У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ РЕГУЛЮВАННЯ РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ
Количество страниц 257
ВУЗ ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП...........................................................................................................
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РЕГУЛЮВАННЯ РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ......................................
1.1. Соціально-економічна сутність та закономірності функціонування ринку споживчих товарів................................................................................................
1.2. Система регулювання ринку споживчих товарів: напрями трансформації...................................................................................................................
1.3. Методичні засади дослідження функціонування ринку споживчих товарів та механізму його регулювання......................................................................
Висновки до 1 розділу..........................................................................................
РОЗДІЛ 2. СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ МЕХАНІЗМІВ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ НА НАЦІОНАЛЬНОМУ ТА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНЯХ...........................................
2.1. Діагностика стану та основних структурних трансформацій на ринку споживчих товарів............................................................................................................
2.2. Оцінка організаційно-функціональних механізмів регулювання ринку споживчих товарів...........................................................................................................
2.3. Аналітична оцінка економічних механізмів регулювання ринку споживчих товарів...........................................................................................................
Висновки до 2 розділу............................................................................................
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ТА РОЗШИРЕННЯ РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ.................................................
3.1. Вироблення нових концептуальних підходів до регулювання національних і регіональних ринків споживчих товарів ..........................................
3.2. Використання елементів маркетингу в регулюванні ринку споживчих товарів................................................................................................................................
3.3. Регуляторна політика щодо розвитку ринку споживчих товарів в умовах входження України до СОТ............................................................................
Висновки до 3 розділу...................................................................................
ВИСНОВКИ...................................................................................................
ДОДАТКИ......................................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.....................................................
ВСТУП
Актуальність теми дослідження. Ринок споживчих товарів відіграє важливу роль в стимулюванні економічного зростання та має соціальне призначення – забезпечити належний рівень і якість життя громадян. Проте його сучасний стан характеризується нестабільністю, розгортанням інфляційних процесів та порушенням рівноваги, що випливає як з недосконалості безпосередньо ринкових механізмів, так і відсутності цілісної державної політики розвитку ринку споживчих товарів. За останні роки були втрачені важелі реального впливу на динаміку ринку споживчих товарів, послабилася увага до розв’язання системних проблем розвитку, що призвело до поглиблення структурних деформацій, тінізації ринку, зниження якості і безпеки товарів. Необхідність забезпечення ефективності регулювання розвитку національного і регіональних ринків споживчих товарів вимагає науково-методичного обґрунтування таких важливих питань, як визначення цілей і пріоритетів його розвитку, розроблення моделей регулювання, визначення інструментарію впливу та прогнозування наслідків реалізації прийнятих регулятивних заходів. Особливо це завдання актуалізується в умовах глобалізаційних процесів та євроінтерграційних намірів України, а також зі вступом до СОТ. В умовах, що змінюються, мають бути вирішені питання координації діяльності, узгодження інтересів, подолання протиріч і визначення нових функцій органів управління на всіх рівнях, які формують і реалізують політику розвитку ринку споживчих товарів.
Питання регулювання ринку споживчих товарів привертають увагу багатьох учених-економістів. Зокрема, проблеми формування і функціонування ринку споживчих товарів та окремих його сегментів, а також, механізми його регулювання досліджувалися у працях таких вітчизняних вчених: О. М. Азарян, В. Г. Андрійчука, В. В. Апопія, І. О. Бланка, С. В. Близнюка, А. Ф. Бондаренка, Н. Є. Буркат, А. І. Бутенка, В. М. Гейця, Т.М. Гродецької, Л. І. Дідківської, Н. В. Карпенко, В. А. Карпова, Г. Н. Климка, А. Г. Кондиріної, В. Р. Кучеренка, В. Д. Лагутіна, Л. О. Лігоненко, Л. Г. Ліпич, А. А. Мазаракі, Л. В. Мазник, А. Ф. Мельник, А.І. Мокія, В. П. Нестеренка, В. І. Павлова, О. Г. Пустовойта, П. Т. Саблука, І. В. Сороки, Д. М. Стеченка, В. О. Точиліна, С. М. Чистова, Л. Н. Шохіна. Науковою основою досліджень проблем розвитку ринку та ролі державного регулювання в підвищенні ефективності ринкових механізмів стали праці зарубіжних вчених: С. Брю, Є. Дж. Долана, Е. Домара, Н. Калгара, Дж. М. Кейнса, Ф. Котлера, К. Макконелла, А. Маршалла, В. Мітчела, Д. Норта, П. Самуельсона, М. Фрідмана, П. Гейне, Е. Гансена, Дж. Гікса, Й. Шумпетера. Однак проблема системності та повноти дослідження розвитку ринку споживчих товарів вирішена ще недостатньо. Потребують додаткових досліджень питання забезпечення комплексності у виробленні і реалізації механізмів його регулювання, вибору форм і способів розв’язання проблем забезпечення стабільного функціонування ринкових механізмів, розмежування повноважень щодо регуляторної діяльності між цен¬тральними і регіональними рівнями виконавчої влади, а також, організації взаємодії між всіма учасниками ринку щодо досягнення головних цілей розвитку держави.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертація пов’язана з виконанням наукових досліджень, передбачених планами науково-дослідної роботи Тернопільського національного економічного університету в рамках держбюджетних тем кафедри державного і муніципального управління “Організаційно-економічний механізм реформування і розвитку економіки регіону в умовах перехідного періоду до ринкових відносин” (номер державної реєстрації 0101U000261) та “Дослідження методологічних засад державного регулювання економіки на макро- і мезорівнях” (номер державної реєстрації 0104U000406).
Мета і основні завдання дослідження. Метою дисертації є обґрунтування теоретико-методологічних засад організаційно-економічного механізму регулювання ринку споживчих товарів в умовах, що змінюються, та розроблення практичних рекомендацій щодо його удосконалення і підвищення ефективності. Досягнення цієї мети обумовило необхідність розв’язання таких конкретних завдань:
– розкрити сутність та виявити закономірності розвитку ринку споживчих товарів, обґрунтувати необхідність його дослідження в єдиному відтворювальному процесі та систематизувати підходи до побудови організаційної і структурної моделі ринку з метою визначення умов його ефективного функціонування в перспективі та унеможливлення розгортання кризових явищ і структурної деформації;
– узагальнити наукові концепції щодо змісту і необхідності регулювання ринку споживчих товарів, визначення меж державного і ринкового регулювання; систематизувати основні наукові підходи до формування механізму регулювання ринку споживчих товарів та дослідити напрями його трансформації з метою покращення якісного змісту в сучасних умовах;
– визначити методичний інструментарій дослідження механізмів регулювання ринку споживчих товарів та виробити систему індикаторів, які дозволять кількісно охарактеризувати якісні зміни на даному ринку;
– діагностувати стан і виявити структурні деформації ринку споживчих товарів на національному і регіональному рівнях та узагальнити тенденції його розвитку за етапами трансформації, з метою обґрунтування перспектив його розширення та забезпечення конкурентності;
– дослідити організаційно-функціональні та економічні механізми регулювання ринку споживчих товарів та оцінити результативність діючої системи регулювання цього ринку на національному і регіональному рівнях;
– виробити нові концептуальні підходи до регулювання ринку споживчих товарів;
– запропонувати шляхи підвищення ефективності використання маркетингу та маркетингових досліджень в системі регулювання ринку споживчих товарів;
– обґрунтувати перспективи розвитку ринку споживчих товарів в контексті вход¬ження України до СОТ, на основі чого розробити варіанти регуляторної політики щодо підвищення його конкурентності і захисту та гарантування безпеки споживчих товарів.
Об’єктом дослідження є механізм функціонування ринку споживчих товарів у відтворювальному циклі та система регулювання його розвитку.
Предметом дослідження є теоретичні та прикладні засади реалізації організаційно-економічного механізму регулювання розвитку ринку споживчих товарів на національному і регіональному рівнях.
Методи дослідження. Теоретичною та методологічною базою дисертації стало використання загальнонаукових, міждисциплінарних, економіко-математичних, статистичних та спеціальних методів. Зокрема, на основі системного підходу сформовано характерні ознаки ринку споживчих товарів та виокремлено системоутворюючі елементи ринку, досліджена система державного регулювання ринку. Порівняльний аналіз використовувався для співставлення теорій та концепцій державного регулювання ринку, порівняння діючих практик регу¬лювання ринкових механізмів в окремих країнах світу та в різні часові періоди; структурний аналіз – для дослідження структурних пропорцій та деформацій рин¬ку; факторний аналіз – для дослідження системи чинників функціонування ринку споживчих товарів на національному і регіональному рівнях. Важливе місце у дисертації відведено методам моделювання і прогнозування, які використані для розрахунку місткості ринку загалом та найважливіших його сегментів, побудови економіко-математичної моделі платоспроможного попиту. В роботі використані методи прогнозної екстрополяції, кореляційно-регресійного аналізу, групування, техніко-економічного обгрунтування. З арсеналу міждисциплінарних методів та прийомів інформаційний матеріал для якісної та кількісної оцінки проблем розвитку ринку споживчих товарів отримано за допомогою експертних оцінок та SWOT-аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища його функціонування.
