проблемы грузовых перевозок на железных дорогах Европы //Желез­ные дороги мира. — 2000. — №8. — С. 5 – 9.
27.Кандацу Т. Статус грузовых железных дорог Японии //Железные доро­ги мира. — 2001. — №9. — С. 11 – 14.
28.Грузовые перевозки в Великобритании — итоги и перспективы //Железные дороги мира. — 2000. — №6. — С. 5 – 6.
29.Проблемы развития железных дорог в Европе //Железные дороги мира. — 1998. — №10. — С. 3 – 7.
30.Железные дороги Германии в условиях конкуренции //Железные дороги мира. — 1999. — №9. — С. 12 – 14.
31. Крейнин А. В. О проекте Прейскуранта 10-01 "Тарифы на перевозки грузов и услуги инфраструктуры, выполняемые Российскими железными доро­гами" //Бюллетень транспортной информации. — 2002. — №10. — С. 24 – 26.
32. Крейнин А. В. Тарифы Российских железных дорог на услуги инфра­структуры и некоторые специфические перевозки грузов //Бюллетень транс­портной информации. — 2004. — №8. — С. 7 – 16.
33. Крейнин А. В. Экономические проблемы формирования и регули­ро­вания грузовых тарифов в России //Бюллетень транспортной информации. — 2005. — №9. — С. 17 – 22.
34. Мазо Л. А. Основные направления совершенствования тарифов на железных дорогах России //Железные дороги мира. — 1998. — №9. — С. 3 – 6.
35. Мазо Л. А. Совершенствование системы железнодорожных тарифов //Экономика железных дорог. — 1999. — №1. — С. 43 – 53.
36. Мазо Л. А. Концепция построения нового прейскуранта грузовых же­лезнодорожных тарифов //Экономика железных дорог. — 2000. — №5. — С. 61 – 68.
37. Мазо Л. А., Писаревский Г. Е. На современном этапе реформирования //Железнодорожный транспорт. — 2003. — №2. — С. 75 – 78.
38. Рогачева Л. С., Мазо Л. А., Шмелев А. В. Методические основы формирования нового прейскуранта тарифов на грузовые перевозки и услуги инфраструктуры, выполняемые российскими железными дорогами //Бюллетень транспортной информации. — 2002. — №10. — С. 5 – 8.
39. Кожевников Ю. Н. Железнодорожные грузовые тарифы в условиях кон­ку­ренции с другими видами транспорта //Железнодорожный транспорт. Сер. Мар­ке­тинг и коммерческая деятельность. Вып. 2. ЭИ/ЦНИИТЭИ. — 1997. — С. 39 – 59.
40. Кожевников Ю. Н. Грузовые тарифы в современных условиях. //Же­лезнодорожный транспорт. — 1996. — №2. — С. 56 – 59.
41. О тарифной политике на транспорте //Логистика. — 2005. — №1. — С. 10 – 11.
42. В центре внимания — грузовые тарифы //Логистика. — 2002. — №2. — С. 10.
43. Ефанов А. Н., Зайцев А. А., Третьяк В. П. Принципы формирования тарифов на железнодорожном транспорте //Железнодорожный транспорт. — 1995. — №6. — С. 66 – 68.
44. Павлов А. А. Еще раз о тарифной политике //Бюллетень транспортной информации. — 2002. — №10. — С. 27 – 34.
45. Давыдов Г. Е. Проект нового тарифа: новые надежды и разочарования //Бюллетень транспортной информации. — 2002. — №10. — С. 24 – 26.
46. Ильин И. П. Об общих подходах к ценовому регулированию в сфере железнодорожных перевозок //Бюллетень транспортной информации. — 2002. — №10. — С. 9 – 16.
47. Ильин И. П. Основные итоги деятельности ОАО "Российский желез­ные дороги" в 2004 году //Бюллетень транспортной информации. — 2005. — №7 – 8. — С. 2 – 6.
48. Бороздина О. Н. Развитие гибкой тарифной политики на грузовые же­лезнодорожные перевозки //Транспорт: наука, техника, управление. — 2003. — №6. — С. 27 – 30.
49. Еловой И. А. Оценка влияния системы оплаты за перевозку грузов на уровень та­рифных ставок //Транспорт: наука, техника, управление. — 2002. — №10. — С. 33 – 34.
50. Макаренко М. В. К вопросу о дифференциации тарифов //Залізничний транспорт України. — 1997. — №2 – 3. — С. 60.
