У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название МІСЦЕВЕ ОПОДАТКУВАННЯ В УМОВАХ ДЕМОКРАТИЧНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ
Количество страниц 319
ВУЗ ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2008
Содержание ВСТУП ...................................................................................................
Розділ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МІСЦЕВО­ГО ОПОДАТКУВАННЯ .........................................................................
1.1. Теоретичні засади місцевого оподаткування ...................................
1.2. Фінансове забезпечення місцевого самоврядування як передумо­ва демократичних трансформацій ......................................................................
1.3. Генезис нормативно-правового забезпечення місцевого оподат­кування в Україні .................................................................................................
Висновки до першого розділу ..................................................................
Розділ 2. ІНСТИТУТ МІСЦЕВИХ ПОДАТКІВ І ЗБОРІВ У ФОРМУВАННІ ФІНАНСОВОЇ БАЗИ МІС­ЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ ............................
2.1. Організація адміністрування місцевих податків і зборів ...............
2.2. Функціональні механізми місцевого оподаткування ......................
2.3. Ефективність справляння місцевих податків і зборів .....................
Висновки до другого розділу ...................................................................
Розділ 3. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ ВДОСКО­НАЛЕННЯ МІСЦЕВОГО ОПОДАТКУВАННЯ В УМО­ВАХ ДЕМОКРАТИЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ .......................
3.1. Адаптація до практики України зарубіжного досвіду локального оподаткування ......................................................................................................
3.2. Стратегія реформування інституту місцевих податків і зборів .....
3.3. Моделювання місцевого оподаткування в Україні .........................
Висновки до третього розділу ..................................................................
ВИСНОВКИ .........................................................................................
ДОДАТКИ .............................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ..............................
ВСТУП

Актуальність теми. В умовах становлення демократично орієнтованого громадянського суспільства реалізація конституційних ґарантій незалежності місцевого самоврядування залежить від закріплення в нормативно-правовому полі механізму забезпечення стабільними джерелами фінансування, серед яких провідне місце має належати місцевим податкам і зборам. Однак їх роль не обмежується наповненням дохідної частини місцевих бюджетів, оскільки в зарубіжних країнах ці податки та збори призначені стимулювати підприємницьку активність, сприяти розвитку місцевого господарства та його інфраструктури.
В Україні місцеве оподаткування перебуває на початковому етапі розвитку. Не будучи пристосованим до ринкових умов господарювання, воно не забезпечує достатнього обсягу надходжень місцевих податків і зборів. Його сучасний стан не відповідає принципам економічної ефективності, соціальної справедливості, адміністративної простоти, стабільності та гнучкості. Іншими словами, місцеві податки і збори відіграють допоміжну роль щодо загальнодержавних податкових платежів. Натомість місцеве оподаткування має стати регулятором економічних процесів у реґіонах, у його межах необхідно забезпечити реалізацію всіх критеріальних вимог, притаманних загальносвітовій податковій політиці.
Одними з перших досліджень у галузі місцевого оподаткування були праці науковців дорадянського періоду М. М. Алексєєнка, В. П. Безобразова, А. О. Ісаєва, В. О. Лебедєва, Й. М. Кулішера, М. М. Курчинського, І. Х. Озерова, М. О. Сірінова, М. І. Тургенєва, М. І. Фрідмана, М. М. Цитовича та І. І. Янжула. Навколо цих питань сконцентрована наукова полеміка в роботах радянських учених Д. П. Боголєпова, А. І. Буковецького, Л. О. Веліхова, Б. Б. Веселовського, П. П. Гензеля, Д. В. Данілова, С. А. Котляревського, М. І. Мітіліно, В. М. Твердохлєбова, Г. І. Тіктіна, Л. В. Ходського й Е. Д. Чернєховського.
Значне зацікавлення у згаданому контексті викликають праці вітчизняних науковців В. Л. Андрущенка, О. Д. Василика, В. В. Зайчикової, Ю. Б. Іванова, О. П. Кириленко, В. І. Кравченка, А. І. Крисоватого, М. І. Крупки, І. О. Луніної, В. М. Мельника, Ю. В. Пасічника, А. М. Соколовської, В. М. Суторміної, Л. Л. Тарангул, В. М. Федосова, С. І. Юрія та інших авторів. Заслуговують на увагу публікації російських учених Б. Г. Болдирєва, М. В. Васильєвої, В. В. Курочкіна, І. В. Лексіна, Л. П. Окуньової, Л. П. Павлової, В. Г. Панскова, Г. Б. Поляка, Д. Г. Черніка, К. Я. Чижова, С. Д. Шаталова, Т. Ф. Юткіної. Серед сучасних західних дослідників податкових фінансів слід відзначити роботи Р. Берда, Ш. Бланкарта, Дж. Б’юкенена, Р. Масгрейва, Ю. Немеца, Д. Норта, Г. Райта, Дж. Стігліца і Х. Ціммермана.
Водночас у переважній більшості наукових видань питання теорії місцевого оподаткування недостатньо розглянуті, що істотно ускладнює вивчення понятійного апарату, співвідношення фундаментальних знань і прикладних розробок. Натомість дослідження теоретичних, нормативно-правових й організаційних аспектів місцевого оподаткування, ґрунтовний аналіз загальносвітової практики справляння місцевих податкових платежів – важливий напрямок наукових розвідок, широке застосування результатів яких дасть змогу виробити стратегічні підходи до реформування інституту місцевих податків і зборів в Україні. У зв’язку з цим тему дисертації слід вважати актуальною та своєчасною.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертація є складовою частиною науково-дослідних робіт, що виконувалися колективами кафедр фінансів і казначейської справи Тернопільського національного економічного університету на теми „Зміцнення фінансових основ місцевого самоврядування в Україні” (державний реєстраційний номер 0106U000530) та „Фінансова політика в стратегії соціально-економічного розвитку України” (державний реєстраційний номер 0105U000861), у межах яких запропоновано комплекс заходів щодо вдосконалення організації адміністрування та механізму справляння місцевих податків і зборів.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертації є обґрунтування науково-теоретичних підходів і практичних заходів щодо вдосконалення місцевого оподаткування у контексті реформування механізму фінансового забезпечення місцевого самоврядування в Україні.