Наукова новизна одержаних результатів дисертації полягає у розвитку теоретичних положень та виробленні нових концептуальних підходів щодо удосконалення регулювання ринку споживчих товарів на національному і регіональному рівнях, обумовлених визнанням статусу ринкової економіки, входженням України в СОТ та розвитком процесів децентралізації управління. Зокрема, в дисертації вперше:
– сформовано концептуальну модель розвитку ринку споживчих товарів з позицій відтворювального процесу, в рамках якої розроблено стратегію удосконалення його регулювання. В основу Стратегії закладено чотири цільових вектори функціонування ринку споживчих товарів: стабілізація і збалансування, розвиток і розширення, підвищення конкурентності, захист і гарантування безпеки ринку, а також, визначений інструментарій та механізми реалізації регулятивних заходів щодо досягнення поставлених цілей за кожним напрямом;
– обґрунтовано та запропоновано організаційно-функціональний механізм регулювання ринку споживчих товарів, в контексті якого виокремлено параметри взаємодії між учасниками ринку і органами виконавчої влади на національному і регіональному рівнях, визначено критерії та вироблено механізми узгодження державних інтересів та інтересів товаровиробників, запропоновано шляхи активізації діяльності громадських організацій щодо забезпечення стабільного функціонування ринку споживчих товарів та захисту прав споживачів;
удосконалено:
– підходи до оцінювання результативності регулятивної політики щодо ринку споживчих товарів, в основу яких закладено функціональну залежність, яка ґрунту¬ється на розмежуванні повноважень і правової компетенції суб’єктів регулювання, формах взаємодії і критеріях узгодження інтересів між учасниками ринку і органами виконавчої влади, сферах використання адміністративних методів для розв’язання проблем функціонування ринку, можливих варіантах прийняття рішень. На регіональному рівні передбачено врахування ступеня прямої участі центральних органів виконавчої влади у забезпеченні стабільності регіонального ринку споживчих товарів та використанні ресурсних можливостей території розв’язувати кризові явища. Як екзогенні чинники, запропоновано враховувати глобалізаційні процеси, зміну кон’юнктури світового ринку, вимоги СОТ;
– організаційно-функціональну структуру регіонального маркетингу ринку споживчих товарів, у якій передбачено формування інформаційної системи моніторингу і прогнозування ринку, визначення функціонального змісту маркетингової діяльності органів влади, розроблення методології та конкретизацію інструментів проведення маркетингових досліджень, створення високоякісного маркетингового продукту, визначення критеріїв оцінювання результатів маркетингових досліджень та механізмів коригування маркетингових рішень;
– систему оцінки механізмів функціонування ринку споживчих товарів, у контексті чого розширено перелік показників та виокремлено індикатори, які характеризують ринок споживчих товарів у відтворювальному циклі та дозволяють забезпечувати системність його дослідження;
– періодизацію становлення та трансформації системи державного регулювання ринку споживчих товарів. В основу виділення періодів закладено закономірності фун¬кціонування ринку споживчих товарів у визначені проміжки часу, процеси трансфор¬мації ринкових механізмів, інструментарій реалізації регулятивних заходів щодо розв’язання проблем ринку та інституційне забезпечення системи його регулювання;
набули подальшого розвитку:
– теоретико-методологічні засади регулювання ринку споживчих товарів, зокрема, доповнено трактування дефініції „організаційно-економічний механізм регу¬лювання”, при визначенні якого запропоновано виходити із розуміння його як цілісної системи економічних та організаційних заходів досягнення кінцевого результату реалізації визначених цілей розвитку ринку споживчих товарів, в якому мають бути закладені внутрішні можливості корекції і узгодження дій як органів влади, так і суб’єктів ринку на основі проведення моніторингу, аналізу, оцінок та контролю;
– класифікація ринку споживчих товарів, в контексті якої уточнені критеріальні ознаки його структуризації, які ґрунтуються на реалізації функцій даного ринку в умовах трансформаційних процесів та впливу зовнішнього середовища;
– побудова системи регулювання ринку споживчих товарів, яка передбачає: визначення об’єктів і суб’єктів регулювання, формування цілей і завдань; деталізацію принципів та конкретизацію форм, методів та інструментів регулювання. Такі підходи дозволяють забезпечувати системність і комплексність у прийнятті і реалізації регулятивних заходів.
Практичне значення одержаних результатів полягає у розробленні рекомендацій щодо удосконалення організаційно-економічного механізму регулювання ринку споживчих товарів на національному та регіональному рівнях. Зокрема, пропозиції щодо удосконалення механізмів регулювання ринку споживчих товарів отримали позитивну оцінку в Головному управлінні економіки Тернопільської обласної державної адміністрації і враховані при розроблені заходів щодо стабілізації продовольчого сегменту ринку. Рекомендовані автором підходи до розроблення Стратегії удосконалення регулювання ринку споживчих товарів використані при розробленні Програми соціального-економічного розвитку Тернопільської області (довідка № 01/1-501 від 11.07.2006 р.).
Рекомендації щодо підвищення ефективності організаційних механізмів регулювання ринку споживчих товарів містяться в аналітичній записці міжнародної науково-практичної конференції „Організаційні та економічні проблеми розвитку муніципальних утворень”, яка направлена Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування для практичного використання (акт про впровадження № 126-06/1753 від 02.11.2006 р.).
Рекомендації щодо удосконалення методики аналізу та прогнозування розвитку ринку споживчих товарів використані в роботі підрозділів Головного управління статистики у Тернопільській області для забезпечення системності досліджень та оцінок стану і тенденцій розвитку ринку (довідка № 02-12/33 від 15.02.2008 р.).
Результати досліджень використовуються у навчальному процесі Тернопільського національного економічного університету при викладанні дисциплін „Державне регулювання економіки”, „Макроекономічний аналіз і прогнозування” та „Управління якістю” (довідка № 126-06/104 від 23.01.2008 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертація є самостійно виконаною науковою працею, в якій викладено авторський підхід до вирішення проблем організаційно-економічного механізму регулювання ринку споживчих товарів. Усі результати, що становлять сутність дисертаційної роботи, отримані автором особисто. З наукових праць, опублікованих у співавторстві, в дисертації використано лише ті ідеї і положення, які є результатом особистої роботи здобувача. Внесок автора в колективні опубліковані роботи конкретизовано в списку публікацій.
Апробація результатів. Результати досліджень доповідалися, обговорювалися і отримали позитивну оцінку на міжнародних та всеукраїнських конференціях і наукових семінарах, зокрема на: Всеукраїнській науковій конференції “Структурні та інституціональні фактори економічного зростання”(м. Київ, КНЕУ, 2001 р.); Всеук¬раїнській науково-практичній конференції “Трансформація системи державного регу¬лювання економіки на завершенні ХХ століття” (м. Тернопіль, 2001 р.); Міжнародній науково-практичній конференції. “Економічна теорія: сучасні проблеми розвитку сфери товарного обігу” (Київ, КНТЕУ, 2002р.); Всеукраїнській науково-практичній конференції “Економічні проблеми ринкової трансформації” (м. Львів, 2002 р.); науково-практичній конференції „Стратегія розвитку вітчизняних підприємств” (Донецьк, ІЕП НАН України, 2003 р.); Міжнародній науково-практичній конференції “Професійна державна служба та місцеве самоврядування” (м. Харків, 2005 р.); Міжнародній науково-практичній кон¬ференції „Економічна система України: минуле, сучасне, майбутнє” (м. Львів, 2005 р.); Міжнародній науково-практичній конференції „Проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу, контролю та аудиту у сфері надання послуг” (м. Тернопіль, 2006 р.); Міжнародній науково-практичній конференції „Організаційні та економічні проблеми розвитку муніципальних утворень” (м. Тернопіль, 2006 р.). Наукові результати дисертації обговорювались на наукових семінарах та круглих столах кафедри державного і муніципального управління Тернопільського національного економічного університету в 2000-2007 рр.
Публікації. Основні положення та результати дисертаційного дослідження опубліковано в 19 наукових працях (з них 6 у фахових виданнях) загальним обсягом 6,3 д.а , з яких особисто автору належить 5,8 д.а.
Структура та обсяг роботи. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, додатків, списку використаної літератури і викладена на 257 сторінках. Основний текст становить 204 сторінки, наведений список використаних літературних джерел з 285 найменувань займає 22 сторінки та 17 додатків розміщено на 30 сторінках. Дисертація містить 23 таблиці та 38 рисунків (з них 8 займають окремі сторінки).
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Азарян Е.М. Потребительский рынок: становление и развитие / Азарян Е. М. – Донецк : Ин-т экономики промышленности НАН Украины, 2002. – 304 с.
2. Азарян О.М. Аналіз розвитку споживчого ринку України в сучасних умовах / О. М. Азарян // Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі. Сер. “Економічні науки” – 1999. – № 3. – С. 126–131.
