У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ЗВІТ про переддипломну практику та стажування на:ТОВ «Будівельні комунікації»
Количество страниц 64
ВУЗ АМУ
Год сдачи 2010
Содержание КАЧЕСТВЕННО СДЕЛАННАЯ РАБОТА, ПРОВЕРЯЛАСЬ РУКОВОДИТЕЛЕМ МНОГО РАЗ!!

ПЛАН
звіту про виконання переддипломної практики
ВСТУП…………………..…………………………………………………………………………...3
І. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ» 5
1.1. Загальна характеристика напрямів та показників діяльності ТОВ «Будівельні комунікації» 5
1.2. Взаємовідносини підприємства з зовнішнім середовищем 18
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ» НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ 23
2.1. Аналіз експортних операцій ТОВ «Будівельні комунікації» 23
2.2. Оцінка ефективності управління рекламною діяльністю підприємства на закордонних ринках 29
2.3. Шляхи вдосконалення управління рекламною діяльністю на закордонних ринках. 37
РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ СТАЖУВАННЯ У ВІДДІЛІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 49
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 63
ДОДАТКИ …………………………..…………………………………………………..……65



ВСТУП
Об’єктом дослідження під час проходження переддипломної практики підприємство ТОВ «Будівельні комунікації». Дослуджуване підприємство спеціалізується на наданні рекламних послуг будь-якого виду як на вітчизняному, так і на зовнішньому ринках.
Метою практики є поглиблення і закріплення знань, формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень, набуття досвіду ділового спілкування, підготовка до самостійної роботи. Тому метою даної роботи є найбільш повне розкриття головних аспектів господарської діяльності підприємства, аналіз ефективності рекламної діяльності, та виділення шляхів вдосконалення управління рекламною діяльністю в зовнішньому ринковому середовищі.
Для досягнення поставленої мети звіту необхідно вирішити наступні завдання:
 охарактеризувати організаційно-управлінську структуру, напрямки діяльності та основні показники підприємства ТОВ «Будівельні комунікації»;
 розглянути взаємовідносини ТОВ «Будівельні комунікації» із зовнішнім середовищем;
 ознайомитися з організаційною структурою і управлінням зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві ТОВ «Будівельні комунікації»;
 оцінити ефективність управління рекламної діяльності підприємства ТОВ «Будівельні комунікації» на закордонних ринках;
 розробити шляхи вдосконалення управління рекламної діяльності підприємства ТОВ «Будівельні комунікації» на закордонних ринках.
Предметом є економічні відносини, що виникають в процесі управління рекламною діяльностю підприємства на закордонних ринках.
Об’єктом стажування є ТОВ «Будівельні комунікації». Стажування у відділі зовнішньоекономічної діяльності на даному підприємстві проходило на посаді спеціаліста зі збуту, функціональними обов’язками якого є:
– ведення моніторингу основних конкурентів на ринку;
– організація роботи з вивчення цін на ринку підготовка матеріалів для укладання контрактів з іноземними фірмами;
– здійснення маркетингових досліджень зовнішнього та вітчизняного ринків з метою визначення потенційних рекламодавців;
– забезпечення правочинності діяльності, відстежуючи зміни вітчизняного та міжнародного законодавства.
Під час проходження стажування було доручено зробити маркетингове дослідження управління рекламною діяльністю в рекламних агенціях м. Києва, тобто основних конкурентів досліджуваного підприємства з метою перейняти досвід та вдосконалити власну систему управління рекламною діяльністю . Об’єктом даного дослідження було ТОВ «Будівельні комунікації» та інші рекламні агенції м. Києва.
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:
1. Закон України «Про рекламу» від 03.07.96 р. №270/96-ВР.
2. PR сегодня: новые подходы, исследования, международная практика. /Пер. с. англ. –М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2009. – 493 с.
3. Астафьева Е.В., Терпугов А.Ф. Модель рекламной кампании с эффектом надоедания рекламы. - Вестник Томского государственного университета, 2004. - №284. - С.34-38.
4. Бородкіна Н.О., Фіщук О.Л. Реклама та рекламна діяльність. – Житомир: – РВ ЖДТУ, 2007. – 180 с.
5. Викентьев И. Л. Приемы рекламы: методика для рекламодателей и рекламистов. – Новосибирск: Наука, 2010 - 144 с.
6. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. — Київ: Лібра, 2002. — 705с.
7. Гінгстон П. Найкраща книга про збут і маркетинг. Пер. з англ. – Л.: Світло, 2010. – 208 с.
8. Гоголь Г. П. Міжнародний маркетинг. – Л.: Львівська політехніка, 2009. – 234с.
9. Головкіна Н.В. Європейський досвід регулювання маркетингових комунікацій: короткий огляд.//Журнал „Маркетинг в Україні” №2, 2008
10. Лук'янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посіб. – К.: КНЕУ, 2004. – 440 с.
11. Матанцев А.Н. Еффективность рекламы.-М.: Изд-во “Финпресс”, 2007.-416с.
12. Миронов Ю.Б., Крамар P.M. Основи рекламної діяльності.Навчальний посібник. - Дрогобич: Посвіт, 2007. - 108 с.
13. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: навч. посібник. - Л.: ДУ «ЛП», 2005. - 244с
14. Осовська Г.В., Осовський О.А. Основи менеджменту.Підручник. – Київ: Кондор, 2006. – 664 с.
15. Ромаш Е.В. Реклама: Учебник. – Харьков: НВФ «Студцентр», 2008. – 208 с.
16. Сайрамова Д. Руководство к действию // Индустрия рекламы. – 2009. - №2 – с. 26-28.
17. Уэллс У., Бернет Д., Мориарти С. Реклама: принципы и практика. – СПб.: Питер, 2005. – 457 c.


Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
350





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.