Досягнення мети зумовило необхідність виконання наступних завдань:
узагальнити концептуальні основи місцевого оподаткування, з’ясувати його об’єктивну необхідність і роль у податковій системі держави;
проаналізувати нормативно-правове забезпечення місцевого оподаткування;
проаналізувати структуру та динаміку надходжень місцевих податків і зборів;
оцінити роботу податкового апарату держави під час справляння місцевих податків і зборів;
виявити можливості адаптації зарубіжного досвіду місцевого оподаткування до вітчизняної практики;
обґрунтувати стратегічні підходи до реформування інституту місцевих податків і зборів в Україні;
розробити економіко-математичну модель прогнозування фінансових результатів впровадження податку на нерухомість фізичних осіб.
Об’єктом дослідження є процес впровадження та справляння місцевих податків і зборів.
Предмет дослідження – місцеве оподаткування та його структура в умовах демократичних перетворень.
Методи дослідження. У процесі написання дисертації використано методи наукового дослідження теоретичного й емпіричного рівнів, а саме: наукової абстракції і аналогії (для вивчення понятійного апарату теорії оподаткування); історичний (для визначення етапів становлення місцевого оподаткування); статистико-економічний (для аналізу факторів, що впливають на структуру та динаміку надходжень місцевих податків і зборів); формальної та діалектичної логіки (для виявлення можливості адаптації зарубіжного досвіду місцевого оподаткування до вітчизняної практики й обґрунтування стратегічних підходів до реформування інституту місцевих податків і зборів в Україні); економіко-математичний (для прогнозування фінансових результатів впровадження податку на нерухомість фізичних осіб).
Інформаційно-нормативною базою дисертації є нормативно-правові акти України, матеріали Міністерства фінансів України, Державної податкової адміністрації України, Державного казначейства України та Державного комітету статистики України, публікації вітчизняних і зарубіжних науковців із проблематики місцевого оподаткування, науково-методична література, матеріали періодичних видань.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в обґрунтуванні науково-теоретичних положень і розробленні практичних заходів щодо вдосконалення місцевого оподаткування. До найважливіших результатів, які розкривають наукову новизну дисертації, належать наступні:
вперше:
обґрунтовано наукові підходи до прогнозування фінансових результатів впровадження податку на нерухомість фізичних осіб на основі побудови економіко-математичної моделі, що враховує доходи платників податків і податкові зобов’язання зі сплати згаданого платежу, оптимальний рівень неоподатковуваної площі й граничні розміри податкових ставок, які відповідають кількості квартир та приватних будинків, а також їх середній загальній площі. На основі цих підходів розраховано прогнозні обсяги доходів місцевих бюджетів після введення оподаткування нерухомості житлового фонду;
удосконалено:
механізм справляння податку з реклами і комунального податку, зборів за припаркування автотранспорту, за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг, за видачу ордера на квартиру, за право використання місцевої символіки, курортного і ринкового зборів у частині розширенні бази оподаткування згаданих платежів, підвищенні граничних розмірів їх податкових ставок, скасуванні податкових пільг тим платникам, котрі не належать до соціально незахищених верств населення. Це дасть змогу оптимізувати структуру дохідної частини місцевих бюджетів і забезпечити стабільний обсяг податкових надходжень;
засади самооподаткування мешканців територіальних громад. Зокрема, обґрунтовано алгоритм справляння платежів із самооподаткування як форми залучення на добровільній основі коштів громадян для фінансування разових цільових соціально-побутових заходів. Впровадження даної форми мобілізації фінансових ресурсів за умови посилення контролю органів місцевого самоврядування сприятиме залученню додаткових коштів на благоустрій територій і соціально-культурний розвиток населених пунктів;
отримали подальший розвиток:
економічний зміст поняття “місцеві податки і збори” як обов’язкові платежі у формі відчуження грошових коштів юридичних та фізичних осіб до місцевих бюджетів, що є джерелом фінансового забезпечення надання суспільних послуг на місцевому рівні; ці податки і збори мають цільове призначення, їх впроваджують на відшкодування витрат територіальних громад, вводять як плату за надання прав або видачу дозволів. Такий підхід акцентує увагу на тому, що місцеві податки і збори – важлива складова власних доходів місцевого самоврядування, вони призначені сприяти місцевому економічному розвитку;
тлумачення сутності підсистеми місцевого оподаткування як сфери відносин між платниками і суспільством із приводу виконання громадянами конституційного обов’язку сплачувати, а органами місцевого самоврядування – впроваджувати та визначати порядок сплати місцевих податків і зборів, вводити пільгові податкові ставки, звільняти від сплати певні категорії платників податків, надавати відстрочення зі сплати. Запропоноване визначення поглиблює понятійний апарат теорії оподаткування й обґрунтовує необхідність виділення підсистеми місцевого оподаткування в системі оподаткування держави.
Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що їх використовували органи державної влади і місцевого самоврядування для вдосконалення організації адміністрування та механізму справляння місцевих податків і зборів.
Запропоновану в дисертації систему аналітичних показників оцінювання ефективності справляння місцевих податків і зборів, що базована на використанні макроекономічних статистичних даних, застосовувало управління фінансів та бюджету Тернопільської міської ради при плануванні доходів бюджету м. Тернополя (довідка № 652 від 9 листопада 2006 р.).
Пропозиції щодо вдосконалення процесів приймання й опрацювання податкової звітності шляхом створення зручних умов для подання звітних документів, поліпшення якості обслуговування платників податків, зменшення вартості послуг, оптимального використання фінансових ресурсів, враховані у практичній роботі Тернопільської об’єднаної державної податкової інспекції (довідка № 73853/7/04-00 від 9 листопада 2006 р.).
Результати дослідження використовувало фінансове управління Чернівецької міської ради при вдосконаленні методики прогнозування обсягу надходження збору на фінансування робіт з благоустрою та впорядкування міських кладовищ, впровадженого на засадах добровільного самооподаткування громадян у м. Чернівцях (довідка № 1-28/738 від 26 лютого 2007 р.).
Окремі положення дисертації використовують у навчальному процесі Тернопільського національного економічного університету при розробленні навчально-методичного забезпечення та викладанні дисциплін: „Місцеві фінанси”, „Місцеві фінанси зарубіжних країн”, „Фінансові ресурси місцевого самоврядування” (довідка № 126-33/385 від 14 березня 2007 р.); „Фінанси”, „Фінанси держави загального добробуту”, „Державні фінанси та управління ними”, „Державні фінанси в умовах демократії”, „Бюджетна система” (довідка № 126-33/397 від 16 березня 2007 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертація є одноосібно виконаною науковою роботою, в якій досліджено теоретичні, нормативно-правові й організаційні аспекти місцевого оподаткування, проаналізовано загальносвітову практику справляння місцевих податкових платежів, обґрунтовано стратегічні підходи до реформування інституту місцевих податків і зборів в Україні. Науково-теоретичні положення, прикладні розробки та висновки належать автору, а відтак є його науковим доробком. Особистий внесок дисертанта в наукових працях, опублікованих у співавторстві, зазначено у списку публікацій.