3. Андрійчук В. Г. Ринок товарів народного споживання: основні напрями і пріоритети формування (внутрішній та зовнішні аспекти) / Андрійчук В.Г. – К.: Укр. академія зовнішньої торгівлі, 1995. – 249 с.
4. Антонюк Я. М. Основні засади реформування внутрішньої торгівлі / [Я. М. Антонюк, В. Г. Андрійчук., А. І. Мокій, В. С. Коломійчук., В. Р. Німко] – Львів : 1996. – 37 с.
5. Апопій В. В. Ринок споживчих товарів в Україні. Проблеми сучасного виклику / В.В. Апопій , Я.Ф. Гончарук // Економіка і прогнозування. – 2002. – №4. – С.22-29.
6. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия : [учебник для вузов] / Ассэль Генри ; пер. с англ. – М. : ИНФРА-М, 1999. – ХII, 804 с.
7. Афиян Б. Б. Рынок как форма организации товарного производства / Б. Б. Афиян – СПб. : СПбТЭИ, 1995. – 18 с.
8. Банщиков П. Г. Эластичность спроса и предложения / П.Г. Банщиков, Н. В. Задорожная // Экономика предприятия. – 2000. – № 4–5. – С. 2–9.
9. Барановський А. И. Торговля в Западной Европе / А. И. Барановський, М. М. Туриянская – М. : Знание, 1990. – 110 с. – (Новое в жизни, науке, технике. Сер. “Торговля и бытовое обслуживание”; № 10).
10. Барановський А. И. Торговля в Японии / А. И. Барановський, М. М. Туриянская – М. : Знание, 1991. – 92 с. – (Новое в жизни, науке, технике. Сер. “Торговля и бытовое обслуживание”; № 8).
11. Басюк Т. Інтегральна оцінка інвестиційної привабливості торгових підприємств / Т. Басюк // Економіка України. – 1999. – № 12. – С. 84–89.
12. Бердсолл Н. Усиление неравенства в новой глобальной экономике / Н. Бердсолл // Вопросы экономики. – 2006. – № 4. – С. 86–88.
13. Березін О. В. Концептуальні аспекти формування ринку продовольства / О. В. Березін // Регіональні перспективи. – 2000. – № 3–5. – С. 295–297.
14. Бесєдін В. Ф. Ринкова трансформація економіки України: проблеми регулювання / В. Ф. Бесєдін, І. Я. Чугунок , А.В. Циганюк. – К. : 2005. – 551 с .
15. Концептуальні засади структурного регулювання ринкового господарства / С. О. Біла // Статистика України. – 2004. – № 1. – С. 22–27.
16. Блайт Дж. Основы маркетинга / Блайт Дж. ; пер. С 2-го англ. издания. – К. : Знання-Прес, 2003. – 258 с.
17. Бланк И. А. Торговий менеджмент / И. А. Бланк – К. : УФИМБ, 1997. – 405 с.
18. Близнюк С. В. Особливості механізму управління регіональним споживчим ринком / С. В. Близнюк // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – № 6(48). – С. 69-75.
19. Бондаренко А. Ф. Экономические стратегии управления рынком / А.Ф. Бондаренко – Сумы : Слобожанщина, 1998. – 108 с.
20. Бураковський І. Аналіз економічних наслідків вступу України до СОТ [Електронний ресурс] / І. Бураковський., В. Мовчан, П. Фердинанд – Режим доступу до статті : http://www.alumni.iatp.org.ua/publications.
21. Буркат Н. Стан і перспективи розвитку споживчого ринку України [Електронний ресурс] / Н. Буркат, Н. Малиш, В. Приходько – Режим доступу до статті : http://www.niss.gov.ua/Table/Jalilo 16/023.htm
22. Бутко М. П. Проблеми комплексного розвитку регіональних економічних систем / М. П. Бутко // Вісник економічної науки України. – 2005. – № 2. – С. 33-38.
23. Бюджетний кодекс України : за станом на 01.01.2007 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main
24. Ваврищук В. Вступ в СОТ: очікування українських регіонів [Електронний ресурс] / В. Ваврищук – Режим доступу до статті : http://www.wto.inform. org.ua./attach/ochikuvannia%20regioniv.doc.
25. Віскозі Кіп,. Економічна теорія регулювання та антимонопольна політика / Віскозі Кіп, Верном Джон М., Гарингтон Джозеф Е.; переклад з англ. – К. : В-во Соломії Павличко „Основи”, 2004. – 1047 с.
26. Внутрішній ринок України як рушій економічного зростання – К. : 2000. – 56 с. – (Матеріали восьмого засідання “круглого столу”).
27. Вступ України до Світової організації торгівлі [Електронний ресурс] / Парламентські слухання. – Режим доступу : http://www.rada.gov.ua/zakon/ new/par_sl/sl011106.htm.
28. Гайдуцький П. І. Формування та розвитку аграрного ринку / П. І. Гайдуцький // Економіка АПК. – 2004. – № 3. – С. 4–15.
29. Глобализация мирового хазяйства : уч. пособие [для студ. высш. учеб. завед.] / М. Н. Осьмова, А. В. Бойченко. – М. : ИНФРА-М, 2006. – 376 с.
30. Голошубова Н. А. Розничная торговая сеть Украины: прошлое и настоящее / Н. А. Голошубова // Экономика предприятия. – 2000. – № 9. – С. 73–80.
31. Господарський Кодекс України : за станом на 11.03.2007 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/
32. Государственное регулирование экономики и социальный комплекс : уч. пособие [для студ. высш. учеб. завед.] ; под ред. Т. Г. Морозовой, А. В. Пикулькина – М. : Финстатинформ, 1997. – 220 с.
33. Гродецька Т. М. Трансформація регулювання споживчого ринку в перехідній економіці : автореферат дис. на здобуття наук. ступеня канд. економ. наук : спец. 08.01.01 „Економічна теорія” / Т. М. Гродецька – Харків, 2003. – 16 с.
34. Гэлбрэйт Дж.К. Экономические теории и цели общества / Гэлбрэйт Дж. К. – М. : Прогресс, 1976. – 406 с.
35. Давиденко С. В. Вплив розширення внутрішнього ринку на економічне зростання України / С. В. Давиденко // Стратегічні пріоритети. – 2006. – № 1. – С. 93–101.
36. Державна допомога виробникам в Україні: реформування відповідно до вимог СОТ та ЄС / [Ваврищук В., Калішук Е., Таран С., Хойна Я., Ясько Н. ] ; за ред. С. Касьянова. – Київ : Нора-Друк, 2004. – 86 с.
37. Державна програма економічного і соціального розвитку України на 2007 рік / Кабінет Міністрів України. Постанова від 13.09.2006 р., № 1316. [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.me.gov.ua.
38. Державна програма розвитку українського села на період до 2015р. / Кабінет Міністрів України. Постанова від 19.09.2007 р., № 1158 [Електронний ресурс] – Режим доступу : http // www.kmu.gov.ua.
39. Державна програма стандартизації на 2006-2010 роки / Кабінет Міністрів України. Постанова від 01 березня 2006 р., № 229 [Електронний ресурс] – Режим доступу : http // www.dssu.gov.ua/control/ uk/archive/docview
40. Державна стратегія регіонального розвитку на період до 2015 року / Кабінет Міністрів України. Постанова від 21 липня 2006 р., № 1001 [Електронний ресурс] – Режим доступу : http:/www.me.gov.ua
41. Директива ЄС. Про загальну безпеку продукції. Директива ЄС №2011/95/ЄС [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://europa.eu.int/eurlex/pri/en/oj/dat/2002/ l_011/l_0112002.pdf
42. Дідківська Л. І. Державне регулювання економіки / навч. посібник [для студ. вищ. навч. закл.] / Л. І. Дідківська, Л. С. Головко. – К. : Знання-Прес, 2000. – 209 с.
43. Долан Едвин Дж. Микроекономика / Долан Едвин Дж., Линдсей, Дейвид Е.; пер. с англ. Б. Лисовика, В. Лукашевича – СПб: 1994. – 448 с.
44. Дубницкий В. И. Трансформация промышленного комплекса региона в контексте маркетинговой концепции / В. И. Дубницкий // Вісник Академії економічних наук України. – 2004. – № 1. – С. 101–109.
45. Едвардс, Джуліан Практика захисту прав споживачів у європейському союзі / [Електронний ресурс] / Едвардс, Джуліан. – Режим доступу до статті : // http://www.undp.org.ua/cscn/eu-practice.php.
46. Економіка України: стратегія і політика довгострокового розвитку / [В. М. Геєць, В. П. Александрова, Т. І. Артьомова та ін.]. – К. : Фенікс, 2003. – 1006 с. – (Інститут економіки і прогнозування НАН України).
47. Економічна енциклопедія: економічний словник / [відповідальний редактор С.В. Мочерний] – К. : Видавничий центр „Академія”.
Т. 1 – 2000. – 863 с.;
Т. 2. – 2001. – 847 с.;
Т. 3. – 2002. – 952 с.