51. Макаренко М. В., Ейтутис Г. Д., Пасічник В. І. Нові підходи до оцінки показників експлуатаційної діяльності на залізничному транспорті України //Залізничний транспорт України. — 1998. — №4 – 5. — С. 14 – 15.
52. Мироненко В. К, Сич Є. М., Ільчук В. П., Кислий В. М. Цінові інструменти інвестиційних тарифів на підприємствах залізничного транспорту //Залізничний транспорт України. — 2001. — №2. — С. 35 – 36.
53. Мироненко В. К., Запара В. М., Парсов В. Ф., Щербина С. П. Теория и практика применения гибкой тарифной политики в коммерческой эксплуатации железных дорог //Информационно-управляющие системы на железнодорожном транспорте. — 1996. — №6. — С. 28 – 33.
54. Запара В. М. Про деякі підходи до формування транспортних тарифів в умо­вах транспортного ринку //Зб. наук. пр. "Концепція підвищення ефектив­ності вантаж­них перевезень на залізничному транспорті". Вип. 38. — Харків: ХарДАЗТ — 1999. — С. 57 – 65.
55. Запара В. М., Колесникова Н. М. Визначення тарифів на перевезення вантажів загальною мережею залізниць з погодженими скороченнями строків доставки //Зб. наук. статей. Вісник економіки транспорту і промисловості. — 2002. — №2. — С. 93 – 97.
56. Колесникова Н. М. Роль грузовых железнодорожных тарифов в фор­миро­вании издержек на производство валового национального продукта //Зб. наук. праць. Вісник Харківського національного університету. Сер. Еко­номічна. — 2001. — №512. — С. 20 – 21.
57. Колесникова Н. М. Расчет оптимальных тарифов при перевозке грузов легковесными поездами //Зб. наук. праць Київського інституту залізничного транспорту. Т. 4 "Економіка й управління". Вип. 1. — 2000. — С. 71 – 73.
58. Колесникова Н. М., Юрченко Ю. Н. Пути повышения доходности грузовых железнодорожных перевозок //Тези доповідей І Міжнародної науко­вої конференції "Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації". — Харьков: ХНУ им. В. И. Каразина, 2001. — С. 17 – 18.
59. Колесникова Н. М. Обґрунтування структури інфраструктури, вагон­ної, та локомотивної складових в витратах по вантажних перевезеннях //Зб.наук.статей Вісник еконо­міки транспорту і промисловості. — 2004. — №8. — С. 92 – 96.
60. Колесникова Н. М. Визначення загальновиробничих і адміністра­тив­них витрат при калькулюванні собівартості додаткових послуг на вантажні пе­ре­везення. //Научн.-техн. сб. "Коммунальное хозяйство городов". Вып. 48. — К.: Техніка, 2003. — С. 124 – 138.
61. Шинкаренко В. Г., Тохтарь Т. Г. Организация ценообразования в рыночных условиях //Зб. наук. пр. "Економіка транспортного комплексу". Вип. 8. — Харків: ХНАДУ, 2005. — С. 53 – 58.
62. Пасічник В. І. До питання аналізу і розрахунку собівартості переве­зень //Залізничний транспорт України. — 1999. — №3. — С. 18 – 21.
63. Пасічник В. І., Чорний В. В. Методичні підходи до формування тари­фів на вантажні перевезення в ринкових умовах //Залізничний транспорт. — 2001. — №6. — С. 29 – 31.
64. Пасічник В. І., Чорний В. В Дослідження впливу основних важелів тарифного регулювання на ринку транспортних послуг на конкурентоспро­мож­ність залізниць України //Вісник Харківського національного університету. — 2001. — №512. — С. 24 – 26.
65. Чебанова Н. В., Ревуцька Л. Є. Моделювання вантажних тарифів //Залізничний транспорт України. — 2002. — №2. — С. 16 – 17.Ревуцька Л. Є.
66. Оценка эффективности функционирования различных транспортных систем и формирование тарифной политики (на примере смешан­ных комбинированных перевозок): Дис. … канд. экон. наук: 08.07.04. — Харьков: 2001. — 222 с.
67. Алфимов С. А. Приближение железнодорожных грузовых тарифов к "платежеспособности" грузов в условиях монопольного рынка //Зб. наук. пр. "Концепція підвищення ефективності вантажних перевезень на залізничному транспорті". Вип.38. — Харків: ХарДАЗТ, 1999. — С. 94 – 102.