Апробація результатів дисертації. Основні теоретичні положення та практичні результати дисертації обговорювалися на науково-методичних семінарах кафедри фінансів, а також пройшли апробацію на п’яти міжнародних („Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації” (Тернопіль, 2005 р., 2006 р., 2007 р.), „Стан і проблеми трансформації фінансів та економіки реґіонів у перехідний період” (Хмельницький, 2005 р.), „Соціально-економічні, політичні та культурні оцінки і прогнози на рубежі двох тисячоліть” (Тернопіль, 2006 р.)), чотирьох всеукраїнських („Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації” (Тернопіль, 2004 р.), „Місцеве самоврядування та самоорганізація населення в м. Києві: стан, проблеми та ризики розвитку” (Київ, 2006 р.), „Роль інноваційних моделей розвитку у підвищенні конкурентноздатності товарів та послуг” (Донецьк, 2006 р.), „Інтеграційні процеси та розвиток фінансової системи України” (Харків, 2006 р.)), міжреґіональній („Оподаткування у промисловому реґіоні: теорія, практика та перспективи розвитку” (Донецьк, 2005 р.)) і двох внутрівузівських („Проблеми фінансової теорії та практики в постстабілізаційний період” (Тернопіль, 2006 р., 2007 р.)) науково-практичних конференціях.
Публікації. За темою дисертації опубліковано 21 роботу, в т. ч. 8 – у наукових фахових виданнях обсягом 4,2 д. а., 1 – у науковому журналі обсягом 0,5 д. а., в т. ч. авторський внесок 0,2 д. а., 12 – у збірниках тез доповідей обсягом 2,0 д. а. Загальний обсяг публікацій – 6,7 д. а., з яких особисто дисертантові належить 6,4 д. а.
Структура й обсяг роботи. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел із 197 найменувань на 17 сторінках і 36 додатків на 89 сторінках, містить 40 рисунків на 38 сторінках та 20 таблиць на 16 сторінках. Загальний обсяг роботи – 297 сторінок. Основний зміст дисертації викладено на 187 сторінках.
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1.Андрущенко В. Л. Фінансова думка заходу в ХХ столітті: Теоретична концептуалізація і наукова проблематика державних фінансів. – Львів: Каменяр, 2000. – 303 с.
2.Андрущенко В. Л. Фіскальне адміністрування як наука і мистецтво // Фінанси України. – 2003. – № 6. – С. 27–35.
3.Андрущенко В. Л., Ляшенко Ю. І. Економічні та позаекономічні аспекти оподаткування // Фінанси України. – 2005. – № 1. – С. 36–43.
4.Анкинсон Э., Стиглиц Дж. Лекции по экономической теории государственного сектора / Пер. с англ. под ред. Л. Любимова. – М.: Аспект Пресс, 1995. – 577 с.
5.Антоньгєва Г. П. Проблеми фінансового забезпечення місцевого самоврядування в Україні // Бюджетна реформа в Україні: проблеми та шляхи їх розв’язання: Міжнар. наук.-практ. конференція. Київ, 25–26 травня 2001 р. – К., 2001. – С. 220–225.
6.Артеменко В. Про деякі підходи до реформування адміністративно-територіального устрою України. – Режим доступу: http://csi.org.ua/?po=doc&
doc_topic=710&lang=ukr&menu_id=793&lim_beg=10&id=26.
7.Белов В. А. Курс лекций: Налоговое право / Под. ред. П. А. Савченка. – Режим доступу: http://www.humanities.edu.ru/db/msg/1871.
8.Блажевич В. Місцеві податки і збори: особливості, світовий та український досвід встановлення і справляння місцевих податків // Підприємництво, господарство і право. – 2003. – № 1. – С. 95–99.
9.Бланкарт Ш. Державні фінанси в умовах демократії: Вступ до фінансової науки / Пер. з нім. С. І. Терещенко та О. О. Терещенка. – К.: Либідь, 2000. – 654 с.
10.Боголепов Д. Краткий курс финансовой науки. – Издательство «Пролетарий», 1925. – 281 с.
11.Большой толковый словарь экономических и юридических терминов / Сост.: Кураков Л. П., Кураков В. Л. – М.: Вуз и школа, 2001. – 720 с.
12.Большой экономический словарь. Издание 2-е переработанное и дополненное / Сост. Борисов А. Б. – М.: Книжный мир, 2004. – 860 с.
13.Буряковський В. В. Податки: Навч. посіб. – Дніпропетровськ: Пороги, 1998. – 611 с.
14.Бюджет України за 2000 рік: Стат. збірник. – К., 2001. – 313 c.
15.Бюджет України за 2001 рік: Стат. збірник. – К., 2002. – 341 c.
16.Бюджетний кодекс України // Голос України. – 2001. – № 129. – С. 5–12.
17.Бюджетний моніторинг: Аналіз виконання бюджету за 2006 рік. Проект «Реформа місцевих бюджетів в Україні» / Щербина І. Ф., Рудик А.Ю., Бабич Т. С. та ін. – К., 2006. – 148 с.
18.Б’юкенен Дж. М., Масґрейв Р. А. Суспільні фінанси і суспільний вибір: Два протилежні бачення держави / Пер. з англ. – К.: Вид. дім „КМ академія”, 2004. – 175 с.
19.Велихов Л. А. Основы городского хозяйства. – М.: Наука, 1996. – Режим доступу: http://rels.obninsk.com/Cd/Sdc/free/edu/Lm/sup-01.htm.
20.Винокур С. И. Местные налоги и сборы. Практическое пособие для налоговых работников. – М.: Госфиниздат, 1950. – 84 с.
21.Винокур С., Могилевич А. Местные налоги и сборы. – М.: Госфиниздат, 1961. – 63 с.
22.Вплив бюджетно-податкової та грошово-кредитної політик на подолання криз і соціально-економічне зростання країн / Кузьменко В. П., Макаренко Л. Л., Кузьменко Н. В. та ін. – Режим доступу: http://www.niisp.gov.ua/
vydanna/panorama/issue.php?s=epol2&issue=2003_2.