48. Економічна теорія: сучасні проблеми розвитку сфери товарного обігу: зб. тез доповідей міжнар. науково-практ. конфер. (Київ, 24-25 жовтня 2002р.) / відп. ред. В. Д. Лагутін. У 2 ч. – К. : 2002. – 254 с.
49. Експрес-інформація Державного комітету статистики України [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ukrstat. gov.ua.
50. Етичний кодекс Української асоціації маркетингу [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://uam.in.ua/ukr/content/standarts/etichnii_kodeks.php.
51. Заблудження протекционизма / У. Самнер, Я. А. Новиков. – М. : ООО “Соціум”, ЗАО “Изд-во “Экономика”, 2002. – 254 с.
52. Закон України. Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності : за станом на 11 вересня 2003 р. [Електронний ресурс] / Верховна Рада України – Режим доступу : http: // www.rada.gov.ua.
53. Закон України. Про державне регулювання імпорту сільськогосподарської продукції: за станом на 09 липня 2003 р. [Електронний ресурс] / Верховна Рада України – Режим доступу : http: // www.rada.gov.ua/
54. Закон України. Про захист національного виробника від демпінгового імпорту : за станом на 01 листопада 2005 р. України [Електронний ресурс] / Верховна Рада – Режим доступу : http: // www.rada.gov.ua/
55. Закон України. Про захист національного товаровиробника від субсидованого імпорту” : за станом на 22 грудня 1998 р. [Електронний ресурс] / Верховна Рада України – Режим доступу : http: // www.rada.gov.ua/
56. Закон України. Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України : за станом на 28 грудня 2007 р. [Електронний ресурс] / Верховна Рада України – Режим доступу : http://www.zakon1.rada.gov.ua/
57. Закон України. Про державну підтримку сільського господарства України : за станом на 16 червня 2005 р. [Електронний ресурс] / Верховна Рада України – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.
58. Закон України. Про захист економічної конкуренції : за станом на 23 лютого 2006 р. [Електронний ресурс] / Верховна Рада України – Режим доступу : // http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.
59. Закон України. Про захист прав споживачів : за станом на 01 грудня 2005 р. [Електронний ресурс] / Верховна Рада України – Режим доступу : http: // www.kmu.gov.ua.
60. Закон України. Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності : за станом на 01 грудня 2005 р. [Електронний ресурс] / Верховна Рада України – Режим доступу : http://www.zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main
61. Закон України. Про стимулювання розвитку регіонів : за станом на 08 вересня 2005 р. [Електронний ресурс] / Верховна Рада України – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.
62. Закон України. Про якість і безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини : за станом на 06 вересня 2005 р. [Електронний ресурс] / Верховна Рада України – Режим доступу : http:// www.zakon1.rada.gov.ua/
63. Заходи щодо виконання в 2006р. Плану дій „Україна - ЄС”: за станом на 27 квітня 2006 р. [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України – Режим доступу : http://www.me.gov.ua.
64. Захожай В. Статистика ринку товарів і послуг / В. Захожай – К. : Уфімб, 2000. – 64 с.
65. Збаразька Л. О. Внутрішній ринок України: проблеми і стратегія розвитку / Л. О. Збаразька // Наукові праці ДонНТУ. Серія: Економічна. – 2003. – Вип. 68. – С. 18-25.
66. Збір, обробка та аналіз інформації для оцінки впливу урядових рішень та регуляторних актів на розвиток сегментів економіки та її суб’єктів: аналітичний підхід та методологія [Електронний ресурс] / І. Голоднюк, В. Дубровський, В. Скаршевський – Режим доступу до статті : http://www.case-ukraine.com.ua/u/publications/ af56d8588bbee58620b. – (Версія для обговорення).
67. Збірник законодавчих та нормативних документів, що регламентують діяльність підприємств внутрішньої торгівлі всіх форм власності. – Офіц. вид. – К. : Зовнішторгіввидав України. – 1997. – 457 с.
68. Звіт робочої групи з питань вступу України до СОТ [Електронний ресурс] / Документ секретаріату СОТ WT/ACC/UKR/152 від 2 січня 2008 року – Режим доступу : // www.http://wto.org/englich/news_e/pres08_pr511_e.htm
69. Зубко Н. М. Экономическая теория / Н. М. Зубко – Мн. : НТЦ АПИ, 1999. – 311 с.
70. Зуев А. Элитарная торговля и инновации / А. Зуев, Н. Кушнарева, Л. Мясникова // РИСК. – 2004. – № 1. – С. 51–59
71. Иванов А. Б. Методика анализа результатов обследования товарных ринков / А. Б. Иванов // Вопросы статистики. – 1999. – № 3. – С. 9–21.
72. Ильин В. Поведение потребителей / В. Ильин – Санк-Петербург : Питер, 2000. – 224 с.
73. Истоки: экономика в контексте истории и культуры / [Я. И. Кузьминов, В. С. Автономов, О. И. Ананьин и др. ] – М. : ГУ ВШЭ,2004. – 584 с.
74. Інфраструктура товарного ринку : навч. посібник [для студ. вищ. навч. закл.] / під ред. д.е.н., проф. І. В. Сороки – К. : НМЦВО Міністерство освіти і науки України, НВФ “Студцентр”, 2002. – 608 с.
75. Інфраструктура товарного ринку : навч. посібник [для студ. вищ. навч. закл.] / під ред. проф. О.О. Шубіна – [2-ге видання]. – К. : НМЦВЩ Міністерства освіти і науки; Студцентр, 2004. – 816 с.
76. Історія консю’меризму: навч.пос. [для студ. вищ. навч. закл.] / Язвінська О. М. – К. : КНТЕУ, 2000. – 252 с.
77. Калина А. В. Экономическая теория и практика хозяйствования / Калина А. В., Осокина В. А. – К. : МАУП,1998. – 308 с.
78. Карпенко Н. В. Теорія і практика маркетингу в Україні / [Н. В. Карпенко А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, В. Я. Кардаш, В. П. Пилипчук та ін.] ; за наук. ред. д-ра екон. наук. проф., акад. АПН України, А.Ф. Павленка. – К. : КНЕУ, 2005. – 584 с.
79. Карпов В. А. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку : навч. посібник [для студ. вищ. навч. закл.] / В. А.. Карпов, В. Р. Кучеренко – К. “Знання”, 2001. – 215 с.
80. Кейнс Дж. М. Общая теория занятости, процента и денег / Кейнс Дж. М. – М., 1978.
81. Ковальчук Т. М. Оперативний аналіз кон’юнктури ринку / Т. М.. Ковальчук // Економіка АПК. – 2002. – № 3. – С. 42–50.
82. Кокарєв І. В. Дослідження товарних ринків в умовах ринкової економіки / І. В. Кокарєв // Статистика України. – 2002. – № 1. – С. 57–61.
83. Комплексна програма розвитку внутрішнього ринку / Кабінет Міністрів України. Постанова від 28.11.2001 р., №1635 [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.me.gov.ua.
84. Кон’юнктурний аналіз товарного ринку / [А. І. Бутенко, В. Р. Кучеренко, Є. В. Рак, В. А. Ягорлицький ]. – О. : Інститут проблем ринку і економіко-екологічних досліджень НАН України, 1999. – 155 с.
85. Кондиріна А. Г. Форми і методи державного регулювання кон’юнктури споживчого ринку / А. Г. Кондиріна // Формування ринкових відносин в Україні. – 2004. – № 6. – С. 49–52.
86. Конкурентоспроможність економіки України в умовах глобалізації / [Я. А. Жаліло, Я. Б. Базилюк, Я. В. Белінська та ін.] ; за ред. Я. А. Жаліло. – К. : НІСД, 2005. – 388 с.
87. Консенсус-прогноз розвитку економіки України на 2007 р. [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України –– Режим доступу : // http:/www.ve.kmu.gov.ua/
88. Концепція аналізу та вдосконалення розвитку внутрішнього ринку товарів і послуг [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Наказ від 25.05.1999 р., № 27-38/145 – Режим доступу : http // www.kmu.gov.ua.
89. Концепція Державної програми реалізації технічної політики в агропромисловому комплексі на період до 2010 року [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Розпорядження вiд 15.02.2006, № 93-р –– Режим доступу : http //www.kmu.gov.ua.
90. Концепція Державної програми розвитку легкої промисловості на період до 2011 р. [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Постанова від 27.12.2006 р., № 673-р. – Режим доступу : http //www.kmu.gov.ua
91. Концепція загальнодержавної комплексної програми підтримки та розвитку українського села „Добробут через аграрний ринок на 2005-2010 рр.”– [Електронний ресурс] / Проект – Режим доступу : http: //www.minagro.kiev.ua. /zvv/showdoc1.php?id
92. Концепція Комплексної програми підтримки розвитку українського села на 2006-2010рр. [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Розпорядження вiд 21.12.2005 р., №536-р –– Режим доступу : http //www.kmu.gov.ua.
