У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Розробка методики конкурентоспроможності світильників
Количество страниц 42
ВУЗ КПИ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 21295.doc 
Содержание Зміст

Вступ 3
1 Розробка системи принципів і підходів до оцінки конкурентоспроможності світильників 5
2. Алгоритм побудови методики конкурентоспроможності світильників 14
3. Обгрунтування та розробка процедур визачення конкурентоспроможності світильників 17
4. Розробка заходів щодо впроваджень методик конкурентоспроможності світильників 30
Висновки та пропозиції 38
Список літератури 41
Додатки 43




Вступ

За сучасного стану розвитку економіки України проблема конкурентноздатності продукції вітчизняних виробників набуває особливо важливого значення. Збільшення кількості вітчизняних та іноземних товаровиробників та, як результат, посилення конкурентної боротьби між ними спостерігається майже на всіх українських ринках. Важливою умовою ефективного ведення конкурентної боротьби є випуск конкурентоспроможної продукції.
За такої ситуації ключову позицію на ринку займає споживач, який постійно підвищує вимоги до продукції. Тому виробники змушені постійно та системно покращувати якість виробленої продукції та підвищувати її конкурентоспроможність. Тому обрана тема є актуальною, як для економіки в цілому, так і для конкретного підприємства.
Дослідження поняття конкурентоспроможності продукції знайшли досить широке відображення в працях зарубіжних та вітчизняних вчених-економістів. Це, насамперед, праці М. Портера, І. Ансоффа, Ф. Котлера, С. Брю, Дж. Хенйвуда, М. Фрідмена, Й. Шумпетера, Г. Л. Азоєва, А. Ю. Юданова, І. Т. Балабанова, В. Л. Дикань, О. В. Зозульова, О. В. Лагутіної, А.А. Мазаракі, І. П. Малярчука, А. І. Піддубної, В. Ф. Оберемчук, І. Ю. Сіваченка, І. В. Смоліна, О. І. Шниркова, Н. В. Язвінської та інших.
ВАТ «Ватра» є першою компанією, що налагодила виробництво растрових світильників в Україні. І до сьогодні в умовах жорсткої конкуренції займає одну з лідируючих позицій.
Мета і завдання дослідження. Метою роботи є узагальнення та розвиток теоретичних та методологічних підходів, а також розробка практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності товару на промисловому ринку, а саме світильників марки «Ватра» на ринку освітлювальних приладів.
Досягнення поставленої мети зумовлює вирішення таких завдань:
• проаналізувати підходи до визначення поняття «конкурентоспроможність товару» і виявити принципові розбіжності в підходах до розуміння цього терміну в існуючих дослідженнях;
• удосконалити класифікацію визначень поняття «конкурентоспроможність товару»;
• дослідити та систематизувати підходи до посилення конкурентоспроможності товару на промисловому ринку;
• дослідити та систематизувати стратегії, методи та інструменти посилення конкурентоспроможності товару на промисловому ринку;
• провести маркетингове дослідження конкурентоспроможності товару на промисловому ринку, а саме світильників марки „Ватра”;
• розробити практичні рекомендації посилення конкурентоспроможності світильників на ринку освітлювальних приладів.
Об’єктом є світильники та ринок освітлювальних приладів. Предметом дослідження є конкурентоспроможність товару.
Методологія дослідження. Методологічну базу роботи склали фундаментальні і прикладні дослідження в області посилення конкурентоспроможності товару на промисловому ринку.
У роботі використані загальнонаукові методи аналізу та синтезу, індукції та дедукції, експертний метод, методи системного та статистичного аналізу.
Інформаційну базу дослідження становлять Закони України, науково-методичні публікації вітчизняних та закордонних вчених і фахівців з управління, маркетингу, стратегічного менеджменту, інформаційно-аналітичні звіти світлотехнічних підприємств України, дані спеціальних видань («Светотехника», «Світло Люкс», «Електропанорама»).