23.Ганущак Ю. Місцеві податки: плата за право голосу. – Режим доступу: http://www.zn.kiev.ua/nn/show/597/53336/.
24.Гензель П. П. Система налогов Советской России / Под ред. проф. С. А. Фалькнера. – М.: Издательство „Экономическая жизнь”, 1924. – 86 с.
25.Герчаківський С. Д. Місцеве оподаткування в Україні: традиції, реалії та напрями удосконалення // Фінанси України. – 2003. – № 2. – С. 44–49.
26.Гизевиус В. Политика местного самоуправления в ФРГ / Пер. с нем. Б. Воронов. – Бонн: Фонд Фридриха Эберта, 1995. – 145 с.
27.Горохов В. Проблемні питання та перспективи розвитку справляння місцевих податків i зборів // Вісник податкової служби України. – 2004. – № 40. – С. 59–61.
28.Грабовскі М. Реформи системи оподаткування в країнах Вишеградської групи та значення цих реформ для ситуації в Україні. – Режим доступу: http://led.org.ua/ukr/resources/library/examples/vishegrad/.
29.Гурвич Е. Т. Налоговая реформа в России: достигнуты ли цели // Transition. – 2004. – № 3. – С. 1–8.
30.Дадалко В. А. Налогообложение в системе международных экономических отношений / Дадалко В. А., Румянцева Е. Е., Демчик Н. Н. – Минск, 2000. – 359 с.
31.Данилов Д. В. Местные налоги и рента. – М.: Государственное финансовое издательство Союза ССР, 1930. – 87 с.
32.Декрет Кабінету Міністрів України „Про місцеві податки і збори” від 20 травня 1993 р. № 56-93 // Відомості Верховної Ради України. – 1993. – № 30. – С. 783–788.
33.Державні фінанси: Теорія і практика перехідного періоду в Центральній Європі / За ред. Немеца Ю. і Райта Г. Переклад з англ. – К.: Основи, 1998. – 542 с.
34.Динаміка загальної чисельності атестованих працівників Державної податкової адміністрації та Державної митної служби України за період
1995–2006 рр. – Режим доступу: http://www.guds.gov.ua/control/uk/publish/article;
jsessionid=CD4A678FB05533CEA99292D2E2212B18?showHidden=1&art_id=66119&cat_id=36406&ctime=1176282202527.
35.Динес И. Ю. К вопросу о формировании доходной базы местного самоуправления // Финансы. – 2003. – № 7. – С. 26–27.
36.Дислокація органів державної податкової служби України. – Режим доступу: http://www.sta.gov.ua/news.php3?6696.
37.Довбенко М. Теорія суспільного вибору // Економіка України. – 2004. – № 10. – С. 83–86.
38.Доклад руководящего комитета местных и региональных органов власти (CDLR) о местном финансировании в Европе. – Режим доступу: http://rels.obninsk.com/rels/Limited/Nsub/Me/0101/vt-2.htm.
39.Економічна демократія та розвиток місцевого самоврядування в Україні: Зб. наук. ст. / За ред. Я. А. Жаліла. – К.: НІСД, 2003. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/Table/jalilo23/002.htm.
40.Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т. 1 / Редкол. С. В. Мочерний та ін. – К.: Видавничий центр „Академія”, 2000. – 864 с.
41.Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т. 2 / Редкол. С. В. Мочерний та ін. – К.: Видавничий центр „Академія”, 2000. – 848 с.
42.Економічний словник / За ред. Багрія П. І., Дорогунцова С. І. – К.,
1973. – 624 с.
43.Економічний словник-довідник / Уклад. Сухарський В. С. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2002. – 328 с.
44.Ермилов В. Г. Проблемы доходной базы бюджетов субъектов
федерации // Финансы. – 2005. – № 8. – С. 17–21.
45.Європейська хартія місцевого самоврядування. – Режим доступу: http://cen.iatp.org.ua/libr/euroselfgovcharity.html.
46.Жура Є. Податок на нерухомість – індикатор ринку. – Режим доступу: http://www.comfort.kiev.ua/news/rynok/news_11.php.
47.Загальні засади адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу. – Режим доступу: http://minfin.gov.ua/control/publish/article/
main?art_id=60655&cat_id=42833.
48.Закон України „Про благоустрій населених пунктів” від 6 вересня 2005 р. № 2807-IV // Відомості Верховної Ради України. – 2005. –
№ 49. – С. 2580–2594.
49.Закон України „Про внесення змін до Закону України „Про систему оподаткування” від 18 лютого 1997 р. № 77/97 // Відомості Верховної Ради України. – 1997. – № 16. – С. 255–262.
50.Закон України „Про державну податкову службу в Україні” від 4 грудня 1990 р. за № 510-XII. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=509%2D12&p=1169454317242993.
51.Закон України „Про затвердження прожиткового мінімуму на 2004 рік” від 11 травня 2004 р. № 1704-IV // Відомості Верховної Ради України. – 2004. – № 35. – С. 1393.
52.Закон України „Про місцеве самоврядування в Україні” від 21 травня 1997 р. № 280/97-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1997. – № 24. – С. 379–429.
53.Закон України „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21 грудня 2000 р. № 2181-ІІІ // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 10. – С. 194–224.
54.Заяц Н. Е. Теория налогов: Учеб. – Мн.: БГЭУ, 2002. – 220 с.
55.Зуйков И. С., Зуйкова Л. В. Философские аспекты истории налогообложения // Налоговый вестник. – 1997. – № 10. – С. 51–54.
56.Игонина Л. Л. Муниципальные финансы: Учеб. пособие. – М.: Экономистъ, 2003. – 330 с.
57.Іванов Ю. Б. Податкова система: Підручник / Іванов Ю. Б., Крисоватий А. І., Десятнюк О. М. – К.: Атіка, 2006. – 920 с.
58.Качевский И. Местные налоги и сборы. Руководство для районных финансовых работников. – М.: Госфиниздат СССР, 1933. – 39 с.
59.Квасовський О. Р., Герчаківський С. Д. Проблемні аспекти формування податкових округів // Світ фінансів. – 2004. – № 1 – С. 97–108.
60.Кириленко О. П. Місцеві бюджети України (історія, теорія, практика). – К.: НІОС, 2000. – 348 с.