93. Концепція перебудови системи державних субсидій, що надаються галузям національної економіки [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Розпорядження вiд 31.03.2003 р., №182-р – Режим доступу : http //www.kmu.gov.ua..
94. Концепція поліпшення продовольчого забезпечення та якості харчових продуктів населення. [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Розпорядження вiд 26.05.2004 р., № 332-р – Режим доступу : http //www.kmu.gov.ua.
95. Концепція розвитку внутрішньої торгівлі України. – К. : 1998. – 28 с.
96. Концепція розвитку внутрішнього ринку України / В. М. Геєць, В. О. Точилін // Вісн. Ін-ту екон. прогнозування. – 2002. – № 2. – С. 3–9.
97. Корецький М. Х. Державне регулювання аграрної сфери у ринковій економіці / М. Х. Корецький – К. : Вид-во УАДУ, 2002. – 260 с.
98. Костишина М. Т. Управління і регулювання товарного ринку в умовах перехідної економіки. : автореф. дис. канд. економ. наук : спец. 08.02.03 „Організація, управління, планування і регулювання економікою” / М. Т. Костишина. – Львів, 1998. – 20 с.
99. Котлер, Филлип. Основы маркетинга / Котлер, Филлип, Амстронг, Гари, Сондерс, Джон, Вонг, Вероника.; пер. с англ. 2-е европ. изд. – М. ;СПб. ; К. ; Издательский дом „Вильямс”, 2001. – 944 с.
100. Крие А. Внутренняя торговля / Крие А., Жалле Ж. : перев.с франц. - М. : “Прогрес-Универс”, 1993. – 192 с.
101. Крикавський Є. В. Маркетингові дослідження : навч. посібник [для студ. вищ. навч. закл.] / [Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, О. Б. Мних, О. А. Сорока.]. – Львів : НУ „Львівська політехніка”, „Інтелект-Захід”, 2004. – 288 с.
102. Крофт М. Сегментирование рынка / Крофт М. – С.-Петербург : Питер, 2001. – 128 с.
103. Крутиков Ф. А. Теоретические вопросы определения емкости рынка / Ф. А. Крутиков. – М. : Экономика, 1965. – 154 с.
104. Кузьміна С.А. Правове регулювання споживчого ринку України / С. А. Кузьміна, Л. Р. Левчук // Економіка та держава. – 2007. – № 1. – С. 33 - 38.
105. Лагутін В. Розвиток внутрішнього ринку в Україні: проблеми та перспективи / В. Д. Лагутін // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2003. – № 2. – С. 32–36.
106. Лагутін В. Д. Економічна і соціальна політика як умова розвитку ринку споживчих товарів / В. Д. Лагутін // Вісник Львівської комерційної академії. – Львів., 2003. – С. 84–90. – (Серія економічна. Випуск 14)
107. Латинін М.А. Оцінка рівня державної підтримки аграрного сектора за допомогою конвенційних методів / М.А. Латинін [Електронний ресурс] – Режим доступу до статті: http://www.academy.kitv.ua/ej1/text/ LATININ.htm.
108. Латинін М. А. Теоретичні підходи щодо визначення механізму державного регулювання розвитку аграрного сектору економіки України [Електронний ресурс] / М. А. Латинін – Режим доступу до статті : http://www.academy.kitv.
109. Лахно С. Чотири стратегічні переваги членства України у СОТ [Електронний ресурс] / С. Лахно – Режим доступу до статті : http://wto.inform.org.ua/ attach/chotyry.doc.
110. Литвинцева Г. П. Предмет, метод и базовые категории институциональной экономики : уч. пособие [для студ. высш. учеб. завед.] / Г. П. Литвинцева – Новосибирск, НГТУ, 2000. – 86 с.
111. Лігоненко Л. О. Теоретико методичні засади управління розвитком споживчого ринку України / Л. О. Лігоненко // Актуальні питання економіки. Випуск 11. –2006. – С. 32–39.
112. Ліпич Л. Г. Маркетингове прогнозування товарного ринку / Л. Г. Ліпич – Луцьк: ред.- видавничий відділ ЛТДУ, 2002. – 378 с.
113. Лозинська Т. М. Методи державного регулювання продовольчого ринку України [Електронний ресурс] / Т. М. Лозинська – Режим доступу до статті : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/DeBu/2006-1/doc/2/07.pdf.
114. Лукінов І. Економічні трансформації / І. І. Лукінов. – К. : 1997. – 455 с.
115. Луцій О. П. Споживчі оцінки ринку продуктів харчування в Україні / О. П. Луцій, Н. В. Васюткіна // Маркетинг в Україні. – 2003. – № 2. – С. 25–29.
116. Любимцева С. Потребительский спрос и предложение на внутреннем рынке / С. Любимцева // Экономист. – 2002. – № 5. – С. 33–50.
117. Любімов В. І. Концептуальна модель організаційно-економічного механізму регулювання розвитку промисловості / В. І. Любімов // Економіка та держава. – 2007. –№1. – С. 61–63.
118. Ляшенко Д. Дослідження споживчого ринку України за допомогою геоінформаційних систем / Д. Ляшенко // Економіка України. –1999. – № 9. – С. 88–90.
119. Мазаракі А. Перспективи розвитку внутрішньої торгівлі в Україні: критичний погляд / А. Мазаракі, В. Бланк, В. Базилевич [та ін.] // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2002. – № 6. – С. 3–29.
120. Мазаракі А. А. Захист прав споживачів: соціально-правовий аспект / [А. А. Мазаракі, О. М. Язвінська, Л. В. Ніколаєва., Н. В. Притульська] – К. : КНТЕУ, 2002. – 312 с.
121. Мазник Л. Територіальна диференціація споживчого ринку / Л. В. Мазник // Економіка України – 2003. – № 2. – С. 36–40.
122. Майгер М. В. Економічні основи регулювання ринку продуктів харчування автореф. дис. канд. економ. наук : спец. 08.02.03 „Організація, управління, планування і регулювання економікою” – О.; 1999. – 17с.
123. Майер, Джеральд М. Основні проблеми економіки розвитку / Майер, Джеральд М., Раух Джемс Е., Філіпченко Антон. – К. : „Либідь”, 2003. – 684 с.
124. Макконнел, Брю. Економікс / Макконнел, Брю, Кемпбелл Р., Стенлі Л : пер. с англ. – [ІІ-е видання ] – К. : Хагар-Демос, 1993. – 785 с.
125. Макроекономічне моделювання та короткострокове прогнозування / за ред. І. І. Крючкової. – К. : НАН України, 2000. – 336 с.
126. Маркетинг: принципи і функції / навч. посібник [для студ. вищ. навч. закл.] : за ред. О. М. Азарян – Київ : НМЦВО М-во освіти і науки України, НВФ “Студцентр”, 2001. – 320 с.
127. Марцин В. Деякі підходи до стратегії розвитку торгових підприємств регіону / В. Марцин // Регіональна економіка. – 2002. – № 3. – С. 106–114.
128. Маршалл А. Принципы экономической науки / Маршалл А. : пер. с англ. – М., "Прогресс", 1993. – 309 с.
129. Международный кодекс маркетинговых исследований [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.umg.com.ua/ru/esomar/
130. Мельник А. Ф. Державне регулювання економіки перехідного періоду / А. Ф. Мельник . – Тернопіль, ”Збруч”, 1995. – 180 с.
131. Мельник А. Ф. Організаційно-економічний механізм розвитку територіального комплексу послуг / Мельник А. Ф. – Тернопіль, „Збруч”, 1997. – 250 с.
132. Мельник А. Ф., Попович Т. М. Відтворювальні аспекти функціонування ринку споживчих товарів в регіоні / А. Ф. Мельник, Т. М. Попович // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – № 1. – 2007 – С. 7–22.
133. Меморандум про узгодження дій між Кабінетом Міністрів України та професійними галузевими об'єднаннями агропромислового комплексу на ринку продовольчих товарів від 9 листопада 2006 року [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua.
134. Методика розрахунку обсягів тіньової економіки [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Наказ від 27.06.2006 р., № 222 – Режим доступу : http://www.me.gov.ua/control/
135. Методика визначення монопольного (домінуючого) становища суб’єктів господарювання на ринку [Електронний ресурс] / Антимонопольний комітет України. Розпорядження від 5.03.2002р. №49-р. – Режим доступу : http:// www.kmu.gov.ua.
136. Методика встановлення мінімальних закупівельних цін на окремі об’єкти державного цінового регулювання [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Постанова від 26.05.2005 р – Режим доступу : http:// www.kmu.gov.ua.
137. Методика розрахунку рівня економічної безпеки України / міністерство економіки України [Електронний ресурс] /Міністерство економіки України. Наказ від 02.03.2007 р № 60 – Режим доступу : http://me.kmu.gov.ua/control/uk/publish/ .
138. Методика визначення основних індикаторів продовольчої безпеки [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України Постанова від 5 грудня 2007 р., №1379.– Режим доступу : http://www.rada.gov.ua/zakon/new/
139. Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін ( тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунку індексу споживчих цін [Електронний ресурс] / Державний комітет статистики України – Режим доступу : http://ukrstat.kmu.gov.ua. /statistiocs/wsite/ niistat/metod_polog// ciny/risc.htm.