68. Алфимов С. А. Принципы построения тарифов на железнодорожные грузовые перевозки в условиях монопольного рынка //Залізничний транспорт України. — 2001. — №2. — С. 40 – 44.
69. Главчев М. И. Прогнозирование создания конкурентоспособной про­дукции: Дис… канд. экон. наук: 08.07.01. — Харьков; 1999. — 214 с.
70. Балака Е. И. Определение цен новых изделий на стадии их разработки // Зб. наук. праць. Вісник Харківського національного університету. — 2000. — №479. — С. 210 – 215.
71. Чередниченко О. Ю. Шляхи підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту: Дис… канд.. екон. наук: 08.07.04. — Харків; 2004. — С. 161.
72. Тема госпдоговірна "Визначення ставок зборів та розробка рекомен­дацій по визначенню ставок договірних тарифів". — Харків: УкрДАЗТ, 2003. — 333 с.
73. Про фінансово-економічну діяльність //Магістраль. — 1999. — №1. — С. 2.
74. Довідник основних показників роботи залізниць України 1992 – 2002 роки. — К.: 2003. — С. 15.
75. ТРS 2001-система платы за пользование трассами германских же­лезных дорог //Экспресс-информация. Железнодорожный транспорт за рубе­жом. Вып. 1. Сер. 1. — 2003. — С. 7 – 12.
76. Данные Главного финансово-экономического управления Укрзалізниці. //www.uz.gov.ua
77. Концепция развития структурной реформы железнодорожного транс­порта //Информационно-аналитическая газета "Транспортные потоки". — 2000. — №2.
78. Збірник тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом України. Тарифне керівництво №1. — К.: Транспорт України, 1999. — 267 с.
79. Статистичний щорічник України за 2002 рік /За ред. О. Г. Осауленка. — К.: Українська енциклопедія, 2003. — 631 с.
80. Статистичний щорічник України за 2003 рік /За ред. О. Г. Осауленка. — К.: Українська енциклопедія, 2004. — 663 с.
81. Мониторинг показників основної діяльності підприємств залізничного транспорту України (1991 — 2000 рр.) /Науковий керівник Ю. М. Цвєтов, М. В. Макаренко. — К.: ВАТ "ІКТП-Центр," 2001. — 163 с.
82. Положення про Комісію з реалізації тарифної політики Укрзалізниці на перевезення вантажів залізницями України //Магістраль. — 2 квітня 2005 р. — №34. — С. 6.
83. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 1.04.2005 р. №91-р "Про індексацію тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом та пов’язані з цим послуги" //Транспорт України. Всеукраїнський інформаційний бюлетень. Нормативне регулювання. — 30 квітня 2005 р. ­­­­— №8(104).
84. Іщенко Г. Кому на руку нові тарифи на залізничні перевезення? //Уря­довий кур’єр. — 19 березня 2005 року. — №50 (2963). — С. 4.
85. "Укрзалізниця" оптимизирует тарифы //Транспорт. — 10 ноября 2004 г. — №45. — С. 62 – 64.
86. Сакульева Т. Н. Внешняя среда транспортного предприятия //Бюлле­тень транспортной информации. — 2001. — №7. — С. 31 – 33.
87. Ключеров Г. Правда и мифы про железнодорожные тарифы //Магі­страль. — 11 березня 2005 р. — №24 – 25. — С. 4 – 5.
88. Волохов В. А. Необходимость оптимизации грузовых железно­дорож­ных тарифов //Труды ІІІ Международной научно-практической конференции. Исследование и оптимизация экономических процессов "Оптимум – 2001". — Харьков, 2001. — С. 55 – 56.
89. Постанова Кабінету Міністрів України №1548 від 25.12.96 р. "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)" //Зібрання постанов уряду України. — 1996. — №21. — С. 38 – 41.
90. Закон України "Про захист економічної конкуренції" //Збірник поточ­ного законодавства, нормативних актів, арбітражної та судової практики. — 2001. — №8. — С. 3 – 17.
91. Макконнелл Кэмпбелл Р., Брю Стенли Л. Экономикс: Принципы, проблемы и политика: Пер. с англ. — 11-е изд. — К.: Хагар — Демос, 1993. — С. 61, 67.
92. Котлер Ф. Основы маркетинга. — М.: "Бизнес — книга", "ИМА-Кросс. Плюс", 1995. — С. 57.
93. Абрамов А. П. Ценовые методы стимулирования спроса на транспорт­ные услуги //Железнодорожный транспорт. Сер. Маркетинг и коммерческая деятельность. ЦНИИТЭИ. Вып. 3. — 1997. — С.30 – 47.