61.Кириленко О. П. Місцеві фінанси: Навч. посіб. – Тернопіль: Астон,
2004. – 140 с.
62.Кодацький В. П. Теоретические основы доходов и расходов
государства // Економіка, фінанси, право. – 2005. – № 4. – С. 21–25.
63.Конституція України: Прийнята на п’ятій сесії Вехов. Ради України 28 червня 1996 р. – К.: „Феміна”, 1996. – 64 с.
64.Короткий тлумачний словник української мови: Близько 6750 слів / Під ред. Д. Г. Гринчишина. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К.: Рад. шк., 1988. – 320 с.
65.Кравченко В. Місцеві фінанси України: Навч. посіб. – К.: Т-во „Знання”, КОО, 1999. – 487 с.
66.Краткий экономический словарь / Под ред. Козлова Г. А., Первушина С. П.. – М.: Государственное издательство политической литературы, 1958. – 392 с.
67.Краткий экономический словарь / Под ред. Ю. А. Белика и др. – 2-е изд., доп. – М.: Политиздат, 1989. – 399 с.
68.Крисоватий А. Концептуалізація теоретичних підвалин оподаткування // Світ фінансів. – 2005. – № 1. – С. 50–64.
69.Крисоватий А. І. Теоретико-організаційні домінанти та практика реалізації податкової політики в Україні: Монографія. – Тернопіль: Карт-бланш, 2005. – 371 с.
70.Крисоватий А. І. Теоретичні засади податку як соціально-економічної категорії // Фінанси України. – 2003. – № 2. – С. 4–11.
71.Крисоватий А. І., Десятнюк О. М. Податкова система: Навч. посіб. – Тернопіль: Карт-бланш, 2004. – 311 с.
72.Крупка М. І., Замасло О. Т. Зміцнення ресурсної бази місцевих бюджетів у контексті проведення податкової реформи в Україні // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. – 2007. – № 3. –С. 89–93.
73.Крупка М. І., Замасло О. Т. Формування стратегії розвитку та перспективи адаптації податкової системи України до законодавства ЄС // Розвиток фінансової системи України в умовах ринкових трансформацій: ІІІ Всеукр. міжвуз. наук.-практ. конференція, Вінниця 16–17 лютого 2006 р. – Вінниця: Книга-Вега, 2006. – Т. 1. – С. 23–28.
74.Круш П. В., Максименко І. А. Розвиток зовнішньої функції податкової діяльності Української держави в умовах глобалізації економіки // Формування ринкових відносин в Україні. – 2004. – № 3. – С. 93–97.
75.Кулишер И. М. Очерки финансовой науки. Выпуск 1. – Петроград:
изд-во „Наука и школа”, 1919. – 252 с.
76.Курочкин В. В., Осетрова Н. И. К вопросу о понятии налога. – Режим доступу: http://www.vestnik.fa.ru/3(27)2003%5c2.html/.
77.Лаврів М. Б. Місцеве оподаткування в Україні в умовах земського самоврядування // Регіональна економіка. – 2001. – № 3. – С. 213–225.
78.Лаврів М. Б. Місцеві податки і збори як атрибут фінансової автономії органів місцевого самоврядування // Регіональна економіка. – 2003. – № 3. – С. 197–207.
79.Лебедев В. А. Местные налоги. Опыт исследования теории и практики местного налогообложения. – СПб.: Типография А. М. Вольфа, 1886. – 583 с.
80.Лексин И. В., Грицюк Т. В. Доходная база местных бюджетов // Дайджест-финансы. – 2005. – № 4. – С. 33–41.
81.Лист ГДПІ України „Про розгляд листа щодо справляння місцевих податків і зборів” від 1 березня 1995 р. № 11-315/11-903. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi.
82.Лист Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва „Про місцеві податки і збори” від 23 січня 2003 р. № 1-222/416. – Режим доступу: http://www.dtkt.com.ua/service/ukr/printversion.php.
83.Лист ДПА України „Про окремі питання застосування штрафних санкцій за порушення порядку сплати ринкового збору” від 8 лютого 2003 р. № 2135/7/11-1317. – Режим доступу: http://www.sta.gov.ua/zakon.php3?325.
84.Луніна І. О. Державні фінанси у перехідний період. – Х.: „Форт”, 2000. – 296 с.
85.Луніна І. О. Проблеми розмежування компетенцій центральних та місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування // Бюджетна реформа в Україні: проблеми та шляхи їх розв’язання: Міжнар. наук.-практ. конференція. Київ, 25–26 травня 2001 р. – К., 2001. – С. 214–219.
86.Лысов Е. А. Особенности местного налогообложения в России и пути его совершенствования // Бухгалтерский учет и налоги. – 2004. – № 8. – Режим доступу: http://www.dis.ru/bun/arhiv/2004/8/1.html.
87.Малий І. Й. Податки як інструмент державного регулювання економічних процесів // Вісник ТАНГ. – 2000. – № 15. – Ч. 2. – С. 23–27.
88.Мартинюк В. П., Письменний В. В. Прагматизм оподаткування доходів фізичних осіб // Наука молода: Зб. наук. праць. – 2005. – № 3. – С. 83–89.
89.Мельник В. М. Обмежувальна та стимулювальна роль податків // Фінанси України. – 2006. – № 1. – C. 31–38.
90.Мельник В. М. Оподаткування: національне обґрунтування та організація процесу: Монографія. – К.: Комп’ютерпрес, 2006. – 277 с.
91.Мельник В. М. Сутність податків як проблема категорійно-понятійного апарату податкових фінансів // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 5. – С. 22–24.
92.Мишустин М. Совершенствование налогового администрирования – фактор повышения эффективности работы налоговых органов // Финансы. –
2003. – № 6. – С. 27–32.
93.Міль Дж. С. Про свободу: Есе / Пер. з англ. – К.: Видавництво Соломії Павличко „Основи”, 2001. – 436 с.
94.Місцеве управління: поняття, терміни, визначення: Словник-довідник.
2-ге доповнене навчально-наукове видання / Уклад.: Лазор О. Д., Лазор О. Я. – К.: Дакор, 2004. – 336 с.
95.Місцеві фінанси: Підручник / За ред. О. П. Кириленко. – К.: Знання, 2006. – 677 с.
96.Мітіліно М. І. Основи фінансової науки. – К.: Державне видавництво України, 1929. – 395 с.