140. Методологія складання балансів та використання основних видів сільськогосподарських продуктців [Електронний ресурс] / Держкомстат України – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua.
141. Мизес Людвиг. Планируемый хаос / Мизес Людвиг. – США, 1947. – 321 с.
142. Микша Л. С. Роль государства в развитии внутреннего рынка США / Л. С. Микша – М. : Изд. Моск. университета, 1968. – 156 с.
143. Михайленко О. Роль внутрішнього ринку у соціально-економічному розвитку України / О. Михайленко // Економіка України. – 2002. – № 10. – С. 37–42.
144. Михасюк І. Державне регулювання економіки / [Михасюк І., Мельник А., Крупка М., Залога З. ] – К. : Атіка, Ельга-Н, 2000. – 592 с.
145. Милль Дж. С. Основы политической экономии и некоторые аспекты мх приложения к социальной философии / Милль Дж. С.: [у 3-х т. ] – М., 1984.
146. Момот В. Є. Методологія кількісної оцінки сили споживачів / В. Є. Момот // Маркетинг в Україні – 2003. – № 5. – С. 14–18.
147. Моніторинг макроекономічних та галузевих показників. – К. : Мінекономіки, 2005. – Вип. 3 (59). – 96 с.
148. Москвін О. Методологічні основи вивчення та інформатизації відтворення предметів споживання / О. Москвін // Економіка України. – 1999. – № 11. – С. 44–47.
149. Національна програма захисту прав споживачів / Кабінет Міністрів України [Електронний ресурс] – Режим доступу : http:////www.kmu.gov.ua.
150. Національна програма сприяння розвитку малого підприємництва в Україні на 2005 р. [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Розпорядження від 15.12.2005р., №519. – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua.
151. Нижник О. М. Продовольча проблема в Україні: стан та шляхи вирішення / О. М. Нижник // Стратегія економічного розвитку України. Вип. 4. – 2001. – С. 163–173.
152. Новоселов А. С. Теория региональных рынков: учебник. / А. С. Новоселов – Ростов-на-Дону: Фенікс. – 2002. – 277 с.
153. Норт Дуглас. Інституції, інституціональна зміна та функціонування економіки / Норт Дуглас : пер.з англ. І. Дзюб. – К. : Основи, 2000. – 198 с.
154. Олійник О. Проблеми споживчого кредитування в Україні / О. Олійник // Економіст. – 2000. – № 7–8. – С. 28–30.
155. Онищенко В. П. Парадокси споживчого ринку України / В. П. Онищенко // Фінанси України. – 1998. – № 8. – С. 35–41.
156. Осика С. Г. Світова організація торгівлі / С. Г. Осика, В. Т. Пятницький – [2-е видання, перероблене і доповнене] – К. : ”К.І.С.”, 2004. – 516 с.
157. Основи економічної теорії: політекономічний аспект : підручник [для студ. вищ. навч. закл.] / [Г. Н. Климко, В. П. Нестеренко, Л. О. Колісник та інш.]; за ред. Г. Н. Климко – [2-е видання]. – К. ; Вища школа, Знання, 1997. – 743 с.
158. Основи економічної теорії: підручник [для студ. вищ. навч. закл.] ; за ред. Предборського В. А. – К. : Кондор. –2002. – 621 с.
159. Основні засади реформування системи технічного регулювання в Україні [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Доповідь на засіданні Комісії з питань технічного регулювання Ради національних асоціацій товаровиробників при Кабінеті Міністрів України 13.07.2007 р. – Режим доступу : http://www. dssu.gov.ua/control/uk/archive/docview.
160. Основні напрямки урядової політики в економічній і соціальній сфері на 2006 р. [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Постанова від 20.01.2006р., №42. – Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua.
161. Осташко Т. О. Сільське господарство в умовах СОТ і ЄС / Т. О. Осташко – К. : Інститут сільського розвитку, 2005. – 70 с.
162. Павлов В. І. Основні тенденції функціонування споживчого ринку в регіоні / Павлов В. І. [зб. наук. праць ”Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону”]; – Луцьк, “Надстир’я”, 1999. – Випуск 5 – № 4 – С. 4–14. – (Серія “Товарна політика і маркетинг”).
163. Павлов В. І. Формування споживчого ринку в регіоні в умовах перехідного періоду / Павлов В. І. // Регіональна економіка. – 2000. – № 2. – С. 50–65.
164. Павлова В. А. Підвищення ефективності управління торгівлею в регіоні : автореф. дис. канд. економ. наук : спец. 08.07.05 „Економіка торгівлі і послуг” / –Донецьк, 2000. – 18 с.
165. Паламарчук В. Соціальна політика та стан споживчого ринку / Паламарчук В. – К. : 1994. – 30 с. – (Препринт).
166. Панчишин С. Макроекономіка. / С. Панчишин – К. : Либідь,2001. – 616 с.
167. Парламентські слухання. Стан підготовки вступу України до Світової організації торгівлі (СОТ), проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / Верховна Рада України. Парламентські слухання: реєстр. № 2574 від 01.11.2006р. – Режим доступу : http.// www.rada.gov,ua,/zakon/new/par_sl/ sl10111j6.htm
168. Пасхавер Б. Продовольча доступність / Б. Пасхавер // Економіка України. – 2001. – № 7. – С. 69–77.
169. Переваги членства України в СОТ [Електронний ресурс] – Режим доступу : http.//www.wto.inform org.ua.
170. Петрович С. Направления государственного регулирования потребительского рынка Молдовы / С. Петрович // Вісник Київського національного торгово-економічного університету. – 2001. – № 1. – С. 105–108.
171. Пилипенко Г. М. Рівновага споживчого ринку (політико-економічний аналіз) автореф. дис. канд. економ. наук : – Київ – 1996. – 20 с.
172. Пиріг О. А. Ринок і торгівля України (історичний аспект) / О. А. Пиріг; за ред. Іванченко Р. Г. – К. : Б.в., 1996. – 199 с.
173. Підсумки соціально-економічного розвитку країни та регіонів у 2006 році [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Доповідь. – Режим доступу : http.//www. kmu.gov.ua.
174. План дій „Україна - ЄС” [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Міжнародний документ від12.02.2005р., №994-693. – Режим доступу : http://www.me.gov.ua/file/link/103340/ file/PLAN_doc.
175. План заходів щодо нейтралізації можливих негативних наслідків у зв'язку із вступом країни до СОТ та забезпечення підвищення конкурентоспроможності національної економіки [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Розпорядження від 12 січня 2006 р., № 10-р. – Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua.
176. План невідкладних заходів щодо забезпечення вступу України до СОТ [Електронний ресурс] / Президент України. Указ від 15.06.2005 р., №951/2005 р. – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua.
177. План невідкладних заходів щодо подолання кризових явищ в економіці та соціальній сфері [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Розпорядження від 30.08.2006 р., № 478-р. – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua.
178. Попович Т. М. Аналіз структурних трансформацій ринку споживчих товарів та систематизація основних проблем його розвитку / Т. М. Попович // Формування економічних відносин в умовах становлення ринкових відносин: Зб. наукових праць ТДЕУ. – Тернопіль: Економічна думка, 2005. – Вип. 9. – С. 55–63.
179. Попович Т. М. Концептуальні засади регулювання ринку споживчих товарів Т.М. Попович // Україна наукова 2001: всеукр.наук.-практ.конф., 5-7 листопада 2001р.: тези доп. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2001. – Т.13. – С. 25-27.
180. Попович Т. М. Методичні та практичні підходи до забезпечення системності аналізу ринку споживчих товарів в регіоні / Т. М. Попович // Наукові записки.. Зб. наукових праць кафедри економічного аналізу ТНЕУ. – 2006 р. – Вип. 16. – С. 118 –124.
181. Попович Т. М. Напрямки формування стратегії регулювання ринку споживчих товарів / Т. М. Попович // Динаміка наукових досліджень – 2004 : міжнар. наук.-практ. конф., 21-24 червня 2004 р. : тези доповідей. – Дніпропетровськ, 2004. – Т.54 – С. 46-50.
182. Попович Т. М. Об’єктивна необхідність та моделі державного регулювання розвитку ринку споживчих товарів / Т. М. Попович // Стратегічні та інституціональні фактори економічного зростання : всеук. наук.-практ. конф. : матеріали доповідей. – Київ, Київський національний університет, 2001. – С. 33-34.
183. Попович Т. М. Особливості реалізації державної політики розвитку внутрішньої торгівлі в регіоні / Т.М. Попович // Вісник ТАНГ. – 2001. – № 16. – С. 88–92.
184. Попович Т. М. Проблеми забезпечення ефективності організаційних механізмів регулювання ринку споживчих товарів в регіоні / Т. М. Попович // Організаційні та економічні проблеми розвитку муніципальних утворень: міжнар. наук.-практ. конф., 2-3 лист.2006 р.: тези допов. – Тернопіль: Економічна думка, 2006. – С. 237–241.