Список литературы Висновки та пропозиції

За останні роки ринок світильників України набув значного розвитку, що обумовлений головним чином підвищенням попиту на вироби та ростом економіки країни вцілому. З’являються нові фігуранти промисловості та стабілізували свої позиції досвідчені виробники. Як наслідок з кожним роком валовий обсяг світлотехнічної продукції, виготовленої вітчизняними підприємствами, зростає. Важливим є те, що крім підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняного виробництва, спостерігається тенденція поступового витіснення з ринку України імпортованих. Досягнення високого рівня конкурентоспроможності зумовлене модернізацією виробничої бази підприємств, що проводилася протягом десяти останніх років. І звичайно підгрунтям підвищення конкурентоспроможності вітчизняної продукції є кваліфікований, зацікавлений персонал та досконала організація виробництва.
Зважаючи на усі досягнення світлотехнічної галузі досі невірішеними залишилися певні проблеми. Перш за все це стосується великого обсягу сировини і матеріалів, що імпортуються. Вітчизняні підприємства змушені укладати контракти з іноземними постачальниками. Безумовно, це відбивається на формуванні ціні готового виробу.
Невирішеною на багатьох функціонуючих підприємствах залишається проблема кваліфікованого персоналу. У вимогливих умовах сучасної ринкової економіки українським виробникам необхідно розширювати та вдосконалювати товарний портфель. Процес розробки і проектування нових видів виробів повинен здійснюватися творчими, професійними дизайнерами. А сучасне високотехнологічне обладнання вітчизняних підприємств вимагає наявності штату кваліфікованих і майстерних працівників. Зважаючи на це зазначаємо, що вирішення цих питань надасть можливість розширити обсяги продажу вітчизняних світильників не лише в Україні, але й за її межами.
Важливим принципом управління якістю при реалізації світильників є контроль високих показників екологічності та безпечності. Оскільки сьогодні продукція, що не пройшла обов’язкову експертизу на відповідність цим вимогам та не отримала відповідний висновок санітарно-гігієнічної експертизи не допускається до продажу у роздрібній торговельній мережі.
Важливим видом контролю якості світильників є випробування готової продукції. Лабораторні випробування надають можливість дослідити показники якості, що неможливо визначити органолептичним чи іншим шляхом (стійкість, міцність, довговічність). Крім того шляхом випробувань можна виявити причини виникнення невідповідностей та розробити заходи щодо їх попередження. Зважаючи на те, що світильники належать до виробів з тривалим строком споживання можна стверджувати, що цей аспект контролю і управління якістю безперечно є актуальним для ВАТ «Ватра» та багатьох інших підприємств України.
З метою стимулювання підприємств в питанні постійного поліпшення якості продукції та послуг запроваджені національні премії з якості. Подібні заходи необхідні не лише для того, щоб відзначати провідні підприємства галузі, але й для того, щоб “підтягнути” інші. Шляхом проведення самооцінки за критеріями преміювання підприємства розробляють план заходів підвищення якості продукції, що виробляється.
Практичні спостереження постійно підтверджують, що для організації чіткої роботи в напрямку якості на виробничому підприємстві має бути впроваджена система управління якістю та забезпечене її чітке функціонування, для чого, в четвертому розділі курсової роботи, нами запропоновано введення на підприємстві гуртка якості. В подальшому необхідно звертати увагу та реагувати на внутрішні та зовнішні умови діяльності підприємства, які постійно змінюються. Тому також важливо планувати періодичне вдосконалення системи управління якістю.
Проведені маркетингові дослідження надають підстави стверджувати, що при здійсненні купівлі, споживач головним чином звертає увагу на естетичні, функціональні та економічні властивості світильників. До того ж, показники якості, що характеризують саме ці споживчі властивості, використовуються в розрахунку інтегрального показника конкурентоспроможності. Зважаючи на це, вітчизняним підприємствам, необхідно більше уваги приділяти формуванню у виробах комплексу вищезазначених споживних властивостей.