97.Мних М. Роль та значення місцевих фінансів у розвитку місцевого самоврядування // Економічний часопис – ХХІ. – 2004. – № 1. – С. 17–18.
98.Наказ ДПА України „Про стратегічний план розвитку державної податкової служби України на період до 2013 року” від 7 квітня 2003 р. № 60. – Режим доступу: http://www.sta.gov.ua/news.php3?9769.
99.Налоговая реформа в России: проблемы и решения: [В 2 т.]. (Т. 1). – М.: ИЭПП, 2003. – 395 с.
100.Налоговая реформа в России: проблемы и решения: [В 2 т.]. (Т. 2). – М.: ИЭПП, 2003. – 638 с.
101.Налоговый кодекс Российской Федерации. – Режим доступу: http://www.garweb.ru/project/mns/nk/.
102.Немировський О. А. Пояснювальна записка до проекту Закону України „Про внесення змін до Декрету Кабінету Міністрів України „Про місцеві податки і збори”. – Режим доступу: www.rada.gov.ua:8080/pls/zweb_n/webproc34?id=&
pf3511=13267&pf35401=24842.
103.Низовой бюджет и общественное хозяйство в деревне / Под ред. М. Л. Леонтьева; Е. К. Бурцев, Г. И. Кочинов и др. – М.: Государственное Финансовое Издательство Союза ССР, 1929. – 119 с.
104.Новосад Л. Фіскальне адміністрування в Україні: проблеми теорії та практики // Світ фінансів. – 2005. – № 1. – С. 65–70.
105.Нормативно-правові акти України щодо місцевих податків і зборів. – Режим доступу: http://www.sta.gov.ua/page2.php3?p11_59.
106.Озеров И. Х. Земское обложение и въ чемъ должна состоять его реформа. – М.: Типография т-ва И.Д. Сытина, 1904. – 56 с.
107.Озеров И. Х. Основы финансовой науки. Выпуск І. Учение об обыкновенных доходах / Издание 5-е. – М.: Типография т-ва И.Д. Сытина, 1917. – 549 с.
108.Озеров И. Х. Основы финансовой науки. Выпуск ІІ / Издание 4-е. – М.: Типография т-ва И. Д. Сытина, 1914. – 364 с.
109.Оперенко Г. М. Аналіз впливу регуляторного акту до проекту Закону України „Про внесення змін до Декрету Кабінету Міністрів України „Про місцеві податки і збори”. – Режим доступу: http://www.sta.gov.ua/news.php3?7853.
110.Павлова Л. П., Черник Д. Г. Местные финансы капиталистических государств // Финансы СССР. – 1990. – № 7. – С. 64–73.
111.Петриченко О. Система місцевих податків і зборів в Україні // Вісник податкової служби України. – 2006. – № 17–18. – С. 44–53.
112.Печуляк В. Гармонізація відносин контролюючих органів у сфері оподаткування та платників податків як один із напрямів податкової політики України // Підприємництво, господарство і право. – 2004. – № 4. – С. 130–134.
113.Письменний В. В. Актуальні проблеми формування фінансової бази місцевого самоврядування // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації: ІІ Міжнар. наук.-практ. конференція молодих вчених. Тернопіль, 24–25 лютого 2005 р. – Тернопіль: Економічна думка, 2005. – Ч. 2. – С. 155–158.
114.Письменний В. В. Інституційні зміни системи розмежування повноважень в сфері місцевого оподаткування // Вісник Львівської державної фінансової академії. – 2006. – № 10. – С. 49–56.
115.Письменний В. В. Клієнтоорієнтована модель взаємодії податкових органів і платників податків // Роль інноваційних моделей розвитку у підвищенні конкурентноздатності товарів та послуг: VIII Всеукр. наук.-практ. конференція студентів і молодих вчених. Донецьк, 5 квітня 2006 р. – Донецьк: ТОВ „ДЕГІ”, 2006. – Ч. 1. – С. 134–136.
116.Письменний В. В. Концептуалізація податкового адміністрування // Оподаткування у промисловому регіоні: теорія, практика та перспективи розвитку: V Міжрегіон. наук.-практ. конференція. Донецьк, 18 листопада 2005 р. – Донецьк: ДонДУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2005. – С. 63–65.
117.Письменний В. В. Локальні податки і збори як економічна основа наповнення місцевих бюджетів // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2005. – № 1. – С. 70–80.
118.Письменний В. В. Місцеві податки і збори у формуванні доходів бюджетів Тернопільської області // Наука молода: Зб. наук. праць. – 2006. – № 6. – С. 109–113.
119.Письменний В. В. Місцеві податки та збори в проекті Податкового кодексу України // Галицький економічний вісник. – 2007. – № 3. – С. 120–127.
120.Письменний В. В. Напрямки реформування місцевого оподаткування в Україні // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації: ІV Міжнар. наук.-практ. конференція молодих вчених. Тернопіль, 22–23 лютого 2007 р. – Тернопіль: Економічна думка, 2007. – Ч. 2. – С. 233–235.
121.Письменний В. В. Обґрунтування соціальної підфункції податків // Соціально-економічні, політичні та культурні оцінки і прогнози на рубежі двох тисячоліть: IV Міжнар. наук.-теорет. конференція студентів, аспірантів та молодих вчених. Тернопіль, 30 березня 2006 р. – Тернопіль, 2006. – Ч. 2. –
С. 122–124.
122.Письменний В. В. Оподаткування нерухомого майна: зарубіжний практицизм, українські перспективи // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка: Зб. наук. праць. –
2004. – № 17. – С. 96–100.
123.Письменний В. В. Оцінка ефективності справляння місцевих податків і зборів // Наукові записки: Зб. наук. праць. – 2006. – № 15. – C. 127–129.
124.Письменний В. В. Перспективи запровадження в Україні податку на нерухоме майно (нерухомість) // Проблеми фінансової теорії та практики в постстабілізаційний період: Наук. конференція проф.-викл. складу. Тернопіль, 13 квітня 2006 р. – Тернопіль: ТНЕУ, 2006. – С. 100–102.
125.Письменний В. В. Податкова конкуренція на місцевому рівні // Стан і проблеми трансформації фінансів та економіки регіонів у перехідний період: ІІІ Міжнар. наук.-практ. конференція. Хмельницький, 12 травня 2005 р. – Чернівці: Букрек, 2005. – Ч. 1. – С. 297–300.
126.Письменний В. В. Податкова культура в умовах демократизації суспільства // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє: Зб. наук. праць. – 2005. – № 10. – С. 231–239.