185. Попович Т. М. Розвиток інфраструктури споживчого ринку / Т. М. Попович // Динаміка наукових досліджень 2002: міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 листопада 2002 р.: тези допов. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2002. – Т. 24. –С. 21–23.
186. Попович Т. М. Розвиток регіонального маркетингу як інструмента регулювання ринку споживчих товарів/ Т. М. Попович // Наукові записки Тернопіль¬ського ДПУ ім. В. Гнатюка.. – 2002. – Вип. 12. – С. 202 – 206. – (Серія Економіка)
187. Попович Т. М. Стратегія державного регулювання ринку споживчих товарів в регіоні / Т. М. Попович // Управління розвитком. – Х. : Харківський НЕУ. – 2005. – № 2. – С. 119–122.
188. Попович Т. М. Структурні зміни та пріоритети розвитку ринку споживчих товарів / Т. М. Попович // Економічна теорія: сучасні проблеми розвитку сфери товарного обігу: міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 жовтня 2002 р.: тези доповідей. – К. : КНТЕУ, 2002. – Частина 1. – С. 152–155.
189. Попович Т. М. Теоретико-методичні основи аналізу регіонального ринку споживчих товарів / Т. М. Попович // Економічні проблеми ринкової трансформації України: всеукр.наук.-практ.конф., 3-4 грудня 2002 р.: тези доповідей. – Львів : ЛБІ НБУ, 2002. – С. 195 –197.
190. Попович Т. М. Трансформація системи державного регулювання ринку споживчих товарів / Т. М. Попович // Економічна система України: минуле, сучасне, майбутнє: міжнар.наук.-практ.конф., 21-22 жовтня 2005 р.: тези допов. – Львів, 2005. – С. 282–284.
191. Попович Т. М. Формування та практична реалізація системи економічного регулювання ринку споживчих товарів в регіоні / Т. М. Попович // Регіональні аспекти розвитку і розміщення продуктивних сил України. – 2006. – Вип. 11. – С. 27–30 .
192. Порядок використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку тваринництва [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Постанова від 1.03.2007 р., № 348 – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua..
193. Порядок використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті для державної підтримки виробництва продукції рослинництва [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Постанова від 21.02.2007 р., № 256 – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua.
194. Про заходи щодо стабілізації споживчого ринку / Кабінет Міністрів України. – Офіц. вид. // Офіційний вісник України. –1998. – № 37.
195. Правила роздрібної торгівлі продовольчими товарами. – К. : 2003. – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua.
196. Правила торгівлі на ринках [Електронний ресурс] – Режим доступу : http:// www.kmu.gov.ua
197. Примышев И. Н. Методические подходы к исследованию спроса на потребительские товары / И. Н. Примышев // Экономика и управление. – 2001. – № 4. – С. 4–6.
198. Про внутрішнє і зовнішнє становище України у 2005 році [Електронний ресурс] / Президент України. Звернення до Верховної Ради України від 09.02.2006 р.). – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua.
199. Про встановлення загальних принципів та вимог законодавства щодо харчових продуктів, створення Європейського органу з безпеки харчових продуктів та встановлення процедур у галузі безпеки харчових продуктів [Електронний ресурс] / Європейський Парламент. Регламент Європейського Парламенту і Ради 178/2002ЕС від 28 січня 2002 р. – Режим доступу : http://www.sps-info.org.ua/uploads/files.
200. Про деякі заходи щодо регулювання ринку зерна [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Постанова вiд 30.08.2006 р., №474-р. – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua.
201. Про затвердження плану заходів щодо підвищення якості м'ясо-молочної продукції [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Розпорядження від 27 грудня 2006 р., № 655-р. – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua.
202. Про заходи щодо запобігання реекспорту товарів українського походження в рамках міждержавних двосторонніх угод про вільну торгівлю / Міністерство економіки. – Офіц. вид. – К.: Офіційний вісник України, 2002. – №5. – (Нормативний документ Міністерства економіки. Наказ.).
203. Про підсумки соціально-економічного розвитку України у 2005р. та заходи щодо поліпшення економічної ситуації [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Постанова від 13.03.2006 р., №273/711 – Режим доступу : http:// www.kmu.gov.ua.
204. Про стратегію трансформації АПК і забезпечення продовольчої безпеки України / І. І. Лукінов, П. Т. Саблук // Економіка АПК. – 2000. – № 8. – С. 3–10.
205. Прогноз показників зведеного бюджету України за основними видами доходів, видатків і фінансування на 2007-2009 роки [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Постанова вiд 14.09.2005 р., № 913 – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua.
206. Прогнозирование спроса: методы и модели / под общей ред. Старостиной А. О. – К. : ООП Комунэкономика, 1996. – 196 с.
207. Програма протидії контрабанді та реалізації на внутрішньому ринку не законно ввезених товарів на 2000-2001роки [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Постанова від 26.10.2000 р., № 1608 – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua.
208. Програма заходів щодо завершення вступу України до СОТ [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. – Режим доступу : http: //www.kmu.gov.ua.
209. Проект Закону України. Про державний ринковий нагляд / Верховна Рада України. – Режим доступу : http://www.dssu.gov.ua/control/uk/publish/
210. Пустовойт О. Основні протиріччя моделі обігу споживчих товарів та окремі альтернативи її трансформації / О. Пустовойт // Вісник КНТЕУ. – 2004. – № 6. – С. 108–117.
211. Пустовойт О. Внутрішній ринок України: потенціальні та реальні можливості впливу на економічне зростання / О. Г. Пустовойт // Економіка України. – 2007. – № 3. – С. 52–59.
212. Радкевич Л. А. Конкурентна привабливість споживчого ринку України / Л. А. Радкевич // Маркетинг і реклама. – 1999. – № 10. – С. 50–52.
213. Регіони України: проблеми та пріоритети соціально-економічного розвитку / [З. С. Варналій, А. І. Мокій, О. Ф. Новикова та ін.]; за ред. З. С. Варналія. – К. : Знання України, 2005. – 498 с.
214. Регулювання ринків товарів і послуг на засадах норм і принципів системи ГАТТ/СОТ/ [С. Г. Осика, В. Т. П’ятницький, О. В. Оніщук та ін.] – К. : УАЗТ, 2000. – 336 с. – (Укр. академія зовнішньої торгівлі).
215. Рекомендації щодо порядку часткового відшкодування з місцевих бюджетів відсоткових ставок за кредитами, залученими суб'єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів [Електронний ресурс] / Міністерства економіки України. Наказ від 06.03.2006 р,. № 82/20 – Режим доступу : http://me.kmu.gov.ua/control/.
216. Ринок продовольства / [В. І. Бойко, М. П. Коржинський, В. В. Лазна та ін.] –К., 1998. – 50 с.
217. Розвиток внутрішніх ринків в Україні: добробут завдяки конкуренції – К. : ”Альфа-Принт”, 2003. – 91 с.
218. Розвиток секторів і товарних ринків України / за.ред. проф., д.е.н. Точиліна В. О. – Ужгород : ІВА, 2001. – 400 с. – (Інститут економічного прогнозування НАН України).
219. Роль государства в становлении и регулировании рыночной экономики. – М. : Институт экономики РАН, 1997. – 205 с.
220. Рунич И. Проблемы стабилизации потребительского рынка / И. Рунич – Донецк, 1998 – 28 с.
221. Рыжов А. Моделирование функции спроса на продукты питания / А. Рыжов // Бизнес-информ. – 1997. – № 12. – С. 45–47.
222. Рынок потребительских товаров. Термины современной рыночной экономики [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.sre.mnogosmenka.ru /sre0601/sre0628.htm .
223. Саблук П. Т. Економічний механізм АПК у ринковій системі господарювання / П. Т. Саблук // Економіка АПК. – 2007. – № 3. – С. 3–9.
224. Саблук П. Т. Основи організації сільськогосподарського ринку / П. Т. Саблук, Д. Я. Карич, Ю. С. Коваленко – К. : ІАЕ УААН, 2002. – 190 с.
225. Секторальні моделі прогнозування економіки України / за ред. акад. Геєця В. М. – К. :Фенікс,1999. – 304 с.
226. Сідлецька О. С. Економічні основи формування ринку основних продовольчих продуктів / автореф. дис. канд. економ. наук : О. С. Сідлецька : – Миколаїв, 1997. – 19 с.
227. Сорока И. В. Торговля в период рыночной трансформации экономики Украины / И. В. Сорока, Л. А. Омелянович, Н. И. Яркова – Донецк, ДонГУЭТ, 2001. – 238 с.
228. Стан економічної безпеки України [Електронний ресурс] / Міністерство економіки України. Аналітична записка. – К. : 2007р. – Режим доступу : http:/www. me.kmu.gov.ua.
229. Старостіна А. О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект. / А. О. Старостіна – К. : 1998. – 262 с.