Список літератури
1. Наказ Держспоживстандарту України вiд 01. 02. 2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» [Електронний ресурс] : Законодательство Украины. — Електорон. дан. — 2001-2008. — Режим доступу: www.uapravo.net.
2. ДСТУ IEC 60598-2-18:2008, Світильники
3. Айзенберг Ю. Б. Некоторые важне проблемы светитехнического рынка и производства/ Ю. Б. Айзенберг // Светотехника: Ежемес. науч.-техн. и производ. журнал. — М. : Энергоатом издат. — 2005. — №2. — C. 44-45.
4. Бєлявцев М. І. Маркетинг: Навчальний посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М.Іваненко. — К. : Центр навчальної літератури, 2005. —328 с.
5. Світлотехнічна корпорація «Ватра» [Електронний ресурс] : Офіційний сайт корпорації «Ватра». — Електорон. дан. (16 файл.). — 1997-2008. — Режим доступу: www.vatra.te.ua.
6. Голубева Н. В. Формирование стратегии конкуренции компании на отраслевом рынке: автореф. дис. канд. эк. наук : 08.00.05 / НАН РФ. — Новосибирск, 2007. — 19 с.
7. Дурович А. П. Основы маркетинга: Учеб. пособие / А. П. Дурович. — М. : Новое знание, 2004. — 512 с.
8. Зозулев А. В. Поведение потребителей: Учеб. пособие / А. В. Зозулев. — К. : Знання, 2004. — 364 с.
9. Зозулев А. В. Промышленный маркетинг: стратегический аспект: Учеб. пос. / А. В. Зозулев. — Харьков : Студцентр, 2005. — 328 с.
10. Ковальчук О. В. Планування та організування маркетингової діяльності підприємств: автореф. дис. канд. ек. наук : 08.06.01 / Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 21 с.
11. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент/ Ф. Котлер ; пер. с англ. Т. Виноградовой [и др.] ; под ред. Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского. — 10-е изд. — СПб. : Питер, 2003. — 749 с.
12. Котлер, Філіп Основи маркетингу: Пер. з англ. / Філіп Котлер, Гарі Армстронг, Джон Сондерс, Вероніка Вонг. — 2-ге вид. — М.; Видавничий дім «Вільямс», 2002. — 944 с.
13. Люмен. Броварський світлотехнічний завод [Електронний ресурс] : Сайт группи компаній „Елотек”. — Електрон. дан. (4 файл.). — 2001-2008. — Режим доступу: www.lumen.org.ua. — Назва з домашньої сторінки Інтернету.
14. Николаева М. А. Маркетинг товаров и услуг: Учебник / М. А. Николаева. — М. : Издательский дом “Деловая литература”, 2001. — 448 с.
15. Нордклифф. Световые решения [Электронный ресурс]: Официальный сайт компании «Нордклифф». — Электрон. дан. (3 файл.). — 2005-2008. — Режим доступа: www.northcliffe.ru.
16. Портер, М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів/ М. Портер ; Пер. з англ. А. Олійник та Р. Сільський. —К.: Основи, 1997. — 390 с.
17. Старостіна А. О. Маркетинг: Навч. посіб. / А. О. Старостіна, О. В. Зозульов. — 2-ге вид., перероб. і доп. — К. : Знання-Прес, 2003. – 326 с.
18. Тершуков И. А. Тенденции рынка светильников для офисных и коммерческих помещений / И. А. Терушком // Светотехника : Ежемес. науч.-техн. и производ. журнал. — М. : Энергоатом издат.—2004.—№6.— C. 81-84.
19. Юшкевич Т. Рынок осветительного оборудования/ Т. Юшкевич // Property Times. — 2005. — №49 (100). — C. 16-18.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200
Скачать бесплатно 21295.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.