127.Письменний В. В. Податкові органи держави в системі управління оподаткуванням // Світ фінансів. – 2005. – № 3–4. – С. 75–86.
128.Письменний В. В. Проблематика механізму справляння збору за припаркування автотранспорту в Україні // Методологічні проблеми фінансової теорії та практики в постстабілізаційний період: Наук. конференція проф.-викл. складу. Тернопіль, 18 квітня 2007 р. – Тернопіль: ТНЕУ, 2007. – С. 139–141.
129.Письменний В. В. Реформування комунального сектору економіки України // Місцеве самоврядування та самоорганізація населення в м. Києві: стан, проблеми та ризики розвитку: Всеукр. наук.-практ. конференція. Київ, 15 березня 2006 р. – К., 2006. – С. 149–151.
130.Письменний В. В. Теорія інституціоналізму та формування інституту місцевих податків і зборів у демократичній державі // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації: ІV Міжнар. наук.-практ. конференція молодих вчених. Тернопіль, 23–24 лютого 2006 р. – Тернопіль: Економічна думка, 2006. – Ч. 2. – С. 426–428.
131.Письменний В. В. Удосконалення процесу адміністрування податків // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації: І Всеукр. наук.-практ. конференція молодих вчених. Тернопіль, 26–27 лютого 2004 р. – Тернопіль: Економічна думка, 2004. – С. 351–358.
132.Письменный В. В. Теоретические подходы к определению сущности механизма местного налогообложения // Інтеграційні процеси та розвиток фінансової системи України: Всеукр. наук.-практ. конференція. Харків,
29–30 листопада 2006 р. – Х.: ФОП Лібуркіна Л. М., 2006. – С. 40–42.
133.Піґенко В. Нотатки щодо оподаткування на місцевому рівні / К.: Фонд „Україна – США”. Програма сприяння парламентові України. – 5 с.
134.Піхоцька О. М. Місцеві податки і збори у забезпеченні фінансової самостійності місцевого самоврядування // Фінанси України. – 2003. – № 5. – С. 46–49.
135.Податки в Україні: від каральної до стимулюючої функції: Зб. наук.
ст. / За ред. Я. А. Жаліла. – К.: Альтерпрес, 2003. – 120 c.
136.Податковий глосарій: Слов. податк. термінів / Уклад.
Крисоватий А. І. – К.: Задруга, 2002. – 72 с.
137.Податок на нерухомість: бути чи не бути? – Режим доступу: http://realtymagazine.com.ua/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=971&mode=nested&order=0&thold=0.
138.Політичний і фінансово-економічний словник (Понад 3000 термінів, понять, імен) / Уклад. Сліпушко О. М. – К.: Видавництво „Криниця”, 1999. – 392 с.
139.Проблеми місцевого самоврядування в Конституційному
судочинстві. – Режим доступу: http://www.pdp.org.ua/index.php?id=txt&a=922.
140.Проблемы реформы местного самоуправления: структурные и финансовые аспекты. – М.: ИЭПП, 2005. – 544 с.
141.Проект Концепції реформування податкової системи України // Урядовий кур’єр. – 4 жовтня 2005 р. – № 187. – С. 11–12.
142.Проект Податкового кодексу України. – Режим доступу: http://www.sta.gov.ua/page2.php3?pk.
143.Проект Постанови Кабінету Міністрів України „Про схвалення Концепції реформування податкової системи України”. – Режим доступу: http://www.sta.gov.ua/news.php3?10722.
144.Пушкарёва В. История финансовой мысли и политики налогов: Учеб. пособие. – М.: Финансы и статистика, 2005. – 256 с.
145.Пушкарёва В. М. Генезис категории “налог” в истории финансовой науки // Финансы. – 1999. – № 6. – С. 33–36.
146.Романенко О. Р. Фінанси: Підручник. – К.: Центр Навчальної літератури, 2003. – 312 с.
147.Рукина С. Н. Местные налоги и сборы в условиях реализации Налогового кодекса РФ: Учеб. пособие / Рост. гос. эконом. унив. – Ростов-н/Д., 2001. – 80 с.
148.Саєнко О. Погляд на проект Закону України про місцеві податки і збори. – Режим доступу: http://www.uspishnaukraina.com.ua/uk/news/640.html.
149.Селигманъ Э., Стурмъ Р. Этюды по теории обложения / Пер. с англ. – С.-Пб.: Типографія „ПРАВДА”, 1908. – 200 с.
150.Сиринов М. А. Земские налоги. Очерки по хозяйству местных самоуправлений в России. – М.: Юрьев, 1915. – 342 с.
151.Сиринов М. А. Местные финансы. – М.: Государственное издательство, 1926. – 216 с.
152.Словник іншомовних слів / Уклад.: С. М. Морозов, Л. М. Шкарапута. – К.: Наук. думка, 2000. – 680 c.
153.Словник іншомовних слів: 23000 слів та термінологічних словосполучень / Уклад.: Пустовіт Л. О. та ін. – Довіра, 2000. – 1018 с.
154.Словник синонімів української мови: В 2 т. / Уклад.: Бурячок А. А., Гнатюк Г. М., Головащук С. І. та ін. – К.: Наукова думка, 2001. – Т. 2. – 960 с.
155.Современный финансово-кредитный словарь / Под ред. М. Г. Лапусты, П. С. Никольского. – М.: ИНФРА-М, 2002. – 567 c.
156.Соколов А. Теория налогов. – М.: Финансовое изд-во НКФ СССР, 1928. – 258 с.
157.Соколовська А. М. Податкова система держави: теорія і практика становлення. – К.: Знання-Прес, 2004. – 454 c.
158.Старостенко Н. В. Розподіл бюджетних ресурсів між рівнями влади // Фінанси України. – 2004. – № 6. – С. 38–45.
159.Статистичний щорічник України за 2001 рік / За ред. Осауленка О. Г. – К.: „Техніка”, 2002. – 646 с.
160.Статистичний щорічник України за 2003 рік / За ред. Осауленка О. Г. – К.: „Консультант”, 2004. – 631 с.
161.Статистичний щорічник України за 2004 рік / За ред. Осауленка О. Г. – К.: „Консультант”, 2005. – 591 с.
162.Статистичний щорічник України за 2005 рік / За ред. Осауленка О. Г. – К.: „Консультант”, 2006. – 576 с.