230. Стеченко Д. М. Державне регулювання економіки / Д. М. Стеченко. – К., 2006. – 262 с.
231. Статистичний щорічник України за 2006рік. – К. : Техніка, 2007. – 588 с.
232. Статистичний щорічник: Тернопільська область в 2006 р. – Тернопіль, 2007. – 468 с.
233. Стратегія регіонального розвитку на період до 2015 р. [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. Постанова від 21.07.2006 р., №1001 – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua.
234. Сухаревская И. В. Потребительский рынок как дополнительный резерв экономического роста / И. В. Сухаревская // Вісник Академії економічних наук України. – 2004. – № . – C. 138–139.
235. США: рынок потребительских товаров и услуг / [Бобраков Ю. И., Супян В. Б., Смирнова Л. А. и др. ] – М. : Наука, 1983. – 412 c.
236. Твердохліб І. П. Оцінка регіональної потреби у продуктах харчування з використанням моделей пріоритетного споживання / І. П. Твердохліб // Регіональна економіка. – 2001. – № 1. – С. 62–77.
237. Тенденції тіньової економіки в Україні в 2006 р. [Електронний ресурс] / Міністерство економіки України. Аналітичні матеріали – К. : 2007. – Режим доступу : http:// www.kmu.gov.ua.
238. Теория маркетинга / под. ред. М. Бейкера. – С-Пб. : Питер, 2002. – 464 с.
239. Теория прогнозирования и принятия решений: учебное пособие [для студ. высш. уч.завед.] ; под ред. С. А. Саркисяна. – М.: Высшая школа, 1977. – 351 с.
240. Торгівля і ринок України / [зб. наук. праць з проблеми торгівлі і громадського харчування / наук. ред. І. В. Сорока]. – Донецьк.: ”Лебідь”, 1998. – 324 с.
241. Торопков В. Тенденції структурних змін у сфері оптової торгівлі споживчими товарами / В. Торопков // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2003. – № 5. – С. 41-45.
242. Трансформаційні процеси та економічне зростання в Україні / за ред. акад. НАН України В. М. Геєця. – Х. : Вид-во „Форт”, 2003. – 440 с.
243. Угода про технічні бар`єри в торгівлі СОТ (WTO) // Інформаційний бюлетень з міжнародної стандартизації. – 2005. – № 1 – С. 84–97.
244. Угода СОТ. Про субсидії та компенсаційні заходи [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua.
245. Хміль Ф. Розміщення роздрібних торговельних підприємств як передумова їхньої ефективної діяльності / Ф. Хміль // Проблемы предпринимательства – 1999. – № 2. – С .43–48.
246. Хайек Ф. А. Пагубная самонадеянность: ошибки социализма / Ф. А Хайек. – М., 1992.
247. Хансен А. Послевоенная экономика США / А. Хансен – М., 1966.
248. Хикс Дж. Стоимость и капитал / Хикс Дж. – М., 1993.
249. Чистов С. М. Державне регулювання економіки / [С. М. Чистов, А. Є. Никифоров, Т. Ф. Куценко та інш. ]. – К. : КНЕУ, 2005. – 440 с.
250. Институциональная концепция соотношения рыночного и государственного регулирования экономики [Електронний ресурс] / И.Г. Шакуров // Проблемы современной экономики. – Режим доступу до статті : http://www.m-economy.ru/ avt.php3?avtid=21169.
251. Державне регулювання економіки: / навч. посібник [для студ. вищ. навч. закл.] / Швайка Л. А.. – К. : Знання, 2006. – 435 с.
252. Шевлегина Е. А. Продовольственный рынок США как специализированная система сбыта продукции / Е. А. Шевлегина // США: экономика, политика, идеология. – 1998. – № 12. – С. 24-33.
253. Шерер Ф. М. Структура отраслевых рынков / Шерер Ф.М., Росс Д.; перев. с англ. – М. : ИНФРА-М, 1997. – 698 с.
254. Шканова О. Ефективність роздрібної торгівлі: оцінка та шляхи підвищення / О. Шканова // Український промисловець. – 1999. – № 3. – С. 11–14.
255. Шохин Л. Н. Потребительский рынок / Л. Н. Шохин – К. : Либра,1999. – 320 с.
256. Шпаар Д., Беме К. Реформа Общей аграрной политики в Евросоюзе и ее последствия для ФРГ / Шпаар Д., Беме К. // АПК: экономика, управление. – 2004. – № 7. – С. 67–76.
257. Шубравська О. В. Ризики сталого розвитку АПС України в умовах глобалізації /О. В. Шубравська // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 8. – С. 62–68.
258. Шумпетер Й. Теория экономического развития / Шумпетер Й.; пер. с нем. – М. : Прогресс, 1982. – 454 с.
259. Энджел Дж. Ф. Поведение потребителей /Д. Ф. Энджел, Р. Ф. Блэкуэлл, П. У. Миниард. – С-Пб. : Питер, 2000.
260. Юрчук В. В. До методики визначення реагування споживача на зміну цін / В. В. Юрчук // Фінанси України. – 1998. – № 4. – С. 22–26.
261. Юхименко П. І. Історія економічних учень: навч. посібник [для студ. вищ. навч. закл.] / П. І. Юхименко, П. М. Леоненко – [2-е вид., випр.] – К. : Знання-Прес, 2001. – 514 с.
262. Baldwin, Robert & Cave, Martin. Understanding Regulation: Theory, Strategy and Practice. – Oxford : Oxford University Press, 1999. – 384 p.
263. Bleaney, M. Why is there a tendency to excess demand in consumer goods markets in planned economies? // Economics of planning. – Birmingham, 1992. – Vol. 25, № 3. – P. 37–46. – Bibliogr.: p. 246
264. Boyer R. The variety and unequal performance of really existing markets: Farewell to doctor Payless //Contemporary capitalism the embedded ness of insidious / Ed. вy J.R / Holliudsworth R. Boyers. – Cambridge: Cambridge university press, 1999. – Р. 62-65.
265. Burdett, K.; Coles, M.G. Steady state price distributions in a noisy search equilibrium // J. of econ. theory. – №Y. etc., 1997. – Vol. 72, № 1. – P. 1-32
266. Classification of Individual Consumption According to Purpose (COICOP). Classification of Expenditure According to Purpose, United Nations, New York, 2000.
267. Cooper R. The Post-Modern State // Re-Ordering the World. Ed. by Mark Leonard. The Foreign Policy Centre, 2002. – P. 11–20. – Режим доступу : // www.fpc.org.uk
268. Dominguez G. Marketing in a Regulated Environment. – New York., 1978.
269. Emons, W., Hagen, J. Von. Asset prices and public information: An empirical investigation in the market for automobiles // Europ. econ. rev. – Amsterdam, 1991. – Vol. 35, № 8. – P. 1529-1542.
270. Fauvel, Y.; Samson, L. Intertemporal substitution and durable goods: An empirical analysis // – 1990. – № 11. – P. 192-205.
271. Fridmen M. Capitalism and Freedom. – N.Y. 1962.
272. Galbraith J. R. Was Keynes a socialist? – Macroeconomics, Boston, 1994.
273. Gluschenko, K. Market integration in Russia during the transformation years // Economics of transition. – Oxford, 2003. – Vol. 11, № 3. – P. 411-434.
274. Hansen, L.P.; Jagannathan, R. Implications of security market data for models of dynamic economies // J. of polit. economy. – Chicago, 1991. – Vol. 99, № 2. – P. 225-262.
275. Hansen, L. P.; Sargent, T. J.; Tallarini, T.D. Robust permanent income and pricing // Rev. of econ. studies. – Edinburgh, 1999. – Vol. 66, № 229. – P. 873-907.
276. Moor J.F. The death of Competition. – N. Y. : Harper Business, 1996.
277. OECD in Figures: Statistics on the member countries OECD, Paris, 2004. – 96 p.
278. Perroux F. The Domination Effect and Modern Economic Theory // Power in Economics // Ed. by K.W. Rothschild. Harmon worth : Penguin books, 1971. – 342 р.
279. Power in Economics / Ed. by K.W, Rothschild. – Harmon worth: Penguin books. 1971. – 344 p.
280. Simon H. A., March I.Y. Organization and individual. –Wiesbaden, 1976.
281. Soule E. Morality and markets: the ethics of government regulation. Lanham / Md, 2003. – 193p.
282. The 55-plus market: Exploring a golden business opportunity / Ed.: Buck S. - L. etc.: McGraw-Hill book co, 1990. – XI. – 156 p.,
283. Turnovsky, S.J. Tariffs and sectoral adjustments in an open economy // J. of econ. dynamics a control. – Amsterdam, 1990. – Vol. 15, № 1. – P. 53-89.
284. The European Union’s Common Agricultural Policy: Pressures for Change. United State Department of Agriculture. International agriculture and trade reports. WRS-99-2 / October 1999.
285. Weitzman, M. L. Price distortion and shortage deformation, or what happened to the soap? // Amer. econ. rev. – Nashville, 1991. – Vol. 81, № 3. – P. 401-414.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.