94. Мачерет Д. А. Экономическое планирование и регулирование на основе рыночных индикаторов //Железнодорожный транспорт. Сер. Маркетинг и коммерческая деятельность. ЦНИИТЭИ. Вип 1. — 1997. — С. 1 – 15.
95. Галабурда В. Г. Концепция стимулирования спроса на транспортные услуги железных дорог по грузовым перевозкам //Железнодорожный транс­порт. Сер. Маркетинг и коммерческая деятельность. ЦНИИТЭИ. Вып. 3. — 1997. — С. 11 – 22.
96. Мачерет Д. А. Анализ конъюнктуры транспортного рынка: теорети­че­ские основы //Железнодорожный транспорт. Сер. Маркетинг и коммерческая деятельность. ЦНИИТЭИ. Вип. 1. — 1997. — С. 15 – 30.
97. Волохов В. А. Некоторые подходы к оптимизации грузовых железно­дорожных тарифов //Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Ка­разіна "Ефективність економіки промисловості і її вплив на транс­порт". — 2002. — №565. — С. 59 – 60.
98. Волохов В. А. До питання про необхідність вивчення попиту на вантажні перевезення //Тези доповідей ІІ Міжнародної наукової конференції "Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації". — Дніпро­пет­ровськ: ДІІТ, 2002. — С. 114 – 115.
99. Волохов В. А. Построение грузовых железнодорожных тарифов с уче­том факторов рыночной среды //Вісник економіки транспорту і промисловості. Вип. 2. — Харків: УкрДАЗТ, 2003. — С. 12 — 14.
100. Волохов В. А. Шляхи побудови конкурентоспроможних ван­таж­них залізничних тарифів //Тези доповідей V Міжнародної наукової конфе­ренції "Проблеми економіки транспорту". — Дніпропетровськ: ДІІТ, 2006. — С. 17.
101. Волохов В. А. Совершенствование грузовых железнодорожных тари­фов на основе логистического подхода //Матеріали першої всеукраїнської науково-практичної конференції "Україна наукова 2001". Т.10. — Дніпро­петровськ: Наука і освіта 2001. — С. 28 – 29.
102. Еловой И. А. Оценка экономической эффективности логистических транспортно-технологических систем //Информационно-практический журнал. Бюллетень транспортной информации. — 2001. — №10(76). — С. 24 – 30.
103. Резер А. В. Анализ логистических технологий и кредитно-финан­сового обслуживания на железнодорожном транспорте //ВИНИТИ. Транс­порт: наука, техника, управление. — 2004. — №8. — С. 11 – 22.
104. Современная логистика. Пер. с англ. 7-е изд. /Джеймс С. Джон­сон, Дональд Ф. Вуд, Дэниел Л. Вордлоу, Поль Р. Мэрфи (мл.). — М.;СПб.; К.: Изд. дом "Вильямс", 2002. — 616 с.
105. Транспортная логистика: Учебник для транспортных вузов /Под об­щей редакцией Л. Б. Миротина. — М.: Изд. "Экзамен", 2003. — 512 с.
106. Соколова А. В. Субъекты рынка грузовых железнодорожных пере­возок в России и их взаимодействие //ВИНИТИ. Транспорт: наука, техника, управление. — 2002. — №5. — С. 5 – 7.
107. Бубнова Г. В. Маркетинговая транспортная логистика в плани­ро­ва­нии грузовых перевозок //Экономика железных дорог. — 2002. — №8. — С. 61 – 70.
108. Некрасов А. Г., Васильев В. Н. Логистические технологии и между­народные стандарты в железнодорожных перевозках //Железнодорожный транспорт. — 2004. — №9. — С. 42 – 47.
109. Левиков Г. А. Объединение компаний и их влияние на эффектив­ность транспортно-логистических операций //Бюллетень транспортной инфор­мации. — 2002. — №9. — С. 14 – 19.
110. Неруш Ю. М. Логистика: Учебник для вузов. — 3-е изд., перераб. и доп. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. — 495 с.
111. Миротин Л. Б., Ташбаев Ы., Касенов А. Г. Транспортное обеспечение в логистике //ВИНИТИ. Транспорт: наука, техника, управление. — 2002. — №2. — С. 31 – 33.
112. Балалаев А. С., Леонтьев Р. Г. Императивы развития логистики на железнодорожном транспорте //ВИНИТИ. Транспорт: наука, техника, управ­ле­ние. — 2004. — №8. — С. 7 – 10.