163.Статичний щорічник Тернопільської області за 2004 рік. – Тернопіль, 2005. – 482 с.
164.Стігліц Дж. Е. Економіка державного сектора / Пер. з англ. А. Олійник, Р. Скільський. – К.: Основи, 1998. – 854 с.
165.Суторміна В. М. Держава – податки – бізнес (Із світового досвіду фіскального регулювання ринкової економіки): Монографія / Суторміна В. М., Федосов В. М., Андрущенко В. Л. – К.: Либідь, 1992. – 328 с.
166.Суторміна В.М. Фінанси зарубіжних корпорацій: Навч. посіб. / В. М. Суторміна, В. М. Федосов, Н. С. Рязанова. – К.: Либідь, 1993. – 247 с.
167.Тарангул Л. Оподаткування та регіональний розвиток (теорія і практика): Монографія. – Ірпінь: Академія ДПС України, 2003. – 286 с.
168.Тарангул Л. Л. Удосконалення податкової політики у контексті соціально-економічного розвитку регіонів // Фінанси України. – 2004. – № 6. – С. 8–16.
169.Твердохлебов В. Н. Новейшие финансовые проблемы
(1914–1923 гг.). – Петроград, 1923. – 160 c.
170.Теория финансов: Учеб. пособие / Н. Е. Заяц, М. К. Фисенко, Т. Е. Боднарь и др. – Мн., 1997. – 368 с.
171.Теорія фінансів: Навч. посіб. / Леоненко М. П., Юхименко П. І., Ільєнко А. А. та ін. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 480 с.
172.Толковый экономический и финансовый словарь: французская, русская, английская, немецкая, испанская терминология: В 2-х тт. – Т ІІ: Пер. с фр. / Сост.: Бернар И., Колли Ж.-К. – М.: Междунар. отношения, 1997. – 760 с.
173.Трунин И. В. Проблемы разграничения доходных источников и межбюджетного выравнивания при реформировании межбюджетных отношений и местного самоуправления // Опыт и перспективы реализации программ реформирования региональных финансов. Чебоксары, 6–8 февраля 2003 г. – Чебоксары: РГУП „ИПК „Чувашия”, 2003. – С. 127–140.
174.Указ Президента України „Про впорядкування механізму сплати ринкового збору” від 28 червня 1999 р. № 761/99. – Режим доступу: http://zakon
1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=761%2F99&p=1169202276851754.
175.Україна в перехідному періоді: Досвід i стратегія / Під ред. Я. Ширмера та Х. Султана. – К., 2000. – Режим доступу: http://www.case-ukraine.kiev.ua/temp/b_pres_UkrThroughTrans_u.html.
176.Финансово-кредитный словарь: В 3-х т. Т. ІІ. К – П / Гл. ред. В. Ф. Гарбузов. – М.: Финансы и статистика, 1986. – 511 с.
177.Финансы капитализма: Учебник / Б. Г. Болдырев, Л. П. Окунева, Л. П. Павлова и др. – М.: Финансы и статистика, 1990. – 384 с.
178.Фінансово-економічний словник / Уклад.: Загородній А. Г., Вознюк Г. Л. – Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2005. – 714 с.
179.Фінансово-економічні проблеми місцевого самоврядування // Кур’єр місцевого самоврядування. – 2004. – № 8. – С. 6–12.
180.Хегрот С. Місцеве управління у Швеції // Програма сприяння парламентові України. – 1993. – № 48. – Режим доступу: http://www.rada.gov.ua/
LIBRARY/catalog/analit/swe008.txt.
181.Ходскій Л. В. Основы государственнаго хозяйства. Курсъ финансовой науки. – 4-ое изданіе. Переработанное и дополненное. – С.-Пб.: Типография Ю. Н. Эрлихъ, 1913. – 580 с.
182.Циммерманн Х. Муниципальные финансы: Учебник / Пер. с нем. – М.: Издательство „Дело и сервис”. – 2003. – 352 с.
183.Чередниченко Ю. В. Налогообложение: исторический аспект // Актуальні проблеми економіки. – 2001. – № 3–4. – С. 34–39.
184.Чорний М. П. Фіскальне адміністрування: Навч. посіб. – Тернопіль: ТАНГ, 2002. – 172 с.
185.Чубук Л. П. Зміни у системі оподаткування нерухомості як перспективний напрям податкової політики // Фінанси України. – 2004. – № 3. – С. 99–105.
186.Швецов А. Н. Экономические ресурсы муниципального развития: финансы, имущество, земля. Изд. 3-е, испр. и существ. доп. – М.: Едиториал УРСС, 2004. – 224 с.
187.Шитря О. Основні стратегічні напрями модернізації державної податкової служби. – Режим доступу: http://sta.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article
;jsessionid=302D2F008F2C0658FF31B6C7E83A678?art_id=53063&cat_id=53158.
188.Шиш А. М. Системний підхід до аналізу податкових відносин // Економіка, фінанси, право. – 2005. – № 10. – С. 8–13.
189.Шродер Л. Зауваження до проекту Закону України „Про місцеві податки і збори”. – Режим доступу: http://www.pdp.org.ua/id=soder&n=62.
190.Экономика: Учебник / Под ред. А. И. Архипова, А. Н. Нестеренко, А. К. Большакова. – М.: Проспект, 1999. – 787 с.
191.Якобсон Л. И. Экономика общественного сектора: Основы теории государственных финансов: Учебник для вузов. – М.: Аспект Пресс, 1996. – 319 с.
192.Янжулъ И. И. Основыя начала финансовой науки. Ученіе о государственныхъ доходахъ. – Четвертое изданіе, измъненное и дополненное. – С.-Пб., 1904. – 499 с.
193.Analysis of Revenues and Expenses of Local Budgets. – Moscow, 2003. – 242 p.
194.Bird, Richard M. Tax Policy and Economic Development. – The Johns Hopkins University Press, 1992. – 270 p.
195.Field L., Schneider F. State and Local Taxation. – Режим доступу: http://www.economics.uni-linz.ac.at/Schnieder/statetax4.PDF.
196.Local Government Financing in Norway. – The Royal Norwegian Ministry of Local Government and Labour. – February, 1995. – 10 p.
197.Musgrave R. Who Should Tax, Where and What? // Tax Assignment in Federal Countries, ed. Charles E. McLure, Canberra: Centre for Research on Federal Fiscal Relations, Australian National University, 1983. – P. 2–19.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.