113. Дубровіна Н. А., Волохов В. А. Логістичні моделі планування тари­фів на вантажні перевезення на залізничному транспорті //Тези доповідей другої наук.-практ. конф. "Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління". — К.: КУЕТТ, 2004. — С. 48 – 49.
114. Ефимов В. В., Семенов В. М. Логистическое сравнение вариантов доставки грузов //ВИНИТИ. Транспорт: наука, техника, управление. — 2000. — №8. — С. 17 – 23.
115. Волохов В. А. Вплив тарифної політики на оптимізацію народно­гос­подарських зв’язків //Вісник економіки транспорту і промисловості "Проблеми міжнародних транспортних коридорів та єдиної транспортної системи Украї­ни". Вип. 14. — Харків: УкрДАЗТ, 2006 — С.17 – 18.
116. Волохов В. А. Экономико-математическая модель для оптимизации грузовых железнодорожных тарифов на основе логистического подхода //Тези доповідей ІІІ Міжнародної наукової конференції "Проблеми економіки транс­порту". — Дніпропетровськ.: ДІІТ, 2003. — С. 148 – 149.
117. Неруш Ю. М., Лозовой Я. Д. Шабанов Б. В. Грузовые перевозки и тарифы /Под ред. Ю. М. Неруша. — М.: Транспорт, 1988. — С. 218.
118. Крейнин А. В., Соловейчик М. З. Железнодорожные тарифы и такси­ровка. — М.: Транспорт, 1981. — С. 37 – 41.
119. Закон України про ціни та ціноутворення //www.ne.gov.ua.
120. Перевозка грузов в международном железнодорожном сообщении (На основе СМГС) / В. Г. Орлов, А. Коларский, Я. Бенеш, В. Клосс и др. [Под ред. В. Г. Орлова. — М.: Транспорт, 1983. — С. 42 – 50.
121. Басовский Л. Е. Прогнозирование и планирование в условиях рынка. — М.: ИНФРА-М, 2001. — 260 с.
122. Цыгичко Д. Основы прогнозирования систем. — М.: Финансы и ста­тистика. 1986. — 416 с.
123. Цыгичко В. Н. Руководителю о принятии решений. — М.: Инфра, 1996. — 272 с.
124. Дубровина Н. А., Колесникова Н. М., Волохов В. А. Разработка логи­стических моделей планирования грузовых железнодорожных тарифов на основе эконометрического анализа //Вісник економіки транспорту і промисло­вості. Вип. 8. — Харків: УкрДАЗТ, 2004. — С.82 – 86.
125. Венецкий И. Г., Кильдишев Г. С. Теория вероятностей и математи­ческая статистика. — М.: Статистика, 1975. – 240 с.
126. Четыркин Е. М. Статистические методы прогнозирования. — М.: Статистика, 1977. — 200 с.
127. Business Forecasting /J. Holton Wilson, Barry Keating. Sec. edition. Irwin/McGraw — Hill Companies, Inc. — 1994. — 476 p.
128. Боровиков В. П., Боровиков И. П. STATISTICA -Статистический анализ и обработка данных в среде Windows. — М.: Информационно-анали­тический дом "ФИЛИНЪ", 1997. – 608 с.
129. Боровиков В. П. Популярное введение в программу STATISTICA.- М.: Компьютер Пресс, 1998. – 124 с.
130. Боровиков В. П., Ивченко Г. И. Прогнозирование в системе STATISTICA в среде Windows. — М.: Финансы и статистика, 1999. – 384 с.
131. Горчаков А. А., Орлова Н. В. Компьютерные экономико-математи­че­ские модели. — М.: Компьютер, ЮНИТИ, 1995. — 136 с.
132. Боровиков В. STATISTICA: искусство анализа данных на компью­тере. Для профессионалов. — СПб: Питер, 2001. — 656 с.
133. Пашута М. Т. Прогнозування та макроекономічне планування: Навч. посібник. — К.: МАУП, 1998. — 192 с.
134. Волохов В. А. Логистические модели планирования тарифов на грузовые перевозки на железнодорожном транспорте //Вісник економіки транс­порту і промисловості. Вип. 9-10. — Харків: УкрДАЗТ, 2004. — С. 128 – 134.
135. Волохов В. А. Модели определения равновесной цены на перевозки грузов железнодорожным транспортом //Вісник економіки транспорту і проми­словості. Вип. 12. — Харків: УкрДАЗТ, 2005. — С. 105 – 112.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.